Ik neem aan dat je bedoelt: dinsdag over een week. De actie is op 6 november tenslotte.Rosmalen schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:06:
jeuhhh!!
Net naar de Bart Smit geweest en een PS3 40gb besteld + (tja, door al die haters over het hele forum durf ik het bijna niet eens meer te zeggen) Fifa 08. Komende dinsdag met die actieavond ophalen en raggen maar!
Kheb hier een 5-poorts switch staan van 15 euro (bij Handyman vandaan), speciaal voor de 360/PS3 en Wii... draait perfect.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:31:
Lijkt mij dat een simpele switch van 3 tientjes volstaat, gewoon splittertje gaat problemen geven denk ik.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Vraagje:
Waarom zou ik mijn Blu Ray audio Lineair PCM naar mijn versterker sturen (optisch aangesloten) en niet middels Bitstream?
Met de Lineair PCM krijg ik namelijk met geen mogelijkheid dolby digital uit mijn versterker, maar alleen Prologic (of DTS Neo), en met Bitstream dus wel. Het geluid lijkt via Bitstream ook veel beter.
De PS3 geeft tijdens het switchen aan dat met de Bitstream-modus wel audio verloren kan gaan.
Heeft dit met een limiet van mijn versterker te maken, of zie ik iets gruwelijk over het hoofd?
Uncompressed audio vanaf een Blu Ray doet overigens ook geen 5.1, maar enkel Prologic.
Waarom zou ik mijn Blu Ray audio Lineair PCM naar mijn versterker sturen (optisch aangesloten) en niet middels Bitstream?
Met de Lineair PCM krijg ik namelijk met geen mogelijkheid dolby digital uit mijn versterker, maar alleen Prologic (of DTS Neo), en met Bitstream dus wel. Het geluid lijkt via Bitstream ook veel beter.
De PS3 geeft tijdens het switchen aan dat met de Bitstream-modus wel audio verloren kan gaan.
Heeft dit met een limiet van mijn versterker te maken, of zie ik iets gruwelijk over het hoofd?
Uncompressed audio vanaf een Blu Ray doet overigens ook geen 5.1, maar enkel Prologic.
Je kan hiervoor dus al reserveren, en 6 nov. met korting ophalen? Als dit zo is misschien ook maar doen, ben bang dat ze in de winkel dan al zullen uitverkocht zijn namelijk... Moet je een aanbetaling doen of niet?Rosmalen schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:06:
jeuhhh!!
Net naar de Bart Smit geweest en een PS3 40gb besteld + (tja, door al die haters over het hele forum durf ik het bijna niet eens meer te zeggen) Fifa 08. Komende dinsdag met die actieavond ophalen en raggen maar!
Lineaire PCM gaat enkel via een HDMI stekker en is in staat om TRUE dolby Digital en DTS HDHalfkakkende schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:17:
Vraagje:
door te zenden. Nu je je PS3 middels een optische stekker hebt aangesloten heeft ie alleen Dolby Digital, DTS, etc maar alleen in Bitstream (je moet dus PCM uitzetten). Heb je een reciever met HDMI dan weet je wat je te doen staat. Heb je die niet dat houd je het bij optisch (geeft ook heel goed geluid trouwens)
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Het zal wel aan je versterker liggen. Ik heb mijn PS3 via HDMI aan mijn Denon AV-4306-versterker hangen en ik heb de volgende opties:Halfkakkende schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:17:
Vraagje:
DD 5.1
DTS 5.1
Lineair PCM 2 Ch 44.1 - 192Khz
Lineair PCM 5.1 Ch 44.1 - 96Khz
Lineair PCM 7.1 44.1 - 96Khz
Omdat de PS3 zelf Dolby TrueHD en DTS HD converteert naar PCM haal ik de maximale ongecomprimeerde geluidskwaliteit uit alle Blu-Ray-titels. Verder kan de PS3 ook nog CDs upsamplen naar veel hogere bitrates voor de maximale geluidskwaliteit. SA-CDs doet hij ook probleemloos over HDMI.
jah ik heb vanmiddag gereserveerd voor dinsdag de 6e!bureno schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:25:
[...]
Je kan hiervoor dus al reserveren, en 6 nov. met korting ophalen? Als dit zo is misschien ook maar doen, ben bang dat ze in de winkel dan al zullen uitverkocht zijn namelijk... Moet je een aanbetaling doen of niet?
www.vdzande.com
Ik gebruik voor streamen altijd Nero Home. Maar de laatste tijd heb ik met films dat de films schokkerig gestreamt worden. Heb een goeie linksys router ( 100 mbit ) en het gaat dus wireless. Maar goed, het zij zo. Als ik het hier lees dan zal het niet een oplossing zijn om andere streaming software te gebruiken.
Verwijderd
Heb je dat dan via internet gedaan want als ik via internet bestel moet ik gewoon 399 betalen.Rosmalen schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:40:
[...]
jah ik heb vanmiddag gereserveerd voor dinsdag de 6e!
Even teruglezen :-)Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:57:
[...]
Heb je dat dan via internet gedaan want als ik via internet bestel moet ik gewoon 399 betalen.
Rosmalen schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:06:
jeuhhh!!
Net naar de Bart Smit geweest en een PS3 40gb besteld
KNIP
Verwijderd
Weet iemand of die rumblefunctie die in de update van MotorStorm zit nou echt werkt?? Bij mij doet ie niks nl...instellingen had ik ook al gecheckt en goed gezet met mnm standaard ps3-controller.
(weet iemand toevallig ook of je nou wel of niet games vanaf een usbhd kan spelen? Mn broer zegt van wel de hele fkin tijd)
(weet iemand toevallig ook of je nou wel of niet games vanaf een usbhd kan spelen? Mn broer zegt van wel de hele fkin tijd)
In de standaard PS3 Sixaxis controller zit geen rumble functie. Dus dat kan wel kloppen. En voor zover ik weet kun je geen games spelen van een externe HD.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:08:
Weet iemand of die rumblefunctie die in de update van MotorStorm zit nou echt werkt?? Bij mij doet ie niks nl...instellingen had ik ook al gecheckt en goed gezet met mnm standaard ps3-controller.
