Overdrijven is ook een vak apartVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:37:
Sinds gister eigenaar van de PS3 versie van Assassin's Creed..Wat een tegenvaller zeg en dan bedoel ik niet het verhaal.
De PS3 heeft gewoon moeite met de graphics, continu frame drops. Ik ben zelf al jaren een fanatieke gamer op de PC, altijd leuke hardware gehad om de nieuwste games op high te draaien dus ik zie onderhand echt wel wat frame drops zijn. Ik vind dit ook wel weer een misser zeg, kocht de PS3 rond de release tijd vol verwachting om games vloeiend te draaien maar krijg het tegenovergestelde.
R&C: ToD is zeker goed, Uncharted demo heerlijk, CoD4 solid framerate en dan krijg ik AC voorgeschoteld..
Dit is een game die exclusief voor de PS3 gepland stond maar de X360 walst eroverheen. Keek echt uit naar deze game maar damn, wat een klotezooi..
Ik weet dat de gameplay het belangrijkst is maar zelfs dat wordt beïnvloed door de frame drops.
Graphics vind ik ook erg belangrijk voor mij zelfs belangrijker (foute eigenschap) maar zelfs die zijn slechter dan op de X360 plus nogeens het feit dat de X360 een betere framerate heeft.
Hopelijk patchen ze het hele zootje om AC lekker te laten lopen want dit slaat nergens op..

Ik heb AC gisteren ook gekocht voor mijn PS3. Hij speelt heeeeerlijk !
Wat een goed spel zeg !
PSN Id : djwaxi