Gewoon zaterdag de 23eb00ster schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:23:
Neem aan dat de game a.s. vrijdag of volgende week maandag uitkomt?![]()
![]()

De meeste mensen deugen!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Gewoon zaterdag de 23eb00ster schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:23:
Neem aan dat de game a.s. vrijdag of volgende week maandag uitkomt?![]()
![]()
De meeste mensen deugen!
Zullen we daar maar vrijdag de 23e van maken (gelukkig)Cassius schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:27:
[...]
Gewoon zaterdag de 23e? Ik ken al twee winkels die er een klein launch partijtje van maken
.
Verwijderd
Nu al? Dat kan niet kloppen...Forcepoint schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:20:
Play.com heeft 'em al!? Kan dit? Anyways, ik heb hem daar net besteld.
Voor de liefhebber: Link
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Kan wel, duitsland heeft hem toch ook allang? En vandaag of morgen krijgen de winkelketens hem ook. Dus niet meer dan logisch.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
[ Voor 148% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 20:21 ]
De meeste mensen deugen!
Hebben ze ook de collectors edition?Cassius schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:20:
Net gehoord - heb hem morgen. Legaal via MM ook
. Nu even war zoeken met de gotters.
Verwijderd
Volgens mij staat dit automatisch aan in UT(als je Vista hebt natuurlijk). En van wat ik er van begrepen heb is dat het er niet beter uitziet met DX10 maar dat het juist soepeler draait dan onder DX9Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:53:
heb ut3 binne , maar ff een vraagje :
ik zie nergens een optie om DX10 aan te zetten ? ik had geleze dat UT3 dit zou ondersteune??
Verwijderd
mmm , nou kzal het wel ff checken , idg bedanktappie1981 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:01:
[...]
Volgens mij staat dit automatisch aan in UT(als je Vista hebt natuurlijk). En van wat ik er van begrepen heb is dat het er niet beter uitziet met DX10 maar dat het juist soepeler draait dan onder DX9
De meeste mensen deugen!
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
[ Voor 14% gewijzigd door edward2 op 21-11-2007 10:47 ]
Niet op voorraad.
Ik heb hem alleen ma eventjes mee gepikt om te testen, en ga hem a.s. vrijdag in huis halen!Cassius schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:41:
In de ini staat iets van DX10Path = TRUE ofzo, dat zou je naar FALSE kunnen wijzigen. Maar aangezien Epic DX10 niet zwaarder of grafisch anders heeft gemaakt zou ik dat niet doen, ze hebben alleen het renderpath proberen sneller te maken. Moet nog maar uitwijzen of het ook echt zo is.
Ik geloof dat de final game Engels nu ook op de meer populaire foute sites te vinden is, maar de legale is er ook vrijdag. Liever niet gebanned worden online en gewoon de legale kopen eh. Zie jullie in the game!
b00ster schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:55:
[...]
Ik heb hem alleen ma eventjes mee gepikt om de single player te testen, en ga hem a.s. vrijdag in huis halen!![]()
![]()
Het is toch niet dat ik daarmee gebanned wordt he ...![]()
![]()
Ja, van GoTb00ster schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:55:
[...]
Ik heb hem alleen ma eventjes mee gepikt om te testen, en ga hem a.s. vrijdag in huis halen!![]()
![]()
Het is toch niet dat ik daarmee gebanned wordt he ...![]()
![]()
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De meeste mensen deugen!
