Ja dit is juist het problem. je hebt rank 10 nodig om een clan te joinen en er zijn inderdaad wapens die je kan unlockenswopdark schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:01:
[...]
Ik kan niet goed snappen dat als je gewoon veel lol hebt aan een spel je je zo druk kan maken over je stats dat je bereid bent het spel terug te brengen.Of krijg je soms extra wapens als je een hogere rank hebt?
Ik word hier niet goed van, samen met rammblf proberen we een server te joinen en daar zijn we nu onderhand al een kwartier mee bezig. Wat een gefrot is dit. Ik heb ook geen headset dus kan ik niet terug praten tegen hem 
PSN name is solarfall
PSN name is solarfall
Verwijderd
Bedankt! het werkt nu wel! 
had eerst miin PS3 op 1080i only staan, heb hem nu gezet op 720p en 1080i, zodat ie zelf kan kiezen welke van de twee hij gebruikt.
nogmaals bedankt!
( waarschijnlijk werkte het bij de xbox360 wel goed omdat daar de spellen standaard alle resoluties ondersteunen)
had eerst miin PS3 op 1080i only staan, heb hem nu gezet op 720p en 1080i, zodat ie zelf kan kiezen welke van de twee hij gebruikt.
nogmaals bedankt!
( waarschijnlijk werkte het bij de xbox360 wel goed omdat daar de spellen standaard alle resoluties ondersteunen)
En dan wel een speciale kabel, met aan 1 kant de Ps3-connecter..Heb ik het dan goed?Shiver23 schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:50:
[...]
Dat klopt. Je moet een RGB-Scart kabel kopen. PS2 kabels werken ook. Ik heb ze al vanaf 5 euro online zien staan.
(linkje naar voorbeeldje van wat ik gevonden heb: http://www.consoleshop.nl...rgb-%2B-av-box-cable.html
Hoi..
Als het gewoon puur multi-player zou zijn zou het me ook niets maken, want mijn skill blijft hetzelfde en maakt mij opzich niet uit of er level 5 of 500 voor mijn naam staat.swopdark schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:01:
[...]
Ik kan niet goed snappen dat als je gewoon veel lol hebt aan een spel je je zo druk kan maken over je stats dat je bereid bent het spel terug te brengen.Of krijg je soms extra wapens als je een hogere rank hebt?
Het is dus inderdaad hoe hoger je komt des te meer wapens je hebt, maar ook extra specialiteiten als een granaat laten vallen nadat je neer bent geschoten, etcetera. En om die te unlocken ben je best lang bezig: om een geluidsdemper op je mp5 te krijgen moet je 75 kills maken met dat wapen. Dus niet echt tof als je dat keer op keer moet herhalen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
ps2 en ps3 kabels zijn het zelfde. Alleen de ps3 heeft nog als extra een hdmi poort.plieshout schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:21:
[...]
En dan wel een speciale kabel, met aan 1 kant de Ps3-connecter..Heb ik het dan goed?
(linkje naar voorbeeldje van wat ik gevonden heb: http://www.consoleshop.nl...rgb-%2B-av-box-cable.html
De ene keer is het snel en de andere keer kom je er nog niet in al wacht je een uurVerwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:20:
Pfffff normaal is het een kwestie van een minuut.. ik pak er maar een biertje bij dan
Ga naar de HDMI-settings, zet de resolutie van de PS3 op 720p en zet 1080i of 1080p uit. Niet alle games kunnen even goed 720p upscalen naar hogere resoluties. Omdat je TV 1366x768 is, is het ook onzin om 1080i aan te hebben, want dan gaat de PS3 het beeld upscalen waarna je TV het signaal weer moet downscalen.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:21:
Hee mensen, min eerste post hier op tweakers...
sorry als hetgene wat ik nu ga vragen al eerder gevraagd is, maar ik had geen tijd om de afgelopen 600 pagina's af te zoeken![]()
ik heb dus sinds donderdag een PS3 starter pack, met een HDMI kabel erbij, aangesloten op mijn HDTV ( samsung LE32S62), en op de PS3 de instelling op 1080i staan. Nu heb ik alleen het probleem dat bij heel veel spellen de randen heel erg blokkerig zijn... Ik heb ook een XBOX360 op mijn TV aangesloten staan ( component) en daarbij is er niks mis. Ik weet dat het niet aan de software licht, want als ik screenshots kijk op mijn PC ( staat ook aangesloten op de tv) op dezelfde grootte als het beeld van de playstation, zijn de lijnen vlijmscherp, maar als ik daarna via de playstation speel stikt het van de blokjes....
suggesties?
alvast bedankt
Ik heb gewoon een andere mening, en jouw bevindingen ben ik het deels mee eens (chaos/filmisch walking/death animatie) als je goed leest maar grfx en tank/vliegtuig/helicopter beweging zijn gewoon erg matig en niet realistisch imo. Het ziet er goed uit hoor maar ik had er echt meer van verwacht.Dr. Strangelove schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:41:
[...]
Nog zo iemand die moeite heeft een mening te respecteren. Ik refereer aan de graphics van CoD4, niet de gameplay, en ja, die VIND ik er mooier uitzien dan Uncharted (hoe kan jij trouwens mauwen over gebrek aan samenhang in CoD terwijl je van Uncharted één level hebt gespeeld?). Ik VIND Uncharted geen spel voor mij. Not a damn thing you can do about those two opinions
Goede manier om de sfeer in het topic te verbeteren, heren.
Veel games worden trouwens afgeschoten op het gebrek aan multiplayer (R&C o.a.) maar als een singleplayer ontbreekt/matig is wordt dit amper vermeld. 9-10 voor CoD4 is echt overrated imo.
Over het "mauwen" aan gebrek van samenhang: pre-views beloven gewoon heel veel JUIST door de samenhang van het verhaal. Dit zie je terug in de demo IK wordt gewoon in het verhaal gezogen
dat samen gamen met got is wel cool, helaas nog geen headset.
ennuh moeilijke naam capoeirist.. maar capo voldoet prima door de headset
ennuh moeilijke naam capoeirist.. maar capo voldoet prima door de headset
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Jep, deze werkt. Maar zoals gezegd hoef je dus niet per se een PS3 kabel te hebben. De aansluiting is namelijk gelijk aan die van de PS2, dus je kunt ook zoeken naar een PS2 RGB kabel.plieshout schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:21:
[...]
