Ik heb vandaag ook een w2207 aangeschaft.
Een -h wel te verstaan (w2207h dus).
Veel nagelezen in topics op tweakers, kieskeurig en overig zoekwerk.
Gezien zijn populariteit en naamsbekendheid had ik eerst een Samsung op het oog, een 226BW danwel CW. Maar als je daar meer over gaat lezen en zoeken kom je bijna meer negatieve ervaringen en reacties tegen dan positieve! Het is mij daarom een raadsel waarom die toch nog steeds zoveel aangeraden en verkocht wordt.
Kwam terecht bij de HP en wat opviel is dat ik eigenlijk gewoon GEEN negatieve ervaring tegenkwam! Dat gebeurt niet vaak bij producten en lijkt mij daarom zeker geen verkeerd teken.
Iedereen die er een had aangeschaft was hier erg enthousiast over en las zelfs menigeen die van een Samsung 226 (of andere TFT) afkwam die hem in had geruild en de HP hadden aangeschafd, die dan als veel mooier en beter werd bestempeld.
Ik moet zeggen, mij bevalt hij zo die eerste uren ook erg goed, en heb er gelukkig nog zeker geen spijt van.

Hooguit de kijkhoek wellicht die wat matig lijkt,... maargoed je zit er doorgaans dan ook rechtvoor he, en dan is er geen probleem.
Geweldig apparaat, zeker voor zo'n prijs, ik heb in ieder geval bepaald niet het idee ook maar 1 cent teveel betaald te hebben. Voor het gevoel zou je denken als ze er 1000 euro voor vragen vind je het ook niet gek,... maar de prijzen zijn de laatste paar jaar nueenmaal enorm gedaald en zullen gewoonweg niet meer kunnen dalen inmiddels, daar valt het dan niet meer voor te produceren en verschepen e.d. Wel kunnen ze beter worden natuurlijk,... al denk ik dat er momenteel in ieder geval met deze w2207h weinig te wensen over is.
Ik had hiernaast ook nog even een Acer AL2251WA op het oog, maar die heb ik hier in het centrum sowieso nergens gevonden.
V.w.b de schermgrootte: 24" heeft voor mij eigenlijk teveel nadelen tov 22. De hogere resolutie lijkt leuk maar is niet erg handig voor mijn inmiddels wat verouderde ATI9800pro kaartje. Tevens verbruiken die dingen voor zover ik heb gezien ongeveer het dubbele aan stroom tov een 22" en zijn ze ook nog eens zo'n 1,5x zo duur in aanschaf.
Neuh, 22" is zeker groot genoeg, en alweer een stukje ruimer en fijner kijken dan het monitortje die voor deze TFT plaats heeft moeten maken, een inmiddels alweer zo'n 9 jaar oude 19" Iiyama VMP 450 CRT (die toen op de beurs 1400 gulden moest kosten).
Waardige opvolger die HP!