als ik de touch keypad instel bij options dan krijg ik toch gewoon een qwerty lay out? hoe kan ik het hierboven afgebeelde toetsenbord tevoorschijn toveren?Anoniem: 228918 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:46:
[...]
Even voor de mensen die dit nog niet kennen. De screens zijn van de Touch Keypad. Er is ook een Toch Keyboard met gewoon een qwerty layout. Vind ik weer net wat makkelijker, maar ieder zijn voorkeur
thanx ik ga ernaar kijkenHavocnl schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:44:
[...]
Ik zou eens kijken naar de Touch Surface ROM (De oude Touch Dual for Touch ROM)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=350784
Deze rom is aardig clean, snel, mooie extra features en in het engels en nederlands te krijgen.
En gemaakt door een nederlander die er nog zeer actief mee bezig is.
Daar zit het toetsenbord wat ik hierboven postte dus niet in. Momenteel echt alleen via die ene Engelse ROM.
Doe is een nieuwe note en dan typen, of een nieuw SMS-je. Bij instelling wil ie het nog wel eens nodig vinden je een volledige QWERTY te geven.Anoniem: 236127 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:54:
[...]
als ik de touch keypad instel bij options dan krijg ik toch gewoon een qwerty lay out? hoe kan ik het hierboven afgebeelde toetsenbord tevoorschijn toveren?
[ Voor 44% gewijzigd door Muthas op 16-12-2007 12:24 ]
Die heb ik ook aan staan, maar na één keer trillen houdt hij op. Ik wil dus dat hij blijft trillen. Zelfde voor herinneringen, één keer trillen en hij houdt er mee op.
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Dan weet ik wat jou telefoon raar doet, want als ik hem op trillen (dus niet "Trillen en Bellen" of "Trillen daarna Bellen" zet dan trilt ie zolang de telefoon overgaat. Ook bij verandering van geluidsprofiel (6 tab home).jacobras schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:26:
[...]
Die heb ik ook aan staan, maar na één keer trillen houdt hij op. Ik wil dus dat hij blijft trillen. Zelfde voor herinneringen, één keer trillen en hij houdt er mee op.
Ook als ik trillen en bellen heb ingeschakeld en bij profielen trillen aan zet, trilt hij continu door als de telefoon overgaat. Net even goed getest, werkt hier toch echt zo.....
Voor SMS en Herinneringen zit het in het feit dat deze meldingen zowieso maar eenmalig zijn....
Wèh zedde gij??
Al mijn contacten die nog op de sim stonden zijn nu trouwens 'anders' dan als ik nieuwe contacten toevoeg, ik kan ze ook niet onder dat quickdial scherm van touchflo toevoegen. Kan je dat omzetten ?
Dat is dus simcontact vs 'outlook' contacten, maar kan je bij de simcontacten geen plaatje kiezen?
Dat is dus simcontact vs 'outlook' contacten, maar kan je bij de simcontacten geen plaatje kiezen?
[ Voor 21% gewijzigd door Ilya op 16-12-2007 21:44 ]
Anoniem: 233260
Is er een manier om de verjaardagen die in je outlook contacten zitten automatisch toe te voegen in de agenda, of anders op een andere manier een melding te krijgen op de dag dat de persoon jarig is?
Bij mijn vorige telefoon kon dat wel en dat was erg handig. Ben namelijk erg slecht in het onthouden van verjaardagen
Bij mijn vorige telefoon kon dat wel en dat was erg handig. Ben namelijk erg slecht in het onthouden van verjaardagen
Die manier is er. Google er is naar en je zult het vindenAnoniem: 233260 schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:58:
Is er een manier om de verjaardagen die in je outlook contacten zitten automatisch toe te voegen in de agenda, of anders op een andere manier een melding te krijgen op de dag dat de persoon jarig is?
[ Voor 14% gewijzigd door Muthas op 16-12-2007 15:19 ]
Zit daar de nederlandse T9 dan wel ingebouwd? Als je die hebt zou het heel fijn zijn als je die ff uit de rom wil slopen.. k zit er al lang op te wachten namelijkMuthas schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:23:
Daar zit het toetsenbord wat ik hierboven postte dus niet in. Momenteel echt alleen via die ene Engelse ROM.
youtube.com/@hisrep
Anoniem: 59259
Ik heb sinds kort een HTC Touch. Ik merk dat hij steeds verbinding maakt met KPN Internet. Ik heb al in de startpost gekeken hoe ik dat moet uitzetten, alleen die methodes werken niet. Hij blijft contact maken met internet. Ik wil heel GPRS uitzetten.
