Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.067 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
Posted by rendib 12 hours ago (http://users.tpg.com.au) View profile
Category: PlayStation 3 | Tags: ps3 divx xvid
PS3 Firmware 2.0 Now Allows Play of Divx and Xvid, possibly Hi-Def..

I have installed TVersity Media Server 0.9.10.8 and installed community codec pack from http://www.cccp-project.net.

Addionally, in the settings, change the video resolution to suit your tv and wallah.

Thanks By Rendi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Frank J. schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:06:
Zijn er al mensen wezen stoeien met de theme's die op internet rondzwerven? Ik heb nu een hele vette gevonden:
Meer info

[afbeelding]
Heel gaaf. En onderaan de startpost staat er 1 van mgs4, die is ook heel gaaf. De wallpaper verandert elke keer wanneer je in/uit de xmb gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:28:
[...]

Is al eerder aangehaald, maar ok hier is een link naar mirai 8)

Of kijk hier eens - of hier 107 cm plasma voor 649 Euro
weet je cker dat het hier om een full HDTV gaat 649 plasma?>
en die van mirai zijn geloof ik allemaal nog boven de 1000euro

[ Voor 5% gewijzigd door P-Nut op 12-11-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag

zit ik vanavond op de bank, hoor ik even een heel hard ratelend geluid.
Net alsof de fan ergens tegen aan liep
Nu heb ik Fifa 08 erin zitten en ben op de plek waar ronaldino voor de keeper staat.

Kan iemand even voor mij ook hiernatoe gaan?
Gewoon het spel opstarten en dan start en 2 x ok.
Ik hoor nu een hard tikkend geluid.
Klopt dit? heeft iemand anders dit ook?
bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Hmm... Ik heb die themes op een USB key gezet, maar krijg bij elke theme fouten "error 8008enz". Beetje vaag dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Laatst online: 11-09 09:59
fat32? of herkent hij um wel maar geeft ie de themes niet weer?

[ Voor 82% gewijzigd door P-Nut op 13-11-2007 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Hou het nuttig

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassin's Creed PS3 Impressies
Cover says 720p on the box.As I don't have 1080p support I can't confirm if it upscales to it or not.Oh and I have the European version.It's rated 18+.

Controls:Really well done.Very intuitive, doesn't take anytime to adapt.And there's a HUD that will tell you what each button does at all times.

Graphics:Stunning.And I mean stunning.I didn't expect to be stunned by this game after COD 4 but it's stunning.No frame rate drops or jaggies of any kind that I've found so far.Very smooth.Not as smooth as COD 4 though, understandable considering it runs at a solid 30 FPS instead of 60 FPS.

Cutscenes:Very well and it's cool how you can move around each cutscene but it's funny sometimes when you move beside the one who's talking to you and you see him talking to no one in front of him ( they don't move with you ).

Climbing:Now this is where this game really shines.It's really fun climbing building and jumping around.And it feels very good btw, It's good that it's automated.It'd be almost impossible to climb or jump if it weren't.

Combat:Again it's good.Don't expect combat as good as NG but it's very good.You can do an aggressive stance or defensive stance.One allows you to press square for multiple attacks and the other while holding the needed button it will block all upcoming attacks from the locked-on target.The AI is good..I mean really good.I've died twice so far and I've not done any missions yet.

Oh and don't read the manual if you don't want to know about the spoilers.It practically ruined it for me because it clearly states what the futuristic element in the game inside.Ruining the surprise for me there.

Story is REALLY REALLY good.Very innovative.You'll be surpised...
I've played the game more and frankly , I'm more impressed.Combat is getting easy somewhat after getting the hang of it.Rescuing citizens , doing interrogations and pickpocketing are really fun.Cool thing is every time it's kind of different , fighting the guards or trying to run away.It's always your choice and climbing buildings is really cool.

I've noticed some stuttering lately though a few times.Not much of a big deal.
I still haven't done any of the assassinations yet.Taking it slowly , I think that'd be even more fun.
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/uploads/6040ddb40d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/uploads/6f9feb2ad3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/uploads/7daa3dca4b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/uploads/51e8f658d2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/uploads/9dc0d45f3d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/uploads/94a64c96e5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/uploads/99bdd13aac.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hostdump.com/uploads/4555b9f459.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net de demo van Uncharted uitgespeeld. Man wat ziet dat er mooi uit! Zelfs 't haar van de hoofdpersoon ziet er uit als echt haar, en niet een paar grote zwarte vlakken op een hoofd geplakt.

Besturing vond ik niet altijd even makkelijk, omdat de camera niet altijd automatisch de juiste richting in draait, en ik vond 'm zelfs op 't makkelijkste niveau best moeilijk op plekker waar veel vijanden zijn.

Het verhaal waar de demo mee begint leek me op zich best aardig, maar daar ik verder gedurende het spelen niet meer zoveel van te merken. Maar goed, daarvoor is ie ook te kort denk ik. Ben benieuwd hoeveel uur het echte spel uiteindelijk moet duren.

En Assassin's Creed van hierboven ziet er ook supervet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
De camera van Uncharted kan zeker nog beter, ook zou ik graag een aimer willen zien als je ergens achter schuilt, want als je om de hoek kijkt om aan te vallen dan moet je eerst lang mikken en dan kan je pas schieten, daarom krijg je best veel damage steeds.

Assasins Creed lijkt idd een topper te worden, ik hoor veel positieve berichten en die screenshots hierboven zien er ook goed uit.

Ik vraag me af of Lair nog uit gaat komen hier, ze wachten wel erg lang en of het nu nog zin heeft...ik denk het niet, gezien de goede games die uit zijn en gaan komen binnenkort.

