Ik heb Tversity geïnstalleerd en mijn ps3 vindt hem ook. maar als ik dan naar my audio ga en een artiest selecteer zegt ie 'er zijn geen titels'.
kan iemand mij hiermee helpen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 238120
Heb je uberhaupt wel media toegevoegd (oftewel, wat heb je tot nu toe gedaan en de FAQ al gevolgd op de site?)Anoniem: 238120 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:53:
Ik heb Tversity geïnstalleerd en mijn ps3 vindt hem ook. maar als ik dan naar my audio ga en een artiest selecteer zegt ie 'er zijn geen titels'.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Uhm nee..iceme schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 10:03:
[...]
In theorie is het scherm juist wel 720p want, de standaard 720p staat voor het aantal horizontale beeldlijnen niet voor de verticale beeld punten. zie linkje Bij een resolutie van 1024x768 passen er makkelijk 720 horizontale beeld lijnen in. Een HD-ready Plasma heeft bijvoorbeeld ook rechthoekige pixels ipv vierkante. Maar laat je niet misleiden door het aantal pixels de kwaliteit van een TV is afhankelijk van veel andere factoren
http://en.wikipedia.org/wiki/720p720p is the shorthand name for a category of HDTV video modes. The number 720 stands for 720 lines of vertical display resolution, while the letter p stands for progressive scan or non-interlaced. When broadcast at 60 frames per second, 720p features the highest temporal (motion) resolution possible under the ATSC standard. Progressive scanning reduces the need to prevent flicker by filtering out fine details, so spatial (sharpness) resolution is much closer to 1080i than the number of scan lines would suggest.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Anoniem: 238120
ja want hij vind wel artiest enzo bv. akon. alleen staat er geen titelMeNTaL_TO schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:57:
[...]
Heb je uberhaupt wel media toegevoegd (oftewel, wat heb je tot nu toe gedaan en de FAQ al gevolgd op de site?)
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
FeaR1986 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 03:04:toon volledige bericht
[...]
Vreemde resolutie, want in theorie zou zo'n scherm dan niet eens 720p aan kunnen aangezien dat 1280 x 720 pixels is.
[...]
Damn, wilde eigenlijk gaan slapen want moet over 5 uurtjes al weer op het werk zijn. Maar er zijn dingen die nu eenmaal voor gaan...
En dan nog een vraag van mijn kant: Die Playstation Eye welke een euro of €45 kost. Haal je daarmee alleen de hardware binnen of zit er ook een disk bij met wat spelletjes (net als bij de PS2)? Want op de PS Store staan best veel titels en ook best prijzig a €5 tot €7 de stuk. Dus als je al die games los moet kopen kan het een duur geintje worden in totaal.
Want had net gekeken naar het promo-filmpje uit de EU store en het ziet er best grappig uit. Dat stuk met dat aquarium en dat je zelf films kan maken boeit me niet zo. Maar dat je die vogels door dat landschap moet loodsen en die bal over die muur moet rollen en dergelijke ziet er best oke uit. Helemaal vergeleken met de simplistische dingen die de Eye Toy op de PS2 kon/kan. Zit wel te twijfelen om dat speeltje aan te schaffen, het is een leuke gadget maar vraag me af wat de replay-waarde van zoiets is en of er veel ondersteuning voor zal zijn. Dat je een foto kan maken van jezelf en je gezicht dan op een character plakken als in games als Tony Hawk, Saint's Row, of andere spellen waar je je character kan customisen.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Hey ik zat met jou in een warhawk server te ouwehoeren tijdje geleden!nudie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:25:
Ik heb te weinig PSN vrienden, helemaal voor CoD4. Voeg toe die handel: MiC-NL.
Ik heb een headset! Want dat is wel zo gezellig
Jep zeker! Het verhaal schijnt echt SUPER te zijn, goed verteld zowel ingame als met cut scenes. Mooie animaties (check het begin van de demo maarVince22 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:04:
![]()
Uncharted Demo
![]()
![]()
Dit wordt zó een must-buy... Denk dat ik hem maar meteen ga pre-orderen bij 3busymen.
