HTC Touch - Deel 04

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 43.456 views sinds 30-01-2008

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Havocnl schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:58:
[...]

Als je hem met water schoonmaakt met een (zachte) handoek de bovenkant droog wrijven en de onderkant deppen. Stofjes moet je met plakband eraf halen en niet met wassen!

Ik heb ook in een bestelling op de 17e november een screen protector en desklader en 3,5" adapter gekocht... Alleen de screen protector is via de post binnen gekomen, het pakketje nog niks van vernomen... terwijl brando track spul zegt dat ie verzonden is.... Benieuwd bij welke duane hij ligt...
plakband :P
dat k daar niet op kwam :?
Thx :D

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 13:20
231483 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:50:
en die soft reset voor je uit door ???
Pennetje in het gaatje !!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Ik heb toch nog wel wat problemen met mijn email. Misschien dat iemand me kan helpen?

1. Live mail: Voor zover ik weet is alles goed ingesteld en mijn gprs settings staan op de standaard intellingen van T-mobile. Hij zou mijn mails door moeten sturen wanneer ze aankomen, maar vaak gebeurt dat niet. Als ik hem net gereset heb lukt het vaak wel.

Als ik de mailbox handmatig wil syncen haalt hij wel de mail binnen, maar zegt hij daarna dat het syncen mislukt is. Ik heb al is gelezen dat dit waarschijnlijk komt omdat de mailbox te groot is, maar ik zou niet weten hoe ik dat kleiner krijg, bij mij staan er standaard 50 mails in mijn inbox zonder attachments en hij haalt ze ook niet helemaal binnen.

2. Mijn schoolmail. Deze blijft maar om mijn password vragen nadat ik gebeld heb en gprs weer connect. Ik heb het vakje "onthoud password" aangevinkt, maar dit helpt dus blijkbaar niet.

edit: iemand enig idee waar ik dit kan krijgen?
Afbeeldingslocatie: http://www.freewarepocketpc.net/img2/vistahide.png

[ Voor 5% gewijzigd door SaN op 13-12-2007 18:51 ]

• sijbren
  • Laatst online: 20-09-2024
sander-sp schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:46:
Ik heb toch nog wel wat problemen met mijn email. Misschien dat iemand me kan helpen?

1. Live mail: Voor zover ik weet is alles goed ingesteld en mijn gprs settings staan op de standaard intellingen van T-mobile. Hij zou mijn mails door moeten sturen wanneer ze aankomen, maar vaak gebeurt dat niet. Als ik hem net gereset heb lukt het vaak wel.

Als ik de mailbox handmatig wil syncen haalt hij wel de mail binnen, maar zegt hij daarna dat het syncen mislukt is. Ik heb al is gelezen dat dit waarschijnlijk komt omdat de mailbox te groot is, maar ik zou niet weten hoe ik dat kleiner krijg, bij mij staan er standaard 50 mails in mijn inbox zonder attachments en hij haalt ze ook niet helemaal binnen.
same problem here...

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-05 17:47
Ik heb op mijn Touch het iPhone skin pakket geïnstalleerd. Alles doet het fantastisch, alleen bij het rode bolletje waar het aantal ongelezen berichten in moet staan doet het niet goed. Hij geeft eerst gewoon 0 aan, maar als ik een smsje krijg veranderd dit aantal niet. Als ik dan de skin afsluit en weer terug kom in het 'default' bureaublad, geeft hij wel aan dat er een ongelezen smsje is. Zet ik dan de telefoon uit en zet ik hem weer aan, dan veranderd het nummer wel naar het aantal ongelezen smsjes. Andersom werkt het ook niet, als er dus wél een 1tje staat en ik lees dat smsje, blijft dat 1tje staan en veranderd deze niet in een 0. Ik heb precies de instructies gevolgd en op een omslachtige manier werkt het ook wel, maar niet zoals het zou moeten en ik het zou willen
Ik hoop dat iemand mij hierbij kunt helpen!!!

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 17:29
hoi mensen,

ik wil de rom van mn touch vervangen. ik wil graag en engelse rom.
en dan graag eentje die zo orgineel mogelijk is, maar waar bv wel wat tweaks zijn doorgevoerd om hem wat sneller te maken.

wat gebruiken jullie hier zoal. dus welke rom zouden jullie aanraden om een snelle maar orginele look van de touch te behouden.

heb nu een t-mobile waar allemaal gekke t-mobile kleurtjes aan zitten

is het trouwens al mogelijk om de orginele extended rom te flashen naar je touch?

en nog een vraagje aan de mensen die geflashed hebben. kan je gewoon de windows update functie blijven gebruiken?

231483

quote:
Rickymundo schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:50:
en die soft reset voor je uit door ???
Pennetje in het gaatje !!
Ja, maar dat is alleen het antwoord op de ene helft van de vraag :P
Bij een soft reset, is het dan normaal dat ik ook mijn hele agenda kwijt ben ??

Die tv gids is trouwens best handig joh!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 14:28
dangerpaki schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:18:
hoi mensen,

ik wil de rom van mn touch vervangen. ik wil graag en engelse rom.
en dan graag eentje die zo orgineel mogelijk is, maar waar bv wel wat tweaks zijn doorgevoerd om hem wat sneller te maken.

wat gebruiken jullie hier zoal. dus welke rom zouden jullie aanraden om een snelle maar orginele look van de touch te behouden.

heb nu een t-mobile waar allemaal gekke t-mobile kleurtjes aan zitten

is het trouwens al mogelijk om de orginele extended rom te flashen naar je touch?