Heel erg efficiente engine. Wil je een goede FPS hebben moeje geen oude serie kaart hebben (ik bedoel boven de 50). De high end kaarten van de 7900 en x1900 serie doen het wel, alleen niet op hogere resoluties, en droppen onder de 20fps als het druk wordt.DenniZ schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:41:
Kan iemand die de full getest heeft al iets zeggen over de performance?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
En waar haal je de duitse versie vandaan dan? Vast niet nederland, dus als je toch internationaal gaat, kun je um ook uit de UK of US halen...Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:54:
Ja ok, maar deze is nog niet uit in NL, en ben nu al wat aan het single-player om de maps te leren kennen. Uiteraard koop ik hem zodra hij uit is, anders kan je alleen maar SP, het gaat me juist om de MP
Mijn C partitie IS niet eens 9 gig...en even de zaak herpartitioneren..dan gaat ie zeker de hele 100gig een klein stukkie op schuivenVerwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:57:
even een vraag voor degene die UT3 duitse versie al hebben geinstalleerd :
is het nog steeds zo dat je voor de installatie van de full game minimaal 9 Gb vrij moet hebben op je C schijf, ook al installeer je de game op een andere partitie?
ik kon de demo eerst niet eens installeren omdat hij eerst alles in een temp mapje op C: zet, vervolgens alles nog een keer uitpakt op je C: schijf (?) en dan de hele mikmak naar de door jou gekozen partitie kopieert. als dat bij de volledige game ook zo is dan moet ik mijn partities opnieuw gaan indelen
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Ik wil niet veel zeggen, maar mijn x1950Xt scoort toch wel beter dan de 8600 kaart en al helemaal onder vista ! Heb zelf de full nog niet, maar de demo die liep gesmeerd op mijn beestje. Specs staan hieronderR420R schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:58:
[...]
Heel erg efficiente engine. Wil je een goede FPS hebben moeje geen oude serie kaart hebben (ik bedoel boven de 50). De high end kaarten van de 7900 en x1900 serie doen het wel, alleen niet op hogere resoluties, en droppen onder de 20fps als het druk wordt.
Het spel is ook ERG cpu afhankelijk. Een C2D is wel aanbevolen.
Kortom voor de beste fps: Core2duo vanaf e4xxx en een dx10 kaart vanaf GeForce 8600.
R420R schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:58:
[...]
Heel erg efficiente engine. Wil je een goede FPS hebben moeje geen oude serie kaart hebben (ik bedoel boven de 50). De high end kaarten van de 7900 en x1900 serie doen het wel, alleen niet op hogere resoluties, en droppen onder de 20fps als het druk wordt.
Kortom voor de beste fps: Core2duo vanaf e4xxx en een dx10 kaart vanaf GeForce 8600.
De meeste mensen deugen!
idd cod 4 en ut3 vind ik ook de beste 2 van het jaar...b00ster schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:00:
tuurlijk nie, ik koop hem toch... haha!
![]()
Unreal Tournament 3 & Call of Duty 4 Beste Games van 2007!
(Oja en gedeeltelijk Crysis!)
Ik draai um zelf op 1024*768 met een 7900GT 512(licht OC'ed)...maar dat doe ik bij bijna alle spellenR420R schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:58:
Ik draai RAID0...geen data recovery dus...dan maak je graag backups, en als je C even groot is als een duallayer DVD, dan gaat dat makkelijker dan wanneer je specifieke mappen moet aankruisen die je wilt backuppen.Cassius schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:17:
Moet je ook niet van die ukkie partities aanmaken
[ Voor 30% gewijzigd door Rey Nemaattori op 21-11-2007 13:30 ]
Verwijderd
waar in utrecht dan???Cassius schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:46:
Utrecht en Den Haag ligt hij in de schappen, morgen waarschijnlijk ook Eindhoven, Breda en Tilburg ... maar niets is zeker. Uhm, hij is er iig deze zaterdag. Dus je slaapt lekker uit, eet een gebakken eitje en een croissantje kaas. Dan slenter je naar de FRS/Dixons/MM/Whateva, rekent je UT3 af en gaat lekker gamen =] !
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat zou zoooveel beter zijn, met name de favorites, joost mag weten waarom ze dat er in in godsnaam uit gelaten hebben.
[ Voor 23% gewijzigd door Glopes op 21-11-2007 15:15 ]
De meeste mensen deugen!
