Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.063 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance vind ik op wel cool ,vooral de settings in het begin met die steden in GB. Ik heb het speel even op hold gezet en heb Motorstorm ingeruild voor een ander spel met 30 euro bijbetaling ,namelijk fifa 08 en daar ben ik al een week zoet mee en nu COD4 ga ik me ook
dik mee vermaken en vooral als er binnen 2 maanden extra maps erbijkomen voor online heb ik
er wel weer een paar maanden plezier van, daarbij kun je veel demo's downloaden en dat is ook
best wel leuk. zo wacht ik op GRAW2 tot die goedkoper in de bak ligt en de demo was super
MASTER en deze heb ik dan ook al een paar keer gedaan. Ziet er allemaal goed uit.

Gasten zoals die Gayboy van Gamekings altijd zegt "check JE Latersss" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSPonderdelen schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:16:
Vandaag ook maar eens COD4 aangeschaft alleen hij blijft volgens mij hangen als ik splitscreens multiplayer wilt doen. Home knop enz werkt dan niet meer ook om online te gaan is me niet gelukt staat steeds dat die zoekt naar officiele matces ofz. Zal zo nog eens kijken als ik weer niet verder kom in de singelplayer mode(owe wat is die grof:D)
Het zelfde probleem heb ik hier ook, eerst dacht ik dat het aan een bepaalde gamemode lag bij splitscreen. Maar hij blijft af en toe gewoon hangen op 1/5 tijdens het laden van een map en dan moet je de PS3 uitschakelen.
Online wil niet echt lukken, maar dat kan ook aan m'n brakke wireless verbinding liggen. Downloading game packets gebeurt in een paar seconde, maar het duurt een paar minuten voor dat hij een spel vindt om te joinen waarna het blijkt dat ik de enige ben in de game. Hoe lang ik ook wacht er joint niemand, zal wel aan de wireless liggen. PSN vliegt er ook om de haverklap uit, enige wat enigzins lekker werkt is het downloaden van demo's, wordt tijd dat ik er een kabel heen leg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06:22
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:54:
als games 75 euro worden , dan ben ik weg. Had al moeite met 65 euro voor COD.

Gelukkig wilde ik Assasin Creed bestellen in NL en kwam bij wehkamp uit 44,99 euro's en ik
denk persoonlijk dat dit mijn laatste game wordt voor dit jaar. Mischien dat ik timeshift
nog koop maar dan wel via internet via dvdboxofice, amazon of play.com maar in ieder geval
niet in NL.

Paar jaar geleden kocht je games voor 40-50 euro en dat vind ik ook al redelijk duur, maar dat heb ik er nog wel voor over maar 75 euro .WOW

Trouwens waarom zijn HD_DVD goedkoper dan blue-ray DVD . zag Patriot maar was 30 euro en in de bak 6,99 extended edition. en HD-DVD was 14,95 .. mmm denk dat SOny die Blue-ray protocol er snel moet doordrukken via goedkopere spelers en goedkopere BlueRay schijven.

Iemand nog tips voor site's waar je goedkoop blue ray kan kopen
Ik bestel voornamelijk films bij www.rodisc.nl, games hebben ze er ook maar die zijn bij de MM iets goedkoper.

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
FeaR1986 schreef op zondag 11 november 2007 @ 00:25:
[...]

Denk niet dat games €75 gaan worden, vraag me niet waarom maar iets zegt mij dat Sony ook wel weet dat het niet goed gaat komen als de prijs zo om hoog gaat.
En een paar jaar geleden had ik nog een PS2 en legde ik ook 59,99 neer voor een spel. Dus waar jij die 40-50 euro vandaan haalt?

HD-DVD is in de meeste winkels toch minimaal €5 goedkoper dan de gelijknamige Blu-Ray. Dus na 20 van zulke aankopen zou je de HD-DVD-Drive er al weer uit hebben. Klinkt toch best aantrekkelijk. Maar wellicht is Sony ook daar op de goede weg. Eerst waren de nieuwe Blu-Rays alllemaal €35 en ik heb eergister Hostel: Part 2 gehaald voor nog geen drie tientjes. Het is geen groot verschil, maar het is toch minder. En bij de Makro willen de Blu-Rays nog wel eens onder de 20 euro duiken.

Net een paar potjes online Call of Duty 4 gespeeld. Wordt vierkant in de rondte gepwned, maar komt mede omdat ik echt verdwaal in die maps en dat ik nog niet gewend ben aan het gebruik van de map en de snelheid van de game. Maar vind het nu al leuker dan Halo 3. Maar had net wel een fout in CoD 4: ik koos net voor de spawn een andere class met wapen en toen had ik opeens geen geluid meer. Toen maar voortijdig gestopt, helaas mis je dan wel xp en ranks...
kom maar snel terug naar resistance ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Laatst online: 11-09 09:59
net demo uitgespeeld... kvond "makkelijke" best vrij moeilijk.... verder leek het af en toe dat de vijanden wallhacks hadden aangezien ze altijd wisten welke kan van de rots ik zat te schuilen...verder raken ze je ook nog eens van ontzettend verre afstand.... naja verder een heel vermakelijke game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Laatst online: 11-09 09:59
btw ik speel RFOM online (ik ben echt een ontzettende nub).
mijn PSN-ID= Qtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Zal je toevoegen morgen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Mars18 schreef op zondag 11 november 2007 @ 00:46:
[...]
kom maar snel terug naar resistance ;)
CoD 4 is echt zo veel vetter dan R:FoM. Zeker nu ik de besturing beter door heb en de mini-map beter snap. Haal nu positieve kill/death ratio's en zelfs 'killingsprees' of hoe het in CoD 4 ook heten mag. Net level 5 geworden na nog geen uur spelen. En nu wordt het nog leuker, want ik kan nu veel extra's unlocken én veel xp verdienen (de marksman challenges). Dus mij zie je voorlopig niet online bij R:FoM.

Edit:
Oke dit is toch opeens een stuk minder leuk. Ik haal nog geen 15 minuten geleden level 5 met bijhorend xp en beloningen. Ik start nu weer een multiplayer game, de instellingen worden gedownload en ik sta weer op level 2. Moet je iets saven voordat je de game afsluit, alleen teruggaan naar het hoofdmenu of iets anders? Want kan het niet echt waarderen als ik zo mijn xp kwijt raak :'( |:( 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door FeaR op 11-11-2007 02:21 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

ik had een mischien wel beetje domme vraag :$

als ik nou een hdmi to dvi kabel koop en men ps3 op men tft monitor aansluit(moet kunnen met sommige monitors aldus eerdere feedback). Is deze dan hd of niet aangezien een gewone monitor wel een hoge resolutie aankan.

nogmaals mischien is het een domme vraag maar ik vroeg het me gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:18:
Zo dan. Schrok me de nete vandaag in de FRS. Ratchet & Clank, 75 euro!!
Drakes Fortune ook!
(zie artikel: http://www.bashers.nl/200...unt_ratchet_kost_7499.php)
Zo prijzen ze zichzelf de markt uit 8)7 ik raad dan ook iedereen af om zoveel geld voor een game uit te geven. Met name adventures (vind ik persoonlijk) hebben weinig replay waarde. Ratchet and Clank een keer uitgespeeld zal ik niet zo snel weer oppakken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
luppien schreef op zondag 11 november 2007 @ 02:30:
ik had een mischien wel beetje domme vraag :$

als ik nou een hdmi to dvi kabel koop en men ps3 op men tft monitor aansluit(moet kunnen met sommige monitors aldus eerdere feedback). Is deze dan hd of niet aangezien een gewone monitor wel een hoge resolutie aankan.

nogmaals mischien is het een domme vraag maar ik vroeg het me gewoon af.
Let erop dat je TFT scherm wel HDCP ondersteunt! Zonder dit gegeven zal je waarschijnlijk geen beeld krijgen. Zie andere delen met deze zoekterm.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
Toch wel humor hoor, eerst wordt Uncharted de grond in gestampt gebaseerd op wat beta filmpjes en vervolgens is iedereen laaiend enthousiant na de demo
Niet iedereen :)

Om te beginnen moet ik zeggen dat ik altijd een hekel aan Tomb Raider gehad heb, dus het genre van 3rd person games is bij mij niet echt bekend qua speelstijl (m.u.v. MGS dat ik super vind), maar ik zal dan toch ongevraagd mijn mening geven.

Om te beginnen was ik teleurgesteld door de graphics. Ik vond het detail in de gezichten vrij laag, lager dan ik in veel andere games tegenwoordig zie. De textures zijn ook vrij saai en low res. Vervolgens lijkt de polygon count aan de lage kant; veel platte en hoekige oppervlakken (die parachute is gewoon ranzig, de meeste ledges zijn erg simpel vormgegeven), en als vliegtuigliefhebber deed het pijn om te zien hoe slecht het watervliegtuig gemodelleerd was. De motorgondels waren gewoon crap vormgegeven, alsof we het over een spel uit begin jaren 90 hebben. Watereffecten zien eruit als 1st gen pixelshaderoefeningetjes. Dit zijn details, maar het zijn details die veel andere spellen wél goed doen.

De gameplay is zoals gezegd mijn stijl niet, maar na alle previews had ik gehoopt dat dit spel me zou overtuigen. Helaas. Het blijft vaak zoeken naar waar je naartoe moet en er zijn onzichtbare barrieres (ik kan wel hoge hellingen afspringen maar niet over een boomstronk op kniehoogte heen). Enemies komen uit het niets, en als je een area van voor naar achteren gecleared denkt te hebben verschijnen ze achter je opeens weer. Zucht.

Ik had Uncharted op mijn lijstje staan, maar het is er keihard afgeflikkerd. Ik kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die het 'da shizzle' vinden, maar mij spreekt het persoonlijk net zo weinig aan als al die Tomb Raider spellen die de schappen hebben vervuild het afgelopen decennium. Ik hoop dat Naughty Dog snel met een nieuwe Jak komt.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
Grafisch top, gameplay top, Super spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Misschien is dit al 100 keer voorbij gekomen, maar weet iemand of de PS2 BUZZ!! controllers compatible zijn op de PS3?

De spellen zijn het wel, maar het zou ook leuk zijn als de controllers dat ook waren.

Datzelfde geldt eigenlijk ook voor Singstar.

Beiden zijn meen ik gewoon USB namelijk.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Uncharted is bij wehkamp zelfs 88 euro en bij bol.com 79 euro. Ik snap hier weinig van. Bij Play.com is hij 51 euro, daar ga ik hem dan ook maar bestellen. Als het werkelijk die kant opgaat, dat toptitels 80 euro of meer gaan kosten, dan zorgt sony toch alleen maar voor minder game verkopen... Iedereen wacht dan wel op de 2e hands versie.

Ben nu met Heavenly Sword bezig. Ik snap niet dat die titel door de QA gekomen is. Erg veel framerate issues (tearing, terwijl hij al op 30fps loopt, dus gewoon framedrops, schokkerig soms, en soms echt mega lage framerates) en het speelt soms niet lekker. De combos wisselen telkens van sequence (wanneer je meer unlocked heeft de combo ABC ineens meer knopindrukken nodig). Ik had eerst grote moeite met het sixaxis sturen van die pijlen e.d. maar na een tijdje werd dat wel leuk dus dat viel weer mee. De cutscenes zijn echt erg goed, maar de game is toch wat minder boeiend dan ik had verwacht. Ben al wel al meer dan 5 uur bezig en nog niet op de helft haha :D

[ Voor 50% gewijzigd door EfBe op 11-11-2007 10:29 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
CSB schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:18:
Zo dan. Schrok me de nete vandaag in de FRS. Ratchet & Clank, 75 euro!!
Drakes Fortune ook!
(zie artikel: http://www.bashers.nl/200...unt_ratchet_kost_7499.php)
Reden des te meer waarom ik blij ben dat de PS3 regiovrij is voor de games. Plus dat mijn TV het NTSC signaal aankan. Heb Uncharted voor 45,26 euro besteld (inclusief verzendkosten) bij Estarland en Assassin's Creed Limited Edition voor 64,61 euro. (inclusief verzendkosten) In Nederland betaal je voor Uncharted iets van 65 euro, dus 20 euro besparing. En voor de limited edition (dus met action figure) van Assassin's Creed moet je hier 89,99 neerleggen. Dus 25 euro besparing, al met al 45 euro bespaart waardoor ik weer een nieuwe game kan bestellen voor 45,26 euro :P

Ik ga dus echt geen games meer kopen in NL, veels te duur. En met de lage dollar koers is het niet slim om daar niet van te profiteren.

Voordeel nummer 2: Uncharted als AC komen allebei eerder uit in Amerika. Met een beetje mazzel heb ik vrijdag Assassin's Creed en zo niet dan de week daarop, op vrijdag. En Uncharted uiterlijk 1 december, hier komt ie pas rond 8 december toch? Er zitten wel voordelen aan globalisatie en de wereld wordt 1 groot dorp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Het voordeel van AC's release date is maar 1 dag.

Ik ga denk ik Sony deze week een email sturen waarom Uncharted en Ratched zo duur moeten zijn. Ik wil het gewoon begrijpen.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Arx schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:03:
Maar het gaat me in eerste instantie om het financiele voordeel. Bedoel of je met 120 euro 3 games kunt kopen of 2, dan kies ik toch liever voor 3 in totaal. Heb ik meer games & bespaar ik per game ook nog eens.

Sowieso vind ik het achterhaalt dat iedere fabrikant uit de gamewereld nog steeds rekent met 1$=1€, terwijl het $1=€1,46 is op het moment. Bijna anderhalve keer zoveel en dat zien we niet terug in de prijs. Daarmee moedig je mij wel aan om te importeren en dan nog verbazen fabrikanten als Nintendo, Sony e.d. zich erover waarom Europeanen zo graag bij play asia dingen kochten.

Plus dat Europa nog steeds het ondergeschoven kind is, veel games verschijnen hier niet maar alleen in Japan of alleen in Japan & Amerika. En als er toch games verschijnen, komen die over het algemeen stukken later hier aanwaaien. En ja, je hebt te maken met het localiseringsaspect, ze moeten spaans/italiaans/duits/engels/frans/portugees in de game zetten als taaloptie. Dat vergt tijd, maar dat is niet als enige verantwoordelijk voor de vertraging resulterend in dat wij als laatste aan de beurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
scorpie schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 10:51:
Zo gasten! Het lijkt hier wel CoD4 zeg, dikke chaos :D

Ben met CoD4 nu lvl 15, bijna gunnery sergeant en damn wat heb ik een lol met dat spel :D
Ik heb voor die 60 euro echt 600 euro aan goud gekocht, echt mega! Alleen heb ik wel een probleempje... als ik online wil spelen, dus ik druk op multiplayer, dan duurt het echt 2 minuten voordat ik wat kan doen, zo lang duurt het om contact te leggen met de Sony servers (Of IW's servers) die dan m'n accountgegevens doorstuurt. Daarna duurt het ook nog eens 5 minuten om een bijpassende server te joinen, en soms kom ik op een nieuwe server terecht (volgens mij host ik dan een game), en na loop van tijd (paar minuten) stroomt ie dan ineens vol met "matched player", die dan weer na een tijdje voorzien worden van een PSN nickname. Maar als ik eenmaal in een server zit heb ik 0 lag, geen verbindingsfouten of wat dan ook. Hebben meer mensen dit?

Ow, en voor mensen die af en toe een potje CoD4 willen spelen online, m'n PSN is m'n nick :)
Ik wilde eigenlijk precies hetzelfde posten. Het spel vind ik echt super, ik moet alleen even wennen om met een controller te spelen IPV een muis maar dat gaat al steeds beter. Maar het probleem met online komen en een server zoeken heb ik ook.

