Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.345 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

-RazieL- schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:28:
[...] ik heb 2x wat bij dvdboxoffice.com besteld en heb net R&C bij videogamesplus.ca besteld. Ben benieuwd of die game echt binnen een week binnen is.[...]
Heb je weleens wat bij videogamesplus besteld? Wat waren je ervaringen?
Ik heb ook wel zin om R&C te bestellen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
CSB schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:47:
Ik ben blij dat ik de 60Gb starterpack heb gekocht. Heb in ieder geval alle opties van de PS3 en heb 2 controllers. Ok, geen rumble, maar dat vind ik in het geheel niet storend. Prettig zelfs, want die optie vond ik op de PS2 soms zelfs best irritant...
Ik ben ook zeer blij met mijn 60gb starterpack. Heel wat meer waar voor je geld in vergelijking met de 40gb versie. Vooral het feit dat je er gelijk 2 controllers bij kreeg was voor mij de doorslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 15:34
Bedankt voor alle replyz omtrent het kopen van een ps3 als je al een wii en een xbox360 hebt.

Ik ben er uit!

Ik ga het niet doen, er zijn te weinig titels die me kunnen boeien. Het heeft totaal geen meerwaarde als je al 2 consoles bezit.

Vroeger was die er wel, met de vorige generations, maar deze keer heeft het echt totaal geen zin.

Bedankt allen ;)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 16:42

scorpie

Supra Addict

Tot over een paar maanden :w ;)

[ Voor 3% gewijzigd door scorpie op 23-10-2007 16:22 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de PS3 eigenlijk regiovrij, kan ik er ook regio 1 dvd's op afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:27:
Is de PS3 eigenlijk regiovrij, kan ik er ook regio 1 dvd's op afspelen?
BR/PS3 Games zijn regiovrij.
DVD/PS1/2 Games zijn gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Zo gelukkig nog een 60gb ps3 op de kop weten te tikken,
maar wat een domper ik krijg m`n hdmi niet aan de praat :(

heb al een beetje in de instelling zitten te puzzelen, maar helaas, hij pakt `m niet.

Heeft iemand misschien een idee qua instelling ?

Ik heb een LG 32LC2R LCD scherm met hdmi aansluiting
en een NAD T741 reciever met optische aansluiting.

Wie weet de juiste instelling voor mij, zodat ik kan genieten van m`n ps3 ... _/-\o_

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

zAo schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:56:
[...]

Heb je weleens wat bij videogamesplus besteld? Wat waren je ervaringen?
Ik heb ook wel zin om R&C te bestellen namelijk :)
Dan had ik dat er wel bij gezet he ;) R&C is mn 1e daar. Heb 'm dit weekend gepreordered (2/3 dagen voor de release :P ) en gister (release in de US is vandaag) kreeg ik een order update: "New status: Preorder Processing". Dus zou fijn zijn als ze 't vandaag of morgen nog versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

pvdlaan schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:34:
Zo gelukkig nog een 60gb ps3 op de kop weten te tikken,
maar wat een domper ik krijg m`n hdmi niet aan de praat :(

heb al een beetje in de instelling zitten te puzzelen, maar helaas, hij pakt `m niet.

Heeft iemand misschien een idee qua instelling ?

Ik heb een LG 32LC2R LCD scherm met hdmi aansluiting
en een NAD T741 reciever met optische aansluiting.

Wie weet de juiste instelling voor mij, zodat ik kan genieten van m`n ps3 ... _/-\o_
Geluid en beeld kun je afzonderlijk instellen. Kun je eens vertellen wat aan je HDMI niet werkt, misschien kunnen we dan wat zinniger dingen zeggen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
scorpie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:42:
[...]

Geluid en beeld kun je afzonderlijk instellen. Kun je eens vertellen wat aan je HDMI niet werkt, misschien kunnen we dan wat zinniger dingen zeggen.
Sorry, bij hdmi geeft ie gewoon geen beeld ...
Dus ik hb beeld via de meegeleverde kabel, dan kan ik onder beeld instellingen hdmi selecteren, vervolgens gaat ie 30 seconden testen, maar dan geeft ie bij mij geen beeld op de TV (onder HDMI)

Verder heb ik ook gekeken bij de geluidsinstelingen, daar heb ik DTS en DolbyDigital geselecteerd, en een paar andere die al voor geselecteerd zijn (kan ik ook niet uitzetten (2x PCM).

Ik hoop dat dit het een en ander duidelijker maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 18:17
pvdlaan schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:53:
[...]

Sorry, bij hdmi geeft ie gewoon geen beeld ...
Dus ik hb beeld via de meegeleverde kabel, dan kan ik onder beeld instellingen hdmi selecteren, vervolgens gaat ie 30 seconden testen, maar dan geeft ie bij mij geen beeld op de TV (onder HDMI)

Verder heb ik ook gekeken bij de geluidsinstelingen, daar heb ik DTS en DolbyDigital geselecteerd, en een paar andere die al voor geselecteerd zijn (kan ik ook niet uitzetten (2x PCM).

Ik hoop dat dit het een en ander duidelijker maakt :)
start je ps3 op met de power knop en houd hem ingedrukt na +/- 5-10s hoor je een piep waardoor de video instellinge gereset worden en je ps3 via HDMI ook een test uitvoert van de kleinste resolutie tot aan de grootste.

Succes
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:55:
Maar zou het dan niet lekker sociaal zijn om rumble te hebben en dat je het gewoon kan aan- of uitzetten. Vooral de leugens die Sony daarrond smeert zijn zo achterbaks.

@scorpie: Op ign hou ik zo'n lijst bij. Weet wel niet direct of dat nu enkel voor insiders of voor iedereen is.
Sony zat in die periode met een rechtzaak omtrent rumble. Het is voor een bedrijf not done om nieuws over de rechtzaak in een pers bericht te uiten. Dus wat zij deden was het doen voorkomen dat rumble niet next gen was. Uiteraard nu het geschil bijgelegd is hebben ze de keuze en kunnen ze deze ook toepassen in de nieuwe controllers..... Niks leugens, als bedrijf kun je het je niet veroorloven om uitspraken te doen lopende een rechtzaak.....

Uiteraard is het pr/marketing technisch een rare uitspraak maar who cares :) we krijgen rumble en je hebt de keuze! _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door Falcon Heavy op 23-10-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ok, dus je geluid werkt via de optical uitgang? Misschien moet je proberen om je tv op een ander AV kanaal te krijgen (tv's hebben meerdere AV kanalen, misschien heb je hem toevallig op het component av kanaal gezet ipv hdmi av kanaal.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
zAo schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:28:
[...]

