Razer schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:24:
Ik had graag het advies van de PS3 kenners hier. Ik heb vorige week tijdens de Bart Smit aktie een PS3 StarterPack gekocht (PS3 motorstorm pack + extra controller en nog een extra spel). Sinds vanavond heeft mijn PS3 nogal problemen. Na een half uur spelen verschijnen er al artifacts in beeld, o.a. in Assasin's Creed en FIFA 08. Dit lijkt me nu niet echt de bedoeling, de PS3 staat in een kast die van achter en voren open is, er zou dus genoeg warmteafvoer moeten plaatsvinden. Tijdens het spelen heb ik aan de PS3 gevoelt, hier komt geen echte warmte vanaf.
Nu kan ik twee dingen doen, als het goed is heb ik nog omruil mogelijkheden tot aanstaande dinsdag. Met als gevolg dat er natuurlijk geen 60GB PS3's meer zijn, en er natuurlijk geen korting op een eventuele nieuwe PS3 komt. Tevens heb ik alleen de dozen bewaart en niet alle omhulsels. De tweede mogelijkheid is contactopnemen met Sony en de PS3 ter reparatie aanbiedien. Hoe gaat dit in z'n werk? Wordt deze thuis opgehaald of dien ik hem zelf op te sturen? Hoe is de reparatie service en hoe lang ben ik mijn PS3 dan ongeveer kwijt? Iemand misschien een goed advies?
Hoi
Naar de winkel terug gaan kan je wel vergeten!!
Iik heb de 40 Gb versie
Die gaat echt te keer bij opstarten van spel fifa 08
ik heb bartsmit gebeld
en kreeg het volgende antwoord:als u denkt dat uw ps3 stuk is dan stuurt u uw ps3 op.
kan ik het niet bij een winkel langsbrengen om te controleren en eventueel vervangen?
Nee meneer dat doen wij niet.
u kunt het alleen opsturen
Sony gebeld!
Ja meneer ,dat weten we .bartsmit ruilt niet om!
Advies van Sony: lever hem bij Dixons in , en die brengen het naar ons toe.
Dixons ziet me al aankomen !!!
je dient het zelf op te sturen
Heb jij bij Fifa 08 ook last van een hard iritant getik?
Sony gaf mij aan dat het ook aan Fifa 08 kon liggen(de disk)
ik moet van sony contact opnemen met EA
ik moest het met een ander spel proberen.
ik hoop dit weekend een ander spel te hebben
met blu-ray film heb ik totaal geen last