Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879

DaannO schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:30:
[...]
Die is er ook, maar is er uitgesloopt om de redering redenen. :)
Wat voor redenen? 8)7
Anoniem: 233260 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:35:
Nu we toch op de software tour zitten: Is er een programma waarmee je via Bluetooth of wifi de muis van je pc kan overnemen met de Touch? _/-\o_
Muis kun je ook overnemen met Salling Clicker

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 13-11-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Naja, reden dus. De geruchten gaan dat MS er vanuit ging dat te weinig mensen het zouden gebruiken omdat het overzicht totaal weg was door het kleine scherm. In de beta's van WM6 zat het nog wel maar de finals dus niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jossie67
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 11:25
smeerbartje schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:17:
Ook zijn er programma's om je Touch om te bouwen naar een USB stick. Wellicht dat dit wel werkt?
Yep die is er

http://www.modaco.com/con...cussion/238545/WM5torage/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238915

Anoniem: 240121 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:28:
Hey,

Misschien een domme vraag die vast al eens is beantwoord, maar weet iemand hoe ik die irritante tekstballonnetjes wegkrijg die telkens verschijnen als ik de telefoon aan zet? Nog voordat ik m'n pincode in moet toetsen geeft de telefoon tig keer aan dat er "verbinding wordt gemaakt met GPRS-internet" en dat er "problemen zijn met het maken van de verbinding met de GPRS-dienst in het geregistreerde thuisnetwerk". Als ik dan met pijn en moeite tussen de meldingen door de pincode intoets is het probleem verholpen, maar vervelend is het wel

Alvast bedankt!
Ik heb precies hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 14:28
Anoniem: 238915 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:12:
De htc touch crouse is net uit!

http://www.htc.com/product/03-product_htctouch_cruise.htm

jammer dat ik daar even niet op heb gewacht :(

Iemand die hem toevallig al heeft?
Ik zou hem graag willen ruilen voor mijn Touch en 150 euro bijbetalen ;)
Idd een veel mooiere in mijn mening dat mijn huidige Touch, alleen misschien iets hoekiger in mijn broekzak ;) Maar de 400 Mhz proc is wel heel fijn en de ingebouwde GPS ook zeker :)
Het enige wat ik wel mis in dat model om het echt te overwegen is het ontbreken van HSDPA/UMTS ondersteuning.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:22
Havocnl schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:34:
[...]

Idd een veel mooiere in mijn mening dat mijn huidige Touch, alleen misschien iets hoekiger in mijn broekzak ;) Maar de 400 Mhz proc is wel heel fijn en de ingebouwde GPS ook zeker :)
Het enige wat ik wel mis in dat model om het echt te overwegen is het ontbreken van HSDPA/UMTS ondersteuning.
HSDPA/UMTS: 2100 MHz (Europe), 850/1900 MHz (USA)
HSDPA: Up to 384kbps for upload and 3.6Mbps for download
UMTS: Up to 384kbps for upload and download
GSM/GPRS/EDGE: Quad-band 850, 900, 1800, and 1900 MHz (The device will operate on frequencies available from the cellular network)

(of snap ík het niet ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

hmmz
de specs iets beter ja, maar de vormgeving vind k niet echt mooi :N
t gaat er weer uit zien als de voormalige htc's
de vormgeving van de huidige touch steekt boven de anderen uit :)

GPS is wel leuk :) maargoed, zonder n car heb je er ook niks aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209708

Heb hem nu even draaien: werkt echt super!
En met downloaden van nieuw script, werkt mijn winamp ook remote.. :)
Nu nog eens kijken of er iets aan de playlist gedaan kan worden, sommige items zijn niet zichtbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Weet iemand waarom doorschakelen het niet doet op mijn touch?
Als iemand belt en ik ga in het menu, staat Doorschakelen op grijs:(

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73504

Ik lees hier veel op het forum dat er tomtom gebruikt wordt, echter kan ik op de site van tomtom niet terugvinden dat hij officieel de htc touch ondersteund. Nu vraag ik mij af welke versie jullie nu gewoon gebruiken en er geen enkele opstakels zijn bij de installatie of het werken met tomtom.

Is het gewoon tomtom navigator 6 voor pda's dat jullie erop installeren?

(ps: nu echt niemand dat dit toestel al getest heeft met parrot 3400 zowel bellen als gelijktijdig navigeren met de gps antenne ervan?)

Of zijn er misschien mensen die het al getest hebben met een ander parrot bluetooth kitje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Laatst online: 28-09-2021
Anoniem: 73504 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:51:
Ik lees hier veel op het forum dat er tomtom gebruikt wordt, echter kan ik op de site van tomtom niet terugvinden dat hij officieel de htc touch ondersteund. Nu vraag ik mij af welke versie jullie nu gewoon gebruiken en er geen enkele opstakels zijn bij de installatie of het werken met tomtom.

(ps: nu echt niemand dat dit toestel al getest heeft met parrot 3400 zowel bellen als gelijktijdig navigeren met de gps antenne ervan?)

Of zijn er misschien mensen die het al getest hebben met een ander parrot bluetooth kitje?
Ik heb een parrot minikit. Werkt _/-\o_

edit: en een adapt AD 750 GPS ontvanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-05 15:48
Bedankt voor "MyMobile" , werkt idd perfect!

nu resten nog mijn andere vraagjes + een nieuwe .. (A)

- is er een manier om (via het register) je speakertje 'op te voeren' en heeft dit nut? Of richt ik dan meer schade als vreugde aan :P

- wanneer ik op de originele ROM een smsje typte, kreeg ik keurig wat suggesties voorgeschoteld wanneer ik bij "aan" alvast één letter van de naam intikte. Nu (Met ROM; "Touch_Dual_NLD_2.21_2.20.707.1B_03.07.90") moet ik de gehele naam intypen, vervolgens op verzenden drukken, om dan nog eens het goede nummer uit de verschillende huis en gsm nummers te kiezen van de desbetreffende contactpersoon. Ligt dit aan de nieuwe ROM? Of ligt dit aan het feit dat ik Pocket CM heb geïnstalleerd? (dit had ik echter op me oude ROM ook..)
En hoe krijg ik dit gefixed?