en nog een vraagje aan de mensen die geflashed hebben. kan je gewoon de windows update functie blijven gebruiken?
Ik zou eens kijken naar de Touch Surface ROM (De oude Touch Dual for Touch ROM)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=350784
Deze rom is aardig clean, snel, mooie extra features en in het engels en nederlands te krijgen.
En gemaakt door een nederlander die er nog zeer actief mee bezig is.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gydeon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05 15:58
Is er iemand die weet welke versie van de Touch wordt geleverd bij een Orange abonnement? Ik ben namelijk benieuwd of deze het extra geheugen al heeft of nog niet. Ik ben namelijk van plan om veel gebruik te maken van de programma's die ervoor te downloaden zijn, en dan komt het extra geheugen ontzettend goed van pas. Iemand ervaringen met het toestel icm een orange abbonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Gydeon schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:59:
Is er iemand die weet welke versie van de Touch wordt geleverd bij een Orange abonnement?
Ik heb twee weken geleden bij Orange een 64/128 versie meegekregen bij mijn abbonementsverlenging.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-05 12:26
Na enkele weken Opera Mini Beta geprobeerd te hebben heb ik toch besloten om de ingebouwde Internet Explorer te gebruiken. Voor die enkele keer dat ik een website bezoek voldoet dit prima. Ook bezoek ik alleen maar PDA-optimized sites, waarmee ik geen verschil merk tussen Opera en IE. Maar ik heb een vraag: is het mogelijk om een shortcut te maken naar een bepaalde website. Zo wil ik graag een shortcut naar Google Calendar. Hoe doe ik dit?

Lukt dit met een parameter o.i.d.?

[edit]
By the way, net even de laatste Radio ROM erin gezet en ik heb veel meer bereik! Fantastisch dit! Nu maar hopen dat de echo hiermee ook is verholpen!

[ Voor 31% gewijzigd door smeerbartje op 14-12-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Gydeon schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:59:
Is er iemand die weet welke versie van de Touch wordt geleverd bij een Orange abonnement? Ik ben namelijk benieuwd of deze het extra geheugen al heeft of nog niet. Ik ben namelijk van plan om veel gebruik te maken van de programma's die ervoor te downloaden zijn, en dan komt het extra geheugen ontzettend goed van pas. Iemand ervaringen met het toestel icm een orange abbonnement?
Houd er wel rekening mee dat je niet onbeperkt programma's kan (en wil) installeren ook al heb je groter geheugen. Om je telefoon schoon te houden is voor het sommige dingen aan te raden om de programma's op je geheugenkaartje te installeren. Daar heb je sowieso genoeg ruimte en snelheid.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
smeerbartje schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:08:
[edit]
By the way, net even de laatste Radio ROM erin gezet en ik heb veel meer bereik! Fantastisch dit! Nu maar hopen dat de echo hiermee ook is verholpen!
Welke versie van de radio heb je erin gezet? heb zelf net 03.107.90 erin gezet, maar nog niet genoeg onderweg geweest om het effect te ondervinden ;)

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Havocnl schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:23:
[...]

Welke versie van de radio heb je erin gezet? heb zelf net 03.107.90 erin gezet, maar nog niet genoeg onderweg geweest om het effect te ondervinden ;)
Versie 03.07.90. Ik ging er echter vanuit dat dit de nieuwste versie is, maar die van jou is nog nieuwer zie ik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238978

Goedenmiddag,

Ik heb een probleempje met mijn Touch... Nadat ik met HHCv08b (HTC Home Customizer) een stad heb toegevoegd aan de weather tool. Ben ik de rest van mijn steden kwijt. Ze staan nog wel in het bestandje HH_0413_Weathercities, maar komen niet meer naar voren als ik een andere stad wil kiezen.

Iemand die misschien weet hoe ik dit kan terugdraaien ?

Heb ondertussen wel al gevonden hoe ik het XML bestand kan aanpassen en wil dit nu ook gaan doen. Zodat ik dan wel alle steden kan kiezen...+

Ik heb mijn HTC pas een maandje en dit was eigenlijk mijn eerste probeersel om hem wat aan te passen.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 238978 op 14-12-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
smeerbartje schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:37:
[...]

Versie 03.07.90. Ik ging er echter vanuit dat dit de nieuwste versie is, maar die van jou is nog nieuwer zie ik??
Oeps typo, nee is dezelfde versie :p

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Havocnl schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:20:
[...]

Oeps typo, nee is dezelfde versie :p
En die werkt goed! Nu alleen nog een shortcut naar een bepaalde website i.c.m. Internet Explorer en mijn Touch is helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244994

Hallo,

Ik heb sinds maandag een HTC Touch, echt een superding!
Ik vind echter 1 ding zeer irritant. Als ik een sms verstuur geeft hij een geluidje. Dit wil ik niet.
Dit zou je toch gewoon moeten kunnen uitschakelen? Ik kan niet vinden waar. Niet bij instellingen/Geluiden en Meldingen. Kijk ik hier overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Anoniem: 244994 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:28:
Hallo,

Ik heb sinds maandag een HTC Touch, echt een superding!
Ik vind echter 1 ding zeer irritant. Als ik een sms verstuur geeft hij een geluidje. Dit wil ik niet.
Dit zou je toch gewoon moeten kunnen uitschakelen? Ik kan niet vinden waar. Niet bij instellingen/Geluiden en Meldingen. Kijk ik hier overheen?
Start -> Instellingen -> Geluiden en Meldingen -> vinkje voor Gebeurtenissen uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, bedankt. Maar zet je zo niet heel veel geluiden uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ja volgens mij wel, maar al die geluiden zijn irritant, dus ik wil ze toch uit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:20
Lexxx schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:00:
Weet iemand al of de zwarte t-mobile touch met 256 mb wordt geleverd of nog steeds met 128 mb?

Bij t-mobile zelf weten ze niet eens dat de witte met 256 geleverd wordt, qua kennis valt de support een beetje tegen eerlijk gezegd :'( .
Om mijzelf maar even te quoten aangezien dit wellicht nuttige informatie is voor anderen.

Ik had zojuist iemand van t-mobile aan de telefoon en die wist mij te melden dat de mda touch 'enhanced' enkel in het wit leverbaar zal zijn en niet in het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Lexxx schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:45:
[...]

