wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Om even een praktijkvoorbeeld te noemen: gisteravond waren we van plan om als GOT clan Warhawk gingen doen. Alleen kon de beoogde hoster op het laatste moment niet meedoen en konden we eerst dus niet gamen.
Daarom ging ik maar een andere game spelen, maar toen ik later op de avond weer op GOT kwam las ik dat er later alsnog iemand anders gehost had en dat er toch nog wat gegamed was.
Hoe ideaal zou het zijn als ik tijdens die andere game had kunnen zien of er onderhand al andere Warhawkers online waren en misschien zelfs een berichtje had kunnen sturen of ze ook al op een server zaten.
Ik ben net als jij Efbe ook geen fan van al de hyves en myspaces van deze wereld, maar ik vind het wel leuk om samen te spelen, en in mijn ogen kan de Playstation nog veel meer doen om dat aspect te verbeteren.
Count me in the anti hyves generatieVerwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:38:
Ik ben net als jij Efbe ook geen fan van al de hyves en myspaces van deze wereld, maar ik vind het wel leuk om samen te spelen, en in mijn ogen kan de Playstation nog veel meer doen om dat aspect te verbeteren.
Jammer dat de devs van warhawk de patch (schijnt 8 MB te zijn) echt tot het laatste moment online gooien.
Dat kan al wel, druk op de PS toets en je bent weer in het XMB menu.scorpie schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:10:
* scorpie with EfBe
Ik zou ook absoluut geen muziek willen (zeker niet iets wat niet bij de game past). Soms wel leuk om andere muziek te horen in games die je anders nooit op zou hebben. Neem nou Motorstorm.. die muziek die je ingame hoort, zul je nooit op m'n kamer horen, maar toch leuk, want het past bij de game. Bij Gran Turismo gaat trouwens de muziek altijd uit. Ik ben geen Stig
En messagen... blegh ik word er steeds moeier van, dat geouwehoer om niks.. het houd je van je werk (GoT nu ook, nu ik dat als alternatief gebruik), en als ik iemand ff wil spreken, bel ik diegene wel ff op.
Maar toch zou ik wel graag XMB access willen als je als iets anders aan het doen bent. Neem nou streaming media. Als ik een mp3'tje luister zou ik best wel door m'n muziekcollectie willen bladeren om andere muziek te zoeken, dat kan nu nog niet tegelijk.
>> Signature?
Op de US store staat hij al maar daar krijg ik hem niet te pakken ivm creditcard restricties. Kan het nergens vinden jammergenoeg. Wel minder dat er zoveel verschil zit tussen de online stores
Verwijderd
Dat menu met die 4 opties is niet wat wij verstaan onder het XMB.ChiLLeR schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:44:
[...]
Dat kan al wel, druk op de PS toets en je bent weer in het XMB menu.
Scratch that, jij hebt het over XMB tijdens muziek playback. My bad.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 16:53 ]
PreciesVerwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:51:
[...]
Dat menu met die 4 opties is niet wat wij verstaan onder het XMB.
Scratch that, jij hebt het over XMB tijdens muziek playback. My bad.
>> Signature?
Volgende week ga ik het uitproberen, ik kan momenteel even niet playstationen, want de woonkamer ligt overhoop omdat er parket gelegd gaat worden volgende week, en ik heb nu toch tentamens, dus hoor te studeren ;pChiLLeR schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:44:
[...]
Dat kan al wel, druk op de PS toets en je bent weer in het XMB menu.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Ik hoop wel dat het uitgezet kan worden, want ik heb echt geen zin in messages tijdens bv oblivion of ik wil gaan warhawken.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Daar ga ik blindelings van uit.EfBe schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:58:
Ik hoop wel dat het uitgezet kan worden, want ik heb echt geen zin in messages tijdens bv oblivion of ik wil gaan warhawken.
/offtopic: damn ben ff 24 uur weg en er komen direct 8 of 9 pagina's erbij. waar was die tijd dat je in 5 dagen net 8 pagina's vol kreeg
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
[edit] gevonden!
p.s. ik ben starwars aan het kijken nu
[ Voor 46% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-10-2007 17:23 ]
Dat mag ook wel wat uitgebreider. Zo hoef ik zeker niet altijd te zien dat mensen on- en offline gaan, maar zou het wel relaxed vinden om de meldingen van messages te ontvangen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:02:
[...]
Daar ga ik blindelings van uit.Je kan nu zowiezo ook al die online/offline meldingen uitzetten.
Over ingame XMB e.d. Het is zo dat Sony al heel veel mogelijkheden geeft voor opties, zonder ingame XMB. Bijvoorbeeld ingame messages en ingame muziek. Blijkbaar is dit slecht gedocumenteerd of denken developers er niet over na om dit te implementeren, maar de mogelijkheden zijn er.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Het is voor developers ook vaak een kwestie van geheugenverbruik. Dan sneuvelen die 'plugins' vaak omdat ze de resources liever in de game investeren. Ik heb ooit eens een document gezien met de hoeveelheid MB's die elk van deze features kost.Shiver23 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:18:
[...]
Dat mag ook wel wat uitgebreider. Zo hoef ik zeker niet altijd te zien dat mensen on- en offline gaan, maar zou het wel relaxed vinden om de meldingen van messages te ontvangen.
Over ingame XMB e.d. Het is zo dat Sony al heel veel mogelijkheden geeft voor opties, zonder ingame XMB. Bijvoorbeeld ingame messages en ingame muziek. Blijkbaar is dit slecht gedocumenteerd of denken developers er niet over na om dit te implementeren, maar de mogelijkheden zijn er.
Verwijderd
Het is nu eindelijk zover! De nieuwe 40GB PS3's worden eindelijk geproduceerd met een 65-nm Cell processor erin: http://gaming.engadget.co...-lower-power-consumption/
Het betekent afname van de energieconsumptie van de console van 200W naar 135W, minder warmte en meer stilte! Het is een zeer goed nieuws... Sony heeft netjes deze wijzigingen doorgevoerd en houdt het mondje dicht, terwijl de 360-fans hier en daar schreeuwen dat hun Falcons met 65-nm processors nog steeds RROD'en...
Goed zo, Sony! De PS3 was een zeer stabiele en betrouwbare console en nu wordt deze nog beter! Petje af!
PS. Nu nog afwachten totdat Tekken 5 DR Online beschikbaar zal zijn en ik koop de PS3...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 17:34 ]
NICE!Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:27:
Jaja, dames en heren!
Het is nu eindelijk zover! De nieuwe 40GB PS3's worden eindelijk geproduceerd met een 65-nm Cell processor erin: http://gaming.engadget.co...-lower-power-consumption/
Het betekent afname van de energieconsumptie van de console van 200W naar 135W, minder warmte en meer stilte! Het is een zeer goed nieuws... Sony heeft netjes deze wijzigingen doorgevoerd en houdt het mondje dicht, terwijl de 360-fans hier en daar schreeuwen dat hun Falcons met 65-nm processors nog steeds RROD'en...
Goed zo, Sony! De PS3 was een zeer stabiele en betrouwbare console en nu wordt deze nog beter! Petje af!
Alleen jammer dat ik em niet heb, 65W besparing (~1/3) vind ik best een hoop ;p
@MMaRsu
Ik ben er niet tegen hoor, maar begrijp al die commotie gewoon niet ;p
Verwijderd
Oh sweet, de huidige 40 gigs hebben dus al 65nm. Lawaai en warmte zijn bij mijn PS3 geen issue, maar dat verbruik is echt verdraaid veel lager.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:27:
[knip]
Maar even wat anders, heb jij nu inmiddels al een console gekozen maxap of wachtte je op deze aankondiging?
Verwijderd
cross game invites vind ik ook echt heerlijk..snap wel dat er mensen zijn die dat misschien wat minder vinden maar je kan het iig uitzetten.
Verwijderd
Nee... helaas heb ik geen keuze kunnen maken... Maar moge het nu duidelijk zijn dat ik uiteindelijk voor de PS3 ga!Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:34:
[...]
Oh sweet, de huidige 40 gigs hebben dus al 65nm. Lawaai en warmte zijn bij mijn PS3 geen issue, maar dat verbruik is echt verdraaid veel lager.
Maar even wat anders, heb jij nu inmiddels al een console gekozen maxap of wachtte je op deze aankondiging?
Ik wacht eerlijk gezegd op Tekken 5 DR Online en Tekken 6... Weet iemand wanneer de eerstgenoemde game beschikbaar zal zijn?!
wat is het verbruik dan eigenlijk?Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:34:
[...]
Oh sweet, de huidige 40 gigs hebben dus al 65nm. Lawaai en warmte zijn bij mijn PS3 geen issue, maar dat verbruik is echt verdraaid veel lager.

iets meer naar boven en je had het gelezen
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:27:
Jaja, dames en heren!
Het betekent afname van de energieconsumptie van de console van 200W naar 135W, minder warmte en meer stilte!
knip
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
idd, zag ik pas later, maar op veel sites beweren ze namelijk dat de power comsumption wat hoger is ...
maar 140W is echt een stuk beter
10MP plaatjes is wellicht wat overdreven.
Zou 1024 bij 768 de beste keuze zijn omdat dat in de buurt van 720p/i komt?
Scheelt een hoop GB
Hop,hop,hop!
Dat ligt aan wat voor TV je hebt, een beeldbuis heeft aan 1024/768 al teveel. En 720p/i is goed voor een HD ready TV.basset schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:50:
Weet iemand wat de beste resolutie van JPG's zou zijn om ze op TV af te spelen.
Scheelt een hoop GB
Tis een gewone HDready LCD van 82 CMLen schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:58:
[...]
Dat ligt aan wat voor TV je hebt, een beeldbuis heeft aan 1024/768 al teveel. En 720p/i is goed voor een HD ready TV.
Hop,hop,hop!
Die is er (nog niet) Maar GT5(P) is nog niet uit, voor al je gran turismo vragen en opmerkingen kan je hier wel denk ik terechttex5 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:56:
Is er hier op GOT ook een GT5(P) thread? Ik kan hem niet vinden iig..?!
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Ik denk dat dat grietje dan op haar kop gaat krijgen van haar bedrijfsleider...Rosmalen schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:55:
[...]
Ik heb er vanmiddag een besteld... en was niet de eerste/enige zei dat grietje
Net wezen informeren bij bartsmit breda; Er mag volgens hun absoluut niet gereserveerd worden, geen enkel filiaal... Anders hebben klanten 6 nov. geen kans meer. Als blijkt dat er toch gereserveerd is, krijgen die betreffende mensen geen ps3 mee bij afhalen... Dat is wat de dame in Breda zei althans. Geen idee of hier bij elk filiaal zo mee omgegaan wordt!
