[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 45.314 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:14
Brimme schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:17:
Wat raden jullie aan ? upgraden naar 1.1.1 of lekker bij 1.0.2 blijven ?
zit nog erg in dilemma .
Als je geen TAN SMS nodig hebt van Postbank dan kan je net zo goed op 1.02 blijven.
Ad andere kant: nu zijn er nog genoeg mensen die je kunnen 'helpen' als er iets fout gaat met de upgrade naar 1.1.1. Als je over 3-4 maanden nog wat wilt weten over de upgrade en bijbehorende "processen" dan wordt het misschien al lastiger?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 16:54

Licko

ZVDK

blijft zo'n iphone beseld bij gsmtrack wel gewoon werken na updates?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:30

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

GSMtrack heeft gewoon software unlocked iPhones, dus die werken ook niet meer na een upgrade. En ik blijf voorlopig lekker bij v1.0.2, Apple zoekt het maar uit met hun FW upgrades :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week zondag (28-10) op fabrixcases.com een sleeve voor mn iPhone besteld. Vandaag in ontvangst mogen nemen :)

Gelijk maar wat foto's gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://img128.imageshack.us/img128/2685/lz3i3840ig2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img211.imageshack.us/img211/3813/lz3i3843uf4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/51/lz3i3846wo2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/6962/lz3i3849hn5.jpg

Sluit perfect aan, en is dik gevoerd aan de binnenkant, genoeg bescherming dus! Aanrader 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Brimme schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:17:
Wat raden jullie aan ? upgraden naar 1.1.1 of lekker bij 1.0.2 blijven ?
zit nog erg in dilemma .
1.0.2. is wat simpeler en nog minder geavanceerd. 1.1.1 daarentegen is beter, maar het jailbreaken is net wat omslachtiger. Aan jou de keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik zou nu upgraden aangezien er van de week 1.1.2 uitkomt. En voordat dat weer gehacked is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

ChrisW schreef op zondag 04 november 2007 @ 18:55:
Van de week mijn iPhone op straat laten stuiteren, maar nog geen krasje op het beeldscherm te bekennen. Op de chromen rand en de behuizing wel...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Je kan altijd onderdelen bestellen op internet, zoals hier:
http://www.ifixit.com/iPh...e-Antenna-Cover/IF105-009

Maar wel zonde man, niets aan te doen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Mijne is gister verzonden met USPS Express Mail, ben benieuwd wanneer ik hem heb,

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik had een tot gisteren altijd als ik naar de SMS applicatie ging, dat de iPhone onthield welke conversation ik als laatste bekeken had en ging daar meteen heen. Nu is dat niet meer en krijg ik het overzicht van alle conversations als ik de SMS app start. Ik heb geen idee wat er ineens veranderd is. Andere mensen ook 'last' hiervan?

Hetzelfde is ook ongeveer van toepassing bij de email app, vaak opent ie de inbox van m'n laatste email account (ik heb er 5 ingesteld). Maar hier wil ik eigenlijk dat ie het overzicht van alle accounts laat zien. Dit werkt ook soms, maar meestal niet.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:02:
Ik had een tot gisteren altijd als ik naar de SMS applicatie ging, dat de iPhone onthield welke conversation ik als laatste bekeken had en ging daar meteen heen. Nu is dat niet meer en krijg ik het overzicht van alle conversations als ik de SMS app start. Ik heb geen idee wat er ineens veranderd is. Andere mensen ook 'last' hiervan?

Hetzelfde is ook ongeveer van toepassing bij de email app, vaak opent ie de inbox van m'n laatste email account (ik heb er 5 ingesteld). Maar hier wil ik eigenlijk dat ie het overzicht van alle accounts laat zien. Dit werkt ook soms, maar meestal niet.
Ligt er volgens mij puur aan hoe je de sms app "afsluit". Als je op de home button drukt bij het overzicht keer je daar ook terug, als je in een smsgesprek afsluit keer je daarnaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Heeft een van jullie al ervaring met de gsmtrack versie? Heb zojuist contact met ze gehad, ze hebben nu versie 1.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cougar schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:30:
Heeft een van jullie al ervaring met de gsmtrack versie? Heb zojuist contact met ze gehad, ze hebben nu versie 1.1.1
Ze zijn echt véél te duur, doe jezelf een plezier en koop hem niet bij gsmtrack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Er zijn genoeg andere manieren om aan een iPhone te komen die goedkoper zijn inderdaad, je kan er al een voor bijvoorbeeld €475,- nieuw gesealed krijgen (zonder nederlands abbo)

[ Voor 77% gewijzigd door gise op 06-11-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
gise schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:49:
Er zijn genoeg andere manieren om aan een iPhone te komen die goedkoper zijn inderdaad, je kan er al een voor bijvoorbeeld €475,- nieuw gesealed krijgen (zonder nederlands abbo)
Met contract verlening is dat 370,- bij gsmtrack... Maar dan nog zouden jullie het dus niet doen? Ik heb een HI abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:29:
Ligt er volgens mij puur aan hoe je de sms app "afsluit". Als je op de home button drukt bij het overzicht keer je daar ook terug, als je in een smsgesprek afsluit keer je daarnaar terug.
Ja, dat was zoals het gisteren nog was. Maar nu keer ik steeds terug naar het overzicht, maakt niet uit hoe ik de SMS app afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds zondag de iPhone, was binnen het half uur unlocked zonder computer. Alles werkt! Alles !! Dat ding is niet te beschrijven, die details van Apple doen het weer...
Oortjes die erbij zitten vallen al bij al nog goed mee (moet je zwarte moesjes ronddoen)

Geniaal hoe je kunt over straat lopen, muziek uitfade en beltoon klinkt, opneemt met een knipje en verder wandelt terwijl je belt. Afleggen en de muziek fade terug in...prachtig
Eveneens is het geniaal hoe een berichtje toekomt en openspringt!

Prachtstuk !

Ik ben wel niet zeker met mijn batterij...
Ik heb toen ie toekwam hem eerst volledig leeggebruikt, dan opgeladen en terug leeggebruikt.
Is dat de goede methode? Kan ik hem vanaf nu gewoon opladen wanneer ik dat wil?

Ook laadt hij via het stopcontact enorm traag op...en heet dat hij komt. Als ik hem oplaad via computer gaat alles rapper en koeler...Normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt de SSH toegang weer ongedaan maken, dan verbruikt ie gelijk een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Mooi hoesje heb je daar, AllStar, misschien haal ik ook wel zo-eentje voor mijn iPod touch. Spant het hoesje trouwens voldoende? Aangezien de iPod touch nog een stukje dunner is...

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Arne schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:10:
Mooi hoesje heb je daar, AllStar, misschien haal ik ook wel zo-eentje voor mijn iPod touch. Spant het hoesje trouwens voldoende? Aangezien de iPod touch nog een stukje dunner is...
Je kunt aangeven of het voor een iPod Touch of een iPhone is. Als ik mn iPhone erin heb zitten kan ik het hoesje ondersteboven houden, de iPhone blijft er dan in hangen. Precies goed dus, niet veel moeite om hem eruit te halen, maar hij valt er ook niet spontaan uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:22:
Je kunt de SSH toegang weer ongedaan maken, dan verbruikt ie gelijk een stuk minder.
Welk progje moet ik daarvoor deleten?
Mag ik nu de batterij opladen wnr ik dat wil? Is dat goed voor de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 13:01
Ik zit er sterk over na te denken om een iphone te kopen, heb nog een paar korte vragen om te kijken of ik geen kat in de zak koop (ofzoiets). Ik hoop dat een gebruiker ze voor me wil beantwoorden:

1. Ik ga voorlopig niet naar de States dus kan ik er niet daar een los kopen, echter kan ik wel via iemand in Eindhoven de iphone kopen voor 500euro. Deze draait dan v1.1.1 (simlock vrij), is dit een goede prijs of kan ik het beter via een andere weg doen?

2. Werkt de navigatiesoftware of zal deze in de toekomst gaan werken?

3. Ik heb veel ervaring met hard-/software is het makkelijk om dingen als unlocken etc. te doen of komt er veel specifieke kennis bij kijken?

Dat was het zon beetje, hoop dat iemand me met dit kan helpen. Hoop binnnekort ook een iphone in mijn hand te hebben ondanks dat mijn hele bankrekening geplunderd zal zijn na de aankoop :( Word weer sparen....(wou eigenlijk ps3 kopen)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:52:
[...]

installeer services hiermee kun je bluetooth, ssh, edge en wifi aan en uitzetten
Johny Cash schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:49:
Ik zit er sterk over na te denken om een iphone te kopen, heb nog een paar korte vragen om te kijken of ik geen kat in de zak koop (ofzoiets). Ik hoop dat een gebruiker ze voor me wil beantwoorden:

1. Ik ga voorlopig niet naar de States dus kan ik er niet daar een los kopen, echter kan ik wel via iemand in Eindhoven de iphone kopen voor 500euro. Deze draait dan v1.1.1 (simlock vrij), is dit een goede prijs of kan ik het beter via een andere weg doen?
zie het iphone importeren topic
2. Werkt de navigatiesoftware of zal deze in de toekomst gaan werken?
er is geen gps ingebouwd de navizon software werkt op de gsm torens, dit zal nooit zo goed werken als gps
[quote]
3. Ik heb veel ervaring met hard-/software is het makkelijk om dingen als unlocken etc. te doen of komt er veel specifieke kennis bij kijken?
[\quote]
we hebben het niet over unlocken

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 13:01
Had het forum bericht wel iets beter kunnen doorlezen ja, mijn excuses.

Maar wat is navigeren ik wil bijv van mijn woonadres naar een adres in laten we zeggen Amsterdam dus van Eindhoven naar Amsterdam.. word mij dan verteld welke snelwegen ik moet nemen en waar ik ongeveer zit, dus bijvoorbeeld over 500 meter rechts af de a2 op?

[ Voor 65% gewijzigd door Johny Cash op 07-11-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 12:00
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:52:
Check deze blog post op m'n site ff..
En ik zou me verder niet echt druk maken om de batterij, gewoon opladen wanneer jou dat uit komt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik heb gister mijn telefoon geupgrade van 1.0.2 (waar ssh op stond en anysim) naar 1.1.1 door hem eerst virgen te maken en daarna via de computer loze manier te unlocken.

maar nu vroeg ik me af of ik dan nog steeds ssh er op heb staan? ik zie deze niet staan als ik het programmaatje services aan heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Brimme schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:52:
Ik heb gister mijn telefoon geupgrade van 1.0.2 (waar ssh op stond en anysim) naar 1.1.1 door hem eerst virgen te maken en daarna via de computer loze manier te unlocken.

maar nu vroeg ik me af of ik dan nog steeds ssh er op heb staan? ik zie deze niet staan als ik het programmaatje services aan heb staan.
Welke iTunes versie heb jij op je systeem staan?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat veranderd er precies als je bij international "Nederlands" en region format "Belgie" invult?
Kunnen ze er niet gewoon een Belgisch AZERTY toetsenbord bijsteken?