BR/PS3 Games zijn regiovrij.
DVD/PS1/2 Games zijn gebonden.
Nee, alleen PS3-games zijn altijd regio-vrij. Blu-Ray-films kunnen regio-vrij zijn, maar de trend in de VS is dat alle nieuwe titles (behalve die van Warner) een regio-code hebben en het niet doen op Europese PS3s. Dat is dezelfde situatie als met DVDs, ook daar is regio-codering optioneel maar blijkt die optie in 99% van de gevallen aan te worden gezet.

Ik vind het een nogal kwalijke situatie, ik zou het liefste nu een Amerikaanse PS3 hebben ipv mijn Europese exemplaar. Wil er iemand nog ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
Frank J. schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:57:
[...]

start je ps3 op met de power knop en houd hem ingedrukt na +/- 5-10s hoor je een piep waardoor de video instellinge gereset worden en je ps3 via HDMI ook een test uitvoert van de kleinste resolutie tot aan de grootste.

Succes
Oke geprobeerd, alleen de HDMI kabel en optische kabel aangesloten, vervolgens aangezet en 5-10sec. ingedrukt gehouden, heb het piepje gehoort, maar helaas geen beeld ...

Ook op de TV gekeken naar eventuele AV instellingen maar niks te vinden ...

Vraagje, de HDMI output, is toch wel de aansluiting die ik moet gebruiken, of heb ik echt een originele Sony PS3 kabel nodig, gebruik nu nl een kabel met aan beide kanten een HDMI aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
ymmv schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:07:
[...]

Nee, alleen PS3-games zijn altijd regio-vrij. Blu-Ray-films kunnen regio-vrij zijn, maar de trend in de VS is dat alle nieuwe titles (behalve die van Warner) een regio-code hebben en het niet doen op Europese PS3s. Dat is dezelfde situatie als met DVDs, ook daar is regio-codering optioneel maar blijkt die optie in 99% van de gevallen aan te worden gezet.

Ik vind het een nogal kwalijke situatie, ik zou het liefste nu een Amerikaanse PS3 hebben ipv mijn Europese exemplaar. Wil er iemand nog ruilen?
Volgens mij kunnen PS3 games ook optioneel regio gebonden gemaakt worden door de ontwikkelaars zelf. Vanuit sony wordt dit alleen niet geadviseerd wat ik begrepen had.
Vaak zie je (zowel bij DVD als Blu-ray) dat vooral live registraties regio vrij zijn. Ik heb alleen het idee dat bij BluRay dit wat meer voorkomt :)
pvdlaan schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:10:
[...]

Oke geprobeerd, alleen de HDMI kabel en optische kabel aangesloten, vervolgens aangezet en 5-10sec. ingedrukt gehouden, heb het piepje gehoort, maar helaas geen beeld ...

Vraagje, de HDMI output, is toch wel de aansluiting die ik moet gebruiken, of heb ik echt een originele Sony PS3 kabel nodig, gebruik nu nl een kabel met aan beide kanten een HDMI aansluiting.
hmm raar, als ik de specs bekijk van je scherm is deze HD ready ofwel HDCP compatible (beveiliging). En het maakt niet uit wat voor een HDMI kabel je gebruikt.
Heb je misschien nog een ander scherm met HDMI aansluiting om te proberen? Kan zijn dat je output van de ps3 of de input van je scherm niet helemaal lekker is....

[ Voor 32% gewijzigd door Falcon Heavy op 23-10-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Heb je al eerder de HDMI gebruikt voor iets anders? En dat werkt?
En misschien moet je even pielen met de volgorde van aansluiten. Dat kan soms helpen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
Shiver23 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:18:
Heb je al eerder de HDMI gebruikt voor iets anders? En dat werkt?
En misschien moet je even pielen met de volgorde van aansluiten. Dat kan soms helpen.
ja ooit eens m`n pc erop aangesloten, maar d`s alweer een tijd geleden ...
Ik dacht dat HDMI universeel was, dus eigenlijk iets van plug `n play :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D joepie net ook een PS besteld, bij Wehkamp wel paar daagjes wachten maarja.

Toch te druk met het werk en school:P nu wachten op pes2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dat zou het ook moeten zijn. Daarom vroeg ik me af of je HDMI-port niet defect was. Maar van de TV dus niet. Verder heb ik ook niet echt suggesties. Succes verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Blijkbaar is er nog niet veel geklaag over het feit dat op de Xbox Marketplace weer een aantal gegeerde demo's staan voor de ps3ers :X (guitar hero 3, nfs prostreet, eternal sonata)

Volhouden m'n tweakertjes :) onze tijd komt wel :>

[ Voor 3% gewijzigd door Dakoina op 23-10-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Donderdag is de update van PSN weer. Kijken wat ie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
pvdlaan schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:10:
[...]

ik heb de zelfde tv en hij werkt prima!
je moet wel even via je afstandsbediening middelste knopje links bovenin naar hdmi gaan!
dan zou het moeten werken.
misschien is je hdmi kabel verrot?
heb je met je composite kabel wel beeld?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
Dutchzilla schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:09:
[...]

ik heb de zelfde tv en hij werkt prima!
je moet wel even via je afstandsbediening middelste knopje links bovenin naar hdmi gaan!
dan zou het moeten werken.
misschien is je hdmi kabel verrot?
heb je met je composite kabel wel beeld?
met dat knopje heb ik het gepobeerd ..., maar helaas.
Ik zit me nu net te bedenken, dat ik met m`n pc ook problemen heb gehad, qua aansluiting, hmm

Is dat op een of andere manier nog te testen, zonder een andere apparaat erop aan te sluiten, of moet ik hiervoor naar een LG service point ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Dakoina schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:01:
Blijkbaar is er nog niet veel geklaag over het feit dat op de Xbox Marketplace weer een aantal gegeerde demo's staan voor de ps3ers :X (guitar hero 3, nfs prostreet, eternal sonata)

Eternal sonata komt niet op de ps3 (schijnt toch tegen te vallen) en gh3 is niet zo'n ramp aangezien er nog geen ps3-controllers voor zijn (de 360 heeft de gh2-controllers). NFS heb ik in Leipzig nog op een 360 gespeeld, dat ding liep 2x vast. Zelfde bij een vriend van me die op een pod naast me speelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
-RazieL- schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:19:
[...]

Eternal sonata komt niet op de ps3 (schijnt toch tegen te vallen)
ES zou begin 2008 voor de PS3 komen. Dit nieuws is op een aantal manieren al gelekt (via ESRB-website, via Namco-site, artikel in Famitsu...) Namco heeft de aankondiging op de eigen site snel weer eraf gehaald. Het lijkt erop dat MS een tijdelijke "exclusive" heeft gekocht waardoor de PS3-versie nog niet mag worden aagekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

pvdlaan schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:18:
[...]

met dat knopje heb ik het gepobeerd ..., maar helaas.
Ik zit me nu net te bedenken, dat ik met m`n pc ook problemen heb gehad, qua aansluiting, hmm

Is dat op een of andere manier nog te testen, zonder een andere apparaat erop aan te sluiten, of moet ik hiervoor naar een LG service point ;(
Kijk even naar een firmware update voor je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
Shiver23 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:33:
[...]

