Ah, Merci! hij werkt nuPacinoAllstars schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:13:
[...]
JE moet naar je instellingen in garmin, en hem niet op extern zetten.
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ah, Merci! hij werkt nuPacinoAllstars schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:13:
[...]
JE moet naar je instellingen in garmin, en hem niet op extern zetten.
Jah het toestel verkeert verder in een prima toestand, alleen het houdertje ontbreekt.DjCoke schreef op maandag 28 januari 2008 @ 17:58:
[...]
Ik heb hem zaterdag besteld, dus ben benieuwd.
Werkt hij wel, als je de batterij er gewoon indoet?
[ Voor 48% gewijzigd door pven op 29-01-2008 08:14 ]
Heb de mijne na enkele vastlopers van de music player ook weer terug gezet naar FAT. werkt inderdaad stukken beter. Andere applicaties werken ook prima m.u.v. diverse java en symbian games, daar schijnt een "lag" in te zittenmarinadus schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:20:
geen last van...
Ik heb mijne gewoon lekker standaard gelaten, geen format naar fat32 maar gewoon fat gehouden.
Als dat zoveel beter was had nokia dat vast zelf ook wel bedacht.
Bevalt me prima zo met de nieuwste firmware erop.
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Is er al iemand die dit heeft geprobeerd? En zo ja, wat zijn je ervaringen ermee?firefighter2 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 16:56:
klein vraagje hier:
bij de nieuwste firmware voor de n95 zat flash lite 3.0
hiermee is het mogelijk om de youtube player te gebruiken.
zie hier: http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/6619
nu is hier een link om de interne flash lite player voor de n82 te updaten.
iemand hier ervaring mee???
link: http://labs.adobe.com/technologies/flashlite3/
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Ik heb Sygic erop gezet, werkt prima! Garmin heb ik niet getest.pinokkia schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 01:04:
Ik heb Garmin en Sygic. Garmin ga ik morgen uitgebreid uittesten en Sygic ga ik uittesten zodra ik mijn 8GB micro sd geheugen binnen heb. Welke van de 2 is volgens jullie fijner op een N82?
BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L
Ik hoorde dat wat mensen met een N95 ook problemen hadden met de standaard bijgeleverde SD kaart. Dus, het zou een combi kunnen zijn van standaard kaartje en FAT32.DeepShadow schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:26:
[...]
Ik heb Sygic erop gezet, werkt prima! Garmin heb ik niet getest.
En over FAT of FAT32, mn 8GB sd kaart kon ik alleen maar als FAT32 formatteren.. heb gelukkig geen problemen met de media speler..
pricewatch: Sandisk Secure Digital Micro High Capacity 8GBbassjuh schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:16:
[...]
Ik hoorde dat wat mensen met een N95 ook problemen hadden met de standaard bijgeleverde SD kaart. Dus, het zou een combi kunnen zijn van standaard kaartje en FAT32.
Mag ik misschien vragen waar je dat 8GB kaartje vandaan hebt?
Die nokia komt uit MalaysiaTed_W schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:48:
Ik heb dat ding ook bij Rose besteld. Ik ben benieuwd of ik ook de Europese versie krijg en of ik uiteraard inveorrechten moet betalen. Ik hoop van niet natuurlijk. Ik heb het onverzekerd laten versturen, misschien valt het dan minder bij de douane, whahaha...
Ik hou jullie op de hoogte. Volgens Fedex is die onderweg en de 30e hier verwacht.
[ Voor 4% gewijzigd door PacinoAllstars op 29-01-2008 14:33 ]
bovenstaande bewering is niet waar:PacinoAllstars schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:33:
[...]
Die nokia komt uit Malaysiaje moet de productcode (vraag niet hoe, want mag niet hier use google) veranderen naar europe2, dan kan je de firmware veranderen zoals elke andere europese n82. Het enige verschil is dat er op het toetsenbord een paar hele kleine streepjes staan, maar ziet er wel cool uit, verder allemaal Engels gewoon.
[ Voor 9% gewijzigd door marinadus op 29-01-2008 14:57 ]
[ Voor 56% gewijzigd door BastiaanN op 29-01-2008 15:40 ]
Tijdens het overgaan van de telefoon de linker softkey "Opties" en daaruit stuur SMS selecteren.bassjuh schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:11:
http://www.movamail.com/ zoiets bedoel je? is wel een trail.
