[TFT] Het nieuwe HP W-Serie topic Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 15.356 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:47

Investig8or

What goes up, could come down

Goed, om even te verduidelijken: ik weet natuurlijk wel wat dvi is en dat het digitaal is. Ik bedoelde dus: hoe het aan het BEELD te zien is, dus in de vorm van kwaliteitsverlies bv. Ik zie dit niet bij mijn vga versie dus zou niet weten op welke manier HET BEELD beter zou zijn als er dvi gebruikt zou worden. Dat er kwaliteitsverlies (theoretisch) is klopt, maar in hoeverre zie je dit ook op het scherm...
Het kan ook zijn dat ik niet zo veeleisend ben en het verschil niet zou zien ook al stonden ze naast elkaar.

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz.. Ik ga van de week eens wat mailtjes versturen naar webshops of ze de dvi versie nog hebben.. Zie hem nergens op site's staan, Jammer. Blijf het toch raar vinden. Toen ik mijn crappy dell monitor bestelde (17inch) kon ik zelfs kiezen tussen dvi of vga!

Las een heel aantal post terug dat iemand last had van slechte overloop van kleuren wat door het vga signaal zou komen. Even afwachten dus nog.

p.s Volgensmij is het gewoon een sneaky verkooptruukje zodat je de 22 inch gaat halen :/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

24" zelfde issue hoor ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:58:
[...]

Staat je cleartype aan of uit?
Nu na een beetje onderzoek zie ik dat de snelkoppelingen op buroblad goed leesbaar blijven op alle standen, Het is juist de titelbalk van een willekeurige MSN venster die slecht leesbaar wordt. (8.5 met kleur felblauw en zwarte letters). Je ziet dan een overloop van zwart naar wit en blauw door mekaar.

In FEAR Persues Mandate heb je van die typische letters die ook op buroblad gebruikt worden en daar is alles ook prima te lezen.

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 21:29
De aanbieding van Office Center betreft VGA-only versie :'(
Dat wordt 'm dus niet....

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Hey,

Ik heb het scherm nu een aantal dagen, maar volgens mij zijn de kleuren nog niet optimaal ingesteld. Heeft iemand nog tips voor het instellen van de kleuren / brightness etc.? Heb even gezocht in dit topic op instellingen oid maar niets kunnen vinden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik ben net nieuw :P maar wil ff wat verduidelijken. Zelf zit ik tussen de samsung 2032BW en 206Bw en de hp 2007 te twijfelen:P maar nu dat ik die actie bij office center ben ik er denk wel een beetje uit. maar waar zouden jullie voor gaan, want ik las dat bijna iedereen die 206BW terug brengt wegens BB en andere dingen. En vandaag was ik bij media markt een man vertelde mij, dat je geen verschil tussen VGA en DVI ziet. Ik citeer hem''veel mensen vergeten dat de computer zelf al digitaal is, dat betekent dat het beeld gelijk naar digitaal wordt geconverteerd. Maar de mooiheid van de scherm ligt toch echter aan je videokaart'' aldus the medewerker. Zijn het jullie daar ook over eens?? en wat vinden jullie van de W2007 want zelf ga ik niet voor de 22'' want dat ligt buiten mij budget :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

anthonycd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 17:45:
Hey,

Ik heb het scherm nu een aantal dagen, maar volgens mij zijn de kleuren nog niet optimaal ingesteld. Heeft iemand nog tips voor het instellen van de kleuren / brightness etc.? Heb even gezocht in dit topic op instellingen oid maar niets kunnen vinden.

Alvast bedankt!
Omdat je ook bij deze HP schermen (bij de Samsung 226 serie was het ook) verschillende panelen kunt krijgen is het niet makkelijk dergelijke instellingen uit te wisselen. Dit heeft dan alleen zin als beide partijen hetzelfde paneel hebben. Ergens op het [H]ardForum vond ik ooit wel eens wat instellingen, maar nooit verbetering gemerkt. Achteraf gezien realiseerde ik me ook pas het paneelverhaal xD

Het beste wat je denk ik kunt doen is proberen een of andere Spyder2 of ander beeldschermkleurencalibratieapparaat van iemand lenen :P

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tss, Asus weet ook niks :/
Toen ik hier vroeg van of ik met een ietwat verouderde videokaart (GF6200 serie) via een DVI->HDMI verloop 1920*1200 beeld kan krijgen op de hp w2408 had ik in afwachting van het antwoord Asus ook maar ff die vraag gesteld...
Geachte,

Helaas hebben wij niet de middelen om zo specifiek te testen. U zult wel beeld moeten krijgen, maar de maximale resolutie durfen wij geen uitspraken over te doen.

Best regards / Met vriendelijke groet,

Asus TSD
Dus ze hebben niet even een videokaart uit de 62** (of een ander die geen HDMI ondersteund) serie, DVI->HDMI verloop en een TFT met een reso van 1920*1200 liggen/staan?
Valt me tegen voor een videokaartenfabrikant ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey vraagje,
Ik heb de w2207h versie
Ik vraag me nou af wat geeft beter beeld hdmi of vga, of maakt het geen drol uit, want zit steeds te zoeken maar vaag antwoord steeds.

Hij staat nu aangesloten op vga, als ik hem nou via een adapter via de hdmi en dvi connect, beter beeld dan vga?
iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 00:15:
Ey vraagje,
Ik heb de w2207h versie
Ik vraag me nou af wat geeft beter beeld hdmi of vga, of maakt het geen drol uit, want zit steeds te zoeken maar vaag antwoord steeds.

Hij staat nu aangesloten op vga, als ik hem nou via een adapter via de hdmi en dvi connect, beter beeld dan vga?
iemand ervaring?
Jij hebt niet gezocht in dit topic. Er werd in ieder geval geen vaag antwoord gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 01:13:
Hallo allemaal, ik ben net nieuw :P maar wil ff wat verduidelijken. Zelf zit ik tussen de samsung 2032BW en 206Bw en de hp 2007 te twijfelen:P maar nu dat ik die actie bij office center ben ik er denk wel een beetje uit. maar waar zouden jullie voor gaan, want ik las dat bijna iedereen die 206BW terug brengt wegens BB en andere dingen. En vandaag was ik bij media markt een man vertelde mij, dat je geen verschil tussen VGA en DVI ziet. Ik citeer hem''veel mensen vergeten dat de computer zelf al digitaal is, dat betekent dat het beeld gelijk naar digitaal wordt geconverteerd. Maar de mooiheid van de scherm ligt toch echter aan je videokaart'' aldus the medewerker. Zijn het jullie daar ook over eens?? en wat vinden jullie van de W2007 want zelf ga ik niet voor de 22'' want dat ligt buiten mij budget :(
TSja..MM medewerkers zijn niet allemaal even goed op de hoogte van zaken (denk aan de 2jaar garantie EU norm). De echte hobbyisten die er werken zijn echter wel knappe gastjes qua kennis.
Zijn opmerking is mijns inziens ook niet zo slim. Ja, de computer is al jaaaaaaren digitaal (duh), maar elke conversie van iets naar iets anders kost je wat. Zo ook de conversie van digitaal naar analoog en terug naar digitaal (denk aan de scart kabel tussen digitale ontvanger en digitale (lcd/plasma) tv). 't liefst wil je daar ook HDMI of component.

