Dank ufunk-e schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:43:
[...]
menu=>extra=>mappen beheren
pennetje 2 seconden op postvak in drukken
nieuwe map
ga naar betreffende sms=> ingedrukt houden
verplaatsen
kies map
ok
klaar**
Verwijderd
Dat had ik ook al gevonden, maar werkte helaas toch niet. Ik zat net nog ermee te kloten en hij deed het 10 seconden, maar daarna viel de verbinding wegpoepeneesje schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:42:
[...]
Uit een ander topic (werkt met de juiste gegevens ook op de HAN dus ik neem aan ook op de VU):
[...]
Erg vreemd, zal het vanmiddag nog eens even buiten proberen. Weet in elk geval nu wel dat m'n instellingen goed zijn, want anders had ik helemaal geen verbinding.
Verwijderd
Ik heb per ongeluk de map instellingen verwijderd uit de map \Windows\Startmenu. Nu kan ik mijn instellingen niet meer veranderen. Zou iemand deze map online kunnen zetten zodat ik niet mijn hele telefoon hoef te resetten?
De Enhanced versie is binnekort beschikbaar (UK)! zie hier
check de nieuwe witte mda touchIlya schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:36:
...less is more
Verwijderd
Je moet even de Navigator map van TomTom van je Telefoon naar je geheugenkaart verplaatsen. scheelt weer zo'n 4 á 5 mb geloof ik. Daarna even een nieuwe snelkoppeling maken.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:03:
Hallo,
Aangezien ik een beetje leip wordt van meldingen over te weinig geheugen etc. was ik benieuwd of het zin heeft om mijn touch leeg te gooien en een schone install te doen. Wis ik bijvoorbeeld als die Touch software als ik een harde reset geef om vervolgens WM6 over te houden?
Is het sowieso mogelijk om andere programma's van je Touch af te halen? Ik heb het dan over die tig programma's die onder het kopje "programma's" standaard zijn geinstalleerd.
Ik heb op dit moment TomTom 6 draaien en hij loopt al aardig vol.
Dank je wel alvast
Chris.nl in "HTC Touch"
Heeft iemand dat programmaatje voor het aanpassen van je pagepool nog ergens, en wil die hier online zetten??
Bij xda hebben ze die verwijderd!!
Hoe betrouwbaar / stabiel is het, dat aanpassen van de pagepool??
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Deze bedoel je waarschijnlijk.erreen schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:40:
Heeft iemand dat programmaatje voor het aanpassen van je pagepool nog ergens, en wil die hier online zetten??
Alvast bedankt.
Ik heb um maanden terug van 8mb naar 4mb veranderd, en hij doet het nog prima zo.
'k Heb eigenlijk geen verschil gemerkt, behalve dan dat er 4mb extra geheugen beschikbaar is
Hoe betrouwbaar het aanpassen van de pagepool is weet ik niet, maar 'k heb nog niet gehoord dat iemand zijn Touch ermee verprutst had. 'k Heb um zelf gebruikt zonder eerst de USPL te flashen.
Als je geen zin hebt om te registreren kan je um ook hier downloaden.
[ Voor 12% gewijzigd door Chris.nl op 20-11-2007 22:27 ]
Dat is de goeie. Bedankt.Chris.nl schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 19:34:
[...]
Deze bedoel je waarschijnlijk.
Ik heb um maanden terug van 8mb naar 4mb veranderd, en hij doet het nog prima zo.
'k Heb eigenlijk geen verschil gemerkt, behalve dan dat er 4mb extra geheugen beschikbaar is
Hoe betrouwbaar het aanpassen van de pagepool is weet ik niet, maar 'k heb nog niet gehoord iemand zijn Touch ermee verprutst had. 'k Heb um zelf gebruikt zonder eerst de USPL te flashen.
Als je geen zin hebt om te registreren kan je um ook hier downloaden.
Op AAP had ik ook al gezocht maar niet gevonden
Kreeg deze melding: De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd: pagepool
Je moet minstens 1 woord als zoekterm opgeven. Ieder woord moet minstens 3 tekens en maximum 14 tekens lang zijn, exclusief jokertekens.
Kan nu weer verder.
Whehehe.. idd, die melding kreeg ik ook.
Maar 't zijn maar 4 pagina's met software dus "handmatig" zoeken was zo gepiept
Maar 't zijn maar 4 pagina's met software dus "handmatig" zoeken was zo gepiept
Verwijderd
vraagje; ik krijg morgen mijn Touch binnen, en nu vraag ik me af of de bijgeleverde 1g microSD card voorlopig voldoende is of dat ik gelijk maar een grotere aan moet schaffen?
Kan ik later makkelijk switchen (ivm geinstalleerde progs die op de kaart staan)?
Kan ik later makkelijk switchen (ivm geinstalleerde progs die op de kaart staan)?
Gewoon 1GB gebruiken, koop je een nieuwe gewoon de hele inhoud kopiëren naar PC en op nieuwe SD kaart zetten, paden zijn hetzelfde dus werkt gewoon nog
Sowieso kunnen wij niet voorspellen of jij je Touch vol gaat zetten met muziek en films en dus al dan niet er genoeg aan hebt.
Verwijderd
Hallo dan,Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:28:
Hey,
Misschien een domme vraag die vast al eens is beantwoord, maar weet iemand hoe ik die irritante tekstballonnetjes wegkrijg die telkens verschijnen als ik de telefoon aan zet? Nog voordat ik m'n pincode in moet toetsen geeft de telefoon tig keer aan dat er "verbinding wordt gemaakt met GPRS-internet" en dat er "problemen zijn met het maken van de verbinding met de GPRS-dienst in het geregistreerde thuisnetwerk". Als ik dan met pijn en moeite tussen de meldingen door de pincode intoets is het probleem verholpen, maar vervelend is het wel
Alvast bedankt!
Tijdje geleden 't bovenstaande gevraagd. Weet niemand een oplossing hiervoor?? Word er knettergek van eigenlijk

Vandaag overigens problemen met sipchange.exe. Had PCMkeyboard ingesteld als m'n "vaste" toetsenbord, maar na opnieuw opstarten (en toen al die vervelende
groetjes
Verwijderd
nee preciesMuthas schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:42:
Gewoon 1GB gebruiken, koop je een nieuwe gewoon de hele inhoud kopiëren naar PC en op nieuwe SD kaart zetten, paden zijn hetzelfde dus werkt gewoon nogSowieso kunnen wij niet voorspellen of jij je Touch vol gaat zetten met muziek en films en dus al dan niet er genoeg aan hebt.
Eh... wat is het verschil?Ilya schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:36:
Bij Omschrijving staat nogsteeds:
Processor: TI's OMAP™ 850, 201 MHz
• Memory:
- ROM 128 MB
- SDRAM: 64 MB DDR
Wat is hier zo speciaal aan dan?