Kijk even naar een firmware update voor je tv.
Waar kan ik dat vinden ?
en hoe kan ik die updaten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
pvdlaan schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:34:
[...]

Waar kan ik dat vinden ?
en hoe kan ik die updaten ...
Ik zou deze GOT-topic maar 'ns doorworstelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Dakoina schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:01:

Ja, maa hun hebben geen GT5 demo :> en die zullen ze nooit krijgen ook >:) hope so..
Alhoewel ik die pro street demo graag had gewild :+ donderdag maar kijken wat de store ons brengt :)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Demo's van EA komen over het algemeen wel. Ik geloof zelfs dat alle EA titels van de laatste tijd in demovorm op PSN gekomen zijn. Dus ik reken er wel op dat die demo ook op PSN staat donderdag (US Store).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
nudie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:58:
Damn ik baal echt dat de VS Guitar Hero III een maand eerder krijgt. Is het misschien verstandig om hem te importeren? 100$ = 69,99EUR en verzendkosten (groot pakket) zullen wel iets van 10/20$ zijn. Dan ben ik zelfs goedkoper uit en heb ik hem denk ik wel 3 weken eerder.

Kan ik dan nog moeiteloos online? En iemand een suggestie waar ik hem het beste kan bestellen met snelle levering naar NL? :D
Nog even tussendoor. Weet iemand een online webshop uit de VS die snel en goedkoop levert naar Nederland? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 16:39

Halfkakkende

Vandring

Via eBay heb ik ze in ieder geval al voorbij zien komen.

Overigens kijk ik waanzinnig uit naar Guitar Hero en Rockband.
In het geval van Guitar Hero vraag ik me het volgende af: kan ik ook zo'n gitaar los kopen (en voor hoeveel?)? Anders zal de 2 player mode niet zo heel spannend zijn, ben ik bang :P .

In ieder geval wel vast een order voor Ratchet & Clank gedaan, erg leuk spel. Ook drie blu ray films gekocht (3 = 2 actie bij de Free Record Shop), maar nog geen tijd gehad om te kijken, ben erg benieuwd.

Sinds vorige vrijdag mijn PS3 via de optische aansluiting aangesloten op mijn versterker en al die spellen klinken nu zo tof (dat ben ik van mijn laptopje en psx niet gewend :+ ), grandioos.

Overigens viel me het volgende bij de Fifa demo op: framedrops! Bijvoorbeeld op het moment dat de spelers de catacomben uit komen.
Bij de NBA demo hetzelde geval wanneer de spelers met de coach gaan praten. Herkent iemand dit?

En nog een vraag: Hoe kan je in hemelsnaam je schermnaam veranderen? Alles is te veranderen, behalve dat. Heb nu een nieuw subaccount aangemaakt met het juiste schermnaam, maar dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.

[ Voor 98% gewijzigd door Halfkakkende op 23-10-2007 19:10 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CONFIRMED RELEASE DATES
Oct

Just a quick one..

October

26 October: The Eye of Judgment

November

9th November: Lair
9th November: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

December

7th December: Uncharted: Drake’s Fortune
December: SingStar PS3 (Final date TBC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Halfkakkende schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:59:
Sinds vorige vrijdag mijn PS3 via de optische aansluiting aangesloten op mijn versterker en al die spellen klinken nu zo tof (dat ben ik van mijn laptopje en psx niet gewend :+ ), grandioos.

Overigens viel me het volgende bij de Fifa demo op: framedrops! Bijvoorbeeld op het moment dat de spelers de catacomben uit komen.
Bij de NBA demo hetzelde geval wanneer de spelers met de coach gaan praten. Herkent iemand dit?
Ja bij fifa, maar alleen als ze uit de catacombe komen, opzich niet storend, ik skip die filmpjes toch.
En nog een vraag: Hoe kan je in hemelsnaam je schermnaam veranderen? Alles is te veranderen, behalve dat. Heb nu een nieuw subaccount aangemaakt met het juiste schermnaam, maar dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Door een nieuw account aan te maken. Of een subaccount zoals je al had gedaan. Zou verder niet weten hoe het moet.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand hoelang je gemiddeld doet over de 18 Ratchet & Clank levels? Ik wil de game graag kopen, maar zonder MP moet het wel langer dan 12uur zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:23

Maximus

There is no substitute

De nissan gt-r is tijdelijk uit de gt5 prologue demo gehaald tot de echte release van de auto. Dus geen races tegen een f430 of r8 meer tot de release :(

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

zAo schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:44:
Weet iemand hoelang je gemiddeld doet over de 18 Ratchet & Clank levels? Ik wil de game graag kopen, maar zonder MP moet het wel langer dan 12uur zijn :)
In een interview zei de dev. 14-16 uur. Wel een flinke singleplayer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

Shiver23 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:21:
[...]

In een interview zei de dev. 14-16 uur. Wel een flinke singleplayer dus.
En als je het "uitgespeeld" heb kun je je wapens en armour behouden die je gekocht het en het op een zwaardere moeilijkheid weer spelen!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Qua replayability zijn Ratchet en Clank titels altijd gewoon top dus voor een platformer (tuurlijk geen MP) hoef je je geen zorgen te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja hoor dit topic is morgen (of overmorgen) een ps3-eigenaar rijker!! Dan ontvang ik mijn ps3 namelijk :D

Heb een 60Gb versie besteld met 1 controller en motorstorm bij www.next-level.nl voor 439 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderRobert
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:41:
En ja hoor dit topic is morgen (of overmorgen) een ps3-eigenaar rijker!! Dan ontvang ik mijn ps3 namelijk :D

Heb een 60Gb versie besteld met 1 controller en motorstorm bij www.next-level.nl voor 439 euro.
Ik wil ook graag een PS3 bestellen, maar moet nog even wachten, mijn auto moet gerepareerd worden, en ik weet nog niet hoe duur het gaat worden. Wellicht dat ik mezelf met kerst op een PS3 trakteer. Zou er dan nog een 60GB versie zijn? (voor de PS2-chip hoeft het niet, ik heb nu al een PS2). Ik heb al ooit een Xbox360 gehad, leuk systeem, maar ik hou van "stille" apparaten, en de 360 is niet bepaald "stil" te noemen :D (no flame intended).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=22124

Framerate van PES schijnt beroerd te zijn.. maar goed ik wou 'm toch al niet kopen :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy

dat is een heel net prijsje voor een 60GB :)
Motorstorm rocks, online sucks. Het is niet leuk als je af en toe speelt om telkens als laatste te rijden en niet binnen de tijd te eindigen. Gefeli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Na veel zoeken eindelijk de vertaling schermen van Gt5 demo gevonden. Misschien dat jullie hem ook kunnen gebruiken. Eindelijk de instellingen die ik met Gt5 altijd al had willen hebben :P.

http://ntsc-uk.domino.org...d7b4c068bfde1c12b&t=80269

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
FaceDown schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:51:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=22124

Framerate van PES schijnt beroerd te zijn.. maar goed ik wou 'm toch al niet kopen :D
Het is alleen wat lullig dat expliciet de PS3 versie genoemd wordt, terwijl ook de 360 versie last van slowdowns heeft. Raar wordt als je hoort dat de PS2 versie geen last van slowdowns heeft? :?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Arx schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:31:
[...]

