Je zou steeds even moeten wisselen van reso
Ikzelf vind 720p veruit beter dan 1080i... bij wat voor 'n bron dan ook
Ja? Op je tv die native 1080i kan displayen? En het heeft er natuurlijk ook mee te maken of de game wel native 1080i kan, de games die ik heb zijn allemaal 720p.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:27:
Je zou steeds even moeten wisselen van resoIkzelf vind 720p veruit beter dan 1080i... bij wat voor 'n bron dan ook
>> Signature?
En het Linux filesystem (EXT3??) dan? Of ondersteunt ie dat ook niet?Dutchzilla schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:26:
de reden dat sony voor het fat 32 system gekozen heeft is vanwege de copieer shit.
fat32 ondersteund geloof ik files van max 4 gigabite,
en ntsf oneindig grote files.
Ik wil al een tijdje een PS3 kopen.
Nu zag ik dat op 6 november ze bij de Bart Smit 15% korting op alles hebben!
Maar ik weet niet welke versie ik moet kopen de 40GB of de starterpack.
Eerst wilde ik de starterpack maar na het lezen van dit bericht weet ik het niet meer.
Is het de moeite om de 40GB te nemen vanwege wat er in dat bericht vermeld staat?
Eerst wilde ik de starterpack maar na het lezen van dit bericht weet ik het niet meer.
Is het de moeite om de 40GB te nemen vanwege wat er in dat bericht vermeld staat?
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Verwijderd
Uiteraard... zie achterkant speldoosjeChiLLeR schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:36:
[...]
Ja? Op je tv die native 1080i kan displayen? En het heeft er natuurlijk ook mee te maken of de game wel native 1080i kan, de games die ik heb zijn allemaal 720p.
bij snelle aktie bewegingen. Zeker voor games is 720p de juiste resolutie
Voor wat betreft de geluidsproductie hoef je het starterpack niet te laten liggen. Minder geluid is natuurlijk altijd fijner, maar de ps3 uit een starterpack is naar mijn idee gewoon erg stil. Daarnaast kunnen zaken als BC/cardreader enz. een rol spelen bij je overweging om al dan niet voor het 40GB-model te gaan, deze ontbreken hier nl. op.hesr schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:51:
Ik wil al een tijdje een PS3 kopen.
Officieel alleen FAT32, natuurlijk onder Linux zal het wel Ext3 ondersteunen en nog een hoop meer! Zelf vraag ik me af wat voor soort filesystem de PS3 gebruikt want de gebruikelijke tools kunnen niets zien of zelfs niet zeggen wat voor soort partitie het is!Halfkakkende schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:45:
[...]
En het Linux filesystem (EXT3??) dan? Of ondersteunt ie dat ook niet?
There is no place like ::1
nee...hesr schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:51:
De voordelen op wattage en geluid wegen niet op tegen de functies die ontbreken. Je hebt geen cardreader, geen BC en geen twee controllers en al helemaal geen twee games. en dat voor maar 100 euri meer. Done deal lijkt me. Daarnaast is de 60 gig versie zeker ook geen herrischopper.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Dit spel draait toch op 60fps? Ik ben benieuwd of dat op 1080p dan nog zo is...CoD 4 ondersteunt 1080p en 4-player splitscreen
Vandaag is bekend geworden dat de PS3-versie van Call of Duty 4: Modern Warfare naast 720p en 1080i, ook de hoogst haalbare resolutie 1080p ondersteunt. Daarnaast bevat Call of Duty 4 een splitscreen mode voor maarliefst vier spelers en kun je online ten strijde trekken met maximaal 16 spelers. Het Ground War gametype ondersteunt 18 spelers online.
Call of Duty 4: Modern Warfare ligt vanaf 9 november in de Europese winkels.
PSN id: NL_SToRM
...of je koopt de PS3 in mindere mate voor het gamen en meer voor de dvd/blue-ray afspeelmogelijkheden. Dan heeft het lagere geluid, verbruik en prijs wel een voordeelswopdark schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:14:
[...]
nee...
De voordelen op wattage en geluid wegen niet op tegen de functies die ontbreken. Je hebt geen cardreader, geen BC en geen twee controllers en al helemaal geen twee games. en dat voor maar 100 euri meer. Done deal lijkt me. Daarnaast is de 60 gig versie zeker ook geen herrischopper.
Tsjah, ding is al stil zat, zeker voor als je film zit te kijken.
Echt een argument vind ik het niet.
Maar ben wel benieuwd wat het gaat schelen.
* Gman mompelt nog iets over een 360
Echt een argument vind ik het niet.
Maar ben wel benieuwd wat het gaat schelen.
* Gman mompelt nog iets over een 360

[ Voor 12% gewijzigd door Gman op 31-10-2007 13:31 ]
De 1080P is een upscaling van de Native 720P resolutie. Het wordt dus niet 1080P gerendered. De 360 ondersteund dit ook. Volgens mij gaat de Framerate door de helft, maar er is geen communicatie over geweest.SToRM666 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:17:
[...]
Dit spel draait toch op 60fps? Ik ben benieuwd of dat op 1080p dan nog zo is...
Hmm zou het? bij de 360 zit een scale chip in maar de ps3 moet dit volgens mij software matig doen toch? Lijkt me dat er dan een hoop resources verloren gaan.... We zullen het volgende week wel zien denk ikPWM schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:32:
[...]
De 1080P is een upscaling van de Native 720P resolutie. Het wordt dus niet 1080P gerendered. De 360 ondersteund dit ook. Volgens mij gaat de Framerate door de helft, maar er is geen communicatie over geweest.
over mensen die zich afvragen of E-Plaza a.s. dinsdag 6 November ook 15% korting hanteerd het antwoord is JA. Hier in Hoofddorp iig wel
[ Voor 10% gewijzigd door Falcon Heavy op 31-10-2007 14:09 ]
PS3 staat bekend om z'n goede upscaling, of dit software of hardware matig gebeurt mag iemand anders beantwoorden
Timing van die winkels zeg: een week na al die acties komen de eerste grote games uit (R&C, COD4, AC etc)Frank J. schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:35:
[...]
over mensen die zich afvragen of E-Plaza a.s. dinsdag 6 November ook 15% korting hanteerd het antwoord is JA. Hier in Hoofddorp iig wel
In die situatie kan ik me bij het argument geluid zeker vinden (ookal is de PS3 niet storend) Het punt verbruik lijkt me absoluut niet belangrijk zeker gezien ik me in een winkel mijn keuze voor verschillende hardware niet laat afhangen op het wattage, design, funcies en specificaties vind ik veel belangrijker.bureno schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:19:
...of je koopt de PS3 in mindere mate voor het gamen en meer voor de dvd/blue-ray afspeelmogelijkheden. Dan heeft het lagere geluid, verbruik en prijs wel een voordeel
Prijs... ja ach als je de PS3 absoluut niet gaat gebruiken voor games dan heb je wel een punt, je moet echter toegeven dat je voor 100 euri meer absoluut meer waarde voor je geld in huis haalt ondanks dat de 399,- voor een 40 gig PS3 ook zeker niet duur genoemd mag worden.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
340 euro! Dat klinkt goed. Voor dat geld hak ik ook de knoop door.
Mij persoonlijk boeit het verbruik ook vrij weinig overigensswopdark schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:28:
[...]
In die situatie kan ik me bij het argument geluid zeker vinden (ookal is de PS3 niet storend) Het punt verbruik lijkt me absoluut niet belangrijk zeker gezien ik me in een winkel mijn keuze voor verschillende hardware niet laat afhangen op het wattage, design, funcies en specificaties vind ik veel belangrijker.
Maar kan me voorstellen dat dit voor sommigen kan meespelen...
Verwijderd
Vind het wel erg jammer dat nu ook jan-boerenlul-met-de-pet-op een PS3 kan halen... Hij was voorheen nog zo heerlijk exclusief
Ons huishouden is sinds kort ook in het bezit van een PS3 60gig en een full-HD tv 
We hebben em eigenlijk gekocht vanwege z'n blu-ray functionaliteit maar ik kwam er thuis achter dat er nog meer op zat
Zoals een browser en flashcard lezer (het zoomen en pannen door je foto's is trouwens verslavend
)
Wel jammer dat de extra controller en de games er niet meer bij worden geleverd. Ik wacht trouwens met smart op GTA4
We hebben em eigenlijk gekocht vanwege z'n blu-ray functionaliteit maar ik kwam er thuis achter dat er nog meer op zat
Wel jammer dat de extra controller en de games er niet meer bij worden geleverd. Ik wacht trouwens met smart op GTA4
NOSIG
Verwijderd
En waar is deze gekocht..?_Christiaan_ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:59:
Ons huishouden is sinds kort ook in het bezit van een PS3 60gig
Wel jammer dat de extra controller en de games er niet meer bij worden geleverd.
Bij Dixons 
edit: je gaat me toch niet vertellen dat het lulkoek is? Andere winkels zeiden het namelijk ook
Ter info: het was dus de 60 gig versie van €499
edit: je gaat me toch niet vertellen dat het lulkoek is? Andere winkels zeiden het namelijk ook
[ Voor 85% gewijzigd door _Christiaan_ op 31-10-2007 15:10 ]
NOSIG
als het recent is dan had je voor 499 1 extra controller en 2 games bij moeten krijgen._Christiaan_ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:09:
Bij Dixons
Ja bij die 499€ bundel horen Motorstorm, Resistance en een extra controller te zitten. Ik heb net mijn 40GB omgeruild voor een 60GB bundel. Ze hadden er nog een paar bij Mediamarkt Almere.
Nou die heb ik afgelopen vrijdag nog gekocht met 2 games en 2 controllers bij de BartSmit_Christiaan_ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:09:
Bij Dixons
>> Signature?
Ach ik ben wel tevreden m et de 40GB versie.. Het BC was toch al niet echt interresant voor mij en de Mediakaart lezer al helemaal niet.
Dus al met al... Een zeer tevrede gebruiker van de 40GB versie.. En moet zeggen hij is inderdaad erg stil en de temperatuur valt me ook erg mee...
Verder een
Dus al met al... Een zeer tevrede gebruiker van de 40GB versie.. En moet zeggen hij is inderdaad erg stil en de temperatuur valt me ook erg mee...
Verder een
PS5 User ;-) ...
- 2 extra USB poortensupernova schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:26:
Ach ik ben wel tevreden m et de 40GB versie.. Het BC was toch al niet echt interresant voor mij en de Mediakaart lezer al helemaal niet.
- Cardreader
- 20GB
- Backwards compatibility
- Resistance (65€)
- Motorstorm (65€)
- Extra controller (60€)
Duidelijk wel die extra 100€ waard
Bel ff met Next-level wat die nog verwachten aan 60Gb-ers.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:04:
Ooh ik ben vrijdag jarig en dan krijg ik ook salaris enzo, ik hoop dat dan de 60g versie er nog is!! en anders moet ik helemaal tot dinsdag wachten!!! oooh ik hoop ze dat console shop de 60g nog heeft met alles dr op en dr an! want ik wil sowieso een extra controller en 2 games is prima om mee te beginne!
want je kan beter een 60g kopen dan een 40g want dan heb je meer voor je geld.
http://www.next-level.nl/...ment&Main=10&sub=Hardware
als ik nu kon kiezen had ik ook liever de nieuwe versie... stiller, koeler en zuiniger vind ik toch wel belangrijker dan de rest
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Phusebox schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:32:
als ik nu kon kiezen had ik ook liever de nieuwe versie... stiller, koeler en zuiniger vind ik toch wel belangrijker dan de rest
[ Voor 15% gewijzigd door AM-PM op 31-10-2007 15:33 ]
Argh ik word gek, PS3 staat hier leuk naast me op m'n bureau (niet aangesloten, want hij stond eerst beneden, maar er wordt gewerkt aan de kamer, en ik heb tentamens dus eigenlijk mag ik niet speleeeeeeen
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Daar ben ik het wel mee eens.. Alleen de Games die er bij zitten, niet voor mij...AM-PM schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:29:
[...]
- 2 extra USB poorten
- Cardreader
- 20GB
- Backwards compatibility
- Resistance (65€)
- Motorstorm (65€)
- Extra controller (60€)
Duidelijk wel die extra 100€ waard.
Het BC, is leuk als je veel PS2 games heb liggen.. Ik dus niet als oude Xbox fan.
Ja.. Extra controller a €49,95, dat is dan het enige wat leuk is. Maar lig ik ook niet wakker van.
Zoals ik al zei, Cardreader.. Geen interrese in...Vindik persoonlijk niet handig. Ga toch geen foto's op de ps3 bekijken.
En 2 extra USB poorten.. Heb er aan 2 genoeg..
Of te wel, de enige conclusie voor mij was.. 60Gb is wel leuk.. Mare kan er altijd zelf een 120GB of zo in doen...
Het is dus voor elke persoon anders, wat wil je er mee en wat ben je bereid om er voor te betalen..
Ik vond persoonlijk de 40GB perfect genoeg.. En wat ik in me gedachte had, is dat hij wat uitgerijpter is dan de 60Gb uitvoering...
Maar dat is persoonlijk...
PS5 User ;-) ...
Verwijderd
Als ik het goed lees zie ik dat er dinsdag 6 november van 17:00 tot 21:00 een actie bij alle Bart Smits in Nederland is dat je 15% korting krijgt op alle producten?
Wat dus betekent dat je die starterskit (60gb, 2 controllers, 2 games) voor 499-15%= 435 euro hebt.
Of hebben ze bij de bart smit alleen de 40gb versie die op de website staat?
Wat dus betekent dat je die starterskit (60gb, 2 controllers, 2 games) voor 499-15%= 435 euro hebt.
Of hebben ze bij de bart smit alleen de 40gb versie die op de website staat?
Frank J. schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:20:
[...]
als het recent is dan had je voor 499 1 extra controller en 2 games bij moeten krijgen.
Ik heb em afgelopen zaterdag gehaald en tegen mij werd verteld dat die actie met 2 controllers en spellen afgelopen was. Die zou ook niet meer geleverd worden.ChiLLeR schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:23:
[...]
Nou die heb ik afgelopen vrijdag nog gekocht met 2 games en 2 controllers bij de BartSmit
Ben ik nu opgelicht?
Op het kaartje stond ook extra controller en spellen, maar deze is snel weggehaald voordat ik het apparaat kocht.
[ Voor 8% gewijzigd door _Christiaan_ op 31-10-2007 15:49 ]
NOSIG
heb je niet gewoon de 40GB die heeft namelijk geen extra controller en 2 games??
[ Voor 73% gewijzigd door Falcon Heavy op 31-10-2007 15:50 ]
Ik heb wel gewoon wireless en cardreader en er stond 60 gig op de doos.
NOSIG
Ik vrees dat je idd opgelicht bent. Toch zeker voor 499 euro. Voor 499 euro heb je recht op een extra controller en 2 games. Zonder extra controller en 2 games betaal je 399 euro.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Opgelicht...Moaww.... Onjuist ingelicht JA!_Christiaan_ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:48:
[...]
[...]
Ik heb em afgelopen zaterdag gehaald en tegen mij werd verteld dat die actie met 2 controllers en spellen afgelopen was. Die zou ook niet meer geleverd worden.
Ben ik nu opgelicht?
Op het kaartje stond ook extra controller en spellen, maar deze is snel weggehaald voordat ik het apparaat kocht.
Kijk maar bij eplaza.com daar is de 60GB versie met 2 controllers en 2 games gewoon voor 499 te koop.
Het is de bedoeling dat de PS3 starters pakket van 60GB zou verdwijnen op moment dat de stock op zou raken. Dus Dixons heeft waarschijnlijk de controller en de extra spel eruit gehaald.
Kunnen we nog ergens een gratis Blue-Ray Film verkrijgen na registratie?
hmm sja ik weet niet of het echt MOET vanuit Sony, maar de 60GB is naar mijn weten alleen verkrijgbaar als starterspakket dus INCLUSIEF games & extra controllers. Het kan zijn dat deze winkel nog de 60GB first release had en deze gewoon wilde verkopen?_Christiaan_ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:51:
Ik heb wel gewoon wireless en cardreader en er stond 60 gig op de doos.
Ik zou wel even contact opnemen (gratis game uitzoeken oid) en anders lekker Sony bellen want volgens mij mogen ze dit niet?
Ja. Ik heb namelijk net precies hetzelfde pakket gekocht. Het was geen 'actie', het is gewoon een officiele sku van Sony met een adviesprijs van 499€_Christiaan_ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:48:
[...]
[...]
Ik heb em afgelopen zaterdag gehaald en tegen mij werd verteld dat die actie met 2 controllers en spellen afgelopen was. Die zou ook niet meer geleverd worden.
Ben ik nu opgelicht?
Als je geen PS2 hebt gehad mag je je helemaal gaan schamen over je aankoop, je laat nu een supergoed aanbod van goedkope spellen liggen, echt zonde.supernova schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:38:
[...]
Daar ben ik het wel mee eens.. Alleen de Games die er bij zitten, niet voor mij...
Het BC, is leuk als je veel PS2 games heb liggen.. Ik dus niet als oude Xbox fan.
Hmm dan ga ik maar eens kijken of ik de doos nog heb. (ik vrees van niet... m'n pa gooit dat vaak meteen weg)
Onjuist ingelicht vind ik trouwens hetzelfde als oplichten als het moedwillig gebeurt.
Onjuist ingelicht vind ik trouwens hetzelfde als oplichten als het moedwillig gebeurt.
NOSIG
Jep ik zou hier ook lekker werk van maken het is gewoon onzin omdat ze niet meer te verkrijgen zijn het starterspakket uit elkaar te slopen en los voor 499 gaan verkopen. Anders Sony belletje geven gegarandeerd dat ze dan op hun flikker krijgen
Jeez koop ik eens een keer iets IRL, meteen gezeik. Voortaan koop ik weer gewoon via internet.
NOSIG
Wat ook kan:
Eerst was er de 60Gb versie met 1 controller. Dat was de "launch" ps3. Later kwam het starterspack, wat ze hebben gedaan is alle launchverpakkingen opengemaakt, er een extra controller + 2 games in geflikkerd en om die doos een nieuwe, extra verpakking gedaan, waar dus die 2 games + extra controller op staan afgebeeld. Ik denk dat _Christiaan_ gewoon een oude verpakking heeft gekregen, of de winkel heeft de extra verpakking (niets meer dan een extra kartonnetje om je normale verpakking) weggehaald, en de games los verkocht, en een personeelslid heeft de controller mee naar huis genomen aangezien die normaal met verpakking verkocht worden.
Let op, ik beschuldig niemand van niets, maar zo kan het zijn gelopen. Ik kan evt. foto's maken van de verpakking incl. extra verpakking (met starterspack tekst), want wij bewaren hier altijd alle dozen. (Heb zelfs nog de originele NES + SNES doos enzo
)
Eerst was er de 60Gb versie met 1 controller. Dat was de "launch" ps3. Later kwam het starterspack, wat ze hebben gedaan is alle launchverpakkingen opengemaakt, er een extra controller + 2 games in geflikkerd en om die doos een nieuwe, extra verpakking gedaan, waar dus die 2 games + extra controller op staan afgebeeld. Ik denk dat _Christiaan_ gewoon een oude verpakking heeft gekregen, of de winkel heeft de extra verpakking (niets meer dan een extra kartonnetje om je normale verpakking) weggehaald, en de games los verkocht, en een personeelslid heeft de controller mee naar huis genomen aangezien die normaal met verpakking verkocht worden.
