[TFT] Het nieuwe HP W-Serie topic Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 15.356 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
BladePHQ schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:51:
Dat is momenteel ook wat mij tegenhoudt.

Ik zoek een normale winkel, die niet moeilijk doet wanneer er 1 pixel dood is. Ik heb geen zin in gezeik, wil gewoon een goed product.
Mediamarkt? met een beetje lullen over de Internet plrijzen kom je heus wel samen tot een compremie.
Daarbij was mijn eerste HP TFT 2408h ook 1 dode pixel te bekennen. Loop terug met het toestel, leg hem bij de service balie neer (op zondag :P) en ze halen een nieuwe voor je.
Desnoods testen ze het even voor je, ff alle blauw, rood, groen en zwart testen als achtergrond.

Goeie service. (bewaar wel de bon <- logische)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:15
BladePHQ schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:51:
Dat is momenteel ook wat mij tegenhoudt.

Ik zoek een normale winkel, die niet moeilijk doet wanneer er 1 pixel dood is. Ik heb geen zin in gezeik, wil gewoon een goed product.
Ik heb afgelopen de W2408H gekocht bij Dixons en als er binnen één jaar ook maar één dode pixel optreedt word hij omgeruild. En ja, dat heb ik zwart op wit.

Gelukkkig heb ik geen dode pixel aangetroffen maar toch!
Ik heb wel als ik hem aansluit met een HDMI-kabel via een verloopstekker, dan een DVI-kabel, groene ruis in beeld. Maar dat komt volgens mij doordat de verbinding dan niet super is. Via VGA is er niets aan de hand. Nog even een nieuwe HDMI-DVI kabel kopen dan.

Maar voor de rest: WOW! Wat een mooi scherm zeg!

Hier ff een foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.nascom.nl/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=457&g2_serialNumber=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aidacra schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:55:
[...]

Ik heb afgelopen de W2408H gekocht bij Dixons en als er binnen één jaar ook maar één dode pixel optreedt word hij omgeruild. En ja, dat heb ik zwart op wit.

Ik heb wel als ik hem aansluit met een HDMI-kabel via een verloopstekker, dan een DVI-kabel, groene ruis in beeld. Maar dat komt volgens mij doordat de verbinding dan niet super is. Via VGA is er niets aan de hand. Nog even een nieuwe HDMI-DVI kabel kopen dan.

Hier ff een foto:
[afbeelding]
offtopic:
Mag ik vragen welk merk speakers dat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:47:
[...]

offtopic:
Mag ik vragen welk merk speakers dat zijn?
offtopic:
Logitech Z4

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
offtopic:
Inderdaad! Erg tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

Hier ff een foto:
[afbeelding]
Tnx voor de tip. Dat is nou precies wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:18

Cheezus

Luiaard

[...]

Ik heb wel als ik hem aansluit met een HDMI-kabel via een verloopstekker, dan een DVI-kabel, groene ruis in beeld.
Hoe erg is deze groene ruis? Ik had dit namelijk ook bij m'n eerste exemplaar van m'n w2207 (zie deze post).
Dit was via VGA en vrij ernstig (behalve met de monitor setting op 'games') maar dit was dus wel een defect in de monitor.. mijn huidige exemplaar ruist ook heel erg licht via VGA maar dat zie je alleen als je er 5 cm vanaf zit, via dvi heb ik nog niet geprobeerd (geen kabel :| ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
primusz schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:48:
[...]

Hoe erg is deze groene ruis? Ik had dit namelijk ook bij m'n eerste exemplaar van m'n w2207 (zie deze post).
Dit was via VGA en vrij ernstig (behalve met de monitor setting op 'games') maar dit was dus wel een defect in de monitor.. mijn huidige exemplaar ruist ook heel erg licht via VGA maar dat zie je alleen als je er 5 cm vanaf zit, via dvi heb ik nog niet geprobeerd (geen kabel :| ).
Die groene ruis is vrij ernstig zeg maar, niet echt om aan te zien.....
Mmm, zou dit nu een defect zijn? Dan moet ik eerst een kabel kopen van 16 euro om er achter te komen.

