Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Hopelijk komt dat nieuwe keyboard van htc die ze hebben uitgebracht een beetje snel in het nederlands.
Ik gebruik hem nu in het engels maar hij werkt echt heel fijn _/-\o_

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
weet niemand dit?

Ik snap het even niet meer. Ik had een hele tijd nergens last van...maar nu blijf ik lastig gevallen worden in de HTC met dat ie automatisch wil inloggen op MSN....steeds weer krijg ik dat inlog schermpje...OOK wanneer ik bijvoorbeeld een SMS aan het maken ben, zeer irritant dus.

Rechtsbovenin het displaytje blijft ook een icoontje staan (een X met een pijl naar links en een pijl naar rechts) connectiviteit is dit....maar deze krijg ikniet weg. ik heb echt ELKE setting gecheckt bij de instellingen, en nog krijg ik dit niet weg. Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een programmaatje dat mijn simcontacten helemaal verbergt. In deel twee van deze topic-reeks heb ik wel iets gevonden, maar deze verbergt de simcontacten alleen in de contactlijst.

Echter deze verbergt de contacten niet in het menu om te bellen. Als ik dan een gedeelte van een naam intoets, dan komen mijn simcontacten ook in de lijst met nummers te staan. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 10:34

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Euhm, kan je niet gewoon makkelijker geen contacten op je sim zetten? Je maakt gewoon in outlook regelmatig een backup van al je contacten en als je Touch crashed, of als je over een jaar ofzo een nieuwe telefoon koopt kan je ze gewoon weer terug syncen. Lijkt mij de makkelijkste oplossing. Scheelt ook weer een paar kb in ruimte op je Touch ;) (aangezien het extra progje niet draait).

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op msn live gaat, komen automatisch alle e-mail adressen enz. in de contacten lijst te staan. Kan je die er ook weer uithalen?
Als je ze gewoon verwijdert gaan ze op msn toch ook weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:05:
Euhm, kan je niet gewoon makkelijker geen contacten op je sim zetten? Je maakt gewoon in outlook regelmatig een backup van al je contacten en als je Touch crashed, of als je over een jaar ofzo een nieuwe telefoon koopt kan je ze gewoon weer terug syncen. Lijkt mij de makkelijkste oplossing. Scheelt ook weer een paar kb in ruimte op je Touch ;) (aangezien het extra progje niet draait).
Mijn vader maakt gebruik van outlook op de computer, dan kan ik toch geen backup maken in outlook enz. dan heb ik dalijk alle berichten van mijn vader erin staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik hem dan binnen, had hem eigenlijk gisteren al verwacht maar tnt zal het te druk gehad hebben.
Na het installeren van mijn sim en batterij etc sprong mijn touch onmiddelijk aan en "moest" ik hem configureren. Ik dacht altijd dat je eerst je batterij volledig moest opladen maar nu bleek dat hij voor 80% opgeladen was. Wat doe ik nu het best, batterij gewoon leeg laten gaan en dan volledig opladen zonder onderbreken of moet hij eerst aan de lader?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
Vandaag ook mijn HTC Touch binnen. Geweldig apparaat. Echter, ik zoek een agenda uitbreiding of programma voor deze telefoon. Ook andere must have app's zijn uiteraard welkom :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:20:
[...]

Mijn vader maakt gebruik van outlook op de computer, dan kan ik toch geen backup maken in outlook enz. dan heb ik dalijk alle berichten van mijn vader erin staan :P
En mede daarom bestaat er zoiets als een eigen user-account en outlookprofielen. Of gebruik je nog Windows 9x? (En dan is er nog een eigen Outlookprofiel aan te maken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dedominee schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:34:
Vandaag ook mijn HTC Touch binnen. Geweldig apparaat. Echter, ik zoek een agenda uitbreiding of programma voor deze telefoon. Ook andere must have app's zijn uiteraard welkom :-)
Aanraders in deze zijn:
Agenda One
of
Pocket Informant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het hier al langs is gekomen, maar ik heb nog een leuke app gevonden waarmee je muziek kan afspelen vanaf je Touch met de menu's van de iPod Touch. Verder kan je ook nog je eigen equilizer instellen :9
Het gaat om Conduits Pocket Player 3.5: http://www.conduits.com/products/player/
Zie hier een filmpje met hoe de speler werkt
http://www.youtube.com/watch?v=RXQz__T139k

Ik dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat iemand vroeg of het mogelijk was muziek over de speaker van de Touch af te spelen en dan het beeldscherm uit te schakelen. Dat is mogelijk met Conduits Pocket Player 3.5
Enig nadeel is dat je er helaas wel voor moet betalen.

Hint: tik bij google de naam van de speler in gevolgd door rapidshare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Yukkie schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:05:
Op zich heb je een punt. Maar dan moet ik elke keer als ik m'n simkaart in een andere telefoon stop de contacten eerst op de sim zetten of die telefoon syncen met mijn PC. Het is juist voor het geval mijn telefoon het begeeft. Dan kan ik mijn simkaartje gewoon in een andere telefoon stoppen en hoef ik verder geen moeite te doen met syncen of wat dan ook...

En die paar kb maakt me niets uit, aangezien ik amper extra programmaatjes op m'n Touch heb draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Wanneer komt nou die HTC toetsenbord .cab mét Nederlandse ondersteuning uit. Het schiet echt niet op.