Weet je typend op een computer die iets van 150W verstookt..een oude Pentium 3 met wat harde schijfen etc..tuurlijk is elke winst goed nieuws maar als je ziet wat e PS3 doet voor de 200W! Ik zie het probleem niet!tilt schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:47:
doh
idd, zag ik pas later, maar op veel sites beweren ze namelijk dat de power comsumption wat hoger is ...
maar 140W is echt een stuk beter
There is no place like ::1
Heb PES8 gekocht en wat potjes gespeeld voor ik online ben gegaan. Fun
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Verwijderd
dan zou ik gewoon 1920 bij 1080 nemen ook al is het een full hd resolutie bij mij zien ze perfect eruit.
Voor wallpapers zie
www.skins.be
www.gamewallpapers.com (betaald websites)
www.hebus.com
www.google.nl
Crysis is ook nog niet uit, GTA 4 ook niet, your point being?Arm1n schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:06:
[...]
Die is er (nog niet) Maar GT5(P) is nog niet uit, voor al je gran turismo vragen en opmerkingen kan je hier wel denk ik terecht
Edit: Ow BTW, wat me net te binnen schiet, er was ooit een Final Fantasy 7 remake / demo voor de PS3 gemaakt, weet iemand of dat ooit nog op de PS3 gaat uitkomen? Want FF7 voor de psx ligt nu naast me, en ik denk dat ik daar weer opnieuw aan ga beginnen na m'n tentamens, wat een spel was dat zeg!
[ Voor 26% gewijzigd door scorpie op 30-10-2007 18:37 ]
Zelf gebruik ik het liefst de originele grootte die uit mijn camera komt in pixels (8 Mp), maar comprimeer ze wel tot 80% om ruimte te sparen.basset schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:50:
Weet iemand wat de beste resolutie van JPG's zou zijn om ze op TV af te spelen.
Scheelt een hoop GB
Waarom ik ze zo groot laat? De PS3 heeft een verschrikkelijk goede software scaler aan boord. Met het rechterpookje kan je traploos inzoomen op de foto's waarbij het kwaliteitsverlies minimaal is bij JPG's van hogere resolutie. Als ik dit laat zien aan vrienden en/of kennissen, dan zijn de ooohs.. en de aaaahs... niet van de lucht.
Laat een groepsfoto zien van 8mp en zoom even snel in op iemand zonder veel kwaliteitsverlies en ze weten niet wat ze zien.
PSN-id: Chrasher
Waarom is er geen GT5 topic!!scorpie schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:35:
[...]
Crysis is ook nog niet uit, GTA 4 ook niet, your point being?(Crysis zit zelfs al op deel 5
)
Zo goed?
We hebben al een demo, dus van mij part mag er al een GT5 topic komen. Alleen het jammere er aan is dat de helft van de posts is "wanneer komt het spel uit?" en allemaal vage speculaties etc.
Maar Gran Turismo liefhebbers zijn natuurlijk niet zo

Ik ben niet zo goed in SP maken, dus als iemand zich geroepen voelt: gaat uw gang
Verwijderd
Nope, techdemo..scorpie schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:35:
[...]
Crysis is ook nog niet uit, GTA 4 ook niet, your point being?(Crysis zit zelfs al op deel 5
)
Edit: Ow BTW, wat me net te binnen schiet, er was ooit een Final Fantasy 7 remake / demo voor de PS3 gemaakt, weet iemand of dat ooit nog op de PS3 gaat uitkomen? Want FF7 voor de psx ligt nu naast me, en ik denk dat ik daar weer opnieuw aan ga beginnen na m'n tentamens, wat een spel was dat zeg!
Geen kans? Hanteren ze dan het 'first come, first serve' principe? Dat lijkt me niet want je kunt ook gewoon via bartsmit.com bestellen met 15%.bureno schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:08:
[...]
Ik denk dat dat grietje dan op haar kop gaat krijgen van haar bedrijfsleider...
Net wezen informeren bij bartsmit breda; Er mag volgens hun absoluut niet gereserveerd worden, geen enkel filiaal... Anders hebben klanten 6 nov. geen kans meer. Als blijkt dat er toch gereserveerd is, krijgen die betreffende mensen geen ps3 mee bij afhalen... Dat is wat de dame in Breda zei althans. Geen idee of hier bij elk filiaal zo mee omgegaan wordt!

www.vdzande.com
Laptop is eentje van werk die nog Win2000 draait zonder WPA ondersteuning (don't ask me why). Maarrrr... terug naar WEP 64 en daarna 128bit en de PS3 pakte hem wel. Dus nu ben ik happy, afgezien van het feit dat ik een baggerbeveiliging van mijn netwerk heb (nee, ik post niet waar ik woonVerwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:22:
[...]
Gooi het wireless profiel op je laptop weg, en refresh / connect opnieuw.
of doe het via de Intel wireless die slikt veel meer dan die windows...
succes
Voelt erg luxe aan om mijn hele muziekcollectie te kunnen streamen naar mijn prachtige Arcam/B&W set beneden
[ Voor 14% gewijzigd door Dr. Strangelove op 30-10-2007 19:40 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
En in dit rijtje heb ik nog geneens MGS4, FF13, Tekken 6 en Gran Turismo 5 genoemd welke op zichzelf al een enorme aantrekkingskracht uitoefenen op veel gamers.
Good times are coming....
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
This space is occupied
Kan ik me goed voorstellen inderdaad, kunnen ze eigenlijk niet maken. Beloofd is beloofd... Daarom wilde ik 'm ook nu al bestellen, en werd een beetje pissig toen ze met dat verhaal kwamen...Rosmalen schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:29:
idd, ondergetekende gaat wel heeeeel erg pissed worden als ie dinsdag om 17.10 bij de Bart Smit staat en geen PS3 mee krijgt + fifa die ze voor me achter hebben gelegd.

Maar de dame in kwestie heeft me verzekerd dat ik dinsdag om 17.00 niet voor niets daar sta omdat ze reeds allemaal "op" zijn...
Kwam deze post nog even tegen, ik speel de Platinum versie met code 51608/P zonder problemen.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:07:
Hey ik wou van het weekend Jax & Daxter 2 spelen, een spel dat ik voor de PS2 gehaald heb. Volgens de FAQ op http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm zou deze moeten werken op de PS3. Maar niet dus, ik krijg de melding dat deze nog niet ondersteunt wordt. Ik heb zoals gewoon de meest up-to-date firmware. Wie weet wat er aan de hand is?
Ik heb de eerste versie PS3 gekocht, de 60 GB dus.
Verwijderd
gedaan de firmware versie 1.9 van 13-9-2007 staat er nu op maar nog geen verandering.Frank J. schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:44:
Staat de laatste firmware er al op? Misschien anders eerst handmatig via internet downloaden op USB stick zetten en dan installeren?
heb inmiddels Sony ook maar even aangeschreven (zal denk ik wel weinig op komen)
Dus na me Xbox die niet wireless ging en nu me PS3 wordt het toch maar ff een kabeltje trekken van boven naar benee ben ik bang
aaa nog een console met wireless problemenVerwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:36:
[...]
gedaan de firmware versie 1.9 van 13-9-2007 staat er nu op maar nog geen verandering.
heb inmiddels Sony ook maar even aangeschreven (zal denk ik wel weinig op komen)
Dus na me Xbox die niet wireless ging en nu me PS3 wordt het toch maar ff een kabeltje trekken van boven naar benee ben ik bang
Ik had voorheen problemen dat mijn MDA geen/stabiele wireless connectie had (sitecom modem router). Nieuwe modem router gekocht en problemen waren weg!
Verwijderd
- MM Almere heeft een stuk of 30 40GB Pack's liggen.
- Intertoys Almere had gister avond een - 15% korting actie ( ook van 5 tot 9 's avonds)
- Intertoys Lelystad had vandaag een - 15 % korting actie ( ook van 5 tot 9 's avonds)
Ik denk dat ze reageren op die Bart Smit actie.
Ach, reageren. Het is hetzelfde bedrijfVerwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:42:
Ik denk dat ze reageren op die Bart Smit actie.
Verwijderd
Nee, tot nu toe heb ik het alleen in Dirt gehadP.E.No.1 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:33:
[...]
Volgens mij heb je wat teveel lopen slingeren en botsen, dan gaat ja auto kapot en is het logisch dat je auto gaat afwijken enzo..Of heb je het probleem ook ik andere games?

Intertoys en Bart Smit zijn onderdeel van de Blokker Groep, samen met Leen Bakker, Xenos, Marskramer en natuurlijk Blokker
Verwijderd
Maar ja let er ook niet zo veel op
Ik koop dinsdag dan eindelijk me PS3 bij de Bart Smit.
PS3 60GB + 1 controller + 1 game (Motorstorm) voor 399 euro
Ik zag er ongeveer 40 op het pallet staan.
Als je ook een panasonic 42PV70 zoekt, die is nu 999 euro.
Mooie combi voor nog geen 1400e!
[ Voor 15% gewijzigd door JPS op 30-10-2007 21:47 ]
Verwijderd
Verder hoop ik dat ze bij Sony snel ntfs-support in de firmware gaan proppen, want heb echt geen zin om al m'n externe HD's opnieuw te moeten formatteren naar fat32
Verwijderd
want je kan beter een 60g kopen dan een 40g want dan heb je meer voor je geld.
Verwijderd
Is dat nou PS3 60 GB met 1controller + 1 controller extra (dus in totaal 2 ?)JPS schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:46:
Ook hier een tip voor de PS3 liefhebbers in omgeving Alphen ad Rijn, bij de MediaMarkt is deze week het volgende in de aanbieding:
PS3 60GB + 1 controller + 1 game (Motorstorm) voor 399 euro![]()
Ik zag er ongeveer 40 op het pallet staan.
hmm ze hebben dan gewoon Resistance er uit gehaald en wel 100 euro goedkoper gemaakt
Ik zie hem nergens meerVerwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:04:
Ooh ik ben vrijdag jarig en dan krijg ik ook salaris enzo, ik hoop dat dan de 60g versie er nog is!! en anders moet ik helemaal tot dinsdag wachten!!! oooh ik hoop ze dat console shop de 60g nog heeft met alles dr op en dr an! want ik wil sowieso een extra controller en 2 games is prima om mee te beginne!
want je kan beter een 60g kopen dan een 40g want dan heb je meer voor je geld.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 22:07 ]
Verwijderd
Nou bij consoleshop.nl hebben ze de 60g nog maar ik hoop dat ze um vrijdag/zaterdag nog hebben want ik kom nu 50eurie tekortVerwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:06:
Ik zie hem nergens meerMaar als je even goed zoekt kan je hem vast wel vinden.