Echt wat een sfeer heeft dat spel zeg.. je zit er echt meteen in!
[ Voor 19% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-11-2007 12:16 ]
Niet waar. Amazon is bijna mijn huis leverancier :):ymmv schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:32:
[...]
Amazon verstuurt niet naar Europa, dus dat houdt al snel op. Je kunt beter videogamesplus.ca gebruiken of een eBay-handelaar.
Uncharted zou trouwens de 15e in de VS uitkomen.
http://www.amazon.com/gp/...828?ie=UTF8&nodeId=596184The following items can be shipped to almost all destinations outside the U.S.:
* books*
* DVDs
* music
* VHS videos
Additionally, some software, tools, video games, jewelry, sporting goods, shoes, consumer electronics and kitchen items can be shipped to the following countries:
Australia, Austria, Chile, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Hong Kong, Ireland, Italy, Japan, Mexico, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, Taiwan, Saudi Arabia, Singapore, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, United Arab Emirates
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Volgens mijn is het al lekker druk op je friendlist geworden.nudie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:25:
Ik heb te weinig PSN vrienden, helemaal voor CoD4. Voeg toe die handel: MiC-NL.
Ik heb een headset! Want dat is wel zo gezellig
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
En waarom krijg ik dan bij elk PS3-spel dat ik probeer te bestellen dit soort meldingen:Arx schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:18:
[...]
Niet waar. Amazon is bijna mijn huis leverancier :):
[...]
http://www.amazon.com/gp/...828?ie=UTF8&nodeId=596184
Waar je alleen op moet letten is dat je voor bedragen boven de 70,00 euro inklaringskosten af en toe moet betalen. De afgelopen 2x moest ik dit ook al betalen, dus het lijkt er bijna op dat ze zo'n beetje alles onderscheppen (of zou mijn naam in hun systeem staan?).
Mee eens top demo met een leuk verhaal en mooie variaties! Dat het er grafisch ook top uit ziet is alleen maar een voordeel!Vince22 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:04:
![]()
Uncharted Demo
![]()
![]()
Dit wordt zó een must-buy... Denk dat ik hem maar meteen ga pre-orderen bij 3busymen.
There is no place like ::1
Anoniem: 100320
Ben je eigenlijk een soort te laat...Hij heeft hem gisteren al naar mij opgestuurd.Vince22 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:04:
![]()
Uncharted Demo
![]()
![]()
Anoniem: 148415
12:48 en meneer wordt wakkerAnoniem: 148415 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:48:
Aaah, wordt ik wakker en meteen goed nieuws, toch netjes van Sony/Naughty Dog om het op te lossen!
Straks maar even downloaden, heb nu CoD4 gekocht dus daar kan ik me dit weekend ook nog mee vermaken
Hier zijn er al redelijk wat verzameld.Frank J. schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:58:
[...]
Weet iemand een site waar XMB theme's worden verzameld??
naar mij ook! zou dat echt zijn? Zou echt GRU-WE-LIJK zijn! Ik speel ook extra de demo niet om niet gespoiled te worden.Anoniem: 100320 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:48:
[...]
Ben je eigenlijk een soort te laat...Hij heeft hem gisteren al naar mij opgestuurd.![]()
Je hebt gelijk, met Drake wil het niet. Weet niet waarom. Alle andere spellen die IK probeer (Oblivion, Motostorm, Fall of men) werkte het wel. Misschien nieuwe policy van Sony? Melding geeft namelijk aan dat het in conflict is met de garantie?ymmv schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:26:toon volledige bericht
[...]
En waarom krijg ik dan bij elk PS3-spel dat ik probeer te bestellen dit soort meldingen:
Important Message
There is a slight problem with your order. (See below.)
Type/Item/Price Qty. Send to:
Uncharted: Drake's Fortune
$59.99 - Available for Pre-order
Condition: new
Sold by: Amazon.com
"*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. ( See geographical restrictions.) ***"
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
PSN: Sluuz
Ik weet dat Fifa DTS geluid heeft. Misschien dat het hier niet goed gaat.AvanCade schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:42:
Waarom krijg ik bij de FIFA08 demo en Drakes Fortune demo geen geluid? Heb het via optical en R&C:TOD krijg ik weer wel geluid. Bij volledige games heb ik ook gewoon geluid.