Let op, ik beschuldig niemand van niets, maar zo kan het zijn gelopen. Ik kan evt. foto's maken van de verpakking incl. extra verpakking (met starterspack tekst), want wij bewaren hier altijd alle dozen. (Heb zelfs nog de originele NES + SNES doos enzo
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
van 17-21u en ook online....Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:01:
Maar weet iemand of er bij elke bart smit dinsdag die 15 actie geld? na 18:00 uur?
ghehe altijd als ik een winkel in loop zeg ik wat zijn nou de voordelen die de extra kosten meebrengen als ik bij jullie wat haal dan b.v. via het internet. Nou altijd wordt er gezegd, wij zijn betrouwbaar, wij hebben kennis. Nuff said ..... Ik erger me groen en geel hieraan om eerlijk te zijn. Zo heb ik eens een tv gekocht (een showmodel) en een week later lag die tv NIEUW voor dezelfde prijs in de winkel. Ik werd me toen toch giftig! Heb hem uiteindelijk wel om mogen ruilen na de filiaal manager gesproken te hebben_Christiaan_ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:01:
Jeez koop ik eens een keer iets IRL, meteen gezeik. Voortaan koop ik weer gewoon via internet.

He.. Maar ik ben wel over naar de PS3.. En me Xbox is verkocht...AM-PM schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:55:
[...]
Als je geen PS2 hebt gehad mag je je helemaal gaan schamen over je aankoop, je laat nu een supergoed aanbod van goedkope spellen liggen, echt zonde.
Ach, ben echt voor de Next-Games gegaan en dus helemaal niet van plan om PS 2 te games te kopen.
Vandaar dat ik me niet druk maakte om de BC... Bewuste keuze.
PS5 User ;-) ...
Zeker doen, want ik heb vorige week nog een 60gb + 1 controller gekocht bij next-level.nl voor 399 Euro.Frank J. schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:58:
Jep ik zou hier ook lekker werk van maken het is gewoon onzin omdat ze niet meer te verkrijgen zijn het starterspakket uit elkaar te slopen en los voor 499 gaan verkopen. Anders Sony belletje geven gegarandeerd dat ze dan op hun flikker krijgen
Verwijderd
Maar dan mis je dus God of War I en II/Shadow of the Colossus/Okami en weet ik veel wat voor een toptitels nog meer die zich gerust met al dat "next-gen" (current-gen inmiddels) geweld kunnen meten! Die ook nog eens heel voordelig geprijsd zijnsupernova schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:10:
[...]
He.. Maar ik ben wel over naar de PS3.. En me Xbox is verkocht...![]()
Ach, ben echt voor de Next-Games gegaan en dus helemaal niet van plan om PS 2 te games te kopen.
Vandaar dat ik me niet druk maakte om de BC... Bewuste keuze.
Kan aan mij liggen hoor...
tja als praktisch geruisloos is dat ik hem 15 meter verderop nog hoor met de tv aan op zacht-normaal volume?AM-PM schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:33:
[...]
Dat ding is sowieso praktisch geruisloos. Ik had een uurtje geleden nog de 40GB versie hier op m'n bureau en het verschil is echt niet merkbaar.
overigens ben ik benieuwd hoe ze dat gaan doen met reparaties over een jaartje ofzo. Ik bedoel ze zullen die 60gb mobo's e.d. moeten blijven produceren anders kunnen ze em niet meer repareren. Dus ik verwacht wel dat er nog een xxxgb versie komt met BC, na de kerst als ze een inhaalslagje hebben gedaan
[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 31-10-2007 16:24 ]
Verwijderd
Waar heb je dit gelezen dan op bartsmit site?
En weet je ceker dat het ook online is? want dan wacht ik lekker tot dinsdag:D dus op games consoles?
En weet je ceker dat het ook online is? want dan wacht ik lekker tot dinsdag:D dus op games consoles?
Wat niet weet wat niet deert...Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:22:
[...]
Maar dan mis je dus God of War I en II/Shadow of the Colossus/Okami en weet ik veel wat voor een toptitels nog meer die zich gerust met al dat "next-gen" (current-gen inmiddels) geweld kunnen meten! Die ook nog eens heel voordelig geprijsd zijn![]()
Kan aan mij liggen hoor...
Maar dat maakt mij dus niet uit... Weet ook wel dat er top titels voor zijn, maar dan had ik ook net zo goed me Xbox kunnen houden... (of.......
PS5 User ;-) ...
http://www.mirai.eu/Neder...s&product_id=61&cat_id=32Slash500 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:34:
Even een vraag tussendoor, wat is een goede tv om op te gamen.
Ik zelf dacht de samsung le37m86 maar volgens mij is die wat te groot voor me kamer (zit er max 3 meter van af)
Maar ik zou niet weten welke tv ik anders zou moeten nemen dus heeft er iemand een tip over een goeie tv
Vragen veel minder qua prijs dan Sony en Philips voor een FULL HD TV (1080p) met 3 jaar garantie! Heb hem staan en is een plaatje.
[ Voor 7% gewijzigd door sysiwan op 31-10-2007 16:44 ]
Dan is je Playstation 3 stuk.Phusebox schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:23:
[...]
tja als praktisch geruisloos is dat ik hem 15 meter verderop nog hoor met de tv aan op zacht-normaal volume?
Je had weinig aan je Xbox gehad met games als Okami, God of War en SotC hoor. Next-gen games kunnen er nog zo vet uit zien, ze zijn nog lang niet zo goed als titels als God of War, Metal Gear Solid en RE4.supernova schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:34:
[...]
Maar dat maakt mij dus niet uit... Weet ook wel dat er top titels voor zijn, maar dan had ik ook net zo goed me Xbox kunnen houden... (of.......)
Lekker van achter je PC bestellen (als ie niet plat gaat!).Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:26:
Waar heb je dit gelezen dan op bartsmit site?
[...]
quote:
SH4D3H schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:05:
[...]
Welke bart? (waar dus
Staat niet echt speciaal een filiaal bij, maar het is het krantje van Hoofddorp. 15% korting op eigenlijk allemaal artikelen, ik ga even een foto maken voor iedereen
http://www.xs4all.nl/~flipflop/diversen/IMG_2686.jpg
http://www.xs4all.nl/~flipflop/diversen/IMG_2687.jpg
http://www.xs4all.nl/~flipflop/diversen/IMG_2688.jpg
DINSDAG 6 NOVEMBER EXTRA KOOPAVOND DAN GELDEN DEZE PRIJZEN DUS
Zoals ik al aanhaalde..... Ik mis niets... Heb van de games gehoord en voor mij mis ik daar niets aan als ik ze niet gespeeld heb..AM-PM schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:37:
[...]
Je had weinig aan je Xbox gehad met games als Okami, God of War en SotC hoor. Next-gen games kunnen er nog zo vet uit zien, ze zijn nog lang niet zo goed als titels als God of War, Metal Gear Solid en RE4.
Maar laten we ontopic blijven.. Het is iedereen zijn keuze wat hij neemt. Ik heb er goed over nagedacht en mij was het die €100, - niet waard.... Dus......
PS5 User ;-) ...
Je moet echt je PS3 ff laten nakijken, ik geef toe als ik b.v. friends via de PS3 bekijk dan hoor ik mijn PS3 op 3 meter maar als ik iets met meer volume/drukte bekijk dan hoor ik hem zelfs op die afstand niet meer! 15 meter vind ik echt ver, wat voor een kamer heb je trouwens 15 meter damn dat is hier bijna voorkant huis tot achterkant tuin!Phusebox schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:23:
[...]
tja als praktisch geruisloos is dat ik hem 15 meter verderop nog hoor met de tv aan op zacht-normaal volume?
[ Voor 12% gewijzigd door Falcon Heavy op 31-10-2007 16:54 ]
supernova schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:48:
[...]
Zoals ik al aanhaalde..... Ik mis niets... Heb van de games gehoord en voor mij mis ik daar niets aan als ik ze niet gespeeld heb..

Verwijderd
Xbox is dood verklaard kerel...supernova schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:34:
[...]
net zo goed me Xbox kunnen houden... (of.......)
Probeer nou maar niet je aankoop goed te praten, je baalt als een stekker van deze "miskoop"supernova schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:48:
[...]
Zoals ik al aanhaalde..... Ik mis niets... Heb van de games gehoord en voor mij mis ik daar niets aan als ik ze niet gespeeld heb..
Maar laten we ontopic blijven.. Het is iedereen zijn keuze wat hij neemt. Ik heb er goed over nagedacht en mij was het die €100, - niet waard.... Dus......
Over dat 2-spellen-+-extra-controller-pakket dat Dixons niet leverde:
Sony zegt zelf dat bovenstaande pakket beperkt meer leverbaar is en dat het ook niet meer geleverd zal worden... Maar de telefoonmedewerker vond het ook niet netjes dat het productkaartje gauw weg werd gehaald toen ik de PS3 kocht.
Sony zegt zelf dat bovenstaande pakket beperkt meer leverbaar is en dat het ook niet meer geleverd zal worden... Maar de telefoonmedewerker vond het ook niet netjes dat het productkaartje gauw weg werd gehaald toen ik de PS3 kocht.
NOSIG
Verwijderd
Tja.. je gaat 'n keer op stap/de kroeg in, je bent hetzelfde bedrag kwijt...-RazieL- schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:02:
[...]
Probeer nou maar niet je aankoop goed te praten, je baalt als een stekker van deze "miskoop"
dat is voorkant huis (woonkamer) tot schuifdeur achterzijde huis.Frank J. schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:52:
[...]
Je moet echt je PS3 ff laten nakijken, ik geef toe als ik b.v. friends via de PS3 bekijk dan hoor ik mijn PS3 op 3 meter maar als ik iets met meer volume/drukte bekijk dan hoor ik hem zelfs op die afstand niet meer! 15 meter vind ik echt ver, wat voor een kamer heb je trouwens 15 meter damn dat is hier bijna voorkant huis tot achterkant tuin!
maar eh ben mijn bonnetje en alles kwijtgeraakt met verhuizing dus garantie zal ik wel niet meer krijgen... (heb em wel netjes aangemeld online toen ik em kocht maar ja)
mgs4 weer uitgesteld... woeptie : http://www.konami.jp/topics/2007/1031_1/index-e.html
Je TV kan maximaal 1366 x 768 aan, dus 720p. Dat het beeld volgens jou scherper is lijkt me niet kloppen, wel dat het "kleurrijker" zou zijn. Het beeld wordt door de TV namelijk weer terug gezet naar 720p en dat zou het beeld kunnen verkleuren (AA of een sharpenmask die ze er dan overheen gooien oid).t!n0 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:21:
Ik heb een vraagje, heb al even gegoogled, maar kwam er niet helemaal uit.
Als ik mijn display settings op 720p zet, staat ie daar dan ook op als ik een blu ray film ga kijken?
Ik wil dus graag gamen in 720p, maar blu ray kijken in 1080i. Ik heb een Samsung LE32S81 en het valt me op dat 1080i wat scherper en kleurrijker is dan 720p, maar 720p is weer beter voor PES voor mijn gevoel. Mijn vraag in het kort, kan ik deze resoluties apart instellen, of is het 1 resolutie voor alles?
Ik zou voor de 720p gaan als standaard resolutie.
Verwijderd
@Sysiwan
Ik zal eens kijken woon wel id buurt van Amersfoort.Bedankt!
En die bartsmit actie is overal want ik heb ook een folder gekregen(Apeldoorn)
en ik heb ook een mail gekregen dus.. als nu niet iedereen naar Apeldoorn gaat dan vind ik het goed
Ik zal eens kijken woon wel id buurt van Amersfoort.Bedankt!
En die bartsmit actie is overal want ik heb ook een folder gekregen(Apeldoorn)
en ik heb ook een mail gekregen dus.. als nu niet iedereen naar Apeldoorn gaat dan vind ik het goed

MM Almere heeft er deze week (zal dus gister of maandag zijn geweest, dit weekend waren ze er niet) nog een aantal binnen gekregen. Ik zou even flink doorzeuren want jij hoort gewoon je 2 spellen en je controller te krijgen_Christiaan_ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:07:
Ik kan dit gelukkig ook bevestigen. Ik heb 'm een paar weken terug gehaald bij de MM, nog even vergeleken met andere dozen en ook deze stonden exact zo verpakt: een kartonnen hoes met daarop 'starterspack, 2 games + extra controller' om de werkelijke 60GB doos.scorpie schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:02:
Wat ook kan:
Let op, ik beschuldig niemand van niets, maar zo kan het zijn gelopen. Ik kan evt. foto's maken van de verpakking incl. extra verpakking (met starterspack tekst), want wij bewaren hier altijd alle dozen. (Heb zelfs nog de originele NES + SNES doos enzo)
Er zat verder gewoon een plakbandje erop en klaar. Ben blij om te horen dat het dus ook zo hoorde
hallo jongens, kap is.
Ik werk bij Dixons en zo steekt de vork niet in de steel.
De 60Gb versies die wij nog in de winkel hebben zijn oude voorraad van voor het starterspack.
Niks geen omdozen weghalen + we mogen die spellen niet los verkopen + we lopen dan tegen de lamp tijdens de inventarisatie, onmogelijk.
Mee naar huis nemen is al helemaaaaal geen optie. In mijn filiaal gebeurt dat in ieder geval niet want dat is ten strengste verboden. Mensen die nu bij ons de 60Gb model kopen doen dat omwille de BC, 4 usb's en kaartlezer etc.
Zo, even wat recht gezet. Dus er is niemand opgelicht.
p.s: over dat produktkaartje:
Even een geheimpje tussen ons. we zijn mensen.... we hebben het druk en daardoor wordt er nog wel eens wat vergeten. Toch fijn dat mensen je een beetje gratie verlenen.... maar niet heus
De 60Gb versies die wij nog in de winkel hebben zijn oude voorraad van voor het starterspack.
Niks geen omdozen weghalen + we mogen die spellen niet los verkopen + we lopen dan tegen de lamp tijdens de inventarisatie, onmogelijk.
Mee naar huis nemen is al helemaaaaal geen optie. In mijn filiaal gebeurt dat in ieder geval niet want dat is ten strengste verboden. Mensen die nu bij ons de 60Gb model kopen doen dat omwille de BC, 4 usb's en kaartlezer etc.
Zo, even wat recht gezet. Dus er is niemand opgelicht.
p.s: over dat produktkaartje:
Even een geheimpje tussen ons. we zijn mensen.... we hebben het druk en daardoor wordt er nog wel eens wat vergeten. Toch fijn dat mensen je een beetje gratie verlenen.... maar niet heus

[ Voor 15% gewijzigd door OMD op 31-10-2007 17:58 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Bedankt voor jullie hulp, en Len ook bedankt.
Maar 720p is niet minder op bijvoorbeeld 300 op blu ray te kijken dan op 1080i? Het gaat mij erom of het kwaliteitsverschil dan zichtbaar is bij films.
Maar 720p is niet minder op bijvoorbeeld 300 op blu ray te kijken dan op 1080i? Het gaat mij erom of het kwaliteitsverschil dan zichtbaar is bij films.
Verwijderd
Ik heb er naar gezocht maar kon het niet vinden in dit topic:
Als je de PS3 via HDMI->DVI kabel aansluit op een PC scherm, kan je dan nog analoge audio via de component/scart/whatever aansluiting aansluiten op je speakers?
Mijn PS3 wordt vrijdag geleverd \o/ lang leve personeelskorting
Als je de PS3 via HDMI->DVI kabel aansluit op een PC scherm, kan je dan nog analoge audio via de component/scart/whatever aansluiting aansluiten op je speakers?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2007 18:07 ]
Gewoon terug gaan brengen en vragen om je geld. Daarna even naar de MM en voor 499 een starters kit halen in plaats van een pre launch pakket als ik bovenstaande mag geloven._Christiaan_ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:07:
ik weet dat sony de pakketen heeft uitgebreid voor de eerder geleverde pakketten maar dat is ook al een tijdje geleden.
Ik vind het ook een beetje simpel van de koper om nu achteraf te gaan klagen terwijl je zo ongeveer doodgegooid wordt met folders met beide pakketten erin geadverteerd incl de complete inhoud en prijs. Je kunt ook in de winkel vragen of het pakket wel compleet is met alles. Zo niet dan heb je ook niets teveel betaald want je hebt niet goed rondgekeken of de prijs/kwaliteit/inhoud wel in orde is.
Ff over iets anders
Ik heb nu
Untold Legends - Matige game
Motorstorm - nu ik het doorheb best wel vemakelijke game
Virtua Fighter - is echt voor 1vs1 en heb nu nog alleen gegamed
F1 championship - met alles aan te makkelijk met alles uit te moeilijk, moet ik me echt nog in verdiepen.
Ik wil nog :
- Heavenly Sword (max 30 euro, demo was niet mijn ding maar leek mij ook een verkeerd indruk te geven)
- Oblivion The elders scrols (max 30 euro denk dat het VEEEL te uitgebreid is voor mij)
- Colin McRae Dirt (max 25 euro, omdat ik al 2 andere "race" games heb)
De prijzen zijn wat ik er max voor over heb omdat ik bang ben dat het niet echt mijn spellen zijn.
Waneer zou bjivoorbeeld oblivion in prjis omlaag gaan want het is zo ongeveer een lauchgame en dus toch alweer ff uit. en ik kan er geen demo van vinden
Natuurlijk ga ik wel R&C halen want die demo beviel me wel !
En UT3 (mits er een Capture the flag inzit.)
Welke games hebben jullie nu allemaal in je bezit en welke vind je echt toppers en welke niet.
Ik vind het ook een beetje simpel van de koper om nu achteraf te gaan klagen terwijl je zo ongeveer doodgegooid wordt met folders met beide pakketten erin geadverteerd incl de complete inhoud en prijs. Je kunt ook in de winkel vragen of het pakket wel compleet is met alles. Zo niet dan heb je ook niets teveel betaald want je hebt niet goed rondgekeken of de prijs/kwaliteit/inhoud wel in orde is.
Ff over iets anders
Ik heb nu
Untold Legends - Matige game
Motorstorm - nu ik het doorheb best wel vemakelijke game
Virtua Fighter - is echt voor 1vs1 en heb nu nog alleen gegamed
F1 championship - met alles aan te makkelijk met alles uit te moeilijk, moet ik me echt nog in verdiepen.
Ik wil nog :
- Heavenly Sword (max 30 euro, demo was niet mijn ding maar leek mij ook een verkeerd indruk te geven)
- Oblivion The elders scrols (max 30 euro denk dat het VEEEL te uitgebreid is voor mij)
- Colin McRae Dirt (max 25 euro, omdat ik al 2 andere "race" games heb)
De prijzen zijn wat ik er max voor over heb omdat ik bang ben dat het niet echt mijn spellen zijn.
Waneer zou bjivoorbeeld oblivion in prjis omlaag gaan want het is zo ongeveer een lauchgame en dus toch alweer ff uit. en ik kan er geen demo van vinden
Natuurlijk ga ik wel R&C halen want die demo beviel me wel !
En UT3 (mits er een Capture the flag inzit.)
Welke games hebben jullie nu allemaal in je bezit en welke vind je echt toppers en welke niet.
[ Voor 10% gewijzigd door harley op 31-10-2007 20:41 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Wat is in jouw ogen nu dan een pre launch pakket? Het pakket met die nieuwe starterspack hoes erom heen? Er is verder toch niets anders (dwz 1 doos met daarop de 2 games/extra controller?).Viperke schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:06:
Gewoon terug gaan brengen en vragen om je geld. Daarna even naar de MM en voor 499 een starters kit halen in plaats van een pre launch pakket als ik bovenstaande mag geloven.
Toch vreemd dat ze toen de actie net begon bij bijv Bart smit ze gewoon los de extra controller en game gaven.... En dat deden zo voor zover ik weet ook bij Mediamarkt en andere grote winkels.OMD schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:57:
Verhaal over dat dixons niemand oplicht
Beetje vreemd dus....
Nou ik heb afgelopen week paar nieuwe spellen geprobeert:
Rainbowsix: Vegas gekocht en mijn god wat viel die tegen. Op 1080i is het beeld ontzettend wazig op de een of andere manier. Scaling probleem ofzo. Moest dus de hele tijd wissellen tussen 720P en 1080P wat natuurlijk idioot is.
Dus uiteindelijk maar geruild voor Heavenly Sword en omg wat is dat spel vet. (speciaal de voice acting)
[ Voor 35% gewijzigd door zerokill op 31-10-2007 18:22 ]
Hey kappen nou Vich, jij moet coden met je donder, en kom niet aan met *compilertime* geinVerwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:06:
Ik heb er naar gezocht maar kon het niet vinden in dit topic:
edit:
@hierboven.. waarom zie ik een leeg bericht?
[ Voor 5% gewijzigd door scorpie op 31-10-2007 18:25 ]
Verwijderd
ff offtopic ik las net in een blaadje van megamax in a'doorn dat de samsung 32r82b wordt verkocht voor 600 eurie!
Ik wist niet eens dat het er was. Dat heb ik overgenomen uit de post van die Dixons man. Erg kwalijke zaak trouwens en omdat je in Nederland woont krijg je gewoon meteen je geld terug dus het zal wel met een sisser aflopenInsjaHH schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:12:
[...]
Wat is in jouw ogen nu dan een pre launch pakket? Het pakket met die nieuwe starterspack hoes erom heen? Er is verder toch niets anders (dwz 1 doos met daarop de 2 games/extra controller?).
Ik weet dat dit misschien niet in jouw filiaal gebeurd maar ik moet hier toch wat over kwijt.OMD schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:57:
hallo jongens, kap is.
Als dit dan zo is waarom informeert men de klant dan niet hierin? 499 is de prijs voor het starterspack dus NIET alleen de 60GB PS3. Zelfde met de 40GB je dient de klant erover te informeren dat deze anders is dan de 60GB versie, toch komt het voor dat verkopers hun mond dichthouden hierover. Jullie kunnen me mooi wat met de mooie gladde verkoop praatjes maar dit soort geintjes is dus waarom IK niet meer in de winkel koop.
@Christiaan dont take NO for an awnser, jij koopt een product wat niet compleet is zoals dit vanuit Sony geregeld wordt!
ontopic: warhawk patch laat lekker op zich wachten! Ik begin me er persoonlijk erg aan te ergeren zo ondertussen....
[ Voor 30% gewijzigd door Falcon Heavy op 31-10-2007 18:39 ]
Mensen die nu bij jullie een 60GB PS3 kopen mag je wel even informeren dat ze elders 2 gratis games en een extra controller krijgen.OMD schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:57:
Mensen die nu bij ons de 60Gb model kopen doen dat omwille de BC, 4 usb's en kaartlezer etc.
edit; wat hierboven staat dus.
[ Voor 4% gewijzigd door AM-PM op 31-10-2007 18:47 ]
dingen zijn niet zo heel makkelijk meer te krijgen en ik vertel het er inderdaad altijd bij. Kan me niet voorstellen dat een collega dat niet heeft gedaan maar goed.
@ Zero Kill:
dat is vreemd ja, als het in mijn winkel zou gebeuren zou ik het niet goedkeuren, dat kost klauwen met geld
En gewoon je geld terugvragen, als het binnen 8 dagen is is het geen probleem. Wordt waarschijnlijk op je rekening gestort.
Of ze nog ergens te krijgen zijn, tsja... goed zoeken.
@ Zero Kill:
dat is vreemd ja, als het in mijn winkel zou gebeuren zou ik het niet goedkeuren, dat kost klauwen met geld
En gewoon je geld terugvragen, als het binnen 8 dagen is is het geen probleem. Wordt waarschijnlijk op je rekening gestort.
Er is trouwens niets gelogen... Dingen worden niet meer geleverd. Verkoper treft geen blaam.Ons huishouden is sinds kort ook in het bezit van een PS3 60gig
Wel jammer dat de extra controller en de games er niet meer bij worden geleverd.
Of ze nog ergens te krijgen zijn, tsja... goed zoeken.
[ Voor 27% gewijzigd door OMD op 31-10-2007 18:58 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Is die patch zo erg nodig dan?Frank J. schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:32:
[...]
ontopic: warhawk patch laat lekker op zich wachten! Ik begin me er persoonlijk erg aan te ergeren zo ondertussen....
is het ondertussen zo dat echt op elke server gecheat wordt ofzo? Hm ik moet warhawk ook maar weer een keertje opstarten
Maar allereerst King Bohan verslaan
Verwijderd
PLAYLOGIC WORKING ON NEW PLAYSTATION 3 IP31
Oct
Playlogic today told MCV that they are starting work on a brand new IP for the PlayStation 3 at their Netherlands development house. They say it’s early in development, so don’t expect much soon, but its something to look out for in the future. They also expressed their hopes to step up their presence in the UK working along side SCEE.
Here’s what executive VP Rogier Smit told MCV earlier.
“A team at our in-house development studio called Playlogic Game Factory in Breda recently started working on a new IP,” he said. “It is still early in development, but looks very promising and we expect it to turn into a great game.”
“The UK is a very important market for us. Our recent releases such as Infernal, Ancient Wars: Sparta, Xyanide Resurrection and Obscure II have all performed well and we plan to release even more titles in the future.”
Oct
Playlogic today told MCV that they are starting work on a brand new IP for the PlayStation 3 at their Netherlands development house. They say it’s early in development, so don’t expect much soon, but its something to look out for in the future. They also expressed their hopes to step up their presence in the UK working along side SCEE.
Here’s what executive VP Rogier Smit told MCV earlier.
“A team at our in-house development studio called Playlogic Game Factory in Breda recently started working on a new IP,” he said. “It is still early in development, but looks very promising and we expect it to turn into a great game.”
“The UK is a very important market for us. Our recent releases such as Infernal, Ancient Wars: Sparta, Xyanide Resurrection and Obscure II have all performed well and we plan to release even more titles in the future.”
Nee het is niet het cheaten (tank glitch) wat gefixt wordt in 1.1 maar de connectie problemen en stats. Cheat e.d.(wat geen groot probleem is trouwens ) komt in v1.2. Maar damn het spel is al 2 - 2,5 maand uit en nogsteeds geen fix ervoor?zerokill schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:59:
[...]
Is die patch zo erg nodig dan?
is het ondertussen zo dat echt op elke server gecheat wordt ofzo? Hm ik moet warhawk ook maar weer een keertje opstarten
Maar allereerst King Bohan verslaan
[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 31-10-2007 19:12 ]
Verwijderd
Als je nog een goede zoekt met alles erop en dr an www.consoleshop.nl_Christiaan_ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:59:
Ons huishouden is sinds kort ook in het bezit van een PS3 60gig en een full-HD tv
Verwijderd
Klopt, spel valt mij beeld technisch ook ontzettend tegen. De game is erg donker en wazig. Spelen met de beeldinstellingen heeft geen verbetering laten zien. Als ik het spel op beeldkwaliteit zou vergelijken met Resistance: Fall of man dan krijgt RFOM het cijfer 9 en Rainbowsix cijfer 3... Maar misschien moet ik deze twee spellen wel niet met elkaar vergelijken...zerokill schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:20:
[...]Rainbowsix: Vegas gekocht en mijn god wat viel die tegen. Op 1080i is het beeld ontzettend wazig op de een of andere manier. Scaling probleem ofzo. Moest dus de hele tijd wissellen tussen 720P en 1080P wat natuurlijk idioot is.
Vooralsnog is Rainbowsix: Vegas mijn eerste PS3 miskoop...
Dus, iemand interesse???
Als je RB6 op 720p speelt en je vergelijkt hem dan grafisch met R:FOM dan kun je nooit een 3 qua beeld geven en een 9 aan R:FOM. Dat lijkt me in ieder geval...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Toen ik voor het eerst het casino binnen kwam schrok ik gewoon. Ik had echt verwacht dat alles mooi fel zou oplichten zoals in de 360 versie maar alles zag er zo enorm lelijk uit. Zelfs de framerate is om te janken. Dit geld trouwens voor 720PVerwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:16:
[...]
Klopt, spel valt mij beeld technisch ook ontzettend tegen. De game is erg donker en wazig. Spelen met de beeldinstellingen heeft geen verbetering laten zien. Als ik het spel op beeldkwaliteit zou vergelijken met Resistance: Fall of man dan krijgt RFOM het cijfer 9 en Rainbowsix cijfer 3... Maar misschien moet ik deze twee spellen wel niet met elkaar vergelijken...
Vooralsnog is Rainbowsix: Vegas mijn eerste PS3 miskoop...
Dus, iemand interesse???
Ik zat echt te twijfelen tussen RFOM en Vegas maar na het spelen van de demo van RFOM leek het me toch niet echt mijn game. Nu Heavenly Sword en die bevalt erg goed
Ja ik denk alleen niet dat ik 100% de originele verpakking nog heb zodat ik hem kan ruilen.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:08:
[...]
Als je nog een goede zoekt met alles erop en dr an www.consoleshop.nl
NOSIG
Verwijderd
Dat snap ik niet_Christiaan_ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:45:
[...]
Ja ik denk alleen niet dat ik 100% de originele verpakking nog heb zodat ik hem kan ruilen.
Verwijderd
Klopt, vergelijking is inderdaad niet reëel. Maar ik moet echt eerlijk toegeven dat het verschil wel ontzettend groot is... Ik speel RB6 dus echt helemaal niet meer want alle andere games laten namelijk wel een mooi (lees: acceptabel/goed) beeld zien...Sandyman538 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:37:
Als je RB6 op 720p speelt en je vergelijkt hem dan grafisch met R:FOM dan kun je nooit een 3 qua beeld geven en een 9 aan R:FOM. Dat lijkt me in ieder geval...
Ik bedoel je kan het product niet omruilen als je het niet in de originele verpakking teruggeeft. Heb je die verpakking niet meer of onvolledig? --> kan niet ruilen.
NOSIG
Ik wil mijne wel ruilen voor een controller_Christiaan_ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:56:
[...]
Ik bedoel je kan het product niet omruilen als je het niet in de originele verpakking teruggeeft. Heb je die verpakking niet meer of onvolledig? --> kan niet ruilen.

Wel een lelijke actie van dixons, maar had je zelf niet ff wat informatie van te voren kunnen verzamelen? Hopelijk krijg je je geld nog terug, en dan lekker bij de bart smit met 15% korting kopen
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Heerlijk Nederland...Arm1n schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:16:
[...]
Ik wil mijne wel ruilen voor een controller![]()
Wel een lelijke actie van dixons, maar had je zelf niet ff wat informatie van te voren kunnen verzamelen? Hopelijk krijg je je geld nog terug, en dan lekker bij de bart smit met 15% korting kopen
Geen vooronderzoek en gewoon blind van uitgaan dat het aan Dixons ligt.
Ligt ALTIJD aan een ander...
Er wordt zelfs gezegd dat andere winkels ook geen starterpacks meer leveren. Dus wat is nou een lelijke aktie? Dat Dixons de waarheid spreekt, dat er geen starterpacks meer worden geleverd?
Maar als er wat is wordt er wel verwacht dat er service wordt geleverd en verder maar zeiken.
[ Voor 3% gewijzigd door OMD op 31-10-2007 20:31 ]
Dit topic is gesloten.