Edit:
Na ff gegoogled te hebben kwam ik dit ook tegen http://msmobiles.com/news.php/6872.html
Jammer dat ze er geen 400Mhz cpu ingestopt hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Vinze op 20-11-2007 23:10 ]
Verwijderd
ej,
Ik heb inmiddels een beetje met een Iphone mogen spelen, en ik moet zeggen dat het een leuk ding is maar dat hij zeker niet onderdoet voor de touch (Alleen al vanwege het feit dat ik men touch al een half jaar heb en de iphone nog steeds niet makkelijk verkrijgbaar is in NL) De cube van de touch en het basic menu van iphone hebben allebei wel wat en tis maar net wat je leuker vindt. Wel mooi is die safari browser, vooral relax is dat bij het zijwaarts scrollen (vind ik persoonlijk nogal zuigen op de touch) het vergelijkbaar is met de pan mode van de fotoviewer, je scrolt niet je sleept.
-Nu denk ik erover om men internet explorer te vervangen voor een andere browser, opera oid, nu wil ik graag weten wat de voordelen zijn van deze andere boven de ie, welke raden jullie aan, en is er eentje de vergelijkbaar werkt wat betrefd zijwaarts scrollen.
het tweede wat ik mooier vindt aan de iphone is de dialer skin, ik vind de belknoppen net een beetje onhandig geplaatst en je kunt wel op stoppen drukken op je scherm maar dat is ook niet alles, nu heb ik al is eerder de dialerskin van de iphone gehad en die werkte prima, maar die was standaard als clownfish
-kan iemand me helpen mis een linkje geven van de dialerskin maar dan eentje die skinnable is
voorderest touch een toptelefoon zou hem niet in willen wisselen voor de iphone, al is het alleen maar dat je met de touch meer kan aanpassen
- tot slot laatste vraag, die klok !, is er een alternatief, heb al een beetje rond gekeken maar op xda etc kon ik zo gauw ook niks vinden, hebben die nieuwe htc toestellen geen instellingen om de klok te wijzigen en zoja zijn die progs al voor de touch beschikbaar?
bvd voor de hulp
gr brainz
Ik heb inmiddels een beetje met een Iphone mogen spelen, en ik moet zeggen dat het een leuk ding is maar dat hij zeker niet onderdoet voor de touch (Alleen al vanwege het feit dat ik men touch al een half jaar heb en de iphone nog steeds niet makkelijk verkrijgbaar is in NL) De cube van de touch en het basic menu van iphone hebben allebei wel wat en tis maar net wat je leuker vindt. Wel mooi is die safari browser, vooral relax is dat bij het zijwaarts scrollen (vind ik persoonlijk nogal zuigen op de touch) het vergelijkbaar is met de pan mode van de fotoviewer, je scrolt niet je sleept.
-Nu denk ik erover om men internet explorer te vervangen voor een andere browser, opera oid, nu wil ik graag weten wat de voordelen zijn van deze andere boven de ie, welke raden jullie aan, en is er eentje de vergelijkbaar werkt wat betrefd zijwaarts scrollen.
het tweede wat ik mooier vindt aan de iphone is de dialer skin, ik vind de belknoppen net een beetje onhandig geplaatst en je kunt wel op stoppen drukken op je scherm maar dat is ook niet alles, nu heb ik al is eerder de dialerskin van de iphone gehad en die werkte prima, maar die was standaard als clownfish
-kan iemand me helpen mis een linkje geven van de dialerskin maar dan eentje die skinnable is
voorderest touch een toptelefoon zou hem niet in willen wisselen voor de iphone, al is het alleen maar dat je met de touch meer kan aanpassen
- tot slot laatste vraag, die klok !, is er een alternatief, heb al een beetje rond gekeken maar op xda etc kon ik zo gauw ook niks vinden, hebben die nieuwe htc toestellen geen instellingen om de klok te wijzigen en zoja zijn die progs al voor de touch beschikbaar?
bvd voor de hulp
gr brainz
Verwijderd
Zoek naar winvibe Werkt perfect Met vu metertjes etcmarcel-o schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:27:
iemand gehoord van n nieuwere versie van Winampaq
versie 1.0 is erg brak![]()
zo oud als sinterklaas zn kont ()
scherm kan niet uit, want dan stopt ie enzo.
Verwijderd
Ik heb ooit het Toucpal toetsenbord geïnstalleerd, maar na het verwijderen blijft de naam toch in mijn lijste met toetsenborden hangen.
Iemand hier een oplossing voor? (Soft reset na uninstall heb ik al gedaan)
Alvast bedankt.
Iemand hier een oplossing voor? (Soft reset na uninstall heb ik al gedaan)
Alvast bedankt.
Safari browser is volgens mij hetzelfde als de Picsel browser.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:11:
ej,
Ik heb inmiddels een beetje met een Iphone mogen spelen, en ik moet zeggen dat het een leuk ding is maar dat hij zeker niet onderdoet voor de touch
Wel mooi is die safari browser, vooral relax is dat bij het zijwaarts scrollen (vind ik persoonlijk nogal zuigen op de touch) het vergelijkbaar is met de pan mode van de fotoviewer, je scrolt niet je sleept.
De 1.05 versie werkt perfect op mijn touch.
Ik mag hier de directe link niet neerzetten, maar zoek via google even op picselbrowser_1_0_5_3514.cab
Hmm, allemaal dode links.. En zie dat je geen prive berichten kan ontvangen, dus maar ff zo.TifKag schreef op woensdag 21 november 2007 @ 08:18:
[...]
Safari browser is volgens mij hetzelfde als de Picsel browser.
De 1.05 versie werkt perfect op mijn touch.
Ik mag hier de directe link niet neerzetten, maar zoek via google even op picselbrowser_1_0_5_3514.cab
Zou je het bestandje willen emailen? (v-br[at]live[punt]nl)
Bvd
thx..Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:28:
[...]
Zoek naar winvibe Werkt perfect Met vu metertjes etc
ziet er ook wel aardig uit
DM staat nu aan, en je hebt mailViasco schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:29:
[...]
Hmm, allemaal dode links.. En zie dat je geen prive berichten kan ontvangen, dus maar ff zo.
Zou je het bestandje willen emailen? (v-br[at]live[punt]nl)
Bvd
Verwijderd
Heb de website van Picsel even bekeken en dat ziet er erg mooi uit, niet alleen de browser. Jammer dat er zo lastig aan te komen is. Heb via via via de cab gevonden van de browser maar weet nog niet of dat werkt. En de rest zou ik ook wel willen testen....
Ik probeer een nieuwe weerlocatie toe te voegen via het bestand HH_0409_WeatherCities, maar hoe ik het bestand ook probeer te manipuleren (downloaden/aanpassen/uploaden, rechtstreeks aanpassen via pocketnotepad etc.) werkt niet, hij blijft melden dat het bestand niet geschreven kan worden omdat het 'waarschijnlijk in gebruik is of beveiligd tegen schrijven'.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
PSN: Jorijnn
Haal het read only attribuut eraf, en edit het bestand rechtsreeks met Pocket TotalCommander.Jorijn schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:49:
Ik probeer een nieuwe weerlocatie toe te voegen via het bestand HH_0409_WeatherCities, maar hoe ik het bestand ook probeer te manipuleren (downloaden/aanpassen/uploaden, rechtstreeks aanpassen via pocketnotepad etc.) werkt niet, hij blijft melden dat het bestand niet geschreven kan worden omdat het 'waarschijnlijk in gebruik is of beveiligd tegen schrijven'.