PSN: Shiver23
Ik wou uitleggen dat om de hd-ready standaard te voldoen je niet persee een resolutie van 1280x720 nodig hebt, wat wel werd gesteld door de poster. Als je maar minimaal 720 horizontale lijnen hebt, en aan wat verschillende resoluties en aansluitingen en beveiligingen voldoet heb je een scherm wat daar aan voldoet, heb je een scherm met 1 verticale lijn, maar de rest klopt wel dan heb je nogsteeds een hdready scherm. maar we raken een beetje off-topic denk ikMichael Knight schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:01:
[...]
Uhm nee..
[...]
http://en.wikipedia.org/wiki/720p
Als die 720 voor het aantal horizontale lijnen zou staan, dan gaat die 1280 verticaal voor vreemd gezichten zorgen
Die zogenaamde hd-ready schermen met een 1024*768 resolutie hebben gewoon een ingebouwde scaler...
Ik heb een aantal nieuwe games in mijn Amazon-winkelwagentje gestopt en bij alle titels krijg ik die melding. Dat waren Assassin's Creed, Call of Duty 4: Modern Warfare, Guitar Hero III: Legends of Rock Lair, Ninja Gaiden Sigma, Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2, WarHawk Bundle with Bluetooth Headset, Uncharted en Heavenly Sword. Wat dat betreft zijn er weinig uitzonderingen.Arx schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:29:
[...]
Je hebt gelijk, met Drake wil het niet. Weet niet waarom. Alle andere spellen die IK probeer (Oblivion, Motostorm, Fall of men) werkte het wel. Misschien nieuwe policy van Sony? Melding geeft namelijk aan dat het in conflict is met de garantie?
Als je nou gewoon de officiele trailers bekijkt ipv een game te beoordelen op een foto gemaakt met een telefoonPhusebox schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 10:06:
[...]
damn als het spel er zo uitziet? haha dat ziet er uit als een gamecube titel
Mijn reciever ondersteund DTS, dus dat is het probleem niet helaas.Shiver23 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:53:
[...]
Ik weet dat Fifa DTS geluid heeft. Misschien dat het hier niet goed gaat.
[ Voor 20% gewijzigd door AvanCade op 10-11-2007 14:02 ]
Anoniem: 86399
Laadtijden waarvan? Ik heb in elk geval geen negatieve effecten gemerkt.Mektheb schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:11:
Hebben meer mensen sinds de 2.0 Firmware update dat de laad tijden langer duurde als voor de update ?
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 10-11-2007 14:30 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Azqi op 10-11-2007 14:38 ]
Anoniem: 178057
Welke versie is dat? En is het de Full version of alleen basic? Ik ga nu kijkenDutchzilla schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:59:
de nieuwste winamp kan ook overweg met de ps3!!
Anoniem: 232234
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Of het met garantie te maken heeft of niet is niet wat ik bedenk, maar wat Amazon zegt.ymmv schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:55:
[...]
Ik heb een aantal nieuwe games in mijn Amazon-winkelwagentje gestopt en bij alle titels krijg ik die melding. Dat waren Assassin's Creed, Call of Duty 4: Modern Warfare, Guitar Hero III: Legends of Rock Lair, Ninja Gaiden Sigma, Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2, WarHawk Bundle with Bluetooth Headset, Uncharted en Heavenly Sword. Wat dat betreft zijn er weinig uitzonderingen.
Het heeft trouwens niks met garantie te maken, Sony Europa wil niet dat online winkels in Amerika of Azie games, accesoires en consoles verkopen aan Europeanen. Ze hebben om die reden ook Lik-Sang, een populaire Chinese online games shop kapot geprocedeerd. Sindsdien zijn er heel wat online winkels die dat niet doen, waaronder Amazon en Play-Asia (waar je wel Xbox 360-games kunt kopen maar geen PS3-games)
Hier onder de kerstboom voor mezelf:Mars18 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:03:
Net die video recensie van COD 4 bij Insidegamer gezien. Echt wel gaaf.
