Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag, iemand enig idee waarom ik bij een nieuwe e-mail die ik via exchange,pop binnen krijg wel een geluidssignaal krijg en bij !live niet...ik kan het toch echt niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t-x-m schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:13:
Vraagje,
Wanneer je een wallpaper instelt krijgt hij niet de 'echte' kleuren, het lijkt wel of er een 50% doorzichtige witte laag overheen gaat. Wanneer je een geheel zwart plaatje gebruikt wordt deze grijs.
Iemand een oplossing?
Het plaatje openen met Afbeeldingen en Videos -> Menu -> Instellen als Vandaag achtergrond (o.i.d., gebruik zelf een Engelstalige ROM). Hierna komt er een optie om de transparency in te stellen.

(Dit is meer een WM vraag i.p.v. HTC Touch specifiek maar dat terzijde...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:36:
[...]

start - programs - system tools - advanced configuration - home - en daar kan je ze aan of uit zetten
De htc home kan je daar volledig uitschakelen ja, maar enkel de tab van wheater kan ik niet uitschakelen of veranderen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 20:01:
Ik heb kort geleden de Slide to unlock geinstalleerd en het werkt echt perfect!!!
Het ziet er ook erg gelikt uit, op het scherm geeft hij zelfs het aantal nieuwe berichten aan.
Echter, er staat 1 MMS open en die heb ik niet!!!
Ik krijg het met geen mogelijkheid weg....
Iemand een idee?
[afbeelding]
Iemand misschien hoe ik dat MMS-je kan vinden.????
Ik heb overigens géén ongelezen berichten, kennelijk kijkt slide-2-unlock naar andere bestanden dan de Touch zelf.....
:? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jossie67
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 22:51
Export registry,

Weet iemand hoe je delen van de registry kan exporten?
Met PHM Editor kun je wel importen.

Thanks Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
ik zou graag mn rom willen veranderen.maar helaas heb ik er teveel programmas op staan die ik hierna kwijt ben.
wat voor mij eigenlijk het allerbelangrijkste is dat mn contacten met hun gegevens en ringtones bewaard blijven.weet iemand waar ik dat op kan zoeken en bewaren voordat ik een upgrade doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TomTom Navigator geinstalleerd maar krijg daardoor in mij scherm het logo van TomTom+ "tomtom" op mijn home scherm. Dat kost veel ruimte en ik wil uiteraard graag mijn scherm opgeruimd hebben.
Heeft iemand dat probleem ook en nog beter: weet iemand hoe ik dat kan verwijderen? Het staat dus op mijn homescherm direct onder de meldingen vanuit mijn agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:54
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:33:
Ik heb TomTom Navigator geinstalleerd maar krijg daardoor in mij scherm het logo van TomTom+ "tomtom" op mijn home scherm. Dat kost veel ruimte en ik wil uiteraard graag mijn scherm opgeruimd hebben.
Heeft iemand dat probleem ook en nog beter: weet iemand hoe ik dat kan verwijderen? Het staat dus op mijn homescherm direct onder de meldingen vanuit mijn agenda.
Start -> Instellingen -> Vandaag -> tabblad 'Items' en uitvinken wat je niet wilt zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20

SaN

polo306 schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:04:
ik zou graag mn rom willen veranderen.maar helaas heb ik er teveel programmas op staan die ik hierna kwijt ben.
wat voor mij eigenlijk het allerbelangrijkste is dat mn contacten met hun gegevens en ringtones bewaard blijven.weet iemand waar ik dat op kan zoeken en bewaren voordat ik een upgrade doe?
Met Jeyo mobile companion en Sprite backup kom je een heel eind, ook met je programma's. Ik weet niet zeker of Jeyo ook je ringtones opslaat, maar als je Sprite ook gebruikt zit je zeker goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:51:
[...]

Iemand? Zou morgen de gps software moeten gaan halen en had graag jullie raad :)
Tom Tom 6.032 build 8351 werkt hier ook probleemloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jossie67
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 22:51
polo306 schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:04:
Gewoon je PIM.VOL kopieeren en de bestanden in windows\rings.
Je geinstalleerde programma's ben je wel kwijt, maar ik heb Tomtom op het externe geheugen geinstalleerd en na een flash van de rom hoef ik alleen maar een snelkoppeling terug te plaatsen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand toevallig een oplossing voor het volgende probleem? Als ik de 6 tab HTC home plugin installeer, en dan de filenamen van de dll's controleer zijn deze ok. Na een softreset komt mijn gsm weer terug maar met zonder tabbladen of iconen. Als ik dan de plugin weer deinstalleer kom ik terug naar het originele 3 tab scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt dat HTC album bij jullie ? Bij mij wil het niet werken Touch zegt dat het programma voor oudere devieces bedoelt is Wil ook niet opstarten :'( Heb normale touch met originele nl rom En heb de nederlandese versie van ' album geinstalleerd op me touch zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup werkt goed dat Album...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doet ik fout dan ???
Heb jij je page pool ook op 4Mb staan en een NL rom ?
Anders weet ik het ook niet meer hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarlonX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-05 13:32
Hi, ik wil ook graag een Touch hebben. Ik wil dat doen door mijn abbo bij Telfort voor 2 jaar te verlengen. Maar aangezien ik op Tweakers had gelezen dat de Touch nu wordt geleverd met 128/256 MB ipv 64/128 MB heb ik even met Telfort gebeld, welke zij mij zouden leveren als ik nu bestel.
De dame die ik aan de lijn kreeg en de vraag stelde ging dat uitzoeken, en kwam na 6(!) minuten met het antwoord dat Telfort de HTC Touch levert met 64-128 ROM en 128-256 RAM. Ik heb natuurlijk nog gevraagd of het nou 64 of 128 ROM was, maar zij bleef maar herhalen: Dit staat hier op het scherm, en meer informatie kan ik u niet geven. 8)7
Weet iemand toevallig of Telfort al de 128/256MB versie uitlevert? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als nieuwkomer op het gebied van PDA's (net enkele weken mijn HTC Touch in huis) had ik ook een vraagje:

