Jawel. HDMI.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:56:
[...]
Volgens mij is er geen oplossing tenzij je er een soldeerbout bij pakt, maar daar mag je hier niet over lullen geloof ik.
Nog kutter wordt het als je een NTSC dvd hebt... ik had ergens een regiovrije NTSC dvd. Kijk je in RGB dan heb je zwart/groen beeld, kijk je in composiet dan heb je zwart/wit beeld... Maar nee zover ik weet is er geen simpele workaround voor dit fraaie stukje defective by design.
Moet je wel hard duwen hoor wil die in een SCART ingang passen..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Laten we even ervan uitgaan dat het er wil aan ligt of heeft gelegen, dan duurt zo'n effect nog wel even voordat het is uitgewerkt. Veel games die nu uitkomen zijn immers 2 jaar in ontwikkeling geweest.zerokill schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:34:
Over de devkits: Ik denk dat de developers ze wel op tijd hadden. De PS3 is nu bijna een jaar uit, er zijn al genoeg spellen op de ps3 uitgekomen dus ik geloof niet echt meer dat het aan devkits ligt.
Maargoed, volgens mij gaat het sinds de pricedrop een stuk beter met de ps3. Veel reclame, je hoort er veel over en geleidelijk aan komen de games er ook. Wordt nog een interessante strijd tussen de consoles deze kerst. Alle drie een prima line up (naja, de wii krijgt weer wat mario spul). Ik denk dat de verkopen wel eens dicht bij elkaar kunnen liggen.
Top Idee! Gewoon een Zaterdag of Zondag avondMichael Knight schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 02:24:
[...]
Meldt zich! Dat lijkt me een goed plan!
There is no place like ::1
Gekochte content mag je 5x downloaden dan moet je weer bellen om de content vrij te laten geven. Aangezien het een console is zal je niet snel hele spellen van je systeem verwijderen!Capo schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 09:12:
[...]
Stel nou dat je hem online koopt .. mocht hij van je ps3 af gaan om een of andere reden, kun je hem dan gratis opnieuw downloaden ?
Demo's aan de andere kant! Zelfde geld voor filmpjes! Ik gebruik gewoon een externe HD om de filmpjes op te slaan op en na 2 weken gaan meeste demo's er weer vanaf. Nu ja, GT HD is een blijfertje!
[ Voor 18% gewijzigd door swampy op 28-10-2007 14:29 ]
Verwijderd
Als je online besteld hebt kun je dan gewoon het spel met bon in de winkel omruilen voor een andere, of je geld terug krijgen?Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:33:
Ik heb die bart smit folder ook ontvangen vandaag.
Ik woon in Lelystad.
Dus iedereen die nog geen PS3 heeft. Dinsdag 15% kortingbij bartsmit
Alleen geldig van 17.oo t/m 21.00 uur !! Ook via de website !
15% Korting op het hele assortiment. Dus ook de games en controllers en de rest![]()
Zonde dat Ratchet & Clank nog niet uit is woensdag
Hmm toch niet komende dinsdag?! we hebben het toch over dinsdag de 5e november??Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:33:
Ik heb die bart smit folder ook ontvangen vandaag.
Ik woon in Lelystad.
Dus iedereen die nog geen PS3 heeft. Dinsdag 15% kortingbij bartsmit
Alleen geldig van 17.oo t/m 21.00 uur !! Ook via de website !
15% Korting op het hele assortiment. Dus ook de games en controllers en de rest![]()
www.vdzande.com
De 6de zelfsRosmalen schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:47:
[...]
Hmm toch niet komende dinsdag?! we hebben het toch over dinsdag de 5e november??
Hmm twijfel of ik nog een controller moet kopen dan (of wachten tot DS3), ben wel van plan fifa te halen (PES brak en zo wacht wel tot volgend jaar, en die be a pro mode in fifa vond ik zo vet in de demo)
FF mezelf een game kado doen ter afsluiting van de toetsweek
[ Voor 9% gewijzigd door Arm1n op 28-10-2007 16:56 ]
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Ik ben m'n ps3 kwijt..
vriendin zag lemmings staan in de demo downloads
Vet filmpje
Vet filmpje
[ Voor 13% gewijzigd door Capo op 28-10-2007 17:37 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
*chuckle* Er is altijd nog de Wii!Capo schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:37:
Ik ben m'n ps3 kwijt..
Vet filmpje
Verwijderd
Een goede avond allemaal.
Ik ben al een tijdje dit topic aan het volgen want ik wil ook een ps3 kopen op 2 november dan ben ik namelijk jarig:).
ik wil graag de starters pack maar ik heb alleen nog wat vragen.
1-Ik zie dat bijna overal de 60g console is uitverkocht. ik las dat in Amerika een 80g console is.komt deze ook in Europa en dan i.p.v de 60g?
2-Kan ik ook normale dvd's afspelen op mijn ps3.
3-Iemand ervaring met de psp remote control is dit leuk?
4-Ik heb deze LCD-tv.
iemand hier ervaring mee?
Verder wou ik nog zeggen dat ik niet voor de 360 ga want ik denk dat de ps3 over een tijdje veel meer te brengen heeft en gratis online vind ik ook een hele plus punt.
En uiteraard ga ik voor de games UT3
Assassins creed
Haze
Kane&Lynch
Jericho en nog veel meer.
BR kijken ga ik ook nog doen!
En! jullie zijn te gek
Ik ben al een tijdje dit topic aan het volgen want ik wil ook een ps3 kopen op 2 november dan ben ik namelijk jarig:).
1-Ik zie dat bijna overal de 60g console is uitverkocht. ik las dat in Amerika een 80g console is.komt deze ook in Europa en dan i.p.v de 60g?
4-Ik heb deze LCD-tv.
Verder wou ik nog zeggen dat ik niet voor de 360 ga want ik denk dat de ps3 over een tijdje veel meer te brengen heeft en gratis online vind ik ook een hele plus punt.
Assassins creed
Haze
Kane&Lynch
En! jullie zijn te gek
Verwijderd
Het spel is makkelijk te leren. Zeker weten. Het is wel vedraait moeilijk want tegen de Comp vocht ik een paar keer als beginner status maar Oeiii Oeiii...vergis je niet hehehe. Maar iedereen ken het leren en het ziet er zekerssss verdraait mooi uitPWM schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:55:
[...]
Wat is de leercurve van het spel?
Ik ben bijvoorbeeld wel goed in borspellen als Catan en Carcasonne, echter kaartspellen als Magic heb ik nooit zo begrepen
Is het spel makkelijk aan te leren? Het lijkt mij wel geestig om te spelen.