Ik ga voor onder de kerstboom![]()
1 PGR 4 - 360
2 COD 4 - PS 3
Laat die kerst maar komen
Amazon zegt in die melding helemaal niets over garanties...Arx schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:08:
[...]
Of het met garantie te maken heeft of niet is niet wat ik bedenk, maar wat Amazon zegt.
Beterrrrr door lezen:ymmv schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:12:
[...]
Amazon zegt in die melding helemaal niets over garanties...Ze hebben het over geografische restricties, oftewel ze mogen die games niet naar bepaalde landen verzenden.
Warranty issues and manufacturer restrictions prevent us from shipping certain products to all geographical locations.
Ah. stond niet in de geciteerde tekst. Maar dan heeft het nog steeds niks te maken met de garantie maar enkel met "manufacturer restrictions". Maar het antwoord op de vraag waarom doet er niet toe, Sony staat het niet toe en daarom moet je net wat verder zoeken als je PS3-games wilt importeren. Dan maar geen Amazon, maar eBay.
Anoniem: 178057
Anoniem: 232234 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:56:
Volgens mij een Full versie die je mag downloaden van de site, hij is bij mij alleen wel erg langzaam.
Ik heb anders weinig problemen om in Azië of in de VS PS3 games te bestellen. En die sites zijn niet kleiner dan play-asia en/of moeilijk te vinden. Als ze het trouwens echt niet wilden kon men gewoon de regiocodering toepassen, lijkt mij veel goedkoper dan te "procederen".Het heeft trouwens niks met garantie te maken, Sony Europa wil niet dat online winkels in Amerika of Azie games, accesoires en consoles verkopen aan Europeanen. Ze hebben om die reden ook Lik-Sang, een populaire Chinese online games shop kapot geprocedeerd. Sindsdien zijn er heel wat online winkels die dat niet doen, waaronder Amazon en Play-Asia (waar je wel Xbox 360-games kunt kopen maar geen PS3-games)
[ Voor 39% gewijzigd door simplicidad op 10-11-2007 16:06 ]
Je hebt gelijk.ymmv schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:28:
[...]
Ah. stond niet in de geciteerde tekst. Maar dan heeft het nog steeds niks te maken met de garantie maar enkel met "manufacturer restrictions". Maar het antwoord op de vraag waarom doet er niet toe, Sony staat het niet toe en daarom moet je net wat verder zoeken als je PS3-games wilt importeren. Dan maar geen Amazon, maar eBay.
[ Voor 8% gewijzigd door Arx op 10-11-2007 16:08 ]
Ik ben zelf ook niet een echte die-hard gamer, maar meer iemand die af en toe even de controller op pakt om even wat stoom af te blazen. Maar ook ik heb af en toe moeite die level door te komen. Ik vind de demo ook prachtig! Weer een must have voor de PS3!Sluuz schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:48:
Uncharted....wat een game zeg! Net de demo zitten spelen, in een woord: fantastisch! Wat een gevoel voor detail! En die animaties, geweldig!
Vond het trouwens nog best lastig op standje "makkelijk"...meer mensen dat ervaren, of suck ik gewoon in dit soort games?
Anoniem: 16334
Nope heel veel verkopers zijn gewoon een soort van online " winkels", producten zijn nieuw en vaak gesealed. Totaal ander systeem dan Martkplaats/Speurders. Ik kan het je aanraden iig, vooral omdat tegenwoordig alle ondertitels en audio op de disk staat en deze niet region verschillen en locked zijn. Ik weet niet hoe het zit als je een SD tv hebt, dan moet je tv volgens mij wel NTSC ondersteunen, met een HDtv heb je dit probleem niet en kun je gewoon importeren!Arx schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:00:
[...]
Je hebt gelijk.
edit: Maar ebay is toch om spul 2de hands te kopen van andere consumenten?
[ Voor 24% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-11-2007 16:52 ]
AmenAnoniem: 138251 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:17:
Nee, heb ik geen problemen mee.
