prijs klopt niet 100 euro ongveer overal. spel 65 camera+de rest 35 euro totaalAnoniem: 14712 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:53:
Eye of Judgement pakket (camera/mat/card game) 26-okt-07 € 113,99
Waarom is dit zo enorm duur? Helemaal als je de amerikaanse prijzen erbij pakt 69.99 dollar?
Iemand een goede import link ;-)
Anoniem: 14712
http://www.amazon.com/Eye-Judgment-PlayStation-Camera/dp/B000R3BLAI/ref=pd_bbs_sr_1/105-6986251-1290823?ie=UTF8&s=videogames&qid=1193256002&sr=8-1#Frank J. schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:59:
[...]
prijs klopt niet 100 euro ongveer overal. spel 65 camera+de rest 35 euro totaal100
Vind ik met de huidige dollar koers nog een behoorlijk verschil..........
Had net ff GT wat langer in het openingsscherm aan laten staan. Krijg nu replays en beelden van bijv. Fuji Raceway, Daytona en van een fotomode in een Duits stadje. Wel mooi, maar waarom kan ik daar niet rijden dan?
PSN: Shiver23
Sja Europa heAnoniem: 14712 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:01:
[...]
Vind ik met de huidige dollar koers nog een behoorlijk verschil..........
Anoniem: 14712
Prijs is inclusief camera en game......
70 * 0.72 = 50 Euro voor camera EN spel......
70 * 0.72 = 50 Euro voor camera EN spel......
Heb trouwens in een blaadje van Bart Smit of Intertoys R&C voor 69,99 zien staan.....toch weer 10 euro goedkoper. Bij de MM zal deze nog wel wat goedkoper worden, hoop ik
Is dat niet na het het aanbetalen van €10,00 zodat je zeker bent van een versie van R&C.Crawl NL schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:24:
Heb trouwens in een blaadje van Bart Smit of Intertoys R&C voor 69,99 zien staan.....toch weer 10 euro goedkoper. Bij de MM zal deze nog wel wat goedkoper worden, hoop ik
Zo werkt het hier bij de Intertoys in ieder geval wel. Nu €10 betalen zodat je zeker bent van die editie met memory stick en dan bij release nog eens €69,99 afrekenen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Heb even gekeken en het is in een nieuwe folder van Intertoys en de prijs is 69,99 en er wordt niet gesproken over aanbetaling oid.FeaR1986 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:28:
[...]
Is dat niet na het het aanbetalen van €10,00 zodat je zeker bent van een versie van R&C.
Zo werkt het hier bij de Intertoys in ieder geval wel. Nu €10 betalen zodat je zeker bent van die editie met memory stick en dan bij release nog eens €69,99 afrekenen.
Misschien dat dat de non-memory stick edition is?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ja precies, dat bedoelde ik ook... meestal betaal je je wel scheel voor zulk soort nep goodies.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Hier betaal je bij de Intertoys €74,99 voor de versie met stick (na €10 aanbetalen dus nog €64,99).scorpie schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:59:
Ja precies, dat bedoelde ik ook... meestal betaal je je wel scheel voor zulk soort nep goodies.
De versie zonder stick is gewoon €64,99...
Dat is dus bij de Intertoys hier, weet niet wat andere Intertoys-en/'s doen.
Heeft die memory stick nog een functie in dat spel, of is het een willekeurig artikel waar ze van af willen ofzo?FeaR1986 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:04:
[...]
Hier betaal je bij de Intertoys €74,99 voor de versie met stick (na €10 aanbetalen dus nog €64,99).
Gewoon een leuke (naar mijn inziens lelijke en te grote gadget) die verder nergens voor dient.DCFreak schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:09:
[...]
Heeft die memory stick nog een functie in dat spel, of is het een willekeurig artikel waar ze van af willen ofzo?
En bij die limited edition zit ook nog iets van een wallpaper btw.
Ik vond GT5 erg tegenvallen... Het was alsof ik gewoon GT3 aan het rijden was... niet echt boeiend. Ik speel dan ook wel op een conventionele televisie maar dan nog. Nee, viel mij vies tegen.
en van dat R&C memory gebeuren, bedoelen jullie nou een USB stick of een memory stick ???
en van dat R&C memory gebeuren, bedoelen jullie nou een USB stick of een memory stick ???