[ Voor 29% gewijzigd door Glopes op 21-11-2007 15:59 ]
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
De meeste mensen deugen!
Heel goed opgemerkt van jou. De grootste doelgroep van Epic bestaat uit kinderen die bijna elk gaaf spel kopen wat uitkomt. Epic gaat dus inderdaad voor de big bang, en niet voor de UT community. Waarom veel geld in lastige community`s steken als het geld toch al met bakken binnenstroomt. De vervanging van Atari door Midway zal ook wel meegespeeld hebben. Het online gebeuren wordt door Gamespy gerunt, en het serverbrowser isinderdaad afgestemd op console gaming.Glopes schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:56:
Inderdaad..
Waarom ze dat in godsnaam zo hebben gedaan? Ik kan er echt niet bij komen. Het zal wel iets te maken hebben met t feit dat ze de PC versie geen voordelen of extra functies tov de console versie willen geven, ivm verkopen oid. Een andere reden om gericht handige functies uit de game te halen/laten die er al sinds deel 1 in zitten kan ik niet bedenken.
1 ding weet ik wel, en dat is dat dit allemaal niet bevoordelijk is voor de community. En al helemaal niet voor de 'serieuze' community. Ik snap dat een 'casual' gamer niet zo verschrikkelijk veel behoefte heeft aan die functies, en het is ook de 'casual' gamer die ze aan willen spreken met UT3. Ik heb een beetje idee dat het allemaal behoorlijk averechts gaat werken. En dat ze vervolgens de 'serieuze' kwijtraken en de 'casual' sowieso niet aan weten te spreken.
Kan je ook standby en/of 'freelance' lid worden van die clan? lijkt me wel leukCassius schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:29:
De echte spelers blijven toch wel bij UT tbh. En Sjoerd, ik denk dat je CPU je daar inderdaad mee gaat pakken hoe vervelend het ook klinkt. Kijk maar eens naar benchmarks van 3700+ San Diego's (die denk ik nog iets sneller is als die P-M), die scoren ongeveer 60% frames waar een X3800+ er de 100% wel heeft.
Dat wil dus niet zeggen dat het onspeelbaar is, je videokaart is ruig voor een notebook, dus dat moet goedkomen. Je zult wat moeten spelen met details en dergelijk, maar zal wel los lopen.
Message voor inactive gotters
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=1453271
Er zijn 9 gotters die nog niet echt actief op irc / matches zijn en we willen echt een active line-up voor de full game. Het is niet omdat we pro zijn, in tegendeel, maar het is zodat ik gewoon iedere werkdag een leuke wedstrijd kan organiseren en dat we die ook kunnen spelen. Nu moeten we soms echt schrapen voor mensen / availability. Dit is dan ook een oproep voor de inactives, doe mee! Wij willen jullie erbij, hopelijk jullie ons ook
!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Alleen als je écht goed bentRamon schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:39:
[...]
Kan je ook standby en/of 'freelance' lid worden van die clan? lijkt me wel leuk
Maar heb geen zin in een verplichting ofzo....
Verwijderd
Zo, understatement van het jaarCassius schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:29:
Het is niet omdat we pro zijn, in tegendeel,
Dat gaat niet werken. Je hebt toch wel eens in de week 40 minuten (2x20) over om een match te spelen neem ik aan?Ramon schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:39:
[...]
Kan je ook standby en/of 'freelance' lid worden van die clan? lijkt me wel leuk
Maar heb geen zin in een verplichting ofzo....
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 16:48 ]
en de rol van mascotte heb ik al weten te bemachtigenVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:47:
[...]
Dat gaat niet werken. Je hebt toch wel eens in de week 40 minuten (2x20) over om een match te spelen neem ik aan?
De meeste mensen deugen!
