OMD schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:30:
[...]
Heerlijk Nederland...
Geen vooronderzoek en gewoon blind van uitgaan dat het aan Dixons ligt.
Ligt ALTIJD aan een ander...
Er wordt zelfs gezegd dat andere winkels ook geen starterpacks meer leveren. Dus wat is nou een lelijke aktie? Dat Dixons de waarheid spreekt, dat er geen starterpacks meer worden geleverd?
Maar als er wat is wordt er wel verwacht dat er service wordt geleverd en verder maar zeiken.
Hier kan ik echt giftig om worden weet je dat? Nogmaals ik zeg niet dat dit zo bij jullie voorkomt maar genoeg bij andere winkels:
60GB versie is de enige die in een starterspack zit nu vandaag de dag niet los meer te verkopen. Dus als de winkel een launch 60GB PS3 hebben dan hoort deze als starterspack verkocht te worden controller en 2 games erbij Sony vergoed dit wel. Waarom wel 499 dan ipv 599 omdat het toch de launch versie maar toch niet als starterspack? Gewoon de klant mislijden en zoveel mogelijk geld uit de niets vermoedende klant trekken. Als winkel verkoop JIJ iets aan een klant, jij hoort de klant te informeren (alhoewel ik betwijfel of winkels dit zo zien). Nuff said customer is always right !
btw dixons zuigt heel hard ik wilde een mini BT toetsenbord kopen en de verkoper beweerde stellig dat ALLEEN echte playstation artikelen erop werkte, ik dacht echt van hmm ok nm NEXTTTTT

[ Voor 12% gewijzigd door Falcon Heavy op 31-10-2007 20:41 ]