Het is alleen wat lullig dat expliciet de PS3 versie genoemd wordt, terwijl ook de 360 versie last van slowdowns heeft. Raar wordt als je hoort dat de PS2 versie geen last van slowdowns heeft? :?
Daarbij kun je PES installeren op de HD waardoor een groot gedeelte van de framerate problemen al opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

6 pagina's terug had ik het al gevraagd, maar geen antwoord gekregen dus ik probeer het nog maar een keer:

Kort maar krachtig:
Weet iemand het verschil tussen de €39,99 en de €64,99 versie van Clive Barker's Jericho. De €64,99 is zowieso een steelcase. Maar voor €15 euro meer zullen er toch wel wat meer verschillen zijn lijkt me... wie weet welke? :?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 17:46

EgoPro

Time is an illusion.

Frank J. schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:56:
[...]

Motorstorm rocks, online sucks. Het is niet leuk als je af en toe speelt om telkens als laatste te rijden en niet binnen de tijd te eindigen. Gefeli!
mmmz ik heb tooch geen problemen met Motostorm online, vondt het eigenlijk best leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:20:
6 pagina's terug had ik het al gevraagd, maar geen antwoord gekregen dus ik probeer het nog maar een keer:

Kort maar krachtig:
Weet iemand het verschil tussen de €39,99 en de €64,99 versie van Clive Barker's Jericho. De €64,99 is zowieso een steelcase. Maar voor €15 euro meer zullen er toch wel wat meer verschillen zijn lijkt me... wie weet welke? :?
ehm .... € 64,99 - € 39,99 = € 25 ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:42:
[...]

ehm .... € 64,99 - € 39,99 = € 25 ;) >:)
Ssst.... Ik kom net terug van de coffeeshop :$

Edit:
In mijn vorige post had ik m wel goed, want ik refereerde nog naar een Blu-ray dvd. En die zijn rond de €25,-

Maar nu weet ik nog steeds het verschil niet :+

[ Voor 28% gewijzigd door FeaR op 23-10-2007 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Criminal-
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-03-2008
Hoi iedereen,
Ik ben sinds vorige week ook de gelukkige bezitter van een PS3 (60GB starters pack) en gelijk maar Warhawk erbij gekocht. Het bevalt allemaal super goed. Alleen nu heb ik een USB headset aan de ps3 aangesloten omdat die Jabra van Warhawk niet zo lekker zit en ik vroeg me af of er ook een mogelijkheid is om al het geluid van de PS3 naar de headset te sturen. Dus niet alleen de stemmen van anderen in de headset en de rest uit de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

FeaR1986 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:20:

Kort maar krachtig:
39,99 lijkt wel de PC prijs. Volgens mij zijn er verder geen verschillen. Normaal gesproken is het steelbook namelijk 3 euro duurder dan de normale versie.
-Criminal- schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:54:
Hoi iedereen,
Ik ben sinds vorige week ook de gelukkige bezitter van een PS3 (60GB starters pack) en gelijk maar Warhawk erbij gekocht. Het bevalt allemaal super goed. Alleen nu heb ik een USB headset aan de ps3 aangesloten omdat die Jabra van Warhawk niet zo lekker zit en ik vroeg me af of er ook een mogelijkheid is om al het geluid van de PS3 naar de headset te sturen. Dus niet alleen de stemmen van anderen in de headset en de rest uit de tv.
Nee. Je kunt wel een koptelefoon op je TV aansluiten. En die dan over je headset heen zetten :/

[ Voor 34% gewijzigd door Shiver23 op 23-10-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 21:59
zo vandaag ook de hdmi switch (incl 1 defecte poort maarja) en de optiaxl->coax convertor ontvangen.
Sommige spellen hebben leuke surround sound andere helemaal niet. Toch best jammer want het voegt voor mij iig wel iets toe (heb nu al meer F1 gespeeld als voorheen)

vandeweek toch echt eens een avondje echt PS3 spelen want het is echt iedere keer een half uurtje en dan weer iets anders doen. Tot op heden heb ik er dus nog niet echt van kunnen genieten. Ergens wel jammer om ruim 600 euro (ps3 + 3 games + kabeltjes enzo maar die tel ik maar ff niet) uit te geven en dat het je dan toch niet genoeg boeit om er meer tijd aan te spenderen :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:59:
[...]

39,99 lijkt wel de PC prijs. Volgens mij zijn er verder geen verschillen. Normaal gesproken is het steelbook namelijk 3 euro duurder dan de normale versie.
Maar €39,99 voor een nieuw PS3-spel lijkt me toch geen slechte zaak. Kan ik van die overige €25 mooi Swordfish op Blu-ray kopen.

harley schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:01:
Ergens wel jammer om ruim 600 euro (ps3 + 3 games + kabeltjes enzo maar die tel ik maar ff niet) uit te geven en dat het je dan toch niet genoeg boeit om er meer tijd aan te spenderen :(
Zo moet je nooit redeneren, want dan kosten dingen altijd veel geld.

Als ik dat ga doen kom ik ver over de 5 mile: PS3, Xbox 360, LCD-tv, receiver, boxen, kabels (audio, HMDI, optical, scart, tulp, coax...), en natuurlijk games...

Maar ik heb er plezier van en daar gaat het om _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 23-10-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
harley schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:01:
Ergens wel jammer om ruim 600 euro (ps3 + 3 games + kabeltjes enzo maar die tel ik maar ff niet) uit te geven en dat het je dan toch niet genoeg boeit om er meer tijd aan te spenderen :(
Van een console heb je een jaar of vijf plezier, dus om je nou zorgen te maken dat je in je eerste paar dagen niet voldoende plezier uit je aanschaf hebt gekregen is wat voorbarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 Firmware v1.94 Adding DualShock3 Support

According to Shacknews, the new PS3 firmware version 1.94 will be adding DualShock3 support. Packaged with Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction before it's available for download, the firmware update will allow DualShock3 owners (which is actually no one at the moment) to toggle rumble. By pressing the middle PS3 button, gamers will be able to access controller options—which we're assuming will be added to the list of other options like shutting down the console, controller, etc.

