Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.065 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
zAo schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:34:
Weet iemand hoe je 720p mkv bestanden (Series over het algemeen) zo kan remuxen dat je ze op de PS3 kan afspelen? Ik heb namelijk geen zin om alles opnieuw te encoden.

Overigens heb ik alleen Mac's en Linux bakken in huis.
[PS3] GOTSent, PS3 compatible MKV to MP4 converter
Helaas alleen voor windows.
Deze moet overigens nog steeds in de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:40:
[...]

Drie dagen is wel erg kort om aan een nieuwe controller te wennen vooral omdat de layout heel anders is dan de controllers die je voorheen gebruikte.
En de reden dat Sony hier niets aan doet is omdat de Playstation controller over het algemeen al jaren wordt beschouwd als beste controller (vandaar dat er ook veel controllers voor de pc zijn met dezelfde lay-out). En bovenstaande is ook de reden dat er zeer weinig veranderd is vanaf de Dual-Shock controller voor de Playstation 1.
Idd, alleen de nieuwe L2/R2 triggers bij de Sixaxis controller zijn wel even wennen na al die jaren met de 'gewone' controller. Ik weet nou nog steeds niet hoe hard ik die triggers moet indrukken voordat iets geregistreerd wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54
Ik had in het begin ook kramp met die controllers, als het goed is wordt het vanzelf minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

weet iemand of er mischien al wat goedkopere hdtvs in omloop zijn? van de wat meer budget gerichte merken dus. ik zie alleen maar sony , samsung etc en die doen mij nog iets te veel pijn in men portemonnee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:40:
[...]

Drie dagen is wel erg kort om aan een nieuwe controller te wennen vooral omdat de layout heel anders is dan de controllers die je voorheen gebruikte.
En de reden dat Sony hier niets aan doet is omdat de Playstation controller over het algemeen al jaren wordt beschouwd als beste controller (vandaar dat er ook veel controllers voor de pc zijn met dezelfde lay-out). En bovenstaande is ook de reden dat er zeer weinig veranderd is vanaf de Dual-Shock controller voor de Playstation 1.
Well velen die over de playstation controller zeiken hebben vaak wel "The Duke" van de controllers, de grote Xbox controller gehad. Tja als je die twee vergelijkt...

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet ik wel gewoon wennen aan de 'kleine' Sixaxis controller, toch zou ik graag een iets grotere controller willen zoals de 360-controller, de Logitech Cordless Action Controller lijkt me het best

Heeft iemand ervaring met de Logitech Cordless Action Controller voor PS3? (is wél voor ps3 niet ps2.)

Dan kan ik nog een hint geven aan 'de Sint' om hem te kopen misschien, lekker Assasin's Creed en Uncharted erbij en spielen.

Edit: Ik heb de kleine Xbox v1.0 S-controller en de 360 en die zijn nou toch niet extreem groot, die eerste xbox controller was echt huge ja..

@ luppien; panasonic plasma hd-tv's zijn best betaalbaar; ik kocht mijn 50'' full HD tv voor 780€!! 50 inch!
Moet je wel de ruimte hebben natuurlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:19:
Misschien moet ik wel gewoon wennen aan de 'kleine' Sixaxis controller, toch zou ik graag een iets grotere controller willen zoals de 360-controller, de Logitech Cordless Action Controller lijkt me het best

Heeft iemand ervaring met de Logitech Cordless Action Controller voor PS3? (is wél voor ps3 niet ps2.)

Dan kan ik nog een hint geven aan 'de Sint' om hem te kopen misschien, lekker Assasin's Creed en Uncharted erbij en spielen.

Edit: Ik heb de kleine Xbox v1.0 S-controller en de 360 en die zijn nou toch niet extreem groot, die eerste xbox controller was echt huge ja..

@ luppien; panasonic plasma hd-tv's zijn best betaalbaar; ik kocht mijn 50'' full HD tv voor 780€!! 50 inch!
Mmm een PS3 controller heeft sixaxis, ja op de ps2 controller varianten voor de ps3 staat..voor de ps3. Maar zonder de bewegingsdetectoren is dit een behoorlijk gelimiteert verhaal! Sommige games zoals warhawk daar wil je gewoon sixaxis in gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Jaja. 8)7 Geloof er weinig van. Welke? Waar?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luppien schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:14:
weet iemand of er mischien al wat goedkopere hdtvs in omloop zijn? van de wat meer budget gerichte merken dus. ik zie alleen maar sony , samsung etc en die doen mij nog iets te veel pijn in men portemonnee
Is al eerder aangehaald, maar ok hier is een link naar mirai 8)

Of kijk hier eens - of hier 107 cm plasma voor 649 Euro

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Shiver23 schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:26:
[...]

Ik geloof er helemaal niks van zelfs, kan gewoon niet (legaal) voor dat geld.

Op Webstores vind je HD-Ready 42" plasma voor 1000~1100 (Panasonic) en 37" voor eeh 800-900 ofzo.
Dat spul is echt meer dan prima, ondanks de rare basis resolutie, daar merkt je niks van behalve dan met browserschermpjes vanaf je pc.

Check het panasonic topic maar.
Misschien kan het nog wel goedkoper met minder specs maar dat mag je zelf uitzoeken :)

USA Release: Time Crisis 4 PS3 Shooter November 20, 2007

Giev pew pew -_-

[ Voor 20% gewijzigd door Gman op 12-11-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

Jaja. 8)7 Geloof er weinig helemaal niks van. Welke? Waar?
;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

verhaal

zeg me waar en ik ga hem ook halen. vond 1200 voor een sharp 42" fullhd al goedkoop. weet je zeker dat je niet 1780 bedoetd?

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:08
Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe tv. Ik had eerst mijn oog laten vallen op een Philips 32PFL7332 van rond de €800, die goede kritieken kreeg.
Maar ik zat vandaag even te kijken in de mediamarkt folder en zag daar de Philips 32PFL3312 voor maar €555 in de aanbieding deze week. In principe een mooie prijs voor wat je er voor krijgt vind ik. 1366x768p, 2 HDMI poorten, het design spreekt mij sowieso aan,vind dat zwarte glansende wel mooi, net als bij de ps3. Ik kan er alleen zo snel geen reviews van vinden op het net.
Ben nu zwaar aan het twijfelen of ik deze aan ga schaffen, of niet. Hij gaat in eerste instantie vooral gebruikt worden om op te gamen, daar zal die wel goed genoeg voor zijn, wat ik mij afvraag is of hij een beetje fatsoenlijk beeld geeft tijdens gewoon tv kijken ten opzicht van de 7332, die Pixel Plus 2 heeft.
Maar voor wie dat niet uitmaakt is het wel een mooie tv voor die prijsklasse.

Om nog even on-topic te blijven. Ik vind het online gebeuren bij CoD4 toch wel slordig, je kan een clantag maken, maar een clan oprichten heb ik nog niet tussen de opties kunnen ontdekken. Ook is het een hele opgave met zijn allen in een room te komen. Dat vind ik toch wel minpuntjes op een verder topgame.
En wat ook jammer is, is dat er geen mute knop is. Er zijn elke keer weer van die halve garen die in hun hs zitten te hijgen, of andere rare geluiden produceren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je hoeft me niet te geloven, maar het is wel waar. Panasonic 50PV60.
In andere stores vele malen duurder inderdaad, ik denk vanaf zo'n 1900€

Mediamarkt 'jubileum'; ze waren 7 jaar in leeuwarden, dus kwamen er acties met 7's in de prijs.
Mijn Plasma was 777€, 50'' full-HD. Ik heb er de hele nacht voor in de auto geslapen op de parkeerplaats. Er waren namelijk maar 10 voor die prijs daarna ging de prijs weer omhoog denk ik.
Ik had plasma tv nummer 4, toen heb ik die afgerekend en ben opgerot. Veel te druk.
De volgende dag gratis bezorgd. nu heerlijk met PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Gman schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:54:
[...]

[PS3] GOTSent, PS3 compatible MKV to MP4 converter
Helaas alleen voor windows.
Deze moet overigens nog steeds in de SP.
Er is iemand bezig met een Mac versie van een soortgelijk programma, dus als daar nieuws over is zal er wel een link bij mij op de pagina bij komen.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melniek schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:37:
[...]

Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe tv. Ik had eerst mijn oog laten vallen op een Philips 32PFL7332 van rond de €800, die goede kritieken kreeg.
Maar ik zat vandaag even te kijken in de mediamarkt folder en zag daar de Philips 32PFL3312 voor maar €555 in de aanbieding deze week. In principe een mooie prijs voor wat je er voor krijgt vind ik. 1366x768p, 2 HDMI poorten, het design spreekt mij sowieso aan,vind dat zwarte glansende wel mooi, net als bij de ps3. Ik kan er alleen zo snel geen reviews van vinden op het net.
Ben nu zwaar aan het twijfelen of ik deze aan ga schaffen, of niet. Hij gaat in eerste instantie vooral gebruikt worden om op te gamen, daar zal die wel goed genoeg voor zijn, wat ik mij afvraag is of hij een beetje fatsoenlijk beeld geeft tijdens gewoon tv kijken ten opzicht van de 7332, die Pixel Plus 2 heeft.
Maar voor wie dat niet uitmaakt is het wel een mooie tv voor die prijsklasse.

Om nog even on-topic te blijven. Ik vind het online gebeuren bij CoD4 toch wel slordig, je kan een clantag maken, maar een clan oprichten heb ik nog niet tussen de opties kunnen ontdekken. Ook is het een hele opgave met zijn allen in een room te komen. Dat vind ik toch wel minpuntjes op een verder topgame.
En wat ook jammer is, is dat er geen mute knop is. Er zijn elke keer weer van die halve garen die in hun hs zitten te hijgen, of andere rare geluiden produceren |:(
Mooi prijsje, jammer dat ik geen geld meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Sentry23 schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:49:
[...]

Er is iemand bezig met een Mac versie van een soortgelijk programma, dus als daar nieuws over is zal er wel een link bij mij op de pagina bij komen.
Cool. Heb je een linkje ofzo? Ik wil wel beta-testen. Ik heb niet veel kaas gegeten van codecs e.d. maar wel van het OS zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Weet niet of het eerder gepost is maar kan je dat Wake on Lan ook uitzetten?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:10
Melniek schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:37:
[...]

de Philips 32PFL3312 voor maar €555 in de aanbieding deze week. In principe een mooie prijs voor wat je er voor krijgt vind ik. 1366x768p, 2 HDMI poorten, het design spreekt mij sowieso aan,vind dat zwarte glansende wel mooi, net als bij de ps3. Ik kan er alleen zo snel geen reviews van vinden op het net.
http://www.kieskeurig.nl/...1A26DC125731B002B5F83.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:24:
Bij remote play instellingen. Kan je het uitzetten. Het staat standaard uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:41:
[...]

Je hoeft me niet te geloven, maar het is wel waar. Panasonic 50PV60.
In andere stores vele malen duurder inderdaad, ik denk vanaf zo'n 1900€
Is niet full hd, maar gewoon hd-ready. En is daarbovenop een oud model. Toch mooie prijs, maar absoluut niet full hd.
Heb zelf de 37pv70 voor 1200euro. Echt prachtig in combinatie met PS3!

Btw, heeft Oblivion GOTY (nieuwprijs waarschijnlijk rond de 70 euro) een meerwaarde ten opzichte van de standaardversie (tweedehands 30-40 euro en zelfs nieuw al voor die prijs te krijgen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
P.E.No.1 schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:24:
gelukkig wel ja, ik had het laatst getest: mijn psp kon de ps3 niet aanzetten maar kreeg wel spontane boots van mijn ps3 toen ik gewoon tv zat te kijken... bovendien vreet ie dan nog meer stroom in standby mode...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:52:
[...]

Is niet full hd, maar gewoon hd-ready. En is daarbovenop een oud model. Toch mooie prijs, maar absoluut niet full hd.

Btw, heeft Oblivion GOTY (nieuwprijs waarschijnlijk rond de 70 euro) een meerwaarde ten opzichte van de standaardversie (tweedehands 30-40 euro en zelfs nieuw al voor die prijs te krijgen)?
Geloof dat ze dat Shivering Isles. toegevoegt hebben waar je amber enzo kan krijgen. Voor de rest eigenlijk hetzelfde nu ja misschien hebben ze wel horse armour toegevoegt.
http://www.insidegamer.nl...schikbaar-in-Amerika.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:52:
[...]

Dat vindt ik ook zo raar! op de internet sites staat overal dat hij HD-ready is maar op de tv zelf zat een Full HD sticker en int boekje staat het ook.
Heb klantenservice gebeld van Pana, maar die weten net er niks vanaf. Zij zeggen dat wat op de tv staat is waar.
Mijn PS3 geeft trouwens ook ergens in zo'n instellingen venster 1080p aan en niet 720p!
Beetje raar, mijn oom heeft de 42PV60 en die is wel 720p
En ja het is een 'oud' model. nou ja dat schijt mij niks. Als het beeld maar; goed, scherp, en groot is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:10:
[...]

Dat vindt ik ook zo raar! op de internet sites staat overal dat hij HD-ready is maar op de tv zelf zat een Full HD sticker en int boekje staat het ook.
Heb klantenservice gebeld van Pana, maar die weten net er niks vanaf. Zij zeggen dat wat op de tv staat is waar.
Mijn PS3 geeft trouwens ook ergens in zo'n instellingen venster 1080p aan en niet 720p!
Beetje raar, mijn oom heeft de 42PV60 en die is wel 720p
En ja het is een 'oud' model. nou ja dat schijt mij niks. Als het beeld maar; goed, scherp, en groot is.
1080p input wat wordt gescaled naar 1366x768. Geen 1080p panel dus. Maar nog steeds een heel erg scherpe prijs. Maar daar heeft de vragensteller natuurlijk niet zoveel aan aangezien het een eenmalige aktie is.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 12-11-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:05:
[...]

Geloof dat ze dat Shivering Isles. toegevoegt hebben waar je amber enzo kan krijgen. Voor de rest eigenlijk hetzelfde nu ja misschien hebben ze wel horse armour toegevoegt.
http://www.insidegamer.nl...schikbaar-in-Amerika.html
Komt die Oblivion GOTY nog uit in NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:31:
[...]

Ik dacht in december. Ben van plan die te bestellen op play.com en daar wordt 7 december opgegeven als release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over de controller....

ik zou willen dat je de sticks kon calibreren.

Standaard staat dat ding zo ingesteld:

Afbeeldingslocatie: http://xs321.xs.to/xs321/07461/controller01.JPG

Maar omdat ik de controller toch op een of andere manier een beetje schuin vasthoud, zou ik liever willen dat naar voren (of gas geven) schuin naar links is:

Afbeeldingslocatie: http://xs321.xs.to/xs321/07461/controller02.JPG

Tja, misschien ben ik wel vaag, maar zo moeilijk moet het toch niet zijn om dat in te bouwen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:43:
over de controller....

ik zou willen dat je de sticks kon calibreren.

Standaard staat dat ding zo ingesteld:

[afbeelding]

Maar omdat ik de controller toch op een of andere manier een beetje schuin vasthoud, zou ik liever willen dat naar voren (of gas geven) schuin naar links is:

[afbeelding]

Tja, misschien ben ik wel vaag, maar zo moeilijk moet het toch niet zijn om dat in te bouwen 8)
Openmaken en draaien geen optie? Zal wel niet kunnen, maar is het enige wat ik kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:45:
[...]

Openmaken en draaien geen optie? Zal wel niet kunnen, maar is het enige wat ik kan bedenken.
wha! wat een idee. Het is dat ik te schijterig ben om het echt uit te voeren, maar op zich is het wel briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ga jij dan gas geven en remmen tegelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:10:
Heeft iemand (met normaal grote handen) ervaring met deze controllers?
Ik heb ook 'normaal grote handen' en heb 5 jaar met de grote Xbox controllers gespeeld, maar vind deze Playstation controllers eigenlijk wel prettig. Moest idd wel even wennen aan de setup (thumbstick zit veel lager links dan op de Xbox controllers natuurlijk) maar kan niet zeggen dat ik hier nu last/hinder/pijn van ondervind.

Eigen vraagje (mbt netwerk):
Ik heb mijn PS3 direct aan mijn pc hangen (crosslink kabel, beide Gigabit kaarten en verbinding wordt onder m'n Windows ook gewoon aangegeven als (1 Gbps) maar als ik iets ga kopieren (via m'n Tversity server dus) loopt hij max met ong 1% van m'n verbinding (1MB/sec). Downloaden van demo's e.d. gaat ook met max 2MB/sec (heb een 100Mbit glasvezel verbinding, haal gewoon 11+MB/sec vanaf de juiste internetlocaties)

Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Mijn pc is snel genoeg (half jaar oud, RAID0 opstelling, kan al m'n HD (720p en 1080p) bestanden direct op m'n pc soepel spelen), maar het lijkt alsof de verbinding niet echt mee wil werken. Als ik dan ook iets wil streamen via Tversity gaat dit niet erg soepel (mkv bestand dat is omgezet naar mp4 met de GOTSent app hier). Als ik datzelfde mp4 bestand naar m'n PS3 HD kopieer speelt het wel soepel af.
En als ik foto's e.d. vanaf m'n pc wil streamen (slideshow vanuit m'n My Pictures map op pc dus) dan duurt dat laden soms ook erg lang (de slideshow kan niet eens op normale scrollsnelheid afspelen op een gegeven moment).

Heb Tversity geinstalleerd aan de hand van deze guide: Link naar playstation.com forum

Iemand enig idee wat ik hier nog zou kunnen proberen om deze snelheids problemen op te lossen? De kabel is gewoon goed, haal er gewoon 10+MB/sec mee als ik hem tussen m'n Xbox (v1.0) en PC heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:54:
Het is de bedoeling dat je geen gas meer geeft als je remt? (normaal gesproken, in driften e.d. ben ik niet thuis ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:47:
[...]

wha! wat een idee. Het is dat ik te schijterig ben om het echt uit te voeren, maar op zich is het wel briljant.
Je gaat niet dood hoor :P Heb je niet nog een oude PS2 controller liggen om te oefenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:31:
[...]

Ik heb hem al in de schappen zien staan in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:54:
Net zoals voorheen, alleen dan net in een andere richting. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSN gaat echt belabberd bij mij op het moment, ik blijf maar uitgelogged worden als ik COD4 online probeer te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
Zo ik heb al een tijdje een ps3.. de starterspack voor 499 met motorstorm en r:fom erbij. En zojuist Assassin's creed gepreorded. Eerste reply in dit topic en gelijk een vraag:

ik zie dat iedereen demo's download van Uncharted en in het vorige topic zag ik ook een screenshot van iemand die Timeshift, Tony Hawk enz enz aan het downloaden was.. waar zijn die te vinden? moet ik hiervoor een buitenlandse account aanmaken op PSN ofzo? ik kan zelf namelijk maar een beperkt aantal demo's downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD ligt het aan mij of klopt er nu iets niet aan de PS3 network? Ik kan er niet op of als ik erop kom dan werkt het zeer traag.. en dat is pas sinds vandaag, help! stond trouwens een code bij 8071D23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een internet test uitvoer op mijn playstation, staat er bij playstation network een timeout.. echt nog nooit in mijn hele ps3 bestaan gehad? Wat is dit jongens..

Vanochtend zat ik nog gewoon rustig PES online te spelen, en deed mijn buddylist het wel gewoon, ik kom net van school en niks werkt meer of zeer traag ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_V schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:24:
Zo ik heb al een tijdje een ps3.. de starterspack voor 499 met motorstorm en r:fom erbij. En zojuist Assassin's creed gepreorded. Eerste reply in dit topic en gelijk een vraag:

ik zie dat iedereen demo's download van Uncharted en in het vorige topic zag ik ook een screenshot van iemand die Timeshift, Tony Hawk enz enz aan het downloaden was.. waar zijn die te vinden? moet ik hiervoor een buitenlandse account aanmaken op PSN ofzo? ik kan zelf namelijk maar een beperkt aantal demo's downloaden.
USA Store (amerikaans account voor aanmaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:26:
Als ik een internet test uitvoer op mijn playstation, staat er bij playstation network een timeout.. echt nog nooit in mijn hele ps3 bestaan gehad? Wat is dit jongens..

Vanochtend zat ik nog gewoon rustig PES online te spelen, en deed mijn buddylist het wel gewoon, ik kom net van school en niks werkt meer of zeer traag ;(
Ik zit ook al een uur te kloten met mijn routerinstellingen, blijkt dus een storing in het netwerk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:24
Wooohoo eindelijk!
Vanaf firmware 2.0 onthoud de ps3 de internet instellingen. Ik game altijd bij een vriend van me (wired) en als ik thuis kwam moest ik de draadloze verbinding opnieuw instellen. Nu onthoud de ps3 dit :)
Zo relaxt :D

(R&C nu :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wilde zeggen eigelijk is dat je beter voor een ouder model van een 'Top-merk' kan gaan dan een nieuwer model van een budget merk als Medion o.d.
Ik zag dat de aldi ook een 32'' HD ready 720p LCD (600€) heeft als aanbieding. Tja persoonlijk zie ik het spul toch liever even werkend naast de concurrentie tv's met dezelfde input.
Misschien is het wel een top tv!? maar dat zie je pas als je hem al thuis hebt staan.

ONtopic: ik kreeg een mail van PS dat de servicevoorwaarden zijn verandert, weet iemand in het kort precies wat? Ik heb geen zin om alles te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:50:
Wat ik wilde zeggen eigelijk is dat je beter voor een ouder model van een 'Top-merk' kan gaan dan een nieuwer model van een budget merk als Medion o.d.
Ik zag dat de aldi ook een 32'' HD ready 720p LCD (600€) heeft als aanbieding. Tja persoonlijk zie ik het spul toch liever even naast de concurrentie tv's met dezelfde input.
Misschien is het wel een top tv!? maar dat zie je pas als je hem al thuis hebt staan.

ONtopic: ik kreeg een mail van PS dat de servicevoorwaarden zijn verandert, weet iemand in het kort precies wat? Ik heb geen zin om alles te lezen
Wisselend. Tegenwoordig gaat de ontwikkeling nog wel zo hard dat er een grote sprong voorwaarts is met elke nieuwe generatie. Nieuwe standaardaarden (1080p/24 bijv.) die in de vorige modellen nog niet zaten. En qua panels zijn er maar een paar fabrikanten waar alles vandaan komt. Metname in beeldverbeterende technieken zit het verschil. Dus ik zou niet zonder meer een goedkoper model afschieten omdat het een onbekend merk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:46

OMD

Echt te mooi voor woorden. COD4 gekocht, 4x de kans gehad om online te spelen vanwegen daily life zeg maar. 1x gewoon paar uur achter elkaar without enige problemen. Gisteravond COD server plat en nu weer PSN plat. lekker is dat 8)7

Edit:

Geloof dat de officiële Playstation site ook een beetje op zn gat ligt.

[ Voor 15% gewijzigd door OMD op 12-11-2007 19:03 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:58:
Echt te mooi voor woorden. COD4 gekocht, 4x de kans gehad om online te spelen vanwegen daily life zeg maar. 1x gewoon paar uur achter elkaar without enige problemen. Gisteravond COD server plat en nu weer PSN plat. lekker is dat 8)7

Edit:

Tsja, iedereen komt natuurlijk kijken wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Frank J. schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:44:
Wooohoo eindelijk!
Vanaf firmware 2.0 onthoud de ps3 de internet instellingen. Ik game altijd bij een vriend van me (wired) en als ik thuis kwam moest ik de draadloze verbinding opnieuw instellen. Nu onthoud de ps3 dit :)
Zo relaxt :D

(R&C nu :D)
Volgens mij deed ie dat al een tijdje hoor. Ik switch soms tussen wired en wireless, en die instellingen onthoudt ie al een tijdje (minstens sinds 1.92 dacht ik)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die op het moment wel op PSN kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
PS3 maakt sinds dit weekend een ratelend geluid, net alsof de fan ergens tegenaan schuurt. Sony gebeld, wordt vervangen. Wordt dus paar weken zonder COD4 en R&C :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:18:
Net Sony gebeld, PSN NETWORK LIGT PLAT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

OMD schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:58:

Edit:

Even nog een aanvulling:

Hier is internet ook gewoon traag en veel forums hebben database problemen + MSN ligt eruit (hier dan) en meer sites kampen met database problemen. Samenloop van omstandigheden voor Sony of puur toeval?

@ Squal:

Hier is de apparatuur ook prima in orde, dat is ook het probleem niet maar ik heb ook veel last van disconnects helaas. :X

[ Voor 9% gewijzigd door OMD op 12-11-2007 19:40 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze moeten echt eens iets doen aan die infrastructuur van PSN, komt meerdere malen voor dat ik niet eens kan inloggen, of het duurt hartstikke lang, of dat ik meerdere malen een disconnected/signed out bericht krijg.
Ik weet 100% dat het niet aan de apparatuur ligt die ik hier heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:18:
jup, ik kom op PSN (store werkt ook) :)
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:30:
[...]

Net Sony gebeld, PSN NETWORK LIGT PLAT!
ik ondervindt anders geen problemen meer :>

[ Voor 34% gewijzigd door BlackRageNL op 12-11-2007 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

das knap. Volgens Sony ligt die er nog uit en doet ie het bij niemand....

Maar het kan wel uiteraard, lucky bastard...