De mooiheid van een beeld wordt, net als bij tv's, bepaald uit 2 factoren: aansturing van het beeld (lees videokaart) en het scherm zelf. Een super strakke uber-luxe graka kan op een lullig scherm nooit een supermooi beeld geven...het scherm verzaakt dan. Andersom net zo goed.
Dus hij heeft voor de 1/2 gelijk...maar je hebt hoe dan ook ook een goed scherm nodig :)

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, ok :P maar heb de w2007V gehaald bij office center, een aanbieding. Wat een top scherm zeg.... probeer binnenkort een review te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 103720
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 08:47
Hallo, ik heb een vraagje en hoop dat iemand van jullie me kan helpen.

Ik heb nu een weekje de W2207h maar heb nog wel een computer van enkele jaren oud (de h heb ik gekocht met het oog op de toekomst als ik een nieuwe computer ga kopen met HDMI-uitgang).

Ik moet zeggen dat het een fantastisch scherm is. Heerlijk om naar te kijken (en dat zal dus nog beter worden als ik een keer een hdmi-uitgang heb en een nieuwere grafische kaart). En in dat laatste zit 'm nu een probleem. DENK IK.

Als ik een film kijk op mijn nieuwe scherm, of ik ben aan het interneten is er niets aan de hand. Echter, als ik aan de gang ga met Photoshop, of Dreamweaver, dan wordt mijn scherm om de zoveel tijd helemaal zwart (lijkt op een reset) en keert daarna weer terug. Het lijkt er op alsof ie met grafische programma's moeite heeft. Zou dit kunnen? Ik heb volgens mij wel de juiste drivers gebruikt, maar zou dit dan met mijn "verouderde' grafische kaart te maken kunnen hebben?

Alvast bedankt voor de eventuele bijdrages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
Wat ik mij afvraag is hoe de HP W2xxx zich gedraagt tijdens film / games die er redelijk donker uitzien. Ik heb immers op Youtube een filmpje gezien van iemand die een HP W2207 heeft en je ziet hem duidelijk door de reflectie van het scherm in donkere ruimtes. Lijkt me wel storend?

Is er iemand die me kan zeggen hoe het scherm reageert bij bijvoorbeeld het kijken van Saw ? Of andere film / game met vele donkere scenes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

103720 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 13:23:

Ik heb nu een weekje de W2207h maar heb nog wel een computer van enkele jaren oud (de h heb ik gekocht met het oog op de toekomst als ik een nieuwe computer ga kopen met HDMI-uitgang).

Ik moet zeggen dat het een fantastisch scherm is. Heerlijk om naar te kijken (en dat zal dus nog beter worden als ik een keer een hdmi-uitgang heb en een nieuwere grafische kaart). En in dat laatste zit 'm nu een probleem. DENK IK.

Als ik een film kijk op mijn nieuwe scherm, of ik ben aan het interneten is er niets aan de hand. Echter, als ik aan de gang ga met Photoshop, of Dreamweaver, dan wordt mijn scherm om de zoveel tijd helemaal zwart (lijkt op een reset) en keert daarna weer terug. Het lijkt er op alsof ie met grafische programma's moeite heeft. Zou dit kunnen? Ik heb volgens mij wel de juiste drivers gebruikt, maar zou dit dan met mijn "verouderde' grafische kaart te maken kunnen hebben?

Je hebt toch geen Geforce 4 MX440 of zo he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Addiction schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 14:03:
Wat ik mij afvraag is hoe de HP W2xxx zich gedraagt tijdens film / games die er redelijk donker uitzien. Ik heb immers op Youtube een filmpje gezien van iemand die een HP W2207 heeft en je ziet hem duidelijk door de reflectie van het scherm in donkere ruimtes. Lijkt me wel storend?

Is er iemand die me kan zeggen hoe het scherm reageert bij bijvoorbeeld het kijken van Saw ? Of andere film / game met vele donkere scenes?
Ik heb Saw 4 gekeken (een camversie) en dat was vrijwel de hele film donker. Ik heb ervan genoten en de reflectie heb ik niet echt gezien. Ik keek de film dan ook niet met alle lichten aan maar met weinig licht (niet vanwege de reflectie of de engheid maar zo ben ik als ik een filmpje kijk).

Maar ik heb zelf wel getwijfeld of ik deze scherm zou nemen. Iemand hier schreef dat de reflectie wel meeviel en dat je het al niet eens meer ziet als je eraan gewend bent. Ik moet bekennen dat dat idd zo is.

Dus tenzij je zelf er eng uitziet, of lichtgevende ogen hebt, of niet al te kritisch bent, zou ik deze scherm je wel willen aanraden tov de 226BW. Toen ik deze scherm voor het eerst zag, had ik zoiets van WOW, wat een scherm, wat een voet, wat is ie groot. Zulke reacties krijg ik nu ook van mensen die mijn scherm zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 103720
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 14:55:
[...]

Volgens mij heb ik de Asus V9560.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 103720
103720 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 15:20:
[...]

Volgens mij heb ik de Asus V9560. (GeForce FX 5600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
Ik ben troste eigenaar van de HPW2207, een prachtig scherm. Het enige minpuntje is dat het een TN scherm is, maar de kleuren zijn enorm mooi. Dit is te danken aan brightview technologie(?)

Ik heb tot op heden geen last gehad van het kijken uit bepaalde kijkhoeken, alleen verticaal is het helaas wat minder maar prima te doen.
Voor gamen is het ook perfect, geen last van ghosting of input lag.

Zijn hier ook mensen die hem 90 graden gedraaid hebben? dus dat het scherm in de hoogte staat?

Zijn er ook wallmounts verkrijgbaar voor dit scherm? Op de HP site kon ik het niet vinden helaas

[ Voor 3% gewijzigd door NomadTitan op 30-12-2007 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
Ik denk dat ik ook maar voor de HP 2207 ga.. De voordelen van een 24" van HP zijn te klein om gewoon daarvoor bijna het dubbele te betalen.

