Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.350 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:39:
[...]

GT4 (20 euro) Ik heb er ernstig veel plezier van...
Werkt ie goed op de PS3? Heb hem net voor de GT5P demo aan een vriend gegeven met een PS2, na GT5P gelijk weer helemaal hooked... slim! :+

Nieuwe video '“Gran Turismo 5 Prologue” Ferrari F430 Replay Movie'. Zonder jags!

http://www.gran-turismo.com/en/movie/d1386.html

[ Voor 16% gewijzigd door tex5 op 02-11-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:52
Ja GT4 op ps3 werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Natuurlijk alleen indien je de 60Gb versie hebt met B.C. GT4 werkt niet op de 40Gb versie.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
zoo nog maar een paar daagjes voor ik mn PS3 heb :) :) net Fifa 08 vast gekocht + een HDMI naar DVI kabeltje. Hoe kan ik nou het beste mijn geluid uit mn ps toveren?! zit er een tulpaansluiting achterop oid?! en dan een tulp naar jack kabel aansluiten!?

thnx alvast!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Chrasher schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:32:
Natuurlijk alleen indien je de 60Gb versie hebt met B.C. GT4 werkt niet op de 40Gb versie.
Nou natuurlijk! Niet alle PS2 games zijn volledig compatible met de BC in de 60GB versie toch?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Rosmalen schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:35:
zoo nog maar een paar daagjes voor ik mn PS3 heb :) :) net Fifa 08 vast gekocht + een HDMI naar DVI kabeltje. Hoe kan ik nou het beste mijn geluid uit mn ps toveren?! zit er een tulpaansluiting achterop oid?! en dan een tulp naar jack kabel aansluiten!?

thnx alvast!
Optical! Tulps are so 1999!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is iemand al met fifa 07 online geweest op zn ps3?
krijg em bij mij niet aan de praat, terwijl ik mn andere ps2 spellen we lonline krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Nieuws: 40GB PS3 bevat geen 65nm chip
http://ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=7773

Mijn keuzeprobleem ook mooi opgelost :)

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

hoe kom ik eigenlijk in die japanse store zodat ik die GT5 demo kan downloaden?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:22

Maximus

There is no substitute

zoals in het topic genoemd is:

een japanse account maken waar genoeg walkthroughs van zijn :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

tex5 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:36:
[...]

Als je maar een simpele stereo hebt dan zijn Tulps zeker niet slecht. En met een standaard stereo omzetter voor tulp aansluiting heb je toch lekker Stereo geluid.

Ja optical is beter, maar een versterker en boxen set start vanaf 300-400 euro. Daaronder is het allemaal Tulp of RCA!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:14
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:14:
Hmm, ik kan ineens geen Warhawk meer spelen. Twee weken geleden voor € 29,99 in de Store gedownload en vandaag kreeg ik ineens bij het opstarten van de game dat ik iets moest downloaden. Dit heb ik gedaan en vanaf dat moment kan ik geen Warhawk meer spelen (geen toegang)... Lekker dan... En nu? Iemand ook al ervaring mee?
Als je Warhawk verwijderen en opnieuw downloaden uit de store en daarna de patch installeren.
Als je vanmiddag de patch geinstalleerd hebt en je daarna bij opstarten de foutmelding kreeg dat je niet geauthoriseerd was is dit helaas de enige oplossing. Ze hadden bij Incognito een of andere brakke patch uitgebracht die de eigendomsrechten bij EU spelers wegnam ofzo, verdient niet bepaald de schoonheidsprijs maar goed...
Voor spelers die nog moeten updaten is het gefixed btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:16
hesr schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:47:

Dat is mooi! Want Disndag 5uur ga ik een 60GB PS3 bij Bart Smit kopen!! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Melniek schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:57:
[...]

Als je Warhawk verwijderen en opnieuw downloaden uit de store en daarna de patch installeren.
Als je vanmiddag de patch geinstalleerd hebt en je daarna bij opstarten de foutmelding kreeg dat je niet geauthoriseerd was is dit helaas de enige oplossing. Ze hadden bij Incognito een of andere brakke patch uitgebracht die de eigendomsrechten bij EU spelers wegnam ofzo, verdient niet bepaald de schoonheidsprijs maar goed...
Voor spelers die nog moeten updaten is het gefixed btw.
Doet me denken aan motorstorm geloof of, patch 1.2 ofzo als je die niet installeerde voordat je de gratis "timetrial" downloade dan was je ook de pineut. Dan moest je de update file verwijderen en alles opnieuw downloaden JOY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

hesr schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:47:

Al die tegenstrijdige berichten. Daar word je toch knettergek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Dr. Strangelove schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:15:
[...]

Klinkt op zich goed. Het 'kunnen' is puur administratief en afhankelijke van de welwillendheid, die controller en de spellen kunnen ze wel krijgen :)

Ik hoop voor je dat ze een beetje flexibel zijn, kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dat niet zijn in dit geval.
Let's hope for the best... In het weekend zullen ze wel geen e-mails beantwoorden dus ik hoor ergens volgende week toch wel of ik voor het pretpakket in aanmerking kom.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Heej allemaal,

Heb net me PS3 aangesloten. Als eerst de demo van CMR Dirt gedownload, die ongelofelijk tegenviel. Qua graphics en performance nog slechter dan Xbox360 IMO. Daarna heb ik de GT5 demo gedownload die alles direct weer goedmaakte _/-\o_ Echter hoop ik echt dat de “+”boompjes nog worden vervangen.. Dit kan gewoon ECHT ECHT niet meer. Als 3d artist weet ik dat dit ook nergens voor nodig is. En ook het platte publiek moet anders… Maar echt, de auto's en vooral de reflecties/DOF/MB zijn echt ontzettend gaaf gedaan.

Verder valt het mee een piep klein beetje tegen dat de PS3 niet AAS. Maarja... kan niet alles hebben he ;) Maar me algemene indruk is positief over de PS3 en kijk vooral uit naar GT5 (eigenlijk de enige reden dat ik de PS3 aan heb geschaft). Wat is trouwens de huidige release date? las ergens maart 2008? klopt dat nog?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de omgeving er ontzettend slecht uitzien en hoop dat ze in het uiteindelijke spel de omgevingen ook zo mooi maken als de auto's.
ElmarNieser schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:03:
Heej allemaal,

Heb net me PS3 aangesloten. Als eerst de demo van CMR Dirt gedownload, die ongelofelijk tegenviel. Qua graphics en performance nog slechter dan Xbox360 IMO. Daarna heb ik de GT5 demo gedownload die alles direct weer goedmaakte _/-\o_ Echter hoop ik echt dat de “+”boompjes nog worden vervangen.. Dit kan gewoon ECHT ECHT niet meer. Als 3d artist weet ik dat dit ook nergens voor nodig is. En ook het platte publiek moet anders… Maar echt, de auto's en vooral de reflecties/DOF/MB zijn echt ontzettend gaaf gedaan.

Verder valt het mee een piep klein beetje tegen dat de PS3 niet AAS. Maarja... kan niet alles hebben he ;) Maar me algemene indruk is positief over de PS3 en kijk vooral uit naar GT5 (eigenlijk de enige reden dat ik de PS3 aan heb geschaft). Wat is trouwens de huidige release date? las ergens maart 2008? klopt dat nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
ElmarNieser schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:03:
Maar me algemene indruk is positief over de PS3 en kijk vooral uit naar GT5 (eigenlijk de enige reden dat ik de PS3 aan heb geschaft). Wat is trouwens de huidige release date? las ergens maart 2008? klopt dat nog?
In maart 2008 komt als het goed is GT5 Prologue uit. Dat spel is eigenlijk een soort van voorproefje van wat we van GT5 mogen verwachten. Wanneer GT5 uitkomt weet ik niet...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:39
Jammer dat de 40GB geen 65nm is. Maar klopt het dat de 40GB minder verbruikt nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:52
Kimo schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:26:
Jammer dat de 40GB geen 65nm is. Maar klopt het dat de 40GB minder verbruikt nog wel?
Het is toch de proc op 65nm die voor daling verbruik zorgt? Als die er niet in zit lijkt het me sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
ceelcoumans schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:47:
[...]

Het is toch de proc op 65nm die voor daling verbruik zorgt? Als die er niet in zit lijkt het me sterk...
Damm hier zou ik toch wel uitsluitsel over willen krijgen...anders wacht ik ook nog even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Het verbruik is wel 60w omlaag maar het is nog geen 65nm. http://www.heise.de/newsticker/meldung/98380/from/rss09

Best knap van sony. Ben benieuwd hoeveel het verbruik nog omlaag gaat met die 65nm chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Kimo schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 02:41:
Het verbruik is wel 60w omlaag maar het is nog geen 65nm. http://www.heise.de/newsticker/meldung/98380/from/rss09

Best knap van sony. Ben benieuwd hoeveel het verbruik nog omlaag gaat met die 65nm chip.
Ja ben echt benieuwd. Zit me nu af te vragen of ik nog niet even moet wachten..Kan dinsdag de 40gb voor 339 bij smart-smit halen..

Vraag me af wat de prijzen van de 40gb (en nieuwe 65nm series gaan kosten ongeveer)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07
Qua graphics en performance nog slechter dan Xbox360 IMO.
Qua performance vond ik hem prima lopen, en qua graphics was het niet slecht, maar ik hoor van verschillende kanten dat zo'n beetje alle non-exclusives er beter uitzien op de PS3 dan op de 360. Klopt dit? Het kan natuurlijk dat de PS3 versies ports zijn.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 08:15:
[...]

Qua performance vond ik hem prima lopen, en qua graphics was het niet slecht, maar ik hoor van verschillende kanten dat zo'n beetje alle non-exclusives er beter uitzien op de PS3 dan op de 360. Klopt dit? Het kan natuurlijk dat de PS3 versies ports zijn.
Ik heb geen ervaring met de x360 versie van DiRT, maar ik dacht dat de meeste mensen het er wel over eens waren dat de PS3 versie beter loopt. De meeste review cijfers zijn ook hoger voor de PS3 versie en vaak geeft men specifiek nog even het verschil aan;
With regards to the PlayStation 3 version of the game, Codemasters has taken the extra time since the Xbox 360 release to tighten up the graphics code a bit, resulting in an overall smoother driving experience. Much of the slowdown found in the 360 game is gone, thankfully.
bron: http://ps3.ign.com/articles/818/818371p2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
ToFast schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 02:51:
[...]

Ja ben echt benieuwd. Zit me nu af te vragen of ik nog niet even moet wachten..Kan dinsdag de 40gb voor 339 bij smart-smit halen..

Vraag me af wat de prijzen van de 40gb (en nieuwe 65nm series gaan kosten ongeveer)..
Wat zal het qua stroomverbruik schelen op de jaarrekening? :? (nihil)

Ik ga voor de 40gb versie want:
1. hij hoeft niet Backwards Compatible te zijn... weg met de oude games!
2. Met 2 kinderen kom ik niet vaak aan gamen toe, laat staan met z'n tweeen, dus 1 controller volstaat voorlopig.
3. De "gratis" spellen bij de 60GB spreken mij absoluut niet aan, plus ik kan die altijd lenen van een familielid die ze wel heeft.
4. 40gb of 60gb capaciteit, tja, ik weet niet wat ik met die 20 extra gb extra moet gaan doen. Ik ga er voornamelijk op gamen.

Al met al vind ik het dus zonde om extra geld te betalen voor features die ik niet of nauwelijks ga gebruiken, dan koop ik liever een extra game die ik wel leuk vind.

Aanstaande dinsdag koop ik ook dus een PS3 (40gb)!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 05-09 13:09
Zosas schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:05:
[...]

Wat zal het qua stroomverbruik schelen op de jaarrekening? :? (nihil)

Ik ga voor de 40gb versie want:
1. hij hoeft niet Backwards Compatible te zijn... weg met de oude games!
2. Met 2 kinderen kom ik niet vaak aan gamen toe, laat staan met z'n tweeen, dus 1 controller volstaat voorlopig.
3. De "gratis" spellen bij de 60GB spreken mij absoluut niet aan, plus ik kan die altijd lenen van een familielid die ze wel heeft.
4. 40gb of 60gb capaciteit, tja, ik weet niet wat ik met die 20 extra gb extra moet gaan doen. Ik ga er voornamelijk op gamen.

Al met al vind ik het dus zonde om extra geld te betalen voor features die ik niet of nauwelijks ga gebruiken, dan koop ik liever een extra game die ik wel leuk vind.

Aanstaande dinsdag koop ik ook dus een PS3 (40gb)!
Voor de continu gamers is die 60 Watt wellicht een hoop, maar voor 9 van de 10 is het idd niet het verschil waar je je door moet laten leiden.

Voor mij was de BC juist wel interessant juist vanwege de kinderen. Er zijn een aantal goedkope ps2 spellen speciaal voor kinderen. Dora bijvoorbeeld. (kinderen zijn 2 en 4 jaar, dus vroeg of laat willen ze ook :) )

De pack brengt je gewoon meteen lekker op weg. Ook als je in je uppie gamed. Is de ene leeg, pak je de ander terwijl de eerste aan het opladen is ;) Luxe ik weet het.

En de cardreader vind ik leuk om een SD en CF kaart met een stapel foto's in te doen. hebben we meteen een fotoalbum.

Het is heel persoonlijk, maar met die 40GB versie heb je ook geen slechte, het is maar net of je extra wilt betalen voor de cardreader en BC (die paar extra USB is niet eens een punt.)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basset schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:49:
[...]

Voor mij was de BC juist wel interessant juist vanwege de kinderen. Er zijn een aantal goedkope ps2 spellen speciaal voor kinderen. Dora bijvoorbeeld. (kinderen zijn 2 en 4 jaar, dus vroeg of laat willen ze ook :) )
Yep, 't zelfde hier. Ik heb nog een reeks PS2 games die ik nog wil spelen, maar ik heb geen PS2 meer(ik had er destijds eentje geleend van m'n werk voor een bepaalde tijd). Een PS2 kost me meer dan wat ik extra betaal voor de 60GB versie en bij die laatste krijg je dan ook heel wat meer opties, dus voor mij was de keuze snel gemaakt.
Het is heel persoonlijk, maar met die 40GB versie heb je ook geen slechte, het is maar net of je extra wilt betalen voor de cardreader en BC (die paar extra USB is niet eens een punt.)
Sowieso helpen die 2 games en extra controller ook wel imo ... die extra controller kopen de meeste mensen uiteindelijk toch denk ik en dan is't prijsverschil ineens een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn Ps3 versie van Pro Evolution Stotter 08 verkocht op zwarte marktplaats, blij dat ik hem kwijt ben. :w
Update/patch of niet, Konami kan van mij de ........ krijgen. :r
Dan maar een jaartje Fifa spelen. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:07
Na al die verhalen ga ik PES demo niet eens installeren. En toch he, zullen de makers van de game het spel veeeel verkopen.. Waarom? Alleen om de naam.
Mijn 1e apart gekochte game apart van Warhawk gaat COD worden. Volgende week ren ik naar de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20

S2S

Als het goed is krijg ik vandaag of Maandag (hoop vandaag) mijn PS3 terug van Sony :)
Duurd wel iets langer dan terug van MS, maar Sony stuurt wel netjes een emailtje dat hij verstuurd was, en dat doet MS niet volgens mij.

Ga ik mooi GT:HDp downen.

[ Voor 38% gewijzigd door S2S op 03-11-2007 12:34 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Ik had de demo geinstalleerd en die liep bij het laden van de eerste wedstrijd meteen vast, heb hem toen maar weer verwijderd, heb geen zin in die onzin. Zo erg boeien voetbalgames mij toch niet.

Ik heb COD gepreorderd, wilde AC eerst ook doen, maar ben toch teveel gaan twijfelen. Wil eerst de reviews afwachten, nadat ik geluiden had gehoord dat er nogal veel voor je wordt gedaan en ook het futuristische aspect spreekt mij niet bepaald aan. Ik vind niet dat het past bij het thema zoals ik dacht dat Assasins Creed zou gaan worden.
Mocht het meevallen, kan ik hem later alsnog aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

DCFreak schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 08:58:
[...]

Ik heb geen ervaring met de x360 versie van DiRT, maar ik dacht dat de meeste mensen het er wel over eens waren dat de PS3 versie beter loopt. De meeste review cijfers zijn ook hoger voor de PS3 versie en vaak geeft men specifiek nog even het verschil aan;

[...]

bron: http://ps3.ign.com/articles/818/818371p2.html
Bewijst maar weer eens dat als je de extra moeite neemt je iets goed uit sony consoles krijgt geperst. Zelfde was voor de PS2 console wat dat betreft zodra ze met de architectuur om kunnen gaan kunnen ze hele mooie dingen eruit persen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Is er iemand die CoD4 gaat importeren? Kan je bij deze game dan ook nog op de eu-servers komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:49
whehe die PES2008 demo was echt loos, me keeper kreeg rood in het strafschop gebied, toen kreeg ik daardoor een penalty tegen bleek de keeper nog gewoon in het veld te staan. En ik vind voetbalspellen al nooit echt geweldig maar FIFA07 heb ik me nog goed mee kunnen vermaken, maar eerlijk is eerlijk FIFA07 op de PS2 zag er beter uit als PES2008 op de PS3 en tja daarvoor koop ik geen next-gen console :) Maarja ik laat FIFA08 wel links liggen tot ie in de budgetbakken ligt :D Eerst heb ik het druk genoeg met tentamens, Uncharted: Drake's Fortune, Assasin's Creed, Haze, Ratchet & Clanck: Tools of Destruction, Unreal Tournament 3 en Gran Turismo 5 Prologue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
SToRM666 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:11:
[...]

In maart 2008 komt als het goed is GT5 Prologue uit. Dat spel is eigenlijk een soort van voorproefje van wat we van GT5 mogen verwachten. Wanneer GT5 uitkomt weet ik niet...
In Japan komt ie 13 december al uit! In de PS JP Store en op BR, ik heb hem al in de pre-order staan bij renchi.com, kan niet wachten! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
tex5 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:36:
[...]

tja das allemaal leuk en aardig, maar mijn tv heeft alleen jack en tulp in, en mijn stereo op het moment ook alleen tulp in.. dus ik weet ook wel dat het ooooh zo geweldig is om em digitaal aan te sluiten, maar da zit er op het moment niet in.

mijn vraag staat dus nogsteeds...
Hoe kan ik nou het beste mijn geluid uit mn ps toveren?! zit er een tulpaansluiting achterop oid?! en dan een tulp naar jack kabel aansluiten!?

thnx alvast!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Je kan gewoon de rood en witte tulpjes van de composiet aansluiting gebruiken en beeld en geluid los van elkaar uitsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 12:35:
Is er iemand die CoD4 gaat importeren? Kan je bij deze game dan ook nog op de eu-servers komen?
Dat vraag ik mij dus ook af... Ik zou hem graag willen importeren, maar wil dan wel op de EU servers kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Ok, ik heb nu een tijd achter elkaar Motorstorm zitten spelen, en ik vind het een erg leuk spel, alleen vind ik het verdomde jammer dat ik die slowmotions niet uit kan zetten wanneer je crasht, dat is zoooooo frustrerend.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

scorpie schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:09:
Ok, ik heb nu een tijd achter elkaar Motorstorm zitten spelen, en ik vind het een erg leuk spel, alleen vind ik het verdomde jammer dat ik die slowmotions niet uit kan zetten wanneer je crasht, dat is zoooooo frustrerend.
Gewoon niet crashen 8)
En ze zijn idd irritant.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
scorpie schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:09:
gewoon op de x blijven rammen zijn ze heel snel weer weg

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Hey, dinsdag staat er voor mij ook een ps3 klaar. Ik heb de 60 gb besteld juist voor de bc. Wil graag alle metal gears nog eens spelen voordat volgend jaar deel 4 uitkomt. Nu heb ik ooit op de ps1 metal gear 1 gespeeld, van deel 2 de substance versie op de xbox.