Hoe moet dat?
Hoe moet dat?
Ook niet met dat programma'tje ? Werkt bij mij vlekkeloos, heb de GPRS verbinding permanent uitstaan omdat ik dat nog niet in mijn abonnement heb opgenomen.
Vanmiddag Wolfenstein 3D en Spear of Destiny geinstalleerd, man wat is dat cool
Draait als een zonnetje, zeker op 299MHz.
Woohoo, en nu ook Doom 1 & 2, en DosBOX voor PPC, dus dat wordt weer graven naar oude diskettes
Vanmiddag Wolfenstein 3D en Spear of Destiny geinstalleerd, man wat is dat cool
Woohoo, en nu ook Doom 1 & 2, en DosBOX voor PPC, dus dat wordt weer graven naar oude diskettes
[ Voor 87% gewijzigd door KneoK op 17-12-2007 02:56 ]
Sinds dit weekend ben ik in het bezit van de HTC Touch, (t-mobile is mijn provider), echter een msn staat er standaard niet op geinstalleerd, kan dit kloppen?
Internet doet het wel, echter als ik mijn gmail als mail account probeer aan te maken, dan wilt hij deze maar niet ontvangen om het kwartier, terwijl ik naar mijn weten de juiste instellingen gebruik.
Wat zijn tevens dingen die jullie aanraden om te installeren? Fullscreen toetsenbord? E.d.?
Internet doet het wel, echter als ik mijn gmail als mail account probeer aan te maken, dan wilt hij deze maar niet ontvangen om het kwartier, terwijl ik naar mijn weten de juiste instellingen gebruik.
Wat zijn tevens dingen die jullie aanraden om te installeren? Fullscreen toetsenbord? E.d.?
PSN: Bellerophon-
Anoniem: 114042
Zou je me de link naar Doom kunnen mailen ??KneoK schreef op maandag 17 december 2007 @ 00:46:
Waar heb je die gevonden ?
cor
Heb je hier iets aan?Anoniem: 114042 schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:23:
[...]
Zou je me de link naar Doom kunnen mailen ??
Waar heb je die gevonden ?
cor
http://thinkabdul.com/200...dows-mobile-50-pocket-pc/
Ik gebruik het standaard toetsenbordje van mijn Touch, maar de optie 'woorden aanvullen' werkt volgens mij niet zo goed. Het werkt wel, maar alleen met woorden die ik al eens heb ingevoerd. Waarom zit er geen standaard lijst met Nederlandse woorden in? Dat is toch veel makkelijker? Kan ik deze zelf toevoegen?
Anoniem: 228918
Zit in de Nederlandse rom niet gewoon een Nederlands woordenboek? Misschien heb je hier wat aan (Nederlandse T9/spellingscontrole)?smeerbartje schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:53:
Ik gebruik het standaard toetsenbordje van mijn Touch, maar de optie 'woorden aanvullen' werkt volgens mij niet zo goed. Het werkt wel, maar alleen met woorden die ik al eens heb ingevoerd. Waarom zit er geen standaard lijst met Nederlandse woorden in? Dat is toch veel makkelijker? Kan ik deze zelf toevoegen?
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
OPROEP:
Ik ben op zoek naar iemand die graag de fakkel wil overnemen als TS
van het HTC Touch Topic Deel 05. Ik heb het de aankomende maanden
druk met het schrijven van mijn scriptie en hierdoor heb ik dus minder
tijd om de startpost bij te werken.
Voorwaarde is wel dat je vrijwel dagelijks
een kijkje neemt in dit topic, maar dat moet volgens mij geen probleem zijn
omdat ik toch dagelijks veel dezelfde namen zie posten in dit forum: stelletje
verslaafden!
Laat maar ff weten als dit je iets lijkt via:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
OPROEP:
Ik ben op zoek naar iemand die graag de fakkel wil overnemen als TS
van het HTC Touch Topic Deel 05. Ik heb het de aankomende maanden
druk met het schrijven van mijn scriptie en hierdoor heb ik dus minder
tijd om de startpost bij te werken.
een kijkje neemt in dit topic, maar dat moet volgens mij geen probleem zijn
omdat ik toch dagelijks veel dezelfde namen zie posten in dit forum: stelletje
verslaafden!