Ik speel het spel trouwens op een 63 Inch plasma scherm. Dus urrggg mooi beeld
Heb hem gisteren gehaald na 3 weken nadenken en week in dit topic aktief zijn ( wel lezen etc)Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:59:
4-Ik heb deze LCD-tv.
Assassins creed
Haze
Kane&Lynch
En! jullie zijn te gek
Ik wilde perse starterspack.. wat de 80gb doet is maar afwachten..
Twijfelde ook voor een 360... maar alle storingen + dat ik al ps one , ps2, had/heb .. keuze was eigenlijk niet zo moeilijk. Ja online is anders maar heb vertrouwen in de toekomst.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Weet iemand wat vierkantje nou doet in Motorstorm? Ik zat vandaag in het boekje te kijken en er stond bij "Actie". Als ik het ingame gebruik dan toetert m'n auto... maar volgens mij had ik ook in het boekje gelezen dat je als je dichtbij een andere auto rijdt, een andere actie krijgt als je op die knop drukt, maar het is mij tot nu toe nog niet gelukt, dus wat is het nou?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Op de motor of quad kun je dan iemand anders van zijn motor of quad afbeuken.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Na lang twijfelen tussen een Xbox 360 / playstation 3 heb ik eindelijk een keuze kunnen maken .
Nadelen van de Xbox 360 voor mij : Ring of Death betekent voor mijn slechte hardware.
Grote zware externe adapter vind ik zo lelijk uitzien.
Geen ingebouwde WiFi ( heel triest vind ik dit )
DVD Player word over een jaartje al verouderd.
Xbox 360 maakt te veel lawaai.
Geen gratis online gamen , maar je moet €60,00 per jaar betalen
Waarom ik een Playstation 3 koop is dan ook een reden voor die ik hier ga beschrijven :
Goede en betrouwbare hardware van Sony Playstation 3.
Heeft een ingebouwde adapter , voor mij een pluspunt.
Ingebouwde WiFi voor draadloos online
BluRay Player die de gameontwikkelaar zeker in de toekomst gaat gebruiken om nog mooiere games te maken dan de huidige games.
Playstation 3 is veel malen stiller dan de Xbox 360.
Gratis online ondersteuning dus bespaar je geld.
alleen moet ik kijken of ik de 40 GB of de 60 GB Playstation 3 ga kopen .
Nadelen van de Xbox 360 voor mij : Ring of Death betekent voor mijn slechte hardware.
Grote zware externe adapter vind ik zo lelijk uitzien.
Geen ingebouwde WiFi ( heel triest vind ik dit )
DVD Player word over een jaartje al verouderd.
Xbox 360 maakt te veel lawaai.
Geen gratis online gamen , maar je moet €60,00 per jaar betalen
Waarom ik een Playstation 3 koop is dan ook een reden voor die ik hier ga beschrijven :
Goede en betrouwbare hardware van Sony Playstation 3.
Heeft een ingebouwde adapter , voor mij een pluspunt.
Ingebouwde WiFi voor draadloos online
BluRay Player die de gameontwikkelaar zeker in de toekomst gaat gebruiken om nog mooiere games te maken dan de huidige games.
Playstation 3 is veel malen stiller dan de Xbox 360.
Gratis online ondersteuning dus bespaar je geld.
Dan moet je wel snel beslissen, anders maakt de markt die al voor je (als de 60Gb is uitverkocht
)
Verwijderd
Ik denk dat je voor de 60 moet gaanVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:02:
want:
1.meer geheugen
2.meer usb aansluitingen namelijk 4 ipv 2
3.extra controller +2spellen kom je net zo goedkoop uit.
Verwijderd
2e dag PS3 maar even een paar vragen ;
1. Fifa 08- als ik moet verdedigen en een aanvaller is mij voorbij ,kan ik dan sneller switchen
naar een volgende verdediger als deze richtingen een andere speler loopt. Nu gebeurt
het vaak dat de aanvaller mij passeert en het icoontje met driehoek bij de verdeiger blijft staan
terwijl twee opvangende verdedigers deze speler kan opwachten, maar die doen dan weer niks.
2. De online game Warhawk kun je downloaden voor 29,95 via playstation online. Is dit
het volledige spel en hoe groot is de download van dit spel ? iemand? ervaring.
Ik heb een 3 mb verbinding
3. ik las ergens dat iemand problemen had met dvd regiovrij NTSC, dit lijkt me een tv probleem, of
is de PS3 als NL standaard Pal ingesteld en vreet hij daarom geen NTSC?
dat was het
alvast bedankt
1. Fifa 08- als ik moet verdedigen en een aanvaller is mij voorbij ,kan ik dan sneller switchen
naar een volgende verdediger als deze richtingen een andere speler loopt. Nu gebeurt
het vaak dat de aanvaller mij passeert en het icoontje met driehoek bij de verdeiger blijft staan
terwijl twee opvangende verdedigers deze speler kan opwachten, maar die doen dan weer niks.
2. De online game Warhawk kun je downloaden voor 29,95 via playstation online. Is dit
3. ik las ergens dat iemand problemen had met dvd regiovrij NTSC, dit lijkt me een tv probleem, of
dat was het
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 22:47 ]
En de backwards compatibility functionaliteit natuurlijk voor de ps2, wil je daar nog wat spellen van spelen.
800Meg ofzo en ja het is de (geweldige) volledige gameVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:46:
Ik heb ook een 3mb lijn en ik heb denk ik minstens 15 gig via me ps3 binnegehaald dus 800mb is geen probleem
Verwijderd
hoeveel maps heeft de game warhawk en kun je er ook extra downloaden ?
Is 800 Mb niet weing voor zo'n game, demo graw 2 ,was al zoveel
In December komt de 1.2 patch voor Warhawk uit, met een booster pack, met extra wapens en maps geloof ik. Ik weet niet of je daarvoor moet betalen.
Enne, 800mb vind ik ook vrij weinig eigenlijk...
Enne, 800mb vind ik ook vrij weinig eigenlijk...
1] Dan moet je L1 indrukken of met rechter pookje richten naar de speler die je wil zijn! Werkt perfect!Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:46:
2e dag PS3 maar even een paar vragen ;
dat was hetalvast bedankt
3] Maakt geen drol uit als je een HD-scherm hebt dacht ik... edit: Laat ik het zo zeggen, ik heb geen problemen en heb een (Full)HD scherm.
