luppien schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:14:
weet iemand of er mischien al wat goedkopere hdtvs in omloop zijn? van de wat meer budget gerichte merken dus. ik zie alleen maar sony , samsung etc en die doen mij nog iets te veel pijn in men portemonnee
Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe tv. Ik had eerst mijn oog laten vallen op een Philips 32PFL7332 van rond de €800, die goede kritieken kreeg.
Maar ik zat vandaag even te kijken in de
mediamarkt folder en zag daar de Philips 32PFL3312 voor maar €555 in de aanbieding deze week. In principe een mooie prijs voor wat je er voor krijgt vind ik. 1366x768p, 2 HDMI poorten, het design spreekt mij sowieso aan,vind dat zwarte glansende wel mooi, net als bij de ps3. Ik kan er alleen zo snel geen reviews van vinden op het net.
Ben nu zwaar aan het twijfelen of ik deze aan ga schaffen, of niet. Hij gaat in eerste instantie vooral gebruikt worden om op te gamen, daar zal die wel goed genoeg voor zijn, wat ik mij afvraag is of hij een beetje fatsoenlijk beeld geeft tijdens gewoon tv kijken ten opzicht van de 7332, die Pixel Plus 2 heeft.
Maar voor wie dat niet uitmaakt is het wel een mooie tv voor die prijsklasse.
Om nog even on-topic te blijven. Ik vind het online gebeuren bij CoD4 toch wel slordig, je kan een clantag maken, maar een clan oprichten heb ik nog niet tussen de opties kunnen ontdekken. Ook is het een hele opgave met zijn allen in een room te komen. Dat vind ik toch wel minpuntjes op een verder topgame.
En wat ook jammer is, is dat er geen mute knop is. Er zijn elke keer weer van die halve garen die in hun hs zitten te hijgen, of andere rare geluiden produceren