[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 45.330 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan het dat het toestel al wordt aangeboden voor 139 icm een 27,50 abbo van vodafone?
Er staat natuurlijk niet bij wanneer deze geleverd wordt.

Moeten we echt wachten tot maart 2008?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:49:
@ risp.
Waar heb je die gekocht? Ik ben ook op zoek naar in-ears voor mijn iPhone, maar dan met controls en microphone.
Zit er ook een microfoon op die V-Moda's?
http://shop.v-moda.com/p-35-vibe-duo-w-control-playback.aspx

Afbeeldingslocatie: http://www.koltontech.com/sites/vmoda/acquire/web%20images/VIBE%20DUO/_w/duo_nero_iphone_web_jpg.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:58

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:08:
Hoe kan het dat het toestel al wordt aangeboden voor 139 icm een 27,50 abbo van vodafone?
Er staat natuurlijk niet bij wanneer deze geleverd wordt.

Moeten we echt wachten tot maart 2008?
Nee hoor, m'n zus heeft het ook via hen, voor die aanbieding. En ze heeft haar iPhone al binnen.... ze had geen zin om te importeren. Het is overigens gewoon een gehackte iPhone (1.1.1). Zelfs de Installer.app was aanwezig op haar iPhone en vernederlandst (bestaand woord?) met de bestanden van iPhoneclub.nl

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool :)

Het is dus gewoon een gesimlockte versie dus blijft upgraden gewoon mogelijk.

Volgend jaar april ben ik aan de beurt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:16
Ik heb zelf ook een gehackte 8gb US iphone, maar ben eigenlijk wel benieuwd wanneer apple deze bedrijven gaat aanklagen? Iphone's mogen immers niet verkocht worden zonder abbo? En al helemaal niet met gekraakte software?! :)

Ben overigens super tevreden over het toestel!

edit:

@ faithz

als een iphone gehacked is dan is hij simlock vrij...

[ Voor 12% gewijzigd door Cougar op 05-12-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34
is het al bekend wanneer ongeveer de Iphone in nederland komt ?
en of wij de nieuw iphone krijgen met HSPDA of nog de oude ?

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-07 08:49
daanski82 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:26:
is het al bekend wanneer ongeveer de Iphone in nederland komt ?
en of wij de nieuw iphone krijgen met HSPDA of nog de oude ?
Helaas, nog niet bekend. Dat is ook de enige reden dat ik op dit moment nog geen iPhone heb, de kans dat er volgend jaar een '2e generatie' met HSDPA (of UMTS) uitkomt. Maakten ze maar eens wat bekend.....wil best wachten, maar dan moet er wel iets geintroduceerd zijn om op te wachten...

'You know me...I'll manage!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Overigens heeft iemand van AT&T wel gezegd dat er in 2008 een 3G iPhone komt, maar ja, in hoeverre hij daar wat over te zeggen heeft...het is dus niet officieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Zo kan je wel blijven wachten he, daarnaast zal het dan nog wel 1.5 jaar duren voordat dat model dan in Nederland komt. Kijk maar eens hoe het nu gaat met de iphone. :)
MJFM schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:54:
[...]

Helaas, nog niet bekend. Dat is ook de enige reden dat ik op dit moment nog geen iPhone heb, de kans dat er volgend jaar een '2e generatie' met HSDPA (of UMTS) uitkomt. Maakten ze maar eens wat bekend.....wil best wachten, maar dan moet er wel iets geintroduceerd zijn om op te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Cougar schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:03:
Zo kan je wel blijven wachten he, daarnaast zal het dan nog wel 1.5 jaar duren voordat dat model dan in Nederland komt. Kijk maar eens hoe het nu gaat met de iphone. :)

[...]
Daar zit zeker wat in, maar aangezien de iPhone hoogstwaarschijnlijk toch volgend jaar in Nederland geintroduceerd zal worden (dat kan toch haast niet anders met de iPhone reeds geintroduceerd in Frankrijk, Engeland en Duitsland??) wil ik daar ook ivm mijn huidige abonnement dat tot volgend jaar loopt wachten op de iPhone. Het is alleen de vraag of dat dan de 1e generatie of misschien stiekem al de nieuwe 3G iPhone is? Ben bang voor het eerste...HOOP HET TWEEDE!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cougar schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:25:
Ik heb zelf ook een gehackte 8gb US iphone, maar ben eigenlijk wel benieuwd wanneer apple deze bedrijven gaat aanklagen? Iphone's mogen immers niet verkocht worden zonder abbo? En al helemaal niet met gekraakte software?! :)

Ben overigens super tevreden over het toestel!

edit:

@ faithz

als een iphone gehacked is dan is hij simlock vrij...
Software modificaties zijn een grijs gebied. Het is niet illegaal verklaart, dus unlocken mag wel. Zelfde verhaal met de Apple TV, het enige verschil is dat Apple het daar niet zo erg vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:10
MJFM schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:10:
[...]

Daar zit zeker wat in, maar aangezien de iPhone hoogstwaarschijnlijk toch volgend jaar in Nederland geintroduceerd zal worden (dat kan toch haast niet anders met de iPhone reeds geintroduceerd in Frankrijk, Engeland en Duitsland??) wil ik daar ook ivm mijn huidige abonnement dat tot volgend jaar loopt wachten op de iPhone. Het is alleen de vraag of dat dan de 1e generatie of misschien stiekem al de nieuwe 3G iPhone is? Ben bang voor het eerste...HOOP HET TWEEDE!! :*)
Ah, jij kijkt al uit naar 60-90 euro abonnementskosten per maand begrijp ik?

Ik zou m gewoon nu voor weinig importeren. T-Mobile abonnementje met unlimited GPRS erbij voor 10 euro en klaar....
Ik neem aan dat NL dezelfde tariefstructuur zal volgen als US/UK/DE/FR:
DE - 49, 69, 89 euro
FR - 49, 59, 79, 119 euro
UK - 45, 60, 70 euro
US - 40, 50, 65 euro

[ Voor 17% gewijzigd door matthijst op 05-12-2007 14:41 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
MJFM schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:10:
[...]

Ook ik wil graag de Nieuwe generatie Iphone, vriendje heeft nu de HTC maar die vind ik niets erg windows iritant.

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
matthijst schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:31:
[...]