Edit: Is er iemand die weet hoe die sms bij weiger oproep zou moeten werken? Ik heb het geactiveerd maar als ik iemand wegdruk ontvangt hij/zij geen sms?
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
live messenger downloaden.marinadus schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:57:
Iemand een idee voor een mailprogramma voor op de N82 waarin ik mijn hotmail kan uitlezen.
Met de nokia app is het alleen mogelijk om imap4 en pop3 mailboxen te gebruiken.
Agh, invoerrechten moet je nog steeds betalen, zal 5 euro minder schelen, omdat je al een goede oplader hebt. Screenprotector zit er bij zijn telefoons standaard bij trouwens.marinadus schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:54:
[...]
bovenstaande bewering is niet waar:
Sinds enige tijd krijg je van Rose de Europesche N82 die gewoon uit Finland komt.
Geen aziatisch toetsenbord en gewoon nederlands als taal te kiezen.
Productcode wijzigen hoeft bij deze versie dus niet meer.
Verder kan ik bevestigen dat er een oplader bij zit die gewoon in het nederlandse stopcontact kan.
En een screenprotector bijgevoegd.
Mijn tip, garmin!roma0803 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:17:
navigatie verhaal
[ Voor 10% gewijzigd door PacinoAllstars op 29-01-2008 20:20 ]
[ Voor 100% gewijzigd door PacinoAllstars op 29-01-2008 20:20 ]
Verwijderd
Ja, heb ik ook af en toe. Geen idee waardoor het komtbassjuh schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:16:
[...]
Ah, Merci! hij werkt nuhij stond standaard op Extern. Nu werkt garmin vind hem erg duidelijk. Heb alleen dat hij soms sporadisch afsluit, nogal lastig tijdens het navigeren
meer mensen last van?
Verwijderd
Met invoerrechten meegerekend zit ongeveer op hetzelfde bedrag als hier in NL. Maar als je geluk hebt en je hoeft de invoerrechten niet te betalen (niet zozeer bij Rose zoals nu blijkt, maar er zijn zat andere ebay verkopers), dan ben je vaak goedkoper uit.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:45:
beetje stomme vraag misschien, maar waarom bestellen mensen deze telefoon via ebay, bij die Rose figuur? Je kunt ze toch gewoon in nederland krijgen? Voor bijna hetzelfde bedrag? Of zelfs goedkoper als je er een cheap abonnement bij neemt? Ben ik nou gek?
Een tijdje geleden sprak ik iemand die zich bezig houdt met het tegengaan van invoerfraude. Die vertelde me dat ze alle informatie van inkomende zendingen analyseren. Als een afzender altijd pakjes met waarde verstuurt en nu ineens als gift, dan kun je er redelijk zeker van zijn dat ze die als steekproef willen controleren. En als er enkele keren blijkt dat het eigenlijk niet klopte ben je de Sjaak want alle zendingen van die afzender worden dan bekeken.Ted_W schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:09:
[...]
Met invoerrechten meegerekend zit ongeveer op hetzelfde bedrag als hier in NL. Maar als je geluk hebt en je hoeft de invoerrechten niet te betalen (niet zozeer bij Rose zoals nu blijkt, maar er zijn zat andere ebay verkopers), dan ben je vaak goedkoper uit.
Verwijderd
Veel reacties over kopen op Ebay gaan nog over het kopen van 1 tot 2 maanden geleden, toen kon je N82 namelijk al een stuk eerder krijgen dan in Nederland.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:45:
beetje stomme vraag misschien, maar waarom bestellen mensen deze telefoon via ebay, bij die Rose figuur? Je kunt ze toch gewoon in nederland krijgen? Voor bijna hetzelfde bedrag? Of zelfs goedkoper als je er een cheap abonnement bij neemt? Ben ik nou gek?
Verwijderd
Heb jij toevallig ook die nieuwe firmware?Vonkie schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 00:05:
Vraagje met betrekking tot smsen met de N82.
Als ik een bericht heb getikt en ik wil even terug in het berichtje om wat aan te passen, geeft hij 9 van de 10 keer de tekst gemarkeerd aan alsof ik het wil copy/pasten. Hoe kan ik dit uitzetten of voorkomen?
[ Voor 13% gewijzigd door marinadus op 30-01-2008 08:44 ]
zover ik weet kun je GPS onder de nokia opties niet uitschakelen omdat deze vanzelf gedeactiveerd wordt als je hem niet meer nodig bent, maar ik ben met je eens het is een batterijvreter.marinadus schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 08:42:
Kwa navigatie moeten we eens het een en ander op een rijtje zetten hier.