Duitsland is wel erg goedkoop. Iets minder dan 300 euro voor een HP W2207H. Iemand die zijn exemplaar vanuit Duitsland heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Addiction schreef op zondag 30 december 2007 @ 10:54:
Ik denk dat ik ook maar voor de HP 2207 ga.. De voordelen van een 24" van HP zijn te klein om gewoon daarvoor bijna het dubbele te betalen.

Duitsland is wel erg goedkoop. Iets minder dan 300 euro voor een HP W2207H. Iemand die zijn exemplaar vanuit Duitsland heeft?
Ja er was wel iemand in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NomadTitan schreef op zondag 30 december 2007 @ 09:30:
Ik ben troste eigenaar van de HPW2207, een prachtig scherm. Het enige minpuntje is dat het een TN scherm is, maar de kleuren zijn enorm mooi. Dit is te danken aan brightview technologie(?)

Ik heb tot op heden geen last gehad van het kijken uit bepaalde kijkhoeken, alleen verticaal is het helaas wat minder maar prima te doen.
Voor gamen is het ook perfect, geen last van ghosting of input lag.

Zijn hier ook mensen die hem 90 graden gedraaid hebben? dus dat het scherm in de hoogte staat?

Zijn er ook wallmounts verkrijgbaar voor dit scherm? Op de HP site kon ik het niet vinden helaas
Ja in dit topic was er ook iemand met een wall mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

d'r kan gewoon z'n standaard vesa 100X100 wall mount aan
standaard 4-gaats patroon, 100 x 100 mm schroef-wandmontage optie (afneembare voet)
staat op de HP site
zorg dus gewoon dat die wall mount genoeg draag vermogen heeft en stevig genoeg aan de muur zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

hehe, ik ben degene met de wallmount..

ik heb gewoon een 100x100mm VESA gekocht.
kostte geloof ik 16 euro ongeveer bij de MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 103720
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 14:55:
quote:
103720 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 13:23:

Iemand? Ik blijf het probleem houden. Af en toe wordt mijn scherm zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

lijkt mij meer aan 't scherm liggen maar ik zou het niet weten
ergens ook weer juist niet dat het aan het scherm ligt want die maakt het niet uit of jij een gerenderd iets wil laten weergeven of wat tekst of een foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

103720 schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:31:
[...]

Iemand? Ik blijf het probleem houden. Af en toe wordt mijn scherm zwart.
Ik durf geen harde uitspraken te doen? Je kan het beter zelf uitzoeken door bijv een schone install van windows te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaquilleMoreno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 21:06
Als de pc uitgezet wordt gaat het scherm automatisch in slaapstand. Is dat genoeg of moet hij ook met de schakelaar worden uitgezet? Ik heb het dan met name over de levensduur van het scherm en niet zozeer het energieverbruik. Ik heb trouwens een 2407.

Je moet niet dronken dat ik denken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Dat het scherm af en toe zwart wordt heeft te maken met een of ander kleurenprofiel dat niet compatibel is. In Vista krijg ik in ieder geval een dergelijke melding en mijn beeld wordt ook altijd even zwart bij het starten van of Paint Shop Pro of VLC Player.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 103720
jelbo schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:51:
Dat het scherm af en toe zwart wordt heeft te maken met een of ander kleurenprofiel dat niet compatibel is. In Vista krijg ik in ieder geval een dergelijke melding en mijn beeld wordt ook altijd even zwart bij het starten van of Paint Shop Pro of VLC Player.
Hey bedankt voor deze opmerking. Kan ik dat kleurenprofiel op de een of andere manier dan aanpassen zodat het wel compatibel is? (En, ik heb 'nog' XP, kan dat probleem daarin dan ook voorkomen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Geen idee. Volgens mij ligt het probleem bij de software waarbij je het zwarte scherm krijgt, maar zeker weet ik dit niet. Ik heb gewoon het kleurenprofiel dat bij de monitor zat actief staan (HP_w2207.icm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn PC heeft een DVI-aansluiting en ik heb interesse in de HP W2207H. Men heeft me verteld dat ik deze op mijn DVI-aansluiting kan aansluiten mits aanschaf van een tussenstuk van zo'n 40euro en een DVI-kabeltje van zo'n 25 euro er extra bij. Kan dit kloppen of zijn er nog andere oplossingen ? En kan dit ook voor de W2007 ? Alvast bedankt aan wie me raad kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:59

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:07:
Mijn PC heeft een DVI-aansluiting en ik heb interesse in de HP W2207H. Men heeft me verteld dat ik deze op mijn DVI-aansluiting kan aansluiten mits aanschaf van een tussenstuk van zo'n 40euro en een DVI-kabeltje van zo'n 25 euro er extra bij. Kan dit kloppen of zijn er nog andere oplossingen ? En kan dit ook voor de W2007 ? Alvast bedankt aan wie me raad kan geven.
Je kan gewoon voor een paar euro een HDMI-DVI verloopstukje kopen (wel op letten dat je de juiste male/female verhouding hebt) en dan de bij de W2207H bijgeleverde HDMI-kabel gebruiken.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedFox schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:16:
[...]

Je kan gewoon voor een paar euro een HDMI-DVI verloopstukje kopen (wel op letten dat je de juiste male/female verhouding hebt) en dan de bij de W2207H bijgeleverde HDMI-kabel gebruiken.
Maar bestaat er van de W2207 ook geen DVI-versie ? Dat zou nog beter zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:18:
[...]

Maar bestaat er van de W2207 ook geen DVI-versie ? Dat zou nog beter zijn :)
Die bestaat, dat is de W2207, de W2207H is met HDMI.
De W2207 is (was?) echter zeer moeilijk leverbaar, vandaar dat ik ervoor gekozen heb om de W2207H te kopen met een verloopstekkertje erbij.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedFox schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:37:
[...]

Die bestaat, dat is de W2207, de W2207H is met HDMI.
De W2207 is (was?) echter zeer moeilijk leverbaar, vandaar dat ik ervoor gekozen heb om de W2207H te kopen met een verloopstekkertje erbij.
Ik heb eens rondgebeld, en de DVI-versie blijkt de W2207V te zijn. Kan dit kloppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:09:
[...]