[ Voor 19% gewijzigd door OMD op 24-10-2007 23:36 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Heb je GT5 Prologue Demo wel op "professional" gezet dan, of staat hij nog steeds op "simulation", en wat betreft die R&C, dat is een normale USB Stick. (Zie paar pagina's terug voor plaatjes)
heb trouwens nog een opmerking
is niet echt ps3 gerelateerd maar ik vind het echt enorm fucking jammer dat als je nu blu--ray hebt een leuke surround set + een leuke lcd of plasma tv (hd ready of full hd) en dan ga je een film afspelen en ipv vroeger de zwarte balken links en rechts op je breedbeeld tv heb je nou zwarte balken boven en onder.
OF maak die tv's in het meestegbruikte filmformaat of pas de films aan 16:9 maar dit is in mijn ogen gewoon KUT
En anders ik ga ook een of ander philips gebouw gijzelen ofzo want ik vind het gewoon zonde dat er 1/3e van je tv niet gebruikt wordt bij High Definition film kijken.
is niet echt ps3 gerelateerd maar ik vind het echt enorm fucking jammer dat als je nu blu--ray hebt een leuke surround set + een leuke lcd of plasma tv (hd ready of full hd) en dan ga je een film afspelen en ipv vroeger de zwarte balken links en rechts op je breedbeeld tv heb je nou zwarte balken boven en onder.

OF maak die tv's in het meestegbruikte filmformaat of pas de films aan 16:9 maar dit is in mijn ogen gewoon KUT
En anders ik ga ook een of ander philips gebouw gijzelen ofzo want ik vind het gewoon zonde dat er 1/3e van je tv niet gebruikt wordt bij High Definition film kijken.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Komt omdat meeste Blu-Ray films zijn opgenomen in het formaat "breedbeeld" (zo wordt het meestal in tv-menu's genoemd) en niet in 16:9. Want de laatste word wel geresized zodat je geen balken hebt, of de ondertitels moeten precies in de onderste balk staan.harley schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:43:
heb trouwens nog een opmerking
is niet echt ps3 gerelateerd maar ik vind het echt enorm fucking jammer dat als je nu blu--ray hebt een leuke surround set + een leuke lcd of plasma tv (hd ready of full hd) en dan ga je een film afspelen en ipv vroeger de zwarte balken links en rechts op je breedbeeld tv heb je nou zwarte balken boven en onder.![]()
OF maak die tv's in het meestegbruikte filmformaat of pas de films aan 16:9 maar dit is in mijn ogen gewoon KUT![]()
Maar ik heb Spiderman 3 op Blu-Ray en die is gewoon volledig beeld. Behalve zodra er gepraat wordt, want dan springt het beeld naar ondertitel zoom.
FeaR1986 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:48:
[...]
Komt omdat meeste Blu-Ray films zijn opgenomen in het formaat "breedbeeld" (zo wordt het meestal in tv-menu's genoemd) en niet in 16:9. Want de laatste word wel geresized zodat je geen balken hebt, of de ondertitels moeten precies in de onderste balk staan.
Maar ik heb Spiderman 3 op Blu-Ray en die is gewoon volledig beeld. Behalve zodra er gepraat wordt, want dan springt het beeld naar ondertitel zoom.
Groetjes, FaceDown.
Het is vanwege de bioscopen. De film wordt opgenomen in een inderdaad nog breder breedbeeld verhouding als 16:9 omdat bioscoop schermen zo zijn. En dat komt gewoon zo op de DVD. Want ze kunnen het lastig in verschillende verhoudingen filmen zonder bv beeld aan weerzijden te verliezen tenzij ze er constant rekening mee houden. Animatie films doen dit wel om dat alle _textures_ daar gewoon gegenereerd worden. Die zijn altijd wel in 16:9 en zijn leuke demos als je Blu-Ray wil testen
Anoniem: 237237
Maar blijft inderdaad klote. Ik heb ook een behoorlijk dure tv en dankzij de ondertitels heb je dan echt niet altijd een volledige opvulling van het beeldscherm...
Dus je geniet wel elke avond van de 360? Doet me deugd...swopdark schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:29:
[...]
Toen mijn buren laatst over de vloer kwamen vonden ze het gek dat het zo'n gore zooi was, ze hadden het idee dat ik iedere avond aan het stofzuigen was. Bleek dus men 360 te zijn.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg schrik van de prijs van Ratchet & Clank van 75EUR. Is dat een limited edition oid? Dat was nu juist een spel wat bij mij de reeks van goede spellen bij de PS3 begint. Maar als dit de trend wordt... dat ga ik dus echt niet betalen.Arm1n schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:21:
[...]
