Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.347 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:10

OMD

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:00:
ik hoop dat iemand mij kan helpen

heeft iemand de 40 Gb versie?
Zijn er al foto's van de verschillen tussen de 60Gb en 40 Gb uitvoering

Hoeveel Gb is er vrij op de 40 Gb uitvoering?
Wat is het werkelijke stroomverbruik van de 40 Gb uitvoering
Heeft iemand dit toevallig gemeten?

Klopt het dat er nog steeds de oude 90nm chip in de 40 Gb uitvoering zit ipv een 65nm chip.

ik wil de playstation vooral vanwege de Blu-ray kopen.
Dit is gewoon de goedkoopste Blu-ray speler die er is.

ik heb een Sony Blu-ray speler gekocht , maar ook weer zo snel mogelijk terug gebracht.
Ik had de duurste sony BDP-S500 blu-ray speler.

het inladen van een blu-ray schijf duurde 3 minuten.
het inladen van een mp3-dvd duurde : ja echt 9 minuten.
niet doorheen te komen.
Maar zag er wel heel erg mooi uit.
Nu zit ik aan de ps3 te denken.
hoe snel is de PS3 met inladen?

ik heb een avchd camcorder.
kan ik dit ook via de usb aansluiting / cardreader afspelen?
Dit lukt wel met de ingebouwde cardreaders in de 60 Gb , maar het stroom verbruik vind ik hiervan te hoog.

Is de 40Gb ps3 inderdaad stiller dan de 60 Gb ps3

ook zit ik naar de Blu-ray profile te kijken
nu hebben nog alle spelers 1.0, en komt de 1.1 eraan.
volgend jaar komt 2.0 uit.
Dit is met een blu-ray speler niet software matig op te waarderen.
Kan dit met de PS3 wel gewoon?

Graag advies,
Wat kan je beter doen .gewoon een Blu-ray speler kopen, of toch een ps3

graag advies wat te doen
bedankt alvast
vreemd, heb je denk een gaar apparaat gehad met die BDP-S500. Ding doet wat ie moet doen...

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:03:
[...]

jammer , dan zou het helemaal mooi zijn geweest.
Zou het veel uitmaken om een paar maanden te wachten op de 45NM uitvoering in verbruik?
sorry
65nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
[...]

Zou het veel uitmaken om een paar maanden te wachten op de 45NM uitvoering in verbruik?
Je kan ook op de PS4 wachten! Dan gebruik je tot dan ook geen stroom, helemaal voordelig :)

Ligt er natuurlijk aan of je nu wil gamen of later. Zoveel zal het ook niet uitmaken, je kan altijd nu eentje kopen en als de 45nm uit is je oude verkopen en de 45nm kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
[...]

Verbuik zal nog iets omlaag gaan dan. Hoeveel durf ik niet te zeggen. Maar de 40gb is al stiller dan de 60gb terwijl die al vrij stil is. Warmte en geluidsproductie hebben ze goed onder controle. luister maar eens naar een X doos 360.

Voordeel is wel dat de productiekosten omlaag gaan en daardoor ook de consumentenprijs.
Maar als je die aanbieding bekijkt van Bart Smit dan heb je een leuke BR speler voor weinig geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:06:
[...]

vreemd, heb je denk een gaar apparaat gehad met die BDP-S500. Ding doet wat ie moet doen...
Nee,dit schijnt normaal te zijn voor een standaard bluray speler
kijk hier maar eens
http://reviews.cnet.com/v...31243.html?tag=prod.txt.1

nee, ik wil niet wachten op een ps4, ik wil een goede blutay speler waar ik mijn eigen gemaakte HD video bestanden op kan bekijken.
vandaar de vraag of je op de usb ingangen een cardreader kan aansluiten.
AVCHD wordt op een SD kaartje geschreven.
Dus kan ik misschien rechtstreeks via de usb ingang mijn filmpjes in HD bekijken.
De 60 Gb versie is geen optie , die gebruikt te veel , wordt bloedheet en maakt best wel veel geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:53
Waar is de PS3 (40gb) nu het goedkoopst te verkrijgen? Mediamarkt en Makro is die nu te verkrijgen voor 379,-

Ik las iets over Bartsmit.nl en dinsdagavond en 15%. Waar staat dar verhaal precies want als ik op de site van Bart S. zit zie ik dit zo snel niet?edit: gevonden: http://nieuwsbrief.bartsmit.com/

Is dit elke dinsdag trouwens.?

Andere tips ook welkom.

[ Voor 12% gewijzigd door supercop7373 op 04-11-2007 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercop7373 schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:27:
Waar is de PS3 (40gb) nu het goedkoopst te verkrijgen? Mediamarkt en Makro is die nu te verkrijgen voor 379,-

Ik las iets over Bartsmit.nl en dinsdagavond en 15%. Waar staat dar verhaal precies wat als ik op de site van Bart S. zit zie ik dit zo snel niet?

Andere tips ook welkom.
zie hier

http://www.bartsmit.com/folders/showBrowseFolder4407.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:53
is dit elke dinsdag? of alleen 06-11-2007. Geldt neem ik aan ook op spellen, alleen ben ik benieuwd of die 15% op de webshopprijs geldt of de adviesprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:21:
[...]

Nee,dit schijnt normaal te zijn voor een standaard bluray speler
kijk hier maar eens
http://reviews.cnet.com/v...31243.html?tag=prod.txt.1

nee, ik wil niet wachten op een ps4, ik wil een goede blutay speler waar ik mijn eigen gemaakte HD video bestanden op kan bekijken.
vandaar de vraag of je op de usb ingangen een cardreader kan aansluiten.
AVCHD wordt op een SD kaartje geschreven.
Dus kan ik misschien rechtstreeks via de usb ingang mijn filmpjes in HD bekijken.
De 60 Gb versie is geen optie , die gebruikt te veel , wordt bloedheet en maakt best wel veel geluid.
Je linkje doet het niet. Er staat nog wat op de 3 puntjes.

Oja en voor de mensen die de PS3 kopen vanwege z'n bluray speler: je kan beter wachten op de bluray writers. De PS3 geen bluray's schrijven. Nog ff wachten en de bluray writers zijn wat meer mainstream en misschien net zo duur als de PS3.

[ Voor 13% gewijzigd door _Christiaan_ op 04-11-2007 21:43 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:40:
[...]

Oja en voor de mensen die de PS3 kopen vanwege z'n bluray speler: je kan beter wachten op de bluray writers. De PS3 geen bluray's schrijven. Nog ff wachten en de bluray writers zijn wat meer mainstream en misschien net zo duur als de PS3.
waar heb je nou over ? liever blu ray writers kopen en geen ps3 ? |:( |:(

zie je het verschil niet ofzo ? waar slaat het op ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

http://reviews.cnet.com/v...4505-6463_7-32331243.html

zo moet het wel werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
stroomverbruik verhaal...
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:01:
is het mogelijk voor iemand om dit eerder te doen
ik wil anders dinsdag ook een ps3 40Gb versie aan te schaffen
omdat voor mij de blu-ray de belangrijkste optie is , is het energieverbruik gewoon heel erg belangrijk.
Als dit echt meent ben je voor mij echt een ongelooflijke mierenneuker... Alsof je die paar wattages werkelijk gaat missen voor die twee Blu-Ray of DVD films die je per week gaat bekijken...
Een tweede belangrijke optie is om te weten of je een externe cardreader eraan kan hangen
weet iemand dit?
ja, kan gewoon via de USB aansluiting aangesloten worden
[quote]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Oja en voor de mensen die de PS3 kopen vanwege z'n bluray speler: je kan beter wachten op de bluray writers. De PS3 kan geen bluray's branden. Nog ff wachten en de bluray writers zijn wat meer mainstream en misschien net zo duur als de PS3.
Ja dan zijn we echter alweer een jaartje of wat verder, dan zit je echter wel een jaartje zonder Blu-Ray spelert. Daarbij kan die toekomstige Blu-Ray brander helemaal niks met PS3 spelletjes laat dat nou net een leuke feature zijn van de PS3.

Oja voor mensen die een nieuwe Ford Mondeo will kopen, ja kan beter ff wavjten op de facelift van eind volgend jaar. Ook komt er halverwege volgend jaar vast wel een update op de nieuwste Plasma TV van (voeg hier een merk in) want die is vat beter dan het nieuwe model van nu....

zo kan je nog wel ff doorgaan.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:53
Moest in nieuw topic...

[ Voor 95% gewijzigd door Dr. Strangelove op 04-11-2007 22:21 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verplaatst naar nieuw topic

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

ymmv schreef op zondag 04 november 2007 @ 18:23:
[...]

De PS3 is daar heel snel mee. Het laden van Pirates of the Caribbean kan op een gewone Blu-Ray-speler door de Java-menu's zelfs een paar minuten duren, de PS3 doet dat in tien seconden.

[...]

40GB PS3 is zover bekend idd stiller.

[...]

De PS3's firmware is te upgraden. Binnenkort komt v2.0 uit en de verwachting is dat de PS3 dan ook Blu-Ray profile 2.0 gaat ondersteunen. De Cell CPU heeft geen enkele moeite met meerdere video streams, heeft 40GB HD ruimte dus veel meer dan de verplichte 1GB lokale opslagruimte plus de voor profile 2.0 verplichte internetaansluiting. In tegenstelling tot losse hw-spelers die meestal net zo lang ondersteund worden tot het volgende model een jaar later uitkomt, zal de PS3 nog jarenlang updates krijgen. Wat dat betreft is het een toekomstzekere koop.
Ben hier helemaal eens mee, het is een snelle blu-ray speler die geen moeite heeft met laden! Hij is still en goedkoper dan vele blu-ray spelers. Misschien dat een aantal blu-ray spelers stiller zijn maar die hebben dan vaak wel weer een lange laadtijd.

Persoonlijk denk ik dat het geheugen (256Mbyte) en de hardeschijf (cache) ervoor zorgt dat het ook zo'n goede blu-ray speler is zeker als je de PS3 remote bezit. en natuurlijk de firmware updates die vaker komen dan firmware updates for HD materiaal spelers, die zijn vaak niet zoals de "divx spelers" lekker laat met updates. Zit je weer 6 weken te wachten totdat de belangrijke update erdoor is.

Zal wel te maken hebben dat zodra de speler verkocht aan je is ze er niets meer aan verdienen zodat support lage prioriteit heeft!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

EfBe schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:02:
Ik heb gewoon zo'n grote stekkerdoos met schakelaar voor TV en Playstation, aangezien TV niet hard uit kan. schakelaar om, tv aan + playstation aan, klaar? dan playstation uit, tv uit en schakelaar om. Klaar.
Bingo, mijn televisie + dvd spelers zitten op een "subgroep" (stekkerdoos met schakelaar). En hetzelfde geld voor mijn playstation 3 en mijn computer omdat ze samen een TFT scherm moeten delen. Moet alles uit, een schakelaar en je bent klaar!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:16
Zosas schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:05:
[...]

Wat zal het qua stroomverbruik schelen op de jaarrekening? :? (nihil)

Ik ga voor de 40gb versie want:
1. hij hoeft niet Backwards Compatible te zijn... weg met de oude games!
2. Met 2 kinderen kom ik niet vaak aan gamen toe, laat staan met z'n tweeen, dus 1 controller volstaat voorlopig.
3. De "gratis" spellen bij de 60GB spreken mij absoluut niet aan, plus ik kan die altijd lenen van een familielid die ze wel heeft.
4. 40gb of 60gb capaciteit, tja, ik weet niet wat ik met die 20 extra gb extra moet gaan doen. Ik ga er voornamelijk op gamen.

Al met al vind ik het dus zonde om extra geld te betalen voor features die ik niet of nauwelijks ga gebruiken, dan koop ik liever een extra game die ik wel leuk vind.

Aanstaande dinsdag koop ik ook dus een PS3 (40gb)!
Ja, maar ik had nog een PS3 + 1 controller (geen games) via next-level kunnen verkrijgen voor de prijs van een 40giger (399 Euro). Kijk dan wil ik wel een keuze maken en voor de 60Gb gaan. Kan mijn dochter van 4jr nog d'r PS2 Barbie spel blijven spelen, want mijn oude PS2 console heb ik verpatst voor 75 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien we al weer over de 1000 posts heen zijn kan er weer verdergegaan worden in een nieuw dell alhier: Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 13
Startpost wederom (netjes) verzorgd door Arx.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.