Van de pc was ik gewend dat ik zelf een server kon kiezen, jammer dat dat nu niet is zodat je ook een map kan kiezen die jijzelf wil.

Mijn PSN: Solarfall

ghehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:03:
Komt AC vrijdag de 15e uit? Want bij Wehkamp staat 30 november.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:25:
[...]

Komt AC vrijdag de 15e uit? Want bij Wehkamp staat 30 november.... :?
Dat is iets wat niet goed vermeld staat bij Wehkamp. Die 30 november geldt als datum tot wanneer je in aanmerking kunt komen om kans te maken op het beeldje. 15 november is de release datum van AC hier in Europa, dus op die dag word de game (als je mazzel hebt) verstuurt. Je hebt daarna nog 2 weken de tijd om kans te maken op zo'n beeldje (tot de 30ste). Zo gunt Wehkamp ook niet preorders de kans om zo'n beeldje te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Bol.com was de pre-order versie van Ratchet and Clank tot 2 weken voor release 74,95 en daarna gewoon 64,95. Ik denk dat ze wat extra proberen te cashen op pre-orders 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thnx.

Wat is nou het nut van pre-orderen?
Want bijv. R&C is toch gewoon vollop te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:32:
Bij Bol.com was de pre-order versie van Ratchet and Clank tot 2 weken voor release 74,95 en daarna gewoon 64,95. Ik denk dat ze wat extra proberen te cashen op pre-orders 8)7
Zijn dit praktijken wat enkel in Nederland gebeurd, of gebeurt dit in heel Europa? In Amerika blijven de prijzen van deze game wel normaal.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:56
Dutch_Baseline schreef op zondag 11 november 2007 @ 00:24:
[...]

Games kopen bij MM. Kocht daar woensdag al COD4 voor €54,-.... Je moet niet naar gameshops of BS ofzo gaan...
Ik had COD4 bij een gameshop gehaald voor 59 euro.. Dus dat valt opzich nog best mee en daarbij had ik hem woensdag al.. Ik wil best iets meer betalen als ik hem iets vroeger kan krijgen.. Dus je kan best naar een gameshop gaan hoor... ''Je moet niet naar gameshops gaan ofzo'' slaat nergens op... :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:49
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:32:
Had te maken met het usb stickie.....

En een beetje rondsnuffelen bespaart al snel wat euro's

Bij BS bijvoorbeeld was R&C gewoon 60 euro...vind ik een normale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:52:
[...]
Bij BS bijvoorbeeld was R&C gewoon 60 euro...vind ik een normale prijs.
Bij de MM was R&C € 60. Bij de winkels waar ik ben geweest (waaronder gisteren bij de BS) overal € 75! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Dr. Strangelove schreef op zondag 11 november 2007 @ 08:55:
[...]

Niet iedereen :)

Om te beginnen moet ik zeggen dat ik altijd een hekel aan Tomb Raider gehad heb, dus het genre van 3rd person games is bij mij niet echt bekend qua speelstijl (m.u.v. MGS dat ik super vind), maar ik zal dan toch ongevraagd mijn mening geven.

Om te beginnen was ik teleurgesteld door de graphics. Ik vond het detail in de gezichten vrij laag, lager dan ik in veel andere games tegenwoordig zie. De textures zijn ook vrij saai en low res. Vervolgens lijkt de polygon count aan de lage kant; veel platte en hoekige oppervlakken (die parachute is gewoon ranzig, de meeste ledges zijn erg simpel vormgegeven), en als vliegtuigliefhebber deed het pijn om te zien hoe slecht het watervliegtuig gemodelleerd was. De motorgondels waren gewoon crap vormgegeven, alsof we het over een spel uit begin jaren 90 hebben. Watereffecten zien eruit als 1st gen pixelshaderoefeningetjes. Dit zijn details, maar het zijn details die veel andere spellen wél goed doen.

De gameplay is zoals gezegd mijn stijl niet, maar na alle previews had ik gehoopt dat dit spel me zou overtuigen. Helaas. Het blijft vaak zoeken naar waar je naartoe moet en er zijn onzichtbare barrieres (ik kan wel hoge hellingen afspringen maar niet over een boomstronk op kniehoogte heen). Enemies komen uit het niets, en als je een area van voor naar achteren gecleared denkt te hebben verschijnen ze achter je opeens weer. Zucht.
Ik weet niet welk spel jij hebt zitten spelen op wat voor televisie maar jouw mening staat toch echt wel vierkant op die van mij (en ik denk van velen). Je grafische mambo-jambo "gezeur" vind ik persoonlijk nergens op gebasseerd. Het zijn geen crysis facial textures maar de animaties, de sfeer, de textures van de jungle, alles dat leeft, dat dynamisch is, dat zijn eigen schaduw heeft, water wat om de rotsen heen stroomt, kleren die half nat worden, gezichts uitdrukkingen, schitterende animaties, top geluid en top belichting maakt Uncharted graphic-wise alleen al een top game voor mij. En dan nog maar te zwijgen over de gameplay, verhaallijn, "feeling" etc, is bij mij iig ook helemaal in orde. Ook die mooie cut-scenes die je ziet zijn gewoon in-engine dus geen CGI troep en dat is het mooie van de current/next-gen, dat die filmpjes die je daar ziet ala Gears of War, Crysis, etc gewoon het echte spel is.

CoD4 krijgt ook 10en voor de graphics. Niet omdat de individuele textures zo halsoverkop top zijn maar de belichting, de animaties en het oog voor detail maakt het toch zeker wel een van de mooiste spellen die ik gespeeld heb. Dat level in Oost Europa volgens mij, overdag, met veel gras en kleine huisjes en 2 bruggen (zit ook in MP) is echt watertandend mooi als GEHEEL. Niet als je met je neus tegen een muur loopt, gaat inzoomen en de pixels-gaat-fcken. Speel daar UT3 maar voor, die hebben dat met leuke filters opgelost dat je dan nog detail zit waar in feite niets zit :)

Anyway, iedereen is entitled-to-an-opinion. Maar ik weet niet wat jij verwachte grafisch van Uncharted maar bij mij zit dat en het hele plaatje iig geweldig in elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door nudie op 11-11-2007 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Ik vind het echt ranzig wat er gebeurd met die prijzen! Sowieso al dat we de helft méér betalen als een amerikaan, en ten tweede dat het fokking 75 euro is. Kom op Sony, hebben we nog niet genoeg gamers uitgemolken zo? De PS3 zelf was mij al duur zat!

Misschien een idee om alle webshops met "goedkopere" spellen in de startpost op te nemen, zodat we zo altijd goedkoper kunnen spelen. :)
Want ik ga echt geen 75 euro voor een spel betalen! Ik kom nog uit "Den Goede Ouden Florijnen-tijd" en toen was het 165 piek hoor! Wakker worden! |:(

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:30
van wat ik hier lees zijn de meeste games regiovrij... Mijn broertje zit in amerika op dit moment en komt 27 december terug. Hij verteld me dat hij vaak langs winkels komt waar top titels (call of duty enz) 55 dollar kosten... Dus daar mag hij met de huidige dollarkoers zeker wat van mee gaan nemen heb ik tegen m gezegd. dat maakt namelijk iets van 32 euro per ps3 spel.

Is er hier een adder? zullen sommige games niet werken hier?
en niet beginnen over invoerrechten die hij kan gaan betalen aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 12:06:
[...]

Bij de MM was R&C € 60. Bij de winkels waar ik ben geweest (waaronder gisteren bij de BS) overal € 75! 8)7
Zo heb je dus niet alleen bij MM prijsverschillen maar ook bij BS....De BS waar ik het over heb is gelegen op WC Presikhaaf in Arnhem. En hier is hij 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Laatst online: 07-09 16:12
Heb R&C bij renchi gekocht voor zo'n 45€ inclusief verzendkosten (weliswaar aziatische versie maar die is buiten het doosje, volledig in het engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

basset schreef op zondag 11 november 2007 @ 10:08:
Misschien is dit al 100 keer voorbij gekomen, maar weet iemand of de PS2 BUZZ!! controllers compatible zijn op de PS3?

