Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.866 views sinds 30-01-2008

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van de PS3 via een router? Ik heb UPC. Ik heb een keer geprobeerd om de ethernetkabel rechtstreeks aan te sluiten op mn PS3 maar dat werkte niet. Moet ik ergens rekening mee houden? Maakt het verschil wat voor router ik gebruik? Ik heb ook gehoord van splitters. Werkt dit ook? Op het moment steel ik internet van de buren. :P Werkt prima maar ik wil van mn eigen internetverbinding gebruik maken.

PSN id: PENo1

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:24
Ik lees net op PS3only dat er een kans bestaat dat Haze vandaag in de EU-store komt :) . Dat zou wel vet zijn! 8)

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-04 21:51
Shiver23 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:25:
[...]

In het kort scheelt het ze dus 2,2% belasting als je die thread mag geloven. Best fors.
Maar als ik dat ene nieuwsbericht wat er ook staat mag geloven, is ze van hogerhand ontboden om het apparaat als "computer" door te voeren...
quote: Londonner;342683
Basically, the European Union has a problem with Sony dodging tax, um, sorry ... I meant, 'exercising sensible tax minimisation' or whatever Sony's PR would no doubt call it.

The Register article:
"Hang on a mo, we hear you say, PlayStation 2 is a video game player. Not according to Sony, it isn't. The Japanese giant insists that, thanks to its ability to be hooked up to a modem and connect to the Net, it's a computer and should be treated as such for tax purposes.

Sony's motivation here is purely financial. As a computer, the PlayStation 2 will not be liable for a 2.2 per cent tax on every machine it imports into the European Union. That rate is applicable to video games players, however."

I haven't been following this story recently, but you get the gist. :dry: ...
EU rejects PS2 is PC claim
Sony claims victory in PS2-is-PC battle

Out-law article:
"It was, said the court, "undeniable that, both by the manner in which the PlayStation 2 is imported, sold and presented to the public and by the way it is configured, it is intended to be used mainly for playing video games, even though, as is apparent from the contested regulation, it may also be used for other purposes, such as playing video DVDs and audio CDs, in addition to automatic data processing”."

And so on ...
toon volledige bericht
Daarbij zie ik dan nog steeds niet de logica dat er geen RGB interlaced signaal in dvd-mode mag worden doorgegeven :?

[ Voor 64% gewijzigd door Shadow_Zero op 15-11-2007 15:46 ]

Anoniem: 239217

Shadow_Zero schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:01:
Heb het niet zo snel direct hier kunnen vinden, maar klopt het dat de PS3 nog steeds last heeft van groen beeld in dvd-mode met SCART RGB??
(en wat was hier technisch nu ook al weer de reden voor, bij de PS2 iig?)
Ik kan de link die hier is gegeven naar die domino website niet bekijken (word op werk uitgefilterd)
Maar het licht er aan dat Sony met zijn RGB signaal de sync op de groene kleur brengt (Sync on Green). Je krijgt dus geen groen-wit beeld, maar groen is dus gewoon heel heel veel intenser.

Sony is niet de enigste die het doet, maar wel bijna.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
P.E.No.1 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:31:
[...]

ja maar daar krijg je die camera bij...nog steeds duur trouwens want ik meen dat die 100 euro was.
Je kan EoJ overal kopen voor 99 euro met de camera erbij, dus die 127 euro is wel erg overdreven.

PSN id: NL_SToRM

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 09:07
SToRM666 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:47:
[...]

Je kan EoJ overal kopen voor 99 euro met de camera erbij, dus die 127 euro is wel erg overdreven.
* Gman mompelt iets over "gratis" verzenden
:P

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

SeamusXanthus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:26:
[...]

Viva Pinata is geen platformer. Verder vind ik het echt onzin van nudie om de PS2 (tig jaar uit) te pakken als voorbeeld om te vergelijken met de 360. Wat platformers heeft hij gelijk, die mis je op de 360. Voor de rest kan je echt bij elk genre toppers vinden. Fighters, shooters, arcade, rpg, action, gitar hero (ik weet genre?), sports, racers. Dat de 360 bijna alleen maar shooters zou hebben is echt de grootste onzin. Het zou me niet eens verbazen als de PS3 er naar verhouding nog meer heeft...
De drie grote titels van deze maand alleen al: GH3, AC en ME. Nul shooters.
Mmm okay Viva Pinata is geen platformer maar wel een exclusive. Nu en ik vergelijk de xbxo 360 niet met de ps2 hoor. Nope het is wel een realiteit dat de ps2 in het begin problemen had met de laser. Die schijnbaar te warm werd en daardoor minder goed werkte!

*blink* wel tja er zijn altijd race games. Van Arcade style to "bad boy streetracer arcade" style to "super realism" style. Shooters zijn "helaas" gewoon de mainstay maar ach als die geld verdienen om andere titels mee te maken zoals AC enzovoort! Het is net zoals boeken, succesvolle boeken verdienen het geld waarmee beginnende schrijvers hun boeken op de markt kwijt kunnen.

Er is op beide platform meer dan genoeg keuze wat dat betreft en het aantal exclusives is schrijnend vandaag de dag. De PS3 heeft wat nog over, Gran Tourismo, Tekken en Final Fantasy! Weet zeker dat er nog wat meer zijn maar Gt, Tekken en FF zijn de echte playstation exclusives.

There is no place like ::1

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
SeamusXanthus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:26:
[...]

Viva Pinata is geen platformer. Verder vind ik het echt onzin van nudie om de PS2 (tig jaar uit) te pakken als voorbeeld om te vergelijken met de 360. Wat platformers heeft hij gelijk, die mis je op de 360.
Dat is voor mij wel één van de redenen geweest om mijn 360 te verkopen. Heb op mijn PS2 Sly Raccoon, Jak&Daxter en Ratchet&Clank veel gespeeld en ik zag op korte termijn niets op de 360 wat me zou aanspreken op dat gebied terwijl ik op de PS3 schedule Ratchet&Clankzag staan naast Singstar en Pro Evo. De laatste is natuurlijk ook gewoon op de 360 te spelen alleen vind ik zelf persoonlijk de 360 controller niet lekker om te gebruiken voor dat spel. Nu hopen dat Sucker Punch en Naughty Dog weer aan een mooie platformer gaan werken.

"Better ask questions before you shoot"

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:54

scorpie

Supra Addict

Even voor de mensen met het probleem dat Uncharted loopt met framedrops: Hebben jullie misschien die information bar nog aanstaan? Ik draaide net de demo van Uncharted, en het liep gewoon perfect, maar ik heb die info bar dus uitstaan. M'n ma zit nou tv te kijken dus ik kan het niet meer checken voor jullie, maar misschien is dat het?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Chocovla schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:52:
[...]

Dat is voor mij wel één van de redenen geweest om mijn 360 te verkopen. Heb op mijn PS2 Sly Raccoon, Jak&Daxter en Ratchet&Clank veel gespeeld en ik zag op korte termijn niets op de 360 wat me zou aanspreken op dat gebied terwijl ik op de PS3 schedule Ratchet&Clankzag staan naast Singstar en Pro Evo. De laatste is natuurlijk ook gewoon op de 360 te spelen alleen vind ik zelf persoonlijk de 360 controller niet lekker om te gebruiken voor dat spel. Nu hopen dat Sucker Punch en Naughty Dog weer aan een mooie platformer gaan werken.
Volgens de geruchten werkt Naughty Dog al aan een nieuwe Jak & Daxter game!!

PSN id: PENo1

• Gman
http://www.nu.nl/news/131...ist_zijn_effect_niet.html

Lol dat plaatje erbij ook, dikke mayhem.