[ Voor 18% gewijzigd door Gman op 13-11-2007 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt super excited voor Assassin's Creed nu, mijn avatar laat dat ook wel een beetje zien. :P
En als ik die screens zo zie en die impressies lees hoeven wij niet bang te zijn voor een relatief gezien slechtere versie.
Toch mooi dat de multiplatform titels eigenlijk allemaal van hetzelfde niveau worden op de twee platformen, voorkomt ook een hoop gezeur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Gman schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:38:
De camera van Uncharted kan zeker nog beter, ook zou ik graag een aimer willen zien als je ergens achter schuilt, want als je om de hoek kijkt om aan te vallen dan moet je eerst lang mikken en dan kan je pas schieten, daarom krijg je best veel damage steeds.

...
Dat is toch het hele idee? Als ik achter een hoek staat weet ik nog niet hoe mijn lichaamspositie komt te staan als ik klaar ga staan om te schieten, dan moet ik immers mijn lichaam opnieuw gaan 'kalibreren'. En op het moment dat ik ga 'kalibreren' krijg ik mijn roos te zien.

Wat de makers gedaan hebben, is gewoon het wat relistisch gemaakt. Geeft wel een extra dimensie. Ik als je achter elkaar gaat richten,kijken,richten zie je dat de roos net iedere keer iets anders komt te staan. Ik vind het geweldig hoe ze dit gedaan hebben! _/-\o_

Kan niet wachten op Assassins Creed! ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de gevechten in Uncharted een stuk meer voldoening geven dan bijv. COD4, juist omdat je meer zelf moet doen ipv vertrouwen op auto-aim. Een ding waar ik me wel een beetje aan stoorde is dat er geen onderscheid gemaakt lijkt te worden tussen headshots en schoten elders op het lichaam. Althans, ik had de indruk dat waar ik ook schoot er altijd 3 kogels (uit het pistool) nodig waren om zo'n piraat (?) neer te schieten.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:29:
Ik vind de gevechten in Uncharted een stuk meer voldoening geven dan bijv. COD4, juist omdat je meer zelf moet doen ipv vertrouwen op auto-aim. Een ding waar ik me wel een beetje aan stoorde is dat er geen onderscheid gemaakt lijkt te worden tussen headshots en schoten elders op het lichaam. Althans, ik had de indruk dat waar ik ook schoot er altijd 3 kogels (uit het pistool) nodig waren om zo'n piraat (?) neer te schieten.
Ik heb de afwijking om constant L1 ingedrukt te houden en dan steeds dood te gaan. Beetje vreemd.
Maar als ze iedere keer 3 schoten nodig hebben dan heb je nog geen headshots gehad. Dan is namelijk 1 schot voldoende. Kan iemand bevestigen of Uncharted 1080i doet?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
coretx schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:15:
Posted by rendib 12 hours ago (http://users.tpg.com.au) View profile
Category: PlayStation 3 | Tags: ps3 divx xvid
PS3 Firmware 2.0 Now Allows Play of Divx and Xvid, possibly Hi-Def..

I have installed TVersity Media Server 0.9.10.8 and installed community codec pack from http://www.cccp-project.net.

Addionally, in the settings, change the video resolution to suit your tv and wallah.

Thanks By Rendi
Heb je misschien hier iets meer informatie over.. ?
Je kon namelijk al lang in combinatie met Tversity als transcoding server Xvid en Divx kijken, en zo te zien is dit exact hetzelfde als eerder. (met name de verwijzing naar een Codec pack geeft toch wel aan dat er op de PC ook wat gebeurt.)
Al moet ik zeggen dat het met de laatste versie van Tversity een stuk fijner werkt, omdat je nu dus makkelijk kan pauzeren zonder timeouts, goed kan terugspoelen, en afhankelijk van je PC snelheid ook nog redelijk vooruit kan spoelen. (gisteren ff getest.)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 21:07
Eerste grote AC review is uit bij 1UP. 7.0 Editor's rating :?

Ennuh Sentry, kun je nog even kijken naar mijn post in het "ps3 als mediacenter" topic? Ben nl ietsje verder wat betreft mkv's ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Vince22 op 13-11-2007 09:49 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Ook gametrailers heeft een Assassins Creed review online .... 9.1!
SD video
HD video

[ Voor 7% gewijzigd door HoefMeistert op 13-11-2007 09:51 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:40:
[...]

Ik heb de afwijking om constant L1 ingedrukt te houden en dan steeds dood te gaan. Beetje vreemd.
Maar als ze iedere keer 3 schoten nodig hebben dan heb je nog geen headshots gehad. Dan is namelijk 1 schot voldoende. Kan iemand bevestigen of Uncharted 1080i doet?
Dan heb ik inderdaad toch nog niet goed geschoten. :+
Met L1 indrukken bedoel je dat je te lang uit cover bleef? Je moet inderdaad snel mikken, paar keer schieten en terug. Vooral op Hard ben je anders gauw dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Hou het nuttig. Chatten kan je via de daarvoor bestemde kanalen doen

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
supercop7373 schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:47:
Heeft iemand een (internet) adresje voor een goedkope en kwalitatief goede optische kabel voor de de PS3 naar mijn versterker.
pfff.. kan je overal halen. Laatst eentje bij de MM gekocht voor 2 tientjes....

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:58:
[...]

Dan heb ik inderdaad toch nog niet goed geschoten. :+
Met L1 indrukken bedoel je dat je te lang uit cover bleef? Je moet inderdaad snel mikken, paar keer schieten en terug. Vooral op Hard ben je anders gauw dood.
Plus dat het 'rondrollen' met O van coverplaats naar coverplaats ook een hele goede manier van voortbewegen is t.o.v. gewoon heenlopen.
Ik heb de demo van Uncharted nu 2x helemaal doorgespeeld en ben toch wel enthousiast. Zoals hierboven vermeld vind je het in eerste instantie irritant dat er niet altijd een 'roos' is, maar uit het oogpunt van realisme is het wel echt goed doordacht!