De spellen zijn het wel, maar het zou ook leuk zijn als de controllers dat ook waren.

Datzelfde geldt eigenlijk ook voor Singstar.

Beiden zijn meen ik gewoon USB namelijk.
Singstar doet het wel, maar niet goed via HDMI, je krijgt dan een gigantische delay. De delay is er ook wel bij scart, maar dan wel zingbaar, alleen de replay doet het niet goed. Dus ja hij doet het wel, maar niet helemaal lekker. Ik hoop dat je de oude ps2 dvd's wel kan gebruiken bij de ps3 singstar (die volgende week uitkomt btw).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Wat ik mij eigenlijk afvraag:
R&C, Uncharted, Heavenly sword.. De demo's zijn allemaal multilangual, in deze 3 gevallen zit nederlands er dus in. Mij persoonlijk maakt dit geen bal uit, echter voor mijn zoontje is bijv een R&C wel leuk in het nederlands. Uncharted juist liever niet in NL omdat daar echt veel in gescholden wordt (sowieso is hij voor dat hele spel te jong)

Zijn de volledige games geimporteerd uit de VS ook multilangual? Kunnen de mensen met een geimporteerde R&C dit bevestigen?

Uncharted heeft bij mij iig een hele grote indruk achtergelaten. Zelden zo genoten van een demo. Bijna balen dat ik van de week cod4 en Assassins creed binnenkrijg, ik wil Uncharted spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
DinoPK schreef op zondag 11 november 2007 @ 12:43:
R&C, Uncharted, Heavenly sword.. De demo's zijn allemaal multilangual, in deze 3 gevallen zit nederlands er dus in. Mij persoonlijk maakt dit geen bal uit, echter voor mijn zoontje is bijv een R&C wel leuk in het nederlands. Uncharted juist liever niet in NL omdat daar echt veel in gescholden wordt (sowieso is hij voor dat hele spel te jong)

Zijn de volledige games geimporteerd uit de VS ook multilangual? Kunnen de mensen met een geimporteerde R&C dit bevestigen?

Uncharted heeft bij mij iig een hele grote indruk achtergelaten. Zelden zo genoten van een demo. Bijna balen dat ik van de week cod4 en Assassins creed binnenkrijg, ik wil Uncharted spelen :D
Heb jij nu ook al Assassins Creed? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Ja van de week krijg ik hem binnen, hoezo? Ik heb pas 2 ps3 spelletjes hoor (warhawk van de week verkocht, COD4 voor besteld via ebay :P)
Ik wil binnenkort ook R&C, Uncharted en Guitar Hero 3 halen, gaat veeeels te snel :S

(en dan vergeet ik mario galaxy nog pff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
DinoPK schreef op zondag 11 november 2007 @ 12:43:
Mij persoonlijk maakt dit geen bal uit, echter voor mijn zoontje is bijv een R&C wel leuk in het nederlands.
Daarom heb ik R&C in NL gekocht (ook mede omdat ik nog een tegoedbon van BS had liggen.

Maar in de US demo speelde R&C ook in het nederlands....idem in de Uncharted demo. Dus 'volgens' mij zullen import BR ook wel voorzien zijn van NL....Ook mijn zoon zal deze game nog lang niet te spelen krijgen (pas 5 jaar)...R&C daarintegen heb ik weinig problemen mee alhoewel deze een 7+ rating heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Klopt, maar prijsverschil is 25 euro per spel, dus ben juist benieuwd naar de import versies :)

Ik had trouwens totaaaal niet verwacht dat uncharted soms zo grof zou zijn. Het shitshitshitshit in het begin is leuk, maar waarom constant kreten als verdomme, klootzak etc in een spel stoppen... Het viel eigenlijk direct al op. Voor de doelgroep geen probleem natuurlijk maar het komt wat geforceerd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:12:
[...]

Maar het gaat me in eerste instantie om het financiele voordeel. Bedoel of je met 120 euro 3 games kunt kopen of 2, dan kies ik toch liever voor 3 in totaal. Heb ik meer games & bespaar ik per game ook nog eens.

Sowieso vind ik het achterhaalt dat iedere fabrikant uit de gamewereld nog steeds rekent met 1$=1€, terwijl het $1=€1,46 is op het moment. Bijna anderhalve keer zoveel en dat zien we niet terug in de prijs. Daarmee moedig je mij wel aan om te importeren en dan nog verbazen fabrikanten als Nintendo, Sony e.d. zich erover waarom Europeanen zo graag bij play asia dingen kochten.

Plus dat Europa nog steeds het ondergeschoven kind is, veel games verschijnen hier niet maar alleen in Japan of alleen in Japan & Amerika. En als er toch games verschijnen, komen die over het algemeen stukken later hier aanwaaien. En ja, je hebt te maken met het localiseringsaspect, ze moeten spaans/italiaans/duits/engels/frans/portugees in de game zetten als taaloptie. Dat vergt tijd, maar dat is niet als enige verantwoordelijk voor de vertraging resulterend in dat wij als laatste aan de beurt zijn.
Weet je zeker dat Uncharted regiovrij is, gezien de problemen met de demo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 07:08
Damn ik raak telkens in CoD4 al mijn instellingen kwijt, Class, button layout, screenadjustment enzo. Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Laatst online: 09-09 21:40
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:19:
[...]

Weet je zeker dat Uncharted regiovrij is, gezien de problemen met de demo :?
Die zijn opgelost, ik speel nu de US demo prima op mijn europese PS3 :) Het ging om een bug, niet om een "feature".

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Frank J. schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:21:
Damn ik raak telkens in CoD4 al mijn instellingen kwijt, Class, button layout, screenadjustment enzo. Iemand hier ook last van?
Singleplayer instellingen blijven bij mij wel staan.

Maar xp en ranks van de multiplayers schieten bij mij steeds terug naar level 2 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

DinoPK schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:02:
Klopt, maar prijsverschil is 25 euro per spel, dus ben juist benieuwd naar de import versies :)

Ik had trouwens totaaaal niet verwacht dat uncharted soms zo grof zou zijn. Het shitshitshitshit in het begin is leuk, maar waarom constant kreten als verdomme, klootzak etc in een spel stoppen... Het viel eigenlijk direct al op. Voor de doelgroep geen probleem natuurlijk maar het komt wat geforceerd over.
Viel mij ook op, maar in het Engels valt dat een stuk minder op omdat je dat gewoon gewend bent denk ik. Zoiezo vind ik het raar dat het Nederlands gesproken moet zijn, de game is hier 12+ en iedereen van 12 kan toch ondertitels lezen? In Duitsland en in Frankrijk zijn ze het gewend maar hierzo kijkt iedereen altijd naar de ondertitels, waarom moet dat bij games anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Grannd schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:42:
[...]