"Setting Language" zei de iPhone, maar zie niet echt veranderingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
Johny Cash schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:30:
Had het forum bericht wel iets beter kunnen doorlezen ja, mijn excuses.

Maar wat is navigeren ik wil bijv van mijn woonadres naar een adres in laten we zeggen Amsterdam dus van Eindhoven naar Amsterdam.. word mij dan verteld welke snelwegen ik moet nemen en waar ik ongeveer zit, dus bijvoorbeeld over 500 meter rechts af de a2 op?
ja, dat doet tie prima, hij werkt dus met googlemaps en daardoor n hele mooie en gelikte routebeschrijving!!! just test it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Laatst online: 16-12-2024
whitehouse schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:54:
[...]

Welke iTunes versie heb jij op je systeem staan?
heb mijn tel geupgrade met 7.5.
maar toen ik hem voor het eerst unlockte heb ik dat gedaan met indipendence en open ssh via installer geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
Brimme schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:59:
[...]

heb mijn tel geupgrade met 7.5.
maar toen ik hem voor het eerst unlockte heb ik dat gedaan met indipendence en open ssh via installer geinstaleerd.
dat is grappig .. op een hack-site wordt beweerd dat als je hem al geunlocked hebt (1.0.2) en dan naar 1.1.1 wil, dat dit niet kan met iTunes 7.5 .. en jij beweerd dat dit wel kan? (wil ff confirmatie hebben voordat ik straks me iPhone om zeep help ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Wow! Dat is wat ik te zeggen heb! Een collega had voor een andere collega een iPhone uit de VS meegenomen en vandaag na de nodige acties zag ik de iPhone voor het eerst in actie. Mijn god, wat ziet dat er gelikt uit zeg! Het design is typisch ipod (naar mijn mening zeer stijlvol) en de snelheid van de interface dan! Zelfs met animaties is het echt "instant (re)action"! En zo intuatief te bediening. Zit er nu zelf ook na te denken om een iPhone te nemen (ter vervanging van mn MDA Vario, die daarentegen dan echt enorm traag is)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Ik weet niet of deze vraag wel of niet mag, lijkt me van wel, vraag niks over HOE.

Kan je je iPhone zodanig verpesten met unlock programma's dat hij het echt nooit meer gaat doen?
Let op, ik hoef niet te weten hoe, alleen OF het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring is dat hij altijd nog wel te redden valt, al lijkt het soms niet zo. Maar als je genoeg blijft proberen/oplossingen zoeken moet je hem altijd wel weer aan de praat krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
whitehouse schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:15:
[...]

dat is grappig .. op een hack-site wordt beweerd dat als je hem al geunlocked hebt (1.0.2) en dan naar 1.1.1 wil, dat dit niet kan met iTunes 7.5 .. en jij beweerd dat dit wel kan? (wil ff confirmatie hebben voordat ik straks me iPhone om zeep help ;) )
haha, zat psies met t zelfde probleem, per ongeluk mn itunes al geupdate naar 7.5. nergens las ik dat dit n probleem zou opleveren bij updaten en idd, ben net klaar met unlocken en hij doet t!!! dus itunes 7.5 en n upgrade naar 1.1.1. is absoluut GEEN probleem!

wel had ik dat mn geluid opeens heeeeeeeeel zacht was. ff zoeken en vond deze site:

http://limitededitionipho...your-iphone-steps-to-fix/

natuurlijk heb ik de originele bestanden niet weggegooid, maar na de files-update, deed mn speakertje t wel weer goed (hoorde de key-sounds niet eens meer...)
achteraf bedenk ik dat dit wellicht kwam omdat de soundcheck nog aanstond. iemand t zelfde ervaren???
ik heb wel weer de 2 originele bestandjes terug gezet, vertrouwde die site niet helemaal en geluid is nu ook prima. zelfs n beetje aan de harde kant; speaker vervormt behoorlijk als t volume op max staat.

wat vinden jullie trouwens vd bewering dat t laten lopen v 2 servers a 'waste of resources' is?
zou tie er sneller op worden? :)

http://kaspers.freeflux.n...iphone-or-ipod-touch.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
pposthoorn schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:33:
Ik weet niet of deze vraag wel of niet mag, lijkt me van wel, vraag niks over HOE.

Kan je je iPhone zodanig verpesten met unlock programma's dat hij het echt nooit meer gaat doen?
Let op, ik hoef niet te weten hoe, alleen OF het kan.
Als je reboot tijdens het virginzen kom je een heel eind denk ik. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
Zijn er hier ook iPhoners die msn'nen op hun iPhone?
Ik gebruik hier Apollo voor, maar vind deze nog redelijk buggy (maakt mijn iPhone ene beetje instabiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:36

KSH

Hoe kom ik via de pc op de gegevens man mn Ipod? (verkenner)

In het begin kreeg ik nog de mogelijkheid om om bestanden te openen of via itunes te starten.

