[Multiplatform] Unreal Tournament 3 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.685 views sinds 30-01-2008

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
Flapmo schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:48:

Ontopic, ik vraag mij nog steeds af of ik deze game ga kopen. dit hangt eigenlijk van 1 ding af. Hoe is de instagib community atm? In vorige spel was deze nagenoeg dood (was alles nagenoeg dood ^^). Iemand die me kan vertellen of er een grote instagib community verwacht wordt? En moet dat dan ook met die crappy voertuigen? (vorige deel overgeslagen).
Volgens mij wordt de CTF community wel weer groot in UT3. een heleboel UT99 spelers hebben 2k4 overgeslagen maar gaan nu wel weer UT 3 spelen.
YpS schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:18:
Ik heb UT3 ook even uitgeprobeerd....

Spel draait perfect, ook lekker snel goede FPS enz, Maar stotteren om de 3 - 5 seconden NIET Normaal! en tussen het stotteren door is de FPS goed.

Het is ook niet in alle mappen want sommige DM mappen hebben het wel en andere niet.
Bij warfare mappen heb ik er 3 geprobeerd en alle 3 hadden ze dat.
ik heb de kwaliteit al van 5 naar 1 gezet bij word detail en bij textures, maar dat helpt niet.
Ik heb het probleem ook bij Gears of War (sommige mappen)

Wat ik merk is dat als hij zo stottert mijn HDD activity ook erg hoog is, of dat verband met elkaar heeft weet ik niet. Ik dacht dus bij mezelf: 'ik installeer hem op een andere hdd dan merk ik het zo' totaal geen verschil, vid kaart drivers geupdate, geen verschil.

Zelf heb ik al op google gezocht maar kwam maar 1 ding tegen die me echt zou kunnen helpen (gears of war topic, maar engine is toch hetzelfde) en dat was dat ik in my documents/my games/UTgame/config/defaultengineuserconfig.ini (ofzoiets) in kan stellen van OnlyStreamInTextures=FALSE naar OnlyStreamInTextures=TRUE . Maar ook dat stond bij mij al op TRUE source

iemand anders ook dit probleem?

systeem:
AMD X2 5200+
2GB DDR2 800
ATI Radeon 2600XT
Windows Vista Ultimate 32bit.
Ik heb af en toe ook last van dit probleem. Het lijkt er op dat het een bug is. M'n framerate is goed terwijl ik toch haperingen ervaar soms. Ik draai zelf een RAID0 opstelling dus ik kan me bijna niet voorstellen dat het iets met de schijven te maken heeft.

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:08
Voor de mensen die hem willen pre-orderen: bij www.cd-wow.nl kost 'ie 37 euro'tjes, en de bezorging is gratis. En als het goed is krijg je 'm op de release dag op je deurmat!

Volgens mij de beste deal op dit moment.

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 11:01

YpS

r00n schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:35:
[...]

Ja, Enhanced Intel SpeedStep Technology bij een AMD-processor... :P
Het AMD-equivalent heet Cool'n'Quiet. ;)

Maar goed, dat verklaart de verhoogde harde schijfactiviteit natuurlijk niet. Waarschijnlijk wordt er gewoon te veel geswapt. Alle symptomen wijzen daarop, ook al heeft hij 2GB geheugen.
hehe ja dat zou wel appart zijn ja, maar Cool'n'Quiet heb ik verder niks mee gedaan. Ik kan eens kijken maar ben bang van niet, aangezien ik er geen last van heb bij andere spellen.

Ook heb ik de AMD duo core patch al geïnstalleerd... dus dat kan het ook niet zijn. (die moet juist niet geïnstalleerd worden, maar dat zou gek zijn)
Voor de mensen die hem willen pre-orderen: bij www.cd-wow.nl kost 'ie 37 euro'tjes, en de bezorging is gratis. En als het goed is krijg je 'm op de release dag op je deurmat!

Volgens mij de beste deal op dit moment
DANK JE ! :> :>

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

FreddyFish schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:51:

Zo'n poging heb ik ook een keer gedaan bij de release van C&C3 (4 weken van tevoren besteld)
4 weken na de release heb ik mijn geld terug laten storten en ben naar de Dynabyte gegaan.
Steeds was de voorraad weer op en de datum werd steeds maar weer verschoven. Was het gewoon beu na 8 weken in totaal wachten en steeds dezelfde smoes.

iets wat ik vaak terug lees zo hier en daar op het internet. Maar goed.. als je niet zo'n haast bij de game hebt en het puur om de prijs doet, dan is het inderdaad wel een interessante aanbieding

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 16:52

Krizzie

Progressive Music \o/

@Yps, koop je er 2GB bij? Kost geen fluit meer tegenwoordig. :)

Draai hier met 4GB en het loopt als een trein, geen enkele stotter gemerkt. :)

Geluidswolk

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:18

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

FreddyFish schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:51:

Beetje erg off-topic maar zag ik jou gisteren niet in UT2004 in-game? (ik was »SøA«Danny_Ocean)

Ik heb UT3 overigens ook bij cd-wow besteld, ik heb ook Call of Duty 4 daar besteld voor 32 euro :) Maar weet iemand waar het distributiepunt van die site zit, want als alles uit Hong Kong moet komen hebben we hem iets later dan de dag van de release..

• YpS

YpS

Krizzie schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:21:
@Yps, koop je er 2GB bij? Kost geen fluit meer tegenwoordig. :)

Draai hier met 4GB en het loopt als een trein, geen enkele stotter gemerkt. :)
maarja als het daaraan ligt is het de mooite inderdaad waard, ik kan wel wat regelen in de winkel waar ik werk om te testen... tot die tijd zijn alle suggesties welkom natuurlijk, ik zal vanavond even meer gigs proberen en dan laat ik het weten.

Maar kan het ook het vid kaart geheugen zijn ? is namelijk 512MB maarja met alle textures op low (1) zal de videokaart niet zoveel geheugen nodig moeten hebben. toch?

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

barcawinner schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:22:
[...]

Beetje erg off-topic maar zag ik jou gisteren niet in UT2004 in-game? (ik was »SøA«Danny_Ocean)

Ik heb UT3 overigens ook bij cd-wow besteld, ik heb ook Call of Duty 4 daar besteld voor 32 euro :) Maar weet iemand waar het distributiepunt van die site zit, want als alles uit Hong Kong moet komen hebben we hem iets later dan de dag van de release..
Volgens mij zitten ze ergens op Cyprus met hun kantoor+magazijn.
De spellen worden geloof ik vanuit Oost-Europa geimporteerd en naar het westen vervoerd.

Heb zelf 2x poging gedaan iets te bestellen en na een x aantal weken wachten maar weer geannuleerd.
Leg zelf liever 5 euro meer bij, zodat ik heb tenminste op tijd heb. Zouden jullie me op de hoogte kunnen houden van de vorderingen? Ben toch wel benieuwd of UT3 wel op tijd verscheept zal worden.