Standaard is het geluid van zowel inkomend telefoongesprek als herinnering aan een agendapunt HARD. Geen probleem dus. Dat voor een binnenkomende e-mail is dat echter absoluut NIET, en voor een SMSje moet je echt geen geluid om je heen hebben, anders hoor je het gewoon niet (en ben je dus helemaal afhankelijk van het trillen, wat ook al niet echt sterk is). Dit alles zal wel samenhangen met het feit dat de geluiden voor e-mails in een andere map staan dan die voor de ringtone.
Is er iemand die weet hoe je die geluiden harder kunt krijgen? Maximaal volume is gewoon NIET genoeg! Ik wil als ik buiten sta ook graag horen als ik een Windows-live-bericht binnenkrijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek op internet naar een email wav soundjes en zet die in de map sounds op je touch en selecteer ze voor bijvoorbeeld een email etc Ik hoor heeeel duidelijk altijd "Hi there is an email for you" en de rest vd trein ook ! Voor me beltoon heb ik gewoon een mp3'tje Als je op je opslagkaart een map met "mijn beltonen" maakt kun je ook die beltonen selecteren zonder dat het je geheugen kost op je touch zelf !
T-mobile levert net zoals alle ander aanbieders nog tot zeker volgend jaar de oude touch !!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarlonX schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:40:
Hi, ik wil ook graag een Touch hebben. Ik wil dat doen door mijn abbo bij Telfort voor 2 jaar te verlengen. Maar aangezien ik op Tweakers had gelezen dat de Touch nu wordt geleverd met 128/256 MB ipv 64/128 MB heb ik even met Telfort gebeld, welke zij mij zouden leveren als ik nu bestel.
De dame die ik aan de lijn kreeg en de vraag stelde ging dat uitzoeken, en kwam na 6(!) minuten met het antwoord dat Telfort de HTC Touch levert met 64-128 ROM en 128-256 RAM. Ik heb natuurlijk nog gevraagd of het nou 64 of 128 ROM was, maar zij bleef maar herhalen: Dit staat hier op het scherm, en meer informatie kan ik u niet geven. 8)7
Weet iemand toevallig of Telfort al de 128/256MB versie uitlevert? _/-\o_
Ik heb twee weken geleden via Telfort de Touch binnengekregen en dit is de 64Mb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 07:41:
...Voor me beltoon heb ik gewoon een mp3'tje Als je op je opslagkaart een map met "mijn beltonen" maakt kun je ook die beltonen selecteren zonder dat het je geheugen kost op je touch zelf !
Thanks voor de tip! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:16
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:48:
Vraag, iemand enig idee waarom ik bij een nieuwe e-mail die ik via exchange,pop binnen krijg wel een geluidssignaal krijg en bij !live niet...ik kan het toch echt niet vinden...
Ik heb een tijdje terug hetzelfde gevraagd. Ik volg exact dezelfde stappen als toen beschreven om er een melding aan vast te krijgen, maar ik hoor helemaal niets, ik voel niets trillen, er gebeurt gewoon niets als er een nieuw mailtje binnenkomt.

Best lastig. Iedere keer zie ik het wel gewoon op het scherm staan, maar ik wil ff een melding krijgen... Is dit misschien specifiek het geval bij een Live account (lijkt me niet). Ik heb echt alles aangevinkt bij meldingen, dus trillen, geluidje, lampje, alles. Maar krijg niets. Heb wel altijd mijn telefoon in trilstand staan, maar inkomende telefoongesprekken en SMSjes meldt ie wel gewoon met trillen, dus dat moet niet uitmaken volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
Havocnl schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:46:
Ik heb een vraag over het upgraden:
Hiervoor moet je foon eerst unlocken. Daarvoor heeft DaannO in zijn handleiding 2 bestandjes staan ELF_USPL-v1.zip en enable-rapi.zip
De eerste snap ik waarom die is maar wat doet het tweede filetje? staat ook daar niet helemaal duidelijk

Tweede vraagje:
Bij het upgraden staat ook het upgraden van de Radio ROM bij. Waarom zou je dit doen? Heeft dit nu bij de touch die voor mijn gevoel altijd goed werkt op connectie gebied? Zitten hier nog andere risico's aan? Heeft iemand ook de originele T-Mobile Touch Radio ROM als backup zijnde?
*schop

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Hallo Mede Tweakers

Ik en me Collega zijn vandaag lekker bezig op het werk om onze HTC Touch te tweaken met behulp van Jullie forum en Google Ofcourse , nu hebben we een hoop gedaan maar we zijn op zoek naar een Emulator van Nintendo Of Gameboy Of Snes , is die er voor de HTC Touch ?