Ik heb eens rondgebeld, en de DVI-versie blijkt de W2207V te zijn. Kan dit kloppen ?
'vroegah' toen deze schermen net uit waren was er alleen maar een W2207, zonder enige achtervoeging. dit scherm heb ik toen ook gelijkt gekocht toen het binnen was (was denk 1 v/d eerste gotters) en dit is gewoon een W2207 met Dsub en DVI. Dit scherm is inderdaad slecht leverbaar geweest, ik heb ook veel rond moeten bellen om een scherm weten te bemachtigen en er gelijk eentje gekocht toen de dynabyte d'r binnen kreeg... veel shops konden ook niet zeggen wanneer ze wat binnen kregen (lees een bcc, dixons, mediamarkt had hem helemaal niet).

gewoon een w2207 zonder enige achtervoeging moet je dus hebben

Zover ik kan zien (de HP site ook gewoon weer, waarom kijken je daar zelf niet btw? notabene de eerste hit in google) heeft de W2207V alleen een dsub aansluiting en geen dvi of hdmi aansluiting, laat deze dus links liggen!

verder zou ik er niet te veel wakker van liggen om kost wat 't kost een dvi versie te kopen, een DVI-HDMI kabel kost nog geen 15 euro ofzo (laat je niet naaien door dure kwaliteitskabels, voor een VGA kabel maakt dit uit ja maar voor een DVI/HDMI kabel amper, digitaal gaat niet ruisen, het is of goed of goed fout beeld en voor dat het beeld goed fout word ben je wel heel wat meter verder :+ )
http://www.mcsnet.nl/nl/dept_100.html
1e link @google op DVI HDMI kabel

[ Voor 29% gewijzigd door GoldenSample op 02-01-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenSample schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:22:
[...]

'vroegah' toen deze schermen net uit waren was er alleen maar een W2207, zonder enige achtervoeging. dit scherm heb ik toen ook gelijkt gekocht toen het binnen was (was denk 1 v/d eerste gotters) en dit is gewoon een W2207 met Dsub en DVI. Dit scherm is inderdaad slecht leverbaar geweest, ik heb ook veel rond moeten bellen om een scherm weten te bemachtigen en er gelijk eentje gekocht toen de dynabyte d'r binnen kreeg... veel shops konden ook niet zeggen wanneer ze wat binnen kregen (lees een bcc, dixons, mediamarkt had hem helemaal niet).

gewoon een w2207 zonder enige achtervoeging moet je dus hebben

Zover ik kan zien (de HP site ook gewoon weer, waarom kijken je daar zelf niet btw? notabene de eerste hit in google) heeft de W2207V alleen een dsub aansluiting en geen dvi of hdmi aansluiting, laat deze dus links liggen!

verder zou ik er niet te veel wakker van liggen om kost wat 't kost een dvi versie te kopen, een DVI-HDMI kabel kost nog geen 15 euro ofzo (laat je niet naaien door dure kwaliteitskabels, voor een VGA kabel maakt dit uit ja maar voor een DVI/HDMI kabel amper, digitaal gaat niet ruisen, het is of goed of goed fout beeld en voor dat het beeld goed fout word ben je wel heel wat meter verder :+ )
http://www.mcsnet.nl/nl/dept_100.html
1e link @google op DVI HDMI kabel
Ik ben naar de HP-site gaan kijken, maar daar vond ik in elk geval geen W2207V op, wel een W2007V. De W2007V heeft geen DVI-aansluiting, maar als ik me niet vergis is dit pas vanaf de 22" (W2207). Dus zou het mss wel kunnen dat de W2207V een DVI-aansluiting heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
dan vraag je het toch bij de winkel die hem heeft staan?
Informatie die je op internet ziet spreekt elkaar soms tegen.
De winkelier kan op de doos zien wat voor aansluiting erop zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de toekomst zul je alleen HDMI en DisplayPort uitgangen op je videokaarten vinden. Dan ga je toch geen toekomst onbestendige DVI monitor halen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:58:
In de toekomst zul je alleen HDMI en DisplayPort uitgangen op je videokaarten vinden. Dan ga je toch geen toekomst onbestendige DVI monitor halen? :S
Beetje kortzichtig gedacht. Waarom zou je geen DVI nemen? Is ook digitaal, net zoals HDMI. En heb jij een glazen bol waarin je kan zien welke dag en welk jaar DVI niet meer op TFT's voorkomt? Kan echt nog wel een aantal jaren duren hoor! Kijk maar hoe lang men D-sub nog monteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
hdmi heeft trouwens geen enkele meerwaarde tov dvi...
(een monitor is nl alleen voor beeld, het feit dat er geluid meegestuurd word is dus irrelevant :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkChylde schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:36:
[...]

hdmi heeft trouwens geen enkele meerwaarde tov dvi...
(een monitor is nl alleen voor beeld, het feit dat er geluid meegestuurd word is dus irrelevant :+)
O,,, Dus die speakers die op mijn W2207H zitten zijn alleen voor beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kensei schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:20:
[...]

Beetje kortzichtig gedacht. Waarom zou je geen DVI nemen? Is ook digitaal, net zoals HDMI. En heb jij een glazen bol waarin je kan zien welke dag en welk jaar DVI niet meer op TFT's voorkomt? Kan echt nog wel een aantal jaren duren hoor! Kijk maar hoe lang men D-sub nog monteert.
Haha... jij hebt ook een glazen bol!! (in feite zeg je hetzelfde als tweakersnick)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:38:
[...]

Haha... jij hebt ook een glazen bol!! (in feite zeg je hetzelfde als tweakersnick)

[...]
Niet helemaal...ik zeg alleen dat het kortzichtig is te denken dat je nu alleen nog maar HDMI aansluitingen moet accepteren. D-sub bestaat al jaaaaaaaren, DVI is relatief kort op de markt. Dan hoef je toch niet tegen mensen te zeggen dat ze (nu al!) geen DVI op hun scherm meer moeten accepteren?
Dan lijkt het net alsof je niet eens weet wat het verschil is tussen DVI en HDMI en dat je voor het 'fancy' verhaal van HDMI moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

hdmi en dvi zijn 1 op 1 zonder enig kwaliteitsverlies om te vormen, de DVI poort op de HP ondersteund ook nog eens HDCP waardoor deze ook 'beveiligd' signaal kan doorsturen, de meerwaarde voor HDMI is dus op dit moment enkel dat je geen los kabeltje naar je monitor hoeft te sturen voor het geluid mocht je dat willen gebruiken... en dit blijft zo, of je moet een adapter straks gebruiken maar dan moet je het nu al met de HDMI versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

True. Ik vraag me alleen (persoonijk) af waarom je in vredesnaam geluid via HDMI naar je monitor wil hebben. Ik bedoel maar...laten we eerlijk zijn...TFT's zijn niet de meest goede klankkasten om een beetje mooi geluid uit te halen. En ik neem aan dat de meeste mensen met een los setje boxen werkt of met een headset.