Enige minpunt vind ik het '3x raken' systeem. Als je iemand 3x in zijn been schiet ie dood, maar ik denk dat 2x in de borststreek ook wel genoeg moet kunnen zijn als je iemand in zijn hemdje rond ziet huppelen. Plus dat de AK niet veel meer damage doet heb ik het idee.

Maar verder, goeie graphics!! Het knalt eraf op mijn 42" Plasma! Ik had geen interesse in Uncharted maar de demo heeft toch mijn enthousiasme wel gewekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik ga constant dood in Uncharted :(((((

Op het moment dat je via de ledges naar beneden klimt en voorzichtig wat dichterbij sluipt, moet je een drietal vijanden utischakelen. Dat gaat vrij vlot. Dan komen er nog een stuk of twee à drie bij en dat gaat ook vrij vlot. Dan uiteindelijk nog twee en die gaan ook tegen de vlakte.

En dan komen er plots langs achter vijf à zes vijanden tegelijkertijd (waarvan er 2 boven je staan en vanaf boven onder vuur nemen) en ik ga daar altijd dood. Ik vind gewoon nergens een plaatsje om lekker te schuilen en ze makkelijk uit te schakelen. Die 2 vijanden boven kunnen je bijna van op elke plaats raken en de drie die op de grond staan flankeren je als je schuilt voor de schoten vanaf boven.

Het schuilen met O gaat ook niet altijd goed. Drake gaat regelmatig langs de verkeerde kant van de pilaar staan waar ik eigenlijk wil schuilen.

Ik ben daar gisteren zeker 5 à 6 keer doodgegaan en dan ben ik maar uit frustratie gaan slapen (het was ook al middernacht). Ik vraag me af wat ik verkeerd doe.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:22

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 13:41 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
DarthDavy schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:23:
En dan komen er plots langs achter vijf à zes vijanden tegelijkertijd (waarvan er 2 boven je staan en vanaf boven onder vuur nemen) en ik ga daar altijd dood. Ik vind gewoon nergens een plaatsje om lekker te schuilen en ze makkelijk uit te schakelen. Die 2 vijanden boven kunnen je bijna van op elke plaats raken en de drie die op de grond staan flankeren je als je schuilt voor de schoten vanaf boven.

Het schuilen met O gaat ook niet altijd goed. Drake gaat regelmatig langs de verkeerde kant van de pilaar staan waar ik eigenlijk wil schuilen.

Ik ben daar gisteren zeker 5 à 6 keer doodgegaan en dan ben ik maar uit frustratie gaan slapen (het was ook al middernacht). Ik vraag me af wat ik verkeerd doe.
Als je genoeg ammo hebt (wat bij mij nog wel eens een probleem was :P ) Kun je terug lopen naar de hoge wand waarvan je naar beneden bent geklommen. Daar heb je beschutting tegen de 'hoge' schutters en kun je ze 1 voor 1 afschieten. Als alle 'piraten' op de grond nog leven kan het lastig zijn.
Wat ik ook wel een goede positie vond was de tweede of derde pilaar aan de rechter kant. Als je daar achter gaat staan dan kunnen de mensen boven je niet raken en kun je jezelf even toeleggen op de 'lage' schutters.

Zo heeft het bij mij tot nu toe wel gewerkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk is Uncharted niet, maar op hard mode vond ik het niet echt heel moeilijk, ben wel een paar keer dood gegaan of dat ik geen ammo meer heb daar niet van, maar onmogelijk is het zeker niet.

Die laatste lichting vijanden bij die open ruïnes gaan je idd flankeren en komen op je af, terwijl de eerste 2 groepen meer gaan schuilen. Je moet proberen een headshot te maken met je handgun (goed schuilen en goed getimed tevoorschijn komen en mikken), dan gaan ze in 1 keer naar de vlakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 13:41 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:31:
Makkelijk is Uncharted niet, maar op hard mode vond ik het niet echt heel moeilijk, ben wel een paar keer dood gegaan of dat ik geen ammo meer heb daar niet van, maar onmogelijk is het zeker niet.

Die laatste lichting vijanden bij die open ruïnes gaan je idd flankeren en komen op je af, terwijl de eerste 2 groepen meer gaan schuilen. Je moet proberen een headshot te maken met je handgun (goed schuilen en goed getimed tevoorschijn komen en mikken), dan gaan ze in 1 keer naar de vlakte.
Limited Ammo is inderdaad een van de moeilijkheidsgraden. Toch is de game zeker te doen, verspeel gewoon geen Ammo! en vindt het vechten best aardig!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Weet iemand een shop zoals yesasia.com waar ze wel naar europa verzenden?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Voor diegene die mij hebben toegevoegd als so called "buddy": Bij aanmaken van mijn account maaaaaaaanden geleden, hield ik er geen rekening mee dat dit account ook online in de games wordt gebruikt. Mijn oorspronkelijke account is: basvandiggele. Hiermee speel ik op dit moment COD4. Deze username spreekt nou niet echt tot de verbeelding. Toekomstige spellen speel ik dan ook online via mijn VS account: dutch_baseline. (Geeft dit problemen online eigenlijk???)

COD4 blijf ik spelen op mijn oude... Te veel effort al in gestoken om opnieuw te beginnen!!! Of zijn er truukjes waarmee je je account kan omzetten o.i.d.???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hesr schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:08:
Yesasia shipped toch naar europa?
YesAsia.com
FREE SHIPPING to anywhere in the world!