[ Voor 24% gewijzigd door OMD op 12-11-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:41:

Ik zat er net ook weer even op, maar ik zit nu vast op het server zoeken in Eye of Judgment.
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:36:
Ze moeten echt eens iets doen aan die infrastructuur van PSN, komt meerdere malen voor dat ik niet eens kan inloggen, of het duurt hartstikke lang, of dat ik meerdere malen een disconnected/signed out bericht krijg.
Ik weet 100% dat het niet aan de apparatuur ligt die ik hier heb staan.
Ik heb ook vaak last van dat soort dingen en het is toch wel eens goed om te horen dat het dus niet aan je eigen spullen ligt.
Hier is internet ook gewoon traag en veel forums hebben database problemen + MSN ligt eruit (hier dan) en meer sites kampen met database problemen. Samenloop van omstandigheden voor Sony of puur toeval?
Mijn broertje hoor ik net ook klagen dat MSN niet meer werkt.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:46
Bah, ik heb Call of Duty gekocht. Ik vind er echt helemaal niks aan, de graphics zijn klote, je kruipt bijv door objecten heen (Pc's,bakstenen)
Tevens loop je altijd achter je team aan, en moet je steeds op ze wachten :r
Is kijken of ik hem nog kan verkopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
DoDo schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:45:
Bah, ik heb Call of Duty gekocht. Ik vind er echt helemaal niks aan, de graphics zijn klote, je kruipt bijv door objecten heen (Pc's,bakstenen)
voor de single player moet je hem niet kopen ;) Probeer multiplayer eens! is toch wel vet hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
COD4 doet het heerlijk met multiplayer op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:07
Toch te vroeg gejuicht :'(

[ Voor 91% gewijzigd door Vince22 op 12-11-2007 20:08 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet de multiplayer van cod4 het eindelijk ? Ik vindt het offline gedeelte trouwens lekker spelen.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:54:
Doet de multiplayer het eindelijk ?
Het lijkt er op van wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
DoDo schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:45:
Que... De graphics zijn klote ??? Is je TV niet defect >:) ??? :+ Ik weet niet welke grafische standaard jij gewent bent... Maar dit is imo op PS3 gebied toch echt wel een erg strakke game... Klopt dat je in single player soms moet w8n (of snel achter de groep aan moet), toch geniet ik erg van het spel... Het eerste level (op het schip) zet imo redelijk de toon... heb nog maar weinig zo scheef gekeken tijdens het spelen van een game :P

[ Voor 4% gewijzigd door HoefMeistert op 12-11-2007 20:17 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:20
Ik heb zelf een maandje of 2 geleden een 42" Sharp FullHD ( 42XD1EA ) gekocht voor € 1349, bij de foto klein, is echt een genot om naar te kijken, kan dus ook via hdmi 1080P weergeven.

Succes

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
lapino schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:30:
PS3 maakt sinds dit weekend een ratelend geluid, net alsof de fan ergens tegenaan schuurt. Sony gebeld, wordt vervangen. Wordt dus paar weken zonder COD4 en R&C :(
Al even de stofzuiger ertegenaan gehouden? Kan wellicht helpen.

[ Voor 68% gewijzigd door EfBe op 12-11-2007 20:27 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de PS3 een niet-uitgerekt beeld kan leveren bij een 16:10 monitor? En dan bedoel ik eigenlijk de Samsung 245B die geen 1:1 pixelmapping ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
OMD schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:41:

Ik heb net heerlijk een uurtje gewarhawkt O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:10:
Ik heb dus sinds vrijdag mijn PS3 60gb van de jarige Bart S, maar ik kan maar niet wennen aan de PS-controller. (kramp, zere vingers, frustratie.)
Mijn handen zijn gewoon te groot voor de sixaxis, terwijl ik nooit problemen heb met de 360 of S-controller van Xbox; daarom vroeg ik me af of er meer mensen zijn met deze problemen en aangezien Sony hier niks aan doet ben ik gaan kijken bij de 3rd-party fabrikanten.
Ik heb er een paar die mijn interresse hebben:
-Thrustmaster Run 'N' Drive Wireless 3-1 Gamepad (+/- 35€)
-Logitech Cordless Action Controller - goedgekeurd door Sony PS.(37-45€) (Met rumble én motion sensor?)
-Logitech Chillstream Controller - goedgekeurd door Sony PS.(27-32€)

Heeft iemand (met normaal grote handen) ervaring met deze controllers?

Het liefst zou ik een 360 controller erop aansluiten vanwege de 'feel', de maat en dat knuppeltje de op de plaats van de D-pad, maarja dat gaat niet
Hallo tweakers,
Wat dacht je hier van, ps3 controller ingebouwd in een xbox 360 controller case. O-)

http://benheck.com/04-14-2007/ps360-controller/#more-267

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:29:
Weet iemand of de PS3 een niet-uitgerekt beeld kan leveren bij een 16:10 monitor? En dan bedoel ik eigenlijk de Samsung 245B die geen 1:1 pixelmapping ondersteund.
Ik heb de 2032MW. Die laat er 2 zwarte balkjes zien.
Nu aangesloten via Scart. Over paar dagen via HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:47:
[...]