Uncharted is wel een vette demo zeg
kingfriko
Anoniem: 198824
links a.u.b.simplicidad schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:00:
[...]
Ik heb anders weinig problemen om in Azië of in de VS PS3 games te bestellen. En die sites zijn niet kleiner dan play-asia en/of moeilijk te vinden. Als ze het trouwens echt niet wilden kon men gewoon de regiocodering toepassen, lijkt mij veel goedkoper dan te "procederen".
Die zaak over lik-sang ging als ik mij niet vergis over HW en garantie, niet over software. Denk met de huidige globalisatie dat ze dit sowieso niet kunnen tegenhouden.
Yep, ik heb het ook.Frank J. schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:30:
[...]
Heeft iemand ook dat het geluid over optische en hdmi verzonden wordt? Opnieuw instellen werkt het wel weer maar als gegamed heb en ik mijn ps3 de keer erop weer aanzet heb ik weer geluid over beide....
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Anoniem: 16334
nu jullie dit zo zeggen .. ik merkte wel dat er een rood licht vanachter de PS3 vandaan kwam terwijl hij via HDMI aan de TV hing beneden .. dan zal hij bij mij ook wel tegelijk hdmi&optical sound gevenmessi schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 17:40:
[...]
Yep, ik heb het ook.
Opzich niet zo vervelend maar er zit toch een minimaal verschil tussen beide bronnen, waardoor het best wel irritant gaat worden naar verloop van tijd.
Ik zet daarom mijn tv maar heel zacht
Beetje magere Kerst dan...Mars18 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:03:
Net die video recensie van COD 4 bij Insidegamer gezien. Echt wel gaaf.
Ik ga voor onder de kerstboom![]()
1 PGR 4 - 360
2 COD 4 - PS 3
Laat die kerst maar komen
Had net gekeken en bij mij blijft het aardig donker uit het optische gaatje als ik geluid via HDMI aan heb staan. Pas als ik optisch in stel komt er pas leven in...Anoniem: 16334 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 17:51:
[...]
nu jullie dit zo zeggen .. ik merkte wel dat er een rood licht vanachter de PS3 vandaan kwam terwijl hij via HDMI aan de TV hing beneden .. dan zal hij bij mij ook wel tegelijk hdmi&optical sound geven
wel raar want in principe is dat alleen mogelijk (geluid over meerdere uitgangen) wanneer je hem opstart zonder settings (voor de 1e keer, of wanneer je de startknop 5 sec ingedrukt houdt)
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
zodejukel! Wat een invasie aan nieuwe PS3 mensen opeensArx schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:20:
[...]
Volgens mijn is het al lekker druk op je friendlist geworden.
[ Voor 4% gewijzigd door Albinoraptor op 10-11-2007 18:36 ]
Kun je je TV niet zodanig instellen ("profielen") dat je de HDMI output voor naar PS3 daar de TV mute? Zo heb ik het gedaan met mijn opstelling hier, en krijg je alleen via je optical out dus geluid.Frank J. schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:10:
Ik heb last van dat mijn PS3 zowel HDMI als via Optisch het geluid doorstuurd. Opnieuw instellen en dan werkt het weer maar na het gamen en daarna opnieuw opstarten van de ps3 heb ik weer over beide kanalen geluid. Voor 2.0 had ik dit ook al....
ik kan op mijn tv niet instellen dat HDMI audio op die input gemute moet worden. Als je dat bedoeltInsjaHH schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:37:
[...]
Kun je je TV niet zodanig instellen ("profielen") dat je de HDMI output voor naar PS3 daar de TV mute? Zo heb ik het gedaan met mijn opstelling hier, en krijg je alleen via je optical out dus geluid.
Let wel, heb zelf nog niet 'gemerkt' wat je nu schetst, puur omdat ik 't zo al heb ingesteld. Oke, het hoort niet, maar scheelt je 'ergenis'.