En waarom is uncharted opeens 80 euro?
Ik hoop echt dat dit maar speculaties en geruchten zijn, want ik wordt er niet blijer op..
Okee, gelukkig...FeaR1986 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:04:
[...]
Hier betaal je bij de Intertoys €74,99 voor de versie met stick (na €10 aanbetalen dus nog €64,99).
[ Voor 26% gewijzigd door Armada op 25-10-2007 00:18 ]
De marketing was $10 miljoenswampy schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:51:
[...]
Misschien iets te maken met de 13 miljard dollar advertenties, de overhitte reviewers en het Legion van Fanboys ..als je maar een groot genoeg gevoel van "euforie" creert dan maakt het niet uit of je troep in een gouden doos verkoopt of een topgame.
En ja zelfs reviewers van officiele sits hebben de gouden bril opgezet bij het reviewen. Vraag me af of Halo 3 wel zo ontvangen zou zijn zonder de 13Miljard aan marketing!
[Ik bedoel maar de game was nog niet uit en het had al 10en te pakken!]
Er zijn miljoenen gamers die elke dag plezier hebben van Halo. Online, Offline, Coop, maakt niet uit, het spel wordt door verschrikkelijk veel mensen gespeeld, met heel veel plezier.
Dat jij het geen leuk/mooi/gaaf spel vind, is prima. Niemand moet een spel leuk vinden. Het gezeik altijd over Halo is echter echt onzin. Als een game miljoenen mensen, elke dag weer, aan de buis gekluisterd houdt, doet die game echt iets heel erg goed. Halo 2 werd tot het moment dat Gears of War werd gereleased nog het meest gespeeld op Xbox Live, ook op de Xbox 360. Nadat Gears een tijdje bovenaan had gestaan, 3 maal raden welk spel iedereen weer oppakte, juist.
Voor de liefhebber is Halo gewoon fantastisch, ook dit deel, de verkopen laten dit zien, de enthousiaste reacties laten dit zijn, mijn Friendslist laat dit zien.
Als jij het niet leuk vind, hoef je het niet te vaak te laten merken. In elk Halo bericht, hier, op de FP of op een willekeurige site, komen er altijd wel een paar mensen vertellen hoe slecht/matig/overrated Halo wel niet is. Laat het lekker.
Ik vind persoonlijk niks aan RPG games, maar ik ga toch ook niet in elk Zelda topic vertellen hoe fuck Zelda is?
Waarom zou ik dat uitzetten?FaceDown schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:52:
[...]
tijdens de film verspringt je beeld? Tijd om de automatische beeldaanpassing uit te zetten denk ik dan
In de film 300 (die er trouwens echt heel erg goed uit ziet op Blu-Ray) zit zo weinig tekst/conversaties dat ik bijna 80% van de film volledig beeld heb. Die overige 20% mag het beeld dan wel even verspringen voor een korte conversatie. Ik heb er zelf niet zo'n problemen mee als het beeld ingame of in een film verspringt.
Ingame is het soms wel irritant, zo spring mijn tv naar 16:9 als ik in GTA SA de map bekijk. Waardoor de legenda dan net weg valt...
Ja maar verschil is in dit geval dat Zelda (behalve TPPWM schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:16:
[...]
Ik vind persoonlijk niks aan RPG games, maar ik ga toch ook niet in elk Zelda topic vertellen hoe fuck Zelda is?
Dat is waar ik van moet kotsen. Een game die nauwelijks iets nieuws doet, een slecht verhaal heeft maar wel leuke gameplay wordt opgetild naar beste game ooit. Nee dat is het gewoon niet. Not even close.
Even voor de duidelijkheid: Ik wil niet zeggen dat jij roept dat Halo3 beste game ooit is maar er zijn genoeg die dit wel roepen en dat is waar ik persoonlijk beetje van moet kotsen. Ik wil ook niet verkondigen dat ps3 een halo beater heeft want die is er op dit moment gewoon niet. Zal voorlopig wss ook niet komen als ik naar release lijst kijkt.
Ik heb net even heel hard gelachen. Wil je ook lachen? Bekijk dan dit onderstaande lijstje EDGE. Ps: Het is een langere lijst, maar ik wilde het even over deze games hebben
Ratchet & Clank: Tools of Destruction (PS3, Sony): 8 (Platform-haters?)
Folklore (PS3, Sony): 5 (Of gewoon sony-haters?)
Eye Of Judgement (PS3, Sony): 4 (Sony heeft geweigerd om jullie om te kopen?)
