wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Vroeger wilde me pa dat weleens doen met abonementen op MMORPG's onder het motto "Daar leerd hij veel van, engels, handelen, enz enz" toen was ik nog erg jongscorpie schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:43:
Watvoor topic troll?
Verder ga ik Assassin's Creed gewoon kopen (althans, m'n pa vindt het een mooi spel, dus hij koopt em), maar als het echt niks is, kun je hem zo weer kwijt op marktplaats ofzo.
Ik snap niet waarom iedereen zich daar zo druk om maakt. Bijna iedere game is repetitief!Gman schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:30:
We hebben er weer een topic troll bij zie ik?
Over AC: De minpunten waar ze bij gametrailers over spreken zijn gebaseerd op de x360 versie, er is geen vergelijking met de PS3 gedaan, maar de minpunten die ze opnoemen zijn dingen in het spel zelf, zoals repetetieve gameplay op den duurt etc.
Toch krijgt ie een 9.1 op het eind.
Nouwja ik zie wel, voor 47 euro stoot ik mezelf niet al te hard.
Zolang alle reviews maar op 7 of hoger zitten denk ik dat er weinig aan de hand is.
Denk aan GTA autotje jatten en wat vluchten voor de cops en mensen neerknallen. Race games, je rijd alleen maar rondjes. Shooters je schiet de hele tijd mensen neer. WoW is ook zo repetetief als de pest! Iedere game is repetitief!
Maar dat hoeft niet te betekenen dat het niet leuk is
Computer says no
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
ik kon er vandaag een krijgen voor 48 euro, maar goed, weet nog niet of F1CE gepatched is of wordt en heb verder geen spellen op de ps3 die ik nog speelVince22 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:47:
Heeft iemand hier trouwens al een DualShock 3 besteld of in de handen gehad? Ben d'r erg benieuwd naar en zit te twijfelen of ik em binnenkort ga bestellen of toch maar afwacht tot de release volgend jaar....
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
is dit wel een goeie LCD in combinatie met een PS3, heb zelf niet zoveel verstand van LCD.sysiwan schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:11:
[...]
Met FullHD kom je toch al gauw uit bij een >81cm. Voor een arme student kan je altijd nog even shoppen bij de ALDI vandaag voor 599 Euro:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_46/OFF01.HTM
Mocht je het niet doen dan houd ik me aanbevolen.Phusebox schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:49:
[...]
ik kon er vandaag een krijgen voor 48 euro, maar goed, weet nog niet of F1CE gepatched is of wordt en heb verder geen spellen op de ps3 die ik nog speel
PSN: Shiver23
Tearing komt niet van tiling, tearing komt van het feit dat het renderen van een frame langer duurt dan de tijd tussen een Vertical Blank EN waarbij niet gesynced wordt op de vertical blank (dus halverwege het frame-renderen door de output hardware switched de framebuffer, dan krijg je tearing, en wel op de plek waar de output hardware was gebleven bij de vorige buffer. Tearing treed dan dus alleen op wanneer iets beweegt, want dan zijn de buffers niet identiek).S2S schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:55:
[...]
Wat? Ik zie geen tearing in PGR4, en ja die maakt gebruik van tiling, 720p + 2xAA+ HDR. Maar nu is het zeker slecht dat de X360 dit extraatje (EDRAM) heeft.. lol
Jammer dat je pa je niet heeft geabonneerd op NL MMORPGs toendertijddarkdesign schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:13:
[...]
Vroeger wilde me pa dat weleens doen met abonementen op MMORPG's onder het motto "Daar leerd hij veel van, engels, handelen, enz enz" toen was ik nog erg jong
[ Voor 31% gewijzigd door EfBe op 14-11-2007 12:24 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Kijk, dat wou ik nou net lezen over uncharted. No, I don't dig the combat, maar als idd het verhaal zo sterk is, goed verteld wordt en een filmische, meeslepende ervaring zoekt, dan ben ik ervoor.nudie schreef op woensdag 14 november 2007 @ 08:54:
Heerlijk, Uncharted krijgt leuke reviews.
9.1 bij IGN
http://ps3.ign.com/articles/834/834931p2.html
Here's the thing about Uncharted, the final sum is far greater than the individual parts. Maybe you don't dig the combat or maybe the pop-in gets you down, but the overall package of an endearing story, outstanding score, great performances and fun gameplay should put this title on the top of your holiday wishlist. Say what you will about the PS3, but Uncharted isn't just a standout for Sony -- it's a standout for gaming as a whole.
[...]
En voor mij blijft Uncharted een Tomb Raider. Punt.
Ik snap trouwens niet wat daar slecht aan is?
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
En waar kon je die precies krijgen voor 48 euro?Phusebox schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:49:
[...]
ik kon er vandaag een krijgen voor 48 euro, maar goed, weet nog niet of F1CE gepatched is of wordt en heb verder geen spellen op de ps3 die ik nog speel
via iemand die ze geimporteerd had, maar zijn al weg (waren de witte)Vince22 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:34:
[...]
En waar kon je die precies krijgen voor 48 euro?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Maar heel iets anders:
30% maar? Dit belooft nog wat wanneer devs zoals Naughty Dog meer weten te gebruiken van de Cell!Woensdag 14 november 2007 - De engine waar Uncharted: Drake's Fortune op draait is van de grond af aan opgebouwd. Christophe Balestra, Co-President of Naughty Dog, liet in een interview weten dat hun nieuwste game 30 procent gebruikt van de SPU's kracht.