Ik neem zelf al jaren de moeite niet om mijn TFT aan te sluiten voor het geluid...gewoon een headset. Ding hoeft dan niet kneiterhard, je stoort er ook nog eens niemand mee en vooral met games zoals CoD kan je goed horen waar het geknal vandaan komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kensei schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 06:58:
True. Ik vraag me alleen (persoonijk) af waarom je in vredesnaam geluid via HDMI naar je monitor wil hebben. Ik bedoel maar...laten we eerlijk zijn...TFT's zijn niet de meest goede klankkasten om een beetje mooi geluid uit te halen. En ik neem aan dat de meeste mensen met een los setje boxen werkt of met een headset.

Ik neem zelf al jaren de moeite niet om mijn TFT aan te sluiten voor het geluid...gewoon een headset. Ding hoeft dan niet kneiterhard, je stoort er ook nog eens niemand mee en vooral met games zoals CoD kan je goed horen waar het geknal vandaan komt ;)
Ik heb het geluid ook niet aangesloten, heb al een goeie speakerssetje + koptelefoon. Maar het is wel handig dat er al speakers inzitten, voor het geval zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:18

Cheezus

Luiaard

Ik heb gisteren m'n w2207h alvast gekocht en hij gaf allemaal groene ruis e.d., vooral bij donkere delen. Uitbundig getest met andere kabels, drivers en de laptop van m'n vriendin maar niks hielp (allemaal vga, ik heb nog geen dvi>hdmi converter).
Uiteindelijk maar teruggegaan naar de winkel (gelukkig niet online besteld maar gewoon in de winkel gekocht) en een andere meegekregen, waar ik helaas wel voor naar een ander filiaal moest rijden..

Het 2e exemplaar doet het gelukkig perfect en ik ben er nu erg tevreden over :)
M'n vorige monitor was een Samsung 913n en alhoewel die ook een aantal jaren prima dienst heeft gedaan is dit toch wel een hele vooruitgang, de kleuren zijn vooral veel beter!

Nu alleen nog een dvi-hdmi verloopje scoren.. in de winkel vroegen ze daar 30 euro voor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ik heb net een dvi-hdmi kabel besteld voor 16 euro inc verzenden ;-)
zal alleen wel een weekkie duren voor die er is.
Laat wel weten hoe die bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:36

tweakraiser

I have such sites to show you

Yay, m'n w2408h is binnen!

Meteen een hdmi female > dvi-d converter gekocht bij de mediamarkt voor €25 (afzetters).
So far so good. mooie kleuren! Tekst kan wel wat scherper vind ik.

Standaard is er veel te veel blauw aanwezig, maar dat tooltje voor kleur calibratie werkt fijn.

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:21
Ik heb via marktplaats iemand gevonden die een dergelijke plug/"kabel" verkoopt voor 5.45 + 1.25 verzending, zie hier: http://link.marktplaats.nl/129621664

Let wel op dat als je ergens zo'n connector besteld, je wel altijd voor de HDMI female - DVI male versie gaat. Veel webwinkel verkopen namelijk de hdmi male - dvi male om één of andere reden.

[ Voor 38% gewijzigd door flipjevandejam op 04-01-2008 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:48
De 24 inch is bijna nergens te krijgen, in de PW bij 1 shop, en deze heeft hem niet op voorraad :
pricewatch: HP W2408

Lijkt me dat deze een stuk goedkoper kan als meer shops hem aanbieden ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

C00P schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:43:
De 24 inch is bijna nergens te krijgen, in de PW bij 1 shop, en deze heeft hem niet op voorraad :
pricewatch: HP W2408

Lijkt me dat deze een stuk goedkoper kan als meer shops hem aanbieden ?
Wil je perse de versie met DVI? De w2408h is namelijk beter verkrijgbaar volgens mij: 2 shops in de PW en op kieskeurig nog een aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

offtopic:
Ik zag hem gisteren nog staan bij de MM in Den Haag voor €535,-
De W2408, non-hdmi versie dan he.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
470€ hier

dat begint al meer in de buurt te komen.
Het lijkt dat HP alles uit een TN paneel haalt ? meer in ieder geval als de Samsung 245B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg geïnteresseerd in een HP w2408h in combinatie met een PS3. Ik heb het hele topic doorgespit, maar ik heb geen antwoord kunnen vinden voor een hele logische vraag. Heeft dit scherm (HP w2408h) een hoofdtelefoon aansluiting? Op de site van HP en de manual van dit toestel kan ik er niks over vinden. Ik zie wel dat het scherm een audio-in aansluiting heeft i.v.m de ingebouwde speakers, maar ik wil ook graag de bevestiging van iemand dat dit scherm ook een koptelefoon aansluiting heeft. (ik neem aan van wel, het zou een beetje raar zijn als dit ontbrak)

edit: Ik begin steeds meer te vermoeden dat dit scherm geen hoofdtelefoon aansluiting heeft. Zo nee, kan iemand dan ook testen of de line-in ook als line-out kan fungeren, en dan met name i.c.m HDMI. Dus de vraag is als er een audio bron binnenkomt via HDMI, fungeert de line-in als een line-out?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Niet online
poing schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 17:12:
Ik zag de 22" en 24" bij media markt staan. Twee super mooie schermen, plots heb je geen zin meer in een niet-glossy scherm!

Wat me tegen hield om een monitor te kopen was de kijkhoek van de 24"! Die was bar slecht, bah! Nie te doen! Hoe ik er ook voor zat, het bleef echt wel heeeeeeel slecht hoor.