Conan (PS3/Xbox 360, THQ): 7 (Maar jullie vallen dus wel op halfnaakte mannen die in matige games optreden)
En ze kunnen wel hoge cijfers geven:
Orange Box (Xbox 360/PS3, EA): 10
Komt het omdat ik tegenwoordig zoveel reviews zie of klopt het dat er regelmatig reviews zijn die nergens opslaan? Zo zag ik een review van 1UP over Jericho, die kreeg een 3. En waarom? Ze vonden de voice-acting maar niks en de rest van de game vonden ze niet zo geweldig. Dus dan is het logisch dat je de game een 3 geeft...
Ik weet niet of ik nou moet huilen van deze journalistische dieptepunten (
) of moet lachen hoe ze zichzelf belachelijk maken (
)
Conan (PS3/Xbox 360, THQ): 7 (Maar jullie vallen dus wel op halfnaakte mannen die in matige games optreden)
Komt het omdat ik tegenwoordig zoveel reviews zie of klopt het dat er regelmatig reviews zijn die nergens opslaan? Zo zag ik een review van 1UP over Jericho, die kreeg een 3. En waarom? Ze vonden de voice-acting maar niks en de rest van de game vonden ze niet zo geweldig. Dus dan is het logisch dat je de game een 3 geeft...
Ik weet niet of ik nou moet huilen van deze journalistische dieptepunten (

Anoniem: 169123
paar andere voorbeelden..-RazieL- schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 01:49:
Ik heb net even heel hard gelachen. Wil je ook lachen? Bekijk dan dit onderstaande lijstje EDGE. Ps: Het is een langere lijst, maar ik wilde het even over deze games hebben
Ik weet niet of ik nou moet huilen van deze journalistische dieptepunten () of moet lachen hoe ze zichzelf belachelijk maken (
)
Warhawk super mooie spel alles perfect behalve je kan geen gebouwen knallen dus we geven 8.5
heavenly sword alles perfect MUST have als je ps3 hebt.. te korte verhaal 8.5
R&C alles ziet er mooi en perfect uit alleen omdat de spel beetje kinderachtig is 8.5..
en als ze bij halo 3 komen geven ze 10 ook al heeft ie min punten..
---------------------
Ontwikkelaar Gran Turismo 5 sluit deal met Top Gear
Door Tom Rosens, woensdag 24 oktober 2007 16:18, views: 14.904
Ontwikkelaar Polyphony Digital gaat het testcircuit van het bekende autoprogramma Top Gear toevoegen aan Gran Turismo 5, zodat gamers in het racespel in de voetsporen van The Stig kunnen treden.
Ook start de ontwikkelaar in samenwerking met BBC Worldwide een speciaal tv-kanaal waarop afleveringen van Top Gear zullen worden getoond. Het kanaal zal onderdeel uitmaken van het PlayStation Network, meldt Eurogamer. Op het Top Gear-testcircuit kunnen gamers tijdens het racen naar muziek luisteren. Ook kunnen de dure bolides kapot gereden worden, zoals ook in de serie soms gebeurt.
Gran Turismo 5 wordt in juli volgend jaar in Japan geïntroduceerd. Een releasedatum voor Europa is nog niet bekend. Europeanen zullen het aanvankelijk moeten doen met Gran Turismo 5 Prologue, dat op 7 maart 2008 verschijnt. Prologue is een betaalde uitgebreide demo van het racespel. De uitgever komt daarnaast nog met een gratis demo van Prologue op de proppen. De demo van de demo is voorlopig alleen beschikbaar voor Japanse PlayStation Network-accounts - deze zijn overigens ook aan te maken door mensen buiten Japan.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 169123 op 25-10-2007 03:26 ]
Nogmaals, dat heeft niks met de ondertitels te maken maar met de beeldverhouding waarin de bioscoopfilm dan is opgenomen. Die is in dat geval gewoon breder dan 16:9 en de enige manier om dan alles in beeld te krijgen is door zwarte balken boven en onder te plaatsen. Die zijn wel een heel stuk kleiner dan op een standaard 4:3 TV. Als je de zwarte balken weghaalt, zijn er twee mogelijkheden: de eerste is dat je delen van de film aan weerskanten eraf knipt, of je rekt het beeld op waardoor alles vervormd wordt. In beide gevallen levert het een verminking van het beeld op dat de regisseur voor ogen had en dat bioscoopgangers zagen. Dat wil je al helemaal niet en daarom moet je gewoon die balken accepteren.Anoniem: 237237 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:01:
Maar blijft inderdaad klote. Ik heb ook een behoorlijk dure tv en dankzij de ondertitels heb je dan echt niet altijd een volledige opvulling van het beeldscherm...