Ik was altijd tom tom gewend, nu probeer ik Garmin XL maar die kleurindeling en weergave van de wegen vind ik toch tegenvallen.
Kan iedereen eens vertellen welk navigatieprogramma hij/zij gebruikt en hoe daar de kleurindeling en weergave van wegen bij is? Ben benieuwd....
Is het verder mogelijk om de GPS ergens uit te zetten? Ja ik weet dat het in Garmin zelf kan, maar zal ook wel ergens onder de nokia opties zitten lijkt me? Want gisteren had ik hem de hele dag aanstaan en was in 1 dag mijn batterij leeg
![]() | ![]() | ![]() |
(klik voor volledige grootte) |
![]() | ![]() | ![]() |
N82 is alleen compatibel met N-Gage 2.0 en niet met de oudere N-Gage spellen. Deze is helaas nog niet uit, voor meer info: http://www.nseries.com/get_ngage.htmlmarinadus schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 08:46:
Weet iemand trouwens hij ik ngage spelletjes installeer op mijn N82?
Ik heb ze namelijk al wel maar weet niet hoe te installeren...
[ Voor 4% gewijzigd door BastiaanN op 30-01-2008 11:30 . Reden: typen is moeilijk... ]
v 11.0.117Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 00:49:
[...]
Heb jij toevallig ook die nieuwe firmware?
Sinds die nieuwe firmware heb ik toevallig ook hetzelfde soms. Wel irritant. Ik los het op door gewoon die knop in te houden en dan werkt het weer andersom![]()
Hopelijk heb jij ook die firmware en dan is het waarschijnlijk een bug die op te lossen valt.
............................
verlengen ben ik niet zo happerig op. In principe moet je een nieuw abbonement zien als een soort afbetaling van je telefoon. Bij een sim-only betaal je bijvoorbeeld 12 euro terwijl je bij een gewoon abonnement met toestel 35 euro betaald. kortom, als je verlengd betaal je als het ware dubbel. omdat je dan veel minder korting krijgt (bij kpn 125 euro). Dus als je geen zin hebt in rommel zou ik gewoon sim-only abbo pakken en zelf je telefoon er los bij kopensander1989 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:08:
Ik Nokia N82 toch maar besteld, ze hebben de N82 zins vandaag bij Vodafone (bellen) leverbaar, ze hadden 166 stuks binnen gekregen zeiden ze.
Ik heb me abonnement verlengd voor 1 jaar met 22.50 p.m. + internet en dan moet ik nog 280 euro bij betalen.
Krijg wel nog gratis bluetooth headset en eerste 3 maanden zijn maar 9.50 i.p.v 22.50.
Ik weet dat stukken goedkoper vooral met uit buitenland te bestellen maar dat waag ik er niet op, verwegen garantie enz.
Ook bij Vodafone is het gewoon stukken makkelijker omdat ik daar al klant ben en kan ik gewoon verlengen zonder hele zooi te moeten regelen.
naa drrrrrriehonderrrrrrd meterrrrrrrr de derrrrrrrrrde afslachhhh op de rrrrrrrrrotonndeeeuh!bassjuh schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:28:
[...]
de nederlandse stem van dit product vind ik echt heel erg irritant. Het is wel duidelijk en dingen worden vaak herhaald maar de stem doet heel erg computer achtig aan.
Ik weet dat gewoon deel van abonnement afbetaling is voor je mobiel.bassjuh schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:24:
[...]
verlengen ben ik niet zo happerig op. In principe moet je een nieuw abbonement zien als een soort afbetaling van je telefoon. Bij een sim-only betaal je bijvoorbeeld 12 euro terwijl je bij een gewoon abonnement met toestel 35 euro betaald. kortom, als je verlengd betaal je als het ware dubbel. omdat je dan veel minder korting krijgt (bij kpn 125 euro). Dus als je geen zin hebt in rommel zou ik gewoon sim-only abbo pakken en zelf je telefoon er los bij kopenben je goedkoper uit op den duur. Of gewoon naar Belcompany gaan en daar je abbonement over laten zetten, hun regelen alles voor je
Ik heb nu een Orange Music abbo voor 35 euro per maand (2jr) en kreeg het toestel voor 25 euro.