Viel mij ook op, maar in het Engels valt dat een stuk minder op omdat je dat gewoon gewend bent denk ik. Zoiezo vind ik het raar dat het Nederlands gesproken moet zijn, de game is hier 12+ en iedereen van 12 kan toch ondertitels lezen? In Duitsland en in Frankrijk zijn ze het gewend maar hierzo kijkt iedereen altijd naar de ondertitels, waarom moet dat bij games anders.
ik vind het ook wel wat hebben in het Nederlands bij r&c vind ik het juist wel cool, zo kun je meer op de beelden letten ipv ondertitels lezen. Het "schelden" viel mij ook op, alleen in het Engels is het een stuk minder. Shit is in het Engels crap b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Is het nou zo dat een game die je importeert uit Japan/Azië/USA altijd nederlands er ook in heeft zitten? Of alleen uit USA?
Niet dat ik zelf die nederlandse stemmen zo leuk vind, maar misschien mn zusjes wel en misschien komt het ook van pas als je de game ooit nog wilt verkopen...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij vaker opvalt in films en games is dat 'mildere' scheldwoorden in het engels gauw vertaald worden naar vrij groffe vloeken in het nederlands.
Ik heb me er in de (engelse) Uncharted demo dan ook niet aan gestoord, maar wat DinoPK noemt zou voor mij wel ergerlijk zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Frank J. schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:21:
ja
bij mij onthoudt hij wel welke class ik heb gemaakt alleen de naam slaat hij niet op. Best iri
En voor de rest is matchmaking echt zwaar iritant. Ze hadden gewoon een paar echte servers neer moeten zetten en dan gewoon een server browser zoals bij warhawk.

Voor de rest is het geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
zerokill schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:07:
[...]

ja
bij mij onthoudt hij wel welke class ik heb gemaakt alleen de naam slaat hij niet op. Best iri
En voor de rest is matchmaking echt zwaar iritant. Ze hadden gewoon een paar echte servers neer moeten zetten en dan gewoon een server browser zoals bij warhawk.

Het meest irritante wat ik heb is nog dat die inverted look telkens uit staat als ik multiplayer ga spelen :(

Sta ik telkens in de grond te schieten :p

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
zerokill schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:07:
[...]

ja

Jep zwaar irri, je weet totaal niet in wat voor een server waar en welke map je terecht komt. Vaak stopt diegene met de server ook nog eens voortijdig. Wat ik ook mis is om te zien wat je vrienden aan het doen zijn, single multi en dat je hier dan kunt bij joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
damn net eens NFS prostreet demo gedaan; wat een framerate... 15fps ofzo? echt slecht zeg
Frank J. schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:12:
[...]

Jep zwaar irri, je weet totaal niet in wat voor een server waar en welke map je terecht komt. Vaak stopt diegene met de server ook nog eens voortijdig. Wat ik ook mis is om te zien wat je vrienden aan het doen zijn, single multi en dat je hier dan kunt bij joinen.
deze problemen zijn er op de 360 versie dus absoluut niet...

[ Voor 71% gewijzigd door Phusebox op 11-11-2007 14:17 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke film en volgens mij verkeerd geprijsd

De Mierenmepper leverbaar vanaf 14-11-2007
14,99 bij Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand hoe je een savegame van het ene account naar het andere kan kopiëren ? Ik heb onder mijn US account zitten downloaden en daarna ben ik begonnen met God Of War, maarja: nu moet ik dus mijn US account gebruiken om verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Phusebox schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:17:
damn net eens NFS prostreet demo gedaan; wat een framerate... 15fps ofzo? echt slecht zeg

[...]

deze problemen zijn er op de 360 versie dus absoluut niet...
ach gelukkig heb ik de 360 problemen niet :)

Vertel hoe werkt het server joinen op de 360 van CoD4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, mijn WD500GB usb wordt niet meer herkent door de ps3 na installeren van fw2.0. Iemand ook zulke problemen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
zAo schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:21:
Weet iemand hoe je een savegame van het ene account naar het andere kan kopiëren ? Ik heb onder mijn US account zitten downloaden en daarna ben ik begonnen met God Of War, maarja: nu moet ik dus mijn US account gebruiken om verder te gaan.
Saved Data Utility -> Copy?

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:24:
Shit, mijn WD500GB usb wordt niet meer herkent door de ps3 na installeren van fw2.0. Iemand ook zulke problemen???
As we speak. Nee ik heb er geen problemen mee. Wordt inderdaad wel anders gepresenteerd als 'USB Device'.

[ Voor 31% gewijzigd door Arx op 11-11-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 02:48:
[...]

Zo prijzen ze zichzelf de markt uit 8)7 ik raad dan ook iedereen af om zoveel geld voor een game uit te geven. Met name adventures (vind ik persoonlijk) hebben weinig replay waarde. Ratchet and Clank een keer uitgespeeld zal ik niet zo snel weer oppakken :O
Tja de enige manier dat de markt leert is als de verkopen tegenvallen totdat het moment dat ze de goede prijs erop zetten. 60 euro is mijn max hoor!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:24:
Hij pakt alleen FAT32 schijven. Ik denk dat deze NTFS is, dus dat zou je moeten veranderen. Bijvoorbeeld met Swissknife (programmatje).

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn computer met de ps3 wil verbinden, krijg ik de volgende mededeling:

Mediaserver fout
een dlna protocol fout(7522)is opgetreden

Weet iemand wat dit betekend en hoe je het kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb de Uncharted demo nu echt al 10+ keer gespeeld. Elke keer zie ik weer nieuwe dingen en het schieten, springen en duiken vind ik echt geniaal lekker werken.

Het allerbelangrijkste van een spel vind ik de feeling, zo kan je nog zulke mooie graphics hebben of wat dan ook als de feeling (helemaal van een shooter) er niet is dan vind ik het prut. bv Enemy Territory Quake Wars had wat mi jbetreft totaal geen feeling. Het moet gewoon lekker snel en intuitief werken. Zoals CoD4, UTIII en dat doet Uncharted (voor mij).

Tel daarbij de gebruikelijke replayability die Naughty Dog stopt in hun spellen en dan hebben we geen re-run met Heavenly Sword maar gewoon een AAA System seller. Al is het natuurlijk naatje dat het een platformer is ipv een FPS met multiplayer en nog meer replayability. Want het zijn die spellen die juist de hemel in worden geprezen en platformers en andere spellen krijgen hierdoor automatisch minpunten omdat ze geen multiplayer bv hebben (denk aan ratchet) terwijl dat in feite voor het verhaal/spel onmogelijk is.

Daarom zijn er ook zoveel shooters omdat ze goed scoren op duurzaamheid en funfactor i.t.t "linaire" platformers/adventures. Maar een game als Bioshock is daar weer uitschieter bij (al is dat natuurlijk een shooter :)) En God of War.. en eurm.. ah well.

You get my point :) Vind t gewoon irritant als singleplayer-only spellen vergeleken worden met spellen met multiplayer en meer replayability van een totaal ander genre. Halo3 vergelijken met Ratchet bv. Natuurlijk komt het als puntje bij paaltje komt neer op is het 60EUR waard, maar zo sterven genres wel uit en krijgen we steeds meer poep shoeters.

Anywho, back to CoD4 :P

.. hypocriet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:40:
[...]

Hij pakt alleen FAT32 schijven. Ik denk dat deze NTFS is, dus dat zou je moeten veranderen. Bijvoorbeeld met Swissknife (programmatje).
Ja dat had ik gedaan, er stonden films etc op, werkte als een tierelier, maar toen had ik em een tijdje niet gebruikt, en nu herkent mn ps3 em dus niet. En zelfs in xpsp2 zegt windows: USB-apparaat wordt niet herkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
FAT32, heeft die nite een 5GB limiet qua filegrootte? If so, dat wordt nog lastig in de toekomst met HD bestanden? Of praat ik nu poep met/zonder peren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

nudie schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:48:
FAT32, heeft die nite een 5GB limiet qua filegrootte? If so, dat wordt nog lastig in de toekomst met HD bestanden? Of praat ik nu poep met/zonder peren.
4.0GB :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plieshout
  • Laatst online: 07-08 11:53
Wie heeft er een goed(koop) adresje voor een 21 pins scart adapter?

Ik zoek een ding om 2 RGB-aparaten via 3 tulp-aansluitingen (2x3 tulp-aansluitingen dus) naar 1 21-pins scartingang op mijn tv te krijgen.

Alvast dank!

Edit: foutje van mij, ik zoek:

een apparaatje om 1 21-pins scart-kabel + 3x tulp van de Ps3, tegelijk op 1 scart-ingang op de tv aan te sluiten.

