Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.347 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:02:
[...]

Zeg gewoon je abonnement op, een blad met journaille met voorgekleurde brillen verdient geen abonnees. (Sites met dat soort 'vaklieden' overigens ook niet).

Bladen an sig leveren toch al elk jaar in, iedere abonnee is er 1.

Overigens bekruipt me wel vaker het gevoel dat reviewers gewoon geen tijd steken in het echt begrijpen van een game. Soms moet je gewoon alle cutscenes zien ja, en ja, je moet al die tekst lezen ja. Een game is geen 'zo snel mogelijk rushen naar het einde!'-ding, het is entertainment en daar wil je IMHO zo veel mogelijk van genieten. Daarnaast snap ik het geven van cijfers niet. Geef een lijstje met min en plus punten en hoeveel tijd je erin gestoken hebt om het te reviewen. Een cijfer is zo debiel, wat zegt een 8 of een 9 nou? Een cijfer is altijd een ranking t.o.v. iets wat eigenlijk niet gedefinieerd is, tenminste voor game reviews. Een tentamen, met zoveel punten per vraag, dat is wat anders, maar reviews behoren eigenlijk geen cijfers te bevatten.

Oh, en game reviewers die zeiken op alles wat ze niet aanstaat mogen geen games reviewen vind ik. Bij eurogamer zitten er een aantal. Die snappen vrij weinig van wat 'inlevingsvermogen' inhoudt.
Je hebt groot gelijk, ik zou mijn abbo ook op moeten zeggen. Dit heb ik overigens al eerder gedacht.
Alleen tis nog wel eens lekker om in de zon op balkon ff de PU erbij te pakken... het leest ook wel lekker weg enzo.

Ze moeten reviews inderdaad geen cijfers geven, het zegt gewoon niks nee. Maarja zo beoordelen ze dat en je gaat er (terwijl het geen invloed op et spel en je eigen keuze e.d. heeft) toch aan ergeren en er rekening mee houden. Ik bedoel maar.. als ik warhawk met een 9 in de PU zie, dan ben ik al gauw overstag als ik al zat te twijfelen. Met Blacksite bijv. zat ik ook te twijfelen maar als ik dat spel dan met een 6,4 ofso zie staan nijg ik toch om die centen in een ander spel te stoppen.
Rare is wel dat met films ik vaak films heel tof vind en dat die film dan bijvoorbeeld maar 2 sterren krijgt of een laag cijfer..
Tis een beetje een psychologisch iets volgens mij.
majoh schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:22:
[...]
Check dit even. Veel ontwikkelaars hebben problemen met de Unreal 3 engine... Daarnaast zijn veel ontwikkelaars nog niet bekend met proggen voor de PS3. Veel ports van de 360 naar de PS3 zijn daardoor vaak iets slechter dan het origineel op de Xbox. Dit is gewoon een feit, en op meerder sites te lezen. Het is jammer en iets waar ik me, als PS3 bezitter, ook aan stoor. Neemt niet weg dat dit in de toekomst vast en zeker ga verbeteren. Kijk bv naar Dirt, deze loopt weer beter op de PS3, Codemasters geeft ook toe dat hun engine het gewoon beter doet op de PS3.

Daarnaast moet je de PU nooit super serieus nemen, dat straalt er toch vanaf :? . Gewoon een blad om voor de lol te lezen, en echte informatie moet je van het net afhalen.
Jazeker, ik probeer ook zoveel mogelijk verschillende bronnen te vinden. Zie je ook een wat totaler beeld van meningen, want het is en blijft toch altijd een mening of iets nu goed of niet is.
SeamusXanthus schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:42:
[...]

Sorry, maar ik ben het hiermee helemaal niet mee eens. Je moet toch ergens mee beginnen bovenaan de pagina? Logisch dat je dan de 'grootste' console kiest, dat deden ze eerder met de PS2 vast ook.
Dat de PS3 ports (gemiddeld) minder zijn dan de 360 versie is geen mening, maar een feit. En bijna alle sites geven dit verschil aan. Sterker, ik denk dat de PU hier minder aan meedoet dan de meeste andere sites.

Een beetje erg makkelijk om die gasten als fanboy te betichten. Er is maar één gast daar een echte fanboy, en dat is dan nog een nintendo fanboy. Ik durf te wedden dat als je al die gasten vraagt wat de beste console van vorige generatie was, ze allemaal (op één na dus) "met PS2 zullen beantwoorden. Die gasten vinden gewoon (net als ik trouwens) de lineup van de PS3 (tot nu toe) tegen vallen en laten dit weten. Ze zijn ook enorm ontevreden over de Wii trouwens (en terecht want die lineup is nog veel slechter) wat ze ook echt laten weten. Wedden dat een Ratchet en Clank volgende maand "gewoon" 95% krijgt (of op zijn minst een gold award)? Die lui zijn echt minder fanboy dan jij en ik, ze kunnen toch alles wel spelen, dus het maakt ze echt niks uit wie er 'de beste' is.
Kijk, ik was een beetje zwart wit met fanboy gedrag. Maar ik merk wel dat heel veel 360 games die allemaal goeie cijfers krijgen in de PU, en dan op 'echte' review sites mindere cijfers krijgen ook een heleboel van dat overdreven taalgebruik in de review van de PU heeft staan over wat allemaal wel neit zo goed is. Tuurlijk, eerlijk is eerlijk, 360 heeft nu gewoon betere games.. in elk geval de multiplatform spellen. Het gaat mij er ook meer om de berichtgeving.
Ze vinden het 'leuk' om even de PS3 te bashen zo lijkt het.
Ik stond daarom ook versteld dat Warhawk zo een goed cijfer kreeg, helemaal na het lezen van de intro in de PU dan.

Er moet gewoon altijd even een vies namsmaakje meegegeven worden aan de lezer voor reviews van PS3 spellen, ik begrijp niet waarom.
HS ook, als je dit spel helemaal hebt uitgespeeld, kan je gewoon niet ontkennen dat dit spel maar een 7 waard is, alleen door de korte gameplay? alsjeblieft zeg..
Het zijn allemaal kleine dingetjes die me gewoon na goed lezen opvallen, dan dat opgeteld allemaal begint me nu te irriteren.
-RazieL- schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:03:
[...]

PU is best slecht bezig ja. Van blacksite ben ik het cijfer toevallig wel eens, zeker nu er zoveel veel betere shooters aankomen. Maar dan zie ik die belachelijk lage ratings van sony games (HS en Folklore) en daarna zie ik een 8.6 voor Stranglehold 8)7 Lair wordt door hun ook nog de grond ingeboord, maar dat is ook gewoon om met de hype mee te gaan. Tuurlijk is het geen topper, maar een 4 is onzin.
Ja, gelijk er komen veel meer betere spellen aan, maar dat hoeft toch in principe geen invloed te hebben op het spel zelf, je moet ze afzonderlijk bekijken.
Nu heb ik er nog niet heel veel van gezien dus je kan groot gelijk hebben hoor.
En inderdaad HS een 7, erg mager... en Folkore ook een 6,2 ofso?
Ik houd dus helemaal niet van dat soort spellen en de style enzo, maar heb me toch best vermaakt bij de demo (ik probeer toch altijd alle demo's ff) het ziet er ook erg mooi uit. Dan snap ik gewoon dat cijfer niet, maarja. Lair... tja kan best waar zijn. Toch schrok ik best van dat lage cijfer, aangezien er een tijdje terug nog nieuwe reviews waren waarbij de testers de besturing wat beter en wat langer geleerd hadden.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha... http://seattletimes.nwsou...y/2003966193_brier22.html

check dit! Ik ben het met de journalist volledig mee eens, ik denk dat de PS3 langzamerhand de 360 aan het overwinnen is.

By the way, weet iemand of Dead Rising daadwerkelijk op de PS3 zal uitkomen? Ik kan me voorstellen dat het wel het geval zal zijn aangezien Capcom heeft aangekondigd een minder vette Lost Planet op de PS3 te willen uitbrengen.... Weet iemand hier wat meer over? Ik wil zo graag Dead Rising op de PS3 gamen... zo graag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:51
Ik heb mijn eerste potjes PES 2008 erop zitten. Grafisch er goed!!! Qua gameplay vind ik het ook een stuk prettiger spelen dan FIFA.