Dutch_Baseline schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:10:
COD4 blijf ik spelen op mijn oude... Te veel effort al in gestoken om opnieuw te beginnen!!! Of zijn er truukjes waarmee je je account kan omzetten o.i.d.???
Nee helaas niet, alle stats worden aan je account gekoppeld en die naam kan je (nog) niet wijzigen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercop7373 schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:47:
Heeft iemand een (internet) adresje voor een goedkope en kwalitatief goede optische kabel voor de de PS3 naar mijn versterker.
http://www.elektronica-online.nl/

Als je alleen een kabel moet hebben, kan je beter even naar een zaak om de hoek gaan.
hier worden namelijk verzendkosten gerekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:14:

[...]

Nee helaas niet, alle stats worden aan je account gekoppeld en die naam kan je (nog) niet wijzigen.
Dacht ik ook al... Hmz... ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:12:
[...]

Ik heb tijdens Nederland - Duitsland als ik bij de cornervlag rechtsboven sta met Ronaldino dat ik een ratel hoor. Wat een mysterie!

Oh wacht, je bent serieus?
Dank je wel voor je antwoord 8)7 :?

ik hoorde even een heel hard ratelend geluid.
Nu heb ik Fifa 08 erin zitten en ben op de plek waar ronaldino voor de keeper staat.
ik ben niet aan het spelen ,

bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:14:
[...]

Yesasia shipped toch naar europa?
[...]

[...]

Yesasia heeft toch echt geen zin om Uncharted of CoD4 naar NL te sturen. Heb het geprobeerd, maar als je je order wil bevestigen krijg je een melding dat het product wat je hebt gekozen niet verstuurd kan worden naar de gekozen locatie.

Bij oudere spellen lukt dit misschien wel, heb ik niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:22:
[...]

bedankt voor de hulp
Wat is de link? Net of Fifa kan zorgen dat je fan ergens tegenaan loopt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:22:
[...]

bedankt voor de hulp
Je denkt toch niet serieus dat dit het probleem is? :X

CoD 4 blijft wel meesterlijk trouwens. Heb eindelijk de claymore als perk vrijgespeeld (die hadden me namelijk al redelijk vaak gekilled), maar nu ik ze zelf kan gebruiken, geniaal :9

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
m4yall schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:22:
[...]

Yesasia heeft toch echt geen zin om Uncharted of CoD4 naar NL te sturen. Heb het geprobeerd, maar als je je order wil bevestigen krijg je een melding dat het product wat je hebt gekozen niet verstuurd kan worden naar de gekozen locatie.

Bij oudere spellen lukt dit misschien wel, heb ik niet geprobeerd.
Nope, sinds Sony Lik-Sang via de rechtbank failliet heeft laten gaan bedenken online winkels zich wel 2 keer voor ze Japanse of Amerikaanse versies van Sony spellen naar Europa opsturen. Helaas, want als ik zie wat het op Play-Asia kost voel ik gewoon genaaid dat wiij Europeanen gewoon dezelfde prijs (of meer!) in Euro's betalen dan Amerikanen in dollars. Absurd gezien de stand van de dollar.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online

Op het moment dat je via de ledges naar beneden klimt en voorzichtig wat dichterbij sluipt, moet je een drietal vijanden utischakelen. Dat gaat vrij vlot. Dan komen er nog een stuk of twee à drie bij en dat gaat ook vrij vlot. Dan uiteindelijk nog twee en die gaan ook tegen de vlakte.

Vond ik ook wat moeilijk maar het is wel te doen. Wijze les uit Counterstrike: een AK47 (die heb je toch wel gevonden neem ik aan?) niet leegschieten, dan raak je niks, je moet kleine bursts geven, dus paar kogels per keer. Scheelt kogels en je raakt ook nog meer. Veel dekking zoeken, ammo oppakken en bewegen! niet blijven zitten op 1 plek.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Laatst online: 07-09 16:12
hesr schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:08:
Ebay Stores, daarvan zijn er tientallen. Daarnaast Renchi , Gamehubs , Videogamesplus.ca, Game-Asia, ... :)

[ Voor 5% gewijzigd door simplicidad op 13-11-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

EfBe schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:41:
[...]

Vond ik ook wat moeilijk maar het is wel te doen. Wijze les uit Counterstrike: een AK47 (die heb je toch wel gevonden neem ik aan?) niet leegschieten, dan raak je niks, je moet kleine bursts geven, dus paar kogels per keer. Scheelt kogels en je raakt ook nog meer. Veel dekking zoeken, ammo oppakken en bewegen! niet blijven zitten op 1 plek.
Dat is dan goed verwerkt in de game :) Een AK47 op Full auto zorgt er alleen voor dat als je recht vooruit schiet, je voornamelijk de grond en de lucht boven je raak :P

Waardeloos apparaat, ware het niet dat hij goedkoop is, makkelijk te onderhouden en ook nog eens flink afschrikt als mensen op Full Auto naar je schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:19
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:15:
[...]

http://www.elektronica-online.nl/

Als je alleen een kabel moet hebben, kan je beter even naar een zaak om de hoek gaan.
hier worden namelijk verzendkosten gerekend
ik zie het ja....€6,50 is niet mis. Al blijft de prijs nog acceptabel. Voor 8 euri excl. verzendkosten heb je een goede optische kabel van 1,5 mtr. Eens kijken of ik nog wat nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwaxi
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-06-2024
_VooDooMen_ schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:27:
[...]

Ja ben al langs verschillende winkels geweest maar nog steeds geen Assassins gezien.. pfff word gek :P
Wanneer zou Assasins Creed dan in de winkel moet verschijnen hier in Nederland ???? :)

PSN Id : djwaxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:22
djwaxi schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:06:
[...]