Van deze kan ik al een .cab vinden:
code:
1
2
3
4
HTC Keyboard and Keypad [eng]
- touch keyboard and keypad
- include: oem and cab (multilanguage - french, german, portuguese, russian, spanish)
: disable/restore xT9

Echter, alleen een enkeltje oem van deze:
code:
1
2
3
HTC KeyBoard_DualOEM_multi [eng]
- OEM only, waiting for a cab
- support for czech, danish, dutch, english, finnish, french, german, italian, norwegian, polish, portuguese, russian, spanish, swedish

Support voor Dutch, maar een oem, geen cab, oftewel, je moet alles inclusief registrysettings zelf installeren, en nergens staat dat uitgelegd, en er is ook nog niemand op XDA mee bezig :S

Wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 00:11:
Weet niet of het hier al langs is gekomen, maar ik heb nog een leuke app gevonden waarmee je muziek kan afspelen vanaf je Touch met de menu's van de iPod Touch. Verder kan je ook nog je eigen equilizer instellen :9
Het gaat om Conduits Pocket Player 3.5: http://www.conduits.com/products/player/
Zie hier een filmpje met hoe de speler werkt
http://www.youtube.com/watch?v=RXQz__T139k

Ik dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat iemand vroeg of het mogelijk was muziek over de speaker van de Touch af te spelen en dan het beeldscherm uit te schakelen. Dat is mogelijk met Conduits Pocket Player 3.5
Enig nadeel is dat je er helaas wel voor moet betalen.

Hint: tik bij google de naam van de speler in gevolgd door rapidshare
Ik heb zelf een Ipod touch en die speler lijkt daar voor geen meter op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik muziek op mijn touch zet via windows media player, komt die muziek mooi in windows media player te staan op mijn touch. Maar ik zie het nergens in een map ofzo staan zodat ik ze weer kan verwijderen??

Ik heb een prepay simkaart, en ik gebruik gprs erg vaak. Maar ik hoef er niks voor te betalen tot nu toe, op telfort.nl kan ik er ook niks over vinden! Weet iemand hier iets meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Muthas schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:07:
Wanneer komt nou die HTC toetsenbord .cab mét Nederlandse ondersteuning uit. Het schiet echt niet op.

Van deze kan ik al een .cab vinden:
code:
1
2
3
4
HTC Keyboard and Keypad [eng]
- touch keyboard and keypad
- include: oem and cab (multilanguage - french, german, portuguese, russian, spanish)
: disable/restore xT9

Echter, alleen een enkeltje oem van deze:
code:
1
2
3
HTC KeyBoard_DualOEM_multi [eng]
- OEM only, waiting for a cab
- support for czech, danish, dutch, english, finnish, french, german, italian, norwegian, polish, portuguese, russian, spanish, swedish

Support voor Dutch, maar een oem, geen cab, oftewel, je moet alles inclusief registrysettings zelf installeren, en nergens staat dat uitgelegd, en er is ook nog niemand op XDA mee bezig :S

Wachten...
Ik beloof niets, maar zal morgen kijken of ik er een cabje van kan knutselen.

[ Voor 28% gewijzigd door Chris.nl op 18-11-2007 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met PocketMac? Synchroniseren van je Pocket Pc op de Mac?? Hij herkend mijn Touch namelijk niet :-(

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 15:35 . Reden: Andere vraag verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Ik lees net een verontrustend bericht op XDA

Er zijn een aantal Touch gebruikers waarvan de telefoon geen ring en sms tonen meer afspeelt bij een bepaald batterij percentage.

Één van hen heeft HTC gebeld, en die hebben gezegd dat hun phones inderdaad niet meer rinkelen onder een batterij percentage van 30 %, en dit zou zijn om energie te besparen. :? :?

Maar wat heb je aan een telefoon die niet meer rinkelt onder een bepaald percentage 8)7

Is er iemand die dit kan bevestigen ??

(Normaal zou ik dat zelf kunnen, maar mijn phone zit momenteel op 95 %)

[ Voor 14% gewijzigd door TifKag op 17-11-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is het ook mogelijk om een windows media player op een html pagina te openen in internet explorer?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

TifKag schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 14:22:
Is er iemand die dit kan bevestigen ??
Bij mij niet, die rinkelt nog gewoon @13% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Muthas schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:23:
[...]
Bij mij niet, die rinkelt nog gewoon @13% :)
Ok bedankt alvast, even kijken of er nog meer tweakers reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Ringelt hier ook @ 19%, heb ook getest met bijvoorbeeld eerst trillen en dan ringelen.

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het hele forum rondgezocht, en zie overal wel ergens een programmatje staan voor op je touch. Maar is er ook ergens een site waar ze allemaal bij elkaar staan en de beschrijving erbij?

Mijn batterij is 24% en hij rinkelt ook nog gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:20:
[...]

Ik heb zelf een Ipod touch en die speler lijkt daar voor geen meter op...
lol had het ook maar van een andere website :+
Ondanks dat vind ik het toch wel een fijne speler :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over dat overlocken, ik heb hem nu op 312Mhz staan, dan werkt hij ook perfect, en een stuk sneller.

Ik las net namelijk dat iemand bij 299Mhz strepen over het scherm kreeg, daar heb ik dus geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Hier rinkelt ie nog steeds @ 9%, dus die 30% klopt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Whoeps, ik was vergeten er bij te vermelden, dat het gebeurd vanuit slaapstand, dus gelockt, en scherm uit. |:( |:(

[ Voor 4% gewijzigd door TifKag op 17-11-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Laatst online: 03-09 15:18
Ik heb wel eens last van dat mijn touch zomaar ineens op trilstand staat.... Zonder echte reden.
Zover ik weet is dit euvel pas gekomen nadat ik PocketCM contact manager heb geinstalleerd, misschien heeft die er iets mee te maken?
Accu niveau maakt hier niks uit.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik hem op 312 zet loopt hij zo vast als een trein moet zeggen die nieuwe touch die ik van die firma gekregen heb omdat ze de mijne verloren waren werkt toch niet top zo traag weet niet echt wat ik nog kan doen om hem beter in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Misschien een hardreset en dan de custom-rom van de provider ontlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Weet iemand het serie nummer van die nieuwe touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Ilya schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:06:
Weet iemand het serie nummer van die nieuwe touch?
typ in:
*#06# en je hebt je serie nr :')

maar je bedoelt t type nr neem k aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
van de touch cruise denk ik dat hij bedoelt .. net als P3450 voor onze touch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Laatst online: 22:33

tismij

???