Om mijzelf maar even te quoten aangezien dit wellicht nuttige informatie is voor anderen.

Ik had zojuist iemand van t-mobile aan de telefoon en die wist mij te melden dat de mda touch 'enhanced' enkel in het wit leverbaar zal zijn en niet in het zwart.
De zwarte kort er vast ook wel aan, maar ze hebben gewoon nog een grote stock met de oude zwarten, dus die moeten er eerst doorheen.
Biologisch best logisch

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218954

Heeft er iemand hier een goede dialpad gevonden met grote toetsen en smartdial?
Ik werd helemaal gek van het gepriegel op de originele dialpad (een gesprek afbreken via die mini-stopknop) dus he ik via XDA een Iphone dialpad erop gezet. Werkt een stuk prettiger en je hebt veel mnder kans programma's met je oorlel :D op te starten. Maar er zijn weinig customized dialpads met de originele smartdial functie, volgens mij... Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23878

Ik ben op zoek naar een nederlands rom met dat laatste toetstebord erin en liefst de pocketmanager contact lijst.

Weet iemand of die er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Wat is dat laatste toetsenbord nu precies? Om heel eerlijk te zijn gebruik ik tegenwoordig gewoon het standaard toetsenbord dat erbij zit. Deze werkt snel, erg snel! En met de optie 'gebaren gebruiken' werkt het zetten van een spatie, hoofdleter, etc. echt supermakkelijk! Kennen jullie deze functie eigenlijk wel? Ik kan hiermee echt het snelst SMSen. Heb hiervoor het pocketCM toetsenbordje gebruikt (die van Chris.nl), maar de standaard met de optie 'toetsen gebaren' werkt echt 10x sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog geen idee ik wil dat gewoon eens proberen eigenlijk. heb net mijn eerste rom erop (een week) en die bevalt op zich prima. Maar ik was nl gewent en heb nu engels en dat is even wennen.

Maar ik wil het gewoon proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Ik vind het full screen keyboard van spb ook erg relaxed, vooral voor als je in de metro zit/staat, of lopend een smsje wil typen en je dus niet goed kan richten met de stylus.
Afbeeldingslocatie: http://www.indirbir.com/upload/31932.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
smeerbartje schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:37:
Wat is dat laatste toetsenbord nu precies? Om heel eerlijk te zijn gebruik ik tegenwoordig gewoon het standaard toetsenbord dat erbij zit. Deze werkt snel, erg snel! En met de optie 'gebaren gebruiken' werkt het zetten van een spatie, hoofdleter, etc. echt supermakkelijk! Kennen jullie deze functie eigenlijk wel? Ik kan hiermee echt het snelst SMSen. Heb hiervoor het pocketCM toetsenbordje gebruikt (die van Chris.nl), maar de standaard met de optie 'toetsen gebaren' werkt echt 10x sneller!
net even geprobeerd, kende de functie idd niet. Maar het tiepen van smsjes komt nog niet natuurlijk over bij mij. Ik mis gewoon echt de spatiebalk op deze manier.... Het is een leuke feature en kan veel goedmaken, maar de autoherstel en woordenboek enzovoorts van pocketCM vind ik persoonlijk toch fijner.
Maar idd leuke feature.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Probeer het eens een paar dagen... werkt echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240519

Ik probeer een nieuwe rom op mijn touch te zetten, maar dat wil nog niet echt lukken.

CID Flashen en Hard-SPL

Eerst gaan we je toestel CID vrij maken zodat we er een andere rom op kunnen gooien. Hiervoor heb je de volgende twee progjes nodig:
ELF_USPL-v1.zip
enable-rapi.zip

Let nu goed op en lees dit even 2x door en doe het stap voor stap! De garantie van je PDA vervalt zodra je de CID-lock hebt verwijdert en dit kan niet meer hersteld worden!

Ik loop al vast bij het bestand ELF_USPL-v1.zip, ik heb hem op mijn touch gezet en als ik hem open komt er een lijst met bestanden te staan. Als ik die allemaal selecteer en probeer uit te pakken is er onvoldoende geheugen, wie kan mij helpen?

Code: Selecteer alles
Please make sure Activesync is enabled (green icon in systray)
and hit ENTER to start...

STEP 1/3......50%......75%....100%

The next step will load a patched bootloader (SPL) on your device
it will make your device temporary SuperCID (seclevel=0), and will
avoid modelID and signature checking when flashing NBH files.

Hit ENTER to continue...

STEP 2/3.....15%.....25%...50%...75%.....100%

Phone screen should now be blank and the activesync icon gray
if not, the loading procedure has failed and you'll have to repeat again.

If all was OK hit ENTER and the standard "PDA Phone ROM Update Utility"
window will start, allowing you to flash patched SPL on your device.

Hit CTRL+C to Cancel or ENTER to continue...

Follow the steps on the wizard to flash the patched SPL, when this
step completes your device will reboot.

STEP 3/3 - Launching RUU, please wait...

Process is finished, congratulations!

Als alles goed is gegaan dan is toestel nu CID-lock vrij en kan je elke rom die je wil erop flashen. We raden je eerst even aan om de nieuwste Radio-rom erin te gooien voor een stabiele telefoon en data lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
ELF_USPL-v1.zip op je computer uitpakken ipv op de touch, en dan vanaf je computer starten terwijl je een usb verbinding hebt (activesync).

[ Voor 4% gewijzigd door B-Bandit op 14-12-2007 21:45 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na het proberen te installeren van ELF_USPL-v1.zip zit mijn telefoongeheugen ineens helemaal vol, heb nog geen byte meer over, waar slaat dat op?
Ik krijg nu in 1 stuk door van allerlei meldingen en hij is mega sloom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208478

Hey,

Touch VS Touch dual...