- de juiste mms instellingen kan vodafone niet naar mijn telefoon sturen, omdat de Touch nog niet gesupport wordt door hun, echter als ik een ander type telefoon kies op hun site, kan ik het menu'tje waarin hun alles handmatig invoeren niet vinden (zal wel WM5 zijn)
DE MMS INSTELLINGEN

* Klik op 'Start'
* Kies 'Berichten'
* Klik onderin het scherm op 'Menu' -> 'Extra' -> 'Opties'
* Kies 'MMS'
* Berichten onmiddelijk ophalen: aanvinken
* Downloaden OK tijdens roamen: optioneel
* Verzonden berichten opslaan: optioneel
* Alle berichten weigeren: uitvinken
* Bezorgingsrapport toestaan: aanvinken
* Overige opties: naar eigen inzicht aan te passen
* Klik op de tab 'Servers'
* Kies 'Nieuw'
* Servernaam: Vodafone MMS
* Gateway: 192.168.251.150
* Poort number: 8799
* Serveradres: http://mmsc.mms.vodafone.nl
* Verbinden via: Vodafone MMS
* Maximale verzendgrootte: 300K
* WAP Versie: WAP 2.0
* Kies 'OK'
* Zorg dat 'Vodafone MMS' is geselecteerd en klik op 'Als standaard instellen'
* Klik rechtsboven op 'OK'
* De MMS instellingen staan nu juist in het toestel.
de gprs instellingen staan toch al juist wanneer "Vodafone Live!" naar behoren werkt?

- Wanneer ik smsjes verstuur die uit meerdere berichten bestaan, 3 of 4 smsjes ofzo, dan ontvangt mijn vriendin alleen het gedeelte uit de eerste sms op haar telefoon (Samsung U600), dit is echter maar willekeurig, want soms ontvangt ze alles wel gewoon goed...

[ Voor 4% gewijzigd door brentnl op 13-11-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen

Dit kreeg ik als antwoord van TomTom

Hartelijk dank voor uw bericht aan TomTom Customer Support.

Wij kunnen bij het type apparaat die u in uw e-mail heeft aangegeven helaas niet garanderen dat deze probleemloos samenwerkt met TomTom Navigator 6. Dit apparaat staat momenteel niet op onze lijst van ondersteunde apparaten.

Voor de HTC zijn de volgende apparaten ondersteund : P3300 • P3600 • P4550 (TyTnII)

De compatibiliteit van apparaten wordt bepaald aan de hand van het uitvoeren van uitgebreide testen. Deze testen moeten uitwijzen of een apparaat probleemloos functioneert bij de toepassing waarvoor deze gebruikt zal worden. Wanneer een apparaat niet compatibel is bevonden kan dit een aantal oorzaken hebben. Onderstaand vind u een aantal van deze mogelijke oorzaken.

Mogelijke oorzaken van het niet compatibel zijn van apparaten:
• Het apparaat beschikt niet over de functies die vereist zijn voor de gewenste toepassing.
• In de testfase is gebleken dat er problemen zijn opgetreden bij het gebruik van een functie.
• Het apparaat zit nog in de testfase of is nog niet getest.

Wanneer een apparaat niet compatibel is bevonden, is het niet per definitie zo dat deze in zijn geheel niet zal werken. Het is sommige gevallen zelfs mogelijk dat het probleemloos zal werken.

Wanneer er een probleem optreedt bij gebruik van TomTom-producten en er wordt hiervoor contact opgenomen met de Customer Support-afdeling zullen wij zoeken naar een geschikte oplossing. Wanneer een apparaat niet compatibel is, is het goed mogelijk dat er geen oplossing is voor het probleem. Om deze reden kunnen wij wanneer een apparaat niet compatibel is bevonden geen verdere ondersteuning bieden.

Op de onderstaande pagina kunt u controleren welke apparaten geschikt zijn voor TomTom NAVIGATOR 6
• Link: http://www.tomtom.com/products/features.php?ID=260 (Compatibility TomTom NAVIGATOR 6)

Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Support Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238576

Hotdog schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:11:
ik snap ff niks van de Batterystatus op m'n HTC.
Ik heb het scalen aangezet, bij geen gebruik gaat ie naar 143 Mhz en bij gebruik naar 234 Mhz.
Ook Tomtom heb ik geforceerd op 234 Mhz ingesteld.

Maar als ik de touch via de USB aan de pc hang, blijft de cpu op 234 Mhz staan. Ik kan haast niet geloven dat dit goed is.
En als ik op de batterijstatus tap, wordt die regel vetgedrukt. Wat houd dat in?
Das juist goed Als je touch aan de lader hangt of je usb van de computer laad ie op en hoedt ie niet terug te zakken naar 143 Mhz om stroom te besparen Dat het vet gedrukt wordt is gewoon een keus die je krijgt Wat jij dus mooier vind, dat is alles wat het doet En hij mag best op 299 Mhz hoor en 130 werkt ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

t valt mij op dat ie boven de 270 uit zich zelf een softreset doet.
dit is al een paar keer gebeurd:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
marcel-o schreef op woensdag 14 november 2007 @ 07:19:
t valt mij op dat ie boven de 270 uit zich zelf een softreset doet.
dit is al een paar keer gebeurd:/
ik werk al 3 maanden op 286 Mhz, zonder dat hij uit zichzelf softreset

Ja, iedereen die een Touch heeft gebruikt naar mijn weten tomtom 6.030
De versies hiervoor werken volgens mij niet op de Touch