• m4yall
ik gok een plaatje van de launch ;) Marketing! :P

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 17:28

zAo

GPLv2 Fanboy

Halfkakkende schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:37:
Ik heb regelmatig dat als ik de camera draai dat de bovenste helft van het scherm wat achter lijkt te lopen op de onderste helft. Had gedacht dat de ps3 dit grafische geweld met gemak kon laten zien, I thought wrong.

Ik heb mijn ps3 op een HD-Ready tv aangesloten en overige spellen lijken allemaal goed te gaan.
Dit is een vsync probleempje. Via welke kabel heb je de PS3 aangesloten?

Voor mensen met framedrops: probeer de media-server eens uit te zetten en de 24p mode uit te zetten. Ook is 1080i nou niet de beste setting als je veel fps wilt (voor het oog iig).

Anoniem: 174340

sysiwan schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:31:
[...]

Dat had ik ook met Blue-Ray film van James Bond. Met fw 1.94 heb ik aan iedereen kunnen showen wat een mooi beeld dat geeft op mijn full hd tv van Mirai. Nu met fw 2.00 zie ik de disk niet meer in XMB. Wat is dit nou weer?
Ik heb dus hetzelfde met Blu ray van Unforgiven gehad, hij speelt nu geen media meer. Moet hem terugsturen en krijg een nieuwe. Volgens Sony is dit nog geen bekend probleem. Hebben jullie het al gemeld bij Sony?

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Gerucht gaat dat de demo van Haze vandaag op PSN staat incl. 4 player co-op. Zou leuk zijn.
Het blijkt zelfs de officiele PS3 site van Spanje te zijn die het nieuws brengt. Lijkt mij redelijk betrouwbaar.

Even een aanvulling. The Orange Box zou ook nog dit jaar komen volgens EA. Maar eigenlijk verwacht ik daar weinig van ivm hun matige ports.

[ Voor 63% gewijzigd door Shiver23 op 15-11-2007 16:33 ]

PSN: Shiver23

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 18:59

FaceDown

Storende factor.

Groetjes, FaceDown.

• S2S
  • Laatst online: 02:03

S2S

Anoniem: 174340 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:26:
[...]

Ik heb dus hetzelfde met Blu ray van Unforgiven gehad, hij speelt nu geen media meer. Moet hem terugsturen en krijg een nieuwe. Volgens Sony is dit nog geen bekend probleem. Hebben jullie het al gemeld bij Sony?
Ik heb mijne 3 weken geleden terug gestuurd naar Sony, ding zag helemaal geen discs meer. Had mn PS3 na ongeveer 2 weken weer terug. (alles nieuw) Oja een winkel vertelde me dat ze 40 gigs terug hadden gehad met het zelfde probleem, en die waren nieuw.
Maar of dat nou door de update kwam weet ik niet.

[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 15-11-2007 17:14 ]

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
EU Update - Geen Haze natuurlijk. Nooit beloofd, aangekondigd of gezegt dus niemand zielig gaan doen.
Here we go again…

Title (Licence/Publisher): Price:

Game

Mesmerize Trace (PlayStation Eye) (SCEE): £1.99

Demos

Stranglehold Demo (MIDWAY GAMES): Free

Packs

MotorStorm Big I Bunny and Numskull (SCEE): £1.49

Video

Uncharted a Living Environment (SCEE): Free
Riff Everyday Shooter trailer (SCEE): Free
BLAZING ANGELS®2 Trailer (Ubisoft Entertainment): Free

Blu-Ray

Wall-E (Disney Pixar): Free

Brand

PS3 TV Commercial (SCEE)
toon volledige bericht
ff wachten op US update. Misshcien dat die beter is :)

Anoniem: 70824

woohoo.. ook assassin's creed binnen via wehkamp. had hem al sinds maandag voor 360 :P maar heb gewoon lekker zitten wachten...

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Anoniem: 70824 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:39:
woohoo.. ook assassin's creed binnen via wehkamp. had hem al sinds maandag voor 360 :P maar heb gewoon lekker zitten wachten...
omg, waarom een spel 2x kopen :z

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

P.E.No.1 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:38:
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van de PS3 via een router? Ik heb UPC. Ik heb een keer geprobeerd om de ethernetkabel rechtstreeks aan te sluiten op mn PS3 maar dat werkte niet. Moet ik ergens rekening mee houden?

KNIP
Gebruik je een gewone kabel of een crossoverkabel? Volgens mij heb je namelijk de laatste nodig.

• SToRM666
Hier is Assassin's Creed ook binnen! :D
Zometeen er maar eens aan beginnen.

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:56

Halfkakkende

Vandring

zAo schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:25:
[...]

Dit is een vsync probleempje. Via welke kabel heb je de PS3 aangesloten?

Voor mensen met framedrops: probeer de media-server eens uit te zetten en de 24p mode uit te zetten. Ook is 1080i nou niet de beste setting als je veel fps wilt (voor het oog iig).
Ik heb mijn ps3 middels een HDMI kabel aangesloten. Geluid optisch naar mijn versterker. In mijn settings heb ik enkel 720p geselecteerd (niet 1080i) als test, maar dat maakte niet al te veel uit.

Overigens heb ik nog een stuk verder gespeeld en het spel op zich is echt heel strak en grafisch vaak wel een lust op het oog (behalve de opbouwende textures en de ineens opdoemende figuurtjes).

PSN-Europe Update:
Game

Mesmerize Trace (PlayStation Eye) (SCEE): £1.99

Demos

Stranglehold Demo (MIDWAY GAMES): Free

Packs

MotorStorm Big I Bunny and Numskull (SCEE): £1.49

Video

Uncharted a Living Environment (SCEE): Free
Riff Everyday Shooter trailer (SCEE): Free
BLAZING ANGELS®2 Trailer (Ubisoft Entertainment): Free

Blu-Ray

Wall-E (Disney Pixar): Free

Brand

PS3 TV Commercial (SCEE)
toon volledige bericht
Bron: http://threespeech.com/

Nu nog PSN USA...

[ Voor 31% gewijzigd door Halfkakkende op 15-11-2007 19:00 ]

MUZIEK!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik zag AC in de winkel maar toen, maar toen zag ik een andere game bij Free Record Shop. met een aantrekkings kracht als een beam van energy! Yup ben nu een blije bezitter van Lego Starwars, loop later AC wel eens. Voor nu ga ik gouden blokjes jagen!

[Yup Starwards + lego is utter geeky!]

[ Voor 7% gewijzigd door swampy op 15-11-2007 19:18 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
swampy schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:17:
Ik zag AC in de winkel maar toen, maar toen zag ik een andere game bij Free Record Shop. met een aantrekkings kracht als een beam van energy! Yup ben nu een blije bezitter van Lego Starwars, loop later AC wel eens. Voor nu ga ik gouden blokjes jagen!

[Yup Starwards + lego is utter geeky!]
LOL...het is maar net waar je de voorkeur aan geeft nietwaar...haha.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-04 17:23
Iedereen kan zich nog wel de rel herineren rond sony die een ps3 niet wou repareren omdat hij te stoffig was. Sony heeft nu foto's vrijgegeven van de PS3.

http://consumerist.com/co...-322858.php#poll_=EDMwQTM

Afbeeldingslocatie: http://consumerist.com/assets/resources/2007/11/Front.jpg

Dit is echt te idioot voor woorden. Echt ik kan niet geloven dat iemand zn ps3 zo vies laat worden.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:17
Ik vind de redenering van Sony dat het een health hazard is een beetje onzinnig. Ja, het is veel stof, ja het is goor, maar stof blijft stof en met een simpel mondkapje kan je eventuele nadelige gevolgen gewoon voorkomen.

