Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.348 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
*update PS3 LANParty kissie*
In de primer gezet, al is dat niet te zien op de foto's.

Afbeeldingslocatie: http://temp.gpics.nl/ps3kist/primer1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://temp.gpics.nl/ps3kist/primer2.jpg

Nog zwart verven
fan's monteren
ccfl's monteren (aan de onderkant)
voeding en kabels monteren
en ik vergeet vast nog iets

[ Voor 37% gewijzigd door Gman op 20-10-2007 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrasher schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:39:
Die auto's komen pas vrij als ze ook voor het publiek worden onthuld op de Tokyo Motorshow in Japan.
Dan zullen vermoedelijk ook alle nog niet werkenede cockpitviews beschikbaar komen.

Volgens mij staat dat gepland op 23 en 24 oktober.
dat zei ik 2 pagina's terug al :P , maar goed dat je het even herhaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

Gman schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:21:
*update PS3 LANParty kissie*
In de primer gezet, al is dat niet te zien op de foto's.

[afbeelding]
[afbeelding]

Nog zwart verven
fan's monteren
ccfl's monteren (aan de onderkant)
voeding en kabels monteren
en ik vergeet vast nog iets
Mmm er een xbox Logo in blauwe lampjes op plakken. Dan wordt hij zeker niet meer gejat! En heb je de stilste "xbox360" van de omgeving!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
swampy schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:28:
Mmm er een xbox Logo in blauwe lampjes op plakken. Dan wordt hij zeker niet meer gejat! En heb je de stilste "xbox360" van de omgeving!
LOL

trouwens hier een filmpje van het eerste uur van Drake's Fortune. Dit ziet er ontzettend goed uit!

IK heb sinds vandaag WarHawk gedowned en damn wat is dat spel verslavend, ik wordt enorm hard afgeknald maar toch is het een lekker spel.

Ook is Lost Planet voor de PS3 aangekondigd, ik heb het spel (van een vriend) gespeeld op mijn 360 en ik denk dat ik deze ook voor mijn PS3 ga kopen al is het om het spel lekker online te kunnen spelen zonder maandelijkse kosten.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

swopdark schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:09:
[...]

LOL

trouwens hier een filmpje van het eerste uur van Drake's Fortune. Dit ziet er ontzettend goed uit!

IK heb sinds vandaag WarHawk gedowned en damn wat is dat spel verslavend, ik wordt enorm hard afgeknald maar toch is het een lekker spel.

Ook is Lost Planet voor de PS3 aangekondigd, ik heb het spel (van een vriend) gespeeld op mijn 360 en ik denk dat ik deze ook voor mijn PS3 ga kopen al is het om het spel lekker online te kunnen spelen zonder maandelijkse kosten.
Warhawk is inderdaad belachelijk toegankelijk! En ook al zijn er kneepjes die je moet leren als je de basis begrijpt dan is het al zeker mogelijk kills te maken! Oh een tip een Knife maakt je onzichtbaar op de radar...werkt alleen als je niet in een vehicle zit natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:04
[...]

LOL

Ik had deze link ook gezien, niet bekeken. Vooral omdat uncharted op mijn must have lijst staat. Vaak zie je dit soort filmpjes voor de release verschijnen maar ik wil er niet teveel van weten hoe het is! :D
Warhawk rocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:34:
[...]

Ik had deze link ook gezien, niet bekeken. Vooral omdat uncharted op mijn must have lijst staat. Vaak zie je dit soort filmpjes voor de release verschijnen maar ik wil er niet teveel van weten hoe het is! :D

[...]

Warhawk rocks
Ik moet Warhawk toch maar eens proberen geloof ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:24

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Zat net in mijn friendslist te kijken naar wat iedereen aan het doen was, zie ik een hele rij met alleen maar Japanse karakters met een "5" in het midden. Rara, wat zijn die nu aan het spelen.... :P

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 12-09 09:46
[...]
LOL

Volgens mij ben ik bijna bij het einde van Lost Planet op de pc, echt goed spel imo.
Tsjah Capcom he 8) die snappen het tenminste.

Net ff filmpje van Bionic Commando zitten kijken en verrekt, dat lijkt behoorlijk op Lost Planet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 12:07
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:17:
[...]

Ik moet Warhawk toch maar eens proberen geloof ik... :)
Warhawk ownd, wat een verslavend spel is dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Chrasher schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:19:
Zat net in mijn friendslist te kijken naar wat iedereen aan het doen was, zie ik een hele rij met alleen maar Japanse karakters met een "5" in het midden. Rara, wat zijn die nu aan het spelen.... :P
Vast een of andere obsucre domme Japanse race game. Ik zou mijn tijd er niet er niet aan verspillen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 13:45
MarcoM schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 07:08:
[...]

Vast een of andere obsucre domme Japanse race game. Ik zou mijn tijd er niet er niet aan verspillen. :Y)
})

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:36

Maximus

There is no substitute

Voor MGS4 zijn er een aantal nieuwe movies geplaatst op gametrailers.com
Je ziet wel nogsteeds hetzelfde level alleen kunnen we nu een inschatting maken van de loadingtimes die naar voren komen op moment dat je speelt.

Erg fijne demo hoewel ik denk dat de active camouflage soms het een beetje te gemakkelijk maakt.

@ MarcoM gt is nice :+

[ Voor 4% gewijzigd door Maximus op 21-10-2007 10:27 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Maximus schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 10:27:
Voor MGS4 zijn er een aantal nieuwe movies geplaatst op gametrailers.com
Je ziet wel nogsteeds hetzelfde level alleen kunnen we nu een inschatting maken van de loadingtimes die naar voren komen op moment dat je speelt.

Erg fijne demo hoewel ik denk dat de active camouflage soms het een beetje te gemakkelijk maakt.

@ MarcoM gt is nice :+
Ik ben het met je eens dat het camo gebeuren te goed is. Ook dat stukje dat hij van de twee mannetjes de eerste weg sleept en die knock out maakt. Alsof die eerste dat dan niet door heeft 8)7 Ook kun je makkelijk langs mannetjes lopen als ze zowat naast je staan, niet echt realistisch. Ook het lopen ziet er zo robot achtig uit soms, van snake zelf maar ook die van de tegenstander. grfx ziet het er mooi uit (op die resolutie) maar verder ben ik nog niet onder de indruk van de AI. Geen must have voor mij nog iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Mwah ik moet zeggen dat ik de game wel erg leuk vind voorkomen. Sowieso wil ik de game hebben en uitspelen. Alleen de houterige bewegingen moeten er nog uit idd. Lijkt wat op splintercell 1 en/of 2 die bewegingen :P

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 17:46

EgoPro

Time is an illusion.