Dubbel dank..

[ Voor 28% gewijzigd door plieshout op 11-11-2007 15:06 ]

Hoi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

nudie schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:48:
DVD bestanden zijn in stukjes van 1Gb opgedeelt. En ja FAT32 kan niet meer dan 4Gb aan maar dat is toch al meer dan genoeg voor een 20 minuten filmpje op topkwaliteit!
@nudie

Uncharted ziet er inderdaad top uit en ja tuurlijk is het "iets" wazig maar waar water is en veel warmte...dat is gewoon normaal dat je niet extreem ver kan kijken zonder dat het beeld vervormt. Dat kleding nat word was me ook al opgevallen..wauw!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op zondag 11 november 2007 @ 10:58:
[...]
Heb Uncharted voor 45,26 euro besteld (inclusief verzendkosten) bij Estarland
Hier komen dan toch nog wel invoerrechten bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
CoD4 party systeem werkt niet echt zonder ingame xmb, dus dan maar even zo.

Tot 15:45 heb je de tijd om MiC-NL toe te voegen, daarna ga ik CoD4 starten en een party beginnen met daarin alle mensen die CoD4 aan hebben en in het online menu. Liefste met microfoon :) En dan gaan we ff knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
nudie schreef op zondag 11 november 2007 @ 12:10:
[...]

Ik weet niet welk spel jij hebt zitten spelen op wat voor televisie maar jouw mening staat toch echt wel vierkant op die van mij (en ik denk van velen). Je grafische mambo-jambo "gezeur" vind ik persoonlijk nergens op gebasseerd. Het zijn geen crysis facial textures maar de animaties, de sfeer, de textures van de jungle, alles dat leeft, dat dynamisch is, dat zijn eigen schaduw heeft, water wat om de rotsen heen stroomt, kleren die half nat worden, gezichts uitdrukkingen, schitterende animaties, top geluid en top belichting maakt Uncharted graphic-wise alleen al een top game voor mij. En dan nog maar te zwijgen over de gameplay, verhaallijn, "feeling" etc, is bij mij iig ook helemaal in orde. Ook die mooie cut-scenes die je ziet zijn gewoon in-engine dus geen CGI troep en dat is het mooie van de current/next-gen, dat die filmpjes die je daar ziet ala Gears of War, Crysis, etc gewoon het echte spel is.

CoD4 krijgt ook 10en voor de graphics. Niet omdat de individuele textures zo halsoverkop top zijn maar de belichting, de animaties en het oog voor detail maakt het toch zeker wel een van de mooiste spellen die ik gespeeld heb. Dat level in Oost Europa volgens mij, overdag, met veel gras en kleine huisjes en 2 bruggen (zit ook in MP) is echt watertandend mooi als GEHEEL. Niet als je met je neus tegen een muur loopt, gaat inzoomen en de pixels-gaat-fcken. Speel daar UT3 maar voor, die hebben dat met leuke filters opgelost dat je dan nog detail zit waar in feite niets zit :)

Anyway, iedereen is entitled-to-an-opinion. Maar ik weet niet wat jij verwachte grafisch van Uncharted maar bij mij zit dat en het hele plaatje iig geweldig in elkaar.
Ik vind het gewoon tegenvallen, veel minder dan CoD4 wat ik wel erg mooi vind, minder dan wat ik van AC heb gezien, minder dan veel andere PS3, 360 en PC spellen die er op moment zijn. Dat 99% van mensen daar niet over valt is goed, maar boor iemand die dat wel doet dan niet de grond in zeg. Het feit dat 'iedereen' het mooi vindt betekent toch niet dat je afwijkende meningen moet aanvallen?

Het zal best een heel goed spel zijn en ik gun iedereen zijn plezier ermee, maar het is niet voor mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Dr. Strangelove op 11-11-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:11:
[...]

Hier komen dan toch nog wel invoerrechten bij?
Hoop van niet, maar ik zal het wel merken hé als ik als nog geld moet geven aan de postbode :9

Maar dan nog acht ik de kans groter dat ik bij Assassin's Creed invoerrechten/inklaringskosten moet betalen dan bij Uncharted. AC was namelijk 89,99 dollar terwijl Uncharted 63,95 dollar is. Geen idee waar de grens getrokken word.

Gewoon hopen dat ie ongemerkt binnen komt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wordt de grens getrokken bij € 21..... ;)
Maar ben ook benieuwd, ik heb daarnet ook Uncharted besteld. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
messi schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:09:
[...]

Het meest irritante wat ik heb is nog dat die inverted look telkens uit staat als ik multiplayer ga spelen :(

Sta ik telkens in de grond te schieten :p
Dat is behoorlijk klote inderdaad. Zou er een soort van patch uitkomen die dat soort van problemen oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 12:06:
[...]

De adviesprijs is zelf 80,-, dus het valt nog mee ;)

Het vreemde is dat de US adviesprijs wel $60,- is. Het is dus niet alleen de conversie waar je het op verliest.

Dit zie je overigens niet aleen bij de PS3, ook bij PC games zie je het vaker terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
nudie schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:25:
CoD4 party systeem werkt niet echt zonder ingame xmb, dus dan maar even zo.

Tot 15:45 heb je de tijd om MiC-NL toe te voegen, daarna ga ik CoD4 starten en een party beginnen met daarin alle mensen die CoD4 aan hebben en in het online menu. Liefste met microfoon :) En dan gaan we ff knallen.
Nou waar ik al bang voor was: ik was de slechtste :P. Moet nog veel oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Klopt het dat er 2 PS3's zijn: de 60GB en de 40GB versie? Verder geen andere soorten ofzo? (voordeel pakketten etc) En de prijzen 499 en 399 zijn? Of zijn er ook ergens al aanbiedingen voor minder? Ik zou graag een PS3 kopen vanwege de BluRay. Die zit als het goed is op beide consoles. Dus zou de 40GB versie al goed zijn. Weet iemand waar ik deze het beste kan kopen? (of mag je dat niet hier vragen i.v.m reclame?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Dr. Strangelove schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:33:
[...]

Ik vind het gewoon tegenvallen, veel minder dan CoD4 wat ik wel erg mooi vind, minder dan wat ik van AC heb gezien, minder dan veel andere PS3, 360 en PC spellen die er op moment zijn. Dat 99% van mensen daar niet over valt is goed, maar boor iemand die dat wel doet dan niet de grond in zeg. Het feit dat 'iedereen' het mooi vindt betekent toch niet dat je afwijkende meningen moet aanvallen?

Het zal best een heel goed spel zijn en ik gun iedereen zijn plezier ermee, maar het is niet voor mij.
CoD4 mooi 8)7 dat zegt wel genoeg :) CoD4 is chaotisch en er gebeurd een hoop wat zeker een filmisch effect geeft maar als je niet advanced komt de tegenstander met 100en aan rennen, dan nog te spreken over het verhaal (of eerder geen verhaal) 10 verschillende soorten missies die gewoon amper op elkaar aansluiten.

Uncharted als het je genre niet is oke, maar damn Uncharted ziet er op het moment gewoon het beste uit wat er te verkrijgen is op consoles (ja ik heb Gears of war gespeeld en nee ik vond dat er niet uit zien). Het is de hele feeling, animaties, verhaal, bewegingen, opmerkingen teksten ga zo maar door, en dan hebben we het over een demo :D

Vandaag weer een aantal CoD4 potjes online gespeeld, damn wat is daar veel lag op de servers. Ligt niet aan mij aangezien er met warhawk totaal geen lag te bespeuren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is om het land van een account te veranderen?
Ik heb nu een Europese account met een minder leuke naam, kwam pas op een leuke naam toen ik een Amerikaanse account aanmaakte. Kan het adres wel veranderen, maar het land is niet te veranderen in dat menu.

Als andere optie de leuke Amerikaanse account beeindigen en deze nick snel voor een nieuwe Europese account gebruiken? :)
*als je uberhaupt wel een account kunt wissen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Frank J. schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:17:
[...]

CoD4 mooi 8)7 dat zegt wel genoeg :) CoD4 is chaotisch en er gebeurd een hoop wat zeker een filmisch effect geeft maar als je niet advanced komt de tegenstander met 100en aan rennen, dan nog te spreken over het verhaal (of eerder geen verhaal) 10 verschillende soorten missies die gewoon amper op elkaar aansluiten.
CoD ademd gewoon een bepaalde sfeer uit die heerlijk is. Mss niet de hoogste res textures ofzo maar er gebeurt gewoon zoveel op het scherm. Ook vind ik dat het wel vermeld mag worden dat de levels enorm zijn.

Ik vind het eigenlijk ook juist leuk dat er zo'n diversiteit is aan de missies. Met de amerikanen is echt complete hell waar gewoon idioot veel mensen op je af komen rennen en dan heb je de SAS weer waarbij je een beetje moet sneaken. Ik vind het heerlijk xD

Uncharted vind ik trouwens ook een mooie game hoor :P vooral al bladeren die heen en weer bewegen als je erdoorheenloopt of die beekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:40:
[...]

Had ik met fat23format gedaan, werkte toen perfect (zowel XP als mn PS3 herkende hem), en ik kon dus films vanaf mn ps3 afspelen. Nu doet ie het gewoon niet meer, en ik heb alles geprobeerd al, voor zover er iets te proberen valt. :S

Ben ik nu mn 500gig kwijt? Of zijn er nog tooltjes waarmee je hem in windows weer herkenbaar kan maken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Satch schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:20:
Weet iemand of het mogelijk is om het land van een account te veranderen?
Ik heb nu een Europese account met een minder leuke naam, kwam pas op een leuke naam toen ik een Amerikaanse account aanmaakte. Kan het adres wel veranderen, maar het land is niet te veranderen in dat menu.

Als andere optie de leuke Amerikaanse account beeindigen en deze nick snel voor een nieuwe Europese account gebruiken? :)
*als je uberhaupt wel een account kunt wissen*
Enige dat volgens mij kan is je account verwijderen. Dus bij gebruikers, je Amerikaanse account selecteren, vervolgens driehoekje klikken. Dan selecteer je verwijderen et voila, je naam is beschikbaar voor je Europese account, die dan wel eerst moet worden aangemaakt. Als dat eenmaal klaar is, kun je als nog een andere Amerikaanse account aanmaken, mocht je dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Frank J. schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:17:
[...]

Uncharted als het je genre niet is oke, maar damn Uncharted ziet er op het moment gewoon het beste uit wat er te verkrijgen is op consoles (ja ik heb Gears of war gespeeld en nee ik vond dat er niet uit zien). Het is de hele feeling, animaties, verhaal, bewegingen, opmerkingen teksten ga zo maar door, en dan hebben we het over een demo :D

Vandaag weer een aantal CoD4 potjes online gespeeld, damn wat is daar veel lag op de servers. Ligt niet aan mij aangezien er met warhawk totaal geen lag te bespeuren is.
Nog zo iemand die moeite heeft een mening te respecteren. Ik refereer aan de graphics van CoD4, niet de gameplay, en ja, die VIND ik er mooier uitzien dan Uncharted (hoe kan jij trouwens mauwen over gebrek aan samenhang in CoD terwijl je van Uncharted één level hebt gespeeld?). Ik VIND Uncharted geen spel voor mij. Not a damn thing you can do about those two opinions :P

Goede manier om de sfeer in het topic te verbeteren, heren.

[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 11-11-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Joosie200 schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:39:
[...]

Enige dat volgens mij kan is je account verwijderen. Dus bij gebruikers, je Amerikaanse account selecteren, vervolgens driehoekje klikken. Dan selecteer je verwijderen et voila, je naam is beschikbaar voor je Europese account, die dan wel eerst moet worden aangemaakt. Als dat eenmaal klaar is, kun je als nog een andere Amerikaanse account aanmaken, mocht je dat willen.
Is dat niet alleen de account van m'n Playstation wissen, daarmee wis je de PSN account die er aan vastzit toch niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Heeft iemand nog meer problemen dat de multiplayer van Call of Duty 4 niet saved?

Ik speel net 2 uur achter elkaar en zat op de rang 10 met bijhorende xp (heb online gespeeld met wat GOT-members toen in nog rang 7 had). Ik sluit de game af, ga even iets anders doen, start de game weer op en ik sta weer op 5 :S

Eerst was het dat ik van 5 telkens terugviel naar 2, en nu van 10 naar 5.
Kan het echt niet waarderen en als het zo door gaat gaat Call of Duty mooi terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Dr. Strangelove schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:41:
[...]

Nog zo iemand die moeite heeft een mening te respecteren. Ik refereer aan de graphics van CoD4, niet de gameplay, en ja, die VIND ik er mooier uitzien dan Uncharted (hoe kan jij trouwens mauwen over gebrek aan samenhang in CoD terwijl je van Uncharted één level hebt gespeeld?). Ik VIND Uncharted geen spel voor mij. Not a damn thing you can do about those two opinions :P

Goede manier om de sfeer in het topic te verbeteren, heren.
Iedereen zijn mening natuurlijk, maar ik denk wel dat het tijd wordt om je Loewe de deur uit te wijzen, want de texture kwaliteit van Uncharted is erg goed te noemen. In ieder geval beter dan CoD4, dat zie ik zelfs B). Over gameplay moet je niet discusseren, dat is altijd persoonlijk. Ik denk dat dit spel wel mijn ding wordt. Lekker taktisch knallen verder avonturieren. :) Het enige minpunt is dat je Uncharted echt op 30fps ziet lopen, en CoD4 echt 60fps ziet doen. Maar aan de andere kant geeft dat wel een filmische karakter.

[ Voor 7% gewijzigd door Arx op 11-11-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Satch schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:44:
[...]

Is dat niet alleen de account van m'n Playstation wissen, daarmee wis je de PSN account die er aan vastzit toch niet? :)
Juist wel, want je PSN/Playstation Store account zit vastgekoppeld aan je Playstation 3 account. Als je een PS3 account aanmaakt met als land/adres e.d. opgegeven in NL, maak je daarna direct een PSN account aan om zo je via je Playstation 3 account toegang te verschaffen naar de Nederlandse/Europese store. Idem wanneer je als land/adres opgeeft in Amerika, dan maak je daarna meteen een PSN account aan om zo via je Amerikaanse PS3 account toegang te krijgen tot de Amerikaanse store.

Die twee kunnen niet los van elkaar bestaan. Het zijn weliswaar 2 verschillende accounts, maar je PSN account is afhankelijk van je PS3 account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:55:Het enige minpunt is dat je Uncharted echt op 30fps ziet lopen, en CoD4 echt 60fps ziet doen.
Misschien een noob vraag hoor, maar hoe kun je dat zien? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:12:
[...]

Ik merk dat ook niet hoor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke headset gebruiken mensen hier eigenlijk bij hun ps3?

Ik had weet namelijk dat die van Datel (oid) problemen geven, maar heb nog geen ander goed merk gevonden...

offtopic:
@Arx: je moet je copywight ff bij werken :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Frank J. schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:58:
[...]

Had je problemen dan nadat hij zo warm werd? Warmte is goed, functioneer je beter van hoor :) Ps3 is net een mooie vrouw (hoe heter hoe b***r) ;)
PS3 Heat test

Ik heb er zelfs nog een filter over de ingangen zitten, ik merk dat hij wat sneller naar de hoogste fan stand gaat maar verder totaal nog geen problemen gehad hierdoor.
Zal die link eens lezen ;)

Warmte is niet altijd goed :P Te warm in mijn ogen. ( en ik heb heel wat servers gehad die te warm werden door kapotte airco en die nogal wat problemen kregen :X )

Heb jij hem vrij staan maar met filters ?
nudie schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 19:52:
[...]

Het is geen koelkast. Tuurlijk wordt ie warm. Houd je hand maar is achter je PC, das ook lekker warm. Dat hoort en is niet slecht zolang hij maar die warme lucht kwijt kan. Gewoon in dat kastje zetten als dat mooier staat / handiger is.
Ding word na 2 uur spelen toch wel erg erg warm in een ruimte die geschikt lijkt maar het dus niet is.

Liever wat meer herrie ipv de warmte.

Zal hem in de koelkast zetten :O

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Voor degene die nog buddies zoeken voor COD4:

M'n PSN-ID= Rammbfm

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
[...]

Als je karakter rond laat kijken zie je dat dit bij de 60 soepeler gaat en scherper is dan bij 30 fps. Als de scene gewoon stil staat zie je het verschil natuurlijk niet.

Dit komt hier door. X aantal frames die binnen een seconden gerenderd worden. ieder moment dat er gerenderd wordt is r.
30 fps: r-----r-----r-----r-----r-----r-----r-----r
60 fps: r--r--r--r--r--r--r--r--r--r--r--r--r--r--r

Bij de 30 fps worden frames 'overgeslagen' die wel getoond worden bij de 60 fps. Hoewel je ogen toch maar 25 fps zien, komt dit over als soepeler, maar vooral scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:46

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:28:
.Voor degene die nog buddies zoeken voor COD4:

M'n PSN-ID= Rammbfm
Hoe verzin je zo'n naam? 8)7

Ik snap dat niet, ik heb liever een naam die voor anderen ook uit is te spreken zodat ze je ingame soms nog eens wat tips kunnen geven. Als ik iemand zie lopen met zo'n naam als jou, dan probeer ik het niet eens je te waarschuwen als er een vijand achter je loopt... :/

Verder nog steeds wel groots vermaak met CoD. Mijn rank blijft gewoon wel staan Fear1986, dus geen idee wat bij jou het probleem is. Wel zonde dat je de effort die je er insteekt op deze manier niet bewaard blijft. Ik hoop dat je er een oplossing voor vindt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Sandyman538 schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:56:
[...]
Verder nog steeds wel groots vermaak met CoD. Mijn rank blijft gewoon wel staan Fear1986, dus geen idee wat bij jou het probleem is. Wel zonde dat je de effort die je er insteekt op deze manier niet bewaard blijft. Ik hoop dat je er een oplossing voor vindt.
Zal zo nog wat mensen toevoegen op PSN, want dat ene potje van een paar uur geleden met mede-GOT-ers was zeker wel leuk. Op het feit na dat ik nog geen headset had, maar die komt er wel.

En mijn probleem is nu nog vager geworden:

Als ik dus inlog en op "Play Online" klik kom ik in het hoofdmenu en aan de rechterkant staan dus je stats. Daar staat: Rank 5, FeaR1986.
Maar als ik via "Barracks" - "Leaderboards" - "Score" ga krijg je zo'n lijst met het overzicht hoe je vrienden het doen qua stats. En daar staat wel gewoon: Level 10, FeaR1986, Score 1056, Time Played 02 H 13M

8)7

Heb nu een mail de deur uitgedaan richting de support, maar helaas is dat in Engeland. Dus zal wel druk zijn daar aangezien alle mails daar naartoe gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plieshout
  • Laatst online: 07-08 11:53
plieshout schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:59:
Wie heeft er een goed(koop) adresje voor een 21 pins scart adapter?

Ik zoek een ding om 2 RGB-aparaten via 3 tulp-aansluitingen (2x3 tulp-aansluitingen dus) naar 1 21-pins scartingang op mijn tv te krijgen.

Alvast dank!

Edit: foutje van mij, ik zoek:

een apparaatje om 1 21-pins scart-kabel + 3x tulp van de Ps3, tegelijk op 1 scart-ingang op de tv aan te sluiten.

Dubbel dank..
Edit 2: ik ben d'r zonet nog weer mee bezig geweest, maar ik krijg uit dat ene gele bijgeleverde kabeltje geen RGB-signaal op m'n tv...moet ik daar ook weer een aparte kabel voor hebben o.i.d.??
Ik heb die gele tulp-stekker in een scart'converter' gestoken die met 21 pins de tv ingaat..kan iemand me hier verder mee helpen?

Hoi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de eind credits van COD4 voorbij zien rollen, wat een fantastische ervaring _/-\o_ . Een van de beste single-player shooters die ik ooit heb gespeeld. Zo filmisch en spectaculair :9~

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:27
Fresh PS3-owner in tha house! Ik begin verslaafd te raken aan CoD4 in MP.
Mijn PSN ID is diotav .. en ik zal meestal in de late uurtjes online zijn. ;)

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee mensen, min eerste post hier op tweakers...

sorry als hetgene wat ik nu ga vragen al eerder gevraagd is, maar ik had geen tijd om de afgelopen 600 pagina's af te zoeken :P

ik heb dus sinds donderdag een PS3 starter pack, met een HDMI kabel erbij, aangesloten op mijn HDTV ( samsung LE32S62), en op de PS3 de instelling op 1080i staan. Nu heb ik alleen het probleem dat bij heel veel spellen de randen heel erg blokkerig zijn... Ik heb ook een XBOX360 op mijn TV aangesloten staan ( component) en daarbij is er niks mis. Ik weet dat het niet aan de software licht, want als ik screenshots kijk op mijn PC ( staat ook aangesloten op de tv) op dezelfde grootte als het beeld van de playstation, zijn de lijnen vlijmscherp, maar als ik daarna via de playstation speel stikt het van de blokjes....

suggesties?

alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
[...]
Misschien een noob vraag hoor, maar hoe kun je dat zien? :? (30fps vs. 60fps)
Heel simpel. Je roteert de camera, als je dan naast de vormen een lichte dubbele ziet, is het 30fps, anders 60fps.

@danny M: je tv is HD ready, dus ik zou de instellingen in de PS3 op 720p zetten en 1080i uitzetten en nog eens proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door EfBe op 11-11-2007 18:28 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

plieshout schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:05:
[...]

Edit 2: ik ben d'r zonet nog weer mee bezig geweest, maar ik krijg uit dat ene gele bijgeleverde kabeltje geen RGB-signaal op m'n tv...moet ik daar ook weer een aparte kabel voor hebben o.i.d.??
Ik heb die gele tulp-stekker in een scart'converter' gestoken die met 21 pins de tv ingaat..kan iemand me hier verder mee helpen?
Dat klopt. Je moet een RGB-Scart kabel kopen. PS2 kabels werken ook. Ik heb ze al vanaf 5 euro online zien staan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammere van Uncharted is dat er idd wat screentearing en framedrops voorkomt, vooral bij de stukken waar veel water is. Echt hinderlijk is het gelukkig niet. Hopelijk hebben ze het in de volledige versie wat opgepoest...

CoD4 is echt een geweldig spel, het enige minpunt wat ik heb is dat het er soms véél te hectisch aan toe gaat dat je niet eens meer weet wat er om je heen gebeurt, vooral bij open stukken van een map. Zou ook juist het doel geweest kunnen zijn van de devs, maargoed. Voor de rest top! Online moet ik nog uitproberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Zoals EfBe al schreef: zet je PS3 op 720p, das de beste manier van HD kijken. 1080i wil nog wel eens problemen geven bij sommige spellen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
FeaR1986 schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:54:
Kan het echt niet waarderen en als het zo door gaat gaat Call of Duty mooi terug naar de winkel.
Ik kan niet goed snappen dat als je gewoon veel lol hebt aan een spel je je zo druk kan maken over je stats dat je bereid bent het spel terug te brengen. 8)7 Of krijg je soms extra wapens als je een hogere rank hebt?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en netjes.
Meldingen over orders en orderstatussen horen niet in dit topic thuis!