Nog éénGlopes schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:57:
Iemand interesse in een Vin Diesel funclan? ;p
[afbeelding]
Trouwens 60 FPS op mn 6800 GTtjeCostum maps zijn de uitkomst voor mij, hopelijk blijven mappers lui en houden ze in met het toevoegen van onnodige eyecandy
Ik zie het wel zitten om Goose en Campgrounds te spelen in UT3. Vooral nu ik zie dat het spel goed kan draaien als de maps niet teveel onnodige eyecandy bevatten.
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 17:49 ]
De meeste mensen deugen!
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
duuuuuuuuuuh... dank je voor je bijdrageTheDukemaster schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:38:
Ik heb het spel al bijna twee weken (van internet, om te kijken hoe hij zou lopen)alleen dit was een duitse versie, en de menu's en opties zijn daar hetzelfde als in de beta demo. Klopt dat wel of is de retail versie anders.(vooral de grafische instellingen leken mij een beetje magertjes).
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Op het forum van Epic staat er in meerdere topics uitleg over. zag ik. Heeft ermee te maken dat je UT3 op een andere schijf hebt geinstalleerd dan je windows/my documents geloof ik. Is wel oplossing voor dacht ikTimocos schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:59:
Is dat bij jullie ook dat ie de soundsettings en inputsettings ( dus mouse speed ) niet onthoudt?? Ik moet deze elke keer veranderen als ik de game weer opstart
[ Voor 3% gewijzigd door AndereKoekoek op 21-11-2007 19:03 ]
Verwijderd
Dat heb ik ook, en heb er geen problemen meeFloris-K schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:03:
[...]
Op het forum van Epic staat er in meerdere topics uitleg over. zag ik. Heeft ermee te maken dat je UT3 op een andere schijf hebt geinstalleerd dan je windows/my documents geloof ik. Is wel oplossing voor dacht ik
ik ben vanmiddag in MM den haag geweest en ze hadden ze nog neit eens binnen zeiden ze......Cassius schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:46:
Utrecht en Den Haag ligt hij in de schappen, morgen waarschijnlijk ook Eindhoven, Breda en Tilburg ... maar niets is zeker. Uhm, hij is er iig deze zaterdag. Dus je slaapt lekker uit, eet een gebakken eitje en een croissantje kaas. Dan slenter je naar de FRS/Dixons/MM/Whateva, rekent je UT3 af en gaat lekker gamen =] !
[ Voor 21% gewijzigd door sapphire op 21-11-2007 20:51 ]
Ik kom er ook niet op.sapphire schreef op woensdag 21 november 2007 @ 20:46:
[...]
ik ben vanmiddag in MM den haag geweest en ze hadden ze nog neit eens binnen zeiden ze......
Intertoys daar was het mooiste, daarverkopen ze hem niet meer omdat eht al een oud spel is volgens de vrouweht waar ze kon zelfs het doosje nog voor dr halen .
trouwens, kan iemand op gameorder.nl komen. Ik probeer m'n status van bestelling te bekijken maar de site lijkt down
Mag hopen dat Intertoys ze vrijdag wel heeft liggen, heb hier nog wat tegoedbonnen rondslingerensapphire schreef op woensdag 21 november 2007 @ 20:46:
[...]
ik ben vanmiddag in MM den haag geweest en ze hadden ze nog neit eens binnen zeiden ze......
Intertoys daar was het mooiste, daarverkopen ze hem niet meer omdat eht al een oud spel is volgens de vrouweht waar ze kon zelfs het doosje nog voor dr halen .
trouwens, kan iemand op gameorder.nl komen. Ik probeer m'n status van bestelling te bekijken maar de site lijkt down
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Koeitje moet straks een nickchange gaan aanvragen denk ik.Cassius schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:59:
Wat ik versta onder clan gebeuren -->
Geen verplichting, maar wel zo nu en dan aanwezig. Anders uhm ... kan iedereen erin. Als je er nooit bent, is het moeilijk je echt als member te zien / houden. Ook zet ik het liefst mensen in die acive zijn en die elkaar kennen, dat werkt het leukste omdat er dan wat chemie op teamspeak is. Behalve als knoei weer gaat vloeken that is O:-) . Maar nee, het liefst iemand die zo nu en dan in de week een keer een potje mee WIL spelen (niet moet) en dus ook active is ernaast. Ook moet het gewoon in je zitten dat je competitie leuk vind, je moet een beetje drive hebben
.
