'vroegah' toen deze schermen net uit waren was er alleen maar een W2207, zonder enige achtervoeging. dit scherm heb ik toen ook gelijkt gekocht toen het binnen was (was denk 1 v/d eerste gotters) en dit is gewoon een W2207 met Dsub en DVI. Dit scherm is inderdaad slecht leverbaar geweest, ik heb ook veel rond moeten bellen om een scherm weten te bemachtigen en er gelijk eentje gekocht toen de dynabyte d'r binnen kreeg... veel shops konden ook niet zeggen wanneer ze wat binnen kregen (lees een bcc, dixons, mediamarkt had hem helemaal niet).
gewoon een w2207 zonder enige achtervoeging moet je dus hebben
Zover ik kan zien (de HP site ook gewoon weer, waarom kijken je daar zelf niet btw? notabene de eerste hit in google) heeft de W2207V alleen een dsub aansluiting en geen dvi of hdmi aansluiting, laat deze dus links liggen!
verder zou ik er niet te veel wakker van liggen om kost wat 't kost een dvi versie te kopen, een DVI-HDMI kabel kost nog geen 15 euro ofzo (laat je niet naaien door dure kwaliteitskabels, voor een VGA kabel maakt dit uit ja maar voor een DVI/HDMI kabel amper, digitaal gaat niet ruisen, het is of goed of goed fout beeld en voor dat het beeld goed fout word ben je wel heel wat meter verder

)
http://www.mcsnet.nl/nl/dept_100.html
1e link @google op DVI HDMI kabel
[
Voor 29% gewijzigd door
GoldenSample op 02-01-2008 18:27
]