BTW Als je over zwarte balken loopt te klagen, kom je eerlijk gezegd als een newbie over. Je kunt hierover op film- en huisbioscoop-fora beter je mond houden, anders wordt je respectievelijk afgebrand of uitgelachen.
Anoniem: 130184
Dat is jouw mening. Een paar miljoen mensen denken daar blijkbaar anders over he? Dus overrated? Voor jou persoonlijk wellicht wel, voor heel veel andere mensen niet.zerokill schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:51:
[...]
Ja maar verschil is in dit geval dat Zelda (behalve TP) niet overrated is en Halo wel.
Wat een prijzen zeg voor die games. Over 3 weken krijg ik de sleutel van me appartement. Kan gewoon zeggen dat ik gespaard heb voor inboedel en voor PS3 games.
De 1e game die ik ga kopen is Jericho. 2e op me lijssie is COD4 en een race spel zou ik er ook nog wel bij willen hebben. 3 games a 60 eurie voor dit jaar nog zou genoeg ( speelplezier ) moeten zijn.
De 1e game die ik ga kopen is Jericho. 2e op me lijssie is COD4 en een race spel zou ik er ook nog wel bij willen hebben. 3 games a 60 eurie voor dit jaar nog zou genoeg ( speelplezier ) moeten zijn.
Ik heb dus gisterenavond ook spiderman3 bekeken maar heb wel gewoon de balken. en als jouw tv telkens verspring lijkt het me dat jouw tv het op een of andere manier oprekt. Het lijkt mij trouwens vrij irritant om telkens het beeld te zien verspringen.FeaR1986 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:48:
[...]
Komt omdat meeste Blu-Ray films zijn opgenomen in het formaat "breedbeeld" (zo wordt het meestal in tv-menu's genoemd) en niet in 16:9. Want de laatste word wel geresized zodat je geen balken hebt, of de ondertitels moeten precies in de onderste balk staan.
Ik snap dat ze het complete bioscoopbeeld willen laten zien. Maar als er dan toch de HD tv standaard is ontwikkeld voor filmfanaten waarom niet ook maar meteen van het 16:9 formaat afstappen ?ymmv schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 05:34:
[...]
Nogmaals, dat heeft niks met de ondertitels te maken maar met de beeldverhouding waarin de bioscoopfilm dan is opgenomen. Die is in dat geval gewoon breder dan 16:9 en de enige manier om dan alles in beeld te krijgen is door zwarte balken boven en onder te plaatsen. Die zijn wel een heel stuk kleiner dan op een standaard 4:3 TV. Als je de zwarte balken weghaalt, zijn er twee mogelijkheden: de eerste is dat je delen van de film aan weerskanten eraf knipt, of je rekt het beeld op waardoor alles vervormd wordt. In beide gevallen levert het een verminking van het beeld op dat de regisseur voor ogen had en dat bioscoopgangers zagen. Dat wil je al helemaal niet en daarom moet je gewoon die balken accepteren.
BTW Als je over zwarte balken loopt te klagen, kom je eerlijk gezegd als een newbie over. Je kunt hierover op film- en huisbioscoop-fora beter je mond houden, anders wordt je respectievelijk afgebrand of uitgelachen.
En als ik als newbie gezien wordt dan so be it. Ik zit hier langer op GOT als de meeste (check me usernummer maar)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Heb eigenlijk nooit een normale hd film gezien (behalve niet-representatieve demo filmpjes), maar dat is inderdaad wel k*t dan. Maak dan een 2.33:1 formaat tv, of wat is de bioscoop standaard ook alweer...harley schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 07:49:
[...]
Ik snap dat ze het complete bioscoopbeeld willen laten zien. Maar als er dan toch de HD tv standaard is ontwikkeld voor filmfanaten waarom niet ook maar meteen van het 16:9 formaat afstappen ?
Overigens heb ik zelf ook nooit toegevoegde waarde in 16:9 tov 4:3 gezien, maar dat is weer een discussie appart
Dus als je het belachelijk vind dat je tv hebt gekocht van duizenden euro's en nog zwarte balken hebt, dan ben je een newbie? 
Ik ben geen expert op dat gebied, maar als ik een dvd bekijk zonder NL subs dan heb ik een mooi vol beeld. Schakel ik de ondertiteling in dan krijg je zwarte balken. Dit verschilt ook per dvd aangezien niet elke dvd dezelfde beeldverhoudingen heeft.
Ik ben geen expert op dat gebied, maar als ik een dvd bekijk zonder NL subs dan heb ik een mooi vol beeld. Schakel ik de ondertiteling in dan krijg je zwarte balken. Dit verschilt ook per dvd aangezien niet elke dvd dezelfde beeldverhoudingen heeft.
Dit ligt aan jouw instellingen, jouw tv schakeld tussentijds een nieuwe dure tv heeft hier niks mee te maken. Dus je bekijkt de film niet zoals deze orgineel bedoelt is check HIER en HIER voor meer info over de beeld formaten.Anoniem: 237237 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:20:
Dus als je het belachelijk vind dat je tv hebt gekocht van duizenden euro's en nog zwarte balken hebt, dan ben je een newbie?
succes
Voor mensen die trouwens Blu_Ray willen kijken: op sendit.com zijn 38 oudere titles voor 16 Euro per stuk te bestellen. De winkel zit in de UK dus er zit in ieder geval geen extra import heffing op.
http://www.sendit.com/dvd/list/0710_sonybluray
http://www.sendit.com/dvd/list/0710_sonybluray
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Anoniem: 216382
Journalistische dieptepunten? Edge is al jaren kritisch en geeft bijna nooit een 10. Een 8 en een 7 is in de optiek van Edge gewoon een goede game en een voldoende game. 5 is middelmatig.-RazieL- schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 01:49:
Ik weet niet of ik nou moet huilen van deze journalistische dieptepunten () of moet lachen hoe ze zichzelf belachelijk maken (
)
Ze zijn absoluut geen Sony haters, en als je ook maar enigzins verstand had van gaming journalistiek en de geschiedenis van Edge zou je niet zo dom uit je nek lullen
EDGE heeft altijd goede kritiek, en je hebt de reviews niet eens gelezen maar kijkt alleen naar de cijfers, zonder dat je weet hoe EDGE games beoordeelt.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 216382 op 25-10-2007 09:47 ]
Wat is er mis met balken in je beeld?
Je kunt moeilijk een transformer TV bouwen waarvan de pixels zich anders groeperen als er een ander formaat gevoerd wordt. (Zou wel een uitkomst zijn).
Films zijn er in 1.85:1 en 2.35:1 formaat. Dat is nog platter dan 16:9 breedbeeld. Dan heb je nog 14:9 16:9 en 4:3 voor tv uitzendingen. Hier één formaat tv die alles laat zien zonder balken of vervormen voor uitvinden werkt niet. Misschien een soort harmonicamodel zoals ze in de bios het scherm uitrekken. Ik ben even een patent aanvragen
Je kunt moeilijk een transformer TV bouwen waarvan de pixels zich anders groeperen als er een ander formaat gevoerd wordt. (Zou wel een uitkomst zijn).
Films zijn er in 1.85:1 en 2.35:1 formaat. Dat is nog platter dan 16:9 breedbeeld. Dan heb je nog 14:9 16:9 en 4:3 voor tv uitzendingen. Hier één formaat tv die alles laat zien zonder balken of vervormen voor uitvinden werkt niet. Misschien een soort harmonicamodel zoals ze in de bios het scherm uitrekken. Ik ben even een patent aanvragen
gisteren mijn blueray box set ban planet earth en march of the penguins langs de deur zien komen. helaas moest mijn vriendin 18 euro betalen dus de douane heeft ze er uit gepikt ( was ook wel te verwachten met een boxset). Vandaag komen ze weer langs. Kon niet pinnen of chippen bij TNT dus hopelijk vanavond de blueray kwaliteiten van de ps3 testen!
[ Voor 10% gewijzigd door amsterdammertje op 25-10-2007 10:08 ]
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Planet Earth is echt geweldig kan ik je alvast zeggenamsterdammertje schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:07:
gisteren mijn blueray box set ban planet earth en march of the penguins langs de deur zien komen. helaas moest mijn vriendin 18 euro betalen dus de douane heeft ze er uit gepikt ( was ook wel te verwachten met een boxset). Vandaag komen ze weer langs. Kon niet pinnen of chippen bij TNT dus hopelijk vanavond de blueray kwaliteiten van de ps3 testen!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
hmm..nou is mijn vriendin niet thuis als tnt weer komt bezorgen vanmiddag. dat wordt dus morgen naar het postkantoorPhusebox schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:29:
[...]
Planet Earth is echt geweldig kan ik je alvast zeggen
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Jep heb 'm hier ook! Broertje meegenomen uit de VS, niets hoeven bijbetalen overigensPhusebox schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:29:
[...]
Groetjes, FaceDown.
ik voel een deel 12 aankomen...
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
toch in 1,5 week een topic vol geluld.Dutch_Baseline schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:39:
ik voel een deel 12 aankomen...
--offtopic-- al helpt mijn bovenstaande bericht daar ook weer aan.
Ja, ik moet hier ook even mijn 2 cts bijdragen voor wat betreft de journalistieke integriteit van Edge. Het is al sinds jaar en dag bekend dat Edge het lievelingetje is van Future Publishing en dat deze uitgever hier verlies op draait. Edge heeft wel een sterke voorkeur voor Japanse games, ik ben het ook lang niet altijd met ze eens (10 voor Halo vind ik ook wel erg overdreven), maar dat ze gekocht zijn, lijkt me niet het geval (alhoewel ik me wel een bijlage kon herinneren die de PS3 als fantastisch bestempelde en de 360 de grond in boorde als laatste van de vorige generatie, die er als echt speelgoed uitzag).... Anyhoe, ik denk inderdaad niet dat het zo simpel is als kijk naar de cijfers (Gears kreeg overigens een 8 en Bioshock ook, maar die cijfers betekenen ook echt wat bij Edge, dan zijn het gewoon de negens van andere tijdschriften/websites).Anoniem: 216382 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:41:
[...]
Journalistische dieptepunten? Edge is al jaren kritisch en geeft bijna nooit een 10. Een 8 en een 7 is in de optiek van Edge gewoon een goede game en een voldoende game. 5 is middelmatig.
Ze zijn absoluut geen Sony haters, en als je ook maar enigzins verstand had van gaming journalistiek en de geschiedenis van Edge zou je niet zo dom uit je nek lullen
EDGE heeft altijd goede kritiek, en je hebt de reviews niet eens gelezen maar kijkt alleen naar de cijfers, zonder dat je weet hoe EDGE games beoordeelt.Blijkbaar is een nummer voor jou belangrijker dan de beargumentering
heb je me post wel gelezen? Als je me post had gelezen had ik ook uitgelegd waarom Halo overrated is en waarom er mensen zijn zoals ik die moeten kotsen iedere keer dat "het beste spel ooit" aangehaald wordt. Lees me post nog een keer.Anoniem: 130184 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 06:55:
[...]
Dat is jouw mening. Een paar miljoen mensen denken daar blijkbaar anders over he? Dus overrated? Voor jou persoonlijk wellicht wel, voor heel veel andere mensen niet.
samenvattend: Slecht verhaal, slechte graphics en goede gameplay. Klinkt niet als beste spel in mijn oren? And again: als je het zo geweldig vind, blijf het lekker spelen maar houdt aub op met het verafgoden van een spel dat niet tot nauwelijks nieuwe dingen doet.
[ Voor 41% gewijzigd door zerokill op 25-10-2007 10:54 ]
Heb hem via amazon.com besteld en geen import tax, weird dat het soms wel moet en soms niet. Prijs was boven de 45euro dus ik had moeten dokken eigenlijk, randomizer?Phusebox schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:29:
[...]
Beste is denk ik 1 film per vezending doen.
[ Voor 6% gewijzigd door tex5 op 25-10-2007 10:54 ]
Ik heb altijd heel sterk het idee dat Edge meer kijkt naar productie kwaliteit en iets minder naar gameplay, en graphics etc. Het blad is ook veel meer gericht op de Game industrie en eigenlijk veel minder op de consument gericht.Armada schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:48:
[...]
Ja, ik moet hier ook even mijn 2 cts bijdragen voor wat betreft de journalistieke integriteit van Edge. Het is al sinds jaar en dag bekend dat Edge het lievelingetje is van Future Publishing en dat deze uitgever hier verlies op draait. Edge heeft wel een sterke voorkeur voor Japanse games, ik ben het ook lang niet altijd met ze eens (10 voor Halo vind ik ook wel erg overdreven), maar dat ze gekocht zijn, lijkt me niet het geval (alhoewel ik me wel een bijlage kon herinneren die de PS3 als fantastisch bestempelde en de 360 de grond in boorde als laatste van de vorige generatie, die er als echt speelgoed uitzag).... Anyhoe, ik denk inderdaad niet dat het zo simpel is als kijk naar de cijfers (Gears kreeg overigens een 8 en Bioshock ook, maar die cijfers betekenen ook echt wat bij Edge, dan zijn het gewoon de negens van andere tijdschriften/websites).
en ja ik vond de 10 bij Halo3 ook wel wat overdreven maar als ze voornamelijk naar productie kwaliteit kijken dan kan ik me er wel iets bij indenken.