Euhm hoe zit het eigenlijk met betaalde content downloaden van de US storen kan da?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
EgoPro schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:04:
Euhm hoe zit het eigenlijk met betaalde content downloaden van de US storen kan da?
Jep dit kan. US account aanmaken, credit card gegevens invoeren en downloaden maar! Zo heb ik daar Flow & Calling all cars gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Yes dan gaan we maar eens aan het kopen uit de US store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
swampy schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:25:
Warhawk is inderdaad belachelijk toegankelijk! En ook al zijn er kneepjes die je moet leren als je de basis begrijpt dan is het al zeker mogelijk kills te maken! Oh een tip een Knife maakt je onzichtbaar op de radar...werkt alleen als je niet in een vehicle zit natuurlijk!
Warhawk is de beste online shooter ooit vind ik. Ik speel m zeer regelmatig en het blijft gewoon leuk om te spelen, wat vooral te danken is aan de bijna perfecte besturing. De auto-aim helpt ook goed daarbij, want die is zo ingesteld dat de beste van de 2 bij een vuurgevecht toch bijna altijd zal winnen.
Met een knife ben je trouwens niet alleen onzichtbaar op de map. Als iemand je ziet lopen, dan zal je naam niet boven je hoofd verschijnen wat in sommige gevallen ook erg handig kan zijn om je te verstoppen ofzo :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 vraagjes hier:
Ik lees dat iemand de GT5 demo in 720p speelt. Ik heb een HD-ready en mijn PS3 gooit de resolutie naar 1080i. Is het mooier op 720p en zoja, hoe stel ik dat in?

Verder zie ik dat iemand schrijft over volledige logitech G25 ondersteuning.
Ik hoop dan toch dat dit stuur in het options scherm nog wordt toegevoegd, want hij staat nog niet in het lijstje. Ik speel hem zelf ook met de G25. Speelt goed. In cocpit view, komt de stuuruitslag niet meer overeen. De bestuurder stuurt bij volle stuuruitslag iets van 270 graden, terwijl je het aantal graden stuuruitslag voor de G25 niet kan instellen op de PS3. Dus een complete G25 ondersteuning in het options menu is geen overbodige luxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Den_John schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:44:
[...]

Ik heb net hetzelfde, waarschijnlijk is de registratie nog niet open. Ik wacht nog even af tot 25/26 oktober en probeer het dan opnieuw, als het dan nog niet lukt vraag ik ook ander exemplaar/ andere key aan :)
Ik ook hetzelfde registratie probleem met PES2008 helaas ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:56:
[...]

Ik ook hetzelfde registratie probleem met PES2008 helaas ;(
Iedereen heeft dat probleem, zal er waarschijnlijk inderdaad mee te maken hebben dat de servers nog niet 'open' zijn. Maar mensen, ga daar nu niet om treuren! Jullie hebben hét spel al! _/-\o_

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duur maandje als ik mn pre-order lijstje zo bekijk ;(

Stranglehold
Pro Evolution Soccer 2008
Assassins Creed
Call Of Duty 4: Modern Warfare
Medal of Honor: Airborne
Uncharted: Drake's Fortune
Ratchet & Clank Future: Tools Of Destruction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 12:07
eye of judgement lijkt me zooo fet, allen de MM prijs word 99 euro :S en dat is dan weer een beetje uhmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Lordsauron schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:25:
eye of judgement lijkt me zooo fet, allen de MM prijs word 99 euro :S en dat is dan weer een beetje uhmm
Ja, maarja het is het spel + camera (65+35 euro?). Ik heb er alleen zo mijn twijfels over, lastig spel ivm de vele opties (laatst een filmpje van 8 minuten gezien waar ze 4 minuten met moeite praat over hoe het spel werkt), board 3x3 (max 2 spelers?). Extra kosten ivm booster packs.
Opzich vind ik het er super cool uitzien, alleen zou ik wat toegankelijkere toepassingen ervan willen zien aka Risk Monoply Kolonisten etc etc ;) dat zou pas rockon zijn!
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:17:

Stranglehold
Assassins Creed
Hier ook :D

Haze
R&C
Uncharted
Assasins Creed
Cod 4 misschien

[ Voor 24% gewijzigd door Falcon Heavy op 21-10-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:21:
1 vraagjes hier:
Ik lees dat iemand de GT5 demo in 720p speelt. Ik heb een HD-ready en mijn PS3 gooit de resolutie naar 1080i. Is het mooier op 720p en zoja, hoe stel ik dat in?
Instellingen > Beeldscherminstellingen > instellingen video-uitvoer > hdmi > handmatig > 1080i uitvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
WOW bij 1UP hebben ze de PS3 versie van UT3 gespeeld en ze zijn erg enthousiast. Klik hier voor het filmpje. Ziet er goed uit en lekker snel.

Lijkt erop dat COD4 en HAZE flinke concurrentie gaan krijgen op de PS3.
Het wordt idd een duur uiteinde jongens:
  • Drake's Fortune
  • Assasins Creed
  • UT3
  • HAZE
  • COD4
  • GT5 Prologue
  • Ratchet and Clank: TOD
Hey peepz die de GT5 prologue Demo al hebben gespeeld: Hoe speelt het? Geen eens en kleine review!?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Frank J. schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:41:
[...]

Ja, maarja het is het spel + camera (65+35 euro?). Ik heb er alleen zo mijn twijfels over, lastig spel ivm de vele opties (laatst een filmpje van 8 minuten gezien waar ze 4 minuten met moeite praat over hoe het spel werkt), board 3x3 (max 2 spelers?). Extra kosten ivm booster packs.
Opzich vind ik het er super cool uitzien, alleen zou ik wat toegankelijkere toepassingen ervan willen zien aka Risk Monoply Kolonisten etc etc ;) dat zou pas rockon zijn!
Als het werkt zoals Magic the Gathering ja dan is het niet zo simpel om erin te komen of het uit te leggen. In de basis is het "creature versus creature" vechten maar in Magic zijn er zoveel uitzonderingen en effection...en dat stackt allemaal op! Zoiets leg je niet simpel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Hoe kom je in de Japanse PS Store? ik ben erg benieuwd naar GT5

:P al gelukt.

[ Voor 11% gewijzigd door Qorne op 21-10-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:15

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Qorne schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:48:
Hoe kom je in de Japanse PS Store? ik ben erg benieuwd naar GT5
Door te beginnen met de afgelopen paar pagina's te lezen waarin het meerdere malen verteld is :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
swampy schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:39:
[...]

Als het werkt zoals Magic the Gathering ja dan is het niet zo simpel om erin te komen of het uit te leggen. In de basis is het "creature versus creature" vechten maar in Magic zijn er zoveel uitzonderingen en effection...en dat stackt allemaal op! Zoiets leg je niet simpel uit!
Ja juist, ik denk dus dat het best ingewikkeld is. Daarom zal het niet snel een spel zijn wat je op een avond kan doen met vrienden/familie. Maar het maakt het spel uiteraard wel aantrekkelijk voor de mensen die hier juist van houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Alfisti schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:03:
[...]

Door te beginnen met de afgelopen paar pagina's te lezen waarin het meerdere malen verteld is :z
Ja :$ idd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

swopdark schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:59:
Hey peepz die de GT5 prologue Demo al hebben gespeeld: Hoe speelt het? Geen eens en kleine review!?
Een hele kleine dan O-)

Laat ik maar beginnen met het mooiste van de game en dat zijn de graphics. Vooral de auto's zijn prachtig, en al helemaal als je de cockpitview gebruikt. De omgeving loopt een beetje achter bij de auto's. Maar de omgeving is ook een simpele racebaan, die kun je moeilijk heel spectaculair maken, eerst eens banen zoals trial mountain en tahiti maze zien.

De demo heeft vanaf het begin 4 beschikbare auto's daar komen binnenkort nog 3 bij. Nu is de demo heel kort en simpel. Je kunt alleen een baan en dan 2 rondjes rijden. Ook is de demo niet echt moeiljik te noemen. Verder zijn de phisics anders dan bij GT:HD, daar waren de auto's eerder geneigd om overstuur te vertonen, in deze demo helemaal niet.

Verder zien de menus er strak uit, en is de gehele presentatie goed gedaan.
Alleen is deze demo niet waardig genoeg voor Gran Turismo. Daar heb je een prologue voor nodig ;)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Nadat ik de Prologue demo heb gespeeld heb ik GT:HD weer eens aangeslingerd en schaafde ik gelijk een volle 1.5 seconden van mijn tijd in GT:HD af. Op de een of andere manier werkt het wel vaker rijden met GT5 :P

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:47

Sandyman538

SandstorM [148839]

Dit lijkt me weer typisch iets voor in de SP
1 vraagjes hier:
Instellingen > Beeldscherminstellingen > instellingen video-uitvoer > hdmi > handmatig > 1080i uitvinken

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Frank J. schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:12:
[...]

Ja juist, ik denk dus dat het best ingewikkeld is. Daarom zal het niet snel een spel zijn wat je op een avond kan doen met vrienden/familie. Maar het maakt het spel uiteraard wel aantrekkelijk voor de mensen die hier juist van houden :)
Als het is zoals het eruit ziet dan is de basis simpel maar door te spelen wordt het "ingewikkelder". Ik ben een paar jaar geleden gestopt met Magic: The Gathering dus voor mijn zijn de nieuwste series gewoon overpowered. Beestjes die allemaal wel 1 of 2 effecten al bezitten, common kaarten die 4 jaar geleden gewoon verboden zouden zijn op tournaments!

The Eye start in ieder geval simpel genoeg met vooral beestje versus beestje zo het zal simpel zijn in het begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Sandyman538 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:31:
Dit lijkt me weer typisch iets voor in de SP

[...]

ik vind het meer een typisch geval van "lees de handleiding voordat je overbodige vragen stelt"
of anders de search functie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

GT5, het ziet er geweldig uit in 1080p (heb een full hd plasma)
Het lijkt veel beter te racen dan GT4, daar slipte ik altijd en overal :P

Ben erg benieuwd hoe de final er uit komt te zien, dit ziet er iig al erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkthrough van de Metal Gear Solid 4 E for All demo:

Part 1: http://www.gametrailers.com/player/26745.html
Part 2: http://www.gametrailers.com/player/26747.html
Part 3: http://www.gametrailers.com/player/26749.html
Part 4: http://www.gametrailers.com/player/26751.html

Gameplay! :9~
Kan niet wachten tot ik dit zit te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:47

Sandyman538

SandstorM [148839]

zerokill schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:56:
[...]

ik vind het meer een typisch geval van "lees de handleiding voordat je overbodige vragen stelt"
Dat vind jij misschien, maar deze vraag is onderhand al zo vaak in dit topic gesteld dat het misschien handig is dit op te nemen in de startpost. Dat mensen lui zijn weten we onderhand wel... ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 14:33

scorpie

Supra Addict

Ik heb de simulatiemode van GT 5 Prologue Demo veranderd naar dat langere Japanse woord, en volgens mij heb ik em nu op simulatie gezet ipv arcade, het speelt in ieder geval een stuk realistischer, en je wordt echt niet meer zomaar 1e na 1x oefenen :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Sandyman538 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:00:
[...]

Dat vind jij misschien, maar deze vraag is onderhand al zo vaak in dit topic gesteld dat het misschien handig is dit op te nemen in de startpost. Dat mensen lui zijn weten we onderhand wel... ;)
Wat ik handig vind om in de SP te zetten is hoe je een JAP acc aan moet maken, of hoe je Linux erop moet zetten, of hoe je de hdd moet vervangen. Dat zijn dingen die niet direct in de gebruikshandleiding staan (of notabene gewoon in het instellingen scherm).

Maargoed. Verneuk die startpost ieg maar niet met teveel random informatie. Dan ga je weer meemaken dat iedereen te lui is om de startpost te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction had gone gold and would ship to stores Oct 30th. Well, due to some unexpected quickness at the factory, a vast majority of retailers have already received the game. With that, some retailers are choosing to release the game next week instead of waiting until the 30th, which we are all too happy to allow :).
hmm ik vraag me af hoe dit met NL zit, gewoon verkopen als ze binnen zijn lijkt me aangezien de ontwikkelaar het niet erg vindt als ze eerder verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wetenschapper ruilt supercomputer voor Playstations
Uitgegeven: 19 oktober 2007 16:57

AMSTERDAM - Een Amerikaanse onderzoeker heeft zijn wetenschappelijke supercomputer ingewisseld voor acht exemplaren van Sony's gameconsole Playstation 3.

Gaurav Khanna doet onderzoek naar zwaartekrachtvelden en zwarte gaten, waarvoor hij regelmatig extreem ingewikkelde berekeningen moet laten uitvoeren. Tot voor kort kocht hij daarvoor kostbare computertijd in bij wetenschappelijke rekencentra, waar geclusterde systemen met soms wel vijfhonderd processoren voor hem aan de slag gingen.

De Playstation 3 beschikt echter over een uiterst krachtige processor. Door acht exemplaren van de console aan elkaar te koppelen en daarop besturingssysteem Linux te installeren, wist Khanna volgens Wired een eigen supercomputer te maken, waarmee hij hetzelfde werk kan doen.

Besparing

In totaal kosten de acht Playstations zo'n 3200 dollar, 1800 dollar minder dan Khanna voor de traditionele clustersystemen kwijt was. De besparing was in dit geval nog groter, omdat Sony de consoles doneerde.

Khanna is niet de eerste die gebruik maakt van de kracht van de Cell-processor. Playstations zijn eerder al onder meer ingezet bij kankeronderzoek.
*****************************************************************************************************************
Games 2007
  1. [b]
  2. Ratchet & Clank: Tools of Destruction
  3. Haze
  4. Need for Speed: ProStreet
  5. Call of Duty 4: Modern Warfare
  6. Kane & Lynch: Dead Men
  7. Devil May Cry 4
  8. Playstation Eye
  9. [/b]
*****************************************************************************************************************

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:08:
Wetenschapper ruilt supercomputer voor Playstations
Uitgegeven: 19 oktober 2007 16:57
Voor de gamers misschien niet belangrijk maar de PS3 is inderdaad een behoorlijk specialistisch apparaat. De Cell Cores zijn voor pure berekeningen ongelovelijk snel! Daarom ook dat IBM speciale CELL insteek kaarten maakt voor blade servers enzovoort! Okay een gamer zal daar niet veel van opsteken maar het is interrestante technologie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Stranglehold
Assassins Creed
Je kan nog snel die 1e in dat lijstje schrappen, wat een matige game vind ik dat. Heb je de demo al gespeeld?. En Airborne is het ook niet helemaal geworden, je zou het ook bij CoD4 kunnen houden (dat doe ik iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:31:
[...]

Voor de gamers misschien niet belangrijk maar de PS3 is inderdaad een behoorlijk specialistisch apparaat. De Cell Cores zijn voor pure berekeningen ongelovelijk snel! Daarom ook dat IBM speciale CELL insteek kaarten maakt voor blade servers enzovoort! Okay een gamer zal daar niet veel van opsteken maar het is interrestante technologie
Idd, in feite jammer dat er in de PS3 een GPU ( 7800GTX ) zit, die niet of nauwelijks beter is dan de Xenos die in de Xbox zit. Was het maar zo dat je die GPU up kon graden naar een 8800 Ultra of zo, en dan in combinatie met die Cell cores :9 Want die zijn wel 8 keer sneller dan de snelste Quad Core CPU's voor de PC op dit moment.

Maar ja, dan krijg je weer PC upgrade praktijken :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:04:
[...]

Idd, in feite jammer dat er in de PS3 een GPU ( 7800GTX ) zit, die niet of nauwelijks beter is dan de Xenos die in de Xbox zit. Was het maar zo dat je die GPU up kon graden naar een 8800 Ultra of zo, en dan in combinatie met die Cell cores :9 Want die zijn wel 8 keer sneller dan de snelste Quad Core CPU's voor de PC op dit moment.

Maar ja, dan krijg je weer PC upgrade praktijken :+
Niet 100% zeker dat het een 7800 is he? De chip verschilt enorm in grote met een echte 7800.

Verder moet je nog rekening houden met het volgende: Bij consoles heb je low level driver access. Iets dat op de PC allemaal via DirectX en grafische kaart drivers moet doen hoeft niet op consoles. Je hebt veel directere toegang tot de hardware en dus is de hardware ook veel sneller dan op PC.

Dat betekent dan ook dat console GPU's vaak ook heel erg lang dezelfde dingen kunnen draaien als je op PC ziet. Kijk bijv naar Xbox 1 waar de geforce3 HL2 bijna op vol kon draaien terwijl dit op PC nooit mogelijk zou zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:31:
[...]

Ik vraag me hoe het in toekomst zal zijn voor ons.. Want waarom cell processor en geen normale processor.. het is mischien sneller maar EA of andere game ontwikkelaars maken spellen die gelijk is aan xbox 360.. Behalve Sony zelf dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:16:
[...]

Ik vraag me hoe het in toekomst zal zijn voor ons.. Want waarom cell processor en geen normale processor.. het is mischien sneller maar EA of andere game ontwikkelaars maken spellen die gelijk is aan xbox 360.. Behalve Sony zelf dan..
sja eerder luiheid van EA denk ik. Als je ziet wat een slechte ports ze maken echt om te huilen. Maar de PS2 was ook niet makkelijk te programmeren, eenmaal bekend ermee en er zullen ook van de 3th parties een hoop mooie games komen. Uiteraard nog toekomst muziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaa..aangesloten op mn 5.1 setje perfecttttttttt

weet iemand mss wanneer Battlefield: Bad Company uitkomt? ergens volgend jaar toch? Dat spel lijkt me ook zo gruwelijk, die feature dat je alles stuk kan schieten bevalt me wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 20:49
Dit weekend het volgende aangeschaft:. (Ben benieuwd naar het gamen straks :))

Afbeeldingslocatie: http://www.divx-compare.com/images/pdts/xlm/LGLHRH760IA.jpg

LG LH-RH760 IA

[ Voor 5% gewijzigd door technoaddict op 21-10-2007 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
technoaddict schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:42:

[afbeelding]

LG LH-RH760 IA
... en ook benieuwd naar de reactie van je buren ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
EfBe schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:53:
[...]

... en ook benieuwd naar de reactie van je buren ;)
Ja daar zit ik wel mee in de maag, want over maandje krijg ik de sleutel van me appartement. En dat is in een gebouw van 1910 :) Gelukkig is de kapsalon op de begane grond dicht/leeg savonds, maja keb nog paar buren naast en boven me. Zal het apparaat niet volledig kunnen gebruiken natuurlijk, majaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
technoaddict schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:42:

[afbeelding]

LG LH-RH760 IA
dat ziet eruit als een duur geintje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
zerokill schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 21:03:
[...]

dat ziet eruit als een duur geintje :o
iets minder duur dan de PS3 :) ( PS3 voor 600 gekocht (met 2 games en 2 controllers ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Heerlijk he ^^ En mocht het in europa toch later worden dan early 2008 dan kunnen we 'm lekker importeren uit de vs \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
-RazieL- schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:54:
[...]

Je kan nog snel die 1e in dat lijstje schrappen, wat een matige game vind ik dat. Heb je de demo al gespeeld?. En Airborne is het ook niet helemaal geworden, je zou het ook bij CoD4 kunnen houden (dat doe ik iig).
en waarom denk je dat strangelhold een maand is uitgesteld?
omdat de ps3 versie zuigde en de demo geen goed beeld gegeven heeft.
de uiteindelijke versie wordt beter dan de 360 versie! dat beweerd men athans
i hope so

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchzilla op 21-10-2007 23:29 ]

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Verder zie ik dat iemand schrijft over volledige logitech G25 ondersteuning.
Ik hoop dan toch dat dit stuur in het options scherm nog wordt toegevoegd, want hij staat nog niet in het lijstje. Ik speel hem zelf ook met de G25. Speelt goed. In cocpit view, komt de stuuruitslag niet meer overeen. De bestuurder stuurt bij volle stuuruitslag iets van 270 graden, terwijl je het aantal graden stuuruitslag voor de G25 niet kan instellen op de PS3. Dus een complete G25 ondersteuning in het options menu is geen overbodige luxe.
Die iemand zal ik wel zijn.

Doe het volgende: gebruik de external view en kijk achteruit. Draai nu aan je stuurtje. Je ziet dat de coureur bij een bepaalde gradenhoek stopt met draaien. De wielen van je auto draaien echter wel nog door. Het is idd een beetje lame van PD om geen 'handje over' te animeren. Evenals het niet tonen van het schakelen. Maar let op: dit zijn slechts animaties. Je auto reageert dus echt wel op de 900 graden.

En trouwens, als jij zo hevig op Suzuka bent aan het hoepelen met je stuurtje, dan weet ik zeker dat je geen snelle rondetijden bent neer aan het zetten. Veels te veel stuurinput.

Zelfs de R van de Hshifter zet je auto in Rerverse. Dit is een mijlpaal: voor het eerst in de geschiedenis van GT: analoog gasgeven in de achteruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:06

OMD

Qorne schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 16:06:
GT5, het ziet er geweldig uit in 1080p (heb een full hd plasma)
Het lijkt veel beter te racen dan GT4, daar slipte ik altijd en overal :P

Ben erg benieuwd hoe de final er uit komt te zien, dit ziet er iig al erg goed uit.
Wauzers :o

Wat voor een tv heb je? Dingen zijn niet te betalen + moeilijk te krijgen.
Ben er ook voor wezen zoeken maar waren me toch iets te duur in vergelijking met LCD.
Ben wel benieuwd wat voor type je hebt.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

OMD schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 00:05:
[...]

Wauzers :o

Wat voor een tv heb je? Dingen zijn niet te betalen + moeilijk te krijgen.
Ben er ook voor wezen zoeken maar waren me toch iets te duur in vergelijking met LCD.
Ben wel benieuwd wat voor type je hebt.
Ik heb speciaal voor de PS3 de Panasonic TH-PV42PY70F, erg fijn! scherm met Warhawk echt toppie!

Heb je geen last van ghosting op een LCD scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:52:
Ik lees hier en daar dat GT5 niet in 1080p draait, kan iemand dit bevestigen? Ik heb 'm net in 720p gespeeld en het ziet er wat beter uit dan in 1080p, de jaggies vallen nu niet of weinig op...
Volgens de persoon die ook aantoonde dat HALO3 niet in native 720p rendered, gebruikt GT5:P demo een resolutie van 1280x1080p.
GT5 prologue demo is 1280x1080p (yamauchi know than in car game the vertical resolution is the most important for the visibility) but with MSAA 2x now ! it's a very good Compromise
they also very Improved the display of grills and electric wires and aliasing problems (compare electric wires in GT-HD and in this demo, it's big big gap), the texture filtering is very clean and the HDR ligthing is awesome! all this in 60fps with 16 photorealistics cars, it's Impressive!

the show room and the pit/garage is full 1920x1080 no AA

they improved the 720p mode too, it's MSAA 4x now
Dat verklaart dus ook waarom je minder jaggies ziet in 720p mode!
bron: http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=43330&page=24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zerokill schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:56:
[...]

Bedankt man, jammer dat in de handleiding niet staat of het inderdaad mooier is op 720p en in mijn vraag wel. (En ik dacht dat ik het mischien moest instellen in GT, netals in GT4)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het schijnt dat GT TV nu actief is, als je de demo hebt gedownload, kan je het icoontje aanklikken en dan zijn er 3 video`s te bekijken, misschien kan iemand dat even checken. Ik kan nu even niet bij m'n PS3 8)

Official website GT5 Prologue

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:07

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 06:34:
het schijnt dat GT TV nu actief is, als je de demo hebt gedownload, kan je het icoontje aanklikken en dan zijn er 3 video`s te bekijken, misschien kan iemand dat even checken. Ik kan nu even niet bij m'n PS3 8)

Official website GT5 Prologue
Heb er gister eentje gezien, over een of ander gaar japans autoprogramma... niets bijzonders dus, ook allemaal in SD kwalitiet, andere was video over beste drifters, en nog een die ik ff vergeten ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg niemand die het heeft over het spel, The Eye of Judgement! Vind niemand dit spel leuk? Komt 26 oktober uit, gaat niemand hem halen? Of is het spel zo dom dat niemand erover wilt praten? lol.

Ik denk dat het een vette nieuwe manier is op het gebied van gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:30
Qorne schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 00:13:
[...]

Heb je geen last van ghosting op een LCD scherm?
Nope, tenmiste niet op die van mij......

Na een weekendje PES2008 gespeeld te hebben kan ik voorzichtig een eerste conclusie trekken.

Kwa gameplay zit het wel weer goed, maar de game voelt enorm gerushed.
De replays na een goal zijn om te huilen zo slecht. Het hapert aan alle kanten.
Ook tijdens het spelen zelf heb je op sommige momenten slowdown. Hier valt opzich wel door heen
te kijken in het heetst van de strijd maar slordig is het wel.
Al met al is het lang niet van wat ik van een next-gen PES had verwacht.
Maar dit alles neemt niet weg dat ik blij ben met dit zoethoudertje tot de volgende PES.

[ Voor 57% gewijzigd door zwembroek op 22-10-2007 10:45 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:25:
Zeg niemand die het heeft over het spel, The Eye of Judgement! Vind niemand dit spel leuk? Komt 26 oktober uit, gaat niemand hem halen? Of is het spel zo dom dat niemand erover wilt praten? lol.

Nope, ik ben oook ontzettend nieuwsgierig, alhoewel het volgens de reviews die ik lees niet zo leuk is om in je eentje te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:37:
[...]

Mijn ook niet, denk dat dat alleen bij ouderen gebeurd (vaak met slome refreshrate dacht ik).
Tegenwoordig heb je dat niet meer zoveel toch?

Overigens, ik was heel erg benieuwd naar Blacksite voor de PS3 alleen die kreeg in de nieuwe PU echt een laag cijfer (6,4 ofso). Dus die ga ik niet meer halen denk ik.
Valt me ook op trouwens dat in de PU alle multiplatform spellen bovenin de bladzijde allemaal beginnen met JAWEL, xbox360. En altijd alle spellen beter zijn op de 360, volgens PU dan.
En is ie niet beter op de 360 en is er ook een pc versie van dan is ie weer veel beter op de pc en is de ps3 versie minder.
Dit staat ook bij UT3. Schijnt op de ps3 nogal tegen te vallen en op de PC is ie meesterlijk.
Rare is dat enige die dat bericht de PU is en alle andere reviews e.d. die ik heb gelezen hebben t daar helemaal niet over verder. Stoort me ook een beetje dat PU zo pro 360 is en beetje suf doet tegenover de PS3.

Niet echt handig van een gamesblad vind ik. Alles moet gewoon neutraal bekeken worden en niet door fanboy journalisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

In de GT5P-demo rijden de tegenstanders altijd op dezelfde type banden. Probeer maar eens een ander type band te selekteren -> de tijden van de concurrentie blijven ongeveer hetzelfde.

Probeer dan eens de Nissan met S of N banden (en zet traction-control helemaal uit of laag). Hierdoor krijg je veel leukere races die nog niet zo makkelijk gewonnen kunnen worden. Voor je het weet zit je een donut te draaien bij het uitkomen van een haarspeldbocht. :)
Te snel een bocht indraaien is dan ook funest.

[ Voor 4% gewijzigd door Chrasher op 22-10-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:13:
[...]
Mijn ook niet, denk dat dat alleen bij ouderen gebeurd (vaak met slome refreshrate dacht ik).

Overigens, ik was heel erg benieuwd naar Blacksite voor de PS3 alleen die kreeg in de nieuwe PU echt een laag cijfer (6,4 ofso). Dus die ga ik niet meer halen denk ik.
Valt me ook op trouwens dat in de PU alle multiplatform spellen bovenin de bladzijde allemaal beginnen met JAWEL, xbox360. En altijd alle spellen beter zijn op de 360, volgens PU dan.
En is ie niet beter op de 360 en is er ook een pc versie van dan is ie weer veel beter op de pc en is de ps3 versie minder.
Dit staat ook bij UT3. Schijnt op de ps3 nogal tegen te vallen en op de PC is ie meesterlijk.
Rare is dat enige die dat bericht de PU is en alle andere reviews e.d. die ik heb gelezen hebben t daar helemaal niet over verder. Stoort me ook een beetje dat PU zo pro 360 is en beetje suf doet tegenover de PS3.

Niet echt handig van een gamesblad vind ik. Alles moet gewoon neutraal bekeken worden en niet door fanboy journalisten.
Zeg gewoon je abonnement op, een blad met journaille met voorgekleurde brillen verdient geen abonnees. (Sites met dat soort 'vaklieden' overigens ook niet).

Bladen an sig leveren toch al elk jaar in, iedere abonnee is er 1.

Overigens bekruipt me wel vaker het gevoel dat reviewers gewoon geen tijd steken in het echt begrijpen van een game. Soms moet je gewoon alle cutscenes zien ja, en ja, je moet al die tekst lezen ja. Een game is geen 'zo snel mogelijk rushen naar het einde!'-ding, het is entertainment en daar wil je IMHO zo veel mogelijk van genieten. Daarnaast snap ik het geven van cijfers niet. Geef een lijstje met min en plus punten en hoeveel tijd je erin gestoken hebt om het te reviewen. Een cijfer is zo debiel, wat zegt een 8 of een 9 nou? Een cijfer is altijd een ranking t.o.v. iets wat eigenlijk niet gedefinieerd is, tenminste voor game reviews. Een tentamen, met zoveel punten per vraag, dat is wat anders, maar reviews behoren eigenlijk geen cijfers te bevatten.

Oh, en game reviewers die zeiken op alles wat ze niet aanstaat mogen geen games reviewen vind ik. Bij eurogamer zitten er een aantal. Die snappen vrij weinig van wat 'inlevingsvermogen' inhoudt.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:51
zwembroek schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:37:
[...]

Na een weekendje PES2008 gespeeld te hebben kan ik voorzichtig een eerste conclusie trekken.

Kwa gameplay zit het wel weer goed, maar de game voelt enorm gerushed.
De replays na een goal zijn om te huilen zo slecht. Het hapert aan alle kanten.
Ook tijdens het spelen zelf heb je op sommige momenten slowdown. Hier valt opzich wel door heen
te kijken in het heetst van de strijd maar slordig is het wel.
Al met al is het lang niet van wat ik van een next-gen PES had verwacht.
Maar dit alles neemt niet weg dat ik blij ben met dit zoethoudertje tot de volgende PES.
Dei gerushde conclusie trok ook de director van Konami die zei dat PES 2009 pas echt next-gen gaat worden. Ik ga PES 2008 ook halen om mezelf zoet te houden tot de nieuwe (zoals altijd eigenlijk) want FIFA 2007 houdt het niet meer vol, wordt te saai nu. FIFA 2008 viel me tegen door de trage gameplay, dus het wordt PES 2008 en hopelijk wel vanmiddag!!

Verder ga ik volgende maand waarschijnlijk een indecent proposal krijgen van Marantz over een Full HD scherm. Dit is alleen wel een LCD scherm en ik ben nogal gesteld op mijn HD-ready plasmascherm..... twijfel twijfel twijfel, want Full HD is natuurlijk wel aantrekkelijk plus het design van de TV is super. |:( . Ik had niet naar de VAD beurs moeten gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:34:
[...]

Die iemand zal ik wel zijn.

Doe het volgende: gebruik de external view en kijk achteruit. Draai nu aan je stuurtje. Je ziet dat de coureur bij een bepaalde gradenhoek stopt met draaien. De wielen van je auto draaien echter wel nog door. Het is idd een beetje lame van PD om geen 'handje over' te animeren. Evenals het niet tonen van het schakelen. Maar let op: dit zijn slechts animaties. Je auto reageert dus echt wel op de 900 graden.

En trouwens, als jij zo hevig op Suzuka bent aan het hoepelen met je stuurtje, dan weet ik zeker dat je geen snelle rondetijden bent neer aan het zetten. Veels te veel stuurinput.

Zelfs de R van de Hshifter zet je auto in Rerverse. Dit is een mijlpaal: voor het eerst in de geschiedenis van GT: analoog gasgeven in de achteruit :)
die H-shifter doet het wel maar de koppeling werkt (nog) niet, hopelijk verbetere ze dat GT5 , want vindt het wel weer een niet realistisch gevoel geven schakele zonder koppeling verder toppie spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:07

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

[...]

Dit staat ook bij UT3.
Schijnt op de ps3 nogal tegen te vallen en op de PC is ie meesterlijk.

Check dit even. Veel ontwikkelaars hebben problemen met de Unreal 3 engine... Daarnaast zijn veel ontwikkelaars nog niet bekend met proggen voor de PS3. Veel ports van de 360 naar de PS3 zijn daardoor vaak iets slechter dan het origineel op de Xbox. Dit is gewoon een feit, en op meerder sites te lezen. Het is jammer en iets waar ik me, als PS3 bezitter, ook aan stoor. Neemt niet weg dat dit in de toekomst vast en zeker ga verbeteren. Kijk bv naar Dirt, deze loopt weer beter op de PS3, Codemasters geeft ook toe dat hun engine het gewoon beter doet op de PS3.

Daarnaast moet je de PU nooit super serieus nemen, dat straalt er toch vanaf :? . Gewoon een blad om voor de lol te lezen, en echte informatie moet je van het net afhalen.

[ Voor 3% gewijzigd door majoh op 22-10-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024

Stranglehold
Assassins Creed
Da's een net lijstje! Voor mij gelden deze:

Stranglehold (saaaaai, alleen maar beetje dom schieten en springen/duiken)
Pro Evolution Soccer 2008 (ben fifa man)
Assassins Creed (misschien wel tofste uit deze lijst)
Call Of Duty 4: Modern Warfare (lijkt me heeeeeeeeel dik!!!)
Medal of Honor: Airborne (been there done that)
Uncharted: Drake's Fortune (über vet)
Ratchet & Clank Future: Tools Of Destruction (sinds demo aan verkocht! kende die gassies niet eens... kun je nagaan... maar lijkt me wel vet!!!)

Komt wel nog bij:

Kane&Lynch

en natuurlijk

Army of Two

Beiden coöp spellen!!! Leuk met je matties knallen!!!!

[ Voor 22% gewijzigd door Dutch_Baseline op 22-10-2007 11:46 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gisteren ongeveer de hele middag bezig geweest dit topic door te lezen... ;)

Ik wil zelf ook binnenkort een PS3 aanschaffen, maar twijfel of het nu het juiste moment is. De 60 Gb Starterspack spreekt me niet echt aan, de spellen die erbij geleverd worden kunnen me eigenlijk gestolen worden. Wordt de 60Gb alleen nog maar aangeboden in deze uitvoering, of zijn ze ook nog los te verkrijgen? (je ziet eigenlijk overal alleen die Starterpacks)

De 40Gb versie wordt wel los aangeboden en is wel wat ik zoek. Maar ik twijfel wel vanwege de kleinere harde schijf en het aantal usb aansluitingen.

Verder lees ik ook nog de geruchten van de 80Gb uitvoering......

Ik ben dus enorm aan het twijfelen, iemand suggesties? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:58:

60GB kopen en de games voor 20 -25 eurie per stuk verkopen. Heb je voor 50 euro meer 60GB en meerdere USB aansluitingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:08
Als je twijfelt vanwege de kleine harde schijf moet je dat niet doen, je kan deze harde schijf namelijk makkelijk vervangen voor een grotere, in de handleiding van de ps3 staat zelfs hoe je die moet vervangen. Voor het weinige aantal usb aansluitingen hoef je het ook niet te doen, je kan er zo een usb hub bijkopen en dan heb je weer 4 poorten extra.

Vergeet niet dat ze backwards compatibility eruit hebben gesloopt, ps2 spellen erop spelen wordt dus lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:58:
Zo, gisteren ongeveer de hele middag bezig geweest dit topic door te lezen... ;)

Ik wil zelf ook binnenkort een PS3 aanschaffen, maar twijfel of het nu het juiste moment is. De 60 Gb Starterspack spreekt me niet echt aan, de spellen die erbij geleverd worden kunnen me eigenlijk gestolen worden. Wordt de 60Gb alleen nog maar aangeboden in deze uitvoering, of zijn ze ook nog los te verkrijgen? (je ziet eigenlijk overal alleen die Starterpacks)

De 40Gb versie wordt wel los aangeboden en is wel wat ik zoek. Maar ik twijfel wel vanwege de kleinere harde schijf en het aantal usb aansluitingen.

Verder lees ik ook nog de geruchten van de 80Gb uitvoering......

Wat zoek je? Wil je gamen met vrienden dus extra controller is vereist, zoek je BC etc etc. Grootste verschil tussen de twee is toch eigenlijk wel de BC. HDD kun je vervangen en eventueel een externe via USB eraan vast hangen. 2 USB aansluitingen is echt wel genoeg, ext HDD + controller opladen. Als het echt blijkt dat je meer nodig hebt kun je er altijd een usb hub aan hangen.

Ik zou als je geen controller + BC nodig hebt, en de games je niet aanspreken van het starters pakket voor de 40GB versie gaan. Wil je die extra controller & BC dan is 60GB versie de juiste, games kun je wel verkopen voor 20-25 euro per stuk denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
[...]

de pu is van vnumedia. die zijn dikke maatjes met microsoft!!! |:(
vandaar dat gebash richting de ps3.
+ de intelligentie van de redactie is lager dan dat van een walnoot

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de snelle reacties! Ik had het nog niet erbij gezet, maar de BC interesseert me ook niets... ;) Er zijn genoeg leuke games op komst en dan speel ik die PS2 games toch echt niet meer.

Hmmm, ik neig nu dan toch wel naar die 40Gb uitvoering. Geen spellen die ik weer via Marktplaats moet proberen door te verkopen (staat al helemaal vol met Motorstorm en Resistance) en mocht de schijfruimte onvoldoende blijken te zijn dan is het mogelijk een grotere schijf erin te plaatsen.
Dan kan ik in 2008 nog wel een Dualshock 3 controller erbij kopen... ;)

Bedankt alvast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:14:
Bedankt voor de snelle reacties! Ik had het nog niet erbij gezet, maar de BC interesseert me ook niets... ;) Er zijn genoeg leuke games op komst en dan speel ik die PS2 games toch echt niet meer.

Hmmm, ik neig nu dan toch wel naar die 40Gb uitvoering. Geen spellen die ik weer via Marktplaats moet proberen door te verkopen (staat al helemaal vol met Motorstorm en Resistance) en mocht de schijfruimte onvoldoende blijken te zijn dan is het mogelijk een grotere schijf erin te plaatsen.
Dan kan ik in 2008 nog wel een Dualshock 3 controller erbij kopen... ;)

Bedankt alvast!!
daarom! Wat ik wel vergeten was om te zeggen, sommige mensen hebben de drang naar het beste :P (me) dus als je iets wil aanschaffen dan maar meteen de beste daarin ondanks dat de verschillen niet heel groot zijn :D Dan is de keuze snel gemaakt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat herken ik ook wel en koop ook niet snel een 'light' uitvoering. ;) Maar aan de andere kant moet ik ook kijken of ik die extra's wel gebruik. Als ik dan rationeel denk, denk ik dat die 40Gb ook aan mijn wensen voldoet.... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:13:
[...]

die H-shifter doet het wel maar de koppeling werkt (nog) niet, hopelijk verbetere ze dat GT5 , want vindt het wel weer een niet realistisch gevoel geven schakele zonder koppeling verder toppie spel.
Dat klopt, maar voor een demo van een demo vind ik het toch erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Dutchzilla schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:09:
[...]

de pu is van vnumedia. die zijn dikke maatjes met microsoft!!! |:(
vandaar dat gebash richting de ps3.
+ de intelligentie van de redactie is lager dan dat van een walnoot
:') denk je nou echt dat het zo werkt..
De PU is pas sinds kort van VNU. Het zijn een stelletje platte amsterdamse gamers die van fun houden. Dom zijn ze zeker niet, ze hebben gewoon een geweldig gevoel voor humor. Lig elke maand weer dubbel van het lachen. Zó droog af en toe.. geweldig. Omkoopbaar zijn ze echt totaal niet, het zijn gewoon echte gamers en iedereen heeft zo zijn voorkeuren en consoles waar hij een hekel aan heeft. Daar zijn ze dan ook heel eerlijk over.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de GT5 demo en het gasgeven in de bochten? De GT4 HD demo had daar namelijk last van en vond ik erg iritant, GT4 voor de PS2 heeft dit bijv. niet.
Nu hoorde ik al van iemand dat dit ook weer in de GT5 demo het geval is, dit mag ik toch hopen van niet..... :S

Een tijdje terug heb ik ook de G25 aangeschaft. :D
Gebruik ik nu alleen nog voor m'n PC (GTR2) maar op de PS3 lijkt dit me ook erg gaaf. Nu alleen nog een seat..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
[...]

Sorry, maar ik ben het hiermee helemaal niet mee eens. Je moet toch ergens mee beginnen bovenaan de pagina? Logisch dat je dan de 'grootste' console kiest, dat deden ze eerder met de PS2 vast ook.
Dat de PS3 ports (gemiddeld) minder zijn dan de 360 versie is geen mening, maar een feit. En bijna alle sites geven dit verschil aan. Sterker, ik denk dat de PU hier minder aan meedoet dan de meeste andere sites.

Een beetje erg makkelijk om die gasten als fanboy te betichten. Er is maar één gast daar een echte fanboy, en dat is dan nog een nintendo fanboy. Ik durf te wedden dat als je al die gasten vraagt wat de beste console van vorige generatie was, ze allemaal (op één na dus) "met PS2 zullen beantwoorden. Die gasten vinden gewoon (net als ik trouwens) de lineup van de PS3 (tot nu toe) tegen vallen en laten dit weten. Ze zijn ook enorm ontevreden over de Wii trouwens (en terecht want die lineup is nog veel slechter) wat ze ook echt laten weten. Wedden dat een Ratchet en Clank volgende maand "gewoon" 95% krijgt (of op zijn minst een gold award)? Die lui zijn echt minder fanboy dan jij en ik, ze kunnen toch alles wel spelen, dus het maakt ze echt niks uit wie er 'de beste' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:26:
Dat herken ik ook wel en koop ook niet snel een 'light' uitvoering. ;) Maar aan de andere kant moet ik ook kijken of ik die extra's wel gebruik. Als ik dan rationeel denk, denk ik dat die 40Gb ook aan mijn wensen voldoet.... :Y
De cardreader ontbreekt ook bij de 40Gb, maar dit is op te lossen met een externe reader denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:45:
[...]

De cardreader ontbreekt ook bij de 40Gb, maar dit is op te lossen met een externe reader denk ik...
Ja bedankt, dat weet ik inderdaad. Ik heb een cardreader op m'n tv en die gebruik ik ook eigenlijk nooit.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:25:

Ik vind het een gaaf concept en ik zou 't best graag willen spelen. Maar zit even wat krapjes in de finacien en ik heb ook niet echt plek voor die mat. En ik zou ook niet weten met wie ik die game moet spelen :P

Het is wel een mooie 1e game voor de eye, het belooft wat voor de toekomst van de eye :)
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:13:Overigens, ik was heel erg benieuwd naar Blacksite voor de PS3 alleen die kreeg in de nieuwe PU echt een laag cijfer (6,4 ofso). Dus die ga ik niet meer halen denk ik.

PU is best slecht bezig ja. Van blacksite ben ik het cijfer toevallig wel eens, zeker nu er zoveel veel betere shooters aankomen. Maar dan zie ik die belachelijk lage ratings van sony games (HS en Folklore) en daarna zie ik een 8.6 voor Stranglehold 8)7 Lair wordt door hun ook nog de grond ingeboord, maar dat is ook gewoon om met de hype mee te gaan. Tuurlijk is het geen topper, maar een 4 is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:43
Collaborator schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:37:
[...]

De PU is pas sinds kort van VNU.
Offtopic: de PU is al sinds jaar en dag onderdeel van VNU...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Collaborator schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:37:
[...]

Omkoopbaar zijn ze echt totaal niet.....
Tuurlijk zijn ze niet omkoopbaar! Niemand laat zich tegenwoordig nog omkopen. |:(
Lekker naief ben jij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

-RazieL- schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:03:
[...]

Tuurlijk is het geen topper, maar een 4 is onzin.
Edge gaf een 3 zelfs. Als je de review leest, dan lijkt het toch wel alsof ze een goed punt hebben. Controls die niet goed werken, auto-flight stukken, mission objectives die niet duidelijk zijn. Ik vraag me af of het dan echt hype is.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:40:
Hoe zit het met de GT5 demo en het gasgeven in de bochten? De GT4 HD demo had daar namelijk last van en vond ik erg iritant, GT4 voor de PS2 heeft dit bijv. niet.
Nu hoorde ik al van iemand dat dit ook weer in de GT5 demo het geval is, dit mag ik toch hopen van niet..... :S
Ik heb niet ervaren dat hij zelf gas gaat geven in de bochten, zoals in GT4 (ps2 versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Sluuz schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:04:
[...]

Offtopic: de PU is al sinds jaar en dag onderdeel van VNU...
Ik heb het blad nog liggen waar ze het over de overname hebben, zo heel erg lang is dat niet hoor.
zwembroek schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:09:
[...]

Tuurlijk zijn ze niet omkoopbaar! Niemand laat zich tegenwoordig nog omkopen. |:(
Lekker naief ben jij.....
Ik ben niet naief. Maar zo zijn deze gasten gewoon niet. klaar. Je mij of wie dan ook naief noemen. Maar het is gewoon niet zo :) Als je het blad een hele tijd leest en sommige van de gasten een aantal keer gesproken hebt weet je gewoon dat wat je zegt echt de grootste onzin ooit is.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Collaborator schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:28:
[...]

Ik ben niet naief. Als je het blad een hele tijd leest en sommige van de gasten een aantal keer gesproken hebt weet je gewoon dat wat je zegt echt de grootste onzin ooit is.
:O

[ Voor 15% gewijzigd door zwembroek op 22-10-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Gebruik ik nu alleen nog voor m'n PC (GTR2) maar op de PS3 lijkt dit me ook erg gaaf. Nu alleen nog een seat..... ;)
je moet ASM dan uitzetten. Ik had daar ook last van bij GT:HD maar na het uitzetten van ASM heb je dat niet meer. Ook heb ik zelf nog TS terug gezet van 10 naar 3.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:26:
Bij de Gameshop in Den Haag kan je kiezen uit een aantal mogelijkheden:
Playstation 3, 40 GB + 1 controller 399.00
Playstation 3, 60 GB + 1 controller 449.00
Playstation 3, 60 GB + 1 controller + spel naar keuze 489.00
Playstation 3, 60 GB + 2 controllers 479.00
Playstation 3, 60 GB + 2 controllers + 2 spellen 499.00
Playstation 3, 60 GB + spel 469.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

??? Wat bedoel je precies? :?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Was net bij de MusicStore om Clive Barker's Jericho te bestellen.
Maar nu zijn er twee versies: Eentje van €39,99 en eentje van €64,99.

Het enige verschil wat bekend was bij de verkoper was dat de versie van €64,99 in een steelcase zat a la Halo 3. En verdere eventuele verschillen waren er niet.

Nu heb ik de steelcase editie van Halo 3 genomen omdat ik die extra's wel €5,- waard vond. Mede omdat ik dan niet hoef te betalen voor de thema's en gamerpictures op de Marketplace. Dus daar waren het twee vliegen in één klap: mooier doosje en veel extra's.

Maar weet iemand hier of er verdere verschillen zijn tussen de €39,99 en de €64,99 versie van Jericho op de Playstation 3? Want €25 voor alleen een steelcase vind ik een beetje te veel. Dan koop ik liever de €39,99 versie en dan nog een Blu-Ray dvd erbij :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies en/of ervaringen over specifieke games horen thuis in hun eigen topic(reeks).