Via VGA heb ik ook wel wat lichte ruis maar dat hebben die meeste schermen zag ik wel. Dit is ook niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:18

Cheezus

Luiaard

Het lijkt me zeker de moeite waard om even te testen..
Heb je er ook last van in het menu? Bij mij was dit wel het geval dus lag het niet alleen aan het signaal/kabel.. dan lijkt het me zeker een defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
primusz schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:39:
Het lijkt me zeker de moeite waard om even te testen..
Heb je er ook last van in het menu? Bij mij was dit wel het geval dus lag het niet alleen aan het signaal/kabel.. dan lijkt het me zeker een defect.
Oh in het menu weet ik het eigenlijk niet. Zal het eens testen binnenkort. Heb toch een jaar garantie dus heb de tijd :-) Hij zit nu op VGA en dat is genoeg op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een 2207h gehaald 8) :D _/-\o_

GEWELDIG scherm. Super kleuren en scherpte, heb totaal geen last van groene ruis of onscherpe letters. aangesloten via hdmi - dvi kabel.

Zal binnenkort wat foto's uploaden. Router valt nu uit als ik grote bestanden ga uploaden.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik deze schermen bij Media Markt zag was ik eigenlijk meteen verkocht. Ik zat te denken aan een Samsung of een van die nieuwe Philips schermen, maar die kleuren waren allemaal zwakjes vergeleken met deze. Wat een mooi contrast en helderheid zeg.

Ik heb er naar gezocht maar niet gevonden hier... zijn er ook andere fabrikanten die schermen in 20" met zo'n 'glossy' laagje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:16:
Toen ik deze schermen bij Media Markt zag was ik eigenlijk meteen verkocht. Ik zat te denken aan een Samsung of een van die nieuwe Philips schermen, maar die kleuren waren allemaal zwakjes vergeleken met deze. Wat een mooi contrast en helderheid zeg.

Ik heb er naar gezocht maar niet gevonden hier... zijn er ook andere fabrikanten die schermen in 20" met zo'n 'glossy' laagje maken?
Acer heeft er een aantal dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Acer en Packard Bell (vooral te vinden bij Dixons)

Kijk voor de Acers eens naar de 2051 en de X202W.

[ Voor 34% gewijzigd door Phrantic op 09-01-2008 20:12 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

peakaboo schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:11:
[...]

Idd, erg goede review en je ziet alles wat je kan verwachten als je 'm zou aanschaffen. Jammer blijft toch dat er geen dvi poort bij de hdmi zit, in plaats van of gewoon erbij, dus 3 ingangen dan.
Ik heb het daar met HP overgehad, ze zouden de suggestie van een DVI/HDMI combo ipv DSUB/HDMI sturen naar "hogerhand..."
C00P schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 21:03:
470€ hier

dat begint al meer in de buurt te komen.
Het lijkt dat HP alles uit een TN paneel haalt ? meer in ieder geval als de Samsung 245B.
BCC (Everyday low pricing... yeah right) vraagt er 600€ voor, de HDMI variant. Wel een flink verschil lijkt me :?

Edit:
Net die "everyday low price" garantie van BCC eens bekeken. PixMania staat er niet bij, maar kijkshop wel. Op kijkshop-ict.nl (onderdeel van kijkshop neem ik aan) staat ie voor 506€. Nu maar afwachten of BCC Kijkshop-ict(.nl) accepteerd als collega-aanbieder.
Zou mooi zijn:
Wanneer u toch binnen 14 dagen na uw aankoop bij BCC hetzelfde artikel elders voor een lagere prijs kunt kopen, betaalt BCC u het prijsverschil + 25% van het verschil retour.
Ff snel rekenen... 116,25 :) Zou mooi zijn ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 09-01-2008 23:09 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:33
Misschien is het hier al een keer verteld, maar weet iemand toevallig een (online)winkel waar de 20" variant te kopen is met VGA én DVI aansluiting? Op de hp.com-site staat dat deze bestaat (heeft ook een ander artikelnummer dan alleen met VGA) maar in Nederland kan ik 'em nergens krijgen. Erg spijtig want het is zo'n prachtig scherm... :(

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
ik heb de w2207h nu via de dsub aansluiting op het scherm en dvi (+verloopje) op de pc..
en ik heb geen groene waas, gewoon perfect beeld.
Dus is niet normaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

bartgrefte schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:22:
[...]

Ik heb het daar met HP overgehad, ze zouden de suggestie van een DVI/HDMI combo ipv DSUB/HDMI sturen naar "hogerhand..."

[...]

BCC (Everyday low pricing... yeah right) vraagt er 600€ voor, de HDMI variant. Wel een flink verschil lijkt me :?

Edit:
Net die "everyday low price" garantie van BCC eens bekeken. PixMania staat er niet bij, maar kijkshop wel. Op kijkshop-ict.nl (onderdeel van kijkshop neem ik aan) staat ie voor 506€. Nu maar afwachten of BCC Kijkshop-ict(.nl) accepteerd als collega-aanbieder.
Zou mooi zijn:

[...]

