Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20

SaN

Klopt, ik zou het ook meer gebruiken voor op reis ed. Kan je weer wat meer filmpjes kijken en muziek luisteren.

Heeft er iemand hier trouwens ervaring met het omruilen van een telefoon bij T-mobile? Ik wil toch eigenlijk wel heel erg graag de snellere... Ik heb deze pas 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de TomTom bende hier.. De kaarten zet je in een map Benelux ofwel West-Europa. En in die map zet je de kaartgegevens.
Dat mapje zet je dan in de root van je geheugenkaart. En TT vind daar dan de kaarten als je hem opstart als het goed is (en vraagt om bevestiging of je die ook wilt gebruiken). Daarna moet je de kaarten activeren met je licentiecode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:16:
Voor de TomTom bende hier.. De kaarten zet je in een map Benelux ofwel West-Europa. En in die map zet je de kaartgegevens.
Dat mapje zet je dan in de root van je geheugenkaart. En TT vind daar dan de kaarten als je hem opstart als het goed is (en vraagt om bevestiging of je die ook wilt gebruiken). Daarna moet je de kaarten activeren met je licentiecode.
Heb alles opgevolgt wat je zei, werkt nog niets.........

Ik heb in de map programmabestanden op mijn geheugenkaart de map benelux geplaats met daarin de kaartgegevens.

Doet niets?

Maakt het niet uit dat de, wanneer ik TT heb geinstaleerd vanaf mijn geheugenkaart, dit hele bestand naar het telefoongeheugen word verplaatst?

(kan het misschien niet zijn dat ik de verkeerde kaarten heb??)

Wordt er beet inmiddels beetje wanhopig van...:S

Toch bedankt voor de tip.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:31:
[...]

Ik heb in de map programmabestanden op mijn geheugenkaart de map benelux geplaats met daarin de kaartgegevens.

Doet niets?
Je moet je Benelux map in de root van je geheugenkaart zetten, dus niet in een andere map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:52:
[...]

Ja, opzich een leuke, maar aangezien ik meestal zweet als ik hardloop gaat dat waarschijnlijk niet helemaal goed ;) Maar alle gekheid op een stokje, ik dacht aan iets van een armband ofzo, die bestaan voor mp3 spelers (standaard bij creative muvo spelers geloof ik) Misschien dat deze er ook zijn voor pda's met vergelijkbare afmetingen als de touch... Of een andere (minder risicovolle) creatieve oplossing natuurlijk :>
of zoiets?

http://www.pdashop.nl/pro...ather-case-htc-touch.html

en die aan je riem hangen??? als je een riem om hebt uiteraard :p en zo niet, dan hang je hem met een keycoard aan je nek??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:38:
[...]

Dan neem je toch die witte... kijk maar eens naar de specs
Thanks voor advies. Maar je kan op de site bij een zakelijke abonnement alleen kiezen voor een witte met een carkit pack en niet appart. Zal wel een fout zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
sander-sp schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:39:
[...]

Geweldig, precies wat ik bedoelde! En goedkoop ook zeg... Zo'n batterij lijkt me ook wel wat trouwens. http://cgi.ebay.nl/Q540-H...egoryZ15034QQcmdZViewItem

@erreen: Sorry, dan weet ik het ook niet.

Sinds wanneer is die witte touch beschikbaar bij T-mobile? Ik heb mijn zwarte de 23e gehaald, icm met een verlenging van mij abonnement. Weet iemand of je je telefoon binnen een week nog om kan ruilen oid? Ik vind het zwart mooi, maar ik heb toch veel liever dat extra geheugen en een snellere processor :(

[...]
Sander, superbedankt!

nightmodus is gewoon dat ie het licht langer vasthoudt (maar beeld is dan vaak wel bewogen)

en die TrackID... tja, die zal ik wel gaan missen!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
[...]

Sinds wanneer is die witte touch beschikbaar bij T-mobile? Ik heb mijn zwarte de 23e gehaald, icm met een verlenging van mij abonnement. Weet iemand of je je telefoon binnen een week nog om kan ruilen oid? Ik vind het zwart mooi, maar ik heb toch veel liever dat extra geheugen en een snellere processor
[...]
Dat er extra kleuren zijn betekent niet dat ze alleen in die kleuren verkrijgbaar zijn.. Er is ook gewoon een zwarte Enhanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek toch zelf maar.... luie mensen hebben we hier niets aan

[ Voor 78% gewijzigd door Ginz op 29-11-2007 15:12 ]

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:46
Vandaag mijn HTC Touch binnengekregen met Orange.

Voor de geïnteresseerden: het is gewoon nog de 64/128 variant O-), maar met de battery tweak (zie startpost) loopt ie vele malen sneller dan mijn oude HTC M500, dus ik klaag niet :*)

Windows Mobile 6 is echt een genot als je 2003 gewend bent. En het systeem dat HTC eromheen heeft gebouwd is werkelijk briljant.

Kortom, ik ben erg blij met het nieuwe apparaatje. _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:31:
[...]

Doet niets?