Wij hebben geprobeerd PocketSnes ( hij ziet de files wel maar doet er niks mee )
Als iemand een "cab" File heeft of ons in de goeie richting kan duwen zijn we je enorm dankbaar

Gegroet Mektheb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

PocketSNES is de SNES emulator voor PPC, dus daar moet je toch even wat meer mee proberen want bij mij werkt hij wel. Er zijn eigenlijk ook verder geen goede alternatieven. Over gameboy emulators weet ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Muthas schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:12:
PocketSNES is de SNES emulator voor PPC, dus daar moet je toch even wat meer mee proberen want bij mij werkt hij wel. Er zijn eigenlijk ook verder geen goede alternatieven. Over gameboy emulators weet ik niks.
Ok ik ben op de Site van de Pocket Snes

1.12.200 01/16/2003 ARM MIPS SH3 SRC Read

Welke moet ik hebben en hoe gat het te werk :$ ? ben erg nub in dit en om eerlijk te zijn is de manual of de Site daaro niet erg handig

ARM = Release for Pocket PC's using a StrongARM processor (iPaq 36xx/37xx/38xx, Toshiba Genio, Casio E-200, Jornada 56x)
MIPS = Release for Pocket PC's using a MIPS processor (Casio E-115/125/500/7xx/8xx)
SH3 = Release for Pocket PC's using a SH3 processor (Jornada 525/54x)
SRC = Source code for each release (all processor types)

Welke van de 4 moet ik nemen en hoe installeer ik ze ? , want ik had die SRC geprobeerd maar daar zitten geen install files of iets bij of doe ik het totaal verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Mektheb schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:17:
[...]

1.12.200 01/16/2003 ARM MIPS SH3 SRC Read

Welke moet ik hebben en hoe gat het te werk :$ ? ben erg nub in dit en om eerlijk te zijn is de manual of de Site daaro niet erg handig

ARM = Release for Pocket PC's using a StrongARM processor (iPaq 36xx/37xx/38xx, Toshiba Genio, Casio E-200, Jornada 56x)
MIPS = Release for Pocket PC's using a MIPS processor (Casio E-115/125/500/7xx/8xx)
SH3 = Release for Pocket PC's using a SH3 processor (Jornada 525/54x)
SRC = Source code for each release (all processor types)

Welke van de 4 moet ik nemen en hoe installeer ik ze ? , want ik had die SRC geprobeerd maar daar zitten geen install files of iets bij of doe ik het totaal verkeerd
volgens mij de ARM
ik heb al eens vaker versies van programma's gedownload waar ARM bij stond
weet het niet 100% zeker

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Mektheb schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:17:
[...]

Pak gewoon de ARM versie, en kopieer de .exe file naar je SD kaart.

Aanklikken en spelen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat PocketSNES dan voor iets? Een emulator voor Nintendo.. ja.. en... 8)7
Emuleer je dan een omgeving waar je (oude) Nintendo spellen kunt spelen? En zitten er dan ook al spellen bij of waar moet ik die anders dan weer vandaan halen??

Heb wel interesse in zoiets maar zou er graag meer van horen voordat ik zelf ermee ga klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Modbreak:Kopen of verkopen? Tweakers Vraag&Aanbod. Dus: niet hier :)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:14:
Wat is dat PocketSNES dan voor iets? Een emulator voor Nintendo.. ja.. en... 8)7
Emuleer je dan een omgeving waar je (oude) Nintendo spellen kunt spelen? En zitten er dan ook al spellen bij of waar moet ik die anders dan weer vandaan halen??

Heb wel interesse in zoiets maar zou er graag meer van horen voordat ik zelf ermee ga klooien.
Ik zou zeggen, ga zelf eens op onderzoek uit.
Een goed punt om te starten is de site van PocketSNES d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:53:
[...]

Iemand misschien hoe ik dat MMS-je kan vinden.????
Ik heb overigens géén ongelezen berichten, kennelijk kijkt slide-2-unlock naar andere bestanden dan de Touch zelf.....
:? :? :?
ik heb precies het zelfde.
alleen heb ik geen 1tje of een ander getal erin staan.dus je hebt niet gemist..hoe je het weg krijgt is mij ook een raadsel.

ik ga ook ff de PIM.vol ff backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht dat dit een forum was waar je ook vragen mag stellen. O-)
Ik kwam net van die site af voordat ik het vroeg. Dit is de uitleg die er staat.. Niks meer, niks minder
WHAT IS IT?
PocketSNES is a Super Nintendo / Super Famicom emulator for the Pocket PC. PocketSNES "Bleeding Edge" is my most recent, up-to-date, test releases of the emulator. They usually include fixes and optimizations that have not yet been fully tested or incorporated into the official release.
Maar vertel me maar eens waar de uitgebreidere uitleg staat wat je er allemaal mee kan als je het geïnstalleerd hebt.
Ook van de vele plaatjes ter illustratie was ik erg onder de indruk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

Sinds im de touch dual rom 2.21 heb geinstalleerd kan ik geen opera mini op java meer installeren.
Ik krijg dan steeds een error, weet iemand hoe dit komt?

Of heeft iemand een goed alternatief voor opera mini die ook zo snel internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 12:24
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:29:Maar vertel me maar eens waar de uitgebreidere uitleg staat wat je er allemaal mee kan als je het geïnstalleerd hebt.
Ook van de vele plaatjes ter illustratie was ik erg onder de indruk. :P
Check even:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Emulator (Softwarematige emulator)
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:14:En zitten er dan ook al spellen bij of waar moet ik die anders dan weer vandaan halen??
Die kun je gratis (en volgens mij is dat legaal) downloaden van bijvoorbeeld:
http://www.freeroms.com/ -> eerste resultaat google snes rom
http://www.romnation.net/ -> tweede resultaat google snes rom
Mektheb schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:17:Welke moet ik hebben en hoe gat het te werk :$ ? ben erg nub in dit en om eerlijk te zijn is de manual of de Site daaro niet erg handig
Heb het gewoon even uitgeprobeerd, en de ARM download werkt goed op de touch.

* De besturing van de spelletjes is wel vervelend i.v.m. de knoppen *

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees dat ik met een serieus probleem zit.

Sinds deze morgen (bij het aanzetten van de Touch) vraagt windows meteen (gelijktijdig met het PIN schermpje):

"Do you want to format this storage card to make it readable? This will permanently delete any files on the card."

Ik dacht WTF, en klik vervolgens maar op Yes waarna ik meteen de melding krijg:

"This storage card has been successfully formatted."

Eenmaal in WM6 is mijn storage card echter nergens meer te bespeuren. (niet via file explorer en ook niet via active sync).

Heb meerdere keren een soft reboot alsook hard resets gedaan maar hij blijft maar zeuren om die storage card te kunnen formateren waarna deze spoorloos is in WM6. Indien je ze niet formateerd, dan is ze uiteraard ook niet te vinden en blijft het probleem aanhouden. De storage card eruit halen, pinnetjes afvegen en opnieuw insteken heeft ook niet geholpen...

Blijkbaar weet MW6 dat er een storage card inzit, maar kan hij deze niet accessen of herkennen in het systeem.

Iemand een idee? Is dit garantie?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel Gb is je kaartje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het betreft het standaard 1gb kaartje dat bij het toestel zit. (Touch is 1,5 weken oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Heb je geen cardreader waar je hem kan aanhangen? Dan kan je het namelijk even met je PC proberen, die is iets minder gevoelig voor een 'foute' kaart en wil deze waarschijnlijk dan ook wel opnieuw formatteren.
Ik las toevallig even je posthistory. Geinig dat je als sinds juli 2006 op GoT zweeft, op de PDA afdeling en dat je nu (pas) er een hebt. Toch mooi dat je de Touch hebt genomen en niet de TyTn ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Muthas op 27-11-2007 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee een card reader heb ik niet...

Tja heb toen inderdaad liggen twijfelen op de TYTN maar door omstandigheden is dat PDA gedoe effe uit mijn hoofd gegaan :)

Dat is dus nu terug gekomen en daar de Touch toch een beetje stijlvoller is als telefoon, heb ik deze maar genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:21
Ik verwacht morgen mijn HTC Touch!

Even een paar vraagjes:

- Ik heb gehoord dat je met de telefoon het draadloos internet opkunt. Klopt dit? Hoe werkt dit precies?
- Als ik de weather-module aanklik, moet ik dan echt veel geld betalen voor een tot stand komende GPRS verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
heb met succes een blue rom geinstalleerd.en ook mn pim.vol op mn buroblad geplaatst.
ik wil hem dus weer terug op mn touch zetten maar daar is ie tegen beveiligd.
ik weet niet hoe ik hem via een regedit progje terug kan zetten.tenminste ik weet niet precies waar mn bestand staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-GeaR schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:46:
Ik verwacht morgen mijn HTC Touch!

Even een paar vraagjes:

- Ik heb gehoord dat je met de telefoon het draadloos internet opkunt. Klopt dit? Hoe werkt dit precies?
- Als ik de weather-module aanklik, moet ik dan echt veel geld betalen voor een tot stand komende GPRS verbinding?
- Je kan er inderdaad met op internet, via gprs ofwel en het meest aan te raden gewoon via wifi (draadloos netwerk)
- Het kostenplaatje voor je gprs verbinding hangt van je abonnement af, ik heb allezins onvoorzien mijn maandfactuur de lucht in gejaagd. Ik moet er wel bij vermelden dat dit niet enkel door de wheater plugin was en ook geregeld mijn mailtjes had binnengehaald enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:21
Bedankt!

Stel... Ik verwijder de GPRS verbinding. Als ik dan op school met mijn Touch gebruik maak van de WIFI, dan kan ik de weathermodule gewoon gebruiken? Dan update hij automatisch de nieuwste voorspellingen? Op zich wel gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
X-GeaR schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 20:22:Stel... Ik verwijder de GPRS verbinding. Als ik dan op school met mijn Touch gebruik maak van de WIFI, dan kan ik de weathermodule gewoon gebruiken? Dan update hij automatisch de nieuwste voorspellingen?
Als je de instelling echt volledig wist kun je de weermodule automatisch laten updaten, hij zal dit dan doen wanneer je via wifi verbonden bent. Ik durf alleen niet zeker te zeggen dat hij niet een melding gaat geven dat de gegevens niet geupdate kunnen worden omdat er geen verbinding is wanneer je hem op automatisch instelt. Maar waarschijnlijk ben je hier snel genoeg achter en kun je hem anders altijd op handmatig zetten. Met een simpele scherm aanraking update hij hem namelijk ook razendsnel handmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoerd001 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:50:
[...]

Ik heb een tijdje terug hetzelfde gevraagd. Ik volg exact dezelfde stappen als toen beschreven om er een melding aan vast te krijgen, maar ik hoor helemaal niets, ik voel niets trillen, er gebeurt gewoon niets als er een nieuw mailtje binnenkomt.