[ Voor 230% gewijzigd door sander1989 op 30-01-2008 17:34 ]
Natuurlijk ieders eigen keuze!sander1989 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:28:
--heel verhaal--
[ Voor 41% gewijzigd door BastiaanN op 30-01-2008 17:44 ]
Verwijderd
Ok, ook die nieuwe firmware dus.Vonkie schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:41:
[...]
v 11.0.117
10-12-07
RM-313
Nokia N82 (02.01)
Ps Welke knop heb je het dan over? (rechtsonder /hekje?)
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Verwijderd
maar.. bij belcompany kun je hem zomaar eventjes ruilen. en je bent verzekert van nederlandstalige menu's, toetsen, handleiding, garantie, leverbaarheid, betrouwbaarheid etc. de tijdswinst (het toestel eerder hebben dan de rest) is leuk maar lijkt me zuur om te zien dat ie vervolgens alsnog een maand later in .nl is te krijgen. het zal wel een ander verhaal worden als je prepaid belt of zo.marinadus schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 08:39:
Als ik bij belcompany kijk kost de n82 los nog steeds €550 euro.
Bij Rose betaalde ik €350 euro en daar komt misschien nog zo'n €80 bij.
Dus altijd goedkoper lijkt me... Verder hoor ik zoveel klachten over de n82 die bijvoorbeeld gekocht zijn bij Belcompany, mensen die al aan hun 3e toestel zitten. Waarschijnlijk is dit van Rose een andere lichting want ik heb helemaal geen problemen.
Volgens de medewerker van belcompany was het alleen de eerste lichting toestellen die dit probleem hadden. Ik heb hem zelf ook bij belcompany weg bevalt primaVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:09:
[...]
maar.. bij belcompany kun je hem zomaar eventjes ruilen. en je bent verzekert van nederlandstalige menu's, toetsen, handleiding, garantie, leverbaarheid, betrouwbaarheid etc. de tijdswinst (het toestel eerder hebben dan de rest) is leuk maar lijkt me zuur om te zien dat ie vervolgens alsnog een maand later in .nl is te krijgen. het zal wel een ander verhaal worden als je prepaid belt of zo.
Tja, als je de eerste wil zijn met een toestel, dan weet je dat ie na verloop van tijd in Nederland ook te verkrijgen is. En als je nog langer wacht ook voor dezelfde prijs. Ik heb mijn toestel ook bij Rose in Singapore gekocht. Niet te duur, niet supergoedkoop door de naheffing van Fedex. Wél al een dikke maand plezier van zonder enig probleem en de Nederlandse firmware erop gezet. Handleiding is te downloaden in het Nederlands, dus een bewuste keuze omdat ik niet langer wilde (kon?) wachten.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:09:
[...]
maar.. bij belcompany kun je hem zomaar eventjes ruilen. en je bent verzekert van nederlandstalige menu's, toetsen, handleiding, garantie, leverbaarheid, betrouwbaarheid etc. de tijdswinst (het toestel eerder hebben dan de rest) is leuk maar lijkt me zuur om te zien dat ie vervolgens alsnog een maand later in .nl is te krijgen. het zal wel een ander verhaal worden als je prepaid belt of zo.
Verwijderd
Ja even kort mee gespeeld. Deze developer versie heeft de volgende malligheden:FuZZy04 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 04:38:
[...]
Is er al iemand die dit heeft geprobeerd? En zo ja, wat zijn je ervaringen ermee?
Je kunt ook gewoon naar m.youtube.com surfen, de filmpjes hier werken prima op mn N82Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:18:
[...]
Ja even kort mee gespeeld. Deze developer versie heeft de volgende malligheden:
- Langdurig opstartscherm (5 seconden). Gaat wel verdwijnen uit de public version.
- Niet geintegreerd in de standaardbrowser, werkt alleen met standalone content. Het is aan de operators zelf om deze Flash3 versie te integreren in hun browser via een firmware update, zoals Nokia al heeft gedaan met hun N95 8GB.
- Waar het me allemaal om ging lukt nog steeds niet: ik kan er niet m'n mp3s via de XSPF player op mijn website mee beluisteren: hij laadt hem niet.
Kortom: ik zou er geen moeite voor doen. Youtube kun je trouwens prima met emTube bekijken.