But it's salt in the wound for those of us who won't see the DualShock3 until Spring or the day we decide to drop too much money for it online. Since Sony didn't release firmware 2.0 along with Home at TGS as some of us expected, they need to be more careful with these firmware updates, lest they be driven to the thousandth.

http://kotaku.com/gaming/...shock3-support-314164.php
Tja, wat moet ik hier nou op zeggen... Sony weet waar de prioriteiten liggen, een firmware update voor een controller die we pas ergens volgend jaar kunnen kopen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee of die HDTV actie afgelopen is ofzo? Kan niets meer vinden op sony.nl.....
Maak me zorgen!!!!!!!!!!
Vandaag tv gehaald namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:36:
Heeft iemand een idee of die HDTV actie afgelopen is ofzo? Kan niets meer vinden op sony.nl.....
Maak me zorgen!!!!!!!!!!
Vandaag tv gehaald namelijk...
http://www.sony.nl/view/S...9437939255&site=odw_nl_NL
Zodra je op sony.nl terechtkomt zie je al meteen een banner voor deze actie staan. Dus iets beter zoeken voortaan. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:29:
[...]

Tja, wat moet ik hier nou op zeggen... Sony weet waar de prioriteiten liggen, een firmware update voor een controller die we pas ergens volgend jaar kunnen kopen. 8)7
De japjes krijgen 'm al wat eerder he. En de updates zijn wereldwijd hetzelfde dus is het logisch dat wij m dan ook krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O, al gevonden!!!!!

Is het jullie opgevallen dat de media markt totaal niets verteld over een playstation 3 actie??
Niet in groningen, ook niet in zwolle.
#$@^#$^^ tent!

Mijn moeder heeft de tv gekocht, maar na navraag zat daar totaal geen playstation bij.
Toen moest ik maar even bellen, 400 euro goedkopere tv + playstation 3!!!
En media markt maar afgebeld.
Die ps3 is dus voor mij :)

Leuk, ouders helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja hoor dit topic is morgen (of overmorgen) een ps3-eigenaar rijker!! Dan ontvang ik mijn ps3 namelijk :D Heb een 60Gb versie besteld met 1 controller en motorstorm bij www.next-level.nl voor 439 euro.
Gefeliciteerd met je aankoop!
Ik zie op de site ook de 60 Gb versie met 1 controller en oplaadkabel voor € 399, das niet gek!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:41:
[...]

De japjes krijgen 'm al wat eerder he. En de updates zijn wereldwijd hetzelfde dus is het logisch dat wij m dan ook krijgen.
Weet ik, maar dit is weer een typisch geval van Sony die niet weet waar men mee bezig is (SCEA, SCEE, SCEJ), althans zo lijkt het van buiten af.
Ik zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom je een controller, die toch in alle regios hetzelfde is (?), in het westen van de wereld zo veel maanden zou moeten uitstellen.
Ratchet & Clank is een westerse game, waarbij een firmware update zit voor een DualShock controller die we hier niet kunnen krijgen.
Ik zou van Sony wel willen weten wat de gedachte precies is achter dit, want ik snap er niks van... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

PS3 Firmware v1.94 Adding DualShock3 Support
By pressing the middle PS3 button, gamers will be able to access controller options—which we're assuming will be added to the list of other options like shutting down the console, controller, etc.
Beter dat je rumble via de PS-button aan en uit kan zetten. Want telkens naar het instellingen-menu gaan is ook zo wat.

Eigenlijk zou het mooi zijn als je een extra eigen gekozen optie in dat menu weer zou kunnen geven.
Ik wissel nogal vaak van geluid via HDMI (tv) en geluid via optisch (surround set). Nu is het omzetten van HDMI naar optisch niet het meeste werk, maar ook dat je telkens moet aanvinken welke geluidscoderingen je door wilt geven...

Maar zoals gezegd ben ik al lang blij dat de rumble te regelen valt via de controller.

Ik kan me herinneren dat ik in het eerste deel van dit topic had gevraagd of je je PS3-controller ook op kan laden via een usb-poort van je tv of via 230 in de muur via een converter. Nu weet ik dat het kan enzo, maar hoe doen jullie dat.
Want om op te laden moet je je controller aan zetten en dan gaat mijn PS3 ook meteen aan. Als ik mijn PS3 echt uit zet met de knop achterop kan ik mijn controller wel opladen. Maar de volgende keer dat ik mijn PS3 dan aan zet is die best over de zeik over het feit dat de controller niet verbonden is of niet goed is gelinkt en dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het niet vinden, maar welke games zitten er nou bij dan?
Ik zie verschillende afbeeldingen.
1 controller, andere met 2, ene 2 games, andere 3....
Hoop niet die racegames...
Doe maar Unreal en vice city preorder en resitance erbij ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:22:
[...]

Ik kan me herinneren dat ik in het eerste deel van dit topic had gevraagd of je je PS3-controller ook op kan laden via een usb-poort van je tv of via 230 in de muur via een converter. Nu weet ik dat het kan enzo, maar hoe doen jullie dat.
Want om op te laden moet je je controller aan zetten en dan gaat mijn PS3 ook meteen aan. Als ik mijn PS3 echt uit zet met de knop achterop kan ik mijn controller wel opladen.
Je hoeft de controller zeker niet aan te zetten hoor :)
Gewoon inpluggen en de lampjes gaan allemaal knipperen, dan laad ie dus op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA4 pre order bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, vice city 2, die voor de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:24:
Ik kan het niet vinden, maar welke games zitten er nou bij dan?
Ik zie verschillende afbeeldingen.
1 controller, andere met 2, ene 2 games, andere 3....
Hoop niet die racegames...
Doe maar Unreal en vice city preorder en resitance erbij ofzo.
Zoeken en lezen.

Inhoud gratis Sony PS3 bij een Bravia LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 06:23

Maximus

There is no substitute

In de GT5 Prologue demo nieuwe GT-R is nu beschikbaar te samen met de nieuwe Mazda en Lexus. Alleen de Impreza is nu nog gelocked.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Vanochtend om kwart over 6 nog niet. Leuk voor heute abend :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
Na een avondje spelen op de PS3 ben ik zeer tevreden over het apparaat ;)

Maar hoe kan ik de thema`s aanpassen, en waar kan ik ze downloaden,
leuk z`n optie in de instellingen, maar als ik niks kan aanpassen, los van de achtergrond,
heeft het weinig nut ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvdlaan schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:13:
Maar hoe kan ik de thema`s aanpassen, en waar kan ik ze downloaden,
leuk z`n optie in de instellingen, maar als ik niks kan aanpassen, los van de achtergrond,
heeft het weinig nut ...
That's it op het moment, je kan de achtergrond aanpassen. En de kleur van de 'wave' veranderd aan de hand van de maand en de tijd. Ik verwacht in de toekomst wel net zo'n systeem als op de PSP waar je dus je eigen kleur kunt instellen en verschillende thema's kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:06:
[...]

