Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Indien je er voor kiest om de standaard meegeleverde protector te blijven gebruiken:smeerbartje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:52:
Weet iemand inmiddels al waar Opera Mini Beta 4 de cache opslaat? En ik wil binnenkort mijn scherm even schoonmaken en het standaard meegeleverde protector opnieuw erop plakken. Hoe kan ik dit het beste aanpakken denken jullie?
1. Haal hem er af.
2. Spoel hem onder de kraan.
3. Laat hem drogen.
4. Plak hem er opnieuw op.
Kan zonder problemen meerdere keren gedaan worden.
Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout
Verwijderd
Bij de protector van Brando wordt voor stofjes op het scherm (die je niet met water zomaar weg krijgt als ze op het plakgedeelte zitten) met plakband (ze zegge scotch tape) eraf kunt halen. Getest en het werkt idd goed, WEL ALLEEN aan de plakkant (onderkant) van de protector.vlijmen schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:11:
[...]
Indien je er voor kiest om de standaard meegeleverde protector te blijven gebruiken:
1. Haal hem er af.
2. Spoel hem onder de kraan.
3. Laat hem drogen.
4. Plak hem er opnieuw op.
Kan zonder problemen meerdere keren gedaan worden.
Wèh zedde gij??
Zoals internet explorer (vind opera fijner), dat zip prog, windows media player, audiobeheer, Midlet manager
[ Voor 24% gewijzigd door duncanvdlinden op 30-11-2007 20:22 ]
Verwijderd
Ik had aan 'echte' programma's alleen maar tomtom, htc home customizer en de htc home 6 tab plugin erop staan, voor de rest alleen maar klein spul (total commander, batterystatus, tv gids, etc) en waar mogelijk laat ik de boel op de opslagkaart installeren. Toch kreeg ik vandaag bij het instellen van de 6 tab htc home al continu meldingen over vollopend geheugen, dus uiteindelijk tomtom er maar ff af gehaald... Maar dat is niet echt een oplossing, ik zou graag een mooi screen zoals Dannydeman gebruiken maar dat gaat volgens mij zo nooit draaien! Iemand suggesties?
Verwijderd
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
kijk es of de i-explorer cache leeg is... niet per ongeluk een beltoon gemaakt van n nummer wat je geluisterd hebt? die slaat ie op in de windows folder..Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 21:47:
Ik heb een tijdje rondgezocht, maar niet echt een oplossing kunnen vinden; Geheugenproblemen! De startpost gaf me niet echt een oplossing... Mijn opslaggeheugen loopt helemaal vol, ik heb pmclean gebruikt om het op te schonen maar heb nu nog maar 8 mb over. Daarvoor heb ik wel tomtom eraf moeten kiepen ;-(
Ik had aan 'echte' programma's alleen maar tomtom, htc home customizer en de htc home 6 tab plugin erop staan, voor de rest alleen maar klein spul (total commander, batterystatus, tv gids, etc) en waar mogelijk laat ik de boel op de opslagkaart installeren. Toch kreeg ik vandaag bij het instellen van de 6 tab htc home al continu meldingen over vollopend geheugen, dus uiteindelijk tomtom er maar ff af gehaald... Maar dat is niet echt een oplossing, ik zou graag een mooi screen zoals Dannydeman gebruiken maar dat gaat volgens mij zo nooit draaien! Iemand suggesties?
en waar haal je die TV-gids vandaan?
Verwijderd
als ik bij muziek ga in de htc touch kan hij de liedjes weergeven en afspelen als ik ze via artiesten kies. Als ik klik op "alle liedjes" weergeeft hij die , maar als ik dan op een liedje klik in de lijst slaagt hij volledig vast. Het maakt niet uit of ik op een toest druk en kan hem ook niet uitzetten.
weet iemand wat het probleem is?
Verwijderd
missch. zoek k verkeerd..
maar ehm, als je soft reset, hoeveel geheugen heb je dan?
Verwijderd
Heeft er al iemand ervaring met de HTC Touch Dual (de slidephone)? Deze vanwege dubbele proc en ram&rom geheugen tov de gewone touch, én HSDPA. Geen wifi boeit me niet zo veel, als er ergens wifi is is er ook vaak wel een gewone pc beschikbaar.
tofVerwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:11:
ah, hier stond ie: http://pda.familie-dewit.com/
Ik had het bijna goed toch? ;-)
iemand hier een oplossing voor..?
Soms wil de touch niet synchroniseren:
maakt some helemaal geen verbinding, na soft reset wel
wil soms wel verbinden (incl geluidje) gaat dan vergelijken en blijft daar in hangen
terwijl ie aangesloten is, hoor je dat afsluit geluidje van active-synch. en issie disconnected..
kabeltje is goed, doet ie met meerdere kabels..
en na n softreset kan niet ineens n contactje goed zitten
Heb nog een snellere variant gevonden:Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:11:
ah, hier stond ie: http://pda.familie-dewit.com/
Ik had het bijna goed toch? ;-)
http://martijn.brothersinart.net/tv/index.php
Is ook volledig aanpasbaar
Kijk, da's beter!the_bbk schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 08:26:
[...]
Heb nog een snellere variant gevonden:
Op de een of andere manier werkt flash op m'n touch niet lekker (nodig voor TVGids)
De Touch wordt er iets trager door en op sommige webpagina's die Flash ondersteunen loopt m'n Touch vast.
Edit: Flash Player 7 PPC heb ik geprobeerd.