het 'stick voetje' zit vast op de printplaat, deze is niet te draaien ben ik bang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef het op, ik krijg de meeste vreemde fouten in het XMB/COD4 en Warhawk wil niet eens opstarten. Lekker handig ook al die foutcodes, maar het zou handig wezen als ik dan ook kon opzoeken wat het betekent en dan bedoel ik niet googlen en kijken wat anderen speculeren.
Ik zag net in COD4 zelfs een foutmelding die regelrecht uit de code leek te komen (zag eruit als een functieaanroep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:46
Ik speel COD op een 720 22" scherm. Maar de graphics zijn nooit echt een punt bij mij om een spel kut te vinden, maar het helpt wel.
Laat ik het zo zeggen, het is niet mijn type spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:37:
Ik geef het op, ik krijg de meeste vreemde fouten in het XMB/COD4 en Warhawk wil niet eens opstarten. Lekker handig ook al die foutcodes, maar het zou handig wezen als ik dan ook kon opzoeken wat het betekent en dan bedoel ik niet googlen en kijken wat anderen speculeren.
Ik zag net in COD4 zelfs een foutmelding die regelrecht uit de code leek te komen (zag eruit als een functieaanroep).
Het hele 'internet' is bij mij niet stabiel. Ik kan niet inloggen op MSN. Of wel inloggen en dan niet praten.
Windows Live Mail werkt niet. PS Store werkt niet. Aanmelden lukt wel op PSN.

We kunnen er niet veel aan veranderen. Maar soms werkt het eenmaal niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:40:
[...]

Het hele 'internet' is bij mij niet stabiel. Ik kan niet inloggen op MSN. Of wel inloggen en dan niet praten.
Windows Live Mail werkt niet. PS Store werkt niet. Aanmelden lukt wel op PSN.

We kunnen er niet veel aan veranderen. Maar soms werkt het eenmaal niet zo goed.
heb dus exact hetzelfde. Heel internet is gaar vanavond...

@ hieronder:

Ook hier internet van KPN ( Planet )

[ Voor 5% gewijzigd door OMD op 12-11-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Same here, msn werkt niet en een forum waar ik regelmatig kom is enorm traag. Duurt gemiddeld een kwartier om een pagina te laden.

Ik heb btw internet van kpn, mss zitten hun hier weer achter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik zal we een uitzondering zijn, maar persoonlijk vind ik de PS echt heel fijn in de hand liggen. Goed, hij had voor mij ook iets groter kunnen zijn.

Tegen de tijd dat Soul Calibur IV uit komt wil ik de Hori Fighting Stick wel hebben. Heeft iemand al ervaring met deze controller? Nu staat Hori wel bekend onder de fighter liefhebbers, dus ik neem aan dat het wel goed zit, maar persoonlijke ervaringen hoor ik graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Internet werkt hier als een tierelier en Motorstorm online draait perfect... (SurfNet glasvezel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenkovic schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:00:
Voor iedereen die bij 3busymen uncharted heeft besteld:

Vorige week heb je al een mailtje ontvangen dat hij verzonden was (net zoals ik). Ik heb daarop meteen gevraagd of het echt verzonden was of dat het een automatisch mailtje was. Antwoord van 3bsuymen:

[...]

JAMMER DUS! Even wachten nog... lekker AC spelen dan vanaf woensdag!
Bedankt voor de update.

Vond het al vreemd zo vroeg, alhoewel een week eerder had gekund.

Heb bij eerdere bestellingen ook nooit een mailtje gehad dat iets was opgestuurd.

Wel vreemd zo'n mailtje ...Laten we hopen dan dat ie dan niet volgende week denkt:

Hij is al shipped..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Vreemd, alles werkt hier wel (PSN, store, msn, browsen etc).
Maar ik heb dan wel tele2 als provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Nou, net ff online ge-CoD4-ed, en ik word sinds een paar dagen helemaal zoekgespeeld. Waar ik voor en in het weekend nog heer en meester was op veel servers word ik nu hard geowned :P
Dus ik moet een beetje meer oefenen hehe.

Anyway, ik probeerde dus net wat servers te joinen van mensen van hier die me hadden geinvite in hun game, maar ik kreeg steeds de melding server full, dus dat was jammer. Volgende keer beter :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:37:
Veel fouten kan je gewoon op de Sony site vinden.

Ik denk dat de erorme groei van PS3 bezitters hier ook wel een rol in speelt.
Maar ga dan gewoon ff single playeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:51:
Same here, msn werkt niet en een forum waar ik regelmatig kom is enorm traag. Duurt gemiddeld een kwartier om een pagina te laden.

Ik heb btw internet van kpn, mss zitten hun hier weer achter :X
Ik heb ook KPN.

Bij mij werkt het af-en-toe. Je kan wel aanmelden op MSN maar niet praten. PSN werkt helemaal niet meer.

Misschien een appart topic hierover maken, of is die er al ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:35:
[...]

Ik heb de 2032MW. Die laat er 2 zwarte balkjes zien.
Nu aangesloten via Scart. Over paar dagen via HDMI.
Oke dat is mooi nieuws, bedankt! Ik kan alleen nergens vinden of de 2032MW 1:1 heeft, maar dan zou het dus ook de PS3 kunnen zijn die dit heel handig oplost. Het enige wat mij nu weerhoud om een 245B te halen is dat 1:1, als mijn PS3 K*T beeld weergeeft omdat de 245B geen 1:1 pixelmapping heeft moet ik weer verder zoeken..

Ik heb ook KPN, gaat ook su......ppppperrr...............rtraag

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

KPN issue-tje dus...

Dat kan gebeuren. Zijn nu al 16 mensen die ik hoor dat KPN internet het niet lekker of helemaal niet doet. shit happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:02

kingfriko

100 % BULLY

Ik had vandaag tijdens een uurtje R&C dat de HD het eerste kwartier flink begon te ratelen , had ik ook nog niet eerder gehoord , daarna werd het minder(of ik lette er gewoon wat minder op :) )

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Hebben jullie de PSP shapes your world al gezien in de store? Ik vind hem zo vet in elkaar gezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zacht? Hard? wanneer je gamed of wanneer hij op standby staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol.. heb ook KPN misschien idd een KPN issue :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:03:
[...]

Veel fouten kan je gewoon op de Sony site vinden.

Ik denk dat de erorme groei van PS3 bezitters hier ook wel een rol in speelt.
Maar ga dan gewoon ff single playeren?
Het enige wat ik op de Playstation site vind is een (onvolledig) lijstje gepost door iemand op de Community boards, kun je me misschien linken naar een compleet overzicht?
Het lijkt mij veel praktischer als er direct gemeld wordt wat de fout is (netwerk onbereikbaar, server timeout, whatever). Ik laat in mijn software ook geen foutcodes zien, maar gewoon tekst die verteld wat er aan de hand is.

Ik zit overigens ook via KPN (Planet Internet) dus het lijkt erop dat die vanavond geklooi hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Zijn er al mensen wezen stoeien met de theme's die op internet rondzwerven? Ik heb nu een hele vette gevonden:
Meer info

Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/2905/previewfa2.png

[ Voor 17% gewijzigd door Falcon Heavy op 12-11-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:07
Ja heb nu de Sfere Black draaien, mooi strak theme met m'n eigen gedimde achtergrond uiteraard :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 19:21

_Christiaan_

Master of SOG

OMD schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:21:
KPN issue-tje dus...

Dat kan gebeuren. Zijn nu al 16 mensen die ik hoor dat KPN internet het niet lekker of helemaal niet doet. shit happens.
Maak er maar 17 van, hoewel het probleem nu inmiddels opgelost lijkt te zijn. (ook hier KPN).
edit: herstel, probleem leeft nog steeds.

[ Voor 5% gewijzigd door _Christiaan_ op 12-11-2007 22:52 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:06:
Zijn er al mensen wezen stoeien met de theme's die op internet rondzwerven? Ik heb nu een hele vette gevonden:
Meer info

[afbeelding]
Ik heb em meteen dr opgezet bedankt!
Alleen jammer dat je niet alle witte letters kunt zien door het "masker" wat in het midden wit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:31:
[...]

Ik heb em meteen dr opgezet bedankt!
Alleen jammer dat je niet alle witte letters kunt zien door het "masker" wat in het midden wit is.
Instellingen/Thema/Achtergrond/ (bovenaan) Helderheid staat hier op -2.
Ziet er vet uit !

Net 5 minuten CoD4 online gespeeld, invite van iemand uit mijn lijst dus automatisch ga ik van de server af waar ik op zat. Bleek de server van die invite vol te zitten, sta ik lekker weer in het main screen van CoD 8)7 zo frustrerend dit! Daarna een server gejoined waar de host de server weer stopt. pfff schiet niet op dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:55
Heeft iemand een (internet) adresje voor een goedkope en kwalitatief goede optische kabel voor de de PS3 naar mijn versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

'A toy robot...'

Welke LCD TV is eigenlijk een beetje goed qua prijs kwaliteit voor te gamen op een PS3.
Heb nu een gewone Breedbeeld van Phillips 82 cm breed, wil liefst niet kleiner gaan.

Merk maakt niks uit, prijs wel, liefst zo goedkoop mogelijk :P. Maja voor kwaliteit betaal je natuurlijk, welke hebben jullie en kunnen jullie me er iets over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
Aight! schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:47:
Welke LCD TV is eigenlijk een beetje goed qua prijs kwaliteit voor te gamen op een PS3.
Heb nu een gewone Breedbeeld van Phillips 82 cm breed, wil liefst niet kleiner gaan.

Merk maakt niks uit, prijs wel, liefst zo goedkoop mogelijk :P. Maja voor kwaliteit betaal je natuurlijk, welke hebben jullie en kunnen jullie me er iets over vertellen?
Enige wat ik kan zeggen, check kieskeurig bijv :P

Maar als antwoord, ik kan je de Toshiba 32C3500P aanraden! fantastisch scherm

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:39:
[...]

Instellingen/Thema/Achtergrond/ (bovenaan) Helderheid staat hier op -2.
Ziet er vet uit !

Net 5 minuten CoD4 online gespeeld, invite van iemand uit mijn lijst dus automatisch ga ik van de server af waar ik op zat. Bleek de server van die invite vol te zitten, sta ik lekker weer in het main screen van CoD 8)7 zo frustrerend dit! Daarna een server gejoined waar de host de server weer stopt. pfff schiet niet op dit.
Oja!! daar zat ie ik kon het al niet vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

rlkz schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:58:
[...]

Enige wat ik kan zeggen, check kieskeurig bijv :P

Maar als antwoord, ik kan je de Toshiba 32C3500P aanraden! fantastisch scherm
Die heb ik ook sinds een weekje, top schermpje... ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

supercop7373 schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:47:
Heeft iemand een (internet) adresje voor een goedkope en kwalitatief goede optische kabel voor de de PS3 naar mijn versterker.
15 euro bij de MM.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en netjes.
Meldingen over orders en orderstatussen horen niet in dit topic thuis!