Wanneer zou Assasins Creed dan in de winkel moet verschijnen hier in Nederland ???? :)
Yeah i know.. Maar ja, het is altijd leuk om een beetje te speculeren over de releasedate... Vooral als je de game super graag wil hebben.. :9

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Wauw complimenten aan de redactie van de frontpage van tweakers.

Er staat nu een artikel over dat de xbox ondersteuning voor divx krijgt maar zoals wij natuurlijk weten is sony hier ook druk mee bezig. Gelukkig is de redactie zo goed geweest om dit uit te zoeken en ze hebben dit dus ook in het artikel gezet :o

+1 voor de redactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:40:
[...]

Wat is de link? Net of Fifa kan zorgen dat je fan ergens tegenaan loopt :?
ik begrijp heel goed dat dit niet door het spel komt.
Ik heb alleen nog geen andere spellen, en het was me nog niet eerder opgevallen.
Het was best wel een harde tik/klap die de PS3 liet horen.

Daarna viel het me op dat dit geluid door de PS3 gemaakt wordt.
Misschien is het helemaal niets, maar het tikken is best wel hard.

De vraag het ik dus ook anders kunnen stellen

heeft iemand een tikkend geluid in de PS3 al een spel opstaat?
Ik zit niet aan de controller en het spel staat dus gewoon in de ruststand
volgens mij is het niet de harde schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
djwaxi schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:06:
[...]

Ben net geweest bij:
  • Dynabyte
  • Bart Smit
  • MM
  • FRS
  • Dixons
  • Intertoys
Dynabyte heeft hem wel, maar mag hem nog niet verkopen. Bij MM krijgen ze hem vandaag misschien, maar hij komt waarschijnlijk nog niet in de winkel omdat ze zich aanpassen aan de concurrent. Verkopen die hem wel, dan MM ook...

Moeten dus echt tot donderdag wachten ben ik bang... Dan maar ff knallen met COD4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Baseline schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:28:
[...]

Dynabyte heeft hem wel, maar mag hem nog niet verkopen. Bij MM krijgen ze hem vandaag misschien, maar hij komt waarschijnlijk nog niet in de winkel omdat ze zich aanpassen aan de concurrent. Verkopen die hem wel, dan MM ook...

Moeten dus echt tot donderdag wachten ben ik bang... Dan maar ff knallen met COD4
MM kan de primeur hebben en de eerste zijn die 'm verkoop, dus veel sales... Ze willen wel, maar wachten op de concurrentie, beetje raar :P
Kunnen we gewoon niet in de MM zeggen dat je AC bij winkel X al hebt zien liggen, maar dat je 'm liever bij MM haalt omdat ie goedkoper is? Hop, mee dat ding :P

Ik ga iig ook nog even langs bij de MM die bij mij in de buurt zit, zal wel in de avond worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 13:41 ]

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dutchzilla schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:32:
mensjes 2 daagjes wachten gaat toch nog wel lukken!!
Het is een beetje de sport om hem eerder te hebben :) Blijft een leuke bezigheid, ik heb het bijvoorbeeld ook gedaan met Halo 3, winkels aflopen, en 2 dagen voor launch geluk hebben :)

AC ligt sinds gister voor mij klaar, en met een beetje mazzel kan ik hem vandaag nog ophalen voor 18.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Dutchzilla schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:32:
mensjes 2 daagjes wachten gaat toch nog wel lukken!!
Tuurlijk moet dat kunnen... Maar heb nu eenmaal wat tijd over op het moment... Hoe eerder hoe beter, anders gewoon 2 daagjes wachten idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Bedankt voor de tips allemaal met Uncharted. Ik doe dus niet echt iets verkeerd, maar ik moet het gewoon blijven proberen.

Ik ben niet gewoon om te richten met een analoge stick, dus dat L1 en richten met R3 is een ramp voor mij. Ik heb daar gewoon enorm veel tijd voor nodig om mijn crosshair op een vijand te targetten. Daar zal het probleem vooral aan liggen.

Het machinegeweer heb ik natuurlijk gevonden (is trouwens het eerste dat ik opraap als ik naar beneden ben geklommen). Ik denk dat ik die ga bijhouden tot ik de eerste drie waves van vijanden down heb (die lukken wel met het pistool) en dan als een rambo met het machinegeweer terug naar de beginpositie lopen (in de hoop er misschien 1 of 2 neer te maaien) en vanuit de veilige positie daar dan rustig de overgeschoten vijanden neerknallen.

Het teruglopen naar de beginpositie was ook al een idee dat ik had, maar ik was het gisterennacht gewoon beu, dat ik maar gestopt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:37

FeaR

In GoT we trust

DoDo schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:45:
Bah, ik heb Call of Duty gekocht. Ik vind er echt helemaal niks aan, de graphics zijn klote, je kruipt bijv door objecten heen (Pc's,bakstenen)
Tevens loop je altijd achter je team aan, en moet je steeds op ze wachten :r
Is kijken of ik hem nog kan verkopen :'(
Verkopen is zeker goed te doen van dat spel.
Ik had de mijne voor €50 op marktplaats staan en heb in twee dagen exact 16 mails gehad met de vraag of ik de game nog had. Zat wel een mail tussen van iemand die mijn serial wilde weten om "na te checken"...dus die had waarschijnlijk een gekopieerde versie en wilde zo aan een geldige serial komen...
Maar zelf heb ik het spel gekocht voor €65,- (eigenlijk €60, want mijn Musicstore kaart was 2x vol) en dan verkopen voor €50 vind ik zelf niet zo slecht.