Waarom ik toch vind dat Sony in zijn recht staat om dit ding niet te repareren onder garantie is dat wat er ook mee mis is, de staat van deze PS3 aantoont dat de gebruiker er absoluut niet netjes mee is omgegaan. God weet wat voor ellende deze machine heeft meegemaakt, nog afgezien van de stof. Tien tegen één dat het defect daarom door hem of haar zelf is veroorzaakt, en dat is niet iets dat Sony onder garantie hoeft te repareren.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:50
Hier na 3 uur allemaal artifacts in een stad in Assasin's Creed, hoofden van alle mensen uigereket. Gebouwen die grote blokken werden echt raar. PS3 werd niet te warm o.i.d. Daarna even FIFA 08 er in gedaan en nergens last van. Vind het maar wazig.

Anoniem: 239951

Iedereen die het niet met sony eens is, is gewoon onredelijk.
Iemand die zo met zijn spullen omgaat is geen gratis garantie service waard, waarschijnlijk was het toch een grap van iemand. Tenzij het een of andere caveman is.
Waarom maak je hem zelf niet even schoon voordat je hem opstuurt naar Sony? juist hij wou hun reactie zien.

Kunnen er nu al prepaid kaarten op PSN worden ingevoerd?
Zijn ze al in EU winkels?
Ik wil echt eens wat kopen, niet iedereen heeft een CC Sony!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 15-11-2007 19:59 ]

• zAo
  • Laatst online: 04-05 17:28

zAo

GPLv2 Fanboy

Anoniem: 239951 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:58:
Iemand die zo met zijn spullen omgaat is geen gratis garantie service waard, waarschijnlijk was het toch een grap van iemand. Tenzij het een of andere caveman is.
Waarom maak je hem zelf niet even schoon voordat je hem opstuurt naar Sony? juist hij wou hun reactie zien.

Invoeren: Ja
Kopen: Nee

-O-

Anoniem: 125123

Dit vraag ik me ook af, heb ze zelf nog nergens gezien.

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mwah, het is niet meer stof dan gemiddeld in de lucht rond zweeft, het is alleen geconcentreerd op het oppervlak. Het is zelfs aantoonbaar beter om geen stof af te nemen. Bij het afnemen van stof verplaats je al het fijne stof. En waar gaat dat heen? Juist, dat verdwijnt in de ventilatiesleuven van apparatuur die lucht aanzuigen. Daar gaat je apparaat pas echt stuk van!

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-05 12:10
Ik doe aan gsm reparatie's en dan moet je daar de gemiddelde gsm eens zien. Alle gsm's die er echt 10x zo erg uitzien worden gewoon zonder gezeur gerepareerd door de reparatiecentra's dus ik snap sony zijn probleem niet echt.
Dan is die ps3 echt nog heilig en als het puur en alleen de stof is waarom sony er een probleem van maakt dan vind ik idd dat ze geen poot om op te staan hebben. Zeker met die stofaantrekkende behuizing van de ps3 vind ik dat het er veel erger uitziet dan wat het waarschijnlijk is geweest.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:57
Dr. Strangelove schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:47:
Ik vind de redenering van Sony dat het een health hazard is een beetje onzinnig. Ja, het is veel stof, ja het is goor, maar stof blijft stof en met een simpel mondkapje kan je eventuele nadelige gevolgen gewoon voorkomen.
Fijnstof is echt niet lekker om in te ademen ofwel permanente longschade en nee een Chinacap (wit kapje :P) is niet voldoende. Aangezien Sony totaal geen idee heeft wat voor een troep erop zit gooien ze dit onder die term. Niet meer dan logisch dat ze het dan professioneel (willen) laten schoonmaken.

Het is niet even een lapje over de buitenkant. De elektronica, fans intern zal ook een lekker laagje op zitten en als bedrijf kun je niet even het zichtbare vuil weghalen. Hier zit gewoon een hoop manuren tarief in dus ik denk 150 dollar? via Sony laten schoon maken nog wel redelijk is.
Waarom ik toch vind dat Sony in zijn recht staat om dit ding niet te repareren onder garantie is dat wat er ook mee mis is, de staat van deze PS3 aantoont dat de gebruiker er absoluut niet netjes mee is omgegaan. God weet wat voor ellende deze machine heeft meegemaakt, nog afgezien van de stof. Tien tegen één dat het defect daarom door hem of haar zelf is veroorzaakt, en dat is niet iets dat Sony onder garantie hoeft te repareren.
Jep volgens mij vervalt je garantie gewoon compleet.
KNIP
Ik denk zo rond de release van Singstar dat er het een en ander gaat veranderen, misschien eerst in Amerika en daarna de EU. Via het netwerk kunnen liedjes gedownload worden, vooral de party/casual fun gamers (ala familie/vrienden groep over de vloer) en dan moet dit wel voor deze doelgroep makkelijk bereikbaar zijn. Misshcien zelfs tegelijk een nieuwe firmware (XMB ingame :P)

Anoniem: 103465

Stof is niet cool vooral niet in PC's heb ze wel eens meegemaakt dat er echt cm dikke stof in zat en dat alles vast was gelopen en dat de klant dan klacht dat de pc niks meer deed. Als technische dienst werkt dat niet lekker , zodra je iets aanraakt of losmaakt zit je onder het stof. Persoonlijk doe ik dan niks meer met dat systeem, schroef hem dicht en vertel de verkoper dat het een drama bak is en dat de klant maar een nieuwe PC moet kopen.

Vaak is de Cpu cooler al helemaal vastgelopen en alles kapot gedraaid qua cpu en laat staan de rest. voeding is een gods wonder dat die niet onploft is, heb ik ook wel eens meegemaakt met een stof systeem. zo dat is een echte harde knal en veel stof :)

Maar goed snap sony ook wel, maar als er nog garantie op zit moet je de klant wel de kans geven
om het systeem schoon te zuigen en alsnog aan te bieden, tenzij ze kunnen bewijzen dat de klant er al eens drank over het systeem heeft laten donderen etc.

Trouwens AC ook binnen gekregen maar zie zo wel hoe die speelt, Trouwens ik heb geen probleem met de update 2.0 , maar krijg het gevoel dat dit allemaal een probleem is op de 40gb versie en niet op de 60gb oudere versie. Of zijn er mensen die wel dit probleem ondervinden op de 60gb versie

Anoniem: 103465

Trouwens ik heb geen probleem met de update 2.0 , maar krijg het gevoel dat dit allemaal een probleem is op de 40gb versie en niet op de 60gb oudere versie.

Of zijn er mensen die wel dit probleem ondervinden op de 60gb versie? }:O

• Mars18
Volgens mij als ik het zo lees, loopt AC veel beter op de 360 dan op de PS 3 ?
Klopt dit ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• zerokill
harley schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:13:
Ik doe aan gsm reparatie's en dan moet je daar de gemiddelde gsm eens zien. Alle gsm's die er echt 10x zo erg uitzien worden gewoon zonder gezeur gerepareerd door de reparatiecentra's dus ik snap sony zijn probleem niet echt.
Dan is die ps3 echt nog heilig en als het puur en alleen de stof is waarom sony er een probleem van maakt dan vind ik idd dat ze geen poot om op te staan hebben. Zeker met die stofaantrekkende behuizing van de ps3 vind ik dat het er veel erger uitziet dan wat het waarschijnlijk is geweest.
Tsja ik denk dat de ps3 toch net iets gevoeliger is dan een telefoon. De meeste telefoons hebben geen ventilatie gaten en voor zover ik weet geen actieve en passieve koeling. Zoveel stof heeft zeker weten invloed op hoe effectief de koeling van de console is.