Ik heb zelf ook de Samsung 32inch, en ik moet zeggen dat die prachtig beeld geeft inderdaad.P.E.No.1 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:39:
@ Slash500
Kijk eens bij de MM ofzo en vergelijk voor jezelf. Ik heb zelf een Phillips 32inch HDready en die bevalt me prima. Mn broertje heeft een Samsung en die geeft ook prachtig beeld. (typenummers weet ik helaas niet uit mn hoofd)
_
Gaat het nu wireless of wired ? (100 Mbit is wired, niet wireless snelheid), en wired heb ik met Nero ook geen enkel probleem. Wireless heb ik met elke server (nero, tversity, twonky) met veel HD HQ films een probleem.technoaddict schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:41:
Ik gebruik voor streamen altijd Nero Home. Maar de laatste tijd heb ik met films dat de films schokkerig gestreamt worden. Heb een goeie linksys router ( 100 mbit ) en het gaat dus wireless. Maar goed, het zij zo. Als ik het hier lees dan zal het niet een oplossing zijn om andere streaming software te gebruiken.
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Verwijderd
Ben best in m'n sasje met het beessie... helaas nog geen HOME
Games die ik tot nu toe heb gespeeld zijn:
Motorstorm
Ridge Racer 7
Resistance : Fall of Man
Ninja Gaiden Sigma
Heavenly Sword
Aanstormende games voor dit jaar die gecheckt moeten worden zijn:
Assassin's Creed
Ratchet & Clank Future : Tools of Destruction
Uncharted : Drake's Fortune
Devil May Cry 4

Motorstorm
Ridge Racer 7
Resistance : Fall of Man
Ninja Gaiden Sigma
Heavenly Sword
Aanstormende games voor dit jaar die gecheckt moeten worden zijn:
Assassin's Creed
Ratchet & Clank Future : Tools of Destruction
Uncharted : Drake's Fortune
Devil May Cry 4

kheb net ff een USB-hubje er tussen gegooit en gecheckt met de laptop van mn broertje en het werkt, dus neem aan dat het straks met de PS ook wel goed gaat komen
www.vdzande.com
802.11n gaat anders harder dan 100Mbit hoor...Sentry23 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:57:
[...]
Gaat het nu wireless of wired ? (100 Mbit is wired, niet wireless snelheid), en wired heb ik met Nero ook geen enkel probleem. Wireless heb ik met elke server (nero, tversity, twonky) met veel HD HQ films een probleem.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Is deze versie nou het zelfde als de xbox of is hij helemaal anders, want ik had de trailer gezien en ik zag niet veel verschil met de oude.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:03:
Ninja Gaiden Sigma
Ik heb zelf een Panasonic 37PV60, en zit er mischien net 2 meter van af, dus voor die afstand hoef je het niet te laten. Verder ben ik er van overtuigd dat plasma beter is dan lcd, maar dat is mijn meningSlash500 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:34:
Even een vraag tussendoor, wat is een goede tv om op te gamen.
Ik zelf dacht de samsung le37m86 maar volgens mij is die wat te groot voor me kamer (zit er max 3 meter van af)
Maar ik zou niet weten welke tv ik anders zou moeten nemen dus heeft er iemand een tip over een goeie tv
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Zijn er meer mensen waarbij de ps3 vastloopt tijdens afspelen van een cd? Bij mij al vaker voorgekomen.
ola
Verwijderd
Niet veel verschil met de oude?!? Kerel, die game draait op Native 1080p 
Het verschil tussen 'Gaiden' en 'Gaiden Black' is niet zo heel erg groot nee.
Maar tussen 480i en Native 1080p zit dacht ik wel een behoorlijk verschil
Maar jij bedoelt of dit een totaal andere game is zeker? Nee, dat is het niet. Er is wel het één en ander toegevoegd en behoorlijk opgepoetst! Maar is verder 'in feite' dezelfde game
Het verschil tussen 'Gaiden' en 'Gaiden Black' is niet zo heel erg groot nee.
Maar tussen 480i en Native 1080p zit dacht ik wel een behoorlijk verschil
Maar jij bedoelt of dit een totaal andere game is zeker? Nee, dat is het niet. Er is wel het één en ander toegevoegd en behoorlijk opgepoetst! Maar is verder 'in feite' dezelfde game
Alleen doorlangs te gaan in de winkel.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:42:
Kun je nu bestellen bij Bart Smit en voor afhalen op 6 nov kiezen? hoe?
kan alleen op 6 november tussen 1800-2100. Wat ik me wel afvraag of je dan ook pre-orders kunt bestellen met 15% korting. Morgen maar even informerenVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:42:
Kun je nu bestellen bij Bart Smit en voor afhalen op 6 nov kiezen? hoe?
hmm nee, Misschien kom je van een 360 af of heb je er een maar bij de PS3 hoef je dit soort defecten niet te acepteren en kan je hem gewoon ruilen in de winkel want dat hoort niet.Ross schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:35:
Zijn er meer mensen waarbij de ps3 vastloopt tijdens afspelen van een cd? Bij mij al vaker voorgekomen.
Had je soms het idee dat veel PS3's (cutting edge hardware) problemen zouden hebben met het lezen van een simple CD?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Een netwerk kun je duizende keren opsplitsen! Het gaat erom hoeveel apparaten een netwerk address nodig hebben.Rosmalen schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:06:
jeuhhh!!
Net naar de Bart Smit geweest en een PS3 40gb besteld + (tja, door al die haters over het hele forum durf ik het bijna niet eens meer te zeggen) Fifa 08. Komende dinsdag met die actieavond ophalen en raggen maar! Ik zal het wel ff laten weten als mn Rumblepad2 werkt op de PS3.
Nu alleen nog ff uitvogelen voor het internet, want ik heb maar 1 netwerkkabel op mn kamer.. kan ik daar gewoon een splitter tussen zetten of moet ik een 2e (die kabel op mn kamer komt al uit een router) router er tussen zetten?!
Ik raad aan op zijn minst een switch of router er van te maken. Hubs zijn namelijk negatief voor de doorvoersnelheid (tuurlijk is 100mbit gedeeld door 2 nog steeds 50 maar switches draaien veel lekkerder!)
