Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:23:
[...]
dit is een discussietopic dus het gaat om een discussie geloof ik. ik weet niet wat die zin bijdraagt aan de discussie, als je het al zo wil noemen.
de developer van half life vind ik toch wel ietwat betrouwbaarder dan iemand op een forum.
euhm ja, wat jij zei waar dit allemaal mee begon, zo begin je een discussie rofl. ik denk dat ik maar eens mijn kleine zusje van 12 ga vragen of dat onder discussie hoort. oh wacht laat ik eerst even je profiel checken hoe oud je bent voordat ik gekke dingen roep...
hmm je bent ouder dan ik dacht. Dan moet je toch ook wel snappen dat je niet zomaar dingen kan roepen zonder ze te onderbouwen? dat je vrienden programmeert voor beide consoles zegt niks (zijn er uberhaupt nederlandse bedrijven die en voor 360 en ps3 werken?). ik heb ook vrienden die programmeren. ze hebben eerst geleerd om voor java te programmeren en daarna in C++. nu is het natuurlijk logisch dat de programma's in java iets beter zijn dan in C++, omdat het toch net wat anders. maar dat betekent toch ook niet dat C++ belabbert is? het zegt meer over het kunnen van je vrienden dan dat het over de consoles zegt. de 360 lijkt gewoon qua programmeren meer op een pc dan een ps3. natuurlijk is een ps3 dan kut om voor te programmeren. was dat ook niet met de ps2 zo? er werd in het begin alleen maar geroepen hoe kut het programmeren wel niet is op de ps2. kijk nu nog eens, de mensen doen hun best en je krijgt er parels van games erop. COD4, R&C, Uncharted & GT demo's, UTIII, het laat allemaal maar zien waar de ps3 tot in staat is. als ik me niet vergis zeiden de devv's van R&C dat ze nog niet eens op de helft van de ps3 mogelijkheden zaten. Die halflife kerel, tja, ik wil niet veel zeggen, maar hij roept alleen maar tegenstrijdige dingen. eerst roepen dat de ps3 zuigt van alle kanten, maar daarna wel zeggen dat ea voor de orange box op de ps3 zorgt en dat die wel goed gaat worden. Ik zou dan ook roepen dat de ps3 kut was, want als je ea die laat maken, weet je gewoon dat het kut wordt

. had dan ea op de 360 gezet ofzo, ea is gewoon lui met programmeren en roffelt het een beetje af heb ik het idee. die halflife kerel is alleen voor de pc gewend dus is de 360 een geweldige console, want zoals ik al eerder die lijkt nog het meest op de pc. dan denk je automatisch ook wel hoe kan 1 cpu en 7 nutteloze dingetjes nou voor deze graphics zorgen om het ff in jouw taaltje te plaatsen.
En jij gelooft 2 mensen tegenover hoeveel andere bedrijven? Er zijn zat bedrijven die nu al andere dingen beweren dan wat ze in het begin over de ps3 beweren. genoeg die zeggen dat de ps3 eigenlijk best goed voor te programmeren is, zeker nu ze de engine beter hebben kunnen optimaliseren.
als je echt vind dat de ps3 zo bagger is, wat doe je hier dan trouwens? spijt van de aankoop van je 360? en daarom de ps3 hier maar komen afzeiken?
ach whatever, ik had eigenlijk gewoon niet moeten reageren hierop, maar ik kan mensen zoals jij gewoon niet uitstaan die eerst maar dom lullen (tja de 'feiten' die jij noemt zijn eerder achterhaalde fanboy geroep uit den beginnen van de tijd voordat de ps3 echt goed uit was) en daarna durven te roepen dat die daarmee een normale discussie mee probeert te voeren

. Mocht je je verhaal goed kunnen onderbouwen met bewijzen die nu (en dan bedoel ik dezer dagen) nog overeind kunnen blijven staan, dan moet je die vooral aandragen.
ik ga wel weer lekker gewoon over de ps3 hebben en de games ervoor.
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.