Quote:
We are only using 30 percent of the power of the SPU's in Uncharted. We've been architecting a lot of our systems around this and we were able to take full advantage of that power. A big part of our systems is running on SPU's: scene bucketing, particles, physics, collision, animation, water simulation, mesh processing, path finding, etc.
[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 16:27 ]
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Verwijderd
Overigens veel meer nieuwe games, ook voor ps3
[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 16:28 ]
Als ze maar 30% gebruiken wil ik 60FPS en geen enkele stottering /tearing e.d. zien. Dat is niet het geval, dus kennelijk staat de CPU 70% van de tijd niets te doen en te wachten op de GPU? Geloof ik niet.Vince22 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:37:
helaas dan....
Maar heel iets anders:
[...]
30% maar? Dit belooft nog wat wanneer devs zoals Naughty Dog meer weten te gebruiken van de Cell!
Verwijderd
Free Record Shop verkoopt nu Assassins Creed voor de PS3! Zojuist aan de telefoon gehangen, 65 euro.. Voor zover ik weet geld dit voor Den haag en nabije omgeving maar lijkt mij stug dat het het alleen hier voorkomt..
Dat was eigenlijk het enige, succes..
30% van de CPU of 30% van de SPU's is wel een verschil. Reken maar dat de CPU vol staat te stampen en dat ze nog wat moeite hebben om de SPU's continu en volledig te benutten. Meteen ook het lastigste van de hele PS3 geloof ik.EfBe schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:58:
[...]
Als ze maar 30% gebruiken wil ik 60FPS en geen enkele stottering /tearing e.d. zien. Dat is niet het geval, dus kennelijk staat de CPU 70% van de tijd niets te doen en te wachten op de GPU? Geloof ik niet.
Haha... voor iedereen die meteen op mijn nek zit:technoaddict schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:57:
[...]
Je hebt al een kwartier kunnen spelen!! Je bevindingen, NU!
Ben nu pas net door de introductie en tutorial! Heb nog weinig gevochten, maar wat ik jullie wel kan zeggen is dat het er tot nu toe behoorlijk uitziet!!! Meteen aan het begin zag ik iets dat ik totaal niet zag aankomen!!! Geeft het spel meteen een heeeeel ander gezicht!!! Echt heeeeeeeeeeeeel vet bedacht!!! Zal het nog niet zeggen, dat moeten jullie zelf maar zien!!!
Ik ga nu snel verder!!! Over circa 1 1/2 uur een update vanuit mijn kant!!!
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Alphen ook.... net gekocht!Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:04:
Even voor de informate:
Free Record Shop verkoopt nu Assassins Creed voor de PS3! Zojuist aan de telefoon gehangen, 65 euro.. Voor zover ik weet geld dit voor Den haag en nabije omgeving maar lijkt mij stug dat het het alleen hier voorkomt..
Verwijderd
Dutch_Baseline schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:09:
[...]
Haha... voor iedereen die meteen op mijn nek zit:
Ben nu pas net door de introductie en tutorial! Heb nog weinig gevochten, maar wat ik jullie wel kan zeggen is dat het er tot nu toe behoorlijk uitziet!!! Meteen aan het begin zag ik iets dat ik totaal niet zag aankomen!!! Geeft het spel meteen een heeeeel ander gezicht!!! Echt heeeeeeeeeeeeel vet bedacht!!! Zal het nog niet zeggen, dat moeten jullie zelf maar zien!!!
Ik ga nu snel verder!!! Over circa 1 1/2 uur een update vanuit mijn kant!!!

dat alles?
Heb je een TFT monitor? Met DHCP support? Dan kun je waarschijnlijk die gebruiken op de PS3 op aan te sluiten en in ieder geval 720p eruit persen!P-Nut schreef op woensdag 14 november 2007 @ 01:06:
Ik begin nu al een beetje te kijken naar een hdtv aangezien mijn 4:3 tv van philips niet echt de gewenste beeld geeft (al vind ik het er nogsteeds mooi uitzien).
//edit
verder begrijp ik desmilie niet, ik wil teleurgesteld/bedroeft smilie neerzetten.
maar krijg het idee dat ik een >( smilie neerzet![]()
moet ff wennen om een komma er tusse te zetten
De PPC is er om de SPU's te "bevooraden' en hoewel bepaalde gamestudios inderdaad nog te sterk dual core gebaseerd denken en de PPC veel laten afhandelen. Ken je dingen beter op de SPU's laten afhandelen en de PPC gebruiken als een cordinator (die natuurlijk ook wat standaard spul afhandelt) Ze zeiden het al dat de SPU's gebruikt konden worden voor wel zowat alles dat je in kleine paralelle stukjes kan hakken zoals collision detection, physics, etc..etc!Vince22 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:37:
helaas dan....
Maar heel iets anders:
[...]
30% maar? Dit belooft nog wat wanneer devs zoals Naughty Dog meer weten te gebruiken van de Cell!
Beetje verhaal met de PS2, moeilijk om voor te programmeren maar als je het goed doet kun je er veel mee bereiken!