En over de 40Gb er is weinig mis mee, tuurlijk valt er te klagen over het vervallen van BC voor PS2 games maar ach.. 100 euro goedkoper dertegen!
There is no place like ::1
Ik heb er vanmiddag een besteld... en was niet de eerste/enige zei dat grietjeFrank J. schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:51:
[...]
kan alleen op 6 november tussen 1800-2100. Wat ik me wel afvraag of je dan ook pre-orders kunt bestellen met 15% korting. Morgen maar even informeren
www.vdzande.com
Hier ook geen problemen met het vastlopen van CD's. Ik had laatst wel dat de PS3 een USB stick met 1500 fotos geen fotos liet zien.swopdark schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:51:
[...]
hmm nee, Misschien kom je van een 360 af of heb je er een maar bij de PS3 hoef je dit soort defecten niet te acepteren en kan je hem gewoon ruilen in de winkel want dat hoort niet.
Had je soms het idee dat veel PS3's (cutting edge hardware) problemen zouden hebben met het lezen van een simple CD?
Waarom nou een meteen de 360 erbij halen? totaal onnodig en niet relevant
ik bedoel met pre-orders games die na 6 november uitkomenRosmalen schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:55:
[...]
Ik heb er vanmiddag een besteld... en was niet de eerste/enige zei dat grietje
[ Voor 17% gewijzigd door Falcon Heavy op 29-10-2007 21:58 ]
Externe HD's (FAT32 geformateerd) kun je gebruiken voor de backup functie en om savegames, filmpjes, foto's en muziek op te zetten.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:08:
Geinstalleerde Games, Patches, Etc dertegen blijven op de HD van de PS3 staan(om de licenties niet mee te kopieren natuurlijk
Dus als je de HD vervangt door een grotere moet je eerst gewoon een backup maken, wat filmpjes kopieren en dan heb je 95% van je spul op externe hd staan!
ah oke, verkeerd gelezen maar lijkt me niet dat dat gaat lukken..Frank J. schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:57:
[...]
Ik bedoel met pre-orders games die na 6 november uitkomen
www.vdzande.com
Heb ook een 60GiggerVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:54:
En 'God of War II' niet kunnen spelen is ook wel een gemis hoor
Gran Tourismo 4..YUM!
Final Fantasy X, XII YUM YUM!
En natuurlijk de GTA's..duh!
Bij mij niet alleen met een cd.. maar ook games/dvd's wou die niet meer lezen.. en dat gebeurde een week na aankoop.Ross schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:35:
Waarschijnlijk iets met de laser oid want de PS3 deed het verder prima.
Daar wordt je niet vrolijk van maar heb inmiddels een andere PS3 die wel alles weer doet.
_
Verwijderd
TIP:Frank J. schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:51:
[...]
kan alleen op 6 november tussen 1800-2100. Wat ik me wel afvraag of je dan ook pre-orders kunt bestellen met 15% korting. Morgen maar even informeren
Ik kan er eentje op 1 dag van te voren laten reserveren.
Ben bij verschillende Bartsmit's geweest. Ze doen het niet allemaal !
Probeer het even zou ik zeggen
Verwijderd
Hmm morgen eff langs de bart smit in hoog catharijne gaan (utrecht) om te vragen of ik warhawk kan reserveren voor 6 november. Ben toch wel erg benieuwd geworden na alle verhalen erover
Heb verder met veel plezier de Dirt demo gespeeld maar tijdens het spelen week m'n linker analoge knuppel af naar rechts, en later naar links (auto reed niet meer rechtuit zonder de knuppel aan te raken). Hebben meer mensen daar last van of ben ik de enige??
Heb verder met veel plezier de Dirt demo gespeeld maar tijdens het spelen week m'n linker analoge knuppel af naar rechts, en later naar links (auto reed niet meer rechtuit zonder de knuppel aan te raken). Hebben meer mensen daar last van of ben ik de enige??
Verwijderd
Jazeker, sinds 4 oktober.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:37:
is er een demo van jericho op de psstore?
Alleen doet een PS3 802.11g en dat gaat niet sneller dan 54Mb.scorpie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:09:
[...]
802.11n gaat anders harder dan 100Mbit hoor...
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Scherp, zeer scherp 
En nu ga ik tukken ;p
En nu ga ik tukken ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Streamen met TVersity ging bij mij prima, alleen gaf mij tv-kart in de pc een conflict, waardoor ik geen tv meer kon kijken op de pc.
Nero Home Media geeft bij mij geen conflict, alleen krijg ik het niet voor elkaar om dvd-films af te spelen, voor de rest speelt hij alles af.
Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Nero Home Media geeft bij mij geen conflict, alleen krijg ik het niet voor elkaar om dvd-films af te spelen, voor de rest speelt hij alles af.
Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Yes! Mijn Linksys Accesspoint op Only 54g gezet en nu gaan de nummertjes starten binnen 10 sec. Dat was het dus. Photo's bekijken van mijn 'vaste' pc die boven staat gaat ook prima via wifi. Echt een top multimedia apparaat deze zwarte bak.ChiLLeR schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:36:
[...]
Ja bij mij is het ook niet 'instant' maar hooguit 5 seconden, ik vind het verder niet echt heel storend. Mijn Wifi draait iig op 54g dus weet niet of dat veel uitmaakt.
Tversity streamt zelfs de Mp3s van mijn fileserver af (ik zoek nog een linux server programmatje). Ik heb ca. 15duizend mp3tjes dus ik vind het zoeken op album en artiest erg belangrijk.
Gisteravond was het weer laat met een paar levels van Stuntman:Ignition!
Je kunt altijd even die Tversity proberen op je PC, want zo'n groot programma is het nou ook weer niet. Speel met de Settings en wie-weet krijg je wel wat je nu niet wil (schokkerige beelden).technoaddict schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:41:
Volgens mij heb je wat teveel lopen slingeren en botsen, dan gaat ja auto kapot en is het logisch dat je auto gaat afwijken enzo..Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:29:
'knip'
PSN id: PENo1
ThunderRobert schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:01:
Gister even een PS3 60GB starterspack aangeschaf @ Dynabyte Leeuwarden, hebben we nog wel even voor gereden (kom zelf uit Almelo), maar de 60GB exemplaar wordt nu al minder leverbaar. Ik vind het een mooi systeem, alles werkt out-of-the-box gelijk, wel even een update doen maar dan zit je ook goed!Internetten met een USB wireless toetsenbord en muis werkt ook goed
offtopic:
Heeuheeuj! Nog een Almeloër
Veel plezier met je PS3!