Nu heb ik dus nog nooit Metal Gear Solid snake eater / subsistence gespeeld. Nu kijk ik net op de bc list van de ps3 is dat de enige Metal Gear die volgens hun lijst problemen geeft...

Zijn er mensen die Metal Gear 3 op de ps3 spelen / hebben gespeeld die mij kunnen vertelen of dit te doen is? En waar de problemen dan optreden? Als ik bijv. de cutscenes niet kan zien hoeft het van mij nl. niet. Bedankt voor de info alvast.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
KeaveXL schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:55:
Hey, dinsdag staat er voor mij ook een ps3 klaar. Ik heb de 60 gb besteld juist voor de bc. Wil graag alle metal gears nog eens spelen voordat volgend jaar deel 4 uitkomt. Nu heb ik ooit op de ps1 metal gear 1 gespeeld, van deel 2 de substance versie op de xbox.

Nu heb ik dus nog nooit Metal Gear Solid snake eater / subsistence gespeeld. Nu kijk ik net op de bc list van de ps3 is dat de enige Metal Gear die volgens hun lijst problemen geeft...

Zijn er mensen die Metal Gear 3 op de ps3 spelen / hebben gespeeld die mij kunnen vertelen of dit te doen is? En waar de problemen dan optreden? Als ik bijv. de cutscenes niet kan zien hoeft het van mij nl. niet. Bedankt voor de info alvast.
zal morgen of vanacht eens kijken voor je!! ik ga hem testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Kan me wel herinneren dat iemand een keer screens had gepost, omdat er toen een update was met de ps2 upscaler. Zag er een stuk mooier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
firmware 1.93 met metal gear solid 3
sles 82013 werkt prima!! geen stotteringen geen vastlopers bij filmpjes. top dus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

-RazieL- schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:32:
Kan me wel herinneren dat iemand een keer screens had gepost, omdat er toen een update was met de ps2 upscaler. Zag er een stuk mooier uit.
Zodra je PAL stretcht naar HD formaat, zelfs al is het "maar" 720 dan ziet het er niet zo mooi uit! De upscaler van de PS3 is daarom iets intelligenter en zorgt ervoor dat het niet gewoon interpoleert maar ook het beeld iets verbetert!

Het maakt PS2 games speelbaar op 720p, niet mooi maar gewoon goed genoeg en speelbaar! Helaas zijn PS1 games gewoon te gelimiteerd in grafische output om veel te verbeteren.

Ik speel FF XII op mijn ps3 met een TFT waarop ik gewoon 720p trek en de upscaling maakt het speelbaarder dan zonder upscaler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Dutchzilla schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:55:
firmware 1.93 met metal gear solid 3
sles 82013 werkt prima!! geen stotteringen geen vastlopers bij filmpjes. top dus!!
Bedankt voor het testen! Ga dan in eerste instantie voor de subsistence versie en mocht die het niet doen ruil ik hem wel voor de gewone (SLES-82013). Nogmaals bedankt.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
swampy schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 23:09:
[...]

Zodra je PAL stretcht naar HD formaat, zelfs al is het "maar" 720 dan ziet het er niet zo mooi uit! De upscaler van de PS3 is daarom iets intelligenter en zorgt ervoor dat het niet gewoon interpoleert maar ook het beeld iets verbetert!

Het maakt PS2 games speelbaar op 720p, niet mooi maar gewoon goed genoeg en speelbaar! Helaas zijn PS1 games gewoon te gelimiteerd in grafische output om veel te verbeteren.

Ik speel FF XII op mijn ps3 met een TFT waarop ik gewoon 720p trek en de upscaling maakt het speelbaarder dan zonder upscaler!
Als ik dar nog wat aan toe mag voegen: als het mogelijk is, kies altijd voor progressive scan als dat mogelijk is op een PS2 spel. De upscaling is dan echt vele malen beter, en de games zien er soms echt fantastisch uit.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Zojuist Ratchet and Clank besteld 44 euro.
Toch wel erg handig dat alle games regio-vrij zijn :)

Ik denk dat ik Uncharted ook maar ga importeren.

[ Voor 98% gewijzigd door SToRM666 op 04-11-2007 11:24 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik heb hem ook maar aangeschaft, weer uit Hong Kong. Samen met Oblivion GOTY voor 89 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

SToRM666 schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:13:
Zojuist Ratchet and Clank besteld 44 euro.
Toch wel erg handig dat alle games regio-vrij zijn :)

Ik denk dat ik Uncharted ook maar ga importeren.
Welke webstore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:18
Net een mailje ontvangen van mijn gamestore dat COD4 voor me klaar ligt!!!
Als het goed is ligt COD4 dinsdag in de brievenbus! Wooooeeeiiii :9~

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

zwembroek schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:08:
Net een mailje ontvangen van mijn gamestore dat COD4 voor me klaar ligt!!!
Als het goed is ligt COD4 dinsdag in de brievenbus! Wooooeeeiiii :9~
Import of EU versie? Want die laatste zou toch een week later komen?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

play-asia.com is goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Shiver23 schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:10:
[...]

Import of EU versie? Want die laatste zou toch een week later komen?
EU versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

basset schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:49:
[...]

Voor de continu gamers is die 60 Watt wellicht een hoop, maar voor 9 van de 10 is het idd niet het verschil waar je je door moet laten leiden.

De pack brengt je gewoon meteen lekker op weg. Ook als je in je uppie gamed. Is de ene leeg, pak je de ander terwijl de eerste aan het opladen is ;) Luxe ik weet het.

En de cardreader vind ik leuk om een SD en CF kaart met een stapel foto's in te doen. hebben we meteen een fotoalbum.

Hoe je het went of keert die pack van de 60gb is uiteindelijk voordeliger. maar heb mijn ps3 ook verkocht en ga dinsdag de 40gb halen. Die 60 watt verschil is een van de belangrijkste redenen. Om m een beetje als media centre te grnuiken wil ik niet als ik m bijvoorbeeld voor een muziekje aanzet denken aan de 200 wat stroomverbuikd, die dus evenveel is als mijn plasma. Voor diegene die thuis wonen zal het niet veel boeien, maar als je op jezelf woont zijn die centen die je bespaart weer echt geld. Buitan dat spreekt het mij ook aan dat die stiller is, ondanks dat de 60gb zeker niet heel luid was ging de mijne wel heel snel (10)min naar de 3e fase van afkoeling en dan hoor je m toch wel als je een film kijkt tussen de stillere momenten. Buiten dat heb ik sinds aakoop de card reader niet 1 keer gebruikt, ps2 spellen zijn niet de reden waarom ik een ps3 heb, maar voor de mooiste graphics, dus doe ik ook niks mee. 2e controller wil een dualshock dus daar wil ik echt mee wachten tot de nieuwe er is. Zo heeft iedereen zijn eigen redenen. Maar een beetje muziek afspelen op 200 wat of 187 watt heeft mij echt gestoord. Nergens voor nodig en het is wel een hanig apparaat om te streamen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ja maar, daar staat nu toch dat ze niet meer naar EU verzenden? Of doen ze dat nog wel, en krijg je gewoon regiovrije versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ross schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:29:
[...]

Hoe je het went of keert die pack van de 60gb is uiteindelijk voordeliger. maar heb mijn ps3 ook verkocht en ga dinsdag de 40gb halen. Die 60 watt verschil is een van de belangrijkste redenen. Maar een beetje muziek afspelen op 200 wat of 187 watt heeft mij echt gestoord.
Grappig om te zien dat het stroom verbruik voor sommige mensen echt een issue is.
Ik ga wat dat betreft heel erg onbewust om met mijn stroom verbruik. Heb soms echt zoveel apparaten tegelijk aan, en vergeet het dan ook nog wel eens savonds uit te zetten wanneer ik het niet meer gebruik. Ik weet het, verspilling is killing, maar het boiet me allemaal niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 20:34
zwembroek schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:37:
[...]

Grappig om te zien dat het stroom verbruik voor sommige mensen echt een issue is.
Ik ga wat dat betreft heel erg onbewust om met mijn stroom verbruik. Heb soms echt zoveel apparaten tegelijk aan, en vergeet het dan ook nog wel eens savonds uit te zetten wanneer ik het niet meer gebruik. Ik weet het, verspilling is killing, maar het boiet me allemaal niet zo veel.
Je hoeft geen geitenwollen sokken en een eigen gebreide trui aan om in ieder geval een klein beetje bewust met deze zaken om te gaan....Je klinkt wel stoer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Crawl NL schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:56:
[...]

Je hoeft geen geitenwollen sokken en een eigen gebreide trui aan om in ieder geval een klein beetje bewust met deze zaken om te gaan....Je klinkt wel stoer hoor.
Wat heeft dat nou weer met stoer te maken? Ik zeg gewoon dat ik er niet zo mee bezig ben?
Dat kan toch? Als iemand daar wel bewust mee omgaat is alleen maar beter. Maar ik snap die ophef gewoon niet zo met dat energie verbruik. Ikzelf koop gewoon iets omdat ik het gewoon wil hebben zonder daarbij aan het verbruik te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
zwembroek schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:07:
[...]

Wat heeft dat nou weer met stoer te maken? Ik zeg gewoon dat ik er niet zo mee bezig ben?
Dat kan toch? Als iemand daar wel bewust mee omgaat is alleen maar beter. Maar ik snap die ophef gewoon niet zo met dat energie verbruik. Ikzelf koop gewoon iets omdat ik het gewoon wil hebben zonder daarbij aan het verbruik te denken.
Vooral
en vergeet het dan ook nog wel eens savonds uit te zetten wanneer ik het niet meer gebruik
klinkt erg stoer of moet ik zeggen dom en onbewust......

Dat jij er niet zo mee bezig bent triggert mij om daar iets op te zeggen. Voor mijn part koop je de hele mm leeg, maar als je iets niet meer gebruikt zet het dan gewoon even uit. Om hier een beetje bewust mee om te gaan kan geen kwaad.

Misschien triggert dit jouw weer om vanavond iets uit te zetten wat aanstaat en toch niet word gebruikt..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik trek iedere avond alle stekkers uit de wandcontactdozen, en als ik niet speel/kijk op mijn spul zijn ook de stekkers er uit. Uit eigen ervaring weet ik dat dit veel scheelt.

Ik geef dat geld liever aan de gameboer om zo weer te kunnen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:23:
Ik heb hem ook maar aangeschaft, weer uit Hong Kong. Samen met Oblivion GOTY voor 89 euro.
Ik heb nu al diverse import webshops afgezocht maar deze combi nog nergens kunnen vinden 8)7 misschien heb je nog een ergens een link naar deze webshop :?

edit: het gaat dus om Ratchet and Clank + Oblivion GOTY

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Motorstorm en Resistance zijn trouwens in de aanbieding bij de musicstore voor 39 euro.

Dus dan haal je een 40gb bij bart smit voor 340 en deze games voor 80. Dan heb je al bijna een starterpack voor 420. Controller even wachten tot de dualshock uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

zwembroek schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:37:
[...]

Mmm mag misschien wel iets aan het millieu doen maar ik ben geen persoon om overal het licht uit te doen en zo veel mogelijk te besparen. Ik wil ook gewoon genieten van mijn leven, door mijn huis kunnen lopen zonder in donkere gebieden te komen en televisie te kunnen kijken.

Tuurlijk is het leuk dat de 40Gb blijkbaar minder stroom verbruikt. Ik blijf spelen met mijn 60Gb versie met Backwards Compability dertegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb gewoon zo'n grote stekkerdoos met schakelaar voor TV en Playstation, aangezien TV niet hard uit kan. schakelaar om, tv aan + playstation aan, klaar? dan playstation uit, tv uit en schakelaar om. Klaar.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 09-07 21:46
EfBe schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:02:
Ik heb gewoon zo'n grote stekkerdoos met schakelaar voor TV en Playstation, aangezien TV niet hard uit kan. schakelaar om, tv aan + playstation aan, klaar? dan playstation uit, tv uit en schakelaar om. Klaar.
pcies is ook.

surround, PC, scherm, PS3 en lamp zitten allemaal op 1 groep die ik 's nachts gewoon uit zet. Overdag staat me pc dan wel weer standaard aan maar ik probeer 's nachts wel beetje zuinig te doen en natuurlijk geen transfomatoren in het stopcontact te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Laatst online: 15-09 02:35
dit is misschien nog een tip voor de luie stroomspaarders ;)
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_45/OFF09.HTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
swampy schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:59:
[...]

Mmm mag misschien wel iets aan het millieu doen maar ik ben geen persoon om overal het licht uit te doen en zo veel mogelijk te besparen. Ik wil ook gewoon genieten van mijn leven, door mijn huis kunnen lopen zonder in donkere gebieden te komen en televisie te kunnen kijken.
Ik ga juist wel bewust met mijn energie om om juist lekker te kunnen leven.

Deze week de afrekening van Essent en WML gekregen, en ik krijg een kleine 600 euro terug. :)
En dat door alleen maar een beetje op te letten: Alle apperatuur op één schakelaar die ik uit zet voordat ik naar bed ga of als ik het huis uit ga, licht uit doen in ruimtes waar ik niet ben, en mijn was doen in de avond uren. Daarnaast de verwarming laag zetten als ik er niet ben, of niet aan laten gaan als ik op zakenreis ben.

Denk maar dat ik net zo veel geniet als jij, zeker nu ik deze maand 600 euro extra te besteden heb :)

En als de door een beetje slim te kijken naar apperatuur ook nog eens kan besparen dan zou ik dat zeker doen. Als ik kijk naar die nieuwe PS3 dan scheelt dat zeker een flinke slok op een borrel, als je bedenkt dat ik al snel 40 uur in de week zit te gamen. Als ik dan even snel reken dan scheelt me dat zo'n 2 tientjes per jaar.

Op zichzelf stelt 20 euro niets voor, maar ik zie iedereen er hier altijd vanuit gaan dat een PS3 5 jaar meegaat. Als je het energieverbruik meenemeet dan is het prijsverschil tussen de 60 en de 40 GB versie na 5 jaar dus nog 100 euro groter! ;)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:46:
[...]

Ik heb nu al diverse import webshops afgezocht maar deze combi nog nergens kunnen vinden 8)7 misschien heb je nog een ergens een link naar deze webshop :?

edit: het gaat dus om Ratchet and Clank + Oblivion GOTY
Is geen combi, dat was de totaalprijs incl. verzendkosten.

http://stores.ebay.com/Biz-com2-Game-Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Dr. Strangelove schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:09:
[...]

Kan het zijn dat je bij deze shop de nieuwste titels nog niet kunt bestellen ? Ik zie Ratchet bv. nergens staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 20:07
Zal jullie eerlijk vertellen, ik weet niet eens hoeveel GB ik heb. Keb aantal maanden de PS3 voor 600 euro gekocht met 2 games en 2 controllers. Mocht mijn HD vol raken is er altijd wel iets wat ik er af kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 12:20
Dr. Strangelove schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:09:
[...]

Kun je ook de Nederlandse taal selecteren bij die spellen, of is het alleen in t Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Crawl NL schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:26:
[...]

Kan het zijn dat je bij deze shop de nieuwste titels nog niet kunt bestellen ? Ik zie Ratchet bv. nergens staan ?
Dan heb ik de laatste gekocht ;)

Moet je even mailen denk ik, stond er voor 51 dollar. Ze zullen er vast wel meer hebben.
Kun je ook de Nederlandse taal selecteren bij die spellen, of is het alleen in t Engels?
Het zijn US games dus dat denk ik niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Dr. Strangelove op 04-11-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 12:20
Ik heb Surf's Up en Virtua Tennis 3 alvast besteld ( 57 euro incl. verzending :) ) , maar wacht nog even met betalen tot morgen, misschien dat dan Ratchet & Clank weer erbij staat. Scheelt toch zo'n 35 euro met de Nederlandse prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goede middag,

Een tijd lang zat ik te twijfelen tussen de PS3 en de Xbox 360. Nu ik eruit ben en heb besloten dat het een PS3 gaat worden, vraag ik me af welke ik het beste kan kopen.

Er is nu een 60 GB (499 euro) en een 40 GB (399 euro). Ik weet niet of 40 GB genoeg is, anders gaat daar mijn voorkeur naar uit. Ook omdat ik heb gelezen dat daar een 65nm proc in zit, die minder warm wordt en minder stroom verbruikt.

Mijn gevoel zegt namelijk, dat de 40 GB herzien is, en dat deze dus beter in elkaar steekt dan de 60 GB versie.

Nu gaat ook nog het gerucht dat er binnenkort een 80 GB versie aankomt. Gaat deze de 60 GB versie vervangen, ook qua prijs, of komt deze daarboven te staan, en wordt ie daardoor nog duurder?

Ik ben benieuwd of jullie hier ook iets over gelezen hebben, en mij kunnen helpen met mijn keuze.
De verschillen tussen de 2 versies ken ik wel (2 usb poorten minder, geen cardreader), maar dat zijn dingen die ik niet mis. Het enige wat ik me dus afvraag is of de 40 GB beter in elkaar steekt dan de 60 GB.

Hoor het graag van jullie.

Mvg Pim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat iemand mij kan helpen

heeft iemand de 40 Gb versie?
Zijn er al foto's van de verschillen tussen de 60Gb en 40 Gb uitvoering

Hoeveel Gb is er vrij op de 40 Gb uitvoering?
Wat is het werkelijke stroomverbruik van de 40 Gb uitvoering
Heeft iemand dit toevallig gemeten?

Klopt het dat er nog steeds de oude 90nm chip in de 40 Gb uitvoering zit ipv een 65nm chip.

ik wil de playstation vooral vanwege de Blu-ray kopen.
Dit is gewoon de goedkoopste Blu-ray speler die er is.

ik heb een Sony Blu-ray speler gekocht , maar ook weer zo snel mogelijk terug gebracht.
Ik had de duurste sony BDP-S500 blu-ray speler.

het inladen van een blu-ray schijf duurde 3 minuten.
het inladen van een mp3-dvd duurde : ja echt 9 minuten.
niet doorheen te komen.
Maar zag er wel heel erg mooi uit.
Nu zit ik aan de ps3 te denken.
hoe snel is de PS3 met inladen?

ik heb een avchd camcorder.
kan ik dit ook via de usb aansluiting / cardreader afspelen?
Dit lukt wel met de ingebouwde cardreaders in de 60 Gb , maar het stroom verbruik vind ik hiervan te hoog.

Is de 40Gb ps3 inderdaad stiller dan de 60 Gb ps3

ook zit ik naar de Blu-ray profile te kijken
nu hebben nog alle spelers 1.0, en komt de 1.1 eraan.
volgend jaar komt 2.0 uit.
Dit is met een blu-ray speler niet software matig op te waarderen.
Kan dit met de PS3 wel gewoon?

Graag advies,
Wat kan je beter doen .gewoon een Blu-ray speler kopen, of toch een ps3

graag advies wat te doen
bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:00:
ik hoop dat iemand mij kan helpen

heeft iemand de 40 Gb versie?
Zijn er al foto's van de verschillen tussen de 60Gb en 40 Gb uitvoering

Hoeveel Gb is er vrij op de 40 Gb uitvoering?
Wat is het werkelijke stroomverbruik van de 40 Gb uitvoering
Heeft iemand dit toevallig gemeten?
Is te googlen.
het inladen van een blu-ray schijf duurde 3 minuten.
het inladen van een mp3-dvd duurde : ja echt 9 minuten.
niet doorheen te komen.
Maar zag er wel heel erg mooi uit.
Nu zit ik aan de ps3 te denken.
hoe snel is de PS3 met inladen?
Als ik dat hoor is de PS3 retesnel, ik kan het voor je nameten, maar het is zeker niet meer dan 10-20 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
blue ray film - memoires of a gheisha doet er bij mij vanaf het ps menu er 6 sec over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:57:
Een goede middag,

Een tijd lang zat ik te twijfelen tussen de PS3 en de Xbox 360. Nu ik eruit ben en heb besloten dat het een PS3 gaat worden, vraag ik me af welke ik het beste kan kopen.

Er is nu een 60 GB (499 euro) en een 40 GB (399 euro). Ik weet niet of 40 GB genoeg is, anders gaat daar mijn voorkeur naar uit. Ook omdat ik heb gelezen dat daar een 65nm proc in zit, die minder warm wordt en minder stroom verbruikt.

Mijn gevoel zegt namelijk, dat de 40 GB herzien is, en dat deze dus beter in elkaar steekt dan de 60 GB versie.

Nu gaat ook nog het gerucht dat er binnenkort een 80 GB versie aankomt. Gaat deze de 60 GB versie vervangen, ook qua prijs, of komt deze daarboven te staan, en wordt ie daardoor nog duurder?

Ik ben benieuwd of jullie hier ook iets over gelezen hebben, en mij kunnen helpen met mijn keuze.
De verschillen tussen de 2 versies ken ik wel (2 usb poorten minder, geen cardreader), maar dat zijn dingen die ik niet mis. Het enige wat ik me dus afvraag is of de 40 GB beter in elkaar steekt dan de 60 GB.
- 40GB heeft geen 65nm Cell, maar wel een stuk lager energie verbruik
- 60GB is een op=op model, en wordt waarschijnlijk/wellicht vervangen door de 80GB. Geen info nog daarover maar een 399 en 499 model klinken aannemelijk.
- 40GB heeft idd 2 minder USB aansluitingen, een ander moederboard met wat heatpipes minder waardoor stroomverbruik een stuk lager ligt, verder identiek.
- Als je de 60GB kan halen, doe dat gewoon. de 2games en extra controller is al 100EUR waard. Cardreader, 2usb en backwards compatible met ps2 spellen zijn leuke extra's. Maar de 40GB is net zo best :)

Nogmaals een tip die al veelbesproken hier is: bestel je ps3 lekker op bartsmit.nl dinsdag avond, scheelt je toch weer ff 15% :) (60EUR op 40GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:26
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:00:
ik heb een Sony Blu-ray speler gekocht , maar ook weer zo snel mogelijk terug gebracht. Ik had de duurste sony BDP-S500 blu-ray speler. het inladen van een blu-ray schijf duurde 3 minuten. het inladen van een mp3-dvd duurde : ja echt 9 minuten. niet doorheen te komen.
Maar zag er wel heel erg mooi uit. Nu zit ik aan de ps3 te denken. hoe snel is de PS3 met inladen?
De PS3 is daar heel snel mee. Het laden van Pirates of the Caribbean kan op een gewone Blu-Ray-speler door de Java-menu's zelfs een paar minuten duren, de PS3 doet dat in tien seconden.
ik heb een avchd camcorder. kan ik dit ook via de usb aansluiting / cardreader afspelen? Dit lukt wel met de ingebouwde cardreaders in de 60 Gb , maar het stroom verbruik vind ik hiervan te hoog.
Is de 40Gb ps3 inderdaad stiller dan de 60 Gb ps3
40GB PS3 is zover bekend idd stiller.
ook zit ik naar de Blu-ray profile te kijken nu hebben nog alle spelers 1.0, en komt de 1.1 eraan.
volgend jaar komt 2.0 uit. Dit is met een blu-ray speler niet software matig op te waarderen. Kan dit met de PS3 wel gewoon?
De PS3's firmware is te upgraden. Binnenkort komt v2.0 uit en de verwachting is dat de PS3 dan ook Blu-Ray profile 2.0 gaat ondersteunen. De Cell CPU heeft geen enkele moeite met meerdere video streams, heeft 40GB HD ruimte dus veel meer dan de verplichte 1GB lokale opslagruimte plus de voor profile 2.0 verplichte internetaansluiting. In tegenstelling tot losse hw-spelers die meestal net zo lang ondersteund worden tot het volgende model een jaar later uitkomt, zal de PS3 nog jarenlang updates krijgen. Wat dat betreft is het een toekomstzekere koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

nudie schreef op zondag 04 november 2007 @ 18:19:
[...]

- 40GB heeft geen 65nm Cell, maar wel een stuk lager energie verbruik
- 60GB is een op=op model, en wordt waarschijnlijk/wellicht vervangen door de 80GB. Geen info nog daarover maar een 399 en 499 model klinken aannemelijk.
- 40GB heeft idd 2 minder USB aansluitingen, een ander moederboard met wat heatpipes minder waardoor stroomverbruik een stuk lager ligt, verder identiek.
- Als je de 60GB kan halen, doe dat gewoon. de 2games en extra controller is al 100EUR waard. Cardreader, 2usb en backwards compatible met ps2 spellen zijn leuke extra's. Maar de 40GB is net zo best :)

Nogmaals een tip die al veelbesproken hier is: bestel je ps3 lekker op bartsmit.nl dinsdag avond, scheelt je toch weer ff 15% :) (60EUR op 40GB)
Een aanvulling: Zorg ervoor dat je het actiepakket met de games en de extra controller er wel bij krijgt. Ze zijn namelijk nog best verkrijgbaar.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ross schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:29:
[...]

Hoe je het went of keert die pack van de 60gb is uiteindelijk voordeliger. maar heb mijn ps3 ook verkocht en ga dinsdag de 40gb halen. Die 60 watt verschil is een van de belangrijkste redenen. Om m een beetje als media centre te grnuiken wil ik niet als ik m bijvoorbeeld voor een muziekje aanzet denken aan de 200 wat stroomverbuikd, die dus evenveel is als mijn plasma. Voor diegene die thuis wonen zal het niet veel boeien, maar als je op jezelf woont zijn die centen die je bespaart weer echt geld. Buitan dat spreekt het mij ook aan dat die stiller is, ondanks dat de 60gb zeker niet heel luid was ging de mijne wel heel snel (10)min naar de 3e fase van afkoeling en dan hoor je m toch wel als je een film kijkt tussen de stillere momenten. Buiten dat heb ik sinds aakoop de card reader niet 1 keer gebruikt, ps2 spellen zijn niet de reden waarom ik een ps3 heb, maar voor de mooiste graphics, dus doe ik ook niks mee. 2e controller wil een dualshock dus daar wil ik echt mee wachten tot de nieuwe er is. Zo heeft iedereen zijn eigen redenen. Maar een beetje muziek afspelen op 200 wat of 187 watt heeft mij echt gestoord. Nergens voor nodig en het is wel een hanig apparaat om te streamen.
Zoals net vermeld is, de 40 GB versie heeft GEEN 65 nm en is dus even zuinig als de 60 GB versie!
Dit heeft Sony officieel bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zondag 04 november 2007 @ 18:23:
[...]

De PS3 is daar heel snel mee. Het laden van Pirates of the Caribbean kan op een gewone Blu-Ray-speler door de Java-menu's zelfs een paar minuten duren, de PS3 doet dat in tien seconden.

Dit zou super zijn, de bluray speler van sony is vreselijk traag
voor de aardigheid kan je dit even bekijken
http://reviews.cnet.com/v...31243.html?tag=prod.txt.1

De PS3's firmware is te upgraden. Binnenkort komt v2.0 uit en de verwachting is dat de PS3 dan ook Blu-Ray profile 2.0 gaat ondersteunen. De Cell CPU heeft geen enkele moeite met meerdere video streams, heeft 40GB HD ruimte dus veel meer dan de verplichte 1GB lokale opslagruimte plus de voor profile 2.0 verplichte internetaansluiting. In tegenstelling tot losse hw-spelers die meestal net zo lang ondersteund worden tot het volgende model een jaar later uitkomt, zal de PS3 nog jarenlang updates krijgen. Wat dat betreft is het een toekomstzekere koop.
Was de geplande update niet voor bluray profile 1.1
2.0 zou natuurlijk perfect zijn

heeft iemand een idee of je een cardreader op de 40 Gb uitvoering kan aansluiten?
Dan kan je gewoon ook foto's en video's bekijken via de usk card reader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee of de blu-ray speler de zelfde speler is als in een stand alone speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Tja, die starterspack boeit me niets. Twee games waar ik niet warm of koud van wordt en een extra controller die ik straks toch door een rumble zal willen vervangen. Die 100 euro kan ik persoonlijk wel beter besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 18:59:
[...]

Zoals net vermeld is, de 40 GB versie heeft GEEN 65 nm en is dus even zuinig als de 60 GB versie!
Dit heeft Sony officieel bevestigd.
Inderdaad geen 65nm, maar ondanks dat wél zo zuinig als gezegd.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Ik heb een energie meter en zal de 40gb dinsdag avind eens meten. De 60gb heb ik nog gemeten voordat ik verkocht. Minimaal zit die rond de 180 a 186 watt. Dit was zonder een spel in de ps3.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ross schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:48:
Ik heb een energie meter en zal de 40gb dinsdag avind eens meten. De 60gb heb ik nog gemeten voordat ik verkocht. Minimaal zit die rond de 180 a 186 watt. Dit was zonder een spel in de ps3.
is het mogelijk voor iemand om dit eerder te doen
ik wil anders dinsdag ook een ps3 40Gb versie aan te schaffen
omdat voor mij de blu-ray de belangrijkste optie is , is het energieverbruik gewoon heel erg belangrijk.
Eeen tweede belangrijke optie is om te weten of je een externe cardreader eraan kan hangen
weet iemand dit?

Bartsmit zal dinsdag wel zwaar bezet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat de 40 Gb versie die lelijke glanzende randen niet meer heeft?
het zou nu mat zilver zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:03:
klopt het dat de 40 Gb versie die lelijke glanzende randen niet meer heeft?
het zou nu mat zilver zijn
Klopt dat chroom is nu matzilver. ziet er naar mijn idee veel beter uit dan al dat bling bling.
Afbeeldingslocatie: http://i22.tinypic.com/2ue366h.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Kimo op 04-11-2007 20:20 . Reden: plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

Voor mensen die nog een HDMI kabel zoeken voor weinig, nu bij ibood (tot 12 uur vannacht, tenzij eerder op) voor tien euro. Het zijn overigens zelfs 2 kabels voor die prijs :)

[ Voor 22% gewijzigd door Sandyman538 op 04-11-2007 20:23 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:22:
Voor mensen die nog een HDMI kabel zoeken voor weinig, nu bij ibood (tot 12 uur vannacht, tenzij eerder op) voor tien euro. Heb hem daar zelf een paar maanden geleden gehaald, toen kreeg ik zelfs 2 HDMI kabels voor die prijs (misschien nu ook wel).
Nu ook zo. je krijgt 2 kabels voor 10 euro +4,95 verzendkosten. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:01:
[...]

is het mogelijk voor iemand om dit eerder te doen
ik wil anders dinsdag ook een ps3 40Gb versie aan te schaffen
omdat voor mij de blu-ray de belangrijkste optie is , is het energieverbruik gewoon heel erg belangrijk.
Eeen tweede belangrijke optie is om te weten of je een externe cardreader eraan kan hangen
weet iemand dit?

Bartsmit zal dinsdag wel zwaar bezet zijn.
Lees dit stukje eens. gaat over dat de ps3 wel gewoon 90nm is maar toch energiezuiniger.

hardware.info
http://www.heise.de/newsticker/meldung/98380/from/rss09
http://games.fok.nl/news.php?newsid=21598

Ik hoop maar dat ze genoeg voorraad hebben bij bart smit a.s. dinsdag. :X

[ Voor 10% gewijzigd door Kimo op 04-11-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kimo schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:18:
[...]

Klopt dat chroom is nu matzilver. ziet er naar mijn idee veel beter uit dan al dat bling bling.
[afbeelding]
Dank je wel.
En is het zwart dan ook mat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:23:
[...]

Nu ook zo. je krijgt 2 kabels voor 10 euro +4,95 verzendkosten. Succes.
Had mijn post al even aangepast nadat ik de tekst had gelezen. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:27:
[...]

Dank je wel.
En is het zwart dan ook mat?
Nee dat is volgens mij nog glanzend zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kimo schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:59:
[...]

Nee dat is volgens mij nog glanzend zwart.
jammer , dan zou het helemaal mooi zijn geweest.
Zou het veel uitmaken om een paar maanden te wachten op de 45NM uitvoering in verbruik?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.