[ Voor 6% gewijzigd door swampy op 14-11-2007 13:15 ]
There is no place like ::1
Hahaha.... ben pas 20 min bezig... En deze tijd ben je alleen maar bezig met de intro en tutorial! Mijn PS3 staat volgens mij nog ingesteld op COD4. Dat wil zeggen dat ik alleen 1080p aangevinkt heb!!!! Het spel start gewoon en mijn tv geeft gewoon aan dat ze op 1080 speelt....
Verwijderd
Vraag: kan ik voor de xmb instellen dat die 720P gebruikt en de games op 720P of 1080P als het mogelijk is.
Ik heb een LCD die 1680x1050 kan. Maar ook 1080P over hdmi.
Ongelovelijk... eurogamer positief over een PS3 spel...Slash500 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:19:
Eurogamer's review van Uncharted
Eurogamer
spoiler:9/10
Zet iig 1080i uit. Wat jij wilt kan niet helaas. Het is XMB 1080p en games 720p/1080p of anders alles 720p.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:18:
Okej komt net een envelop met een HDMI kabel erin
Vraag: kan ik voor de xmb instellen dat die 720P gebruikt en de games op 720P of 1080P als het mogelijk is.
Ik heb een LCD die 1680x1050 kan. Maar ook 1080P over hdmi.
Verwijderd
Okej jammer. Ik heb 1080i uit.Shiver23 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:25:
[...]
Zet iig 1080i uit. Wat jij wilt kan niet helaas. Het is XMB 1080p en games 720p/1080p of anders alles 720p.
Ja een 20" lcd en dan de xmb op 1080P en nog 2 zwarte balkjes onder en boven is wel heel klein.
Maar ja, als het goed is dan is de xmb niet belangrijk. De game's wel.
Helaas pindakaas, Boogaard heeft niets....Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:04:
Even voor de informate:
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
En dat kasteel aan het begin!!! Jezus man, wat vet!!!! Ik ga snel verder......
Denk dat het fenomeen inderdaad toch alleen daar voor komt, want alle Free Record Shops hier doen nog niet mee aan wat jij stelde.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:04:
Even voor de informate:
Al had ik er niet heel veel aan gehad aangezien ik de game in bestelling heb staan bij de Music Store. En een dag van te voren cancellen vind ik ook wat te laat. Al begon ik toch wel te twijfelen na het lezen van het Assassin's Creed topic en de vele negatieve posts over het niet aan de verwachtingen voldoen. Maar neem die game toch maar af, want als het niets is kan het altijd nog terug naar de winkel binnen 8 dagen (niet binnen 24 uur zoals bij de meeste winkels, vandaar dat ik meestal games bij de Music Store haal). En anders bestaan er gelukkig ook nog dingen als marktplaats.nl.
Moeilijk is wellicht niet het juiste woord. Ik ben in zulke games gewoon gewend om zonder dekking te zoeken alles af te schieten. Maar dat heeft meer te maken omdat ik die game met dezelfde stijl speel zoals ik alle Tomb Raider games ooit gespeeld heb. En dat blijkt dus niet op te gaan. Heb het overigens nu (pas) wel gehaald. Weet alleen niet of dit mijn soort game wordt. Demo komt voor mij meer over als een shooter dan als een echte adventure. Dus iets te veel geschiet en iets te weinig gepuzzel naar mijn mening. Maar dat kan ook alleen aan het level liggen en dat de overige levels wel meer a la Tomb Raider zijn...Phusebox schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:10:
[...]
zo moeilijk was de demo toch niet? gewoon goed de "cover" gebruiken en headshots geven, ben 1x afgegaan.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Wat bedoel je met alle Free Record Shops hier ? Over welke Free Record Shops heb je het dan ?FeaR1986 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:34:
[...]
Denk dat het fenomeen inderdaad toch alleen daar voor komt, want alle Free Record Shops hier doen nog niet mee aan wat jij stelde.
[...]
PSN Id : djwaxi
Verwijderd
Ok! nou vooral door de vele uitroeptekens en het woordje 'vet' begint er toch wel wat te jeuken nu...Dutch_Baseline schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:52:
Zo, nog geen 1 1/2 uur verder.... Maar ik kan het niet laten mijn woow-gevoel te delen met jullie! Vanaf de eerste seconde zie je gewoon dat het een goed spel is. Het ademt sfeer uit, ziet er heel behoorlijk uit en speelt gewoon zooooooooooo lekker!!! Klimmen, vechten noem maar op... Tot nu toe is echt alles nog zeer, zeer ok!!!! Vooral dat vechten is heel vet! Wel beetje verwarrend nog, maar o-zo vet!!! Hele vette counter attacks!!! Je krijgt dan cinematic zoals bij Uncharted. De mensen die die demo hebben gespeeld weten wel wat ik bedoel!!!!
En dat kasteel aan het begin!!! Jezus man, wat vet!!!! Ik ga snel verder......
Misschien toch maares kijken of ik hem wel wil, was eerst niet zozeer overtuigd, ook door het type spel eigenlijk.
Even wat anders, misschien erg domme vraag, helemaal voor mij omdat ik al vanaf de launch een PS3 heb. Maar Als ik in de XMB de video output (heb full hd scherm en HDMI) alleen 1080P aanvink pakt ie dan automatisch altijd het beste? dus gaat een 720P spel dan ook daadwerkelijk op720P ondanks ik die uitgevinkt heb? of gaat ie upscalen naar 1080P? kan iemand hier een simpel antwoord op geven?