[ Voor 4% gewijzigd door Dutch_Baseline op 28-10-2007 23:55 ]
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
10 tegen 1 van dat hij ook hier komt, wanneer dertegen tja! Hij zal waarschijnkijk 499 euro kosten.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:59:
Well dat kan zeker en upscalen zodat het een beetje te pruimen valt op een HDReady scherm! Upscalen doet natuurlijk geen wonderen maar het maakt het toch beter aan te zien.2-Kan ik ook normale dvd's afspelen op mijn ps3.
Je kan muziek luisteren, filmpjes afspelen natuurlijk is de snelheid en de stabiliteit van je wireless netwerk een factor in hoe handig het is. Oh en je kan het ook buitens huis, op werk doen etc!3-Iemand ervaring met de psp remote control is dit leuk?
Koop een losse HDMI kabel, hoeft geen duur merk te zijn en je bent klaar!4-Ik heb deze LCD-tv.
Wat de toekomst brengt is niet altijd zeker, maar er zijn inderdaad top titels onderweg! Haze ziet er uit als een interresante titel kwa gameplay!Verder wou ik nog zeggen dat ik niet voor de 360 ga want ik denk dat de ps3 over een tijdje veel meer te brengen heeft en gratis online vind ik ook een hele plus punt.
Assassins creed
Haze
Kane&Lynch
En! jullie zijn te gek
Wel de game is niet super uitgebreid maar wel mooi, speelt lekker en alles is mooi gebalanceerd! In 800 Mb hebben ze een hele leuke game gecreert. Eventjes zodat je het begrijpt.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:20:
hoeveel maps heeft de game warhawk en kun je er ook extra downloaden ?
- 5 Maps
- Iets van 6 Map "modes" ( die veranderen de configuratie van de map)
- Een heleboel opties die je kan instellen ( als server )
- Je kan de besturing zelf instellen tot op bepaalde hoogte en dit is een game waarin de sixasis zeker voordeel heeft!
Het is niet alleen grafische pracht die een game maakt, Warhawk gaat "maar" tot 720p. Dertegen is het een zeer goede game en speelt het zoals battlefield!
Waar demo's als HS pure grafische pracht is, is warhawk meer een game die gameplay boven grafische pracht stelt. Het ziet er goed uit, niet perfect, maar het speelt beter dan perfect!
Voor meer info over Fifa 08 kun je hier kijken. Heb tijdje geleden topic voor geopend geopend!Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:55:
L1 ga ik meteen uitproberen
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Verwijderd
Je moet ook bedenken dat Warhawk geen singeplayer heeft, dus dingen als cutscenes/dialogen en andere ruimteopslokkende dingen zijn niet nodig. En de code van een game zelf kan (relatief) erg klein zijn, dus je moet de kwaliteit van een game niet afzien aan de grootte van de download.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:20:
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 07:04 ]
Gisteren Rachet & Clank gedownload, die is echt leuk! Heavenly sword ziet er super uit. Pittig wijffie
Je kan kiezen uit meerdere knoppen configuraties via het menu.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:55:
L1 ga ik meteen uitproberen
We gaan hier niet lopen schelden hè!Frank J. schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:58:
Lijkt wel ajax tegen feyenoord(ajax=ps3 trouwens en ajax rocks
)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik ben benieuwd! The Getaway en Eight Days zijn toch wel 2 potentiële toppersKlein beetje info The Getaway 3
Het is lange tijd érg stil rondom de game The Getaway 3. Deze stilte is vandaag echter doorbroken door de Portugese website LusoPlay, die wat te melden heeft over de nieuwste game van Team Soho/Studio London.
Allereerst zullen we in november meer informatie mogen verwachten rondom The Getaway 3. Sony zal zelfs een klein evenement organiseren om the Getaway 3 en de game Eight Days onder de aandacht te brengen. Wanneer en waar dit evenement precies zal plaatsvinden is nog onbekend.
Over de game zelf heeft LusoPlay te melden dat The Getaway 3 al in een vergevorderd stadium is. De omgevingen en het scenario zijn al helemaal af, het team is momenteel bezig met de gameplay en het tweaken van het verhaal. De graphics zouden net zo mooi worden als de beelden die op de GDC 2006 verschenen.
Tot slot zou de game in het tweede kwartaal van 2008 moeten verschijnen, uiteraard exclusief op de PlayStation 3.
PSN id: NL_SToRM
* Added vibration support for the DUALSHOCK 3 controller with adjustable settingsPatch 3.0 van MotorStorm is intussen vrijgegeven op het PlayStation Network. Zoals gewoonlijk is deze te downloaden via het online gedeelte wanneer je het spel opstart. Naast de gewoonlijke verbeterde features zien we ook dat rumble is toegevoegd. Daarmee is het officieel de eerste game die via een patch rumble ondersteunt. Bekijk de gehele lijst hieronder.
* Grid order has been randomised for first race in any online lobby
* Finishing positions in your last race now determine your starting grid position in the next race within the same online lobby.
* On-screen indicator has been added to show whether voice comms are issuing from TV or headset - As before, press and hold L1 (R1 if using control scheme 'B') to toggle headset output through TV or Headset.
* Sensitivity Settings for SIXAXIS™ Motion Sensor control have been added.
* Gloating Index' has been added to the Stats card - The Gloating index gives guidance as to a racer's online prowess. It takes into account the number of people you've beaten in each race and the number of people that have beaten you. Use the gloating index to spot the players to beat in each race! Try and rank your Gloating Index up to the perfect '10'!
* Several causes for an occasional snagging issue, which would destroy vehicles on suspension impact, have been addressed.
* Further fixes to prevent the occasional statistics reset issue have been applied.
* Fixed an occasional issue with inaccuracies in Eliminator finishing results.
* Fixed an issue where winners leaving Eliminator before race completed could cause issues for other players in lobby.
http://www.ps3party.nl/nieuws/item/39799/
Hoop dat deze fix:
* Several causes for an occasional snagging issue, which would destroy vehicles on suspension impact, have been addressed.
het probleem oplost dat wanneer je met full nitro speed op een ramp rijdt dat je dan keihard crasht ipv gewoon een jump maakt.
goede morgen allen
zolang jij niet anders beweert zal dat niet voorkomen
@ allen met een ps3
gerucht dat Haze 30 november in EU komt
Verwijderd
Interessante fixes, maar ik wacht nog steeds op:Gman schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:29:
Stukje over Motorstorm patch
* Added preloading of models in vehicle selection screen.
Want ik erger me altijd groen en geel bij het kiezen van mijn kar, ik kies meestal maar de eerste omdat ik geen zin heb om te wachten op het wisselen.