Weet ik, maar dit is weer een typisch geval van Sony die niet weet waar men mee bezig is (SCEA, SCEE, SCEJ), althans zo lijkt het van buiten af.
zo lijkt het misschien van buitenaf maar Sony wil gewoon wereldwijd dezelfde firmware op haar PS3 en dan komt het net ff ongelukkig uit dat wij nog zo lang moeten wachten op de Dual Shock 3. Er zal vast meer gwijzigd zijn maar de balngrijkste is de toevoeging van de DS3 ondersteuning.
Ik zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom je een controller, die toch in alle regios hetzelfde is (?), in het westen van de wereld zo veel maanden zou moeten uitstellen.
Misschien productie? andere eisen, keuringen etc in diverse wereldelen? verpakkingen in 300 verschillende talen? Ze zullen ongetwijfeld een kosten/baten vergelijk hebben gedaan.
Ratchet & Clank is een westerse game, waarbij een firmware update zit voor een DualShock controller die we hier niet kunnen krijgen.
Ik zou van Sony wel willen weten wat de gedachte precies is achter dit, want ik snap er niks van... 8)7
Ik vind je een beetje verbitterd, Je moet geen vragen stellen en gewoon die firmware downloaden als ie beschikbaar is. Dat de DS3 ondersteuning nog niet van toepasing is voor ons is gewoon een gegeven, deal with it.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:39:
lol komt het nou omdat ik net wakker ben of 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Over DS3

Tja voor je zulke apparatuur op de europese markt kan kwakken moet je nog behoorlijk wat tests laten doen, van toxiciteit tot brandveiligheid en natuurlijk voor draadloze zender/ontvangers allerlei veiligheidstests.
Het lijkt er vaak op dat aziatische landen wat minder geven om hun inwoners en hierdoor een hoop minder intensief geteste dingen op de markt toe laat.
Meestal wil je je product eerst uitbrengen in een regio zodat je alvast verkoop verwachtingen kan maken en tevens je product kan testen. En natuurlijk ook de productie kan testen.
Als dit allemaal loopt ga je de productie uibreiden en komen wij uiteindelijk aan de beurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Reviews van Ratchet&Clank zijn veelbelovend:
GameSpot say 7.5 out of 10 :?
IGN say 9.4 out of 10
PSM Magazine say 9.5 out of 10
Pro-G say 9 out of 10
GameZone say 9.3 out of 10
Gaming Age say A-
PSX Extreme say 9 out of 10
UnderGroundOnline say A-
Gametrailers say 9 out of 10
GamerNode say 9.5 out of 10

En Uncharted is ook goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Shiver23 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:32:
Reviews van Ratchet&Clank zijn veelbelovend:
GameSpot say 7.5 out of 10 :?
IGN say 9.4 out of 10
PSM Magazine say 9.5 out of 10
Pro-G say 9 out of 10
GameZone say 9.3 out of 10
Gaming Age say A-
PSX Extreme say 9 out of 10
UnderGroundOnline say A-
Gametrailers say 9 out of 10
GamerNode say 9.5 out of 10

En Uncharted is ook goud.
als ik de review zo lees, is de reviewer zoiezo niet gecharmeerd van platform games. In zijn ogen is het te makkelijk teveel wapens teveel sixaxis slappe humor.

Uncharted al een week gold trouwens :) vet stoer, hopen dat deze snel de EU markt betreedt !

[ Voor 7% gewijzigd door Falcon Heavy op 24-10-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ow ja. Teveel wapens. Heel sterk punt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 21:59
FeaR1986 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:09:

Zo moet je nooit redeneren, want dan kosten dingen altijd veel geld.

Als ik dat ga doen kom ik ver over de 5 mile: PS3, Xbox 360, LCD-tv, receiver, boxen, kabels (audio, HMDI, optical, scart, tulp, coax...), en natuurlijk games...

Maar ik heb er plezier van en daar gaat het om _/-\o_
Jah maar jij speelt er dan voldoende mee. Zowiezo ga ik ervanuit dat je de tv en audio ook voor film/tv kijken gebruikt dus daar heb je zowiezo al heel vlug genoeg tijd mee doorgebracht om het het geld waard te laten zijn.
ymmv schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:23:
Van een console heb je een jaar of vijf plezier, dus om je nou zorgen te maken dat je in je eerste paar dagen niet voldoende plezier uit je aanschaf hebt gekregen is wat voorbarig.
Ja maar ik heb op het moment bij geen enkel spel wat ik heb (full of demo) of zie liggen in de winkel van JAH dat is toch echt een spel voor mij.
merk dat ik mezelf lichtelijk moet dwingen om ermee aan de slag te gaan omdat ik het anders zonde van mijn geld vind. Maar stiekem speel ik nu meer op mijn laptop (anno1701/C&C3) en DS (Zelda)

Dat hij jaren meegaat weet ik ook wel maar van alle console's die ik heb is dit 1 vd de duurste en is er in de 2 weken het minst mee gespeeld. En ik heb er best wel een aantal. Ik doe hem toch niet weg want ik wacht gewoon ff op ratchet en kijk wel wat filmpjes maar tot op heden vind ik het spelaanbod nog te eentonig (niet een mooie adventure met wat puzzelen enzo ala zelda ofzo) heb ook nog nooit een console weggedaan sinds ik ze zelf kan betalen. Vroeger werd de nes verkocht om een snes te kopen enzo, maar heb alles nu weer lekker thuis staan.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt et nou wat uit of ie staand of liggend staat? Op fotos staat ie zowel staand als liggend...:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Die van mij staat en ligt regelmatig omdat ik nog steeds op zoek ben naar een plekje om em te verstoppen. Ik merk geen enkel verschil en ga er ook vanuit dat het niet uitmaakt. Bij de PS2 had ik verticaal nog wel eens problemen met omvallen omdat de kabels aan de controlers de PS2 omtrokken. Nu heb ik dat probleem bij de PS3 niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 16-09 10:27

harlekein

Creator Owner

Frank J. schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:57:
Sony zat in die periode met een rechtzaak omtrent rumble. Het is voor een bedrijf not done om nieuws over de rechtzaak in een pers bericht te uiten. Dus wat zij deden was het doen voorkomen dat rumble niet next gen was. Uiteraard nu het geschil bijgelegd is hebben ze de keuze en kunnen ze deze ook toepassen in de nieuwe controllers..... Niks leugens, als bedrijf kun je het je niet veroorloven om uitspraken te doen lopende een rechtzaak.....
Ze zeiden letterlijk dat het niet meer interessant was. "Het kan niet in combinatie met de Sixaxis. Het is last-gen. Er komt geen rumble." Hoe is dat geen leugen? Eerlijkheid was geweest: "Vanwege juridische complicaties kunnen wij hier geen uitspraak over doen" Maar dat is marketing technisch idd minder sterk.
Net zoals "Er komt binnenkort zeker geen prijsverlaging" terwijl anderhalve maand later de prijsverlaging wordt aangekondigd.

Wel grappig om te zien hoe het bij bepaalde mensen toch volkomen werkt terwijl het bij anderen wantrouwen jegens Sony's uitspraken kweekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Het is een bedrijf en geen persoon. Dat je eerst ontkent dat er een prijsverlaging komt is natuurlijk volledig te begrijpen, ivm daling van de verkopen omdat mensen gaan wachten. Dat wil verder niet zeggen je een onbetrouwbaar bedrijf bent of de boel probeert te belazeren.
Zelf een beetje kritisch nadenken als je dingen leest kan geen kwaad.

En in zo'n interview moet je toch een antwoord geven. De hele tijd 'geen commentaar' is ook niet echt professioneel. Als de geinterviewde er dan niet veel vanaf weet krijg je al snel rare verhalen. Kwestie van betere mediatraining van de woordvoerders en minder selectief quoten van de journalisten.
Of misschien hebben ze juist een hele goede mediatraining want iedereen heeft het er wel nog steeds over en iedere keer denk je toch weer even aan Sony en Playstation.

[ Voor 50% gewijzigd door Shiver23 op 24-10-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Frank J. schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:56:
[...]

Same Here! Offline kan ik leuke tijden rijden maar online mis ik altijd de 30 seconden om nog te kunnen finishen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:56:
Maakt et nou wat uit of ie staand of liggend staat? Op fotos staat ie zowel staand als liggend...:S
Omdat je hebt gekozen voor een kwaliteitsproduct maakt het niet uit of je em horizontaal of verticaal neerzet, zelfs het logootje kan je draaien om te matchen bij de stand. Maakt je geen zorgen of krassende drives want zoals al gezegt: kwaliteit (en daar betaal je voor)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:39:
GTA4 speelt in Libery City niet in Vice City! En in zoverre is GTA4 ook het enige wat nu nog bekend is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 19:44
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:39:
Ik heb de power unlimited vroeger wel gelezen (~7 jaar geleden ofzo?) en het was toen al van de VNU voor zover ik weet. Niet dat dat ook maar iets uitmaakt, VNU koopt een blad omdat het goed loopt, dan ga je niet aan de formule lopen kloten. (dat doe je pas als het er slechter mee gaat)

Zover ik weet is de PU altijd al een blad geweest met een kilo zout. Sommige reviews waren niet eens reviews maar gewoon een humoristisch verhaal wat zich met een spel af speelt. Ik las het blad dan ook enkel voor de grappige verhalen waarbij een beetje uitgelegd werd wat voor spel het was en uiteraard de screenshots met humoristische ondertitel. Verder lukte het blad het om de daadwerkelijke schrijvers op een heel menselijke/persoonlijke manier naar voren te laten komen, dit was de kracht van de power unlimited en ook de reden dat het zoon succes was/is.

Ik weet niet of dat nu nog steeds zo is natuurlijk, echter ik kan het niet laten om af en toe eens te kijken op de site van gamekings om een beetje van die oude sfeer zo nu en dan eens op te pikken, gezien dat programma in een zelfde formaat/sfeer gebracht wordt als de power unlimited die ik me kan herinneren.

Of ze biased zijn en/of omgekocht zal me verder redelijk aan mijn derrière oxideren, het is vermaakt en informatief met een korreltje zout. niet meer niet minder.

Overigens zou ik me ook niet al te druk maken om mogelijk oneerlijke negatieve commentaren over de PS3. Sony is niet gek en hun marketing afdeling ook niet. Alhoewel je zeker kunt stellen dat de initiële strijd van de consoles over de adoptie van gamers gaat, is dat niet waar het gros van de markt voor deze apparaten te vinden is. Nee De "gameconsole" moet een mediacenter zijn/worden, en dat had sony met de PS2 al door. Toen is het niet helemaal uit de verf gekomen, maar deze keer lijkt het erop alsof sony dit met de design van de PS3 goed heeft voorbereid om te winnen.

De dag dat de normale consument een mediacenter wil kopen komt er snel aan (in relatieve termen van jaren gedacht dan, zeg ~1.5 - ~2 jaar) Dan is het niet de vraag of de xbox360 beter is dan de PS3, maar of windows media center beter is dan de PS3, en ik vermoed dat doordat de PS3 óók een gamestation is het mogelijk nog wel eens erg aantrekkelijk kan maken, en een doorslaggevende reden kan zijn voor de consument.

In logische tegenzet van MS is uiteraard om de Xbox en hun media center te combineren (Ik ben niet overtuigd dat de Xbox op dit moment een consumenten mediacenter kan zijn, het is te veel in de markt gezet als een spelcomputer, en heeft niet de "looks" van een luxe mediacenter nog de naam, terwijl sony ook nu nog een gerespecteerde naam is voor electronica onder consumenten), de vraag is echter of ze dit gaan winnen gezien de PS3 dan al een vliegende start zal hebben. En uiteraard is het blue-ray/HD-rom verhaal een belangrijke factor, maar ik vermoed dat sony genoeg geld en overgewicht heeft op de film/media sector om dit te winnen.

Maar dit alles uiteraard puur mijn eigen mening gebaseerd op wat ik lees en een stukje gezond verstand.

* met consumenten doel ik dus op het gemiddelde huishouden, niet de uber tweakert, en ook niet de games freak.
off topic

http://www.webwereld.nl/ref/rss/48413

power unlimited is dus nu niet meer van VNU ;)

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
harlekein schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:01:
[...]

Ze zeiden letterlijk dat het niet meer interessant was. "Het kan niet in combinatie met de Sixaxis. Het is last-gen. Er komt geen rumble." Hoe is dat geen leugen? Eerlijkheid was geweest: "Vanwege juridische complicaties kunnen wij hier geen uitspraak over doen" Maar dat is marketing technisch idd minder sterk.
Net zoals "Er komt binnenkort zeker geen prijsverlaging" terwijl anderhalve maand later de prijsverlaging wordt aangekondigd.

Wel grappig om te zien hoe het bij bepaalde mensen toch volkomen werkt terwijl het bij anderen wantrouwen jegens Sony's uitspraken kweekt.
Dat had de onderhandelingen dan verandert. Als zei ook maar een beetje hadden laten merken dat ze HEEL graag rumble willen dan had immersion de royalties ontzettend duur kunnen maken. Als sony alle schijn geeft dat ze het zonder rumble ook wel kunnen zorgt dat ervoor dat zei in een veel betere positie staan om te onderhandelen.