Ok, het zal wel prijzig worden, ik wacht gewoon maar even af tot er iets bekend gemaakt wordt...dan volgen de prijzen vanzelf en dan ga ik eens kijken of er iets tussen zit wat ik er voor wil betalen.
ALS ZE MAAR OPSCHIETEN MET INFO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat 3G zou komen was allang bekend nieuws: AT&T-topman: volgend jaar 3g-iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Dat weet ik wel, het is alleen jammer dat het zo'n algemeen bericht is. Volgend jaar loopt van januari tot en met december (jaja) en er staat niet bij waar hij geintroduceerd gaat worden. Logischerwijs zal hij als eerste in Amerika geintroduceerd worden, maar hoe lang daarna komt hij in NL? En is de 1e generatie iPhone dan al in Nederland te koop of wordt er gewacht op de 3G iPhone? En aangezien ik zeer veel gebruik maak van internet op mijn mobiel en dat nu via HSDPA doe...
Vragen vragen vragen en vooralsnog geen antwoorden...
Ze weten bij Apple wel hoe je mensen aan het lijntje kunt houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:31:
[...]

Ik zou m gewoon nu voor weinig importeren. T-Mobile abonnementje met unlimited GPRS erbij voor 10 euro en klaar....
Ik neem aan dat NL dezelfde tariefstructuur zal volgen als US/UK/DE/FR:
DE - 49, 69, 89 euro
FR - 49, 59, 79, 119 euro
UK - 45, 60, 70 euro
US - 40, 50, 65 euro
27,50 bij een Vodafone abbo en dan het toestel voor 139, dat valt toch wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Die prijzen zijn nog steeds gebaseerd op geimporteerde .us phones, waar de dollar nu zo laag staat. Ik denk dat hij duurder is wanneer hij officieel in Nederland wordt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
risp schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:39:
Heb net mijn v-moda in-ear oortjes ontvangen echt stukken beter dan de standaard oortjes die meegeleverd worden. Bij deze heb ik niet dat na een halve minuut mijn oor al pijn doet en het isoleert de geluiden van buitenaf ook erg goed. Gelukkig zijn deze ook met iPhone controls dus pauzeren en skippen van nummers kan nog steeds.
Ik heb die van mij zo'n 2 weken geleden binnen gekregen. Ik had ze besteld via V-Moda.com maar kwam tijdens de verzendperiode erachter dat v-moda door de enorme vraag nu ook in europa (in het bijzonder Nederland) de earphones aanbiedt: http://www.v-moda.nl/dealers/

Nu heb ik dus $106 betaald incl. verzending via UPS. Echter kreeg ik wel nog importkosten van zo'n €26 erbij te verwerken... Had jij dat ook Risp?

In ieder geval ben ik over de earphones zelf verdeeld positief. De bass is zeker uitstekend te noemen, helaas naar mijn mening ook een beetje overheersend. Ik zit continu te tweaken tussen verschillende equalizer settings om de bass niet te laten vervormen of de treble niet te laten overheersen door de bass. De meegeleverde siliconen oorpluggen zijn van goede kwaliteit, echter iets minder isolerend dan mijn Sennheisers ( Klik!)

Ook heb ik, en ik niet alleen gezien de vele fora, gemerkt dat het geluid aan de linkerkant iets feller is dan aan de rechterkant. Dit heeft denk ik te maken met de extra weerstand van de microfoon/controls. Dit is niet overduidelijk aanwezig maar als je oplet zou het bij elk exemplaar toch te horen zijn. Dit is echter niet alleen bij V-moda zo! Verder zien ze er wel subliem en exclusief uit. Samen met mijn doorzichtige siliconen hoes voor de iphone komen alle kleuren van de iphone precies terug in de oordopjes (glimmende metallic rand, mooie chique zwarte en melkwitte doorzichtige silicone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]
Ik heb die van mij zo'n 2 weken geleden binnen gekregen. Ik had ze besteld via V-Moda.com maar kwam tijdens de verzendperiode erachter dat v-moda door de enorme vraag nu ook in europa (in het bijzonder Nederland) de earphones aanbiedt: http://www.v-moda.nl/dealers/
[\quote]

Ik heb ze gehad, ook over laten komen uit amerika, ben ze helaas kwijt geraakt. Ik heb een mailtje naar de importeur gestuurd om te kijken of ik ze rechtstreeks bij hem kan bestellen en ze niet weer over hoef te laten komen. Je kan de losse oordopjes wel makkelijk bijbestellen bij de importeur (10 euro voor twee setjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:04:
[quote]
[\quote]

Ik heb ze gehad, ook over laten komen uit amerika, ben ze helaas kwijt geraakt. Ik heb een mailtje naar de importeur gestuurd om te kijken of ik ze rechtstreeks bij hem kan bestellen en ze niet weer over hoef te laten komen. Je kan de losse oordopjes wel makkelijk bijbestellen bij de importeur (10 euro voor twee setjes).
Hou ons op de hoogte! Ik ben ook geinteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pxa270
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 15:56
Ik denk dat in NL geen enkele provider zin heeft om EDGE te gaan leveren. In dat geval zal Apple NL voorlopig waarschijnlijk overslaan, en wachten tot ze een 3G uitvoering hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:59
DayteX schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:45:
[...]

Nu heb ik dus $106 betaald incl. verzending via UPS. Echter kreeg ik wel nog importkosten van zo'n €26 erbij te verwerken... Had jij dat ook Risp?
Heb vorige week vibe duo's besteld voor dezelfde prijs. Vandaag een briefje van UPS in de bus dat ze niet konden afleveren. Staat ook een schofterige 25,20 euro aan nog te betalen kosten op :r :r. En op de site van de douane is nergens meer te vinden hoe ze dat berekenen. 'Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
pxa270 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:00:
Ik denk dat in NL geen enkele provider zin heeft om EDGE te gaan leveren. In dat geval zal Apple NL voorlopig waarschijnlijk overslaan, en wachten tot ze een 3G uitvoering hebben.
3G is toch HSDPA ? of sla ik de plank mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

3G is UMTS/HSDPA dacht ik zelf, iig iets dat sneller is dan GPRS ;) De huidige iPhone heeft alleen GPRS en WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
Sequence schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:20:
3G is UMTS/HSDPA dacht ik zelf, iig iets dat sneller is dan GPRS ;) De huidige iPhone heeft alleen GPRS en WiFi.
KPN bied HSDPA aan en Vodafone volgends mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
RoelJewel schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:12:
[...]
Heb vorige week vibe duo's besteld voor dezelfde prijs. Vandaag een briefje van UPS in de bus dat ze niet konden afleveren. Staat ook een schofterige 25,20 euro aan nog te betalen kosten op :r :r. En op de site van de douane is nergens meer te vinden hoe ze dat berekenen. 'Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet'.
Hmm, vreemd idd. En pas op dat ze je niet 2X laten betalen. Bij mij stond op de infonotice dat ik moest tekenen en contant moest afrekenen (COD). Nu kreeg ik eergisteren ineens weer een verkeerde factuur waarop stond dat ik zo snel mogelijk bovenstaand bedrag nog moest voldoen, ipv dat ik er al aan voldaan had :( Lang leve UPS!