Hahaha ja dat doe ik ook altijd 
Maar ik bedenk me altijd maar dat dit een launch game was, dus dat is wel een goed excuus voor het niet hebben van preloading models enzo ;p
Maar ik bedenk me altijd maar dat dit een launch game was, dus dat is wel een goed excuus voor het niet hebben van preloading models enzo ;p
ik hoop echt dat sony ooit met de firmware komt waarmee alle ps3 games via remote play te spelen zijn. Nu is het wel een leuke gimmick maar meer niet. Overigens gaat HD kwaliteit video's streamen naar je psp behoorlijk vloeiend. (dus de ps3 is vrij snel met converteren naar een lagere resolutie)
Haze PS3 Ubisoft (Console) PS3 30/11/2007 --,-- 69,99
wat nou gerucht? de distributeur list hem gewoon als:
[ Voor 37% gewijzigd door Phusebox op 29-10-2007 09:49 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ik waag het te betwijfelen, de meeste games zouden simpelweg onspeelbaar zijn via de PSP omdat je bepaalde knoppen mist. Ik vind de huidige oplossing het best, laat de ontwikkelaars zelf maar beslissen of ze het mogelijk maken. Ik zit me trouwens nog steeds af te vragen of Lair op de PSP nu opzet was of dat ze bij Factor 5 gewoon iets waren vergeten. Ik kan me niet herinneren hier ooit nog een officiële verklaring over te hebben gelezen.Phusebox schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:46:
ik hoop echt dat sony ooit met de firmware komt waarmee alle ps3 games via remote play te spelen zijn. Nu is het wel een leuke gimmick maar meer niet. Overigens gaat HD kwaliteit video's streamen naar je psp behoorlijk vloeiend. (dus de ps3 is vrij snel met converteren naar een lagere resolutie)
Ik heb trouwens laatst m'n PSP 'via internet' aan m'n PS3 gekoppeld (maar wel gewoon via draadloos netwerk thuis) maar dat was niet echt bruikbaar. Hele lage reactietijd en filmpjes startten niet eens op. Maar misschien kan ik het nog wat tweaken want het moet mogelijk zijn qua bandbreedte.
Direct 'ad-hoc' zoals jij hebt (neem ik aan) gaat bij mij wel altijd vloeiend.
Verwijderd
Heya, ik wou graag een externe HDD eraan zetten, en ik heb een WD Elements 500GB NTFS, die ik nu dus als FAT32 moet formatteren, maar hoe kan ik dit doen? Als het goed is herkend de PS3 enkel FAT32, maar onder XP kan ik enkel NTFS selecteren
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 10:24 ]
Verwijderd
Even aan je PC hangen en als je Windows hebt rechtermuisklik op de schijf en dan 'Formatteren...'. Dan kun je een nieuw bestandsysteem selecteren.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:14:
Heya, ik wou graag een externe HDD eraan zetten, en ik heb een WD Elements 500GB NTFS, die ik nu dus als FAT32 moet formatteren, maar hoe kan ik dit doen? Als het goed is herkend de PS3 enkel FAT32.
Met het programma partition magic kan je dit wel doen. (programma kost wel geld)
Verwijderd
Oh okay, in dat geval kwam ik naar even googlen de volgende PDF tegen. Die beschrijft een gratis manier om als FAT32 te formateren. Veel succes!
dat eeuwige geklooi ook met fat32 en ntfs. *zucht*
Effe een kleine offtopic qua settings:
Ik heb een Sony Bravia 32D3000 en een ps3.
Wat zijn de beste settings om te gamen?
En dan bedoel ik settings als contrast, scherpte,...
+
de setting van 720p, 1080i of 1080p (de hdready-tv kan immers ook 1080p als input verwerken).
Alvast bedankt!
+
de setting van 720p, 1080i of 1080p (de hdready-tv kan immers ook 1080p als input verwerken).
Alvast bedankt!
Verwijderd
Okay thanks! ik zal het proberenVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:45:
[...]
Oh okay, in dat geval kwam ik naar even googlen de volgende PDF tegen. Die beschrijft een gratis manier om als FAT32 te formateren. Veel succes!
Zowiezo je PS3 op 720P zetten, de rest kan je denk ik het beste in het Bravia topic vragen of zelf uitvogelen. Ik wil die tv ook kopen maar zover ben ik nog nietJack3770 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:08:
+
Alvast bedankt!
@Minnema: Wat is je upload snelheid vanaf thuis? want dat bepaald natuurlijk hoe goed het loopt
[ Voor 8% gewijzigd door Gman op 29-10-2007 11:52 ]
Ik geloof dat deze ook 1080p/24 signaal accepteert. Dus vink 720p en 1080p aan en check je 24p instelling. En probeer het even uit met een 1080p signaal hoe de downscale is. Bij sommige tv's krijg je een vrij kartellig beeld wat ikzelf niet mooi vind. Maar dat kan per TV en persoon verschillen.Jack3770 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:08:
+
Alvast bedankt!
PSN: Shiver23
Verwijderd
Inderdaad kan je het beste terecht in het Bravia topic, maar qua scherpte wil ik je vooral aanraden die op 0 te houden, want als het scherm zelf scherpte gaat toevoegen geeft dat een vertekend beeld. Het lijkt in sommige gevallen misschien wel strakker, maar zeker met games werkt het vaak averechts doordat karteltjes worden benadrukt.Jack3770 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:08:
+
Alvast bedankt!
Errr hoe? De PSP heeft namelijk maar 1 analoge stick, 2 shoulder buttons inplaats van vier en natuurlijk geen sixaxis! Lijkt me moeilijk een game zo te mappen dat remote play mogelijk is!Phusebox schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:46:
[...]
wat nou gerucht? de distributeur list hem gewoon als:
Leuke is dan ook lair kun je via je PSP spelen maar omdat de draak beweegt via je sixaxis zal hij stil in de lucht blijven hangen. En ja er zijn ook problemen met een stabiele connectie behouden over wireless internet en de benodigde bandbreedte!
[ Voor 14% gewijzigd door swampy op 29-10-2007 12:32 ]
Gister even een PS3 60GB starterspack aangeschaf @ Dynabyte Leeuwarden, hebben we nog wel even voor gereden (kom zelf uit Almelo), maar de 60GB exemplaar wordt nu al minder leverbaar. Ik vind het een mooi systeem, alles werkt out-of-the-box gelijk, wel even een update doen maar dan zit je ook goed!
Internetten met een USB wireless toetsenbord en muis werkt ook goed
Verwijderd
Hey het heeft gewerkt, ik heb nu mn 500GB op mn PS3 Thaaaaaanks!!
Maar ik neem aan dat als ik al mn muziek erop zet dat het eeuwen duurt voordat ik bij de nummers die met Z beginnen zegmaar. Kan ik geen subfolders ofzo maken om ze te ordenen? (zelfde geldt eigenlijk ook voor videos en games)
Maar ik neem aan dat als ik al mn muziek erop zet dat het eeuwen duurt voordat ik bij de nummers die met Z beginnen zegmaar. Kan ik geen subfolders ofzo maken om ze te ordenen? (zelfde geldt eigenlijk ook voor videos en games)
De Eyetoy met eye of judgement. Is dat een usb camera? of een BT camera?
Overigens kost dat ding maar 65$ bij amazon!!!!! Je zou verwachten dat ie hier dan iets van 70 euro zou moeten kosten. Het is nogal een verschil zeg!
Overigens kost dat ding maar 65$ bij amazon!!!!! Je zou verwachten dat ie hier dan iets van 70 euro zou moeten kosten. Het is nogal een verschil zeg!
Hop,hop,hop!
Dat komt waarschijnlijk (volgens geruchten) in firmware 2.0. Ik weet niet hoe dat met externe schijven werkt, hoe je daarbij komt via de xmb zeg maar, maar als je dan ook gewoon gebruik moet maken via music -> audio ofzo, dat je dan wel kunt selecteren op folders, of artist, of album enzo, dus als je ze er al geordend op hebt staan moet dat niet zo'n probleem zijn.
Ik had een linkje gezien waar je hem kon kopen voor 40USD / 19Pond, dus dat is nog een stukje goedkoper, zal meteen de link zoeken voor je.basset schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:07:
edit: gevonden:
http://www.movietyme.com/...cts_id=38395¤cy=USD
[ Voor 9% gewijzigd door scorpie op 29-10-2007 13:11 ]
Verwijderd
Dynabyte leeuwarden nog voorradig? wat een schoften, heb vorige week mijn bestelling bij hun op de website gedaan. Kreeg later de melding dat ze hem in backorder habben gezet.
Dus ik bellen van dat ik hem dan misschien bij een filiaal kon halen werd er dus gezegt dat die daar ook nergens meer op voorrraad was.:S wacht nu al weer een week bah.
Dus ik bellen van dat ik hem dan misschien bij een filiaal kon halen werd er dus gezegt dat die daar ook nergens meer op voorrraad was.:S wacht nu al weer een week bah.
69.99euro voor een game? Wat is dat voor oplichterij zeg. In de VS kost dezelfde game 59$. En ja, er is soms wat btw te berekenen, maar de dollar is dermate laag dat 69.99euro niet recht te praten is, het verschil is gewoon veel te groot.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Op die externe harddisk ben je niet verplicht om de standaar directory structuur te gebruiken (zoals de muziek in de MUSIC folder). Maak gewoon je eigen mappen aan per artiest of album of zelfs meerdere lagen diep.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:03:
Druk bij het selekteren van die externe disk (vanuit muziek) dan op het "driehoekje" en je kan door alle mappen browsen. Het nadeel hiervan is wel dat je alleen de betreffende map kan afspelen die je op dat moment geselecteerd hebt. Een play-list bewaren is nu nog niet mogelijk, maar er wordt wel over gesproken in een toekomstige firmware update. Hoe lang dit gaat duren...., geen idee.
PSN-id: Chrasher
Zeg alles best maar je moet mn PS3 niet gaan lopen beledigen..Frank J. schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:58:
'knip'
Ik snap het soms echt niet al die haat en nijd tegen over elkaar soms? Lijkt wel ajax tegen feyenoord(ajax=ps3 trouwens en ajax rocks
)
aaa kword gek was het maar (eind) November!
- Haze
- R&C
- Uncharted
- COD4
- Assassins creed
- Simpsons
- Lego star wars (ja lach me maar uit maar hij lijkt me zo stoer met alle 6 de episodes !)
- NFS (maybe later als ik de andere uit heb)
PSN id: PENo1
Verwijderd
Ik heb een stereo setje van Logitech namelijk de Z-2300(Link)
kan ik deze op de ps3 aansluiten want er zit alleen zoon kabeltje die achter in je pc kan.
kan ik deze op de ps3 aansluiten want er zit alleen zoon kabeltje die achter in je pc kan.
Verwijderd
Yepz, klopt als een busje. Heb het net allemaal geordend en et werkt super. Wel jammer dat je geen spellen erop kan zettenChrasher schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:23:
[...]
Op die externe harddisk ben je niet verplicht om de standaar directory structuur te gebruiken (zoals de muziek in de MUSIC folder). Maak gewoon je eigen mappen aan per artiest of album of zelfs meerdere lagen diep.
Druk bij het selekteren van die externe disk (vanuit muziek) dan op het "driehoekje" en je kan door alle mappen browsen. Het nadeel hiervan is wel dat je alleen de betreffende map kan afspelen die je op dat moment geselecteerd hebt. Een play-list bewaren is nu nog niet mogelijk, maar er wordt wel over gesproken in een toekomstige firmware update. Hoe lang dit gaat duren...., geen idee.
Verwijderd
Als ik een PS3 meeneem uit Zuid-Korea, levert dat voor mij dan nog problemen op als ik deze in Nederland wil gebruiken?
PS3 spellen zijn voor zover ik weet (nu nog) regiovrij, blu-rays zitten in een andere regio, dus dan zou je geen blurays (en dvd's for that matter) kunnen kijken...
Verwijderd
Ik keek op nedgame.nl en de meeste games zijn hier 59,99 euro ze zitten in Groningen, Amersfoort en Apeldoorn. ze doen ook aan verzendingen. pre-orders kan je ook doen echt tof!
Link
Link
www.9lives.be heeft een nieuwtje over firmware 2.0
Details PS3 firmware 2.00 (PS3)
Sony zou volgens een externe bron morgen een nieuwe firmware update beschikbaar stellen voor PS3-gebruikers. Versienummer 2.00 voegt onder meer uitgebreidere Remote Play functies toe en een nieuwe PlayStation Network categorie. Van de mogelijkheid om ingame de XMB te benaderen, wordt er in de releasenotes met geen woord gerept.
Volgens geruchtenmolen Kotaku zal Sony morgen een nieuwe firmware beschikbaar stellen voor de PS3 met versienummer 2.00. De update zou niet het langverwachte ingame XMB bevatten, maar wel enkele nieuwe features introduceren. Zo zou je vanaf 2.00 met je PSP via Remote Play je PS3 kunnen aan- of uitzetten. Daarnaast zou er ook een nieuwe PlayStation Network categorie komen en valt de XMB verder naar eigen wens te personaliseren. Het gerucht moet met een korrel zout genomen worden, aangezien firmware 1.94 pas is uitgekomen met de release van Ratchet & Clank in Amerika. Deze firmware voegde rumble ondersteuning toe voor de opkomende DualShock 3 controller.
De volledige lijst ziet er als volgt uit:
- Turn your PS3 on and off with PSP Remote play
- A new PLAYSTATION Network category
- A TV Category for those who install PlayTV into their HDD (SCEE only)
- Playlist for Music & Photo
- Content group for Video & Game
- XMB customization
- Information Board
- Trend Micro Web Security for PS3™ internet browser
Verwijderd
Playlists! Nice! Weet iemand of er XMB-themes zijn voor de ps3?
Volgens mij zijn deze alleen voor de psp: http://www.pspiso.com/index.php?topic=17271.0;wap2
Volgens mij zijn deze alleen voor de psp: http://www.pspiso.com/index.php?topic=17271.0;wap2
Verwijderd
Dat is een USB camera. Inderdaad is de prijs hier veel hoger dan in Amerika. We krijgen dan wel een mooiere verpakking, maar dan nog is het prijsverschil (rond de €100,- in Europa) erg groot, terwijl de euro zelfs veel sterker is, maar dat heeft zelden effect op de prijs.basset schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:07:
Dat is alleen de Eye hè. Hij bedoelt The Eye of Judgment, dat is een game + de Eye.scorpie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:08:
[...]
Ik had een linkje gezien waar je hem kon kopen voor 40USD / 19Pond, dus dat is nog een stukje goedkoper, zal meteen de link zoeken voor je.
edit: gevonden:
http://www.movietyme.com/...cts_id=38395¤cy=USD
Nouja, hij zegt: "dat ding". Dan denk ik dat hij die camera bedoelt, maar je kunt ook gelijk hebben dat ie camera + game bedoelt.
vermits deze functionaliteit mogelijks pas bij de volgende update komt...Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:03:
Playlists! Nice! Weet iemand of er XMB-themes zijn voor de ps3?
Verwijderd
de spellen niet? ik zie bv. op playasia bij NBA 2K8 staan -> Compatible with PlayStation3™USscorpie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:47:
PS3 spellen zijn voor zover ik weet (nu nog) regiovrij, blu-rays zitten in een andere regio, dus dan zou je geen blurays (en dvd's for that matter) kunnen kijken...
of bij fifa 08 -> Compatible with PlayStation3™Asia
waarom zetten ze dan zoiets erbij?
Een folder word een "container" dus je het kan wel maar let op je kan maar een folder diep kijken dus je kan niet <artiest>\<album>\*files doen maar je moet het <album> doen!Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:03:
Verwijderd
Misschien slaat dat op het PAL/NTSC verhaal in het geval van SDTV? Voor zover ik weet zijn alle PS3 games regiovrij.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:20:
[...]
de spellen niet? ik zie bv. op playasia bij NBA 2K8 staan -> Compatible with PlayStation3™US
of bij fifa 08 -> Compatible with PlayStation3™Asia
waarom zetten ze dan zoiets erbij?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 15:02 ]
Nou ik heb vrijdag ook een PS3 60gb starter kit gekocht en Colin Mcrae Dirt.
Tot nu toe ben ik er zeer tevreden over. Ik heb nog geen HD tv maar een oude B&O Avant breedbeeld. Heb hem nu aangesloten via de A/V input maar ik krijg dolby surround niet aan de praat. Toevallig iemand die weet hoe dit werkt?
Vooral dirt vind ik een erg gaaf spel. MP3 speel ik af via TVDiversity en werkt 'ok'. HAZE en Pes8 zijn de games op de wishlist
Tot nu toe ben ik er zeer tevreden over. Ik heb nog geen HD tv maar een oude B&O Avant breedbeeld. Heb hem nu aangesloten via de A/V input maar ik krijg dolby surround niet aan de praat. Toevallig iemand die weet hoe dit werkt?
Vooral dirt vind ik een erg gaaf spel. MP3 speel ik af via TVDiversity en werkt 'ok'. HAZE en Pes8 zijn de games op de wishlist
[ Voor 5% gewijzigd door ChiLLeR op 29-10-2007 15:04 ]
>> Signature?
Verwijderd
Hey ik wou van het weekend Jax & Daxter 2 spelen, een spel dat ik voor de PS2 gehaald heb. Volgens de FAQ op http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm zou deze moeten werken op de PS3. Maar niet dus, ik krijg de melding dat deze nog niet ondersteunt wordt. Ik heb zoals gewoon de meest up-to-date firmware. Wie weet wat er aan de hand is?
Ik heb de eerste versie PS3 gekocht, de 60 GB dus.
Ik heb de eerste versie PS3 gekocht, de 60 GB dus.
Mn zwager heeft z'n 40 gb PS3 gekocht en nu viel me op in het xmb van dat ding dat er nog wel de mogelijkheid is om een PS2 memorycard aan te maken??? zal wel gewoon een firmware achtig iets zijn? De mogelijkheid om PS/PS2 games te upscalen heb ik niet gezien trouwens. (FW 1.90)
Erm tja zal wel een firmware ding zijn, je kan waarschijnlijk zelfs de memory card reader erop aansluiten en de PS2 memory cards lezen en beschrijfen. Natuurlijk niet erop spelen maar ja!P.E.No.1 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:16:
Mn zwager heeft z'n 40 gb PS3 gekocht en nu viel me op in het xmb van dat ding dat er nog wel de mogelijkheid is om een PS2 memorycard aan te maken??? zal wel gewoon een firmware achtig iets zijn? De mogelijkheid om PS/PS2 games te upscalen heb ik niet gezien trouwens. (FW 1.90)
Ik vind het afspelen via Wifi/LAN icm Tversity op mijn vaste PC (met 20gb MP3) nogal traag gaan. Browsen is wel snel maar als ik afspeel duurt het wel 1 minuut eerdat de song gaat spelen. Onderwater zal hij wel aan het bufferen zijn, maar dat zie ik nergens terug. Of is hij het formaat (MP3 -> AAC) aan het omzetten eerdat hij met een nummer komt? Als ik de MP3-tjes direct op de PS3 zet kan ik wel snel afspelen (skippen, next). Misschien draait mijn Wifi wel op 11b en zal ik hem 100% 11g (54 mbps) moeten maken. Of maakt dat niet uit?ChiLLeR schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:03:
Nou ik heb vrijdag ook een PS3 60gb starter kit gekocht en Colin Mcrae Dirt.
Iemand ervaringen/tips?
draai hier op 54mbps maar bij mij duurt het ook lang (10-15 sec) eer een mp3 start, of als je 'next' doet.sysiwan schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:28:
[...]
Ik vind het afspelen via Wifi/LAN icm Tversity op mijn vaste PC (met 20gb MP3) nogal traag gaan. Browsen is wel snel maar als ik afspeel duurt het wel 1 minuut eerdat de song gaat spelen. Onderwater zal hij wel aan het bufferen zijn, maar dat zie ik nergens terug. Of is hij het formaat (MP3 -> AAC) aan het omzetten eerdat hij met een nummer komt? Als ik de MP3-tjes direct op de PS3 zet kan ik wel snel afspelen (skippen, next). Misschien draait mijn Wifi wel op 11g en zal ik hem 100% 54g moeten maken. Of maakt dat niet uit?
Iemand ervaringen/tips?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ok. Thnx. Ik ga in ieder geval 54g activeren, want 10 sec klinkt al beter. Echter het lijkt er toch op dat ik die MP3-tjes maar ga kopieren naar PS3 harde schijf. Niet via Wifi, maar even die externe harde schijf koppelen van PC. Moet die FAT32 zijn? Zie het anders wel.Phusebox schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:32:
[...]
draai hier op 54mbps maar bij mij duurt het ook lang (10-15 sec) eer een mp3 start, of als je 'next' doet.
Ja bij mij is het ook niet 'instant' maar hooguit 5 seconden, ik vind het verder niet echt heel storend. Mijn Wifi draait iig op 54g dus weet niet of dat veel uitmaakt.sysiwan schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:28:
[...]
Ik vind het afspelen via Wifi/LAN icm Tversity op mijn vaste PC (met 20gb MP3) nogal traag gaan. Browsen is wel snel maar als ik afspeel duurt het wel 1 minuut eerdat de song gaat spelen. Onderwater zal hij wel aan het bufferen zijn, maar dat zie ik nergens terug. Of is hij het formaat (MP3 -> AAC) aan het omzetten eerdat hij met een nummer komt? Als ik de MP3-tjes direct op de PS3 zet kan ik wel snel afspelen (skippen, next). Misschien draait mijn Wifi wel op 11g en zal ik hem 100% 54g moeten maken. Of maakt dat niet uit?
Iemand ervaringen/tips?
Tversity streamt zelfs de Mp3s van mijn fileserver af (ik zoek nog een linux server programmatje). Ik heb ca. 15duizend mp3tjes dus ik vind het zoeken op album en artiest erg belangrijk.
[ Voor 10% gewijzigd door ChiLLeR op 29-10-2007 15:38 ]
>> Signature?
Ja ik hoopte eigenlijk voor hem dat er misschien nog een mogelijkheid was om BC te gebruiken (mischien met toekomstige updates) ..maar dat zal wel niet..swampy schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:18:
[...]
Erm tja zal wel een firmware ding zijn, je kan waarschijnlijk zelfs de memory card reader erop aansluiten en de PS2 memory cards lezen en beschrijfen. Natuurlijk niet erop spelen maar ja!
Ubuntu al draaien als Linux server? Die moet je dan zeker hebben:ChiLLeR schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:36:
[...]
Tversity streamt zelfs de Mp3s van mijn fileserver af (ik zoek nog een linux server programmatje).
http://www.ubuntu.com/products/whatisubuntu
Verwijderd
en zal een PS3 uit korea alle menu's in t koreaans hebben of zul je die ook in t engels kunnen instellen?Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:02:
[...]
Misschien slaat dat op het PAL/NTSC verhaal in het geval van SDTV? Voor zover ik weet zijn alle PS3 games regiovrij.
Verwijderd
De firmware is internationaal, ik kan mijn PS3 ook in het koreaans zetten.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:02:
[...]
en zal een PS3 uit korea alle menu's in t koreaans hebben of zul je die ook in t engels kunnen instellen?
Het maakt volgens mij niet uit welke firmware er je op gooit. Mijn PSP werkt ook op een USA 1.50 met custom firmware . En bovendien mocht je PS3 het slikken zal die heus wel een waarschuwing geven....
edit: oh dit slaat eigenlijk op een andere post...
edit: oh dit slaat eigenlijk op een andere post...
[ Voor 12% gewijzigd door P.E.No.1 op 29-10-2007 16:12 ]
Nou ik heb al gewoon Redhat ES draaien en dat werkt prima, wil ook niet vanaf dus zoek eigenlijk alleen media-servertje die als server te draaien is, vanavond eens even naar zoeken.sysiwan schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:41:
[...]
Ubuntu al draaien als Linux server? Die moet je dan zeker hebben:
http://www.ubuntu.com/products/whatisubuntu
>> Signature?
Tja, dat probleem heb ik dus ook al tijden. Heb alle streaming servers geprobeerd die ik kon verzinnen: Media Player 10, Nero Home, Tversity en TwonkyVision. Overigens werkte Twonky bij mij het beste, heb hem maar gekocht dus. Die lag bij het afspelen en skippen is heel erg irritant, ik weet zeker dat mijn wireless op 54g draait, en heb het ook al bedraad geprobeerd, maar dat maakt niks uit. Het probleem moet hem dus ergens in het bufferen of conversie zitten, kan de PS3 soms geen native Mp3 spelen? Ik hoop dat een firmware update dit alsnog kan verhelpen...sysiwan schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:28:
[...]
Ik vind het afspelen via Wifi/LAN icm Tversity op mijn vaste PC (met 20gb MP3) nogal traag gaan. Browsen is wel snel maar als ik afspeel duurt het wel 1 minuut eerdat de song gaat spelen. Onderwater zal hij wel aan het bufferen zijn, maar dat zie ik nergens terug. Of is hij het formaat (MP3 -> AAC) aan het omzetten eerdat hij met een nummer komt? Als ik de MP3-tjes direct op de PS3 zet kan ik wel snel afspelen (skippen, next). Misschien draait mijn Wifi wel op 11b en zal ik hem 100% 11g (54 mbps) moeten maken. Of maakt dat niet uit?
Iemand ervaringen/tips?
Even een vraag tussendoor, wat is een goede tv om op te gamen.
Ik zelf dacht de samsung le37m86 maar volgens mij is die wat te groot voor me kamer (zit er max 3 meter van af)
Maar ik zou niet weten welke tv ik anders zou moeten nemen dus heeft er iemand een tip over een goeie tv
Ik zelf dacht de samsung le37m86 maar volgens mij is die wat te groot voor me kamer (zit er max 3 meter van af)
Maar ik zou niet weten welke tv ik anders zou moeten nemen dus heeft er iemand een tip over een goeie tv

Als je op select drukt als je een film of mp3'tje start, zul je zien dat hij eerst een buffer gaat vullen, vandaar dat het altijd 5 - 10 seconden duurt afhankelijk van je verbindingsnelheid met je streaming server.
Ok zal eens kieken, maar toch moet dat anders kunnen, als ik stream vanaf thuis over het internet dan kan ik vrijwel direct m'n muziek luisteren (Kplaylist). Misschien als Sony de buffer wat verkleint dat dit helpt ofzo...scorpie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:35:
Als je op select drukt als je een film of mp3'tje start, zul je zien dat hij eerst een buffer gaat vullen, vandaar dat het altijd 5 - 10 seconden duurt afhankelijk van je verbindingsnelheid met je streaming server.
Mijn collega zweert dat streamen alleen goed gaat vanaf een Linux NFS drive.S1W schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:30:
[...]
Tja, dat probleem heb ik dus ook al tijden. Heb alle streaming servers geprobeerd die ik kon verzinnen: Media Player 10, Nero Home, Tversity en TwonkyVision. Overigens werkte Twonky bij mij het beste, heb hem maar gekocht dus. Die lag bij het afspelen en skippen is heel erg irritant, ik weet zeker dat mijn wireless op 54g draait, en heb het ook al bedraad geprobeerd, maar dat maakt niks uit. Het probleem moet hem dus ergens in het bufferen of conversie zitten, kan de PS3 soms geen native Mp3 spelen? Ik hoop dat een firmware update dit alsnog kan verhelpen...
Nou ben ik het daar niet helemaal mee eens want ik heb zelf eigenlijk vrijwel nooit problemen hiermee met mijn windows server, ook een vriend van me kijk regelmatig HDTV direct vanaf z'n fileserver.
De pc waar de stream vanaf komt moet een redelijke bak zijn, P4 zeker en verder niet belasten.
Als je Linux en NFS gebruikt zijn de systeemeisen veel lager.
Maar er is een verschil in streamen (shared netwerk drive onder windows/linux) of transcoden zoals Tversity.
Overigen slikte m'n PS3 een 1080P film niet vanaf Tversity, de data zou corrupt zijn
Ik moet hier nog mee spelen.
@ Slash500
Kijk eens bij de MM ofzo en vergelijk voor jezelf. Ik heb zelf een Phillips 32inch HDready en die bevalt me prima. Mn broertje heeft een Samsung en die geeft ook prachtig beeld. (typenummers weet ik helaas niet uit mn hoofd)
Kijk eens bij de MM ofzo en vergelijk voor jezelf. Ik heb zelf een Phillips 32inch HDready en die bevalt me prima. Mn broertje heeft een Samsung en die geeft ook prachtig beeld. (typenummers weet ik helaas niet uit mn hoofd)
[ Voor 10% gewijzigd door P.E.No.1 op 29-10-2007 16:39 ]
Hmmm, ik zou niet weten waarom NSF beter zou zijn voor streamen, ik kan me niet voorstellen dat het filesystem hier invloed op heeft. Ik denk toch dat de PS3 iets te veel wil bufferen voordat de data afgespeeld wordt, is natuurlijk niet nodig als je op een LAN zit.Gman schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:38:
[...]
Mijn collega zweert dat streamen alleen goed gaat vanaf een Linux NFS drive.
Nou ben ik het daar niet helemaal mee eens want ik heb zelf eigenlijk vrijwel nooit problemen hiermee met mijn windows server, ook een vriend van me kijk regelmatig HDTV direct vanaf z'n fileserver.
De pc waar de stream vanaf komt moet een redelijke bak zijn, P4 zeker en verder niet belasten.
Als je Linux en NFS gebruikt zijn de systeemeisen veel lager.
Maar er is een verschil in streamen (shared netwerk drive onder windows/linux) of transcoden zoals Tversity.
Overigen slikte m'n PS3 een 1080P film niet vanaf Tversity, de data zou corrupt zijn
Ik moet hier nog mee spelen.
Een PS3 buffert altijd 1MB aan data voordat hij gaat spelen, dus als je netwerk langzaam is kan dat wel even duren, maar ik merk hier helemaal niets van, al zit ik wired op 100 Mb. Hij speelt eigenlijk direct.
(ook HDTV video streams, vanaf een windows systeempje. Als je server geen data leest met ongeveer 5 MB/sec max, dan heb je andere problemen dan je filesysteem alleen.)
(verder, MP3 is gewoon een native ondersteund protocol, maar als je tversity oid gebruikt, kijk dan even of hij niet alles wil transcoden)
(ook HDTV video streams, vanaf een windows systeempje. Als je server geen data leest met ongeveer 5 MB/sec max, dan heb je andere problemen dan je filesysteem alleen.)
(verder, MP3 is gewoon een native ondersteund protocol, maar als je tversity oid gebruikt, kijk dan even of hij niet alles wil transcoden)
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
jeuhhh!!
Net naar de Bart Smit geweest en een PS3 40gb besteld + (tja, door al die haters over het hele forum durf ik het bijna niet eens meer te zeggen) Fifa 08. Komende dinsdag met die actieavond ophalen en raggen maar! Ik zal het wel ff laten weten als mn Rumblepad2 werkt op de PS3.
Nu alleen nog ff uitvogelen voor het internet, want ik heb maar 1 netwerkkabel op mn kamer.. kan ik daar gewoon een splitter tussen zetten of moet ik een 2e (die kabel op mn kamer komt al uit een router) router er tussen zetten?!
Net naar de Bart Smit geweest en een PS3 40gb besteld + (tja, door al die haters over het hele forum durf ik het bijna niet eens meer te zeggen) Fifa 08. Komende dinsdag met die actieavond ophalen en raggen maar! Ik zal het wel ff laten weten als mn Rumblepad2 werkt op de PS3.
Nu alleen nog ff uitvogelen voor het internet, want ik heb maar 1 netwerkkabel op mn kamer.. kan ik daar gewoon een splitter tussen zetten of moet ik een 2e (die kabel op mn kamer komt al uit een router) router er tussen zetten?!
www.vdzande.com
Verwijderd
Lijkt mij dat een simpele switch van 3 tientjes volstaat
, gewoon splittertje gaat problemen geven denk ik.
Dit topic is gesloten.