Het is beter dat we erover ophouden, we verschillen gewoon van mening.Shailesh schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:02:
[...]
offtopic:
Je ziet mij toch ook geen verwijt maken of de moraalridder uithangen. Ik wijs yns alleen erop dat dit soort dingen op got best wel hard worden afgesnoeid, en dat hij/zij zelf hierdoor geen goed begin maakt (het is een vrij nieuwe user). Ik heb verder ook geen topic report of wat dan ook gemaakt, maar gewoon even erop gewezen...Dat moet best kunnen, zonder dat mensen als jij gelijk erover vallen.
smeerbartje schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:33:
[...]
Het is beter dat we erover ophouden, we verschillen gewoon van mening.Ik ben namelijk van mening dat ook zo'n waarschuwing van een modje hoort te komen. Maar zoals ik al zei, meningsverschil.
offtopic:
Prima, maar voor de goede orde. Ik waarschuwde hem voor het modje, niet voor de policy
Ik hou ook niet van die sjakies met "dit willen wij niet op got", dat is inderdaad aan de mod. Maar goed.
Prima, maar voor de goede orde. Ik waarschuwde hem voor het modje, niet voor de policy
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Zo vandaag toch maar eens een grote upgrade dag gedaan voor mijn touch.
CID unlocked
Nieuwe Radio ROM
Touch Dual ROM erop
Alles zonder een centje pijn en zoals het hoort. Mijn touch kan er weer tegenaan
CID unlocked
Nieuwe Radio ROM
Touch Dual ROM erop
Alles zonder een centje pijn en zoals het hoort. Mijn touch kan er weer tegenaan
Wèh zedde gij??
Verwijderd
Ik heb even wat hulp nodig.. M'n screenprotector is een beetje gaar geworden. Er zat namelijk een stofje onder en heb toen geprobeerd het stofje eraf te wassen met als gevolg dat het nog erger is geworden en er nog meer stof nu onder m'n screenprotector zit 
Tijd dus voor een nieuwe. Ik zat te denken aan de brando screenprotectors, omdat ik daar zoveel goede verhalen over hoor. Als ik op de website van brando kijk zie ik 2 screenprotectors. Namelijk deze http://shop.brando.com.hk...4&dept_id=039&cat_id=0718 en http://shop.brando.com.hk...3&dept_id=039&cat_id=0718
Weet iemand wat precies de verschillen tussen die 2 zijn?
@ Mensen met een brando screenprotector: Welke hebben jullie?
Tijd dus voor een nieuwe. Ik zat te denken aan de brando screenprotectors, omdat ik daar zoveel goede verhalen over hoor. Als ik op de website van brando kijk zie ik 2 screenprotectors. Namelijk deze http://shop.brando.com.hk...4&dept_id=039&cat_id=0718 en http://shop.brando.com.hk...3&dept_id=039&cat_id=0718
Hej ik wi ook wel zo'n ding, alleen heb ik geen paypal account. Kunnen we niet iets gezamenlijks doen? En volgens mij heeft iedereen die van 10 dollar, dus ik neem aan dat die iets beter is?
[ Voor 30% gewijzigd door smeerbartje op 07-12-2007 09:07 ]
Verwijderd
Je kunt je gratis aanmelden op de site van PayPal... Koppel je bankrekening aan je PayPal OF maak geld over naar je PayPal en kopen maar..
Ofwel: je hoeft geen creditcard te hebben...
Ofwel: je hoeft geen creditcard te hebben...
Volgens mij ben ik er uit waarom mijn Touch al voor de 4e(!!) keer vastgelopen is: google maps ..
Als ik dat heb geinstalleerd, krijg ik na een tijd een warning melding over een dll .. De eerste keer was ik wantrouwig en klikte ik op 'no' (of cancel of whatever) .. toen ik mijn foon uit deed en weer aan, bleef hij mooi op het 'smart mobility' schermpje staan .. hard reset ..
De keer daar op accepteerde ik wel de dll maar liep hij weer vast ..
Ik heb maps het voordeel van de twijfel gegeven en het nog 1 keer geinstalleerd en nu ben ik het echt zat .. baggerzooi .. weer alle wireless accesspoints van overal waar ik kom instellen ..
Eens kijken of hij weer vast loopt, zonder maps .. ik denk het niet .. en anders heb ik een HTC Touch in de aanbieding ......
Als ik dat heb geinstalleerd, krijg ik na een tijd een warning melding over een dll .. De eerste keer was ik wantrouwig en klikte ik op 'no' (of cancel of whatever) .. toen ik mijn foon uit deed en weer aan, bleef hij mooi op het 'smart mobility' schermpje staan .. hard reset ..
Ik heb maps het voordeel van de twijfel gegeven en het nog 1 keer geinstalleerd en nu ben ik het echt zat .. baggerzooi .. weer alle wireless accesspoints van overal waar ik kom instellen ..
Eens kijken of hij weer vast loopt, zonder maps .. ik denk het niet .. en anders heb ik een HTC Touch in de aanbieding ......
je hebt wel de nieuwste versie van gmaps gedownload? of steeds dezelfde proberen te installeren?MASiR schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:26:
Volgens mij ben ik er uit waarom mijn Touch al voor de 4e(!!) keer vastgelopen is: google maps ..
tip: als je je touch hebt zoals je hem wilt, maak dan een backup via een van de backup programma's. installeer daarna gmaps.
mocht het weer fout gaan, kun je je backup terugzetten en alles is weer goed. 2 minuten werk
...less is more
die van mij was ook verneukt,probeerde zo'n stofje weg te halen, daarna zo'n schuur/witte plek en kreeg k niet meer weg. k heb idd ook die van 10 euro besteld, zal k een dezer dagen wel binnen krijgenVerwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 02:19:
Ik heb even wat hulp nodig.. M'n screenprotector is een beetje gaar geworden. Er zat namelijk een stofje onder en heb toen geprobeerd het stofje eraf te wassen met als gevolg dat het nog erger is geworden en er nog meer stof nu onder m'n screenprotector zit
alleen nu heb je op die site bezorgkosten
actie is verlengd tot 1 januari 2008marcel-o schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:38:
[...]
alleen nu heb je op die site bezorgkosten
...less is more
Verwijderd
iemand hier ervaring met aebplus?
Met dit programmatje kun je je toetsen van de touch programmeren, en het wordt vooral nuttig omdat je de up/down toetsen ook mee kunt nemen, en er zelfs dubbele functies aan toewijzen. Je zou bv kort op de links-knop gewoon als 'navigeer naar links' kunnen configureren, en lang indrukken als 'scherm roteren'. Zier er veelbelovend uit, amar heb het nog niet geprobeerd. Iemand wel?
http://ae.inc.ru/aebplus.php
Met dit programmatje kun je je toetsen van de touch programmeren, en het wordt vooral nuttig omdat je de up/down toetsen ook mee kunt nemen, en er zelfs dubbele functies aan toewijzen. Je zou bv kort op de links-knop gewoon als 'navigeer naar links' kunnen configureren, en lang indrukken als 'scherm roteren'. Zier er veelbelovend uit, amar heb het nog niet geprobeerd. Iemand wel?
http://ae.inc.ru/aebplus.php
Welk backup programma kun je hiervoor gebruiken? Ik ben hier nog niet echt bekend mee maar lijkt me handig.funk-e schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:35:
[...]
je hebt wel de nieuwste versie van gmaps gedownload? of steeds dezelfde proberen te installeren?
tip: als je je touch hebt zoals je hem wilt, maak dan een backup via een van de backup programma's. installeer daarna gmaps.
mocht het weer fout gaan, kun je je backup terugzetten en alles is weer goed. 2 minuten werk
Wèh zedde gij??
sprite backup is een goed, maar zoek anders nog even in de vorige delen.Havocnl schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:39:
[...]
Welk backup programma kun je hiervoor gebruiken? Ik ben hier nog niet echt bekend mee maar lijkt me handig.