Heeuheeuj! Nog een Almeloër
Gister lag R&C ook bij mij in bus, na een weekend niet thuis te zijn geweest... hup, uit de verpakking en spelen maar.. 5 uur later de PS3 uitgezet.. superspel!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Verwijderd
Ik weet niet of het al gepost is,
gister waren er nog 77 starterspakketten bij consoleshop.nl
Eindelijk
gister waren er nog 77 starterspakketten bij consoleshop.nl
Eindelijk
Misschien de SP maar eens updaten met links naar allerlei zaken en plekken waar de starterspack nog te krijgen zijn?
Volgens mij ben je ergens tegen aangeknalt en trok de auto naar links/rechtsVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:29:
Het driehoek knopje doet worden, fungeerd als een soort van explorer en laat alles zien wat er op het medium staat.Frank J. schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:57:
Ik had laatst wel dat de PS3 een USB stick met 1500 fotos geen fotos liet zien.
Iemand al wat gehoord over de eventuele nieuwe Firmware...
Ben even nieuwsgierig welke het nu wordt.
En wat eventueel de verbeteringen zijn of niet zijn.
PS5 User ;-) ...
Komt geen nieuwe firmware (of het zal 1.94 zijn), het is een user agreement update versie 2.0. GEEN firmware 2.0supernova schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:12:
Iemand al wat gehoord over de eventuele nieuwe Firmware...![]()
*Zucht* dit is een PS3 topic, maar mensen kunnen in Google toch wel even "PS3 firmware update" in tikken... moet een ander altijd het werk doen?
Gerucht voor 2.0:
Details omtrent PS3 firmware update 2.0
Nieuws | 29 oktober 2007 - De 2.0 firmware update voor de PlayStation 3 zal volgens Sony op 5 november in Europa verschijnen. Hierbij een lijst met mogelijke functies en aanpassingen die worden geleverd met firmware update 2.0.
Mogelijkheid om je PS3 aan en uit te zetten met de PSP Remote Play
Een nieuwe PlayStation Network categorie
TV categorie voor consumenten die PlayTV hebben geïnstalleerd
Afspeellijst voor muziek en foto’s
Content groep voor Video and Game
XMB Customization, het aanpassen van thema’s, achtergronden en kleuren
Een Information Board waarin winkel updates en nieuws verschijnt
Trend Micro Web Security voor de PS3 Internet browser, beveiliging voor de PS3 Int
Ik vind het net echt aanpassingen die een versiewijziging van 1.xx naar 2.0 verantwoorden, maar er zal wel wat meer bij zitten dan.
Gerucht voor 2.0:
Nieuws | 29 oktober 2007 - De 2.0 firmware update voor de PlayStation 3 zal volgens Sony op 5 november in Europa verschijnen. Hierbij een lijst met mogelijke functies en aanpassingen die worden geleverd met firmware update 2.0.
Trend Micro Web Security voor de PS3 Internet browser, beveiliging voor de PS3 Int
Ik vind het net echt aanpassingen die een versiewijziging van 1.xx naar 2.0 verantwoorden, maar er zal wel wat meer bij zitten dan.
Tja, dat wist ik ook al.. Maar life situaties zijn altijd anders... Dus war gewoon nieuwsgierig of hij er al was, omdat die datum nergens vaststaat. En aangezien mijn PS3 thuis staat enik niet, kan ik ook niets proberen... Vandaar de vraag.....WaterFire schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:22:
*Zucht* dit is een PS3 topic, maar mensen kunnen in Google toch wel even "PS3 firmware update" in tikken... moet een ander altijd het werk doen?
Gerucht voor 2.0:

PS5 User ;-) ...
De lijst met zaken welke in de 2.00 firmware upgrade "zouden moeten" zitten... Gerucht is 30-11 echter heb ik daar nu een zwaar hoofd in, zeker aangezien het vanuit Sony erg stil is..
The PLAYSTATION®3 system software version 2.00 update includes the following:
* Users
o You can now password-protect user accounts.
* Settings
o [Dynamic Normalizer] has been added as an option under [Sound Settings].
o [Energy Saver] has been added as an option.
o [Equalizer] has been added as a feature under [Music Settings].
o [Full] has been added as an option for [DVD Wide Display] under [BD / DVD Settings].
o [Photo Settings] has been added as an option.
o [PS / PS2 Settings] has been added as an option.
o [RSS Channel Settings] has been added as an option.
o [Sample Rate] has been added to [Audio CD Import] under [Music Settings].
o [Screen Saver] has been expanded under [Display Settings].
o The method of selecting an output resolution has been changed in [Video Output Settings] under [Display Settings].
o [Theme Settings] has been added as an option.
o [Zero Unused Disk Space] has been added as an option under [System Settings] > [Format Utility].
* Photo
o Additional slideshows have been added.
o [Photo Effects] have been added as a feature.
o Wallpaper feature has been added.
o [Zoom] has been added as a feature.
* Music
o Additional visualizations have been added.
o CD information can now be entered.
o Three-speed fast forward and fast reverse has been added as a feature.
* Video
o Files can now be played sequentially.
o You can now select [Zoom] under [Screen Mode] when playing video files saved on the hard disk or storage media.*.
*An appropriate USB adapter (not included) is required to use storage media with some models.
* Game
o Support for PLAYSTATION®3 format software titles has been expanded.
o XMB™ (XrossMediaBar) is now accessible during gameplay.
* Network
o [RSS Channel] has been added as a feature.
* Friends
o You can now have multiple chat sessions.
o You can now select an image to use as your Avatar from [Photo].
* Other
o Date & Time is now shown when the PS button is pressed.
o File sorting has been changed.
o [Help] has been added as a feature.
o Playability status with the PS3™ system has changed for some PlayStation® and PlayStation®2 format titles.
To check on the latest status, visit the search site for compatible titles.
o [Secure Delete] has been added as an option.
o Some PLAYSTATION®Network features have been revised.
The PLAYSTATION®3 system software version 2.00 update includes the following:
* Users
o You can now password-protect user accounts.
* Settings
o [Dynamic Normalizer] has been added as an option under [Sound Settings].
o [Energy Saver] has been added as an option.
o [Equalizer] has been added as a feature under [Music Settings].
o [Full] has been added as an option for [DVD Wide Display] under [BD / DVD Settings].
o [Photo Settings] has been added as an option.
o [PS / PS2 Settings] has been added as an option.
o [RSS Channel Settings] has been added as an option.
o [Sample Rate] has been added to [Audio CD Import] under [Music Settings].
o [Screen Saver] has been expanded under [Display Settings].
o The method of selecting an output resolution has been changed in [Video Output Settings] under [Display Settings].
o [Theme Settings] has been added as an option.
o [Zero Unused Disk Space] has been added as an option under [System Settings] > [Format Utility].
* Photo
o Additional slideshows have been added.
o [Photo Effects] have been added as a feature.
o Wallpaper feature has been added.
o [Zoom] has been added as a feature.
* Music
o Additional visualizations have been added.
o CD information can now be entered.
* Video
o Files can now be played sequentially.
o You can now select [Zoom] under [Screen Mode] when playing video files saved on the hard disk or storage media.*.
*An appropriate USB adapter (not included) is required to use storage media with some models.
* Game
o Support for PLAYSTATION®3 format software titles has been expanded.
o XMB™ (XrossMediaBar) is now accessible during gameplay.
* Network
o [RSS Channel] has been added as a feature.
* Friends
o You can now have multiple chat sessions.
o You can now select an image to use as your Avatar from [Photo].
* Other
o Date & Time is now shown when the PS button is pressed.
o File sorting has been changed.
o [Help] has been added as a feature.
o Playability status with the PS3™ system has changed for some PlayStation® and PlayStation®2 format titles.
To check on the latest status, visit the search site for compatible titles.
o [Secure Delete] has been added as an option.
o Some PLAYSTATION®Network features have been revised.
PSNID : HoefMeistert
Nogmaals. Dit is een lijst van wensen van gebruikers en daar heeft iemand een nepartikel van gemaakt wat nogal hardnekkig is.
En Sony maakt nooit van tevoren bekend wat de nieuwe firmware bevat.
En Sony maakt nooit van tevoren bekend wat de nieuwe firmware bevat.
PSN: Shiver23
Als dit allemaal nieuwe functies zijn is het zeker een vette update. Ik betwijfel het echter. XMB openen vanuit een game zou iig een hele vette feature zijn! Afwachten maar...
Ik vraag me af of het wel zo nuttig is, de XMB bereiken vanuit je game. Ik bedoel, je bent aan het GAMEN, je bent met het spel bezig, niet met sociale chatsessies. Het getuigd toch wel van een erg korte attentiespanne als je de drang niet kunt onderdrukken om even met je 'vrienden' contact te onderhouden wanneer je aan het gamen bent.P.E.No.1 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:39:
Als dit allemaal nieuwe functies zijn is het zeker een vette update. Ik betwijfel het echter. XMB openen vanuit een game zou iig een hele vette feature zijn! Afwachten maar...
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Wat een onzin redenering. Ingame XMB is het grootste gemis op het moment, dat en een globaal online samenhangend systeem maar dat is dan een stapje dichterbij.
Ingame XMB moet je denken aan muziek spelen terwijl je een spel speelt. Vrienden uitnodigen voor een spel Warhawk als je aan het spelen bent of berichten sturen/ontvangen zonder dat je t hele spel hoef stop te zetten. Heeft niets een lage concentratie of wat dan ook te maken
Ingame XMB moet je denken aan muziek spelen terwijl je een spel speelt. Vrienden uitnodigen voor een spel Warhawk als je aan het spelen bent of berichten sturen/ontvangen zonder dat je t hele spel hoef stop te zetten. Heeft niets een lage concentratie of wat dan ook te maken

Ja ik ben ook wel benieuwd wat er in die 2.0 update komt. Een update van versie 1 naar 2 moet ook wel iets meer zijn dan alleen maar een paar bugfixjes natuurlijk anders zouden ze het wel als normale 1.9? release doen.
Gisteren toch gelukt om mijn PS3 goed op mijn B&O aan te sluiten. Dus nu heb ik 16:9 en Dolby Surround, erg vet! (Ik heb gewoon mijn oude dvd speler eraf gedonderd en daar mijn PS3 voor in de plaats gezet, dus scart dus dolby en alles.)
Gisteren toch gelukt om mijn PS3 goed op mijn B&O aan te sluiten. Dus nu heb ik 16:9 en Dolby Surround, erg vet! (Ik heb gewoon mijn oude dvd speler eraf gedonderd en daar mijn PS3 voor in de plaats gezet, dus scart dus dolby en alles.)
[ Voor 35% gewijzigd door ChiLLeR op 30-10-2007 12:19 ]
>> Signature?
Ingame XMB staat ook bovenaan mijn verlanglijstje
Dat zou gewoon een erg handige toevoeging zjin. Volgens mij heb ik een tijd geleden al eens gelezen dat ze er in ieder geval mee bezig waren.
PSN id: NL_SToRM
Er zijn filmpjes uit 2006 waar een Sony medewerker een spel demonstreert en ook ingame XMB heeft
Het is ook een logische stap, dus hij komt er wel, gewoon ff wachten.
Het is een update van 1.9x naar 2.0. Dat is update van hetzelfde formaat als bijv. 1.8 naar 1.9. Til daarom niet te zwaar aan het labeltje 2.0. De 1.X is namelijk opChiLLeR schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:18:
Ja ik ben ook wel benieuwd wat er in die 2.0 update komt. Een update van versie 1 naar 2 moet ook wel iets meer zijn dan alleen maar een paar bugfixjes natuurlijk anders zouden ze het wel als normale 1.9? release doen.
Verwijderd
In-game XMB is een must, maar wat ik ook heel erg mis is een goede manier om alle video's, muziek en vooral games in te delen, nu zijn het gewoon lange lijsten...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 12:40 ]
indeed een berichtlezen dat ik ontvang tijdens het gamen lijkt me erg handig, ook een chatuitndiging ontvangen tijdens en game en kunnen joinen is erg handig.nudie schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:48:
Ingame XMB is het grootste gemis op het moment
Wat bedoel je daarmee? globaal samenhangend online systeem? Het PSN is toch al een globaal samenhangend online systeem? universele vriendenlijsten, goede online gameplay, scoreborden etc.dat en een globaal online samenhangend systeem maar dat is dan een stapje dichterbij.
Jank
Krijg mijn PS3 niet online via mijn wireless router, een Belkin 54g. Mijn laptop werkt wel prima, evenals mijn PC. Signal strength is 95%. Beveiliging staat op WEP, password drie keer geprobeerd maar hij blijft failen bij obtaining IP address. Alle instellingen staan verder op automatic.
Wat doe ik fout?
Wat doe ik fout?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
mac adres ook aangemeld op je router?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:11:
JankKrijg mijn PS3 niet online via mijn wireless router, een Belkin 54g. Mijn laptop werkt wel prima, evenals mijn PC. Signal strength is 95%. Beveiliging staat op WEP, password drie keer geprobeerd maar hij blijft failen bij obtaining IP address. Alle instellingen staan verder op automatic.
Wat doe ik fout?
Goed ben erover aan het denken om een ps3 te kopen, mede door de goede meningen hier, had hier echter nog wel een vraag over:
Is het mogelijk om via de ps3 een netwerk harde schijf ( nas ) te benaderen, of moet er speciaal een pc bij tussen voor het streamen van audio?
Is het mogelijk om via de ps3 een netwerk harde schijf ( nas ) te benaderen, of moet er speciaal een pc bij tussen voor het streamen van audio?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Je kunt niet zomaar bij netwerkshares komen. Je kunt wel een NAS servertje aanschaffen waar dan native een Streaming server op staat, zoals bijvoorbeeld eentje van Synology (Wel duur speelgoed trouwens).
Heb geen MAC filtering aan staan, laptop en PC connecten ook.
Even zonder beveiliging proberen? Dan weet je tenminste of het daaraan ligt.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:11:
JankKrijg mijn PS3 niet online via mijn wireless router, een Belkin 54g. Mijn laptop werkt wel prima, evenals mijn PC. Signal strength is 95%. Beveiliging staat op WEP, password drie keer geprobeerd maar hij blijft failen bij obtaining IP address. Alle instellingen staan verder op automatic.
Wat doe ik fout?
Groetjes, FaceDown.
Kijk ff in de log van je router of hij je PS3 blocked ( ip adres is zo te zien/achterhalen )
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Bij mij deed hij het in het begin ook niet (Duurde veel te lang en toen stond er connection failed). Toen scande ik nog een keer voor die internet connection (nadat ik de ps3 eerst had uitgezet), en toen pakte hij em binnen een seconde op. Probeer het eens nog een keer zou ik zeggen.
Verwijderd

Hij ziet me wireless AP gewoon zonder probleem, op mijn AP heb ik vanwege MAC filtering icm WPA-PSK (TKIP) dus het MAC adres van de PS3 ingevuld, op de PSE3 zowel via scannen en handmatig invullen (incl eenvoudig of aangepast onderdeel (wel of geen veranderingen aan MTU etc)) maar telkens krijgt hij nadat hij de sleutels heeft uitgewisseld de Fout melding zoals aangegeven.
Anderen ook hier problemen mee gehad en opgelost?
Staat de laatste firmware er al op? Misschien anders eerst handmatig via internet downloaden op USB stick zetten en dan installeren?
Verwijderd
Ik had dat ook, die problemen met netwerk. En dat was zelfs met wired internet.
Na even mijn modem uit en aan te hebben gezet werkte het wel direct
Ook krijg ik als ik nu bijvoorbeeld mijn modem uit heb en mn ps3 aan een verbindingsfout (logisch) alsik dan mijn moden aanzet komt dat bericht weer in het scherm maar werkt mijn internet wel.
Dan na een sec. of 20 meld hij zichzelf alsnog aan.
Na even mijn modem uit en aan te hebben gezet werkte het wel direct
Ook krijg ik als ik nu bijvoorbeeld mijn modem uit heb en mn ps3 aan een verbindingsfout (logisch) alsik dan mijn moden aanzet komt dat bericht weer in het scherm maar werkt mijn internet wel.
Dan na een sec. of 20 meld hij zichzelf alsnog aan.
Verwijderd
Ik heb nog niks gemerkt van de firmware 2.0, komt denk ik heel snel.
Misschien een handige toevoeging aan de OP, even erbij vermelden dat als je een externe USBHD van bv. 320 gig wel even naar FAT32 moet formatteren met fat32format, ik was dat met mn stomme kop vergeten en zat wel weken lang met 500GB te klooien.
Misschien een handige toevoeging aan de OP, even erbij vermelden dat als je een externe USBHD van bv. 320 gig wel even naar FAT32 moet formatteren met fat32format, ik was dat met mn stomme kop vergeten en zat wel weken lang met 500GB te klooien.
Gij werkt overduidelijk niet in de software wereld. Een update van 1.9 naar 2.0 is niet hetzelfde als een update van 1.8 naar 1.9.Shiver23 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:39:
[...]
Het is een update van 1.9x naar 2.0. Dat is update van hetzelfde formaat als bijv. 1.8 naar 1.9. Til daarom niet te zwaar aan het labeltje 2.0. De 1.X is namelijk op
Update-regels voor dummies:
- Het eerste getalletje is de major
- Het tweede getalletje is de minor
Simpele regel bij updates: als er niet zoveel verandert, dan verhoog je de minor. Als er wel veel verandert, dan verhoog je de major.
Ik vind het enorm jammer van jou dat je maar tot 9 kan tellen, want na 9 komt 10, dus een firmware update van 1.9 naar 1.10 is perfect mogelijk. Als de firmware evenwel grotere structurele veranderingen inhoudt dan verhogen we de major en dan komt de minor terug op 0 te staan, dus dan gaan we met 1.9 naar 2.0. Dit heeft niets te maken met het feit dat er na 9 geen getalletjes meer komen (misschien naar het tweede leerjaar gaan, daar leren ze je tenminste al tellen tot 20).
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Thanks, ik zat ook al in die richting te zoekenFaceDown schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:33:
[...]
Even zonder beveiliging proberen? Dan weet je tenminste of het daaraan ligt.
Switchen naar WPA-beveiliging did the trick. Probleem is dat mijn laptop dat niet slikt, dus we're not out of the woods yet...
Ik zag een aantal replies terug dat sommigen blijkbaar erg graag XMB functionaliteit op willen kunnen roepen tijdens het gamen, maar wat zouden daar dan precies de voordelen van zijn?
Het lijkt me daarnaast trouwens ook dat zoiets wel enige resources kost? ik denk dat ik toch liever 5 fps meer heb dan dat ik mijn eigen muziek aan kan zetten (wat ik ook gewoon op de pc/radio kan doen)
Het enige dat mij handig lijkt is het kunnen connecten van BT accesoires terwijl je ingame bent (warhawk
), maar zoiets zou misschien ook wel in een game zelf kunnen worden verwerkt.
Anyway, weer even terug naar de eerste vraag; wat zijn de voordelen van een ingame XMB?
Het lijkt me daarnaast trouwens ook dat zoiets wel enige resources kost? ik denk dat ik toch liever 5 fps meer heb dan dat ik mijn eigen muziek aan kan zetten (wat ik ook gewoon op de pc/radio kan doen)
Het enige dat mij handig lijkt is het kunnen connecten van BT accesoires terwijl je ingame bent (warhawk

Anyway, weer even terug naar de eerste vraag; wat zijn de voordelen van een ingame XMB?
Tja, behalve dat ik HBO opleiding BI heb afgerond en nu bedrijfskunde doe (wat niet echt terzake doet) wil niet zeggen dat algemene regeltjes voor software ook gebruikt worden voor firmwares van Sony voor een console.DarthDavy schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:23:
[...]
Gij werkt overduidelijk niet in de software wereld. Een update van 1.9 naar 2.0 is niet hetzelfde als een update van 1.8 naar 1.9.
Update-regels voor dummies:
- Het eerste getalletje is de major
- Het tweede getalletje is de minor
Simpele regel bij updates: als er niet zoveel verandert, dan verhoog je de minor. Als er wel veel verandert, dan verhoog je de major.
Ik vind het enorm jammer van jou dat je maar tot 9 kan tellen, want na 9 komt 10, dus een firmware update van 1.9 naar 1.10 is perfect mogelijk. Als de firmware evenwel grotere structurele veranderingen inhoudt dan verhogen we de major en dan komt de minor terug op 0 te staan, dus dan gaan we met 1.9 naar 2.0. Dit heeft niets te maken met het feit dat er na 9 geen getalletjes meer komen (misschien naar het tweede leerjaar gaan, daar leren ze je tenminste al tellen tot 20).
Als je kijkt naar de PSP-firmwares is de overstap van een N.X naar een N+1.X nooit heel groot geweest. Dus versiebeheer bij Sony is niet altijd even logisch. En als ze nu een 1.10 uit gaan geven is dat niet echt helder communiceren. 1.10 > 1.94. Leg dat je klanten maar eens uit.
Dus los van je eigen kennisgebied is de externe naamgeving van firmwares bij Sony denk ik niet hierop van toepassing.
1.95, 1.96, 1.97,1.98,1.99,1.991 .....Volgens mij kan Sony het nog wel even rekken tot 2.00... Eensch met DarthDavy dus 
De vorige updates waren 1.92 tot nu 1.94 dus het lijkt wel degelijk dat Sony de update regeltjes gebruikt bij de PS3. De update van 1.8 naar 1.9 was ook best groot (denk streaming (DNLA) support. Daarna is er vrij weinig groots gebeurt.
De vorige updates waren 1.92 tot nu 1.94 dus het lijkt wel degelijk dat Sony de update regeltjes gebruikt bij de PS3. De update van 1.8 naar 1.9 was ook best groot (denk streaming (DNLA) support. Daarna is er vrij weinig groots gebeurt.
[ Voor 49% gewijzigd door Vince22 op 30-10-2007 14:40 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Vrienden uitnodigen om te gamennioz schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:34:
Ik zag een aantal replies terug dat sommigen blijkbaar erg graag XMB functionaliteit op willen kunnen roepen tijdens het gamen, maar wat zouden daar dan precies de voordelen van zijn?
Het enige dat mij handig lijkt is het kunnen connecten van BT accesoires terwijl je ingame bent (warhawk), maar zoiets zou misschien ook wel in een game zelf kunnen worden verwerkt.
Muziek luisteren
Berichten versturen voicechat beginnen
BT Headset opnieuw instellen
etcetc
Nog een keer. In de lijn van Sony is de overstap van 1.91 naar 1.92 maar een kleine. De overstap van 1.8x naar 1.9 was inderdaad een stukje groter. Maar ik verwacht niet dat de overstap van 1.9x naar 2.0 een nog grotere zal zijn, want dat is bij de PSP ook niet zo geweest.
Heb je zowel WEB64 als WEB128 geprobeerd? Misschien zit daar een werkende combinatie bij?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:25:
[...]
Thanks, ik zat ook al in die richting te zoeken![]()
Switchen naar WPA-beveiliging did the trick. Probleem is dat mijn laptop dat niet slikt, dus we're not out of the woods yet...
Verwijderd
Anyone?Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:07:
Hey ik wou van het weekend Jax & Daxter 2 spelen, een spel dat ik voor de PS2 gehaald heb. Volgens de FAQ op http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm zou deze moeten werken op de PS3. Maar niet dus, ik krijg de melding dat deze nog niet ondersteunt wordt. Ik heb zoals gewoon de meest up-to-date firmware. Wie weet wat er aan de hand is?
Ik heb de eerste versie PS3 gekocht, de 60 GB dus.
Waarschijnlijk wil hij geen WEP beveiliging gebruiken, aangezien die binnen 5 minuten te kraken zijn. (Niet dat WPA veel beter is tegenwoordig, maarja.)
@Philip, ja het kan zijn dat jij nu een issue hebt gevonden, contact Sony hiervoor, daar kunnen wij niet veel mee doen..