Laat maar ff weten als dit je iets lijkt via:
.
...less is more
Anoniem: 226700
Hey KneoK,KneoK schreef op maandag 17 december 2007 @ 00:46:
Ook niet met dat programma'tje ? Werkt bij mij vlekkeloos, heb de GPRS verbinding permanent uitstaan omdat ik dat nog niet in mijn abonnement heb opgenomen.
Vanmiddag Wolfenstein 3D en Spear of Destiny geinstalleerd, man wat is dat coolDraait als een zonnetje, zeker op 299MHz.
EDIT :Hoe heb jij deze games aan de praat gekregen op je touch. Ik heb een MDA Touch en heb doom geïnstalleerd zoals beschreven staat op deze site http://thinkabdul.com/200...dows-mobile-50-pocket-pc/, maar vervolgens gebeurt er niks als ik de .exe open. Zou jij mij kunnen helpen hierbij. Alvast bedankt!
MVG Ries
Na een een softreset hem aan de werk gekregen...echter nu bugged hij enorm. Tevens als je in een menu zit kan ik niet terug naar het hoofdmenu:S. Jammer...:(
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 226700 op 17-12-2007 14:35 ]
Kan ik de downloads die hier aangeboden worden, ook gebruiken voor andere touchscreen based, en wm6 bases phones?
dus bijvoorbeeld op de LG ks20?
zou leuk zijn, vooral die toestenbordjes e.d.
En hoe zit het met games (voor wm6 of touch)?
Gr. Darryl
dus bijvoorbeeld op de LG ks20?
zou leuk zijn, vooral die toestenbordjes e.d.
En hoe zit het met games (voor wm6 of touch)?
Gr. Darryl
Ik zou zeggen, probeer het. Zolang het een gewone .cab is kan er weinig mis gaan. Neem alleen geen hele gekke downloads waarvan je geen idee hebt waar ze vandaan komen. Gaat het toch mis dan kan je altijd nog hardresetten, maar lijkt me sterk dat het zover kan komen. En kssssssst, terug naar je eigen topic!
Hahah, K ben al wegMuthas schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:19:
Ik zou zeggen, probeer het. Zolang het een gewone .cab is kan er weinig mis gaan. Neem alleen geen hele gekke downloads waarvan je geen idee hebt waar ze vandaan komen. Gaat het toch mis dan kan je altijd nog hardresetten, maar lijkt me sterk dat het zover kan komen. En kssssssst, terug naar je eigen topic!
maar thx voor je reactie, mar K kan t (nog) niet uitproberen omdat ik nog g1 een heb
Ik moet nog ff uitzoeken wlk ik nou precies wil hebben en de KS20 is een grootte kans hebber als ik um stylusloos kan bedienen
HTC touch, Samsung Armani, LG Viewty zijn de andere kandidaten
.
.
--------------------------------------------------------------------------------
MEDEDELING
--------------------------------------------------------------------------------

Muthas is onze nieuwe TS!
Hij neemt de spreekwoordelijke fakkel van mij over
Succes jongen, make us proud
MEDEDELING

.
...less is more
Woei, ik ga gelijk de hele boel verbouwen
edit:
Oh ja, als er dingen zijn die echt nog niet in de huidige TS staan, en er volgens jou echt in moeten, DM me
Oh ja, als er dingen zijn die echt nog niet in de huidige TS staan, en er volgens jou echt in moeten, DM me
Ok, het gaat woensdag worden schat ik zo. Niet te hard spammen in dit topic dus. Even een sneakpreview van de lay-out
SMS-jes tikken met een touchscreen telefoon gaat iets anders dan met wat je waarschijnlijk gewend bent. Sommige PDA's hebben nog een uitschuifbaar hardware toetsenbord, de Touch heeft dat niet. Je zult het dus moeten doen met virtuele toetsaanslagen. Maar wees niet bang, hier zijn vele goed werkende mogelijkheden voor. |
[ Voor 78% gewijzigd door Muthas op 17-12-2007 17:19 ]
Anoniem: 23878
De een bedanktfunk-e schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:37:
.
MEDEDELING
[afbeelding]
.