Had em trouwens opgepikt bij de FRS, daar lag ie nog niet in het schap, maar ik liep naar de balie en zag daar een stapel PES 2008 voor de 360, dus ik vraag: Die heb je dan toch ook wel voor de PS3? En daar kwam ie tevoorschijn, inclusief t-shirt (lees slaapshirt).

Replays zijn idd slordig uitgewerkt, alsof de PS3 er de kracht niet voor heeft om het te doen, heel apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:31:
Ha... http://seattletimes.nwsou...y/2003966193_brier22.html

check dit! Ik ben het met de journalist volledig mee eens, ik denk dat de PS3 langzamerhand de 360 aan het overwinnen is.

By the way, weet iemand of Dead Rising daadwerkelijk op de PS3 zal uitkomen? Ik kan me voorstellen dat het wel het geval zal zijn aangezien Capcom heeft aangekondigd een minder vette Lost Planet op de PS3 te willen uitbrengen.... Weet iemand hier wat meer over? Ik wil zo graag Dead Rising op de PS3 gamen... zo graag....
Zo goed vond ik dead rising niet, begint ook snel te vervelen. Lost Planet daarentegen was wel goed.
Maar goed, allemaal meningen he.
Je zou Capcom eens kunnen mailen over of hier al iets bekend van is of dat er nog plannen zijn.. of is dat nu dom gedacht van mij?
Eventueel een online petitie maken of EA mailen of ze Dead Rising willen poorten naar PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:07:
[...]
??? Wat bedoel je precies? :?
Wat me bij de GT4 HD demo opviel, is dat je in een bocht niet kunt accelereren. Bij GT4 op de PS2 was dit geen probleem. Nu lees ik gisteren een stukje van iemand die de GT5 demo heeft gespeeld en haalt toevallig precies hetzelfde aan.... :(
Ik vond het erg iritant en hoop dat dit in Prologue wel verholpen is....
Lees er hier trouwens weinig over. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
Beetje research kan ook geen kwaad, het is dan ook al een paar keer genoemd:
ASM uitzetten en je kunt volgas de bochten door.

Veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:33

scorpie

Supra Addict

Volgens mij is dat geen ASM, maar TCS... TCS is Traction Control System, en ASM is Assist Stabilizing Management oid. De TCS laat je geen gas geven in de bochten, wanneer je dreigt uit te breken. Dit kun je in 10 stapjes instellen, dus van vrij snel ingrijpen, tot nauwelijks ingrijpen (het ingrijpen kost je dus tijd, want je kunt op de momenten dat het systeem ingrijpt, geen gas geven). Dit kun je ook zien wanneer je volgas door een bocht rijdt, en je accelerometer ipv wit/blauwig, rood wordt.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Voor de mensen die interesse hebben in PES. Bij Gameshop hebben ze besloten om direct te stunten met de prijs ivm andere winkels die de releasedates niet respecteren en een uitgever die hier niets aan doet. Voor € 38,- is het spel bij hun te koop. Uiteraard pas vanaf de 25e.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:18
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:26:
Dat herken ik ook wel en koop ook niet snel een 'light' uitvoering. ;) Maar aan de andere kant moet ik ook kijken of ik die extra's wel gebruik. Als ik dan rationeel denk, denk ik dat die 40Gb ook aan mijn wensen voldoet.... :Y
Grappig Remco, want ik zit in precies hetzelfde schuitje. En grappig dat jij dus hetzelfde dilemma kent. Gelukkig komen we er wel uit op deze Topic. Ik ben er ook overstag. Met 'overstag' doel ik op de keuze BASE of STARTERSPACK.

Ik ga ook voor de 40 Gb en zet mijn PS2 met games maar 'gewoon' op Marktplaats. Kan ik ook nog even wachten tot Kerst en hoef ik me niet zenuwachtig te maken dat de 60Gb vandaag of morgen op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen84
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:42
m4yall schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:01:
[...]

60GB kopen en de games voor 20 -25 eurie per stuk verkopen. Heb je voor 50 euro meer 60GB en meerdere USB aansluitingen :)
USB aansluiting gebruik je meestal alleen voor het opladen van je controller. En de controllers zelf zijn meestal toch draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig sysiwan, hebben we er beide wat aan... ;)

Ik ga waarschijnlijk ook voor de 40Gb, al overweeg ik nog wel de 60Gb + 1 controller van de Gameshop die € 50 duurder is.
En anders maar kijken of er nog leuke aanbiedingen komen met die 40Gb (in combinatie met een game bijv.) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:22:En inderdaad HS een 7, erg mager... en Folkore ook een 6,2 ofso?
Ik houd dus helemaal niet van dat soort spellen en de style enzo, maar heb me toch best vermaakt bij de demo (ik probeer toch altijd alle demo's ff) het ziet er ook erg mooi uit. Dan snap ik gewoon dat cijfer niet, maarja.
Het probleem is denk ik ook dat die games worden gereviewed door mensen die niet van zulke games houden. En ipv objectief te kijken naar de kwaliteit van de game schrijven ze op in hoeverre ze zichzelf met de game hebben vermaakt. En als je dan niet van zulke type games houdt...

Voorbeeldje: Zelf houdt ik totaal niet van mmorpg's, maar ik kan wel een goeie mmorpg herkennen als ik er 1 zie. Maar als ik dan een review schrijf over hoe ik me (niet) heb vermaakt met wow dan kan ik die game wel een 3 geven. Terwijl ik weet dat die game veel meer waard is. En omdat ik weinig ervaring heb met dat genre kan ik ook niet diep ingaan op zo'n spel.

En op zo'n manier opstaan soms dus de meest absurde cijfers in de PU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:18
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:50:
Grappig sysiwan, hebben we er beide wat aan... ;)

Ik ga waarschijnlijk ook voor de 40Gb, al overweeg ik nog wel de 60Gb + 1 controller van de Gameshop die € 50 duurder is.
En anders maar kijken of er nog leuke aanbiedingen komen met die 40Gb (in combinatie met een game bijv.) :)
Okay. 50 Euro meer geeft je 20Gb meer. Moet je wel naar Den Haag (leasebak?). En anders prik je toch een externe HD in de usb. Via Bluetooth sluit je de controllers en keyboard + muis aan dus meer usb heb je niet nodig.

Nu +/- 70 Euro:
http://www.logitech.com/i...n_3/devices/3616&cl=nl,nl

Of je bouwt volgend jaar zelf een 2,5" 120, 160 of 200Gb in als je er aan toe bent en die voor een leuke prijs te verkrijgen zijn (zonder dat je garantie komt te vervallen).

Of haal hem hier:
http://www.marktplaats.nl...submit1%3Dzoek%26xref%3D1

Check zijn woonplaats en niet de mogelijkheid te hebben om op te komen halen. Vreemd! Werkt zeker in de Limburgse mijnen.

[ Voor 4% gewijzigd door sysiwan op 22-10-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:43:
[...]

Zo goed vond ik dead rising niet, begint ook snel te vervelen. Lost Planet daarentegen was wel goed.
Maar goed, allemaal meningen he.
Je zou Capcom eens kunnen mailen over of hier al iets bekend van is of dat er nog plannen zijn.. of is dat nu dom gedacht van mij?
Eventueel een online petitie maken of EA mailen of ze Dead Rising willen poorten naar PS3 :P
haha.. CAPCOM mailen is een goed iets.. ik zal het wel proberen.. en wat de online petitie betreft, die heb ik allang ondertekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen84
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:42
Houd wel rekening dat je (als ik me goed herinner) geen demo's/spellen op een externe HD kan installeren. Volgens mij alleen film en geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is momenteel het beste serieuze racespel voor de PS3? (Ik bedoel met serieus dat het belangrijk is om op tijd te remmen enzo. Geen arcade game waarbij je bij wijze van spreke alleen hoeft te gassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:30:
Wat is momenteel het beste serieuze racespel voor de PS3? (Ik bedoel met serieus dat het belangrijk is om op tijd te remmen enzo. Geen arcade game waarbij je bij wijze van spreke alleen hoeft te gassen)
en wat voor soort racing game?

voorbeelden van wat jij zoekt zijn bv. DiRT en F1:CE

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inderdaad een leasebak... ;)
Maar ik vind het zo vreemd dat de 60Gb alleen bij de Gameshop los te krijgen is....