Maakt het niet uit dat de, wanneer ik TT heb geinstaleerd vanaf mijn geheugenkaart, dit hele bestand naar het telefoongeheugen word verplaatst?

(kan het misschien niet zijn dat ik de verkeerde kaarten heb??)

Wordt er beet inmiddels beetje wanhopig van...:S

Toch bedankt voor de tip.!
Bij mij werkt TomTom om de zoveel tijd ook niet. Dan vind hij geen kaarten meer terwijl hij ze eerst wel vond. Doe een harde reset (backup je contactpersonen!) en installeer tomtom navigator op de telefoongeheugen. Installeer daarna kaarten die compatibel zijn met tomtom 6 op je geheugenkaart, en het moet werken.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Mijn mail melder in HTC Home plugin meld dat ik 1 ongelezen mail op mijn Hotmail heb, ik heb echter geen ongelezen mail, ik heb een nieuwe sync gedaan maar hij meld het nog steeds, heeft iemand een idee hoe ik dat op kan lossen?

PSN ID: Svennie-NL

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
Onzin me collega en me Vriendin hebben het Groene model en dat is al de geen met meer geheugen enz , we heben ze alle 3 zelfde dag gehaald alleen andere winkels en ik heb de oude nog >< ma goed vriendin lief wilt wel ruilen :) had ze gezegt dus :D

Verwijderd

Ik kwam er gister achter, nadat ik een waslijst muziek had gekopieerd naar de Touch, dat de muziekspeler in de Touch de muziek alfabetisch ordent :-( Ook zijn de nummers (1, 2, 3) die wel voor de titels staan ook weg in de titels die je ziet in de speler.

In Windows Media Player werkt het wel gewoon in de volgorde van het album. Maar ja dat heeft niet echt een handige interface.

Kan de HTC muziekspeler niet anders worden ingesteld dat het gewoon de album volgorde aanhoudt?

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
Sjoerd001 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:21:
[Misschien is dit al eerder gepost maar ik volg het al niet meer sinds deel 3. Ik heb vanaf vandaag eindelijk mijn Vodafone abo met onbeperkt internetten. Dit is echter niet geheel onbeperkt, want je hebt een datalimiet van 65 mb. Nu vroeg ik me af, zodra ik mn mail check of het weerbericht bijwerk, maakt de telefoon GPRS verbinding met Vodafone live! Als ik klaar ben, blijft die verbinding echter nog. Kost dat ook bandbreedte? Hoe zet ik dat uit? Ik wil wel graag dat de telefoon om de 4 uur mijn mail blijft checken.]

> Nope, je betaalt alleen voor dataverbruik.
Maar als de verbinding open blijft staan, dan gaat de accu wel sneller leeg denk ik??? Of scheelt dit niet zoveel? En hoe kun je er toch voor zorgen dat NA het mail-checken de verbinding automatisch wordt verbroken?

• jossie67
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 22:51
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 01:02:
[...]

Bij mij werkt TomTom om de zoveel tijd ook niet. Dan vind hij geen kaarten meer terwijl hij ze eerst wel vond. Doe een harde reset (backup je contactpersonen!) en installeer tomtom navigator op de telefoongeheugen. Installeer daarna kaarten die compatibel zijn met tomtom 6 op je geheugenkaart, en het moet werken.
Je hebt wel minimaal versie 6.03 nog voor TT6, versie voor 6.03 kunnen de kaarten niet vinden.

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
smeerbartje schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:47:
[...]

Is dit tevens de nieuwste? En waar op allaboutphones staat die dan?
voila http://www.allaboutphones...opic.php?f=48&t=430#p1263

Wèh zedde gij??

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
[...]
Weet iemand of je je telefoon binnen een week nog om kan ruilen oid? Ik vind het zwart mooi, maar ik heb toch veel liever dat extra geheugen en een snellere processor :(
[...]
ik vertelde een paar posts geleden dat mijn vriendin terug ging naar de t-mobile shop omdat ze een dode pixel had. Ze vertelden daar dat bij t-mobile een 7 dagen omruilgarantie geldt. Je zou het kunnen proberen. Volgens mij verkopen ze alleen de witte enhanced versie. De zwarte gaan ze pas uitleveren als de 'oude' op zijn denk ik.

...less is more

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

na wat gewone tweaks enz.. worden deze wat saai.. en wil k n stapje omhoog gaan..

rom flashen d:)b
k was bezig met die radio rom..
moest eerst dat rapi en cid gezeik.. :/

daar mee bezig blijkt dat ie de telefoon hardreset daarna..
eerst dan maar backups maken en n lijstje met wat k wil blijven hebben.

dan kan ik gelijk die touchdual nld rom er op zetten.. als k dan toch bezig ben :P

en als k m verknal, geef k m wel n uurtje zwemles :+

[ Voor 12% gewijzigd door marcel-o op 29-11-2007 10:40 ]

• funk-e
marcel-o schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:39:
na wat gewone tweaks enz.. worden deze wat saai.. en wil k n stapje omhoog gaan..

dan kan ik gelijk die touchdual nld rom er op zetten.. als k dan toch bezig ben :P

haha, succes

btw. Weet iemand een manier om de taakbalk (boven én onder) aan te passen door een afbeelding op de achtergrond te krijgen? Of is er misschien een mogelijkheid om dit transparant te krijgen?

