Hallo iedereen,
Heb verleden week een Touch aangekocht en ben momenteel het volledige Touch topic aan het doorlezen. (zit nu in deel 2 ergens in pagina 40 ofzo). Werkelijk super dat er zulke nuttige tips en info/feedback gegeven wordt... heb er al veel van geleerd!
In principe ben ik iemand die steeds eerst alles leest en vervolgens dan pas dingen probeer, maar aangezien het Touch topic zo gigantisch groot is, denk ik dat het nog een paar weken zal duren eer ik jullie ingehaald heb. Vandaar dat ik nu even voorsteek met de volgende vraag:
Samen met de touch heb ik een externe GPS receiver gekocht. (keychain model
http://www.smartphoneshop...irf-iii-gps-receiver.html)
Welke navigatie software is volgens jullie de betere? (in deel 2 komen er mensen aan bod die problemen hebben met TT6 en ook in de winkel zei de verkoper me dat TT gevraagd had om de accessoire bundel met de Touch eruit te halen wegens 'redenen')
Op de website staat dus de Touch enkel verkrijgbaar met Route 66. Voor mij geen probleem, maar is deze software gelijkwaardig aan TT of is er 1 van beide werkelijk superieur? Of is er intussen misschien al een oplossing voor de mensen met TT problemen op hun Touch?
Nogmaals, ik ben de volledige Touch thread aan het doornemen maar ik zou graag volgende week de software gaan halen en had graag even geweten welke aan te raden is voor de Touch.
Alvast bedankt en nu ga ik weer even naar Deel 2 om verder te lezen!