bartgrefte schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:22:
[...]
Ik heb het daar met HP overgehad, ze zouden de suggestie van een DVI/HDMI combo ipv DSUB/HDMI sturen naar "hogerhand..."
[...]
BCC (Everyday low pricing... yeah right) vraagt er 600€ voor, de HDMI variant. Wel een flink verschil lijkt me
Edit:
Net die "everyday low price" garantie van BCC eens bekeken. PixMania staat er niet bij, maar kijkshop wel. Op kijkshop-ict.nl (onderdeel van kijkshop neem ik aan) staat ie voor 506€. Nu maar afwachten of BCC Kijkshop-ict(.nl) accepteerd als collega-aanbieder.
Zou mooi zijn:
[...]
Ff snel rekenen... 116,25
Zou mooi zijn 
Antwoord terug van BCC...
Geachte heer Grefte,
Hartelijk dank voor het inzenden van uw bericht. Wij kunnen u daarop het volgende meedelen:
De kijkshop-ict.nl is een zelfstandig bedrijf, wat weliswaar samenwerkt met Kijkshop, maar geheel eigen voorwaarden hanteert. Om deze reden valt kijkshop-ict niet onder de lijst collega-aanbieders, maar zien wij kijkshop-ict als een internetaanbieder.
Deze internetaanbieder biedt namelijk wel een identiek product aan, maar onder andere voorwaarden. Wij hebben eigen winkels, waarbij u de producten ook daadwerkelijk kunt testen en voelen, daarnaast hebben wij een eigen magazijn, bezorgdienst en installatieservices. Om deze reden is de internetaanbieder niet opgenomen in de lijst met geselecteerde vergelijkbare collega-aanbieders. BCC past in dit geval de prijs van het betreffende artikel dan ook niet aan.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende, en naar wens, te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
BCC elektro-speciaalzaken B.V.
BCC Service Center
Niet dus, dan maar Dixons (€550) of MM, geen id hoeveel die bij MM kost btw...
Edit: MM ook 600€. Maar met dank aan dixons 62.50€ korting bij bcc

Pics komen straks

Btw, 40€(BCC) voor een dvi->hdmi verloopstuk

en dat was het goedkoopste wat ik kon vinden. Kabelverloop was +-65€ (bij MM)
Pics!!
Voor
Tulip LM-1564
Na
HP W2408h
[
Voor 9% gewijzigd door
Raven op 11-01-2008 13:56
]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde