Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.883 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238120

Ik heb Tversity geïnstalleerd en mijn ps3 vindt hem ook. maar als ik dan naar my audio ga en een artiest selecteer zegt ie 'er zijn geen titels'.
kan iemand mij hiermee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 238120 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:53:
Ik heb Tversity geïnstalleerd en mijn ps3 vindt hem ook. maar als ik dan naar my audio ga en een artiest selecteer zegt ie 'er zijn geen titels'.
kan iemand mij hiermee helpen.
Heb je uberhaupt wel media toegevoegd (oftewel, wat heb je tot nu toe gedaan en de FAQ al gevolgd op de site?)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
de nieuwste winamp kan ook overweg met de ps3!!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-05 14:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

iceme schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 10:03:
[...]

In theorie is het scherm juist wel 720p want, de standaard 720p staat voor het aantal horizontale beeldlijnen niet voor de verticale beeld punten. zie linkje Bij een resolutie van 1024x768 passen er makkelijk 720 horizontale beeld lijnen in. Een HD-ready Plasma heeft bijvoorbeeld ook rechthoekige pixels ipv vierkante. Maar laat je niet misleiden door het aantal pixels de kwaliteit van een TV is afhankelijk van veel andere factoren
Uhm nee..
720p is the shorthand name for a category of HDTV video modes. The number 720 stands for 720 lines of vertical display resolution, while the letter p stands for progressive scan or non-interlaced. When broadcast at 60 frames per second, 720p features the highest temporal (motion) resolution possible under the ATSC standard. Progressive scanning reduces the need to prevent flicker by filtering out fine details, so spatial (sharpness) resolution is much closer to 1080i than the number of scan lines would suggest.
http://en.wikipedia.org/wiki/720p

Als die 720 voor het aantal horizontale lijnen zou staan, dan gaat die 1280 verticaal voor vreemd gezichten zorgen ;)

Die zogenaamde hd-ready schermen met een 1024*768 resolutie hebben gewoon een ingebouwde scaler...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:57:
[...]

Heb je uberhaupt wel media toegevoegd (oftewel, wat heb je tot nu toe gedaan en de FAQ al gevolgd op de site?)
ja want hij vind wel artiest enzo bv. akon. alleen staat er geen titel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:10
O+ O+ Uncharted Demo O+ O+

Dit wordt zó een must-buy... Denk dat ik hem maar meteen ga pre-orderen bij 3busymen.
Echt wat een sfeer heeft dat spel zeg.. je zit er echt meteen in!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
camera en disk met eyecreate. Verder niets.
FeaR1986 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 03:04:
[...]

Vreemde resolutie, want in theorie zou zo'n scherm dan niet eens 720p aan kunnen aangezien dat 1280 x 720 pixels is.

[...]

Damn, wilde eigenlijk gaan slapen want moet over 5 uurtjes al weer op het werk zijn. Maar er zijn dingen die nu eenmaal voor gaan...

En dan nog een vraag van mijn kant: Die Playstation Eye welke een euro of €45 kost. Haal je daarmee alleen de hardware binnen of zit er ook een disk bij met wat spelletjes (net als bij de PS2)? Want op de PS Store staan best veel titels en ook best prijzig a €5 tot €7 de stuk. Dus als je al die games los moet kopen kan het een duur geintje worden in totaal.
Want had net gekeken naar het promo-filmpje uit de EU store en het ziet er best grappig uit. Dat stuk met dat aquarium en dat je zelf films kan maken boeit me niet zo. Maar dat je die vogels door dat landschap moet loodsen en die bal over die muur moet rollen en dergelijke ziet er best oke uit. Helemaal vergeleken met de simplistische dingen die de Eye Toy op de PS2 kon/kan. Zit wel te twijfelen om dat speeltje aan te schaffen, het is een leuke gadget maar vraag me af wat de replay-waarde van zoiets is en of er veel ondersteuning voor zal zijn. Dat je een foto kan maken van jezelf en je gezicht dan op een character plakken als in games als Tony Hawk, Saint's Row, of andere spellen waar je je character kan customisen.
toon volledige bericht

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
nudie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:25:
Ik heb te weinig PSN vrienden, helemaal voor CoD4. Voeg toe die handel: MiC-NL.

Ik heb een headset! Want dat is wel zo gezellig
Hey ik zat met jou in een warhawk server te ouwehoeren tijdje geleden!
PSN ID=Vince_NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij werkt al weer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-05 19:58
Vince22 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:04:

Dit wordt zó een must-buy... Denk dat ik hem maar meteen ga pre-orderen bij 3busymen.
Jep zeker! Het verhaal schijnt echt SUPER te zijn, goed verteld zowel ingame als met cut scenes. Mooie animaties (check het begin van de demo maar :D) echt een heel mooi sfeertje!

Importeren van de game zal volgens mij totaal geen verschillen hebben. De demo heeft b.v. heel veel verschillende talen en ondertitels. Die je in de opties kunt aanpassen, mede door bluray is het uiteraard mogelijk alle verschillende talen en ondertitels op 1 schijf te persen.

[ Voor 19% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-11-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
ymmv schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:32:
[...]

Amazon verstuurt niet naar Europa, dus dat houdt al snel op. Je kunt beter videogamesplus.ca gebruiken of een eBay-handelaar.

Uncharted zou trouwens de 15e in de VS uitkomen.
Niet waar. Amazon is bijna mijn huis leverancier :):
The following items can be shipped to almost all destinations outside the U.S.:

* books*
* DVDs
* music
* VHS videos

Additionally, some software, tools, video games, jewelry, sporting goods, shoes, consumer electronics and kitchen items can be shipped to the following countries:

Australia, Austria, Chile, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Hong Kong, Ireland, Italy, Japan, Mexico, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, Taiwan, Saudi Arabia, Singapore, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, United Arab Emirates
http://www.amazon.com/gp/...828?ie=UTF8&nodeId=596184

Waar je alleen op moet letten is dat je voor bedragen boven de 70,00 euro inklaringskosten af en toe moet betalen. De afgelopen 2x moest ik dit ook al betalen, dus het lijkt er bijna op dat ze zo'n beetje alles onderscheppen (of zou mijn naam in hun systeem staan? :)).

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
nudie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:25:
Ik heb te weinig PSN vrienden, helemaal voor CoD4. Voeg toe die handel: MiC-NL.

Ik heb een headset! Want dat is wel zo gezellig
Volgens mijn is het al lekker druk op je friendlist geworden. :P

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 12:35
Arx schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:18:
[...]

Niet waar. Amazon is bijna mijn huis leverancier :):

[...]

http://www.amazon.com/gp/...828?ie=UTF8&nodeId=596184

Waar je alleen op moet letten is dat je voor bedragen boven de 70,00 euro inklaringskosten af en toe moet betalen. De afgelopen 2x moest ik dit ook al betalen, dus het lijkt er bijna op dat ze zo'n beetje alles onderscheppen (of zou mijn naam in hun systeem staan? :)).
En waarom krijg ik dan bij elk PS3-spel dat ik probeer te bestellen dit soort meldingen:

Important Message
There is a slight problem with your order. (See below.)

Type/Item/Price Qty. Send to:
Uncharted: Drake's Fortune
$59.99 - Available for Pre-order
Condition: new
Sold by: Amazon.com

"*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. ( See geographical restrictions.) ***"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mee eens top demo met een leuk verhaal en mooie variaties! Dat het er grafisch ook top uit ziet is alleen maar een voordeel!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100320

Ben je eigenlijk een soort te laat...Hij heeft hem gisteren al naar mij opgestuurd. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Aaah, wordt ik wakker en meteen goed nieuws, toch netjes van Sony/Naughty Dog om het op te lossen!

Straks maar even downloaden, heb nu CoD4 gekocht dus daar kan ik me dit weekend ook nog mee vermaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Anoniem: 148415 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:48:
Aaah, wordt ik wakker en meteen goed nieuws, toch netjes van Sony/Naughty Dog om het op te lossen!

Straks maar even downloaden, heb nu CoD4 gekocht dus daar kan ik me dit weekend ook nog mee vermaken :P
12:48 en meneer wordt wakker |:(

Weet iemand een site waar XMB theme's worden verzameld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-05 21:17
Frank J. schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:58:
[...]

Weet iemand een site waar XMB theme's worden verzameld??
Hier zijn er al redelijk wat verzameld.
http://mattgamer.com/ps3themes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-05 14:03
Anoniem: 100320 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:48:
[...]

Ben je eigenlijk een soort te laat...Hij heeft hem gisteren al naar mij opgestuurd. _/-\o_ _/-\o_
naar mij ook! zou dat echt zijn? Zou echt GRU-WE-LIJK zijn! Ik speel ook extra de demo niet om niet gespoiled te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
ymmv schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:26:
[...]

En waarom krijg ik dan bij elk PS3-spel dat ik probeer te bestellen dit soort meldingen:

Important Message
There is a slight problem with your order. (See below.)

Type/Item/Price Qty. Send to:
Uncharted: Drake's Fortune
$59.99 - Available for Pre-order
Condition: new
Sold by: Amazon.com

"*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. ( See geographical restrictions.) ***"
toon volledige bericht
Je hebt gelijk, met Drake wil het niet. Weet niet waarom. Alle andere spellen die IK probeer (Oblivion, Motostorm, Fall of men) werkte het wel. Misschien nieuwe policy van Sony? Melding geeft namelijk aan dat het in conflict is met de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 00:50
Waarom krijg ik bij de FIFA08 demo en Drakes Fortune demo geen geluid? Heb het via optical en R&C:TOD krijg ik weer wel geluid. Bij volledige games heb ik ook gewoon geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Wat ik me afvraag, zou het in een custom theme ook mogelijk zijn het achtergrond effectje te veranderen? Want, het default theme heeft tenslotte ook een 3d effectje.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:31
Uncharted....wat een game zeg! Net de demo zitten spelen, in een woord: fantastisch! Wat een gevoel voor detail! En die animaties, geweldig!

Vond het trouwens nog best lastig op standje "makkelijk"...meer mensen dat ervaren, of suck ik gewoon in dit soort games?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

AvanCade schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:42:
Waarom krijg ik bij de FIFA08 demo en Drakes Fortune demo geen geluid? Heb het via optical en R&C:TOD krijg ik weer wel geluid. Bij volledige games heb ik ook gewoon geluid.
Ik weet dat Fifa DTS geluid heeft. Misschien dat het hier niet goed gaat.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:26
Michael Knight schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:01:
[...]

Uhm nee..

[...]

http://en.wikipedia.org/wiki/720p

Als die 720 voor het aantal horizontale lijnen zou staan, dan gaat die 1280 verticaal voor vreemd gezichten zorgen ;)

Die zogenaamde hd-ready schermen met een 1024*768 resolutie hebben gewoon een ingebouwde scaler...
Ik wou uitleggen dat om de hd-ready standaard te voldoen je niet persee een resolutie van 1280x720 nodig hebt, wat wel werd gesteld door de poster. Als je maar minimaal 720 horizontale lijnen hebt, en aan wat verschillende resoluties en aansluitingen en beveiligingen voldoet heb je een scherm wat daar aan voldoet, heb je een scherm met 1 verticale lijn, maar de rest klopt wel dan heb je nogsteeds een hdready scherm. maar we raken een beetje off-topic denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Arx schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:29:
[...]

Je hebt gelijk, met Drake wil het niet. Weet niet waarom. Alle andere spellen die IK probeer (Oblivion, Motostorm, Fall of men) werkte het wel. Misschien nieuwe policy van Sony? Melding geeft namelijk aan dat het in conflict is met de garantie?
Ik heb een aantal nieuwe games in mijn Amazon-winkelwagentje gestopt en bij alle titels krijg ik die melding. Dat waren Assassin's Creed, Call of Duty 4: Modern Warfare, Guitar Hero III: Legends of Rock Lair, Ninja Gaiden Sigma, Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2, WarHawk Bundle with Bluetooth Headset, Uncharted en Heavenly Sword. Wat dat betreft zijn er weinig uitzonderingen.

Het heeft trouwens niks met garantie te maken, Sony Europa wil niet dat online winkels in Amerika of Azie games, accesoires en consoles verkopen aan Europeanen. Ze hebben om die reden ook Lik-Sang, een populaire Chinese online games shop kapot geprocedeerd. Sindsdien zijn er heel wat online winkels die dat niet doen, waaronder Amazon en Play-Asia (waar je wel Xbox 360-games kunt kopen maar geen PS3-games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Phusebox schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 10:06:
[...]

damn als het spel er zo uitziet? haha dat ziet er uit als een gamecube titel
Als je nou gewoon de officiele trailers bekijkt ipv een game te beoordelen op een foto gemaakt met een telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Laatst online: 04-05 00:50
Shiver23 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:53:
[...]

Ik weet dat Fifa DTS geluid heeft. Misschien dat het hier niet goed gaat.
Mijn reciever ondersteund DTS, dus dat is het probleem niet helaas.

Edit: Na onderzoek blijkt me receiver geen DTS maar DD te ondersteunen. Vinkje uitzetten onder sound bij DTS werkt prima. Bedankt!