Een grotere harde schijf zal op korte termijn niet nodig zijn. En ik zou dan t.z.t. eerder een grotere schijf inbouwen i.p.v. een externe schijf.
sysiwan schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:07:
[...]
Of haal hem hier:
http://www.marktplaats.nl...submit1%3Dzoek%26xref%3D1

Check zijn woonplaats en niet de mogelijkheid te hebben om op te komen halen. Vreemd! Werkt zeker in de Limburgse mijnen.
:?
Zie op marktplaats inderdaad wel meer PS3's die worden aangeboden, maar ik ga hem toch liever in de winkel halen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe zit het met de geluidproductie in de huidige ps3's?
Is het nog steeds te merken... of niet meer?

Ik hoorde in het begin dat er veel mensen last van lawaai hadden die de console produceerde (i.v.m. de 15-bl.fans die erin zaten als ik me niet vergis)

Maar hoe is het nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:35:
[...]

en wat voor soort racing game?

voorbeelden van wat jij zoekt zijn bv. DiRT en F1:CE
Ik hou altijd wel van F1 games. En GT3 op de PS2 vond ik altijd briljant. Ik zal ook eens kijken wat DiRT is.

Thanks voor je reactie trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iemand hier al een PS3 gekocht bij bestelstudio.com? of heeft iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:40:
en hoe zit het met de geluidproductie in de huidige ps3's?
Is het nog steeds te merken... of niet meer?

Ik hoorde in het begin dat er veel mensen last van lawaai hadden die de console produceerde (i.v.m. de 15-bl.fans die erin zaten als ik me niet vergis)

Maar hoe is het nu?
Die van mij start op met de fans even op full speed, kort daarna hoor ik em niet meer. Maar na 5 minuten gamen / bluray / dvd kijken gaat ie weer naar hoorbaar niveau, en dat vanaf een metertje of 3 a 4 (Moet wel een stille scene zijn in de film / spel), maar er echt aan storen... neuh niet echt.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:43:
[...]
Ik hou altijd wel van F1 games. En GT3 op de PS2 vond ik altijd briljant. Ik zal ook eens kijken wat DiRT is.
Dan kan je je nu al vast vermaken met GT:HD, GT5 prologue demo, en binnenkort GT5 prologue :9 en uiteindelijk GT5 :+

Bij GT5P demo icm de evo, kan ik geen burnout maken :+ op N1 bandjes gaat ie klein beetje piepend wegrijden, en driften lukt nouwelijkt (nja de auto remt opeens erg af). Dit allemaal in tegenstelling tot GT:HD :*)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Een 4WD burnout zal dan ook eerder rook van je kopeling dan van je banden geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Arm1n schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:54:
[...]

Dan kan je je nu al vast vermaken met GT:HD, GT5 prologue demo, en binnenkort GT5 prologue :9 en uiteindelijk GT5 :+

Bij GT5P demo icm de evo, kan ik geen burnout maken :+ op N1 bandjes gaat ie klein beetje piepend wegrijden, en driften lukt nouwelijkt (nja de auto remt opeens erg af). Dit allemaal in tegenstelling tot GT:HD :*)
Zet bij GT5 Prologue Demo de Simulation eens op "Simulation" ipv "Arcade" :P (Dat korte japanse woord is arcade, en het langere woord is simulation, je kan dit selecteren bij de settings, en dan de 2e optie van boven (dus onder Transmission (AT/MT))). Dan wordt het ineens een stuk leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou wachten op NFS pro street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:41:
[...]

ik zou wachten op NFS pro street.
Neem aan dat je dat sarcastisch bedoelt, want als er één game is die je door kan komen met je duim alleen maar op gassen houden (mits je de X als gassen hebt ingesteld) is het wel de hele Need for Speed reeks...

Op dit moment is dat naar mijn mening Formula One: Championship Edition. Je kan in de opties wel instellen dat het een echte arcade game is, want dan remt de AI voor je. Maar als je dat uit zet is het echt een game zoals jij bedoeld.
Deze game redt het naar mijn inziens niet bij een game als Forza 2. Maar wil je iets wat die game wel gaat evenaren of toppen moet je toch echt wachten op GT5

[ Voor 49% gewijzigd door FeaR op 22-10-2007 17:56 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

scorpie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:04:
[...]

Zet bij GT5 Prologue Demo de Simulation eens op "Simulation" ipv "Arcade" :P (Dat korte japanse woord is arcade, en het langere woord is simulation, je kan dit selecteren bij de settings, en dan de 2e optie van boven (dus onder Transmission (AT/MT))). Dan wordt het ineens een stuk leuker :P
Staat natuurlijk al op Simulation 8)

@ Shiver23
Bij GT:HD lukt het wel, moet je eerst in zn achteruit en dan gas geven en nog een beetje bijremmen, het is lastig maar lukt wel (weet niet in hoeverre dit realistisch is) Bij GT5PD lijkt de auto te weinig vermogen te hebben.

@ hierboven, NFS: pro street zou een realistischere weg in moeten slaan, eerst spelen dan geloven denk ik dan :+

[ Voor 7% gewijzigd door Arm1n op 22-10-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Arm1n schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:55:
[...]
@ hierboven, NFS: pro street zou een realistischere weg in moeten slaan, eerst spelen dan geloven den ik dan :+
Zoiets heb ik ook gelezen...
Maar de Need for Speed speelstijl staat bekend om het lekker bijna hersenloos gassen en niet remmen. Daarom dat het mij geen slimme zet lijkt om dat aan te passen en ik twijfel of dat dus ook gaat gebeuren.

En daarnaast zou een vernieuwde Need for Speed besturing/realisme nooit meteen zo goed zijn als een game die zo al jaren bezig is als GT5.

Begrijp met niet verkeerd trouwens: ik ben ook een fan van hersenloos gassen, net als dat ik ook van realisme houd.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

With ^^^^
Er is een tijd van hersenloos gassen en toch alles halen, en er is een tijd om er rustig voor te gaan zitten om toch die moeilijke beproeving te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
-RazieL- schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:04:
[...]

Het probleem is denk ik ook dat die games worden gereviewed door mensen die niet van zulke games houden. En ipv objectief te kijken naar de kwaliteit van de game schrijven ze op in hoeverre ze zichzelf met de game hebben vermaakt. En als je dan niet van zulke type games houdt...
HS, Lair en Folklore kregen naar mijn idee alledrie een te laag cijfer en ze zijn alledrie door dezelfde reviewer geschreven...Ik zou het beter vinden als ze de spellen met 2 personen zouden beoordelen, dan krijg je toch een beter eindcijfer.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:51:

Neem aan dat je dat sarcastisch bedoelt, want als er één game is die je door kan komen met je duim alleen maar op gassen houden (mits je de X als gassen hebt ingesteld) is het wel de hele Need for Speed reeks...

Op dit moment is dat naar mijn mening Formula One: Championship Edition. Je kan in de opties wel instellen dat het een echte arcade game is, want dan remt de AI voor je. Maar als je dat uit zet is het echt een game zoals jij bedoeld.
Deze game redt het naar mijn inziens niet bij een game als Forza 2. Maar wil je iets wat die game wel gaat evenaren of toppen moet je toch echt wachten op GT5
Thanks.