Zoveel stof zal al helemaal invloed hebben op de BD drive. Daar zit wss wat mechanica in die gewoon vastloopt bij zoveel stof.

Anoniem: 138251

Geen idee. Maar ik vind het goed lopen op de ps3. Maar ik ben dan ook niet zo'n zeikerd dat betreft.

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:57
Mensen HAZE HAZE HAZE ik hoop echt dat deze op het PSN komt straks. Waarschijnlijk 4 player co-op in een demo :D whahah ROCK ON!

Grfx ziet het er goed uit
Singleplayer goed in elkaar gezet (co-op) en stoer met nectar
Multiplayer masterlijk (splitscreen)

Dit moet toch echt wel een CoD4 beater zijn imo. Ik hoop alleen wel dat FreeRadical de support goed op poten zet aangezien er wel vaker bij releases online problemen zijn (warhawk, pes, CoD4 b.v.). Of ze moeten het vanaf begin gewoon goed doen uiteraard :P

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-05 12:10
zerokill schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:23:
[...]

Tsja ik denk dat de ps3 toch net iets gevoeliger is dan een telefoon. De meeste telefoons hebben geen ventilatie gaten en voor zover ik weet geen actieve en passieve koeling. Zoveel stof heeft zeker weten invloed op hoe effectief de koeling van de console is.

Zoveel stof zal al helemaal invloed hebben op de BD drive. Daar zit wss wat mechanica in die gewoon vastloopt bij zoveel stof.
ja daar heb je wel een punt maar dan nog is het een feit dat de ps3 best wel stof aantrekt aan de buitenkant. hoe hij er van binnen uitziet kan niemand beoordelen. (maar waarschijnlijk ook een bak stof heb hiervoor op de technische dienst bij een pczaak gewerkt en daar zag je ook regelmatig dramabakken voorbij komen.)

Iemand trouwens al opgevallen dat bij R&C op de piratenplaneet het deuntje een gedeelte van Pirates of the caribean heeft :P

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Anoniem: 239951

Geen problemen op mijn 60gb met de nieuwe 2.0 firmware, misschien zijn het wel incidenten..?

Firmware v2.1: wat mag er in?
*Ondersteuning voor Divx en .avi en.mkv
*Predpaidkaartjes voor EU.
*PS Store mag wel wat slicker, tis nu een beetje oostblok.
*XMB in games op te roepen.
*Andere manier voor de vriendenlijst (PS home?)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 15-11-2007 20:37 ]

• EfBe
  • Niet online
Mars18 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:23:
Volgens mij als ik het zo lees, loopt AC veel beter op de 360 dan op de PS 3 ?
Klopt dit ?
Geen idee hoe hij op de XNilfisk360 draait, maar op de PS3 draait hij prima tot nu toe :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Mars18
Ik hoorde dat er wat framedrops en veel pop-up in zit.
Lijkt me zo zonde, want is gave game

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

zerokill schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:37:
Iedereen kan zich nog wel de rel herineren rond sony die een ps3 niet wou repareren omdat hij te stoffig was. Sony heeft nu foto's vrijgegeven van de PS3.

http://consumerist.com/co...-322858.php#poll_=EDMwQTM

Dit is echt te idioot voor woorden. Echt ik kan niet geloven dat iemand zn ps3 zo vies laat worden.
What the! Hoe de...ik bedoel als in een NES verborgen vindt in een doos op een zolder zit er MINDER vet en dust op! Waar is die PS3 geweest? In een auto garage? In een auto spuiterij?

Anoniem: 238120

Vandaag mijn derde vastloper met AC(ik heb de 60g met 2.0FW. vind ik wel jammer maar vind het een toffe game! zie nog wel veel foutjes maar erger me er niet er aan.

Binnen kort even een hdmi kabel kopen hopelijk denk ik er dan anders over met de foutjes enzo.
Ik had bij de tv van mijn ouders ,een Toshiba 32" hd-ready, dat opeens de kleuren ging veranderen heel donker en na 5sec later verandert hij weer naar normaal. maar dit heet miss te maken met de standaard kabel van sony?....

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Iemand de Japanse Hardware Sales al gezien?
Nintendo DS - 82,000
PlayStation 3 - 56,000
PlayStation Portable - 55,000
Wii - 35,000
PlayStation 2 - 9,400
Xbox 360 - 7,000
Voor het eerst meer dan de Wii verkocht. ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Arx schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:17:

[...]

Valt me op dat de psp daar hard gaat. had ik niet verwacht. volgens mij gaat het in Europa veel minder hard.

• zerokill
Arx schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:17:

[...]

OMG HELL HAS FROZEN OVER :o

Congrats aan sony voor deze milestone. Nu hopen dat dit voor sony toch een soort van "re-release" wordt waarbij de ps3 een nieuwe kans krijgt om succesvol te starten met games die wel goed zijn en een console die betaalbaar en betrouwbaar is :)

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:54

scorpie

Supra Addict

Als je dan nu kijkt naar de lineup qua games voor deze so-called re-release, dan zeg ik: DAAAAAAAAAAAAAAMN :9~

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Anoniem: 125123

Is de US store al geupdate ?

Die en JAP is tog ook altijd op donderdag ?

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Anoniem: 238120 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:03:
Ik had bij de tv van mijn ouders ,een Toshiba 32" hd-ready, dat opeens de kleuren ging veranderen heel donker en na 5sec later verandert hij weer naar normaal. maar dit heet miss te maken met de standaard kabel van sony?....
Wellicht heeft het te maken met het automatisch aanpassen van de helderheid? tenminste mijn toshiba heeft die optie :)

Zojuist Stranglehold demo gespeeld, geinig maar weer ala Max Payne style en teveel van hetzelfde. Ook vind ik persoonlijk dat de camera veels te dicht erop zit..agh jah :Z

I browse with Vivaldi

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

rlkz schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:17:
[...]

Wellicht heeft het te maken met het automatisch aanpassen van de helderheid? tenminste mijn toshiba heeft die optie :)

Zojuist Stranglehold demo gespeeld, geinig maar weer ala Max Payne style en teveel van hetzelfde. Ook vind ik persoonlijk dat de camera veels te dicht erop zit..agh jah :Z
Het is een "actie movie game" maar erm well denk dat het voor liefhebbers is. Op zich ziet het er aardig uit (hoewel, de manden met fruit zijn er zo PS2 kwaliteit uit!) en speelt het wel aardig maar ja het is een pure shooter on rails en of dat je ligt zal belangrijk zijn of de game je ligt.

Mij ligt het niet! Het is gewoon niet mijn spel, het ziet er aardig uit, details kunnen beter (fruitmanden) en ik verwachte meer ervan. Maar ja het gaat om gameplay en als je van schieten houd dan is deze game perfect.

rlkz schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:17:
[...]

Whah niet aan gedacht |:( even kijken of ik daar nog dingen aan kan veranderen.

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Ben ik AC aan het spelen (2 dagen nu) en ben ik Jeruzalem... Na een pauze startte ik het spel weer op ben ik al mijn objectives kwijt!!! :s Staat niks meer op de kaart! Hebbe alle adelaars gespot, naar het bureau geweest enzo... Kaart is dus helemaal zichtbaar! Lekker kut!!! Klote bug! Moet nu helemaal opnieuw beginnen en zit toch al een uur of 5 gameplay in... Sjongejonge... Klotezooi! SPel is ook al een keer of 6 vastgelopen.... Kan wel een beetje doeloos rondlopen, maar daar schiet je ook niets mee op!