...less is more

• Havocnl

Laat maar ff horen hoe het gegaan is want dat zijn precies de handelingen die ik ook wil doen, maar nu nog ff niet kan doen omdat mijn foon op het moment van kritiek belang is ivm werk.

Wèh zedde gij??

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:35:
[...]

Je moet je Benelux map in de root van je geheugenkaart zetten, dus niet in een andere map.
Wat bedoel je dan met je root map?
Toch gewoon benelux op je geheugenkaart plaatsen. Of moet ik de bestanden los op de geheugenkaart plaatsen?

( dacht dat dit wel wat gemakkelijker zou gaan):S

Verwijderd

Gewoon in een mapje Benelux wat zelf dus niet in een andere map staat maar in het eerste niveau van je geheugenkaart. Dat heet nou eenmaal root 8)7

Maar goed het is raar dat je kaarten niet herkend worden. Misschien een hoofdletter B bij Benelux??? |:(

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:55:
[...]

Wat bedoel je dan met je root map?
Toch gewoon benelux op je geheugenkaart plaatsen. Of moet ik de bestanden los op de geheugenkaart plaatsen?

Zo staat het op mijn Touch.

In de root van mijn opslagkaart, staat een map Benelux, en IN die map Benelux staan de losse kaart bestanden.

Dus "Opslagkaart --> Benelux --> Losse bestanden"

Let op: TT versie 6.030 of hoger gebruiken
Duidelijker weet ik het ook niet uit te leggen :>

[ Voor 24% gewijzigd door TifKag op 29-11-2007 14:14 ]

• funk-e
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:55:
[...]
tja,

misschien helpt dit

...less is more

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:05:
Gewoon in een mapje Benelux wat zelf dus niet in een andere map staat maar in het eerste niveau van je geheugenkaart. Dat heet nou eenmaal root 8)7

Maar goed het is raar dat je kaarten niet herkend worden. Misschien een hoofdletter B bij Benelux??? |:(
[/quote]

Ook dit is het niet:(

Ik ga maar eens nieuwe kaarten aanschaffen.. grrrr

Thnx voor de tips..

( mocht er iemand nog een idee hebben, houd ik mijzelf aanbevolen)

Nu tomtom Nav 5 en pats, kaarten worden gevonden....

Denk dat ik het probleem al weet, TT nav 6 installeert zichzelf op telefoongeheugen...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 18:42 ]

Verwijderd

Ik heb een probleem, en heb al gezocht of ik er wat over kon vinden, maar ik ben sinds gisteren al mijn contacts/telefoonboek kwijt. Is er een instelling waar je aan kan geven waar de contacts staan? (SIM, kaart of apparaat?) In mijn vorige GSM had ik dat, maar hier kan ik het nergens vinden.

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

nieuws: Mobiele Google Maps gebruikt zendmasten voor plaatsbepaling

Beter! GPS zonder GPS :P Gelijk even proberen :)

Verwijderd

berichtje verwijderd

[ Voor 155% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 16:40 . Reden: slaat nergens meer op ]

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 12:24
Natuurlijk een zeer mooi extra, ben er blij mee dat deze ontwikkelingen beschikbaar komen voor ons als nederlanders. Wel jammer dat hij mijn locatie op 1700m nauwkeurig geeft. Maar wellicht omdat hier niet zo heel veel zendmasten staan? Ga het nog wel beter testen denk ik ben benieuwd.

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:49

PnD

like in Pinda ^_^

Even in het kader van de performance verbetering/geheugen besparing:

Is HTC Home ook volledig te verwijderen? Ik gebruik dit nl. niet

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Hier heeft die google maps het op 50 meter nauwkeurig. Maar goed =)

No animals were harmed in the making of this comment.

Verwijderd

Bij mij heeft googlemaps ook 1700 meter nauwkeurigheid.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
Havocnl schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:20:
[...]

Laat maar ff horen hoe het gegaan is want dat zijn precies de handelingen die ik ook wil doen, maar nu nog ff niet kan doen omdat mijn foon op het moment van kritiek belang is ivm werk.
Heb het zelfde gedaan vanmiddag, was er ff flink mee aan het rotzooien, maar ik kreeg niet de indruk dat het écht fout kon gaan. Heb eerst de telefoon unlocked, vervolgens de rom geflasht die bij de unlocker zat (hier ging het bij mij fout, dit deed ik namelijk niet), daarna nieuwe rom erop, en presto. Als ik gewoon de rom vd unlocker direct had geflashed en daarna de nieuwe was het binnen een halfuurtje gepiept denk ik.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Havocnl
Nou hij zegt mijn lokatie ook met 1700m nauwkeurigheid te hebben gevonden, maar ik ben toch echt niet in Eindhoven nu, maar netjes in Tilburg. Vandaag wel geweest, dus misschien nog ghost signaal op de masten?

Wèh zedde gij??

• marcel-o

marcel-o

whehe :D
via mn usb->pc verbinding zit ie er nog geen 300meter naast _O_

• whazzzup
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-08 21:57
Even een probeerseltje in elkaar geknutseld.

Afbeeldingslocatie: http://img66.imageshack.us/img66/3692/allblackalieniz9.png

en diegen die 'm willen.

KLIK

[ Voor 3% gewijzigd door whazzzup op 29-11-2007 21:27 ]

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:56
Bij welke providers zitten diegene waarbij google maps een plaatsbepaling geeft? Bij mij werkt het namelijk niet (MDA Vario 2 op T-mobile netwerk in Groningen)..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• vlijmen
Kassad schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:05:
Bij welke providers zitten diegene waarbij google maps een plaatsbepaling geeft? Bij mij werkt het namelijk niet (MDA Vario 2 op T-mobile netwerk in Groningen)..
Orange

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
whazzzup schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:01:

[afbeelding]

en diegen die 'm willen.

KLIK
kijk dat ziet er straak uit hoe open ik de file precies ? gewoon op me storage en dan via total commander installeren of ? , want ik kwijl nmlijk past goed bij me alienware laptop :P

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:56
Kassad schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:05:
Ok, het werkt wel onder GSM maar niet onder UMTS..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• whazzzup
Mektheb schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:10:
[...]

kijk dat ziet er straak uit hoe open ik de file precies ? gewoon op me storage en dan via total commander installeren of ? , want ik kwijl nmlijk past goed bij me alienware laptop :P
gewoon ergens op je telefoon gooien, openen en nooit meer naar om kijken......that's all

wat........Alienware Laptop :9~ :9~ :9~

[ Voor 5% gewijzigd door whazzzup op 29-11-2007 19:17 ]

• vlijmen
Kassad schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:11:
Ok, het werkt wel onder GSM maar niet onder UMTS..
Dat is natuurlijk logisch. Voor UMTS zijn andere zendmasten. En deze worden door Google niet gebruikt om te positioneren. Ben wel benieuwd of dit gaat komen, en of open-hotspots van bijvoorbeeld kpn, tmobile e.d. in de nabije toekomst als positionering punt gaan dienen.

Verwijderd

whazzzup schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:01:

[afbeelding]

en diegen die 'm willen.

KLIK
Waar heb je dat in gemaakt als ik vragen mag?? En kun je nou ook dat Windows logo verwijderen linksboven??

• whazzzup
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:17:
[...]

Waar heb je dat in gemaakt als ik vragen mag?? En kun je nou ook dat Windows logo verwijderen linksboven??
Ik hier ergens een "AllBlack" theme van geplukt bewerkt met ThemeGenCE en de klok is aangepast met "HTC Home Customizer"

wat betreft dat windows logo, moet dat ook kunnen ben ergens tegen
gekomen waar ze 'm een iphone look hadden gegeven waar het windows logo er niet meer in zat.

• SaN

SaN

[...]
Sinds wanneer is die witte touch beschikbaar bij T-mobile? Ik heb mijn zwarte de 23e gehaald, icm met een verlenging van mij abonnement. Weet iemand of je je telefoon binnen een week nog om kan ruilen oid? Ik vind het zwart mooi, maar ik heb toch veel liever dat extra geheugen en een snellere processor :(
[...]
Ik heb vandaag even gebelt. Het is niet mogelijk om om je toestel om te ruilen als je hem in een shop hebt opgehaald. Dus als je vind dat je toestel er leuk uitziet dan moet je er ook maar vanuit gaan dat hij goed werkt en je er tevreden over zult zijn. Nouja, geen man overboord natuurlijk, maar wel jammer.

Volgende keer dus bekijken in de shop en bestellen op internet. |:(

Verwijderd

bwa ik ben genezen van htc touch dit is al me 2de toestel binnen half jaar dat kapot is
had er met veel moeite een nieuwe rom opgekregen werkte prima tot vanavond omdat me baterij bijna leeg was hij zei me geen sim kaart aanwezig touch screen werkte niet meer dus kon niet eens unlocken.Heb hem uit gezet en nu hangt hij al een uur aan de lader geen lichtje of niks niet hij start gewoon niet meer opheb gelijk me oude nokia n95 uit de kast gepakt ga me daar verder wel mee amuseren

heb deze 4 weken gehad en er 2 maanden op moeten wachten voor ze hem terug leverde van die herstellings dienst omdat ze de mijne verloren hadden

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 20:04 ]

Verwijderd

whazzzup schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:26:
[...]