Van de NFS serie heb ik een game gespeeld. Dat was degene waarbij je telkens achtervolgd wordt door de politie. Was/is een erg leuke game, maar niet precies wat ik bedoel met een serieuze racer :)

GT5 ga ik blind aanschaffen als die uit is. Maar in de tussentijd kan ik me wel vermaken van de F1 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dat betreft is de markt met serieuze racegames voor consoles erg beperkt.... :|
F1 is er natuurlijk wel één, maar ik speel bijv. liever een GT of bijv. Forza 2.
Arcade racers als Burnout of Need for Speed vind ik ook altijd wel leuk voor erbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

[quote]Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:22:
Rare is wel dat met films ik vaak films heel tof vind en dat die film dan bijvoorbeeld maar 2 sterren krijgt of een laag cijfer..
Tis een beetje een psychologisch iets volgens mij.
[Quote]

Het verschil tussen een B-game en een B-movie is dat een film al is hij slecht nog te genieten valt! Een game dertegen speel je en dan wordt het het al snel zat!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik moet zeggen dat ik me ook wel vermaak met Motorstorm, en dat kun je nou ook niet echt realistisch noemen :+

Maar ik speel gewoon nog lekker GT4 (en maak dus wel gebruik van de BC :D ), vermaak me prima :) (Vroeger altijd met AT gespeeld, maar met MT is het echt stukken sneller en uitdagender die game.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hier een filmpje van Uncharted met Drake en zijn mokkeltje op een jetski.
Vette Shizzle

Alleen de explosie van de tonnetjes ziet er wat minder uit, maar dit ziet er erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 15:15

Veritas

concedo nulli

Na een hoop te hebben gelezen, gewikt en geweegd ben ik vanaf vandaag ook eigenaar van een PS3. Ik heb mijn X360 van de hand gedaan (of dat het juiste was ben ik nog aan het nagaan ;)) en heb vandaag een starterpack met de 60 gb gekocht bij de Macro Barendrecht. Daar kon ik kiezen uit de 4 games (Ridge Racer 7, Formula 1, Resistance, Motorstorm) bij het pakket. Ik heb gekozen voor Resistance en Formula 1. Het pakket was daar 494,- euro.

Al met al is het een beetje wennen. Ik vind het menu i.t.t. het dashboard van de Xbox wel minder interactief en het geheel leunt nu nog niet zo op online gaan (heb ik het idee). Bij Microsoft was dit wel het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:04
Ill-Skillz schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:29:
Na een hoop te hebben gelezen, gewikt en geweegd ben ik vanaf vandaag ook eigenaar van een PS3. Ik heb mijn X360 van de hand gedaan (of dat het juiste was ben ik nog aan het nagaan ;)) en heb vandaag een starterpack met de 60 gb gekocht bij de Macro Barendrecht. Daar kon ik kiezen uit de 4 games (Ridge Racer 7, Formula 1, Resistance, Motorstorm) bij het pakket. Ik heb gekozen voor Resistance en Formula 1. Het pakket was daar 494,- euro.
Gefeliciteerd en welkom, je bent trouwens niet de eerste die de overstap van de 360 naar de ps3. Waarom die keuze gemaakt?
Al met al is het een beetje wennen. Ik vind het menu i.t.t. het dashboard van de Xbox wel minder interactief en het geheel leunt nu nog niet zo op online gaan (heb ik het idee). Bij Microsoft was dit wel het geval.
Jep, klopt vooral de integratie van games & xmb wordt in update v.2.0 verwacht :) En 2.0 wordt over gespeculeerd dat die zo rond de release van Home wordt gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Wat is er gebeurd met de GTR in de demo van GT5P? Die is nu bedekt! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Die GTR wordt op de Tokyo MotorShow unveiled, dus wanneer die in real life unveiled is, gaan die bedekkingen ook weg, en tevens komen dan die gelockte auto's in het spel zodat je er ook mee kunt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:56

RvV

zAo schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:41:
Ja inderdaad vaag want gisteren heb ik er nog mee gereden. :'( Ik ben nu zo'n GT movie aan het downloaden...dat lijkt echt uren te gaan duren. 8)7

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:49
Dacht dat hij bedekt was omdat ze het ontwerp nog niet naar buiten willen brengen. Maar zoeken op google resulteerd al in heel wat plaatjes met volledige model zichtbaar. PS, kan je in de GT demo binnen in de auto zitten? Volgens mij heb ik elk knopje geprobeerd maar mijn view blijft buiten de auto met alleen km en toerenteller op het beeldscherm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Shiver23 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:28:
Hier een filmpje van Uncharted met Drake en zijn mokkeltje op een jetski.
Vette Shizzle

Alleen de explosie van de tonnetjes ziet er wat minder uit, maar dit ziet er erg goed uit.
arghhh en toch heb ik weer gekeken! :( maar goed :P
Ziet er tof uit, maar vooral explosies en interactie van objecten in het water zijn niet helemaal realistisch maar goed je kan niet alles hebben.
Hoop dat hij vet wordt, vooral met de unlockables in de game !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

technoaddict schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:45:
[...]
PS, kan je in de GT demo binnen in de auto zitten? Volgens mij heb ik elk knopje geprobeerd maar mijn view blijft buiten de auto met alleen km en toerenteller op het beeldscherm :D
Druk eens op Select ;) Overigens rij ik altijd in deze view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ill-Skillz schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:29:

Welkom bij de BeYond, tja online heeft Sony nog wat in te halen maar elke update wordt het ietsje beter, ietsje meer en zeker meer interresant!

De controller met Rumble Komt er ook nog aan, goed nieuws en een paar top games zoals GT5: Prologue. Ik zou aanraden gewoon de demo's te downloaden die er zijn en te kijken wat je ligt. Ook is het handig een USA account te maken ( beverly hills 90210 ofzo ) omdat de USA shop beter update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Frank J. schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:46:
[...]

Ziet er tof uit, maar vooral explosies en interactie van objecten in het water zijn niet helemaal realistisch maar goed je kan niet alles hebben.
Sam here, toch gekeken :P En de exploderende tonnetjes zijn idd matig. Past niet bij de rest van de game.

Wat voor unlockables zitten er dan in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
-RazieL- schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:54:
[...]

Sam here, toch gekeken :P En de exploderende tonnetjes zijn idd matig. Past niet bij de rest van de game.

Wat voor unlockables zitten er dan in de game?
Helemaal precies weet ik niet maar ik hoorde over een aantal zoals veschillende render stylen (sepia B&W etc) en oufits van Drake (cut scenes hebben standaard outfit). Ik hoop dat er een hoop meer in zitten maar ze hadden beloofd dat de replay waarde van de game aanzienlijk verhoogd werd hierdoor.

[ Voor 8% gewijzigd door Falcon Heavy op 22-10-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 19:32
Sinds vrijdag ook een PS3 40 GB gekocht . Ik vond het de 100 € niet waard voor die zogenaamde extra's . Want BC gebruik ik niet , net als de 2 extra USB poorten en Cardreader , 40 GB is ook genoeg voor demo's. Dus dan houdt je de Controller en games over . Ik had Motorstorm voor twee tientjes aangeschaft op marktplaats. En Fall of Men vond ik niets . Dus al met al de beste keus gemaakt.

Wat een verbetering t.o.v. de 360. Al gelijk toen ik de PS3 had opgestart . Wat een stilte . Geweldig. Gelijk wireless , online en gaan . F1 is super , Motorstorm aardig . Weer oldskool Gran Turismo spelen. Ik kan me nog wel herrineren dat ik GT1 voor 129 gulden heb aangeschaft . Natuurlijk is de Blurayspeler ook een grote plus . XBL heb ik nog niet gemist , online gamen op de PS3 gaat ook prima . Verder is het uiterlijk van de PS ook stukken mooier . En het voedingsblok is ook weg :D Dus ik ben blij dat ik mijn 360 van de hand heb gedaan en een heb PS3 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Laatst online: 16-09 15:15

Veritas

concedo nulli

Frank J. schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:33:
Gefeliciteerd en welkom, je bent trouwens niet de eerste die de overstap van de 360 naar de ps3. Waarom die keuze gemaakt?
Thanks. Ik heb de keuze gemaakt omdat ik nu nog wat voor mn Xbox kon krijgen, volgend jaar waarschijnlijk minder. Dat terwijl de echte goede games volgend jaar natuurlijk wel gaan komen voor de PS3. De hardwarde van de PS3 is natuurlijk ook beter dan die van de Box en de games zullen uit eindelijk ook beter/groter/mooier gaan worden. De blu-ray speler trok me definitief over de streep.
Frank J. schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:33:
Jep, klopt vooral de integratie van games & xmb wordt in update v.2.0 verwacht :) En 2.0 wordt over gespeculeerd dat die zo rond de release van Home wordt gereleased.
Ik wacht af en ben benieuwd!
swampy schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:50:
Welkom bij de BeYond, tja online heeft Sony nog wat in te halen maar elke update wordt het ietsje beter, ietsje meer en zeker meer interresant!
Dankje. Ik ben blij dat het dus inderdaad zo is (dat online verhaal) en dat Sony er mee bezig is vind ik ook fijn! Hopen dat er ook iets al achievements komen, want dat vond ik bij Xbox ook super relax.
swampy schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:50:
De controller met Rumble Komt er ook nog aan, goed nieuws en een paar top games zoals GT5: Prologue. Ik zou aanraden gewoon de demo's te downloaden die er zijn en te kijken wat je ligt. Ook is het handig een USA account te maken ( beverly hills 90210 ofzo ) omdat de USA shop beter update!
Bedankt voor de tip, ik ga het meteen instellen. Ik vind de Nederlandse shop namelijk erg magertjes.

Goed bezig hier!
carfreak02 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:18:
Sinds vrijdag ook een PS3 40 GB gekocht . Ik vond het de 100 € niet waard voor die zogenaamde extra's . Want BC gebruik ik niet , net als de USB poorten en Cardreader , 40 GB is ook genoeg voor demo's. Dus dan houdt je de Controller en games over . Ik had Motorstorm voor twee tientjes aangeschaft op marktplaats. En Fall of Men vond ik niets . Dus al met al de beste keus gemaakt.
Ff een andere vraag dan... als de 40gb geen USB poorten heeft, hoe laat je de controller dan op? Of heeft de 40gb versie minder poorten?
Wat een verbetering t.o.v. de 360. Al gelijk toen ik de PS3 had opgestart . Wat een stilte . Geweldig. Gelijk wireless , online en gaan . F1 is super , Motorstorm aardig . Weer oldskool Gran Turismo spelen. Ik kan me nog wel herrineren dat ik GT1 voor 129 gulden heb aangeschaft . Natuurlijk is de Blurayspeler ook een grote plus . XBL heb ik nog niet gemist , online gamen op de PS3 gaat ook prima . Verder is het uiterlijk van de PS ook stukken mooier . En het voedingsblok is ook weg :D Dus ik ben blij dat ik mijn 360 van de hand heb gedaan en een heb PS3 gekocht.
De stilte is inderdaad een blessing. Man o man; die 360 maakte af en toe het geluid van een opstijgend vliegtuig. Geen pretje.

[ Voor 27% gewijzigd door Veritas op 22-10-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 19:32
De 40 GB heeft 2 USB poorten in plaats van 4 USB poorten op de 60 GB.

[ Voor 66% gewijzigd door carfreak02 op 22-10-2007 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Wel raar dat je er inderdaad niet meer mee kan rijden, nu zijn er nog maar 3 auto's over,
en dat is ook wel erg weinig.
Binnen korte tijd zullen we er wel weer mee kunnen racen zonder het plastic op de voor en achterkant.
en cockpitvieuw hoop ik.

Voor geintreseerden Pes 2008 voor 38 euro Gameshop , er komen nog wel 8 euro verzendkosten bij.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

8euro? 12,50 toch? dat is onder rembours, maar ik zie geen andere verzendwijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

-RazieL- schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:33:
8euro? 12,50 toch? dat is onder rembours, maar ik zie geen andere verzendwijze.
je kan bij rembours ja of nee kiezen als je nee kiest dien je vooruit te betalen en kost het 8 euro.
Ik zie het inderdaad ook niet op de site staan.(idd erg onduidelijk)
Dit weet ik omdat een maatje van me dit spel voor een paar personen besteld heeft met vooruitbetalen.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
SV3NNER schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:51:
[...]

je kan bij rembours ja of nee kiezen als je nee kiest dien je vooruit te betalen en kost het 8 euro.
Ik zie het inderdaad ook niet op de site staan.(idd erg onduidelijk)
Dit weet ik omdat een maatje van me dit spel voor een paar personen besteld heeft met vooruitbetalen.
offtopic:
Ik weet niet hoe ze het verzenden (gouden strikje ?) maar 8 euro damn, een standaard pakket (consument) via TPG track&trace is +/- 6.50 (bedrijven vast korting). En een game kan gewoon via de brievenbus post. Lijkt me dat ze nog winst willen maken op het verzenden :S

Wel een goed statement, je ziet vaak dat een game al binnen is maar door de een wel en door de ander niet verkocht wordt. Aan de andere kant waarom iets niet verkopen als het al binnen is (check R&C in Amerika b.v.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Omdat ze een boete (kunnen) krijgen als ze de game te vroeg verkopen.
In het geval van R&C heeft sony zelf aangegeven het niet erg te vinden als R&C eerder verkocht zou worden (en dus geen boetes aan winkels zou uitdelen), omdat de fabriek wat sneller was met persen en verzenden dan ze hadden gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:13:
[...]

Mijn ook niet, denk dat dat alleen bij ouderen gebeurd (vaak met slome refreshrate dacht ik).
Tegenwoordig heb je dat niet meer zoveel toch?

Overigens, ik was heel erg benieuwd naar Blacksite voor de PS3 alleen die kreeg in de nieuwe PU echt een laag cijfer (6,4 ofso). Dus die ga ik niet meer halen denk ik.
Valt me ook op trouwens dat in de PU alle multiplatform spellen bovenin de bladzijde allemaal beginnen met JAWEL, xbox360. En altijd alle spellen beter zijn op de 360, volgens PU dan.
En is ie niet beter op de 360 en is er ook een pc versie van dan is ie weer veel beter op de pc en is de ps3 versie minder.
Dit staat ook bij UT3. Schijnt op de ps3 nogal tegen te vallen en op de PC is ie meesterlijk.
Rare is dat enige die dat bericht de PU is en alle andere reviews e.d. die ik heb gelezen hebben t daar helemaal niet over verder. Stoort me ook een beetje dat PU zo pro 360 is en beetje suf doet tegenover de PS3.

Niet echt handig van een gamesblad vind ik. Alles moet gewoon neutraal bekeken worden en niet door fanboy journalisten.
Of het nu auto,computer,games,hifi of wat dan ook voor tijdschriften zijn, ze worden allemaal hier in NL iig wel omgekocht door advertenties en hard/software.

Ik ben met de PU gestopt met lezen toen ik merkte dat ze pro MS en pro Xbox zijn, volgens mij krijgen ze erg veel van MS en is Sony daar anders in.

Ik lees tegenwoordig veel online reviews bevallen me veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:45

Aight!

'A toy robot...'

Even 2 vraagjes, de PS 3 kan/ ziet het er ook nog allemaal top uit op een NON HD scherm?Of moet ik perse een nieuwe LCD TV kopen die HD ready is. Ik weet dat het dan zeker top uit ziet, maar zoveel centjes heb ik namelijk niet. (Heb wel een gewone Breedbeeld van 82 cm dus geen klein shit studente tvtje)

En dan nog eentje, als ik een PS 3 koop, kan ik daar ook een externe HDD met al mijn muziek op aansluiten, dat ik het als een soort van Media Center gebruik, via TV/Stereo ook mijn muziek afspelen, inplaats van de PC. Zonder alles om te zetten van MP3 naar ...MP4??

Ik wacht denk ik sowieso anders wel tot kerst met de 60 GB bundel en MGS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Sinds vrijdag ook een PS3 40 GB gekocht . Ik vond het de 100 € niet waard voor die zogenaamde extra's . Want BC gebruik ik niet , net als de 2 extra USB poorten en Cardreader , 40 GB is ook genoeg voor demo's. Dus dan houdt je de Controller en games over . Ik had Motorstorm voor twee tientjes aangeschaft op marktplaats. En Fall of Men vond ik niets . Dus al met al de beste keus gemaakt.
Welcome to the Beyond!
Wat een verbetering t.o.v. de 360. Al gelijk toen ik de PS3 had opgestart . Wat een stilte .
:*) :*) :*) < Zegt genoeg lijkt me!
Geweldig. Gelijk wireless , online en gaan . F1 is super , Motorstorm aardig . Weer oldskool Gran Turismo spelen. Ik kan me nog wel herrineren dat ik GT1 voor 129 gulden heb aangeschaft . Natuurlijk is de Blurayspeler ook een grote plus . XBL heb ik nog niet gemist , online gamen op de PS3 gaat ook prima . Verder is het uiterlijk van de PS ook stukken mooier . En het voedingsblok is ook weg :D Dus ik ben blij dat ik mijn 360 van de hand heb gedaan en een heb PS3 gekocht.
Hey de playstation 3 is heus niet zo slecht als de media probeert te vertellen. Eigenlijk is het een hele complete console waar alles belangrijk toch wel opzit! En verre van duur als je het goed bekijkt, zeker een blu-ray speler, yummie! Die vindt je nergens anders voor zo goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Laatst online: 11-12-2024
Dutch_Baseline schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:44:
[...]

Da's een net lijstje! Voor mij gelden deze:

Stranglehold (saaaaai, alleen maar beetje dom schieten en springen/duiken)
Pro Evolution Soccer 2008 (ben fifa man)
Assassins Creed (misschien wel tofste uit deze lijst)
Call Of Duty 4: Modern Warfare (lijkt me heeeeeeeeel dik!!!)
Medal of Honor: Airborne (been there done that)
Uncharted: Drake's Fortune (über vet)
Ratchet & Clank Future: Tools Of Destruction (sinds demo aan verkocht! kende die gassies niet eens... kun je nagaan... maar lijkt me wel vet!!!)

Komt wel nog bij:

Kane&Lynch

en natuurlijk

Army of Two

Beiden coöp spellen!!! Leuk met je matties knallen!!!!
Kan Army of two ook wel schrappen uit mijn lijstje... Ook al vertraagd... Assassin's Creed komt misschien de 14e??? Link

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de power unlimited vroeger wel gelezen (~7 jaar geleden ofzo?) en het was toen al van de VNU voor zover ik weet. Niet dat dat ook maar iets uitmaakt, VNU koopt een blad omdat het goed loopt, dan ga je niet aan de formule lopen kloten. (dat doe je pas als het er slechter mee gaat)

Zover ik weet is de PU altijd al een blad geweest met een kilo zout. Sommige reviews waren niet eens reviews maar gewoon een humoristisch verhaal wat zich met een spel af speelt. Ik las het blad dan ook enkel voor de grappige verhalen waarbij een beetje uitgelegd werd wat voor spel het was en uiteraard de screenshots met humoristische ondertitel. Verder lukte het blad het om de daadwerkelijke schrijvers op een heel menselijke/persoonlijke manier naar voren te laten komen, dit was de kracht van de power unlimited en ook de reden dat het zoon succes was/is.

Ik weet niet of dat nu nog steeds zo is natuurlijk, echter ik kan het niet laten om af en toe eens te kijken op de site van gamekings om een beetje van die oude sfeer zo nu en dan eens op te pikken, gezien dat programma in een zelfde formaat/sfeer gebracht wordt als de power unlimited die ik me kan herinneren.

Of ze biased zijn en/of omgekocht zal me verder redelijk aan mijn derrière oxideren, het is vermaakt en informatief met een korreltje zout. niet meer niet minder.

Overigens zou ik me ook niet al te druk maken om mogelijk oneerlijke negatieve commentaren over de PS3. Sony is niet gek en hun marketing afdeling ook niet. Alhoewel je zeker kunt stellen dat de initiële strijd van de consoles over de adoptie van gamers gaat, is dat niet waar het gros van de markt voor deze apparaten te vinden is. Nee De "gameconsole" moet een mediacenter zijn/worden, en dat had sony met de PS2 al door. Toen is het niet helemaal uit de verf gekomen, maar deze keer lijkt het erop alsof sony dit met de design van de PS3 goed heeft voorbereid om te winnen.

De dag dat de normale consument een mediacenter wil kopen komt er snel aan (in relatieve termen van jaren gedacht dan, zeg ~1.5 - ~2 jaar) Dan is het niet de vraag of de xbox360 beter is dan de PS3, maar of windows media center beter is dan de PS3, en ik vermoed dat doordat de PS3 óók een gamestation is het mogelijk nog wel eens erg aantrekkelijk kan maken, en een doorslaggevende reden kan zijn voor de consument.

In logische tegenzet van MS is uiteraard om de Xbox en hun media center te combineren (Ik ben niet overtuigd dat de Xbox op dit moment een consumenten mediacenter kan zijn, het is te veel in de markt gezet als een spelcomputer, en heeft niet de "looks" van een luxe mediacenter nog de naam, terwijl sony ook nu nog een gerespecteerde naam is voor electronica onder consumenten), de vraag is echter of ze dit gaan winnen gezien de PS3 dan al een vliegende start zal hebben. En uiteraard is het blue-ray/HD-rom verhaal een belangrijke factor, maar ik vermoed dat sony genoeg geld en overgewicht heeft op de film/media sector om dit te winnen.

Maar dit alles uiteraard puur mijn eigen mening gebaseerd op wat ik lees en een stukje gezond verstand.

* met consumenten doel ik dus op het gemiddelde huishouden, niet de uber tweakert, en ook niet de games freak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Aight! schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:14:
Even 2 vraagjes, de PS 3 kan/ ziet het er ook nog allemaal top uit op een NON HD scherm?Of moet ik perse een nieuwe LCD TV kopen die HD ready is. Ik weet dat het dan zeker top uit ziet, maar zoveel centjes heb ik namelijk niet. (Heb wel een gewone Breedbeeld van 82 cm dus geen klein shit studente tvtje)

En dan nog eentje, als ik een PS 3 koop, kan ik daar ook een externe HDD met al mijn muziek op aansluiten, dat ik het als een soort van Media Center gebruik, via TV/Stereo ook mijn muziek afspelen, inplaats van de PC. Zonder alles om te zetten van MP3 naar ...MP4??

Ik wacht denk ik sowieso anders wel tot kerst met de 60 GB bundel en MGS4.
Ja de Playstation 3 ziet er mooi uit op een PAL televisie maar wel, er zijn limieten wat mogelijk is en tja echt "high definition gamen" krijg je nooit op die manier. Natuurlijk kun je ook gebruik maken van je TFT scherm, weet je wel die bij je computer. Een DVI>HDMI omzetterje kopen en voila je kan op meeste schermen makkelijk 720p spelen.

Wil je geluid via je stereo wel dat kan als je de kabels doortrekt naar de stereo! Doe ik zelf ook! Muziek spelen de PS3 herkent mp3 en wma files en zal die kunnen afspelen. Natuurlijk hij ondersteunt geen DRM files!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Zolang de HD maar FAT32 geformateerd is, NFTS wordt niet ondersteund. En de ps3 houdt niet van divx bestandjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds afgelopen zaterdag een PS3, 60 gig incl. Motorstorm en Resistance.
Gelijk alles aangesloten, ziet er echt geweldig uit allemaal, ik ben dik tevreden.

Helaas heb ik nog geen lcd tv, maar ondanks dat ziet het er heel erg mooi uit, kan niet wachten tot er een lcd'tje in m'n huiskamer staat\hangt, kan me bijna niet voorstellen dat het dan nog mooier is dan dat het nu is.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 22:36

Maximus

There is no substitute

Ratchet and Clank krijgt een 9.0 bij GameTrailers. Best hoog voor een niet zo pro-PS3 site :+

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:24
swampy schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:39:
[...]

Ja de Playstation 3 ziet er mooi uit op een PAL televisie maar wel, er zijn limieten wat mogelijk is en tja echt "high definition gamen" krijg je nooit op die manier. Natuurlijk kun je ook gebruik maken van je TFT scherm, weet je wel die bij je computer. Een DVI>HDMI omzetterje kopen en voila je kan op meeste schermen makkelijk 720p spelen.

Wil je geluid via je stereo wel dat kan als je de kabels doortrekt naar de stereo! Doe ik zelf ook! Muziek spelen de PS3 herkent mp3 en wma files en zal die kunnen afspelen. Natuurlijk hij ondersteunt geen DRM files!
Men dient er wel bij te vertellen dat men dan best niet gaat kijken op een hd tvtje want man, man, man wat is het verschil groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:56:
Ik heb sinds afgelopen zaterdag een PS3, 60 gig incl. Motorstorm en Resistance.
Gelijk alles aangesloten, ziet er echt geweldig uit allemaal, ik ben dik tevreden.

Helaas heb ik nog geen lcd tv, maar ondanks dat ziet het er heel erg mooi uit, kan niet wachten tot er een lcd'tje in m'n huiskamer staat\hangt, kan me bijna niet voorstellen dat het dan nog mooier is dan dat het nu is.

_/-\o_
Resistance is echt een andere game op HD(ready) resolutie, het ziet er zo intens veel beter uit dan op een normale TV. Motorstorm valt mee, de HD(ready) resoluties doen het spel juist minder goed vind ik zelf.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ok i'm sold.. word dus toch echt een ps3... ookal is de xbox misschien live wat beter maar ze vragen er a) geld voor b) tis maar te hopen dat je de doos niet tig keer naar MS hoeft et sturen..

eerst de ps2 maar eens verkopen :) (incl. harddisk, etc. etc. )

[ Voor 41% gewijzigd door Capo op 23-10-2007 10:48 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Damn ik baal echt dat de VS Guitar Hero III een maand eerder krijgt. Is het misschien verstandig om hem te importeren? 100$ = 69,99EUR en verzendkosten (groot pakket) zullen wel iets van 10/20$ zijn. Dan ben ik zelfs goedkoper uit en heb ik hem denk ik wel 3 weken eerder.

Kan ik dan nog moeiteloos online? En iemand een suggestie waar ik hem het beste kan bestellen met snelle levering naar NL? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:46:
[...]

Heb net even dat filmpje bekeken, op zich wel aartdig maar ik vond het verdacht veel lijken op een TombRaider deel (ik dacht het 2e) waarbij Lara in een speedboot door de kanalen vaart >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:59:
[...]
Heb net even dat filmpje bekeken, op zich wel aartdig maar ik vond het verdacht veel lijken op een TombRaider deel (ik dacht het 2e) waarbij Lara in een speedboot door de kanalen vaart >:)
Dat was inderdaad deeltje 2. Ik had overigens precies dezelfde gedachte.
Trouwens, de game begon me te overtuigen tot ik dit filmpje zag: wat een slechte animaties zeg. In stilstand is het allemaal prachtig, maar bewegend.. nee. De 'niet-water' levels waren overigens wel mooi geanimeerd.

Weet iemand trouwens wanneer de nieuwe auto's uit de GT5P Demo unlockt worden? Wanneer is dit show/beurs eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
nudie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:58:
Damn ik baal echt dat de VS Guitar Hero III een maand eerder krijgt. Is het misschien verstandig om hem te importeren? 100$ = 69,99EUR en verzendkosten (groot pakket) zullen wel iets van 10/20$ zijn. Dan ben ik zelfs goedkoper uit en heb ik hem denk ik wel 3 weken eerder.

Kan ik dan nog moeiteloos online? En iemand een suggestie waar ik hem het beste kan bestellen met snelle levering naar NL? :D
Denk dat der wel import tax moet betaald worden aan de postbode! Zal wel iets van 20euro zijn. Iemand zei laatst hier ergens dat als je boven de 45euro uitkomt je die import tax moet betalen, onder de 45 hoeft het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:45

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Arm1n schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:32:
[...]

Zolang de HD maar FAT32 geformateerd is, NFTS wordt niet ondersteund. En de ps3 houdt niet van divx bestandjes ;)
Dat is naar, moet ik toch nog alles omzetten.
Maja, eerst een Ps 3 dan een nieuwe tv en dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Gisteren Resistance: fall of man uitgespeeld.
Wat een gaaaaf spel is dat zeg; ik ben een liefhebber geweest van Halo (1 en 2 vond ik allebei erg leuk), maar dit spel overtreft het dik wat mij betreft.
Ook al is het een regelrechte halo kloon qua speelstijl, en zijn er veel inhoudelijke overeenkomsten (de crawler beestjes, vliegtuigen, buitenaardse tegenstanders ets), zeer de moeite waard.
Erg leuk ook dat je na het uitspelen opeens allemaal extra wapens krijgt bij je 2e ronde. Ga ik dus nog wel en keertje rondspelen in de toekomst.

Grafisch overigens ook een enorm sterk spel, en dat voor 1 van de eerste ps3 titels. Bijna niet voor te stellen hoe mooi het allemaal gaat worden. Binnenkort eens kijken naar de multiplayer.

Het leukste aan de game?
De massale vuur gevechten, nog nooit zoveel tegenstanders gezien in een dergelijke game.

Het allerbeste: de laatste paar levels, zooooo intens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Muziek in mp3 formaat speelt zonder problemen op een PS3.
Video is wat beperkter.
Zie hier:
http://manuals.playstatio...rent/music/filetypes.html
http://manuals.playstatio...rent/video/filetypes.html

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

DinoPK schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:31:
Wat een gaaaaf spel is dat zeg; ik ben een liefhebber geweest van Halo (1 en 2 vond ik allebei erg leuk), maar dit spel overtreft het dik wat mij betreft.
Ook al is het een regelrechte halo kloon qua speelstijl, en zijn er veel inhoudelijke overeenkomsten (de crawler beestjes, vliegtuigen, buitenaardse tegenstanders ets), zeer de moeite waard.
Erg leuk ook dat je na het uitspelen opeens allemaal extra wapens krijgt bij je 2e ronde. Ga ik dus nog wel en keertje rondspelen in de toekomst.

Grafisch overigens ook een enorm sterk spel, en dat voor 1 van de eerste ps3 titels. Bijna niet voor te stellen hoe mooi het allemaal gaat worden. Binnenkort eens kijken naar de multiplayer.

Het leukste aan de game?
De massale vuur gevechten, nog nooit zoveel tegenstanders gezien in een dergelijke game.

het was idd best een aardig spel, alleen bij het "einde" had ik toch wel iets van WTF :? is dit alles? Geen één of andere mega creature :|

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ekfad schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:21:
[...]

Men dient er wel bij te vertellen dat men dan best niet gaat kijken op een hd tvtje want man, man, man wat is het verschil groot.
Errr ja had hem eerst op mijn sony trinitron aangesloten en nu op mijn LG W204T tft'tje..wil niet meer terug zelf al moet ik het geluid omleiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Het leukste aan de game?

Als je weet dat de game origineel niet kan streamen van de blu-ray dus dat elk level ook echt NET in het geheugen past. Ja Resistance is een goede game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ps3 maakt ook windgeruis als hij een uurtje of 1,5 aan staat. maar dat is idd niks vergelijkbaar met de xdoos 360 die ik ook heb gehad.
En nu gears of war op de pc komt zie ik mezelf dat ding ook niet voor een 2e keer aanschaffen :D

In resistance vond ik de sneeuw echt geweldig, zelfs in split screen met een maat van mij.
Wonderbaarlijk mooi, alleen jammer dat je je voetstappen niet ziet ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Gekkenhuis schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:34:
[...]

het was idd best een aardig spel, alleen bij het "einde" had ik toch wel iets van WTF :? is dit alles? Geen één of andere mega creature :|
mega creatures zijn zo 1609 :P

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ben momenteel bezig met Halo3 en ik moet zeggen dat Resistance er toch niet voor onder doet.

Grafisch overigens ook een enorm sterk spel, en dat voor 1 van de eerste ps3 titels. Bijna niet voor te stellen hoe mooi het allemaal gaat worden.
Ratchet and Clank draait op een verbeterde versie van de Resistance engine. In de toekomst zullen alle games van deze dev op 60fps lopen (hebben ze zelf gezegd), dus ik denk dat Resistance 2 wel een stuk mooier gaat worden :)
Binnenkort eens kijken naar de multiplayer.

Het leukste aan de game?

Heb je Warhawk al? Want als je van actie houdt dan is dit ook een erg goeie titel :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Laatst online: 25-05 21:04
<<< SP SP SP >>>

Types of files that can be played

The following types of files can be played under (Video).

* Memory Stick Video Format
* - MPEG-4 SP (AAC LC)
* - H.264/MPEG-4 AVC Main Profile (AAC LC)
* MP4 file format
* - H.264/MPEG-4 AVC High Profile (AAC LC)
* MPEG-1 (MPEG Audio Layer 2)
* MPEG-2 PS (MPEG2 Audio Layer 2, AAC LC, AC3(Dolby Digital), LPCM)
* MPEG-2 TS (MPEG2 Audio Layer 2)
* AVI
* - Motion JPEG (Linear PCM)
* - Motion JPEG (μ-Law)
* AVCHD (.m2ts / .mts)

The following types of files can be played under (Music).

* Memory Stick Audio Format(ATRAC)
* MP3(MPEG-1/2 Audio Layer 3)
* MP4(MPEG-4 AAC)
* WAVE(Linear PCM)
* WMA

( Firmware 1.93 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Laatst online: 11-12-2024
off_topic: Vriend van mij heeft een Xdoos... Gisteren was het R.I.P. X-Doos (1 1/2 jaa oud).... hehe...

Wel lullig voor hem, maar ik dacht... Tsja... wat een ruk-kwaliteit... Dan krijg je dat!!!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:08
Ill-Skillz schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:27:

De stilte is inderdaad een blessing. Man o man; die 360 maakte af en toe het geluid van een opstijgend vliegtuig. Geen pretje.
Is de PS3 in idle stand zonder spinnende disc ook stiller dan de 360? Mijn 360 maakt dan een brommend geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Ja ja ja. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Msniekers schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:00:
[...]

Is de PS3 in idle stand zonder spinnende disc ook stiller dan de 360? Mijn 360 maakt dan een brommend geluid.
Ja, de PS3 is ook in de idle-stand een heel stuk stiller. Ik heb ze beide naast elkaar staan en het verschil is echt groot.

Ik moet toch even wat kwijt over het verloren kindje van de ps 3 (backward compatibility). Intussen heb ik al twee keer een nieuwe ps2-game (bijvoorbeeld Naruto: Ultimate ninja 2) aangeschaft die gewoon helemaal niet werken op de ps3. Mede doordat die BC-lijst totaal niet bijgewerkt wordt. Ik baal er wel een beetje van, aangezien er een aantal ps2-games zijn die ik nog graag speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

nudie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:58:

Met zo'n grote doos is er een grote kans dat de douane 'm eruit pikt en dat kan je geld gaan kosten. Je bent dan zeker niet meer goedkoper uit. Met een gewone game kan het wel, ik heb 2x wat bij dvdboxoffice.com besteld en heb net R&C bij videogamesplus.ca besteld. Ben benieuwd of die game echt binnen een week binnen is.

Wat betreft online: Tegenwoordig kan je bij alle games wel over de hele wereld spelen en dus ook europa selecteren. Maar ik heb er geen ervaring mee, dus kan het niet met zekerheid zeggen.
Gekkenhuis schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:34:het was idd best een aardig spel, alleen bij het "einde" had ik toch wel iets van WTF :? is dit alles? Geen één of andere mega creature :|
Wie wat bewaart die heeft wat...voor het 2e deel ;) Want die wordt natuurlijk grootser, epischer en intenser. Ben benieuwd of de Groovitron van R&C ook in Resistance 2 komt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SV3NNER schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:03:
[...]

Voor geintreseerden Pes 2008 voor 38 euro Gameshop , er komen nog wel 8 euro verzendkosten bij.
Kan iemand me zeggen of dat gameshop ook naar belgie verzend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het reviewcijfer was al eerder gezegd (9.0), maar hier met een link, videoreview van Ratchet & Clank:

http://www.gametrailers.com/player/26714.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
zit te dubben.. zal ik dadelijkl de ps3 (60gb) halen of wachten tot de aanbiedingen met sinterklaas/kerst.. of zelfs wachten op de 80gb versie ( die naar het schijnt niet backwards compatible is )

iemand invloed op mijn besluit ? :P

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Laatst online: 25-05 21:04
Capo schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:24:
zit te dubben.. zal ik dadelijkl de ps3 (60gb) halen of wachten tot de aanbiedingen met sinterklaas/kerst.. of zelfs wachten op de 80gb versie ( die naar het schijnt niet backwards compatible is )

Laat je in iedergeval NIET beinvloeden door de HD.
Deze vervang je zelf, met behoud van garantie binnen 2 minuten tijd.

Een grote HD heb je 1 niet nodig, en 2 die kost over een tijdje heel wat minder dan nu.

In tegenstelling tot bijv, een x360, kan je er een willekeurige sata schijf in prikkken ;)

[ Voor 7% gewijzigd door coretx op 23-10-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Capo schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:24:

Ik zou lekker rond de kerst/sint gaan shoppen. Er zijn dan een aantal toppers op de markt (warhawk,haze, R&C, uncharted, assasins creed, nfs prostreet, COD4) en je kan dan eventueel nog een 60GB scoren. Enige grote verschil nu tussen de 40 & de 60GB is gewoon BC. Boeit BC je niks neem de 40GB. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PES2008 is ook officieel al uitgegeven zag ik net, ligt al bij verschillende winkels waaronder Dimension Plus www.dimplus.nl

EDIT:
net filmpje gezien van Frontlines op de PS3.. ziet er ook zeer goed uit. Alleen weer een oorlogs 1st person shooter met voertuigen.. zien we dat nu niet een beetje veel?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ik weet niet of de BC mij boeit. Ene kant zolang er niet genoeg leuke games uit komen is het wel een must, anderzijds als straks de goede titels uit komen.... dan raak je de ps2 games waarschijnlijk niet meer aan.
Card reader is evt ook met usb wel aan te sluiten neem ik aan dus dat mag ook niet de afweging zijn.

ene kant vermaak ik me ook nog prima op de ps2 maar wil nu ook wel eens rond neuzen met het nieuwe spul....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Capo schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:54:
Ik weet niet of de BC mij boeit. Ene kant zolang er niet genoeg leuke games uit komen is het wel een must, anderzijds als straks de goede titels uit komen.... dan raak je de ps2 games waarschijnlijk niet meer aan.
Card reader is evt ook met usb wel aan te sluiten neem ik aan dus dat mag ook niet de afweging zijn.

ene kant vermaak ik me ook nog prima op de ps2 maar wil nu ook wel eens rond neuzen met het nieuwe spul....
Tja het wip effect het, in het begin van de console waren onze PS2 toppers het waard om te spelen op de PS3 (want ja er was weinig AA spul uit). Het begint deze winter op het punt te komen dat de PS2 games in de kast blijven voor de nieuwere titels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
WIP effect..grin..

duurdere pakket heeft ook 2 games en controller... zucht.. Misschien toch zo maar naar de bart smit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, de Starterspack is wel gunstig geprijst, maar ik wordt niet zo heel vrolijk van de bijgeleverde games. Koop ik liever over 2 weken een topgame. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
motorstorm vind ik ook niet zowat.... dat schietspel daar in tegen lijkt me niet eens zo heel slecht.

natuurlijk GT5 in japanse store downloaden :P

[ Voor 19% gewijzigd door Capo op 23-10-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Eentje maar? :+
Ik ga zo de IB Groep maar eens bellen om te vragen of ze wat geld willen overmaken :P
j/k natuurlijk, ga geen geld lenen om spelletjes te kopen ;p

edit:

BTW misschien offtopic, maar ik kan me nog wel een site herinneren waar je je dvd / bluray / game collectie kon bijhouden, maar kan em niet meer vinden, weet iemand em toevallig?

[ Voor 42% gewijzigd door scorpie op 23-10-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 15-09 15:03

CSB

:D

Ik ben blij dat ik de 60Gb starterpack heb gekocht. Heb in ieder geval alle opties van de PS3 en heb 2 controllers. Ok, geen rumble, maar dat vind ik in het geheel niet storend. Prettig zelfs, want die optie vond ik op de PS2 soms zelfs best irritant...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zou het dan niet lekker sociaal zijn om rumble te hebben en dat je het gewoon kan aan- of uitzetten. Vooral de leugens die Sony daarrond smeert zijn zo achterbaks.

@scorpie: Op ign hou ik zo'n lijst bij. Weet wel niet direct of dat nu enkel voor insiders of voor iedereen is.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies en/of ervaringen over specifieke games horen thuis in hun eigen topic(reeks).