Dat kan een dual core ook gewoon.Hacku schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:23:
Zijn er hier mensen met een PhysX kaart? Ageia heeft twee mappen gemaakt waar je muren e.d. kan stukschieten. Filmpje op http://www.ageia.com/physx/ut3.html
Heb alleen m'n twijfels of deze effecten zo'n PhysX kaart waard zijn. Waarschijnlijk kan een dual core cpu dat evengoed?
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Quadcore dan. Desnoods gaat nVidia eens van z'n luie reet komen en physics op m'n gpu mogelijk maken. Het is echt niet de moeite zo'n kaart.Hacku schreef op woensdag 21 november 2007 @ 23:30:
Uiteraard kan een dual core dat ook, ik bedoelde meer naar performance toe.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 23:56 ]
Inderdaad niet, maar Ageia gaat haar kaart in prijs verlagen (99 dollar).Het is echt niet de moeite zo'n kaart.
Zo te zien loopt Havok op een dood spoor: http://www.xbitlabs.com/n...oper_Relations_Chief.htmlDesnoods gaat nVidia eens van z'n luie reet komen en physics op m'n gpu mogelijk maken.
[ Voor 6% gewijzigd door XWB op 22-11-2007 00:13 ]
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 16:23 ]
Je bent niet de enige, ik vind UT3 ook veel te donker.pingkiller schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:15:
En toch vind ik deze UT veel te donker. Ik ben zelf met ut2004 begonnen en die was lekker kleurig,dat beviel me wel. Er zijn al genoeg shooters die zich in het donker afspelen. Daarnaast zorgde dat kleurige juist voor het 'unreal' wat me erg aansprak. Realisme is leuk maar het hoofd absoluut niet altijd nagestreeft te worden.
tdm is ook behoorlijk tactisch, dus dat zou je dan toch ook aan moeten spreken lijkt me.Floris-K schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:47:
[...]
@ Rnld: ik heb precies hetzelfde. dm-en vind ik toch niet echt relaxed.. Doe mij maar de meer tactische dingen zoals ctf en vctf.
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Ik bedoelde meer dat mijn aim zoooo slecht is, dat ik ook punten wil kunnen halen zonder te schieten door te cappengrep schreef op donderdag 22 november 2007 @ 07:03:
[...]
tdm is ook behoorlijk tactisch, dus dat zou je dan toch ook aan moeten spreken lijkt me.
Ik kan niet zo wennen aan de vehicle gametypes, dus daar zal ik niet zo actief in worden denk ik. tdm en ictf van oudsher mijn gametypes (en hoop dat ze ook tam voor ut3 gaan maken).
Mja, zelfs UT 99 had geavanceerder menu's dan ditGlopes schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:10:
Dat zou zoooveel beter zijn, met name de favorites, joost mag weten waarom ze dat er in in godsnaam uit gelaten hebben.
Heel de nieuwe serverbrowser is eigenlijk walchelijk slecht. Jammer dat een game met zo een top gameplay wordt gehinderd door het huidige menu systeem en ontbreken aan features die altijd zo normaal waren in UT.
Goodluck....you';ll need itSjoerd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:59:
Net pre-order besteld hoe zou hij gaan draaien![]()
pentium m 2.26 (geen dual core dus)
2gb ram
200 gb 7200 rpm
go7900gtx 256mb
Op mijn verbinding is 't binnen trekken van maps een hellGlopes schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:57:
Costum maps zijn de uitkomst voor mij, hopelijk blijven mappers lui en houden ze in met het toevoegen van onnodige eyecandy
Neej.Hacku schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:23:
Zijn er hier mensen met een PhysX kaart? Ageia heeft twee mappen gemaakt waar je muren e.d. kan stukschieten. Filmpje op http://www.ageia.com/physx/ut3.html
Heb alleen m'n twijfels of deze effecten zo'n PhysX kaart waard zijn. Waarschijnlijk kan een dual core cpu dat evengoed?
Ws. gebruiken ze geen physics maar 'scripted' val methoden oid, iets versimpelds.Ma goed, een 3d kaart biedt ook een oneerlijk voordeel t.o.v software rendering....helderder beeld, betere framerate, minder pixels, AA, AF etc etc...een 3d kaart is echter standaard nowadays....Cassius schreef op woensdag 21 november 2007 @ 23:29:
Dat kan een dual core ook gewoon.
Sowieso, mocht een DC dat niet kunnen en alleen die kaart creëen ze oneerlijk voordeel. Iemand met een PX kaart kan dan muren kapot schieten en daardoor snipen. Of als wij ze schieten verdwijnen ze gewoon, ook beetje fake dan.
Met de huidige dollar prijs is dat nog best interessant....Hacku schreef op donderdag 22 november 2007 @ 00:12:
Inderdaad niet, maar Ageia gaat haar kaart in prijs verlagen (99 dollar).
Verwijderd
Dat heb ik ook inderdaad. Ik speelde eerlijk gezegd weinig assault maar mis het wel in de nieuwe UT. Warfare vind ik geen goede vervanging, aangezien warfare voor mijn gevoel niet veel meer is dan een gemodificeerde onslaught. Ik hoop dat assault alsnog als een mod beschikbaar wordt.Floris-K schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:11:
[...]
Wat ik trouwens ook wel mis is Assault ! Ik dacht dat dit weer in de nieuwe UT zou zitten en gezien de hammer terug is, leek het me toch wel weer leuk. Zo is mijn UT nl. begonnen.. in een AS clan en met de hammer al die jumps maken enz. Na het doodbloeden van de AS-scene, kwma ik terecht op de instagib server
Als ze de menu's UT'99-style hadden gedaan was ik helemaal blij geweestRey Nemaattori schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:01:
Mja, zelfs UT 99 had geavanceerder menu's dan ditJe zou denken dat ze na 8 jaar 'evolutie' wel wisten waar ze 't over hadden....
Helaas gaat een Physx kaart niet passen in m'n laptopRey Nemaattori schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:01:
Met de huidige dollar prijs is dat nog best interessant....
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 12:08 ]
Hell / 0
[ Voor 33% gewijzigd door XWB op 22-11-2007 13:11 ]
bij de retail versie? of de demo?Hacku schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:10:
Mijn controls worden niet onthouden, hebben meer mensen hier last van? Iedere maal ik het game opstart staan deze weer op standaard waarde.
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
I figured out what I was doing wrong: It seems that you have to create a profile in order to save player settings and campaign progress. Just leaving the user name and password fields empty and choosing "Play offline" doesn't work. A little warning in the game or the manual would have been nice though.Hacku schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:10:
Mijn controls worden niet onthouden, hebben meer mensen hier last van? Iedere maal ik het game opstart staan deze weer op standaard waarde.
Bij de retail versie ook.XTREEMRaGE schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:13:
[...]
bij de retail versie? of de demo?
Bij de demo is dat helaas zo, bij de retail zou he volgens mij opgelost moeten zijn!
[ Voor 22% gewijzigd door XWB op 22-11-2007 13:47 ]
Volgensmij is er inderdaad een laptop versie.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:03:
[...]
Helaas gaat een Physx kaart niet passen in m'n laptopOf zijn er externe versies beschikbaar?
Behalve dat de PCI-versie niet past op PCI-Express poorten. Inkoppertje. Voor de rest lijkt het me ook niet handig aangezien de bandbreedte op een PCI-poort niet te harden is. Enne... volgens mij is er wel een externe PhysX kaart beschikbaar.wishmasterUT2k4 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:49:
[...]