...less is more
Is het ook mogelijk om het in de cube nog een pagina met contacten te maken, ipv bijvoorbeeld de applicatie pagina, ik zou graag meer contacten erin zetten met hun fotootje
Verwijderd
Ik ben ten einde raad, ik weet niet hoe ik het moet oplossen.
Mijn touch wil niet synchoniseren met activesync 4.5, al is de verbinding er wel.
Als ik de telefoon aansluit krijg ik de volgende melding; 'De synchronisatie kan niet worden voltooid. Sluit het apparaat opnieuw aan en probeer het opnieuw. Zie de microsoft ActiveSync-probleemoplosser in Microsoft ActiveSync Help op de pc als het probleem zich blijft voordoen.' Vervolgens is er wel een verbinding.
Toen de probleemoplossern laten scannen en na het scannen sluit hij zich af zonder melding.
Zodra ik de telefoon aansluit ontstaat er ook een LAN-verbinding.
Wie kan mij vertellen wat ik hier fout doe? Of hoe ik het wel goed zou moeten doen?
Mijn touch wil niet synchoniseren met activesync 4.5, al is de verbinding er wel.
Als ik de telefoon aansluit krijg ik de volgende melding; 'De synchronisatie kan niet worden voltooid. Sluit het apparaat opnieuw aan en probeer het opnieuw. Zie de microsoft ActiveSync-probleemoplosser in Microsoft ActiveSync Help op de pc als het probleem zich blijft voordoen.' Vervolgens is er wel een verbinding.
Toen de probleemoplossern laten scannen en na het scannen sluit hij zich af zonder melding.
Wie kan mij vertellen wat ik hier fout doe? Of hoe ik het wel goed zou moeten doen?
Waarschijnlijk werkt dit:Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:44:
Ik ben ten einde raad, ik weet niet hoe ik het moet oplossen.
Start -> Instellingen -> 3e tab Verbindingen -> Usb aan Pc -> Geavanceerde Netwerk funct... UITVINKEN.
Succes.
Verwijderd
Het stond inderdaad aangevinkt chris, vinkje weggehaald. Helaas is het probleem niet verholpen.
Dit al geprobeerd?Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:57:
Het stond inderdaad aangevinkt chris, vinkje weggehaald. Helaas is het probleem niet verholpen.
Verwijderd
Er komt een venster met Verbinden met `usb(ook met dit `tekentje) in het venster komt er te staan: Verbinden met host en vervolgens gebruiker geverifieerd. Dan sluit het venster zich en zie je het gewone home scherm. Er staat dan wel rechtsonder in het scherm een mini icoon met een computer en een gsm. Bovenaan in het scherm zie je dat activesync is verbonden, maar op de pc blijft hij dezelfde melding geven. 'De synchronisatie kan niet worden voltooid. Sluit het apparaat opnieuw aan en probeer het opnieuw. Zie de microsoft ActiveSync-probleemoplosser in Microsoft ActiveSync Help op de pc als het probleem zich blijft voordoen.' Mijn gsm staat nu ook niet meer tussen de LAN verbindingen. Want kan ik nog meer doen? Zal er niets anders op zitten dan een hard-reset?
Je touch doet nu precies wat hij zou moeten doen, is juist verbonden met je pc. Dus een hard-reset lijkt me niet nodig.Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 19:33:
[...]
Er komt een venster met Verbinden met `usb(ook met dit `tekentje) in het venster komt er te staan: Verbinden met host en vervolgens gebruiker geverifieerd. Dan sluit het venster zich en zie je het gewone home scherm. Er staat dan wel rechtsonder in het scherm een mini icoon met een computer en een gsm. Bovenaan in het scherm zie je dat activesync is verbonden, maar op de pc blijft hij dezelfde melding geven. 'De synchronisatie kan niet worden voltooid. Sluit het apparaat opnieuw aan en probeer het opnieuw. Zie de microsoft ActiveSync-probleemoplosser in Microsoft ActiveSync Help op de pc als het probleem zich blijft voordoen.' Mijn gsm staat nu ook niet meer tussen de LAN verbindingen. Want kan ik nog meer doen? Zal er niets anders op zitten dan een hard-reset?
Misschien ligt het wel aan je pc.
Sorry dat ik nu ff niet uitgebreider kan *meedenken*, `k ben aan het werk nu, heb m`n eigen pc niet bij de hand.
Verwijderd
Ja ikzelf heb er geen problemen mee, ik leer zo hoe de sfeer hiero is.Shailesh schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:02:
[...]
offtopic:
Je ziet mij toch ook geen verwijt maken of de moraalridder uithangen. Ik wijs yns alleen erop dat dit soort dingen op got best wel hard worden afgesnoeid, en dat hij/zij zelf hierdoor geen goed begin maakt (het is een vrij nieuwe user). Ik heb verder ook geen topic report of wat dan ook gemaakt, maar gewoon even erop gewezen...Dat moet best kunnen, zonder dat mensen als jij gelijk erover vallen.
Verwijderd
Ik zou niet weten wat ik nog meer kan doen, activesync verwijderd en opnieuw ingeinstalleerd. Heb jij misschien een idee wat het anders nog kan zijn?Chris.nl schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:26:
[...]
Je touch doet nu precies wat hij zou moeten doen, is juist verbonden met je pc. Dus een hard-reset lijkt me niet nodig.
Misschien ligt het wel aan je pc.
Sorry dat ik nu ff niet uitgebreider kan *meedenken*, `k ben aan het werk nu, heb m`n eigen pc niet bij de hand.
Verwijderd
Hallo,
ik zoek een gratis mediaplayer die .m4v bestanden afspeelt. Ik heb al geprobeerd tcpmp maar daar krijg ik zoveel lag in mijn beeld dat het niet te bekijken is.....Heeft iemand alternatieven?
ik zoek een gratis mediaplayer die .m4v bestanden afspeelt. Ik heb al geprobeerd tcpmp maar daar krijg ik zoveel lag in mijn beeld dat het niet te bekijken is.....Heeft iemand alternatieven?
Verwijderd
Het is gelukt.
mijn eerste rom update. De guide uit de startpost werkte erg goed.
Nu ben ik natuurlijk gelijk overmoedig en wil een volledig ingerichte rom installen. (Ik heb nu de standaard rom met geheugenupdate gedaan).
Wie heeft er tips?
mijn eerste rom update. De guide uit de startpost werkte erg goed.
Nu ben ik natuurlijk gelijk overmoedig en wil een volledig ingerichte rom installen. (Ik heb nu de standaard rom met geheugenupdate gedaan).
Wie heeft er tips?
Verwijderd
Zie punt 5 uit de startpost.Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:55:
Is het mogelijk om de messenger contacten uit de contact lijst te filteren?
Verwijderd
iemand Dit al gezien?
http://www.whoneedsaniphone.com/?page_id=6
Ziet er veelbelovend uit, Een Iphone interface mbv flash lite, ik heb het erop gezet en het draait erg goed. Je kunt iconen aanpassen, toevoegen zonder gedoe, gewoon in een menu een icoon en programma toewijzen. Meerdere pagina's met ikonen zijn geen probleem, gewoon van links naar rechts 'sweepen' met je vinegr en het volgende menu schuift in beeld. Een programma openen laat het nieuwe scherm 'inzoomen' net zoals de iphone menu's.
Het is nog expirimenteel, maar erg interessant. Opstarten is nu nog traag maar daar wordt aan gewerkt.
Ziet er veelbelovend uit, Een Iphone interface mbv flash lite, ik heb het erop gezet en het draait erg goed. Je kunt iconen aanpassen, toevoegen zonder gedoe, gewoon in een menu een icoon en programma toewijzen. Meerdere pagina's met ikonen zijn geen probleem, gewoon van links naar rechts 'sweepen' met je vinegr en het volgende menu schuift in beeld. Een programma openen laat het nieuwe scherm 'inzoomen' net zoals de iphone menu's.
Het is nog expirimenteel, maar erg interessant. Opstarten is nu nog traag maar daar wordt aan gewerkt.
Het ziet er allemaal heel netjes uit op die screenshots, eens proberen hoe het werkt. Het zou een mooie UI kunnen worden.Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:38:
iemand Dit al gezien?
[edit] ff zitten kijken, ziet er leuk uit. Een nadeeltje al wel gevonden. Je kunt hem locken (Ala slide2unlock), dit gebeurt alleen met een beweging van de onderrand naar boven.... En ja dan komt onze mooie HTC cube natuurlijk omhoog en niet dat lock screen
de site is btw op 3 dec van naam verandert nu is de link http://freestylwm.com/?page_id=6
[ Voor 17% gewijzigd door Havocnl op 08-12-2007 23:25 ]
Wèh zedde gij??
Verwijderd
THX ! Werkt super op me touch !Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:38:
iemand Dit al gezien?
Verwijderd
Misschien dat je, je antivirus/firewall programma moet DE-INSTALLEREN, bij mij werkte het ook niet tot ik nod32 had ge-de-installeerd.Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:31:
[...]
Ik zou niet weten wat ik nog meer kan doen, activesync verwijderd en opnieuw ingeinstalleerd. Heb jij misschien een idee wat het anders nog kan zijn?
Ontzettend leuk speledingetje. Heb "helaas" nog de 64MB versie, maar het is mijn eerste echte Pocket PC dus wat dat betreft ben ik al aardig snel onder de indruk. Heb na wat wikken en nog wat wegen maar besloten om de Touch Dual rom te installeren en dat ging na flink inlezen eigenlijk vlekkeloos en hoewel ik nog niet zo heel erg veel met de standaard interface heb gespeeld bevalt die van de Dual me eigenlijk super.
Display werkt perfect, daar waar mijn lompe vingers het niet redden doet de stylus zijn werk goed maar ik moet zeggen dat het ondanks mijn lompe vinger niet al teveel moeite kost om 90% van het apparaat te bedienen.
Heb 'm op het moment op 260MHz draaien met 25,01MB vrij geheugen, meteen maar wat leuke dingen geinstalleerd. En wat is het toch leuk om op een ander apparaat dan mijn oude trouwe nes Zelda te kunnen spelen !
Ben nog even aan het neuzen naar een goede mediaplayer en dan kom ik wel eventjes vooruit
Display werkt perfect, daar waar mijn lompe vingers het niet redden doet de stylus zijn werk goed maar ik moet zeggen dat het ondanks mijn lompe vinger niet al teveel moeite kost om 90% van het apparaat te bedienen.
Heb 'm op het moment op 260MHz draaien met 25,01MB vrij geheugen, meteen maar wat leuke dingen geinstalleerd. En wat is het toch leuk om op een ander apparaat dan mijn oude trouwe nes Zelda te kunnen spelen !
Ben nog even aan het neuzen naar een goede mediaplayer en dan kom ik wel eventjes vooruit
Verwijderd
Hoi hoi,
Ik ben nieuw hier en heb het hele net afgezocht naar een probleempje dat ik heb. Helaas zonder resultaat. Uiteindelijk ben ik via google op een 1 of ander manier hier terecht gekomen, en ik moet zeggen wow wat staat er veel info hier niet normaal zeg... van het meest wist ik niet eens dat mijn toestel dat heeft. moet veel uitzoeken ik heb hem wel al een maandje maar dit is mijn eerste pda telefoon, ik heb namelijk de htc touch.
Maar goed hier komt mijn vraag. In ene op een dag verscheen er een vreemd icoontje boven in me telefoon, namelijk zo 1 met een kruisje en 2 pijltje (betekend verbinding is niet actief) nogmaals heb niet veel verstand van dit soorte zaken dus geen flauwe grappen a.u.b hihi. maar goed normaal gesproken stond daar een G. Nou heb ik de handleiding er bij gepakt en wat blijkt er staat dat als je voor het eerst een nieuwe simkaart er in steekt ( wat ik doe pas geleden heb gedaan) hoor je een melding te krijgen van de netwerkwizzard om automatisch het toestel te configureren. Dat heb ik dus niet gekregen die melding. En dan staat er heb je de melding niet gekregen, ga dan naar netwerkwizzard. Wat blijkt ik heb geen netwerk wizzard op mijn telefoon staan. Mijn vriend heeft dezelfde telefoon als ik en hij heeft het wel staan.
Ik weet niet of dit er ook mee te maken heeft maar kan ook geen smsjes meer versturen, hij zegt dan het bericht kan niet worden verzonden. fout bij synchronisatie.
Kan iemand me a.u.b helpen.. ik weet niet echt hoe ik er uit moet komen.
nogmaals super forum!
Ik ben nieuw hier en heb het hele net afgezocht naar een probleempje dat ik heb. Helaas zonder resultaat. Uiteindelijk ben ik via google op een 1 of ander manier hier terecht gekomen, en ik moet zeggen wow wat staat er veel info hier niet normaal zeg... van het meest wist ik niet eens dat mijn toestel dat heeft. moet veel uitzoeken ik heb hem wel al een maandje maar dit is mijn eerste pda telefoon, ik heb namelijk de htc touch.
Maar goed hier komt mijn vraag. In ene op een dag verscheen er een vreemd icoontje boven in me telefoon, namelijk zo 1 met een kruisje en 2 pijltje (betekend verbinding is niet actief) nogmaals heb niet veel verstand van dit soorte zaken dus geen flauwe grappen a.u.b hihi. maar goed normaal gesproken stond daar een G. Nou heb ik de handleiding er bij gepakt en wat blijkt er staat dat als je voor het eerst een nieuwe simkaart er in steekt ( wat ik doe pas geleden heb gedaan) hoor je een melding te krijgen van de netwerkwizzard om automatisch het toestel te configureren. Dat heb ik dus niet gekregen die melding. En dan staat er heb je de melding niet gekregen, ga dan naar netwerkwizzard. Wat blijkt ik heb geen netwerk wizzard op mijn telefoon staan. Mijn vriend heeft dezelfde telefoon als ik en hij heeft het wel staan.
Ik weet niet of dit er ook mee te maken heeft maar kan ook geen smsjes meer versturen, hij zegt dan het bericht kan niet worden verzonden. fout bij synchronisatie.
nogmaals super forum!
Die netwerk wizard heb je alleen, als je een originele HTC Touvh hebt.Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:14:
En dan staat er heb je de melding niet gekregen, ga dan naar netwerkwizzard. Wat blijkt ik heb geen netwerk wizzard op mijn telefoon staan. Mijn vriend heeft dezelfde telefoon als ik en hij heeft het wel staan.
Als je een branded versie hebt (bv Orange of T-Mobile), heb je die Wizard niet, omdat het toestel dan al de instellingen van de desbetreffende provider heeft.
Je kan deze Network Wizard installeren van de Kaiser die werkt ookVerwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:14:
Wat blijkt ik heb geen netwerk wizzard op mijn telefoon staan. Mijn vriend heeft dezelfde telefoon als ik en hij heeft het wel staan.
nogmaals super forum!
http://www.megafileupload...ISER-1-0-29981-1-cab.html
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
hey bedankt voor de snelle reactie ik zal het vanavond meteen proberen. ik hoop dat het lukt! Je hoort het van me!Turismo schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:39:
[...]
Je kan deze Network Wizard installeren van de Kaiser die werkt ook
http://www.megafileupload...ISER-1-0-29981-1-cab.html
Nou, nou, ik heb het voor elkaar.
Batterystatus geïnstalleerd, overgeclocked op 299 Mhz. Vergeten CPU-scaler aan te zetten.
Anderhalve dag zo gelaten (/vergeten). En nu heb ik een mooie donkere plek rechtsonder in het midden.
Heb hem overgeclocked en de simlock eraf gesloopt, dus garantie van T-mobile zal wel geen optie zijn.
PS. je ziet het vooral op een egaal zwart of wit scherm.
Batterystatus geïnstalleerd, overgeclocked op 299 Mhz. Vergeten CPU-scaler aan te zetten.
Anderhalve dag zo gelaten (/vergeten). En nu heb ik een mooie donkere plek rechtsonder in het midden.
Heb hem overgeclocked en de simlock eraf gesloopt, dus garantie van T-mobile zal wel geen optie zijn.
Zet hem eens helemaal uit tot morgenvroeg, het zou kunnen zijn dat de vlek weg of een stuk minder is.Timple schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:59:
Heb hem overgeclocked en de simlock eraf gesloopt, dus garantie van T-mobile zal wel geen optie zijn.![]()
Er is op XDA al vaker melding gemaakt van "inbranden", maar dat bleek na een aantal uren een stuk minder, of zelfs helemaal weg.
Succes
[ Voor 5% gewijzigd door TifKag op 09-12-2007 15:18 . Reden: Link ]
Verwijderd
Timple schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:59:
Heb hem overgeclocked en de simlock eraf gesloopt, dus garantie van T-mobile zal wel geen optie zijn.![]()
Dit komt omdat je je touch tijdje aan hebt gelaten met je licht op vol vermogen Doe dit niet en je hebt er ook geen last van ! Heeft niets met het overclocken te maken !!!
Verwijderd
Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag hoe ik kan zien of ik de
"oude" versie van de touch heb of de nieuwe ?? Waar in de touch kan ik dit
controleren?
Dan nog iets, op mijn Nokia N95 had ik een programma Mobiscope waarmee
je op afstand je webcam kon starten en zo je webcam min of meer kan
gebruiken als beveiligingscamera. Ik kon dan via mijn N95 gewoon mijn huiskamer
in kijken. Bestaat er ook zoiets voor Windows Mobile ????
controleren?
Verwijderd
Kijk bij "geheugen" Als je best wel wat geugen hebt daarzo Heb je de nieuwe (weet niet precies hoeveel etc) Heb je heel weinig Dan heb je de oude nog En ja dat programma is er ook voor de ppcVerwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:13:
controleren?
Zoek en gij zult vinden Google power

Lees eerst je handleiding maar doorVerwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:13:
controleren?

Kan je het dan nog steed niet vinden .................
......... lees je het nog maar een keer door
Weet iemand misschien een leuke website om SMS geluiden vandaan te halen?
Ringtones heb ik nooit moeite mee om zelf te maken en te zoeken, maar ik kan eigenlijk helemaal geen leuk SMS ontvangst geluid bedenken.
Ringtones heb ik nooit moeite mee om zelf te maken en te zoeken, maar ik kan eigenlijk helemaal geen leuk SMS ontvangst geluid bedenken.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
gewoon met google op SMS WAV zoeken.DJ_The_SP schreef op zondag 09 december 2007 @ 17:02:
Weet iemand misschien een leuke website om SMS geluiden vandaan te halen?
Verwijderd
Hee lachen man dat Mobiscope Werkt prima op me touchie Met gprs niet echt lopend beeld ofzo maar werkt wel Super !!!
Ik ben aan het twijfelen of ik deze telefoon bij een abonnement zal nemen of niet. Ik was namelijk benieuwd of er programma's zijn die de muziekervaring sterk verbeteren? ( Ik gebruik nu Winamp met DFX for Winamp, zou ik dat ook op die telefoon kunnen zetten bijvoorbeeld? ). Bovendien wil ik misschien andere dopjes kopen, moet ik dan ook een verloopstekkertje kopen of zit deze standaard bij het pakket ingeleverd?
Verwijderd
Ik zou hem zeker nemen of nog ff wachten op de nieuwe als ze die nog niet hebbenGydeon schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:47:
Ik ben aan het twijfelen of ik deze telefoon bij een abonnement zal nemen of niet. Ik was namelijk benieuwd of er programma's zijn die de muziekervaring sterk verbeteren? ( Ik gebruik nu Winamp met DFX for Winamp, zou ik dat ook op die telefoon kunnen zetten bijvoorbeeld? ). Bovendien wil ik misschien andere dopjes kopen, moet ik dan ook een verloopstekkertje kopen of zit deze standaard bij het pakket ingeleverd?
Winamp heb ik ook op me touch gehad maar vond het echt een *** programma Heb nu Winvibe
Die is echt super Me touch kan nu harder dan me ipod Heeft vu metertjes en je kan meerdere skins
downloaden Speelt bijna alles af en heeft heel veel functies zoals sleeptimer etc Verloop stekertje zit er Niet standaard bij Ik heb eentje bij pda shop gekocht eentje die naar 3 gaat (jackingang,lader,headset) zo kun je laden en luisteren tegelijk
Ik ben wel van plan meer dan 1 uur per dag muziek te luisteren, dus denk dat daar zeker iets aan gedaan mag worden inderdaad
.
Maar denk je dat dit ligt aan je volume ofzo dat hij zoveel batterijen zuipt? Ik zal het scherm namelijk uitzetten, geluid op "degelijk volume". Weet niet of hij dan meer dan 1 uur meegaat, maar heb geen zin om hem íedere keer weer op te laden, en dadelijk met een dooie accu te zitten.
maar die stekker valt dus voldoende te krijgen ( zowel op internet als bij gewone winkels? ) Weet niet of dit een universele plug is namelijk. Bovendien zal ik hem nooit laden en spelen tegelijk.
Maar denk je dat dit ligt aan je volume ofzo dat hij zoveel batterijen zuipt? Ik zal het scherm namelijk uitzetten, geluid op "degelijk volume". Weet niet of hij dan meer dan 1 uur meegaat, maar heb geen zin om hem íedere keer weer op te laden, en dadelijk met een dooie accu te zitten.
maar die stekker valt dus voldoende te krijgen ( zowel op internet als bij gewone winkels? ) Weet niet of dit een universele plug is namelijk. Bovendien zal ik hem nooit laden en spelen tegelijk.
[ Voor 19% gewijzigd door Gydeon op 09-12-2007 19:57 . Reden: Vergeten te vragen over stekkertje 8)7 ]
Daar heb ik inderdaad ook over gelezen, maar mijn Today-scherm ziet er op die plek niet anders uit als op andere plekken, dus dat inbranden is een beetje vaag dan.Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:55:
[...]
wat heeft dit met batterystatus te maken ???
Dit komt omdat je je touch tijdje aan hebt gelaten met je licht op vol vermogen Doe dit niet en je hebt er ook geen last van ! Heeft niets met het overclocken te maken !!!
Ik dacht, misschien kan het dat daar de processor onder zit, en dat deze dus een beetje warm is geworden. Dat zou het in ieder geval wel een beetje verklaren.
Heb 'm een nachtje uitgezet, maar dit hielp niet.
hey mensen,
ik heb wat problemen met het beheren van muziek op mijn touch.
Ofjah, niet echt problemen, maar eerder wat dingen die ik graag wat makkelijker had gezien.
Ik wil graag muziek op de volgende manier op een audio device (in dit geval HTC Touch) zetten;
- albums per map naar het apparaat kopiëren, soms bestaande uit 1 map met 2 submappen (cd1/cd2)
- losse nummers (allerlei verschillende albums/vinyls) in 1 map.
als ik bijvoorbeeld de volgende structuur maak in de map "Music" op mijn opslagkaart...
Music -> Album 1 -> Cd 1 -> Files
Music -> Album 1 -> Cd 2 -> Files
Music -> Album 2 -> Cd 1 -> Files
Music -> Map -> Files
...herkent HTC audiobeheer dit natuurlijk niet. Ik heb al geprobeerd met playlisten te werken. Echter werken m3u playlisten niet op de touch..
Ook heb ik geprobeerd te synchroniseren via windows media player, de ene keer pakt hij de .m3u playlist die zich in dezelfde map als het album bevind wel, en kan ik dus bij 'afspeellijsten' mijn album selecteren, maar de andere keer lukt dit niet.
Ook vind ik het zeer irritant dat ik bij windows media player niet gemakkelijk gehele albums kan verwijderen. Waardoor windows media player voor mij ook heel snel is afgevallen.
Wie kan mij helpen met het beheren van muziek?
Hoe doen jullie dit?
Het liefst blijf ik bij HTC Audiobeheer aangezien ik die interface toch wel erg fijn vind.
ik heb wat problemen met het beheren van muziek op mijn touch.