Jij als consument moet gewoon beter weten. Net zoals Wouter Bos die van alles beloofd maar iedereen die ook maar een beetje verstand van politiek heeft weet dat hij compromisen moet sluiten en dat hij de helft toch niet waar kan maken. Dat is nog niet perse bedrog maar jij moet gewoon beter weten en vooral realistisch zijn.

Sony wil graag rumble ze zaten alleen in een lastige rechtzaak. Sony wil graag de prijzen drukken maar kan dit niet direct doen ivm productie kosten. Ze gaan zich dan natuurlijk niet in de vingers snijden door te zeggen dat er over 6 weken een prijsverlaging komt. Niemand die in die 6 weken dan een console zou kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat geen bedrog is dan heb ik een goeie deal voor je zerokill. Voor 300 euro lever ik je een PS3 starterpack met 4 extra games! Vantevoren geld overmaken aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
En nog wat GT5 nieuws: classic Topgear episodes komen in het Gran Turismo TV Channel, en de testtrack komt er in als circuit :)

http://www.psu.com/Polyph...ear-News--a0001634-p0.php

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net PES en Madden 08 besteld. :Y
Dat word weer een weekend zonder zonlicht hehe.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Shiver23 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:28:
Hier een filmpje van Uncharted met Drake en zijn mokkeltje op een jetski.
Vette Shizzle

Alleen de explosie van de tonnetjes ziet er wat minder uit, maar dit ziet er erg goed uit.
nog een updateje hierover, want het filmpje was van een oudere build.
Dit is een shot van de updated explosies:
Afbeeldingslocatie: http://xs220.xs.to/xs220/07431/media.jpg

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:56:
Maakt totaal niets uit, de blu-ray drive is van goede kwaliteit en zal dus niet krassen/brommen/vervormen etc dus je kan het positioneren als je wilt. Zelf heb ik hem verticaal staan maar als je de plaats er niet voor hebt dan kan hij ook horizontaal.

Let op, staat ook in het boekje: De PS3 moet vrijstaan of genoeg ruimte hebben om warmte kwijt te raken. Als je het in een tv-meubel zet en de deurtjes dicht doet bij jij de grootste }:O op dit forum.

Er zijn gevallen geweest van een "luide" fan in een playstation 3. Maar alle gevallen bleek het wel te gaan om een "next gen console in een te kleine afgesloten kast" situatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 08:04
swampy schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:02:
[...]

Maakt totaal niets uit, de blu-ray drive is van goede kwaliteit en zal dus niet krassen/brommen/vervormen etc dus je kan het positioneren als je wilt. Zelf heb ik hem verticaal staan maar als je de plaats er niet voor hebt dan kan hij ook horizontaal.

Let op, staat ook in het boekje: De PS3 moet vrijstaan of genoeg ruimte hebben om warmte kwijt te raken. Als je het in een tv-meubel zet en de deurtjes dicht doet bij jij de grootste }:O op dit forum.

Er zijn gevallen geweest van een "luide" fan in een playstation 3. Maar alle gevallen bleek het wel te gaan om een "next gen console in een te kleine afgesloten kast" situatie!
hmm tja die van mij stond eerst (voor ik verhuisd ben) helemaal open op een tafeltje. 50cm overal rondom vrij. En toch blaast ie als een gek, bijna net zo hard als mijn xbox360 met spinnende dvd drive.

Nu staat ie in een custom meubel met ventilatie aan de achterzijde. Klapdeurtje aan de voorkant kan half dicht dan is er een goede luchtstroom en hoor ik er minder van dan wanneer ie vrij staat.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Phusebox schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:12:
[...]

hmm tja die van mij stond eerst (voor ik verhuisd ben) helemaal open op een tafeltje. 50cm overal rondom vrij. En toch blaast ie als een gek, bijna net zo hard als mijn xbox360 met spinnende dvd drive.

Nu staat ie in een custom meubel met ventilatie aan de achterzijde. Klapdeurtje aan de voorkant kan half dicht dan is er een goede luchtstroom en hoor ik er minder van dan wanneer ie vrij staat.
maak eens een filmpje met geluid? Wil het wel eens horen :) Heb hier ook een 360 & ps3 naast elkaar gehad maar naast het kraken van de behuizing overstemde de 360 ook nog eens de 5de baan van Schiphol als hij aan stond :)

@ Sentry23: Ik denk dat in de final het water effect met de barrels er in zit maar goed de game zelf ziet er op veel meer fronten super uit dus valt allemaal wel mee denk ik :)

[ Voor 12% gewijzigd door Falcon Heavy op 24-10-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:36
Sentry23 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:52:
En nog wat GT5 nieuws: classic Topgear episodes komen in het Gran Turismo TV Channel, en de testtrack komt er in als circuit :)

http://www.psu.com/Polyph...ear-News--a0001634-p0.php
Fantastisch nieuws :D GT5 gaat het beste wat er op autogebied is combineren. Beste racegame, beste TV programma... als ze het perfect willen maken moet er alleen nog een Ferrari Enzo gratis bij ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een PS3 die zoveel lawaai maakt? dat klopt volgens mij niet... ik ben zelfs es in slaap gevallen terwijl dat ding aanstond in mn kamer (en ik slaap niet gemakkelijk! :O)

ohw en ben ik nou de enige die GT5 qua graphics (en dan bedoel ik die verschrikkelijke randen van de auto's) een beetje tegen vind vallen?? OK, de auto's zien er supergedetailleerd uit met prachtige reflecties8), maar DIE RANDEN :X

hij speelt wel heeerlijk trouwens ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:22:
een PS3 die zoveel lawaai maakt? dat klopt volgens mij niet... ik ben zelfs es in slaap gevallen terwijl dat ding aanstond in mn kamer (en ik slaap niet gemakkelijk! :O)

ohw en ben ik nou de enige die GT5 qua graphics (en dan bedoel ik die verschrikkelijke randen van de auto's) een beetje tegen vind vallen?? OK, de auto's zien er supergedetailleerd uit met prachtige reflecties8), maar DIE RANDEN :X

hij speelt wel heeerlijk trouwens ;)
Hmm, het is een demo van een demo! Der zijn nog heel veel dingen niet af anders lag het spel al in de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 19:26
FeaR1986 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:22:
[...]

Want om op te laden moet je je controller aan zetten en dan gaat mijn PS3 ook meteen aan. Als ik mijn PS3 echt uit zet met de knop achterop kan ik mijn controller wel opladen. Maar de volgende keer dat ik mijn PS3 dan aan zet is die best over de zeik over het feit dat de controller niet verbonden is of niet goed is gelinkt en dergelijke...
Als ik niet game hangt ie aan de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 19:26
Sentry23 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:59:
[...]

nog een updateje hierover, want het filmpje was van een oudere build.
Dit is een shot van de updated explosies:
Het worden dure maanden.....
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies en/of ervaringen over specifieke games horen thuis in hun eigen topic(reeks).