Iemand een idee?
Probeer eerst wat in de bovenstaande post staat.
Misschien lukt het ook als je de home plugin eerst uitschakeld.
Via Start->Instellingen->Vandaag->2e tab Items
En kom je er helemaal niet uit dan kan je ook zonder de xml file aan te passen de stad en locatie aanpassen in het register.
Ga met een registery editor naar:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/HTC/HTChome/Weather/Settings
Als je daar handmatig de Location en Locationcode aanpast werkt het ook na een soft reset.
Zou niet weten waarom dat bij jou telkens misgaat of wat een oplossing kan zijn.
Had je het gelijk na de hard-reset weer, of na even tweaken?
Misschien kan je je register etc. eens opschonen met MemMaid?
MemMaid wil nog wel eens werken als wondermiddeltje....
Misschien lukt het ook als je de home plugin eerst uitschakeld.
Via Start->Instellingen->Vandaag->2e tab Items
En kom je er helemaal niet uit dan kan je ook zonder de xml file aan te passen de stad en locatie aanpassen in het register.
Ga met een registery editor naar:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/HTC/HTChome/Weather/Settings
Als je daar handmatig de Location en Locationcode aanpast werkt het ook na een soft reset.
Ik kan jou probleem met de -tekstballonnetjes niet reproduceren.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:20:
[...]
Hallo dan,
Tijdje geleden 't bovenstaande gevraagd. Weet niemand een oplossing hiervoor?? Word er knettergek van eigenlijk![]()
![]()
De klantenservice van KPN adviseert een harde reset, maar dat helpt dus niet.
Vandaag overigens problemen met sipchange.exe. Had PCMkeyboard ingesteld als m'n "vaste" toetsenbord, maar na opnieuw opstarten (en toen al die vervelende-tekstballonnetjes gekregen te hebben) werd gewoon het standaard-toetsenbord weer zichtbaar.
groetjes
Zou niet weten waarom dat bij jou telkens misgaat of wat een oplossing kan zijn.
[ Voor 54% gewijzigd door Chris.nl op 21-11-2007 10:14 . Reden: bovenstaande post eerst proberen ]
Verwijderd
NO WAY!TifKag schreef op woensdag 21 november 2007 @ 08:18:
Safari browser is volgens mij hetzelfde als de Picsel browser.
Ik heb de pixelbrowser ook even op mijn Touch gehad en heb het er weer afgegooid.
Hoewel ik zeer tevreden ben met mijn Touch, is de iPhone op deze fronten toch veel beter.
Na een aantal dagen met de iPhone rondgelopen te hebben kan ik het een beetje vergelijken,
maar alleen al het scherm, de manier van aanraken, damn wat heeft Apple een mooi product neergezet!
Tuurlijk heeft de Touch een paar voordelen op de iPhone, denk alleen al aan TomTom installeren.
Zo zijn er wel meer dingen die ik mis t.o.v. mijn Touch, maar qua design en internet browsen etc,
man daar kan de touch met pixelbrowser echt niet tegenop.
(zelf werd ik heel nerveus van het hypergevoelige pixelbrowser, zoomt wel, maar past niet aan)
Verwijderd
Misschien een hele domme vraag
Kan je tijdens het bellen gebruik maken van het toetsenbord (die van windows mobile uiteraard)???
Want stel je bent aan het bellen naar een nummer.
Ze nemen op en je krijgt zo'n welbekend bandje te horen.
Kies 1 voor ....
Kies 2 voor ....
Als het een domme vraag is hoor ik het wel
Kan je tijdens het bellen gebruik maken van het toetsenbord (die van windows mobile uiteraard)???
Kies 1 voor ....
Kies 2 voor ....
Wanneer je belt, kan je links onder een knop indrukken voor "Toetsenblok", precies wat jij wiltVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:24:
Misschien een hele domme vraag![]()
Kies 1 voor ....
Kies 2 voor ....
No animals were harmed in the making of this comment.
Bedankt, dit was inderdaad de oplossing. Misschien waard om in de startpost te vermelden?TifKag schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:58:
[...]
Haal het read only attribuut eraf, en edit het bestand rechtsreeks met Pocket TotalCommander.
PSN: Jorijnn
het is misschien een typische "gebruik Google"-vraag, maar ik heb me al een tijdje suf lopen zoeken nar een SIMPELE wekker-functie. De huidige wekker op m'n Touch is verrot. Een simpele snooze is met een slaperige kop niet te doen waardoor het allemaal niet lekker loopt en de notification queue vol begint te lopen met 'snoozingen'. 
Iemand een simpele wekker in de aanbieding die het volgende kan:
- Snooze (10 minuten o.i.d.)
- Voor elke dag van de week een wekker instellen.
- De notification queue niet vol laten lopen
Help!
Help!
geen last van.het is misschien een typische "gebruik Google"-vraag, maar ik heb me al een tijdje suf lopen zoeken nar een SIMPELE wekker-functie. De huidige wekker op m'n Touch is verrot. Een simpele snooze is met een slaperige kop niet te doen waardoor het allemaal niet lekker loopt en de notification queue vol begint te lopen met 'snoozingen'.
Help!
ik heb het zo ingesteld:
hou de stylus op de tijdsweergave lang ingedrukt.
tabblad alarmen
daar klikken op een van de alarmpjes en die noem je "wekker".
dan ff instellen hoe laat (tijd aantikken) en op welke dagen van de week, dan het belletje even aanklikken . ik heb alle vinkjes aan.
De volgende morgen schrik je je verrot van het getril, en om te snoozen tik je op Menu, 15 minuten uitstellen (ik heb 2x staan "15 minuten uitstellen", de eerste is echter maar 10 minuten)
Als je echt wakker bent, tik je op negeren.
Juist doordat je het snoozen moet uitstellen met enkele precisie, wordt je er wakker van.
bij mij helpt het iig.
Verwijderd
Sinds gisteren ben ik ook een trotse bezitter van de HTC Touch P3450 Black NL. Tot nu toe bevalt de telefoon uitermate goed, duidelijk een stap beter dan de Qtek S200. Qua specificaties lijkt de stap niet echt groot, echter qua gebruikersgemak enorm.
Ik heb nu de Slide 2 Unlock, S2U2 v.0.72 geinstalleerd. Een prima tooltje dat helaas niet optimaal werkt onder de HTC Touch, zoals ook al staat aangegeven in de begin post. Ik zie alleen bijna niemand praten over de opties die wel in te stellen zijn om de Slide 2 Unlock redelijk tot goed te laten werken. Je kunt namelijk bij "Geluiden en Meldingen" er voor zorgen dat "Bericht in scherm weergeven" staat uitgevinkt, dit heb ik gedaan bij zowel de tekstberichten, e-mail berichten en herinneringen. Nu krijg ik wel meldingen dat er iets gebeurt, dit doormiddel van icoontjes, geluiden etc, maar het toetsenlock springt er niet af. Prima dus!
Helaas is de TouchFlow niet te locken, maar dit komt eigenlijk ook nauwelijks voor. Geen probleem dus. Zorg er overigens wel voor dat je ook echt de S2U2 v.0.7.2 installeert. De nieuwere versies nemen namelijk alleen maar meer geheugen in beslag en werken trager, en dit terwijl de extra opties helemaal niets nuttigs toevoegen. Althans, dat vind ik.
Misschien was het bovenstaande verhaal al bekend, maar ik kon het zo 123 nergens vinden.
Nu opzoek naar nieuwe leuke programma's.
Ik heb nu de Slide 2 Unlock, S2U2 v.0.72 geinstalleerd. Een prima tooltje dat helaas niet optimaal werkt onder de HTC Touch, zoals ook al staat aangegeven in de begin post. Ik zie alleen bijna niemand praten over de opties die wel in te stellen zijn om de Slide 2 Unlock redelijk tot goed te laten werken. Je kunt namelijk bij "Geluiden en Meldingen" er voor zorgen dat "Bericht in scherm weergeven" staat uitgevinkt, dit heb ik gedaan bij zowel de tekstberichten, e-mail berichten en herinneringen. Nu krijg ik wel meldingen dat er iets gebeurt, dit doormiddel van icoontjes, geluiden etc, maar het toetsenlock springt er niet af. Prima dus!
Helaas is de TouchFlow niet te locken, maar dit komt eigenlijk ook nauwelijks voor. Geen probleem dus. Zorg er overigens wel voor dat je ook echt de S2U2 v.0.7.2 installeert. De nieuwere versies nemen namelijk alleen maar meer geheugen in beslag en werken trager, en dit terwijl de extra opties helemaal niets nuttigs toevoegen. Althans, dat vind ik.
Misschien was het bovenstaande verhaal al bekend, maar ik kon het zo 123 nergens vinden.
Nu opzoek naar nieuwe leuke programma's.
HKLM\Software\HTC\Biotouch\MediaHubMini\
in there you find 3 folder's:
App1_1 == Music
App1_2 == Pictures
App1_3 == Videos
Since I have no problems with the settings for music, and i don't use the video's that much i will only explain here for the app1_2 folder, but i works exactly the same for all three
enter the App1_2 folder in wich you will find an entry called Path and a entry called Param
For this on you only need to change the Param setting in which the default location is saved
change the param setting to "-directory:\Storage Card\DCIM\100MEDIA\" without the quotes ofcourse
softreset and you are done...
Ik heb gedaan wat hierboven staat en dat werkt. M'n foto's komen in de map 100MEDIA terecht. Nu wil ik dat ze daar in de map afbeeldingen terecht komen, ik heb er dus 100MEDIA\Afbeeldingen van gemaakt. Maar de foto's komen nog steeds in de map 100MEDIA terecht. Iemand hier een oplossing voor?
in there you find 3 folder's:
App1_1 == Music
App1_2 == Pictures
App1_3 == Videos
Since I have no problems with the settings for music, and i don't use the video's that much i will only explain here for the app1_2 folder, but i works exactly the same for all three
enter the App1_2 folder in wich you will find an entry called Path and a entry called Param
For this on you only need to change the Param setting in which the default location is saved
change the param setting to "-directory:\Storage Card\DCIM\100MEDIA\" without the quotes ofcourse
softreset and you are done...
Ik heb gedaan wat hierboven staat en dat werkt. M'n foto's komen in de map 100MEDIA terecht. Nu wil ik dat ze daar in de map afbeeldingen terecht komen, ik heb er dus 100MEDIA\Afbeeldingen van gemaakt. Maar de foto's komen nog steeds in de map 100MEDIA terecht. Iemand hier een oplossing voor?
Verwijderd
SPB Time, werkt hier perfectsmeerbartje schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:38:
het is misschien een typische "gebruik Google"-vraag, maar ik heb me al een tijdje suf lopen zoeken nar een SIMPELE wekker-functie. De huidige wekker op m'n Touch is verrot. Een simpele snooze is met een slaperige kop niet te doen waardoor het allemaal niet lekker loopt en de notification queue vol begint te lopen met 'snoozingen'.
Help!
Misschien nog een \ achter Afbeeldingen.miles schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:17:
Maar dat is toch veel meer dan een standaard wekkertje of heb ik dat mis?
sorry, die staat erachter, heb hem alleen niet in de tekst gezet...
Klopt, die gegevens moeten ze nog aanpassen, maar erboven zie je wel staan 256MB, en er zit ook 128 MB RAM in als het goed is.Viasco schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:05:
[...]
Eh... wat is het verschil?
Bij Omschrijving staat nogsteeds:
Processor: TI's OMAP™ 850, 201 MHz
• Memory:
- ROM 128 MB
- SDRAM: 64 MB DDR
Wat is hier zo speciaal aan dan?
Edit:
Na ff gegoogled te hebben kwam ik dit ook tegen http://msmobiles.com/news.php/6872.html
Jammer dat ze er geen 400Mhz cpu ingestopt hebben.
Een waarschuwing voor diegene met een Touch Enhanced. Het schijnt dat aangepaste roms die ontwikkeld zijn voor de standaard Touch (128/64) niet functioneren op de Touch Enhanced (256/128). Hou hier rekening mee.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Ik ben nog steeds erg blij met mn touch! steeds vind ik weer nieuwe leuke dingen uit! nu kwam ik er bijvoorbeeld achter dat je google maps/earth erop kan installeren, altijd leuk om her en der rond te kijken!
Vrienden van mij hebben de LG prada, maar dat vind ik echt een baggerding als je het vergelijk met de touch!
Vrienden van mij hebben de LG prada, maar dat vind ik echt een baggerding als je het vergelijk met de touch!
Verwijderd
Ik heb RemoteAmp nu draaien.
Werkt echt stukken beter dan Salling Clicker. Als je echt alleen een Winamp Remote (en tevens Itunes remote) zoekt, dan is RemoteAmp echt een aanrader.
1 klein nadeel, het is een betaalde versie.
Werkt echt stukken beter dan Salling Clicker. Als je echt alleen een Winamp Remote (en tevens Itunes remote) zoekt, dan is RemoteAmp echt een aanrader.
Werkt dit ook voor iTunes op de mac?Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:25:
Ik heb RemoteAmp nu draaien.
edit/
Ik zie wel een mac download op hun site. Zal het morgen eens een slinger geven.
[ Voor 10% gewijzigd door vacuumcleaner op 21-11-2007 19:51 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Helaas mijn download werkt niet. Mag ik een e-mail van je op downloader35[apenstaartje]hotmail[punt]com Alvast heel erg bedankt :-)[b][message=29124538,noline]Ik mag hier de directe link niet neerzetten, maar zoek via google even op picselbrowser_1_0_5_3514.cab
http://www.typhone.nl/pda/HTC/50/htc-touch-p3450.html
Zie ik nu iets over het hoofd, of is hij gewoon zo goedkoop?
Hij's idd goedkoop, alleen zo goedkoop had ik hem nog niet gezien (wel 50 euro duurder). Maar kan best wel dat ze de prijs hebben verlaagt om snel de nieuwe HTC Touch binnen te krijgen.Viasco schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:03:
http://www.typhone.nl/pda/HTC/50/htc-touch-p3450.html
No animals were harmed in the making of this comment.
Ik heb net m'n touch een harde reset uitgevoerd om alles lekker leeg te maken, nu ik weet wat ik er ongeveer op wil.
Ik heb vanaf vandaag ook een nieuwe provider KPN
Wifi, GPRS alles werkt, behalve ...........
email ophalen. Hij vraagt steeds om een wachtwoord voor binnenkomed email??
Nooit een wachtwoord o.i.d. opgegeven, en als ik wat invul accepteerd ie dat natuurlijk niet.
Dit had ik van te voren nooit Kon gewoon emails ophalen.
Iemand een idee / oplossing??
edit: door een spontane ingeving opgelost
Ik heb vanaf vandaag ook een nieuwe provider KPN
Wifi, GPRS alles werkt, behalve ...........
email ophalen. Hij vraagt steeds om een wachtwoord voor binnenkomed email??
Nooit een wachtwoord o.i.d. opgegeven, en als ik wat invul accepteerd ie dat natuurlijk niet.
Dit had ik van te voren nooit Kon gewoon emails ophalen.
Iemand een idee / oplossing??
edit: door een spontane ingeving opgelost

[ Voor 5% gewijzigd door erreen op 21-11-2007 22:59 ]
Je hebt mailVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 20:13:
[...]
Helaas mijn download werkt niet. Mag ik een e-mail van je op downloader35[apenstaartje]hotmail[punt]com Alvast heel erg bedankt :-)
Verwijderd
Jij ook.. twee zelfs
Andere vraag: kan de kalender ook worden aangepast dat het kleurenschema beter past bij de Touch? Ik heb OtO al geïnstalleerd maar dat vind ik geen vervanger van de kalender. Eerder een aanvulling.
Andere vraag: kan de kalender ook worden aangepast dat het kleurenschema beter past bij de Touch? Ik heb OtO al geïnstalleerd maar dat vind ik geen vervanger van de kalender. Eerder een aanvulling.
Even een vraag voor keuze navigatie:
Welke navigatie moet ik aanschaffen??
- Route 66 (getest en ondersteund door Route 66)
- TomTom 6 (niet getest en niet ondersteund door TomTom)
Ik heb een sterke voorkeur voor TomTom, maar zonde van de € 129,00 als het niet werkt!!
Alvast bedankt
Ik heb een sterke voorkeur voor TomTom, maar zonde van de € 129,00 als het niet werkt!!
Alvast bedankt
Verwijderd
Ik ben heel tevreden met mijn HTC Touch , maar heb nog een probleempje.
Ik krijg flash player maar niet op mijn toestel.
ik heb gwn het .cab bestandje gedownload en op mijn toestel gezet en dan uitgevoerd.
er komt op dat de installatie succesvol is voltooid , maar ik kan nog steeds geen flash files openen
en ik vind flash player nergens terug , ook niet bij programma's ofzo...
wat moet ik doen ???
kent iemand nog goede gratis games voor de HTC Touch ( heb google al gebruikt en vind niet echt een antwoord)?
ik heb gwn het .cab bestandje gedownload en op mijn toestel gezet en dan uitgevoerd.
er komt op dat de installatie succesvol is voltooid , maar ik kan nog steeds geen flash files openen
wat moet ik doen ???
kent iemand nog goede gratis games voor de HTC Touch ( heb google al gebruikt en vind niet echt een antwoord)?
Even een kort vraagje;
Ik krijg geen melding als ik een nieuwe email heb, nu heb ik van alles geprobeerd met instellingen, kan iemand mij precies vertellen hoe het hem is gelukt een melding (trillen) te krijgen?
Thanks alvast...
Ik krijg geen melding als ik een nieuwe email heb, nu heb ik van alles geprobeerd met instellingen, kan iemand mij precies vertellen hoe het hem is gelukt een melding (trillen) te krijgen?
Thanks alvast...
Ik heb Route 66 PPC Navigate 7 draaien, en totaal geen klachten... heb geen ervaring met TomTom. Als ik de berichten/problemen hier allemaal lees mbt TomTom, zou ik toch zeker voor Route 66 gaan.erreen schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:43:
Even een vraag voor keuze navigatie:
Alvast bedankt
Maar waarom voorkeur voor TomTom? Omdat het meest gangbaar is?
Ik heb ervaring met TomTom autonavigatie (dus niet op een PPC o.i.d.) en dat is mij altijd goed bevallen. Met Route 66 heb ik geen ervaringen.ToolRules schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:22:
[...]
Ik heb Route 66 PPC Navigate 7 draaien, en totaal geen klachten... heb geen ervaring met TomTom. Als ik de berichten/problemen hier allemaal lees mbt TomTom, zou ik toch zeker voor Route 66 gaan.
Maar waarom voorkeur voor TomTom? Omdat het meest gangbaar is?
Wat ook een + van Route 66 is, is de gratis TMC functie (via GPRS)
Iig goed te horen dat je positief bent over Route 66
Met NOData kan je voorkomen dat er een gprs verbinding wordt gemaakt.erreen schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:45:
Nog een vraagje:
NOGPRS geinstalleerd, maar als ik het GPRS wil afsluiten dan blijft de verbinding gewoon open.
(krijg melding dat je handmatig de verbinding moet verbreken ?)
Iemand ervaring mee?
Het tooltje is niet gemaakt om je actieve gprs verbinding te verbreken.
Dus op het moment dat je een gprs verbinding (bv vodafone) disabled, en hij staat nog aan dan geeft ie netjes de melding dat je de verbinding handmatig moet verbreken.
Start->Instellingen->Geluiden en Meldingen->2e tab Meldingen->Sjoerd001 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:48:
Even een kort vraagje;
Thanks alvast...
Selecteer de gebeurtenis: Berichten:Nw. e-mail
Vink Trillen aan. Je kan evt. ook een geluid instellen.
[ Voor 29% gewijzigd door Chris.nl op 22-11-2007 11:25 ]
En ja hoor, vanmorgen had ik het weer. Ik had maar 1 wekker aangezet die om 07.00 uur af moest gaan. Dit deed de wekker ook, waarna ik op 'menu' drukte en vervolgens op 15 minuten. De wekker ging netjes na 15 minuten af, waarna ik NOGMAALS wilde snoozen... ik herhaalde de voorgaande stappen, maar helaas: m'n Touch raakte helemaal in de war. Hij begon te piepen na vijf minuten, vervolgens weer na 10 minuten. Kortom: het lag niet aan mij
.
Wie o wie heeft een linkje naar een echt SIMPELE wekker functie??
Oké dan, dan heb ik het de werking van NODATA verkeerd geintepreteerd. Bedankt.Chris.nl schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:20:
[...]
Met NOData kan je voorkomen dat er een gprs verbinding wordt gemaakt.
Het tooltje is niet gemaakt om je actieve gprs verbinding te verbreken.
Dus op het moment dat je een gprs verbinding (bv vodafone) disabled, en hij staat nog aan dan geeft ie netjes de melding dat je de verbinding handmatig moet verbreken.
Ik heb een tijdje geleden hetzelfde geprobeerd, Flash voor mobiele toestellen gedownload en geïnstalleerd, maar zowel in IE als in Opera kon ik nog steeds geen Flash-bestanden zien. Toen heb ik maar gewoon het programma ge-deïnstalleerd, aangezien het in vergelijking met andere programma's enorm veel ruimte in beslag nam.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:47:
Dus ik ben ook wel benieuwd of er iemand iets hierop weet
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X
Ik denk dat er meer mensen zijn die géén problemen hebben gehad met het installeren van tomtom6.ToolRules schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:22:
[...]
Als ik de berichten/problemen hier allemaal lees mbt TomTom, zou ik toch zeker voor Route 66 gaan.
De meest gemaakte fouten zijn:
- het gebruiken van een oudere versie dan 6.030;
- op een verkeerde locatie opslaan van de kaarten (of verkeerde naamgeving)
...less is more
Verwijderd
vraagje,
Weet iemand of je de oplader van de tomtom one 3de generation te gebruiken is bij de htc touch.
Bespaart me weer een auto oplader
.
Merci
Weet iemand of je de oplader van de tomtom one 3de generation te gebruiken is bij de htc touch.
Bespaart me weer een auto oplader
Merci
USB == USB volgens mij, dus dat moet geen probleem zijn. Zo gebruik ik de Tomtom V2 autolader om mijn HTC Touch op te laden; ideaal!
ik gebruik de USB lader van mijn USB GPS muisje, werkt ook prima
PSN ID: Svennie-NL
Ik weet dat deze vraag waarschijnlijk al een aantal keer is beantwoord maar ik kan zo geen duidelijk antwoord vinden op de vraag.
Wat is volgens jullie de beste en simpelste Nederlandstalige ROM voor de Touch???
Ik zoek een ROM die:
Wat is volgens jullie de beste en simpelste Nederlandstalige ROM voor de Touch???
Ik zoek een ROM die:
- Nederlandstalig is
- Geheugen vriendelijker is dan de T-Mobile Rom
- Office 2007 standaard?
- Voor de rest niet te veel andere programma's
- Bovenal betrouwbaar en stabiel is...
Wèh zedde gij??
Verwijderd
K heb het HTC album op me touch gezet Maar werkt niet
Werkt het bij jullie wel ? Heb gewoon nl rom en ook de nl versie geinstalleerd
Eerste keer wou ie opstarten Liep al gelijk vast, weer weggehaald en opnieuw maar
nu wil ie helemaal niet opstarten Heb hem op me geheugenkaart en op me touch zelf geprobeerd
Werkt het bij jullie wel ? Heb gewoon nl rom en ook de nl versie geinstalleerd
Eerste keer wou ie opstarten Liep al gelijk vast, weer weggehaald en opnieuw maar
nu wil ie helemaal niet opstarten Heb hem op me geheugenkaart en op me touch zelf geprobeerd
Ik heb de laatste tijd veel problemen met het synchen met m'n tweede computer. Op het moment dat ik de kabel erin stop, verschijnt de volgende foutmelding:

Ik heb al geprobeerd om Activesync te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dit mocht niet baten. Ook heb ik alle 'relationships' verwijderd op zowel de telefoon als binnen activesync, maar helaas. Iemand nog tips??

Ik heb al geprobeerd om Activesync te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dit mocht niet baten. Ook heb ik alle 'relationships' verwijderd op zowel de telefoon als binnen activesync, maar helaas. Iemand nog tips??
Probeer eens een andere USB poort.. dat heb ik veel met twee 'extra' usb poorten in mijn systeem (front panel poorten) dat een USB HDD daar niet in wil werken, 10 keer eruit halen en weer er in steken helpt soms, maar als ik hem in een poort aan de achterkant steek werkt hij direct.
Met M'n touch nog nooit last van gehad trouwens, maar die zit dan ook standaard achterin bedenk ik me nu dus deze zin slaat weer eens nergens op
Met M'n touch nog nooit last van gehad trouwens, maar die zit dan ook standaard achterin bedenk ik me nu dus deze zin slaat weer eens nergens op
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Sorry, vergeten te melden, maar ik heb al diverse poorten geprobeerd. Snap het echt niet, de software (active sync) is gewoon geinstalleerd... dus hij zou toch gewoon een driver moeten kunnen vinden voor dat ding?
even een vraagje, heb net een mini usb ---> 3.5mm vrouwtje kabeltje gekocht, sluit ik mn hoofdtelefoontjes erop aan komt het geluid nog over de speaker van de telefoon..... kan dit niet met de touch?
Kan wel, maar daar moet je een andere kabel voor hebben, zo'n standaard ding werkt niet.T7D_Sneezy schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:56:
even een vraagje, heb net een mini usb ---> 3.5mm vrouwtje kabeltje gekocht, sluit ik mn hoofdtelefoontjes erop aan komt het geluid nog over de speaker van de telefoon..... kan dit niet met de touch?
In het boekje dat je er bij krijgt staan twee varianten daarop, een van minu usb naar hub met female 3.5 jack plug en mic daarin, en hetzelfde maar dan een blutooth versie.
Ik heb ze nog nergens in winkels gezien, maar je meot er op de een of andere manier wel aan kunnen komen
Humankind… be both.
Drivers voor het moederbord geïnstalleerd?smeerbartje schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:53:
Sorry, vergeten te melden, maar ik heb al diverse poorten geprobeerd. Snap het echt niet, de software (active sync) is gewoon geinstalleerd... dus hij zou toch gewoon een driver moeten kunnen vinden voor dat ding?
Meestal zitten daar ook USB drivers bij.
Verwijderd
Ik krijg tomtom (6.32) niet aan de praat
Ik heb de volgende bluetooth gps muis: Oasis Stein Bluetooth GPS Receiver
Tomtom is geinstalleerd.
wat ik doe:
1. start -> settings -> connections -> Bluetooth -> add new device
2. ik klik op BT GPS -> next -> passcode invoeren -> next -> dan kan ik de naam aanpassen.
3. maar ik krijg geen services die ik kan aanklikken
edit: gps muis opnieuw opgestart en toen kwam er wel serial port bij te staan
Ik heb de volgende bluetooth gps muis: Oasis Stein Bluetooth GPS Receiver
Tomtom is geinstalleerd.
wat ik doe:
1. start -> settings -> connections -> Bluetooth -> add new device
2. ik klik op BT GPS -> next -> passcode invoeren -> next -> dan kan ik de naam aanpassen.
3. maar ik krijg geen services die ik kan aanklikken
edit: gps muis opnieuw opgestart en toen kwam er wel serial port bij te staan
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 16:38 ]
Alle drivers waren geinstalleerd. Maar inmiddels is het probleem verholpen. Het lag namelijk niet aan de telefoon zelf, maar aan mijn computer, aangezien de telefoon op een andere computer wel ge-synched kon worden. Dus wat heb ik gedaan: binnen apparaatbeheer, ALLE USB-shit verwijderd, dus alle USB-hosts, etc. Vervolgens de computer opnieuw opgestart en (automatisch) alles weer laten installeren. En voila, het werkte weer op alle usb poorten.Viasco schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:00:
[...]
Drivers voor het moederbord geïnstalleerd?
Meestal zitten daar ook USB drivers bij.
Zo'n vermoeden had ik alsmeerbartje schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:09:
[...]
Alle drivers waren geinstalleerd. Maar inmiddels is het probleem verholpen. Het lag namelijk niet aan de telefoon zelf, maar aan mijn computer, aangezien de telefoon op een andere computer wel ge-synched kon worden. Dus wat heb ik gedaan: binnen apparaatbeheer, ALLE USB-shit verwijderd, dus alle USB-hosts, etc. Vervolgens de computer opnieuw opgestart en (automatisch) alles weer laten installeren. En voila, het werkte weer op alle usb poorten.
Na het verwijderen van al die Usb apparaten gaat ie de drivers opnieuw installeren.
Ik had namelijk precies hetzelfde maar dan met me MP3 speler.
Verwijderd
Ik heb deze. Werkt prima.Spike_wolf schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:58:
[...]
Kan wel, maar daar moet je een andere kabel voor hebben, zo'n standaard ding werkt niet.
In het boekje dat je er bij krijgt staan twee varianten daarop, een van minu usb naar hub met female 3.5 jack plug en mic daarin, en hetzelfde maar dan een blutooth versie.
Ik heb ze nog nergens in winkels gezien, maar je meot er op de een of andere manier wel aan kunnen komen
hmm die van mij ziet er exact hetzelfde uit, maar hij werkt niet
nouja, jammer van het geld, en maar via de standaard doppen luisteren
Hmm, dan ben ik verkeerd geinformeerd denk ik...
Misschien dan even mee terug gaan Sneezy.. misschien dat die van jou kapot is ofzo?
Misschien dan even mee terug gaan Sneezy.. misschien dat die van jou kapot is ofzo?
Humankind… be both.
Wa dacht je van deze? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=340633Havocnl schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:40:
Ik weet dat deze vraag waarschijnlijk al een aantal keer is beantwoord maar ik kan zo geen duidelijk antwoord vinden op de vraag.
Ik zoek een ROM die:Wie helpt me een weg door het grote boze bos
- Nederlandstalig is
- Geheugen vriendelijker is dan de T-Mobile Rom
- Office 2007 standaard?
- Voor de rest niet te veel andere programma's
- Bovenal betrouwbaar en stabiel is...
DaveD
Verwijderd
Beste mensen van tweakers,
Ik volg dit topic al een tijdje en vind het een erg goed, fijn topic. Ik heb me vandaag
aangemeld omdat ik ergens niet helemaal uitkom. Het gaat over die weer - instellingen.
Ik heb dat bestandje in mijn Touch gevonden (HH_Wheathercities..) maar kan hem daar niet aanpassen. Ik weet dat dit al in het eerste deel aan bod is gekomen, maar vragen staat vrij toch?
Moet dit via de computer of via de Touch? en hoe hebben jullie dit dan voor elkaar gekregen?
Alvast bedankt
Ik volg dit topic al een tijdje en vind het een erg goed, fijn topic. Ik heb me vandaag
aangemeld omdat ik ergens niet helemaal uitkom. Het gaat over die weer - instellingen.
Ik heb dat bestandje in mijn Touch gevonden (HH_Wheathercities..) maar kan hem daar niet aanpassen. Ik weet dat dit al in het eerste deel aan bod is gekomen, maar vragen staat vrij toch?
Moet dit via de computer of via de Touch? en hoe hebben jullie dit dan voor elkaar gekregen?
Alvast bedankt
Verwijderd
is snoozealarm iets voor jou?smeerbartje schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:35:
En ja hoor, vanmorgen had ik het weer. Ik had maar 1 wekker aangezet die om 07.00 uur af moest gaan. Dit deed de wekker ook, waarna ik op 'menu' drukte en vervolgens op 15 minuten. De wekker ging netjes na 15 minuten af, waarna ik NOGMAALS wilde snoozen... ik herhaalde de voorgaande stappen, maar helaas: m'n Touch raakte helemaal in de war. Hij begon te piepen na vijf minuten, vervolgens weer na 10 minuten. Kortom: het lag niet aan mij.
http://dashapps.googlepages.com/
Ik heb hem zelf niet getest! Maar ben er nu mee bezig
Ik hoor het graag
En als tweede http://pocketland.nl/product.php?prod_id=29634 maar die heb ik nog niet geproberd die doet wel wat jij wil volgens mij
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 17:18 ]
Moet via een speciale editor, staat in de beginpost welke (commander dinges).Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:00:
Alvast bedankt
Verwijderd
Ik wil die Nederlandse versie 2.21 daarvan wel proberen.DaveD1109 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:40:
[...]
Wa dacht je van deze? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=340633
weet iemand of hij helemaal vlekkeloos werkt?
en ook, ik heb de pagepool ooit naar 4 mb verandert, krijg ik hier problemen mee met de nieuwe rom als ik hem erop zet?
Juist, exact die stappen doorloop ik en dan krijg ik geen melding. Heb het vinkje er staan, heb ook de stand op trillen enzo...? Heb echt geen idee wat ik nog meer kan aanpassen.Chris.nl schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:20:Start->Instellingen->Geluiden en Meldingen->2e tab Meldingen->
Selecteer de gebeurtenis: Berichten:Nw. e-mail
Vink Trillen aan. Je kan evt. ook een geluid instellen.
Ik heb ot nu toe geen probleem ondervonden.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:11:
[...]
Ik wil die Nederlandse versie 2.21 daarvan wel proberen.
weet iemand of hij helemaal vlekkeloos werkt?
en ook, ik heb de pagepool ooit naar 4 mb verandert, krijg ik hier problemen mee met de nieuwe rom als ik hem erop zet?
DaveD
Verwijderd
en heb jij de pagepool ook aangepast van te voren?DaveD1109 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:15:
[...]
Ik heb ot nu toe geen probleem ondervonden.
en hoe groot is de kans dat je hem doodflasht?
En mopet je eerst een hard reset doen voor het flashen?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 18:27 ]
dat van die NL roms..
vet
maargoed, ik snap t verschil niet tussen de versies
als je t nieuwste van t nieuwste wilt hebben neem je toch degene met het hoogste getal??
en hoe backup ik mn eigen rom
vet
maargoed, ik snap t verschil niet tussen de versies
als je t nieuwste van t nieuwste wilt hebben neem je toch degene met het hoogste getal??
en hoe backup ik mn eigen rom
[ Voor 9% gewijzigd door marcel-o op 22-11-2007 18:40 ]
Het forum heeft ook een zoekfunctie, want het is al talloze keren uitgelegd.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:00:
Alvast bedankt
Maar hier komt hij nog een keer.
Haal het read only attribuut van het weatherclass bestand af, en edit het bestand rechtstreeks met Pocket TotalCommander
Verwijderd
maak een kopie van het bestand op je pc, pas het aan met kladblok en sla het weer op ZetVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:00:
Alvast bedankt
dat bestand op je ppc en kopieer het met total commander naar de windowsmap en het werkt Succes !
Verwijderd
Ik zal dat eens proberen, bedankt!Chris.nl schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:02:
[...]
Ik kan jou probleem met de -tekstballonnetjes niet reproduceren.
De tekstballonnetjes kwamen ook weer op, na een harde reset en nadat optie pincode had ingesteld. Het lijkt wel alsof de telefoon direct verbinding zoekt met het GPRS-netwerk, nog voordat windows mobile goed en wel is opgestart. De uiteindelijke verbinding komt vervolgens tot stand nadat ik de pincode heb ingetoetst, tussen de meldingen door. Ik heb net de optie "SIM-kaart beveiligen met pincode" uitgezet, een soft-reset uitgevoerd. Dit hielp wel een beetje: nu alleen nog de melding dat er een GPRS-verbinding tot stand wordt gebracht. De melding dat er problemen zijn met de verbinding met het geregistreerde thuisnetwerk kwam niet meer op...............
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 19:58 ]
Verwijderd
wie helpt mij uit de brand?
Vanmiddag wilde ik bellen, maar viel mijn touch uit vanwege een lege accu.
Daarna opnieuw geprobeerd aan te zetten, helaas zonder resultaat.
Nu start hij dus niet verder door, en blijft hij bij het provider logo steken.
Wat kan ik hieraan doen?
softreset helpt niet, en hardreset lukt niet.
HELP HELP.. ik heb me telefoon nodig...!
Wat kan ik hieraan doen?
Verwijderd
He Touchers, ik probeer dat HTC Album in te stellen als standaard picture viewer via het progje Touch settings zoals beschreven in de startpost en op XDA. Maar ik mag het bestandje Mediahubmini.lnk niet weggooien ivm. permissies?!?!?.
Niet via TotalCommander en de trial van Resco ziet het bestand in de map Windows niet eens staan. Rebooten helpt niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik het wegkrijg want ik wil toch wel dolgraag HTCAlbum gebruiken.
Niet via TotalCommander en de trial van Resco ziet het bestand in de map Windows niet eens staan. Rebooten helpt niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik het wegkrijg want ik wil toch wel dolgraag HTCAlbum gebruiken.
Verwijderd
Eerst ontgrendelde ik mijn touch nooit, maar drukte ik gewoon 1 keer op die uitknop zodat het scherm uitging. Het was eerst ook zo dat als ik muzie luisterde en het scherm uitzette de muziek gewoon verder ging, maar sinds vandaag is dat niet meer zo!
Ik heb geen flouw idee hoe dat zo in één keer kan maar heeft mischien iemand hier een verklaring voor?
Bij mij werkt mijn wekker wel goed, maar ik snooze ook meer 1 keer;) verder zou ik wel graag een met een ander geluid wakker willen worden als die ik standaard in dat rijtje kan kiezen! Weet iemand hoe ik er een ander muziekje bij kan zetten?
En mischien nog een stomme vraag, ik ben nu hier http://www.megaupload.com/?d=ETFFS4GP maar waar moet ik nu op klikken om hem te downloaden
Ik heb geen flouw idee hoe dat zo in één keer kan maar heeft mischien iemand hier een verklaring voor?
Bij mij werkt mijn wekker wel goed, maar ik snooze ook meer 1 keer;) verder zou ik wel graag een met een ander geluid wakker willen worden als die ik standaard in dat rijtje kan kiezen! Weet iemand hoe ik er een ander muziekje bij kan zetten?
En mischien nog een stomme vraag, ik ben nu hier http://www.megaupload.com/?d=ETFFS4GP maar waar moet ik nu op klikken om hem te downloaden

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 21:53 ]
Rechts bovenin zie je een code, die moet je invullen en dan op download klikkenVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:26:
Verwijderd
idd, kom ik net ook achtererreen schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:11:
[...]
Rechts bovenin zie je een code, die moet je invullen en dan op download klikken
Verwijderd
ik heb op men htc touch de nieuwe quicklauncher geinstalleerd zodat ik nu bij men home niet 5 maar 10 icoontjes heb, met de htc home plugin van de nieuwe htc toestellen zou ik er zo nog wat bij kunnen toveren, maarr...nu komt het.
-- is het mogelijk de icoontjes van de nieuwe homeplugin te vergroten?
-- is het mogelijk om de programmatjes van de quicklauncher aan kan passen. 10 icoontjes vind ik erg relax alleen zou ik graag een paar icoontjes aanpassen.
-- ik heb ook htcplus geinstalleerd maar ik krijg die alternatieve klok niet werken kan iemand mij dat uit leggen??
gr bvd brainz
-- is het mogelijk de icoontjes van de nieuwe homeplugin te vergroten?
-- is het mogelijk om de programmatjes van de quicklauncher aan kan passen. 10 icoontjes vind ik erg relax alleen zou ik graag een paar icoontjes aanpassen.
-- ik heb ook htcplus geinstalleerd maar ik krijg die alternatieve klok niet werken kan iemand mij dat uit leggen??
gr bvd brainz
lukt dit ook niet?:Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:57:
wie helpt mij uit de brand?
Wat kan ik hieraan doen?
druk zowel de rode als groene toets in
voer een softreset uit terwijl je de knoppen ingedrukt houdt
wacht tot er in het scherm een waarschuwing verschijnt
druk op de grijze enter toets om de hard reset te starten
...less is more
Klein vraagje van mijn kant. Ik gebruik de fantastische browser Opera Mini Beta 4 op mijn Touch. Deze browser geeft alle pagina's goed weer, alleen ik ondervind problemen met het afspelen van filmpjes op Youtube Mobile. Hoe doen jullie dit? In principe snap ik het wel, want Opera kent geen flash player o.i.d. en de filmpjes zijn flash. Toch wil ik ze graag afspelen. Hoe?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.