Ik volg met interesse dit topic maar waar ik vooral erg benieuwd naar ben is de kwaliteit van de telefoonfunctie.
Voor mij moet het namelijk een goede telefoon zijn met de extra functies die een smartphone/pda bied, is deze dan geschikt ?

Heeft de Touch een stabiel OS zodat ik altijd bereikbaar ben, een bruikbaar "toetsenbord" om nummers in te toetsen, redelijk snelle interface voor bellen/sms etc.

Maw is de touch ook een goede telefoon ?

P.S. is er ook een metalen/hard kunstof case met een klep ofzo zodat ik hem kan laten vallen zonder dat hij stuk gaat maar toch snel op kan nemen als ik gebeld wordt ?

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
tismij schreef op zondag 18 november 2007 @ 09:37:
Ik volg met interesse dit topic maar waar ik vooral erg benieuwd naar ben is de kwaliteit van de telefoonfunctie.
Voor mij moet het namelijk een goede telefoon zijn met de extra functies die een smartphone/pda bied, is deze dan geschikt ?

Heeft de Touch een stabiel OS zodat ik altijd bereikbaar ben, een bruikbaar "toetsenbord" om nummers in te toetsen, redelijk snelle interface voor bellen/sms etc.

P.S. is er ook een metalen/hard kunstof case met een klep ofzo zodat ik hem kan laten vallen zonder dat hij stuk gaat maar toch snel op kan nemen als ik gebeld wordt ?
Eén antwoord op al je vragen: JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Laatst online: 22:33

tismij

???

erreen schreef op zondag 18 november 2007 @ 09:43:
[...]

Eén antwoord op al je vragen: JA
Duidelijker kan ik het niet hebben, dank je.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik een abbo heb zonder smsen gebruik ik het programma SMSClient. Lekker simpel en niks bijzonders...

Zou het mogelijk zijn dat als ik een sms ontvang en ik druk op "reply" dat dan ipv de ingebouwde sms-editor het programmatje SMSClient kan worden opgestart?

Hetzelfde geld voor PocketCM. Mooi programma maar als ik een sms wil versturen gaat linkt ie altijd naar de ingebouwde sms-editor. Zou hier ook een mogelijkheid zijn om dit aan te passen?

Verder erg tevreden over de touch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Pumanike schreef op zondag 18 november 2007 @ 00:55:
van de touch cruise denk ik dat hij bedoelt .. net als P3450 voor onze touch..
Ik bedoel het typenr van de 'enhanced Touch', of blijft die hetzelfde als de gewone Touch? Uit verschillende bronnen begrijp ik trouwens dat deze alleen in Azië beschikbaar is? :( Ik begrijp dat hij in Azië al uit is, maar zou het niet mogelijk zijn hem naar Nederlands te flashen?

[ Voor 25% gewijzigd door Ilya op 18-11-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 22:58
Havocnl schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:58:
Ik heb wel eens last van dat mijn touch zomaar ineens op trilstand staat.... Zonder echte reden.
Zover ik weet is dit euvel pas gekomen nadat ik PocketCM contact manager heb geinstalleerd, misschien heeft die er iets mee te maken?
Accu niveau maakt hier niks uit.
Dit heb ik ook (dat 'ie ineens op trillen staat) maar ik het geen PocketCM contact manager.
Ik had eigenlijk het vermoeden dat het veroorzaakt wordt door het proggie waarmee je zes tabbladen krijgt, ik heb daarin de sneltoets voor sound staan en had het vermoeden dat dat de oorzaak is dat m'n telefoon ineens op trillen komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand waar ik BatteryStatus kan downloaden?

Kan je Het today-screen met 4 tabs ook op je HTC Touch zetten?

Welke themes worden doorgevoerd in heel de gsm ( incl. touchFLO kubus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:16:
Iemand ervaring met PocketMac? Synchroniseren van je Pocket Pc op de Mac?? Hij herkend mijn Touch namelijk niet :-(
Daarvoor heb ik Missing sync for windows mobile geïnstalleerd en dat werkt perfect samen met mijn mac en htc touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:09:
Omdat ik een abbo heb zonder smsen gebruik ik het programma SMSClient. Lekker simpel en niks bijzonders...

Zou het mogelijk zijn dat als ik een sms ontvang en ik druk op "reply" dat dan ipv de ingebouwde sms-editor het programmatje SMSClient kan worden opgestart?

Hetzelfde geld voor PocketCM. Mooi programma maar als ik een sms wil versturen gaat linkt ie altijd naar de ingebouwde sms-editor. Zou hier ook een mogelijkheid zijn om dit aan te passen?

Verder erg tevreden over de touch!
PocketCM gaat sowieso niet lukken aangezien dat ingebouwd en het niet Open Source oid zodat je het zelf kan veranderen.

Standaard reply gok ik dat daarvoor een registry setting voor is, geen idee waar te vinden echter.

Ik gebruik zelf ook SMSClient en heb die gewoon in de cube gezet als 2e icoontje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 23:18

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

tismij schreef op zondag 18 november 2007 @ 09:37:

Ik ben er zelf minder positief over dan de reactie hierboven. Het is al een goede stap in de richting, en je ziet dat de hardware in principe "klaar" is voor een pda/telefooncombinatie, maar ik vind het softwarematig allemaal nog behelpen. Het is nog een hoop getweak en gerommel om het toestel ook als simpel gebruiksvriendelijke telefoon te gebruiken. Mocht je dat tweaken niet erg vinden dan kan je er best voor gaan, maar heb je dat liever niet dan zou ik nog ff een jaartje wachten op een iets gebruiksvriendelijker toestel (iPhone?)