Uitleg
Dat punt ben ik ook nog steeds niet voorbij.
Maar is het de moeite om in dat stuk meer tijd in te steken? In andere woorden: loopt de demo na dat stuk af in de trand van dat de demo voorbij is of komt er nog een heel stuk na en is het het waard om verder te spelen?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:04:
[...]
Maar is het de moeite om in dat stuk meer tijd in te steken? In andere woorden: loopt de demo na dat stuk af in de trand van dat de demo voorbij is of komt er nog een heel stuk na en is het het waard om verder te spelen?
Niks wereldschokkends,
spoiler:
er komt daarna nog een 'arena' waar je een aantal vijanden tegenkomt en vervolgens spring je over een poortje naar het einde van de demo.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Net op PS3only gelezen dat Amazon, J&R en Deepdiscount akties hebben met Blu-ray discs.

ik ga in ieder geval de eerste twee delen van pirates hierheen halen! Kost omgerekend 34 euro incl verzenden. Kun je er net één van kopen in Nederland! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:05:
Net op PS3only gelezen dat Amazon, J&R en Deepdiscount akties hebben met Blu-ray discs.

ik ga in ieder geval de eerste twee delen van pirates hierheen halen! Kost omgerekend 34 euro incl verzenden. Kun je er net één van kopen in Nederland! :X
Denk je wel om de regiocodering van Blu-Ray?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:30

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:07:
[...]

Veel films hebben die niet, net zoals Underworld (I & II)

[ Voor 0% gewijzigd door majoh op 13-11-2007 14:10 . Reden: Underworld met een l :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
FeaR1986 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:04:
[...]
[...]

zo moeilijk was de demo toch niet? gewoon goed de "cover" gebruiken en headshots geven, ben 1x afgegaan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:07:
[...]

http://bluray.liesinc.net/

pirates = regio vrij.
staat ook best goed aangegeven op de website van amazon.
heb nu zelf een stuk of 8 besteld.. binnen een week gekregen (met expedited shipping) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, in dat geval bedankt voor de tip! :D Ga ik ook maar eens doen dan, tis toch wel duur hier in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Misschien een domme vraag, maar ik stel hem toch. Ik heb een tv+video combi :+ van ongeveer 10 jaar oud, met daarop aangesloten mijn ps3. Alleen als ik in de MP van COD4 zit is het beeld soms ietswat aan het flikkeren, vooral als je naar de bomen kijkt. Is er een manier om dat tegen tegaan?

En ik heb geen zin om geld uit te geven aan een nieuwe TV, anders word het wel een heel erg dure maand.

Ik heb trouwens gisteren een Switch gehaald zodat ik op me laptop een beetje kan msnen en pokeren en ondertussen om mijn ps3 online kan spelen, en sinds dien doet de multiplayer van COD4 het perfect, is dat toeval of ligt dat aan een switch? Ik ben totaal niet thuis in netwerken en dat sort dingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkdesign schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:22:
Misschien een domme vraag, maar ik stel hem toch. Ik heb een tv+video combi :+ van ongeveer 10 jaar oud, met daarop aangesloten mijn ps3. Alleen als ik in de MP van COD4 zit is het beeld soms ietswat aan het flikkeren, vooral als je naar de bomen kijkt. Is er een manier om dat tegen tegaan?

En ik heb geen zin om geld uit te geven aan een nieuwe TV, anders word het wel een heel erg dure maand.

Ik heb trouwens gisteren een Switch gehaald zodat ik op me laptop een beetje kan msnen en pokeren en ondertussen om mijn ps3 online kan spelen, en sinds dien doet de multiplayer van COD4 het perfect, is dat toeval of ligt dat aan een switch? Ik ben totaal niet thuis in netwerken en dat sort dingen :+
Ik zou je niet baseren op de multiplayer van COD4, die hadden gewoon serverproblemen. Het zal dus eerder komen doordat ze daar de problemen opgelost hebben.
Hoe bedoel je precies flikkeren? Het hele beeld of alleen die objecten (bomen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:05:

alleen amazon en deepdiscount verzenden naar NL heh.... J&R niet.. En ze hebben daar zoveel goedkope (<20$) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
@Play Asia:
Dual Shock 3 (Black)

This item is not available for shipping to
# European Union
# Iceland
# Liechtenstein
# Norway

:|

[ Voor 4% gewijzigd door Gman op 13-11-2007 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:33:
@Play Asia:
Dual Shock 3 (Black)

This item is not available for shipping to
# European Union
# Iceland
# Liechtenstein
# Norway

:|
Daar was ik ook al aan het kijken :(

offtopic: Ik kom net thuis. Examen ging bij mij wel redelijk. Ik was de enige die het af had :|

Ik heb er eentje:
klik

55 euro

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens meer mensen die positief verrast waren over de laadtijden van Uncharted, namelijk vrijwel geen. Je drukt in het menu op Start en het level... start. Zelfs als je het filmpje direct wegdrukt kom je gelijk in het level. Natuurlijk, het wordt vanaf HDD geladen dus dat zal zowiezo wat sneller gaan, maar andere demo's doen dit lang niet zo vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:31:
[...]

MM kan de primeur hebben en de eerste zijn die 'm verkoop, dus veel sales... Ze willen wel, maar wachten op de concurrentie, beetje raar :P
Kunnen we gewoon niet in de MM zeggen dat je AC bij winkel X al hebt zien liggen, maar dat je 'm liever bij MM haalt omdat ie goedkoper is? Hop, mee dat ding :P

Ik ga iig ook nog even langs bij de MM die bij mij in de buurt zit, zal wel in de avond worden.
De winkels krijgen hun voorraad alleen enkele dagen eerder zodat ze aan pre-orders kunnen voldoen en het spel vanaf de officiele release dag in de winkels kunnen leggen, het is oneerlijk voor andere zaken als je hem toch eerder in de verkoop gooit. Heeft hier niet ook laatst een artikel op de frontpage over gestaan, was met PES geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
http://www.gametrailers.com/player/27795.html

Hahaha, wat een advertentie! (Heavenly Sword in Japan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:38:
[...]