En dan wel een speciale kabel, met aan 1 kant de Ps3-connecter..Heb ik het dan goed?
zoiets bijvoorbeeld: http://www.futuremax.nl/product_info.php?products_id=204
PSN: Shiver23
Kunnen ze voor PS3 games ook patches maken of is dat niet mogelijk? Want het multiplayer systeem van COD4 zit vol met bugs helaas. Ik vind het een erg leuk spel maar als ik steeds maar weer zolang moet wachten om een keer te kunnen spelen om vervolgens na 1 minuut spelen een "host ended" msg te krijgen, dat is zonde van me tijd.
Ik ben inmiddels weer online, nog maar een keer proberen dan
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen of elke Blu-Ray film Nederlandse subs heeft? Ik zou graag Die Hard 4.0 bestellen via Play.com http://www.play.com/DVD/B...Hard/Product.html?cur=258 maar voor die prijs had ik graag ook ondertiteling
.
Verschijnt hier pas begin 2008

ik ga nu een warhawk server opzetten. Servernaam bierbeer
Mail me op PSN (bierbeer) wie er mee wilt doen dan kan ik even kijken of er een password aangezet moet worden.
Mail me op PSN (bierbeer) wie er mee wilt doen dan kan ik even kijken of er een password aangezet moet worden.
Op Amerikaanse versies zitten volgens mij nooit nederlandse subs, op UK versies wel soms.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:56:
Kan iemand mij vertellen of elke Blu-Ray film Nederlandse subs heeft? Ik zou graag Die Hard 4.0 bestellen via Play.com http://www.play.com/DVD/B...Hard/Product.html?cur=258 maar voor die prijs had ik graag ook ondertiteling.
Je kan misschien kijken op www.highdefdigest.com.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Ik heb dus het hetzelfde met mijn externe Western Digital Elements portable 160GB. Heb ik NTFS geformateerd.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:24:
Shit, mijn WD500GB usb wordt niet meer herkent door de ps3 na installeren van fw2.0. Iemand ook zulke problemen???
Voor herkenning bij de PS3 moet dat dus FAT32 zijn begrijp ik???
Verwijderd
Ja dat klopt, dat kan met bv. fat23format, is binnen 5min. gebeurt.
maarja, ik zit hier nu mooi met 500gb die ik nergens voor kan gebruiken!
Please iemand een oplossing??
Om eerlijk te zijn twijfel ik er zeer aan of die Blu-ray over Nederlandse subs zal beschikken.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:56:
Kan iemand mij vertellen of elke Blu-Ray film Nederlandse subs heeft? Ik zou graag Die Hard 4.0 bestellen via Play.com http://www.play.com/DVD/B...Hard/Product.html?cur=258 maar voor die prijs had ik graag ook ondertiteling.
Engels en andere wereldtalen staan er meestal wel op, maar Nederlands....
En hoe werkt een usb-headset op de PS3. Want mijn usb headset van Logitech wordt niet herkend of er komt in ieder geval geen geluid uit als ik m in de usb-poort plug.
Edit:
Never mind... heb het "al" gevonden. Ging er van uit dat het plug and play was net als op de pc en omdat mijn toetsenbord wel plug and play was toen ik deze in de PS3 plugde.
Maar heb nu alles ingesteld in het menu en het werkt, spaart toch weer geld uit voor een bluetooth headset (al gaat die er wel komen, maar moet nu even sparen voor Assassin's Creed).
[ Voor 19% gewijzigd door FeaR op 11-11-2007 21:48 ]
Ik zag dat Need for speed pro street maar 35 euro kost bij wehkamp. Is niet veel geld voor een spel wat nog uit moet komen.
Ik heb de demo gespeeld maar vond het zelf niks.Bij hoge snelheden is het beeld niet vloeiend genoeg.
Ik heb de demo gespeeld maar vond het zelf niks.Bij hoge snelheden is het beeld niet vloeiend genoeg.
Ik heb het net geprobeerd, maar die nick is toch echt nog steeds bezet. Het klopt volgens mij ook niet wat je zegt. Je kan namelijk als je een User aangemaakt hebt op je playstation een bestaande PSN-account eraan koppelen. Ik bedenk wel een nieuwe leuke voor m'n Europese account.Joosie200 schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:07:
[...]
Juist wel, want je PSN/Playstation Store account zit vastgekoppeld aan je Playstation 3 account. Als je een PS3 account aanmaakt met als land/adres e.d. opgegeven in NL, maak je daarna direct een PSN account aan om zo je via je Playstation 3 account toegang te verschaffen naar de Nederlandse/Europese store. Idem wanneer je als land/adres opgeeft in Amerika, dan maak je daarna meteen een PSN account aan om zo via je Amerikaanse PS3 account toegang te krijgen tot de Amerikaanse store.
Die twee kunnen niet los van elkaar bestaan. Het zijn weliswaar 2 verschillende accounts, maar je PSN account is afhankelijk van je PS3 account.
Je moet wel bij de "system - accessoires" instellingen de specifieke headset kiezen en instellen.En hoe werkt een usb-headset op de PS3. Want mijn usb headset van Logitech wordt niet herkend of er komt in ieder geval geen geluid uit als ik m in de usb-poort plug.
Nadeel is wel dat als je verschillende mic's gebruikt (bijvoorbeeld die van de PS-eye en een bluetooth headset) je deze wel steeds opnieuw moet wisselen in die setup.
[ Voor 25% gewijzigd door Chrasher op 11-11-2007 21:49 ]
PSN-id: Chrasher
Had het gevonden, maar geluid loopt nog wel steeds via de speakers van de tv (of surroundset mits optisch is ingesteld). En ik heb zo'n headset die heel je oren omsluit, dus geluid is wel wat minder. Dus als ik zo'n bluetooth headset neem is dat probleem opgelost, want die zit maar in een oor.Chrasher schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:48:
[...]
Je moet wel bij de "system - accessoires" instellingen de specifieke headset kiezen en instellen.
Nadeel is wel dat als je verschillende mic's gebruikt (bijvoorbeeld die van de PS-eye en een bluetooth headset) je deze wel steeds opnieuw moet wisselen in die setup.
Wellicht is de party op dat moment dan vol of de game is bezig.darkdesign schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:48:
Ik krijg steeds "ERROR unable to connect to host" Als ik iemand party wil joinen.
Yep, alleen de chat van je medespelers kan je via de headset horen, de rest van het geluid blijft over de standaard output gaan.
Een PSP heeft ook support voor een PSN account en ja een PSN account staat op een SERVER! Het lokaal verwijderen verwijdert niet de account zelf. Hoe kunnen ze anders Stats bij games bijschijven...alleen als het een centraal geregistreerde acount is natuurlijk!Satch schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:47:
[...]
Ik heb het net geprobeerd, maar die nick is toch echt nog steeds bezet. Het klopt volgens mij ook niet wat je zegt. Je kan namelijk als je een User aangemaakt hebt op je playstation een bestaande PSN-account eraan koppelen. Ik bedenk wel een nieuwe leuke voor m'n Europese account.
There is no place like ::1
waarom kan ik niks vinden als ik op fat23format zoek? is neem ik aan een programma.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:59:
Ja dat klopt, dat kan met bv. fat23format, is binnen 5min. gebeurt.
ola
Nog meer mensen die wachten op de Time Crisis 4 set?
Giev gun, en om master movies maar eens te quoten: "9 milimeter mit läzer"
PEW PEW
Eye of Judgement filmpjes zijn ook gaaf, maar kweet niet of ik het wat zal vinden, ben meer een "in het donker op bed liggende" gamer
PEW PEW
Eye of Judgement filmpjes zijn ook gaaf, maar kweet niet of ik het wat zal vinden, ben meer een "in het donker op bed liggende" gamer
Verwijderd
Ik zou fat32format eens proberen.Ross schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:10:
[...]
waarom kan ik niks vinden als ik op fat23format zoek? is neem ik aan een programma.
haha piew piew!! Ja ik houd het denk ik op de Wii zapper. Mede dankzij het feit dat ik eurrr wat makkelijker aan spellen kan komen.Gman schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:14:
Nog meer mensen die wachten op de Time Crisis 4 set?![]()
PEW PEW
Ik zit nu al een tijdje over na te denken om een console (PS3 of XB360) aan te schaffen. Momenteel ligt de PS3 voor kwa features (BluRay, ondanks dat ik nog geen HD tv heb (wel een TFT monitor met HDCP support) en de XB360 ligt voor kwa prijs
. Anyways, nu met de komst van de 40 GB Lite versie lijkt het net of de Starters pack (tijdelijk) niet meer leverbaar is? (399 zonder spel en extra controller is toch veel geld, en imho is het met 100,- meer en 2 spellen en een extra controller een betere prijs/inhoud verhouding).
Overigens doet de toekomstige release van GT5 me iets meer naar de PS3 neigen.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Wat is je vraag? Of was het meer een mededeling die ons een warm gevoel moest geven?ND863 schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:29:
Ik zit nu al een tijdje over na te denken om een console (PS3 of XB360) aan te schaffen. Momenteel ligt de PS3 voor kwa features (BluRay, ondanks dat ik nog geen HD tv heb (wel een TFT monitor met HDCP support) en de XB360 ligt voor kwa prijs. Anyways, nu met de komst van de 40 GB Lite versie lijkt het net of de Starters pack (tijdelijk) niet meer leverbaar is? (399 zonder spel en extra controller is toch veel geld, en imho is het met 100,- meer en 2 spellen en een extra controller een betere prijs/inhoud verhouding).

Verwijderd
normaly xbox bundel dus met 1 spel is ook 399 euro.ND863 schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:29:
Ik zit nu al een tijdje over na te denken om een console (PS3 of XB360) aan te schaffen. Momenteel ligt de PS3 voor kwa features (BluRay, ondanks dat ik nog geen HD tv heb (wel een TFT monitor met HDCP support) en de XB360 ligt voor kwa prijs. Anyways, nu met de komst van de 40 GB Lite versie lijkt het net of de Starters pack (tijdelijk) niet meer leverbaar is? (399 zonder spel en extra controller is toch veel geld, en imho is het met 100,- meer en 2 spellen en een extra controller een betere prijs/inhoud verhouding).
Dus tja, kost je 40 euro meer als je import of assassins creed van wehkamp koopt ofzo. Kosten is onderhand wel een non-issue als je het mij vraagt. Zo'n klein verschil en dat verschil wat er is heb je in minder dan een jaar der alweer uit als je graag online functies wilt gebruiken.
Helemaal als je ook een hd speler wil hebben, wat ook voor mij 1 van de redenen was en de mogelijkheid films te streamen etc (niet noodzakelijk maar zeker leuke bonus), is de PS3 gewoon stukken goedkoper.
Verwijderd
Weet er iemand of de PS3 60GB Starters Pack ergens in de aanbieding is?
Het goedkoopste waar ik hem ben tegengekomen is bij Nedgame. Maar ik wil er maximaal 450 euro aan uitgeven.
Het goedkoopste waar ik hem ben tegengekomen is bij Nedgame. Maar ik wil er maximaal 450 euro aan uitgeven.
Verwijderd
Dan zal je lang zoeken als je maar 450 euro voor de 60GB + 2 spellen en extra controller wil betalen. Plus het feit dat de 60GB versie steeds moeilijker te krijgen word
MediaMarkt te Groningen is net zo duur als Nedgame, valt namelijk binnen 5KM zoneVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 01:39:
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Misschien ligt het aan de firmware van je WDC schijf. Ik weet dat er WDC schijven zijn die problemen kunnen veroorzaken als je ze snel formateerd. Probeer een SLOW format en probeer opnieuwsupercop7373 schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:53:
[...]
Ik heb dus het hetzelfde met mijn externe Western Digital Elements portable 160GB. Heb ik NTFS geformateerd.
Voor herkenning bij de PS3 moet dat dus FAT32 zijn begrijp ik???
Dit heeft volgens mij weinig met PS3 ervaringen te maken. Kijk, het is best leuk als mensen hier soms een post plaatsen waarin ze vertellen waar ze voor een mooie aanbieding een PS3 hebben gehaald, maar zulke posts als die van jou hebben we natuurlijk helemaal niks aan. Als je hem alleen voor 450 euro wilt hebben dan wens ik je veel succes, maar dan vind ik wel dat je gewoon zelf even moet zoeken naar zo'n aanbieding...Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 01:39:

Ik zou zo'n starterspack maar kopen als je hem vind voor 499, want voor je het weet (dat weet overigens niemand) gaat het starterspack er misschien wel uit en kun je alleen nog de 40GB of de 60GB of de 80GB zonder spellen krijgen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
ik heb inderdaad snel format gedaan. GA het zo eens proberen om slow te doen.LogiForce schreef op maandag 12 november 2007 @ 02:48:
[...]
Misschien ligt het aan de firmware van je WDC schijf. Ik weet dat er WDC schijven zijn die problemen kunnen veroorzaken als je ze snel formateerd. Probeer een SLOW format en probeer opnieuw
Verwijderd
is dat ook zo bij een stereo headset?Chrasher schreef op zondag 11 november 2007 @ 22:17:
Yep, alleen de chat van je medespelers kan je via de headset horen, de rest van het geluid blijft over de standaard output gaan.
Headset is geen koptelefoon, althans zo wordt hij niet gebruikt. Je kunt wel kiezen om het geluid over de speakers te laten gaan ipv over de headset. Als je nu zorgt dat je headset als koptelefoon fungeert kan het wel.
Verwijderd
Even een vraagje,
Als ik een DVD afspeel via m'n ps3 krijg ik links bovenin m'n tv om de 10sec. te zien dat m'n ps3 via HDMI is aangesloten, eigenlijk knippert er om de 10sec. groot HDMI1 links bovenin m'n scherm, dit is behoorlijk storend tijdens een film, tijdens het gamen heb ik hier geen last van.
Iemand dit eerder gezien\gehoord of weet iemand een oplossing?
Thanx alvast!
Als ik een DVD afspeel via m'n ps3 krijg ik links bovenin m'n tv om de 10sec. te zien dat m'n ps3 via HDMI is aangesloten, eigenlijk knippert er om de 10sec. groot HDMI1 links bovenin m'n scherm, dit is behoorlijk storend tijdens een film, tijdens het gamen heb ik hier geen last van.
Thanx alvast!
Dat klinkt alsof het je TV is ipv van de PS3. Misscihen moet je wat meer vertellen over je TV...Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:05:
Even een vraagje,
Thanx alvast!
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Verwijderd
Ik heb een panasonic tx32-LM70 met 2 HDMI aansluitingen, de PS3 staat via de HDMI1 aangesloten, ik heb het nog niet eerder gezien, je zou toch zeggen dat hij bij het gamen dan ook zou moeten knipperen.Arx schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:08:
[...]
Dat klinkt alsof het je TV is ipv van de PS3. Misscihen moet je wat meer vertellen over je TV...
Verwijderd
Zijn er mensen die de DualShock 3 gaan importeren nu hij gelanceerd is in Japan?
Als ik bijvoorbeeld hier kijk, kost 'ie 55 euro incl. verzending. Daaronder staat overigens wel dat het tot december kan duren voor ze verzonden zijn.
Als ik bijvoorbeeld hier kijk, kost 'ie 55 euro incl. verzending. Daaronder staat overigens wel dat het tot december kan duren voor ze verzonden zijn.
Zat er wel aan te denken om de duslShock3 te importeren, maar niet eerder als volgende maand.. R&C, CoD4, AC, Uncharted.. dat hakte er al best in deze maand 
Heavenly Sword ook uitgespeeld dit weekend trouwens.. Grafisch een juweeltje maar ik vond echt dat het tearing, het stotteren van filmpjes en uiteraard de redelijke lange laadtijden afbreuk doen aan de game.. En dan maar niet te spreken over de lengte van de game... 6-7 uurtjes totaal.
Ik vond het niet echt een toppertje dus.
Had em trouwens gewonnen bij een prijsvraag van PS3Only en eenmaal thuis ontvangen bleek het een "promo-only copy" te zijn met bijbehorend "for display only" doosje, zonder boekje e.d. Beetje jammer dus van PS3Only, maar ach, beter als weer 50€ uitgeven
Heavenly Sword ook uitgespeeld dit weekend trouwens.. Grafisch een juweeltje maar ik vond echt dat het tearing, het stotteren van filmpjes en uiteraard de redelijke lange laadtijden afbreuk doen aan de game.. En dan maar niet te spreken over de lengte van de game... 6-7 uurtjes totaal.
Ik vond het niet echt een toppertje dus.
Had em trouwens gewonnen bij een prijsvraag van PS3Only en eenmaal thuis ontvangen bleek het een "promo-only copy" te zijn met bijbehorend "for display only" doosje, zonder boekje e.d. Beetje jammer dus van PS3Only, maar ach, beter als weer 50€ uitgeven
[ Voor 70% gewijzigd door Vince22 op 12-11-2007 09:57 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Dat de CoD multiplayer zo buggy is als de neten verbaast me niks. CoD2 op de PC online was ook om te huilen pal na release, en de patches die ze na lang zeuren uitbrachten waren niet altijd beter.
Het niet kunnen kiezen welke server je joint is IMHO een dealbreaker. In RFOM zit het ook, en het is gewoon onbeholpen: te traag, je hebt geen controle waar je mee joined etc. Warhawk lost dat veel beter op. Maar ja, dan moet de arme progger weer een server browser maken...
Het niet kunnen kiezen welke server je joint is IMHO een dealbreaker. In RFOM zit het ook, en het is gewoon onbeholpen: te traag, je hebt geen controle waar je mee joined etc. Warhawk lost dat veel beter op. Maar ja, dan moet de arme progger weer een server browser maken...
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Van de devs van COD4 volgend bericht:
Even wachten dus."Wanted to keep you informed with the information we're getting back from the server team. They have made some updates which they feel should resolve the connection problems. If you are still experiencing issues, please provide us with as much important network information as you can, for example:
Your ISP
What's your Router
NAT level
etc.
As much info as you can provide, so we make sure everyone is taken care of.
As always, please let us know if you are still experiencing problems so we can keep the server team on it for you.
A patch isn't required, this issue is unrelated to the game's code. It's a Networking issue with the servers being slammed by the amount of people playing Call of Duty 4: Modern Warfare.
The only real issue is that the servers we're getting hit really hard, especially with the launch in Europe doubling that traffic, just something that requires optimizing on the server side and we've been working with the PSN COD4 Server team from the moment it started having issues assisting any way we can to help them get them up to speed faster.
Thanks for all the patience everyone, and this will not be a long term problem and as I said is merely server downtime issues."
Phusebox, die problemen heb ik ook met update 2.00. Van een film van 1:10 uur kopieert de PS3 maar 41:41 minuten naar zijn harde schijf. De eerste keer dacht ik nog dat het misschien aan de verbinding lag (wifi), maar de tweede keer werden er ook exact 41:41 minuten gekopieerd. Op de server (mijn pc) duurt deze film (avi) wel gewoon 1:10 uur. Erg vaag!Phusebox schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:33:
leuk die 2.00 update; sinds de update kan ik geen bestanden meer via het netwerk naar mijn ps3 kopieren, of althans in ieder geval geen mp4 bestanden
Iemand hetzelfde probleem, of beter nog: een oplossing?!
heeft assassins creed eigenlijk rumble ondersteuning? dan ga ik wel een rumble controller importeren
toch maar niet de witte overigens... ziet er beetje cheap uit vind ik nu
toch maar niet de witte overigens... ziet er beetje cheap uit vind ik nu
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Op IGN hebben ze de Dualshock 3 ook getest:
Klinkt goed. Vraag me toch echt af of er nou gewoon rumble of touchsense in zit. Is nog steeds niet heel duidelijk.The best rumble experience so far has to go to the Gran Turismo 5 Prologue demo. As great as the demo is without rumble, it really takes on a new level when you can physically feel your car accelerate. If you do manage to get an import version of the Dual Shock 3, we'd suggest trying out this demo first.
Ik ga zo naar de MM in Alphen. Effe kijken of AC daar stiekum al ligt... Vorige week woensdag namelijk ook al COD4 gekocht (ipv vrijdag)... AC komt de 15e uit, en meestal liggen ze er al 2 a 3 dagen voordat ze uitkomen... Ik hoop het echt!
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Nu iTunes nog alhoewel TVersity simpel en snel te installeren is.Dutchzilla schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:59:
de nieuwste winamp kan ook overweg met de ps3!!
Verwijderd
Wel even de waarheid vertellen hoorVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:52:
[...]
normaly xbox bundel dus met 1 spel is ook 399 euro.
[...]

Xbox 360 Premium + Halo 3 kost bijvoorbeeld €379,-
Laatst trouwens een klein stukje R&C gespeeld
Grafisch erg leuk en de humor is ook geweldig!
Heb je RGB Full range misschien aanstaan? Probeer die eens uit te zetten. Verder zou de 24p functie veranderingen kunnen brengenVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:14:
[...]
Ik heb een panasonic tx32-LM70 met 2 HDMI aansluitingen, de PS3 staat via de HDMI1 aangesloten, ik heb het nog niet eerder gezien, je zou toch zeggen dat hij bij het gamen dan ook zou moeten knipperen.
Hoogstens een gerelateerd probleem, en dat is dat de data doorvoer snelheid lager of de overhead hoger lijkt te zijn geworden bij MP4 streaming.(verder had ik met tversity al wat verbindingsissues en gebruik ik nu meestal Nero.)Kaskraker schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:53:
[...]
Phusebox, die problemen heb ik ook met update 2.00. Van een film van 1:10 uur kopieert de PS3 maar 41:41 minuten naar zijn harde schijf. De eerste keer dacht ik nog dat het misschien aan de verbinding lag (wifi), maar de tweede keer werden er ook exact 41:41 minuten gekopieerd. Op de server (mijn pc) duurt deze film (avi) wel gewoon 1:10 uur. Erg vaag!
Als ik nu spoel zie ik de bitrate bij het starten van het normale afspelen ineens naar de 20-30 Mbit springen, als de stream bijvoorbeeld gemiddeld op de 8 Mbit zat.
[ Voor 8% gewijzigd door Sentry23 op 12-11-2007 11:35 ]
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Ik kan dit bevestigen, alleen net iets anders. Ik stream mijn ---- episodes naar mijn PS3, en sinds de 2.00 update strand hij exact op de laatste 10 minuten (42 minutes per aflevering). Dus het lijkt erop dat de laatste 25% van een film niet wordt afgespeeld / gecopieerd. Overigens heb ik geen problemen met de muziek.Kaskraker schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:53:
[...]
Phusebox, die problemen heb ik ook met update 2.00. Van een film van 1:10 uur kopieert de PS3 maar 41:41 minuten naar zijn harde schijf. De eerste keer dacht ik nog dat het misschien aan de verbinding lag (wifi), maar de tweede keer werden er ook exact 41:41 minuten gekopieerd. Op de server (mijn pc) duurt deze film (avi) wel gewoon 1:10 uur. Erg vaag!
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Als je je auto voelt optrekken is dat wel gaaf. Normaal voel je toch alleen iets als je ergens tegenaan botst?Shiver23 schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:13:
Op IGN hebben ze de Dualshock 3 ook getest:
[...]
Klinkt goed. Vraag me toch echt af of er nou gewoon rumble of touchsense in zit. Is nog steeds niet heel duidelijk.
Kies dan voor 'Hong Kong' want daar gaat alles in het Engels....en zit je toch in Asia...FeaR1986 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:08:
[...]
. Maar let wel dat je een adres moet hebben. Voor de US-account is dat niet zo'n probleem want alles is in het Engels en dus goed te lezen. Maar voor de Jap account moet je even een tutorial google-en want zodra je Japan als land selecteert wordt alles redelijk onleesbaar mits je Japans kan lezen.
Succes ermee
Voor iedereen die bij 3busymen uncharted heeft besteld:
Vorige week heb je al een mailtje ontvangen dat hij verzonden was (net zoals ik). Ik heb daarop meteen gevraagd of het echt verzonden was of dat het een automatisch mailtje was. Antwoord van 3bsuymen:
Vorige week heb je al een mailtje ontvangen dat hij verzonden was (net zoals ik). Ik heb daarop meteen gevraagd of het echt verzonden was of dat het een automatisch mailtje was. Antwoord van 3bsuymen:
JAMMER DUS! Even wachten nog... lekker AC spelen dan vanaf woensdag!that was automatic. This game will ship on release date 11/19/07 if I get it before then I will ship it earlier. thank you
Verwijderd
Had ik eerst ook gedaan, maar dat is toch een andere store dan de japanse hoor. In elk geval de GT5 demo staat er niet op.sysiwan schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:56:
[...]
Kies dan voor 'Hong Kong' want daar gaat alles in het Engels....en zit je toch in Asia...
Er is een fix van Tversity uitArx schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:33:
[...]
Ik kan dit bevestigen, alleen net iets anders. Ik stream mijn ---- episodes naar mijn PS3, en sinds de 2.00 update strand hij exact op de laatste 10 minuten (42 minutes per aflevering). Dus het lijkt erop dat de laatste 25% van een film niet wordt afgespeeld / gecopieerd. Overigens heb ik geen problemen met de muziek.
http://download.tversity.com/TVersitySetup_0_9_11_2a.exe die het nu ook mogelijk maakt om fwd/rev te spoelen op transcoded streams, en de problemen met de afgebroken streams oplost.
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Laat me ff weten of het gelukt issupercop7373 schreef op maandag 12 november 2007 @ 08:02:
[...]
ik heb inderdaad snel format gedaan. GA het zo eens proberen om slow te doen.
Ben wel nieuwsgierig namelijk of dat idd het probleem was.
Verwijderd
Klopt, baalde ik ook wel een beetje van want het leest in het Engels allemaal net even wat makkelijker natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:01:
[...]
Had ik eerst ook gedaan, maar dat is toch een andere store dan de japanse hoor. In elk geval de GT5 demo staat er niet op.
Waar ik wel ZO ongelooflijk van baal is dat nu wéér (net zoals op de PS2) je niét dvd kan kijken als je gebruik maakt van de RGB output. Dan heb je dus weer groen beeld. Let wel, dit geldt voor "echte" RGB output hè, niet het aansluiten op een Scart blokkie wat natuurlijk een onzinmethode is.
Ik snap werkelijk niet dat Sony dit nu weer doet. Je MOET nu dus ofwel via composiet kijken (naadje) of een HDTV hebben. Wat een onzin!
Wel mooi dat dat er nu inzit jaSentry23 schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:02:
Er is een fix van Tversity uit
http://download.tversity.com/TVersitySetup_0_9_11_2a.exe die het nu ook mogelijk maakt om fwd/rev te spoelen op transcoded streams, en de problemen met de afgebroken streams oplost.
PSN id: NL_SToRM
Straks meteen maar even kijken of ie nou goed draait... en of mkv nu ook beter werkt, kreeg het gewoon niet aan de praat, elke keer de audio helemaal stotterig en alles.
Als ik idd vooruit en terug kan spoelen zou dat geniaal zijn.Sentry23 schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:02:
[...]
Er is een fix van Tversity uit
Dat is het enige waar ik van baal dat het nog niet goed werkte.
Ik had ook vaak dat als ik het een tijdje op pauze had gehad dat hij dan niet meer verder wilde spelen.
Hopen dat dat ook opgelost is.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
slow gedaan, maar nog steeds niet herkend. heb nu maar een partitie aangemaakt van 10 gb FAT32 en die wordt wel herkendsupercop7373 schreef op maandag 12 november 2007 @ 08:02:
[...]
ik heb inderdaad snel format gedaan. GA het zo eens proberen om slow te doen.
Verwijderd
Als ik de 40 Gb interne harde schijf wil vervangen voor een grotere harde schijf, zit er dan een maximale grootte aan?
Waar vind ik de Linux die geschikt is voor de PS3?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Vince: dat kan ook een bandbreedte/performance probleem zijn. Transcoden van MKV kost erg veel CPU tijd, en behoorlijk wat bandbreedte. Zit je wireless of wired ? En heb je al eens met een naar mp4 geconverteerde mkv geprobeerd ? (dat lost in ieder geval een performance probleem op)Vince22 schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:38:
Straks meteen maar even kijken of ie nou goed draait... en of mkv nu ook beter werkt, kreeg het gewoon niet aan de praat, elke keer de audio helemaal stotterig en alles.
Ik heb zelf mijn hdd vervangen voor een 160 gigger (ik had 60) maar heb gehoord dat mensen er ook al een 320 in hadden gegooid (volgens mij in dit of het vorige topic).Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:51:
Als ik de 40 Gb interne harde schijf wil vervangen voor een grotere harde schijf, zit er dan een maximale grootte aan?
Alvast bedankt!
En de Feisty Fawn release (7.04) van Ubuntu kun je rechtstreeks van de Ubuntu site downloaden. Andere keuzes kunnen Fedora of YellowDog linux zijn... succes
Mijn PS3 zit bedraad aan Linksys WRT54G, van daar naar de Livebox, van daar naar Pc, gemiddeld 8 á 9 MB upload van PC naar PS3 wanneer stevig kopierend/streamend.Sentry23 schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:52:
[...]
Vince: dat kan ook een bandbreedte/performance probleem zijn. Transcoden van MKV kost erg veel CPU tijd, en behoorlijk wat bandbreedte. Zit je wireless of wired ? En heb je al eens met een naar mp4 geconverteerde mkv geprobeerd ? (dat lost in ieder geval een performance probleem op)
Ik heb mkv files van Heroes en CSI in mkv, die het voorheen goed deden inclusief geluid, maar sinds 2 weken krijg ik het gewoon niet meer werkend. Ik heb jouw tool ook gebruikt maar om telkens na het downloaden het te moeten omzetten naar MP4 vind ik weer een beetje te veel werk (ja ik ben lui --> sysadmin hé
De audio klinkt trouwens niet stotterend, het klinkt vervormd... Qua beeld lopen de streams wel constant en zonder hapering/stottering, dus een bandbreedte probleem lijkt mij uitgesloten.
[ Voor 6% gewijzigd door Vince22 op 12-11-2007 13:04 ]
Verwijderd
Ik heb dus sinds vrijdag mijn PS3 60gb van de jarige Bart S, maar ik kan maar niet wennen aan de PS-controller. (kramp, zere vingers, frustratie.)
Mijn handen zijn gewoon te groot voor de sixaxis, terwijl ik nooit problemen heb met de 360 of S-controller van Xbox; daarom vroeg ik me af of er meer mensen zijn met deze problemen en aangezien Sony hier niks aan doet ben ik gaan kijken bij de 3rd-party fabrikanten.
Ik heb er een paar die mijn interresse hebben:
-Thrustmaster Run 'N' Drive Wireless 3-1 Gamepad (+/- 35€)
-Logitech Cordless Action Controller - goedgekeurd door Sony PS.(37-45€) (Met rumble én motion sensor?)