De ander succes
Voor de mensen die geintresseerd zijn:
bram_smulders heeft op XDA forum net zijn nieuwste NLD Rom uit gebracht.
de Touch Surface 1.31 NLD SP1 (was vroeger de Touch Dual 2.xx ROM, ivm misleidende naam veranderd)
Een mooie snelle ROM, die ook nog eens nederlands is
Leuke extra, er is een Touch Cube met 4 zijdes nu. Geript van de Touch Dual? Touch Enhanced? Ergens iig
Links te vinden in dat topic ook.
bram_smulders heeft op XDA forum net zijn nieuwste NLD Rom uit gebracht.
de Touch Surface 1.31 NLD SP1 (was vroeger de Touch Dual 2.xx ROM, ivm misleidende naam veranderd)
Een mooie snelle ROM, die ook nog eens nederlands is
Leuke extra, er is een Touch Cube met 4 zijdes nu. Geript van de Touch Dual? Touch Enhanced? Ergens iig
Wèh zedde gij??
ben op zoek naar een contacts manager, zodat ik via mijn computer contacts kan aanmaken, kan dat?
Je kunt in Outlook je contacten aanmaken en dan mbv ActiveSync je contacten synchronizen.baico schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:55:
ben op zoek naar een contacts manager, zodat ik via mijn computer contacts kan aanmaken, kan dat?
Wèh zedde gij??
Anoniem: 245354
Wie helpt??
Ik wil het bestand HH_0413_WeatherCities vervangen.
Met XML Notepad heb ik het origineel aangepast en op mijn opslagkaart gezet.
Als ik die naar de windows map kopieer, dan zegt ie dat het beveiligd is tegen schrijven of dat het in gebruik is. Hoe kan ik de oude HH_0413 vervangen door de nieuwe??
Misschien is de oplossing heel simpel, maar het lukt mij niet
Als ik die naar de windows map kopieer, dan zegt ie dat het beveiligd is tegen schrijven of dat het in gebruik is. Hoe kan ik de oude HH_0413 vervangen door de nieuwe??
Het lijkt me dat je ergens moet proberen de weather plugin stil te zetten. Al met Memmaid geprobeerd om die te killen?
Mijn touch kan geen verbinding meer maken met het T-mobile netwerk? Als ik GPRS probeer dan zegt hij het volgende...
Er is een probleem bij het maken van een verbinding met de GPRS-dienst in het buitenlandse netwerk waar u gebruik van maakt.
Hoe los ik dit probleem op? Want het is toch wel behoorlijk vervelend...
Er is een probleem bij het maken van een verbinding met de GPRS-dienst in het buitenlandse netwerk waar u gebruik van maakt.

Het forum heeft ook een zoekfunctie, want het is al talloze keren uitgelegd.Anoniem: 245354 schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:52:
Wie helpt??
Maar hier komt hij nog een keer.
Haal het read only attribuut van het weathercities bestand af, en edit het bestand rechtstreeks in de windows directory met Pocket TotalCommander
Sorry niet meer nodig, heb even gebeld met T-Mobile, en het heeft te maken met het feit dat ik nummer behoud aan heb gevraagd...Bellerophon schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:08:
Mijn touch kan geen verbinding meer maken met het T-mobile netwerk? Als ik GPRS probeer dan zegt hij het volgende...

Wat kost een GPRS verbinding eigenlijk in het buitenland? Waar zou ik zoiets op kunnen zoeken?
Bah, zo op de vroege octhend moet ik niet te vroeg posten. Check dit. 60 Eurocent per 20 kb... toch maar even m'n automatische mail-check op twee pop-accounts uitzetten dan
.
Bah, zo op de vroege octhend moet ik niet te vroeg posten. Check dit. 60 Eurocent per 20 kb... toch maar even m'n automatische mail-check op twee pop-accounts uitzetten dan
[ Voor 59% gewijzigd door smeerbartje op 18-12-2007 09:04 ]
Ja, tot nu toe positief.Anoniem: 244533 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 06:19:
Heeft iemand ervaring met Route66 op de touch,en zo ja,wat zijn jouw ervaringen?
Misschien een stomme vraag, maar waarom zou je een nieuwe ROM installeren?
Omdat je bijvoorbeeld een Engelse ROM fijner vindt. Sommige programma's zijn alleen in het Engels te krijgen en als je houdt van continuïteit dan wil je alles in het Engels. Dus ook je OS. Verder zijn ROMs vaak helemaal getweaked met optimale instellingen, bijvoorbeeld voor je geheugen. Hierdoor blijft er ook meer ROM geheugen vrij en werkt je PDA gewoon sneller. Daarnaast zitten er allerlei funky applicaties bij, zoals dat toetsenbordje wat ik gepost heb. Dat kan je gewoon nog niet anders krijgen op je Touch. Op XDA zijn ze wel bezig met een .cab maar schijnt erg lastig te zijn. Hier op gathering.tweakers.net is het ook al door mensen geprobeerd (Chris.nl dacht ik) maar niet gelukt.Bellerophon schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:40:
Misschien een stomme vraag, maar waarom zou je een nieuwe ROM installeren?