Toen heb ik denk ik per ongeluk een keer gekozen voor altijd openen met Itunes. Krijg nu echter ook niet in 'deze computer' te zien dat ik mn Iphone kan benaderen.

Iemand een oplossing?

Iphone 1.1.1
Windows Vista
Itunes 7.5

Iemand al TV-Out geprobeerd op de Iphone?

Gaat deze kabel werken?

https://www.isupplies.nl/...4e6152ce544620ece7fc9deef

[ Voor 20% gewijzigd door KSH op 08-11-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
KSH schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:57:
Hoe kom ik via de pc op de gegevens man mn Ipod? (verkenner)

In het begin kreeg ik nog de mogelijkheid om om bestanden te openen of via itunes te starten.

Toen heb ik denk ik per ongeluk een keer gekozen voor altijd openen met Itunes. Krijg nu echter ook niet in 'deze computer' te zien dat ik mn Iphone kan benaderen.

Iemand een oplossing?

Iphone 1.1.1
Windows Vista
Itunes 7.5

Iemand al TV-Out geprobeerd op de Iphone?

Gaat deze kabel werken?

https://www.isupplies.nl/...4e6152ce544620ece7fc9deef
Leuke site!

Echter de verkoop van screenprotectors is echt onzin maar dat zal het gros van de gebruikers straks niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had die originele AV kabel van 20 euro, het omhulsel van de jackplug is te dik voor de iphone. Het lijkt erop dat die op de site die je noemde wel zeker evendik is, dus het gaat niet passen. Trouwens, video-out wordt niet meestuurd door je dock, dus die AV-kabel daarin steken gaat ook niet werken. Je zult moeten zoeken naar een TV-out kabel via de dock-connector. Die zijn er in Composiet en Component, en ze zijn beiden (origineel) duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:41

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:46:
Ik had die originele AV kabel van 20 euro, het omhulsel van de jackplug is te dik voor de iphone. Het lijkt erop dat die op de site die je noemde wel zeker evendik is, dus het gaat niet passen. Trouwens, video-out wordt niet meestuurd door je dock, dus die AV-kabel daarin steken gaat ook niet werken. Je zult moeten zoeken naar een TV-out kabel via de dock-connector. Die zijn er in Composiet en Component, en ze zijn beiden (origineel) duur!
Je kan de kabel ook in je dock steken. Dan werkt de kabel van 20euro wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:36

KSH

LoeiOrdinair schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:44:
[...]

Je kan de kabel ook in je dock steken. Dan werkt de kabel van 20euro wel gewoon.
Ik heb nog een tv-out kabel van de Nokia N95. Ik heb die geprobeerd om aan te sluiten op de bijgeleverde dockstation, maar tevergeefs.

Moet je echt een specifieke iphone/ipod kabel gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Morgen gaat de nieuwe firmware 1.1.2 wereldwijd online. Dus een tip voor de gehackte iPhoners onder ons: niet downloaden, maar gewoon 1.1.1 nog even blijven draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
ff iets anders, de shortcut "dubbel klik" op spatie, levert n punt met spatie op. bij mij doet tie niets! any tips? en vroegah had je de mp3 ringtones in de dir:

/var/root/library/ringtones

daar staan nu 6 stuks bij mij (beat.mp3, club, computer, groove, marimba2 en UFO) deze komen niet meer voor in de ringtonelijst, ook lukt t niet hier extra mp3tjes bij te gooien die vervolgens in de ringtoneslijst zichtbaar worden.

my guess: kunnen deze 6 gewist worden. en als je nieuwe ringtones erbij wil gooien, moet dat volgens mij in dir: /library/ringtones
en dan helaas in m4r formaat. dan maar opzoek naar n converter... of heeft iemand andere gedachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Amsterdamski schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:29:
ff iets anders, de shortcut "dubbel klik" op spatie, levert n punt met spatie op. bij mij doet tie niets! any tips?
Al eens de keyboard setting bekeken ?
Daar moet een optie voor jou voorkeur staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Kaspers schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:35:
[...]

Al eens de keyboard setting bekeken ?
Daar moet een optie voor jou voorkeur staan..
natuurlijk heb ik in settings -> general -> keyboard: de shortcut "." aangezet, maar er gebeurt niets als ik dubbelklik; krijg gewoon 2 spaties. heb t in meerdere apps geprobeerd, dont get it... zoek wel ff door.

wat n gedoe trouwens om nieuwe ringtones toe te voegen, net t 1 en ander gevonden...
http://code.google.com/p/iphone-elite/wiki/Ringtones111

[ Voor 6% gewijzigd door Amsterdamski op 08-11-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Verrek, het werkt bij mij ook niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 09:06
toevallig het woordenboek uitgeschakeld met een 3rd party app? dat breekt namelijk ook de spatie punt

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
Ik heb sinds vandaag dat het lijkt alsof mijn batterij niet meer oplaad. Als je naar een uur laden gaat kijken of hij voller is in het slide to unlock scherm is de batterij nog steeds op hetzelfde niveau, terwijl hij aangeeft dat ie aan het laden is. Kent een van jullie dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Mirage schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:54:
toevallig het woordenboek uitgeschakeld met een 3rd party app? dat breekt namelijk ook de spatie punt
net de autocorrection weer aangezet maar helaas pindakaas, zal idd wel n 3rd party app zijn die de boel verandert en heb die dubbelklik op spatiebalk eigenlijk niet nodig, gebruik de vinger-schuif-truuk :)

maareuh, wat ook anders is: de extra programma's op de mainscreen verschuif je nu van links naar rechts ipv naar boven/beneden, leuk. maar wat ik minder leuk vindt, is dat er totaal geen volgorde lijkt te zitten in t afbeeldingen vd proggie-icoontjes! dat was met 1.02 gewoon op alfabetische volgorde en nu??? zal nog es research doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
dsonnaville schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:36:
Ik heb sinds vandaag dat het lijkt alsof mijn batterij niet meer oplaad. Als je naar een uur laden gaat kijken of hij voller is in het slide to unlock scherm is de batterij nog steeds op hetzelfde niveau, terwijl hij aangeeft dat ie aan het laden is. Kent een van jullie dit probleem?
gebruik je de iphone usb-kabel? ik heb nl. n keer de usb-kabel van mn ipod gebruikt en die deed me n potje raar... zo af en toe vertoont tie kuren als ik niet de iphone usb-kabel gebruik en dan laadt tie dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Amsterdamski schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 01:38:
maar wat ik minder leuk vindt, is dat er totaal geen volgorde lijkt te zitten in t afbeeldingen vd proggie-icoontjes! dat was met 1.02 gewoon op alfabetische volgorde en nu??? zal nog es research doen
Je schijnt alleen de eerste 16 pictogrammen te kunnen instellen met SMBPrefs.
Handmatig kun je ze wel nummeren als ik het goed heb. Maar dat lijkt me erg veel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Amsterdamski schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:53:
wat n gedoe trouwens om nieuwe ringtones toe te voegen, net t 1 en ander gevonden... http://code.google.com/p/iphone-elite/wiki/Ringtones111
Je weet dat je AAC/MP3 files (van je iPod) met 'SendSong' naar je ringtones kunt sturen en dan via de settings deze ringtone instellen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
zonoskar schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:48:
Je weet dat je AAC/MP3 files (van je iPod) met 'SendSong' naar je ringtones kunt sturen en dan via de settings deze ringtone instellen he?
Idd, jammer dat iTunes ze na elke sync weggooit...

[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 09-11-2007 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

matthijst schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:03:
Idd, jammer dat iTunes ze na elke sync weggooit...
Hmm, op 1.0.2 had ik daar geen problemen mee. Ik heb sinds gisteren 1.1.1 erop staan en nog niet gesynct. Eens kijken of na de sync van vanavond mijn ringtone er nog op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
zonoskar schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:16:
[...]

Hmm, op 1.0.2 had ik daar geen problemen mee. Ik heb sinds gisteren 1.1.1 erop staan en nog niet gesynct. Eens kijken of na de sync van vanavond mijn ringtone er nog op staat.
1.1.1 geintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Weet iemand hoe het werkt in duitsland? Krijg je daar alleen een iPhone mee nadat je een contract heb genomen of kan je net als in de States gewoon een losse iPhone kopen?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Alpha-sphere schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:00:
Weet iemand hoe het werkt in duitsland? Krijg je daar alleen een iPhone mee nadat je een contract heb genomen of kan je net als in de States gewoon een losse iPhone kopen?
volgens mij moet je meteen het abo afsluiten

ander vraagje, wanneer je je iphone uit de states zou unlocken etc, blijft ie dan wel automatisch updaten?
en stel dat ie toch de nieuwste firmware krijgt, dan moet je alle stappen opnieuw doorlopen of niet?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:21:
[...]

volgens mij moet je meteen het abo afsluiten

ander vraagje, wanneer je je iphone uit de states zou unlocken etc, blijft ie dan wel automatisch updaten?
en stel dat ie toch de nieuwste firmware krijgt, dan moet je alle stappen opnieuw doorlopen of niet?
Als je in iTunes "Automatisch updaten" niet aanvinkt zal hij je iPhone ook niet automatisch updaten. Je kunt er dan altijd nog voor kiezen om handmatig te updaten, mocht de tijd daar rijp voor zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:31:
[...]

Als je in iTunes "Automatisch updaten" niet aanvinkt zal hij je iPhone ook niet automatisch updaten. Je kunt er dan altijd nog voor kiezen om handmatig te updaten, mocht de tijd daar rijp voor zijn ;)
het is natuurlijk wel afwachten welke firmware je krijgt wanneer je m mee laat nemen uit amerika. daar ben ik toch een beetje huiverig voor, dadelijk krijg je 1.1.2 oid, en kun je er niks mee tot er weer een hack voor is....of zie ik dat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• placemaster
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07 15:38
Jailbrake voor 1.1.2 is reeds gelukt dus geen probleem.
Zie http://www.iphoneclub.nl/jailbreak-firmware-112-al-gelukt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Jaja! * Neejoh heeft ook iPhone! *

Gelijk een dag later al een groot probleem... Op het moment dat ik de iPhone via USB aansloot aan m'n laptop herkende WinXP (no mac for me :'() hem wel maar kreeg ik direct een BSOD 0x0000007E naar m'n kop geslingerd (USB overload). Op andere computers leek het wel goed te gaan.

Na lang zoeken ben ik er achter gekomen dat het aan de webcam drivers lag :( Na de uninstall van deze drivers (update blijkt soms ook te werken, gebruik webcam alleen toch nooit) kan ik hem gewoon weer aansluiten.
Link naar solution thread van Apple.com

Victory! Verder bijna alleen goeds over de iPhone. Wat een fantastisch apparaatje/gadget is dit zeg, aanrader bovenste plank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

niemand van jullie toch een beetje schrik over het geen garantie hebben bij het importeren van de iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 00:21

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Licko schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:12:
niemand van jullie toch een beetje schrik over het geen garantie hebben bij het importeren van de iphone?
Ach ik denk dat je hem toch kwijt bent na het unlocken van je telefoon! :) dus tjah het is een risico. Maar wel erg gaaf telefoontje! :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
mydogisgone schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:52:
[...]

Ach ik denk dat je hem toch kwijt bent na het unlocken van je telefoon! :) dus tjah het is een risico. Maar wel erg gaaf telefoontje! :)
nee hoor, je hebt proggies die je foon weer virginizen en andere proggies die em in de originele toestand terugbrengen, dus garantie is dan niet void. je moet wel alleen heeeeeel goed je best doen om alle sporen te wissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
zonoskar schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:16:
[...]

ik heb n file in de iphone aangepast met n hexeditor. nu kan ik alle ringtones via winscp toevoegen. wat je wel moet doen: alle mp3 bestanden converteren naar m4a formaat. doe ik trouwens niet met iTunes, maar met: Xilisoft iPhone Video Converter, iTunes sucks!!!

daarna hernoem ik de bestanden naar m4r en met winscp op de juiste locatie knallen, klaar! maar dit kan alleen als je dus dat iphone bestandje hebt aangepast. meer info hierover kun je vinden op n site (hacktheiphone) waar ze hier niet zo heel blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
matthijst schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 07:43:
[...]

Je schijnt alleen de eerste 16 pictogrammen te kunnen instellen met SMBPrefs.
Handmatig kun je ze wel nummeren als ik het goed heb. Maar dat lijkt me erg veel moeite.
zie net dat t niet met SMBPrefs is, maar met Customize en idd de 1e 16 pictogrammen waar je natuuurlijk nog niet veel aan hebt. de 1e 12 pictrogrammen hou ik natuurlijk zo en dan heb ik er nog maar 4 over om te plaatsen...

enne, lees net dat er fouten zitten in t ordenen van icoontjes. als iemand n plist-editor onder windows heeft, weet ik hoe ik t moet doen...

http://www.hackint0sh.org...3609&highlight=icon+order

[ Voor 69% gewijzigd door Amsterdamski op 10-11-2007 04:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ahum: Hacks, Jailbreaks: LEES DIT EERST!

Ik dacht dat de regels inmiddels wel bekend waren :/

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:10

FlashBang

Hoi.

http://www.1dayfly.nl zag ik net, voor de geinteresseerden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de iPhone interface vergelijkbaar met Pocket Plus of FreeStyl op PDA's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:14:
Is de iPhone interface vergelijkbaar met "iets"? Volgens mij niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het niet weten, daarom ikke vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Hoe groot achten jullie het risico dat als je een iPhone koopt in US of UK dat er na een firmware update deze onbruikbaar is?
En hoeveel werk is het om, als je de telefoon in het buitenland hebt gekocht deze te unlocken, en sim-lock vrij te maken?

Hoe ziet het er in de toekomst uit als je via deze 'illigale' manier een telefoon hebt gekocht in het buitenland, is mogelijk om deze up-to-date te houden?
Ik ben dol enthousiast maar vanwege deze redelijk dure aanschaf wil ik er wel zeker van zijn dat het beestje dadelijk niet onbruikbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na waarschijnlijk iedere firmware upgrade zul je moeten unlocken e.d. Daarnaast is er natuurlijk geen enkele garantie dat die unlocks allemaal goed gaan.

Het is een risico wat je neemt, aan jezelf de vraag af je het dat waard vindt :) Als je zekerheid wilt moet je wachten tot 'ie in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
the-edge schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:31:
Hoe groot achten jullie het risico dat als je een iPhone koopt in US of UK dat er na een firmware update deze onbruikbaar is?
En hoeveel werk is het om, als je de telefoon in het buitenland hebt gekocht deze te unlocken, en sim-lock vrij te maken?

Hoe ziet het er in de toekomst uit als je via deze 'illigale' manier een telefoon hebt gekocht in het buitenland, is mogelijk om deze up-to-date te houden?
Ik ben dol enthousiast maar vanwege deze redelijk dure aanschaf wil ik er wel zeker van zijn dat het beestje dadelijk niet onbruikbaar wordt.
Er is op het moment een gouden regel: NIET UPDATEN! Want dan blokkeert hij volledig.

Wanneer je een gelockte of geunlockte gsm koopt is het mogelijk deze met truukjes te upgraden/unlocken en heel de santekraam, maar daar kunnen we het hier niet over hebben. Deze truukjes nemen een uurtje in beslag voor de gemiddelde gebruiker en je moet wel wat gevoel voor IT hebben om het tot een succes te brengen. Het is trouwens volkomen legaal om het te doen maar Apple en de gsm-providers houden er logischerwijs niet van.