Jeps vooral omdat Ebay import rond de 45 euro inclusief komt te liggen! En als het goed is zijn de talen e.d. overal hetzelfde. Geen idee hoe het precies zit met NTSC/PAL als je een SDtv hebt volgens mij moet je tv dan NTSC ondersteunen.Kimo schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:39:
Ik heb zo eens in de shops gekeken maar uncharted is meestal rond de 80 euro.Dat is wel erg duur voor een game.
Dat word importeren ze werken het ook wel in de hand ook hoor met deze prijzen.
[ Voor 23% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-11-2007 18:56 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Had je problemen dan nadat hij zo warm werd? Warmte is goed, functioneer je beter van hoorCapo schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:55:
Had de PS3 helemaal vrij staan rondom.
Toch maar in een volledig open kastje gezet. Voor kant vrij, zij kanten 5cm iedere kant en achterkant ook 5 cm.. (geen deur!)
Ding word direkt heeeel stuk warmerToch maar weer ergens anders plaatsen..vervelend.
[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-11-2007 19:00 ]
Renchi, yesasia, .. bvb
[ Voor 21% gewijzigd door simplicidad op 10-11-2007 19:40 ]
Het is geen koelkast. Tuurlijk wordt ie warm. Houd je hand maar is achter je PC, das ook lekker warm. Dat hoort en is niet slecht zolang hij maar die warme lucht kwijt kan. Gewoon in dat kastje zetten als dat mooier staat / handiger is.Capo schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:55:
Had de PS3 helemaal vrij staan rondom.
Toch maar in een volledig open kastje gezet. Voor kant vrij, zij kanten 5cm iedere kant en achterkant ook 5 cm.. (geen deur!)
Ding word direkt heeeel stuk warmerToch maar weer ergens anders plaatsen..vervelend.
lolHe looks like he’s walking on a tight rope when he wobbles across a giant log.
Ik heb alleen afgelopen nacht wat zitten spelen en zover ik mij kan herinneren krijg je de mededeling dat je op start moet drukken als je aan de beurt bent. Mocht je de ronde winnen dan blijf je spelen tegen de overige personen in de room, als je verliest moet je weer op je beurt wachten.KSH schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:55:
Heb net Tekken 5 online uit de Playstation Store aangeschaft, alleen....
hoe kan ik nu tegen een tegenstander vechten???
Ik kom elke keer wel een Battle Room in, maar hoe kies ik daar een tegenstander uit?
Ik weet dat ik met vierkantje kan bepalen of ik player 1 of 2 ben. Daarna tikken de secondes weg en dan moet ik elke keer maar kijken hoe anderen vechten.
Kan iemand me aub helpen?
Thnx voor de snelle uitleg. Ga je zeker toevoegen. Wel jammer dat je elke x moet wachten dan, maar ja... online spelen blijft vet bij dit spel.DCFreak schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 20:09:
[...]
Ik heb alleen afgelopen nacht wat zitten spelen en zover ik mij kan herinneren krijg je de mededeling dat je op start moet drukken als je aan de beurt bent. Mocht je de ronde winnen dan blijf je spelen tegen de overige personen in de room, als je verliest moet je weer op je beurt wachten.
Voeg mijn PSN ID maar toe, dan spelen we een keer tegen elkaar
Anoniem: 103465
Een nieuwe gebruiker aanmaken (in de XMB helemaal links). Dan inloggen met die nieuwe gebruiker en dan in de XMB helemaal naar rechts om die gebruiker aan te melden voor PS Network. En dan bij het aanmelden kiezen voor de USA om een account te maken voor dat land en om zo demo's te downloaden uit de store van dat land/regio. En als je een derde account aan maakt kan je ook kiezen dat je in Japan woont en zo GT 5 downloaden uit die store. Maar let wel dat je een adres moet hebben. Voor de US-account is dat niet zo'n probleem want alles is in het Engels en dus goed te lezen. Maar voor de Jap account moet je even een tutorial google-en want zodra je Japan als land selecteert wordt alles redelijk onleesbaar mits je Japans kan lezen.Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:06:
Ik zie steeds dat mensen games via de US store downloaden en dat men daarvoor een extra
account hebben aangemaakt.
vraag hoe maak je die extra account dan, want als ik het zo zie dan kun je via PSNnetwerk
wel een account veranderen maar geen extra account aanmaken??