Ff snel rekenen... 116,25 :) Zou mooi zijn ;)
Antwoord terug van BCC...
Geachte heer Grefte,

Hartelijk dank voor het inzenden van uw bericht. Wij kunnen u daarop het volgende meedelen:

De kijkshop-ict.nl is een zelfstandig bedrijf, wat weliswaar samenwerkt met Kijkshop, maar geheel eigen voorwaarden hanteert. Om deze reden valt kijkshop-ict niet onder de lijst collega-aanbieders, maar zien wij kijkshop-ict als een internetaanbieder.

Deze internetaanbieder biedt namelijk wel een identiek product aan, maar onder andere voorwaarden. Wij hebben eigen winkels, waarbij u de producten ook daadwerkelijk kunt testen en voelen, daarnaast hebben wij een eigen magazijn, bezorgdienst en installatieservices. Om deze reden is de internetaanbieder niet opgenomen in de lijst met geselecteerde vergelijkbare collega-aanbieders. BCC past in dit geval de prijs van het betreffende artikel dan ook niet aan.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende, en naar wens, te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
BCC elektro-speciaalzaken B.V.

BCC Service Center
Niet dus, dan maar Dixons (€550) of MM, geen id hoeveel die bij MM kost btw...

Edit: MM ook 600€. Maar met dank aan dixons 62.50€ korting bij bcc 8)
Pics komen straks ;)
Btw, 40€(BCC) voor een dvi->hdmi verloopstuk :/ en dat was het goedkoopste wat ik kon vinden. Kabelverloop was +-65€ (bij MM)

Pics!!
Voor
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/a.kost/IMG_0076_small.JPG
Tulip LM-1564

Na
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/a.kost/IMG_0078_small.JPG
HP W2408h

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 11-01-2008 13:56 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartgrefte schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:22:
[...]

Antwoord terug van BCC...

[...]

Niet dus, dan maar Dixons (€550) of MM, geen id hoeveel die bij MM kost btw...

Edit: MM ook 600€. Maar met dank aan dixons 62.50€ korting bij bcc 8)
Pics komen straks ;)
Btw, 40€(BCC) voor een dvi->hdmi verloopstuk :/ en dat was het goedkoopste wat ik kon vinden. Kabelverloop was +-65€ (bij MM)
Ik had een kabel van dvi naar hdmi voor20 euro bij computerland. Schrok ook van die prijs bij MM inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
550 bij dixons is een mooi prijsje. (paar tientjes duurder dan de goedkoopste webshop)
Maar je hoeft niet te betalen voor dode pixel garantie zoals bij een webshop.
Als ie een dode pixel heeft lever je `m in bij de plaatselijke winkel.
En geen bezorgkosten.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Haha, €5 voor een adaptertje bij Komplett besteld. In de winkel zijn ze niet goed wijs, €99 voor zo'n kabel bij the Office Centre.. 8)7

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toverdoos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 17:14
Via de software die bij het scherm wordt meegeleverd kan software-matig van input worden geswitched, nu vraag ik me af.. Zou hier op de 1 of andere manier een altijd werkende hotkey aan te verbinden zijn (bijv. ctrl+f12)? Op die manier zou het scherm makkelijker bruikbaar zijn in combinatie met twee computers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de software mydisplay van hp

elke keer slaat windows vast en pas na de-installen werkt het weer

iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:19:
Ik heb een probleem met de software mydisplay van hp

elke keer slaat windows vast en pas na de-installen werkt het weer

iemand suggesties?
Je weet dat er een update is? Heb ik onlangs gepost. Maar ik zou je toch adviseren die troep niet te installeren maar gewoon de knoppen op de monitor te gebruiken. (met de 3e knop bijv switch ik van film naar games voor meer visueel genot zeg maar). Er is niet echt meerwaarde aan mydisplay en verder had ik er zelf ook problemen mee.

Ik had namelijk het probleem met toen mydisplay geinstalleerd was en ik de W2207H handmatig uitschakelde en een filmpje keek op mijn tv via mijn computer dat dan na de volgende boot de startmenu op de tv was en niet meer op de W2207H.

Toen heb ik Omega Catalyst uitgeprobeerd maar hielp niets. Mydisplay geheel uninstalleren verhielp het swapprobleem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik weet dat er een update is, maar maakt geen verschil
versie 1.30 werd er ook bijgeleverd trouwens.

heb trouwens ook een mail gestuurd naar support van HP
nog geen antwoord op gekregen btw

als er geen meerwaarde is aan mydisplay ga ik deze niet gebruiken (werkt toch niet haha)

bedankt voor je respons bitjesmaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
ik heb nu mijn scherm aan dvi-hdmi hangen met een kabel ven 8.5 €
ziet er top uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Welke voordelen zien jullie eigenlijk van die mydisplay? Behalve dat je niet met de knopjes een aantal instellingen hoeft te wijzigen...

Ik zie dat soort dingen altijd alleen maar als 'vervelend': Taskbaricon, backgroundprocess, ram usage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Overal is dit scherm uitverkocht. Echt belachelijk.
Bovendien is dat pixel garantie gedoe nog steeds verschrikkelijk onduidelijk.

Maarja, nog maar even door zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
BladePHQ schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:50:
Overal is dit scherm uitverkocht. Echt belachelijk.
Bovendien is dat pixel garantie gedoe nog steeds verschrikkelijk onduidelijk.

Maarja, nog maar even door zoeken.
Ben ik toen toch slim geweest om mijn HP W2408 detijds te kopen voor 500eu ^^ Was een van de eerste op tweakers. Ik zie dat die prijs nu flink is gestegen :O

Is Duitsland miss een optie voor je? zijn ze ook nog eens een stuk goedkoper geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Alternate heeft hem wel op vooraad. Ben dan alleen incl. pixel garantie en verzend kosten 620 euro kwijt.

Nu zit ik niet krap, dus ik denk dat ik dat maar doe. Ik ben namelijk als de dood dat ik ook maar 1 dode pixel heb (toch dat krasje bij je nieuwe auto gevoel).

Kan hem bij pixelmania wel veel goedkoper bestellen, maar dan zit ik alsnog zonder pixelgarantie en echt goede verhalen heb ik niet over die winkel gehoord. Bovendien heb ik veel ervaring met alternate.

Simpelweg heb ik geen zin in gezeik en heb ik toch geld zat. Dus dan maar wat meer betalen voor een stuk zekerheid ;)

[ Voor 38% gewijzigd door BladePHQ op 15-01-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BladePHQ schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:20:
Alternate heeft hem wel op vooraad. Ben dan alleen incl. pixel garantie en verzend kosten 620 euro kwijt.

Nu zit ik niet krap, dus ik denk dat ik dat maar doe. Ik ben namelijk als de dood dat ik ook maar 1 dode pixel heb (toch dat krasje bij je nieuwe auto gevoel).

Kan hem bij pixelmania wel veel goedkoper bestellen, maar dan zit ik alsnog zonder pixelgarantie en echt goede verhalen heb ik niet over die winkel gehoord. Bovendien heb ik veel ervaring met alternate.

Simpelweg heb ik geen zin in gezeik en heb ik toch geld zat. Dus dan maar wat meer betalen voor een stuk zekerheid ;)
Zeg maar dag tegen je geld. Er is nog geen 1 iemand hierzo geweest met dode pixels. Ik heb het ook niet nodig gehad, Heb je de poll op de frontpage al gezien? ongeveer 70 procent heeft geen pixelgarantie gekocht en het ook niet nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 16:25
Zat ook aan de 2408h te denken maar hij wordt toch behoorlijk afgekraakt door Anandtech

http://www.anandtech.com/displays/showdoc.aspx?i=3188

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
BasNation schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:36:
Zat ook aan de 2408h te denken maar hij wordt toch behoorlijk afgekraakt door Anandtech

http://www.anandtech.com/displays/showdoc.aspx?i=3188
HIj wordt vooral afgekraakt omdat het voor een monitor met een TN panel behoorlijk duur is.
Daar tegenover geven ze ook toe dat het een van de betere monitoren met een TN panel is.
Ik heb vandaag m`n w2408h gekregen (hij staat nog in de doos, ben over 40 minuten klaar met werken).
Ik heb toch voor de W2408h gekozen vanwege de glossy coating geen enkele andere 24 incher heeft dat behalve de Acer P243 die in NL niet te krijgen is.
Het is waar dat je veel goedkopere schermen kunt krijgen die hetzelfde panel gebruiken, maar de HP vind ik toch net ietsje mooier dan de rest en voor gamen is een TN panel wel zo fijn.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beetje vol dit (>500 posts) - en verder vooral veel slowchat. Is een volgend deel echt nodig?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als:
- "Ik heb hem besteld!"
- "Bij shop x is hij op voorraad"
En varianten die niet daadwerkelijk bijdragen aan de discussie zijn niet gewenst.
Let daar op!