Lol die menu's heb je binnen 5 minuten volledig Europees en als die stuk gaat laat je hem voor een paar tientjes maken, sowieso scheelt het al 100 euro + meer als je los koopt via ebay en mocht die kapot gaan en je laat hem maken speel je alsnog quite, maar is het risico waard lijkt me, want wat is de kans dat een phone kapot gaat?Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:09:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door PacinoAllstars op 30-01-2008 21:49 ]
Bij mij werkt dat wel degelijk. Als ik bijv de 2 en de 4 intyp krijg ik standaard "ga" verander ik dit een stuk of 6 keer naar "ha" (zodat ik "ha" vaker gebruik dan "ga" ) dan zet hij er netjes eerst "ha" neer.Yorick81 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:52:
Heb de n82 nu al een maandje ofzo, bevalt prima.
Enige waar ik me aan stoor is het volgende:
- Wanneer ik een sms of mail typ en ik wil het woord "ga" typen, dus "4 en 2", krijg ik altijd als eerste optie "gb", erg irritant dus.
Ik heb al een paar keer "ga" expliciet ingetikt (Spellen), maar dit helpt niet, krijg nog steeds "gb" wanneer ik de 4 en de 2 indruk.
Weet iemand of ik het custom woordenboek kan aanpassen?
Ziet er zeker tof uit! Die 2e.. met die auto + stuurbassjuh schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:01:
Zoo dit ziet er ook leuk uit! door middel van het bewegen van je N82 de muis van je pc bedienen
Link: http://www.a2jsoft.com/videos.htm
[ Voor 20% gewijzigd door BastiaanN op 31-01-2008 10:22 ]
zo dat is idd een mooie aanbieding...iemand ervaring met deze verkoper ??? volgens mij is het hier al langs gekomen in dit topic maar klopt het nou dat je gewoon garantie krijgt via een NSP in NL op toestellen die via internet in het buitenland gekocht zijn ???Johantjuuh schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:29:
[...]
Ziet er zeker tof uit! Die 2e.. met die auto + stuur
Hier de N82 uit Engeland (sim free, +europese N82 + GEEN invoerrechten).
Maar 385 incl .
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...eName=STRK:MEWA:IT&ih=003
Verder is koers inderdaad erg gunstig inderdaad! Zal dit nog meer gaan dalen? (toevallig iemand die daar verstand van heeft? :)
Zie deze grafiek!!
http://www.wisselkoersen....12&Txt=Gemiddelde%20prijs
Xander84 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:16:
Heeft iemand nog tips voor een goede screenprotector? Ik wil graag een n82 specifieke. Wat is trouwens een normaal bedraag? Ik heb er gezien voor een euro of 5 maar ook een paar voor meer dan 10 euro.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Ik heb Sygic en Garmin op mijn mobiel zitten.Sygic gaat qua meer richting tomtom.Ik vind het scherm veel duidelijker en ook het menu ziet er beter uit.Beide schakelen automatisch tussen dag en nachtkleuren.Adressen zoeken gaat bij sygic sneller.Het navigeren ging tot nu toe met alle twee goed.Alleen vond ik de stem van garmin ietsje beter.Het enige probleem bij sygic is als je de kaarten bekijkt niet ver genoeg kan inzoomen.Je zoomt namelijk met de toetsen 1-9 maar je zou eigenlijk nog verder in kunnen zoomen bvb met de stertoets.Met 0 kom je weer in de vogelperspectief.Als dat opgelost zou zijn dan dan was Sygic mijn absolute favoriet.bassjuh schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:50:
Zijn er nou mensen die al ervaring hebben met Sygic Mobile? Het ziet er veelbelovend uit en ik hoor veel mensen zeggen dat het beter zou werken dan garmin.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:08:
Maken Sygic en Nav4all ook contact met internet of alleen met de GPS.
Maw. komen er extra kosten bij?
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Mag ik vragen hoe je aan Sygic komt? Ik kan hem in geen enkele winkel vinden terwijl hij al vanaf juli 2007 leverbaar zou moeten zijn in Europe.Noreia schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:24:
[...]
Ik heb Sygic en Garmin op mijn mobiel zitten.Sygic gaat qua meer richting tomtom.Ik vind het scherm veel duidelijker en ook het menu ziet er beter uit.Beide schakelen automatisch tussen dag en nachtkleuren.Adressen zoeken gaat bij sygic sneller.Het navigeren ging tot nu toe met alle twee goed.Alleen vond ik de stem van garmin ietsje beter.Het enige probleem bij sygic is als je de kaarten bekijkt niet ver genoeg kan inzoomen.Je zoomt namelijk met de toetsen 1-9 maar je zou eigenlijk nog verder in kunnen zoomen bvb met de stertoets.Met 0 kom je weer in de vogelperspectief.Als dat opgelost zou zijn dan dan was Sygic mijn absolute favoriet.
Oh ja daarnaast heb ik ook nog Nav4all.Gratis maar ook simpel.Maar doet het qua navigeren niet onder van de andere navigatiesystemen.
Nav4all is een duur grapje als je geen inet abbo hebt. Deze haalt namelijk de kaarten van de server van nav4all en ook de route berekening voert hij op deze server uit.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:08:
Maken Sygic en Nav4all ook contact met internet of alleen met de GPS.
Maw. komen er extra kosten bij?
[ Voor 50% gewijzigd door BastiaanN op 31-01-2008 17:47 ]
Verwijderd
Bij gsmweb.nlhatsjoe123 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:57:
Bij T-Mobile zou 't je meer schelen.
Flex 25 1 jaar + internet
12 x 34.50 = 414
toestel = 126
totaal = 540
Maar goed, ieder zn voorkeur voor bepaalde provider
Ja klopt, hier ga ik me abbo over 2 weken verlengen waarschijnlijk.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:22:
[...]
Bij gsmweb.nl
Flex 25 1 jaar inc sms en ook je internetten via gprs alles uit een belbundel.
12 x 25.00 = 300
toestel = 188
totaal = 488
OF
Relax 150 1 jaar geen sms en geen internet via gprs alles apart.
12 x 19.50 = 234
toestel = 194
totaal = 428
Ik had ook overal gezocht, ook in Duitsland maar nergens iets gevonden.Heb dan een mail gestuurd aan Sygic maar daar hebben zij ook niet op geantwoord.Dus heb ik het via andere wegen gekregen...hoest.bassjuh schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:45:
[...]
Mag ik vragen hoe je aan Sygic komt? Ik kan hem in geen enkele winkel vinden terwijl hij al vanaf juli 2007 leverbaar zou moeten zijn in Europe.
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Nee, 2call is de goedkoopste!hatsjoe123 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:49:
[...]
Ja klopt, hier ga ik me abbo over 2 weken verlengen waarschijnlijk.
Prijzen van gsmweb stonden er nog niet op toen ik bovenstaande poste, dat kwam van 2call af.
Denk dat gsmweb tot nu toe wel de voordeligste is met abbo (iig met t-mobile).
Zijn er ook duidelijke nadelen van Symbian tegenover Windows Mobile (5)? Ik heb nu een Qtek 8310.
Volgens mij zit op de N82 een iets andere dan de normale...Djerique schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:46:
Is de mini usb ingang in de N82, ook de universele mini-usb?
Vaak heb je ook mini-ubs rip-offs ingangen, zoals bij de LG Viewty.
BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L
Verwijderd
mja ik heb 79 euro voor mijn n82 betaald en zit dan echt niet vast aan een woekerabonnement of zo. 30 in de maand bellen en onbeperkt internet, das goedkoper dan mn vorige abonnement en voor mij veel voordeliger. ik heb voor het eerst een verlenging van 2 jaar gedaan omdat ik altijd 1 jaar doe en dan pas na 20 maanden een nieuwe uitzoek. maar dat komt misschien omdat ik niet per se het nieuwste toestel wil, maar het beste. en dat was (is?) voor mij nog altijd de 6233.PacinoAllstars schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:48:
[...]
Lol die menu's heb je binnen 5 minuten volledig Europees en als die stuk gaat laat je hem voor een paar tientjes maken, sowieso scheelt het al 100 euro + meer als je los koopt via ebay en mocht die kapot gaan en je laat hem maken speel je alsnog quite, maar is het risico waard lijkt me, want wat is de kans dat een phone kapot gaat?
Maybe is het bovenstaande niet verstandig als je bijv een krantenwijk enzo hebt, maar tja verschilt per persoon uiteraard in hoeverre je risico's kan nemen.
Ik lach me verrot om ebay en je zou gek zijn als je hem hier in Nederland koopt. Als er nu al signalen zijn dat je hem in Engeland kan kopen voor tarieven van 360 los weet je zeker dat je geen invoerrechten hoeft te betalen haha, waarom hier dan een woeker abonnement nemen en 200 bijleggen?
Overigens zakt de pond in als een gesmolten taart evenals de dollar. Profiteer ervan zolang het nog mogelijk is!!!!
pfff.....DeepShadow schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:00:
[...]
Volgens mij zit op de N82 een iets andere dan de normale...
Verwijderd
Volgens mij moet je naar Menu>Instrumenten>instellingen>verbinding>toegangspuntenSoepstengel schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:35:
Ik heb een vraagje over het WLAN. Ik heb hier een WLAN hangen die zijn SSID niet uitzendt dus dat ging al iets lastiger met mijn N82 maar ik heb nu per ongeluk ook een andere punt standaard gemaakt maar ik kan nergens vinden waar je dit weer uit kan zetten?! Ik kan ook niet vinden hoe ik mijn onzichtbare netwerk default kan maken. Iemand die weet hoe?
Ja ik had laatst ook al dat ik wat foto´s van iemand even snel wou meenemen (gaat sneller dan mailen enz, dus dacht doe het snel op mijn sd-kaart van mn N82, via een USB-kabel). Mja, usbkabel van bijv. een normaal fototoestel paste er helaas niet in. Balen...Djerique schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:21:
[...]
pfff.....Waarom moeten fabrikanten altijd weer afwijken van een standaard...
![]()
Sony is hier vooral een ster in...
Hmm, ik heb de App. inmiddels wel. Met een duitse mapNoreia schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:09:
[...]
Ik had ook overal gezocht, ook in Duitsland maar nergens iets gevonden.Heb dan een mail gestuurd aan Sygic maar daar hebben zij ook niet op geantwoord.Dus heb ik het via andere wegen gekregen...hoest.
Klopt, heb hier nog een micro-usb kabeltje liggen en die past primaroma0803 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 07:37:
Volgens mij is het Micro-USB. Zie je wel vaker maar zeker niet zo universeel als Mini-USB. Inderdaad erg jammer, wéér een kabel bij de pc. En volgens mij had het toestel genoeg ruimte geboden om er een normale Mini-USB in te zetten.
[ Voor 35% gewijzigd door BastiaanN op 01-02-2008 12:21 ]
Tja, daar heb je het al een verlenging van 2 jaar, dat willen zeVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:13:
[...]
mja ik heb 79 euro voor mijn n82 betaald en zit dan echt niet vast aan een woekerabonnement of zo. 30 in de maand bellen en onbeperkt internet, das goedkoper dan mn vorige abonnement en voor mij veel voordeliger. ik heb voor het eerst een verlenging van 2 jaar gedaan omdat ik altijd 1 jaar doe en dan pas na 20 maanden een nieuwe uitzoek. maar dat komt misschien omdat ik niet per se het nieuwste toestel wil, maar het beste. en dat was (is?) voor mij nog altijd de 6233.
Bovenstaande werkt uitstekend!!!marinadus schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:56:
Ik heb de houder voor in de auto besteld.
De Nokia HH-12 Easy Mount Holder + CR-39 Houder Bundelpakket Origineel
en de
Nokia DC-4 Autolader Nabouw
Bij MobielBereikbaar.nl voor een bedrag van €44,90 incl verzendkosten.
Hou jullie op de hoogte als deze goed werkt.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 93% gewijzigd door BastiaanN op 01-02-2008 13:49 ]
Is inderdaad micro USB maar wees niet bang, zo'n beetje alle telefoonfabrikanten hebben besloten die stekker te gaan gebruiken. Dus over een jaartje of wat kan je (in een ideale situatie) elk merk telefoon aansluiten met die kabel.roma0803 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 07:37:
Volgens mij is het Micro-USB. Zie je wel vaker maar zeker niet zo universeel als Mini-USB. Inderdaad erg jammer, wéér een kabel bij de pc. En volgens mij had het toestel genoeg ruimte geboden om er een normale Mini-USB in te zetten.
Verwijderd
Ik kan die eh Sygic.Mobile.v7.0.89.S60v3+DEU+Major Roads of Europe ook vinden maar hoe ben jij aan die NL gekomen?! Kun je dat even vertellen?bassjuh schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:02:
[...]
Hmm, ik heb de App. inmiddels wel. Met een duitse mapMaar ik zou toch graag benelux of NL willen...
Edit: Heb inmiddels NL![]()
[...]
Check je mailmarinadus schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:42:
[...]
Ik kan die eh Sygic.Mobile.v7.0.89.S60v3+DEU+Major Roads of Europe ook vinden maar hoe ben jij aan die NL gekomen?! Kun je dat even vertellen?
[ Voor 23% gewijzigd door BastiaanN op 01-02-2008 16:01 ]
bassjuh schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:56:
[...]
Check je mail
Weet iemand een goede auto houder? Ik heb nu een universele maar elke keer als ik hem daar in druk start spontaan de gallery op (door de knop) vrij irritant onder het navigeren
[ Voor 26% gewijzigd door Johantjuuh op 01-02-2008 16:08 ]
Hmm, de autolader heb ik al dus dat scheelt weerJohantjuuh schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:05:
[...]
Dankje!
Dit zou een goede zijn volgens marinadus
De Nokia HH-12 Easy Mount Holder + CR-39 Houder Bundelpakket Origineel
en de
Nokia DC-4 Autolader Nabouw
Bij MobielBereikbaar.nl voor een bedrag van €44,90 incl verzendkosten.
[ Voor 21% gewijzigd door BastiaanN op 01-02-2008 16:23 ]
Wat ik vervelend vind is dat je niet ver genoeg in kan zoomen.Dus niet tijdens het navigeren maar als je de kaarten normaal bekijkt.Bvb als plattegrond.Ik kan zoomen met de toetsen 1-9.Maar ik zou nog verder in kunnen zoomen .Is dat bij jou hetzelfde?bassjuh schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:14:
[...]
Hmm, de autolader heb ik al dus dat scheelt weerVind de prijs erg meevallen voor originele Nokia accessoires! Maar even bestellen
Edit: Nog een leuk detail van Sygic is dat als hij een route berekening maakt met weinig satellieten hij een herberekening doet zodra er een veel beter satelliet signaal is. Dit vind ik erg goed, gezien dit bij Garmin en Route66 niet het geval was en soms resulteerde in een slechte route
Krijgt iedereen die bij die Rose besteld, alleen wilden ze mij een tijdje terug nog niet helemaal gelovenVerwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:26:
Ben ik de eerste "rose koper" die een invoerrechtenbrief ontvangen, of ik zsm invoerrechten wil betalen? Wel jammer, nu is het opeens wat minder voordelig....
Is het schermpje niet wat klein als je hem tegen de autoruit bevestigt (afstand tot je ogen)?marinadus schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:34:
[...]
Bovenstaande werkt uitstekend!!!
Speaker en laadingang worden niet geblokkeerd en gsm kun je stevig vastklemmen.
Aanrader!!
Ja... Inderdaad. (Fedex) Alleen duurt een maandje..StrayDog schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:39:
[...]
Krijgt iedereen die bij die Rose besteld, alleen wilden ze mij een tijdje terug nog niet helemaal geloven
Klopt je mist eigenlijk de "10" om het maar eenvoudig te zeggen. Er is volgens mij een mogelijkheid om via een ini file de keybindings te veranderen. Misschien dat je de zoom niveaus dan 1 niveau kunt opschuiven. De kleinste gebruik ik toch niet. Ik zal het eens proberenNoreia schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:16:
[...]
Wat ik vervelend vind is dat je niet ver genoeg in kan zoomen.Dus niet tijdens het navigeren maar als je de kaarten normaal bekijkt.Bvb als plattegrond.Ik kan zoomen met de toetsen 1-9.Maar ik zou nog verder in kunnen zoomen .Is dat bij jou hetzelfde?
ik heb hem momenteel nog aan de passagiers kant in mijn auto in een houder zitten, aan de rechterkant van de radio zeg maar. Alles is dan nog duidelijk genoeg!StrayDog schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:41:
[...]
Is het schermpje niet wat klein als je hem tegen de autoruit bevestigt (afstand tot je ogen)?
En vinden jullie het niet gevaarlijk ivm. autoinbraak om zo'n ding op je ruit te plakken?
[ Voor 46% gewijzigd door BastiaanN op 01-02-2008 19:31 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Xander84 op 01-02-2008 19:14 ]
Ik heb een vraagje hierover. Ik heb je een mailtje gestuurd. (zie Pinokkia mail)
[ Voor 86% gewijzigd door pven op 02-02-2008 09:57 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Ik had eerst de pcsuite van cd geinstalleerd maar vervolgens die van de nokiasite omdat die recenter is.Volgens mij is alleen het design veranderd maar ik vind de versie van de site toch iets duidelijker.FuZZy04 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 03:22:
Even een vraagje over de software. Ik ben nou al verschillende PC Suites tegen gekomen. Een versie van de CD, een versie van het internet, een speciale N-series van het internet. Welke kan ik het beste gebruiken en waar download je deze vandaan?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq