Bedankt voor "MyMobile" , werkt idd perfect!
nu resten nog mijn andere vraagjes + een nieuwe .. (A)
- is er een manier om (via het register) je speakertje 'op te voeren' en heeft dit nut? Of richt ik dan meer schade als vreugde aan
- wanneer ik op de originele ROM een smsje typte, kreeg ik keurig wat suggesties voorgeschoteld wanneer ik bij "aan" alvast één letter van de naam intikte. Nu (Met ROM; "Touch_Dual_NLD_2.21_2.20.707.1B_03.07.90") moet ik de gehele naam intypen, vervolgens op verzenden drukken, om dan nog eens het goede nummer uit de verschillende huis en gsm nummers te kiezen van de desbetreffende contactpersoon. Ligt dit aan de nieuwe ROM? Of ligt dit aan het feit dat ik Pocket CM heb geïnstalleerd? (dit had ik echter op me oude ROM ook..)
En hoe krijg ik dit gefixed?
- de juiste mms instellingen kan vodafone niet naar mijn telefoon sturen, omdat de Touch nog niet gesupport wordt door hun, echter als ik een ander type telefoon kies op hun site, kan ik het menu'tje waarin hun alles handmatig invoeren niet vinden (zal wel WM5 zijn)
DE MMS INSTELLINGEN
* Klik op 'Start'
* Kies 'Berichten'
* Klik onderin het scherm op 'Menu' -> 'Extra' -> 'Opties'
* Kies 'MMS'
* Berichten onmiddelijk ophalen: aanvinken
* Downloaden OK tijdens roamen: optioneel
* Verzonden berichten opslaan: optioneel
* Alle berichten weigeren: uitvinken
* Bezorgingsrapport toestaan: aanvinken
* Overige opties: naar eigen inzicht aan te passen
* Klik op de tab 'Servers'
* Kies 'Nieuw'
* Servernaam: Vodafone MMS
* Gateway: 192.168.251.150
* Poort number: 8799
* Serveradres:
http://mmsc.mms.vodafone.nl
* Verbinden via: Vodafone MMS
* Maximale verzendgrootte: 300K
* WAP Versie: WAP 2.0
* Kies 'OK'
* Zorg dat 'Vodafone MMS' is geselecteerd en klik op 'Als standaard instellen'
* Klik rechtsboven op 'OK'
* De MMS instellingen staan nu juist in het toestel.
de gprs instellingen staan toch al juist wanneer "Vodafone Live!" naar behoren werkt?
- Wanneer ik smsjes verstuur die uit meerdere berichten bestaan, 3 of 4 smsjes ofzo, dan ontvangt mijn vriendin alleen het gedeelte uit de eerste sms op haar telefoon (Samsung U600), dit is echter maar willekeurig, want soms ontvangt ze alles wel gewoon goed...
[
Voor 4% gewijzigd door
brentnl op 13-11-2007 22:34
]