Over die roms van brammetje.. Als je de nieuwe versie van de touch hebt, 126MB/256MB (vs 64MB/128MB) dan kan je die roms die in dat topic aan de orde komen toch niet gebruiken?
Dacht na veel posts te lezen dat dit het geval was. Het zou jammer zijn dat je je touch hierdoor brickt. Als het wel kan zou ik graag weten welke roms dat zijn, of hoe je dit kan zien aan de bestandsnaam (touch dual blabla enzo)
Mn broertjes touch via Tmobile was de nieuwste versie dus met extra geheugen en 1GB kaartje erbij. Kaal is hier meer dan 110MB vrij geloof ik voor het romgeheugen en meer dan 120 voor flashgeheugen (niet geheugen flash kaartje die zat op 980MB vrij ofzo)..
Het vreemde is dat deze Tmobile versie unlocked is? Debitel Vodafone zit er gewoon in
Dacht na veel posts te lezen dat dit het geval was. Het zou jammer zijn dat je je touch hierdoor brickt. Als het wel kan zou ik graag weten welke roms dat zijn, of hoe je dit kan zien aan de bestandsnaam (touch dual blabla enzo)
Mn broertjes touch via Tmobile was de nieuwste versie dus met extra geheugen en 1GB kaartje erbij. Kaal is hier meer dan 110MB vrij geloof ik voor het romgeheugen en meer dan 120 voor flashgeheugen (niet geheugen flash kaartje die zat op 980MB vrij ofzo)..
Het vreemde is dat deze Tmobile versie unlocked is? Debitel Vodafone zit er gewoon in
Je kan die ROM dan inderdaad niet gebruiken, dan brick je je Touch. Gewoon even goed lezen in het topic. Sowieso staat er vrijwel altijd vermeldt hoeveel geheugen er vrij, is dit rond de 50MB dan is de ROM voor de 'oude' Touch, en rond de 100MB dan gaat het over de nieuwe
Anoniem: 238576
Heb er ook maar nieuwe rom op gezet Is inderdaad erg simpel allenaal Gewoon ff goed lezen
Heb de touch dual wwe 2.52 Werkt perfect ! Was wel ff schrikken dat me gprs het niet deed omdat ie geen instellingen van Kpn had maar dat is gelukkig simpel op te lossen met een cab bestandje die de instellingen voor je regelt
Nou gaat ik nog even verder spelen
Heb de touch dual wwe 2.52 Werkt perfect ! Was wel ff schrikken dat me gprs het niet deed omdat ie geen instellingen van Kpn had maar dat is gelukkig simpel op te lossen met een cab bestandje die de instellingen voor je regelt

Anoniem: 114042
Peter, waar heb je die cab file vandaan ???Anoniem: 238576 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:57:
Was wel ff schrikken dat me gprs het niet deed omdat ie geen instellingen van Kpn had maar dat is gelukkig simpel op te lossen met een cab bestandje die de instellingen voor je regeltNou gaat ik nog even verder spelen
Anoniem: 245354
Ik had beter moeten lezen. Bedankt voor de moeite om het nog een keer uit te leggen.TifKag schreef
[...]
Het forum heeft ook een zoekfunctie, want het is al talloze keren uitgelegd.
Maar hier komt hij nog een keer.
Haal het read only attribuut van het weathercities bestand af, en edit het bestand rechtstreeks in de windows directory met Pocket TotalCommander
Anoniem: 245354 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:11:
[...]
Ik had beter moeten lezen. Bedankt voor de moeite om het nog een keer uit te leggen.
Slotje?
[ Voor 35% gewijzigd door brrrt op 19-12-2007 19:17 ]
Anoniem: 245856
hoe *kweek je spinazie in je de htc touch??
mvg,
Tom
mvg,
Tom
[ Voor 33% gewijzigd door Ginz op 21-12-2007 20:26 ]
Door de policy te lezen: [PSGG] Policy
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit topic is gesloten.
Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.