Volgensmij is er inderdaad een laptop versie.
Er is ook een PCI-E versie van de Ageia PhysX kaart, maar die is alleen voor bedrijven. Mij is evrteld door mensen van Ageia dat er weinig verschil zit tussen de PCI en PCI-E versie.
Je moet eens proberen ... het pakket is 500MB installed.Hacku schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:23:
[ Voor 11% gewijzigd door SideShow op 22-11-2007 15:07 ]
Als je nou genoeg muren kapotschiet, krijg je dan ook wat te horen? Lijkt me wel hilarisch, na het kapotknallen van vijf muren zonder dood te gaan krijg je ineens te horen: "Booooob the Builderrrrrrrrrrrr"SideShow schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:05:
[...]
Maar ik heb niet veel nood aan dat soort fysics eerlijk gezegd ... muren kapot schieten enzo ... boeiend .. totaal overbodig in UT, en muren geven ook geen gibs ;p
Ik heb een G7, daarmee kun je de resolutie on the play veranderen...op 2000dpi&volle accu is 1 cm beweg iets van 3x om je as vliegenGieltjE schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:55:
inderdaad, ik ga vanmiddag even kijken of je de muis kan opvoeren qua snelheid in het menu want op 1600x1200 is het echt gewoon uber brak.
Maar verder gamed het wel goed
Je ramt er toch alleen maar alfanummerieke data door? Dan is 133mb/s meer dan genoegJejking schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:02:
Behalve dat de PCI-versie niet past op PCI-Express poorten. Inkoppertje. Voor de rest lijkt het me ook niet handig aangezien de bandbreedte op een PCI-poort niet te harden is. Enne... volgens mij is er wel een externe PhysX kaart beschikbaar.
Gebruik jij on the fly sensitivity veranderen in UT? Dat lijkt me echt geen doen, daar is het spel toch veel te chaotisch voor.Rey Nemaattori schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:16:
[...]
Ik heb een G7, daarmee kun je de resolutie on the play veranderen...op 2000dpi&volle accu is 1 cm beweg iets van 3x om je as vliegen![]()
[...]
Je ramt er toch alleen maar alfanummerieke data door? Dan is 133mb/s meer dan genoeg
Zou kunnen omdat er tussen detail 3-5 geen verschil zat in de demo en in de full je dit wel vol open kan gooien en je systeem dus meer belast wordt?Fatal Mind schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:13:
Nou, 'k ben eens een beetje wezen spelen, maar het lijkt wel alsof de demo een stuk beter liep. De full hapert zo af en toe, en brengt m'n core 2 duo toch echt op z'n knieen, dit had ik met de demo niet ( wel 100 % cpu usage, maar dat was bug ) erg apart allemaal
[ Voor 3% gewijzigd door AndereKoekoek op 22-11-2007 16:43 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik denk die happering een bug is. Ik heb er namelijk zo nu en dan ook last van terwijl ik een Q6600 @ 3.1 Ghz heb draaien. Het gebeurd me ook vaak terwijl ik gewoon rond de 120FPS zit dus het lijkt me niet dat m'n videokaart het probleem is.Fatal Mind schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:13:
Nou, 'k ben eens een beetje wezen spelen, maar het lijkt wel alsof de demo een stuk beter liep. De full hapert zo af en toe, en brengt m'n core 2 duo toch echt op z'n knieen, dit had ik met de demo niet ( wel 100 % cpu usage, maar dat was bug ) erg apart allemaal
Verwijderd
Dat is wel een bug. Moet ik bewijzen dat het alleen met UT3 zo is?Ramon schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:52:
100% cpu-usage is geen bug, dat is normaal bij 3D games.....
Dacht juist dat dit spel nu wel eens volop gebruik maakte van alle cores.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:46:
[...]
Dat is wel een bug. Moet ik bewijzen dat het alleen met UT3 zo is?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq