Hier ook een crash, eerste op mijn PS3. PES2008 is een genante vertoning van Konami, their darkest hour
Pro Street is alleen te spelen met de triggers, dat is wel vervelend. Ik krijg kramp van die dingen, speel liever met kruisje/vierkantje. In sommige games is dat echter ook vervelend, in b.v. F1 moet je zoveel druk op kruisje uitoefenen om vol gas te gaan dat ik er kramp van krijg. In GT5 is dit weer veel softer ingesteld.
Quote van mezelf uit deel 11:
Ik heb via Ebay.co.uk ook een goedkope bron van Games gevonden, een dealer in HK levert een hoop spellen vanaf minder dan 30 euro inclusief verzending. Ik weet niet of ik links mag posten maar ze zijn makkelijk te vinden. Ik heb zelf Virtua Tennis gekocht voor 33 euro inclusief verzending.
Deze is gekomen, ongeveer tien dagen verzendtijd. Redelijk ok vanuit HK. Ik post de link toch maar:
http://stores.ebay.com/Biz-com2-Game-Store
Ze zijn met nieuwe spellen heel erg goedkoop. Wat oudere spellen kan je tweedehands misschien goedkoper krijgen, maar zelfs dat is tricky. Warhawk met headset voor 40 euro? Oblivion GOTY voor 45 euro? Zelfs tweedehands wordt dat lastig.
Tot nu toe heb ik al mijn spellen van Ebay gehaald; Ebay US is met de lage dollarstand erg goedkoop, maar je moet wel iemand vinden die een schappelijk bedrag voor verzending vraagt en dat is lastig, veel sellers proberen vette winst te maken op de verzending, zeker buiten de VS. Zelf heb ik een vriendin naar wie ik alles laat sturen en die eens per maand de boel doorstuurt at cost
Tot slot nog een stomme vraag: laadt de controller op als de PS3 op standby staat?
[
Voor 76% gewijzigd door
Dr. Strangelove op 02-11-2007 11:43
]
These are my principles. If you don't like them, I have others.