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:30

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

YpS schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:29:
[...]

Maar kan het ook het vid kaart geheugen zijn ? is namelijk 512MB maarja met alle textures op low (1) zal de videokaart niet zoveel geheugen nodig moeten hebben. toch?
rofl show off :P. 512mb is nog ruim voldoende voor een vidkaart. Het geheugen van een vid kaart is meer bedoeld om op hogere resoluties te kunnen spelen. bv na de res. 1600x1200 ofzo heb je meer dan 256mb geheugen nodig om lekker te kunnen spelen. Ik denk dat je dan beter kan afvragen van welke generatie jou kaartje is.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

512MB is zat aangezien ik op 1920 1200 speel zonder problemen (standje 5 alles)

Geluidswolk

Verwijderd

YpS schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:29:
[...]

maarja als het daaraan ligt is het de mooite inderdaad waard, ik kan wel wat regelen in de winkel waar ik werk om te testen... tot die tijd zijn alle suggesties welkom natuurlijk, ik zal vanavond even meer gigs proberen en dan laat ik het weten.

Je pc zou gewoon voldoende moeten zijn YpS...

Jou probleem had ik dus bij alle spellen en het voelde aan als LAG. Dit kwam door Vista waarschijnlijk aangezien ik bij XP nergens last van heb ( geen enkel spel ). Mijn pc is nog een stukje beter ook.

Maar ik had inderdaad gezien hoe erg het bij GoW was en dat was niet normaal... Weet zo snel niet wat het probleem kan zijn. Het was net alsof hij elke keer iets moest inladen ofzo.

offtopic: Haaaai :w

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hetzelfde probleem heb ik met UT99
Nieuw systeem gekocht en als ik online ga dan wordt ik steeds om de zoveel seconden terug gezet. Het voelt als een ping van 500+ terwijl hij werkelijk rond de 20-30 zit

Dit is ook de reden waarom ik me volledig op UT3 stort.. UT99 is onspeelbaar voor me

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Of de community groot word, ik denk eerlijk gezegd groter dan de 2k3 en 2k4 community -ooit- was. Maar kleiner als de UT1 community ooit was, die was echt huge, instagib zelfs groter als normal weapons. Snap ook niet dat Epic Insta nog steeds -gewoon- een mutator noemt. Het is -by far- de meeste gespeelde variant in UT1 ever still.

Ik weet van ongeveer 12 clans dat ze op hoog niveau UT3 insta gaan spelen en dat zijn clans die niet voor de poes zijn. Clans als Majestic 5, SQUAD, iFS, SoulReapers, k1ck Portugal en MI7 bijvoorbeeld. Allemaal clans die serieus hard competitie gaan bieden aan huidige 2k3/2k4 teams :) . Ben enorm benieuwd hoe dat uitpakt.

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Ben ik de enige hier die als UT fan de sfeer vindt tegenvallen?

(Het spel zelf wordt voor mijn gevoel al meer UT als DepthOfField uitstaat, alleen jammer dat er dan een aantal andere dingen ook uitgezet wordt)

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ja idd, ik vind de glow best mooi en de reflecties / lichtinval ook. Maar als ik depth of field en motion blur uitzet, valt er veel meer weg dan alleen dat :( . Enfin. Verder vind ik het als UT fan juist wel erg geslaagd, de muziek alleen neemt me al terug!

De meeste mensen deugen!

• YpS

YpS

Inderdaad de muziek is de bomb :p oja en DECK16 natuurlijk

Haaaaaai Deurmat !

Wel zwaar klote ja, ook zo weinig mensen die er zoveel last van hebben als ik (tenminste, wat ik zo kan vinden op internet) meestal is het namelijk nog wel speelbaar, maar bij mij echt gewoon niet... ja 5 - 8 seconden maar dan is het weer 5-7sec gedaan met de pret en is het niet om naar te kijken.

rare is dat als je tijdens stotteren met de muis rond kijkt, dat het dan vloeiend is.. maar dat je dus om de halve seconden gewon vast slaat. (dus niet echt dat LAG issue wat jij toen had met vista)

En als de FPS nou maar 1 of 2 was dan kan je ook niet soepel bewegen met de muis, en dan is het een performance probleem.

ps. eignelijk 'heel stiekem' vind ik dat Depth of Field wel kewl :7

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Misschien je drivers eens opnieuw installeren ofzo? Heb zelf ook vista (ulti 64b) en heb nergens last van. Ja als ik de demo afsluit wil me wifi kaartje wel eens crashen met een bsod als gevolg. :')

Geluidswolk

• YpS

YpS

IK HEB HET ! EUREKA! *O* *O*

hehe, Het was mijn ReadyBoost USB stick.... om je vista sneller te maken zeggen ze dan :P nou niet met een 1GB stick in ieder geval!

Nu draait hij wel acceptabel! medium op 1440x900 (soms kan hij op mooiste staan (5-5) maar dan doet hij nog niet alle mappen lekker laten lopen dus denk dat er nog iets niet helemaal oke is.
maar ik kan hem nu iig wel normaal spelen

Ik ben er achter gekomen omdat ik naar de winkel ging waar ik weekend-werk doe en ook mijn spullen gekocht heb.. om het de baas te vertellen en eventueel ook 1GB extra ram te halen om dat dus uit te proberen, en hij kwam op het geweldige idee om dat stickje er eens uit te halen, omdat hij misschien deermee aant swappen is...

Dat was het dus ook... :D

Weer een vrolijke tevreden UT fan!

[ Voor 15% gewijzigd door YpS op 15-11-2007 21:06 ]

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 17:38

Sargan

Filmfreak...

Op de site van gamekings staan links naar de website van voodoo extreme, het gaat over ut3:

o.a over de user interface

http://www.gamekings.tv/index.php?p=3162

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:20
lol het lijkt wel alsof het spel al dood is terwijl het nog niet eens officieel uit is.. Volgens mij wordt dit echt een misser, maarja wat verwacht je.. Ik had er echt meer verwacht van de U3 engine, het ziet er maar grijs en gaar uit allemaal, het menu en serverbrowser zijn gebrekkig, Gamespy en hoge pings, slome gameplay, geen double jump.... Ja het zal vast meer op UT lijken, maar dat was toen en dit is nu...

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Hoezo is het nu al dood dan? Ik heb juist het idee dat dit spel de UT community weer flink leven in gaat blazen.. ik zie iig erg veel positieve reacties, ook van oldskoolers uit UT99. Er zitten nog wel wat foutjes in, maar die kunnen (zullen) met patches verholpen worden.

