..games & films gaan prima op de w2408..vooral HD content is schitterend.
Games zijn gewoon fantastisch op dit scherm er zitten ook 3 vaste instellingen in het monitor menu om je pixelmapping in te stellen voor andere resoluties...ik speel Soldier of Fortune:Payback, S.T.A.L.K.E.R, COD4, Far Cry, Gears Of War en Crysis bijna dagelijks..een waar genot..geen ghosting, geen inputlag..en ik heb dit scherm een tijdje naast mijn oude 19"CRT gehad in een dual opstelling en ik zag geen verschil in beweging hier heb ik uitdrukkelijk op gelet..alles ging precies even snel...toen ik helemaal over ging op alleen de w2408 merkte ik geen verschil in speelplezier gelukkig.
Misschien moet je een heel klein beetje kalibreren..klein beetje maar...dat kan met de bijgeleverde zeer complete software, waar een totaal calibratie pakket in zit, of met de drivers..ik gebruik zelf NVidia..en een klein beetje bijstellen is genoeg voor nog diepere kleuren.
Het enige wat ik een beetje aanpas is contrast en brightness in het monitor menu zelf, en de gamma waarde via het NVidia control panel.
Het perfecte scherm bestaat simpel weg niet..je zal altijd een afweging moeten maken..snelheid bij games en films en toch ook goede kleuren gaven voor mij de doorslag..vooral zwart is echt zwart en ik heb wit nog nooit ergens anders zo wit gezien als op dit 24"scherm.
Ik heb hem ook op 6500 kleurwarmte staan in een kamer met redelijk daglicht is dat goed te doen.
De kijkhoek is misschien wat krap..maar ik heb hier totaal geen hinder van..als ik game, of een film kijk zit ik toch gewoon voor mijn scherm..niet eronder, of meer dan 30 cm van het midden weg.
[
Voor 40% gewijzigd door
ekoningg op 25-12-2007 11:58
]