Ik hier ergens een "AllBlack" theme van geplukt bewerkt met ThemeGenCE en de klok is aangepast met "HTC Home Customiser"

wat betreft dat windows logo, moet dat ook kunnen ben ergens tegen
gekomen waar ze 'm een iphone look hadden gegeven waar het windows logo er niet meer in zat.
zou je misschien een handleidinkje willen maken hoe je die klok hebt gemaakt, ik vind hem namelijk helemaal geweldig!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:28:
[...]

zou je misschien een handleidinkje willen maken hoe je die klok hebt gemaakt, ik vind hem namelijk helemaal geweldig!!!
staat in home costumizer genaamd Alien round :*)

• SaN

SaN

Zal wel ongelofelijk dom zijn, maar hoe krijg ik die tsk nou werkend met die customizer?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:38:
[...]

staat in home costumizer genaamd Alien round :*)
thnx heb hem gevonden! moest ff downloaden via die hhc ;)

• marcel-o

marcel-o

Bij nader inzien laat ik t even voor wat t is.
why mess when there is nothing wrong ...
hij werkt nu zoals k m wil hebben..

als ik echt es n hardreset moet gaan uitvoeren, ga ik er nog es over nadenken :P
voor de liefhebbers hier nogmaals de NL ROM met uitleg
[klik]

t is nogal n maatje..
als ie stuk is dan moet k weer paar weken zonder doen ;(

• whazzzup
sander-sp schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:42:
Zal wel ongelofelijk dom zijn, maar hoe krijg ik die tsk nou werkend met die customizer?
die .tsk moet je gewoon ergens op je telefoon gooien, en openen zo kan je, je today screen wijzigen, (start/instellingen/vandaag), om die klok zo te krijgen heb je juist die customizer nodig....daar staat in namelijk al standaard in

Verwijderd

Svennie schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:44:
Mijn mail melder in HTC Home plugin meld dat ik 1 ongelezen mail op mijn Hotmail heb, ik heb echter geen ongelezen mail, ik heb een nieuwe sync gedaan maar hij meld het nog steeds, heeft iemand een idee hoe ik dat op kan lossen?
Kan je mij uitleggen hoe je je hotmail hebt ingesteld (instellingen), want ik kom r niet uit... Doe het nu steeds via internet. Mar lijkt me ook wel geinig om de mails automatisch binnen te krijgen

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Versie V0.12 is uit
Hopen dat Chris.nl ff tijd vrij kan maken om e.e.a. aan te passen.

http://pocketcm.com/keyboard.php

• TeeT_At_Touch
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-08 13:42
Plaatsbepaling zónder GPS

Ik kwam hier een leuke GoogleMaps plugin tegen.

Die laat zonder dat je GPS nodig hebt redelijk nauwkeurig zien waar je ergens uithangt.
(zat er bij mij 1 straat langs.)
Is erg handig als je 'in den vreemde' bent en bijv een winkel, garage, restaurant, hotel of zo zoekt.
Gewoon de cab installeren en daarna Googlemaps starten.
Dan laat GM meteen zien waar je uithangt.

Best cool. >:)

(sry, ik had de posts van vandaag nog niet gelezen...het gaat hier ook zo razendsnel :)

[ Voor 8% gewijzigd door TeeT_At_Touch op 29-11-2007 22:19 ]

Verwijderd

Hoe doet ie dat? Ik kan nergens die functie vinden. Of moet ik een nieuwe versie installeren?

8)7 gevonden....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 22:08 ]

• marcel-o

marcel-o

TeeT_At_Touch schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:59:
Plaatsbepaling zónder GPS

Ik kwam hier een leuke GoogleMaps plugin tegen.

Die laat zonder dat je GPS nodig hebt redelijk nauwkeurig zien waar je ergens uithangt.
(zat er bij mij 1 straat langs.)
Is erg handig als je 'in den vreemde' bent en bijv een winkel, garage, restaurant, hotel of zo zoekt.
Gewoon de cab installeren en daarna Googlemaps starten.
Dan laat GM meteen zien waar je uithangt.

Best cool. >:)
paar posts hierboven was t al vermeld :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:49:
[...]

Kan je mij uitleggen hoe je je hotmail hebt ingesteld (instellingen), want ik kom r niet uit... Doe het nu steeds via internet. Mar lijkt me ook wel geinig om de mails automatisch binnen te krijgen
als je msn start... dan maakt hij automatisch een account aan in outlook op je telefoon.
Je krijgt als je msn opend een wizardje (5 x iets instellen geloof ik) kost je 2min :)

Verwijderd

Nog even snel een vraagje over het overklokken van de HTC Touch.

Ik heb nu mijn telefoon ingesteld met de al eerder aangegeven waardes. Dus 143 min, 201 org, 286 max en 299 boost. Dit heb ik ingesteld bij CpuScaler. Het verschil is overigens goed merkbaar. Nu alleen mijn vraag; ik twijfel over wat ik moet instellen bij het tabblad Omap. Je moet hier het vinkje voor Overlock te Speed aanvinken, dit omdat je anders de CpuScaler niet kunt gebruiken. Waar zetten jullie de overclock to speed op? Ik heb deze momenteel op 260mhz staan. Verstandig? Of niet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:09:
[...]

als je msn start... dan maakt hij automatisch een account aan in outlook op je telefoon.
Je krijgt als je msn opend een wizardje (5 x iets instellen geloof ik) kost je 2min :)
huh?
dat heb ik niet... heb je de htc, ik heb de mda touch

• SaN

SaN

whazzzup schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:37:
[...]

die .tsk moet je gewoon ergens op je telefoon gooien, en openen zo kan je, je today screen wijzigen, (start/instellingen/vandaag), om die klok zo te krijgen heb je juist die customizer nodig....daar staat in namelijk al standaard in
Hmm vreemd, dat had ik al twee keer gedaan, maar hij kwam niet tevoorschijn in de lijst. Nu wel. Toch bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:27:
[...]

huh?
dat heb ik niet... heb je de htc, ik heb de mda touch
uhh mda touch? ik heb gewoon die zwarte touch van htc :p
moet je ff kijken in dit forum, de laatste versie van live messenger downloaden :) dan krijg je die wizard wel

Klik

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 23:03 ]

Verwijderd

erreen schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:53:
Versie V0.12 is uit

heb even voor de mensen die het interreseren een nederlands woordenboek gemaakt voor het toetsenbord.

Dit bestandje even downloaden en in je "Program Files\PCMKeyboard" zetten.

Veel plezier er mee, heb hem getest en het werkt :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:59:
[...]

heb even voor de mensen die het interreseren een nederlands woordenboek gemaakt voor het toetsenbord.

Dit bestandje even downloaden en in je "Program Files\PCMKeyboard" zetten.

Veel plezier er mee, heb hem getest en het werkt :)
super! werkt prima, thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Versie V0.12 is uit

Thnx voor de tip! Update staat er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleem met het instellen van mijn email.
Ik creeer een nieuwe account @live.nl vervolgens krijg ik de melding dat er gegevens gevonden zijn. En komt er een scherm waarop staat "aanmelden bla bla... En dat duurt enorm lang... er gebeurd vervolgens niets. Iemand enig idee? Ik kan wel internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even terugkomen op de HTC Audio Manager: ofwel de ingebouwde MP3 speler in de Touch Flo. Ik neem aan dat er meer mensen zijn die dat gebruiken...:

Hebben jullie ook dat de nummers alfabetisch worden geordend ipv in de volgorde van het Album?? En het rare is: in Windows Media Player staan de bestanden wél in de goede volgorde.

Is dit gewoon een generiek probleem? En is hier ook een oplossing voor????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Goedemoggel,

Ik ben opzoek naar de volgende oplossing. Wanneer ik een foto heb gemaakt met mijn Touch en deze direct wil bekijken wordt de foto geopend in het standaard programma hiervoor "Afbeeldingen en video's". Echter heb ik het programma HTC Album geïnstalleerd welke ik uiteraard wil gebruiken als standaard toepassing voor het bekijken van foto's vanuit het programma "Camera."

Ik kan helaas geen oplossing vinden op GoT of op XDA.

Edit/
Iets heel anders, de vernieuwde Google maps werkt niet echt denderend. Ipv de OK button links onderin staat er nu "Zoom -" wanneer men tekst bekijkt in Google Maps. Overschakelen naar satelliet view werkt niet, Google Maps herstellen werkt niet, etc.

Gek, ik test het net nog een keer en waarschijnlijk dient men even een softreset te doen want nu kloppen de buttons wel en zijn alle hierboven beschreven problemen opgelost. :)
Versie V0.12 is uit

Welk bestandje moet ik backuppen voor de zelf toegevoegde woorden?

[ Voor 47% gewijzigd door vacuumcleaner op 30-11-2007 09:21 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Google kan mijn locatie niet bepalen.
Hebben meer mensen hier last van?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
funk-e schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:24:
Google kan mijn locatie niet bepalen.
Hebben meer mensen hier last van?
Heb je de laatste versie gedownload en een soft-reset gedaan?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:25:
Nog even snel een vraagje over het overklokken van de HTC Touch.

Ik heb nu mijn telefoon ingesteld met de al eerder aangegeven waardes. Dus 143 min, 201 org, 286 max en 299 boost. Dit heb ik ingesteld bij CpuScaler. Het verschil is overigens goed merkbaar. Nu alleen mijn vraag; ik twijfel over wat ik moet instellen bij het tabblad Omap. Je moet hier het vinkje voor Overlock te Speed aanvinken, dit omdat je anders de CpuScaler niet kunt gebruiken. Waar zetten jullie de overclock to speed op? Ik heb deze momenteel op 260mhz staan. Verstandig? Of niet?
Die van mij staat gewoon op 299 Nog noooit problemen mee gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:30:
[...]

Hoefde bij mij niet hoor soft reset, en bij mij werkt ook prima Staat je umts aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:49:
[...]

Als je windowslive insteld staat er toch een hokje wat je kan aanvinken dat je ook je mail wilt of bij jou nie dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:35:
[...]

Hoefde bij mij niet hoor soft reset, en bij mij werkt ook prima Staat je umts aan ?
Wel knap voor een telefoon zonder UMTS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas een htc touch gekocht, maar het lukt me niet op livebox van orange te komen met behulp van wifi...wie kan me uitleggen hoe dit werkt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

1 Hoe kan ik mijn splashscreen van T-mobile wijzigen?

2 Is HTC Home ook te verwijderen, ik gebruik het niet, en het neemt wel oude ruimte in beslag.

3 Kan de standaard VIDEOplayer ook naar TCPMP gewijzigd worden? Zodat ie vanuit HTCalbum.exe TCPCMP opent ipv Mediaplyer

4 Is het mogelijk apps als Adobe reader, powerpoint te verplaatsen naar je opslag kaart?

5 In mijn contact zie ik nu mijn sim contacten en mijn contactlijst, dus iedereen staat er dubbel in, hoe kan alleen mijn contactlijst zien?

6 Voor dat google maps via gsm mast bepalen heb je dus wel GPRS nodig?

[ Voor 67% gewijzigd door PnD op 30-11-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
vacuumcleaner schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:30:
[...]

JA, een soft reset heeft geholpen :)
nauwkeurigheid van 5000m :/
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:43:
Ik heb pas een htc touch gekocht, maar het lukt me niet op livebox van orange te komen met behulp van wifi...wie kan me uitleggen hoe dit werkt???
comm manager:> wifi aanzetten
wachten tot hij je netwerk vind
selecteren=> verbinding maken
wep/wpa code invoeren

internetten maar

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:35:
[...]

Dat jij geen soft-reset hoefde uit te voeren om het geheel goed te laten functioneren betekent niet dat dit voor iedereen geldt. Ik hoefde ook geen soft-reset uit te voeren om mijn locatie te kunnen bepalen, echter functioneerde het gehele google maps programma pas goed na een soft reset.

Btw, lees je tekst even na voordat je op verstuur bericht klikt, er klopt werkelijk waar niks van, grammaticaal, leestekens en inhoudelijk.
funk-e schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:52:
[...]

Bij mij hetzelfde, in het centrum van Amsterdam was hij op de meter nauwkeurig (Dam) maar hier in Oud-West woon ik ineens 4 blokken verder 8)7.

[ Voor 21% gewijzigd door vacuumcleaner op 30-11-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]vacuumcleaner schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:57:
[...]

Dat jij geen soft-reset hoefde uit te voeren om het geheel goed te laten functioneren betekent niet dat dit voor iedereen geldt. Ik hoefde ook geen soft-reset uit te voeren om mijn locatie te kunnen bepalen, echter functioneerde het gehele google maps programma pas goed na een soft reset.

Btw, lees je tekst even na voordat je op verstuur bericht klikt, er klopt werkelijk waar niks van, grammaticaal, leestekens en inhoudelijk

:? Sorry hoor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag: soms zegt mijn !live dat ik geen mail heb. Maar als ik aanlog op hotmail dan staan er wel mails. Hij zegt ook dat alles in sync is. Iemand hier ook wel eens last van gehad? En een oplossing zou ook handig zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:01:
[quote]vacuumcleaner schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:57:
[...]

Btw, lees je tekst even na voordat je op verstuur bericht klikt, er klopt werkelijk waar niks van, grammaticaal, leestekens en inhoudelijk

:? Sorry hoor !
En u vergeet je weer een quote.... :+

Sorry, voorgaande tekst was wat kort door de bocht en kwam niet vriendelijk over, dat was niet geheel de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

met die huidige dollar koers maar wat acc bestellen bij brando :D
nieuwe Screen Protector, Accu en USB naar 3,5mm jack
samen 39 heel goedkope dollartjes a 27.14 pleuro :P _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
marcel-o schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:10:
En zonder bezorg kosten (tot 5 december) :)

Mijn cradle en extra accu van Brando bevallen prima tot op heden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:34:
bwa ik ben genezen van htc touch dit is al me 2de toestel binnen half jaar dat kapot is
had er met veel moeite een nieuwe rom opgekregen werkte prima tot vanavond omdat me baterij bijna leeg was hij zei me geen sim kaart aanwezig touch screen werkte niet meer dus kon niet eens unlocken.Heb hem uit gezet en nu hangt hij al een uur aan de lader geen lichtje of niks niet hij start gewoon niet meer opheb gelijk me oude nokia n95 uit de kast gepakt ga me daar verder wel mee amuseren

heb deze 4 weken gehad en er 2 maanden op moeten wachten voor ze hem terug leverde van die herstellings dienst omdat ze de mijne verloren hadden
Wel minder, al dat gedoe met je touch,,,

Ik had vorige week een vastloper, kon zelf ook geen hard reset mee uitvoeren.
( heb mijn tel. bij KPN gekocht, en ben dus meteen terug gegaan.)
Hier kreeg ik te horen dat ik hem minimaal 2 weken kwijt zou zijn. maar met wat tegenstribbeleee:P vertelde hij me dat ik ook naar business center kon gaan want dan zouden ze er direct naar kijken.
(daar een hardreset uitgevoerd en hij liep weer)

Misschien een optie voor jou, om te kijken of jij ook ergens terecht kant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:34:

Hangt hij aan de originele lader? Ik heb vaak genoeg met mijn qtek 9100 gehad dat deze ook niet meer deed. Hij lade niet op wanneer hij aan een computer of aan een iPod lader hing, echter wel wanneer hij aan de bijgeleverde lader hing.

[ Voor 3% gewijzigd door vacuumcleaner op 30-11-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Nog steeds geen NL T9 keyboard voor de touch hè?

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

vacuumcleaner schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:12:
[...]

Heb op Ebay een cradle en actieve auto houder gekocht voor 25 euro samen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidsnake380
  • Laatst online: 15-11-2023
funk-e schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:52:
[...]

[...]

comm manager:> wifi aanzetten
wachten tot hij je netwerk vind
selecteren=> verbinding maken
wep/wpa code invoeren

internetten maar
Voor een stabiele verbinding met m'n livebox moest ik wel de wifiverbinding op de touch van de energiezuinige stand afhalen. Daarnaast moet je op de livebox het REG knopje indrukken op het moment dat je je wep/wpa code hebt ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
solidsnake380 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:04:
[...]

Voor een stabiele verbinding met m'n livebox moest ik wel de wifiverbinding op de touch van de energiezuinige stand afhalen. Daarnaast moet je op de livebox het REG knopje indrukken op het moment dat je je wep/wpa code hebt ingevuld.
dit hoefde ik niet te doen,
bij mij werkte hij gelijk.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
PnD schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:48:
6 Voor dat google maps via gsm mast bepalen heb je dus wel GPRS nodig?
Kan je helaas alleen helpen bij je laatste punt. Om de kaarten weer te geven van Google Maps heb je een internet verbinding nodig. Dit kan via usb, wifi of gprs. De locatie bepalen doet hij via de zendmasten waar je in de buurt bent, gecontroleerd met die in de database van google.

Natuurlijk heb je onderweg meestal alleen beschikking over gprs. In dat geval heb je inderdaad wel gprs nodig, en is een internet abbo wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:16
t-x-m schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:47:
Nog steeds geen NL T9 keyboard voor de touch hè?
Jawel, de Phone Pad. Of bedoel je origineel van HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
vacuumcleaner schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:12:
[...]

Vind zelf de cradle van Brando maar een beetje bagger. Ik kan hem niet aan het stroom gekoppeld houden omdat ik dan 2 knipperende lampjes heb (ook als hij niet oplaadt, das dan nog het ergste!). Erg spijtig, maar ik zie mezelf dat ding al retourneren naar Hong Kong :P

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:16
marcel-o schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:10:
Goed idee! Twijfel nu nog of ik een extra accu zal bestellen, mn Touch is nog maar 1,5 maand oud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Shailesh schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:01:
[...]

Vind zelf de cradle van Brando maar een beetje bagger. Ik kan hem niet aan het stroom gekoppeld houden omdat ik dan 2 knipperende lampjes heb (ook als hij niet oplaadt, das dan nog het ergste!). Erg spijtig, maar ik zie mezelf dat ding al retourneren naar Hong Kong :P
Yup, dat is wel irritant, alhoewel een zwarte marker wonderen doet :) Ik heb trouwens maar 1 knipperend lampje als niks in de lader zit. Wanneer ik mijn 2de accu in de lader doe is die gewoon weg. Het blauwe lampje staat altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Sjoerd001 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:53:
[...]

Jawel, de Phone Pad. Of bedoel je origineel van HTC?
Orginele van HTC. Nog steeds geen gehoor op XDA. Mij lukt het niet om van de OEM (te vinden op XDA) een .cab te maken. Iemand hier met verstand ervan? Chris.nl? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

PnD schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:56:
[...]

Heb op Ebay een cradle en actieve auto houder gekocht voor 25 euro samen :D
Waar?

En op je vraag hoe je de splashscreen moet wijzigen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=317726

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Muthas schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:14:
[...]

Orginele van HTC. Nog steeds geen gehoor op XDA. Mij lukt het niet om van de OEM (te vinden op XDA) een .cab te maken. Iemand hier met verstand ervan? Chris.nl? :*)
Ik ben er onlangs ook een halve dag mee aan het stoeien geweest, maar het is mij ook te ingewikkeld. Het wordt dus wachten op een XDA-wizzkid of HTC zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
Weet iemand inmiddels al waar Opera Mini Beta 4 de cache opslaat? En ik wil binnenkort mijn scherm even schoonmaken en het standaard meegeleverde protector opnieuw erop plakken. Hoe kan ik dit het beste aanpakken denken jullie?

[ Voor 55% gewijzigd door smeerbartje op 30-11-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
smeerbartje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:52:
Weet iemand inmiddels al waar Opera Mini Beta 4 de cache opslaat? En ik wil binnenkort mijn scherm even schoonmaken en het standaard meegeleverde protector opnieuw erop plakken. Hoe kan ik dit het beste aanpakken denken jullie?
Ik zou niet voor de standaard meegeleverde gaan. Ik vind deze echt te dik, en dat gaat ten koste van de gevoeligheid van het scherm. Ik heb gehoord dat de brando een stuk dunner is.

* funk-e gebruikt geen screenprotector omdat het scherm echt keihard is

...less is more

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.