Ofjah, niet echt problemen, maar eerder wat dingen die ik graag wat makkelijker had gezien.
Ik wil graag muziek op de volgende manier op een audio device (in dit geval HTC Touch) zetten;
- albums per map naar het apparaat kopiëren, soms bestaande uit 1 map met 2 submappen (cd1/cd2)
- losse nummers (allerlei verschillende albums/vinyls) in 1 map.
als ik bijvoorbeeld de volgende structuur maak in de map "Music" op mijn opslagkaart...
Music -> Album 1 -> Cd 1 -> Files
Music -> Album 1 -> Cd 2 -> Files
Music -> Map -> Files
...herkent HTC audiobeheer dit natuurlijk niet. Ik heb al geprobeerd met playlisten te werken. Echter werken m3u playlisten niet op de touch..
Ook heb ik geprobeerd te synchroniseren via windows media player, de ene keer pakt hij de .m3u playlist die zich in dezelfde map als het album bevind wel, en kan ik dus bij 'afspeellijsten' mijn album selecteren, maar de andere keer lukt dit niet.
Ook vind ik het zeer irritant dat ik bij windows media player niet gemakkelijk gehele albums kan verwijderen. Waardoor windows media player voor mij ook heel snel is afgevallen.
Wie kan mij helpen met het beheren van muziek?
Hoe doen jullie dit?
Het liefst blijf ik bij HTC Audiobeheer aangezien ik die interface toch wel erg fijn vind.
[ Voor 10% gewijzigd door brentnl op 09-12-2007 20:25 ]
Hey, ik ben oa geïnteresseerd in deze phone, mar K heb hier wat vraagjes over,
Als ik bijna alle dowloads zo bekijk, kan ik dus mn stylus weg doen?? want daar hou ik nie echt van, werken die toestenborden ook in IE, en bij MSN?
en weet iemand al waar je de 'nieuwe' versie kan kopen, die met 128/256 mb?
en wat is gprs echt, waarvoor zou ik dat nodig kunnen hebben? --> heb al gekeken op wikipedia maar daar snap K niet zoveel van, en ik ben best "dom" op dit gebien.
bvd,
Darryl
Als ik bijna alle dowloads zo bekijk, kan ik dus mn stylus weg doen?? want daar hou ik nie echt van, werken die toestenborden ook in IE, en bij MSN?
en wat is gprs echt, waarvoor zou ik dat nodig kunnen hebben? --> heb al gekeken op wikipedia maar daar snap K niet zoveel van, en ik ben best "dom" op dit gebien.
bvd,
Darryl
Verwijderd
Ja, ik heb het er ook op gezet om ff te proberen, alleen die unlock vond ik niet helemaal lekker werken. Een hoop geschuif voordat het windows logo eindelijk tot het einde kwam... Maar het gaat de goede kant op met dit soort ontwikkelingen!
Andere vraag: ik zie oa. bij HTC zelf animaties van Touchflo waar ze laten zien dat je bij PIE het scherm heen en weer kunt slepen. Bij mij selecteer ik alleen maar tekst! Weet iemand hoe dat komt, en zijn er suggesties voor andere browsers?
Verwijderd
Ik heb opera voor de ppc Werkt heel goed ! Ik kan de hele internetpagina bekijken en heeft grab en scroll functie Is alleen niet gratis ! Je hebt ook opera java appli Wel gratis Werkt ook maar niet zo super als die voor de ppc vind ikVerwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:22:
[...]
Ja, ik heb het er ook op gezet om ff te proberen, alleen die unlock vond ik niet helemaal lekker werken. Een hoop geschuif voordat het windows logo eindelijk tot het einde kwam... Maar het gaat de goede kant op met dit soort ontwikkelingen!
Andere vraag: ik zie oa. bij HTC zelf animaties van Touchflo waar ze laten zien dat je bij PIE het scherm heen en weer kunt slepen. Bij mij selecteer ik alleen maar tekst! Weet iemand hoe dat komt, en zijn er suggesties voor andere browsers?
Verwijderd
Ja toetsenbordjes werken overal indarryl schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:18:
bvd,
Darryl
Gprs heb je nodig om onderweg je mail te bekijken etc
Is alleen heeeeeel langzaam maar werkt wel
Ik heb eindeloos van hi voor 9,95 per maand
Maar haal maar 33 kb
Er is niks aan te doen, maar ik vind het ook vreemd dat ik er nergens wat over lees. Ik vind het echt super vervelend dat de touch niet helemaal stabiel is als hij gewoon op tafel ligt. Heel vervelend om zo te internetten of een mail te schrijven...
Ik heb de zes tab HTC home module erop gezet, maar ik kreeg eerst maar vier tabs!
Namelijk: weather, application starter, clock & music player.
Oftewel: alleen music player als toevoeging.
Ik heb vervolgens Quick Dial verwijderd in de registry met het gevolg dat ik nu vijf tabs zie. Favorite Contacs staan er nu ook tussen.
Maar nu blijf ik één tab niet zien. Dat is volgens mij de tab waarbij ik de telefoon op verschillende standen kan zetten (tril/stil/geluid aan,etc)
Iemand een idee hoe ik die zesde tab te zien krijg?
Namelijk: weather, application starter, clock & music player.
Oftewel: alleen music player als toevoeging.
Ik heb vervolgens Quick Dial verwijderd in de registry met het gevolg dat ik nu vijf tabs zie. Favorite Contacs staan er nu ook tussen.
Maar nu blijf ik één tab niet zien. Dat is volgens mij de tab waarbij ik de telefoon op verschillende standen kan zetten (tril/stil/geluid aan,etc)
Iemand een idee hoe ik die zesde tab te zien krijg?
Verwijderd
ik ben nieuw hier en heb sinds enkele dagen een touch.
hij heeft wel een franstalig besturingssysteem.
Liefst had ik een nederlandstalig, kan iemand me helpen ?
Engelstalig mag eventueel ook
thanks
hij heeft wel een franstalig besturingssysteem.
Liefst had ik een nederlandstalig, kan iemand me helpen ?
Engelstalig mag eventueel ook
thanks
Verwijderd
Nou ik heb het er op gezet die network wizzard. In het begin gaf hij wel aan dat het kan zijn dat hij niet goed zal lopen aangezien het een oude versie is. Maar goed dat maakte niet uit. Hij heeft geconfigureert. En ook ff een G aangegeven op die plek waar ik in ene uit het niets dat kruisje met 2 pijltjes kreeg. Helaas is die G is weer verdwenen en die rot kruis met 2 pijltjes is weer terug. Word hier zo moe van ik had geen idee dat ik zo een branded toestel had gekregen, het gekke is kan ook gewoon niet meer smsen, krijg te horen ''fout bij synchronisatie''Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:47:
[...]
hey bedankt voor de snelle reactie ik zal het vanavond meteen proberen. ik hoop dat het lukt! Je hoort het van me!
Ik heb net met orange gebeld en die zeggen dat ik naar 1 van de shops moet gaan, misschien dat de verkeerde instellingen er op staan ofzo.
Oh ja nog zo iets ben ik de enige die niet in de gegevens verbinding kan komen?
Heeft iemand dit ook meegemaakt en tips voor me. degene die het niet hebben meegemaakt en wel tips hebben, hoor ik ook graag.
En is er een manier om van die rot orange dingen af te komen? Dus het toestel zo maken als dat hij normaal is als je hem koopt zonder dat hij branded is??
ik hoor het graag ! dankjullie!
Er zijn idd veel programma's die je het gebruik van de Stylus overbodig maakt. Er zijn alleen wel van die hele kleine dingetjes hier en daar waarbij je 't nog wel eens nodig kan hebben, Gelukkig kan je je stylus gewoon bovenin je telefoon kwijt mocht je hem nodig hebbendarryl schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:18:
bvd,
Darryl
GPRS is overigs gewoon 'het internet' van de telefoon. Netzoals er thuis ADSL, Kabel, etc. is, zijn er voor de telefoon ook verschillende verbindingsmogelijkheden. GPRS is niet de snelste daarin, maar het is nog altijd een stuk sneller dan WAP. Het is geschikt om te msn'en en simpelle site's te bezoeken. Ook mailen enzo gaat prima, tenzij je veel foto's wilt sturen. Dat kan lang duren namelijk.
No animals were harmed in the making of this comment.
Er is een manier om de touch zo te krijgen dat het net is alsof je een orginele (not branded) touch hebt. Dan moet je de rom van de touch flashen (soort van besturingssysteem vervangen). Instructies enzo zijn echter helaas verboden hier op GoT.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 08:58:
[...]
Nou ik heb het er op gezet die network wizzard. In het begin gaf hij wel aan dat het kan zijn dat hij niet goed zal lopen aangezien het een oude versie is. Maar goed dat maakte niet uit. Hij heeft geconfigureert. En ook ff een G aangegeven op die plek waar ik in ene uit het niets dat kruisje met 2 pijltjes kreeg. Helaas is die G is weer verdwenen en die rot kruis met 2 pijltjes is weer terug. Word hier zo moe van ik had geen idee dat ik zo een branded toestel had gekregen, het gekke is kan ook gewoon niet meer smsen, krijg te horen ''fout bij synchronisatie''
Ik heb net met orange gebeld en die zeggen dat ik naar 1 van de shops moet gaan, misschien dat de verkeerde instellingen er op staan ofzo.
Oh ja nog zo iets ben ik de enige die niet in de gegevens verbinding kan komen?
Heeft iemand dit ook meegemaakt en tips voor me. degene die het niet hebben meegemaakt en wel tips hebben, hoor ik ook graag.
En is er een manier om van die rot orange dingen af te komen? Dus het toestel zo maken als dat hij normaal is als je hem koopt zonder dat hij branded is??
ik hoor het graag ! dankjullie!
Heb je al eens een hard-reset geprobeert? Daarmee herstelt die alle instellingen. Misschien dat dat het probleem verhelpt.
Misschien een vreemde vraag, maar bestaat er een programmaatje die gebruikt kan worden als remote voor mijn PS3 ?
Aangezien de PS3 met bluetooth werkt, en mijn huidige universele afstandbediening geen bluetooth heeft (Logitech harmoni 525) ben ik hievoor opzoek naar een oplossing. Volgens mij bestond er voor de ppc een remotecontrole programmaatje welke via infrarood werkte ...
Heeft iemand hier al iets over gelezen/gevonden ?
Aangezien de PS3 met bluetooth werkt, en mijn huidige universele afstandbediening geen bluetooth heeft (Logitech harmoni 525) ben ik hievoor opzoek naar een oplossing. Volgens mij bestond er voor de ppc een remotecontrole programmaatje welke via infrarood werkte ...
Heeft iemand hier al iets over gelezen/gevonden ?
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
er staat een link in de startpost, waarin wordt uitgelegd hoe je stap-voor-stap een andere ROM op je Touch kunt flashen.Comgenie schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:23:
[...]
Er is een manier om de touch zo te krijgen dat het net is alsof je een orginele (not branded) touch hebt. Dan moet je de rom van de touch flashen (soort van besturingssysteem vervangen). Instructies enzo zijn echter helaas verboden hier op GoT.
...less is more
nog even over het gebruik van GPRS en de snelheid daarvan:
Het is heel goed te doen om te internetten via GPRS-snelheid.
Ik gebruik het zelfs om muziek mee te streamen (webradio).
Er zijn tegenwoordig steeds meer sites geoptimaliseerd voor
mobiele apparaten (zie www.startpagina.nl/pda via je Touch)
Mocht je toch een site willen bekijken die niet geoptimaliseerd
is voor mobiel gebruik, gebruik dan de website skweezer
(www.skweezer.net). Deze site comprimeerd en verkleind de
website die je wilt bekijken.
...less is more
hmm, volgens mijn touch gaat het aanstaande vrijdag 7 graden vriezen in Amersfoort, terwijl ik op weeronline.nl, weer.nl, teleweer.nl/weerkamer.nl, knmi.nl etc etc maar een graadje of 1 vorst bespeur.
waar moet ik nu vanuit gaan (ik ga zaterdagochtend mountainbiken. ik wil graag weten of ik de ijsmuts van zolder ga halen en ga klaarleggen
)
waar moet ik nu vanuit gaan (ik ga zaterdagochtend mountainbiken. ik wil graag weten of ik de ijsmuts van zolder ga halen en ga klaarleggen
Voor Nijmegen wordt 's-nacht de komende dagen 0, -4, -5 en -6 aangegeven, overdag is het dan 1 graad, dat is ijsmutsen weerHotdog schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:07:
hmm, volgens mijn touch gaat het aanstaande vrijdag 7 graden vriezen in Amersfoort, terwijl ik op weeronline.nl, weer.nl, teleweer.nl/weerkamer.nl, knmi.nl etc etc maar een graadje of 1 vorst bespeur.
waar moet ik nu vanuit gaan (ik ga zaterdagochtend mountainbiken. ik wil graag weten of ik de ijsmuts van zolder ga halen en ga klaarleggen)
PSN ID: Svennie-NL
Mar ipv GPRS kan ik thuis toch ook gewoon WiFi gebruiken om te internetten, msn'en e.d., en WiFi is toch gratis??Comgenie schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:20:
[...]
Er zijn idd veel programma's die je het gebruik van de Stylus overbodig maakt. Er zijn alleen wel van die hele kleine dingetjes hier en daar waarbij je 't nog wel eens nodig kan hebben, Gelukkig kan je je stylus gewoon bovenin je telefoon kwijt mocht je hem nodig hebben.
GPRS is overigs gewoon 'het internet' van de telefoon. Netzoals er thuis ADSL, Kabel, etc. is, zijn er voor de telefoon ook verschillende verbindingsmogelijkheden. GPRS is niet de snelste daarin, maar het is nog altijd een stuk sneller dan WAP. Het is geschikt om te msn'en en simpelle site's te bezoeken. Ook mailen enzo gaat prima, tenzij je veel foto's wilt sturen. Dat kan lang duren namelijk.
Je krijgt toch 2 stylussen erbij? ik ben de mijne toch zo kwijt
En bedoelen jullie met "soft-reset" gewoon uit- en aanzetten????
En hier vind je de 128/256 mb versie, maar waarom heeft deze zo'n rare naam? en klopt t wel allemaal wat er bij Accessories staat onder Omscrhijving? dit lijkt mij wel een beetje veel, chill, maar veel. en opzich niet zo duur toch? voor de nieuwe versie, en de Accessories?
[ Voor 33% gewijzigd door greg-a op 10-12-2007 16:05 ]
Maar is die weersinformatie nou gratis op te halen via de ingebouwde GPRS module of moet je hiervoor betalen? Ik wil namelijk een abonnementje nemen met dit toestel, maar heb geen zin om daarnaast nog eens de kosten van het binnenhalen van die weersinformatie te moeten betalen ( weet niet hoe hoog dit kan oplopen, maar ik ben liever goed voorbereid )
[EDIT] Is het toevallig ook niet mogelijk om de weersgegevens te updaten terwijl je Touch gelinked is met je PC en dus via je PC verbinding kan maken naar het internet en de gegevens kan downloaden?
[EDIT] Is het toevallig ook niet mogelijk om de weersgegevens te updaten terwijl je Touch gelinked is met je PC en dus via je PC verbinding kan maken naar het internet en de gegevens kan downloaden?
[ Voor 22% gewijzigd door Gydeon op 10-12-2007 15:53 . Reden: zie je vanzelf ;) ]
Verwijderd
Hoi hoi bedankt voor de tip van dat rom gedoe! Oh dan mag ik waarschijnelijk ook niet vragen welkeComgenie schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:23:
[...]
Er is een manier om de touch zo te krijgen dat het net is alsof je een orginele (not branded) touch hebt. Dan moet je de rom van de touch flashen (soort van besturingssysteem vervangen). Instructies enzo zijn echter helaas verboden hier op GoT.
Heb je al eens een hard-reset geprobeert? Daarmee herstelt die alle instellingen. Misschien dat dat het probleem verhelpt.
rom ik moet hebben(of vraag ik nou iets heel doms

Verwijderd
[quote]funk-e schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:23:
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 16:08 ]
Verwijderd
Oeps sorry per ongeluk op het verkeerde berichtje gereageerd. sorry sorry sorry!Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:08:
[quote]funk-e schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:23:
Weer is gewoon gratis, je betaalt alleen voor de gprs kosten (netzoals gewoon internetten dus). Als je een onbeperkt-gprs abbotje van 'n tientje per maand hebt kan je gerust zijn dat het je geen cent extra kostGydeon schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:48:
Maar is die weersinformatie nou gratis op te halen via de ingebouwde GPRS module of moet je hiervoor betalen? Ik wil namelijk een abonnementje nemen met dit toestel, maar heb geen zin om daarnaast nog eens de kosten van het binnenhalen van die weersinformatie te moeten betalen ( weet niet hoe hoog dit kan oplopen, maar ik ben liever goed voorbereid )
3 keer Ja =).darryl schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:43:
[...]
Mar ipv GPRS kan ik thuis toch ook gewoon WiFi gebruiken om te internetten, msn'en e.d., en WiFi is toch gratis??
Je krijgt toch 2 stylussen erbij? ik ben de mijne toch zo kwijt
En bedoelen jullie met "soft-reset" gewoon uit- en aanzetten????
Ik heb net nog even wat internetradio's van die pda versie van startpagina.nl geprobeerd, en dat is alleen maar bufferen en wachten bij mij. Vol bereik hier. Mag ik vragen welk stations jij naar luistert aangezien deze allemaal ook een vrij hoge bitrate hebben die volgens mij boven het maximum van GPRS liggen.funk-e schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:23:
ja hoor, je mag hier gewoon discussiëren over welke ROM het beste isVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:06:
[...]
Hoi hoi bedankt voor de tip van dat rom gedoe! Oh dan mag ik waarschijnelijk ook niet vragen welke
rom ik moet hebben(of vraag ik nou iets heel doms) De hard reset heb ik nog niet gedaan ik wacht het eerst af als ik naar die orange zaak ga. Bedankt voor het meedenken.
je mag alleen geen links plaatsen naar die ROMS
tip: zoek eens op ROM in de HTC Touch Topics
...less is more
Muthas schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:18:
[...]
Ik heb net nog even wat internetradio's van die pda versie van startpagina.nl geprobeerd, en dat is alleen maar bufferen en wachten bij mij. Vol bereik hier. Mag ik vragen welk stations jij naar luistert aangezien deze allemaal ook een vrij hoge bitrate hebben die volgens mij boven het maximum van GPRS liggen.
- tunin fm
- 3fm
- radio 1
bij de andere stations opent hij wmp
bij 538 opent hij streaming media (kan bestand niet vinden)
meer mensen hier last van?
...less is more
Jaaaaaaaaa!!! Ik zie net een ROM op XDA mét de werkende toetsenbordjes van HTC mét de 14 verschillende talen inclusief Nederlands (met XT9). Die ik ga ik gelijk erin flashen
Het is trouwens de nieuwste rom van Bram Smulders, kijk maar op XDA, gaat onder de naam van Touch Surface. Hij is bezig met een Nederlandse versie, maar de Engelse is er al (maar die heeft dus ook het Nederlandse toetsenbord). Hopelijk kan ik nu eindelijk smsen met T9..
538 werkt wel, maar met buffering, same for Caz! Zal zo 3fm even testen.funk-e schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:23:
[...]btw, 538 werkt hier niet bij mij.
- tunin fm
- 3fm
- radio 1
bij de andere stations opent hij wmp
bij 538 opent hij streaming media (kan bestand niet vinden)
meer mensen hier last van?
Whoops, 2 posts achter elkaar, foutje

[ Voor 7% gewijzigd door Muthas op 10-12-2007 16:25 ]
Verwijderd
Ik hoor van mensen die ik bel, dat mijn Touch een echo geeft. Iemand nog meer hier last van en heeft iemand een oplossing ervoor?
Dus de dienst kost niets, alleen het ophalen van de gegevens per GPRS? Anders kan ik namelijk wel genoegen nemen met een paar centen per maand extra, als het maar niet té overdreven is. Mocht ik eens in de 3 dagen het weerbericht verversen, hoeveel zou het mij dan kosten op maandbasis geschat? Weet namelijk niet hoe groot die informatie is en hoe lang de telefoon daarmee bezig is.Comgenie schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:15:
[...]
Weer is gewoon gratis, je betaalt alleen voor de gprs kosten (netzoals gewoon internetten dus). Als je een onbeperkt-gprs abbotje van 'n tientje per maand hebt kan je gerust zijn dat het je geen cent extra kost.
De telefoon is er een paar seconden mee bezig, en is wellicht net zoveel data als het opvragen van 1 simpelle (mobiele) webpagina. Ik schat als je hem elke dag 1 keer laat verversen dat het nog geen euro per maand zou kosten.Gydeon schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:36:
[...]
Dus de dienst kost niets, alleen het ophalen van de gegevens per GPRS? Anders kan ik namelijk wel genoegen nemen met een paar centen per maand extra, als het maar niet té overdreven is. Mocht ik eens in de 3 dagen het weerbericht verversen, hoeveel zou het mij dan kosten op maandbasis geschat? Weet namelijk niet hoe groot die informatie is en hoe lang de telefoon daarmee bezig is.
Jongens ik sta op het punt om PocketCM v.0.12 te installeren.
Maar ik zit eigenlijk met een vraagje...
Hoe komt het dat dit programmaatje iedere keer maar een maand werkt? Moet ik het ergens kopen?
Hoe komt het dat dit programmaatje iedere keer maar een maand werkt? Moet ik het ergens kopen?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Verwijderd
Super dankjewel! ik zal ff zoeken naar roms!funk-e schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:20:
[...]
ja hoor, je mag hier gewoon discussiëren over welke ROM het beste is
je mag alleen geen links plaatsen naar die ROMS
tip: zoek eens op ROM in de HTC Touch Topics
By the way mag ik zeggen, wat een te gekke forum(staat bij mij al op favorieten) Je word hier meteen geholpen! echt te gek!
Ja, hier heb ik ook last van. Erg irritant. Welke Radio ROM heb je?Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:28:
Ik hoor van mensen die ik bel, dat mijn Touch een echo geeft. Iemand nog meer hier last van en heeft iemand een oplossing ervoor?
Tevens heb ik een probleem met de toewijzing van contacts aan de cubus. Eens in de zoveel tijd zijn alle negen contact-dingetjes niet 'gemapped' met een contact en staat overal een +'je. Ik moet dus weer negen keer invoeren welke contacts ik achter deze sneltoetsen wil hebben. Erg vervelend. Meer mensen die hier last van hebben?
[ Voor 34% gewijzigd door smeerbartje op 10-12-2007 20:52 ]
Ik ben opzoek naar een wired remote voor de Touch. Nu kwam ik de RC E100 tegen. Erg leuk ding

Enige leverplek die ik heb kunnen vinden is de HTC website. En daar vragen ze er gewoon 52 euro voor incl. btw en shipping. Dat is mij iets te duur. Iemand die een alternatief weet?

Enige leverplek die ik heb kunnen vinden is de HTC website. En daar vragen ze er gewoon 52 euro voor incl. btw en shipping. Dat is mij iets te duur. Iemand die een alternatief weet?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Heb gisteren Winvibe geinstalleerd en vannacht lekker liggen luisteren naar ongeveer anderhalve CAS FM mix, in totaal denk ik een uur en twintig minuten. Heb ingesteld dat de VU meters uitgeschakeld zijn als het scherm dat ook is. Met het volume redelijk zacht heb ik na dat uur en twintig minuten ongeveer 6% accu verspeelt, valt mij alleszins mee dus.Gydeon schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:55:
Ik ben wel van plan meer dan 1 uur per dag muziek te luisteren, dus denk dat daar zeker iets aan gedaan mag worden inderdaad.
Met alle toeters en bellen open kan ik me wel indenken dat de accu het iets zwaarder heeft te verduren maar dat ziet er wel weer verdomd stoer uit
Overigens wel een vervelend puntje, ik krijg bij grotere MP3's die blijkbaar van VBR form zijn (zoals zo'n mix) een melding hiervan, en daarbij staat dan dat het laden van dit soort bestanden wat langer kan duren en het duurt gewoon een halve minuut voordat hij eindelijk begint te spelen en tijdens het bufferen is de telefoon bijna niet te bedienen.
Met de standaardplayer begint met hetzelfde bestand het geluid direct.
Het toestel bevalt me nog steeds meer en meer, heb me wel een beetje zitten inlezen over PPC's enzo, maar het is nooit echt tot me doorgedrongen dat er zoveel mogelijk is en zoveel freeware te krijgen is.
[ Voor 12% gewijzigd door KneoK op 11-12-2007 00:59 ]
http://www.pdashop.nl/pro...-control-%28black%29.htmlMaDLiVe schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 00:03:
Ik ben opzoek naar een wired remote voor de Touch. Nu kwam ik de RC E100 tegen. Erg leuk ding
[afbeelding]
Hij is wel tijdelijk uitverkocht..maar wel 20 euro goedkoper
en hier
http://www.nl.bol.com/is-...=BFA&Ntt=9005000005586371
23 euro maar ook tijdelijk niet meer leverbaar
[ Voor 18% gewijzigd door B0MBACI op 11-12-2007 00:37 ]
Er staat dat zo'n apparaat het FM signaal ook versterkt, maar ik heb vanmiddag al eens een beetje zitten zoeken, maar de enige radio roms die ik heb gevonden hebben niets met FM radio te maken, maar alles met de GSM en GPRS ontvangst software. Verder ook geen andere software gevonden. Is er ergens dan FM software te verkrijgen ? Wat heb je anders aan een versterkt FM signaal ?B0MBACI schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 00:35:
[...]
http://www.pdashop.nl/pro...-control-%28black%29.html
Hij is wel tijdelijk uitverkocht..maar wel 20 euro goedkoper
en hier
http://www.nl.bol.com/is-...=BFA&Ntt=9005000005586371
23 euro maar ook tijdelijk niet meer leverbaar
Het enige wat ik overigens op google vind is info over de Touch Cruise, zelfs als ik specifiek zoek naar HTC Touch ELF FM radio. Oh, en een topic op All About Phones of een ander forum, waar dezelfde vraag twee keer gesteld wordt en die twee vragen de enige posts in dat topic zijn

Niet een idee om de software van een Cruise te gebruiken als iemand op een van die fora gek genoeg is om de rom te bakken ?
[ Voor 16% gewijzigd door KneoK op 11-12-2007 01:18 ]
heb je ook een probleem met synchroniseren gehad? Ik had namelijk mijn windows opnieuw geïnstalleerd en dus ook outlook, daarna mn touch gesynct met outlook voordat ik mijn backup had teruggezet. Hierdoor verdwenen al mijn contacts van mijn Touch. Daarna heb ik mijn backup van outlook teruggezet en kreeg ik zo ook mijn contacts terug op mijn Touch. Maar uiteraard waren de voorkeuzetoetsen in de cube toen ook verdwenen...smeerbartje schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:47:
[...]
Ja, hier heb ik ook last van. Erg irritant. Welke Radio ROM heb je?
Tevens heb ik een probleem met de toewijzing van contacts aan de cubus. Eens in de zoveel tijd zijn alle negen contact-dingetjes niet 'gemapped' met een contact en staat overal een +'je. Ik moet dus weer negen keer invoeren welke contacts ik achter deze sneltoetsen wil hebben. Erg vervelend. Meer mensen die hier last van hebben?
...less is more
Zo heb nu net 2 dagen de HTC en heb hier veel programma's vanaf gehaald maar heb een vraagje wat ik toch mis ik gebruik nu de standaard naamkeuze dus dat ik via het programma de naam zeg en dat opent zich of hij belt die naam op.
Maar dan moet ik eerst dat programma starten is er niet een programma die al meteen draait op de voorgrond en als ik zeg bijvoorbeeld Roel dat die roel beld?
Roel C
Maar dan moet ik eerst dat programma starten is er niet een programma die al meteen draait op de voorgrond en als ik zeg bijvoorbeeld Roel dat die roel beld?
Roel C
Misschien is het een ideetje als iedereen (eventueel in een apart topic) zijn geinstalleerde software post zoals dit artikeltje. Op deze manier kunnen we mooi ideeen op doenKneoK schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 00:22:
Het toestel bevalt me nog steeds meer en meer, heb me wel een beetje zitten inlezen over PPC's enzo, maar het is nooit echt tot me doorgedrongen dat er zoveel mogelijk is en zoveel freeware te krijgen is.
ik ben op zoek naar een 3.5 converter
ik vond deze op cnn.cn

Op een andere foto zag ik dat dat koordje aan de telefoon was bevestigd:

Weet iemand wat voor nut dat heeft? Lijkt me een beetje nutteloos namelijk.
ik vond deze op cnn.cn

Op een andere foto zag ik dat dat koordje aan de telefoon was bevestigd:

Weet iemand wat voor nut dat heeft? Lijkt me een beetje nutteloos namelijk.
[ Voor 16% gewijzigd door funk-e op 11-12-2007 11:19 ]
...less is more
Voor als je je telefoon aan de lader hangt en je hem dan niet snel kwijt raakt?
Je hoeft het niet te gebruiken natuurlijk
Je hoeft het niet te gebruiken natuurlijk
Verwijderd
Hoe (of waar) kan ik instellen hoe vaak het weer gedownload moet
worden ???
Laat maar, heb het al gevonden in de manual.
worden ???
Laat maar, heb het al gevonden in de manual.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 12:24 ]
Iemand?DJ_The_SP schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:08:
Jongens ik sta op het punt om PocketCM v.0.12 te installeren.
Volgens mij omdat het een beta versie is en de maker graag wil dat je steeds de nieuwe versies probeert.
Verwijderd
Daar vergis je je misschien wel in..Comgenie schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:39:
[...]
De telefoon is er een paar seconden mee bezig, en is wellicht net zoveel data als het opvragen van 1 simpelle (mobiele) webpagina. Ik schat als je hem elke dag 1 keer laat verversen dat het nog geen euro per maand zou kosten.
verbinding maken kost namelijk zo'n 75 cent per keer dat je verbinding maakt..
hiervoor had ik vodafone en heb ik alle gprs verbindingen laten blokkeren omdat ik me scheel betaalde aan per ongeluk verbinden
ik heb nu eindeloos online van hi op mn touch en ben er erg blij mee!
Hm, dat maakt het inderdaad een wat duurdere grap dan verwacht. Lag dat aan Vodafone of is dat een algemene verbindingsprijs bij iedere provider? Verwacht dat Orange dat ook doet, maar je weet maar nooit.
Na 1 dag werken met het nieuwe HTC toetsenbordje ben ik alleen maar tevreden. Wat werkt dat snel hé. En je kan het ook helemaal inwerken naar woorden die hij nog niet kent. Het werkt gewoon super. Nadeel is dus dat het nog maar in 1 ROM is verwerkt (zie mijn eerdere post), maar zeker de moeite waard om te flashen.
Kun je het toetsenbord niet apart installeren? En in welke ROM zit ie ingebakken dan?Muthas schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:15:
Na 1 dag werken met het nieuwe HTC toetsenbordje ben ik alleen maar tevreden. Wat werkt dat snel hé. En je kan het ook helemaal inwerken naar woorden die hij nog niet kent. Het werkt gewoon super. Nadeel is dus dat het nog maar in 1 ROM is verwerkt (zie mijn eerdere post), maar zeker de moeite waard om te flashen.
Verwijderd
Chris.nl bedankt voor je hulp, Helaas heb ik een hard-reset gedaan, maar werkt het synchroniseren weer. bedankt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.