[ Voor 4% gewijzigd door erreen op 01-12-2007 09:22 ]
Verwijderd
In de startpost Tip 7: de tips van "HetWonder" Ik heb 25,2 MB als ik een softreset doe (eerst alle ie geheugen etc legen) Heb me page pool ook op 4 MB staan Heb alle prog die jij hebt en meer Tom tom staat toch op je geheugenkaart geinstalleerd ? SuccesVerwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 21:47:
Ik heb een tijdje rondgezocht, maar niet echt een oplossing kunnen vinden; Geheugenproblemen! De startpost gaf me niet echt een oplossing... Mijn opslaggeheugen loopt helemaal vol, ik heb pmclean gebruikt om het op te schonen maar heb nu nog maar 8 mb over. Daarvoor heb ik wel tomtom eraf moeten kiepen ;-(
Ik heb hetzelfde probleem. Wel jammer, want het is wel een tof progje verder...erreen schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 09:20:
[...]
Kijk, da's beter!![]()
Op de een of andere manier werkt flash op m'n touch niet lekker (nodig voor TVGids)
De Touch wordt er iets trager door en op sommige webpagina's die Flash ondersteunen loopt m'n Touch vast.
Edit: Flash Player 7 PPC heb ik geprobeerd.
Ik heb niets te melden.
Edit: All songs is ook greyed out.
[ Voor 46% gewijzigd door Ilya op 02-12-2007 00:54 ]
Ik bedoel waarom zit er nog extra geheugen verborgen op het apparaat die de fabrikant standaard niet ter beschikking stelt. Puur marketing overwegingen ofzo?
Welk bestand moet ik backuppen om mijn zelf ingevoerde woorden te behouden voor PCMKeyboard v0.12?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Standaard zitten er in de ROM (van bv T-Mobile of Orange) allerlei programma's die je toch niet nodig hebt of gebruikt.duncanvdlinden schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:34:
Hoe komt het eigenlijk dat je roms kan flashen zodat je geheugen groter wordt?
Ik bedoel waarom zit er nog extra geheugen verborgen op het apparaat die de fabrikant standaard niet ter beschikking stelt. Puur marketing overwegingen ofzo?
Bij een aangepaste ROM zitten die programma's er niet of gedeeltelijk in, zodat je meer opslag en geheugen over hebt.
Ook heb je nog een zgn PagePool (een soort cache), en die is standaard 8MB, als je die terugbrengt naar 4MB, heb je ook weer 4MB meer geheugen over.
Heeft dus meer te maken met providers die hun utilities aan je op willen dringen.
[ Voor 7% gewijzigd door TifKag op 01-12-2007 16:17 ]
\Programmabestanden\PCMKeyboard\word.txtvacuumcleaner schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:42:
Een vraagje aan Chris.nl
Welk bestand moet ik backuppen om mijn zelf ingevoerde woorden te behouden voor PCMKeyboard v0.12?
Het word.txt bestand blijft in de PCMKeyboard map staan wanneer je de oude versie verwijderd, je kan dan gewoon de nieuwe versie installeren. Backuppen is dus eigenlijk niet nodig, gaat vanzelf.
Ik had de zin: "Verwijder eerst een eventuele oudere versie. Maak een backup van de woorden die je zelf hebt toegevoegd" meer voor de zekerheid neergezet, dan dat het echt nodig is.
Stel dat iemand van plan was de hele map PCMKeyboard te wissen alvorens de nieuwe versie te installeren.
Verwijderd
Ik heb een mda toche (t-mobile gezeik) en hier zit standaard geen pocketmsn op... heb gezocht en gezocht maar kan niks vinden op tweakers,microsoft and so ever...
wie weet waar ik het vandaan haal en hoe ik het er op krijg..
Dan heb je toch slecht gelezen.Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:31:
Zucht, zo heb het hele topic gelezen en ik denk dat ik toch geen domme vraag ga stellen.
Ik heb een mda toche (t-mobile gezeik) en hier zit standaard geen pocketmsn op... heb gezocht en gezocht maar kan niks vinden op tweakers,microsoft and so ever...
wie weet waar ik het vandaan haal en hoe ik het er op krijg..
Punt 5 uit de startpost, of zoek op XDA-Developers
Alle voorraden worden eerst uitverkocht voordat de nieuwe batch aangeslagen wordt. First in first out, logisch.sailor schreef op zondag 02 december 2007 @ 01:14:
Sta op het punt de witte touch te gaan halen bij T-mobile. Had liever de enhanced in het zwart of de nieuwe kleur rood. Maar bij t-mobile (shop) weten ze natuurlijk niet wanneer die er zijn, sterker nog ze wisten niet eens dat de witte touch de enhanced versie is. Zou ik lang moeten wachten?
Verwijderd
Sinds dit weekend heb ik de parrot 3400 + gps in mijn wagen ingebouwd en dit in samenwerking met mijn htc touch (wm6) en route66. Ik moet zeggen dat alles perfect werkt en nu ben ik eindelijk van die losse gps muis vanaf en kan ik veilig handsfree bellen! Gedaan met die gps muis op te laden of een draad over mijn dashboard te leggen voor voeding etc..
Perfect, thnx !!the_bbk schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 08:26:
[...]
Heb nog een snellere variant gevonden:
Is iemand hier toevallig nog mee verder gegaan? Ik heb nu Worms World Party geïnstalleerd, maar ik kan alleen de camera-knop instellen, terwijl ik er drie nodig heb.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:01:
[...]
Ik heb nog wat verder gespeeld met het een en ander, en ik heb de volgende waarden kunnen achterhalen:code:Ik heb ze ook toegevoegd aan het register, maar deze komen nog niet voor in de instellingen voor de fysieke knoppen... Misschien omdat al deze al gemapt zijn als systeem knoppen? Is dit te veranderen? Iemand enige suggesties of ideeen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Down key (side) 4076 Up key (side) 4075 Left joystick 4025 Right joystick 4027 Up joystick 4026 Down joystick 4028 Middle joystick 400D Start button 4072 End button 4073 Camera button 40C2
Alvast bedankt!
Verwijderd
Hoezo een updateIlya schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:19:
Iemand een idee hoe het zit met die pagepool tool? Komt er nog een update van?
Ook al doe je hard reset hij blijft 4 MB

De download link is verwijderd Lama, heb het op Allaboutphones toch gevonden. Hoe check ik mn pagepool?Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:44:
[...]
Hoezo een updateWerkt het bij jou niet dan ? Ik heb nu 4 MB pagepool
![]()
Ook al doe je hard reset hij blijft 4 MB
[ Voor 12% gewijzigd door Ilya op 03-12-2007 00:27 ]
Ik heb hier sinds een week de witte enhanced MDA Touch en ik moet zeggen dat het een wereld van verschil is. In ieder geval is het flashen van geheugenvergrotende rom's totaal overbodig geworden omdat er gewoon meer dan genoeg ruimte is. Ik heb hem (Evenals mijn normale zwarte Touch) naar 260 Mhz geklokt en hij draait lekker vlot.sailor schreef op zondag 02 december 2007 @ 01:14:
Sta op het punt de witte touch te gaan halen bij T-mobile. Had liever de enhanced in het zwart of de nieuwe kleur rood. Maar bij t-mobile (shop) weten ze natuurlijk niet wanneer die er zijn, sterker nog ze wisten niet eens dat de witte touch de enhanced versie is. Zou ik lang moeten wachten?
Verder had ik ook mijn bedenkingen bij de witte kleur, maar na een week vind ik hem zelfs mooier dan mijn zwarte! Het is heel glanzend wit (Als de iPod) en het staat toch wel gelikt bij dit device.
Het is gelukkig ook erg krasvast, daar was ik even bang voor omdat de zwarte een soort zachte, rubberachtige finish heeft.
Jeroen
onderaan pagina 1Timple schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:39:
[...]
Is iemand hier toevallig nog mee verder gegaan? Ik heb nu Worms World Party geïnstalleerd, maar ik kan alleen de camera-knop instellen, terwijl ik er drie nodig heb.
Alvast bedankt!
Ik heb de wachtwoordbeveiliging namelijk aanstaan (Start->Instellingen->Tabblad Persoonlijk->Vergrendeling) en deze springt er op de ingestelde tijd op... Op zich handig maar niet als je een route oid laat zien...
Marrik
Verwijderd
Voor het instellen van email heb ik al een aantal dagen het volgende probleem.
Ik volg de stappen. Ik krijg vervolgens de melding" druk op volgende om je aan te melden en email te downloaden. Het scherm dat dan volgt blijft uren onveranderd. Maar geen mail binnen...
Wel merk ik dat mail geen gprs verbinding maakt. Ik kan wel internetten en email lezen via ie.
Iemand enig idee?
Verwijderd
Ik ken het probleem. Bij mij was het heel simpel. Ik had nog een oudere versie van Active Sync, dezelfde die ik altijd gebruikte met de Qtek S200. Deze was zwaar verouderd. Na het installeren van de nieuwste versie van Active Sync waren bij mij de problemen verholpen.marcel-o schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 07:51:
[...]
iemand hier een oplossing voor..?
Soms wil de touch niet synchroniseren:
maakt some helemaal geen verbinding, na soft reset wel
wil soms wel verbinden (incl geluidje) gaat dan vergelijken en blijft daar in hangen
terwijl ie aangesloten is, hoor je dat afsluit geluidje van active-synch. en issie disconnected..
kabeltje is goed, doet ie met meerdere kabels..
en na n softreset kan niet ineens n contactje goed zitten
Bedankt! Was na een algemene oplossing aan het zoeken, ma dit voldoet ook prima!
Ik krijg de verbinding maar niet tot stand. Zou iemand zijn/haar instellingen
willen bekijken en aan kunnen geven waar het bij mij fout gaat?
Verificatie: Open
Gegevenscodering: WEP
Checkbox sleutel: uitgevinkt
Netwerksleutel: intypen
Sleutelindex: ?
Netwerktoegangsbeheer: aan/uitvinken?
EAP-type: ?
Ik lees ook dat je op een bepaald moment op het REG knopje moet drukken
na het ingeven van het bovenstaande?
Er moet niets veranderd worden qua instelling op de LiveBox zelf?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ikzelf ben ook wel bereid om me te verdiepen in het proggen voor Windows Mobile. Tevens loopt er een thread op XDA developers.
[ Voor 9% gewijzigd door smeerbartje op 03-12-2007 14:49 ]
Ik overweeg ook de witte mda touch aan te schaffen, het enige wat mij ervan weerhoud is dat er geen foto's te vinden zijn van een witte touch, behalve die low res op de t-mobile site. Zou je wellicht een foto op het net kunnen zettenBarnOwl schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:12:
[...]
...
Verder had ik ook mijn bedenkingen bij de witte kleur, maar na een week vind ik hem zelfs mooier dan mijn zwarte! Het is heel glanzend wit (Als de iPod) en het staat toch wel gelikt bij dit device.
Het is gelukkig ook erg krasvast, daar was ik even bang voor omdat de zwarte een soort zachte, rubberachtige finish heeft.
[ Voor 38% gewijzigd door Lexxx op 03-12-2007 15:06 ]
Verwijderd
Maar als ik op mijn touch instellingen voor wifi doe, dan vraagt hij ten eerste verificatie (open,gedeeld, wpa etcetc), vervolgens gegevenscodering???Dan de netwerksleutel (ik neem aan dat dit de wep code is), dan de sleutelindez (1 t/m 4???).solidsnake380 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:04:
[...]
Voor een stabiele verbinding met m'n livebox moest ik wel de wifiverbinding op de touch van de energiezuinige stand afhalen. Daarnaast moet je op de livebox het REG knopje indrukken op het moment dat je je wep/wpa code hebt ingevuld.
ik heb geen idee wat ik moet ionvullen hier, en mijn touch herkent de livebox wel, maar ik kom er niet op..
Verwijderd
Ik gebruik windows XP, ik weet niet hoe dit gebeurd is, maar hij wilt niet verbinden.
Ik heb tig keer activesync re-installed (ook 4.2 geprobeerd) en telefoon opnieuw opgestart.
Als ik mijn telefoon aansluit brand dat oranje lichtje, zoals gewoonlijk maar over ongeveer 15 seconde valt het lichtje uit. In de tussentijd probeert activesync te connecten (dat groene rondje draait op mn pc) maar het wilt maar niet lukken. Ik weet niet of het aan mijn pc of aan mijn telefoon ligt. Met activesync 4.2 kon hij wel stabiel opladen, bij 4.5 is dat maar voor 15 seconden.
Als ik op mijn telefoon programma's -> activesync doe, krijg ik het venster met: ''Als u het apparaat wilt synchroniseren met u desktopcomputer blablabla voor exchange klik hier etc. Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen, ben al 4 dagen bezig en dit begint me aardig te irriteren.
BVD
EDIT: Kan het zijn dat ik moet koppelen ofzo?
Verwijderd
is er iemand die dit in jip en janneke taal kan uitleggen???
mvgr
Te weinig lokaties? Download "CarlosP Touch Settings" wat een programma is waar je meer lokaties in Nederland mee kan aangeven.
[ Voor 16% gewijzigd door vacuumcleaner op 04-12-2007 09:41 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
De update lijkt niet goed te werken, of doe ik iets fout?
PSN ID: Svennie-NL
Kies je wel voor de "0" om op nieuw te positie te bepalen?Svennie schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:45:
Bij mij werkt Google maps niet goed, ik zie regelmatig een oude locatie. Gisteren bijvoorbeeld zag ik thuis de locatie van mijn werk, vanmorgen op werk de locatie thuis. Net nog eens gekeken en nu klopt de locatie weer wel.
De update lijkt niet goed te werken, of doe ik iets fout?
Ja, dat doe ik.Evos schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:45:
[...]
Kies je wel voor de "0" om op nieuw te positie te bepalen?
PSN ID: Svennie-NL
Het probleem: in outlook heb ik verschillende agenda's. 1 standaard van in outlook en 3 andere dat van google kalender.
Nu synchroniseert hij blijkbaar juist maar de standaard agenda van outlook. Dit probleem doet zich ook voor op een andere pc met andere smartphone met meerdere outlook agenda's.
Ik begin te denken dat hij maar 1 agenda kan synchroniseren of kan hij er toch meerdere doen? Indien ja, wat moet je hiervoor doen?
Voor de rest ben ik super tevreden van dit toestel! Echt zen geld waard!!!
Alvast bedankt
MVG ShaneV
Dit is de standaard werking. je hebt de Google Calendar agenda's niet geimporteerd in je Outlook calendar, maar je hebt ze opgegeven als 'externe' agenda o.i.d. In ieder geval heb je de publieke ical url toegevoegd. Outlook kan de Google Calendars NIET synchroniseren met Windows Mobile, tenzij je de Google Calendar importeert in je Outlook; maar ik betwijfel of je dat wel wil.ShaneV schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:06:
Hoi allemaal,
Het probleem: in outlook heb ik verschillende agenda's. 1 standaard van in outlook en 3 andere dat van google kalender.
Nu synchroniseert hij blijkbaar juist maar de standaard agenda van outlook. Dit probleem doet zich ook voor op een andere pc met andere smartphone met meerdere outlook agenda's.
Ik begin te denken dat hij maar 1 agenda kan synchroniseren of kan hij er toch meerdere doen? Indien ja, wat moet je hiervoor doen?
Voor de rest ben ik super tevreden van dit toestel! Echt zen geld waard!!!
Alvast bedankt
MVG ShaneV
Zie ook deze post van mij. Ik ga denk ik beginnen met het schrijven van een Windows Mobile tooltje om de inhoud van een website te parsen op het scherm. Op deze manier zien we alsnog de eerstvolgende afspraken van onze Google Calendar agenda's op de home van onze Touch.
Beste, ik heb een programma gekregen die ik test. Deze synchroniseert (automatisch) alle google calenders van je account en voegt deze in outlook als een gewone outlook kalender. Ik kan dus zonder problemen live dingen toevoegen aan de kalender in outlook als op het web. Het probleem is dat ik gewoon weg niet meer agenda's krijg op men touch.smeerbartje schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:39:
[...]
Dit is de standaard werking. je hebt de Google Calendar agenda's niet geimporteerd in je Outlook calendar, maar je hebt ze opgegeven als 'externe' agenda o.i.d. In ieder geval heb je de publieke ical url toegevoegd. Outlook kan de Google Calendars NIET synchroniseren met Windows Mobile, tenzij je de Google Calendar importeert in je Outlook; maar ik betwijfel of je dat wel wil.
Zie ook deze post van mij. Ik ga denk ik beginnen met het schrijven van een Windows Mobile tooltje om de inhoud van een website te parsen op het scherm. Op deze manier zien we alsnog de eerstvolgende afspraken van onze Google Calendar agenda's op de home van onze Touch.
Dit probleem doet zich ook voor op een andere computer zonder google calenders. Ligt hem dus niet aan google
greetz
[ Voor 3% gewijzigd door ShaneV op 04-12-2007 12:49 ]
Graag, zal echt relaxed zijnsmeerbartje schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:39:
[...]
Dit is de standaard werking. je hebt de Google Calendar agenda's niet geimporteerd in je Outlook calendar, maar je hebt ze opgegeven als 'externe' agenda o.i.d. In ieder geval heb je de publieke ical url toegevoegd. Outlook kan de Google Calendars NIET synchroniseren met Windows Mobile, tenzij je de Google Calendar importeert in je Outlook; maar ik betwijfel of je dat wel wil.
je small-url link in je undertitle is dood
...less is more
De gratis functies zijn al voldoende.
http://oggsync.com/index.php/about/OggSync stands for Outlook to multiple Google calendar sync. Also, the term Ogg originates from Ogging. Ogging is a multiplayer online strategy term used for a coordinated attack usually from multiple angles to eliminate a particular problem or threat. In the case of OggSync, the problem is disconnected and compartmentalized scheduling. There is only one of you, so why do you schedule your life on two (or more) calendars? Most people have a work calendar (Microsoft Outlook and Exchange) and a personal calendar (Google Calendar).
Dit komt omdat de gegevens niet lokaal in je PST bestand worden opgeslagen als je een ical toevoegd als '2e' of '3e' agenda in Outlook. Het tooltje dat je nu test heb ik waarschijnlijk ook al een keer geprobeerd, maar ik kwam -helaas- tot de conclusie dat het allemaal brak en niet goed werkt. Outlook wordt traag en afspraken zijn gewoon niet goed gesynchroniseerd (met name de herhalende afspraken).ShaneV schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:48:
[...]
Beste, ik heb een programma gekregen die ik test. Deze synchroniseert (automatisch) alle google calenders van je account en voegt deze in outlook als een gewone outlook kalender. Ik kan dus zonder problemen live dingen toevoegen aan de kalender in outlook als op het web. Het probleem is dat ik gewoon weg niet meer agenda's krijg op men touch.
Dit probleem doet zich ook voor op een andere computer zonder google calenders. Ligt hem dus niet aan googledenk dat dit een beperking is in wm6 of active sync. Voor zen hoofd pakt hij niet alle kalenders, juist de standaard kalender van outlook.
Dus, wat ik eigenlijk wil is heel simpel. Ik wil mijn eerstvolgende x-aantal afspraken op de home van mijn Touch zien. Deze moet hij ophalen d.m.v. het beschikbare WiFi netwerk of GPRS. Dit moet niet moeilijk te programmeren zijn denk ik, zeker niet met de fantastische Calendar API die Google ons biedt. Ik ben eigenlijk dus gewoon op zoek naar een Windows Mobile applicatie die de inhoud van een publieke url weer kan geven. Deze publieke url kan worden gemaakt met een tooltje die ik een tijdje geleden al heb gemaakt. Nu alleen nog even prutsen met Visual Studio 2005.... ik houd jullie op de hoogte.
By the way, gratis services van OggSync en GooSync heb ik geprobeerd, maar op de 1 of andere manier vind ik deze niet goed. Het werkt allemaal wel, maar niet optimaal.
[ Voor 4% gewijzigd door smeerbartje op 04-12-2007 13:24 ]
Het programma op zich werkt zeer netjes. Ik zie men google kalenders in outlook, kan er dingen aan toevoegen / verwijderen en dat wordt netjes toegevoegd aan de calender op het web. Juist nog dat sync gebeuren.
Probleem is ik heb dit ook voor lokale outlook kalenders waar dus wel de kalenders in het PST bestand zitten
Ik kwam net een paar foto's hier tegen. Dus die witte zijn zeker weten met extra geheugen?Lexxx schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:03:
[...]
Ik overweeg ook de witte mda touch aan te schaffen, het enige wat mij ervan weerhoud is dat er geen foto's te vinden zijn van een witte touch, behalve die low res op de t-mobile site. Zou je wellicht een foto op het net kunnen zetten
ik stoor me enorm aan de compressie van plaatjes van contacten, en in het telefoon overzicht. heb op xda gezocht en via google, maar kan er niets over vinden.
had het idee op van elk contact in de quickdial een mooi plaatje te fotoshoppen, met een naamplaatje eronder (even in a nutshell) maar je kunt er niets van lezen zo erg is de compressie!
Zeker wel op XDA kllllllik-Utopist- schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:43:
heeft iemand toevallig een idee hoe ik die compressie kan veranderen van contact images?
ik stoor me enorm aan de compressie van plaatjes van contacten, en in het telefoon overzicht. heb op xda gezocht en via google, maar kan er niets over vinden.
had het idee op van elk contact in de quickdial een mooi plaatje te fotoshoppen, met een naamplaatje eronder (even in a nutshell) maar je kunt er niets van lezen zo erg is de compressie!
Mooi, die foto's zijn een stuk beter dan ik zelf had kunnen maken en geven goed weer hoe de witte er uit ziet. Bij de MDA versie zijn alleen de knoppen iets vierkanter en de action knop is metaalkleurig.xileS schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:17:
[...]
Ik kwam net een paar foto's hier tegen. Dus die witte zijn zeker weten met extra geheugen?
Of alle witte met het extra geheugen zijn daar durf ik mijn handen niet voor in het vuur te steken, ik zou dit zeker checken voordat je er één koopt........
[ Voor 7% gewijzigd door BarnOwl op 04-12-2007 18:17 ]
Jeroen
T'ís wel een meisjes model dat witte kleurtjeBarnOwl schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:15:
[...]
Mooi, die foto's zijn een stuk beter dan ik zelf had kunnen maken en geven goed weer hoe de witte er uit ziet. Bij de MDA versie zijn alleen de knoppen iets vierkanter en de action knop is metaalkleurig.
Of alle witte met het extra geheugen zijn daar durf ik mijn handen niet voor in het vuur te steken, ik zou dit zeker checken voordat je er één koopt........

Verwijderd
Ik neem aan dat je (op de desktop): ActiveSync => bestand => mobiel apparaat verwijderen al hebt geprobeerd?Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:36:
Hoi, ik hou het kort. Ik kan niet (meer) connecten naar mijn pc met mijn MDA Touch.
Ik gebruik windows XP, ik weet niet hoe dit gebeurd is, maar hij wilt niet verbinden.
Ik heb tig keer activesync re-installed (ook 4.2 geprobeerd) en telefoon opnieuw opgestart.
Als ik mijn telefoon aansluit brand dat oranje lichtje, zoals gewoonlijk maar over ongeveer 15 seconde valt het lichtje uit. In de tussentijd probeert activesync te connecten (dat groene rondje draait op mn pc) maar het wilt maar niet lukken. Ik weet niet of het aan mijn pc of aan mijn telefoon ligt. Met activesync 4.2 kon hij wel stabiel opladen, bij 4.5 is dat maar voor 15 seconden.
Als ik op mijn telefoon programma's -> activesync doe, krijg ik het venster met: ''Als u het apparaat wilt synchroniseren met u desktopcomputer blablabla voor exchange klik hier etc. Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen, ben al 4 dagen bezig en dit begint me aardig te irriteren.
BVD
EDIT: Kan het zijn dat ik moet koppelen ofzo?
Verwijderd
Ik gebruik Oggsync, werkt prima om je wm6 agenda te syncen met je google agenda.
Je kunt ook deze gebruiken: http://www.goosync.com/
Verwijderd
Jazeker, ik heb activeSync zo vaak re-installed, van microsoft site en de bijgevoegde MDA cd-rom. Ik denk dat het ligt aan mijn telefoon, omdat ik van daar mijn PC verwijderd heb (volgens mij, weet het niet helemaal zeker). Op mijn telefoon's activeSync staat namelijk alleen van '' Als u het apparaat wilt synchroniseren met een desktopcomputer, installeert u op de computer de benodige software blablabla. Normaal kon je linksonder op synchroniseren drukken, nu is dat grijs. Dit is namelijk ECHT niet leuk meer. Ik hoop echt dat iemand een oplossing voor me heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:14:
[...]
Ik neem aan dat je (op de desktop): ActiveSync => bestand => mobiel apparaat verwijderen al hebt geprobeerd?
AMD Phenom II X6 1090T | 2x 4GB Kingston | Geforce GTX 560TI | Creative I-Trigue L3450
Verwijderd
Kun je wel met de ActiveSync verkenner op je Touch komen? Een andere kabel en andere PC heb je waarschijnlijk al geprobeerd.Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 01:20:
[...]
Dit is namelijk ECHT niet leuk meer. Ik hoop echt dat iemand een oplossing voor me heeft.
Ik heb zoiets ook een keer gehad en heb de Touch toen maar hard gereset. Wat je nog kunt proberen is om met Memmaid in de "jump to Databases -> Notification Queue" te kiezen voor "Recreate ActiveSync". Redelijke kans dat het dan wel weer lukt. Laat even weten en succes!Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:29:
[...]
Kun je wel met de ActiveSync verkenner op je Touch komen? Een andere kabel en andere PC heb je waarschijnlijk al geprobeerd.
Verwijderd
Ik volg de stappen. Ik krijg vervolgens de melding" druk op volgende om je aan te melden en email te downloaden. Het scherm dat dan volgt blijft uren onveranderd. Maar geen mail binnen...
Wel merk ik dat mail geen gprs verbinding maakt. Ik kan wel internetten en email lezen via ie.
Iemand enig idee?
Ik ben ook zeer tevreden over GooSync, ze hebben fijne software voor je WM phone, die ook vaak geupdate wordt en zeer stabiel is. Nu ook met auto sync voor windows mobile (nog niet helemaal optimaal maargoed). En de ondersteuning om ook contacten bij hun op te slaan (jammergenoeg niet bij google zelf)Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:26:
[quote]Evos schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:15:
Ik gebruik Oggsync, werkt prima om je wm6 agenda te syncen met je google agenda.
Je kunt ook deze gebruiken: http://www.goosync.com/
Ik synchroniseer meerdere google agenda's met mijn foon door middel van Tags "[agendanaam]afspraaknaam". Je kunt ook in je foon op je mobiel meerdere catagorieen maken en die met verschillende agenda's synchen. Door de weergave op je foon kun je alleen dan moeilijk onderscheid maken tussen de catagorien. Ik heb nog nooit slechte ervaringen met deze dienst gehad, altijd al mijn afspraken in mijn telefoon zoals het hoort.
Het enige nadeel dat ik kan vinden is dat ie soms herinneringen die aan een afspraak hangen wel meeneemt, terwijl ik dat uit gezet heb.
Wèh zedde gij??
Ik heb via een webwinkel de W100 besteld als wired remote, maar ik kreeg de RC E100 thuis. Volgens het bedrijf werkt deze gewoon ook op de HTC Touch.
Dus ik heb het uitgeprobeerd, maar wat is het geval? Het geluid kraakt heel erg. De geluidskwaliteit is miserabel. Daarnaast speelt ie af en toe niet door het linkeroortje en daarnaast is er totaal geen bass. Ook werken de knoppen op de remote niet (behalve volume).
De webwinkel heeft via de telefoon aangegeven dat ik een nieuwe driver moet downloaden hiervoor. Ik heb de hele HTC website afgespeurd, maar ik kan de driver niet vinden. Kan iemand mij hiermee helpen?
Je kan je volgens mij ook beroepen op de wet van koop op afstand mits je nog binnen 8 dagen van je aankoopdatum zit.
edit: Een topic kicken wordt hier meestal niet echt gewaardeerd, zeker niet binnen een uur...
[ Voor 11% gewijzigd door SaN op 05-12-2007 14:44 ]
[ Voor 100% gewijzigd door X-GeaR op 05-12-2007 14:55 ]
Verwijderd

Verwijderd
nou als je ff met google doet zou je zien dat er wel degelijk een driverdownload is op de htc site !X-GeaR schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:45:
Wie kan mij helpen?
Ik heb via een webwinkel de W100 besteld als wired remote, maar ik kreeg de RC E100 thuis. Volgens het bedrijf werkt deze gewoon ook op de HTC Touch.
Dus ik heb het uitgeprobeerd, maar wat is het geval? Het geluid kraakt heel erg. De geluidskwaliteit is miserabel. Daarnaast speelt ie af en toe niet door het linkeroortje en daarnaast is er totaal geen bass. Ook werken de knoppen op de remote niet (behalve volume).
De webwinkel heeft via de telefoon aangegeven dat ik een nieuwe driver moet downloaden hiervoor. Ik heb de hele HTC website afgespeurd, maar ik kan de driver niet vinden. Kan iemand mij hiermee helpen?

Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:20:
als er een nieuwe versie van de htc touch uitkomt mt 128ram, zouden de bestaande toestellen dan ook een upgrade kunnen krijgen of niet?
Nee die blijft gewoon zoals ie is ...
Zou wel aardig zijn van HTC
Verwijderd
Neem aan van niet want dan moet dat hele ding open etc Word beetje duur dan voor een ppc Als je beetje slim bent heb je en verzekering afgesloten Als volgend jaar de oude touch vervangen is door de nieuwe is geef je hem gewoon een zwemlesje Maar dit mag nayuurlijk niet heVerwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:32:
ik bedoel dus wel of de mogelijkheid bestaat dat je dit kan laten doen mits betalen.

Verwijderd
Zou je post maar ff editen...als er een modje langskomt ben je de pineut. Is namelijk een warezrequest (of ik lees het verkeerd).Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 20:41:
[...]
Ik kan Memmaid niet meer starten omdat de trial ''expired'' is. Ik zoek al de hele dag memmaid V1.72 omdat ik daar een serial van heb, maar ik kan hem nergens downloaden. Weet iemand maar ik die nog kan vinden of heeft iemand hem nog op zijn/haar pc?
EDIT: het moet een .cab bestand zijn, aangezien ik geen verbinding kan krijgen tussen mijn tel en pc heeft het niet veel zin om een .exe te proberen. Heb zelf al een paar .exe's gedownload maar heb er niet veel aan.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Nee dat lijkt me niet, deze jongen heeft de 1.72 versie gekocht alleen is zijn installatie file kwijt. http://www.dinarsoft.com/memmaid/memmaidupgrade.htmlShailesh schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:35:
[...]
Zou je post maar ff editen...als er een modje langskomt ben je de pineut. Is namelijk een warezrequest (of ik lees het verkeerd).
Zo lees ik het, maargoed dat is ook aan het modje mocht die langskomen.
Ik zowieso voor versie 2 gaan van memmaid en die versie kopen, vele malen beter dan de oude is mijn ervaring.
[ Voor 4% gewijzigd door Havocnl op 05-12-2007 23:37 ]
Wèh zedde gij??
Ik twijfelde ertussen inderdaad. Maar goed, ik denk wel dat je gelijk hebt hoor. Alleen had yns het best wat genuanceerder mogen neerzetten, want nu ontstaat er twijfel, en dat is zowiezo niet goed. Anyways, kan je geen nieuwe update/upgrade serial requesten?Havocnl schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:36:
[...]
Nee dat lijkt me niet, deze jongen heeft de 1.72 versie gekocht alleen is zijn installatie file kwijt. http://www.dinarsoft.com/memmaid/memmaidupgrade.html
Zo lees ik het, maargoed dat is ook aan het modje mocht die langskomen.
Ik zowieso voor versie 2 gaan van memmaid en die versie kopen, vele malen beter dan de oude is mijn ervaring.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Het kan best zijn dat ik dingen herhaald heb. Het is ten slotte 5 uur, dit was even tussendoor, ik ga maar weer leren.
Verwijderd
zeer irritant want geeft de hele tijd aan dat hij vol zit.

lees de startpost!Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:35:
weet iemand hoe het komt dat ik maar 32mb geheugen heb op mijn touch?
zeer irritant want geeft de hele tijd aan dat hij vol zit.
(of gebruik de search)
[ Voor 6% gewijzigd door funk-e op 06-12-2007 10:36 ]
...less is more
Verwijderd
dat ik geheugen vrij kan maken vind ik wel maar wilde weten of het gewoon is .
zoek me gek maar kan het echt niet vinden dusssssssssss sorry tegen iedereen die het maar een stomme vraag vinden
maar als je je touch goed schoon houdt,
en al je programma's foto's en muziek op je geheugenkaart zet
is 32 mb voldoende!
dus schoon hem eerst op!
(aangezien je alleen htc costumizer hebt geïnstalleerd)
tip: ie-cache
...less is more
Wat ook misschien een handige tip voor mensen met geheugen problemen is dat je met MemMaid de plek van je IE cache naar je geheugenkaart kunt verplaatsen. Geen problemen meer dus met vollopen van je device geheugen.funk-e schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:02:
ja dat klopt: 32mb, (+ de 1 GB microsd die je erbij kreeg)
maar als je je touch goed schoon houdt,
en al je programma's foto's en muziek op je geheugenkaart zet
is 32 mb voldoende!
dus schoon hem eerst op!
(aangezien je alleen htc costumizer hebt geïnstalleerd)
tip: ie-cache
Wèh zedde gij??
Verwijderd
dan hoef ik me niet druk te maken of hij stuk is
hij is nu schoon en inderdaad toch wel een hele 10 mb vrij,blijf het weinig vinden maar dan had ik misschien beter een andere kunnen kopen maar hij is verder wel een toppertje.
gegroet
Jan
als ik jou was zou ik eens een hard reset doen.Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:26:
kijk...daar heppie wat aan.
dan hoef ik me niet druk te maken of hij stuk is![]()
hij is nu schoon en inderdaad toch wel een hele 10 mb vrij,blijf het weinig vinden maar dan had ik misschien beter een andere kunnen kopen maar hij is verder wel een toppertje.
gegroet
Jan
je zei in je vorige topic dat je alleen costumizer had geinstalleerd had
Het klopt dan niet dat je maar 10 mb over hebt.
Heb je misschien een mp3 als beltoon geïnstalleerd? Deze zet hij dan automatisch op je telefoon.
Ik heb ook 10 mb vrij, maar ik heb deze programma's geïnstalleerd:
g maps
htc album
tcpmp
phm
tot commander
tomtom
pocketcm
weliswaar op mijn geheugenkaart, maar ze nemen sowieso ruimte in op je toestel
[ Voor 17% gewijzigd door funk-e op 06-12-2007 12:56 ]
...less is more
[Offtopic, mijn ENIGE keer]Shailesh schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:50:
[...]
Ik twijfelde ertussen inderdaad. Maar goed, ik denk wel dat je gelijk hebt hoor. Alleen had yns het best wat genuanceerder mogen neerzetten, want nu ontstaat er twijfel, en dat is zowiezo niet goed. Anyways, kan je geen nieuwe update/upgrade serial requesten?
Ik word hier altijd zo moe van. Laat het gewoon aan een modje over of iets wel of niet mag zonder zelf commentaar te geven. Wat is dit toch? Proberen een wit voetje te halen als user? Bah!
[Ontopic]
Jullie hebben het hierboven over de cache van IE, maar waar kan ik de cache van Opera vinden? Ik kom op internet deze vraag meerdere keren tegen, maar niemand die echt een goed antwoord weet te vinden; die bestanden moeten toch ergens staan?
[ Voor 17% gewijzigd door smeerbartje op 06-12-2007 14:37 ]
In de cache worden bijvoorbeeld plaatjes van websites opgeslagen, zodat de website de volgende keer sneller laadt.quote: WikipediaEen cache is een geheugen in een computer dat sneller toegankelijk is dan waar de gegevens eigenlijk opgeslagen zijn.
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Nope.. waar je plaatjes staan zodat de website _de volgende keer_ sneller laadt heet je temp folderjacobras schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:25:
[...]
In de cache worden bijvoorbeeld plaatjes van websites opgeslagen, zodat de website de volgende keer sneller laadt.
Je cach is voor dingen die op dat moment nodig zijn, zodat je software niet steeds van een langzamere bron (hdd) hoeft te lezen. Zodra je de applicatie afsluit gooit ie je cach weer leeg.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
smeerbartje schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:35:
[...]
[Offtopic, mijn ENIGE keer]
Ik word hier altijd zo moe van. Laat het gewoon aan een modje over of iets wel of niet mag zonder zelf commentaar te geven. Wat is dit toch? Proberen een wit voetje te halen als user? Bah!
Je ziet mij toch ook geen verwijt maken of de moraalridder uithangen. Ik wijs yns alleen erop dat dit soort dingen op got best wel hard worden afgesnoeid, en dat hij/zij zelf hierdoor geen goed begin maakt (het is een vrij nieuwe user). Ik heb verder ook geen topic report of wat dan ook gemaakt, maar gewoon even erop gewezen...Dat moet best kunnen, zonder dat mensen als jij gelijk erover vallen.
Dit topic is gesloten.
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.