Volgens mij wordt de CTF community wel weer groot in UT3. een heleboel UT99 spelers hebben 2k4 overgeslagen maar gaan nu wel weer UT 3 spelen.Flapmo schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:48:
Ontopic, ik vraag mij nog steeds af of ik deze game ga kopen. dit hangt eigenlijk van 1 ding af. Hoe is de instagib community atm? In vorige spel was deze nagenoeg dood (was alles nagenoeg dood ^^). Iemand die me kan vertellen of er een grote instagib community verwacht wordt? En moet dat dan ook met die crappy voertuigen? (vorige deel overgeslagen).
Ik heb af en toe ook last van dit probleem. Het lijkt er op dat het een bug is. M'n framerate is goed terwijl ik toch haperingen ervaar soms. Ik draai zelf een RAID0 opstelling dus ik kan me bijna niet voorstellen dat het iets met de schijven te maken heeft.YpS schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:18:
Ik heb UT3 ook even uitgeprobeerd....
Spel draait perfect, ook lekker snel goede FPS enz, Maar stotteren om de 3 - 5 seconden NIET Normaal! en tussen het stotteren door is de FPS goed.
Het is ook niet in alle mappen want sommige DM mappen hebben het wel en andere niet.
Bij warfare mappen heb ik er 3 geprobeerd en alle 3 hadden ze dat.
ik heb de kwaliteit al van 5 naar 1 gezet bij word detail en bij textures, maar dat helpt niet.
Ik heb het probleem ook bij Gears of War (sommige mappen)
Wat ik merk is dat als hij zo stottert mijn HDD activity ook erg hoog is, of dat verband met elkaar heeft weet ik niet. Ik dacht dus bij mezelf: 'ik installeer hem op een andere hdd dan merk ik het zo' totaal geen verschil, vid kaart drivers geupdate, geen verschil.
Zelf heb ik al op google gezocht maar kwam maar 1 ding tegen die me echt zou kunnen helpen (gears of war topic, maar engine is toch hetzelfde) en dat was dat ik in my documents/my games/UTgame/config/defaultengineuserconfig.ini (ofzoiets) in kan stellen van OnlyStreamInTextures=FALSE naar OnlyStreamInTextures=TRUE . Maar ook dat stond bij mij al op TRUE source
iemand anders ook dit probleem?
systeem:
AMD X2 5200+
2GB DDR2 800
ATI Radeon 2600XT
Windows Vista Ultimate 32bit.