Je moet trouwens ook niet denken dat de updates essentieel zijn hoor. bijvoorbeeld de laatste 1.1.2 update brengt voor de gemiddelde gebruiker vrij weinig nieuws. Een leek zal het verschil niet merken tussen een 1.1.1 en een 1.0.2. De 'truukjes' om te updaten zullen er altijd zijn aangezien er hele volksstammen er hun hobby van hebben gemaakt.

Ter info: Wanneer je een Europese iphone koopt zul je deze ook alleen kunnen gebruiken met het netwerk waar hij mee geleverd wordt. Wil je gewoon bij je eigen netwerk blijven dan zul je wederom die 'truukjes' moeten uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Jpjedi schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:39:
Je moet trouwens ook niet denken dat de updates essentieel zijn hoor. bijvoorbeeld de laatste 1.1.2 update brengt voor de gemiddelde gebruiker vrij weinig nieuws.
Ik las dat mensen met de 1.1.2 baseband wel "web-SMS' konden ontvangen.
Dus misschien dat 1.1.2 ook de oplossing is voor het uitblijven van voicemail-SMS voor Nederlandse gebruikers?

Heb zelf ook nog last van vage bug: SMS komt aan, maar is leeg.
Als je dan met de applicatie aSMS de SMS-inbox op de SIM opent, is hij wel leesbaar....
Dus hoop dat 1.1.2 snel "simpel" beschikbaar is, dan update ik 'm wel...

Las trouwens net een upgrade guide... "Fully working"...
Melden ze op pagina 10 een keer: oh ja, je kan alleen geen nummers intoetsen op het telefoonkeyboard, bellen werkt alleen uit contacts...

Oftewel: wacht nog ff een paar dagen voordat je de update doet,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
matthijst schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:19:
[...]

Dus misschien dat 1.1.2 ook de oplossing is voor het uitblijven van voicemail-SMS voor Nederlandse gebruikers?

Als je dan met de applicatie aSMS de SMS-inbox op de SIM opent, is hij wel leesbaar....

Melden ze op pagina 10 een keer: oh ja, je kan alleen geen nummers intoetsen op het telefoonkeyboard, bellen werkt alleen uit contacts...

Zou handig zijn voor web-sms inderdaad. Hier in India hetzelfde probleem! Maar ik ga zeker nog niet voor 1.1.2. Dat gun ik de echte freaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Jpjedi schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:30:
Zou handig zijn voor web-sms inderdaad. Hier in India hetzelfde probleem! Maar ik ga zeker nog niet voor 1.1.2. Dat gun ik de echte freaks.
aSMS al geprobeerd?
http://code.google.com/p/iphone-sms/

Hiermee lees je SMS rechtstreeks vanaf de SIM, via Safari.
Niet echt handig, maar als je zoals ik "lege" SMS-en ontvangt kan je ze hiermee iig lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 15:43
matthijst schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:19:
[...]

Bedoel je met die bug dat de smsjes die je krijgt van bijv Reservering Pathe of Internetbankieren Postbank?

Als ik daarvan smsjes ontvang staat er niks in... beetje irri :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
The_Cure schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:18:
Bedoel je met die bug dat de smsjes die je krijgt van bijv Reservering Pathe of Internetbankieren Postbank?
Als ik daarvan smsjes ontvang staat er niks in... beetje irri :/
Ja,

Ik krijg SMS van m'n werk. Dan staat er in beeld dat je een nieuwe SMS hebt. Ga ik naar de SMS applicatie, dan zie ik als afzender een 9-cijferig nummer en de SMS is leeg.

Als je aSMS installeert, dan kan je als je een lege SMS hebt ontvangen, via Safari naar 127.0.0.1 gaan en dan je inbox lezen. Daar zie je dan wel de SMS tekst...

Niet de "mooiste" oplossing, maar je kan iig je SMS-jes lezen...

En als je een gemist gesprek hebt, kan je m ook gebruiken.
Je ziet dan: U heeft 1 VoiceMailbericht(en) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:14:
Loer 'es op Apple.com, daar kan je alles vinden over de interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Heb vandaag mijn iPhone opgehaald in Utrecht.

Wat een top apperaat! :9~

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n iPhone zover dat de terminal snapt dat 'ie m'n SSH key moet gebruiken om in te loggen op een server. Werkt super via wifi, maar als wifi uit staat en GPRS aan (of iig goed ingesteld) dan zegt 'ie "no route to host".

Ik neem aan dat GPRS slaapt/inactief is en terminal denkt dat er geen netwerkverbinding is. Is er een manier waarop terminal wél via GPRS te gebruiken is?

edit: Hij snapt het wel als ik net iets in de browser gedaan heb bijvoorbeeld en GPRS nog "open staat" ofzo. Beetje omslachtig, dus als iemand weet hoe het direct kan werken: graag!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de geluidskwaliteit van de iPhone qua mp3 spelen? Is die precies hetzelfde als de ipod of de ipod touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:44:
Hoe zit het met de geluidskwaliteit van de iPhone qua mp3 spelen? Is die precies hetzelfde als de ipod of de ipod touch?
Wat mij betreft is 'ie niet slechter dan een iPod. Een iPod Touch heb ik niet, maar volgens mij is dat wat dat betreft zo'n beetje dezelfde hardware als de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

is het slim om te wachten op de release van de iphone on frankrijk?
er waren toch geruchten dat ie daar eventueel ook te koop zou gaan zijn zonder abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-08 13:17

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Deze morgen was ik omstreeks 8.30 u. naar het "De Ochtend" aan't luisteren op Radio 1 (Belgische zender!) En daar zei de presentatrice dat we nog tot januari moesten wachten op de iPhone in België. Nu, ik weet absoluut niet waar ze die info vandaan heeft gehaald maar ik wou het hier toch even vermelden.

Moest je me niet geloven, op deze link kan je het stukje herbeluisteren.

Het is maar om de geïnteresseerden te informeren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Lorefice schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:04:
Deze morgen was ik omstreeks 8.30 u. naar het "De Ochtend" aan't luisteren op Radio 1 (Belgische zender!) En daar zei de presentatrice dat we nog tot januari moesten wachten op de iPhone in België. Nu, ik weet absoluut niet waar ze die info vandaan heeft gehaald maar ik wou het hier toch even vermelden.

Moest je me niet geloven, op deze link kan je het stukje herbeluisteren.

Het is maar om de geïnteresseerden te informeren :).
haha, no thnx, iedereen hier heeft al n iphone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Licko schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:03:
er waren toch geruchten dat ie daar eventueel ook te koop zou gaan zijn zonder abonnement?
Daar zou hij dacht ik 599 euro gaan kosten.
Dus das de afweging: nu uit de VS halen voor rond de 400-450, of wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

matthijst schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:26:
[...]

qua garantie maakt het niet uit neem ik aan? in beide gevallen geen garantie in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

399 US$ ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:03:
Iphone wordt hier door orange aangeboden voor 399euro voor het toestel plus een abbo a 60euro ofzo per maand. En jah. Abbo wordt direct afgesloten in de winkel. O trouwens, bij de grote Orange shop op Bv Haussman (een van DE winkelstraten in parijs) zijn alle iphones al gereseveerd... verdammo... Ik ga echt in de rij staan de 29e ik moet er gewoon 1 hebben :)

En geloof je niet over de prijs... lees dit maar eens even :)
http://www.apple.com/fr/pr/20071016orange.html
[...]

Niet dus

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Waarschijnlijk wel dus:

"Orange plans to sell both a version of the iPhone locked to its network in France for €399, or $560, and an unlocked version, which will cost more, an Orange spokeswoman, Béatrice Mandrine, said."

[ Voor 11% gewijzigd door matthijst op 13-11-2007 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-01-2018
matthijst schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:07:
[...]

Waarschijnlijk wel dus:

"Orange plans to sell both a version of the iPhone locked to its network in France for €399, or $560, and an unlocked version, which will cost more, an Orange spokeswoman, Béatrice Mandrine, said."
Ik denk dat Mauce doelt op de eerder gesuggereerde 599€; dit zou best eens een stukkie meer kunnen worden.

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Man on Fiya schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:48:
[...]

Ik denk dat Mauce doelt op de eerder gesuggereerde 599€; dit zou best eens een stukkie meer kunnen worden.
Dan moet hij duidelijker zijn: hij reageert op "599" met een link naar een artikel waar "399" in wordt genoemd :)

[ Voor 19% gewijzigd door matthijst op 13-11-2007 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

'Vroegah' had ik een progje op de iPhone staan waarmee je kon tekenen, iSketch of zoiets. Ik kan het nu echter niet meer vinden in de installer. Kijk ik scheef, of gebruik ik niet de goede sources?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

zonoskar schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:16:
'Vroegah' had ik een progje op de iPhone staan waarmee je kon tekenen, iSketch of zoiets. Ik kan het nu echter niet meer vinden in de installer. Kijk ik scheef, of gebruik ik niet de goede sources?
Het staat er wel in, Sketches ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Bevalt jullie de telefoon nog steeds? Ik krijg hem een dezer dagen en ben erg benieuwd! Hebben jullie allemaal een internet abbo? Of valt het wel mee hoeveel mb je verbruikt met internetten en u-tube filmpjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik kan het toch echt niet vinden. Van welke source komt het progje af? Misschien mis ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
zonoskar schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:52:
Ik kan het toch echt niet vinden. Van welke source komt het progje af? Misschien mis ik dat.
dude, gewoon je bril opzetten :) onder kopje: Productivity, Sketches, v 0.4 beta, Nullriver Inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o wacht hebben jullie nou over de de prijs toestel ZONDER abbo? Ah dat gaat gewoon rond de dikke 900euro kosten. Je kan hier al in de winkels US Iphone unlocked voor rond 1000euro krijgen. Denk dat de EU versie ietsje minder zal zijn....denk ik.
Iphone plus abbo is gewoon 399euro. Ga bellen met orange in frankrijk, ga er bij langs op te pre-orderen. lees de link die ik heb gegeven waar in staat:

Tarifs et disponibilité
La commercialisation d'iPhone est prévue pour débuter le 29 novembre. iPhone sera vendu en France sur le site de vente en ligne d'Orange ainsi que dans les points de vente Orange. iPhone sera disponible dans un modèle de 8 Go au tarif de 399 € TTC pour tout abonnement à l'un des forfaits dédiés et fonctionnera avec un PC ou un Mac.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 17:29 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.