Ok, de kijkhoek zal/mag wel wat minder zijn, maar dit was niet om aan te zien. Zou het een slecht exemplaar geweest zijn? Ik wil dit scherm heel graag, maar niet diegene die ik in media markt zag.
Het was dus een slecht exemplaar, oef! Nu wil ik hem onmiddelijk bestellen :-)

Ik vroeg me af of deze monitor lagere resoluties kan weergeven d.m.v. zwarte balken links/rechts - boven/onder te tonen ipv het beeld uit te rekken, weet iemand dat? Op de specs staat het niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Wat rechtvaardigt de meerprijs ivg met de Samsung 245B ? glossy ? boxen ? usb hub ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Niet online
Review met veel detail van de W2408H http://www.prad.de/en/mon...-w2408h.html#Introduction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Idd, erg goede review en je ziet alles wat je kan verwachten als je 'm zou aanschaffen. Jammer blijft toch dat er geen dvi poort bij de hdmi zit, in plaats van of gewoon erbij, dus 3 ingangen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

voor de mensen die hier twijfelen ook met de meerprijs wat in vergelijking met de 245B, er is nu de Acer 2416 te koop voor 300 euro, voor zo veel minder geld lijkt me dat ook een optie...

zelf zit ik er ook wel aan te twijfelen mijn HP te verkopen en die terug te kopen, echter zit ik dan weer met het geneuzel van dooie pixels etc.... (dat houd me tegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenSample schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:41:
voor de mensen die hier twijfelen ook met de meerprijs wat in vergelijking met de 245B, er is nu de Acer 2416 te koop voor 300 euro, voor zo veel minder geld lijkt me dat ook een optie...

zelf zit ik er ook wel aan te twijfelen mijn HP te verkopen en die terug te kopen, echter zit ik dan weer met het geneuzel van dooie pixels etc.... (dat houd me tegen)
Wat ik van die acer heb gezien is niet veel soeps.. Zat laatst te kijken voor een w2207 en viel me die acer ook op. 2'' meer voor 50 euro minder. Maar ik heb em toch maar niet mee genomen, hele fletse kleuren, en zag er ''goedkoop'' uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Niet online
GoldenSample schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:41:

In nederland is garantie en dooie pixels precies wel een probleem? In België krijg je 2 jaar garantie op dit scherm omdat het verplicht is, ook 7 dagen niet goed/geld terug garantie als je via internet of uit de boekjes koopt en HP zou 60 dagen niet goed/geld terug garantie geven (van dat laatste ben ik niet zeker, heb dit gehoord maar vind het niet op de site).

[ Voor 9% gewijzigd door poing op 08-01-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is momenteel ook wat mij tegenhoudt.

Ik zoek een normale winkel, die niet moeilijk doet wanneer er 1 pixel dood is. Ik heb geen zin in gezeik, wil gewoon een goed product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
BladePHQ schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:51:

Ik zoek een normale winkel, die niet moeilijk doet wanneer er 1 pixel dood is. Ik heb geen zin in gezeik, wil gewoon een goed product.
Mediamarkt? met een beetje lullen over de Internet plrijzen kom je heus wel samen tot een compremie.
Daarbij was mijn eerste HP TFT 2408h ook 1 dode pixel te bekennen. Loop terug met het toestel, leg hem bij de service balie neer (op zondag :P) en ze halen een nieuwe voor je.
Desnoods testen ze het even voor je, ff alle blauw, rood, groen en zwart testen als achtergrond.

Goeie service. (bewaar wel de bon <- logische)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:15
BladePHQ schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:51:

Ik heb afgelopen de W2408H gekocht bij Dixons en als er binnen één jaar ook maar één dode pixel optreedt word hij omgeruild. En ja, dat heb ik zwart op wit.

Gelukkkig heb ik geen dode pixel aangetroffen maar toch!
Ik heb wel als ik hem aansluit met een HDMI-kabel via een verloopstekker, dan een DVI-kabel, groene ruis in beeld. Maar dat komt volgens mij doordat de verbinding dan niet super is. Via VGA is er niets aan de hand. Nog even een nieuwe HDMI-DVI kabel kopen dan.

Maar voor de rest: WOW! Wat een mooi scherm zeg!

Hier ff een foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.nascom.nl/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=457&g2_serialNumber=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aidacra schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:55:
[...]

Ik heb afgelopen de W2408H gekocht bij Dixons en als er binnen één jaar ook maar één dode pixel optreedt word hij omgeruild. En ja, dat heb ik zwart op wit.

Ik heb wel als ik hem aansluit met een HDMI-kabel via een verloopstekker, dan een DVI-kabel, groene ruis in beeld. Maar dat komt volgens mij doordat de verbinding dan niet super is. Via VGA is er niets aan de hand. Nog even een nieuwe HDMI-DVI kabel kopen dan.

Hier ff een foto:
[afbeelding]
offtopic:
Mag ik vragen welk merk speakers dat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:47:
[...]

offtopic:
Mag ik vragen welk merk speakers dat zijn?
offtopic:
Logitech Z4

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
offtopic:
Inderdaad! Erg tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
[...]

Hier ff een foto:
[afbeelding]
Tnx voor de tip. Dat is nou precies wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

[...]

Ik heb wel als ik hem aansluit met een HDMI-kabel via een verloopstekker, dan een DVI-kabel, groene ruis in beeld.
Hoe erg is deze groene ruis? Ik had dit namelijk ook bij m'n eerste exemplaar van m'n w2207 (zie deze post).
Dit was via VGA en vrij ernstig (behalve met de monitor setting op 'games') maar dit was dus wel een defect in de monitor.. mijn huidige exemplaar ruist ook heel erg licht via VGA maar dat zie je alleen als je er 5 cm vanaf zit, via dvi heb ik nog niet geprobeerd (geen kabel :| ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
primusz schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:48:
[...]

Hoe erg is deze groene ruis? Ik had dit namelijk ook bij m'n eerste exemplaar van m'n w2207 (zie deze post).
Dit was via VGA en vrij ernstig (behalve met de monitor setting op 'games') maar dit was dus wel een defect in de monitor.. mijn huidige exemplaar ruist ook heel erg licht via VGA maar dat zie je alleen als je er 5 cm vanaf zit, via dvi heb ik nog niet geprobeerd (geen kabel :| ).
Die groene ruis is vrij ernstig zeg maar, niet echt om aan te zien.....
Mmm, zou dit nu een defect zijn? Dan moet ik eerst een kabel kopen van 16 euro om er achter te komen.

Via VGA heb ik ook wel wat lichte ruis maar dat hebben die meeste schermen zag ik wel. Dit is ook niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Het lijkt me zeker de moeite waard om even te testen..
Heb je er ook last van in het menu? Bij mij was dit wel het geval dus lag het niet alleen aan het signaal/kabel.. dan lijkt het me zeker een defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
primusz schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:39:
Het lijkt me zeker de moeite waard om even te testen..
Heb je er ook last van in het menu? Bij mij was dit wel het geval dus lag het niet alleen aan het signaal/kabel.. dan lijkt het me zeker een defect.
Oh in het menu weet ik het eigenlijk niet. Zal het eens testen binnenkort. Heb toch een jaar garantie dus heb de tijd :-) Hij zit nu op VGA en dat is genoeg op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een 2207h gehaald 8) :D _/-\o_

GEWELDIG scherm. Super kleuren en scherpte, heb totaal geen last van groene ruis of onscherpe letters. aangesloten via hdmi - dvi kabel.