Windows Mobile vind ik op eenzelfde niveau zitten als windows 3.1 een tiental jaren terug: de grafische omgeving van het OS is er wel, het werkt ook allemaal, maar nog lang niet lekker en gebruiksvriendelijk, vooral vanwege het hoge tweakgehalte. Alhoewel velen het hier met die stelling niet eens zijn denk ik.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Chris.nl schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:12:
[...]

Ik beloof niets, maar zal morgen kijken of ik er een cabje van kan knutselen.
Sorry, 'k ben flink aan het klooien geweest, maar kan er dus geen cabje van knutselen.
Te ingewikkeld voor me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who??
  • Laatst online: 31-07 10:23
Hallo mede-GOT'ers,

binnenkort mag ik mijn telefoon abo weer verlengen en ik ben dus op zoek naar een nieuw toestel. De HTC Touch ziet er erg leuk uit (ook qua prijs/kwaliteit). Ik zit echter met de volgende vraag over de bediening van het toestel: is er een plugin verkrijgbaar/te maken die ervoor zorgt dat de telefoon even trilt als je bijv. een 'toets' indrukt op de touchscreen, zoals bij de LG Viewty?

P.S. Dit was mijn eerste post op GOT, so please be gentle :)

Is it me...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:40

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Sind enkele dagen geeft mijn touch allemaal rare kleuren en vlekken weer. Ik heb hem niet laten vallen of nat laten worden, had gewoon een nachtje in de oplader achter de rug. Is dit een bekend probleem en/of heeft iemand een oplossing hiervoor? garantie even weggelaten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net een melding dat ik het datalemiet met meer als 100% heb overschreden, ik heb prepaid van telfort. Op de telfort site zie ik niets staan van de kosten van gprs, weet iemand hier mischien meer over?

Als ik zit te internetten via gprs gaat er ook geen geld van mijn beltegoed af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

-Tim- schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:03:
Sind enkele dagen geeft mijn touch allemaal rare kleuren en vlekken weer. Ik heb hem niet laten vallen of nat laten worden, had gewoon een nachtje in de oplader achter de rug. Is dit een bekend probleem en/of heeft iemand een oplossing hiervoor? garantie even weggelaten dan
Heb je hem over geclockt?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:40

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Nope, heb ook laatste twee weken ook geen dingen geinstaleerd oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jossie67
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:51
Ik heb nu al een tijdje de Touch, een paar keer geflashed naar de nieuwste version en nu toch blijven steken op de Blue Touch ROM 2.20 WWE V2.10, bijna alles is standaard, alleen nog even Battery status geinstalleerd en S2U.

Ik zoek nog een toolje waarmee ik kan zien dat mijn touch is gekoppeld met mij Blue carkit.
Nu is het altijd maar hopen dat die twee met elkaar in verbinding staan. 8)7

Iemand nog ideeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:01
jossie67 schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:34:
Ik heb nu al een tijdje de Touch, een paar keer geflashed naar de nieuwste version en nu toch blijven steken op de Blue Touch ROM 2.20 WWE V2.10, bijna alles is standaard, alleen nog even Battery status geinstalleerd en S2U.

Ik zoek nog een toolje waarmee ik kan zien dat mijn touch is gekoppeld met mij Blue carkit.
Nu is het altijd maar hopen dat die twee met elkaar in verbinding staan. 8)7

Iemand nog ideeen
Als je 1 keer drukt op het groene telefoonhoorntje kom je in je dialpad. Daar zie je een hoofdtelefoontje, dit duidt erop dat je connected bent met je bluetooth headset of carkit.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:49:
Ik krijg net een melding dat ik het datalemiet met meer als 100% heb overschreden, ik heb prepaid van telfort. Op de telfort site zie ik niets staan van de kosten van gprs, weet iemand hier mischien meer over?

Ik kan het helemaal verkeerd hebben, maar volgens mij zijn er wel degelijk kosten voor GPRS. Misschien betaal je in je abo al een vast bedrag per maand voor deze service. De kans is in ieder geval best aanwezig dat je nu deze maand voor het eerst aan je data limiet zit.

Bij KPN betaal je voor internet bijvoorbeeld € 9,95 per maand. Onbeperkt. Echter een stap lager is weer met data limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
jeroen-haps schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:49:
* funk-e ik heb prepaid van telfort. Op de telfort site zie ik niets staan van de kosten van gprs, weet iemand hier mischien meer over?

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 08:59:
[...]

Ik kan het helemaal verkeerd hebben, maar volgens mij zijn er wel degelijk kosten voor GPRS. Misschien betaal je in je abo al een vast bedrag per maand voor deze service. De kans is in ieder geval best aanwezig dat je nu deze maand voor het eerst aan je data limiet zit.

Bij KPN betaal je voor internet bijvoorbeeld € 9,95 per maand. Onbeperkt. Echter een stap lager is weer met data limiet.
hij heeft dus prepaid

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik dus per ongeluk overheen gelezen. |:(

Wel een linkje met informatie over de kosten van prepaid gevonden; http://www.telfort.nl/producten/mobiel/prepay/tarieven/

Maar als dat niet van je beltegoed wordt afgeschreven, dan weet ik ook niet via welke manier wel.

Ik heb overigens nu net de HTC Touch P3450 NL Black besteld. Ik kan niet wachten tot deze morgen binnen is. Misschien een domme vraag, maar via welke manier wordt zo'n WeatherCast bijgehouden? Gewoon via Internet toch?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:16:
[...]
Ik heb overigens nu net de HTC Touch P3450 NL Black besteld. Ik kan niet wachten tot deze morgen binnen is. Misschien een domme vraag, maar via welke manier wordt zo'n WeatherCast bijgehouden? Gewoon via Internet toch?
als je geen wifi of usb verbinding hebt zal ie t via de gprs proberen. dus niet op automatisch zetten als je geen onbeperkt gprs hebt ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 22:58
Eerder al gevraagd maar toen geen antwoord, dus nog een poging.
Weet iemand hoe je snelkoppeling in de launcher kunt aanpassen.

Ik heb ingesteld dat standaard m'n foto's op geheugenkaart komen te staan. Als ik via de launcher afbeeldingen open kom ik bij de map Mijn afbeeldingen op het device terecht, en niet bij de door mij gemaakte map Mijn afbeeldigen op de geheugenkaart, waar de afbeeldingen staan. Dit wil ik wijzigen.
Als ik de map Mijn afbeeldingen op het device weggooi wordt er automatisch een nieuwe aangemaakt.

Hoe kan ik dit nu wijzigen?
De muziekspeler opent wel automatisch de map Mijn muziek op de geheugenkaart.

[ Voor 28% gewijzigd door miles op 19-11-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:45:
[...]

lol had het ook maar van een andere website :+
Ondanks dat vind ik het toch wel een fijne speler :*)
Deze speler zet de tracks van een album tenminste op de goede volgorde!
Dat vond ik een groot nadeel van de HTC speler.
Ik heb dus iig. wel wat aan de tip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:23:
[...]

Deze speler zet de tracks van een album tenminste op de goede volgorde!
Dat vond ik een groot nadeel van de HTC speler.
Ik heb dus iig. wel wat aan de tip...
De laatste versie van HTC's ingebakken Audio Manager (Audiomanager 1.02 Build 919.713) doet dat gelukkig wel en is nu weer mijn default speler. No need for third-party software dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel-o schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:58:
[...]

als je geen wifi of usb verbinding hebt zal ie t via de gprs proberen. dus niet op automatisch zetten als je geen onbeperkt gprs hebt ;p
Bedankt voor de tip. In eerste instantie ben ik niet van plan om de GPRS te gebruiken. Dus de kans is erg groot dat ik de weathercast uitschakel. Wel wil ik ooit eens gaan kijken naar een GPRS abo om gebruik te maken van de Push-mail via exchange. Is dit een haalbare mogelijkheid? Hier op het werk hebben ze het wel, echter ik heb geen idee of ik dit thuis ook kan gaan realiseren.

Het zou geweldig zijn als ik overal mijn e-mail op de mobiel kan ontvangen. Dit hebben ze dus op het werk. Hier kan ik dankbaar gebruik van maken, echter ik heb geen trek in werkmail tijdens mijn vrije uren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:49:

Dat weet Telfort vast, bel hen. Dit topic gaat over het tweaken van de touch, niet over abbo's. Dit staat overigens in de waarschuwing voor je een reply typt...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:20:
[...]

De laatste versie van HTC's ingebakken Audio Manager (Audiomanager 1.02 Build 919.713) doet dat gelukkig wel en is nu weer mijn default speler. No need for third-party software dus...
Nog beter! :)
*gaat weer installeren*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Tim- schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:03:
Ik heb dat probleem ook gehad, alhoewel ik niet echt last heb van gekke kleuren. Alleen een paar zwarte vlekken. Wist eerst ook niet wat het was. Had mijn telefoon ook een tijdje in mijn lader gehad.
Achteraf ben ik erachter gekomen dat de "vlekken" eigenlijk mijn htc start scherm was die ingebrand is. Tijdens het opladen is mijn scherm niet vanzelf uitgegaan, dus heeft ie de hele avond vol aangestaan.

Vraag me af of er hiervoor garantie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:56:
[...]

Ik heb dat probleem ook gehad, alhoewel ik niet echt last heb van gekke kleuren. Alleen een paar zwarte vlekken. Wist eerst ook niet wat het was. Had mijn telefoon ook een tijdje in mijn lader gehad.
Achteraf ben ik erachter gekomen dat de "vlekken" eigenlijk mijn htc start scherm was die ingebrand is. Tijdens het opladen is mijn scherm niet vanzelf uitgegaan, dus heeft ie de hele avond vol aangestaan.

Vraag me af of er hiervoor garantie is.
bij mij blijft hij vaak ook aan staan 's nachts, maar niet op volle sterkte (iets gedimd)
maar ik heb hier geen last van.

Hoe kan het dat hij bij jou 'vol' aan staat dan?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft het "vol" aanstaan, ik denk dat ik ooit ergens een foute instelling heb gedaan in de touch zelf, waar je de optie kunt aanvinken dat ie niet uitgaat. Ik heb mijn Touch nu zo'n 2-3 weken. Was gebeurd in mijn eerste week toen ik er nog een tijdje mee zat te spelen en allerlei settings uit zat te proberen.

Instelling ---> verlichting -----> Helder 4/4

Ik weet verder ook niet hoe dat komt, maar na een lang avondje in de lader gezet te hebben (moet wel zeggen dat het 10 uur of meer is) heb ik gemerkt dat de klok " enigzins" is ingebrand op mijn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

verstandig als je dat instelt:
instellingen-->tab systeem-->verlichting-->tab externe energie-->verl. uit als app niet wordt gebr. ged.
en dan 1 minuut instellen ofzo.
anders blijft het scherm te lang aan een brandt t in

en als je m als navigatie gaat gebruiken even veranderen :Y

[ Voor 12% gewijzigd door marcel-o op 19-11-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Op XDA heeft toevallig ook een thread gelopen over dat inbranden.
Ook bij die gebruikers was dat na een nachtje opladen met het scherm op volle sterkte aan.