Ik zit namelijk met het probleem dat ik normaal 720P en 1080P aan heb staan, alleen bij CoD4 lijkt hij 720P te pakken als ik ze beide heb aanstaan terwijl als ik 720P uitzet het lijkt alsof alles mooier en scherper is. Dus dan moet ik elke keer bij spelen van CoD4 weer de instellingen wijzigen.
Hoe werkt dit?
De PS3 zal het beste signaal uitzenden wat het spel ondersteund: is het spel 720p maar ondersteund het upscaling naar 1080p, dan zal je TV 1080p krijgen. Is het spel 720p en ondersteund het geen upscaling, dan zal de TV 720p binnenkrijgen en het zelf scalen.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:53:
Even wat anders, misschien erg domme vraag, helemaal voor mij omdat ik al vanaf de launch een PS3 heb. Maar Als ik in de XMB de video output (heb full hd scherm en HDMI) alleen 1080P aanvink pakt ie dan automatisch altijd het beste? dus gaat een 720P spel dan ook daadwerkelijk op720P ondanks ik die uitgevinkt heb? of gaat ie upscalen naar 1080P? kan iemand hier een simpel antwoord op geven?
Ik zit namelijk met het probleem dat ik normaal 720P en 1080P aan heb staan, alleen bij CoD4 lijkt hij 720P te pakken als ik ze beide heb aanstaan terwijl als ik 720P uitzet het lijkt alsof alles mooier en scherper is. Dus dan moet ik elke keer bij spelen van CoD4 weer de instellingen wijzigen.
Hoe werkt dit?
Gewoon 1080p en 720p in je PS3 aanvinken.
PSN Id : djwaxi
Verwijderd
ja psies, dat heb ik ook op dit moment, alleen lijkt het alsof als ik alleen 1080P aanzet dat het beeld dan beter is met CoD4. Maar zal wel aan mij liggen danzAo schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:10:
[...]
De PS3 zal het beste signaal uitzenden wat het spel ondersteund: is het spel 720p maar ondersteund het upscaling naar 1080p, dan zal je TV 1080p krijgen. Is het spel 720p en ondersteund het geen upscaling, dan zal de TV 720p binnenkrijgen en het zelf scalen.
Gewoon 1080p en 720p in je PS3 aanvinken.
COD4 kiest als voorkeur 720p, maar bij alleen 1080p scaled hij wel naar 1080p. Vage bende.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:15:
[...]
ja psies, dat heb ik ook op dit moment, alleen lijkt het alsof als ik alleen 1080P aanzet dat het beeld dan beter is met CoD4. Maar zal wel aan mij liggen dan
Den Bosch.djwaxi schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:43:
[...]
Wat bedoel je met alle Free Record Shops hier ? Over welke Free Record Shops heb je het dan ?
Maar hoorde net dat de Van Leest m weer wel zou hebben.
Alle Music Stores mogen m trouwens vanaf vandaag gewoon verkopen, want ik heb de mijne net opgehaald.
Zo'n n00b die zei dat de 360 hardware beter wasscorpie schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:43:
Watvoor topic troll?
Denk er wel aan hem alsnog te laten ruilen, al is het maar met hoop op een stil model (de mijne maakt toch redelijk wat blaasgeluid).
[ Voor 23% gewijzigd door lapino op 14-11-2007 15:51 ]
is allemaal al uitgepraatGman schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:40:
[...]
Zo'n n00b die zei dat de 360 hardware beter was
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Verwijderd
Niet? Volgens mij is me dat in een filmpje door Jade gewoon uitgelegd laatst..Dutch_Baseline schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:14:
Ohja enne... Wie een tijdje geleden die filmpjes van AC zag waar iets stond van "error access memory" o.i.d..... Het is niet wat je denkt....
Ik zeg: laat maar komen!Sony says that songs bought through SingStar PS3's online "SingStore" will cost GBP 0.99 / EUR 1.49 each when the service launches alongside the game on 7th December.
The game itself features 30 new songs, but the SingStore will offer 44 additional downloadable tracks, including some from existing PS2 SingStar titles and some new ones (Manic Street Preachers, Zutons and Depeche Mode are mentioned).
Sony promises that new material will be added to SingStore regularly, with an additional burst of content expected on 17th December, just over a week after the game goes on sale.
Other online features include the facility to upload photos (taken with PlayStation Eye "and many other USB cameras"), videos and performances to My SingStar Online, with efforts visible through www.singstargame.com, which also lets you do things like rate performances.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=87571
Verwijderd
en tis egt een gave game!!
Ik zeg niks...Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:50:
[...]
Niet? Volgens mij is me dat in een filmpje door Jade gewoon uitgelegd laatst..

Niks zeggen... anders is de lol ervan af voor de rest...Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:03:
ik heb nu wel "error subject cannot acces memory this time" bedoelen jullie dat?
en tis egt een gave game!!
Echter, het is nu al verschillende keren voorgekomen dat ik op een server word gegooid en waar ik dan mooi >5 minuten mag wachten tot er andere spelers toegevoegd worden.. Toegegeven, buiten deze (naar mijn mening) lange 'wachttijden' is het daadwerkelijke online spel uitstekend
Het valt maar half uit te leggen eigenlijk, want het verhaal is zo raar/vreemd dat als ik het hier neer zou zetten je de helft er maar van zou snappen. Je moet de game echt spelen om het verhaal te snappen en ook meer inzicht te krijgen.Dutch_Baseline schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:15:
[...]
Niks zeggen... anders is de lol ervan af voor de rest...
En ik weet niet wie er mee kwam dat de tutorial 45 minuten was, maar dat is zeker niet zo.
Ik geef toe dat het wel aan de lange kant is, maar drie kwartier is het zeker niet. Maar het voelt niet lang aan, want het is niet een tutorial die je bij elke shooter doorloopt.
En die tutorial heb je wel nodig, want met een druk op R1 worden alle functies van andere knoppen weer anders. Best veel informatie in het begin en heb nu nog wel eens dat ik voor een muur sta om daarop te springen en dat het niet werk. Want om te springen moet je R1 + X indrukken.
Maar verder ziet het er zeker wel heel gaaf uit en ga nu weer verder spelen, want die negatieve reviews gaan voor mij nog niet op. Maar aan de andere kant heb ik die game ook pas net
Edit:
Enige minpuntje die ik tot nu toe gezien heb zijn ten eerste dat je van heel hoog kan vallen voordat je überhaupt het merkt in je "healt-bar". Ten tweede is het zwaardvechten tot nu toe een beetje button-bashen en soms een keer blocken, maar zal later wel anders worden als je moet sneaken. Want hoe ik nu mensen afmaak is niet echt sneaky.
En derde minpunt is niet echt een minpunt, maar gewoon een grafisch foutje. De hoofdpersoon heeft om zijn middel een rood stuk stof dat als soort van riem dient. Deze sluiert aan de achterkant en die sluier wil nog wel vaak gewoon door de witte cape heen gaan. Ziet er best raar uit. En voor een game die er verder goed uit ziet is dit best wel een opvallend punt.
[ Voor 23% gewijzigd door FeaR op 14-11-2007 16:45 ]
Ik was het niet hoor, van die tutorial! Ik ben eindelijk gewend aan die control! Er komt best veel op je af! Heb inmiddels mijn eerste slachtoffer/opdracht om het leven gebracht... Tof! Voor iedereen die dit leest: Kopen die hap! Over framerate niets te klagen!!!! Vette shizzle!FeaR1986 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:34:
[...]
Het valt maar half uit te leggen eigenlijk, want het verhaal is zo raar/vreemd dat als ik het hier neer zou zetten je de helft er maar van zou snappen. Je moet de game echt spelen om het verhaal te snappen en ook meer inzicht te krijgen.
En ik weet niet wie er mee kwam dat de tutorial 45 minuten was, maar dat is zeker niet zo.
Ik geef toe dat het wel aan de lange kant is, maar drie kwartier is het zeker niet. Maar het voelt niet lang aan, want het is niet een tutorial die je bij elke shooter doorloopt.
En die tutorial heb je wel nodig, want met een druk op R1 worden alle functies van andere knoppen weer anders. Best veel informatie in het begin en heb nu nog wel eens dat ik voor een muur sta om daarop te springen en dat het niet werk. Want om te springen moet je R1 + X indrukken.
Maar verder ziet het er zeker wel heel gaaf uit en ga nu weer verder spelen, want die negatieve reviews gaan voor mij nog niet op. Maar aan de andere kant heb ik die game ook pas net
Dan moet je een ander wapen kiezen! Je moet dat schuifmes kiezen! Dan kun je ze sneaky afmaken... Ze gaan dan langzaam dood en jij kan dan heel sneaky weglopen alsof er niets is gebeurd!!! Je moet dat schuifmes wel eerst "krijgen"... Maar da;s al vrij snel in het spel...FeaR1986 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:34:
[...]
Edit:
Enige minpuntje die ik tot nu toe gezien heb zijn ten eerste dat je van heel hoog kan vallen voordat je überhaupt het merkt in je "healt-bar". Ten tweede is het zwaardvechten tot nu toe een beetje button-bashen en soms een keer blocken, maar zal later wel anders worden als je moet sneaken. Want hoe ik nu mensen afmaak is niet echt sneaky.
PSN id: PENo1
Cell is krachtiger dan de 360 cpu als ie goed gebruikt word en dat wordt ie gewoon nog niet. Een 2 speed BR is niet 2 speed dvd, dus dat stukje is sowieso kul en de unix engineers op mijn werk vinden windows maar niets en andersom, raar heVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:01:
[...]
makkelijk, de gpu van de xbox is krachtiger, daarnaast gratis AA, ook is de xbox sneller dankzij de dvd drive, blu ray schijnt maar 2 speed te zijn. niet te vergeten dat de xbox 2 keer zoveel geheugen heeft, en bij de ps3 is het in 2 stukken verdeeld. daarnaast heeft de ps3 een erg zwakke cpu, de xbox heeft 3 volwaardige cores, de ps3 1 waarvan de rest niet te gebruiken is want ze hebben te weinig geheugen.
het is dus een hele prestatie om een spel al een beetje op de 360 versie te laten lijken.
de developers kunnen er niks aan doen dat de ps3 zo slecht ontworpen is.
vrienden van mij ontwikkelen spellen voor beiden, en ze zeggen dat de ps3 slecht ontworpen is en de xbox360 goed, en developers die weten het wel hoor!
het is al heel erg vaak in het nieuws geweest dat de ps3 slecht ontworpen is om spellen voor te programmeren, ze hebben zelfs de ontwerper ontslagen! nogmaals al deze feiten zijn terug te vinden in het computernieuws van het afgelopen jaar, of je het er nu mee eens bent of niet.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Overzicht van UBB-codesP.E.No.1 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:56:
Hoe doe je trouwens een spoilertag??
[ Voor 51% gewijzigd door rickhansen op 14-11-2007 17:00 ]
Verwijderd
[ spoiler ] blablabla [ /spoiler ]P.E.No.1 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:56:
Hoe doe je trouwens een spoilertag??
[ Voor 103% gewijzigd door Crash op 15-11-2007 16:28 ]
Zonde dat ze maar 30% gebruikenVince22 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:37:
helaas dan....
Maar heel iets anders:
[...]

Ik vind dat soort beweringen altijd zo gigantisch suggestief en oncontroleerbaar. Alsof het er nog 3 keer zo mooi uit kan zien. Bij de PS2 was het al niet anders, natuurlijk zien de games er op den duur iets beter uit. Dat is op elk platform zo, ik zie niet in waarom dat bij de PS3 anders is.
Zo ja, dan lijkt het me lachen om eens met 2 of meerdere te doen. Mijn nick is hetzelfde als hier.
Op zich moet je niet naar de cijfertje kijken die men roept, maar het is een feit dat meer ervaring gelijk staat aan betere prestaties. Jammer dat dit nooit op de PC zal gelden, waar programmeurs elk half jaar een nieuw blik met spinazie kunnen open trekken in de vorm van de zoveelste 500 euro + videokaart.DarkShadow schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:12:
[...]
Zonde dat ze maar 30% gebruiken
Ik vind dat soort beweringen altijd zo gigantisch suggestief en oncontroleerbaar. Alsof het er nog 3 keer zo mooi uit kan zien. Bij de PS2 was het al niet anders, natuurlijk zien de games er op den duur iets beter uit. Dat is op elk platform zo, ik zie niet in waarom dat bij de PS3 anders is.
Perfect voorbeeld van de toename van ervaring met programmeren was de Japanse release van Ridge Racer 4 op de PSX. Dat was een van de laatste AAA titles op dat systeem. Deze kwam met een beperkte versie van de originele Ridge Racer (een launch title), en het was erg leuk om te zien hoe gigantisch het verschil was in graphics tussen deze twee spellen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
1) Sony start altijd slecht , Ps1 Ps2 PsP Ps3 , daarna word het een standaard en volledig ontwikkeld voor wat het apparaat kan
2) Microsoft maakt een Xbox en de 1e 20 games gebruiken meteen de 80% van wat het ding kan ,
Ps3 dus maar 30%
En ja Inderdaad Unix

En Zoiezo Bluray > DVD , Lang Leven Gratis Online
Verwijderd
[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 14:25 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 14:25 ]
FF7 vs FF9 is ook een mooie vergelijking. FF7 is nu amper speelbaar, frustrerend langzaam. FF9 speelt veel soepeler en ziet er veel mooier uit. Zelfs bij de CGI-filmpjes is het verschil enorm.Dr. Strangelove schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:21:Perfect voorbeeld van de toename van ervaring met programmeren was de Japanse release van Ridge Racer 4 op de PSX. Dat was een van de laatste AAA titles op dat systeem. Deze kwam met een beperkte versie van de originele Ridge Racer (een launch title), en het was erg leuk om te zien hoe gigantisch het verschil was in graphics tussen deze twee spellen.
Ik zie niet in waarom ik hier ook niet even mijn mening mag geven over Assassin's Creed als die game ook in dit topic besproken wordt.EfBe schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:51:
spoilertags anyone? Of gewoon keuvelen over AC in de AC thread?(zodat de wehkampers onder ons (yay!) de game nog even spannend kunnen houden voor zichzelf
)
En ik vind in mijn verhaal persoonlijk niet echt informatie zitten wat de gameplay voor mensen die de game nog niet hebben kan beinvloeden. Vandaar dat ik geen spoilers-tags had gebruikt.
Maar zeg maar even wat er tussen die tags had gemoeten volgens jou, want dat edit ik het wel even.
[ Voor 9% gewijzigd door harley op 14-11-2007 19:09 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Werkt prima hier en bij velen anderen en volgens mij was dit al bestemeld als onjuist? Of mis ik iets?
[ Voor 27% gewijzigd door nudie op 14-11-2007 18:45 ]
Verwijderd
Negatief en ja, tweakers.net kan alleen negatief zijn over de PS3! Daarom hadden ze ook een speciale deal met Sony om een speciaal: This is living, deelforum te starten!Halfkakkende schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:40:
Wat is er mis met dat bericht?
Eigenlijk is het gewoon zo dat de fanboys er niet tegen kunnen dat er negatief berichten zijn over 'hun' console. Maar ze vergeten ook gewoon dat alle negatieve berichten over de Xbox360 hier gewoon gepost worden, RROD en krassen.
Verder over de kracht van de PS3 en Xbox360, ze zijn ongeveer even sterk, punt. Dat hebben ongeveer alle devs al gezegd en dat zie je ook bij multiplatforms. First party developers zullen altijd hun eigen console verdedigen, dus die 30% is niet echt serieus te nemen.
Sorry hoor maar volgens mij is het geen mysterie dat de PS3 sterker is. De uitdaging is echter om die ruwe cpu kracht te gebruiken en dat kost tijd i.t.t het gemakkelijke vertrouwde programmeren op de 360 (wat in feite een PC architectuur heeft). Maar het gaat om de games dus niemand zou hier waarde aan moeten hechten. Pas volgend jaar gaan we hetmerken. Nu zijn er al 1st party titles die simpelweg niet op de 360 zouden kunnen draaien (capaciteit alleen al) dus we zien het wel. Maar laten we deze discussie stoppen voordat hij weeeer uit de hand loopt
Even nog een tipje, vast al eens langsgekomen. Ik heb dus Assasins Creed voor 45EUR bij Wehkamp.nl besteld. Duurt ongetwijfeld wat langer als de meeste MM mensen hier maar ik vind het allemaal best. Echter NFS:Pro Street PS3 versie is op Wehkamp.nl 35eur (!). Het spel is dan wel niet geweldig, maar als je NFS:Carbon niet hebt of zelfs niet hebt gespeeld is het de moeite waard. Helemaal als je naar www.wehkamp.nl/welkom gaat en daar in 2min een enquete invult en een 10EUR coupon opgestuurd krijgt. Dan wordt hij nog maar 25EUR (!!) Dat is dus precies wat ik gedaan heb. Mediocore of niet, 1up geeft het mooi wel een 8.5 Score. IGN en Gamespot een 6~7tje maargoed
Waar heb je deze gekocht? En heb je 'm al binnen ??Den_John schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:11:
[...]
Vanavond heb ik mijne. Zal laten weten hoe hij is
En hoe kon je er aan komen als ik vragen magPhusebox schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:49:
[...]
[ Voor 42% gewijzigd door Flatwhite op 14-11-2007 19:43 ]
Verwijderd
Hmm daarvoor heb je klantnummer nodig, waar kan ik deze vinden? Of krijg je er pas een als je al eerder iets hebt besteld? Dat zou betekenen dat ik het niet voor mn AC kan gebruiken als het mijn eerste bestelling daar is?nudie schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:16:
Helemaal als je naar www.wehkamp.nl/welkom gaat en daar in 2min een enquete invult en een 10EUR coupon opgestuurd krijgt.
Glibbert van je scherm af!!!Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:38:
ik heb begrepen dat AC lekker loopt (ps3?) in dat geval wil ik hem best aanschaffen, reviews waren toch wel lovend
Kopen zeg ik!
Ik ook! Toen ik voor het eerst op het paard ging... Jij?Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:34:
mmmmm net me eerste vastloper bij AC:(
Verwijderd
Tegen de huidige koers ongeveer 272,19 EuroCSB schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:45:
Oeh! Dit is lekker als je in Amerika woont
80gb PS3 for $399
Kunnen we nieuwsberichten niet modden? Een beetje geroep van 3 mensen op een forum als bron nemen. Vreemd.nudie schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:39:
Tweakers is weer lekker op dreef: nieuws: Nieuwste firmware PS3 lijkt problemen op te leveren
Werkt prima hier en bij velen anderen en volgens mij was dit al bestemeld als onjuist? Of mis ik iets?
Zijn er voor de PS3 ook games zoals rayman, zelda en final fantasy?
Dat is zo'n beetje het soort games dat ik leuk vind maar ik kan dat soort games niet echt vinden voor de PS3. Uncharted lijkt me net wat te moeilijk en te veel piefpafpoef continu...
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Of zorgen dat ze voortaan ff op hun eigen forums navragenShiver23 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:10:
[...]
Kunnen we nieuwsberichten niet modden? Een beetje geroep van 3 mensen op een forum als bron nemen. Vreemd.
Er zitten wel foutjes in, maar ik heb hier ook nog niets schokkends gehoord.. toch ?
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Wehkamp meldt: levertijd AC 'binnenkort'. Die rampesite van hen is echter niet bij machte te melden wat 'binnenkort' inhoudt, daar het eerst '1 week' was zal het wel korter dan 1 week zijn, maar is dat: morgen? of vrijdag?.. naja, komt wel een keer
Aan de andere kant, dat zijn allemaal uitspraken van toen de ps3 net uit was. Toen kenden ze de console nog amper, de ware kracht wordt pas later "ontdekt". En, net als bij 1st party developers, zijn die uitspraken ook lang niet allemaal even objectief.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:53:Verder over de kracht van de PS3 en Xbox360, ze zijn ongeveer even sterk, punt. Dat hebben ongeveer alle devs al gezegd en dat zie je ook bij multiplatforms.
Time will tell
Net even met iemand van de contactdesk gechat (wat mega hip, haha) en volgens die mevrouw gaan ze morgen uitleveren, maar is het helaas onbekend wanneer je het dan ontvangt, maar het lijkt me niet langer duren dan een paar dagen.EfBe schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:31:
Kijkt er nog iemand op de frontpage van tweakers dan? Ik bedoel: lekker belangrijk...
Wehkamp meldt: levertijd AC 'binnenkort'. Die rampesite van hen is echter niet bij machte te melden wat 'binnenkort' inhoudt, daar het eerst '1 week' was zal het wel korter dan 1 week zijn, maar is dat: morgen? of vrijdag?.. naja, komt wel een keer
Oh dat zou best kunnen, ik had juist net daarvoor AC besteld. Naja goed je kan dan AC+NFS:ProStreet voor 70EUR krijgenVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:54:
[...]
Hmm daarvoor heb je klantnummer nodig, waar kan ik deze vinden? Of krijg je er pas een als je al eerder iets hebt besteld? Dat zou betekenen dat ik het niet voor mn AC kan gebruiken als het mijn eerste bestelling daar is?
Hier hetzelfde... maar met een "maar".....Halfkakkende schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:41:
[...]
Net even met iemand van de contactdesk gechat (wat mega hip, haha) en volgens die mevrouw gaan ze morgen uitleveren, maar is het helaas onbekend wanneer je het dan ontvangt, maar het lijkt me niet langer duren dan een paar dagen.
Contactdesk: Welkom op de Live Advies Desk van Wehkamp!
Bezoeker: Hallo Jacqueline
Bezoeker: Hallo, ik heb een bestelling staan waar bij staat dat de levering "binnenkort" is ... ,mijn vraag... wat is precies "binnenkort"?
Contactdesk: Wat is uw klantnummer of wat zijn uw adresgegevens? Dan kijk ik het na.
Bezoeker: Mijn klantnummer is xxxxxxxx
Contactdesk: Een ogenblik aub.
Contactdesk: Vanaf morgen worden deze artikelen verstuurd en ik weet helaas niet hoe groot de partij is die binnengekomen is en waar u staat op de lijst.
Bezoeker: Ja en dus kan het vrijdag zijn, maar als ik onderaan de lijst sta?
Contactdesk: Dan zal het in de loop van volgende week zijn.
Bezoeker: Ok dank u
[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 15-11-2007 10:22 . Reden: Naam contactpersoon verwijderd ]
Verwijderd
ook maar ff NFS PS voor 25 euro kopen,
Helaas loopt ie vanaaf al voor 2e keer vast bij het spelen van de Pro Evo demo, (terwijl die ook een demo download..) strange
Ik heb een projector (Dell MP2400) met de volgende aansluitingen:
Volgens de specs:
Standaardresolutie
XGA (1024 x 768)
Compatibel met
NTSC, NTSC 4.43, PAL (B,D,G,H,I,M,N), SECAM (B,D,G,K,K1,L) en HDTV (480i/P, 576i/P, 720P en 1080i).
Geschikt voor
Componentvideo, Composietvideo en S-Video
Ik wil graag 720p of 1080i kunnen halen. Elk advies is welkom
Zo te zien zit er geen HDMI aansluiting op, dan gewoon met Component kabel aansluiten (moet je wel een speciale kabel voor de ps3 kopen)
[ Voor 4% gewijzigd door Arm1n op 14-11-2007 21:21 ]
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Component is de enige aansluiting die HD resoluties aankan, dus een makkelijke keusbvandepol schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:15:
Heeft iemand een advies over hoe ik mijn ps3 het beste kan aansluiten?
Ik heb een projector (Dell MP2400) met de volgende aansluitingen:
Volgens de specs:
Standaardresolutie
XGA (1024 x 768)
Compatibel met
NTSC, NTSC 4.43, PAL (B,D,G,H,I,M,N), SECAM (B,D,G,K,K1,L) en HDTV (480i/P, 576i/P, 720P en 1080i).
Geschikt voor
Componentvideo, Composietvideo en S-Video
Ik wil graag 720p of 1080i kunnen halen. Elk advies is welkom
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Ik dacht altijd dat component blauw/groen/rood was, + rood/wit voor audio.Sentry23 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:20:
[...]
Component is de enige aansluiting die HD resoluties aankan, dus een makkelijke keus
Ik kan enkel s-video, vga en composiet (geel) vinden.
Is vga component? En zo ja,met welke kabels sluit ik dit dan aan?
je hebt idd geen aparte component aansluiting. wel eem component over vga volgens de techspeclijst die ik via google kan vindenbvandepol schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:26:
[...]
Ik dacht altijd dat component blauw/groen/rood was, + rood/wit voor audio.
Ik kan enkel s-video, vga en composiet (geel) vinden.
Is vga component? En zo ja,met welke kabels sluit ik dit dan aan?
I/O-aansluitingen
Stroom: Netstroomaansluiting
Computeringang: Eén 15-pins D-sub voor analoge ingang/component, HDTVingangssignalen,
één USB-poort voor page up/down-besturing
Computeruitgang: één 15-pins D-sub
Video-ingang: : één mini-DIN 4-pins S-video-ingang, één RCA-connector voor
composietvideo-ingang, één RGB/component (via DB 15)
Audio-ingang: Eén mini-hoofdtelefoonaansluiting van 3,5 mm voor audio-lijningang
en één uitgang
RS232: één mini-DIN RS232 voor bekabelde afstandsbediening van projector vanaf
pc
Instelbare richting: Kan op een bureau of tegen een plafond worden gemonteerd en
naar voren of achteren projecteren, Drie in hoogte verstelbare voetjes (één vooraan
en twee achteraan)
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Dit topic is gesloten.
Post ontopic en netjes.
Meldingen over orders en orderstatussen horen niet in dit topic thuis!