[ Voor 39% gewijzigd door FeaR op 10-11-2007 21:13 ]
Nieuw profiel op je PS3 aanmaken en met dat profiel een nieuwe account voor de store.Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:06:
Ik zie steeds dat mensen games via de US store downloaden en dat men daarvoor een extra
account hebben aangemaakt.
vraag hoe maak je die extra account dan, want als ik het zo zie dan kun je via PSNnetwerk
wel een account veranderen maar geen extra account aanmaken??
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Anoniem: 90936
FRS is ook standaard al erg duurCSB schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:18:
Zo dan. Schrok me de nete vandaag in de FRS. Ratchet & Clank, 75 euro!!
Drakes Fortune ook!
(zie artikel: http://www.bashers.nl/200...unt_ratchet_kost_7499.php)
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Te duur voor mij, zelfs voor "top" titels ga ik nu gewoon wachten tot ze 60-50 euro zijn. En is de game aardig maar niet top, dan maar wachten doe de 40 euro prijs. Sorry hoor een top PS2 game koste me al 50 euro..lijkt me wel aardig genoeg he!Anoniem: 90936 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:27:
[...]
FRS is ook standaard al erg duur, in online stores + dynabyte (icm klantenkaart) is hij wel goedkoper te krijgen. Toch blijft 70 Euro of meer voor een console game toch echt van de gekke. Ik hoop niet dat dit een blijvende trend is bij sommige PS3 games.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 10-11-2007 21:51 ]
Heb em vrijdag besteld bij 3busymen, dus ik ben deze week sowieso van de partij! Ik laat het wel hore, zal je alvast ff toevoegen!nudie schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:10:
[...]
@Vince-NL, klopt! Was een leuke pot, goed dat je er nu ook instaat, je hebt wel CoD4 heh?
#FFTB #CRO validator Kingstaker
nee de doos is echt zwaarhesr schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 22:03:
Even een praktisch vraagje: Is een PS3 doos goed op de fiets te vervoeren?
En ik heb nog een SDTV, is het daarop mogelijk om geïmporteerde games te spelen?
En hebben geïmporteerde games wel gewoon alle talen incl nederlands en engels?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
er zat bij mij een handvat aan en hij was niet zwaar verderhesr schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 22:03:
En ik heb nog een SDTV, is het daarop mogelijk om geïmporteerde games te spelen?
Bij mij duurt dat max 10 sec...Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:51:
DOWNLOADING GAME SETTINGS
online COD4 hoe lang duurt dan, is al 8 minuten bezig of is dat normaal????
[ Voor 20% gewijzigd door Dutch_Baseline op 10-11-2007 22:10 ]
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Volgens mij heb je dan te maken met NTSC op een SDtv, dus je moet wel zeker zijn dat je tv dit ondersteund, maar over het algemeen ondersteunen recente tv's in NL wel NTSC...hesr schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 22:03:
[ Voor 4% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-11-2007 22:10 ]
Ja, dat zei ik op blz 4 van dit topic ook al. Een vriend van mij heeft het niet met zijn CoD4, ik begrijp er niks van. Zowel wireless als wired geprobeerd, ik denk dat het aan m'n router ligt ofzo, maar ik kijk er binnenkort wel even naar. Vandaag ook voor het eerst connection interrupted berichten gekregen tijdens het CoD4 spelen.Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:51:
DOWNLOADING GAME SETTINGS
online COD4 hoe lang duurt dan, is al 8 minuten bezig of is dat normaal????
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
zelfde geldt voor mij!!!Frank J. schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 22:10:
[...]
Volgens mij heb je dan te maken met NTSC op een SDtv, dus je moet wel zeker zijn dat je tv dit ondersteund, maar over het algemeen ondersteunen recente tv's in NL wel NTSC...