Best lastig. Iedere keer zie ik het wel gewoon op het scherm staan, maar ik wil ff een melding krijgen... Is dit misschien specifiek het geval bij een Live account (lijkt me niet). Ik heb echt alles aangevinkt bij meldingen, dus trillen, geluidje, lampje, alles. Maar krijg niets. Heb wel altijd mijn telefoon in trilstand staan, maar inkomende telefoongesprekken en SMSjes meldt ie wel gewoon met trillen, dus dat moet niet uitmaken volgens mij?
Ik heb dit ook gehad. Moest toen opnieuw het geluid kiezen (beetje maf: je kiest hetzelfde geluid wat het dus niet deed, en ineens doet-ie het wel!), maar ik heb ook het idee dat het zou kunnen liggen aan het feit dat ik zelf een ringtoontje had gemaakt voor binnenkomende e-mail. Toen ik 'terug ging' naar een standaardgeluidje van de telefoon was het probleem weg (en hopelijk voorgoed!!).
Hoop dat dit helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij stond het aanzetten van bezorgingsbevestiging via register.
maar het kan ook gewoon door op start(logo) te drukkken en dan berichten.
als je dan sms\mms kliklt kan je bezorgingsbevestiging aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Battery Status geïnstalleerd om de Touch een tandje sneller te zetten. Werkt goed! Maar ik wil daar eigelijk niks van zien verder. Dus de rest van het programma wil in niet zien in mijn Home scherm. Hoe kan ik dat verwijderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:47:
Heb Battery Status geïnstalleerd om de Touch een tandje sneller te zetten. Werkt goed! Maar ik wil daar eigelijk niks van zien verder. Dus de rest van het programma wil in niet zien in mijn Home scherm. Hoe kan ik dat verwijderen??
volgens mij start-settings-today screen en dan items..kan je hem uitvinken..
heb de engelse rom draaien.settings wordt voorkeuren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotdog
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-12-2024
ik vind het wel fijn om te weten hoe hard mijn touch moet werken om me bij te houden (heb de cpu gescaled).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:47:
even je stylus op dat regeltje in je home screen zetten (rechts klikken zegmaar) in het menutje wat er tevoorschijn komt ku je selecteren welke regels je wel en niet wil showen, gewoon allemaal uit zetten :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis gelukt :-) Opgeruimd staat netjes ;-)
Start het eigelijk automatisch op bij een reset??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:38:
Tis gelukt :-) Opgeruimd staat netjes ;-)
Start het eigelijk automatisch op bij een reset??
Ja, na een reset/reboot start hij automatisch opnieuw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:50
ik heb een dode pixel op mn touch... weet iemand of je daar een nieuwe touch onder garantie voor krijgt?

Ook doet mn active sync raar, ik geef aan dat hij 6 mnd agenda moet syncen, vervolgens doet hij dat ook, maar op mn touch kan ik mn oude afspraken niet terug zien.... heel vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
T7D_Sneezy schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:37:
ik heb een dode pixel op mn touch... weet iemand of je daar een nieuwe touch onder garantie voor krijgt?
Mn vriendin heeft een mda touch en ze had vanaf het begin een dode pixel.
Omdat ze 2 maanden naar het buitenland ging is ze dus ook pas 2 maanden
later ermee naar de t-mobile shop gegaan.

Hier vertelden ze dat ze hem binnen 7 dagen had moeten omruilen,
nu was het te laat.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
funk-e schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:53:
[...]

Mn vriendin heeft een mda touch en ze had vanaf het begin een dode pixel.
Omdat ze 2 maanden naar het buitenland ging is ze dus ook pas 2 maanden
later ermee naar de t-mobile shop gegaan.

Hier vertelden ze dat ze hem binnen 7 dagen had moeten omruilen,
nu was het te laat.
bij mij is hij net pas gekomen (heb mn touch nu 2 maanden), dus dat is lastig te bewijzen voor mij en hun wat betreft die 7 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
T7D_Sneezy schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:02:
[...]

bij mij is hij net pas gekomen (heb mn touch nu 2 maanden), dus dat is lastig te bewijzen voor mij en hun wat betreft die 7 dagen.
heb je dit al geprobeerd?
en kijk hier ook eens

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
vlijmen schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:47:
[...]

Ja, na een reset/reboot start hij automatisch opnieuw op.
Maar dat moet je wel expliciet instellen binnen batterystatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar dan precies als ik vragen mag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:23:
Waar dan precies als ik vragen mag??
Op de pagina Omap binnen batterystatus kun je Overclock after reboot aanklikken. Maar het daadwerkelijk opstarten van het programma gaat wel gewoon vanzelf volgens mij..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die had ik idd al aangevinkt, maar ik zie niks over wel/niet opstarten. Dus ik neem aan dat je gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:42:
Die had ik idd al aangevinkt, maar ik zie niks over wel/niet opstarten. Dus ik neem aan dat je gelijk hebt.
Dat kun je testen door met Memmaid te kijken naar de lopende processen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
funk-e schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:10:
[...]

heb je dit al geprobeerd?
en kijk hier ook eens
yup, dood als een pier! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Heeft er iemand al wel eens de radio rom geflashed van zijn Touch?

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Havocnl schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:58:
En zo ja, wat ben je ermee opgeschoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-08 09:21
ik twijfel nog enorm aan een t-mobile mda touch of de HTC touch ...

Ik heb net begrepen dat er geen echt beperkingen zijn ten op zichte van beide toestellen.
Maar zoals software updates, gaan die van T-mobile ook via HTC of moet ik dan echt wachten op support van T-mobile.

en menu`s e.d. lijken mij gewoon aan te passen te zijn via nieuwe thema`s o.i.d.

Het scheelt maar € 39,- maar er komt toch een t-mobile kaartje is, dus als er voor de rest niks anders aan is, denk ik dat ik toch maar voor de T-mobile MDA touch ga ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DusHmaniac
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09-2022

DusHmaniac

Boe!

Havocnl schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:58:
ja, gewoon omdat het kan
smeerbartje schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:08:
[...]

niks zover ik me kan herinneren :-)

All your base are belong to Chuck Norris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DusHmaniac
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09-2022

DusHmaniac

Boe!

pvdlaan schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:20:
ik twijfel nog enorm aan een t-mobile mda touch of de HTC touch ...

Ik heb net begrepen dat er geen echt beperkingen zijn ten op zichte van beide toestellen.
Maar zoals software updates, gaan die van T-mobile ook via HTC of moet ik dan echt wachten op support van T-mobile.

en menu`s e.d. lijken mij gewoon aan te passen te zijn via nieuwe thema`s o.i.d.

Het scheelt maar € 39,- maar er komt toch een t-mobile kaartje is, dus als er voor de rest niks anders aan is, denk ik dat ik toch maar voor de T-mobile MDA touch ga ...
de toestellen zijn qua hardware exact hetzelfde maar de t-mobile variant kan je niet registreren bij HTC en daarom krijg je dus ook geen (officiële) rom updates via de HTC site maar alleen de t-mobile variant (die wat later komt). met een beetje googlen vind je echter toch wat je nodig hebt dus dit is niet echt een probleem.

All your base are belong to Chuck Norris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje mbt mijn htc touch

Ik krijg sinds ik ben overgestapt naar een andere provider (had tmobile nu Hi wel een ' gewoon' toestel dus zonder dat branded gedoe) geen bezorgrapport meer als ik een sms gestuurd heb naar iemand

Ik heb al geprobeerd met zo'n regestry programma een Dword aangemaakt (op de goede plek, staat ook standaard Decimal, weet niet of dit Binary moet zijn of Hexadecimal)
maar dit heeft dus niet gewerkt, ook niet na een soft reset.
wat ook niet werkt is het gewoon aanvinken van de bezorgbevestiging.

ik vind het namelijk wel makkelijk om te weten wanneer iemand mijn smsje had ontvangen.
Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen!
Lees altijd met plezier het forum

Groetjes suus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi/KPN support geen afleverrapporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:41:
Hi/KPN support geen afleverrapporten.
Nou das jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Laatst online: 09:15
smeerbartje schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:08:
[...]

Iets beter bereik en minder gekraak tijdens het bellen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
C4l1m3r0 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:21:
[...]

Iets beter bereik en minder gekraak tijdens het bellen O+
Kijk dat hoor ik graag, welk radio rom heb je erin geflashed?
Toevallig die van allaboutphones? HTC Touch Radio Rom GSM 02.95.90?
Als je hiermee goede ervaringen hebt dan zal ik die er ook eens inflashen :)

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Havocnl schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:28:
[...]

Kijk dat hoor ik graag, welk radio rom heb je erin geflashed?
Toevallig die van allaboutphones? HTC Touch Radio Rom GSM 02.95.90?
Als je hiermee goede ervaringen hebt dan zal ik die er ook eens inflashen :)
Is dit tevens de nieuwste? En waar op allaboutphones staat die dan?

[ Voor 5% gewijzigd door smeerbartje op 28-11-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik mijn cab bestanden op mijn htc uitpak krijg ik niet het gewenste resultaat, hij installert hem niet hij opent hem in internet explorer, iemand enig idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit al eerder gepost maar ik volg het al niet meer sinds deel 3. Ik heb vanaf vandaag eindelijk mijn Vodafone abo met onbeperkt internetten. Dit is echter niet geheel onbeperkt, want je hebt een datalimiet van 65 mb. Nu vroeg ik me af, zodra ik mn mail check of het weerbericht bijwerk, maakt de telefoon GPRS verbinding met Vodafone live! Als ik klaar ben, blijft die verbinding echter nog. Kost dat ook bandbreedte? Hoe zet ik dat uit? Ik wil wel graag dat de telefoon om de 4 uur mijn mail blijft checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:09:
als ik mijn cab bestanden op mijn htc uitpak krijg ik niet het gewenste resultaat, hij installert hem niet hij opent hem in internet explorer, iemand enig idee waarom?
Je moet je cab bestanden ook niet op de touch uitpakken !!
Je moet de cab bestanden in zijn geheel naar de SD kaart kopiëren.
En daarna gewoon aanklikken, dan gaat hij ZELF installeren.

Oftewel even punt 24 van de Startpost lezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:48:
[...]

Ik denk dat er meer mensen zijn die géén problemen hebben gehad met het installeren van tomtom6.
De meest gemaakte fouten zijn:
  • het gebruiken van een oudere versie dan 6.030;
  • op een verkeerde locatie opslaan van de kaarten (of verkeerde naamgeving)
Bij mij werkte alles in 1 keer, dus het is gewoon een kwestie van goed de handleiding volgen.
Nou heb ik ook Navigator 6 geïnstalleerd op mijn HTC Touch, maar hij zegt dat er geen kaarten aanwezig zijn???
Waar moet ik deze dan in plaatsen??

Heb ze nu gewoon op de root van mijn opslagkaart staan???

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:50:
[...]

Nou heb ik ook Navigator 6 geïnstalleerd op mijn HTC Touch, maar hij zegt dat er geen kaarten aanwezig zijn???

Maak een map aan op je SD kaart (Benelux of Europa), en verplaats de bestanden die in je root staan, naar dat mapje.
Dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaarten van een oudere tomtomversie doen het zeker niet in Nav 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:50:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem,

Ik plaats navigator 6 op mijn opslagkaart. na instalatie is hij daar weg maar staat hij wel op mijn telefoongeheugen. Waar moet ik dan mijn benelux kaarten plaatsen om deze zichtbaar voor de Nav 6 te krijgen??????

Al 3 avonden bezig, zonder resultaat:(

Wie helpt? mij uit de brand................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:16:
Ik heb net een poging gedaan TomTom aan de praat te krijgen. Het programma draait en staat geinstalleerd op het hoofdgeheugen (terwijl het cab op de geheugenkaart stond)

De kaarten stonden in een mapje TomTom/Benelux op de geheugenkaart. Het programma gaf de melding dat er geen kaarten waren gevonden. Dus aan de hand van wat lezen hier heb ik de bestanden gekopieerd naar de root van de geheugenkaart. Ook zonder resultaat.

Iemand een tip hoe TT de kaarten herkend?

(en waarom installeert de cab op het hoofdgeheugen? Kan dat ook op de geheugenkaart??)
Hoe ben jij er uiteindelijk uitgekomen als ik vragen mag.
Ik heb dus precies hetzelfde probleem...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Gaan jullie wel is hardlopen met je touch als mp3 speler? Ik ben het van plan aangezien ik nu fijne in-ear dopjes heb, maar ik weet niet waar ik mijn touch ga laten. Iemand hier leuke ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:53:
Gaan jullie wel is hardlopen met je touch als mp3 speler? Ik ben het van plan aangezien ik nu fijne in-ear dopjes heb, maar ik weet niet waar ik mijn touch ga laten. Iemand hier leuke ideeen?
in je onderbroek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Mijn vader is binnenkort van plan om zijn abbo te verlengen bij T-mobile. Weet iemand of hij dan die nieuwe Touch (met meer geheugen) krijgt? Of gaan ze die pas later leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:13:
Misschien is dit al eerder gepost maar ik volg het al niet meer sinds deel 3. Ik heb vanaf vandaag eindelijk mijn Vodafone abo met onbeperkt internetten. Dit is echter niet geheel onbeperkt, want je hebt een datalimiet van 65 mb. Nu vroeg ik me af, zodra ik mn mail check of het weerbericht bijwerk, maakt de telefoon GPRS verbinding met Vodafone live! Als ik klaar ben, blijft die verbinding echter nog. Kost dat ook bandbreedte? Hoe zet ik dat uit? Ik wil wel graag dat de telefoon om de 4 uur mijn mail blijft checken.
Nope, je betaalt alleen voor dataverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:30:
[...]

Ik heb dit ook gehad. Moest toen opnieuw het geluid kiezen (beetje maf: je kiest hetzelfde geluid wat het dus niet deed, en ineens doet-ie het wel!), maar ik heb ook het idee dat het zou kunnen liggen aan het feit dat ik zelf een ringtoontje had gemaakt voor binnenkomende e-mail. Toen ik 'terug ging' naar een standaardgeluidje van de telefoon was het probleem weg (en hopelijk voorgoed!!).
Hoop dat dit helpt...
Ik ga het even proberen, heb mezelf net een mailtje gestuurd, ben benieuwd of ie piept dadelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xileS schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:12:
Mijn vader is binnenkort van plan om zijn abbo te verlengen bij T-mobile. Weet iemand of hij dan die nieuwe Touch (met meer geheugen) krijgt? Of gaan ze die pas later leveren?
Pas zeker volgend jaar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Laatst online: 28-09-2021
Bij het instellen van je email account werd er gevraagd om de hoeveel minuten er verbinding moet worden gemaakt om email te checken. Deze kon jezelf kiezen.

Nu wil ik deze tijd veranderen, maar ik heb geen flauw idee waar ik dit moet/kan instellen.
Iemand de oplossing? In de manuel staat het niet vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ja, opzich een leuke, maar aangezien ik meestal zweet als ik hardloop gaat dat waarschijnlijk niet helemaal goed ;) Maar alle gekheid op een stokje, ik dacht aan iets van een armband ofzo, die bestaan voor mp3 spelers (standaard bij creative muvo spelers geloof ik) Misschien dat deze er ook zijn voor pda's met vergelijkbare afmetingen als de touch... Of een andere (minder risicovolle) creatieve oplossing natuurlijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

erreen schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:50:
Bij het instellen van je email account werd er gevraagd om de hoeveel minuten er verbinding moet worden gemaakt om email te checken. Deze kon jezelf kiezen.

Nu wil ik deze tijd veranderen, maar ik heb geen flauw idee waar ik dit moet/kan instellen.
Iemand de oplossing? In de manuel staat het niet vermeld.
Van livemail? dan moet je naar berichten gaan via je today scherm (envelopje) dan zie je SMS \ MMS - Outlook e-mail - Windows live. In dat scherm klik je op menu/opties. Dan klik je op Windows Live en daar kies je voor nummer 3, Sync Schedule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:52:
[...]

Ja, opzich een leuke, maar aangezien ik meestal zweet als ik hardloop gaat dat waarschijnlijk niet helemaal goed ;) Maar alle gekheid op een stokje, ik dacht aan iets van een armband ofzo, die bestaan voor mp3 spelers (standaard bij creative muvo spelers geloof ik) Misschien dat deze er ook zijn voor pda's met vergelijkbare afmetingen als de touch... Of een andere (minder risicovolle) creatieve oplossing natuurlijk :>
Ja, ik heb ergens een armband gezien, weet alleen niet meer waar..

Edit:
GEVONDEN http://cgi.ebay.nl/A004-A...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Laatst online: 28-09-2021
sander-sp schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:55:
[...]

Van livemail? dan moet je naar berichten gaan via je today scherm (envelopje) dan zie je SMS \ MMS - Outlook e-mail - Windows live. In dat scherm klik je op menu/opties. Dan klik je op Windows Live en daar kies je voor nummer 3, Sync Schedule.
Nee, m'n eigen email account, Hetnet
En bij "SMS \ MMS - Outlook e-mail - Windows live. In dat scherm klik je op menu/opties"
had ik al gekeken maar dat kan je daar helaas niet wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
dat is jammer :(, want die korting van 50 % is alleen nog geldig tot eind december. Dat wordt dan een oude Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vlijmen schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:33:
[...]