Wat dan wel weer fijn is, ze worden namelijk vanaf Sunset Boulevard, Hollywood California verzonden, is dat de persoon verantwoordelijk voor de bestellingen, er een waarde had bij vermeld van $50 (omgerekend zo'n €30 - €35) waardoor de invoerrechten net onder een bepaalde drempel bleven. Ik wil niet weten wat het anders voor bedrag geweest zou zijn. Wel was het erg snel en via UPS (normaal $35 of zoiets). Bij de bestelling had ik namelijk USPS ingevuld. Ik kreeg toen van een werknemer een mail met de vermelding dat ze slechte ervaringen met USPS hadden, en dat het dan niet verzekerd was. Daarom hebben ze voor hetzelfde bedrag een verzekerde (en vooral snellere) service via UPS aangeboden. Mooie service daar bij V-Moda! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
DayteX schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:59:
[...]

Wat dan wel weer fijn is, ze worden namelijk vanaf Sunset Boulevard, Hollywood California verzonden, is dat de persoon verantwoordelijk voor de bestellingen, er een waarde had bij vermeld van $50 (omgerekend zo'n €30 - €35) waardoor de invoerrechten net onder een bepaalde drempel bleven. Ik wil niet weten wat het anders voor bedrag geweest zou zijn.
Volgens mij geldt een drempel van 22 euro. Als 't bedrag daarboven zit, moet je dus over het hele bedrag dokken, ongeacht of dat 30 of 30.000 euro is... Hadden er dus beter 30 dollar op kunnen zetten. Had nog gevraagd of ze het als gift wilden verzenden. Kreeg toen als reactie dat ze al een zo laag mogelijk bedrag zouden vermelden. Nou, met 50 dollar schiet je he-le-maal niets op. Ben benieuwd hoe die heffing van 25 euro is opgebouwd. Zouden ze bij de douane al weten dat 1 dollar niet gelijk staat aan 1 euro? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:00
Dit topic gaat over de iPhone :).

Jullie gaan nu wel erg ver offtopic door over de V-Moda oordopjes. De discussie daarover past beter in Wat zijn goede oordopjes? Deel 8 of maak anders een nieuw topic helemaal gewijd aan deze oordopjes in Portable Media Devices.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

DayteX schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:45:
[...]

In ieder geval ben ik over de earphones zelf verdeeld positief. De bass is zeker uitstekend te noemen, helaas naar mijn mening ook een beetje overheersend. Ik zit continu te tweaken tussen verschillende equalizer settings om de bass niet te laten vervormen of de treble niet te laten overheersen door de bass. De meegeleverde siliconen oorpluggen zijn van goede kwaliteit, echter iets minder isolerend dan mijn Sennheisers ( Klik!)

Ook heb ik, en ik niet alleen gezien de vele fora, gemerkt dat het geluid aan de linkerkant iets feller is dan aan de rechterkant. Dit heeft denk ik te maken met de extra weerstand van de microfoon/controls. Dit is niet overduidelijk aanwezig maar als je oplet zou het bij elk exemplaar toch te horen zijn. Dit is echter niet alleen bij V-moda zo! Verder zien ze er wel subliem en exclusief uit. Samen met mijn doorzichtige siliconen hoes voor de iphone komen alle kleuren van de iphone precies terug in de oordopjes (glimmende metallic rand, mooie chique zwarte en melkwitte doorzichtige silicone)
Volgens mij zie ik op de site van bijvoorbeeld mp3shop geen oordopjes die ook een microfoontje in de kabel hebben en controls voor de iPhone. Volgens mij zijn die alleen in amerika te verkijgen.

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Hoedje schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:25:
Dit topic gaat over de iPhone :).

Jullie gaan nu wel erg ver offtopic door over de V-Moda oordopjes. De discussie daarover past beter in Wat zijn goede oordopjes? Deel 8 of maak anders een nieuw topic helemaal gewijd aan deze oordopjes in Portable Media Devices.
Mwoah, valt wel mee ;) Het zijn op dit moment de enige oordopjes die een high-end alternatief bieden voor de standaard apple gevallen, en dat is mijn ervaring met de standaard variant. En aangezien die topic gaat over ervaringen en discussies... Maar goed, ik denk dat alles wat erover gezegd kan worden inmiddels gezegd is.

Waar ik wel nog mee zit is een alternatief voor het standaard, toch wel erg beperkte, 8GB geheugen van de iPhone. Ik volg al een tijdje de site van mooncat . Deze mensen proberen een streamingclient voor onder andere besturingssystemen en NAS (network attached storage devices) te maken waardoor men via wifi (of gprs if you will) muziek en video kan streamen. Men maakt daarbij gebruik van dwr en ajax. Als ik dit nu aan een NAS of servertje zou kunnen koppelen... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus nu eindelijk ook een iPhone gekocht ! het is een US iPhone 8GB, echter heeft deze bootloader 4.x en f/w 1.1.2 en is deze nog niet te kraken :'( . (hij is uit week 47)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:00
DayteX schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:45:
[...]

Mwoah, valt wel mee ;) Het zijn op dit moment de enige oordopjes die een high-end alternatief bieden voor de standaard apple gevallen, en dat is mijn ervaring met de standaard variant. En aangezien die topic gaat over ervaringen en discussies... Maar goed, ik denk dat alles wat erover gezegd kan worden inmiddels gezegd is.
Alle importperikelen zijn niet zo interessant voor de rest van de lezers van het topic. Het is niet voor niets dat er een apart topic gewijd is aan het importeren van iPhones en aan de levertijden van Apple producten.
Waar ik wel nog mee zit is een alternatief voor het standaard, toch wel erg beperkte, 8GB geheugen van de iPhone. Ik volg al een tijdje de site van mooncat . Deze mensen proberen een streamingclient voor onder andere besturingssystemen en NAS (network attached storage devices) te maken waardoor men via wifi (of gprs if you will) muziek en video kan streamen. Men maakt daarbij gebruik van dwr en ajax. Als ik dit nu aan een NAS of servertje zou kunnen koppelen... _/-\o_
Dan zit je wel vast aan plaatsen waar Wifi is, met GPRS kun je niet echt in fatsoenlijke kwaliteit streamen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Hoedje schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:52:
[...]

Alle importperikelen zijn niet zo interessant voor de rest van de lezers van het topic. Het is niet voor niets dat er een apart topic gewijd is aan het importeren van iPhones en aan de levertijden van Apple producten.
Mijn excuses, ik ben nieuw op dit forum. Bij deze verwijs ik naar die aanverwante artikelen.
[...]

Dan zit je wel vast aan plaatsen waar Wifi is, met GPRS kun je niet echt in fatsoenlijke kwaliteit streamen.
Dit is niet eens mijn grootste zorg. Op de meeste plekken waar je lang genoeg stil zit om een hele film te kijken is meestal wel wifi te vinden. Maar muziek streamen via gprs gaat prima... Heb het gezien bij een kennis die een licentie gekocht heeft op dot.tunes Dit werkt helemaal perfect voor $20 met de iPhone maar vereist wel dat de computer de hele tijd aan staat uiteraard. Ik zocht eigenlijk een iets makkelijker alternatief maar dan voor servertje (met bijvoorbeeld Windows home server) of een dedicated server/ NAS. Momenteel is mooncat de eerste die ik ben tegengekomen die juist dat proberen te realiseren. Iemand nog meer ideeën hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:15:
27,50 bij een Vodafone abbo en dan het toestel voor 139, dat valt toch wel mee?
Ja, met een import telefoon wel ja...

Als de iPhone officieel wordt aangeboden zullen ze wel gewoon rond de 50 euro p/m vragen, aangezien er een x-bedrag van het abonnement naar Apple gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 05 december 2007 @ 20:15:
[...]

Ja, met een import telefoon wel ja...

Als de iPhone officieel wordt aangeboden zullen ze wel gewoon rond de 50 euro p/m vragen, aangezien er een x-bedrag van het abonnement naar Apple gaat.
Zolang er nog maar garantie op zit. Ik hoop dat ze de import versie nog rond maart 2008 aanbieden. Anders wordt het ebay of kennisen afstruinen met contacten in de VS :)

Ik bedoel: firmware hoef je niet per se te upgraden toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Ik bedoel: firmware hoef je niet per se te upgraden toch?
Neen, dat klopt. Maar... het is wel aan te raden in enkele gevallen. Zo ben ik nu maar wat blij dat ik met 1.1.2 TAN berichten kan ontvangen, of dat ik een luidere speaker heb, of andere zaken die werden gefixed. Al moet ik wel als kantekening erbij plaatsen dat de meeste oplossingen voor deze zaken ook in installer.app erbij staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik wacht gewoon nog even tot mijn abbo afgelopen is, dan zie ik wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe voer ik chmod -x uit op mijn iPhone?
zonder hacks en weet ik 't allemaal, snap ik niets van :'(

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:40
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:30:
Hoe voer ik chmod -x uit op mijn iPhone?
zonder hacks en weet ik 't allemaal, snap ik niets van :'(
Moet je openSSH via installer.app op je telefoon installeren. Vervolgens moet je remote inloggen via het programma WinSCP. Nu zie je de directory's welke op de iPhone staan. Hier kun je dan van alles mee doen, zoals renamen maar ook chmodden.

Tip voor uitleg over extra software installeren etc. - www.iphoneclub.nl

[ Voor 8% gewijzigd door n1ck op 05-12-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:52:
ik heb dus nu eindelijk ook een iPhone gekocht ! het is een US iPhone 8GB, echter heeft deze bootloader 4.x en f/w 1.1.2 en is deze nog niet te kraken :'( . (hij is uit week 47)
aiiii en dat kan nog eens heeeeel lastig gaan worden! voolopig kan 1.1.2. alleen unlocked worden als de nieuwe 1.1.3. firmware uit is:

> Firmware release 1.1.3 + new baseband = OOTB 1.1.2 w/ 4.6 -> UNLOCKED (not likely)
> Firmware release 1.1.3 w/ no new baseband -> No unlock (most likely)

hier n uitgebreider verhaal:
http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?p=131856

en die nieuwe firmware staat eraan te komen!!! misschien dit weekend al en hoop dat je mzzl hebt!
http://babelfish.altavist...-Quid-des-fonctionnalites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amsterdamski schreef op donderdag 06 december 2007 @ 03:23:
[...]

aiiii en dat kan nog eens heeeeel lastig gaan worden! voolopig kan 1.1.2. alleen unlocked worden als de nieuwe 1.1.3. firmware uit is:

> Firmware release 1.1.3 + new baseband = OOTB 1.1.2 w/ 4.6 -> UNLOCKED (not likely)
> Firmware release 1.1.3 w/ no new baseband -> No unlock (most likely)

hier n uitgebreider verhaal:
http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?p=131856

en die nieuwe firmware staat eraan te komen!!! misschien dit weekend al en hoop dat je mzzl hebt!
http://babelfish.altavist...-Quid-des-fonctionnalites
oke dat zou dus kunnen betekenen dat als inderdaad dit weekend firmware 1.1.3 uit zou komen dat 1.1.2 heel snel te kraken is, ik hoop het. vind het toch wel erg jammer dat ik er nog niets mee kan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

lekker belangrijk al dat unlocken :P Als het zover is, dan zoek je het gewoon op, waarom dit topic ermee vervuilen.

Ben aan de slag geweest met het maken van een eigen repository/source. Zodat ik ebooks kan aanbieden en ook nog makkelijk te installeren is. Het maken van een repository is gelukt, het maken van een package is half gelukt, omdat het me nog niet lukt om de ebook uit te pakken naar de juiste directory op de iPhone. Krijg als ik het ebookje dan download, 'Main Script Execution Error'.
Als ik via Squid kijk, dan zie ik wel dat het ebookje.zip (zeg maar) gedownload is in de tmp folder van de Installer. Maar blijkbaar zit er iets met rechten niet goed.

Ik las gisteren dat het maken van de zip bestand moet gebeuren op een Linux of Mac OS X machine omdat de rechten worden meegenomen. Jammer genoeg is hier zo weinig info van beschikbaar dat ik een beetje ben vastgelopen op het moment. Iemand nog een tipje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nono_home
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2021
Heb mijn Iphone nu een paar weken en baal nog steeds enorm dat ik mijn Nokia contacts niet kan laden....moet ik echt 200 nummers met de hand gaan overzetten of is er een "work around".. Voor de rest heel erg tevreden.. :9

"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
Nono_home schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:38:
Heb mijn Iphone nu een paar weken en baal nog steeds enorm dat ik mijn Nokia contacts niet kan laden....moet ik echt 200 nummers met de hand gaan overzetten of is er een "work around".. Voor de rest heel erg tevreden.. :9
Simport: http://hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=15401

of anders via nokia sofware je contacts overzetten naar outlook en dan weer synchroniseren met itunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nono_home schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:38:
Toevallig gister al mijn sim contacten in de iphone gezet. Stond een goed topic op iphoneclub.nl

Even app.installer openen.. naar sources. Dan deze toevoegen..http://rep.frenchiphone.com
even refreshen en daarna installeren uit het normale instal menu. Dit programma heet Simport en werkt ideaal!! Programma spreekt voorzich.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje:

als ik niet connected ben met wifi, schakelt mn iPhone automatisch over op E (edge), zitten hier dan altijd kosten aan verbonden of begint de teller pas te lopen zodra ik een applicatie gebruik bv Safari?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:49:
Even een vraagje:

als ik niet connected ben met wifi, schakelt mn iPhone automatisch over op E (edge), zitten hier dan altijd kosten aan verbonden of begint de teller pas te lopen zodra ik een applicatie gebruik bv Safari?

Alvast bedankt
Ligt eraan wat voor abonnement je hebt. Bij flatfee maakt dat natuurlijk niets uit (mits niet in buitenland). Als je per MB betaalt, loopt die teller pas als je data genereert (via Safari, mail, iTunes etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoelJewel schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:05:
[...]

Ligt eraan wat voor abonnement je hebt. Bij flatfee maakt dat natuurlijk niets uit (mits niet in buitenland). Als je per MB betaalt, loopt die teller pas als je data genereert (via Safari, mail, iTunes etc.).
Dus even samengevat:

Ik heb geen mobiel internet abbo, als ik Safari, iTunes etc niet gebruik betaal ik ook niets ondanks de aanwezigheid van E links boven in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:25:
[...]

Dus even samengevat:

Ik heb geen mobiel internet abbo, als ik Safari, iTunes etc niet gebruik betaal ik ook niets ondanks de aanwezigheid van E links boven in?
Ja dat klopt. En dat is ook heel makkelijk te verifiëren in settings => usage => EDGE Network Data Daar staat namelijk het dataverbruik in MB's onder 'sent' en 'received'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net hetzelfde probleem en ik vertk het om hem via jailbreaker te unlocken en te veranderen.
Voor die 999 euro wil ik een toestel die perfect werkt...
Ik denk maar eens terug naar keulen te rijden en mijngedacht ginder eens duidelijk te maken.
Anders is het zoals je zei, een weekendje new york en het was goedkoper geweest.

Mocht je oplossingen vinden, mag je ze me steeds sturen, maar de problemen zijn dezelfde.

Groeten
Alain
robertwebbe schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:11:
[...]

Nee, nog niet. Ik ben eigenlijk nog maar sinds donderdag into the iPhone en had nog veel zoekwerk te doen over dit onderwerp. Ik had in de winkel notabene nog wel gevraagd of ik hem in Nederland kon gebruiken en de dame beantwoordde dat dat inderdaad kon. Ik heb hem juist in Duitsland voor 999 gekocht om hem nu niet te hoeven hacken... 8)7 Anders had ik net zo goed even een weekendje New York kunnen doen voor minder geld.

Maar wat denk jij? Zou 1.1.3 het probleem op korte termijn gaan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDGE is wel ongeveer 2-3 X sneller dan GPRS, ik vind dat EDGE zeer goed meevalt qua snelheid, nu nog een goed data abbo hier in belgië en ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:52:
Ik heb net hetzelfde probleem en ik vertk het om hem via jailbreaker te unlocken en te veranderen.
Ik denk maar eens terug naar keulen te rijden en mijngedacht ginder eens duidelijk te maken.
Anders is het zoals je zei, een weekendje new york en het was goedkoper geweest.

Mocht je oplossingen vinden, mag je ze me steeds sturen, maar de problemen zijn dezelfde.

Groeten
Alain

[...]
Hallo Alain,

Ik begrijp de frustraties maar nu naar Keulen rijden zal helemaal niets meer uitmaken: T-Mobile stopt met het verkopen van sim-lockvrije iPhones

Eigenlijk is een gehackte iPhone helemaal niet zo nadelig. Fixes zijn vaak sneller beschikbaar en de functionaliteit wordt alleen maar groter. Als je eens wist hoeveel applicaties er inmiddels al beschikbaar zijn. Daarbij blijft je iPhone wel simlockvrij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nono_home
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2021
Thanks, ga het proberen....

done, tx

[ Voor 3% gewijzigd door Nono_home op 06-12-2007 20:04 ]

"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:25:
[...]

Dus even samengevat:

Als je er zeker van wilt zijn dat je niet via je abbo op internet komt en extra moet gaan betalen, kun je het beste services installeren vanuit de installer.
Daarmee kun je de edge uitzetten. En ook wifi, bleutooth en SHH.
Zo weet je zeker dat je niet per ongeluk toch iets download en alsnog extra moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Ibby schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:02:
[...]

Als je er zeker van wilt zijn dat je niet via je abbo op internet komt en extra moet gaan betalen, kun je het beste services installeren vanuit de installer.
Daarmee kun je de edge uitzetten. En ook wifi, bleutooth en SHH.
Zo weet je zeker dat je niet per ongeluk toch iets download en alsnog extra moet betalen.
Hier ben ik het persoonlijk niet mee eens. Ik, en nog enkele mensen elders op fora, hebben gemerkt dat services niet de EDGE verbinding kan uitschakelen. Toen ik EDGE uitzette kon ik nog steeds via gprs mails binnenhalen of op safari. En ik ben niet de enige die dat heeft gemerkt: modmyifone

iToggle schijnt beter te werken. Persoonlijk zou ik niets installeren en die programma's die internet gebruiken onderweg gewoonweg niet aanzetten. Daarnaast is een flat-fee abonnementje misschien wel een beter idee? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 17:32

Martijn02

/* No Comment */

Ik zag volgens mij ook een "roaming" schakelaartje ergens... zorgt dat er niet voor dat je internet niet zomaar gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Martijn02 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:18:
Ik zag volgens mij ook een "roaming" schakelaartje ergens... zorgt dat er niet voor dat je internet niet zomaar gebruikt wordt?
Roaming betekent dat je internet gebruikt in een ander land (eigenlijk met een andere aanbieder dan die van jezelf in de VS maar in NL of BE is vrijwel overal jouw aanbieder te ontvangen zolang je niet naar het buitenland gaat.)

Surfen/bellen op een ander netwerk heet roaming en kost veel centjes :P Vandaar dat schakelaartje om roaming (/switchen naar andere duurdere netwerken) uit te schakelen

[ Voor 9% gewijzigd door DayteX op 06-12-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Oh, en voor ik het vergeet,

Als je roaming uitzet mag je dan wel geen internet meer gebruiken in het buitenland, In eigen land wordt dataverkeer hiermee niet belemmerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 17:32

Martijn02

/* No Comment */

DayteX schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 01:50:
Oh, en voor ik het vergeet,

Als je roaming uitzet mag je dan wel geen internet meer gebruiken in het buitenland, In eigen land wordt dataverkeer hiermee niet belemmerd.
ok... dat vroeg ik me dus af... of die roaming schakelaar niet zou helpen tegen onbedoeld gebruik van het dataverkeer... Dat doet hij dus wel, maar alleen in het buitenland, en niet in Nederland. Nouja... 't was een optie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Drama zeg heel dat 1.1.2! Ook met iworld heb ik CTD bij sms, mail en safari. Regelmatig knal ik ook eruit met apps. In de contactenlijst pakt hij soms een contact 3 posities onder de plek waar ik click en meer van dat soort ongein!

Ik ga mooi weer naar 1.1.1 tot 1.1.3 bewezen verbeteringen biedt op deze punten.

Waarom moet ik nou zoveel pielen met dat ding. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
Jpjedi schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:24:
Drama zeg heel dat 1.1.2! Ook met iworld heb ik CTD bij sms, mail en safari. Regelmatig knal ik ook eruit met apps. In de contactenlijst pakt hij soms een contact 3 posities onder de plek waar ik click en meer van dat soort ongein!

Ik ga mooi weer naar 1.1.1 tot 1.1.3 bewezen verbeteringen biedt op deze punten.

Waarom moet ik nou zoveel pielen met dat ding. 8)7
heb je je foon al n keer helemaal uitgezet? dus met t rode schuifje, daarna weer aan? denk dan dat je geen last meer zult hebben van vreemde uitknallers en je rare contactenlijst dingetjes, er is nl niets mis met 1.1.2! wel heeft de iphone n memory-lek die op den duur problemen veroorzaakt. dus om de zoveel tijd de telefoon helemaal uit en aanzetten is n goede schoonmaakbeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Amsterdamski schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:35:
[...]

heb je je foon al n keer helemaal uitgezet? dus met t rode schuifje, daarna weer aan? denk dan dat je geen last meer zult hebben van vreemde uitknallers en je rare contactenlijst dingetjes, er is nl niets mis met 1.1.2! wel heeft de iphone n memory-lek die op den duur problemen veroorzaakt. dus om de zoveel tijd de telefoon helemaal uit en aanzetten is n goede schoonmaakbeurt :)
ja het lijkt inderdaad een memory leak. Wanneer ik restart dan gaat alles soepel voor een half uurtje gebruik en dan langzaam weer trager met een vastloper als resultaat. Wat veroorzaakt het memory leak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Jpjedi schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:07:
[...]

ja het lijkt inderdaad een memory leak. Wanneer ik restart dan gaat alles soepel voor een half uurtje gebruik en dan langzaam weer trager met een vastloper als resultaat. Wat veroorzaakt het memory leak?
Heb je summerboard geïnstalleerd en daarin dim wallpaper aanstaan? zo ja; schakel dim wallpaper uit en hij werkt weer als een zonnetje

* gise heeft iphone updated naar 1.1.2, alles werkt prima

[ Voor 5% gewijzigd door gise op 07-12-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Bij mij werkt hij helemaal goed hoor! :) Nog tegen geen enkel probleem aangelopen. heb 1.11 met de nodige adds/fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

nou ik heb m'n iphone vandaag ontvangen.
1.1.1 software zit er op, sim erin en kon gelijk aan de slag (2call.nl bedankt!)

kan ik nou gewoon alle apps installeren die in onder 'installer' naar voren komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 20:22
Ja. Nouja als er staat "not for 1.1.1" niet natuurlijk..

[ Voor 89% gewijzigd door Kaspers op 07-12-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 10:05
Hoe zit het met de telefoons die via bijvoorbeeld GSM.nl en/of GSMtrack.nl worden geleverd? Zijn dit uit duitsland geimporteerd simlock vrije telefoons?

Of importeren ze deze uit de US en jailbreaken ze ze dan zelf?

Leuk detail: Volgens mij is Trillian Astra te draaien op de iPhone. Dit zal wel werken omdat het om een web applicatie gaat?

[ Voor 22% gewijzigd door sorted.bits op 07-12-2007 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.trillian.im/preview/page-mobility.html

Lijkt me gaat dat dus wel werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Inderdaad! Bedankt voor de link, ik heb mezelf op hun website meteen ingeschreven voor de alphaversie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Deze inporteren ze uit de US en jailbreaken ze. :)
sorted.bits schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:54:
Hoe zit het met de telefoons die via bijvoorbeeld GSM.nl en/of GSMtrack.nl worden geleverd? Zijn dit uit duitsland geimporteerd simlock vrije telefoons?

Of importeren ze deze uit de US en jailbreaken ze ze dan zelf?

Leuk detail: Volgens mij is Trillian Astra te draaien op de iPhone. Dit zal wel werken omdat het om een web applicatie gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
gise schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:54:
[...]

Heb je summerboard geïnstalleerd en daarin dim wallpaper aanstaan? zo ja; schakel dim wallpaper uit en hij werkt weer als een zonnetje

* gise heeft iphone updated naar 1.1.2, alles werkt prima
*stelt SMB opnieuw in
*restart
*probeert half uurtje

-> Geen probleem meer! _/-\o_

Als je een meisje bent krijg je een kusje! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Jpjedi schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:42:
[...]

Als je een meisje bent krijg je een kusje! 8)
Denk van niet, er staat nl. Gijs in zijn profielnaam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vögel schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:28:
Zou ik mogen vragen waar jullie in hemelsnaam die iPhone vandaan halen? Hij is toch, zoals ook in de beginpost staat, nog lang niet te koop in Nederland?
Hier kun je hem bestellen en bij sommige resellers als je de directie goed kent aangezien die wel een mannetje dweten ie een goed werkende legale iphone aan je kan leveren uiteraard voorzien van de laatste ge-update firmware. Denk aan een aanschafprijs van +/- 500 euro all in. Houd er rekening mee dat alle iPhone's die je bij sommigen ziet gewoon Amerikaanse gekraakte modellen zijn danwel Engelse/duitse versies.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 14:50

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:52:

[...]
Ik ben vandaag weer terug geweest naar Oberhausen en de dame in de T-Punkt aangesproken dat hij dus niet werktte met mijn Nederlandse SIM in Nederland. Antwoordt ze ook heel stellig "Nee, u vroeg of hij in Nederland werktte en dat doet hij... Met een Duitse T-Mobile SIM kaart!"

Ze wisten dus blijkbaar weldegelijk dat hij niet zou gaan werken met mijn Nederlandse SIM en toch hebben ze er mij eentje voor 999 verkocht. Ze zag blijkbaar wel aan mijn houding dat ik niet zo blij was met haar antwoord en bood me ook spontaan een gratis T-Mobile prepaid SIM aan, dan kon ik hem toch gaan gebruiken...

Nou ja, ik hoop en verwacht eigenlijk wel een beetje dat 1.1.3 ons probleem zeer binnenkort gaat oplossen. Ook ik wil hem dus niet hacken. En anders wordt het denk ik tot van de zomer wachten totdat we in Nederland ook de iPhone krijgen. Gelukkig dat ik hem zelf niet heb hoeven te betalen maar dat ik hem van mijn werkgever heb mogen aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat op de iphone ook een een agenda functie zit.
en dat je deze op je mac synchroniseren met je agenda.

Maar kan dat ook met een windows xp PC (ik neem aan met MS outlook)?

Kan het ook met een opensource programma of met een applicatie van mozilla ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
robertwebbe schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:18:
Ook ik wil hem dus niet hacken. En anders wordt het denk ik tot van de zomer wachten totdat we in Nederland ook de iPhone krijgen.
Hoezo niet hacken dan?
Op die standaard Applicaties ben je toch na een half uurtje uitgekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:54:
Ik neem aan dat op de iphone ook een een agenda functie zit.
en dat je deze op je mac synchroniseren met je agenda.

Maar kan dat ook met een windows xp PC (ik neem aan met MS outlook)?

Kan het ook met een opensource programma of met een applicatie van mozilla ?
Kerel, doe nou eens 2 minuten de moeite om te zoeken:

http://www.apple.com/iphone/questionsandanswers.html
Will iPhone work with my PC and Microsoft Windows?
Yes. iPhone works with Windows XP Home or Professional (SP2), and Windows Vista. See specifications for more details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Voor luie donders:

Voeg: http://hpcgi3.nifty.com/moyashi/ipodtouch/repository.cgi
toe aan je sources. Installeer vervolgens: wifiswitch en wifictl

Je krijgt dan een icoon op je spingboard, die wifi aan/uitschakelt door erop te klikken en zichzelf daarna afsluit, 1 klik dus, ipv. 3 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet de HK :/

[ Voor 97% gewijzigd door Hoedje op 09-12-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn vraag was: kan de iphone ook sync. met een windows based agenda,
zo als microsoft outlook of met mozilla ?
When does iPhone sync my contacts and calendar?

iPhone syncs your contacts and calendar whenever you connect iPhone to your computer.
ok dus ja kan met XP, maar dan met welk programma en tevends wil ik mijn agenda in mijn netwerk sharen. want mijn partner moet wel mijn agenda kunnen bekijken.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2007 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-07 09:20
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 07:55:
[...]

mijn vraag was: kan de iphone ook sync. met een windows based agenda,
zo als microsoft outlook of met mozilla ?

[...]

ok dus ja kan met XP, maar dan met welk programma en tevends wil ik mijn agenda in mijn netwerk sharen. want mijn partner moet wel mijn agenda kunnen bekijken.
Hij synct problemloos met Outlook. Of ie dan vanaf je iPhone te sharen is in het netwerk weet ik zo niet, maar dat kan dan toch weer met (de agenda van) Outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
NL woordenboek voor 1.1.2 werkt nu:
http://www.iphoneclub.nl/...denboek-nl-keer-echt.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
En ook hier maar even de complimenten: werkt als een t**t, klasse matthijst!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:04
ButcherJF schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:01:
[...]

En ook hier maar even de complimenten: werkt als een t**t, klasse matthijst!! _/-\o_
Ga het ff testen met 1.1.1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

ik heb een probleempje met mijn 1.1.1 iPhone. Als ik sommige contacten aanklik ik de contactlijst dan knalt hij terug naar het homescreen. Heeft iemand anders dit ook al eens gehad? Of is er iemand die er een oplossing voor heeft? Ik heb er namelijk niks op kunnen vinden, en het is toch handiger als ik gewoon iedereen kan bellen, want ik weet echt niet al die nummers uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 14:50

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:29:
[...]
oke dat zou dus kunnen betekenen dat als inderdaad dit weekend firmware 1.1.3 uit zou komen
[...]
Helaas... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
  • Laatst online: 01-09 20:45
pposthoorn schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:21:
ik heb een probleempje met mijn 1.1.1 iPhone. Als ik sommige contacten aanklik ik de contactlijst dan knalt hij terug naar het homescreen. Heeft iemand anders dit ook al eens gehad? Of is er iemand die er een oplossing voor heeft? Ik heb er namelijk niks op kunnen vinden, en het is toch handiger als ik gewoon iedereen kan bellen, want ik weet echt niet al die nummers uit mijn hoofd.
Ik meen hierboven iets gelezen te hebben hierover, nogniet zo lang terug. Ik zal ff zoeken.

Edit:
Amsterdamski in "[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 4"
Jpjedi in "[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 4"
Dit al geprobeerd?

[ Voor 17% gewijzigd door DJFliX op 10-12-2007 08:28 . Reden: Lekker dan, die RSS links van Outlook... lekkere ?data shit achter je linkjes :D ]

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Dat heb ik geprobeert, zelfde probleem. Als ik na een herstart direct naar het telefoonboek ga en op een van de niet werkende contacten druk gaat hij gelijk terug naar het homescreen. Het rare is dat het Alleen gebeurt in het telefoonboek, en het zijn altijd de zelfde contacten, sommige doen het dus altijd wel, en andere altijd niet.
Er zit bij mijn weten ook geen overeenkomst tussen de contacten die niet werken. Het zijn alle soorten die je kan wensen, met en zonder achternaam, met en zonder huisnummer, met en zonder mobiel, en ga zo maar door.

[ Voor 24% gewijzigd door pposthoorn op 10-12-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Ik vind het lastig dat ik in safari elke keer weer gebruikersnaam/wachtwoord in moet vullen bij veel sites, heeft iemand al een plugin of update gevonden waardoor het deze gegevens onthouden worden (zoals ik op een pc gewend ben) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
Sequence schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:27:
Ik vind het lastig dat ik in safari elke keer weer gebruikersnaam/wachtwoord in moet vullen bij veel sites, heeft iemand al een plugin of update gevonden waardoor het deze gegevens onthouden worden (zoals ik op een pc gewend ben) ?
Ik weet niet zeker of daarmee je probleem (helemaal) is opgelost, maar hoe heb je in 'Instellingen/Safari' je cookies ingesteld? Staat volgens mij standaard op 'nooit', maar kan ook op 'altijd' of 'van bezocht'. Eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier toevallig forummers die bij gsm.nl danwel bestelmaar.nl een iPhone hebben besteld en geleverd hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
nee, wel bij gsmtrack.nl :). Prima gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Mijn iPhone is besteld bij GSM.nl en wordt 27 december geleverd.

Prima service daar. (Hij moet natuurlijk nog wel binnenkomen :P)

[ Voor 20% gewijzigd door sorted.bits op 10-12-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:02:
Zijn er hier toevallig forummers die bij gsm.nl danwel bestelmaar.nl een iPhone hebben besteld en geleverd hebben gekregen?
yes mijn zus... bij gsm.nl, was wel raar, ze kreeg 2 vodafone simkaarten (eentje bij haar iPhone) en eentje de dag erna. Vervolgens kreeg ze een mailtje dat het langer zou duren (uitleveren van haar iPhone) terwijl ze hem al in haar bezit had. En dat ze nog een simkaart zou ontvangen met de post ergens de week daarop

Je kan er dus vanuit gaan dat het best een zooitje is bij gsm.nl... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorted.bits schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:52:
Mijn iPhone is besteld bij GSM.nl en wordt 27 december geleverd.

Prima service daar. (Hij moet natuurlijk nog wel binnenkomen :P)
Thanks voor jullie reacties. Wanneer heb jij hem besteld? Ik heb als een van de eerste de iPhone bij hen besteld (ergens 14-15 november), kreeg toen te horen dat hij die week daarop geleverd zou worden. Dit werd gewijzigd naar eerste week december om vervolgens te horen dat het eind december wordt. Begin eigenlijk m'n geduld een beetje te verliezen, zeker gezien de andere bedrijven die de iPhone uit voorraad leveren. Overigens kreeg ik deze info niet vanzelf, maar moest ik er telkens zelf voor bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Mijne is vorige week besteld en ze hebben een afspraak met een koerier staan voor 27 december. Dus levering duurt ongeveer 3 weken. Het zou inderdaad wel balen zijn als ze er langer over zouden doen, want via GSMtrack.nl had een collega van mij hem al binnen 3 dagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:54
Hej!

Ik ben toe aan een nieuw mobieltje en zit eigenlijk al sinds de launch in amerika te w8en tot de iphone in nederland uitkomt ;) Dit laat nog wel ff op zich w8en lijkt zo, maar mn huidige mobiel kan waarschijnlijk niet zo lang meer meegaan.. Dus dan moet je beslissingen nemen :( ;)

Ik zat te kijken op internet en kwam op gsm.nl het volgende tegen:
http://www.gsm.nl/gsm/mcs...rt_id=nvod2c4&O7=vblox7ih

iPhone = 139 euro
abbo = 543,6 euro +
totaal = 682.6 euro

Maar er is ook een vodafone-blox geactiveerd denk ik. Dat kost je per maand 9.95 euro, maar kan je dat dan na de eerste maand weer opzeggen?

Verder zie ik op macrumors.com dat ze het me afraden er één te kopen, omdat ze snel een nieuwe verwachten... Hoe groot schatten jullie die kans in?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Tijn89 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 00:51:
Verder zie ik op macrumors.com dat ze het me afraden er één te kopen, omdat ze snel een nieuwe verwachten... Hoe groot schatten jullie die kans in?
Klein.

Apparaat is net uit in Europa. Al heeft Apple weinig moeite met spontane kortingen en nieuwe versies...
Ik dacht dat SJ zei dat ze eind volgend jaar pas UMTS zouden ondersteunen.....

Ik denk dat we in maart gewoon de standaard iPhone krijgen...
MacWorld Expo 2008 in januari (15-18), als je de gok niet aandurft kan je tot dan wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Groot.

Q1 08 moest de iphone ook in azie geintroduceerd worden. dit kan alleen maar met een 3G telefoon. Daarnaast denk ik dat de europeanen wat verwender zijn qua 3G. Dus het zou me niet verbazen als begin 08 deze telefoon uitkomt. Plus dat apple zelf ook wel weet dat om mee te doen ze een 3G telefoon moeten hebben. Die was al in ontwikkeling voor de lancering van de huidige iphone, gok ik.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.