@Philip, ja het kan zijn dat jij nu een issue hebt gevonden, contact Sony hiervoor, daar kunnen wij niet veel mee doen..
[ Voor 28% gewijzigd door scorpie op 30-10-2007 15:08 ]
Heb je gekeken of je de zelfde product code hebt? Mischien heb je een platinum versie oid. Als je de zelfde code hebt dan zou die het moeten doen.
Probleem met wireless internet is dat het helaas niet altijd even goed en snel werkt. En heb je een werkende configuratie dan zal het verplaatsen van de zender het hele verhaal opnieuw kunnen vereisen. Helaas ja, daarom gebruikt ik netwerk kabels...lelijke in de weg liggende dingen maar ze doen het 100%!
'knip' laat maar
[ Voor 93% gewijzigd door P.E.No.1 op 30-10-2007 15:11 ]
Op de PSP was de update naar 2.0 best wel huge,Support voor meer games, Support voor Mp3,Eigen backgrounds,standaard op 250MHz i.p.v. 222, Betere picture viewer,Naar menu gaan en eigen muziek aanzetten in game(Ingame XMB),Support for Remote Play e.d.Shiver23 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:49:
Nog een keer. In de lijn van Sony is de overstap van 1.91 naar 1.92 maar een kleine. De overstap van 1.8x naar 1.9 was inderdaad een stukje groter. Maar ik verwacht niet dat de overstap van 1.9x naar 2.0 een nog grotere zal zijn, want dat is bij de PSP ook niet zo geweest.
Dus dat het geen grote update was is onzin.
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
Verwijderd
Gooi het wireless profiel op je laptop weg, en refresh / connect opnieuw.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:25:
[...]
Thanks, ik zat ook al in die richting te zoeken![]()
of doe het via de Intel wireless die slikt veel meer dan die windows...
succes
Verwijderd
Ik nam aan dat omdat er maar één versie van Jax en Dexter 2 op de site stond, dat er ook maar één versie in Nederland in omloop van was. Ik heb in ieder geval niet de platinum versie o.i.d.Arm1n schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:08:
[...]
Heb je gekeken of je de zelfde product code hebt? Mischien heb je een platinum versie oid. Als je de zelfde code hebt dan zou die het moeten doen.
Werkt het bij iemand anders wel anders?
op de site staan de versies die het doen, de versies die het niet doen staan er niet tussen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:28:
[...]
Ik nam aan dat omdat er maar één versie van Jax en Dexter 2 op de site stond, dat er ook maar één versie in Nederland in omloop van was. Ik heb in ieder geval niet de platinum versie o.i.d.
Werkt het bij iemand anders wel anders?
Ik heb de game niet, deel 1 deed het iig niet.
Als ik aangeef dat niet echt in te zien, denk je dan dat ik me geen voorstelling kan maken van hetgeen er welicht inkomt? Of zou het wellicht mogelijk zijn dat ik me heel goed kan voorstellen wat het wellicht inhoudt maar ik het nut er echt niet van zie? In-game muziek spelen lijkt me een van de meest overbodige opties ever, zeker omdat 1) een game al muziek heeft soms en 2) muziek eerder afbreuk doet aan een game experience indien deze niet toegespitst is op de game. Vb: de laatste van nightwish draaien tijdens een potje Warhawk. No offence, maar dat matcht gewoon niet.nudie schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:48:
Wat een onzin redenering. Ingame XMB is het grootste gemis op het moment, dat en een globaal online samenhangend systeem maar dat is dan een stapje dichterbij.
Dat jij berichten wilt sturen tijdens een game, wanneer heb je die drang dan? Ik nooit. Kan wellicht komen omdat ik al jaren niet meer op school zit en dus niet in mijn directe vriendenkring veel gamers terugvindt laat staan ps3 bezitters die ook nog eens tegelijk met mij aan het gamen zijn.
Mensen uitnodigen voor een potje warhawk haal jij aan. Ok, dat is dus de situatie dat die personen niet warhawk aan het spelen zijn, anders hadden ze jouw server wel gejoined. Nu ga jij die mensen lastig vallen tijdens HUN game of ze jouw game willen joinen. Ik wil helemaal geen intrusive gemessage wanneer ik met een game bezig ben.
Maar wellicht is dat iets wat een generatiekloof is, ik zie bv het nut van myspace en aanverwante sites totaal niet, maar anderen weer wel. Ik zie alleen niet hoe je intens aan het gamen zijnde, je gaat op in je game, ineens denkt "ff stoppen! effe messagen!" en dan weer verder... dat bedoelde ik.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Je moet eens een tijdje Xbox live gebruiken om te zien wat een ingame XMB toe kan voegen.
"Kut, ik zit vast. Hoe kom ik hier ooit voorbij. Wacht, laat ik even via de ingame-xmb de internet browser gaan en de oplossing opzoeken op gamefaqs.com"
Dan is het toch wel handig.
En bij mp-games kan een muziekje wel fijn zijn. Op de pc speelde ik cs regelmatig met een muziekje erbij. En als je de muziek niet bij de game vind passen dan luister je toch naar muziek die er wel bij past
En bij mp-games kan een muziekje wel fijn zijn. Op de pc speelde ik cs regelmatig met een muziekje erbij. En als je de muziek niet bij de game vind passen dan luister je toch naar muziek die er wel bij past
zoals EfBe al aangeeft-RazieL- schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:00:
"Kut, ik zit vast. Hoe kom ik hier ooit voorbij. Wacht, laat ik even via de ingame-xmb de internet browser gaan en de oplossing opzoeken op gamefaqs.com"
Ik persoonlijk zie het nut er wel van in, vooral als er straks meer single player co-op games komen. En GTA4/warhawk lekker je eigen muziek draaien.EfBe schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:56:
[...]
Of zou het wellicht mogelijk zijn dat ik me heel goed kan voorstellen wat het wellicht inhoudt maar ik het nut er echt niet van zie? I
Ik kreeg laatst een bericht tijdens dat ik een server aan het hosten was dat iemand in het andere team aan het klooien was. Dit berich las ik pas nadat ik het spel afsloot dus ook de server afsloot. Als ik dit ingame kon checken was het wel handig....
[ Voor 11% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-10-2007 16:11 ]
Dit topic is gesloten.