Hoe-waar als ik vragen magVerwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:02:
[...]
Daar ga ik blindelings van uit.Je kan nu zowiezo ook al die online/offline meldingen uitzetten.
kan nie wachten!

www.vdzande.com
Verwijderd
Behalve dan dat die tv geen 720p of 1080i/p kan tonenJPS schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:46:
dat stomme HD-ready zegt ook geen drol. Vriend van mij heeft net ook zijn 42 inch HD-Ready tv neergezet, omdat hij dacht dat hij dan HD zou kunnen kijken
[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 30-10-2007 22:46 ]
Verwijderd
Wat is dat nou weer voor raar verhaalPWM schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:37:
[...]
Behalve dan dat die tv geen 720p of 1080i/p kan tonen
dat stomme HD-ready zegt ook geen drol. Vriend van mij heeft net ook zijn 42 inch HD-Ready tv neergezet, omdat hij dacht dat hij dan HD zou kunnen kijken
Het is wat Off-topic, maar goed (ik begon
HD-Ready betekend dat de tv minimaal een signaal van 1280x720 Progressive moet kunnen ontvangen, ook wel bekend als 720P. De TV moet ook beeld kunnen tonen, echter, het is niet verplicht om dit in dezelfde resolutie te doen. De HD-Ready tv moet minimaal 720 lijnen horizontaal kunnen tonen. Ook een 4:3 tv kan hier dus voor in aanmerking komen om dat de verticale resolutie niet geldt.
Veel Plasma's, maar ook andere tv's die nu in de aanbieding zijn, hebben een resolutie van 1024x768. Dit is natuurlijk geen HD formaat. Echter, omdat ze wel het signaal accepteren, omvormen en daarna tonen, dragen ze het logo: HD-Ready. Scaling hoeft normaal niet slecht te zijn, als de verhouding maar in acht wordt genomen. Bij dit soort tv's, missen er echter 256 verticale lijnen, terwijl er 48 horizontale lijnen "teveel" zijn. De verhouding is dus een beetje zoek.
Tweede eis van een HD-Ready televisie is overigens een Component aansluiting, en DVI en/of HDMI aansluiting.
Dit alles hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het beeld bagger is, echter, met HD heeft het weinig van doen.
[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 30-10-2007 23:02 ]
En 999 is een erg nette prijs.
Verder is de nieuwe firmware voor de PSP vrijgegeven. 3.72
In deze firmware een verwijzing naar PS3-firmware 2.00. Zal wel niet lang meer duren dus en sluit aan bij de geruchten van Kotaku:

PSN: Shiver23
hmm dit wakkert de geruchten over firmware 2.0 verder aan. Lijkt er op dat de laatste geruchten (helaas ZONDER XMB ingame) toch redelijk up to date zijn. Release zou begin November zijn, ik ben benieuwd!Shiver23 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:12:
PV70 is een supermooi toestel en als je hem niet als monitor gebruikt met kleine tekst en 720p signaal voert ziet het beeld er stukken beter uit dan een LCD van dezelfde prijs. 1080p levert helaas nogal veel aliasing op vanwege de (te) lage resolutie van het beeld.
En 999 is een erg nette prijs.
Verder is de nieuwe firmware voor de PSP vrijgegeven. 3.72
In deze firmware een verwijzing naar PS3-firmware 2.00. Zal wel niet lang meer duren dus en sluit aan bij de geruchten van Kotaku:
[afbeelding]
Verwijderd
PWM schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:37:
[...]
Behalve dan dat die tv geen 720p of 1080i/p kan tonen
Zoals ik al eerder geopperd heb (maar het blijft lastig te begrijpen blijkbaar) is FullHD ontworpen voor grote schermen, HD Ready is echt prima voor het kleinere spul (40" en kleiner).
Wisten jullie trouwens dat je je account icoontje kan veranderen?
Dat wat je ziet na het aanzetten van de PS3.
En wat duren die ingame updates altijd zo vreselijk lang zeg
Eerst RFOM en nou motorstorm met de nieuwe patch, en dat ligt toch niet aan de drukte want die is al een poosje uit, zeker RFOM.
[ Voor 18% gewijzigd door Gman op 30-10-2007 23:34 ]
NTFS is van microsoft he, die zou natuurlijk geen probleem hebben om gratis support te bieden aan sony om NTFS lezen mogelijk te maken [yup sarcasme]Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:48:
Mijn Wireless verbinding is redelijk traag (internet browsen), weet iemand hoe dat kan komen? Hij is beveiligd met WPA2.
Verder hoop ik dat ze bij Sony snel ntfs-support in de firmware gaan proppen, want heb echt geen zin om al m'n externe HD's opnieuw te moeten formatteren naar fat32
Yup met een 32"-40" beeldscherm is het oppervlak gewoon te klein de de optimale kijkafstand te groot om het verschil echt op te merken. Er zijn wel nieuwe modellen van minder dan 40" die 1080p doen maar het is en blijf zonde van de extra kosten.Gman schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:32:
High Def komt in 2 smaken, 720P is ook High Def en op een 42" zal nog prima zijn hoor, gewoon juiste afstand houden voor dat formaat.