[ Voor 38% gewijzigd door Mitt3nz op 15-11-2007 22:25 ]

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

nah hij bedoeld dat ze een 2k4clone hadden moeten maken want ut99 was toen en dit is nu... Het is gelukkig anders nu... UT2k4 was toen en UT3 is NU :>

• Jovas
Nee dat bedoel ik niet, ik bedoel dat het spel gaar afgeleverd wordt. Ik vind het een gaar spel tot nu toe. Ik wens je trouwens veel plezier met Gamespy... Ik vond 2k3 tot nu toe het leukste, dat was echt snel en bruut, heb me kapot gelachen met dat spel.

Ik denk zelf dat EPIC meer tijd steekt in andere spellen die ook op U3 engine draaien. Ze verdienen het meeste geld aan kiddies die niet weten welk spel ze moeten kopen omdat er zoveel aanbod is. Ze hebben UT3 crossplatform gemaakt om er meer geld uit te persen. Mensen op de pc met muis hebben natuurlijk een zeer groot voordeel, dat slaat nergens op..

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 14:03
Het volgende bericht van Epic maakt overigens wel weer duidelijk dat ze ondanks alles, nog steeds naar de community luisteren en, net als in de vorige UT versies, niet bang zijn om dingen na release aan te passen:
We're aware that the UI isn't perfect. We're working on numerous improvements and additions to the user interface that will be made available in future updates to UT3.
Overigens ben ik persoonlijk van mening dat de sfeer in het spel al stukken beter zou zijn als de kleursaturatie wat hoger zou zijn, zodat rood tenminste ook gewoon echt rood is zoals in het logo en de officiele site, en niet de grauwe grijs/rood die je ingame ziet. Ik hoopte eerst dat de volledige versie in een van menus daar meer vrijheid in zou bieden, maar helaas is gebleken dat dat niet het geval is.

Het lijkt er wel op dat er in de ini's mogelijkheden zijn om de kleursaturatie te beinvloeden, maar ik heb nog niet uit kunnen vogelen welke instellingen ik daarvoor moet hebben. De meest voor de hand liggende mogelijkheden hadden iig niet het beoogde effect.

• YpS

YpS

Zet je kleur ding in je Video opties op VIVID en het is een stuk kleurreiker...

Ik vind het spel persoonlijk wel snel en double jump is ook beter/netjes toegepast in de mappen, waar je bijv. alleen met dubbel jump kan komen, wat wel wennen is, is de dodge jump dat die er niet meer is... maar dat mis ik niet echt moet ik eerlijk zeggen.

• DarkFlow
Een stuk ja, maar nog niet genoeg wat mij betreft.

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Macros4 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:43:
Nee dat bedoel ik niet, ik bedoel dat het spel gaar afgeleverd wordt. Ik vind het een gaar spel tot nu toe. Ik wens je trouwens veel plezier met Gamespy... Ik vond 2k3 tot nu toe het leukste, dat was echt snel en bruut, heb me kapot gelachen met dat spel.

Ik denk zelf dat EPIC meer tijd steekt in andere spellen die ook op U3 engine draaien. Ze verdienen het meeste geld aan kiddies die niet weten welk spel ze moeten kopen omdat er zoveel aanbod is. Ze hebben UT3 crossplatform gemaakt om er meer geld uit te persen. Mensen op de pc met muis hebben natuurlijk een zeer groot voordeel, dat slaat nergens op..
Smaken verschillen nog steeds geloof ik. 2K3 vond ik juist traag en stroperig in de deathmatch en bij 2K4 begon het pas erg leuk te worden met onslaught enzo. De UT3 demo was dan ook een verademing om weer es echt snelle flitsende deathmatch te spelen. (met ook nog es hele mooie graphics). Ik kan niet wachten op de release!

Ik heb overigens ook op aanraden van mensen depth of field uitgezet in de demo en wat krijg je...een veredelde UT2004. Kleurrijk OK, maar minder mooi. Als veel kleuren het criterium is laten we dan met zn allen in serious Sam 2 gaan fraggen ;)

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

YpS schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:26:
Zet je kleur ding in je Video opties op VIVID en het is een stuk kleurreiker...

Ik vind het spel persoonlijk wel snel en double jump is ook beter/netjes toegepast in de mappen, waar je bijv. alleen met dubbel jump kan komen, wat wel wennen is, is de dodge jump dat die er niet meer is... maar dat mis ik niet echt moet ik eerlijk zeggen.
VIVID of zelfs INTENSE, ik blijf het vet vinden :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Wall Jump heb je wel, staat zelfs in het loading screen als tip. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel een gaaf spel, speel zelf vanaf UT99 mee, qua sfeer vind ik deze UT3 toch echt top hoor! UT99 was een gaaf spel natuurlijk, maar qua sfeer zeker niet beter dan Quake toentertijd. Ook de graphics waren naar verhouding niet super goed. Deze UT3 heeft zeker wel sfeer, en de graphics zijn echt top. Als je de ini files een beetje aanpast hier en daar en alles high zet ingame, nou dan is het bijna foto-realistisch.

Mijn favoriete gamemodes zijn team-deatmatch en vehicle-CTF, maar ik moet zeggen dat ik me af en toe behoorlijk kan ergeren aan die vliegende kutdingetjes die je neermaaien. Die zijn echt veel te snel met die gare ventilatoren :o :+

Maar ik geniet echt van UT3 verder _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:29
Woej kwam er gister achter dat Deck 16 er weer in zit :) Wat is dat toch een lekker level :*)

Ik gebruikte echt alleen maar sniper rifle en de ene headshot na de ander _/-\o_ Geweldige sfeer weer.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja idd ! Mooie map is dat ! Deck16 ftw !

Moet alleen wel zeggen dat ik de nieuwe Coret maar matig vind.
Owja en instagib heeft voortaan een translocator.. Ook jammer !
Moet je gvd 3 keer dezelfde persoon neerknallen voor je kan cappen en met 6 tegenstanders in het veld, is dat toch knap lastig ! Moet ook nog wennen aan die gun.. Gisteren ctf gespeeld op coret tegen 6 bots op het 1 na hoogte niveau en kon net 1x cappen. Daarna capten zij binnen 2 minuten 1 terug :/ Moet nog ff wennen aan de gun, maar denk dat ik me sowieso meer ga toeleggen op vCTF

offtopic:
iig wel eindelijk gewend aan non-invert na altijd inverted te hebben gespeeld en voelt een stuk natuurlijker aan, omdat je in windows ook met je cursor omhoog gaat als je naar boven beweegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Laatst online: 18-09 14:12

Arethusa

Niet die server

Timocos schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:36:
Woej kwam er gister achter dat Deck 16 er weer in zit :) Wat is dat toch een lekker level :*)

Ik gebruikte echt alleen maar sniper rifle en de ene headshot na de ander _/-\o_ Geweldige sfeer weer.
Deck 16! Een van mijn favoriete mappen, die map heet nu Deck 18 o.i.d? En zijn van die map al screenshots te vinden? Ik ben benieuwd hoe die er nu uit ziet.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 15:46
Nu ik paar dagen de duitse versie heb gespeelt vind ik de huidige levels toch een beetje tegenvallen :(

De warfare levels die er zijn vind ik ik matig het trekt me totaal niet terwijl ik er een hoop van had verwacht.(Bijvoorbeeld Torlan heeft echt totaal het gevoel niet meer wat het in 2k4 terwijl dit level juist het meest op Onslaught zou moeten lijken neem ik aan)

Er zijn veels te weinig DM maps :( en van die levels die er zijn zit er ook nog een hoop kutlevels tussen :P

CTF levels vind ik ook maar matig, dat level waar je eerst met 2 liften omhoog moet om bij de vlag te komen 8)7

Maar met de gameplay zelf zit het wel goed 8), hopen dat de communitie even snel aan het bouwen gaat zodat we wat normale maps kunnen spelen O-)

Edit:
Arethusa schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:02:
[...]

Deck 16! Een van mijn favoriete mappen, die map heet nu Deck 18 o.i.d? En zijn van die map al screenshots te vinden? Ik ben benieuwd hoe die er nu uit ziet.
Die map heet nu gewoon Deck, is gewoon Deck16 remake met een donkerder tintje

[ Voor 20% gewijzigd door Verxx op 16-11-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

anathema schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:47:
[...]

Smaken verschillen nog steeds geloof ik. 2K3 vond ik juist traag en stroperig in de deathmatch en bij 2K4 begon het pas erg leuk te worden met onslaught enzo. De UT3 demo was dan ook een verademing om weer es echt snelle flitsende deathmatch te spelen. (met ook nog es hele mooie graphics). Ik kan niet wachten op de release!
Epic heeft juist de weapon switching tijd langer gemaakt met veel patches in UT2k3. Het duurt ongeveer even lang als de weapon switching in UT2k4. Dus ik wil hiermee jusit zeggen dat tdm/ctf hierdoor wat slomer werd in Ut2k4..imo :P.

Ik hoop alleen niet dat de UT3 retail gaat tegen vallen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verxx schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:10:

Maar met de gameplay zelf zit het wel goed 8), hopen dat de communitie even snel aan het bouwen gaat zodat we wat normale maps kunnen spelen O-)
lol weet zeker dat we binnen no-time een w00t en Anda hebben, daar komen dan nog eens 1001 varianten op zoals in UT2k4 :/

maar goed.. die servers kunnen we altijd nog verbannen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor als je zo snel mogelijk het spel wilde spelen en een duitse versie hebt gekocht, zo krijg je 'em engels:
http://boltwared.co.uk/co...3-Deutsch-to-English.html
(Kwam bij IRC langs, dus weet niet meer wie het gaf.)
Alles is gewoon engels, van menu tot IG spraak. Volgens mij zet "AllowMatureLanguage" ook bloed aan, dus vergeet die niet meteen op True te zetten.

Met betrekking tot Quake meer sfeer dan UT, UT was lekker kleurrijk met "vage Unreal" omgevingen die paarse,groene en blauwe lichtjes/belichting overal hadden (wat imo juist die Unreal sfeer gaf) ... diverse levels van gothisch tot high-tech. En als je de detail textures aangooide was het mooier/gedetaillerder als UT2k3. Vooral dat schip was erg mooi dan. Dus smaken verschillen, ik vond Quake3 juist maar saai en eentonig.

Ik vind die asiatisch levels in UT3 wel grappig, maar ik hoop dat er toch ook wat cathedraal-achtige levels zijn/weer komen (heb nog niet alle levels gezien ... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Macros4 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:43:

Volgens mij ben jij 1 van de weinige die UT2K3 leuk vond. Dat was namelijk de grootste flop van de Tournament reeks. Ik weet wel zeker dat UT3 groot gaat worden, de meeste UT99 spelers vinden het namelijk heel leuk en een heleboel 2k3 en 2k4 spelers vinden het ook geweldig.

Epic doet verder volgens mij niet veel meer met engines voor andere spellen behalve het verkopen er van(op GOW na). UT is helemaal geen kiddies spel, ik denk dat de meeste UT'ers de 20 al zijn gepassereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

De nieuwe Deck heet 'The Deck' en heeft wat kleine verbeteringen, plus een nieuwe route achterom. Coret is ook veranderd en wederom beter als eerst met een extra route :) ! Instagib voelt -echt- goed en daar ben ik erg blij mee.

En de echte UT scene is juist geen kiddies, dat zijn een stel mensen die op hun 12-15e begonnen in bijvoorbeeld UT1 en nu ondertussen alweer 20-23 zijn :) . En na 6 jaar zeikt er bijna niemand meer, als je het zo lang vol houdt gaat het om de fun en de skills. En skills zijn er echt veel in de UT scene, op een heel ander niveau als bijvoorbeeld soldier of fortune.

Kan me nog steeds de LAN herinneren. Top SoF speler tegen top UT speler. UT speler wint de tri-athlon (CTF / DM / iDOM) allemaal en wint ook twee van de SoF modus met de laatste een overtime. UT is gewoon echt retesnel :D !

Frag on!

[ Voor 55% gewijzigd door Cassius op 16-11-2007 12:51 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Cassius schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:48:

Kan me nog steeds de LAN herinneren. Top SoF speler tegen top UT speler. UT speler wint de tri-athlon (CTF / DM / iDOM) allemaal en wint ook twee van de SoF modus met de laatste een overtime. UT is gewoon echt retesnel :D !

Frag on!
Lauke vs SoF? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Lauke was echt te ernstig. Volgens mij doet hij verder momenteel niet zoveel meer met Unreal. Wel jammer dat zo'n getalenteerde speler zo inactief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Weetje? Ik ben nooit een serieuze speler geweest. Ik log gewoon af en toe in als ik tijd heb, nooit competatief gespeeld in een clan ofzo. Voor mij was 2k3 het leukste, ieder zijn ding. Sommigen van jullie vinden de oude UT stijl blijkbaar leuk, en dat gun ik jullie ook.

Maar hoe het ook zij, dat neemt niet weg dat UT3 crap is. Dat menu en server browser zijn gewoon te ernstig en slecht. Een ander voorbeeld, als je naar een andere node will teleporten/warpen, dan moet je op de ``teleport knop drukken``. In 2k4 was het met een klik gebeurd. Dit is dus gedaan omdat het crossplatform geworden is, want mensen op een console hebben geen muis, maar nu dus wel een teleport tabje. Met andere woorden, crossplatform en de grote massa gaan voor de UT community... Epic geeft geen donder om een paar die hard UT spelers, er wordt gewoon harde cash verdient. Niet aan mij overigens, no way dat ik dit spel ga kopen.

Ik hoop dat jullie er veel spelplezier aan zullen beleven, maar realiseer je wel hoe het andere online multiplayers is vergaan die onder GameSpy draaiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Macros4 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:00:
Weetje? Ik ben nooit een serieuze speler geweest. Ik log gewoon af en toe in als ik tijd heb, nooit competatief gespeeld in een clan ofzo. Voor mij was 2k3 het leukste, ieder zijn ding. Sommigen van jullie vinden de oude UT stijl blijkbaar leuk, en dat gun ik jullie ook.

Maar hoe het ook zij, dat neemt niet weg dat UT3 crap is. Dat menu en server browser zijn gewoon te ernstig en slecht. Een ander voorbeeld, als je naar een andere node will teleporten/warpen, dan moet je op de ``teleport knop drukken``. In 2k4 was het met een klik gebeurd. Dit is dus gedaan omdat het crossplatform geworden is, want mensen op een console hebben geen muis, maar nu dus wel een teleport tabje. Met andere woorden, crossplatform en de grote massa gaan voor de UT community... Epic geeft geen donder om een paar die hard UT spelers, er wordt gewoon harde cash verdient. Niet aan mij overigens, no way dat ik dit spel ga kopen.

Ik hoop dat jullie er veel spelplezier aan zullen beleven, maar realiseer je wel hoe het andere online multiplayers is vergaan die onder GameSpy draaiden...
Pfffff als je de game meteen als crap bestempeld alleen maar door het menu en de server browser :/
Speel het spel nu ongeveer 2 dagen en tja boeie van dat menu, net of het spel alleen een menu heeft :O . Het spel zelf ( jaja je hebt wel meer dan alleen het menu ) speelt heerlijk weg + oude UT gevoel is weer echt terug, helemaal in het Deck level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:08
barcawinner schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:22:
[...]

Haha ja dat was ik inderdaad. Grappig! :) Wat een praatjesmakers waren die gasten zeg, ze zaten echt wel mooi op hun neus te kijken.

Maargoed, Call of Duty, heb je die al binnen? Ging dat gewoon goed bij cd-wow? Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in, ik heb wel positieve reacties gelezen, en dat je je spel gewoon krijgt op release dag.

edit: gaat »SøA« btw ook over naar UT3? Ik denk erover om in UT3 een leuke instagib clan te joinen :)

[ Voor 5% gewijzigd door FreddyFish op 16-11-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 13:50
DarkFlow schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:43:
Het volgende bericht van Epic maakt overigens wel weer duidelijk dat ze ondanks alles, nog steeds naar de community luisteren en, net als in de vorige UT versies, niet bang zijn om dingen na release aan te passen:

[...]

Overigens ben ik persoonlijk van mening dat de sfeer in het spel al stukken beter zou zijn als de kleursaturatie wat hoger zou zijn, zodat rood tenminste ook gewoon echt rood is zoals in het logo en de officiele site, en niet de grauwe grijs/rood die je ingame ziet. Ik hoopte eerst dat de volledige versie in een van menus daar meer vrijheid in zou bieden, maar helaas is gebleken dat dat niet het geval is.

Het lijkt er wel op dat er in de ini's mogelijkheden zijn om de kleursaturatie te beinvloeden, maar ik heb nog niet uit kunnen vogelen welke instellingen ik daarvoor moet hebben. De meest voor de hand liggende mogelijkheden hadden iig niet het beoogde effect.
ik denk dat de meeste serieuze spelers dit natuurlijk allang wisten .
maar voor degene die vinden dat er te weinig kleuren etc in zitten .
hebben jullie wel

[SystemSettings]
MotionBlur=False
DepthOfField=False
Bloom=False
QualityBloom=False
Trilinear=False
UseVsync=False

staan in de UTengine? te vinden in mydocuments/mijndocumenten/mygames/ut3/config
oid .
als je die shit allemaal op True heb staan zie je inderdaad totaal geen kleur.. :)

Dit geld overigens voor de demo de volle game weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
De trilinear en vsync settings hebben niks te maken met hoe het er daadwerkelijk uitziet (ok, trilinear wel een beetje, maar meer hoe scherp de textures zijn dan echt een effect). Die andere vier staan bij mij gewoon op false want dat vind ik mooier.

Om even een idee te geven hoe het er nu uitziet bij mij en hoe ik het graag zou zien:

Hoe ik het nu zie:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~brevoort/flagsdesaturated.jpg

Hoe ik het graag zou willen zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~brevoort/flagssaturated.jpg

Hoe ik het nu zie:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~brevoort/boarddesaturated.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~brevoort/boardsaturated.jpg

Misschien dat sommigen het net wat over-the-top vinden, maar met name de gekleurde lichten zoals bij de vlaggen zou ik graag écht gekleurd zien, zoals ook in UT99 het geval was.

Overigens staat het bij mij nu wel op Vivid ingesteld, aangezien Intense (wat nog wel iets kleurrijker is, maar nog niet helemaal naar mijn smaak) ook het contrast omhoog schroeft, wat ik nou weer niet nodig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 13:50
nou ik speel al ut99 vanaf de demo en ik vind ut3 echt niet te grijs ofzo..
wat jij wil vind ik inderdaad over de top :)
ik ben iig blij dat t niet zo cartoony is geworden , maarja smaken verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Heb UT99 nooit gespeeld maar 2k3 was zeker geen slechte game. :) Heb daar 1.5 jaar me heerlijk mee vermaakt, ook in clan verband. iCTF veel gedaan toen.

UT3 voelt voor mij wat slomer vergeleken 2k3, maar het speelt heerlijk weg en kan niet wachten tot hij bij mij op de deurmat valt. :D

Sfeer in de GoT clan is ook lekker hoewel het aantal actieve leden wat tegenvalt. Kan altijd leuk lachen met K(n)oeitje en de andere. :+

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

FreddyFish schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:07:
[...]

iets over CoD4 en cd-wow

edit: gaat »SøA« btw ook over naar UT3? Ik denk erover om in UT3 een leuke instagib clan te joinen :)
Geen idee wat »SøA« gaat doen, de meesten willen (of kunnen vanwege geldgebrek) niet naar UT3, de clanleader en nog 1 of 2 willen wel. Maar voor instagib moet je sowieso niet bij ons zijn, we spelen alleen TDM en TAM ;)

En wat CoD4 en cd-wow betreft, ze hebben CoD4 momenteel niet op voorraad, als het goed is word het 23 november verzonden en dan kan het nog even duren omdat het volgens mij uit Hong Kong moet komen. Maar ik heb er geen problemen mee, omdat ik me nieuwe PC toch nog niet heb en het dus nieteens zou kunnen spelen 8)7 Dus toch nog even afwachten of UT3 daadwerkelijk vrijdag op onze deurmat ligt (officiele release is 23 november in Europa)

[ Voor 34% gewijzigd door ocn op 17-11-2007 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 17-09 15:46
Voor de mensen die totaal niet zonder dodgejump kunnen in ut3 :+

http://utforums.epicgames.com/showthread.php?t=585114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor dat in de full version de player models in TDM duidelijker zijn kwa kleur. Dat is iig mooi. Denk dat ze het ook bij gewoon DM zijn. Rocket lockon is ook korter geworden hoorde ik, en dat is zeker fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:26:
Ik hoor dat in de full version de player models in TDM duidelijker zijn kwa kleur. Dat is iig mooi. Denk dat ze het ook bij gewoon DM zijn. Rocket lockon is ook korter geworden hoorde ik, en dat is zeker fijn.
Klopte het trouwens dat in de demo iedereen dezelfde skin had? Kan ik me iig niet echt meer herinneren. Speel de laatste tijd veel CTF ( met en zonder vehicles ) en dat speelt toch wel echt lekker snel. Favo wapen blijft nog steeds het sniper rifle, dus gewoon door level heenlopen en maar headies maken zonder zoom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:42:
[...]

Klopte het trouwens dat in de demo iedereen dezelfde skin had? Kan ik me iig niet echt meer herinneren. Speel de laatste tijd veel CTF ( met en zonder vehicles ) en dat speelt toch wel echt lekker snel. Favo wapen blijft nog steeds het sniper rifle, dus gewoon door level heenlopen en maar headies maken zonder zoom :P
Ja, iedereen heeft dezelfde skin. Ook in DM. Te lame iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:52:
[...]

Ja, iedereen heeft dezelfde skin. Ook in DM. Te lame iig :)
Naja ik kan je iig verzekeren dat de skins die in de full zitten echt heel sfeervol zijn en er bijpassen. Vind die Hellhounds wel vet ( beetje alla Gears of War ).

En nog steeds vind ik het jammer dat ze niet uit UT'99 de map Liandri Core een remake hebben gemaakt. Vond dat zo'n vette map+ muziek, maarja Deck maakt dat weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:28:
Voor als je zo snel mogelijk het spel wilde spelen en een duitse versie hebt gekocht, zo krijg je 'em engels:
http://boltwared.co.uk/co...3-Deutsch-to-English.html
(Kwam bij IRC langs, dus weet niet meer wie het gaf.)
Alles is gewoon engels, van menu tot IG spraak. Volgens mij zet "AllowMatureLanguage" ook bloed aan, dus vergeet die niet meteen op True te zetten.

Met betrekking tot Quake meer sfeer dan UT, UT was lekker kleurrijk met "vage Unreal" omgevingen die paarse,groene en blauwe lichtjes/belichting overal hadden (wat imo juist die Unreal sfeer gaf) ... diverse levels van gothisch tot high-tech. En als je de detail textures aangooide was het mooier/gedetaillerder als UT2k3. Vooral dat schip was erg mooi dan. Dus smaken verschillen, ik vond Quake3 juist maar saai en eentonig.

Ik vind die asiatisch levels in UT3 wel grappig, maar ik hoop dat er toch ook wat cathedraal-achtige levels zijn/weer komen (heb nog niet alle levels gezien ... )
Hmzzz ik moet de UTEngine.ini aanpassen, waar is die te vinden ???

EDIT : gevonden

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkFlow schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:59:
De trilinear en vsync settings hebben niks te maken met hoe het er daadwerkelijk uitziet (ok, trilinear wel een beetje, maar meer hoe scherp de textures zijn dan echt een effect). Die andere vier staan bij mij gewoon op false want dat vind ik mooier.

Om even een idee te geven hoe het er nu uitziet bij mij en hoe ik het graag zou zien:

Hoe ik het nu zie:
[afbeelding]

[afbeelding]

Hoe ik het nu zie:
[afbeelding]

[afbeelding]

Misschien dat sommigen het net wat over-the-top vinden, maar met name de gekleurde lichten zoals bij de vlaggen zou ik graag écht gekleurd zien, zoals ook in UT99 het geval was.

Overigens staat het bij mij nu wel op Vivid ingesteld, aangezien Intense (wat nog wel iets kleurrijker is, maar nog niet helemaal naar mijn smaak) ook het contrast omhoog schroeft, wat ik nou weer niet nodig vind.
Kun je dat niet gewoon in je videokaartdrivers instellen? Extra diepe kleuren en zo. Beetje met de gamma en schermhelderheid spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Wat ik trouwens hier heb is dat UT3 niet mijn soundsettings en mousespeed onthoudt. Ik moet ze elke keer weer goed zetten. Hebben meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:41:
[...]

Kun je dat niet gewoon in je videokaartdrivers instellen? Extra diepe kleuren en zo. Beetje met de gamma en schermhelderheid spelen.
In m'n nvidia control panel wordt desktop specifiek genoemd, en ik kan ook de settings voor video (films) instellen. Maar ik weet niet of die desktop settings ook effect hebben op 3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Verxx schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:10:
[...]

Die map heet nu gewoon Deck, is gewoon Deck16 remake met een donkerder tintje
Hier zijn wat shotjes van deck:
Afbeeldingslocatie: http://img102.imageshack.us/img102/9046/deckwp6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/2776/deck2ki8.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 18-11-2007 09:25 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mag ik zeggen dat ik die screenies érg mooi vind? :)

* Jejking rent naar de winkel om UT3 te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 15:35

edward2

Schieten op de beesten

Jejking schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:07:
Mag ik zeggen dat ik die screenies érg mooi vind? :)

* Jejking rent naar de winkel om UT3 te halen :D
Ondanks dat ik een zeikerd ben kwa GFX en sommige levels ontzettend tegen vind vallen zitten er ook heel vette tussen en de engine is top. Het speelt ook super. Haal de game volgende week gelijk in huis.

Hopelijk komen er snel goede moders met nieuwe maps.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 15:35

edward2

Schieten op de beesten

DarkFlow schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:59:

Hoe ik het nu zie:
[afbeelding]

[afbeelding]

Hoe ik het nu zie:
[afbeelding]

[afbeelding]

Als je een nv based GPU hebt zou je digital vibrance kunnen proberen.

Ik had eerste depth of field ook uit, maar dan mis je gelijk een aantal andere effecten waardoor het eind resultaat weer minder is.
DOF fungeert ook gelijk als een soort rookgordijn voor gedeeltes in het level waarin niet zo veel is "neergeplant" :D

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
Driverinstellingen als Digital Vibrance kunnen het er inderdaad kleurrijker uit laten zien (ja ik heb een Nvdia GPU), maar gelden helaas voor heel Windows; bij de applicatiegebonden 3D instellingen staat helaas niks over kleur. Aangezien ik mijn PC veel gebruik voor fotobewerking, zijn dit soort algemene instellingen helaas geen optie.

Ik ben er nog altijd van overtuigd dat het ergens in een ini bestand in te stellen moet zijn, maar heb het simpelweg nog niet kunnen vinden. Blijkt het niet te kunnen, dan niet, het gaat nu eenmaal om de gameplay, maar ik geef nog niet op.

Overigens ben ik zelf ook niet helemaal tevreden met de models in de volledige versie. Ze zien er op zich wel gaaf uit, maar ze zijn eigenlijk allemaal vrij fors van formaat. De vrouwen zijn mooi slank met bijpassend armor, maar de mannen allemaal groot en sterk met enorme bepantsering. Ik wil sowieso als mannelijk mens spelen, dus de robots, krall, vrouwen en in zekere mate necris vallen af waardoor er alleen grote gespierde mannen met over-the-top armor overblijven. Ze zien er al snel wat log uit, terwijl ik liever een meer "agile" uitziend model heb, wat ik nl. beter bij mijn snelle speelstijl vind passen (ik sta niet voor niets liever op een hoverboard dan dat ik in een tank zit). In UT2k4 bijv. speelde ik altijd met Romulus, die dat snelle wel in zich had met een wat smaller postuur. De vrouwen in UT3 hebben dat wel, maar ja, ik wil als man spelen.

Uiteindelijk valt het gelukkig wel mee als je de shoulder pads uitzet en de wat lichter uitziende armor kiest, maar ik zou graag zien dat in een bonus pack oid wat slankere models erbij komen.

Tot slot wel even een opmerking: zowel over de models als de kleuren is het echt mierenneukerij van mijn kant; ik zou het graag nét even iets anders zien, maar het spel is zeker niet slechter door het ontbreken ervan. Het gaat om de gameplay en die is dik in orde. UT3 blijft wat mij betreft gewoon echt een topspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Heeft het invloed eigenlijk? Ik bedoel heeft een slank figuur minder kans om geraakt te worden dan een breed persoon. Want als dat niks uit maakt dan maakt het mij ook weinig uit met wie ik speel. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 17:20
Alweer die klotemap? Geeft die koe nogsteeds melk? :/
Dat je een map in de volgende versie van een spel doet, ok, maar 2-3-4x? Heb die map nooit wat aangevonden eigelijk..
dm-Curse(geloof ik) was ook leuk in 2k3, en die had een hoge replay waarde, kon ik van deck 16-17 en de rest niet echt zeggen, net als die ene ctf map(faces ofzo?).

Vind de verhouding ook wel een beetje zoek op die eerste screenshot. Volgens mij was dat linker stuk lang niet zo hoog, dat was eerst lager, en hingen de paden over dat gat dus ook lager.. :)
Heel misschien dat we deze wel leuk gaan vinden, maar ik betwijfel het.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
Krizzie schreef op zondag 18 november 2007 @ 00:06:
Heeft het invloed eigenlijk? Ik bedoel heeft een slank figuur minder kans om geraakt te worden dan een breed persoon. Want als dat niks uit maakt dan maakt het mij ook weinig uit met wie ik speel. :P
Dat maakt sowieso niet uit. Zou simpelweg niet eerlijk zijn als de kans dat je geraakt wordt per model verschilt. Dat zou de competitieve community volgens mij ook nooit accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de gore in de Duitse full-versie aan te zetten eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 00:58:
Is het mogelijk om de gore in de Duitse full-versie aan te zetten eigenlijk?
Dat vraag ik mij ook af.... :(

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R420R schreef op zondag 18 november 2007 @ 09:27:
[...]

Dat vraag ik mij ook af.... :(
Heb alle .ini files afgespeurd, maar daar kan ik de optie niet vinden, ook niet in de demo versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oplossing is héél simpel: het spel gewoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:58:
De oplossing is héél simpel: het spel gewoon kopen.
Ja ok, maar deze is nog niet uit in NL, en ben nu al wat aan het single-player om de maps te leren kennen. Uiteraard koop ik hem zodra hij uit is, anders kan je alleen maar SP, het gaat me juist om de MP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:54:
[...]

Ja ok, maar deze is nog niet uit in NL, en ben nu al wat aan het single-player om de maps te leren kennen. Uiteraard koop ik hem zodra hij uit is, anders kan je alleen maar SP, het gaat me juist om de MP ;)
Idem :) Heb nu ook alleen de duitse om even te orienteren. Hij is al lang legaal besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Laatst online: 24-08 19:51
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:56:
[...]

Idem :) Heb nu ook alleen de duitse om even te orienteren. Hij is al lang legaal besteld :)
Idem hiero! _/-\o_ :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb de demo gespeeld en ik moet zeggen dat ik er weinig aan vind op t moment. Ik vind alles echt te 'Gears of War' zeg maar wat ik dus ook niks vond ;) Het 'alles moet zo donkder mogelijk' idee spreekt me niet zo aan. Toch jammer omdat ik nog steeds UT 99 supervet vind, dit heb ik dan ook jaren gespeeld... Heb UT3 demo en Crysis MP Beta uitvoerig met elkaar vergeleken en kwam tot de conclusie dat Crysis meer mn ding is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
edward2 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 20:01:
[...]

Ondanks dat ik een zeikerd ben kwa GFX en sommige levels ontzettend tegen vind vallen zitten er ook heel vette tussen en de engine is top. Het speelt ook super. Haal de game volgende week gelijk in huis.

Hopelijk komen er snel goede moders met nieuwe maps.
Yep, de engine is super en er zullen veel mooie maps van de community komen :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
Ik ben ongetwijfeld niet de eerste die het ontdekt heeft en de mensen die het echt essentieel vinden hebben het ongetwijfeld al aangepast, maar hier heb ik het nog niet langs zien komen: het aanpassen van de kleur van de crosshair.

UTWeapon.ini, regel 2, CrosshairColor.

Het is een RGB waarde, dus eenvoudig aan te passen (eventueel eerst in een willekeurig grafisch programma de RGB waarde van de gewenste kleur uitlezen - zelfs Paint is hiervoor geschikt).

Ik heb nu iig een mooie groene crosshair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit-

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Wa bedoel je, de serial?

[ Voor 22% gewijzigd door Crash op 18-11-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit-

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Dan probeer je de demo, want het is niet de bedoeling om hier om serials te vragen.

[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 18-11-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:58
Modbreak:@dahood18:
Vragen naar serials / keys staat gelijk aan een warezrequest. Een volgende keer heb je een officiële waarschuwing te pakken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

barcawinner schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 06:17:
[...]

Geen idee wat »SøA« gaat doen, de meesten willen (of kunnen vanwege geldgebrek) niet naar UT3, de clanleader en nog 1 of 2 willen wel. Maar voor instagib moet je sowieso niet bij ons zijn, we spelen alleen TDM en TAM ;)

En wat CoD4 en cd-wow betreft, ze hebben CoD4 momenteel niet op voorraad, als het goed is word het 23 november verzonden en dan kan het nog even duren omdat het volgens mij uit Hong Kong moet komen. Maar ik heb er geen problemen mee, omdat ik me nieuwe PC toch nog niet heb en het dus nieteens zou kunnen spelen 8)7 Dus toch nog even afwachten of UT3 daadwerkelijk vrijdag op onze deurmat ligt (officiele release is 23 november in Europa)
Ja precies ik heb er Crysis besteld,, omdat ik er toch geen haast bij heb en kreeg een mail dat de eerste lading 19-11 binnenkomt, terwijl de release bij hun 16-11 zou zijn. Ze hopen mijn bestelling bij de eerste vracht te kunnen versturen en zou dan vanaf maandag nog 7 werkdagen dagen.

suc6 voor de mensen die UT3 daar hebben besteld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Zojuist de Collector's Edition via play.com besteld, want dat was de enige winkel waar ik die versie aantrof. Komt net zoals de normale versie pas op 23 november uit. Ik dacht dat hij morgen (19de, week later als Duitsland) al overal uit zou komen, maar dat is dus pas vrijdag?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

@darkflow

Als je een mannelijk agile karakter wilt, kan je al beginnen met die logge shoulderpads af te zetten
en voor de rest gewoon de slankste armor te nemen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
DarkFlow schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:36:
Uiteindelijk valt het gelukkig wel mee als je de shoulder pads uitzet en de wat lichter uitziende armor kiest, maar ik zou graag zien dat in een bonus pack oid wat slankere models erbij komen.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Wat boeien de models als je ze 1: zelf niet ziet en 2: het toch geen zak uit maakt of je lang,kort,dik of dun bent. ? :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krizzie schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:41:
Wat boeien de models als je ze 1: zelf niet ziet en 2: het toch geen zak uit maakt of je lang,kort,dik of dun bent. ? :P
Als je nou games zou winnen, dan zou je doorhebben dat je op het einde van een potje je je eigen model ziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
Je ziet het wel als je op een hoverboard staat :P

Voor de gameplay maakt het echt geen donder uit, maar het is gewoon leuk om dat model te kiezen wat je zelf het mooist vindt. Volgens jouw argumentatie had Epic net zo goed voor het hele spel maar één model kunnen maken waar iedereen het maar mee moet doen en ook al beïnvloed het de gameplay niet, ik durf te wedden dat Epic dan een hoop kritiek te verduren zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag voor degene die UT3 duitse versie al hebben geinstalleerd :

is het nog steeds zo dat je voor de installatie van de full game minimaal 9 Gb vrij moet hebben op je C schijf, ook al installeer je de game op een andere partitie?

ik kon de demo eerst niet eens installeren omdat hij eerst alles in een temp mapje op C: zet, vervolgens alles nog een keer uitpakt op je C: schijf (?) en dan de hele mikmak naar de door jou gekozen partitie kopieert. als dat bij de volledige game ook zo is dan moet ik mijn partities opnieuw gaan indelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Iemand idee waar ik unreal tournament 3 collectors edition kan krijgen in Nederland?
Ik koop normaal altijd bij dimensionplus en heb gevraagd of ze hem kunnen toevoegen maar ze hebben helaas alleen de special edition. En daar zit alleen de extra dvd bij en niet de Collectible Hard Cover Art Book en Limited Edition Collector’s Packaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:41

Vrijdag

De Zwarte

pimpimmers schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 02:21:
Iemand idee waar ik unreal tournament 3 collectors edition kan krijgen in Nederland?
Ik koop normaal altijd bij dimensionplus en heb gevraagd of ze hem kunnen toevoegen maar ze hebben helaas alleen de special edition. En daar zit alleen de extra dvd bij en niet de Collectible Hard Cover Art Book en Limited Edition Collector’s Packaging.
Alleen Play heeft 'm op de pre-order staan voor €55,- ongeveer. Dat is de enige waar ik het van weet. Misschien de Gamestore in Den Haag, zal vanmiddag eens kijken.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
TroonStaal schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:25:
[...]

Alleen Play heeft 'm op de pre-order staan voor €55,- ongeveer. Dat is de enige waar ik het van weet. Misschien de Gamestore in Den Haag, zal vanmiddag eens kijken.
Raar toch dat die niet gewoon direct in Nederland te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Jammer dat je niet meer kan spectaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

pimpimmers schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:42:
[...]

Raar toch dat die niet gewoon direct in Nederland te koop is.
Misschien komt ie nog wel, lijkt me stug dat ze het niet zouden doen maar tot nu toe heb ik nog nergens iets van gezien.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Macros4 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:58:
Jammer dat je niet meer kan spectaten
Ja dat is idd echt een gemis ! Vroeger kon je altijd speccen en dan erin springen als een plek vrij was. Nu kan je gewoon helemaal niks! Heel het menu moet even onder handen genomen worden!

Teveel op consoles gericht imo... Net zoiets als die friendslist, die is toch niet nodig, want je hebt je Xbox Live! lijst toch? Waarom zou die moeten werken? Vind het zelf wel lache om vrienden te kunnen inviten of joinen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

DarkFlow schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:53:
Je ziet het wel als je op een hoverboard staat :P

Voor de gameplay maakt het echt geen donder uit, maar het is gewoon leuk om dat model te kiezen wat je zelf het mooist vindt. Volgens jouw argumentatie had Epic net zo goed voor het hele spel maar één model kunnen maken waar iedereen het maar mee moet doen en ook al beïnvloed het de gameplay niet, ik durf te wedden dat Epic dan een hoop kritiek te verduren zou krijgen.
Ik zou er niet wakker van liggen. :P

@ Knoei

Wacht maar. ;) Instagib >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Krizzie op 20-11-2007 10:49 ]

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Krizzie schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:48:
[...]

Ik zou er niet wakker van liggen. :P

@ Knoei

Wacht maar. ;) Instagib >:)
Nou, ik speel het liefst met vrouwtjes :P Die zijn ook vaak kleiner en slanker waardoor ze net wat moeilijker te zien zijn in donkere ruimtes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

TroonStaal schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:05:
[...]

Nou, ik speel het liefst met vrouwtjes :P Die zijn ook vaak kleiner en slanker waardoor ze net wat moeilijker te zien zijn in donkere ruimtes :9
pcies.. ik speelde ook altijd met een vrouwtje bij UT99.
Zo donker mogelijke skin en het liefst in het blauwe team :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Laatst online: 24-08 19:51
Neem aan dat de game a.s. vrijdag of volgende week maandag uitkomt? :D _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Ik ben er wel achter gekomen dat Krall characters veel lastiger te headshotten zijn dan normale characters. Daarintegen is het totale character wel weer veel groter dan een mens.

[ Voor 3% gewijzigd door appie1981 op 20-11-2007 11:43 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor game afspraakjes! Regel dit soort zaken via IRC, IM, DM of mail!