Mensen voeg me toe ook voor CoD4 ! PSN: Bierbeer
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
In je rechterhand de doos vastpakken (zit een handvat aan) en achter op je fiets laten leunen. Zo was ik onderandere holtenbroek(zwollenaren weten wat ik bedoel) door gefietst met de ps3 doos achterop, niet in een plastick zak dus ik was blij dat ik niet overvallen washesr schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 22:03:
De meeste games wil je toch niet in het Nederlands, want dat is altijd zo slecht vertaald, zie ook dat voorbeeld hier boven ergens over uncharted in het Nederlands. Tenzij je of heel slecht in engels bent of kleine kinderen hebt.En hebben geïmporteerde games wel gewoon alle talen incl nederlands en engels?
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Anoniem: 8733
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 10-11-2007 23:20 ]
Anoniem: 8733
ja ok, maar dan moet je dus wel met een US account op je PS3 inloggen als ik het goed begrijp?Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:16:
JA COD4 EUR kan je gewoon op US account spelen, net al even geprobeerd. Dus lijkt
me dat dat ook andersom kan. volgens mij bepaalt je eigen account je netwerk toegaan tot
het spel. Ik denk dat europa en US verschillende servers hebben.
Ik wist het ook niet ,maar vanavond extra account gemaakt, dat eerst dat het onder netwerk account moest, maar je moet gewoon een nieuw profiel maken en VS kiezen als land waar je woont.
Vraag me daarbij ook af of UK ook andere demos heeft of Japan. Go morgen maar even wat
extra account aanmaken
Anoniem: 174340
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 10-11-2007 23:27 ]
Dit probleem heeft zich idd al eens eerder voorgedaan bij iemand hier, die heeft 'm op moeten sturen.Anoniem: 174340 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:22:
Heeft iemand soortgelijk probleem gehad? Heb PS3 nu ongeveer 1 maand en heb gisteren update 2.00 geïnstalleerd.
ja echt belachelijk. 100 gulden was al veel voor mij bij een pc game.Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:54:
als games 75 euro worden , dan ben ik weg. Had al moeite met 65 euro voor COD.
Gelukkig wilde ik Assasin Creed bestellen in NL en kwam bij wehkamp uit 44,99 euro's en ik
denk persoonlijk dat dit mijn laatste game wordt voor dit jaar. Mischien dat ik timeshift
nog koop maar dan wel via internet via dvdboxofice, amazon of play.com maar in ieder geval
niet in NL.
Paar jaar geleden kocht je games voor 40-50 euro en dat vind ik ook al redelijk duur, maar dat heb ik er nog wel voor over maar 75 euro .WOW
Trouwens waarom zijn HD_DVD goedkoper dan blue-ray DVD . zag Patriot maar was 30 euro en in de bak 6,99 extended edition. en HD-DVD was 14,95 .. mmm denk dat SOny die Blue-ray protocol er snel moet doordrukken via goedkopere spelers en goedkopere BlueRay schijven.
Iemand nog tips voor site's waar je goedkoop blue ray kan kopen
Games kopen bij MM. Kocht daar woensdag al COD4 voor €54,-.... Je moet niet naar gameshops of BS ofzo gaan...Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:54:
Gelukkig wilde ik Assasin Creed bestellen in NL en kwam bij wehkamp uit 44,99 euro's en ik
denk persoonlijk dat dit mijn laatste game wordt voor dit jaar. Mischien dat ik timeshift
nog koop maar dan wel via internet via dvdboxofice, amazon of play.com maar in ieder geval
niet in NL.
Paar jaar geleden kocht je games voor 40-50 euro en dat vind ik ook al redelijk duur, maar dat heb ik er nog wel voor over maar 75 euro .WOW
Trouwens waarom zijn HD_DVD goedkoper dan blue-ray DVD . zag Patriot maar was 30 euro en in de bak 6,99 extended edition. en HD-DVD was 14,95 .. mmm denk dat SOny die Blue-ray protocol er snel moet doordrukken via goedkopere spelers en goedkopere BlueRay schijven.
Denk niet dat games €75 gaan worden, vraag me niet waarom maar iets zegt mij dat Sony ook wel weet dat het niet goed gaat komen als de prijs zo om hoog gaat.Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:54:
niet in NL.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq