Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:59:
@smeerbartje

Kon je nog iets met de voorgestelde wekkers?
He man... ja ik heb ze geprobeerd en nee, ik heb ervoor gekozen om bij de Kruidvat voor 9,95 een heel simpel wekkerradiootje te kopen. Jaja, je leest het goed: een ouderwetse wekkerradio. Heerlijk!

Toch bedankt voor je suggesties... deze wekkers zijn inderdaad beter dan de standaard wekker van de Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
smeerbartje schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:02:
[...]

He man... ja ik heb ze geprobeerd en nee, ik heb ervoor gekozen om bij de Kruidvat voor 9,95 een heel simpel wekkerradiootje te kopen. Jaja, je leest het goed: een ouderwetse wekkerradio. Heerlijk!

Toch bedankt voor je suggesties... deze wekkers zijn inderdaad beter dan de standaard wekker van de Touch.
haha,
ik ben sinds kort ook over gegaan op een traditionele wekkerradio: digitaal display (groen), ik kan er radiozenders mee ontvangen door te draaien aan een soort scrollwheel (radiozenders worden via radiogolfen naar mijn wekker gestuurd, er zit een pieptoon op en last but not least: een lekkere grote snooze-knop waarmee ik oneindig(!) kan snoozen. (met mijn ogen dicht)

die oude techniek... _/-\o_

:P

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 12:24
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:01:
Dat had ik ook al gevonden, maar werkte helaas toch niet. Ik zat net nog ermee te kloten en hij deed het 10 seconden, maar daarna viel de verbinding weg :S
Erg vreemd, zal het vanmiddag nog eens even buiten proberen. Weet in elk geval nu wel dat m'n instellingen goed zijn, want anders had ik helemaal geen verbinding.
Heb het zelfde probleem als jou, (NHTV-breda) daar heb je ook secure2w nodig. En had ook die website al gevonden. Maar niet werkend gekregen. Wanneer je verbinding maakt met het netwerk wordt je doorverwezen naar een pagina waar je secure2w met de juiste instelling kunt downloaden. Probleem is natuurlijk dat dit voor een standaard windows pc is. Mocht je dus een manier vinden hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk zo'n HTC Touch. Koop je hem net, en dan komt er binnen enkele dagen nog een betere versie uit ook. Balen. Had ik maar even gewacht. De HTC Touch heeft namelijk wel een upgrade nodig, want soms is het wel belachelijk traag allemaal vergeleken met mijn oude Qtek S200. Vreemd genoeg gebruik ik tot nu toe nog niet eens de wifi, gprs etc. Hij heeft het al moeilijk genoeg met een slide to unlock tooltje en WM6.

Nu mijn vraag; heeft het echt zin om op eigen risico de processor een paar tandjes te versnellen? Ik lees dat het allemaal mogelijk is en dat veel tweakers het hebben gedaan. Is het verschil echt merkbaar? Ik durf het eigenlijk niet aan, maar dit kan ook zijn omdat ik het nog nooit heb gedaan. Zelfs niet bij een computer. Is de kans groot dat je telefoon het op een gegeven moment begeeft?

Vraag 2; Is het installeren van WM 5 geen optie? Dan heb je tenminste weer een snel besturingssysteem. Helaas vrees ik dan alleen wel dat je de Touchflo en nieuwe layout moet missen. Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Wat vind je precies traag dan? Ik gebruik m'n Touch nu enkele maanden en ik ben er echt heel tevreden over. Ik heb een non-branded toestel, originele Nederlandse ROM. Echt prima dingetje. Check m'n blog om te zien welke software ik erop draai. Ik ben echt heel benieuwd wat je precies traag vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aangepaste versie is niet sneller toch? En ik heb geen klachten eigelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:44:
Nu mijn vraag; heeft het echt zin om op eigen risico de processor een paar tandjes te versnellen? Ik lees dat het allemaal mogelijk is en dat veel tweakers het hebben gedaan. Is het verschil echt merkbaar? Ik durf het eigenlijk niet aan, maar dit kan ook zijn omdat ik het nog nooit heb gedaan. Zelfs niet bij een computer. Is de kans groot dat je telefoon het op een gegeven moment begeeft?
Ja, door het overclocken werkt alles net even soepeler. De cube beweegt wat vloeiender en schermen laden sneller.

Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij kun je je Touch niet beschadigen door hem over te clocken. Als je hem boven de 300 Mhz zet, blijft hij wel eens hangen.

Ik heb hem op 286 staan en nog nooit problemen gehad.
Ik heb ook nog nooit iets overgeclocked, maar dit is gewoon een klein handelingetje in de instellingen van Battery Status, stelt echt geen fuck voor...

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
De nieuwe versie heeft idd nog steeds de 200Mhz processor alleen meer geheugen. Dit kan wel tot een kleine versnelling leiden, maar niet enorm.
Mijn ervaring met processor overclocken is dat je hem met gemakt tot de 299 krijgt.
Ik heb zelf zo ingesteld:
min 143 Mhz
max 273 Mhz
boost 299 Mhz (aantal apps hierop ingesteld)

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeerbartje schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:56:
Wat vind je precies traag dan? Ik gebruik m'n Touch nu enkele maanden en ik ben er echt heel tevreden over. Ik heb een non-branded toestel, originele Nederlandse ROM. Echt prima dingetje. Check m'n blog om te zien welke software ik erop draai. Ik ben echt heel benieuwd wat je precies traag vindt.
Ik heb nog niet veel gewerkt met dit soort smartphones, echter ik kan het wel vergelijken met mijn vorige telefoon; de Qtek S200. Deze had ongeveer dezelfde snelheid en beschikte over evenveel geheugen als de HTC Touch. Het enige verschil is eigenlijk het besturingssysteem, van WM5 naar WM6.

De Qtek S200 voelde wat sneller aan bij het laden van programma's. Neem bijvoorbeeld het gebruik van bluetooth. Een wereld van verschil. De interface voelt gewoon wat langzamer aan. Gisteren liep de HTC zelfs tot 2 x toe vast. Dit totaal had ik na een half jaar met de Qtek S200. Ook het synchroniseren via USB gaat enorm traag. Helaas.

Dit zijn enkele redenen waarom ik zit te denken over een extra boost voor de processor. Ondanks de positieve berichten hierover blijf ik het een beetje eng vinden. Kan het dan echt geen kwaad? Het blijft namelijk wel mijn eigen risico, en ik zit niet te wachten om nog eens 380 euro uit te geven. Deze telefoon moet het een anderhalf jaar volhouden, dan is namelijk mijn huidige abo afgelopen.

Nogmaals; ik heb echt geen gekke programma's geinstalleerd. Alles is origineel, in de Nederlandse taal, zonder vreemde rom updates. Unlock To Slide 0.72 is geinstalleerd, naast een simpel Tetris spelletje. Ik heb WIFI, GPRS en Bluetooth uitgeschakeld.

Bummer. Ik wou nog wel mijn GPRS continue open zetten, maar dit gaat dan helemaal traag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:05:
[...]
Bummer. Ik wou nog wel mijn GPRS continue open zetten, maar dit gaat dan helemaal traag worden.
Serieus? Wordt het toestel daar trager van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Continue zoeken naar nieuwe mail en een GPRS verbinding open? Ja, lijkt me wel. Sneller zal het in ieder geval niet gaan. Het is weer een extra taak voor het geheugen en processor. Dus, JA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:46:
Continue zoeken naar nieuwe mail en een GPRS verbinding open? Ja, lijkt me wel. Sneller zal het in ieder geval niet gaan. Het is weer een extra taak voor het geheugen en processor. Dus, JA!
Lijkt me een scheduling task die die soms even uitvoert. Het zoeken naar nieuwe mail is ook seconde werk. Kan me niet voorstellen dat je machientje daar trager van wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 23-11-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:46:
Ik kan hier ook niet bij, maar goed.

Probeer eens een andere ROM, met meer vrij geheugen. Ik draai met de DualTouchNLD 2.21, snel, stabiel en mooiere apps dan de standaard.

Ga eens kijken op het forum van XDA, staan er heul veul...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben aardig nieuw met tweakers en niet zo thuis in de tweak wereld. Ik wil echter wel gaan beginnen met dergelijke zaken op mijn Touch. Ten eerste dit:

28. Hoe verander ik de ringtone voor smsjes?
Start > Instellingen > Geluiden en Meldingen > Tabblad Meldingen > Gebeurtenis: Berichten: Nieuw Tekstbericht > Geluid naar keuze instellen

Ik zie het laatste "Geluid naar keuze instellen" nergens staan, kan iemand even een screenshot maken of in paint al lichtelijk uitbeeld waar dit ongeveer dient te staan?
Als dit lukt, ga ik eens wat moeilijker proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb de Touch Enhanced besteld bij expansys, zou binnen 8 dagen binnen moeten komen, dus dan post ik wel een mini review. Ik zal kijken of ik de snelheid kan vergelijken met de Touch van iemand op school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:11:
Hallo, ik ben aardig nieuw met tweakers en niet zo thuis in de tweak wereld. Ik wil echter wel gaan beginnen met dergelijke zaken op mijn Touch. Ten eerste dit:

28. Hoe verander ik de ringtone voor smsjes?
Start > Instellingen > Geluiden en Meldingen > Tabblad Meldingen > Gebeurtenis: Berichten: Nieuw Tekstbericht > Geluid naar keuze instellen

Ik zie het laatste "Geluid naar keuze instellen" nergens staan, kan iemand even een screenshot maken of in paint al lichtelijk uitbeeld waar dit ongeveer dient te staan?
Als dit lukt, ga ik eens wat moeilijker proberen :D
Met Geluid naar keuze instellen wordt bedoeld dat je uit dat lijstje een bijpassend geluidje kan kiezen welke jij wilt.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TifKag schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:40:
[...]
Het forum heeft ook een zoekfunctie, want het is al talloze keren uitgelegd.
Maar hier komt hij nog een keer.
Haal het read only attribuut van het weatherclass bestand af, en edit het bestand rechtstreeks met Pocket TotalCommander
Heel erg bedankt dat er op mijn bericht gereageerd is. Alleen ik ben niet zo handig in deze dingen en heb op verschillende sites gekeken, maar zou iemand voor mij precies willen uittypen welke stappen ik moet ondergaan? Ik zou hier erg blij mee zijn. Bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:41:
[...]
Heel erg bedankt dat er op mijn bericht gereageerd is. Alleen ik ben niet zo handig in deze dingen en heb op verschillende sites gekeken, maar zou iemand voor mij precies willen uittypen welke stappen ik moet ondergaan? Ik zou hier erg blij mee zijn. Bedankt :>
Sorry, maar het is al zo vaak uitgelegd in dit deel en de drie vorige delen, dat er weinig mensen zin in zullen hebben, om het weer uit te leggen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:41:
[...]

Had het toch redelijk duidelijk uitgelegd dacht ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je Total Commander geinstalleerd? Dat programma moet je eerst op je Touch zetten. Daarmee kun je het bestand bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Havocnl schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:30:
De nieuwe versie heeft idd nog steeds de 200Mhz processor alleen meer geheugen. Dit kan wel tot een kleine versnelling leiden, maar niet enorm.
Mijn ervaring met processor overclocken is dat je hem met gemakt tot de 299 krijgt.
Ik heb zelf zo ingesteld:
min 143 Mhz
max 273 Mhz
boost 299 Mhz (aantal apps hierop ingesteld)
Whuuut, 299? Mijn touch word al warm bij 243.. Bereikt jouwe de stoom-toestand ofzo?

Even wat anders, de Camera is nogal traag bij het wisselen van licht naar donker, dan haperd de preview als een gek. Is hier niet iets aan te doen, tweak oid? Softwarematige oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn touch draait ook op 299 Mhz Wordt wel warm maar niet te warm
Batterystatus kan ook de temperatuur weergeven Soms zit ik er uren mee
te spelen en nog nooit warmer dan 42 graden geweest En nog nooit problemen
mee gehad en heb me touch nu al weer tijdje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Waar blijft nou toch dat touch keyboard met nederlandse t9???????
Duurt veel te lang zo!!!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is inmiddels al opgelost,

Ben naar KPN Center geweest, en zij hebben een hard reset uitgevoerd, kreeg ik zelf niet voor elkaar......

Maar ik ben weer online:D

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand idee waar ik de Pocket Total Commander kan vinden??:$..

Voor zover ik weet is dit nog niet vermeld op het forum....

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Heb verleden week een Touch aangekocht en ben momenteel het volledige Touch topic aan het doorlezen. (zit nu in deel 2 ergens in pagina 40 ofzo). Werkelijk super dat er zulke nuttige tips en info/feedback gegeven wordt... heb er al veel van geleerd!

In principe ben ik iemand die steeds eerst alles leest en vervolgens dan pas dingen probeer, maar aangezien het Touch topic zo gigantisch groot is, denk ik dat het nog een paar weken zal duren eer ik jullie ingehaald heb. Vandaar dat ik nu even voorsteek met de volgende vraag:

Samen met de touch heb ik een externe GPS receiver gekocht. (keychain model http://www.smartphoneshop...irf-iii-gps-receiver.html)

Welke navigatie software is volgens jullie de betere? (in deel 2 komen er mensen aan bod die problemen hebben met TT6 en ook in de winkel zei de verkoper me dat TT gevraagd had om de accessoire bundel met de Touch eruit te halen wegens 'redenen')

Op de website staat dus de Touch enkel verkrijgbaar met Route 66. Voor mij geen probleem, maar is deze software gelijkwaardig aan TT of is er 1 van beide werkelijk superieur? Of is er intussen misschien al een oplossing voor de mensen met TT problemen op hun Touch?

Nogmaals, ik ben de volledige Touch thread aan het doornemen maar ik zou graag volgende week de software gaan halen en had graag even geweten welke aan te raden is voor de Touch.

Alvast bedankt en nu ga ik weer even naar Deel 2 om verder te lezen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer me touch een nandere rom te geven heb gedaan wat er in de faq stond maar nu krijg ik een rood groen blauw scherm met rechts boven ruuen in het rode vlakje 1 pl .11.002 en eronder spl 1.11.0000 verder gebeurd er niks hoe krijg ik die andere rom er alsnog op weet iemand dat

en als hij het doet geeft hij deze error 266

en als hij dan het schermpje verifying the information on your pda phone geeft duurd dit kei lang beeldje lijkt wel te zijn bevroren blijft dik 30 min staan en er gebreurd verder niks

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:32:
Heeft iemand idee waar ik de Pocket Total Commander kan vinden??:$..

Voor zover ik weet is dit nog niet vermeld op het forum....

thnx
begint met een g en eindigd op een e ..................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff googlen...

http://www.google.nl/sear...ket+total+commander&meta=

[edit]
Te laat :P ik zag pagina 18 helemaal niet staan... hij ging maar tot 17.. vreemd

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:13:
ff googlen...

http://www.google.nl/sear...ket+total+commander&meta=

[edit]
Te laat :P ik zag pagina 18 helemaal niet staan... hij ging maar tot 17.. vreemd
Dank u...

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hmm, ik zit met iets waar ik niet uit kom, je kunt het scherm naar landscape draaien, geen probleem, mooie snelkoppeling in het today scherm.
Echter deze knop draait het scherm 90graden tegen de klok in, bij instellingen kun je het scherm wel met de klok mee draaien, maar ik krijg het niet voor elkaar om die snelkoppeling van richting te veranderen. Iemand enig idee?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Sjoerd001 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:13:
[...]

Juist, exact die stappen doorloop ik en dan krijg ik geen melding. Heb het vinkje er staan, heb ook de stand op trillen enzo...? Heb echt geen idee wat ik nog meer kan aanpassen.
Heb je bij Start->Instellingen->Geluiden en Meldingen->1e tab Geluiden
"Geluiden inschakelen voor"
Meldingen (alarmen, herinneringen) ook aangevinkt staan?

Anders zou ik het ook niet weten, bij mij werkt ut gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erreen schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:24:
[...]

Met Geluid naar keuze instellen wordt bedoeld dat je uit dat lijstje een bijpassend geluidje kan kiezen welke jij wilt.

:)
hahaha OK, dat snap ik.. maar dan kan ik nog steeds niet mn eigen geluiden/ringtones afspelen? Of moet ik ze daarvoor in een speciale map zetten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:33:
hahaha OK, dat snap ik.. maar dan kan ik nog steeds niet mn eigen geluiden/ringtones afspelen? Of moet ik ze daarvoor in een speciale map zetten ofzo?
Misschien kan je iets met deze post van funk-e incl. het bericht van Bra1nz?
Wanneer je topic 1, 2 en 3 doorzoekt met de term ringtone, kan je nog veel meer post vinden met info.

Succes.

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 24-11-2007 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:10:
[...]

is snoozealarm iets voor jou?

http://dashapps.googlepages.com/

Ik heb hem zelf niet getest! Maar ben er nu mee bezig

Ik hoor het graag

En als tweede http://pocketland.nl/product.php?prod_id=29634 maar die heb ik nog niet geproberd die doet wel wat jij wil volgens mij
Ik heb de touch nu een week of 3 en gebruik het progje : Pocket Wakeup

Snooze werkt prima ( heb het vanmorgen nog zo'n 3x getest :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb net de Touch aangeschaft en msn geinstalleerd.
Alleen vind ik de msn icoontjes op mijn vandaag scherm aan de grote kant.
Is dit te veranderen?
M.v.g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede dag allemaal,

Een van de redenen waarom ik ook een Touch kocht was het feit dat het een van de zeldene pda is waarbij ook het SAP-protocol wordt ondersteund. Dit type bluetooth verbinding garandeert de beste kwaliteit als het gaat om het koppelen van de telefoon aan de auto-telefooninstallatie (met dakantenne).

De connectie van de Touch naar de autotelefoon via SAP werkt perfect. Echter, bij het verbreken van de verbinding - dus bij het verlaten van de auto - wordt niet teruggeschakeld naar de oorspronkelijke telefoonfunctie. Men komt in een aantal menu's terecht die je ervan verwittigen dat de connectie werd verbroken maar dit is niet erg zinvol. Het herstellen van de normale telefoonverbinding lukt daarmee niet.

Eindvaststelling: de verbinding in de heenrichting is steeds ok, de terugweg geeft - steeds - problemen. De normale telefoonfunctie wordt niet hersteld, tenzij telkenmale na een soft-reset en herinvoer van de pin-code.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Wat ik dus wil is dat bij het verlaten van de auto de telefoonfunctie automatisch terug ter beschikking komt (zoals dit bij bv Nokia het geval is).

Ik stelde de vraag aan HTC maar tot op heden geen respons tenzij een automatisch gegenereerde ontvangstmelding.

Met dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je dat na een hard reset ook nog? Bij mij werkt het namelijk uitermate goed.

[edit]
maak wel een backup voor je de hard reset doet want alles is daarna weg.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:04

Timple

Dagdag,

Ik heb verschillende mail-accounts ingesteld op m'n Touch.

Een gprs-abbo heb ik niet, dus ik verzend/ontvang graag als ik een WIFI-verbinding heb.

Is er een manier om alle accounts tegelijk te verzenden/ontvangen?
Ben het nog niet tegengekomen namelijk, en één voor één is me te omslachtig.

Groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:09:
Goede dag allemaal,

- knip - SAP verhaal - knip -

Ik stelde de vraag aan HTC maar tot op heden geen respons tenzij een automatisch gegenereerde ontvangstmelding.

Met dank
Staan alle contacten op de sim?
Is het mogelijk probleemloos de verbinding te verbreken vanaf de Touch alvorens men de auto verlaat?

Heeft u gebeld met HTC support?

* Chris.nl is het weekend weg.. Succes verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met de Haicom 4 in 1?
http://www.pdastore.nl/ca..._inclusief_GPS_ontvanger/
Kwam het tegen tijdens googlen, de touch wordt (nog) niet genoemd, maar mogelijk is er iemand die het al uitgeprobeerd heeft???

een heel snel antwoord gekregen :)
Helaas is deze 4in1 niet geschikt voor jouw HTC. Voor de Touch kunnen wij momenteel alleen houders leveren van Brodit. :( Voor navigatie zul je helaas met een losse gps ontvanger moeten werken. Wij adviseren de ontvangers van Qstarz omdat deze een hele lange standby en gebruikstijd hebben.

Met vriendelijke groet,

Sales Team PDAtelco

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

SaN

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:21:
Hallo,

Heb net de Touch aangeschaft en msn geinstalleerd.
Alleen vind ik de msn icoontjes op mijn vandaag scherm aan de grote kant.
Is dit te veranderen?
M.v.g
Voor mij hetzelfde. Ik hou weinig ruimte over, maar ik vind het toch wel erg handig aangezien ik nu PIT heb van T-mobile. Het is zeker ook niet mogelijk om hem in een tab te zetten (evt met die 6 tab plugin?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik die nederlandse rom wil erop zetten zegt hem na 3 procent dat de fille corrupt is hoe krijg ik alsnog die andere nederlandse rom op me touch

het is me toch gelukt

toch niet nu heb ik die pagepool proberen te veranderen en toestel start niet eens meer op denk dat ik hem om zeep geholpen heb

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Nu online

SaN

Ik heb net even die HTC Equalizer geinstalleerd, maar deze werkt helaas niet. Ik had op mijn Compact altijd Bass & Treble, een klein programmatje, werkte heel simpel, maar ook erg goed. Is er zo'n programmatje voor WM6? Want de geluidskwaliteit zoals hij nu is is echt niet te doen als mp3 speler...

Ik heb trouwens ook GSplayer geinstalleerd, maar die werkt niet helemaal goed met wm6 geloof ik, ik mis de onderkant van het schermpje (heb de wm5 en wm6 versies geprobeerd, heeft iemand een werkende?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook dat active sync om de tijd opstart?
Ik heb het idee dat daardoor m'n accu sneller leeg gaat..

Als ik op mn "procesmanager" klik dan staat er active sync aan... dan zet ik die uit .. maar na een tijdje staat hij er weer bij ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe krijgen we dat uit? (het is mi trouwens nog nooit opgevallen hoor)

Maargoed, ik heb wifi, gprs en bluetooth altijd aan, dus de batterij word leeg gezogen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi allen :) Wat een geweldig topic zeg. Kudo's! Ik ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een htc touch en heb al redelijk wat tips uit de topicstart kunnen gebruiken. Wat ik alleen nog mis is een stukje waarin carkits besproken worden. Heeft iemand ervaring met htc touch carkits, of eventueel bluetooth carkits, en werkt dit een beetje lekker als je tegelijk ook gebruik wilt maken van tomtom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Even een vraagje over Battery status.

Ik gebruik de standaard (freeware) versie nu een paar weken, en heb er ook geen probleem mee.

Maar hoe zit het nu eigenlijk met de Enhanced beta versie.
Is dat een tijd gelimiteerde probeerversie ?, want als ik bij "about" ga kijken zie ik daar staan "unregistered"
En als dat zo is, hoe registreer ik hem dan, want daar kan ik niks over terug vinden

[ Voor 17% gewijzigd door TifKag op 25-11-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
TifKag schreef op zondag 25 november 2007 @ 09:47:
Even een vraagje over Battery status.

Ik gebruik de standaard (freeware) versie nu een paar weken, en heb er ook geen probleem mee.

Maar hoe zit het nu eigenlijk met de Enhanced beta versie.
Is dat een tijd gelimiteerde probeerversie ?, want als ik bij "about" ga kijken zie ik daar staan "unregistered"
En als dat zo is, hoe registreer ik hem dan, want daar kan ik niks over terug vinden
Battery status is freeware, zie de site voor meer info:

First of all: Feel free to use BatteryStatus (free version) free of charge ! If you like BatteryStatus, you can make a donation to buy me a beer or two through PayPal by using the button below. Just pay whatever you think is reasonable.

Dus als jij wilt doneren kan dat altijd.

edit: en gebruik de beta versie, daar zit een mooie cpu scaler op :9

[ Voor 4% gewijzigd door erreen op 25-11-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
erreen schreef op zondag 25 november 2007 @ 10:03:
[...]
Battery status is freeware, zie de site voor meer info:

First of all: Feel free to use BatteryStatus (free version) free of charge ! If you like BatteryStatus, you can make a donation to buy me a beer or two through PayPal by using the button below. Just pay whatever you think is reasonable.

Dus als jij wilt doneren kan dat altijd.
Dat deel had ik begrepen, maar dat gaat over de 0.04 versie :)

Het gaat mij om de 1.04 Advanced Edition, waar bij staat.

If you want to take part in beta-program, you MUST:
- Register at xda-devlopers.com and download the latest version THERE (EVEN IF ITS THE SAME BUILD !!!).

Is dat nou Freeware of Shareware, of is dat Freeware zolang het een Beta is. <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

das gewoon freeware :Y

als je je registeert op die site heb je meer download privileges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
marcel-o schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:18:
das gewoon freeware :Y

als je je registeert op die site heb je meer download privileges
Helder antwoord, thanks 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N3oC
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:47
Ik heb vorige week bij KPN een HTC Touch besteld, ik verwacht hem komende week. Alleen weet ik nu niet of ik de oude (64/128mb) of de nieuwe (128/256mb). Hier ben ik toch wel benieuwd naar!

Weet iemand welke momenteel worden uitgeleverd, in artikelen die ik heb gelezen gaat het om O2 en T-Mobile die de nieuwe versie zijn gaan leveren (vanaf begin afgelopen week) maar hoe zit het met kpn (en andere providers?)

https://www.linkedin.com/in/coenversluis || http://www.judovianen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 26-02 21:08
Vraagje,

Welke bluetooth remote software kan powerdvd 7 aan?
Ik heb Jaylee remote control nu, en ding werkt echt perfect. http://www.jaylee.org/RemoteControl/
Werkt erg vlot en gemakkelijk. Zelfs Vista volume regeling, alles met de pijltjestoetsen van de Touch.
Alleen PowerDVD 7 reageerd niet jammergenoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:37:
Hallo iedereen,

Heb verleden week een Touch aangekocht en ben momenteel het volledige Touch topic aan het doorlezen. (zit nu in deel 2 ergens in pagina 40 ofzo). Werkelijk super dat er zulke nuttige tips en info/feedback gegeven wordt... heb er al veel van geleerd!

In principe ben ik iemand die steeds eerst alles leest en vervolgens dan pas dingen probeer, maar aangezien het Touch topic zo gigantisch groot is, denk ik dat het nog een paar weken zal duren eer ik jullie ingehaald heb. Vandaar dat ik nu even voorsteek met de volgende vraag:

Samen met de touch heb ik een externe GPS receiver gekocht. (keychain model http://www.smartphoneshop...irf-iii-gps-receiver.html)

Welke navigatie software is volgens jullie de betere? (in deel 2 komen er mensen aan bod die problemen hebben met TT6 en ook in de winkel zei de verkoper me dat TT gevraagd had om de accessoire bundel met de Touch eruit te halen wegens 'redenen')

Op de website staat dus de Touch enkel verkrijgbaar met Route 66. Voor mij geen probleem, maar is deze software gelijkwaardig aan TT of is er 1 van beide werkelijk superieur? Of is er intussen misschien al een oplossing voor de mensen met TT problemen op hun Touch?

Nogmaals, ik ben de volledige Touch thread aan het doornemen maar ik zou graag volgende week de software gaan halen en had graag even geweten welke aan te raden is voor de Touch.

Alvast bedankt en nu ga ik weer even naar Deel 2 om verder te lezen! :)
Iemand? Zou morgen de gps software moeten gaan halen en had graag jullie raad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:51:
[...]

Iemand? Zou morgen de gps software moeten gaan halen en had graag jullie raad :)
Als je er wat aan hebt, ik heb route 66 in de bestelling staan bij de pdashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple

Timple

[...]

Ik draai hier TomTom, draait prima.
Heb ervaring met veel gps-systemen, maar R66 niet, dus kan niet vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
TomTom Navigator 6.010 (7720) werkt probleemloos...
Geen ervaring met andere navigatiesoftware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple

Timple

Nu zelf een vraag:

Ik gebruik de tray-iconen van Battery-status. Rechtsonder staan dus bij mij drie icoontjes. Daar wordt echter een hele regel voor gebruikt. Als ik nu een drukke agenda heb, past ie er dus niet op.

Is het op de een of andere manier mogelijk om de 'Today-items' te laten overlappen, of om tray-icoontjes te krijgen zonder een hele regel kwijt te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timple schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:35:
Nu zelf een vraag:

Ik gebruik de tray-iconen van Battery-status. Rechtsonder staan dus bij mij drie icoontjes. Daar wordt echter een hele regel voor gebruikt. Als ik nu een drukke agenda heb, past ie er dus niet op.

Is het op de een of andere manier mogelijk om de 'Today-items' te laten overlappen, of om tray-icoontjes te krijgen zonder een hele regel kwijt te zijn?
Tip 31 uit de topicstart levert je al heel wat schermwinst op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Steeds als ik operamnini probeer te installeren in java krijg ik deze foutmelding: java.null.exception (of iets wat er op lijkt)
Ik heb de touch dual rom 2.21

Hoe kan ik dit oplossen?
want operamini is het beste voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:06:
[...]

Staan alle contacten op de sim?
Is het mogelijk probleemloos de verbinding te verbreken vanaf de Touch alvorens men de auto verlaat?

Heeft u gebeld met HTC support?

* Chris.nl is het weekend weg.. Succes verder.
Hallo Chris,

Ja, alle nodige contacten ook op de SIM. De "carkit" werkt dus feilloos wat dat betreft.
Het is echter niet mogelijk de verbinding te verbreken op een goede manier, namelijk met herstel van de normale telefoonfunctie zonder soft reset.

Neen, ik belde nog niet naar HTC support. Zal ik doen.

Groeten en hopelijk was je weekend ok..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 10:02
Beste mede-Touchers

Ik heb nu al meer als een maand mijn HTC Touch, vandaag heb ik eindelijk een keer de Slide To Unlock geinstalleerd, maar als ik deze aanheb samen met de vergrendening (code intoetsen voordat je hem kan gebruiken) krijg ik een heel raar beeld. Als ik de telefoon dan na bijvoorbeeld 5 minuten wil gebruiken krijg ik helemaal geen beeld meer, moet ik softreset doen. Als ik hem korter gebruik krijg ik de ontgrendelings toesten (code intoetsen) door het Slide 2 Unlock scherm heen.. Kortom het werkt gewoon niet echt samen. Is hier toevallig een oplossing voor?

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een programmatje om je route op te nemen via gps.
Voor de Nokia's is er Nokia Sports Tracker.

Maar is er ook zo iets voor de Touch?

Ik wil er mn route die ik rij, fiets, wandel, of ren dus op kunnen slaan en het liefst ook nog kunnen opslaan in kml bestand (google earth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:44:

Ik wil er mn route die ik rij, fiets, wandel, of ren dus op kunnen slaan en het liefst ook nog kunnen opslaan in kml bestand (google earth)
http://www.allaboutphones...viewtopic.php?f=48&t=1356

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waaaaah kheb echt een uur gezocht op die pagina :S haha dankje dit is precies wat ik bedoelde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klankima
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik heb de Orange SVP P3450 Touch (deze heb ik ongeveer een maand geleden unlockt)
Nu kan ik er ineens niet meer mee bellen of gebelt worden, meestal geen ontvangst met de provider maar ook als ik wel ontvangst heb krijg ik geen verbinding.
Doe ik mijn Orange simkaart in een ander toestel kan ik er wel mee bellen.
En als ik bijvoorbeeld een simkaart van Kpn in mijn Touch doe kan ik er wel mee bellen.
Dit alles natuurlijk wel op een plek waar ik altijd wel kon bellen met Orange.
Heb al een paar keer een harde reset gedaan.
Wie heeft er een idee wat dit kan wezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat in de comm manager wel je phone(telefoon) optie zonder kruisje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klankima
  • Laatst online: 30-11-2021
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:36:
staat in de comm manager wel je phone(telefoon) optie zonder kruisje?
Ja, kan met een andere simkaart wel bellen, dus denktje dat de simkaart niet goed is
maar als ik deze in een andere telefoon doe doet deze het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm... geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Laatst online: 20-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:44:

Ik gebruik Trackr, om mijn route achteraf in Google earth te kunnen bekijken. Werkt prima!
http://www.trackr.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke is nu eigelijk de beste nederlandse rom voor de touch zijn er mensen die er al hebben geprobeerd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:04:
welke is nu eigelijk de beste rom voor de touch zijn er mensen die er al hebben geprobeerd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=345686

ik heb deze er op gezet en werkt prima op de mijne:

HTC Touch (Soft Black& Pure White) ROM Code (2.20.707.1B WWE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Klankima: ik heb met een vorige telefoon hetzelfde probleem gehad. Nadat ik vier keer bij telefoonwinkels heen en weer was gestuurd van de winkel naar mijn operator en terug (Telfort) bleek dat mijn simkaart een beetje corrupt was, waardoor dat probleem ontstond. Het was opgelost met een nieuw simkaartje (met hetzelfde abo en nummer, natuurlijk!). Zorg dat ze je even helpen bij een goede telefoonwinkel. Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:10:
Ik heb net even die HTC Equalizer geinstalleerd, maar deze werkt helaas niet. Ik had op mijn Compact altijd Bass & Treble, een klein programmatje, werkte heel simpel, maar ook erg goed. Is er zo'n programmatje voor WM6? Want de geluidskwaliteit zoals hij nu is is echt niet te doen als mp3 speler...

Ik heb trouwens ook GSplayer geinstalleerd, maar die werkt niet helemaal goed met wm6 geloof ik, ik mis de onderkant van het schermpje (heb de wm5 en wm6 versies geprobeerd, heeft iemand een werkende?)
PocketMusic is wel een handige player met ingebouwde equalizer. Heb er pas een Touch-skin voor gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://koensi.nl/files/Screen009.jpg

Skin kan je hier downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N3oC
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:47
N3oC schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:32:
Ik heb vorige week bij KPN een HTC Touch besteld, ik verwacht hem komende week. Alleen weet ik nu niet of ik de oude (64/128mb) of de nieuwe (128/256mb). Hier ben ik toch wel benieuwd naar!

Weet iemand welke momenteel worden uitgeleverd, in artikelen die ik heb gelezen gaat het om O2 en T-Mobile die de nieuwe versie zijn gaan leveren (vanaf begin afgelopen week) maar hoe zit het met kpn (en andere providers?)
Ik quote even mijzelf omdat ik intussen (n)iets heb gevonden.

Ik heb intussen in de bedrijfs info van kpn alleen de oude touch kunnen vinden :( (handig dat soort systemen) maar de laatste update is van juli/augustus helaas.

Hebben andere tweakers misschien meer info?

https://www.linkedin.com/in/coenversluis || http://www.judovianen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die de wheater tab (op het home screen) al veranderd hebben in iets anders of weet er iemand hoe je die kan uitschakelen?

Ik gebruik deze eigenlijk niet maar klik er wel geregeld perongeluk op met als gevolg hij telkens een gprs verbinding aanmaakt zonder ik het wens (ja ik weet dat je gprs kan uitschakelen maar dat wil ik niet) met als gevolg dat de ongepaste gprs verbindingen mijn factuur 20€ heeft doen oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:44:
waarschijnlijk heb ik het wiel opnieuw uitgevonden en is het oud nieuws, maar mocht je ipv de suffe geluidjes bij meldingen een mp3tje of gedeelte daarvan als sms-toon (of herinnering, etc) willen moet je even het volgende doen:

Kies je mp3tje of geluid wat je wil en sla hem op als ringtone (makkelijk via de htc audiomanager), kopieer hem vervolgens met totalcommander oid (met verkenner werkt het niet), vanuit de map rings (in de windowsfolder) naar de windowsfolder zelf, en vervolgens kun je hem kiezen als sms geluid.

gr brainz
Wat bedoel je met "de windows folder zelf"? Bedoel je gewoon in de map windows?
Dat heb ik nu geprobeert, maar ik kan hem nog niet kiezen als wekker geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Nu online

SaN

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:31:
[...]

PocketMusic is wel een handige player met ingebouwde equalizer. Heb er pas een Touch-skin voor gemaakt:

[afbeelding]

Skin kan je hier downloaden
Bedankt, die ga ik even proberen. Ik heb trouwens ook gelezen dat het geluid al een heel stuk beter wordt met een betere headset. Ik heb nu goede oordopjes besteld en zo'n mini usb (de goede/dure) --> 3,5 mm jack converter. Ik hoop dat dit alles bij elkaar toch nog een goede mp3speler vormt.

edit: Volgens mij werkt de equalizer niet, ik hoor geen verandering... Iemand die dit al is gebruikt heeft?

[ Voor 8% gewijzigd door SaN op 25-11-2007 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:45:
Zijn er mensen die de wheater tab (op het home screen) al veranderd hebben in iets anders of weet er iemand hoe je die kan uitschakelen?

Ik gebruik deze eigenlijk niet maar klik er wel geregeld perongeluk op met als gevolg hij telkens een gprs verbinding aanmaakt zonder ik het wens (ja ik weet dat je gprs kan uitschakelen maar dat wil ik niet) met als gevolg dat de ongepaste gprs verbindingen mijn factuur 20€ heeft doen oplopen.
start - programs - system tools - advanced configuration - home - en daar kan je ze aan of uit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:53:
[...]

Bedankt, die ga ik even proberen. Ik heb trouwens ook gelezen dat het geluid al een heel stuk beter wordt met een betere headset. Ik heb nu goede oordopjes besteld en zo'n mini usb (de goede/dure) --> 3,5 mm jack converter. Ik hoop dat dit alles bij elkaar toch nog een goede mp3speler vormt.

edit: Volgens mij werkt de equalizer niet, ik hoor geen verandering... Iemand die dit al is gebruikt heeft?
Bij mij werkt de equalizer wel hoor! Je moet hem natuurlijk wel eerst instellen he, via Menu -> Equaliser Opties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 20:46

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:45:

Op XDA heeft iemand een tool ontwikkeld waarmee je alle tabs van de Touch home plugin kan wijzigen etc.

Kijk hier maar eens: Link

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:48:
[...]

Wat bedoel je met "de windows folder zelf"? Bedoel je gewoon in de map windows?
Dat heb ik nu geprobeert, maar ik kan hem nog niet kiezen als wekker geluid.
Ik heb hem als wekker niet geprobeerd, het ging vooral om sms geluiden, ik bedoel inderdaad gewoon de losse windows folder.

gr brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Laatst online: 11-08 01:33
Hoe zit het eigenlijk met mp3's luisteren via een oortelefoon?

Normaal moet je een 3,5 mm jack hebben om daar je oortelefoon in te steken. Echter gebruiken ze hier een mini usb ingang.

Is er een omvorm kabeltje zodat ik mijn apple oortelefoon kan gebruiken? (denk nu niet verkeerd over me ik ben een windows mobile fan hoor en geen apple fan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kami124 schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:38:
Hoe zit het eigenlijk met mp3's luisteren via een oortelefoon?

Normaal moet je een 3,5 mm jack hebben om daar je oortelefoon in te steken. Echter gebruiken ze hier een mini usb ingang.

Is er een omvorm kabeltje zodat ik mijn apple oortelefoon kan gebruiken? (denk nu niet verkeerd over me ik ben een windows mobile fan hoor en geen apple fan :P)
Je hebt inderdaad een omvorm kabeltje nodig, die kan je via de webshop van HTC kopen of natuurlijk via Ebay (Stuk goedkoper!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 22:58
Of 9 US dollar bij brando (tot 5 dec geen verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N3oC schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:35:
[...]

Ik quote even mijzelf omdat ik intussen (n)iets heb gevonden.

Ik heb intussen in de bedrijfs info van kpn alleen de oude touch kunnen vinden :( (handig dat soort systemen) maar de laatste update is van juli/augustus helaas.

Hebben andere tweakers misschien meer info?
Helaas heb ik geen nieuwe informatie voor jou. Ik zit ongeveer met hetzelfde probleem, maar dan net iets lastiger. Ik heb namelijk vorige week mijn HTC Touch ontvangen. Het gaat hier om de oudere versie, dus met 64/128mb. Nu heb ik gemerkt dat er een heel klein krasje onder het scherm zit. Uiteraard heb ik dit meteen gemeld bij PDAshop.nl en ze hebben hier een melding van gemaakt.

Ik kan het toestel nu opsturen om vervolgens deze om te ruilen. Echter je begrijpt wel, dat ik deze HTC Touch natuurlijk alleen wil omruilen tegen de nieuwere versie. Het is zo'n klein krasje dat ik het niet waard vind om mijn telefoon een x aantal weken kwijt te zijn, tenzij deze wordt omgeruild tegen de 128/256 mb versie.

Ik heb al heel wat informatie proberen te bemachtigen, maar helaas kon zowel HTC als PDAshop.nl mij geen toezegging doen. Ik moest het maar opsturen en afwachten. Mijn beslissing moet ik voor woensdag hebben gemaakt. Lastig, lastig, lastig ...

Edit;

PDAShop heeft mij net gemeld dat ze pas in 2008 de upgrade versie van de HTC Touch gaan leveren. Omruilen zit er voor mij niet in dus. Dan hou ik mijn huidige toestel. Dan maar iets trager, ben er opzich best blij mee.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu een paar roms geprobeerd maar zou het niet kunnen om in de startpost ook de nederlandse roms te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Iemand enig idee of het mogelijk is om met Opera Mini Beta 4 youtube filmpjes te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:42:
heb nu een paar roms geprobeerd maar zou het niet kunnen om in de startpost ook de nederlandse roms te zetten
Het is niet toegestaan op GoT om links naar verschillende ROMs te plaatsen. Ik heb in de startpost wel links geplaatst naar XDA en AllAbout Phones.

Ik ben persoonlijk van mening dat iemand die een andere ROM op zijn Touch wil zetten eerst eens goed die twee sites door moet lezen. Uiteraard mag er wel gediscussieerd worden over de ROMs en over de inhoud/werking ervan.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke is ergens wel waar natuurlijk

maar GPRSMonitor_2.4.5.b938 wil bij mij niet meer installeren is er niet een ander progje dat het zelfde doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:12:
oke is ergens wel waar natuurlijk

maar GPRSMonitor_2.4.5.b938 wil bij mij niet meer installeren is er niet een ander progje dat het zelfde doet
Jawel, batterystatus kan ook je gprs verbinding monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

(jarig!)
smeerbartje schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:49:
Iemand enig idee of het mogelijk is om met Opera Mini Beta 4 youtube filmpjes te bekijken?
Via YouTube Mobile kan dit wel, dan openen de filmpjes in het "streaming media" programma geloof ik. Maar op YouTube Mobile staan heel erg weinig filmpjes...
Dit sluit ook aan bij mijn vorige post [waarop niemand inging :P], over het feit dat als je Flash Player installeert op de Touch, je in zowel IE als in Opera nog steeds geen Flash-bestanden kan zien.

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Vraagje,
Wanneer je een wallpaper instelt krijgt hij niet de 'echte' kleuren, het lijkt wel of er een 50% doorzichtige witte laag overheen gaat. Wanneer je een geheel zwart plaatje gebruikt wordt deze grijs.
Iemand een oplossing?

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Xurk schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:09:
[...]

Via YouTube Mobile kan dit wel, dan openen de filmpjes in het "streaming media" programma geloof ik.
dit werkt bij mij niet trouwens :/
heb het vaak geprobeerd,
maar hij blijft gewoon hangen in
dat streamingmedia gedeelte
en dan kan pagina niet openen.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

(jarig!)
Trouwens nog iets anders:

Aanstaande woensdag moet ik een presentatie geven voor een bedrijf waarbij ik een prototype wat ik aan het maken ben voor mijn minor toon. Hierbij maak ik gebruik van een programma wat ik op mijn Touch geïnstalleerd heb en speciale mobiele webpagina's die ik gemaakt heb.
Nu leek het mij handig om mijn Touch op de laptop aan te sluiten en mijn beeldscherm op de beamer te tonen, zodat het publiek kan volgen wat ik aan het doen ben op de Touch in plaats van dat ik langs iedereen moet lopen met dat ding.

In de OP staat wel een programma waarmee je screenshots kan maken van je Touch-scherm, maar is het daarmee ook mogelijk om zeg maar "streaming" beeld van je Touch op de computer te tonen? Zo nee, is er een ander programma waarmee dit wel mogelijk is? Zou wel erg vet zijn :)
Anders wordt het maar steeds screenshots maken en die dan tonen, of een webcam op mijn Touch richten tijdens de presentatie :P

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maatje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-05 12:20
Om dit te doen moet je eens kijken op www.mymobiler.com Dat is precies wat je zoekt !!! :9

Wie het laatst lacht, heeft een traag gevoel voor humor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

(jarig!)
Super bedankt! Dat moest ik inderdaad hebben, net even uitgeprobeerd en het werkt perfect :)
Ik wist dat ik er ooit in deze reeks over had gelezen, maar zocht niet op de goede termen toen ik hde QuickSearch hierboven gebruikte... dus nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Laatst online: 03-09 15:18
Ik heb een vraag over het upgraden:
Hiervoor moet je foon eerst unlocken. Daarvoor heeft DaannO in zijn handleiding 2 bestandjes staan ELF_USPL-v1.zip en enable-rapi.zip
De eerste snap ik waarom die is maar wat doet het tweede filetje? staat ook daar niet helemaal duidelijk

Tweede vraagje:
Bij het upgraden staat ook het upgraden van de Radio ROM bij. Waarom zou je dit doen? Heeft dit nu bij de touch die voor mijn gevoel altijd goed werkt op connectie gebied? Zitten hier nog andere risico's aan? Heeft iemand ook de originele T-Mobile Touch Radio ROM als backup zijnde?

Wèh zedde gij??

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.