[ Voor 51% gewijzigd door funk-e op 14-11-2007 09:29 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy1912
  • Laatst online: 28-12-2024
Helaas heb ik na een paar dagen zoeken nog geen oplossing kunnen vinden voor het volgende, ook niet in dit forum...:
Ik heb een MDA Touch (de T-mobile variant), romversie 1.13.114.3 NLD, ext rom versie 1.13.114.103
Ik heb het wheater bestand -bij mij dus hh_0413_weathercities.xml- uitgebreid met de gegevens zoals op de eerste pagina staan, maar hij vindt alle andere steden dan Amsterdam gewoon niet. Ik heb het bestand ook gewoon vervangen, maar ook daar helpt het niet. Geen tikfouten gemaakt of iets dergelijks. Kan het aan de T-mobile variant liggen? Ik heb bv ook nergens (niet via start>programma's en ook niet in de verkenner) de rekenmachine kunnen vinden en volgens de gebruiksaanwijzing zou ik ook dmv terminal services een extern bureaublad moeten kunnen benaderen.. nope
Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240121

Anoniem: 240121 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:28:
Hey,

Misschien een domme vraag die vast al eens is beantwoord, maar weet iemand hoe ik die irritante tekstballonnetjes wegkrijg die telkens verschijnen als ik de telefoon aan zet? Nog voordat ik m'n pincode in moet toetsen geeft de telefoon tig keer aan dat er "verbinding wordt gemaakt met GPRS-internet" en dat er "problemen zijn met het maken van de verbinding met de GPRS-dienst in het geregistreerde thuisnetwerk". Als ik dan met pijn en moeite tussen de meldingen door de pincode intoets is het probleem verholpen, maar vervelend is het wel

Alvast bedankt!
Gister heb ik deze vraag gesteld. Ben even vergeten te melden dat een harde reset niks oplevert (alleen dat ik dan alle programmaatjes opnieuw moet installeren......). Van vrienden die ook een HTC Touch hebben, hoor ik dat zij dezelfde problemen hebben.

Zou het wellicht aan de provider liggen? Ik heb namelijk een KPN mobiel 30 abonnement in combi met surf & mail - totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Ik heb VF en heb het probleem ook gehad maar gelukkig slechts af en toe.
Heb ook wel eens gehad dat ik mijn pincode niet eens in kon geven, dat het pincode scherm werd overgeslagen, dat kan je daarna alsnog doen maar irritant is het wel.

Het lijkt mij sterk dat het aan de provider ligt.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

zijn er al gebruikers die weten welke progs je uit de startup kan halen? scheelt weer opstarttijd en werkgeheugen :+

k heb een orange branded

volgens mij doet orange trouwens aleen een simlock en een bootschermpje, heb buiten t miniscule orange vierkantje op de achterkant niks gemerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Nu online
marcel-o schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:20:
zijn er al gebruikers die weten welke progs je uit de startup kan halen? scheelt weer opstarttijd en werkgeheugen :+
Je bedoelt uit de windows\opstarten folder? Die heb ik leeg gemaakt. Bij het eerste keer opstarten van de Cube zie je dat duidelijk, de achtergrond staat er maar de tekst nog niet, ik ben er aan gewend en het scheelt geheugen wat ik belangrijker vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

maar alles blijft t doen?
k dacht ergens gelezen te hebben dat daar ook de drivers voor het touchscreen bij zaten. (?)

vanavond thuis es die lijst opnoemen hier..

iemand al een soort van walktrough voor wifi verbinding via mn comp thuis?
er is wel verbinding, welke om de zoveel sec wegvalt.. en krijg geen verbinding.
en ja, dan staat energiemodus op beste prestaties..

[ Voor 52% gewijzigd door marcel-o op 14-11-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 13:20
Ja, iedereen die een Touch heeft gebruikt naar mijn weten tomtom 6.030
De versies hiervoor werken volgens mij niet op de Touch
Er is zelfs al een versie 6.032 die speciaal voor HTC toestellen schijnt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
TifKag schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:49:
[...]

Er is zelfs al een versie 6.032 die speciaal voor HTC toestellen schijnt te zijn.
Alleen voor toestellen met interne gps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Nu online
marcel-o schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:34:
maar alles blijft t doen?
k dacht ergens gelezen te hebben dat daar ook de drivers voor het touchscreen bij zaten. (?)

vanavond thuis es die lijst opnoemen hier..
ik heb nog niks gemerkt moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879

TifKag schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:49:
[...]
DaannO schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:00:
[...]
yep, maar op mijn Touch doet ie het ook uitstekend. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 14-11-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
[...]

Aha....daarom draait hij zo fijn op mijn Asus A636N.

Ik moet binnenkort toch eens een BT muisje aanschaffen, en dan kijken of hij op mijn Touch ook goed draait (Als ik hem tenminste op mijn SD geinstalleerd krijg) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolRules
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11-2021
Voor iedereen die problemen heeft met TomTom... probeer/koop Route 66 Navigate 7 PPC, dit werkt namelijk perfect op de Touch. Nog nooit problemen mee gehad!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
TifKag schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:52:
Is er eigenlijk al een nieuw Touch keyboard met nederlandse T9.

Op XDA staan nu onderhand zoveel van die (Dual)Touch keyboards dat ik het niet meer snap.

Dat PocketCM keyboard is ook prachtig hoor, ik ben alleen niet zo kapot van die tijdslimiet.
Nee, de nederlandse is er nog niet.

Ik heb net gebeld met HTC, ze zeggen alleen al vanuit nederland zo'n 20 telefoontjes per dag te krijgen met de vraag of dat Keyboard (zoals beloofd) beschikbaar wordt gemaakt voor de Touch.
Wereldwijd krijgen ze dus elke dag vele telefoontjes met dezelfde vraag.
Whehehehe...

Maar goed, ze hebben me niet kunnen vertellen wanneer dat ding als update uitkomt, alleen dat ze erg zielig zijn met al die telefoontjes en een enorme druk voelen.

[ Voor 0% gewijzigd door Chris.nl op 14-11-2007 16:23 . Reden: blabla ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172906

:? Ik gebruik deze versie op mijn Touch zonder enig nadeel. Ik heb ook de optie geinstalleerd voor naviagatie vanuit mijn Contacten. ;) ;) :?
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Chris.nl schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:21:
[...]
Maar goed, ze hebben me niet kunnen vertellen wanneer dat ding als update uitkomt, alleen dat ze erg zielig zijn met al die telefoontjes, en dat ze een enorme druk voelen.
En........moeten we nou medelijden hebben met ze.

NOT }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TifKag schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:24:
[...]

En........moeten we nou medelijden hebben met ze.

NOT }) })
Ik denk dat ik ze nu juist ga bellen met die vraag.
de druk nog ff een beetje opvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04 15:32

t-x-m

.NET Nerd

Chris.nl schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:21:
[...]

Nee, de nederlandse is er nog niet.

Ik heb net gebeld met HTC, ze zeggen alleen al vanuit nederland zo'n 20 telefoontjes per dag te krijgen met de vraag of dat Keyboard (zoals beloofd) beschikbaar wordt gemaakt voor de Touch.
Wereldwijd krijgen ze dus elke dag vele telefoontjes met dezelfde vraag.
Whehehehe...

Maar goed, ze hebben me niet kunnen vertellen wanneer dat ding als update uitkomt, alleen dat ze erg zielig zijn met al die telefoontjes en een enorme druk voelen.
Wat is dat nummer? De meer mensen er bellen de beter >:)

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 23:57

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik heb de MDA Vario (ook een HTC) en als ik naar de specs kijk, zie ik geen verschil tussen de Touch en de Vario (zelfde scherm/cpu/memory). Ik heb zo'n beetje alle incarnaties van TT 5 en 6 gedraaid zonder problemen. Misschien dat de Touch met GPS (die daadwerkelijk anders is van binnen dan de gewone Touch) een andere versie nodig heeft, maar de standaard Touch volgens mij niet.

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
mphilipp schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:51:
[...]

Ik heb de MDA Vario (ook een HTC) en als ik naar de specs kijk, zie ik geen verschil tussen de Touch en de Vario (zelfde scherm/cpu/memory). Ik heb zo'n beetje alle incarnaties van TT 5 en 6 gedraaid zonder problemen. Misschien dat de Touch met GPS (die daadwerkelijk anders is van binnen dan de gewone Touch) een andere versie nodig heeft, maar de standaard Touch volgens mij niet.
wat dacht je van het verschil in operating system :+

vario wm5
touch wm6

tt 6.030 werkt alleen

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240268

Ik heb een MDA Touch van T-Mobile (gelockt). Deze versie wordt zonder windows live geleverd. Iemand een idee waar ik dit bestandje vandaan kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Anoniem: 240268 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:33:
Ik heb een MDA Touch van T-Mobile (gelockt). Deze versie wordt zonder windows live geleverd. Iemand een idee waar ik dit bestandje vandaan kan halen?
windows live wil je niet ;)

zoek naar IM+ of Pocket MSN (zie openingspost)
funk-e schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:55:
[...]

vario wm5
touch wm6
...
en daarbij een andere processor(n soort van dualcore)
ik vind m sneller namelijk dan n kaal geinstalleerde vario met WM6 :)

[ Voor 32% gewijzigd door marcel-o op 14-11-2007 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228816

Hallo allemaal,
Ik was heel tevrede met mijn htc touch maar hij begint mij nu te irriteren. Dit heeft twee redenen.
Ten eerste krijg ik steeds de volgende melding:
De telefoon heeft onvoldoende opslagruimte verwijder oude of niet gebruikte items om meer ruimte vrij te krijgen.
Er staat haast niks op mijn telefoon alleen een aantal smsje maar die zijn zo klein. Weet iemand hoe ik dit opkan lossen.
Ten tweede heb ik route 66 erop. Bij Route heb ik tegenwoordig alleen nog maar de weg op mijn beeld en niet de blauwe rand. Zoals op het plaatje te zien is.Het heeft veel weg van een trage computer dat als je een programma minimaliseerd dat je de restjes nog inbeeld ziet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. alvast bedant
Afbeeldingslocatie: http://www.simlockvrijmaken.nl/simlockvrijmaken/kosten_bestanden/tomtom.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Anoniem: 228816 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:50:
De telefoon heeft onvoldoende opslagruimte verwijder oude of niet gebruikte items om meer ruimte vrij te krijgen.
delete je temp/geschiedenisbestanden van internet explorer (opties)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73504

Na lang twijfelen overwegen en verschillende opzoekwerken heb ik hem dan uiteindelijk toch besteld.
Als het goed gaat heb ik hem morgen, hoop dat het mij nergens in teleursteld want heb de laatste tijd al enkele miskopen gehad.

Als hij perfect met mijn parrot werkt zoals bellen en navigeren met de gps van parrot ben ik al supper blij om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Gek vraagje waarschijnlijjk maar:
Is er een software voor op de HTC Touch, waarmee je van de camera(achterop) een live stream maakt, die je op je pc kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226399