Iemand met de echte Pro en cons aangaande gebruikservaringen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-05 16:44

Comgenie

Soms heb je dat

Deze functie ondekte ik toevallig vorige week ook. Echt zeer fijn idd en sinds dien gaat het ook allemaal een stuk sneller =). Het is alleen eventjes wennen, maar daarna gebruik je het zonder dat je het merkt. :)

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gydeon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05 15:58
Havocnl schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:21:
[...]

Houd er wel rekening mee dat je niet onbeperkt programma's kan (en wil) installeren ook al heb je groter geheugen. Om je telefoon schoon te houden is voor het sommige dingen aan te raden om de programma's op je geheugenkaartje te installeren. Daar heb je sowieso genoeg ruimte en snelheid.
Nee, het is ook niet mijn idee dat ik hem vol ga gooien aan software, maar ik heb het liefste dat mócht ik ergens snel in moeten zijn, dat mijn toestel dan snel is. En als ik bij Orange die Enchanted versie zou krijgen, vermoed ik dat dat veel sneller is en ik daar dus rekening mee kan houden ( tenzij je je geheugenkaart als "shared memory" kan gebruiken ).
embee schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:56:

[...]

Ik heb twee weken geleden bij Orange een 64/128 versie meegekregen bij mijn abbonementsverlenging.
In dat geval zou ik dus op moeten letten wat ik er allemaal op ga gooien. Denk ook niet dat je met die 2 gb kaart die je erbij krijgt een massaal aantal programma's erop kan gooien als je er ook nog muziek enzo op wil. In dat geval wordt het gewoon extra opletten wat ik er allemaal mee doe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Laatst online: 01-06 20:32

Timple

Timple schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:59:
Nou, nou, ik heb het voor elkaar.

Batterystatus geïnstalleerd, overgeclocked op 299 Mhz. Vergeten CPU-scaler aan te zetten.
Anderhalve dag zo gelaten (/vergeten). En nu heb ik een mooie donkere plek rechtsonder in het midden.

Heb hem overgeclocked en de simlock eraf gesloopt, dus garantie van T-mobile zal wel geen optie zijn. :'(

PS. je ziet het vooral op een egaal zwart of wit scherm.
Heb hem nu toch maar na de T-mobile shop gebracht. Ze vonden het niet op een drukvlek lijken.
Indien heb niet binnen de garantie valt, krijg ik een telefoontje hoeveel het gaat kosten.

En er komen hééééél misschien €45,- onderzoekskosten bij (aldus verkoper).

Zal wel nieuwjaar worden voordat ik hem terug heb, aangezien er in december maar weinig werkdagen zitten... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Gydeon schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 10:13:
[...]

Nee, het is ook niet mijn idee dat ik hem vol ga gooien aan software, maar ik heb het liefste dat mócht ik ergens snel in moeten zijn, dat mijn toestel dan snel is. En als ik bij Orange die Enchanted versie zou krijgen, vermoed ik dat dat veel sneller is en ik daar dus rekening mee kan houden ( tenzij je je geheugenkaart als "shared memory" kan gebruiken ).
Door meer geheugen te hebben wordt je toestel niet sneller hoor, het geheugen is net zo snel als het oude geheugen je hebt er alleen meer van. Of je nu 10 mb of 75mb vrij hebt dat maakt niks uit.
Als je echt maar 1 mb of minder vrij hebt, dan wordt je toestel pas sloom omdat ie geen cache ruimte heeft.
De snelheid hangt voor de rest af van de processor die in beide types even snel is.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Anoniem: 240519 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:37:
Ik probeer een nieuwe rom op mijn touch te zetten, maar dat wil nog niet echt lukken.

[handleiding stuk]

Ik loop al vast bij het bestand ELF_USPL-v1.zip, ik heb hem op mijn touch gezet en als ik hem open komt er een lijst met bestanden te staan. Als ik die allemaal selecteer en probeer uit te pakken is er onvoldoende geheugen, wie kan mij helpen?

[handleidingstuk]
Jeroen om je foon the flashen moet je niks op de foon zelf doen. Zorg dat ie niet propvol staat, zorg dat de accu boven de 50% of 75% geladen en sluit het aan op je pc met usb (niet bluetooth dus)
Als activesync een verbinding heeft kun je de handleiding gaan volgen en alle software en flash acties op je pc gaan doen.
Je gooit je hele telefoon leeg met een flash dus is het niet logisch dat dat van binnen uit kan. Je doet alles in dit soort situaties door hen van buiten af aan te sturen.

[editt]
P.S.
lees deze handleiding eens goed door (dus niet alleen over kijken), hier staat alles duidelijk uitgelegd:
HTC Elf (Touch) Walktrough Rom Upgrading
[/editt]

[ Voor 53% gewijzigd door Havocnl op 15-12-2007 11:03 ]

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

Ik heb momenteel een i-mate SP5M, bevalt me prima, maar begint enige mechanische mankementen te vertonen. Ik ben inmiddels aan een abbo-verlenging toe en de Touch lijkt me een goede opvolger.

Nu vraag ik me twee dingen af. Hoe is de standby tijd van dit beestje? dit is namelijk voor mij vrij belangrijk. Met de Sp5M doe ik momenteel zo'n 4 dagen als ik niet veel bel/sms en geen wifi/mp3/video etc gebruik. Wat kan ik verwachten van de Touch?

Ten tweede lees ik dat er inmiddels twee versies zijn; de normale en de Enhanced versie. Hoe zie ik welke versie ik zou krijgen? Wordt dit aangegeven, of is dit gokken? Het enige verschil is toch het geheugen (128MB vs. 256MB) ? Weet iemand toevallig welke versie Orange NL momenteel aanbiedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228918

Wat is dat laatste toetsenbord nu precies?
Zeer fijn! Heb eindelijk echt de stylus niet meer nodig omdat eindelijk de "knoppen" groot genoeg zijn en er een goed woordenboek bij zit. Bij pocketcm waren de toetsen nog veel te klein en was het woordenboek ook niet alles als je mis drukte. Voor de "normale" keyboard heb je pas echt de stylus nodig of je moet wel hele kleine vingertjes hebben. En wat we dus niet willen is de stylus gebruiken 8)

Heerlijk is trouwens ook het nieuwe grote startmenu.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 228918 op 15-12-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

jacobras

Developer

Weet iemand misschien hoe ik kan instellen hoe vaak m'n Touch overgaat? Als ik gebeld wordt, gaat hij één keer trillen en dan houdt hij op. Zelfde voor herinneringen, sms, email enz.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

smeerbartje schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:05:
Probeer het eens een paar dagen... werkt echt super!
Bleh, irritant klein toetsenbord. Alleen te doen met stylus. Geef mij maar dat nieuwe toetsenbord van HTC :P

Even wat screens :)

Afbeeldingslocatie: http://i5.tinypic.com/6yxrg4m.png
Niet alle woorden kent ie, die kan je eenvoudig toevoegen.

Afbeeldingslocatie: http://i17.tinypic.com/725ptvp.png
Woorden voorspellen is ie heel goed in, zie hier bijvoorbeeld, heb alleen nog maar 'toetsen' getypt, en hij komt al met toetsenbord aan zetten. Dat plusje ernaast is overigens voor het toevoegen van een nieuw woord.

Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/86ynlvn.png
Leestekens.

Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/6sjawd4.png
Automatisch hoofdletters (dóh :P ) en allerlei gekke voorspelde woorden. Wat helemaal links staat is overigens wat je hebt ingetoetst. Je hoeft dus niet eens op add woord te drukken, als je 3x keer op de 6 drukt (mno) staat er een o als eerste letter en niet een m :)

Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/6ya1g0o.png
Afbeeldingslocatie: http://i3.tinypic.com/6jeb7ly.png
Nog meer woorden voorspelling. Als je er mee leert werken is het echt heel handig _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i2.tinypic.com/89lj7tl.png
Zacht moest natuurlijk wacht zijn ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
jacobras schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 11:55:
Weet iemand misschien hoe ik kan instellen hoe vaak m'n Touch overgaat? Als ik gebeld wordt, gaat hij één keer trillen en dan houdt hij op. Zelfde voor herinneringen, sms, email enz.
Start -> Instellingen -> Telefoon -> Beltoontype op Trillen en Bellen zetten ipv Trillen, daarna beltoon
Gevalletje van RTFM eigenlijk, of UTFS

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Muthas schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:02:
[...]

Bleh, irritant klein toetsenbord. Alleen te doen met stylus. Geef mij maar dat nieuwe toetsenbord van HTC :P

KNIP Screens !
Heel mooi, maar ik kan nergens een makkelijke manier vinden (via 1 cab file of zo), om dat toetsenbord in het nederlands te installeren.
En een andere ROM op m'n Touch zetten, wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muthas schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:02:
[...]

Even voor de mensen die dit nog niet kennen. De screens zijn van de Touch Keypad. Er is ook een Toch Keyboard met gewoon een qwerty layout. Vind ik weer net wat makkelijker, maar ieder zijn voorkeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand of deze rom nederlands is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Staat in de titel van het topic he "Touch Surface 1.31 WWE/NLD"
Maar de nederlandse rom is nog een paar dagen in constructie, de engelse variant is al wel uit. In de nederlandse zaten nog een aantal bugs die de maker nu eruit aant werken is.
In de sign van Re-Mi kun je ook de link naar de vorige NLD variant van die rom vinden (de Touch Dual 2.52). Heb ik nu ook draaien en werkt als een zonnetje.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Nu online

jacobras

Developer

Havocnl schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:37:
[...]

Start -> Instellingen -> Telefoon -> Beltoontype op Trillen en Bellen zetten ipv Trillen, daarna beltoon
Gevalletje van RTFM eigenlijk, of UTFS
Nee, ik wil geen beltoon, alleen trillen. Maar na één keer trillen houdt hij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
jacobras schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:05:
[...]

Nee, ik wil geen beltoon, alleen trillen. Maar na één keer trillen houdt hij op.
Pak dan de optie Trillen???

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236127

Anoniem: 228918 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:46:
[...]

Even voor de mensen die dit nog niet kennen. De screens zijn van de Touch Keypad. Er is ook een Toch Keyboard met gewoon een qwerty layout. Vind ik weer net wat makkelijker, maar ieder zijn voorkeur :)
als ik de touch keypad instel bij options dan krijg ik toch gewoon een qwerty lay out? hoe kan ik het hierboven afgebeelde toetsenbord tevoorschijn toveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 17:29
Havocnl schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:44:
[...]

Ik zou eens kijken naar de Touch Surface ROM (De oude Touch Dual for Touch ROM)
Deze rom is aardig clean, snel, mooie extra features en in het engels en nederlands te krijgen.
En gemaakt door een nederlander die er nog zeer actief mee bezig is.
thanx ik ga ernaar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Daar zit het toetsenbord wat ik hierboven postte dus niet in. Momenteel echt alleen via die ene Engelse ROM.
Anoniem: 236127 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:54:
[...]

als ik de touch keypad instel bij options dan krijg ik toch gewoon een qwerty lay out? hoe kan ik het hierboven afgebeelde toetsenbord tevoorschijn toveren?
Doe is een nieuwe note en dan typen, of een nieuw SMS-je. Bij instelling wil ie het nog wel eens nodig vinden je een volledige QWERTY te geven.

[ Voor 44% gewijzigd door Muthas op 16-12-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Nu online

jacobras

Developer

Havocnl schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:41:
[...]

Pak dan de optie Trillen???
Die heb ik ook aan staan, maar na één keer trillen houdt hij op. Ik wil dus dat hij blijft trillen. Zelfde voor herinneringen, één keer trillen en hij houdt er mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
jacobras schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:26:
[...]

Die heb ik ook aan staan, maar na één keer trillen houdt hij op. Ik wil dus dat hij blijft trillen. Zelfde voor herinneringen, één keer trillen en hij houdt er mee op.
Dan weet ik wat jou telefoon raar doet, want als ik hem op trillen (dus niet "Trillen en Bellen" of "Trillen daarna Bellen" zet dan trilt ie zolang de telefoon overgaat. Ook bij verandering van geluidsprofiel (6 tab home).
Ook als ik trillen en bellen heb ingeschakeld en bij profielen trillen aan zet, trilt hij continu door als de telefoon overgaat. Net even goed getest, werkt hier toch echt zo.....
Voor SMS en Herinneringen zit het in het feit dat deze meldingen zowieso maar eenmalig zijn....

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Al mijn contacten die nog op de sim stonden zijn nu trouwens 'anders' dan als ik nieuwe contacten toevoeg, ik kan ze ook niet onder dat quickdial scherm van touchflo toevoegen. Kan je dat omzetten ?
Dat is dus simcontact vs 'outlook' contacten, maar kan je bij de simcontacten geen plaatje kiezen?

[ Voor 21% gewijzigd door Ilya op 16-12-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233260

Is er een manier om de verjaardagen die in je outlook contacten zitten automatisch toe te voegen in de agenda, of anders op een andere manier een melding te krijgen op de dag dat de persoon jarig is?
Bij mijn vorige telefoon kon dat wel en dat was erg handig. Ben namelijk erg slecht in het onthouden van verjaardagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Anoniem: 233260 schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:58:
Is er een manier om de verjaardagen die in je outlook contacten zitten automatisch toe te voegen in de agenda, of anders op een andere manier een melding te krijgen op de dag dat de persoon jarig is?
Die manier is er. Google er is naar en je zult het vinden :)

[ Voor 14% gewijzigd door Muthas op 16-12-2007 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 23:28

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Muthas schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:23:
Daar zit het toetsenbord wat ik hierboven postte dus niet in. Momenteel echt alleen via die ene Engelse ROM.
Zit daar de nederlandse T9 dan wel ingebouwd? Als je die hebt zou het heel fijn zijn als je die ff uit de rom wil slopen.. k zit er al lang op te wachten namelijk

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59259

Ik heb sinds kort een HTC Touch. Ik merk dat hij steeds verbinding maakt met KPN Internet. Ik heb al in de startpost gekeken hoe ik dat moet uitzetten, alleen die methodes werken niet. Hij blijft contact maken met internet. Ik wil heel GPRS uitzetten.

Hoe moet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:48

KneoK

Not in a million lightyears

Ook niet met dat programma'tje ? Werkt bij mij vlekkeloos, heb de GPRS verbinding permanent uitstaan omdat ik dat nog niet in mijn abonnement heb opgenomen.

Vanmiddag Wolfenstein 3D en Spear of Destiny geinstalleerd, man wat is dat cool :D Draait als een zonnetje, zeker op 299MHz.

Woohoo, en nu ook Doom 1 & 2, en DosBOX voor PPC, dus dat wordt weer graven naar oude diskettes :)

[ Voor 87% gewijzigd door KneoK op 17-12-2007 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 11:54

Bellerophon

Persona non grata

Sinds dit weekend ben ik in het bezit van de HTC Touch, (t-mobile is mijn provider), echter een msn staat er standaard niet op geinstalleerd, kan dit kloppen?

Internet doet het wel, echter als ik mijn gmail als mail account probeer aan te maken, dan wilt hij deze maar niet ontvangen om het kwartier, terwijl ik naar mijn weten de juiste instellingen gebruik.

Wat zijn tevens dingen die jullie aanraden om te installeren? Fullscreen toetsenbord? E.d.?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042

KneoK schreef op maandag 17 december 2007 @ 00:46:
Woohoo, en nu ook Doom 1 & 2, en DosBOX voor PPC, dus dat wordt weer graven naar oude diskettes :)
Zou je me de link naar Doom kunnen mailen ??
Waar heb je die gevonden ?

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Anoniem: 114042 schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:23:
[...]

Zou je me de link naar Doom kunnen mailen ??
Waar heb je die gevonden ?

cor
Heb je hier iets aan?
http://thinkabdul.com/200...dows-mobile-50-pocket-pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik gebruik het standaard toetsenbordje van mijn Touch, maar de optie 'woorden aanvullen' werkt volgens mij niet zo goed. Het werkt wel, maar alleen met woorden die ik al eens heb ingevoerd. Waarom zit er geen standaard lijst met Nederlandse woorden in? Dat is toch veel makkelijker? Kan ik deze zelf toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

smeerbartje schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:53:
Ik gebruik het standaard toetsenbordje van mijn Touch, maar de optie 'woorden aanvullen' werkt volgens mij niet zo goed. Het werkt wel, maar alleen met woorden die ik al eens heb ingevoerd. Waarom zit er geen standaard lijst met Nederlandse woorden in? Dat is toch veel makkelijker? Kan ik deze zelf toevoegen?
Zit in de Nederlandse rom niet gewoon een Nederlands woordenboek? Misschien heb je hier wat aan (Nederlandse T9/spellingscontrole)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
OPROEP:
Ik ben op zoek naar iemand die graag de fakkel wil overnemen als TS
van het HTC Touch Topic Deel 05. Ik heb het de aankomende maanden
druk met het schrijven van mijn scriptie en hierdoor heb ik dus minder
tijd om de startpost bij te werken. :) Voorwaarde is wel dat je vrijwel dagelijks
een kijkje neemt in dit topic, maar dat moet volgens mij geen probleem zijn
omdat ik toch dagelijks veel dezelfde namen zie posten in dit forum: stelletje
verslaafden! :P

Laat maar ff weten als dit je iets lijkt via: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/155982/FFFFFF/5C5850
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226700

KneoK schreef op maandag 17 december 2007 @ 00:46:
Ook niet met dat programma'tje ? Werkt bij mij vlekkeloos, heb de GPRS verbinding permanent uitstaan omdat ik dat nog niet in mijn abonnement heb opgenomen.

Vanmiddag Wolfenstein 3D en Spear of Destiny geinstalleerd, man wat is dat cool :D Draait als een zonnetje, zeker op 299MHz.

Hey KneoK,

EDIT :Hoe heb jij deze games aan de praat gekregen op je touch. Ik heb een MDA Touch en heb doom geïnstalleerd zoals beschreven staat op deze site http://thinkabdul.com/200...dows-mobile-50-pocket-pc/, maar vervolgens gebeurt er niks als ik de .exe open. Zou jij mij kunnen helpen hierbij. Alvast bedankt!

MVG Ries

Na een een softreset hem aan de werk gekregen...echter nu bugged hij enorm. Tevens als je in een menu zit kan ik niet terug naar het hoofdmenu:S. Jammer...:(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 226700 op 17-12-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Laatst online: 31-05 23:39
Kan ik de downloads die hier aangeboden worden, ook gebruiken voor andere touchscreen based, en wm6 bases phones?
dus bijvoorbeeld op de LG ks20?
zou leuk zijn, vooral die toestenbordjes e.d.
En hoe zit het met games (voor wm6 of touch)?

Gr. Darryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik zou zeggen, probeer het. Zolang het een gewone .cab is kan er weinig mis gaan. Neem alleen geen hele gekke downloads waarvan je geen idee hebt waar ze vandaan komen. Gaat het toch mis dan kan je altijd nog hardresetten, maar lijkt me sterk dat het zover kan komen. En kssssssst, terug naar je eigen topic! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Laatst online: 31-05 23:39
Muthas schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:19:
Ik zou zeggen, probeer het. Zolang het een gewone .cab is kan er weinig mis gaan. Neem alleen geen hele gekke downloads waarvan je geen idee hebt waar ze vandaan komen. Gaat het toch mis dan kan je altijd nog hardresetten, maar lijkt me sterk dat het zover kan komen. En kssssssst, terug naar je eigen topic! :+
Hahah, K ben al weg :P
maar thx voor je reactie, mar K kan t (nog) niet uitproberen omdat ik nog g1 een heb :( :S
Ik moet nog ff uitzoeken wlk ik nou precies wil hebben en de KS20 is een grootte kans hebber als ik um stylusloos kan bedienen
HTC touch, Samsung Armani, LG Viewty zijn de andere kandidaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
.

--------------------------------------------------------------------------------
MEDEDELING
--------------------------------------------------------------------------------
Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/2S/nr/1mdsb2JhbC8VCgUABh4AGABbL3RpbGUvMC8yODAwYQAAAAAAAAD5xCn5.jpg
Muthas is onze nieuwe TS!
Hij neemt de spreekwoordelijke fakkel van mij over

Succes jongen, make us proud :P

.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Woei, ik ga gelijk de hele boel verbouwen :P . Misschien vandaag af, en anders woensdag. :)

edit:
Oh ja, als er dingen zijn die echt nog niet in de huidige TS staan, en er volgens jou echt in moeten, DM me :>

Ok, het gaat woensdag worden schat ik zo. Niet te hard spammen in dit topic dus. Even een sneakpreview van de lay-out :+

SMS-jes tikken met een touchscreen telefoon gaat iets anders dan met wat je waarschijnlijk gewend bent. Sommige PDA's hebben nog een uitschuifbaar hardware toetsenbord, de Touch heeft dat niet. Je zult het dus moeten doen met virtuele toetsaanslagen. Maar wees niet bang, hier zijn vele goed werkende mogelijkheden voor.

[ Voor 78% gewijzigd door Muthas op 17-12-2007 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

funk-e schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:37:
.

MEDEDELING
[afbeelding]
Muthas is onze nieuwe TS!
Hij neemt de spreekwoordelijke fakkel van mij over

Succes jongen, make us proud :P

.
De een bedankt _/-\o_

De ander succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Anoniem: 23878 schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:05:
[...]

De een bedankt _/-\o_

De ander succes ;)
idd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Voor de mensen die geintresseerd zijn:
bram_smulders heeft op XDA forum net zijn nieuwste NLD Rom uit gebracht.
de Touch Surface 1.31 NLD SP1 (was vroeger de Touch Dual 2.xx ROM, ivm misleidende naam veranderd)
Een mooie snelle ROM, die ook nog eens nederlands is ;)

Leuke extra, er is een Touch Cube met 4 zijdes nu. Geript van de Touch Dual? Touch Enhanced? Ergens iig :) Links te vinden in dat topic ook.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-10-2024
ben op zoek naar een contacts manager, zodat ik via mijn computer contacts kan aanmaken, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
baico schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:55:
ben op zoek naar een contacts manager, zodat ik via mijn computer contacts kan aanmaken, kan dat?
Je kunt in Outlook je contacten aanmaken en dan mbv ActiveSync je contacten synchronizen.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245354

Wie helpt??
Ik wil het bestand HH_0413_WeatherCities vervangen.
Met XML Notepad heb ik het origineel aangepast en op mijn opslagkaart gezet.
Als ik die naar de windows map kopieer, dan zegt ie dat het beveiligd is tegen schrijven of dat het in gebruik is. Hoe kan ik de oude HH_0413 vervangen door de nieuwe??

Misschien is de oplossing heel simpel, maar het lukt mij niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:17
Het lijkt me dat je ergens moet proberen de weather plugin stil te zetten. Al met Memmaid geprobeerd om die te killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
  • Laatst online: 23:22
Anoniem: 23878 schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:05:
[...]

De een bedankt _/-\o_

De ander succes ;)
Bedankt...en suxes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244533

Heeft iemand ervaring met Route66 op de touch,en zo ja,wat zijn jouw ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Mijn touch kan geen verbinding meer maken met het T-mobile netwerk? Als ik GPRS probeer dan zegt hij het volgende...

Er is een probleem bij het maken van een verbinding met de GPRS-dienst in het buitenlandse netwerk waar u gebruik van maakt.

Hoe los ik dit probleem op? Want het is toch wel behoorlijk vervelend... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Anoniem: 245354 schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:52:
Wie helpt??
Ik wil het bestand HH_0413_WeatherCities vervangen.
Met XML Notepad heb ik het origineel aangepast en op mijn opslagkaart gezet.
Als ik die naar de windows map kopieer, dan zegt ie dat het beveiligd is tegen schrijven of dat het in gebruik is. Hoe kan ik de oude HH_0413 vervangen door de nieuwe??

Misschien is de oplossing heel simpel, maar het lukt mij niet :'(
Het forum heeft ook een zoekfunctie, want het is al talloze keren uitgelegd.
Maar hier komt hij nog een keer.
Haal het read only attribuut van het weathercities bestand af, en edit het bestand rechtstreeks in de windows directory met Pocket TotalCommander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Bellerophon schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:08:
Mijn touch kan geen verbinding meer maken met het T-mobile netwerk? Als ik GPRS probeer dan zegt hij het volgende...

Er is een probleem bij het maken van een verbinding met de GPRS-dienst in het buitenlandse netwerk waar u gebruik van maakt.

Hoe los ik dit probleem op? Want het is toch wel behoorlijk vervelend... :/
Sorry niet meer nodig, heb even gebeld met T-Mobile, en het heeft te maken met het feit dat ik nummer behoud aan heb gevraagd... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Wat kost een GPRS verbinding eigenlijk in het buitenland? Waar zou ik zoiets op kunnen zoeken?

Bah, zo op de vroege octhend moet ik niet te vroeg posten. Check dit. 60 Eurocent per 20 kb... toch maar even m'n automatische mail-check op twee pop-accounts uitzetten dan :).

[ Voor 59% gewijzigd door smeerbartje op 18-12-2007 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Laatst online: 28-09-2021
Anoniem: 244533 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 06:19:
Heeft iemand ervaring met Route66 op de touch,en zo ja,wat zijn jouw ervaringen?
Ja, tot nu toe positief.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Misschien een stomme vraag, maar waarom zou je een nieuwe ROM installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Bellerophon schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:40:
Misschien een stomme vraag, maar waarom zou je een nieuwe ROM installeren?
Omdat je bijvoorbeeld een Engelse ROM fijner vindt. Sommige programma's zijn alleen in het Engels te krijgen en als je houdt van continuïteit dan wil je alles in het Engels. Dus ook je OS. Verder zijn ROMs vaak helemaal getweaked met optimale instellingen, bijvoorbeeld voor je geheugen. Hierdoor blijft er ook meer ROM geheugen vrij en werkt je PDA gewoon sneller. Daarnaast zitten er allerlei funky applicaties bij, zoals dat toetsenbordje wat ik gepost heb. Dat kan je gewoon nog niet anders krijgen op je Touch. Op XDA zijn ze wel bezig met een .cab maar schijnt erg lastig te zijn. Hier op gathering.tweakers.net is het ook al door mensen geprobeerd (Chris.nl dacht ik) maar niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Over die roms van brammetje.. Als je de nieuwe versie van de touch hebt, 126MB/256MB (vs 64MB/128MB) dan kan je die roms die in dat topic aan de orde komen toch niet gebruiken?

Dacht na veel posts te lezen dat dit het geval was. Het zou jammer zijn dat je je touch hierdoor brickt. Als het wel kan zou ik graag weten welke roms dat zijn, of hoe je dit kan zien aan de bestandsnaam (touch dual blabla enzo)

Mn broertjes touch via Tmobile was de nieuwste versie dus met extra geheugen en 1GB kaartje erbij. Kaal is hier meer dan 110MB vrij geloof ik voor het romgeheugen en meer dan 120 voor flashgeheugen (niet geheugen flash kaartje die zat op 980MB vrij ofzo)..

Het vreemde is dat deze Tmobile versie unlocked is? Debitel Vodafone zit er gewoon in _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Je kan die ROM dan inderdaad niet gebruiken, dan brick je je Touch. Gewoon even goed lezen in het topic. Sowieso staat er vrijwel altijd vermeldt hoeveel geheugen er vrij, is dit rond de 50MB dan is de ROM voor de 'oude' Touch, en rond de 100MB dan gaat het over de nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238576

Heb er ook maar nieuwe rom op gezet Is inderdaad erg simpel allenaal Gewoon ff goed lezen
Heb de touch dual wwe 2.52 Werkt perfect ! Was wel ff schrikken dat me gprs het niet deed omdat ie geen instellingen van Kpn had maar dat is gelukkig simpel op te lossen met een cab bestandje die de instellingen voor je regelt :) Nou gaat ik nog even verder spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042

Anoniem: 238576 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:57:
Was wel ff schrikken dat me gprs het niet deed omdat ie geen instellingen van Kpn had maar dat is gelukkig simpel op te lossen met een cab bestandje die de instellingen voor je regelt :) Nou gaat ik nog even verder spelen 8)7
Peter, waar heb je die cab file vandaan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

HTC Touch - Deel 5

Graag daar verder O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245354

TifKag schreef
[...]
Het forum heeft ook een zoekfunctie, want het is al talloze keren uitgelegd.
Maar hier komt hij nog een keer.
Haal het read only attribuut van het weathercities bestand af, en edit het bestand rechtstreeks in de windows directory met Pocket TotalCommander
Ik had beter moeten lezen. Bedankt voor de moeite om het nog een keer uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-05 20:32
Anoniem: 245354 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:11:
[...]

Ik had beter moeten lezen. Bedankt voor de moeite om het nog een keer uit te leggen.
Slotje?

[ Voor 35% gewijzigd door brrrt op 19-12-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245856

hoe *kweek je spinazie in je de htc touch??

mvg,

Tom

[ Voor 33% gewijzigd door Ginz op 21-12-2007 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Door de policy te lezen: [PSGG] Policy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 31-05 21:41

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.