Heb het zelfde probleem als jou, (NHTV-breda) daar heb je ook secure2w nodig. En had ook die website al gevonden. Maar niet werkend gekregen. Wanneer je verbinding maakt met het netwerk wordt je doorverwezen naar een pagina waar je secure2w met de juiste instelling kunt downloaden. Probleem is natuurlijk dat dit voor een standaard windows pc is. Mocht je dus een manier vinden hoor ik het graag.
Ik heb een oplossing gevonden.
Als ik mijn bluetooth en wifi aan heb staan dan kan ik wel verbinding maken met het netwerk op de VU :S
Ik heb securew2 van hier gedownload: http://www.securew2.com/resources/SecureW2_TTLS_333_CE.zip

Ik heb dit als volgt ingesteld:
Maakt verbinding met: Werk
Dit is een verborgen netwerk uitgevinkt
*Druk op volgende*
Verificatie: Open
Gegevenscodering: WEP
De sleutel wordt automatisch verkregen aangevinkt
*Druk op volgende*
Netwerktoegangsbeheer IEEE 802.1x gebruiken aangevinkt
EAP-type: SecureW2 TTLS
*Klik op eigenschappen*
Klik op nieuw en geef het een leuke naam.

Op tabblad Verbinding:
Gebruik alternatieve outer identiteit uitgevinkt
Sessie hervatting mogelijk maken (snel verbinden) uitgevinkt

Op tabblad certificaten:
Verifieer server sertificaat aanvinken
Verifieer server naam aanvinken en server invoeren (bij mij staat .vu.nl)

Op tabblad authenticatie selecteer je PAP

Op tabblad Gebruikers Account voer je je gebruikersnaam en wachtwoord in. Bij domain heb ik niks staan.

Verder heb ik bij geavanceerd nog alles behalve Verifieer Microsoft Key extension aangevinkt.

Als je dan alles op OK klikt en doet voltooien zou het moeten werken. Bij mij werkt het in elk geval op de VU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Ik heb nu een Sony Ericsson W850i en wil wel een smartphone.. maar van enkele functies wil ik ook weten of deze op de Touch kunnen (of een goed alternatief)

+ Bluetooth afstandbediening (op je pc te besturen vanaf je mobiel)
+ telefoon als (internet) modem gebruiken voor de laptop
+ RSS lezer
+ FM radio?
+ Nightmodus
+ Zelfontspanner
+ Voice recorder
+ Geluid van de camera uitzetten?
+ stopwatch
+ timer
+ licht of zaklamp?
+ rekenmachine
+ klok wanneer hij op standby staat?
+ TrackID (fragment van muziek opnemen en dan krijg je een tracknaam, artiest en album)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:26:
Ik heb nu een Sony Ericsson W850i en wil wel een smartphone.. maar van enkele functies wil ik ook weten of deze op de Touch kunnen (of een goed alternatief)

+ RSS lezer
+ FM radio?
+ Nightmodus
+ Zelfontspanner
+ Voice recorder
+ stopwatch
+ timer
+ licht of zaklamp?
+ rekenmachine
+ TrackID (fragment van muziek opnemen en dan krijg je een tracknaam, artiest en album)
rss reader
Voice recorder staat erop
Zaklamp ook
Rekenmachine ook

de rest zal ik ff na moeten kijken voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xileS schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:09:
[...]

dat is jammer :(, want die korting van 50 % is alleen nog geldig tot eind december. Dat wordt dan een oude Touch.
Dan neem je toch die witte... kijk maar eens naar de specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:01:
[...]

Ja, ik heb ergens een armband gezien, weet alleen niet meer waar..
Edit:
GEVONDEN http://cgi.ebay.nl/A004-A...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Geweldig, precies wat ik bedoelde! En goedkoop ook zeg... Zo'n batterij lijkt me ook wel wat trouwens. http://cgi.ebay.nl/Q540-H...egoryZ15034QQcmdZViewItem

@erreen: Sorry, dan weet ik het ook niet.

Sinds wanneer is die witte touch beschikbaar bij T-mobile? Ik heb mijn zwarte de 23e gehaald, icm met een verlenging van mij abonnement. Weet iemand of je je telefoon binnen een week nog om kan ruilen oid? Ik vind het zwart mooi, maar ik heb toch veel liever dat extra geheugen en een snellere processor :(
vanpeltje schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:26:

Ja
JA
+ RSS lezer
Ja
+ FM radio?
Nee, tenzij via stream, maar dan moet je dus een flink internetabonnement hebben.
+ Nightmodus
?, ik weet niet wat dit inhoudt op de W850i
+ Zelfontspanner
Ja
+ Voice recorder
Ja
Ja (sneaky bastard ;) )
+ stopwatch
Ja
+ timer
Ja
+ licht of zaklamp?
Nee, beeld op zijn lichtst zetten en een wit scherm geeft aardig wat licht, maar niet achterop het toestel oid.
+ rekenmachine
Ja
Nee, maar wel incl screensaver geloof ik. Niet echt wenselijk, 1 druk op de aanknop en je weet hoe laat het is.
Nee, dit is volgens mij echt iets van sony.

[ Voor 28% gewijzigd door SaN op 28-11-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:39:
[...]

Geweldig, precies wat ik bedoelde! En goedkoop ook zeg... Zo'n batterij lijkt me ook wel wat trouwens. http://cgi.ebay.nl/Q540-H...egoryZ15034QQcmdZViewItem
Hou er wel rekening mee dat je dan een ander achterklepje krijgt want die batterij is dikker dan de originele die in je Touch zit.
Ik vind het persoonlijk geen gezicht, zo'n uitsteeksel achter op je mobieltje :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.