Zoals ik al eerder geopperd heb (maar het blijft lastig te begrijpen blijkbaar) is FullHD ontworpen voor grote schermen, HD Ready is echt prima voor het kleinere spul (40" en kleiner).
Wisten jullie trouwens dat je je account icoontje kan veranderen?
Dat wat je ziet na het aanzetten van de PS3.
En wat duren die ingame updates altijd zo vreselijk lang zeg![]()
Eerst RFOM en nou motorstorm met de nieuwe patch, en dat ligt toch niet aan de drukte want die is al een poosje uit, zeker RFOM.
Helaas zijn de goedkoopste modellen "HD Ready" gewoon PAL televisies met input die tot 720p gaat, gelukkig zie je die modellen steeds minder omdat tja het is niet echt HD Ready als de beeldbuis maar PAL is!
[ Voor 9% gewijzigd door swampy op 30-10-2007 23:56 ]
/offtopicVerwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:39:
Ik heb altijd gedacht dat ABC (Albert hijen, blokker en C&A) bij elkaar horen.
Albert Heijn, C1000, Gall en gall en Etos horen bij elkaar
/offtopic
Vanavond weer urenlang Warhawk lopen spelen op een eigen servertje voor 12 man, aangezien we hier met zijn 2'en waren. Wat een fun toch weer! Puur genieten!
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ja ik heb nog nooit een topic gestart, zou niet weten hoe dat moet, ben pas paar maanden 'echt' bezig hier op GOT. Maar dacht dat er wel een topic over GT5 zou zijn met ronde tijden, ervaringen etc. Er is bijna voor elk spel een active topic maar niet voor GT5.. Somebody start it!!Arm1n schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:13:
[...]
Waarom is er geen GT5 topic!!![]()
Zo goed?je hebt gelijk, t'was niet echt een logische redenatie van mij
We hebben al een demo, dus van mij part mag er al een GT5 topic komen. Alleen het jammere er aan is dat de helft van de posts is "wanneer komt het spel uit?" en allemaal vage speculaties etc.
Maar Gran Turismo liefhebbers zijn natuurlijk niet zo![]()
Ik ben niet zo goed in SP maken, dus als iemand zich geroepen voelt: gaat uw gang
Idd, Warhawk is super duper duper super! Elke keer als ik begin ben ik weer helemaal hooked.Sandyman538 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:03:
[...]
Vanavond weer urenlang Warhawk lopen spelen op een eigen servertje voor 12 man, aangezien we hier met zijn 2'en waren. Wat een fun toch weer! Puur genieten!
zover ik weet draait linux al geruime tijd stabiel op de ps3. nu zelfs met wifi en blauwe tand ondersteuning. wat een xbmc met een linux distro te maken heeft weet ik niet, maar ik denk dat die dan niet op de ps3 draait vanwege andere codes voor de hardware enzo. meer dan genoeg tutorials op internet om je ps3 met ubunto/yellowdog/linus whatever (ben niet zeker of alle namen kloppen maar goed) en ik kan je aanraden om eerst deze te installeren alvorens demo's, muziek of films op je hd te zetten. ik dacht namelijk dat je eerst je hd moest formatteren voordat je het kon installeren.DarkShadow schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:21:
Hoe gaat het trouwens met linux op de ps3? Hoor ik maar weinig over. Ik lees dat XBMC waarschijnlijk over 6 maanden een stabiele linux build gaat opleveren. Zou die dan ook op de PS3 kunnen draaien, dan is hij bij mij namelijk snel binnen.
Verwijderd
NTFS is gebaseerd op HPFS, het bestandssysteem dat door Microsoft en IBM is ontwikkeld voor OS/2 als een vervanging voor het oudere FAT-bestandssysteem dat MS-DOS gebruikte. HPFS heeft enkele verbeteringen ten opzichte van FAT, zoals de ondersteuning van "metagegevens" en bestandsbeveiliging. Bovendien maakt het gebruik van bepaalde gegevensstructuren die de prestaties, betrouwbaarheid en gebruik van schijfruimte verbeteren. NTFS voegde hier zaken als beveiliging aan toe.swampy schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:40:
[...]
NTFS is van microsoft he, die zou natuurlijk geen probleem hebben om gratis support te bieden aan sony om NTFS lezen mogelijk te maken [yup sarcasme]
dus niet alleen van microsft maar ook van ibm. En IBM bestaat langer dan MS. En de Cell is ook van IBM. Maar ik snap niet waarom je hierover begint...
Omdat iemand vroeg waarom de PS3 geen NTFS ondersteunde, lijkt me duidedelijk dat als het een windows alleen formatsoort is dan dat andere dingen het niet hoeven te ondersteunen.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:32:
[...]
NTFS is gebaseerd op HPFS, het bestandssysteem dat door Microsoft en IBM is ontwikkeld voor OS/2 als een vervanging voor het oudere FAT-bestandssysteem dat MS-DOS gebruikte. HPFS heeft enkele verbeteringen ten opzichte van FAT, zoals de ondersteuning van "metagegevens" en bestandsbeveiliging. Bovendien maakt het gebruik van bepaalde gegevensstructuren die de prestaties, betrouwbaarheid en gebruik van schijfruimte verbeteren. NTFS voegde hier zaken als beveiliging aan toe.
dus niet alleen van microsft maar ook van ibm. En IBM bestaat langer dan MS. En de Cell is ook van IBM. Maar ik snap niet waarom je hierover begint...
Nope die gene die erom vroeg moet het gewoon via FAT32 doen!
Ik heb zelf de 37PV60 (de voorganger) en 1024x768 is wel een hd resolutie omdat de pixels rechthoekig zijn, van links naar rechts komt zegmaar blauw rood en dan groen. Uiteindelijk is een pixel iets breder dan dat ie hoog is. Ik heb ook mijn pc aangesloten op mn tv (via vga) op 1360x786 (oid). En kan alle lettertjes lezen (zolang ik er dichtbij zit want van veraf wordt het gewoon te klein). En er is een enorm verschil tussen SD en HD op die tv, dus dat het niets met HD te maken heeft klopt niet echt.PWM schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:53:
[...]
Het is wat Off-topic, maar goed (ik begon):
HD-Ready betekend dat de tv minimaal een signaal van 1280x720 Progressive moet kunnen ontvangen, ook wel bekend als 720P. De TV moet ook beeld kunnen tonen, echter, het is niet verplicht om dit in dezelfde resolutie te doen. De HD-Ready tv moet minimaal 720 lijnen horizontaal kunnen tonen. Ook een 4:3 tv kan hier dus voor in aanmerking komen om dat de verticale resolutie niet geldt.
Veel Plasma's, maar ook andere tv's die nu in de aanbieding zijn, hebben een resolutie van 1024x768. Dit is natuurlijk geen HD formaat. Echter, omdat ze wel het signaal accepteren, omvormen en daarna tonen, dragen ze het logo: HD-Ready. Scaling hoeft normaal niet slecht te zijn, als de verhouding maar in acht wordt genomen. Bij dit soort tv's, missen er echter 256 verticale lijnen, terwijl er 48 horizontale lijnen "teveel" zijn. De verhouding is dus een beetje zoek.
Tweede eis van een HD-Ready televisie is overigens een Component aansluiting, en DVI en/of HDMI aansluiting.
Dit alles hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het beeld bagger is, echter, met HD heeft het weinig van doen.
Om de post nog een beetje on-topic te houden wat nieuwtjes:
GT5 online features
klein beetje info over The getaway 3
we krijgen een nieuwe J&D
Schaamteloos gekopieerd vanaf ps3only.nl
Verwijderd
Maat van mij heeft PS3 en pro evo 2008 totaal geen schokkerije ed. kan het dan wezen dat hem om oude en nieuwe versie kan gaan van de PS3? of kan het hier niet aan liggen want bij veel mensen schokt dit vooral in replays ed had ik gehoord.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2007 09:24 ]
Verwijderd
http://blog.us.playstatio...og-new-uncharted-trailer/
Dit wordt verplichte aankoop voor mij, alles ziet er gewoon geweldig uit!
De andere game waar ik naar uit kijk is Assassin's Creed, maar ik begin daar toch mijn twijfels over te hebben (vooral door het gebrek aan info over de PS3 versie), ik wacht eerst een paar reviews af...
Verwijderd
Tja maar ik ga mijn 3Com SOHO officeconnect AP en mijn Draytek 2800v nou niet echt snel omruilen.Frank J. schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:39:
[...]
aaa nog een console met wireless problemen![]()
Ik had voorheen problemen dat mijn MDA geen/stabiele wireless connectie had (sitecom modem router). Nieuwe modem router gekocht en problemen waren weg!
Maar welke had jij aangeschaft dan waarbij je geen problemen ondervond? of heb je em nu wired ipv wireless?
Hoorde gisteravond nog dat er ook menigeen met dit probleempje van de errorcode zaten bij hun PSPs.
Maar eigenlijk toch vreemd lijkt me niet dat er weinig van bekend is over die specifieke code, verwacht eigenlijk van Sony wel een komplete waslijst met fout codes en hun betekenis ergens zou hebben staan en mogelijke FAQs hierover.
vaak is het probleem wel bekend alleen de oplossing weer nietVerwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:55:
[...]
Tja maar ik ga mijn 3Com SOHO officeconnect AP en mijn Draytek 2800v nou niet echt snel omruilen.
Maar welke had jij aangeschaft dan waarbij je geen problemen ondervond? of heb je em nu wired ipv wireless?
Hoorde gisteravond nog dat er ook menigeen met dit probleempje van de errorcode zaten bij hun PSPs.
Maar eigenlijk toch vreemd lijkt me niet dat er weinig van bekend is over die specifieke code, verwacht eigenlijk van Sony wel een komplete waslijst met fout codes en hun betekenis ergens zou hebben staan en mogelijke FAQs hierover.
Nee, er zit maar 1 controller bij; dus 100 euro goedkoper dan starterspack, maar dan zonder EXTRA controller en Resistance FOM.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:06:
Is dat nou PS3 60 GB met 1controller + 1 controller extra (dus in totaal 2 ?)
hmm ze hebben dan gewoon Resistance er uit gehaald en wel 100 euro goedkoper gemaakt
Sony heeft ook een complete waslijst met error codes online staan, ik heb het zelf gezien.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:55:
[...]
URL weet ik niet, dat moet je zelf even zoeken.
Ik meen op de US-playstation site.
Erg goed.DarkShadow schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:21:
Hoe gaat het trouwens met linux op de ps3? Hoor ik maar weinig over. Ik lees dat XBMC waarschijnlijk over 6 maanden een stabiele linux build gaat opleveren. Zou die dan ook op de PS3 kunnen draaien, dan is hij bij mij namelijk snel binnen.
Bij PS2dev zijn ze nu bezig met toegang krijgen tot de RSX en als ik alles goed heb begrepen zelfs drivers schrijven voor X.org oid.
Ze zijn daar ook bezig met een video decoder voor mplayer die op de SPU's draait. Binnenkort gaan ze beginnen aan h264 en mpeg2 decoders schrijven. Die kan als het goed is 1080P met 60fps afspelen wat erg netjes is
Al met al beginnen er nu echt dingen gereleased te worden.
Dit wordt een dure maand... Uncharted, Assassin's Creed, CoD4.. Ik denk dat 3busymen een goeie klant aan mij heeft deze maand!
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Verwijderd
Ik wacht ook een paar reviews af, na het schandalige PES verhaal koop ik niet blind meer een spel .Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:49:
Nieuwe Uncharted trailer!
http://blog.us.playstatio...og-new-uncharted-trailer/
Dit wordt verplichte aankoop voor mij, alles ziet er gewoon geweldig uit!
De andere game waar ik naar uit kijk is Assassin's Creed, maar ik begin daar toch mijn twijfels over te hebben (vooral door het gebrek aan info over de PS3 versie), ik wacht eerst een paar reviews af...
Vind het al vreemd dat 2 weken geleden op de frontpage hier een bericht stond dat Ubisoft de hulp van Sony en Microsoft hadden ingeroepen vanwege geheugen problemen met Assasins Creed en een week later is ie ineens Gold gegaan,
Ik wacht wel even met kopen
Ziet er fun uit!Vince22 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:01:
Vandaag is er een nieuwe trailer van Uncharted uitgebracht door Sony... met het goeie nieuws dat ie vanaf 19 november in de US te verkrijgen is... Hier kun je 'm bekijken....
Dit wordt een dure maand... Uncharted, Assassin's Creed, CoD4.. Ik denk dat 3busymen een goeie klant aan mij heeft deze maand!
En ja dure maand met al die games.. maargoed je kunt ze toch niet allemaal tegelijk spelen dus allemaal direkt aanschaffen is overbodig
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
fat32 ondersteund geloof ik files van max 4 gigabite,
en ntsf oneindig grote files.
en voor de mensen hier
http://www.ps3party.nl/nieuws/item/39811/
AC screens ps3 versie
en deze zijn dan nog wel gefotografeerd van een beeldscherm.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Verwijderd
Nou ik heb geen lijst bij Sony gezien hoor, zaten net met 5 man te zoeken.Gman schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:19:
[...]
Sony heeft ook een complete waslijst met error codes online staan, ik heb het zelf gezien.
URL weet ik niet, dat moet je zelf even zoeken.
Ik meen op de US-playstation site.
Maar de code die ik krijg is dus 'Verbindingsfout 8013013D'
Heb wel een lijst met codes gevonden hier http://community.eu.plays...php?p=2849067#post2849067
daar wordt een complete lijst met codes en betekenis bijgehouden, maar allemaal door trial and error
Er is ook veel meer paniek dan dat er echt problemen zijn.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:00:
Snel even een vraagje,
Maat van mij heeft PS3 en pro evo 2008 totaal geen schokkerije ed. kan het dan wezen dat hem om oude en nieuwe versie kan gaan van de PS3? of kan het hier niet aan liggen want bij veel mensen schokt dit vooral in replays ed had ik gehoord.
Zeg nu zelf: het is toch geweldig om als nieuwsbrenger te vertellen dat een "highly anticipated soccergame" slecht loopt op een console die beweerd de top te zijn op hardware gebied? twee vliegen in 1 klap: je kan de hoogste boom in gameland een klap verkopen en je kan de beste voetbalgame een klap verkopen.
Dat er problemen zijn ga ik niet ontkennen maar onspeelbaar oid is het zeker niet.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Dus, betekent dat we nog prachtigere games dan uncharted van hen kunnen verwachten.
/edit: heb gister nog Eye of judgment gekocht, leuk ding!
[ Voor 9% gewijzigd door Dakoina op 31-10-2007 12:11 ]
[ Voor 32% gewijzigd door m4yall op 31-10-2007 12:07 ]
had ik idd last van, op 720p speelt het ingame vrij soepel, alleen een korte hapering als ik uit het pauzemenu kom ( en bij de replays ). Ik had mijn ps3 ook een keer op 1080i gezet en 720p uitgezet, toen sprong de ps3 terug op 576i omdat blijkbaar 1080i niet ondersteund wordt en ik ging maar voor de gein toch een potje starten. Het spel had toen wel last van framerate problemen.zAo schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:51:
Volgens vele ligt het aan de resolutie waar je op speelt: 720p heeft nergens last van, kan dat? 480i/p weer wel.
Als ik mijn display settings op 720p zet, staat ie daar dan ook op als ik een blu ray film ga kijken?
Ik wil dus graag gamen in 720p, maar blu ray kijken in 1080i. Ik heb een Samsung LE32S81 en het valt me op dat 1080i wat scherper en kleurrijker is dan 720p, maar 720p is weer beter voor PES voor mijn gevoel. Mijn vraag in het kort, kan ik deze resoluties apart instellen, of is het 1 resolutie voor alles?
Dit topic is gesloten.