-Logitech Chillstream Controller - goedgekeurd door Sony PS.(27-32€)
Heeft iemand (met normaal grote handen) ervaring met deze controllers?
Het liefst zou ik een 360 controller erop aansluiten vanwege de 'feel', de maat en dat knuppeltje de op de plaats van de D-pad, maarja dat gaat niet
Mijn handen zijn gewoon te groot voor de sixaxis, terwijl ik nooit problemen heb met de 360 of S-controller van Xbox; daarom vroeg ik me af of er meer mensen zijn met deze problemen en aangezien Sony hier niks aan doet ben ik gaan kijken bij de 3rd-party fabrikanten.
-Logitech Cordless Action Controller - goedgekeurd door Sony PS.(37-45€) (Met rumble én motion sensor?)
Het liefst zou ik een 360 controller erop aansluiten vanwege de 'feel', de maat en dat knuppeltje de op de plaats van de D-pad, maarja dat gaat niet
Verwijderd
Bah, tijd geleden Ratchet gepre-ordered bij Bol.com en ze hebben hem daar nog niet op voorraad. Levertijd staat nu op voor 5-10 (werk)dagen). Net even bij de Mediamarkt gaan kijken, in Maastricht, hier lagen nog de pre-order doosjes van Ratchet
. Het spel is toch afgelopen vrijdag uitgekomen...
Is er een manier om te zorgen dat de PS3 een betere ontvangst krijgt? Waar ik met mijn laptop in dezelfde kamer prima ontvangst krijg, krijgt de PS3 net 15-20% binnen

Is er een manier om te zorgen dat de PS3 een betere ontvangst krijgt? Waar ik met mijn laptop in dezelfde kamer prima ontvangst krijg, krijgt de PS3 net 15-20% binnen
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 13:12 ]
Hoe kan je films eigenlijk kopieren naar je HD van de PS3? Normaal kan je met het driehoek icoontje ( bovenste knop ) options opvragen voor bestanden enzo. Heb je in die options dan de option om te kopieren naar de HD? Ben hem nog niet tegen gekomen.
Dit stond niet in mijn beschrijving van het kopiëer-probleem, maar ook bij mij werd met update 2.00 de film afgekapt bij het streamen en ook nog eens op exact dezelfde plek als waar het kopiëren stopte (na 41:41 minuten). Volgens Sentry23 is het probleem dus in een nieuwe versie van TVersity opgelost. (waar ik dacht dat het aan de PS3 lag).Arx schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:33:
[...]
Ik kan dit bevestigen, alleen net iets anders. Ik stream mijn ---- episodes naar mijn PS3, en sinds de 2.00 update strand hij exact op de laatste 10 minuten (42 minutes per aflevering). Dus het lijkt erop dat de laatste 25% van een film niet wordt afgespeeld / gecopieerd. Overigens heb ik geen problemen met de muziek.
Vanavond ga ik dus maar meteen proberen of dit het probleem oplost!
[ Voor 5% gewijzigd door Kaskraker op 12-11-2007 13:14 ]
Bandbreedte genoeg dus. Pakt hij ffdshow audio decoding of ac3filter audio decoding ? In beide kan je redelijk wat tweaken, maar het klinkt bijna als een ac3filter probleem waar de bitdiepte/kanaalinstelling niet goed staat voor de output.Vince22 schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:01:
[...]
Mijn PS3 zit bedraad aan Linksys WRT54G, van daar naar de Livebox, van daar naar Pc, gemiddeld 8 á 9 MB upload van PC naar PS3 wanneer stevig kopierend/streamend.
De audio klinkt trouwens niet stotterend, het klinkt vervormd... Qua beeld lopen de streams wel constant en zonder hapering/stottering, dus een bandbreedte probleem lijkt mij uitgesloten.
Je kan naar een externe HD kopieeren of andersom, idd via "driehoekje > Copy To"technoaddict schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:13:
Hoe kan je films eigenlijk kopieren naar je HD van de PS3? Normaal kan je met het driehoek icoontje ( bovenste knop ) options opvragen voor bestanden enzo. Heb je in die options dan de option om te kopieren naar de HD? Ben hem nog niet tegen gekomen.
Ik zal vanavond als ik thuis ben (uurtje of 6) meteen even alle stappen weer doorlopen om dit varkentje eens even te wassen...Sentry23 schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:13:
[...]
Bandbreedte genoeg dus. Pakt hij ffdshow audio decoding of ac3filter audio decoding ? In beide kan je redelijk wat tweaken, maar het klinkt bijna als een ac3filter probleem waar de bitdiepte/kanaalinstelling niet goed staat voor de output.
Zelf dacht ik aan:
1: Herinstallatie codecs + register opschonen van ac3 shit e.d.
2: Herinstallatie Tversity
3: uitschakelen ac3 filter in opties ffdshow
Als je zo 1-2-3 nog meer dingen weet of een stappenplan hebt om tversity goed werkend te krijgen, maak je mij een gelukkig persoon
[ Voor 0% gewijzigd door Vince22 op 12-11-2007 13:24 . Reden: Tags goedgezet ]
Ik heb vaak het probleem dat mijn PS3 de TVersity server pas vind nadat ik de server een aantel keer geherstart heb en opnieuw ga zoeken op mijn PS3. Ik heb het al een aantal keer opnieuw geinstalleerd, nieuwe versie van FFDshow en nu ook met de nieuwe update van TVersity heb ik hier nog last van.
Iemand die het ook heeft of me kan vertellen hoe ik het voorkom?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Snap eigenlijk niet dat je er last van kan hebben... Ik heb zelf ook enorme koleschoppen, maar totaal geen last van de controller, dus dat je handen te groot zijn, kan ik bijna niet geloven. Wat ik dan wel weer denk is dat je gewoon moet gaan wennen aan de controller, want dat had ik iig ook nodig, na een GameCube ding gewend te zijn...Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:10:
Ik heb dus sinds vrijdag mijn PS3 60gb van de jarige Bart S, maar ik kan maar niet wennen aan de PS-controller. (kramp, zere vingers, frustratie.)
Ik heb dit ook. Op vista. geen ervaring met tversity op XP. Als ik dan op pc herstart van tversity doe verschijnt ie meteen op mijn ps3. Soms gebeurt het ook als ik bijv eerst mp3s geluisterd heb, daarna een filmpje ( lokaal..trailer van game bijv) opstart en dan weer mp3 wil luisteren .Moet dan "restart sharing"op tversity doen.
Gekkenhuis schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:24:
Ik heb vaak het probleem dat mijn PS3 de TVersity server pas vind nadat ik de server een aantel keer geherstart heb en opnieuw ga zoeken op mijn PS3. Ik heb het al een aantal keer opnieuw geinstalleerd, nieuwe versie van FFDshow en nu ook met de nieuwe update van TVersity heb ik hier nog last van.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Weet iemand hoe je 720p mkv bestanden (Series over het algemeen) zo kan remuxen dat je ze op de PS3 kan afspelen? Ik heb namelijk geen zin om alles opnieuw te encoden.
Overigens heb ik alleen Mac's en Linux bakken in huis.
Overigens heb ik alleen Mac's en Linux bakken in huis.
Ik heb het onder XP.amsterdammertje schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:32:
Ik heb dit ook. Op vista. geen ervaring met tversity op XP. Als ik dan op pc herstart van tversity doe verschijnt ie meteen op mijn ps3. Soms gebeurt het ook als ik bijv eerst mp3s geluisterd heb, daarna een filmpje ( lokaal..trailer van game bijv) opstart en dan weer mp3 wil luisteren .Moet dan "restart sharing"op tversity doen.
[...]
Check ook:Vince22 schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:24:
[...]
Ik zal vanavond als ik thuis ben (uurtje of 6) meteen even alle stappen weer doorlopen om dit varkentje eens even te wassen...
Zelf dacht ik aan:
1: Herinstallatie codecs + register opschonen van ac3 shit e.d.
2: Herinstallatie Tversity
3: uitschakelen ac3 filter in opties ffdshow
Als je zo 1-2-3 nog meer dingen weet of een stappenplan hebt om tversity goed werkend te krijgen, maak je mij een gelukkig persoon
Playstation 3 als mediacenter
Kan iemand iets zeggen over de beeld/geluid synchronisatie bij PS1 en PS2 spellen op de PS3? Ik heb het hier niet over syncrhonisatieproblemen veroorzaakt door beeldverbeterende technieken (processing) in de televisie zelf, maar echt een sync-probleem veroorzaakt door timing-nuances in de hardware. Op de PS2 is het namelijk zo dat bij PS1 Dance Dance Revolution spellen de registratie van de controller niet synchroon loopt met de weergave van het beeld en muziek. Dit is een door Sony en Konami bevestigd probleem. Hierdoor zijn de PS1 Bemani spellen onspeelbaar op de PS2.
Specifiek zijn mijn vragen voor de PS3:
- Zijn er timing problemen voor DDR en Beatmania bekend voor de PS1 versies?
- Zijn er timing problemen voor DDR en Beatmania bekend voor de PS2 versies?
- Introduceert het gebruik van upscanning naar HD door de PS3 voor timing-problemen of anderzijds lag in Bemani spellen?
Specifiek zijn mijn vragen voor de PS3:
- Zijn er timing problemen voor DDR en Beatmania bekend voor de PS1 versies?
- Zijn er timing problemen voor DDR en Beatmania bekend voor de PS2 versies?
- Introduceert het gebruik van upscanning naar HD door de PS3 voor timing-problemen of anderzijds lag in Bemani spellen?
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Thanks Sysiwan... Ga mn vragen daar verder stellen! Dan kan het nu verder ontopic
Verwijderd
Ik wil er een, maar waar? Wel de 60gb 4usb backwardscompatible starter kit, niet die nieuwe beperkte 40gig
KLIKVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:58:
Ik wil er een, maar waar? Wel de 60gb 4usb backwardscompatible starter kit, niet die nieuwe beperkte 40gig
wat dacht je hiervan?
Die Thrustmaster zou ik niet halen, heb hem hier ook liggen (cadeautje) en dat is rommel.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:10:
Die Logitech Cordless ligt iets beter in de [grotere] hand dan de originele Sony, maar volgens mij mis je daar de analoge L2 en R2 en hij is een stuk zwaarder (zitten batterijen in).
Eigenlijk zou je die Logitech even in je handen moeten hebben, want iedereen heeft andere ervaringen met die controlleers. Ikzelf prefereer nog steeds de Sixaxis, met die Logitech close op de tweede plek.
OK. Sure just a Shortcut.Vince22 schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:55:
Thanks Sysiwan... Ga mn vragen daar verder stellen! Dan kan het nu verder ontopic
http://forums.tversity.com/viewtopic.php?t=7913
Mmm dat is een mystery wel filesystem de PS3 gebruikt. Het is geen FAT32..of FAT! Het is iets heel anders en zelfs geen linux filesystem. Oh well zo belangrijk is het niet maar het zal niet gelimiteerd zijn zoals FAT32Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:51:
Alvast bedankt!
Heb zelf de chillstream gekocht helaas is het "maar" een playstation 2 controller, dus wel rumble maar geen sixaxis! Hij is behoorlijk grooten ligt daardoor iets strakker in de hand. Zelf heb ik nog steed de voorkeur voor de sixaxis maar ja zonder rumble!Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:10:
De Logitech Cordless Action Controller is voor de PS2 volgens de logitech site.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:10:
Heeft wel rumble (vraag is of het werkt) maar geen motion sensor.
Oa Big Ben en Madcatz hebben controllers met motion sensor.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:17:
[...]
3-5 werkdagen levertijd is iets anders dan niet op voorraad hoor.
I knows, ik had gebeld maar ze wist niet zeker of ze de 3-5 werkdagen konden beloven
Tnx!
Drie dagen is wel erg kort om aan een nieuwe controller te wennen vooral omdat de layout heel anders is dan de controllers die je voorheen gebruikte.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:10:
En de reden dat Sony hier niets aan doet is omdat de Playstation controller over het algemeen al jaren wordt beschouwd als beste controller (vandaar dat er ook veel controllers voor de pc zijn met dezelfde lay-out). En bovenstaande is ook de reden dat er zeer weinig veranderd is vanaf de Dual-Shock controller voor de Playstation 1.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Post ontopic en netjes.
Meldingen over orders en orderstatussen horen niet in dit topic thuis!
Post ontopic en netjes.
Meldingen over orders en orderstatussen horen niet in dit topic thuis!