Daar was ik ook al aan het kijken :(

offtopic: Ik kom net thuis. Examen ging bij mij wel redelijk. Ik was de enige die het af had :|

Ik heb er eentje:
klik

55 euro
Release Date : November 11, 2007

Nog even wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:49:
[...]

Release Date : November 11, 2007

Nog even wachten dus :)
Ja, nog -2 dagen. :9

[ Voor 167% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:39:
Zijn er trouwens meer mensen die positief verrast waren over de laadtijden van Uncharted, namelijk vrijwel geen. Je drukt in het menu op Start en het level... start. Zelfs als je het filmpje direct wegdrukt kom je gelijk in het level. Natuurlijk, het wordt vanaf HDD geladen dus dat zal zowiezo wat sneller gaan, maar andere demo's doen dit lang niet zo vlot.
Ja, nou je het zegt, dat ging erg soepel.

Heeft iemand trouwens een idee van de speelduur in uren van Uncharted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
65 euro excl. shipping cost voor de DS3 controller :? En dan zeggen dat 360 accesoires duur zijn.... Echt duur...

[ Voor 14% gewijzigd door Kenny_026 op 13-11-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Veel Blu-Rays zijn idd regiovrij. Denk dat het een 'start-up' taktiek is. Nu maakt het ze nog niet veel uit als mensen importeren omdat er een 'gevecht' gaande is. Als straks Bluray de winnaar is zit er denk ik zo een regiocode op!

Ik hoorde vandaag van een kennis dat Amazon 'Europaprijzen' hanteert? Dus dat dingen automatisch duurder worden als je uit een Euro-land besteld? Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
DivX support komt naar de PS3! Confirmed!

"DivX, Inc. (NASDAQ:DIVX) today announced that DivX(R) video technology will be integrated into PLAYSTATION(R)3 (PS3(TM)) from Sony Computer Entertainment Inc. (SCE)."

http://www.tradingmarkets...news/Stock%20News/817096/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:15:
65 euro excl. shipping cost voor de DS3 controller :? En dan zeggen dat 360 accesoires duur zijn.... Echt duur...
Hallo, we hebben het wel over import hoor. Natuurlijk wordt dat duurder. En de gelinkte site (yesasia) gaf 55,- euro met gratis shipping aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Geweldig, ps3 met divx/avi support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Maar om daar gebruik van te moeten maken moet je dus je divx'jes naar je ps3 kopieren... nou ik blijf wel lekker streamen :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
scorpie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:30:
Maar om daar gebruik van te moeten maken moet je dus je divx'jes naar je ps3 kopieren... nou ik blijf wel lekker streamen :)
Dat hoeft toch niet? MP3's kan je ook gewoon vanaf een media server afspelen, dus dat zal met divx ook wel zo gebeuren. Of mis ik iets?

Ik vond het eigenlijk best raar dat het er niet vanaf het begin al in zat. Ik heb een simpele Sony DVD player en die doet ook gewoon divx dus waarom het bij de PS3 opeens "moeilijk" zou zijn begrijp ik niet echt.

[ Voor 22% gewijzigd door tex5 op 13-11-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Als ik COD4 op mijn playstation online wil spelen welke poorten moeten dan in mijn router open zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Het is nooit een makkelijk / moeilijk kwestie, dit zijn meer royalties die betaald moeten worden om een apparaat iets te mogen ondersteunen. Maar anyway, ps3 kan mp3's aan out of the box, die hoeven niet getranscode te worden naar wav's ofzo. Bij divx moest dit wel, maar aangezien ik nu toch stream, hoeft m'n streaming server divx'jes niet meer om te zetten straks naar mpeg. Maar veel veranderd er niet dus.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

MeijsteR schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:37:
Als ik COD4 op mijn playstation online wil spelen welke poorten moeten dan in mijn router open zetten?
Gooi het ip van je playstation in de DMZ van je router, heb je 0 problemen meer met CoD4, ik had ze eerst ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Niet online
scorpie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:38:
[...]

Gooi het ip van je playstation in de DMZ van je router, heb je 0 problemen meer met CoD4, ik had ze eerst ook.
Danku:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
scorpie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:37:
Het is nooit een makkelijk / moeilijk kwestie, dit zijn meer royalties die betaald moeten worden om een apparaat iets te mogen ondersteunen. Maar anyway, ps3 kan mp3's aan out of the box, die hoeven niet getranscode te worden naar wav's ofzo. Bij divx moest dit wel, maar aangezien ik nu toch stream, hoeft m'n streaming server divx'jes niet meer om te zetten straks naar mpeg. Maar veel veranderd er niet dus.
Ja en die royalties zijn geen probleem voor een DVD player van 50 euro van Sony nota bene en wel opeens een probleem voor een 600 euro kostende PS3 van Sony? Dat snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Het bericht is niet helemaal helder of het om een betaalde add-on gaat (licentiekosten voor het codec) of dat iedere PS3 dit standaard krijgt.
tex5 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:40:
[...]

Ja en die royalties zijn geen probleem voor een DVD player van 50 euro van Sony nota bene en wel opeens een probleem voor een 600 euro kostende PS3 van Sony? Dat snap ik niet.
Op die van 50 maken ze winst. Op die van 600 (400-500) niet.

[ Voor 56% gewijzigd door Shiver23 op 13-11-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
nudie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:26:
Geweldig, ps3 met divx/avi support!
Inderdaad dat is een stap in de goeie richting. Nu ben ik verwend want gebruik over het algemeen mkv bestanden. Dus als die support nog even wordt toegevoegd, dan ben ik helemaal tevreden :) .

gelukkig werkt Gotsend super! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:39:
Euhm.. neen, totaal niet.

Ik vind het spel nogal op lage fps draaien. Het is precies alsof het beeld constant schokt. Als ik op m'n PC aan het spelen met zo'n fps, dan ga ik onmiddellijk de grafische instellingen in om bij te stellen (bij de PS3 ligt dat nogal wat moeilijk).

Ook krijg ik het idee dat het spel nogal rond knallen draait. Ik had meer een Tomb Raider verwacht. Maar Uncharted is meer knallen dan exploren. Tis gewoon van de ene groep vijanden naar de andere lopen en knallen maar.

Misschien is deze game toch niets voor mij... Zou jammer zijn. Ah ja, dan maar wachten op de volgende Tomb Raider. Ik vind het toch leuker om op Lara Croft te kijken dan die Drake. Hmmmmm... Lara Croft in HD... Dream... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Laatst online: 07-09 16:12
Moet het nog gestreamed worden ? Ik vermoed dat ik evengoed mijn externe harde schijf/stick/whatever aan de PS3 kan hangen en van daar het ook kan afspelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Oh lol, tis idd de 13e alweer 8)7
Nouwja ik hoor het wel als iemand 'm binnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:30:
Tja, of je hebt zoals ik 20 DVD's met Divx liggen, dan is dat toch makkelijker.
Het niet hebben van Divx was mijn enigste 'klacht' over de PS3 (ik heb het net een weekje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

DarthDavy schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:41:
[...]Ook krijg ik het idee dat het spel nogal rond knallen draait. Ik had meer een Tomb Raider verwacht. Maar Uncharted is meer knallen dan exploren. Tis gewoon van de ene groep vijanden naar de andere lopen en knallen maar.
Dit vind ik ook. Ik had gewoon veel meer varierende gameplay verwacht. Erg jammer. Shooters in de jungle heb ik al genoeg gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
harlekein schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:52:
[...]

Dit vind ik ook. Ik had gewoon veel meer varierende gameplay verwacht. Erg jammer. Shooters in de jungle heb ik al genoeg gezien.
Dit is wel kort door de bocht, die demo is zo kort dat je nog niet kan klagen over varierende gameplay.
Ik hoop ook niet dat dit het nou is, en dan dat prijskaartje erbij...

[ Voor 9% gewijzigd door Gman op 13-11-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

killzone 2 interview

http://www.gamez.nl/web/P...-2-gameplay-interview.htm

echt leuk dat nederlands engels haha. ziet er verder wel goed uit moet ik zeggen.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

harlekein schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:52:
[...]

Op basis van een demo zie je weinig variatie? Niet zo gek aangezien het maar een klein deel is. In de trailers wordt iig gebruik gemaakt van verschillende voertuigen en moet je ook veel meer 'exploren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Vandaag Assasains binnen :-D Kan hem vanaaf bij FutureZone ophalen in Rotterdam, ze hebben er 2 weggelegt,1 voor me huisje in Rotterdam,Ander in breda.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:41:
Ook krijg ik het idee dat het spel nogal rond knallen draait. Ik had meer een Tomb Raider verwacht. Maar Uncharted is meer knallen dan exploren. Tis gewoon van de ene groep vijanden naar de andere lopen en knallen maar.
Ja, ik had ook verwacht dat het iets meer exploren was, in de demo zitten toch behoorlijk wat tegenstanders die je moet afknallen.

En dat ene stuk waar je die berg afgaat, daar had ik ook nogal wat moeite mee om daar levend doorheen te komen. ;) Gisteren uiteindelijk wel gelukt, ben benieuwd of de complete game wat voor mij is (ben niet zo'n shooter fan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:17:
Veel Blu-Rays zijn idd regiovrij. Denk dat het een 'start-up' taktiek is. Nu maakt het ze nog niet veel uit als mensen importeren omdat er een 'gevecht' gaande is. Als straks Bluray de winnaar is zit er denk ik zo een regiocode op!

Ik hoorde vandaag van een kennis dat Amazon 'Europaprijzen' hanteert? Dus dat dingen automatisch duurder worden als je uit een Euro-land besteld? Iemand daar ervaring mee?
Bestel al jaren bij hen.. prijs is in US$ en op de afschriften krijg ik alles in US$.. geen hogere prijzen of zo.. what you see if what you get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom niet verder bij Oblivion ik moet bij azura ofzo een glow of of dust hebben, nou die heb ik alleen dan moet ik iets doen azura ik zou niet weten wat.
de quest heet blood of deadra. help!:)

nvm het is al gelukt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

hmmz m'n pa is onder de indruk van Assassin's Creed en gaat em kopen. En dat terwijl hij er alleen maar naar wil kijken als iemand anders speelt..... guess who weer eens de lul is :(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Laatst online: 25-05 21:04

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 15:21

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:26:
[...]

Ik zou je niet baseren op de multiplayer van COD4, die hadden gewoon serverproblemen. Het zal dus eerder komen doordat ze daar de problemen opgelost hebben.
Hoe bedoel je precies flikkeren? Het hele beeld of alleen die objecten (bomen)?
Bijvoorbeeld een dun wit lijntje gaat flikkeren. Dus ook de hele kleine blaadjes van een boom. Het lijkt gewoon alsof mijn tv het net niet aankan ofzo ;( :*)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en netjes.
Meldingen over orders en orderstatussen horen niet in dit topic thuis!