Zal binnenkort wat foto's uploaden. Router valt nu uit als ik grote bestanden ga uploaden.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik deze schermen bij Media Markt zag was ik eigenlijk meteen verkocht. Ik zat te denken aan een Samsung of een van die nieuwe Philips schermen, maar die kleuren waren allemaal zwakjes vergeleken met deze. Wat een mooi contrast en helderheid zeg.

Ik heb er naar gezocht maar niet gevonden hier... zijn er ook andere fabrikanten die schermen in 20" met zo'n 'glossy' laagje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:16:
Toen ik deze schermen bij Media Markt zag was ik eigenlijk meteen verkocht. Ik zat te denken aan een Samsung of een van die nieuwe Philips schermen, maar die kleuren waren allemaal zwakjes vergeleken met deze. Wat een mooi contrast en helderheid zeg.

Ik heb er naar gezocht maar niet gevonden hier... zijn er ook andere fabrikanten die schermen in 20" met zo'n 'glossy' laagje maken?
Acer heeft er een aantal dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Acer en Packard Bell (vooral te vinden bij Dixons)

Kijk voor de Acers eens naar de 2051 en de X202W.

[ Voor 34% gewijzigd door Phrantic op 09-01-2008 20:12 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

peakaboo schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:11:
[...]

Idd, erg goede review en je ziet alles wat je kan verwachten als je 'm zou aanschaffen. Jammer blijft toch dat er geen dvi poort bij de hdmi zit, in plaats van of gewoon erbij, dus 3 ingangen dan.
Ik heb het daar met HP overgehad, ze zouden de suggestie van een DVI/HDMI combo ipv DSUB/HDMI sturen naar "hogerhand..."
C00P schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 21:03:
470€ hier

dat begint al meer in de buurt te komen.
Het lijkt dat HP alles uit een TN paneel haalt ? meer in ieder geval als de Samsung 245B.
BCC (Everyday low pricing... yeah right) vraagt er 600€ voor, de HDMI variant. Wel een flink verschil lijkt me :?

Edit:
Net die "everyday low price" garantie van BCC eens bekeken. PixMania staat er niet bij, maar kijkshop wel. Op kijkshop-ict.nl (onderdeel van kijkshop neem ik aan) staat ie voor 506€. Nu maar afwachten of BCC Kijkshop-ict(.nl) accepteerd als collega-aanbieder.
Zou mooi zijn:
Wanneer u toch binnen 14 dagen na uw aankoop bij BCC hetzelfde artikel elders voor een lagere prijs kunt kopen, betaalt BCC u het prijsverschil + 25% van het verschil retour.
Ff snel rekenen... 116,25 :) Zou mooi zijn ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 09-01-2008 23:09 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:33
Misschien is het hier al een keer verteld, maar weet iemand toevallig een (online)winkel waar de 20" variant te kopen is met VGA én DVI aansluiting? Op de hp.com-site staat dat deze bestaat (heeft ook een ander artikelnummer dan alleen met VGA) maar in Nederland kan ik 'em nergens krijgen. Erg spijtig want het is zo'n prachtig scherm... :(

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ik heb de w2207h nu via de dsub aansluiting op het scherm en dvi (+verloopje) op de pc..
en ik heb geen groene waas, gewoon perfect beeld.
Dus is niet normaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

bartgrefte schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:22:
[...]

Ik heb het daar met HP overgehad, ze zouden de suggestie van een DVI/HDMI combo ipv DSUB/HDMI sturen naar "hogerhand..."

[...]

BCC (Everyday low pricing... yeah right) vraagt er 600€ voor, de HDMI variant. Wel een flink verschil lijkt me :?

Edit:
Net die "everyday low price" garantie van BCC eens bekeken. PixMania staat er niet bij, maar kijkshop wel. Op kijkshop-ict.nl (onderdeel van kijkshop neem ik aan) staat ie voor 506€. Nu maar afwachten of BCC Kijkshop-ict(.nl) accepteerd als collega-aanbieder.
Zou mooi zijn:

[...]

Ff snel rekenen... 116,25 :) Zou mooi zijn ;)
Antwoord terug van BCC...
Geachte heer Grefte,

Hartelijk dank voor het inzenden van uw bericht. Wij kunnen u daarop het volgende meedelen:

De kijkshop-ict.nl is een zelfstandig bedrijf, wat weliswaar samenwerkt met Kijkshop, maar geheel eigen voorwaarden hanteert. Om deze reden valt kijkshop-ict niet onder de lijst collega-aanbieders, maar zien wij kijkshop-ict als een internetaanbieder.

Deze internetaanbieder biedt namelijk wel een identiek product aan, maar onder andere voorwaarden. Wij hebben eigen winkels, waarbij u de producten ook daadwerkelijk kunt testen en voelen, daarnaast hebben wij een eigen magazijn, bezorgdienst en installatieservices. Om deze reden is de internetaanbieder niet opgenomen in de lijst met geselecteerde vergelijkbare collega-aanbieders. BCC past in dit geval de prijs van het betreffende artikel dan ook niet aan.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende, en naar wens, te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
BCC elektro-speciaalzaken B.V.

BCC Service Center
Niet dus, dan maar Dixons (€550) of MM, geen id hoeveel die bij MM kost btw...

Edit: MM ook 600€. Maar met dank aan dixons 62.50€ korting bij bcc 8)
Pics komen straks ;)
Btw, 40€(BCC) voor een dvi->hdmi verloopstuk :/ en dat was het goedkoopste wat ik kon vinden. Kabelverloop was +-65€ (bij MM)

Pics!!
Voor
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/a.kost/IMG_0076_small.JPG
Tulip LM-1564

Na
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/a.kost/IMG_0078_small.JPG
HP W2408h

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 11-01-2008 13:56 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartgrefte schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:22:
[...]

Antwoord terug van BCC...

[...]

Niet dus, dan maar Dixons (€550) of MM, geen id hoeveel die bij MM kost btw...