Maar.....bij al die gebruikers was het na een uur of 10 volledig uitzetten, helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Is het mogelijk om een map toe te voegen bij je SMS mappen, zodat ik bijvoorbeeld SMSjes die ik wil bewaren in een map 'bewaren" kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

* Spike_wolf heeft net Tomtom geinstalleer op z'n touch :) Ziet er allemaal netjes uit zo. Tomtom maar megenomen toen ik hem tegen kwam, heb nu alleen nog geen eigen GPS muis.. nouja, geeen BT Muis.. ik heb nog wel een GPS muis liggen, maar das een gewone USB variant.. die kan ik zeker niet op de een of andere manier aan de touch knopen he? O-)
Anders binnenkort de GPSmuis uit de tS maar eens bestellen, kan ik weer heen en weer rijden zonder te verdwalen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel-o schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:58:
[...]

Je betaald je gprs per kb, dus je kan hem best altijd aanzetten, je moet alleen niks downloaden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik hotmail en haal m'n mail op via internet.
Kan dit ook op de touch via outlook?
Ik krijg het niet voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:11:
[...]

Je betaald je gprs per kb, dus je kan hem best altijd aanzetten, je moet alleen niks downloaden :9
ik weet de werking van gprs ;)
k bedoel meer dat je dan "weather" niet op auto moet zetten

iemand trouwes die cd aan de praat kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel-o schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:38:
[...]

ik weet de werking van gprs ;)
k bedoel meer dat je dan "weather" niet op auto moet zetten

iemand trouwes die cd aan de praat kunnen krijgen?
Ja ik ook een beetje :) ik dacht eigenlijk dat je meteen moest betalen als je 100 kb had gedownload. Het kan toch niet zo zijn dat het geld dalijk van mijn bankrekening word afgeschreven? toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hmm, net ook vast bij m'nma haar Tomtom geinstalleerd (zelfde versie, zelfde telefoon). Maar bij haar werken de stemmen niet.. hij ziet een lading stemmen (zelfde als bij mij) maar ze zijn geen van allen bruikbaar :?
Iemand hier dat vaker gehad?
De tomtom website levert geen oplossing, ik heb tomtom al 3 keer opnieuw geinstalleerd, maar niks helpt...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig iemand die aan de VU studeert? Ik heb vandaag 2 uur lang geprobeerd mezelf aan te melden op het VU-Campusnetwerk. Je schijnt iets te moeten doen met secureW2. Ik heb dat geinstalleerd op me Touch en de instellingen (volgens mij) goed ingesteld, maar ik krijg het op de 1 of andere manier niet aan de praat.
Is er iemand anders bij wie het wel is gelukt te internetten via de Touch i.c.m. secureW2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
edit/

Instellingen voor een macbook beschreven 8)7 , tis denk ik tijd om te gaan slapen.

[ Voor 113% gewijzigd door vacuumcleaner op 20-11-2007 11:09 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy1912
  • Laatst online: 07-09 12:45
Weet iemand of het mogelijk is dat er bij een bluetooth verbinding met m'n headset een icoon in beeld komt? Ik heb ooit een MPX 220 gehad met WM5 en daar kwam in de titelbalk een koptelefoonicoon te staan. Bij de HTC touch zie ik dat niet, erg lastig omdat ik nu niet gelijk zie of ik verbinding heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotdog
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-12-2024
* Spike_wolf heeft net Tomtom geinstalleer op z'n touch Ziet er allemaal netjes uit zo. Tomtom maar megenomen toen ik hem tegen kwam, heb nu alleen nog geen eigen GPS muis.. nouja, geeen BT Muis.. ik heb nog wel een GPS muis liggen, maar das een gewone USB variant.. die kan ik zeker niet op de een of andere manier aan de touch knopen he?
Anders binnenkort de GPSmuis uit de tS maar eens bestellen, kan ik weer heen en weer rijden zonder te verdwalen
Hmm, net ook vast bij m'nma haar Tomtom geinstalleerd (zelfde versie, zelfde telefoon). Maar bij haar werken de stemmen niet.. hij ziet een lading stemmen (zelfde als bij mij) maar ze zijn geen van allen bruikbaar
Iemand hier dat vaker gehad?
De tomtom website levert geen oplossing, ik heb tomtom al 3 keer opnieuw geinstalleerd, maar niks helpt...
weet je zeker dat je een legale versie hebt?

inhoudelijk: heb je het geluid wel aanstaan?
Tab, wijzig voorkeuren, zet geluid aan
Tab, wijzig voorkeuren, volgende, wijzig volume

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zeker van ja ;)
Geluid staat allemaal aan, als ik stemmen wil selecteren dan zie ik de stemmen allemaal, de plaatjes zijn alleen allemaal grijs (bij mij gekleurd) en als ik er een selecteer dan komt er in beeld te staan dat er een onbruikbare stem gekozen is.

Het vreemde is dat het dus exact gelijke telefoons zijn en ook dezelfde tomtom versie, niks speciaals gedaan tijdens de installaties, is allebei op precies dezelfde manier gegaan. De een doet het prima, de andere heeft dus geen stemmen.

Als ik bij mij in m'n stemmen folder kijk staat er een bestand genaamd 'collected' als ik deze open staat er in dat ik die moet verwijderen als ik de stemmen opnieuw wil scannen. als ik deze verwijder en tomtom opstart komt ie weer terug.
Dit hele bestand is op de touch van m'n ma niet te vinden :?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:46:
Zeker van ja ;)
Geluid staat allemaal aan, als ik stemmen wil selecteren dan zie ik de stemmen allemaal, de plaatjes zijn alleen allemaal grijs (bij mij gekleurd) en als ik er een selecteer dan komt er in beeld te staan dat er een onbruikbare stem gekozen is.

Het vreemde is dat het dus exact gelijke telefoons zijn en ook dezelfde tomtom versie, niks speciaals gedaan tijdens de installaties, is allebei op precies dezelfde manier gegaan. De een doet het prima, de andere heeft dus geen stemmen.

Als ik bij mij in m'n stemmen folder kijk staat er een bestand genaamd 'collected' als ik deze open staat er in dat ik die moet verwijderen als ik de stemmen opnieuw wil scannen. als ik deze verwijder en tomtom opstart komt ie weer terug.
Dit hele bestand is op de touch van m'n ma niet te vinden :?
Mischien ff de bestanden (bv data15.chk en data15.vif) kopieren uit jouw voices mapje naar die van je moeder. (mapje Navigator> voices)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy1912
En een tweede vraag; kun je aan de contacts-cube ook aprte telefoonnummers van contacten hanegn ipv het contact zelf? Ik wil nl graag van 1 contact het mobiele, thuis en werk nummer apart kunnen kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy1912 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:41:
Weet iemand of het mogelijk is dat er bij een bluetooth verbinding met m'n headset een icoon in beeld komt? Ik heb ooit een MPX 220 gehad met WM5 en daar kwam in de titelbalk een koptelefoonicoon te staan. Bij de HTC touch zie ik dat niet, erg lastig omdat ik nu niet gelijk zie of ik verbinding heb...
Ik heb de Touch nu een maand en heb ook alles geprobeerd om een headset icoon te vinden...maar helaas, ik heb niet kunnen achterhalen hoe je kunt zien met welke device je uberhaupt contact hebt op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 23:33
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:59:
Is er toevallig iemand die aan de VU studeert? Ik heb vandaag 2 uur lang geprobeerd mezelf aan te melden op het VU-Campusnetwerk. Je schijnt iets te moeten doen met secureW2. Ik heb dat geinstalleerd op me Touch en de instellingen (volgens mij) goed ingesteld, maar ik krijg het op de 1 of andere manier niet aan de praat.
Is er iemand anders bij wie het wel is gelukt te internetten via de Touch i.c.m. secureW2?
Uit een ander topic (werkt met de juiste gegevens ook op de HAN dus ik neem aan ook op de VU):
THW Mark schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:10:
Niet al te snelle reactie, maar toch wil ik even melden dat het dus kan!! Ik vermoed dat dit voor alle surfnet instellingen met securew2 werkt, lijst op http://www.surfnet.nl/innovatie/wlan/deployment.html .

Voor TU Delft, hoe te installeren:

Download op http://www.securew2.com/uk/download/ de nieuwste client. (SecureW2 3.1.2 for Pocket PC 2003 (binaries)) Deze werkt ook gewoon op je qtec/mda.

Na installen even een soft reset doen anders doet ie vaag.

Doe in je netwerkconfig een nieuw netwerk toevoegen, met naam WLAN.

Tabblad netwerksleutel: Verificatie: open. Gegevenscodering, WEP. Sleutel wordt automatisch gegeven.

Tabblad 802.1x vinkje aanzetten. Eap-type = SecureW2. Druk op eigenschappen voor verder configgen.

Maak een nieuw profile aan, met naam 'tudelft' of iets anders creatiefs. De instellingen per tabblad van w2:

Connection: Use alternate outer identity, specify: 'anonymous@tudelft'
Certificates: Alle vinkjes en velden lekker leeg laten
Authentication: PAP

User account. Username: serviceaccount@tudelft. (Bv ti12345678@tudelft voor technische informatica met studienummer 12345678)
Password: duh
Domain: tudelft

Als je op OK stampt zou het goed moeten gaan. Let wel op dat de standaard wlan configuratie van microsoft rondhoert tussen acces points. Met name wnet1 (voor mensen die via vpn willen connecten) is irritant aanwezig. Je doet er dus goed aan het automatisch configgen van wireless uit te zetten.

-- Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:01
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:40:
[...]

Ik heb de Touch nu een maand en heb ook alles geprobeerd om een headset icoon te vinden...maar helaas, ik heb niet kunnen achterhalen hoe je kunt zien met welke device je uberhaupt contact hebt op dat moment.
jossie67 schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:34:

Nu is het altijd maar hopen dat die twee met elkaar in verbinding staan.

Iemand nog ideeen
Als je 1 keer drukt op het groene telefoonhoorntje kom je in je dialpad. Daar zie je een hoofdtelefoontje, dit duidt erop dat je connected bent met je bluetooth headset of carkit.
Werkt bovenstaande niet voor jou? Voor mij wel.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:55:
[...]

Mischien ff de bestanden (bv data15.chk en data15.vif) kopieren uit jouw voices mapje naar die van je moeder. (mapje Navigator> voices)
Dat werkte :)
Wel vreemd, dat zou betekenen dat de files dus niet in orde zijn op de CD ofzo :?
Nouja, het werkt :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 13:13

Comgenie

Soms heb je dat

hellboy1912 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:41:
Bij mij zit er dus wel zo'n headset icoontje in beeld, vaag :?
Ik gebruik wel Batterystatus om snel verbinding te maken met me headset, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Laatst online: 03-09 15:18
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:40:
[...]