[ Voor 20% gewijzigd door AvanCade op 10-11-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik zit net Uncharted te spelen en ineens begint de PS3 te blazen! Niet normaal. Ik ben inmiddels opgehouden en nog steeds blijft die fan volop draaien. Ik snap er niks van. Hij staat in een TV kastje met een gat achterin en tot nu toe met Heavenly Sword of Heroes in HD bekijken was er geen enkel probleem en nu klinkt hij als een 360 zo hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Hebben meer mensen sinds de 2.0 Firmware update dat de laad tijden langer duurde als voor de update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Nee, heb ik geen problemen mee.
Uncharted is wel een vette demo zeg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Mektheb schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:11:
Hebben meer mensen sinds de 2.0 Firmware update dat de laad tijden langer duurde als voor de update ?
Laadtijden waarvan? Ik heb in elk geval geen negatieve effecten gemerkt.

Ik heb zojuist mijn PSP firmware bijgewerkt zodat ik nu Remote Start kan gebruiken, maar ik heb in elk geval 1 tip voor mensen die hier ook mee bezig zijn: sluit je PSP op je PS3 aan met USB en doe de device registratie even opnieuw, want dat loste voor mij veel problemen op. Ik kon bijvoorbeeld geen filmpjes meer afspelen via Remote Play en nu weer wel.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 10-11-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Hier geen last van lawaai van mijn PS3, ja je hoort hem blazen maar als ik game dan valt dit gewoon weg tegen het geluid van de game.

Uncharted heeft o.a. DTS en damn mijn broer was ook helemaal overweldigd door de animaties en verhaallijn!

Ik snap de reviews(s) niet over R&C dat het makkelijk is, ik moet toch echt mijn best doen om de tegenstanders goed neer te maaien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Hehehe, ik was altijd een pc gamer en nu zit er op vrijdagavond bij mij een legioen 30+ mannen een biertje te drinken en RFOM te spelen in coop. We schieten 50% mis, maar hebben de grootste lol :)
Mijn vrouw schudt dan maar weer eens haar hoofd en gaat vervolgens naar een vriendin toe. :+

Ik troost mezelf, er zit toch lichte progressie in.

Meer coop storyline games aub...

[ Voor 20% gewijzigd door Azqi op 10-11-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Dutchzilla schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:59:
de nieuwste winamp kan ook overweg met de ps3!!
Welke versie is dat? En is het de Full version of alleen basic? Ik ga nu kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232234

Volgens mij een Full versie die je mag downloaden van de site, hij is bij mij alleen wel erg langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Net die video recensie van COD 4 bij Insidegamer gezien. Echt wel gaaf.

Ik ga voor onder de kerstboom ;)

1 PGR 4 - 360
2 COD 4 - PS 3

Laat die kerst maar komen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
ymmv schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:55:
[...]

Ik heb een aantal nieuwe games in mijn Amazon-winkelwagentje gestopt en bij alle titels krijg ik die melding. Dat waren Assassin's Creed, Call of Duty 4: Modern Warfare, Guitar Hero III: Legends of Rock Lair, Ninja Gaiden Sigma, Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2, WarHawk Bundle with Bluetooth Headset, Uncharted en Heavenly Sword. Wat dat betreft zijn er weinig uitzonderingen.

Het heeft trouwens niks met garantie te maken, Sony Europa wil niet dat online winkels in Amerika of Azie games, accesoires en consoles verkopen aan Europeanen. Ze hebben om die reden ook Lik-Sang, een populaire Chinese online games shop kapot geprocedeerd. Sindsdien zijn er heel wat online winkels die dat niet doen, waaronder Amazon en Play-Asia (waar je wel Xbox 360-games kunt kopen maar geen PS3-games)
Of het met garantie te maken heeft of niet is niet wat ik bedenk, maar wat Amazon zegt. ;) Apart blijft het wel. Ik had het niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Mars18 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:03:

1 PGR 4 - 360
2 COD 4 - PS 3

Hier onder de kerstboom voor mezelf:
  • Uncharted
  • Haze
Voor de kerst komt nog Assassins creed en misschien de simpsons en lego starwars the complete saga (ligt eraan hoe snel ik met R&C en CoD4 klaar ben).

Ik heb last van dat mijn PS3 zowel HDMI als via Optisch het geluid doorstuurd. Opnieuw instellen en dan werkt het weer maar na het gamen en daarna opnieuw opstarten van de ps3 heb ik weer over beide kanalen geluid. Voor 2.0 had ik dit ook al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Arx schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:08:
[...]

Of het met garantie te maken heeft of niet is niet wat ik bedenk, maar wat Amazon zegt. ;)
Amazon zegt in die melding helemaal niets over garanties... :S Ze hebben het over geografische restricties, oftewel ze mogen die games niet naar bepaalde landen verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
ymmv schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:12:
[...]

Amazon zegt in die melding helemaal niets over garanties... :S Ze hebben het over geografische restricties, oftewel ze mogen die games niet naar bepaalde landen verzenden.
Beterrrrr door lezen:
Warranty issues and manufacturer restrictions prevent us from shipping certain products to all geographical locations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Arx schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:13:
[...]

Beterrrrr door lezen:

[...]
Ah. stond niet in de geciteerde tekst. Maar dan heeft het nog steeds niks te maken met de garantie maar enkel met "manufacturer restrictions". Maar het antwoord op de vraag waarom doet er niet toe, Sony staat het niet toe en daarom moet je net wat verder zoeken als je PS3-games wilt importeren. Dan maar geen Amazon, maar eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Anoniem: 232234 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:56:
Volgens mij een Full versie die je mag downloaden van de site, hij is bij mij alleen wel erg langzaam.
offtopic:
Heb net even gekeken en mijn processor was constant rond de 50%, Ik heb het maar niet geïnstalleerd op mijn PS3 want ik wou niet weten wat er dan allemaal zou gebeuren. Denk dat ik toch maar stick bij WMP 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-05 22:13
Ik heb anders weinig problemen om in Azië of in de VS PS3 games te bestellen. En die sites zijn niet kleiner dan play-asia en/of moeilijk te vinden. Als ze het trouwens echt niet wilden kon men gewoon de regiocodering toepassen, lijkt mij veel goedkoper dan te "procederen".

Die zaak over lik-sang ging als ik mij niet vergis over HW en garantie, niet over software. Denk met de huidige globalisatie dat ze dit sowieso niet kunnen tegenhouden.

[ Voor 39% gewijzigd door simplicidad op 10-11-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
ymmv schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:28:
[...]

Ah. stond niet in de geciteerde tekst. Maar dan heeft het nog steeds niks te maken met de garantie maar enkel met "manufacturer restrictions". Maar het antwoord op de vraag waarom doet er niet toe, Sony staat het niet toe en daarom moet je net wat verder zoeken als je PS3-games wilt importeren. Dan maar geen Amazon, maar eBay.
Je hebt gelijk.

edit: Maar ebay is toch om spul 2de hands te kopen van andere consumenten?

[ Voor 8% gewijzigd door Arx op 10-11-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Sluuz schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:48:
Uncharted....wat een game zeg! Net de demo zitten spelen, in een woord: fantastisch! Wat een gevoel voor detail! En die animaties, geweldig!

Vond het trouwens nog best lastig op standje "makkelijk"...meer mensen dat ervaren, of suck ik gewoon in dit soort games?
Ik ben zelf ook niet een echte die-hard gamer, maar meer iemand die af en toe even de controller op pakt om even wat stoom af te blazen. Maar ook ik heb af en toe moeite die level door te komen. Ik vind de demo ook prachtig! Weer een must have voor de PS3! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16334

zo mn ps3 weer op mn eigen TFT aangesloten ipv 40" TV beneden .. merk toch dat ik in FPS games veel beter zicht heb op 50 cm van mn 20" tov 2 meter naar die 40" :P

en belangrijker ik heb weer 5.1 sound, must have voor CoD4 online _o_

over CoD 4 gesproken, die had ik aardig snel uitgespeeld, zeker geen perfecte game maar wel heel intens, zitten aantal hele vette missies tussen :)

CoD4 online is echter helemaal the bomb :P jammer dat je geen server-search menu hebt ofzo, maar als je in een beetje goeie server zit is het echt een van de beste multiplayer ervaringen die ik tot nu toe heb gehad ^^ veel mensen ook met headsets, zal er ook maar 1 fixen binnenkort

gaan we nog eens met GoT een CoD4 party of private match maken ofzo ? ;)

en dan nog de Uncharted demo ja .. wat een game wat een game _o_

graphics, zowel technisch als "artistiek" super, geluid is heerlijk, animaties zijn amazing ... pff er is zoveel op te noemen, van de meleecombat naar het cover systeem tot aan de animaties als Drake zich zo klein mogelijk probeert te maken terwijl hij achter een rots covered .. maar al met al is het gewoon de "overal feeling" die de game zo fantastisch maakt 8) must have!!

ja en dan moet ik toch ff zeiken, waarom komt er het hele jaar weinig uit qua games, en komen alle toppers ineens in de laatste maanden van het jaar :') (voor alle platforms in het algemeen bedoel ik nu) .. ik heb iig besloten om Uncharted & Ratchet wat later samen uit de VS ofzo te importeren, dan ga ik me iig in de kerstvakantie goed vermaken met die 2 :P

overigens is die themes optie in firmware 2.0 ook best nice :D ben benieuwd wat voor een kunststukjes we gaan zien binnenkort

hoi aan alle nieuwe 40g ps3 owners btw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

@Alain

Meeste geld voor kado's wordt uitgegeven in juist..december! Dus daarom dat zoveel games clusteren rondt dezelfde 4 dagen :! Maar als je opgelet hebt dan hebben bepaalde gamestudios door dat mensen niet 12 games kunnen kopen EN spelen in die 5 dagen dus..sommige komen pas rondt februari/maart! Ook al is de code bijna goud!

Hell The Darkness verkocht zeker zo goed juist omdat in Juli er verder niets uitkwam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Arx schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:00:
[...]

Je hebt gelijk.

edit: Maar ebay is toch om spul 2de hands te kopen van andere consumenten?
Nope heel veel verkopers zijn gewoon een soort van online " winkels", producten zijn nieuw en vaak gesealed. Totaal ander systeem dan Martkplaats/Speurders. Ik kan het je aanraden iig, vooral omdat tegenwoordig alle ondertitels en audio op de disk staat en deze niet region verschillen en locked zijn. Ik weet niet hoe het zit als je een SD tv hebt, dan moet je tv volgens mij wel NTSC ondersteunen, met een HDtv heb je dit probleem niet en kun je gewoon importeren!

Uncharted schijnt ook rond de 75-80 euro te zijn in de EU. Ik zie nu prijzen van 45 euro incl op Ebay. Importeren wordt dat ook voor mij :)

[edit] Gisteren startte ik CoD4 op, ik drukte perongeluk bij het beginscherm op de PS button en poef XMB kwam naar voren. In een reaktie klikte ik dit weg en ging verder maar damn ik weet ff niet wat ik ervan moet denken, volgens mij is XMB ingame dichterbij dan we denken?

Heeft iemand ook dat het geluid over optische en hdmi verzonden wordt? Opnieuw instellen werkt het wel weer maar als gegamed heb en ik mijn ps3 de keer erop weer aanzet heb ik weer geluid over beide....

[ Voor 24% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-11-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 08:57

Dakoina

Newbie archer

Anoniem: 138251 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:17:
Nee, heb ik geen problemen mee.
Uncharted is wel een vette demo zeg 8)
Amen _/-\o_
speelt erg lekker, is erg mooi en staat beslist op mijn december boodschappenlijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Laatst online: 09-03 08:03

kingfriko

100 % BULLY

Coole demo idd , had alleen wel wat langer mogen duren :9
Dan maar weer verder met R&C ...

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

simplicidad schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:00:
[...]

Ik heb anders weinig problemen om in Azië of in de VS PS3 games te bestellen. En die sites zijn niet kleiner dan play-asia en/of moeilijk te vinden. Als ze het trouwens echt niet wilden kon men gewoon de regiocodering toepassen, lijkt mij veel goedkoper dan te "procederen".

Die zaak over lik-sang ging als ik mij niet vergis over HW en garantie, niet over software. Denk met de huidige globalisatie dat ze dit sowieso niet kunnen tegenhouden.
links a.u.b. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 22:19
Frank J. schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:30:
[...]

Heeft iemand ook dat het geluid over optische en hdmi verzonden wordt? Opnieuw instellen werkt het wel weer maar als gegamed heb en ik mijn ps3 de keer erop weer aanzet heb ik weer geluid over beide....
Yep, ik heb het ook.
Opzich niet zo vervelend maar er zit toch een minimaal verschil tussen beide bronnen, waardoor het best wel irritant gaat worden naar verloop van tijd.

Ik zet daarom mijn tv maar heel zacht :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16334

messi schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 17:40:
[...]

Yep, ik heb het ook.
Opzich niet zo vervelend maar er zit toch een minimaal verschil tussen beide bronnen, waardoor het best wel irritant gaat worden naar verloop van tijd.

Ik zet daarom mijn tv maar heel zacht :)
nu jullie dit zo zeggen .. ik merkte wel dat er een rood licht vanachter de PS3 vandaan kwam terwijl hij via HDMI aan de TV hing beneden .. dan zal hij bij mij ook wel tegelijk hdmi&optical sound geven :?

wel raar want in principe is dat alleen mogelijk (geluid over meerdere uitgangen) wanneer je hem opstart zonder settings (voor de 1e keer, of wanneer je de startknop 5 sec ingedrukt houdt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:19

FeaR

In GoT we trust

Mars18 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:03:

1 PGR 4 - 360
2 COD 4 - PS 3

Beetje magere Kerst dan...
Denk dat de mijne veel magerder wordt, want de games die ik wil koop ik toch meteen als ze uit zijn en die leg ik echt niet weg voor de Kerst. Dus vraag aan de Kerstmisman maar eens de Samsung 2032BW...
Anoniem: 16334 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 17:51:
[...]

nu jullie dit zo zeggen .. ik merkte wel dat er een rood licht vanachter de PS3 vandaan kwam terwijl hij via HDMI aan de TV hing beneden .. dan zal hij bij mij ook wel tegelijk hdmi&optical sound geven :?
wel raar want in principe is dat alleen mogelijk (geluid over meerdere uitgangen) wanneer je hem opstart zonder settings (voor de 1e keer, of wanneer je de startknop 5 sec ingedrukt houdt)
Had net gekeken en bij mij blijft het aardig donker uit het optische gaatje als ik geluid via HDMI aan heb staan. Pas als ik optisch in stel komt er pas leven in...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Arx schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:20:
[...]

Volgens mijn is het al lekker druk op je friendlist geworden. :P
zodejukel! Wat een invasie aan nieuwe PS3 mensen opeens :D

@Vince-NL, klopt! Was een leuke pot, goed dat je er nu ook instaat, je hebt wel CoD4 heh? :D

Maar the more the marrier dus voeg maar toe met MiC-NL. Liefste als je ook een headset of-iets-dergelijks hebt.

@Ontopic:
Uncharted is echt masterlijk. Mijn hemel wat een heerlijk spel. Feeling is erg goed wat voor mij toch een van de belangrijkste aspecten van een game is. Als dat nou ook nog is wordt aangevuld met schitterende graphics, een superleuke verhaallijn en mooie animaties dan ben ik verkocht. Must-buy day1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-05 13:50
Goh iedereen is wel heel positief over Uncharted. :D
Ik vind het er iig heel goed uitzien, en dit soort games vind ik sowieso erg leuk. Worden echt dure maanden zo. :P

Iig wat opmerkingen over Uncharted, echt mierenneuken maar toch. :P
Als hij uit vliegtuig springt zitten zijn beenbanden opeens vast. :P En trekt aan zijn reservekoord en lijkt er op dat mainchute eruit komt en pilot chute hangt boven parachute ipv er achter.

Oh en wat ook raar is dat als je naast water staat, je wel rimpels veroorzaakt in water. maar als je springt nauwelijks. (bij bepaalde dieptes) :/ :P
Ik zou echt betatester moeten worden, altijd wel wat te zeiken. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Albinoraptor op 10-11-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-03 19:00
Frank J. schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:10:
Ik heb last van dat mijn PS3 zowel HDMI als via Optisch het geluid doorstuurd. Opnieuw instellen en dan werkt het weer maar na het gamen en daarna opnieuw opstarten van de ps3 heb ik weer over beide kanalen geluid. Voor 2.0 had ik dit ook al....
Kun je je TV niet zodanig instellen ("profielen") dat je de HDMI output voor naar PS3 daar de TV mute? Zo heb ik het gedaan met mijn opstelling hier, en krijg je alleen via je optical out dus geluid.

Let wel, heb zelf nog niet 'gemerkt' wat je nu schetst, puur omdat ik 't zo al heb ingesteld :9. Oke, het hoort niet, maar scheelt je 'ergenis'.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-05 21:17
Ik heb zo eens in de shops gekeken maar uncharted is meestal rond de 80 euro. :'( Dat is wel erg duur voor een game.
Dat word importeren ze werken het ook wel in de hand ook hoor met deze prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
InsjaHH schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:37:
[...]

Kun je je TV niet zodanig instellen ("profielen") dat je de HDMI output voor naar PS3 daar de TV mute? Zo heb ik het gedaan met mijn opstelling hier, en krijg je alleen via je optical out dus geluid.

Let wel, heb zelf nog niet 'gemerkt' wat je nu schetst, puur omdat ik 't zo al heb ingesteld :9. Oke, het hoort niet, maar scheelt je 'ergenis'.
ik kan op mijn tv niet instellen dat HDMI audio op die input gemute moet worden. Als je dat bedoelt ;)

Het is niet zo een groot probleem hoor, het enige wat irri is is dat het DD geluid ook uit de tv speakers komt wat dus de ruimtelijkheid aantast van het geluid. En ik kom er soms wat later achter als ik al aan het gamen ben, handeling tv zachter etc :P

CoD4 net uitgespeeld, zeer matige singleplayer en over de graphics ben ik niet tevreden. Snelheid chaos(soms) en loop/dood animaties zijn wel weer heel tof!

Ik heb mijn ps3 nu ingsteld op 1080p only (720p etc uitgezet) en ik merk dat 720p games nu geupscaled worden door de ps3, R&C/Uncharted/CoD4. Was dit voorheen ook al zo of nieuw sinds v.2.0?

Iemand trouwens al themes proberen te maken met de theme editor?
Kimo schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:39:
Ik heb zo eens in de shops gekeken maar uncharted is meestal rond de 80 euro. :'( Dat is wel erg duur voor een game.
Dat word importeren ze werken het ook wel in de hand ook hoor met deze prijzen.
Jeps vooral omdat Ebay import rond de 45 euro inclusief komt te liggen! En als het goed is zijn de talen e.d. overal hetzelfde. Geen idee hoe het precies zit met NTSC/PAL als je een SDtv hebt volgens mij moet je tv dan NTSC ondersteunen.

[edit] Leuke observatie van iemand die Uncharted demo tevaak gespeeld heeft :P

[ Voor 23% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-11-2007 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-05 01:11

KSH

Heb net Tekken 5 online uit de Playstation Store aangeschaft, alleen....

hoe kan ik nu tegen een tegenstander vechten???

Ik kom elke keer wel een Battle Room in, maar hoe kies ik daar een tegenstander uit?

Ik weet dat ik met vierkantje kan bepalen of ik player 1 of 2 ben. Daarna tikken de secondes weg en dan moet ik elke keer maar kijken hoe anderen vechten.

Kan iemand me aub helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Had de PS3 helemaal vrij staan rondom.

Toch maar in een volledig open kastje gezet. Voor kant vrij, zij kanten 5cm iedere kant en achterkant ook 5 cm.. (geen deur!)

Ding word direkt heeeel stuk warmer :( Toch maar weer ergens anders plaatsen..vervelend.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Capo schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:55:

Toch maar in een volledig open kastje gezet. Voor kant vrij, zij kanten 5cm iedere kant en achterkant ook 5 cm.. (geen deur!)

Ding word direkt heeeel stuk warmer :( Toch maar weer ergens anders plaatsen..vervelend.
Had je problemen dan nadat hij zo warm werd? Warmte is goed, functioneer je beter van hoor :) Ps3 is net een mooie vrouw (hoe heter hoe b***r) ;)
PS3 Heat test

Ik heb er zelfs nog een filter over de ingangen zitten, ik merk dat hij wat sneller naar de hoogste fan stand gaat maar verder totaal nog geen problemen gehad hierdoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-11-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Laatst online: 11-05 22:13
Renchi, yesasia, .. bvb

Die zijn trouwens ook hier op GOT ook al enkele keren genoemd :P

[ Voor 21% gewijzigd door simplicidad op 10-11-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:39
Ik heb net ook maar even zitten neuzen op yesasia. Zit erover te denken om CoD4 en Uncharted maar te bestellen via daar. 45 euro's per stuk. Scheelt toch meteen even ongeveer 30 euro met NL winkels. :)

Verder vind ik de site er betrouwbaar uitzien en ze accepteren PayPal, ideaal want ik heb geen creditcard. Denk dat bij mijn volgende loon even een order geplaatst gaat worden :)

Ervaringen met yesasia waren volgens mij goed toch?(wat ik heb gelezen in vorige topiques.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Capo schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:55:

Het is geen koelkast. Tuurlijk wordt ie warm. Houd je hand maar is achter je PC, das ook lekker warm. Dat hoort en is niet slecht zolang hij maar die warme lucht kwijt kan. Gewoon in dat kastje zetten als dat mooier staat / handiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Laatst online: 19-04 03:32
He looks like he’s walking on a tight rope when he wobbles across a giant log.
lol :P fps en gamecontrollers gaan mijn niet echt goed af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:39
Net even bij Yesasia gekeken voor CoD4. Die willen hem dus ook niet naar NL versturen.... beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

KSH schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:55:
Heb net Tekken 5 online uit de Playstation Store aangeschaft, alleen....

hoe kan ik nu tegen een tegenstander vechten???

Ik kom elke keer wel een Battle Room in, maar hoe kies ik daar een tegenstander uit?

Ik weet dat ik met vierkantje kan bepalen of ik player 1 of 2 ben. Daarna tikken de secondes weg en dan moet ik elke keer maar kijken hoe anderen vechten.

Kan iemand me aub helpen?
Ik heb alleen afgelopen nacht wat zitten spelen en zover ik mij kan herinneren krijg je de mededeling dat je op start moet drukken als je aan de beurt bent. Mocht je de ronde winnen dan blijf je spelen tegen de overige personen in de room, als je verliest moet je weer op je beurt wachten.

Voeg mijn PSN ID maar toe, dan spelen we een keer tegen elkaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Laatst online: 08-05 01:11

KSH

DCFreak schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 20:09:
[...]

Ik heb alleen afgelopen nacht wat zitten spelen en zover ik mij kan herinneren krijg je de mededeling dat je op start moet drukken als je aan de beurt bent. Mocht je de ronde winnen dan blijf je spelen tegen de overige personen in de room, als je verliest moet je weer op je beurt wachten.

Voeg mijn PSN ID maar toe, dan spelen we een keer tegen elkaar :9
Thnx voor de snelle uitleg. Ga je zeker toevoegen. Wel jammer dat je elke x moet wachten dan, maar ja... online spelen blijft vet bij dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Ik zie steeds dat mensen games via de US store downloaden en dat men daarvoor een extra
account hebben aangemaakt.

vraag hoe maak je die extra account dan, want als ik het zo zie dan kun je via PSNnetwerk
wel een account veranderen maar geen extra account aanmaken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Heb net ook de werkende Uncharted demo maar eens gespeeld en weet niet of het wel mijn game is of gaat worden. Main reden is dat Lara Croft gewoon voor mij de ultieme adventure character is en blijft (al is dat gebaseerd op Tombraider 2 en 3 die echt goed waren). De groene waas waar iedereen over praat is er inderdaad wel, maar niet dat ik me er aan kan storen. Als niemand het gezegd had was het me wellicht niet eens opgevallen. Maar gameplay loopt soms nog wat stroef als het gaat om de interactie. Zo moet ik bij sommige lagere stenen wel springen en bij andere hoge stenen/rotsen wordt er automatisch geklommen. En persoonlijk hoeft dat combo systeem met vechten er ook voor mij niet in. Wat schieten hier en daar is oke, maar het hoeft geen fighting game te worden, want dan start ik Tekken wel op. Maar verder zien de omgevingen enzo er best mooi uit en alles beweegt mooi en vlot mee op de wind. Al is de afbakening van de levels dan wel weer als het PS2-tijdperk: gewoon een muur van planten die zeer slecht geanimeerd is.
Maar qua geluid is het zeker wel goed voor elkaar. Ook goed dat je kan kiezen welke taal alles moet spelen en dan ook nog per optie verschillend (taal, audio, ondertitel). In het Nederlands klinkt alles best kinderachtig ("druk X om een wrede combo te maken" bijvoorbeeld). Maar in het Engels is er niets aan de hand.

Wat ook vaag is: als je op een vogel schiet vliegt deze weg terwijl ik m vol in de kop raak :+

Edit:
Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:06:
Ik zie steeds dat mensen games via de US store downloaden en dat men daarvoor een extra

vraag hoe maak je die extra account dan, want als ik het zo zie dan kun je via PSNnetwerk
Een nieuwe gebruiker aanmaken (in de XMB helemaal links). Dan inloggen met die nieuwe gebruiker en dan in de XMB helemaal naar rechts om die gebruiker aan te melden voor PS Network. En dan bij het aanmelden kiezen voor de USA om een account te maken voor dat land en om zo demo's te downloaden uit de store van dat land/regio. En als je een derde account aan maakt kan je ook kiezen dat je in Japan woont en zo GT 5 downloaden uit die store. Maar let wel dat je een adres moet hebben. Voor de US-account is dat niet zo'n probleem want alles is in het Engels en dus goed te lezen. Maar voor de Jap account moet je even een tutorial google-en want zodra je Japan als land selecteert wordt alles redelijk onleesbaar mits je Japans kan lezen.

Succes ermee

[ Voor 39% gewijzigd door FeaR op 10-11-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:10
Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:06:

Nieuw profiel op je PS3 aanmaken en met dat profiel een nieuwe account voor de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Vandaag ook maar eens COD4 aangeschaft alleen hij blijft volgens mij hangen als ik splitscreens multiplayer wilt doen. Home knop enz werkt dan niet meer ook om online te gaan is me niet gelukt staat steeds dat die zoekt naar officiele matces ofz. Zal zo nog eens kijken als ik weer niet verder kom in de singelplayer mode(owe wat is die grof:D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 11-05 01:45

CSB

:D

Zo dan. Schrok me de nete vandaag in de FRS. Ratchet & Clank, 75 euro!!
Drakes Fortune ook!
(zie artikel: http://www.bashers.nl/200...unt_ratchet_kost_7499.php)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90936

CSB schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:18:
Zo dan. Schrok me de nete vandaag in de FRS. Ratchet & Clank, 75 euro!!
Drakes Fortune ook!
(zie artikel: http://www.bashers.nl/200...unt_ratchet_kost_7499.php)
FRS is ook standaard al erg duur :P, in online stores + dynabyte (icm klantenkaart) is hij wel goedkoper te krijgen. Toch blijft 70 Euro of meer voor een console game toch echt van de gekke. Ik hoop niet dat dit een blijvende trend is bij sommige PS3 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Uncharted is in pre-order by play.com (UK) gewoon 51.49 euro, incl verzenden. (kost ong. een week. Laatste keer bij mij 3.5 weken, maar goed ;)). R&C 60 euro.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 90936 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:27:
[...]

FRS is ook standaard al erg duur :P, in online stores + dynabyte (icm klantenkaart) is hij wel goedkoper te krijgen. Toch blijft 70 Euro of meer voor een console game toch echt van de gekke. Ik hoop niet dat dit een blijvende trend is bij sommige PS3 games.
Te duur voor mij, zelfs voor "top" titels ga ik nu gewoon wachten tot ze 60-50 euro zijn. En is de game aardig maar niet top, dan maar wachten doe de 40 euro prijs. Sorry hoor een top PS2 game koste me al 50 euro..lijkt me wel aardig genoeg he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DOWNLOADING GAME SETTINGS

online COD4 hoe lang duurt dan, is al 8 minuten bezig of is dat normaal????

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 10-11-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
nudie schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:10:
[...]

@Vince-NL, klopt! Was een leuke pot, goed dat je er nu ook instaat, je hebt wel CoD4 heh? :D
Heb em vrijdag besteld bij 3busymen, dus ik ben deze week sowieso van de partij! Ik laat het wel hore, zal je alvast ff toevoegen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-05 15:53
Even een praktisch vraagje: Is een PS3 doos goed op de fiets te vervoeren?

En ik heb nog een SDTV, is het daarop mogelijk om geïmporteerde games te spelen?
En hebben geïmporteerde games wel gewoon alle talen incl nederlands en engels?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
iemand enige evaring met toetsenbord en muis internetbrowsen en fps gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
hesr schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 22:03:

En ik heb nog een SDTV, is het daarop mogelijk om geïmporteerde games te spelen?
nee de doos is echt zwaar :+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut

er zat bij mij een handvat aan en hij was niet zwaar verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Laatst online: 11-12-2024
Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:51:

Bij mij duurt dat max 10 sec...

Werd er gisteren wel paar keer uitgeflikkerd (netwerk)... Hadden meer mensen last van. Misschien heeft het daarmee te maken???

[ Voor 20% gewijzigd door Dutch_Baseline op 10-11-2007 22:10 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy

Volgens mij heb je dan te maken met NTSC op een SDtv, dus je moet wel zeker zijn dat je tv dit ondersteund, maar over het algemeen ondersteunen recente tv's in NL wel NTSC...

Mensen voeg me toe ook voor CoD4 ! PSN: Bierbeer :D

[ Voor 4% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-11-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-05 20:15

scorpie

Supra Addict

Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:51:

Ja, dat zei ik op blz 4 van dit topic ook al. Een vriend van mij heeft het niet met zijn CoD4, ik begrijp er niks van. Zowel wireless als wired geprobeerd, ik denk dat het aan m'n router ligt ofzo, maar ik kijk er binnenkort wel even naar. Vandaag ook voor het eerst connection interrupted berichten gekregen tijdens het CoD4 spelen.

Verder al wel lvl 20 met precies 8 uurtjes CoD 4 spelen >:) :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Frank J. schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 22:10:
[...]

Volgens mij heb je dan te maken met NTSC op een SDtv, dus je moet wel zeker zijn dat je tv dit ondersteund, maar over het algemeen ondersteunen recente tv's in NL wel NTSC...

Mensen voeg me toe ook voor CoD4 ! PSN: Bierbeer :D
zelfde geldt voor mij!!!

basvandiggele

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

na 23 minuten |:( eindelijk download compleet van COD4 en daarna ben ik los gegaan hoogste score na 3 potjes 52 punten morgen maar even verder nadat ik single player heb gedaan :)

Moet wel zeggen met de single player derde gebied in die stad ,WOW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

In je rechterhand de doos vastpakken (zit een handvat aan) en achter op je fiets laten leunen. Zo was ik onderandere holtenbroek(zwollenaren weten wat ik bedoel) door gefietst met de ps3 doos achterop, niet in een plastick zak dus ik was blij dat ik niet overvallen was :+ En dat allemaal in 2 tussenuren op de launchdag :*)
De meeste games wil je toch niet in het Nederlands, want dat is altijd zo slecht vertaald, zie ook dat voorbeeld hier boven ergens over uncharted in het Nederlands. Tenzij je of heel slecht in engels bent of kleine kinderen hebt.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8733

Hoe zit het tegenwoodig met online gaming? Is dat nog steeds regiogebonden? Dus Import games zoals COD4. Kun je die in .EU wel online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JA COD4 EUR kan je gewoon op US account spelen, net al even geprobeerd. Dus lijkt
me dat dat ook andersom kan. volgens mij bepaalt je eigen account je netwerk toegaan tot
het spel. Ik denk dat europa en US verschillende servers hebben.

Ik wist het ook niet ,maar vanavond extra account gemaakt, dat eerst dat het onder netwerk account moest, maar je moet gewoon een nieuw profiel maken en VS kiezen als land waar je woont.

Vraag me daarbij ook af of UK ook andere demos heeft of Japan. Go morgen maar even wat
extra account aanmaken :)

O ja Timeshift kun je ook downloaden, lijkt me qua previews ook een goede game.

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 10-11-2007 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8733

Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:16:
JA COD4 EUR kan je gewoon op US account spelen, net al even geprobeerd. Dus lijkt
me dat dat ook andersom kan. volgens mij bepaalt je eigen account je netwerk toegaan tot
het spel. Ik denk dat europa en US verschillende servers hebben.

Ik wist het ook niet ,maar vanavond extra account gemaakt, dat eerst dat het onder netwerk account moest, maar je moet gewoon een nieuw profiel maken en VS kiezen als land waar je woont.

Vraag me daarbij ook af of UK ook andere demos heeft of Japan. Go morgen maar even wat
extra account aanmaken :)
ja ok, maar dan moet je dus wel met een US account op je PS3 inloggen als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174340

Ben het nog niet tegengekomen op de ps3 topics, maar mijn ps3 is net opgehouden met het afspelen van CD/DVD/BD!!!

Was een BD aan het kijken (Unforgiven) en hij sloeg in één keer vast. Heb de BD kunnen stoppen, maar nu speelt mijn PS3 helemaal niets meer af. Heb alle standaard helpdesk oplossingen al geprobeerd:
-uitzetten+ stroom
-2 keer opnieuw opstarten
-standaardinstellingen herstellen (k%twerk alles weer opnieuw instellen)
-verschillende media geprobeerd: CD/DVD/BD zowel games als films!

Wacht even tot morgen of hij het dan wel doet, is namelijk aardig warm geworden. Staat overigens geheel vrij, niet in een kas ofzo.

Anders moet ik tot maandag wachten en support van Sony bellen.

Heeft iemand soortgelijk probleem gehad? Heb PS3 nu ongeveer 1 maand en heb gisteren update 2.00 geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat denk ik niet met COD4 werk je via de Playstation netwerk die je zelf hebt aangemaakt via je profiel . Ik speel met een europese versie zowel op NL en VS profiel cq acount . werkt beide
perfekt.

Dude succes met je PS3. zet de Ps3 maar eens 10 minuten uit, stroom eraf en daarna even verder kijken. Kun je wel gamen en fragmenten zien bij eenspel :z

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 10-11-2007 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 06-05 17:14
Toch wel humor hoor, eerst wordt Uncharted de grond in gestampt gebaseerd op wat beta filmpjes en vervolgens is iedereen laaiend enthousiant na de demo 8)7
Die 80 euro is fcked up, loopt echt de spuigaten uit, ik hoop dat het een speciale doos heeft ofzo maar 80 ga ik er zeker niet voor neertellen.
R&C had tenminste nog een usb stick, onder de noemer gratis maarja mn auto rijdt ook op water zeker |:(
Anoniem: 174340 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:22:
Heeft iemand soortgelijk probleem gehad? Heb PS3 nu ongeveer 1 maand en heb gisteren update 2.00 geïnstalleerd.
Dit probleem heeft zich idd al eens eerder voorgedaan bij iemand hier, die heeft 'm op moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als games 75 euro worden , dan ben ik weg. Had al moeite met 65 euro voor COD.

Gelukkig wilde ik Assasin Creed bestellen in NL en kwam bij wehkamp uit 44,99 euro's en ik
denk persoonlijk dat dit mijn laatste game wordt voor dit jaar. Mischien dat ik timeshift
nog koop maar dan wel via internet via dvdboxofice, amazon of play.com maar in ieder geval
niet in NL.

Paar jaar geleden kocht je games voor 40-50 euro en dat vind ik ook al redelijk duur, maar dat heb ik er nog wel voor over maar 75 euro .WOW

Trouwens waarom zijn HD_DVD goedkoper dan blue-ray DVD . zag Patriot maar was 30 euro en in de bak 6,99 extended edition. en HD-DVD was 14,95 .. mmm denk dat SOny die Blue-ray protocol er snel moet doordrukken via goedkopere spelers en goedkopere BlueRay schijven.

Iemand nog tips voor site's waar je goedkoop blue ray kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:54:

Gelukkig wilde ik Assasin Creed bestellen in NL en kwam bij wehkamp uit 44,99 euro's en ik
denk persoonlijk dat dit mijn laatste game wordt voor dit jaar. Mischien dat ik timeshift
nog koop maar dan wel via internet via dvdboxofice, amazon of play.com maar in ieder geval
niet in NL.

Paar jaar geleden kocht je games voor 40-50 euro en dat vind ik ook al redelijk duur, maar dat heb ik er nog wel voor over maar 75 euro .WOW

Trouwens waarom zijn HD_DVD goedkoper dan blue-ray DVD . zag Patriot maar was 30 euro en in de bak 6,99 extended edition. en HD-DVD was 14,95 .. mmm denk dat SOny die Blue-ray protocol er snel moet doordrukken via goedkopere spelers en goedkopere BlueRay schijven.

ja echt belachelijk. 100 gulden was al veel voor mij bij een pc game.
vindt ze nu ook te duur. daarom ben ik blij dat resistance en motorstrom bij het pakket waren. die ga ik helemaal uitspelen. net nog verder in de SP van resistance, echt vage locaties :D maar zeer leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline

niet in NL.

Games kopen bij MM. Kocht daar woensdag al COD4 voor €54,-.... Je moet niet naar gameshops of BS ofzo gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

niet in NL.

Denk niet dat games €75 gaan worden, vraag me niet waarom maar iets zegt mij dat Sony ook wel weet dat het niet goed gaat komen als de prijs zo om hoog gaat.
En een paar jaar geleden had ik nog een PS2 en legde ik ook 59,99 neer voor een spel. Dus waar jij die 40-50 euro vandaan haalt?

HD-DVD is in de meeste winkels toch minimaal €5 goedkoper dan de gelijknamige Blu-Ray. Dus na 20 van zulke aankopen zou je de HD-DVD-Drive er al weer uit hebben. Klinkt toch best aantrekkelijk. Maar wellicht is Sony ook daar op de goede weg. Eerst waren de nieuwe Blu-Rays alllemaal €35 en ik heb eergister Hostel: Part 2 gehaald voor nog geen drie tientjes. Het is geen groot verschil, maar het is toch minder. En bij de Makro willen de Blu-Rays nog wel eens onder de 20 euro duiken.

Net een paar potjes online Call of Duty 4 gespeeld. Wordt vierkant in de rondte gepwned, maar komt mede omdat ik echt verdwaal in die maps en dat ik nog niet gewend ben aan het gebruik van de map en de snelheid van de game. Maar vind het nu al leuker dan Halo 3. Maar had net wel een fout in CoD 4: ik koos net voor de spawn een andere class met wapen en toen had ik opeens geen geluid meer. Toen maar voortijdig gestopt, helaas mis je dan wel xp en ranks...

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en netjes.
Meldingen over orders en orderstatussen horen niet in dit topic thuis!