Nokia N82 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste
Acties:
  • 202.053 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StrayDog schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:14:
Heeft iemand hier toevallig nog naar gekeken:

Ik heb nog een vraagje: hebben meer mensen op de N82 dat de onderkant van het scherm niet helemaal gelijk verlicht wordt, als of 1 led net iets feller brandt zeg maar. Dit zie je eigenlijk alleen bij een volledig wit (of andere lichte egale kleur) scherm, bij de menu's van de telefoon zelf is het niet zichtbaar.
Hier een filmpje op youtube waar ik dit zelf toevallig ook op zag: http://nl.youtube.com/watch?v=-ZpQw0OMLfg

Je ziet tijdens het opstarten dat een deel van het scherm links beneden net iets feller schijnt.
Op de N82 die ik nu heb ziet het er ook ongeveer zo uit, de vorige 2 heb ik heel kort gehad en kan ik me niet meer goed herinneren of het daar ook zo was.
Heb er met m'n gloednieuwe N82 ook last van. Was eigenlijk het eerste wat me opviel...

Zijn er mensen die dit niet hebben? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 20:43:
Ik heb hem nou een week
Was trouwens een fervent Sony Ericsson gebruiker (nog steeds fan) maar gezwicht voor de multifunctionaliteit van de N82. Heb em al grondig bestudeerd en gepimpt...

MINPUNTEN:
-behuizing: plastic ook al lijkt het hier en daar op metaal!!! Te ruim met kieren rondom en een welhaast zwevende navtoets. Moet zeggen dat de navtoest wel accuraat werkt.
Ik heb nu ook ontdekt dat er naast de nummertoetsen aan de beide zijkanten een wit zweem zichtbaar wordt! geen echte vlekken of beschadiging. Meer alsof het 'zilver' zo weggepoetst kan worden. En ik heb er amper wat mee gedaan...
Ik heb trouwens nog steeds de beschermplasticjes erop zitten. Maar pas op als je niet uitkijkt en later de plasticjes verwijdert, kun je natuurlijk een kleur (nieuwheid) verschil zien.

- Dit is mijn tweede toestel omdat ik een paar dagen na de eerste, ontdekte dat er een mysterieuze donkere vlek in mijn opnames zat. Zeer vreemd omdat er op de lens geen stof te zien was en sowieso een stofje nooit zo'n duidelijk donkere stip zou geven...
Ik kreeg bij Belcompany trouwens na melding direct een nieuwe mee!

- Ik vind als 'poweruser' het today screen verschrikkelijk. Lelijk en vreemd ingedeeld. Zou ik heel anders doen als het kon!!!

- Hinderlijk vind ik dat al mijn geinstalleerde software naar de map Toepassingen gaat.
Waarom kan ik niet een map voor games aanmaken. Misschien moet ik daartoe iets uitdokteren met Fexporer (heb ik nog niet aan de praat gekregen)??? Ik heb het trouwens over de geheugenkaart.

-Ik heb een paar games waarbij geluid aan of uit kan maar niet het volume kan worden geregeld. Dat is op zich niet erg maar bij geluid aan is het volume afgrijselijk luid! (geluid is elders weer een pluspunt)

PLUSPUNTEN:

-Camera, foto's TOP video's TOP (vooral het geluid!)

- geluid is goed te noemen kwa kwaliteit (niet te tippen aan Sony Ericsson w800)
Speakers zijn verbazingwekkend luid en ook wel geinig (hou met je vingers de gaatjes maar eens dicht!)

- Ik gebruik Nav4all en dat loopt als een trein en zeer accuraat.

- emailen en internetten (opera mini) gaat lekker. Emailen vereist wel wat handelingen als je de verbinding niet open laat staan.

-Wlan gaat ook lekker Gebruik Handywi (freeware) en ga dan eens de straat op!!

- De Accelerometer is slick. Daar gaan we nog het een en ander van horen. Ik heb een soort testje gedownd met een balletje dat je gewoon kunt manouvreren en stuiteren(!) door je n82 te bewegen.
Verder is er ook een waterpas applicatie en ook een Space Invaders game hierop gebaseerd.
Ook apps waarmee je een inkomende call kan muten met een handbeweging.
Ik wacht zelf op Nokmote en NokiaDJ !!!!!! of zijn die al uit???

Nou tot zover...wordt vervolgd....
Zeer mooi man!

Je vind het geluid dus mooier dan de W800i. Heb je deze hiervoor gehad?? Vind je het een grote verbetering???

Bedoel je met dat geluid enkel de speakers, of ook incl oodoppen?? En is verder de muziekspeler te vergelijken??

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Crew One schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 10:07:
[...]

De batterij is dus niet noemenswaardig snel leger dan die van mijn SE W800i. De eerste dagen ben je natuurlijk veel aan het spelen met spelletjes, applicaties, gps en wat-dan-ook en dan gaat batterijgebruik wat sneller.

Dus zo slecht is het volgens mij niet.
Aha, jij hebt dus ook een w800i gehad. Is de batterijduur dus gewoon ongeveer gelijk?

Hoe vergelijk je de N82 verder met de w800i? De bediening...? De musicplayer :P ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 16:41
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:07:
[...]

Heb er met m'n gloednieuwe N82 ook last van. Was eigenlijk het eerste wat me opviel...

Zijn er mensen die dit niet hebben? :o
Heb het bij een andere N82 in de winkel ook gezien, en bij meerdere verschillende filmpjes op youtube.
Hebben ze volgens mij dus allemaal wel een beetje.
Wat me inmiddels ook nog is opgevallen, is dat het display net niet helemaal goed gecentreerd is (dan moet je wel echt mierenneuken hoor, is echt maar een heel klein beetje ;) )

Bouwkwaliteit vind ik gewoon goedkoop aandoen (net als het uiterlijk) maar dat heb ik eigenlijk meestal bij Nokia, kwaliteit vind ik vaak niet zo geweldig.
Maar ik doe meestal toch maar een jaartje met een toestel en qua functies ben ik er wel tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 20:43:
Verder is er ook een waterpas applicatie
Hoe heet die waterpas applicatie?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Weet iemand hoe ik Nav4all icm de interne gps aan de praat kan krijgen? Ik heb de gps al op weergeven gezet maar de software vindt hem niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 14:26
Noreia schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:06:
Weet iemand hoe ik Nav4all icm de interne gps aan de praat kan krijgen? Ik heb de gps al op weergeven gezet maar de software vindt hem niet!
http://www.nav4all.nl/sit...tings_nokia_N82.php?m=N82

daar al gekeken? ken zelf nav4all niet maar volgens de site zijn ze compatible.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:35
Xander84 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:55:
[...]

Hoe heet die waterpas applicatie?
Dan moet je deze hebben. Op die site staan nog veel meer grappige en nuttige apps (tot een bierschenk progje en aquarium aan toe... 8)7
Wel leuk overigens, dat bierschenken ga ik vanavond in de kroeg eens proberen, kijken of ik wat chickies kan imponeren (ahum... AU... vriendin O-))
http://www.symbian-freak....a_freeware_level_tool.htm

Nokmote moet nog wel eea aan verbeterd worden mijns inziens voor het echt fijn werkt. Je moet je telefoon namelijk waterpas houden om de cursor stil te houden, maar ik houd hem meestal wat schuiner voor me zodat je recht op 't scherm kijkt, dus een soort van nulpunt calibratie zou wel mogen! Verder zijn die toepassingen erg grappig. Ben nu eea aan het vogelen om NiiMe aan de gang te krijgen, maar dat wil nog niet echt lukken. Iemand daar al succes mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
De N82 white is sinds vandaag ook verkrijgbaar in (sommige) Nederlandse internetshops...

(zoals) Centralpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Johantjuuh schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:28:
[...]
Aha, jij hebt dus ook een w800i gehad. Is de batterijduur dus gewoon ongeveer gelijk?

Hoe vergelijk je de N82 verder met de w800i? De bediening...? De musicplayer :P ?? :)
Het eindoordeel mag duidelijk zijn, de N82 overtreft de W800i in bijna alle gevallen.

Er zijn echter wel een aantal dingen die mij als ex-SonyEricssonner irriteren.

1) De meegeleverde oordopjes zijn echt bagger^2. Ik heb uiteindelijk een headset-adapter gekocht op ebay waar ik mijn sony oordoppies mee kan gebruiken.

2) Het aannemen van gesprekken met de knopjes is wat moeilijker dan bij de W800i. Op dat gebied ligt de bediening net niet zo lekker in de hand als bij de W800, maar is uiteindelijk maar een minimaal detail.

3) Het volume van java-applicaties is niet te regelen behalve dan als een applicatie dit zelf ondersteunt!!! (Dit is echt te bizar voor woorden en een ernstige fout, maargoed.)

De muziek klinkt gewoon goed, en het e.e.a. reageert een stuk sneller dan op de W800. En niet te vergeten heeft de N82 een van de beste telefoon-camera's op dit moment. Daarnaast heeft de N82 veel voordelen ... 8Gb ram voor EUR 50, veel applicaties, de accelerometer, 3D-accelerated spelletjes, GPS (Garmin of TomTom), WiFi, PDF-lezer, enz.

Ik had liever een SE telefoon gekocht, maar uiteindelijk bleek deze Nokia gewoon het beste wat er te krijgen was op dit moment, gegeven mijn budget en eisenpakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
Ik heb de N82 besteld bij rose op ebay. Ik hoop dat ie snel binnen is.

Weet iemand of de lader hetzelfde is als een Nokia E65? Als die hetzelfde is, dan hoef ik geen andere lader te kopen namelijk, scheelt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Ted_W schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:08:
Ik heb de N82 besteld bij rose op ebay. Ik hoop dat ie snel binnen is.

Weet iemand of de lader hetzelfde is als een Nokia E65? Als die hetzelfde is, dan hoef ik geen andere lader te kopen namelijk, scheelt weer.
Vandaag? Want zag dat hij vandaag weer iets in prijs was gezakt. (zoals om de zoveel tijd..:P)

Dus totaal van 361. Maar wat ben je dan eigenlijk kwijt via PP? Omdat deze altijd een iets slechtere wisselkoers hebben.... ?

@Crew-one.

Super man!
Dus gewoon een echte verbetering dus. De muziekspeler zelf ook? En radio??
Verder heeft andere punten die nu erg tegenvallen, en wie goed waren bij de w800i? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousR
  • Laatst online: 23-01 10:56
Ik heb vanochtend mijn bij 2call.nl bestelde n82 binnengekregen. Nu heb ik er een beetje mee zitten kloten onder de baas zijn tijd. Maar nu kwam ik erachter dat ik helemaal geen Panoman erop heb staan, en ik had toch op internet overal een beetje gelezen dat dit erop zou staan. Het lijkt me namelijk wel grappig voorde wintersport volgende week!
Hebben meer mensen dit niet en weet iemand hoe ik er dan weer wel (gratis en legaal) aan kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TenaciousR schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 00:02:
Ik heb vanochtend mijn bij 2call.nl bestelde n82 binnengekregen. Nu heb ik er een beetje mee zitten kloten onder de baas zijn tijd. Maar nu kwam ik erachter dat ik helemaal geen Panoman erop heb staan, en ik had toch op internet overal een beetje gelezen dat dit erop zou staan. Het lijkt me namelijk wel grappig voorde wintersport volgende week!
Hebben meer mensen dit niet en weet iemand hoe ik er dan weer wel (gratis en legaal) aan kan komen?
Volgens mij stond de installfile van Panoman op je geheugenkaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
Ff zoeke op google en je komt al snel hier uit.

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
Panoman staat ook niet op de N82's die ik hier in Nederland gekocht heb.
Op de N82 uit Hong Kong die ik via ebay had, stond het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Johantjuuh schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:32:
[...]

Vandaag? Want zag dat hij vandaag weer iets in prijs was gezakt. (zoals om de zoveel tijd..:P)

Dus totaal van 361. Maar wat ben je dan eigenlijk kwijt via PP? Omdat deze altijd een iets slechtere wisselkoers hebben.... ?

[...]
Ik bestelde het na de prijsverlaging inderdaad (van $510 naar $504) :)

In totaal (dus inclusief verzendkosten) was ik ongeveer 368 euro kwijt. Ik kreeg een paypal koers van ongeveer 1,42 wat op zich inderdaad niet erg gunstis is, mar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 17:17
Ik lees op Google berichten over een N82 8gb (dus niet met een 8gb geheugenkaartje maar net zo als de N95 8gb).

Is hier al meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousR
Ghia schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 00:55:
Ff zoeke op google en je komt al snel hier uit.
Op diezelfde site staat ook dit:

Get PanoMan™ for your phone
Purchase PanoMan™ for your phone via PayPal for 9.90 EUR (incl. VAT).

En dat is dus niet gratis... (maar wedl legaal, dus dat deel van de vraag is dit wel weer een antwoord op)
Die install file stond ook niet op mijn geheugenkaart, ik kan hem tenminste nergens vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb sinds kort ook een N82, pracht telefoontje.. wat een geluidskwaliteit met die in-ear oordopjes zeg!

Maar ik stoor mij wel aan het feit dat je het volume niet kan wijzigen als toetsenbord blokkering is ingeschakeld, is hier misschien een oplossing voor? Als er een keer een luid liedje komt zou ik hem graag snel wat zachter willen zetten zonder hoorbeschadiging :p

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinadus
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 15:42
Heeft iemand deze houder voor in de auto al binnen?
Ben benieuwd of de speaker niet afgesloten wordt, zo even te zien bij belcompany wel, dus ben benieuwd of iemand dit in de praktijk kan testen.
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 00:37:
Verder vond ik deze ook zeker de moeite waard:
http://www.mobielbereikba...er+Bundelpakket+Origineel
Het voordeel hiervan, is dat je geen gaatjes of andere ongein hoeft te boren in je dashboard.
De goeie stand instellen en huppakee hij zit vast aan je ruit ;)
En ja... deze telefoon is echt geweldig!!!
Alleen jammer dat de batterij zo snel leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crew One
  • Niet online
bassjuh schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:33:
Ik heb sinds kort ook een N82, pracht telefoontje.. wat een geluidskwaliteit met die in-ear oordopjes zeg!

Maar ik stoor mij wel aan het feit dat je het volume niet kan wijzigen als toetsenbord blokkering is ingeschakeld, is hier misschien een oplossing voor? Als er een keer een luid liedje komt zou ik hem graag snel wat zachter willen zetten zonder hoorbeschadiging :p
Dat volumebeheer van Nokia is echt bagger. Ze zouden eens naar SE ofzo moeten kijken hoe dat wel moet, want ook voor java-games kan je het volume niet aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Ik ben nu dan ook in het bezit van een n82. Ben er zeer te vreden over. Ik ben alleen niet in staat om te updaten, als ik de software updater open kom ik niet voor bij het scherm detecteren van telefoon (ik heb hem zeker 5 minuten laten lopen maar hij gaat niet verder, dat blauwe balkje blijft wel gewoon lopen). Verder staat er onder het bereik metertje bij mij een 3g logotje ipv een standaard antenne logotje, betekend dit dat ik een verbinding met internet heb openstaan (of geeft dat gewoon aan dat er 3g beschikbaar is)?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 14:57
@Xander84: Dat weet ik dus ook niet, toen ik mn telefoon voor het eerst aanzette stond er ook dat 3g logotje. Ik heb dat toen voor de zekerheid maar uitgezet omdat ik geen onbeperkt internet abo heb. En volgens mij moet je altijd toestemming geven als een applicatie verbinding met een ander netwerk wil maken...

@bassjuh: ik heb de sony ericsson bluetooth in ear headphones gekocht, daar zit gelukkig wel volumeregeling op, anders zou ik ook niet weten hoe t moet (idd erg stom van nokia) :P

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
heb 3g ook maar uitgezet. Maar volgens mij is het enkel een UMTS indicator. Want als ik bij actieve verbindingen kijk staat er geeneen.

neemt de batterijduur toe als je alleen op gsm zit en niet dual modus?
DeepShadow schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:14:
@Xander84: Dat weet ik dus ook niet, toen ik mn telefoon voor het eerst aanzette stond er ook dat 3g logotje. Ik heb dat toen voor de zekerheid maar uitgezet omdat ik geen onbeperkt internet abo heb. En volgens mij moet je altijd toestemming geven als een applicatie verbinding met een ander netwerk wil maken...

@bassjuh: ik heb de sony ericsson bluetooth in ear headphones gekocht, daar zit gelukkig wel volumeregeling op, anders zou ik ook niet weten hoe t moet (idd erg stom van nokia) :P

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er 3G in je scherm staat betekend dit dat er 3G beschikbaar is en niet dat je verbinding hebt met internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een leuk progje om bij een speciale contactpersoon een andere "ringtone" voor een sms op te geven? En ook of het mogelijk is om een speciale persoon een beltoon te geven?
Dit zit er volgens mij niet standaard op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 13:49:
...Ben er zeer te vreden over. Ik ben alleen niet in staat om te updaten...
Gebruik je de Nseries PCsuite?
Probeer eens de gewone versie te downloaden en dan te updaten. Bij mij gaf hij gelijk aan dat er een nieuwe update beschikbaar was. En voor contacten verplaatsen vind ik hem ook iets prettiger...

http://www.nokia.nl/A4755033

En kies onderin voor ''snelle download'' ipv. toestel te kiezen.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:44:
...En ook of het mogelijk is om een speciale persoon een beltoon te geven...
Ga naar contacten, selecteer contact, druk opties, scroll naar beltoon, indrukken, toon selecteren...
Moet lukken zo...

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
iemand al gevonden of je de opstarttoon kunt uitzetten? de NL handleiding staat nog niet op nokia.nl (voor het snelle zoekwerk) en heb nog even geen tijd gehad om de papieren handleiding goed door te spitten...
via google al wel een gevonden (van andere symbian phones) dat hij uitstaat als je waarschuwingstonen uitzet maar dat vind ik geen echte goede oplossing.. iemand anders een idee/tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je net voordat ie geluid begint te maken op nav toets naar benedendrukt, slaat ie het nokia opstartdingetje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben de topic eigenlijk al vanaf het begin aan het volgen.
mensen zijn er heel blij mee en sommige minder.
wat ik me alleen af vraag,

WAAR HALEN JULLIE HEM :(

ik ben nu al 4 winkels af geweest bij ons in de buurt maar nergens konden ze hem laten zien..
Of is hij alleen nog maar op internet te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:56:
Hallo,

Ik ben de topic eigenlijk al vanaf het begin aan het volgen.
mensen zijn er heel blij mee en sommige minder.
wat ik me alleen af vraag,

WAAR HALEN JULLIE HEM :(

ik ben nu al 4 winkels af geweest bij ons in de buurt maar nergens konden ze hem laten zien..
Of is hij alleen nog maar op internet te verkrijgen?
Alle grote telecom zaken hebben hem gewoon op voorraad als het goed is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
Belcompany heeft hem in elk geval (daar heb ik hem vandaan), bij T for Telecom zag ik hem ook al in de folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nav4all : interne gps schakel je in door in GPS instellingen LAPI aan te vinken. Dat is al eerder hier aangegeven.

Muziek/geluid N82 vs w800i: Ik schreef eerder dat de n82 m.i. NIET aan de w800 kan tippen qua geluid en oordopjes. Maar al met al ben ik er tevreden over.
Ik heb trouwens hiervoor de k800i gehad. Behalve de vormgeving ook een fantastische telefoon. Was toen de eerste top-of-the-bill cameraphone (3.1 mp).

O ja nog even dit:
We weten dat smaken verschillen maar ik vind de knopjes van het toetsenbord een pluspunt!
Ik vind ze accurater werken dan 'verzonken' knopjes of tiptoetsen, al was het maar om het feit dat je ahw op de tast de knopjes kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulH te O
  • Laatst online: 21-10-2024
Yorick81 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:05:
[...]

Alles vanaf versie 7 werkt volgens mij, ik gebruik 7.3.468, werkt ook zonder problemen
Hoi,
Ik heb ook de zelfde versie, werkt goed behalve als ik verkeersinfo opvraag via GPRS telefoon loopt compleet vast.
Heb jij dit ook.?

Gr. Paul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Ik heb hem bij belcompany gehaald. Dat was de enige echte winkel waar hij te koop was. Heb ergens gelezen dat hun met nokia een afspraak hadden gemaakt dat hun hem de 1e 2 weken exclusief mochten leveren en dat de andere winkels moesten wachten.
In een folder van t for telecom stond hij gisteren ook.

Verder internet: 2call, bestelmaar en nog meer tenten (zie bv. telecomvergelijker.nl voor verkooppunten).

Heb hem zelf bij BC gehaald omdat je dan makkelijker terug kunt als er iets niet goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:46:...
Muziek/geluid N82 vs w800i: Ik schreef eerder dat de n82 m.i. NIET aan de w800 kan tippen qua geluid en oordopjes. Maar al met al ben ik er tevreden over.
Ik heb trouwens hiervoor de k800i gehad. Behalve de vormgeving ook een fantastische telefoon. Was toen de eerste top-of-the-bill cameraphone (3.1 mp).

...
Ik moet eerlijk toegeven dat de N82 wel dergelijk kan tippen aan mijn W810i walkman phone. ik vind het geluid van de Nokia veel helderder. Ik moet er wel bij vermelden dat ik voor beide dezelfde in-ear oordopjes gebruikt van creative. De oordopjes die bij de N82 zitten zijn inderdaad om te huilen.

[ Voor 20% gewijzigd door BastiaanN op 25-01-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaulH te O schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 19:52:
[...]

Hoi,
Ik heb ook de zelfde versie, werkt goed behalve als ik verkeersinfo opvraag via GPRS telefoon loopt compleet vast.
Heb jij dit ook.?

Gr. Paul.
Jij gebruikt TomTom v7 met interne GPS, of toch met aparte GPS muis? Anders ben je de eerste waarvan ik dit hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassjuh schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:37:
[...]

Ik moet eerlijk toegeven dat de N82 wel dergelijk kan tippen aan mijn W810i walkman phone. ik vind het geluid van de Nokia veel helderder. Ik moet er wel bij vermelden dat ik voor beide dezelfde in-ear oordopjes gebruikt van creative. De oordopjes die bij de N82 zitten zijn inderdaad om te huilen.
Mag ik weten welke in-ear dopjes van creative je gebruikt? Ik zoek nog een stel goede...

En weet iemand een goede bluetooth headset voor in m'n oor? Kunnen we handsfree...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:17:
[...]

Mag ik weten welke in-ear dopjes van creative je gebruikt? Ik zoek nog een stel goede...

En weet iemand een goede bluetooth headset voor in m'n oor? Kunnen we handsfree...
Ik denk de EP-630.

Deze zijn niet duur, maar wel zeer goed. Ik heb ze ook ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Johantjuuh: En deze past zomaar in de N82?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:31:
@Johantjuuh: En deze past zomaar in de N82?
Ja is gewoon met 3,5 jack. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Zomaar een paar vraagjes voor de n82 mede-bezitters

- hoe lifeblog geheel uninstallen
- stel je tikt een sms en je wilt het nummer van een contact controleren, hoe dit te doen zonder sms modus te verlaten?
- weergave van contacten lijst veranderen, bijv. naam + nr?
- alternatief software/programma voor de kalender?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousR
Nou ik heb dus sinds een gisteren mij n82. En nu doet ie alweer vaag. Kheb geprobeerd een paar programmatjes eropte knallen met dat signen en weet ik wat voor gedoe... nu is tie sinds de installatie van 1 van die dingen (ik geloof zelfs weer panoman) enorm traag. Ik heb al een soft reset gedaan, een hard reset en ook de firmware er opnieuw opgezet en niks helpt. Als ik het menu open doet ie helemaal niets. Het gekke is dat als ik de uitknop induw dat ie daar gelijk op reageert. :S Heeft iemand misschien een tip om hem weer een beetje aan de praat te krijgen, of moet ik een bezoekje gaan brengen aan een servicepoint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapoor
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06 14:47
Heeft iemand eigenlijk een verzekering afgesloten voor de N82 zo ja waar? Ben aan het twijfelen of het handig is om dit te doen aangezien het toch wel een redelijk duur toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:10
Ben zo net even bezig geweest met de "Download!" folder in het hoofdmenu. Kreeg m maar niet aan de praat, geeft steeds de melding: "Er is een fout opgetreden tijdens het bladeren". Iemand anders bij wie het ook voorkomt? Of zal het gewoon zijn omdat het nog een redelijk nieuw toestel is, dat er nog niks voor te krijgen is via deze folder?

Ook iemand enig idee vanaf wanneer we Ngage spellen kunnen downloaden? Komen er dan ook gratis spellen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag wmv filmpjes op mijn n82 zetten en afspelen. Ze staan er nu op maar als ik ze wil openen, krijg ik de melding "bestand kan niet worden geopend. Bestandstype wordt niet ondersteunt."

Weet iemand wat je kan installeren om WMV bestanden te kunnen afspelen op de N82? Is daar ook nog freeware voor?

Of moet je deze bestanden altijd eerst converteren? Waarmee dan?
Suggesties voor een freeware pakket zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
[...]

Sony Ericsson HBH-DS980. Is in-ear bluetooth 2.0, ik heb em ook gekocht en werkt uitstekend! :) Op http://www.mob-com.nl/ is ie het goedkoopst dacht ik...
Overigens is in-ear bellen wel raar, want op een of andere manier hoor je jezelf praten.. maar een van de twee oortjes uit doen lost het probleem op.. :)

[ Voor 14% gewijzigd door MrHill op 26-01-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
TenaciousR schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:50:
Nou ik heb dus sinds een gisteren mij n82. En nu doet ie alweer vaag. Kheb geprobeerd een paar programmatjes eropte knallen met dat signen en weet ik wat voor gedoe... nu is tie sinds de installatie van 1 van die dingen (ik geloof zelfs weer panoman) enorm traag. Ik heb al een soft reset gedaan, een hard reset en ook de firmware er opnieuw opgezet en niks helpt. Als ik het menu open doet ie helemaal niets. Het gekke is dat als ik de uitknop induw dat ie daar gelijk op reageert. :S Heeft iemand misschien een tip om hem weer een beetje aan de praat te krijgen, of moet ik een bezoekje gaan brengen aan een servicepoint?
Bekend probleem hier. Heb je de geheugenkaart die erbij zat geformatteerd? zo nee, even doen! (alles backuppen (let ook op verborgen mappen), formatteren, en terugzetten!). Dit loste het probleem bij mij op iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
ZOMERZON schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:40:

handy calendar van epocware is erg goed (beetje oulook achtig met weekoverzicht enzo), alleen geen freeware, je kunt het eventueel wel 14 dagen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZOMERZON schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:40:

Papyrus is zeer uitgebreid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
DeepShadow schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:30:
[...]

Sony Ericsson HBH-DS980. Is in-ear bluetooth 2.0, ik heb em ook gekocht en werkt uitstekend! :) Op http://www.mob-com.nl/ is ie het goedkoopst dacht ik...
Overigens is in-ear bellen wel raar, want op een of andere manier hoor je jezelf praten.. maar een van de twee oortjes uit doen lost het probleem op.. :)
Inderdaad. of de DS220. Ook van SE. Kost 70 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Helaas, een FEDEX rekening van 86 Euro. Wordt het toestel van Rose een tikkie duurder van. Maar goed, nog steeds niet te duur gekocht en al langere tijd plezier van.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
[...]

Ik gebruik deze, heb ze zelf ook bij mp3 shop gekocht:
http://www.mp3shop.nl/pro...creative-ep630-black.html

Mijn bluetooth headset heb ik ooit gekocht voor mijn W810i maar gebruik ik op de nokia ook nog zonder problemen, deze dus;
http://www.zercom.nl/inde...c=199&f=1&h=1&s=1&a=63322

Edit: Iemand enig idee waarom route66 op mijn N82 geen zin heeft om te praten? Voor de rest werkt het prima. De audio settings al meerdere malen gecontroleert. Ik gebruik versie 7.3.545.

Edit2: Map op SD zetten en app op telefoon schijnt niet te werken :P Beide op SD gezet en voila geluid :X

[ Voor 19% gewijzigd door BastiaanN op 26-01-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
roma0803 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 12:43:
Helaas, een FEDEX rekening van 86 Euro. Wordt het toestel van Rose een tikkie duurder van. Maar goed, nog steeds niet te duur gekocht en al langere tijd plezier van.
Aah...

Hoelang heb je het toestel al binnen dan..??

@Bassjuh..

Die EP-630 heb ik inderdaad ook. Bij bol.com kosten ze maar 19,95!
En over die bluetooth headset, werkte dus gewoon op de w810i?? Zou dat dan ook werken op de w800i? Want ik lees overal dat dat niet werkt..

[ Voor 25% gewijzigd door Johantjuuh op 26-01-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

TenaciousR schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:50:
Formateer je geheugen kaart naar FAT32. Bij mij bleef ie op een gegeven moment steeds hangen en moest ik de batterij er uit halen om hem op nieuw aan de gang te krijgen. Als ik mijn geheugen kaart er in liet kwam hij vervolgens niet voorbij het opstart scherm, als ik dan weer de batterij en de geheugenkaart er uit haalde en opnieuw aanzette was er niks aan de hand. Na het formateren heb ik nergens meer last van gehad.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Johantjuuh schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:25:
[...]
@Bassjuh..

Die EP-630 heb ik inderdaad ook. Bij bol.com kosten ze maar 19,95!
En over die bluetooth headset, werkte dus gewoon op de w810i?? Zou dat dan ook werken op de w800i? Want ik lees overal dat dat niet werkt..
Ik zou niet weten waarom niet. Het werkt gewoon via bluetooth dus theoretisch gezien zou hij het moeten doen op elk toestel dat bluetooth aankan. Hij werkt ook prima op de 6230i van mijn vriendin :)

p.s. zoek eens op internet na deze headset, bij compatibel toestellen staat de w800 wel vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumbledore
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 16:38
ej tweakers, ik ben ook van plan om ook zo'n N82 te halen in abbonoment, weet iemand een goed abbo dat bij deze telefoon past? Heb all een beetje lopen zoeken maar ik zo graag horen wat jullie hebben en of dat mss goedkoper is?
Ik hoor het wel,

gr. dumble

ej dumble!

Dit soort vragen zien we liever niet op GoT, omdat je dat makkelijk zelf uit kan zoeken. Kijk bv eens op http://www.telecomvergellijker.nl :)

[ Voor 24% gewijzigd door pven op 26-01-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Johantjuuh schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:25:
[...]
Aah...

Hoelang heb je het toestel al binnen dan..??
[...]
Heb het toestel nu goed 3 weken binnen.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Xander84 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:29:
[...]

Formateer je geheugen kaart naar FAT32. Bij mij bleef ie op een gegeven moment steeds hangen en moest ik de batterij er uit halen om hem op nieuw aan de gang te krijgen. Als ik mijn geheugen kaart er in liet kwam hij vervolgens niet voorbij het opstart scherm, als ik dan weer de batterij en de geheugenkaart er uit haalde en opnieuw aanzette was er niks aan de hand. Na het formateren heb ik nergens meer last van gehad.
Ik heb een soortgelijk iets met mijn N82. de fotogalerij was snel met het "verscherpen" van de foto's (de eerste keer zien ze er onscherp uit en na een seconde ofzo worden ze scherp) nu duurt dat soms wel 30 seconden, behoorlijk irritant! iemand enig idee hoe dat zou kunnen? ik heb niets gewijzigd aan de foto instellingen van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Wat is jullie mening eigenlijk over de headset die bij de n82 zit? Ik persoonlijk ben er niet echt weg van. In de eerste plaats zijn de oordopjes klote, ik hou niet van die oordopjes waar van die "stoffen" kussentjes omheen zitten en zonder die kussentjes zijn de dopjes te klein. Verder vind ik het draag systeem nog al vreemd. Als je het ding om je nek hangt en vervogens aan bijde koortjes trekt om de microfoon en bieding iets om hoog te krijgen dan worden de koortjes waaraan de dopjes hangen veel te lang. Trekje aan de microfoon/bediengspaneeltje om de koortjes korter te maken dan hangt de microfoon veel te laag om te gebruiken :( .

Verder had ik op internet gezien dat die headset iets van 34,- euro (ik overdrijf: het is 21,95 maar dan nog) kost 8)7 , daar had ik toch wel iets meer kwaliteit van verwacht. Gelukkig heb ik nog goeie creative oortjes liggen, maarjah daar zit weer geen microfoon aan....

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousR
Harstikke bedankt, dit heeft voor mij geholpen! Hij gaat nu weer als een trein! Nu doet alleen mijn muziekspeler nog vaag. Hij blijft elke keer heel lang aan het openen :S en hij geeft dan geen iconen weer voor muziek en podcasts. Pas als ik hem dan opnieuw opstart is dat weg. Als de geheugenkaart eruit is lijkt hij het wel normaal te doen, maar met de geheugenkaart erin bkijft ie weer hangen bij dat openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
TenaciousR schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 15:24:
[...]

Harstikke bedankt, dit heeft voor mij geholpen! Hij gaat nu weer als een trein! Nu doet alleen mijn muziekspeler nog vaag. Hij blijft elke keer heel lang aan het openen :S en hij geeft dan geen iconen weer voor muziek en podcasts. Pas als ik hem dan opnieuw opstart is dat weg. Als de geheugenkaart eruit is lijkt hij het wel normaal te doen, maar met de geheugenkaart erin bkijft ie weer hangen bij dat openen.
ik heb het idee dat alles juist trager wordt met FAT32 :? als ik hem op FAT zet duurt het kopieren van 512MB aan gegevens 9 minuten. echter, zodra ik hem naar FAT32 omzet doet hij er 45 minuten over :X en sindsdien blijft mijn muziekspeler ook hangen zonder icoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousR
Klopt idd... heb hem nu weer geformatteerd naar FAT en nu doet ook mijn muziekspeler het weer helemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Laatst online: 00:00
Lukt het jullie om Flickr te activeren in de N82?

Ik kom niet verder dan dat ik moet inloggen via een link die gegeven wordt in het Flickr menu in de N82. Als ik op die link druk dan gaat die site niet meer verder. Iets van Time out geeft die dan aan op mijn N82.

Nu kan ik ook foto's doormailen naar mijn hyves via mijn N82 dus het is niet zo een ramp maar toch.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Laatst online: 11-12-2024
Zijn er nog een beetje fatsoenlijke video's te maken in het donker met deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crew One
  • Niet online
Xander84 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:09:
Verder had ik op internet gezien dat die headset iets van 34,- euro (ik overdrijf: het is 21,95 maar dan nog) kost 8)7 , daar had ik toch wel iets meer kwaliteit van verwacht. Gelukkig heb ik nog goeie creative oortjes liggen, maarjah daar zit weer geen microfoon aan....
Die oortjes zijn inderdaad gewoon bagger.

Je zoekt een Nokia AD-43 set.

Afbeeldingslocatie: http://i.pricerunner.com/prod/15_4_8_19_i242617738s/100x100/product.jpeg

Daar stop je dus je eigen oortjes in. Ideaal, ik gebruik dus mijn SE oortjes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Crew One schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:40:
[...]

Die oortjes zijn inderdaad gewoon bagger.

Je zoekt een Nokia AD-43 set.

[afbeelding]

Daar stop je dus je eigen oortjes in. Ideaal, ik gebruik dus mijn SE oortjes ermee.
Is dat die tijdens de levering van de N95 uitgebracht? Want ik had ergens in een review gelezen dat alle originele remotes die op de N95 het wel doen, dat die dan het niet op de N82 doen. Helaas heb ik geen bron meer :(

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crew One
  • Niet online
ReseT schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:02:
[...]
Is dat die tijdens de levering van de N95 uitgebracht? Want ik had ergens in een review gelezen dat alle originele remotes die op de N95 het wel doen, dat die dan het niet op de N82 doen. Helaas heb ik geen bron meer :(
Ik heb er 1 op mijn N82 aangesloten en het werkt prima.

Ik kan de muziek er mee bedienen, telefoon mee beantwoorden en er in praten. (En de andere kant hoort me ook nog!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:25

TMV

Na een aantal keren problemen te hebben gehad met de micro-sd kaart die bijgeleverd zit heb ik maar eens een 4gb Kingston kaartje besteld. Eens kijken hoe dat gaat.. :Y)

Mijn problemen zijn het zelfde als van de anderen, dus trage / hangende telefoon bij accessen etc. Hij doet dit echter niet altijd, heb em net weer een keertje geformatteerd en de telefoon opnieuw gestart en het loopt weer redelijk... Maar heb dus wel het idee dat Nokia niet de meest kwalitatief hoogwaardige sdkaartjes meelevert... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulH te O
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:15:
[...]

Jij gebruikt TomTom v7 met interne GPS, of toch met aparte GPS muis? Anders ben je de eerste waarvan ik dit hoor...
Nee we hebben het hier over Route 66 v7 die wel werkt met de interne GPS van de N82 alleen bij TMC via GPRS loopt de telefoon vast, wie weet hier een oplossing voor.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Crew One schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:06:
[...]

Ik heb er 1 op mijn N82 aangesloten en het werkt prima.

Ik kan de muziek er mee bedienen, telefoon mee beantwoorden en er in praten. (En de andere kant hoort me ook nog!)
Hmm dan zit ik verkeerd ! :+ Ik ga der maar ook eentje aanschaffen :P

En zoals gevraagd, heb ik wat nieuwe witte n82 foto's gemaakt.

1
2
3
4

[ Voor 27% gewijzigd door ReseT op 27-01-2008 14:00 ]

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
ReseT schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:21:
[...]

Hmm dan zit ik verkeerd ! :+ Ik ga der maar ook eentje aanschaffen :P

En zoals gevraagd, heb ik wat nieuwe witte n82 foto's gemaakt.

1
2
3
4
Ziet er mooi uit! Maar enkel de achterkant is inderdaad anders...

Dat is dat wel weer jammer, ik had ook graag de voorkant zien veranderen..
Die chinesetekentjes.... haha : 8)

En die zwarte dingetjes op de achterkant, dan zijn nog van die bescherm plasticjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Laatst online: 00:00
Als ik gebeld wordt dan hoor ik tussen de beltoon een de naam van degene die mij belt. Hoe kan ik dat uitzetten?

Bij spraakopdrachten staat alles uit en toch hoor ik steeds tussen de beltoon door de naam van de beller.

Laat maar had het al gevonden via Tonen> Naam beller uitspreken :+

[ Voor 14% gewijzigd door Cruzer op 27-01-2008 15:48 ]

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Johantjuuh schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:24:
[...]

Ziet er mooi uit! Maar enkel de achterkant is inderdaad anders...

Dat is dat wel weer jammer, ik had ook graag de voorkant zien veranderen..
Die chinesetekentjes.... haha : 8)

En die zwarte dingetjes op de achterkant, dan zijn nog van die bescherm plasticjes?
Ja die zijn nog van de bescherm stickertjes.. 8)
Als je goed kijkt zit er aan de voorkant, op de lcd, ook een screenprotector. Dat geen originele bescherm folie, maar 3rd party. Dat ding loopt netjes voor en langs de speakergat en langs de contouren van het knopje. :)

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Laatst online: 17-09-2020
klein vraagje hier:
bij de nieuwste firmware voor de n95 zat flash lite 3.0
hiermee is het mogelijk om de youtube player te gebruiken.
zie hier: http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/6619

nu is hier een link om de interne flash lite player voor de n82 te updaten.
iemand hier ervaring mee???

link: http://labs.adobe.com/technologies/flashlite3/

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 27-01-2008 21:26 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoF
  • Laatst online: 29-11-2015

RoF

Sinds week of 2 de N82 in mijn bezit. Erg tevreden. Er is veel over de knopjes gezegd: mijn ervaring is dat de kleine knopjes zeer goed te bedienen zijn. Eerder een probleem zijn niet de numerieke knopjes, maar die erboven. Daar zit ik snel mis.
Verder zie ik veel reakties over een bluetooth koptelefoon: ik heb de motorola S9 bij de Belcompany gekocht (€70,=) : geluid is goed, pairen gaat probleemloos, comfort is redelijk goed, bediening tip toetsen is super (op de fiets, met leren handschoenen aan werkt het nog steeds), alleen de druktoetsen zijn lastig te vinden. Ook telefoneren met de headset gaat uitstekend. Wel valt om de zoveel tijd het geluid even weg, maar dat is meer een A2DP probleem denkt ik.
Sip telefoon aan de praat gekregen (met VoiPBuster) over mijn wifi verbinding: Ook hier valt zo af en toe het geluid weg. Maar dat ligt aan het Wifi acces point ben ik bang. Maar gratis bellen vergoed weer wat... Ook internet bellen via 3G werkt, maar dat heb ik nog niet goed kunnen testen.
Verder Aquacalendar geïnstalleerd, werkt veel fijner dan de interne agenda vindt ik. Synchroniseren met google agenda mbv. GooSync gaat prima.

Maar: kaarten installeren met de Nokia Maploader krijg ik een foutmelding als ik Nederland wil installeren. Andere landen gaan wel. Wie heeft dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Ik heb de volgende windows live messenger op mijn n82 gezet:
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 18:08:
Hallo allemaal, bij deze geef ik een link naar een pagina om Windows live messenger op je Nokia N82 te zetten: http://www.endera.eu/sis/ Lees de pagina goed door, en je hebt binnen een paar minuten msn met je N82 !!!! :D
Werkt erg goed moet ik zeggen, veel gebruiksvriendelijker dan ik verwacht had. Nu zag ik ook dat dit programma bij berichten je hotmail mailbox er bij zet (windows live mail). Ook dit werkt goed, als je de mail synchroniseert worden de eerste 20-30 berichten opgehaald. Maar wat ik nu graag wil weten is hoe ik deze berichten uit de inbox van mijn telefoon verwijder. Ik kan de gesynchroniseerde berichten gewoon verwijderen, maar het probleem is dat ze dan ook van de server verwijdert worden (als je dan op de computer op je hotmail in logt zijn de berichten die je in je telefoon hebt verwijderd dus ook echt voorgoed weg). En dat wil ik niet, veel van mijn gelezen mail wil ik gewoon op mijn hotmail account bewaren.

Dus mijn vraag: hoe kan ik de gesynchroniseerde mail van mijn telefoon verwijderen zonder dat de berichten van de mail server worden verwijdert. Kun je trouwens voor hotmail zelf een mail box definieren? Dit lukt me wel voor andere e-mail adressen, dit gaat heel makkelijk via het bestellen van geavanceerde instellingen (http://www.nokia.nl/A4393216), maar hotmail wordt daar niet ondersteund.
ReseT schreef op zondag 27 januari 2008 @ 16:03:
[...]
Als je goed kijkt zit er aan de voorkant, op de lcd, ook een screenprotector. Dat geen originele bescherm folie, maar 3rd party. Dat ding loopt netjes voor en langs de speakergat en langs de contouren van het knopje. :)
Waar heb je die screenprotector gehaald?

[ Voor 26% gewijzigd door Xander84 op 28-01-2008 13:09 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 18-09 08:16
Wat raak ik kwijt aan applicaties of gegevens, als ik mijn memory kaart geheel formatteert?

Ik doel hierbij op mogelijke toepassingen die standaard geïnstalleerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
Dit voegt niets toe.

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 28-01-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

PacinoAllstars schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:45:
Wat raak ik kwijt aan applicaties of gegevens, als ik mijn memory kaart geheel formatteert?

Ik doel hierbij op mogelijke toepassingen die standaard geïnstalleerd staan.
In principe raak je geen applicaties kwijt die standaard geïnstalleerd worden. Deze worden op het toestel zelf geïnstalleerd. Alleen programma's die je zelf op de kaart hebt geïnstalleerd raak je kwijt. Ook eventuele data (foto's?) die je op de kaart laat opslaan ben je kwijt. Mocht je Nokia Maps gebruiken, dan zijn de kaarten ook weg. Maar deze kun je weer gemakkelijk erop zetten met Maploader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
amsterdammertje schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:10:
een klein beetje off topic..maar om zulke advertenties moet ik toch hartelijk lachen

http://www.speurders.nl/t...424272/nokia_n82_8gb.html
Duidelijk een gevalletje vertaal-machine.

Zijn er trouwens nog meer mensen die via nokia maploader de nederlandse map niet kunnen downloaden? Ik kan alles downloaden behalve de nederlandse, dan krijg ik een melding dat deze download corrupt is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
roma0803 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:21:
[...]

In principe raak je geen applicaties kwijt die standaard geïnstalleerd worden. Deze worden op het toestel zelf geïnstalleerd. Alleen programma's die je zelf op de kaart hebt geïnstalleerd raak je kwijt. Ook eventuele data (foto's?) die je op de kaart laat opslaan ben je kwijt. Mocht je Nokia Maps gebruiken, dan zijn de kaarten ook weg. Maar deze kun je weer gemakkelijk erop zetten met Maploader.
Ah ok, bedankt dan ga ik mijn telefoon effe helemaal opnieuw inrichten vanavond.

Trouwens een brief van fedex gehad of ik invoerrechten wil betalen :P 89 euro, dus ik ben in totaal 489 kwijt voor mijn n82. Toch nog goedkoper uit als los in NL, maar ik denk ik vermeld het even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassjuh schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:46:
[...]

Zijn er trouwens nog meer mensen die via nokia maploader de nederlandse map niet kunnen downloaden? Ik kan alles downloaden behalve de nederlandse, dan krijg ik een melding dat deze download corrupt is :?
Ik denk, ik upload de nieuwste map maar even, want blijkbaar woon ik in een weiland.
Nu doet niets het meer... Lekkere uploadert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassjuh schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:46:
[...]

Ja, ik heb ook last van de corrupte nederlandse nokia map. Er is nog iemand die dit gemail heeft. Ik heb een mail gestuurd naar Nokia. Wel een bevesting van ontvangst gekregen maar geen oplossing.

Van het weekend GarminXT daarom geinstalleerd. Het was even wat gedoe maar het werkt. Ik vind het wel erg traag. Duurt elke keer een paar seconden als je iets wilt. Ook in/uit zoomen op de kaart gaat traag. Wat zijn de ervaringen van anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 22:07
Grr, net m'n N82 binnen en wat blijkt. Het houdertje voor de simkaart ontbreekt.Voor degenen die niet weten waar ik het over heb:

Afbeeldingslocatie: http://img2.freeimagehosting.net/uploads/a93400c2f1.jpg

Iemand dit al eens eerder gehad? Ik heb de telefoon bestelt bij bestelmaar.nl

[ Voor 14% gewijzigd door Wokkel1982 op 28-01-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
Wokkel1982 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:16:
[...}
Iemand dit al eens eerder gehad? Ik heb de telefoon bestelt bij bestelmaar.nl
Ik heb hem zaterdag besteld, dus ben benieuwd.
Werkt hij wel, als je de batterij er gewoon indoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

elpino.rv schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:51:
handy calendar van epocware is erg goed (beetje oulook achtig met weekoverzicht enzo), alleen geen freeware, je kunt het eventueel wel 14 dagen proberen.
Zojuist Handy Calendar maar erop gezet.
Ziet er goed uit, zal er nog even mee spelen

Wie kan de volgende nog even beantwoorden?
- hoe lifeblog geheel uninstallen
- stel je tikt een sms en je wilt het nummer van een contact controleren, hoe dit te doen zonder sms modus te verlaten?
- weergave van contacten lijst veranderen, bijv. naam + nr?

Heb trouwens ook SIP ingesteld icm voipbuster, werkt super!
Alleen denk ik dat de accu ook 2x zo snel leegloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:08:
[...]

Ja, ik heb ook last van de corrupte nederlandse nokia map. Er is nog iemand die dit gemail heeft. Ik heb een mail gestuurd naar Nokia. Wel een bevesting van ontvangst gekregen maar geen oplossing.

Van het weekend GarminXT daarom geinstalleerd. Het was even wat gedoe maar het werkt. Ik vind het wel erg traag. Duurt elke keer een paar seconden als je iets wilt. Ook in/uit zoomen op de kaart gaat traag. Wat zijn de ervaringen van anderen?
Ik gebruik route66 Mobile7. werkt erg goed. vind het alleen jammer dat je zelf de snelheden van de wegen er op moet zetten per weg type (snelweg,autosnelweg) ecetera. Verder is de vrouwelijke stem behoorlijk irritant maar wel duidelijk. Maar hij brengt je wel prima van a naar b, soms met een iets langere weg ten opzichte van tomtom maar vooruit.

Met garmin heb ik geen ervaring, heb ik niet aan de gang kunnen krijgen op mn nokia :X (kon de GPS ontvanger niet vinden... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassjuh schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:08:
[...]

Ik gebruik route66 Mobile7. werkt erg goed. vind het alleen jammer dat je zelf de snelheden van de wegen er op moet zetten per weg type (snelweg,autosnelweg) ecetera. Verder is de vrouwelijke stem behoorlijk irritant maar wel duidelijk. Maar hij brengt je wel prima van a naar b, soms met een iets langere weg ten opzichte van tomtom maar vooruit.

Met garmin heb ik geen ervaring, heb ik niet aan de gang kunnen krijgen op mn nokia :X (kon de GPS ontvanger niet vinden... )
Waar heb jij je route66 Mobile7 vandaag, ergens gedownload of gewoon gekocht? Voor interne GPS heb je toch versie 3.545 nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:42:
[...]

Waar heb jij je route66 Mobile7 vandaag, ergens gedownload of gewoon gekocht? Voor interne GPS heb je toch versie 3.545 nodig?
Ik gebruik 7.3.545 :) die werkt inderdaad prima met de interne GPS. Zwager van mij had hem ooit aangeschaft maar heeft sinds kort via de zaak een tomtom. Zodoende heb ik zijn route66 overgekocht voor 2 tientjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
bassjuh schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:08:
[...]

JE moet naar je instellingen in garmin, en hem niet op extern zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
ZOMERZON schreef op maandag 28 januari 2008 @ 19:41:
[...]

Wie kan de volgende nog even beantwoorden?
Typ een (voor)naam (gedeeltelijk) in, ga naar opties en kies "Contacten controlrn" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinadus
ik heb mijn telefoon van rose binnen (ebay singapore). Het blijkt gewoon een europesche telefoon te zijn met een normale lader erbij Ook geen rare tekentjes op het keypad. En op de telefoon zelf kun je gewoon als taal Nederlands selecteren. En dat voor 350 euries :P incl beschermgeval voor mn scherm.
Maar even een vraagje over de mailclient van Nokia... Kan ik daar ook mn hotmail instellen?
Of gebruiken jullie een ander progje die misschien beter is?

Garmin geinstalleerd als routeplanner en werkt uitstekend.
Verder echt 0 mankementen kunnen ontdekken. (misschien zijn deze van betere kwaliteit dan van belcompany).
Nog even over de auto houder / lader; iemand die al binnen?
Ik heb de CR-39 gezien maar volgens mij blokkeert die de speaker.
Geen zin in een brodit want ik verander nogal eens van auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
marinadus schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:30:
ik heb mijn telefoon van rose binnen (ebay singapore). Het blijkt gewoon een europesche telefoon te zijn met een normale lader erbij Ook geen rare tekentjes op het keypad. En op de telefoon zelf kun je gewoon als taal Nederlands selecteren. En dat voor 350 euries :P incl beschermgeval voor mn scherm.
Maar even een vraagje over de mailclient van Nokia... Kan ik daar ook mn hotmail instellen?
Of gebruiken jullie een ander progje die misschien beter is?

Garmin geinstalleerd als routeplanner en werkt uitstekend.
Verder echt 0 mankementen kunnen ontdekken. (misschien zijn deze van betere kwaliteit dan van belcompany).
Nog even over de auto houder / lader; iemand die al binnen?
Ik heb de CR-39 gezien maar volgens mij blokkeert die de speaker.
Geen zin in een brodit want ik verander nogal eens van auto :)
Woow. Dat is helemaal super natuurlijk!
De titanium versie?

Maar hoe kan dat ding Europees zijn... Ik heb die ROSE ook eens gemaild.

Maar er zijn nu al wel 2 mensen die toch nog invoerrechten hebben moeten betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Ik heb dat ding ook bij Rose besteld. Ik ben benieuwd of ik ook de Europese versie krijg en of ik uiteraard inveorrechten moet betalen. Ik hoop van niet natuurlijk. Ik heb het onverzekerd laten versturen, misschien valt het dan minder bij de douane, whahaha...

Ik hou jullie op de hoogte. Volgens Fedex is die onderweg en de 30e hier verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinadus
reactie van rose:

Dear Sir/Madam:

I refer to your order for the Nokia N82. Our new stocks has English and Arabic Keypad. It is made in Finland

Is it fine for you. Everything is the same

(kon dus heel gemakkelijk gewoon nederlands kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulH te O
Hallo allemaal, even een tip als route 66 gebruikt met interne GPS, en ook Assist GPS en Op basis van net werk zijn beide aangevinkt bij route bepaling maakt de telefoon even verbinding via GPRS tijdens opstart van Route 66.
Dus als je niet voor een verassing wilt komen qua rekening moet je die vinkjes even weghalen.
Gr. Paul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:19

robertwebbe

Robert Webbe

Cruzer schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:37:
Lukt het jullie om Flickr te activeren in de N82?

Ik kom niet verder dan dat ik moet inloggen via een link die gegeven wordt in het Flickr menu in de N82. Als ik op die link druk dan gaat die site niet meer verder. Iets van Time out geeft die dan aan op mijn N82.

Nu kan ik ook foto's doormailen naar mijn hyves via mijn N82 dus het is niet zo een ramp maar toch.
Waarom gebruik je geen Shozu? Is toch veel makkelijker? En dan kun je je foto's desgewenst nog geotaggen ook.
Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wij zijn hier niet de TNT Track & Trace website....

Melding als "Ja, ik heb `m besteld", "Shit, postbode is langs geweest, maar ik was er niet" of "Morgen komt `ie!!!" zijn niet nodig. En ja, we zijn blij voor je als je `m hebt.