Niet echt goed getest denk ik... :(

[ Voor 10% gewijzigd door Dutch_Baseline op 15-11-2007 22:41 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

• Dutch_Baseline
Anoniem: 238120 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:03:
Vandaag mijn derde vastloper met AC(ik heb de 60g met 2.0FW. vind ik wel jammer maar vind het een toffe game! zie nog wel veel foutjes maar erger me er niet er aan.

Binnen kort even een hdmi kabel kopen hopelijk denk ik er dan anders over met de foutjes enzo.
Zie post hierboven...

(zou dit nou aan die update liggen of gewoon aan AC???)

[ Voor 4% gewijzigd door Dutch_Baseline op 15-11-2007 22:56 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

• m4yall
Ik heb zojuist een vastloper gehad met PES2008 :o . Het ene moment was ik in de verdediging, het andere moment waren het allemaal standbeelden op het veld. Gelukkig wel de autosave functie aangezet, zodat alleen deze wedstrijd over moet.

Was de eerste vastloper van mijn ps3 en stja dan staat mijn laptop met vista ruim voor qua vastlopers! ;)

• Dutch_Baseline
En weer een vastloper!!! Ik word er niet goed van!!! Jezus!!!

Anoniem: 148415

Welke PS3 heb je?

• Dutch_Baseline
60 gig... 1 van de eerste...

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 18:59

FaceDown

Storende factor.

Anoniem: 239951 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:32:
Geen problemen op mijn 60gb met de nieuwe 2.0 firmware, misschien zijn het wel incidenten..?

Komt mkv ondersteuning ook? Is dat bevestigd?

Groetjes, FaceDown.

Ik heb bij AC alleen nog maar vastlopers gehad met laden en saven, dus als je bv jaruzalem in komt en na dat je bij het bureau bent geweest, heb geen last van objectives die kwijt zijn.
Vind jammer, ik heb verder niet echt een game meer gespeeld alleen AC, dus ik zal het even proberen bij andere games.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

FaceDown schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:10:
[...]

Komt mkv ondersteuning ook? Is dat bevestigd?
Wat mag erin. Het is een verlanglijstje.

Anoniem: 70824

AC een paar uur gespeeld.. geen rare dingen.. geen last van framedrops of zo.. loopt allemaal lekker.. zal morgen misschien de 360 versie checken kijken of het ook zo is.. goed spel _/-\o_

• Dutch_Baseline
Anoniem: 238120 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:14:
Ik heb bij AC alleen nog maar vastlopers gehad met laden en saven, dus als je bv jaruzalem in komt en na dat je bij het bureau bent geweest, heb geen last van objectives die kwijt zijn.
Vind jammer, ik heb verder niet echt een game meer gespeeld alleen AC, dus ik zal het even proberen bij andere games.
Pfff... klote zeg! Echt heeeel slecht als je het mij vraagt!!! Ik ben mezelf nu weer door het begin aan het worstelen! Duurt lang gek! Ben wel wat minder tijd kwijt dan de eerste keer, maar er is echt geen zak aan zo....

Anoniem: 148415

Vreemde zaak. Ik heb ook een EU launch 60GB PS3 en heb nog geen vastlopers gehad. Wel dat de framerate soms wat inzakt...

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik word steeds van het PS network gekicked :S

Dit is de fout code:

80028ED6

[ Voor 28% gewijzigd door darkdesign op 15-11-2007 23:36 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:18

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 239951 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:32:

Een soort van MSN-messenger oftewel gewone chat in plaats van alleen spraak zou ook wel handig zijn. Had het er laatst nog met Swampy/masticina over. Want elkaar steeds alleen maar berichten sturen is ook niet alles. En een optie om meerdere berichten in één keer te verwijderen zou ook wel handig zijn, want telkens driehoekje, verwijderen, ok is ook best veel werk.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

FeaR1986 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:43:
[...]
En een optie om meerdere berichten in één keer te verwijderen zou ook wel handig zijn, want telkens driehoekje, verwijderen, ok is ook best veel werk.
Je kunt je hele inbox (en outbox) in 1x leeggooien

• Gman
Even AC gedaan, framedrops vallen mee, soms bij vergezichten en snel ronddraaien.
Wel errrrrrrrrg jammer van het moderne sausje wat eroverheen zit, verprutst voor mij een beetje de sfeer.

Tip: Regel ff een compact flash en kopieer af en toe je savegames erheen.
Vaak zit er bij een camera zo'n kleine van 16 of 32 mb, die kan je prima gebruiken ervoor.

En ja PSN is weer onstabiel, het lijkt een gewone zaak te worden op de update avond.

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
darkdesign schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:24:

Dit is de fout code:

80028ED6
Same here met COD4. Blijven proberen uiteindelijk blijf je binnen. Krijg nu ook weirde "parental errors" in COD4 hehe.. jaja online maakt een console een stuk minder stabiel vergeleken vroeger met de oudere internet loose consoles. Jammer eigenlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:51

Dit is de fout code:

80028ED6
Hier hetzelfde. Ik word gewoon aangemeld bij het PSN, kan in de store, zie wie er online zijn, maar zodra ik een game start, word ik afgemeld met bovenstaande foutmelding als reden.
Gebeurde nadat ik AC voor de 2de keer opstartte, 1ste keer gebeurde het niet, of is het mij niet opgevallen. Kom bij CoD ook niet online nu, of ik word er meteen weer vanaf gegooid. Beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Shadow_Zero schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:01:
Heb het niet zo snel direct hier kunnen vinden, maar klopt het dat de PS3 nog steeds last heeft van groen beeld in dvd-mode met SCART RGB??
(en wat was hier technisch nu ook al weer de reden voor, bij de PS2 iig?)
De reden voor dat groene beeld is omdat het macrovision anti-copieer signaal niet werkt via RGB. Fabrikanten van DVD spelers mogen om die reden officieel geen RGB aanbieden via de SCART aansluiting, dit was natuurlijk geen optie voor de PS2/3 ivm het spelen van spellen.
Anoniem: 239217 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:46:
[...]

Ik kan de link die hier is gegeven naar die domino website niet bekijken (word op werk uitgefilterd)
Maar het licht er aan dat Sony met zijn RGB signaal de sync op de groene kleur brengt (Sync on Green). Je krijgt dus geen groen-wit beeld, maar groen is dus gewoon heel heel veel intenser.

Sony is niet de enigste die het doet, maar wel bijna.
SoG heeft weinig te maken met het groene beeld, het geeft aan dat het synchronisatie (H+V) signaal met de groene kleurcomponent wordt meegezonden via RGB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

DCFreak schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:03:
[...]

De reden voor dat groene beeld is omdat het macrovision anti-copieer signaal niet werkt via RGB. Fabrikanten van DVD spelers mogen om die reden officieel geen RGB aanbieden via de SCART aansluiting, dit was natuurlijk geen optie voor de PS2/3 ivm het spelen van spellen.

[...]

SoG heeft weinig te maken met het groene beeld, het geeft aan dat het synchronisatie (H+V) signaal met de groene kleurcomponent wordt meegezonden via RGB.
niet om je bericht te ontkrachten, maar ik al mijn standalone dvd spelers deden het beeld perfect over RGB.Bij de playstation moet er meer achterzitten.in 2000 was ik op vakantie ik turkije, hier hadden ze een vcd speler voor de ps1. die deed de films ook niet via de rgb scart kabel tonen, de mensen op de markt gebruikte daar de composite kabel voor (rgb was om de ntsc bootlegs in kleur te tonen op het pal systeem wat ze in turkije hebben).misschien kan iemand iets met deze informatie?

http://www.trhonline.com/obscure/psxvcd.htm dit ding dus, heeft ook last van 'dvd green screen' ook al heeft het niks met dvds te maken :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 237666 op 16-11-2007 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:43:
[...]

Een soort van MSN-messenger oftewel gewone chat in plaats van alleen spraak zou ook wel handig zijn. Had het er laatst nog met Swampy/masticina over. Want elkaar steeds alleen maar berichten sturen is ook niet alles. En een optie om meerdere berichten in één keer te verwijderen zou ook wel handig zijn, want telkens driehoekje, verwijderen, ok is ook best veel werk.
Oh ja en een groeps chat die niet alleen maar met voice werkt maar als een chatroom! Want soms wil je gewoon met meer dan 1 persoon chatten! Oh en voice..leuk maar ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Net mijn eerste uurtje Assassin's Creed gespeeld en ik moet zeggen het ziet er prachtig uit. Echter, kan je iets van een moeilijkheidsgraad instellen want de gevechten met vijanden zijn een lachertje, locken en op vierkantje blijven drukken en hij voert vanzelf als de tijd daar is een fatale counteraanval uit. Wat ook jammer is, en ja het is gemeld in menig review, is dat wanneer je een gaurd neer steekt die naast een andere staat en direct Blend (X),dat de overlevende geen idee heeft wie z'n collega heeft vermoord 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

swampy schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:12:
[...]

Oh ja en een groeps chat die niet alleen maar met voice werkt maar als een chatroom! Want soms wil je gewoon met meer dan 1 persoon chatten! Oh en voice..leuk maar ..
al die functies zijn overrated:
-maar mijne heeft dvd upscaling! dus beter!
ps3 dvd upscaling, ineens kijken mensen niet op hun console dvds..
-bij mijne hebben alle spellen online gaming!
ps3 games zelfde online opties al hele lange tijd nu.... niet meer belangrijk dus
-maar mijne heeft rumble
zelfde verhaal

resteert enkel nog de voice chat messaging ofzo? als de ps3 het ook heeft dan geven mensen toe dat ook die functie geen k** boeit. ik heb xbox fans horen pronken met de 360 vga kabel upscale, je moest dat eens zien, meest belabberde upscale ooit. ps3 doet ff fatoenlijk dvds upscalen en zoals gezegd:" maakt niet dat de ps3 superieure dvd upscaling heeft nu, want welke gek kijkt nu op zijn console dvds?? 8)7 " hah, en zo duurt de console wars voort 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 237666 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:20:
[...]

al die functies zijn overrated:
-maar mijne heeft dvd upscaling! dus beter!
ps3 dvd upscaling, ineens kijken mensen niet op hun console dvds..
-bij mijne hebben alle spellen online gaming!
ps3 games zelfde online opties al hele lange tijd nu.... niet meer belangrijk dus
-maar mijne heeft rumble
zelfde verhaal

resteert enkel nog de voice chat messaging ofzo? als de ps3 het ook heeft dan geven mensen toe dat ook die functie geen k** boeit. ik heb xbox fans horen pronken met de 360 vga kabel upscale, je moest dat eens zien, meest belabberde upscale ooit. ps3 doet ff fatoenlijk dvds upscalen en zoals gezegd:" maakt niet dat de ps3 superieure dvd upscaling heeft nu, want welke gek kijkt nu op zijn console dvds?? 8)7 " hah, en zo duurt de console wars voort 8)
toon volledige bericht
*blink* *blink* serieus niet relaxt gast! Probeer positief te blijven denken anders gaat het inderdaad fout! En erm wat doe je nog hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:50
Ik had graag het advies van de PS3 kenners hier. Ik heb vorige week tijdens de Bart Smit aktie een PS3 StarterPack gekocht (PS3 motorstorm pack + extra controller en nog een extra spel). Sinds vanavond heeft mijn PS3 nogal problemen. Na een half uur spelen verschijnen er al artifacts in beeld, o.a. in Assasin's Creed en FIFA 08. Dit lijkt me nu niet echt de bedoeling, de PS3 staat in een kast die van achter en voren open is, er zou dus genoeg warmteafvoer moeten plaatsvinden. Tijdens het spelen heb ik aan de PS3 gevoelt, hier komt geen echte warmte vanaf.

Nu kan ik twee dingen doen, als het goed is heb ik nog omruil mogelijkheden tot aanstaande dinsdag. Met als gevolg dat er natuurlijk geen 60GB PS3's meer zijn, en er natuurlijk geen korting op een eventuele nieuwe PS3 komt. Tevens heb ik alleen de dozen bewaart en niet alle omhulsels. De tweede mogelijkheid is contactopnemen met Sony en de PS3 ter reparatie aanbiedien. Hoe gaat dit in z'n werk? Wordt deze thuis opgehaald of dien ik hem zelf op te sturen? Hoe is de reparatie service en hoe lang ben ik mijn PS3 dan ongeveer kwijt? Iemand misschien een goed advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Anoniem: 148415 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:23:
Vreemde zaak. Ik heb ook een EU launch 60GB PS3 en heb nog geen vastlopers gehad. Wel dat de framerate soms wat inzakt...
Nu loopt ie wel lekker... Eerste hoofdpersoon omgelegd! Pfff... dik een uur werk man! Tjeez... Verhaal is me nu wel een stukkie duidelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Razer schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:24:
Ik had graag het advies van de PS3 kenners hier. Ik heb vorige week tijdens de Bart Smit aktie een PS3 StarterPack gekocht (PS3 motorstorm pack + extra controller en nog een extra spel). Sinds vanavond heeft mijn PS3 nogal problemen. Na een half uur spelen verschijnen er al artifacts in beeld, o.a. in Assasin's Creed en FIFA 08. Dit lijkt me nu niet echt de bedoeling, de PS3 staat in een kast die van achter en voren open is, er zou dus genoeg warmteafvoer moeten plaatsvinden. Tijdens het spelen heb ik aan de PS3 gevoelt, hier komt geen echte warmte vanaf.
Totaal geen warmte? Dan moet de fan kappot zijn! En ja dan kan hij overhitten, jammer beste optie is hem naar sony te sturen voor reperatie.
Nu kan ik twee dingen doen, als het goed is heb ik nog omruil mogelijkheden tot aanstaande dinsdag. Met als gevolg dat er natuurlijk geen 60GB PS3's meer zijn, en er natuurlijk geen korting op een eventuele nieuwe PS3 komt. Tevens heb ik alleen de dozen bewaart en niet alle omhulsels. De tweede mogelijkheid is contactopnemen met Sony en de PS3 ter reparatie aanbiedien. Hoe gaat dit in z'n werk? Wordt deze thuis opgehaald of dien ik hem zelf op te sturen? Hoe is de reparatie service en hoe lang ben ik mijn PS3 dan ongeveer kwijt? Iemand misschien een goed advies?
Wel je zal het gaan opsturen naar een antwoordnummer en dan krijg je vaak binnen 2 weken de console, of een andere terug. Wel hetzelfde model natuurlijk. Bel gewoon sony op ze bijten echt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:47:
[...]

Je kunt je hele inbox (en outbox) in 1x leeggooien
Dat is net weer iets te veel van het goede, want sommige berichten wil ik dan wel weer bewaren. Of dat je als je een usb-toetsenbord inplugt dat je dan met de delete-knop kan wissen. Dat gaat in ieder geval sneller dan hoe het nu gaat.
Melniek schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:02:
[...]

Hier hetzelfde. Ik word gewoon aangemeld bij het PSN, kan in de store, zie wie er online zijn, maar zodra ik een game start, word ik afgemeld met bovenstaande foutmelding als reden.
Gebeurde nadat ik AC voor de 2de keer opstartte, 1ste keer gebeurde het niet, of is het mij niet opgevallen. Kom bij CoD ook niet online nu, of ik word er meteen weer vanaf gegooid. Beetje jammer dit.
Hier ook precies hetzelfde toen ik AC opstartte. Maar toen ik weer afsloot kreeg ik ook meteen de melding dat alles wat ik wilde downloaden uit de Store al gedownload was (twee filmpjes, want de games zijn drie keer nix). Dus lijkt wel of het alleen een melding is en dat de internetconnectie verder in stand blijft en ook gewoon download.
Ik had graag het advies van de PS3 kenners hier. Ik heb vorige week tijdens de Bart Smit aktie een PS3 StarterPack gekocht (PS3 motorstorm pack + extra controller en nogax een extra spel). Sinds vanavond heeft mijn PS3 nogal problemen. Na een half uur spelen verschijnen er al artifacts in beeld, o.a. in Assasin's Creed en FIFA 08. Dit lijkt me nu niet echt de bedoeling, de PS3 staat in een kast die van achter en voren open is, er zou dus genoeg warmteafvoer moeten plaatsvinden. Tijdens het spelen heb ik aan de PS3 gevoelt, hier komt geen echte warmte vanaf.

Binnen twee weken of iets in die trand is de verkoper degene die de garantie moet leveren. De rest (voor de meeste producten 1 jaar) gaat het via de leverancier. Ook is het zo dat als het product binnen iets van 6 weken kapot gaat je van het filiaal waar je het product gekocht hebt een nieuwe moet krijgen. Dus in theorie moet je bij de Bart Smit een heel nieuwe Playstation krijgen zonder verdere vragen.
Ik weet niet of de aantal weken welke ik stel exact zijn, want het is al weer 4 jaar geleden toen ik recht heb gehad op de studie. Maar binnen de termijn waar jij over praat weet ik zeker dat je een nieuw product moet krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 16-11-2007 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

swampy schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:23:
[...]

*blink* *blink* serieus niet relaxt gast! Probeer positief te blijven denken anders gaat het inderdaad fout! En erm wat doe je nog hier?
het is haast een feit dat van veel functies die de xbox te bieden heeft, gedaan wordt alsof het DE reden is om een xbox te kopen: online gaming, dvd upscaling, zijn slechts enkele voorbeelden. het moment waarop de ps3 die funties ook lijkt te bieden, is het ineens volkomen onbelangrijk om zulke functies te hebben. dat doe ik hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230518

Hallo,

Ik lees nu dat er veel vastlopers optreden. Zou dat te maken kunnen hebben met het feit dat PSN raar doet? Computers en brakke netwerken gaan nu eenmaal niet goed samen. Of het nu een Mac IBM of PS3 is. Wat denken jullie?

Ik heb ook problemen met COD4 online (Wat een spel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:51
FeaR1986 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:31:Hier ook precies hetzelfde toen ik AC opstartte. Maar toen ik weer afsloot kreeg ik ook meteen de melding dat alles wat ik wilde downloaden uit de Store al gedownload was (twee filmpjes, want de games zijn drie keer nix). Dus lijkt wel of het alleen een melding is en dat de internetconnectie verder in stand blijft en ook gewoon download.
Ik ben ook weer aangemeld zodra ik AC afsluit, maar als ik CoD opstart krijg ik de melding nu ook, waar ik voorheen nergens last van had (upnp aan, nat 2).
Net ook tweede vastloper gehad met AC, bleef hangen bij het laden van Jeruzalem --> ps knop ingedrukt --> game beëindigen... PS3 begint te piepen en boot opnieuw.. 8)7
Krijg het nare gevoel dat AC mijn hele PS3 aan gort helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Melniek schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:43:
[...]

Ik ben ook weer aangemeld zodra ik AC afsluit, maar als ik CoD opstart krijg ik de melding nu ook, waar ik voorheen nergens last van had (upnp aan, nat 2).
Net ook tweede vastloper gehad met AC, bleef hangen bij het laden van Jeruzalem --> ps knop ingedrukt --> game beëindigen... PS3 begint te piepen en boot opnieuw.. 8)7
ubisoft maakt vaker spellen die playstation hardware laten vastlopen, waarna zelfs een softreset niet werkt:
spinter cell en prince of persia op de psp om maar een voorbeeld te noemen (uit eigen ervaring!)
ze zeggen dat ac een samensmelting is van splinter cell en prince of persia dus there you go :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Uncharted krijgt een 10 op Gamer.nl: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Sony is bezig met PSN aan het updaten / fixen zodat de problemen rond COD4 en andere online games opgelost zouden moeten zijn.

"guys i just called Sony and here is the problem the Sony Playstation Network is down as they are not only updating the PS Srore butt they are fixing the server problems the people have had in the past to make it better all around and that is the reason we cant play online in the game

he said that while we are signed in to the Playstation Network on the XMB We can access the internet browser and all that but as far as the online play in games such as Madden the playstation network is down for online play tto fix the servers and update the store so Sony is aware of the problem and they said it will be back up shortly but thats the update"

http://boardsus.playstati...by_date_ascending&page=11

Edit: Lijkt allemaal weer voorbij te zijn, duurde paar uurtjes ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door tex5 op 16-11-2007 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Melniek schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:43:
[...]

Mijn PS3 meldt zich aan als ik AC aan het spelen ben, want anders kunnen alle downloads niet binnen zijn als ik AC af sluit.
Maar ik heb wel meer problemen dan ooit met mijn PS3 en toeval of niet, maar Assassin's Creed is de laatste game die ik speelde sinds de problemen begonnen.
En ik had ook exact hetzelfde probleem met Jeruzalem in AC. Laden duurde echt 10 minuten en toen heb ik mijn PS3 maar uitgezet waarna deze ook niet echt vrolijk piepte. En de vastlopers heb ik ook pas sinds AC... 8)7

Edit:
Nog maar één post en deel 14 van dit topic zit ook weer officieel vol 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Dus dan zit ie nu vol? :o

Die gamer review van uncharted. Ik vind het een gaaf spel, echt iets voor mij en ik ga 'm zeker kopen. Maar een 10 is weer overdreven, zeker aangezien ze een minpunt noemen...

[ Voor 77% gewijzigd door Reemster op 16-11-2007 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240430

Dit is de fout code:

80028ED6
ik heb hetzelfde probleem :(. Ben in staat om die ps3 nu al in tweeen te hakken.Had een xbox360.... nooit problemen mee gehad. Heb mijn ps3 nu 3 dagen en na een uurtje of 4 zonder problemen fifa2008 online te hebben gespeeld. Krijg ik sinds vandaag deze melding: 80028ED6. en bam ik lig van ps network af, maar ben wel aangemeld als ik niet in een online game zit...

wiekan mij helpen?? Ik word hier zo gefrustreerd van!

bedankt!

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

PlayStation Store Update+ Posted by Grace Chen // Senior Manager, PLAYSTATION Store

Hey, everyone. It’s time again for the PLAYSTATION Store weekly update.

Demos

Blazing Angels 2 Demo (free)
Discover the Secret Missions of WWII by playing the Blazing Angels 2 PLAYSTATION 3 computer entertainment system demo today. Experience the single-player campaign and engage in the “Rain of Death”, or play against your friends and fire-at-will via the PLAYSTATION 3 system multiplayer mode.
File size: 1.08 GB
ESRB Rated E

Toy Home Demo (free)
Toy Home is an exciting toy car racing game where your house becomes the racetrack. Weave between other toys strewn across a bedroom floor, hurtle across kitchen tables, dodge toy soldiers and zoom along model railway tracks in moonlit playrooms. Download the demo today!
File size: 503 MB
ESRB Rated E

Game Videos

TimeShift FPS Video 1 (free)
Watch this series of videos on how you can Master Time to Become the Ultimate Weapon!
File size: 119 MB (HD)

Battlefield: BC Teaser Trailer (free)
A first look at Battlefield: Bad Company™.
File size: 151 MB (HD)

Burnout “Playground” Video (free)
Take the tour of Paradise City and step into the ultimate driving playground of Burnout Paradise.
File size: 108 MB (HD)

Ratchet BTS – Animation (free)
Get a behind the scenes look and learn about the animation system used by Insomniac Games to create Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction. Download it now!
File size: 292 MB (HD)

Ratchet BTS – Gameplay (free)
Get a behind the scenes look and learn about the incredible gameplay design of Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction. Download it now!
File size: 243 MB (HD)

Time Crisis 4 Trailer 2 (free)
High-def and hardcore meet to propel the premier arcade experience into your living room. Featuring all new FPS stages, revolutionary graphics and the most advanced light gun available.
File size: 13 MB (SD), 46 MB (HD)

Uncharted “MTD” Video (free)
Meet Naughty Dog! Get a unique behind the scenes look at the talented team behind Uncharted: Drake’s Fortune.
File size: 464 MB (HD)

High Velocity Bowling Trailer (free)
Meet the High Velocity Bowlers each with their own unique personality, skill-set, and attributes. High Velocity Bowling uses the SIXAXIS controller to simulate a genuine bowling swing with real lane environments, providing a truly next-gen bowling game. Players will compete to unlock 8 distinctive characters and progress through 8 themed alleys on their way to bowling domination.
File size: 27 MB (HD), 37 MB (1080)

PAIN Launch Trailer (free)
PAIN boldly tackles a rarely explored area of video-gaming… comedy. The unique mechanic of the game allows the player to load a character into a human-sized, ultra-powerful slingshot, and fire the character into an active, physics-controlled environment filled with precarious and humorous situations. Download the video.
File size: 62 MB (HD), 77 MB (1080)

Toy Home Trailer (free)
Toy Home is an exciting toy car racing game where your house becomes the racetrack. Weave between other toys strewn across a bedroom floor, hurtle across kitchen tables, dodge toy soldiers and zoom along model railway tracks in moonlit playrooms. Download the video now! File size: 24 MB (HD)

PLAYSTATION Network Video (free)
PLAYSTATION Network grants you free access to online gaming, friends and text messaging, internet browsing and the PLAYSTATION Store.
File size: 87 MB (HD)

Movie and Blu-ray Disc Trailers

This Christmas Trailer (free)
This year, Christmas with the Whitfields promises to be one they will never forget.
File size: 109 MB (HD), 144 MB (1080)

The Dark Knight Trailer (free)
The sequel to Batman Begins.
File size: 12 MB (SD), 23 MB (HD), 40 MB (1080)

Remember That Night Trailer (free)
The latest from Pink Floyd’s guitarist features a live version of On An Island, David’s long-awaited third and best selling solo album.
File size: 28 MB (SD), 99 MB (HD), 134 MB (1080)

PS3 Wallpaper

(4) Uncharted: Drake’s Fortune Wallpaper (free)
Customize the background of your PS3 system with this new Uncharted Drake’s Fortune Game Wallpaper
File sizes: 1.46 MB – 2.59 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

-RazieL- schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 01:11:
Dus dan zit ie nu vol? :o

Die gamer review van uncharted. Ik vind het een gaaf spel, echt iets voor mij en ik ga 'm zeker kopen. Maar een 10 is weer overdreven, zeker aangezien ze een minpunt noemen...
Aangezien gamer.nl nu ook weer niet de meest betrouwbare site is naar mijn mening.
Maar eerdere previews van andere sites waren ook al lovend, dus wellicht een echt goede game.

Maar vanwaar die absurd hoge prijs:
€79,99 bij Bol.com
€79,99 bij de Free Record Shop
€89,99 bij de MusicStore

Is het Blu-Ray schijfje soms van goud om in het thema van de game te blijven?
Want meestal krijg je voor zulke prijzen er wel iets van een gadget bij of minstens een tinnen blik, maar kan van deze game niets vinden... dus een beetje duur naar mijn inziens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:29
FeaR1986 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 01:20:
[...]

Maar vanwaar die absurd hoge prijs:
€79,99 bij Bol.com
€79,99 bij de Free Record Shop
€89,99 bij de MusicStore
Dan bestel je 'm toch gewoon bij Play.com , daar kost ie nog geen 52 euro ;)

http://www.play.com/Games...tune/Product.html?cur=258

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Dutch_Baseline schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:17:
[...]

Pfff... klote zeg! Echt heeeel slecht als je het mij vraagt!!! Ik ben mezelf nu weer door het begin aan het worstelen! Duurt lang gek! Ben wel wat minder tijd kwijt dan de eerste keer, maar er is echt geen zak aan zo....
Even een quote-tje van mezelf:

Ik sta nu weer aan het begin van Jeruzalem. Heeft me pakweg 3 uur gekost om weer aan te komen in deze stad. De vorige keer waren mijn objectives in eens verdwenen. Ik heb nu een back-up gemaakt van mijn savegame op het moment ik voor de poort sta. Mocht het nu wéér fout gaan, dan kan ik iig daar weer opnieuw beginnen. Tjeez... wat is die tutorial lang zeg! Helemaal als je het al een keer hebt gedaan. Om maar te zwijgen over het feit dat het heeeeele verhaal opnieuw uitgelegd wordt! Er bestaat nl geen mogelijkheid die cut-scenes door te klikken...

ps: Ik vind dat moderne sausje juist wel vet! Eigenlijk zijn het 2 verhalen... SPreekt me wel aan eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992

Hoi
Naar de winkel terug gaan kan je wel vergeten!!
Iik heb de 40 Gb versie
Die gaat echt te keer bij opstarten van spel fifa 08
ik heb bartsmit gebeld
en kreeg het volgende antwoord:als u denkt dat uw ps3 stuk is dan stuurt u uw ps3 op.
kan ik het niet bij een winkel langsbrengen om te controleren en eventueel vervangen?
Nee meneer dat doen wij niet.
u kunt het alleen opsturen
Sony gebeld!
Ja meneer ,dat weten we .bartsmit ruilt niet om!

Advies van Sony: lever hem bij Dixons in , en die brengen het naar ons toe.
Dixons ziet me al aankomen !!! :(

je dient het zelf op te sturen
Heb jij bij Fifa 08 ook last van een hard iritant getik?

Sony gaf mij aan dat het ook aan Fifa 08 kon liggen(de disk)
ik moet van sony contact opnemen met EA
ik moest het met een ander spel proberen.
ik hoop dit weekend een ander spel te hebben

met blu-ray film heb ik totaal geen last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-04 20:27

EgoPro

Time is an illusion.

[quote]
Advies van Sony: lever hem bij Dixons in , en die brengen het naar ons toe.
Dixons ziet me al aankomen !!!
[/qoute]

Ja dit heeft voor mij ook gewerkt met mijn PS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 15-06-2024
Hoe kan het dat er nu ineens veel peeps zijn met problematische PS3 hardware? Of lijkt het probleem nu ineens groter omdat het systeem normaalgesproken vlekkloos werkt? Ik heb een launch 60 gig en speel COD zonder enig probleem.. vet spel zeg, wat een sfeer en wat een actie.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 15:01

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en netjes.
Meldingen over orders en orderstatussen horen niet in dit topic thuis!