Voor headset gewoon op de groen "bel" knop drukken. In je schermpje staat dan een headset icoontje als je verbinding hebt.
Heel simpel dus met 1 druk op de knop ;)

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy1912
Ok, dus je kan het alleen in de titelbalk zien als je een stereo headset hebt... vaag. Wel omslachtig dat je eerst naar het belmenu moet gaan, ook al is het maar 1 knop. Zou het niet in je todayscherm kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Aangezien ik een beetje leip wordt van meldingen over te weinig geheugen etc. was ik benieuwd of het zin heeft om mijn touch leeg te gooien en een schone install te doen. Wis ik bijvoorbeeld als die Touch software als ik een harde reset geef om vervolgens WM6 over te houden?

Is het sowieso mogelijk om andere programma's van je Touch af te halen? Ik heb het dan over die tig programma's die onder het kopje "programma's" standaard zijn geinstalleerd.
Ik heb op dit moment TomTom 6 draaien en hij loopt al aardig vol.

Dank je wel alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:03:
Hallo,

Aangezien ik een beetje leip wordt van meldingen over te weinig geheugen etc. was ik benieuwd of het zin heeft om mijn touch leeg te gooien en een schone install te doen. Wis ik bijvoorbeeld als die Touch software als ik een harde reset geef om vervolgens WM6 over te houden?

Is het sowieso mogelijk om andere programma's van je Touch af te halen? Ik heb het dan over die tig programma's die onder het kopje "programma's" standaard zijn geinstalleerd.

Dank je wel alvast
heb je je ie-temp bestanden al verwijderd?
check startpost

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:07:
[...]

heb je je ie-temp bestanden al verwijderd?
check startpost
Ja, wel wat gedaan, maar blijft een beetje gepiel in de marge. Toch bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een poging gedaan TomTom aan de praat te krijgen. Het programma draait en staat geinstalleerd op het hoofdgeheugen (terwijl het cab op de geheugenkaart stond)

De kaarten stonden in een mapje TomTom/Benelux op de geheugenkaart. Het programma gaf de melding dat er geen kaarten waren gevonden. Dus aan de hand van wat lezen hier heb ik de bestanden gekopieerd naar de root van de geheugenkaart. Ook zonder resultaat.

Iemand een tip hoe TT de kaarten herkend?

(en waarom installeert de cab op het hoofdgeheugen? Kan dat ook op de geheugenkaart??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:16:
Ik heb net een poging gedaan TomTom aan de praat te krijgen. Het programma draait en staat geinstalleerd op het hoofdgeheugen (terwijl het cab op de geheugenkaart stond)

De kaarten stonden in een mapje TomTom/Benelux op de geheugenkaart. Het programma gaf de melding dat er geen kaarten waren gevonden. Dus aan de hand van wat lezen hier heb ik de bestanden gekopieerd naar de root van de geheugenkaart. Ook zonder resultaat.

Iemand een tip hoe TT de kaarten herkend?

(en waarom installeert de cab op het hoofdgeheugen? Kan dat ook op de geheugenkaart??)
Bij mij ziet de structuur er zo uit op mijn opslagkaartje. Misschien heb je er wat aan. Ik heb ook een tijdje lopen pielen met die mappen.

Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/72blycm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks. Was een sukkel en had de bestanden binnen de map Benelux in de root gezet. Nu herkend ie hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:15:
[...]

Ja, wel wat gedaan, maar blijft een beetje gepiel in de marge. Toch bedankt voor de tip.
Probeer deze eens een keer.
Wees alleen voorzichtig met het aanvinken van Dead SIP's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Heeft Iemand hier toevallig antwoord op ??

Is het mogelijk om een map toe te voegen bij je SMS mappen, zodat ik bijvoorbeeld SMSjes die ik wil bewaren in een map 'bewaren" kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:03:
Hallo,

Dank je wel alvast
schone install werkt inderdaad wel fijn. Je kan gewoon een hard reset doen en je Touch is weer hetzelfde als toen je hem nieuw kreeg. Kijk in de startpost voor tips om je Touch sneller te maken (zitten een aantal geheugen-tips bij).

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Touchers, ik probeer dat HTC Album in te stellen als standaard picture viewer via het progje Touch settings zoals beschreven in de startpost en op XDA. Maar ik mag het bestandje Mediahubmini.lnk niet weggooien ivm. permissies?!?!?.

Niet via TotalCommander en de trial van Resco ziet het bestand in de map Windows niet eens staan. Rebooten helpt niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik het wegkrijg want ik wil toch wel dolgraag HTCAlbum gebruiken.

Alvast bedankt! Iemand al succesvol de iPhone skin draaiende (die van Lazyboy)? Is m'n volgende project namelijk.

Over TomTom 6 (wat ik hierboven veel lees) kan ik alleen zeggen dat ik het probleemloos draai. Stemmen moeten gewoon op de juiste plek staan, idem voor de kaarten.

Alvast bedankt voor een antwoord op mijn vraag!

Die nieuwe slide Touch is toch helemaal niet de bedoeling, dan kopen mensen wel een s710 of Kaiser 2. Ik had het leuker gevonden als hij gewoon hetzelfde was gebleven maar dan met betere specs. Maar goed...voorlopig heb ik gelukkig de Original nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TifKag schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:34:
[...]

Probeer deze eens een keer.
Wees alleen voorzichtig met het aanvinken van Dead SIP's
Heb het gedownload. ziet er goed uit. Werkt prima lijkt mij zo. Ik weet niet wat dode SIPpen zijn, maar ik sla ze maar over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
TifKag schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:36:
Heeft Iemand hier toevallig antwoord op ??

menu=>extra=>mappen beheren
pennetje 2 seconden op postvak in drukken
nieuwe map

ga naar betreffende sms=> ingedrukt houden
verplaatsen
kies map
ok

klaar**

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:39:
Ik had het leuker gevonden als hij gewoon hetzelfde was gebleven maar dan met betere specs.
check de nieuwe mda touch,
die heeft meer geheugen en snellere processor

...less is more

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.