Edit: MM ook 600€. Maar met dank aan dixons 62.50€ korting bij bcc 8)
Pics komen straks ;)
Btw, 40€(BCC) voor een dvi->hdmi verloopstuk :/ en dat was het goedkoopste wat ik kon vinden. Kabelverloop was +-65€ (bij MM)
Ik had een kabel van dvi naar hdmi voor20 euro bij computerland. Schrok ook van die prijs bij MM inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Laatst online: 06-05 16:26
550 bij dixons is een mooi prijsje. (paar tientjes duurder dan de goedkoopste webshop)
Maar je hoeft niet te betalen voor dode pixel garantie zoals bij een webshop.
Als ie een dode pixel heeft lever je `m in bij de plaatselijke winkel.
En geen bezorgkosten.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Haha, €5 voor een adaptertje bij Komplett besteld. In de winkel zijn ze niet goed wijs, €99 voor zo'n kabel bij the Office Centre.. 8)7

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toverdoos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 17:14
Via de software die bij het scherm wordt meegeleverd kan software-matig van input worden geswitched, nu vraag ik me af.. Zou hier op de 1 of andere manier een altijd werkende hotkey aan te verbinden zijn (bijv. ctrl+f12)? Op die manier zou het scherm makkelijker bruikbaar zijn in combinatie met twee computers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de software mydisplay van hp

elke keer slaat windows vast en pas na de-installen werkt het weer

iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:19:
Ik heb een probleem met de software mydisplay van hp

elke keer slaat windows vast en pas na de-installen werkt het weer

iemand suggesties?
Je weet dat er een update is? Heb ik onlangs gepost. Maar ik zou je toch adviseren die troep niet te installeren maar gewoon de knoppen op de monitor te gebruiken. (met de 3e knop bijv switch ik van film naar games voor meer visueel genot zeg maar). Er is niet echt meerwaarde aan mydisplay en verder had ik er zelf ook problemen mee.

Ik had namelijk het probleem met toen mydisplay geinstalleerd was en ik de W2207H handmatig uitschakelde en een filmpje keek op mijn tv via mijn computer dat dan na de volgende boot de startmenu op de tv was en niet meer op de W2207H.

Toen heb ik Omega Catalyst uitgeprobeerd maar hielp niets. Mydisplay geheel uninstalleren verhielp het swapprobleem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik weet dat er een update is, maar maakt geen verschil
versie 1.30 werd er ook bijgeleverd trouwens.

heb trouwens ook een mail gestuurd naar support van HP
nog geen antwoord op gekregen btw

als er geen meerwaarde is aan mydisplay ga ik deze niet gebruiken (werkt toch niet haha)

bedankt voor je respons bitjesmaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ik heb nu mijn scherm aan dvi-hdmi hangen met een kabel ven 8.5 €
ziet er top uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Welke voordelen zien jullie eigenlijk van die mydisplay? Behalve dat je niet met de knopjes een aantal instellingen hoeft te wijzigen...

Ik zie dat soort dingen altijd alleen maar als 'vervelend': Taskbaricon, backgroundprocess, ram usage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Overal is dit scherm uitverkocht. Echt belachelijk.
Bovendien is dat pixel garantie gedoe nog steeds verschrikkelijk onduidelijk.

Maarja, nog maar even door zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
BladePHQ schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:50:
Overal is dit scherm uitverkocht. Echt belachelijk.
Bovendien is dat pixel garantie gedoe nog steeds verschrikkelijk onduidelijk.

Maarja, nog maar even door zoeken.
Ben ik toen toch slim geweest om mijn HP W2408 detijds te kopen voor 500eu ^^ Was een van de eerste op tweakers. Ik zie dat die prijs nu flink is gestegen :O

Is Duitsland miss een optie voor je? zijn ze ook nog eens een stuk goedkoper geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Alternate heeft hem wel op vooraad. Ben dan alleen incl. pixel garantie en verzend kosten 620 euro kwijt.

Nu zit ik niet krap, dus ik denk dat ik dat maar doe. Ik ben namelijk als de dood dat ik ook maar 1 dode pixel heb (toch dat krasje bij je nieuwe auto gevoel).

Kan hem bij pixelmania wel veel goedkoper bestellen, maar dan zit ik alsnog zonder pixelgarantie en echt goede verhalen heb ik niet over die winkel gehoord. Bovendien heb ik veel ervaring met alternate.

Simpelweg heb ik geen zin in gezeik en heb ik toch geld zat. Dus dan maar wat meer betalen voor een stuk zekerheid ;)

[ Voor 38% gewijzigd door BladePHQ op 15-01-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BladePHQ schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:20:
Alternate heeft hem wel op vooraad. Ben dan alleen incl. pixel garantie en verzend kosten 620 euro kwijt.

Nu zit ik niet krap, dus ik denk dat ik dat maar doe. Ik ben namelijk als de dood dat ik ook maar 1 dode pixel heb (toch dat krasje bij je nieuwe auto gevoel).

Kan hem bij pixelmania wel veel goedkoper bestellen, maar dan zit ik alsnog zonder pixelgarantie en echt goede verhalen heb ik niet over die winkel gehoord. Bovendien heb ik veel ervaring met alternate.

Simpelweg heb ik geen zin in gezeik en heb ik toch geld zat. Dus dan maar wat meer betalen voor een stuk zekerheid ;)
Zeg maar dag tegen je geld. Er is nog geen 1 iemand hierzo geweest met dode pixels. Ik heb het ook niet nodig gehad, Heb je de poll op de frontpage al gezien? ongeveer 70 procent heeft geen pixelgarantie gekocht en het ook niet nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 16:25
Zat ook aan de 2408h te denken maar hij wordt toch behoorlijk afgekraakt door Anandtech

http://www.anandtech.com/displays/showdoc.aspx?i=3188

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Laatst online: 06-05 16:26
BasNation schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:36:
Zat ook aan de 2408h te denken maar hij wordt toch behoorlijk afgekraakt door Anandtech

http://www.anandtech.com/displays/showdoc.aspx?i=3188
HIj wordt vooral afgekraakt omdat het voor een monitor met een TN panel behoorlijk duur is.
Daar tegenover geven ze ook toe dat het een van de betere monitoren met een TN panel is.
Ik heb vandaag m`n w2408h gekregen (hij staat nog in de doos, ben over 40 minuten klaar met werken).
Ik heb toch voor de W2408h gekozen vanwege de glossy coating geen enkele andere 24 incher heeft dat behalve de Acer P243 die in NL niet te krijgen is.
Het is waar dat je veel goedkopere schermen kunt krijgen die hetzelfde panel gebruiken, maar de HP vind ik toch net ietsje mooier dan de rest en voor gamen is een TN panel wel zo fijn.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beetje vol dit (>500 posts) - en verder vooral veel slowchat. Is een volgend deel echt nodig?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als:
- "Ik heb hem besteld!"
- "Bij shop x is hij op voorraad"
En varianten die niet daadwerkelijk bijdragen aan de discussie zijn niet gewenst.
Let daar op!