Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.068 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10-2024
Zie deze link:http://accessories.us.del...&s=dhs&cs=19&sku=222-1451 voor de lay-out van de beschikbare aansluitingen. No way dat die kabel(s) gaan passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Aha, als hij component over VGA ondersteund heb je nog zo'n dingetje nodig: http://www.thuisbioscoop.nl/component-adapter.html

Op de PS Blog staan nu filmpjes van concepten waar ze mee bezig zijn voor PS EYE. Vooral laatste filmpje vind ik wel leuk. http://blog.us.playstatio...ted-with-playstation-eye/

[ Voor 46% gewijzigd door Shiver23 op 14-11-2007 21:51 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

harley schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:38:
toch maar AC besteld (wehkamp 44,95 + -/- 10 kortingsbon vanwege de enquete is 35 euro + 2,95 verzendkosten :P). Ik hoop alleen dat er niet zoals bij uncharted of ander FPS games echt precies gericht moet worden met de twee anologe sticks. Als het heeeeeel af en toe moet (zoals bij Ratchet en clank soms wel eens handig is) dan maakt het me niet uit maar als het continu richten is met een crosshair dan verkoop ik hem denk ik ook weer heel snel.
Waarom kan ik die enquete niet vinden? Heb je misschien een link?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
Shiver23 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:49:
Aha, als hij component over VGA ondersteund heb je nog zo'n dingetje nodig: http://www.thuisbioscoop.nl/component-adapter.html
Kijk, zoiets zocht ik. Als dit zeker gaat werken, dan ben ik gered! Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
bvandepol schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:53:
[...]

Kijk, zoiets zocht ik. Als dit zeker gaat werken, dan ben ik gered! Thnx
Dat gaat niet werken DENK ik.

Je hebt dit nodig: http://www.x2vga.com

Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat dat ding perfect werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
Gajescheren schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:13:
[...]

Where to buy?? Bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:37
Ross schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:51:
[...]

Waarom kan ik die enquete niet vinden? Heb je misschien een link?
www.wehkamp.nl/welkom als ik het goed heb

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Gajescheren schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:13:
[...]

En waarom denk je dat? Bij de beamer hoort zelfs zo'n kabel te zitten.
What's Included?

* Cables: Power, VGA, USB, Composite, S-Video, 3.5mm mini-to-mini, RCA to 3.5mm mini, VGA to Component

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Baseline schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:57:
[...]

Ik ook! Toen ik voor het eerst op het paard ging... Jij?
Nee, ik veel verder ergens in Jeruzalem toen ik dood was gegaan toen kreeg je laat scherm en dat duurde een 15min en toen liep ie helemaal vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Shiver23 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:19:
[...]

En waarom denk je dat? Bij de beamer hoort zelfs zo'n kabel te zitten.

[...]
Ah, nou, dan is hij goedkoop klaar :) had ik niet gezien

[ Voor 78% gewijzigd door Gajescheren op 14-11-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Playstation Eye ftw!

Lollig filmpje: http://www.gametrailers.com/player/27862.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:49

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:20:
[...]

Nee, ik veel verder ergens in Jeruzalem toen ik dood was gegaan toen kreeg je laat scherm en dat duurde een 15min en toen liep ie helemaal vast.
Typisch...ik had bijna hetzelfde probleem.
Alleen ik ging niet dood ik wilde alleen die stad in. Krijg je inderdaad dat laadscherm waarin je wat kan lopen en met je zwaardje spelen. En dat duurde bij mij ook gigantisch lang (lang in de trand van zeker 10 minuten). Toen de game maar beindigd met de PS-toets waarna mijn controller ook uitging en mijn PS3 een piep gaf van dat er iets niet goed was... maar denk niet dat het zal liggen aan die 2.0 update welke op de frontpage staat vermeld dat die problemen geeft.

Spel gewoon opnieuw opgestart en nu loopt en laad alles gewoon goed.

Eerste PS3-vastloper sinds de release. In hoevere je van een vastloper kan spreken want ik had na 10 minuten het geduld eigenlijk niet meer om te wachten :+

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi zo.. 10 euro korting op mn volgende PS3 spel _/-\o_
zij blij.. ik blij. thnx voor de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:49:
[...]

Typisch...ik had bijna hetzelfde probleem.
Alleen ik ging niet dood ik wilde alleen die stad in. Krijg je inderdaad dat laadscherm waarin je wat kan lopen en met je zwaardje spelen. En dat duurde bij mij ook gigantisch lang (lang in de trand van zeker 10 minuten). Toen de game maar beindigd met de PS-toets waarna mijn controller ook uitging en mijn PS3 een piep gaf van dat er iets niet goed was... maar denk niet dat het zal liggen aan die 2.0 update welke op de frontpage staat vermeld dat die problemen geeft.

Spel gewoon opnieuw opgestart en nu loopt en laad alles gewoon goed.

Eerste PS3-vastloper sinds de release. In hoevere je van een vastloper kan spreken want ik had na 10 minuten het geduld eigenlijk niet meer om te wachten :+
Ik heb wel vaker een vastloper gehad. Soms tijdens het browsen. Na 10 seconden gooi ik me playstation 3 gewoon uit geen geduld om verder te wachten. Wat maakt mij het uit dat hij vastloopt. Mag wel een keer gebeuren vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Zijn er voor de PS3 ook games zoals rayman, zelda en final fantasy?
Dat is zo'n beetje het soort games dat ik leuk vind maar ik kan dat soort games niet echt vinden voor de PS3. Uncharted lijkt me net wat te moeilijk en te veel piefpafpoef continu...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Verwijderd

het lijkt erop dat je eigen levels kan tekenen in het playstation eye 'combat' spel :D

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

hesr schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:59:
Zijn er voor de PS3 ook games zoals rayman, zelda en final fantasy?
Dat is zo'n beetje het soort games dat ik leuk vind maar ik kan dat soort games niet echt vinden voor de PS3. Uncharted lijkt me net wat te moeilijk en te veel piefpafpoef continu...
Zelda zal je zowieso niet op de PS3 gaan vinden omdat Zelda pure Nintendo franchise is.
Als het goed is gaat er wel weer een Final Fantasy uitkomen voor de consoles (dus ook de PS3), maar op dit moment is alleen Folklore een game die in het rijtje zou passen van FF als je het hebt over gametype.
Rayman zou ik zo niet weten, want dat heb ik alleen in het 2d-tijdperk gespeeld. Maar neem aan dat Ratchet & Clank wel bijna hetzelfde is...ook een platform-game.

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Folklore is niet te vergelijken met FF. Enchanted Arms komt er het dichtst bij in de buurt, het is namelijk ook een turnbased rpg. Maar je kan beter wachten op FF13 en/of White Knight Story.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

Voor zover ik weet waren ze toch afgestapt van het turnbased (of semi-turn based of hoe ze het ook noemen tegenwoordig) systeem bij Final Fantasy?

Ik vond FF7 echt geweldig, ik heb daarna 8 ook gekocht, maar nooit echt ver mee gekomen. Nu wilde ik hem op m'n PS3 spelen, maar blijkt dat die niet werkt, alleen de Platinum Edition :/

Dan maar wachten op FF13 en FF13 Versus :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

scorpie schreef op donderdag 15 november 2007 @ 00:29:
Voor zover ik weet waren ze toch afgestapt van het turnbased (of semi-turn based of hoe ze het ook noemen tegenwoordig) systeem bij Final Fantasy?

Ik vond FF7 echt geweldig, ik heb daarna 8 ook gekocht, maar nooit echt ver mee gekomen. Nu wilde ik hem op m'n PS3 spelen, maar blijkt dat die niet werkt, alleen de Platinum Edition :/

Dan maar wachten op FF13 en FF13 Versus :)
Kan je final fantasy XII aanraden, yup een PS2 game maar upsamplen doet het spel weinig "schade" en het speelt leuk. En tja eind 2008, als het dan uit komt..is er FF XIII! Beetje of topic maar FF 8 had een, nogal gebroken vechtsysteem! Klein beetje te overladen! En langdradig en saai!

Final Fantasy 7 was en is nogsteeds een top game maar moet zeggen dat ik de modernere versies beter speelbaar vindt. En je kan tenminste je Final Fantasy Fix hebben terwijl je wacht.

[ Voor 17% gewijzigd door swampy op 15-11-2007 03:42 ]

There is no place like ::1

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:58:
[...]

mooi zo.. 10 euro korting op mn volgende PS3 spel _/-\o_
zij blij.. ik blij. thnx voor de link
Waar vind ik mijn klantnummer? :?
Staat niet onder "Home » Mijn Klantgegevens" of bij Financieën.

Gister nog even HIN Juiced 2 Demo gecheckt en is echt arcade tot en met :X
Ik had nog gehoopt op een NFSU:2 kloon maar dit is toch iets te blij allemaal.
Bladestorm demo ook maar deleted, vaag spul allemaal.

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:37

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
hesr schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:59:
Zijn er voor de PS3 ook games zoals rayman,
zoiets als Ratchet and Clank?
zelda en final fantasy?
Zelda is Nintendo Only maar de nieuwste FF13 zal juist weer PS3 only zijn (zoals veel voorgaande versies ook waren) Daarnaast krijgen we ook nog White Knight Story (makers van Dragon Quest 8)
Ik denk dat je met de PS3 een toekomst tegemoet gaat die vol zit van afwisselende games. De PS3 lijkt in de voetstappen van de PS2 te gaan treden (zeker gezien de moeizame start van beide consoles) Maar ook het gebied van ondersteuning van developers is weer volle kracht. Het is jammer dat veel devs de 360 als leading platform houden bij het ontwikkelen van multiplatformgames omdat dit meestal betekend dat de PS3 versie er minder goed uitziet door het onjuist gebruiken van de resources. gelukkig zie je bij de laatste lichting games dat ze de complexe PS3 hardware steeds beter leren kennen want bij games als Dirt en COD4 laat de PS3 dezelfde gfx en AI zien als de 360 versie.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Kijk maar naar de PS2, wat een bibliotheek aan diverse spellen heeft die. Ik vind dat de 360 met dat betreft maar magertjes is. Voornamelijk shooters wat me nu toch wel uit mn strot komt.

Noem 1 echt goede platformer (exclusive) op de 360.

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
FeaR1986 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 00:04:
[...]

Zelda zal je zowieso niet op de PS3 gaan vinden omdat Zelda pure Nintendo franchise is.
Als het goed is gaat er wel weer een Final Fantasy uitkomen voor de consoles (dus ook de PS3), maar op dit moment is alleen Folklore een game die in het rijtje zou passen van FF als je het hebt over gametype.
Rayman zou ik zo niet weten, want dat heb ik alleen in het 2d-tijdperk gespeeld. Maar neem aan dat Ratchet & Clank wel bijna hetzelfde is...ook een platform-game.
Ratchet and Clank is niet echt te vergelijken met Rayman vind ik. De enige overeenkomst is dat het beide "platformers" zijn maar dan houdt het ook op. Mario en Sonic zijn ook beide platformers maar totaal verschillende games....
Maar.. als je platformers leuk vindt dan vind je R&C ook zeker leuk!! Ik heb hem ook en geniet ervan..

[ Voor 5% gewijzigd door P.E.No.1 op 15-11-2007 09:30 ]

PSN id: PENo1

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
nudie schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:26:
Kijk maar naar de PS2, wat een bibliotheek aan diverse spellen heeft die. Ik vind dat de 360 met dat betreft maar magertjes is. Voornamelijk shooters wat me nu toch wel uit mn strot komt.

Kameo.

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Vriendin kwam gisteren thuis met Rachet en Clank. Duur :X
Ze kreeg er wel een "gratis" usb rachet stick bij.

Maargoed.. leuk spel :) ik mag het wel. lekker simpel rond rennen enw at dingen doen.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Verwijderd

Capo schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:55:
Vriendin kwam gisteren thuis met Rachet en Clank. Duur :X
Ze kreeg er wel een "gratis" usb rachet stick bij.

Maargoed.. leuk spel :) ik mag het wel. lekker simpel rond rennen enw at dingen doen.
Voor 75,- euro heb ik hem al zien liggen, gaat toch nergens meer over. :X

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Hmz... heb net die NFS besteld bij Wehkamp met die kortingsbon, maar ze zeggen dat de prijs exl bon is... wordt dit later rechtgetrokken ofzo??? Heb namelijk wel 10 tegoed als ik bij m'n account kijk...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:56:
Daar heb ik 'm ook voor gekocht....
Belachelijke prijs, maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad, wat een leuke game!! _/-\o_

Verwijderd

€62,95 bij mijn local gameshop ;) Vaste klant... dan heb je dat :D

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04:29
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:03:
€62,95 bij mijn local gameshop ;) Vaste klant... dan heb je dat :D
En voor 55€ kan je hem hier in Media Markt antwerpen krijgen zonder pre-order :)

Verwijderd

Den_John schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:20:En voor 55€ kan je hem hier in Media Markt antwerpen krijgen zonder pre-order :)
Tja, ik zag 'm gisteren bij de Mediamarkt Rotterdam voor € 69,95 staan, in Bergen op Zoom kost 'ie dan weer € 64,95.

• EfBe
  • Niet online
De AC's van Wehkamp zijn onderweg, hij werd net bezorgd :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
EfBe schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:26:
Leuk,

Bij mij staat er dat ie binnen een week verzonden wordt....Ik was zeker te laat met bestellen en nu is de voorraad op :)

Hop,hop,hop!

• basset
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 00:00:
het lijkt erop dat je eigen levels kan tekenen in het playstation eye 'combat' spel :D
Ge-ni-aal!

Komt dit snel uit? Of is het echt puur een techdemo?

Hop,hop,hop!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:07

CSB

:D

Ik neem aan dat jij dus thuiszit? Speciaal voor AC of een andere geldige reden :P?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Verwijderd

basset schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:34:
[...]

Ge-ni-aal!

Komt dit snel uit? Of is het echt puur een techdemo?
Ze vermelden specifiek dat het zeer ruwe tech demos zijn, maar het zal vast ooit eens in een of andere vorm uitgebracht worden. Ik moet ineens denken aan LittleBigPlanet, waarbij je dan met de Eye je eigen vormen zou kunnen tekenen. Zou er perfect bij passen.

• basset
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:36:
[...]

Ze vermelden specifiek dat het zeer ruwe tech demos zijn, maar het zal vast ooit eens in een of andere vorm uitgebracht worden. Ik moet ineens denken aan LittleBigPlanet, waarbij je dan met de Eye je eigen vormen zou kunnen tekenen. Zou er perfect bij passen.
Geen geluid hier :)

Maar dit soort spelletjes kun je je al uren mee vermaken. Little big planet zou hier idd erg goed bij passen ja! Allemaal mail sturen naar Sony.

Hop,hop,hop!

• Dutch_Baseline
Kane&Lynch review...

http://www.gametrailers.com/player/27829.html

Best netjes nog. Een 8! En ze hebben het niet gehad over de ogenschijnlijke lauzie AI!!!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 21:29

michaelvt

Tweaky Gonzalez

YES :D , Wehkamp is goed bezig! Ik had er niet meer zo op gehoopt, maar vandaag word Assassins Creed bezorgd. Stond net in mijn pyjama aan de deur, had hem niet verwacht :P .

Maar het speelt echt heerlijk, wat ziet het er mooi uit zeg :o .
En idd, de intro is niet wat je verwacht, en de tutorial is wat aan de lange kant. Maar met zulke radicaal andere controls lijkt me dat ook wel wenselijk. Ik ben nog niet echt grote fouten of iets dergelijks tegen gekomen. Maar ben ook pas net bezig.

Releases waar ik persoonlijk nog op zit te wachten zijn:

GTA IV
MGS 4
Gran Turismo 5
Little Big Planet.

En nu weer snel terug naar AC :>

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Morgen FIFA toernooi op de PS 3, ga vanavond nog de demo grijs spelen, toch speelt het vrijwel zelfde als op de 360

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Gman
Wehkamp:
Time crisis 4 + g-con gun (Playstation 3)
Releasedatum: 7-12-2007
€ 114,99

Wel duur maar lijkt me echt vet :D
Alleen als de reviews dramatisch slecht zijn haal ik 'm niet, maar ik denk van niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Gman op 15-11-2007 11:25 ]

• harley
op de frontpage staat nu ook een review van de ps3 versie van AC. Ook hier 2 vastlopers. Eigenlijk vind ik niet dat dit moet kunnen op een console. Je koopt juist een console zodat je zonder problemen of gedoe enkele jaren vooruit kunt met games. Als ikd an hoor dat hij toch vastloopt vind ik dat niet zonder problemen. Maar nu is natuurlijk de vraag komt het door AC of door V2 van de software op de ps3 zelf?

Ow AC staat nu voor 59,95 bij wehkamp. Denk dat ze het door hebben of de startvooraad op is :P
nog net op tijd besteld dus !

[ Voor 13% gewijzigd door harley op 15-11-2007 11:37 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Gman schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:19:
Wehkamp:
€ 114,99

Alleen als de reviews dramatisch slecht zijn haal ik 'm niet, maar ik denk van niet.
Ik heb ook erg genoten van deel 2. Ik vraag me alleen af: hoeveel spellen zijn er in de maak voor de gun? Wordt deze ook steeds meer gebruikt, net als de PS Eye? Iemand een idee?

Zojuist een chat gehad met de Wehkamp: vamiddag tussen 12:00 en 18:00 komt Assassins Creed!

• nudie
Time Crisis heb ik helemaal doodgespeeld in arcadehallen. Blijft super vet. Zolang je maar geen filmpjes gaat kijken van de FPS mode in TC4. Want er zit een joypad op waar je mee kan lopen in een soort van FPS mode. Gewoon dat negeren, is een extratje. 90% van het spel is nog steeds gewoon de railshooter over-the-top corny-dialogen en lekkr piew piewen.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

nudie schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:53:
Time Crisis heb ik helemaal doodgespeeld in arcadehallen. Blijft super vet. Zolang je maar geen filmpjes gaat kijken van de FPS mode in TC4. Want er zit een joypad op waar je mee kan lopen in een soort van FPS mode. Gewoon dat negeren, is een extratje. 90% van het spel is nog steeds gewoon de railshooter over-the-top corny-dialogen en lekkr piew piewen.
Het hele railshooter gebeuren is ook in de arcade versie een stuk minder geloof ik. Mijn reden om het niet te kopen.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

harley schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:36:
op de frontpage staat nu ook een review van de ps3 versie van AC. Ook hier 2 vastlopers. Eigenlijk vind ik niet dat dit moet kunnen op een console. Je koopt juist een console zodat je zonder problemen of gedoe enkele jaren vooruit kunt met games. Als ikd an hoor dat hij toch vastloopt vind ik dat niet zonder problemen. Maar nu is natuurlijk de vraag komt het door AC of door V2 van de software op de ps3 zelf?

Ow AC staat nu voor 59,95 bij wehkamp. Denk dat ze het door hebben of de startvooraad op is :P
nog net op tijd besteld dus !
Dan ga je waarschijnlijk ook weer in een welles niettes spelletje terecht komen.

Ubisoft zal claimen dat het aan de FW2.0 zal liggen, terwijl Sony het wel op AC zal steken.

Bon, nog effe wachten of andere games ook beginnen vast te lopen. Dan kan je wel gaan beslissen dat het aan de AC ligt. Zou me van Ubisoft ook niet verwonderen eigenlijk.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• EfBe
  • Niet online
CSB schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:36:
[...]
Ik neem aan dat jij dus thuiszit? Speciaal voor AC of een andere geldige reden :P?
Kantoor naast huis :P

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Ik heb AC niet besteld bij wehkamp, zat te twijfelen maar wacht nog liever even op Uncharted. Ik heb dus ook maar even bij wehkamp gekeken of er een actie was met Uncharted. En die was er!!! Alleen dit keer geen 20 euro korting, maar 24 euro erbij op geteld! 88,99, moet het spel kosten bij de wehkamp 8)7 .

Beetje teveel van het goede imo..

• P.E.No.1
m4yall schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:19:
Ik heb AC niet besteld bij wehkamp, zat te twijfelen maar wacht nog liever even op Uncharted. Ik heb dus ook maar even bij wehkamp gekeken of er een actie was met Uncharted. En die was er!!! Alleen dit keer geen 20 euro korting, maar 24 euro erbij op geteld! 88,99, moet het spel kosten bij de wehkamp 8)7 .

Beetje teveel van het goede imo..
Dat moet een fout zijn lijkt mij. Dat kan toch niet...

[ Voor 81% gewijzigd door P.E.No.1 op 15-11-2007 12:26 ]

Verwijderd

90 eu voor een spel :D benje gek ofso.. klopt idd wel dat die 1st party spellen duurder zijn.
Alleen heir bij dimplus ofso is het gewoon de normale prijs hoor.

• Dutch_Baseline
haha, NFS is nu weer gewoon 59,95!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

P.E.No.1 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:28:
[...]
Ratchet and Clank is niet echt te vergelijken met Rayman vind ik. De enige overeenkomst is dat het beide "platformers" zijn maar dan houdt het ook op. Mario en Sonic zijn ook beide platformers maar totaal verschillende games....
Maar.. als je platformers leuk vindt dan vind je R&C ook zeker leuk!! Ik heb hem ook en geniet ervan..
Wat je als laatste stelde heb ik mijn mening ook op gebaseerd. Ik ken Rayman echt als een platform game met een bepaalde stijl. Die Rayman-spellen zijn er nog wel op de Wii, DS en Xbox maar niet op de PS3. In mijn inziens is dan inderdaad Ratchet and Clank een goede vervanger. Het was niet mijn bedoeling die games naast elkaar te zetten als hetzelfde.
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:56:
[...]
Maar voor die €75 krijg je er dus wel een USB-stick bij.
Voor Assassin's Creed heb ik ook €67,49 betaald omdat ik de editie heb in de metalen doos met stripverhaal en bonus-dvd. Maar er ging toch ook een gerucht dat alle PS3-games in de toekomst duurder gaan worden omdat er nu te weinig winst op wordt gemaakt.

• nudie
Oh heerlijk, toch iets duurder als de 25EUR die ik betaald heb :D:D

• Gman
Hmmm oud bericht alweer:
nieuws: Time Crisis 4 krijgt geweer met nunchuck

Jammer dat we een rode krijgen, doe mij die zwarte maar.

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:07

CSB

:D

Goed bezig. Ik zit nu op m'n werk de klok vooruit te kijken... ik veerwacht hem namelijk ook vandaag. ben alleen niet thuis, dus ben bang dat ik langs het postkantoor moet.. :S

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Den_John schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:20:
[...]

En voor 55€ kan je hem hier in Media Markt antwerpen krijgen zonder pre-order :)
En voor 46 euro via eBay.

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Gman schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:19:
Wehkamp:
€ 114,99

Ik kan nergens vinden of de congun nu ook werkt op tft/plasma/100 hz crt, iemand die dit weet?

Lama staat dus op de frontpage dat ie het met alle tv's doet.

[ Voor 7% gewijzigd door MeNTaL_TO op 15-11-2007 12:52 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
P.E.No.1 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:25:
[...]

Dat moet een fout zijn lijkt mij. Dat kan toch niet...
EoJ staat bij de Wehkamp voor 127 euro 8)7

PSN id: NL_SToRM

• SToRM666
Goed nieuws! Nu maar hopen dat ik bij de eerste levering zit :P

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Als je status op binnenkort staat zou die volgens mijn theorie vandaag of morgen moeten komen.

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:20
Ik had mijn AC ook geannuleerd bij de Wehkamp naar aanleiding van de kritiek die bepaalde spelelementen kregen, maar wat valt er net door de brievenbus... Heeft Jacqueline Tissink het na onze chatsessie toch niet helemaal goed gedaan gisteravond.
Wat te doen.. dilemma's dilemma's...

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Na het lezen van een aantal reviews op metacritic besloten need for speed toch maar niet te kopen en nu de prijs weer op 60 euro staat voorlopig zeker niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• harley
Dan zal die wel al onderweg zijn geweest kan me niet voorstellen dat ze hem gisterenavond nog moesten inpakken en bij de bezorgdienst afgeven.

Ik krijg de mijne pas over 2 weken volgens de wehkamp. Ach ik ben toch nog niet klaar met R&C en Heavenly sword

• SToRM666
Shiver23 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:00:
Als je status op binnenkort staat zou die volgens mijn theorie vandaag of morgen moeten komen.
Mooi zo :D

Verwijderd

Dat AC misschien een klein beetje tegenvalt had ik al wel verwacht, de verwachtingen rondom dat spel waren immers veeeeeel te hoog. :|
Maar blijft volgens mij wel een dikke game, ik ga hem zeker spelen. Maar ik ben eerst in afwachting van Uncharted (import). :)

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Melniek schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:01:
Ik had mijn AC ook geannuleerd bij de Wehkamp naar aanleiding van de kritiek die bepaalde spelelementen kregen, maar wat valt er net door de brievenbus... Heeft Jacqueline Tissink het na onze chatsessie toch niet helemaal goed gedaan gisteravond.
Kan je die game niet gewoon eerst even testen voor een paar uur en als het dan tegenvalt retour sturen.
Want games/dvd's mag je meestal binnen 24 uur retouneren. En je hebt een goede reden als je gewoon zegt dat de annulering niet goed is doorgekomen. Ik zie het probleem niet.
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:19:
Dat AC misschien een klein beetje tegenvalt had ik al wel verwacht, de verwachtingen rondom dat spel waren immers veeeeeel te hoog. :|
Maar blijft volgens mij wel een dikke game, ik ga hem zeker spelen. Maar ik ben eerst in afwachting van Uncharted (import). :)
Assassin's Creed is zeker een dikke game die naar mijn inziens wel grotendeels aan de verwachtingen voldoet. Van Halo 3 had ik ook grote verwachtingen (net als iedereen) en die viel meer tegen dan dat Assassin's Creed doet.

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Voor de mensen die nog een PS3 60GB pakket zoeken, Bart Smit adverteert er vreemd genoeg er nog steeds mee in hun nieuwe folder (van deze week). Ik weet niet als het voor elke filiaal geldt of betreft de online winkel, maar voor de mensen die nog een exemplaar willen bemachtigen is dit misschien nog een mooie kans :)

wel op=op uiteraard :P

[ Voor 4% gewijzigd door rlkz op 15-11-2007 13:26 ]

I browse with Vivaldi

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

Als jij em niet meer wilt, wil ik em wel van je overkopen, aangezien de prijs van de Wehkamp nu weer flink omhoog gegaan is :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• P.E.No.1
SToRM666 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:54:
[...]

EoJ staat bij de Wehkamp voor 127 euro 8)7
ja maar daar krijg je die camera bij...nog steeds duur trouwens want ik meen dat die 100 euro was.

[ Voor 12% gewijzigd door P.E.No.1 op 15-11-2007 13:32 ]

Verwijderd

Hey, even een vraagje....

Stel dat ik een harde schijf van de ps3 zou willen vervangen, welke 2,5 harde schijf moet ik dan kopen: SATA of SATAII? Alvast bedankt....

Verwijderd

Sinds gister eigenaar van de PS3 versie van Assassin's Creed..Wat een tegenvaller zeg en dan bedoel ik niet het verhaal.
De PS3 heeft gewoon moeite met de graphics, continu frame drops. Ik ben zelf al jaren een fanatieke gamer op de PC, altijd leuke hardware gehad om de nieuwste games op high te draaien dus ik zie onderhand echt wel wat frame drops zijn. Ik vind dit ook wel weer een misser zeg, kocht de PS3 rond de release tijd vol verwachting om games vloeiend te draaien maar krijg het tegenovergestelde.
R&C: ToD is zeker goed, Uncharted demo heerlijk, CoD4 solid framerate en dan krijg ik AC voorgeschoteld..
Dit is een game die exclusief voor de PS3 gepland stond maar de X360 walst eroverheen. Keek echt uit naar deze game maar damn, wat een klotezooi..
Ik weet dat de gameplay het belangrijkst is maar zelfs dat wordt beïnvloed door de frame drops.
Graphics vind ik ook erg belangrijk voor mij zelfs belangrijker (foute eigenschap) maar zelfs die zijn slechter dan op de X360 plus nogeens het feit dat de X360 een betere framerate heeft.
Hopelijk patchen ze het hele zootje om AC lekker te laten lopen want dit slaat nergens op..

• basset
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:37:
Sinds gister eigenaar van de PS3 versie van Assassin's Creed..Wat een tegenvaller zeg en dan bedoel ik niet het verhaal.
De PS3 heeft gewoon moeite met de graphics, continu frame drops. Ik ben zelf al jaren een fanatieke gamer op de PC, altijd leuke hardware gehad om de nieuwste games op high te draaien dus ik zie onderhand echt wel wat frame drops zijn. Ik vind dit ook wel weer een misser zeg, kocht de PS3 rond de release tijd vol verwachting om games vloeiend te draaien maar krijg het tegenovergestelde.
R&C: ToD is zeker goed, Uncharted demo heerlijk, CoD4 solid framerate en dan krijg ik AC voorgeschoteld..
Dit is een game die exclusief voor de PS3 gepland stond maar de X360 walst eroverheen. Keek echt uit naar deze game maar damn, wat een klotezooi..
Ik weet dat de gameplay het belangrijkst is maar zelfs dat wordt beïnvloed door de frame drops.
Graphics vind ik ook erg belangrijk voor mij zelfs belangrijker (foute eigenschap) maar zelfs die zijn slechter dan op de X360 plus nogeens het feit dat de X360 een beter framerate heeft.
Hopelijk patchen ze het hele zootje om AC lekker te laten lopen want dit slaat nergens op..
Het lijkt me toch echt iets met instellingen te maken hebben. Ik hoor nu zoveel verschillende berichten. De een heeft nergens last van en de ander heeft continu drops.

Hop,hop,hop!

• bureno
  • Laatst online: 01:20
vaag, als je zoekt op naam staat hij nog voor 35: http://www.wehkamp.nl/w2/...tk=ART&Ntt=need+for+speed

als je vervoglens doorklikt is het 60...

Verwijderd

Gewoon voor de 360 halen zie ik alweer... :P

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Op penny-arcade.com staat een leuk stukje over de (mogelijke) reden dat sommige reviewers hem maar een zeventje geven. Helpt je wellicht in je keuze. Dit spel krijgt van de users 'gewoon' een 9 dus zo slecht zal het niet zijn. AC is een sandbox game (begrijp ik, nog niet gespeeld) en dat betekent dat net als bijvoorbeeld Crackdown (die zelfde kritiek kreeg) je eigen plezier moet maken. Sommige mensen trekken dit, sommigen willen meer duidelijke objectives. Je ziet dit bijna altijd bij dit soort games. Bij Crackdown bijvoorbeeld zag je ook heel duidelijk dat veel mensen het te gek vonden, en alles deden wat er maar te doen was (al dan niet gedreven door Achievements). Maar ook dat veel mensen alleen door de storymode en toen dachten: is dit het nou?
Zonder het spel te hebben gespeeld, lijkt dit na het lezen van reviews en penny-arcade de geschiedenis zich te herhalen. Maak je eigen conclusie zou ik zeggen :)

Verwijderd

Het lijkt me toch echt iets met instellingen te maken hebben. Ik hoor nu zoveel verschillende berichten. De een heeft nergens last van en de ander heeft continu drops.
Maar wat kan er zijn dan? Ik speel gewoon op een HD scherm, PS3 instellingen staan gewoon goed en wat kan ik veranderen om zomaar die drops te laten verdwijnen? Lijkt me sterk.
Overigens heb ik ook veel posts gelezen van mensen die geen problemen hadden maar dat kwam alleen voor op de die-hard fanboy sites en eerder je daar iets negatiefs uit heb ben je 3 jaar verder..

Dit is echt gewoon een probleem dat met behulp van een patch opgelost moet worden..

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:48:
[...]

Maar wat kan er zijn dan? Ik speel gewoon op een HD scherm, PS3 instellingen staan gewoon goed en wat kan ik veranderen om zomaar die drops te laten verdwijnen? Lijkt me sterk.
Overigens heb ik ook veel posts gelezen van mensen die geen problemen hadden maar dat kwam alleen voor op de die-hard fanboy sites en eerder je daar iets negatiefs uit heb ben je 3 jaar verder..

Dit is echt gewoon een probleem dat met behulp van een patch opgelost moet worden..
In AC topic heeft iemand beide versies en die merkt geen verschil. Vreemde zaken. In hoeverre heb jij ervaring met de 360 versie?

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 15-11-2007 13:53 ]

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heeft iemand wat tips voor mij voor COD4 multiplayer? Ik heb nog nooit een FPS op een console gespeeld dus ik heb wat moeite met het richten van mijn wapen op de tegenstander :+ Ik ben nu level 26 ofzo en de ene keer heb ik constant 5 of 6 kills in a row zonder dood te gaan. En de andere keer ga ik 6 keer dood zonder iets te raken.

Heeft iemand ander er ook last van dat zijn joystickjes op zijn controller behoorlijk slijten, dus dat er allemaal witte poeder aan de randjes zit? Ik vind dat nogal snel want ik heb mijn PS3 pas een week of 2-3 en zo superveel speel ik er ook weer niet op.

Verwijderd

Tweakers,
Ik kan het nergens vinden: Weet iemand of je ook SATAII harde schijven in je ps3 kunt plaatsen? Of werkt die alleen met SATA hd's? :S

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

darkdesign schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:53:
Heeft iemand wat tips voor mij voor COD4 multiplayer? Ik heb nog nooit een FPS op een console gespeeld dus ik heb wat moeite met het richten van mijn wapen op de tegenstander :+ Ik ben nu level 26 ofzo en de ene keer heb ik constant 5 of 6 kills in a row zonder dood te gaan. En de andere keer ga ik 6 keer dood zonder iets te raken.

Heeft iemand ander er ook last van dat zijn joystickjes op zijn controller behoorlijk slijten, dus dat er allemaal witte poeder aan de randjes zit? Ik vind dat nogal snel want ik heb mijn PS3 pas een week of 2-3 en zo superveel speel ik er ook weer niet op.
Dat was met de dualshock ook al zo. Langzaam komt er een randje in je pookje. Niets om je zorgen over te maken.

• Gman
Ik vind het ook vreemd dat de "framedrop" issue bij sommige mensen erg irritant is en sommige hoor je er bijna niet over.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:54:
Tweakers,
Ik kan het nergens vinden: Weet iemand of je ook SATAII harde schijven in je ps3 kunt plaatsen? Of werkt die alleen met SATA hd's? :S
In een PS3 gaan alleen notebookhd's dus alleen 2,5 inch SATA-harddisk.. Altijd 5400 rpm, niet hoger anders wordt hij te warm..

• Gman
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:59:
[...]

In een PS3 gaan alleen notebookhd's dus alleen 2,5 inch SATA-harddisk.. Altijd 5400 rpm, niet hoger anders wordt hij te warm..
En om de vraag daadwerkelijk te beantwoorden :P SATAII kan gewoon (backwards compatible).

• Giorito
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 11:32
Graphics vind ik ook erg belangrijk voor mij zelfs belangrijker (foute eigenschap) maar zelfs die zijn slechter dan op de X360 plus nogeens het feit dat de X360 een betere framerate heeft.
Raar, ik heb ook AC op een HD tv aangesloten maar bij loopt ie als een trein. Geen last van framedrops, hick ups etc...

Verwijderd

dank jullie wel..

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

De PS3 heeft gewoon moeite met de graphics, continu frame drops.
Ik heb hier ook nergens last van als je het hebt over frame-drops.
Ik had beide versies uit de winkel meegenomen omdat ik gewoon wilde kijken welke het beste was en dan zou ik de versie die ik niet wilde later terug brengen. Ikzelf zag niet echt veel verschil in de graphics op 720p. Wel dat de 360 versie meer kleur had, maar vond de donkere kleuren wel sfeer hebben in een game als Assassin's Creed. Maar verder viel me niets op. Dus heb de 360 versie terug gebracht omdat ik graag rustig wil gamen en niet constant het volume hoger moet zetten als ik ga gamen. En persoonlijk vind ik de controller van de PS3 fijner voor zulke games al is het zonder rumble.

Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik beide versie niet extreem lang heb gespeeld, want daar had ik de tijd dus niet voor aangezien een van de twee retour moest. Maar het begin liep bij mij dus gelijk...

• Aapiethaaap
  • Laatst online: 20-01 08:54
Mijn ps3 laat geen disks meer, dit is pas nadat ik assasins creed erin deed en hij begon met het laden van de game. Toen zei hij dat ik de bd terug moest doen in de ps3 en dat was het, hij laad nu helemaal niks meer, ook niet met andere spellen.

Ik heb gelezen dat dit door de firmware kwam, weten jullie hier meer over?

BUH

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

assasins creed is weer omhoog in prijs bij wehkamp helaas. wilde net bestellen |:(

ola

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

nudie schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:26:

Viva Pinata!
Aapiethaaap schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:24:
Mijn ps3 laat geen disks meer, dit is pas nadat ik assasins creed erin deed en hij begon met het laden van de game. Toen zei hij dat ik de bd terug moest doen in de ps3 en dat was het, hij laad nu helemaal niks meer, ook niet met andere spellen.

Dat heeft niets met firmware te maken maar met een gebroken "slot in loader". Sony bellen voor een vervangend exemplaar!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 21:10
Aapiethaaap schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:24:

Dat had ik ook met Blue-Ray film van James Bond. Met fw 1.94 heb ik aan iedereen kunnen showen wat een mooi beeld dat geeft op mijn full hd tv van Mirai. Nu met fw 2.00 zie ik de disk niet meer in XMB. Wat is dit nou weer?

• harley
Kan je de HDD ook laten opruimen/defragmenteren? want ik heb net 10 gb aan demo's verwijderd maar zie maar zo'n 6 gb terugkomen van mijn vrije capaciteit.

• Aapiethaaap
  • Laatst online: 20-01 08:54
Zou naar zijn met die slot-in loader, en ik heb het bij alles discs en niet allen bij een zoals bij sysiwan.

Ik ga sony wel bellen dan.

BUH

Verwijderd

harley schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:35:
Kan je de HDD ook laten opruimen/defragmenteren? want ik heb net 10 gb aan demo's verwijderd maar zie maar zo'n 6 gb terugkomen van mijn vrije capaciteit.
Weet je zeker dat je precies 10GB hebt weggehaald? Want dan zou die ruimte ook weer vrij moeten zijn, er blijven echt geen restjes achter ofzo. Defragmenteren zou daar niet voor helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 14:37 ]

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:13

Halfkakkende

Vandring

Ik sluit me hier eigenlijk wel bij aan (hoewel ik over de 360 niks kan zeggen, heb nog nooit zo'n controller aangeraakt :P).

Ik heb regelmatig dat als ik de camera draai dat de bovenste helft van het scherm wat achter lijkt te lopen op de onderste helft. Had gedacht dat de ps3 dit grafische geweld met gemak kon laten zien, I thought wrong.

Ik heb mijn ps3 op een HD-Ready tv aangesloten en overige spellen lijken allemaal goed te gaan.

MUZIEK!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 21:10
Aapiethaaap schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:36:
Zou naar zijn met die slot-in loader, en ik heb het bij alles discs en niet allen bij een zoals bij sysiwan.

Laat je even weten wat daaruit komt?

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Aapiethaaap schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:36:

Well alle hardware kan kappot gaan! Helaas een playstation 3 kan het ook! Heb 3 keer een PS2 moeten vervangen en 3 keer kreeg ik binnen 2 weken er een opgestuurt. Hoop dat ze net zo snel zijn met de PS3. Zelfs soms binnen de week Hoera!

• Gman
Halfkakkende schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:37:
[...]

Ik sluit me hier eigenlijk wel bij aan (hoewel ik over de 360 niks kan zeggen, heb nog nooit zo'n controller aangeraakt :P).

Ik heb regelmatig dat als ik de camera draai dat de bovenste helft van het scherm wat achter lijkt te lopen op de onderste helft. Had gedacht dat de ps3 dit grafische geweld met gemak kon laten zien, I thought wrong.

Ik heb mijn ps3 op een HD-Ready tv aangesloten en overige spellen lijken allemaal goed te gaan.
Er wordt nogal vaak richting de PS3 hardware gewezen als iets niet soepel genoeg loopt maar het ligt toch echt aan de developpers.
Sommige spellen op de PC lopen ook brak, ook met de aller aller laatste dikke videokaart.
Crysis bijvoorbeeld en ik hoorde al dat Gears of War bij sommige stukken op Medium settings met een ATI 2900 XT ook nog glitches had.

En als de bovenste helft niet soepel meedraait kan het ook aan de tv liggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Gman op 15-11-2007 14:49 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:59:
Zijn die ook een beetje te verkrijgen? Heb net heel snel even bij Informatique op de website gekeken, zie alleen 7.200 rpm schijven eigenlijk.... :?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en netjes.
Meldingen over orders en orderstatussen horen niet in dit topic thuis!