Als het geheugen van je Touch vol zit, kan dat er ook aan liggen dat je een liedje (MP3) als beltoon gebruikt, of een aantal liedjes in het verleden hebt gebruikt. Hij maakt namelijk van al die liedjes een kopie en die nemen flink wat ruimte in. Het is handig om via explorer/verkenner even op je Touch te zoeken om te kijken of dat wellicht is gebeurt.
Mocht je per se een MP3 als beltoon willen hebben, dan kun je beter de eerste 30 seconden van een liedje uitknippen en als beltoon instellen (kun je helemaal vanaf je Touch doen en instellen). Dat neemt veel minder ruimte in en veel meer dan 30 seconden hoor je vaak toch niet omdat dan je voice mail al aanspringt. Scheelt een boel geheugenruimte! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy1912
  • Laatst online: 28-12-2024
hellboy1912 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:14:
Helaas heb ik na een paar dagen zoeken nog geen oplossing kunnen vinden voor het volgende, ook niet in dit forum...:
Ik heb een MDA Touch (de T-mobile variant), romversie 1.13.114.3 NLD, ext rom versie 1.13.114.103
Ik heb het wheater bestand -bij mij dus hh_0413_weathercities.xml- uitgebreid met de gegevens zoals op de eerste pagina staan, maar hij vindt alle andere steden dan Amsterdam gewoon niet. Ik heb het bestand ook gewoon vervangen, maar ook daar helpt het niet. Geen tikfouten gemaakt of iets dergelijks. Kan het aan de T-mobile variant liggen? Ik heb bv ook nergens (niet via start>programma's en ook niet in de verkenner) de rekenmachine kunnen vinden en volgens de gebruiksaanwijzing zou ik ook dmv terminal services een extern bureaublad moeten kunnen benaderen.. nope
Iemand??
Iemand?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Anoniem: 226399 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:39:
Als het geheugen van je Touch vol zit, kan dat er ook aan liggen dat je een liedje (MP3) als beltoon gebruikt, of een aantal liedjes in het verleden hebt gebruikt. Hij maakt namelijk van al die liedjes een kopie en die nemen flink wat ruimte in. Het is handig om via explorer/verkenner even op je Touch te zoeken om te kijken of dat wellicht is gebeurt.
Mocht je per se een MP3 als beltoon willen hebben, dan kun je beter de eerste 30 seconden van een liedje uitknippen en als beltoon instellen (kun je helemaal vanaf je Touch doen en instellen). Dat neemt veel minder ruimte in en veel meer dan 30 seconden hoor je vaak toch niet omdat dan je voice mail al aanspringt. Scheelt een boel geheugenruimte! :-)
of tip 34 uit de startpost

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226399

@Funk-e: heee, mensen die zo'n vraag stellen zullen de startpost toch al wel hebben gelezen???...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Anoniem: 226399 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:40:
@Funk-e: heee, mensen die zo'n vraag stellen zullen de startpost toch al wel hebben gelezen???...
Dat zou je denken, ja ..................

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-05 11:23
dennus2006 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:53:
Gek vraagje waarschijnlijjk maar:
Is er een software voor op de HTC Touch, waarmee je van de camera(achterop) een live stream maakt, die je op je pc kan bekijken?
Ik weet wel dat er programma's zijn dat je je Touch als webcam kunt gebruiken. Is dat wat je bedoelt?
Meer informatie hier: http://www.ateksoft.com/webcamplus.html

Er zal vast meer voor te vinden zijn maar dit kwam zo snel in me bovenborrelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik bedoel dat die versie het juist goed doet met pda's met interne gps. Daar waren vooral veel problemen mee. De normale pda's doet hij het gewoon op idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

RaptorRVL schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:26:
[...]

Ik weet wel dat er programma's zijn dat je je Touch als webcam kunt gebruiken. Is dat wat je bedoelt?
Meer informatie hier: http://www.ateksoft.com/webcamplus.html

Er zal vast meer voor te vinden zijn maar dit kwam zo snel in me bovenborrelen.
ik krijg een melding dat de setupfiles corrupted zijn.
elders op het net gedownload, kreeg t zelfde.. :/

[ Voor 5% gewijzigd door marcel-o op 14-11-2007 23:37 ]

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

funk-e schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:55:
[...]
Ook dat draait er bij mij gewoon op. Een creatieve geest laat zich niet beperken door onwil van HTC. Die machines zijn gewoon hetzelfde. Kijk zelf maar. OS is software, ik heb het over hardware.

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

• funk-e
mphilipp schreef op donderdag 15 november 2007 @ 00:01:
[...]

Ook dat draait er bij mij gewoon op. Een creatieve geest laat zich niet beperken door onwil van HTC. Die machines zijn gewoon hetzelfde. Kijk zelf maar. OS is software, ik heb het over hardware.
maar goed, ik kreeg iig alleen tt 6.030 aan de praat op mijn touch

de versie die ik op mijn vario had draaien dus niet (6.000)

...less is more

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

marcel-o schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:38:
[...]
En daarbij een andere processor(n soort van dualcore)
ik vind m sneller namelijk dan n kaal geinstalleerde vario met WM6 :)
Pffff...check eerst je shit voordat je gaat blaten. In de standaard Touch zit een Omap 850@200Mhz. En wat zit er in de Vario? Precies...een Omap 850@200Mhz. Gebruiken toevallig ook hetzelfde programma (Omapclock) om te overklokken. In de Touch met dat toetsenbordje en die nieuwe met de GPS zit een 400Mhz proc.

• marcel-o

marcel-o

toch issie kaal sneller dan n kale 9100

mijn excuses over die proc, deze info had ik uit het 1e topic uit deze reeks ;)

Anoniem: 174246

Dag dames en heren,

Mijn oog is op dit mooie apparaatje gevallen. Wat me het meest interesseert aan smartphones is de agenda functie.

Nu vraag ik me af hoe makkelijk het is afspraken toe te voegen/ beheren met deze smartphone, en dan zonder tussenkomst van een laptop. Wat zijn jullie ervaringen?

Jasper

Anoniem: 238755

Anoniem: 228816 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:50:
Hallo allemaal,
Ik was heel tevrede met mijn htc touch maar hij begint mij nu te irriteren. Dit heeft twee redenen.
Ten eerste krijg ik steeds de volgende melding:
Er staat haast niks op mijn telefoon alleen een aantal smsje maar die zijn zo klein. Weet iemand hoe ik dit opkan lossen.
Ik ben een heel eind gekomen door alle programma's niet op de telefoon maar op de memorycard te installeren.
Alleen de programma's die altijd gebruikt worden (batterystatus, SIP's etc.) gaan op de telefoon zelf.
Op die manier kun je behoorlijk wat programma's kwijt :

Afbeeldingslocatie: http://www.betterproducts.nl/pics/programs.jpg

Uiteindelijk heb ik dit aan geheugen over :

Afbeeldingslocatie: http://www.betterproducts.nl/pics/memory.jpg

En dat is voldoende om vlot mee te kunnen werken.

• marcel-o

marcel-o

k heb 20040Kb vrij :D
/windows/opstarten/ goed geveegd, en dan de memcleaner van SKtools :P

thx to Svennie

[ Voor 36% gewijzigd door marcel-o op 15-11-2007 11:26 ]

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:47
De Witte HTC Touch is nu via Tmobile (branded) te verkrijgen, met 256mb geheugen ipv 128.
Eindelijk ga ik m ook halen :D

plaatje
Afbeeldingslocatie: https://www.t-mobile.nl/promo/media/images/eshop/devices/mda_touch_white/device286_with_rulers.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Turismo op 15-11-2007 11:34 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• DennusB
  • Niet online
Ff een vraagje!
Ik heb een Windows Media Encoder stream van mijn webcam!
Is het mogelijk om deze stream te kijken op de HTC Touch?
In streaming media krijg ik elke keer "Ongeldige url"

Anoniem: 240341

Een vraag over internettoegang via Bluetooth, is dat mogelijk? Ik heb thuis geen WiFi, wel een PC met bluetooth en zou graag internettoegang willen hebben via Bluetooth.
Ik heb hierover nog geen draadje kunnen vinden.

Anoniem: 141415

Hoe kun je eigenlijk een proces tijdelijk stoppen?
Ik bedoel, ik wil wat veranderingen voor de cube doorvoeren. Hoe kan ik hem dan tijdelijk uitschakelen?

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 07:34
dennus2006 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:34:
Ff een vraagje!
Ik heb een Windows Media Encoder stream van mijn webcam!
Is het mogelijk om deze stream te kijken op de HTC Touch?
In streaming media krijg ik elke keer "Ongeldige url"
Hoe maak je verbinding? sommige mobiele providers hebben namelijk het bekijken van streaming media geblokeert, via wifi moet dit geen problemen opleveren

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Weet iemand toevallig een stukje freeware waarmee je sms en mail kan sturen in landscape modus en dus ook de keyboard in landscape hebt?

DaveD

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 07:34
DaveD1109 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:14:
Weet iemand toevallig een stukje freeware waarmee je sms en mail kan sturen in landscape modus en dus ook de keyboard in landscape hebt?
Handleiding door Chris.nl uit de startpost

Kun je daar iets mee?

[ Voor 3% gewijzigd door Evos op 15-11-2007 15:22 ]

Anoniem: 165438

Is er ook een methode om het (afschuwelijk) windows logo bij het startmenu te verwijderen dat dat gewoon nergens zichtbaar is....?

• miles
  • Registratie: November 1999
Hoort niet echt hier, maar weet ook niet waar anders, dus toch maar hier.
Ik was vandeweek ergens met m'n Touch waar een KPN hotspot ingesteld was.
Nu heb ik onbeperkt internet via GPRS en wilde dat dus gebruiken, dit lukte niet.

Het Hotspot welkomsscherm bleef in de weg zitten, ik kon geen andere pagina openen en ik kon geen verbinding met internet maken.
Iemand anders dit ook wel eens meegemaakt, is dit een truckje van het HotSpot dat ik niet via m'n eigen verbinding ga internetten?
Is hier een workaround voor?

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Had ik al gezien maar hoe krijg ik hem nu in landscape? kan het niet vinden onder opties en in de link ook niet, of zie ik er overheen?

DaveD

• DennusB
  • Niet online
Evos schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:06:
[...]

Hoe maak je verbinding? sommige mobiele providers hebben namelijk het bekijken van streaming media geblokeert, via wifi moet dit geen problemen opleveren
Jep via Wifi, maar bij WMP krijg ik "De parameter is onjuist" en bij Streaming Media krijg ik "Ongeldige URL".

Hoe kan dat nou?

• erreen
miles schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:25:
Hoort niet echt hier, maar weet ook niet waar anders, dus toch maar hier.
Ik was vandeweek ergens met m'n Touch waar een KPN hotspot ingesteld was.
Nu heb ik onbeperkt internet via GPRS en wilde dat dus gebruiken, dit lukte niet.

Het Hotspot welkomsscherm bleef in de weg zitten, ik kon geen andere pagina openen en ik kon geen verbinding met internet maken.
Iemand anders dit ook wel eens meegemaakt, is dit een truckje van het HotSpot dat ik niet via m'n eigen verbinding ga internetten?
Is hier een workaround voor?
Dat zal dan ogetwijfeld een hotspot zijn waarvoor je "tijd" in moet kopen.

Een hotspot wil niet zeggen dat deze vanzelfsprekend gratis toegangkelijk is.

• devilsnight
  • Laatst online: 08-03 20:55
Ik merkte in het begin van de week ineens dat er een soort vlekje in het scherm zit, niet op maar echt in..want je kan vegen wat je wil,het gaat niet weg. Het is niet heel groot,maar wel zichtbaar en hoort natuurlijk niet te gebeuren bij een nieuw toestel.

Dus ik naar Orangeshop geweest, en de verkoper zei gelijk dat ie dan terug naar HTC moest...maar de verkoper kon geen garantie geven dat ik ook een nieuwe kreeg, HTC kon bijvoorbeeld ook gerust zeggen dat het niet hun schuld is...maar goed, dit betwijfel ik ten zeerste. Dit mag niet gebeuren met een nieuw apparaat.

Ik ben de Touch wel 2-3 weken kwijt en krijg een leentoestel door 20 euro borg te betalen....weet iemand ook of ik dan een HTC touch als leentoestel krijg of is dit vaak iets anders?

devilsnight schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:36:

Ik ben de Touch wel 2-3 weken kwijt en krijg een leentoestel door 20 euro borg te betalen....weet iemand ook of ik dan een HTC touch als leentoestel krijg of is dit vaak iets anders?
meestal krijg je een goedkope nokia telefoon

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

hellboy1912 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:14:
Ik heb het wheater bestand -bij mij dus hh_0413_weathercities.xml- uitgebreid met de gegevens zoals op de eerste pagina staan, maar hij vindt alle andere steden dan Amsterdam gewoon niet. Ik heb het bestand ook gewoon vervangen, maar ook daar helpt het niet. Geen tikfouten gemaakt of iets dergelijks. Kan het aan de T-mobile variant liggen?
Ik weet niet waar het aan ligt, maar het ligt er in ieder geval niet aan dat jij de MDA hebt, die heb ik namelijk ook en ik kan wel gewoon alle steden zien...

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05 15:59
Ding dong, pakketje uit Hong Kong :)

Bij Brando een cradle en extra batterij besteld voor $44 (€30,-) inclusief bezorg kosten. 6 november besteld, 15 november in huis :)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• erreen
vacuumcleaner schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:20:

Bij Brando een cradle en extra batterij besteld voor $44 (€30,-) inclusief bezorg kosten. 6 november besteld, 15 november in huis :)
Die van mij ook, 6 nov. besteld afgelopen zaterdag de 10e ........... ding dong :)
_/-\o_

erreen schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:43:
[...]

Die van mij ook, 6 nov. besteld afgelopen zaterdag de 10e ........... ding dong :)
_/-\o_
Ik wil er denk ik ook 1 kopen

http://shop.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=02102

die is het toch?
Zijn jullie er tevreden mee? en kan je het alleen kopen via paypal? En hoe werkt het precies via die site?

• vacuumcleaner
Anoniem: 238915 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:51:
[...]

die is het toch?
Zijn jullie er tevreden mee? en kan je het alleen kopen via paypal? En hoe werkt het precies via die site?
Klopt, die is het! Bestellen kan ook via creditcard, is de optie onder paypal. Tot 5 december geen verzendkosten dus alle prijzen die je op die site ziet zijn inclusief verzending :)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• erreen
Anoniem: 238915 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:51:
[...]

die is het toch?
Ja dat is hem 8) . Betaling via paypal of credit card. Heel simpel en snel

erreen schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:57:
[...]

Ja dat is hem 8) . Betaling via paypal of credit card. Heel simpel en snel
Oke dan neem ik er een!
bedankt!

• erreen
Hint: bestel er gelijk een Brando screenprotector bij.

erreen schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:27:
[...]

Hint: bestel er gelijk een Brando screenprotector bij.
ik zat te denken aan deze2 dingen om te bestellen:

screen protector htc touch:

http://shop.brando.com.hk...1994&dept_id=&cat_id=0018

Cradle htc touch:

en met die screenprotector, word het dan niet moeilijker typen?

• miles
erreen schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:06:
[...]

Dat zal dan ogetwijfeld een hotspot zijn waarvoor je "tijd" in moet kopen.

Een hotspot wil niet zeggen dat deze vanzelfsprekend gratis toegangkelijk is.
Dat je voor sommige hotspots moet betalen snap ik. Maar ik heb een onbeperkt internetabonnement via GPRS en wil dat natuurlijk gebruiken. Maar het was net of het hotspotsignaal mijn gprs signaal overrulde. Ik kreeg geen verbinding met gprs en kon dus niet internetten.

• erreen
miles schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:04:
[...]

Dat je voor sommige hotspots moet betalen snap ik. Maar ik heb een onbeperkt internetabonnement via GPRS en wil dat natuurlijk gebruiken. Maar het was net of het hotspotsignaal mijn gprs signaal overrulde. Ik kreeg geen verbinding met gprs en kon dus niet internetten.
Oke, op die fiets :) Dan kan ik je niet verder helpen

• marcel-o

marcel-o

miles schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:04:
[...]

stond je wifi misschien aan??
als je namelijk via wifi connected bent aan t hotspot van kpn worden alle url's rerouted naar de inlogpagina.

k zou t anders ook raar vinden. en al helemaal als je geeneens kpn zou hebben

Anoniem: 181175

vacuumcleaner schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:20:

Hmm, wat is het verschil met deze cradle (behalve het vakje voor de optioneel extra accu)?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 181175 op 15-11-2007 21:57 ]

Anoniem: 240412

Ook ik ben een trotse bezitter van een HTC Touch. Hiervoor een SPV M500 gehad. Wat een wereld van verschil zeg. Ik zweer nu bij me Touch. Alleen een vraagje. Ik heb me today scherm gepimt. Alleen kan ik ook het TouchFlo menu veranderen. Hier bedoel ik dus mee, het menu nadat je je TouchFlo heb gebruikt.

Groet,

Rowan

• erreen
Anoniem: 181175 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:56:
[...]

Hmm, wat is het verschil met deze cradle (behalve het vakje voor de optioneel extra accu)?
Je geeft het antwoord zelf al.

• vacuumcleaner
erreen schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:59:
[...]

edit/

Oeps, dacht dat het die van Brando was. Zonder extra accu lader is $20 ( €13,- inc thuis bezorging, wel 1,5 week onderweg) Met extra accu lader is $24 én opladen via stopcontact (€16,50 inc thuis bezorging, wel 1,5 week onderweg)

[ Voor 41% gewijzigd door vacuumcleaner op 15-11-2007 22:19 ]

Anoniem: 240423

Allereerst (het is immers mijn eerste post op dit forum) een ieder die hier bijdragen levert hartelijk dank. Ik volg het forum sinds deeltje twee en heb mijn touch al redelijk weten te vullen met handige zaken.

Volgende ben ik nog niet tegen gekomen, ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Ik heb een tomtom 910 en wil de touch graag gebruiken om een gegevensverbinding (file info en dergelijke) mee te maken. Als ik contact maak via bluetooth geeft de touch echter alleen een handsfree mogelijkheid aan. Ook geeft ie steeds opnieuwe de melding dat de tomtom contact wil maken en of ik dat goed vind. Na een minuutje geeft de tomtom het op en geeft aan dat de verbinding met de touch is verbroken.

Ik kan me toch niet voorstellen dat een geavenceerd apparaat als de touch iets niet kan wat de meeste gewone gsm's wel kunnen. Aan de andere kant doet de tomtom altijd behoorlijk moeilijk met instellingen voor dataverkeer. Je kunt ervoor kiezen om handmatig instellingen in te voeren, maar daar heb ik helemaal geen kaas van gegeten.

Iemand hier met ook een (losse) tomtom die een oplossing weet?

RR

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
DaveD1109 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:43:
Had ik al gezien maar hoe krijg ik hem nu in landscape? kan het niet vinden onder opties en in de link ook niet, of zie ik er overheen?
Je beeld in landscape zetten gaat niet via de opties van een toetsenbord, dat is gewoon een optie van windows mobile zelf.

Je kan een knop "Rotate Screen" instellen in de "HTC Home starter" maar:

'k Heb zelf de cameraknop ingesteld om het scherm in landscape (en terug) te laten draaien.
In te stellen via Start->Instellingen->1eTab Persoonlijk->Knoppen.
Bij "Wijs een programma toe" <Scherm draaien> kiezen .

Om de camera te starten kan je dan weer een snelkoppeling in de HTC Home starter of in het startmenu zetten.

Succes.

[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 16-11-2007 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

iemand n idee hoe k die cd ga opstarten die in de doos zit.
hij zeurt over flash, waarvan k n veel nieuwere versie van heb dan waar ie naar vraagt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181175

erreen schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:59:
[...]

Eh nee... Ik schreef "behalve"... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165438

Probeer verbinding te maken met mijn thuis Wifi. Heb het wpa wachtwoord ingevuld maar hij doet het niet. Krijgt geen IP adres toegewezen is de melding en dat klopt ook wel want die blijft op 0.00.00 staan.
Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 20:49
Geachte Mede Tweakers

Mijn abbo zit er op, ga vanavond mijn oude abbonement verlengen met een nieuw toestel de HTC Touch gaat het worden 100% zeker nu is de volgende vraag
( Excuses als ik niet goed gezocht had en het al gevraagd was )

1 ) Is het echt enkel touchscreen voor vingers bedoeld of krijg je ook een pennetje erbij ? , en zo niet wat kost zo'n pennetje ongeveer en werkt dat lekker ?

Verder heb ik al allemaal leuke snufjes gevonden hier op Tweakers in dit Topic en danku hartelijk om mij even wegwijs te maken

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Mektheb schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:35:
1 ) Is het echt enkel touchscreen voor vingers bedoeld of krijg je ook een pennetje erbij ? , en zo niet wat kost zo'n pennetje ongeveer en werkt dat lekker ?
Er zit een (klein) pennetje in de Touch, en zelfs al het goed is een reserve pennetje in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 20:49
TifKag schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:50:
[...]
Er zit een (klein) pennetje in de Touch, en zelfs al het goed is een reserve pennetje in de doos.
Kijk helemaal top :) danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorijn
  • Laatst online: 28-11-2024
Gisteren online besteld bij orange, meteen alle papieren ingescanned en opgestuurd. Ben benieuwd of ze het vandaag nog behandelen bij de online store.

Vriend van me heeft hem ook, zeer mooie telefoon :)

PSN: Jorijnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 08-03 20:55
Ik snap het even niet meer. Ik had een hele tijd nergens last van...maar nu blijf ik lastig gevallen worden in de HTC met dat ie automatisch wil inloggen op MSN....steeds weer krijg ik dat inlog schermpje...OOK wanneer ik bijvoorbeeld een SMS aan het maken ben, zeer irritant dus.

Rechtsbovenin het displaytje blijft ook een icoontje staan (een X met een pijl naar links en een pijl naar rechts) connectiviteit is dit....maar deze krijg ikniet weg. ik heb echt ELKE setting gecheckt bij de instellingen, en nog krijg ik dit niet weg. Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
marcel-o schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:31:
[...]

stond je wifi misschien aan??
als je namelijk via wifi connected bent aan t hotspot van kpn worden alle url's rerouted naar de inlogpagina.

k zou t anders ook raar vinden. en al helemaal als je geeneens kpn zou hebben
Ok, dit zou de oorzaak kunnen zijn, ik heb wifi en gprs altijd naast elkaar draaien.
Is er een proggie dat de wifi verbinding even kapt? Zeg maar net zoiets als NOGPRS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-05 14:43
miles schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:36:
[...]

Ok, dit zou de oorzaak kunnen zijn, ik heb wifi en gprs altijd naast elkaar draaien.
Is er een proggie dat de wifi verbinding even kapt? Zeg maar net zoiets als NOGPRS....
Je kan gewoon WIFI uitzetten in je Comm Manager (via TouchFlo gemakkelijk te bereiken). Scheelt nog een boel batterijen ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

FlorisD schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:54:
[...]

Je kan gewoon WIFI uitzetten in je Comm Manager (via TouchFlo gemakkelijk te bereiken). Scheelt nog een boel batterijen ook! :)
idd, ga je gelijk van 1 naar 5 dagen :D

iemand n idee over de bij geleverde cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
marcel-o schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:26:
[...]

idd, ga je gelijk van 1 naar 5 dagen :D

iemand n idee over de bij geleverde cd?
Ik krijg die cd ook niet gestart, al 300 keer flash geupdate 8)7
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.