Ik zeg niet dat ik halo het meest fantastische spel aller tijden vind. Ik zeg ook niet dat ik het speel. En ja ik heb je verhaal gelezen maar jij het mijne niet. Je zegt "slecht verhaal, slechte graphics". Dat is een mening, en die mag je hebben, maar doe dan niet alsof een paar miljoen mensen een stelletje debielen zijn omdat ze jouw mening niet delen. Smaken verschillen, meningen ook. De jouwe of de mijne is niet meer waard dan die van een ander.zerokill schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:52:
[...]
heb je me post wel gelezen? Als je me post had gelezen had ik ook uitgelegd waarom Halo overrated is en waarom er mensen zijn zoals ik die moeten kotsen iedere keer dat "het beste spel ooit" aangehaald wordt. Lees me post nog een keer.
samenvattend: Slecht verhaal, slechte graphics en goede gameplay. Klinkt niet als beste spel in mijn oren? And again: als je het zo geweldig vind, blijf het lekker spelen maar houdt aub op met het verafgoden van een spel dat niet tot nauwelijks nieuwe dingen doet.
Dan zou Heavenly Sword een veel hoger cijfer verdienen denk ik dan. Ik kan bij Edge er gewoon nooit te vinger op leggen hoe ze aan die cijfers komen. Ik vind het soms wel leuk om het blad te lezen, temeer omdat ze goede artikelen hebben over de industrie. Maar qua gamereviews blijft het een vreemd blad waar ik het zelden mee eens ben. Dat maakt verder ook niet zoveel uit, want als je dat weet kun je er rekening mee houden.zerokill schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:57:
[...]
Ik heb altijd heel sterk het idee dat Edge meer kijkt naar productie kwaliteit en iets minder naar gameplay, en graphics etc. Het blad is ook veel meer gericht op de Game industrie en eigenlijk veel minder op de consument gericht.
en ja ik vond de 10 bij Halo3 ook wel wat overdreven maar als ze voornamelijk naar productie kwaliteit kijken dan kan ik me er wel iets bij indenken.
Nee dat zeg ik ook helemaal niet. Zoals ik al vaak genoeg gezegd heb: Speel het spel lekker, I dont care. Maar ga AUB niet onzin roepen over dat het spel het beste allertijden is. Jij doet dat mss ook niet maar je leest op teveel plekken op internet en in teveel tijdschriften over dat het spel het beste ooit is en dat vind ik BS. Die miljoenen mensen die het spelen zijn ook niet debielen want het is gewoon een goed spel. Alleen niet het beste.Anoniem: 130184 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:58:
[...]
Ik zeg niet dat ik halo het meest fantastische spel aller tijden vind. Ik zeg ook niet dat ik het speel. En ja ik heb je verhaal gelezen maar jij het mijne niet. Je zegt "slecht verhaal, slechte graphics". Dat is een mening, en die mag je hebben, maar doe dan niet alsof een paar miljoen mensen een stelletje debielen zijn omdat ze jouw mening niet delen. Smaken verschillen, meningen ook. De jouwe of de mijne is niet meer waard dan die van een ander.
even voor de duidelijkheid: slecht verhaal + slechte graphics kan ik beter veranderen in matig verhaal met matig/goede graphics. Gewoon niks wereld vernieuwends en ik denk dat ik dat een beetje jammer vind aan Halo.
maargoed we weten waar we staan ieg
Ik moet eerlijk zijn: Toen ik voor de eerste keer het blad las kon ik niet eens vinden waar de cijfers stondenShiver23 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:18:
[...]
Dan zou Heavenly Sword een veel hoger cijfer verdienen denk ik dan. Ik kan bij Edge er gewoon nooit te vinger op leggen hoe ze aan die cijfers komen. Ik vind het soms wel leuk om het blad te lezen, temeer omdat ze goede artikelen hebben over de industrie. Maar qua gamereviews blijft het een vreemd blad waar ik het zelden mee eens ben. Dat maakt verder ook niet zoveel uit, want als je dat weet kun je er rekening mee houden.

Ik lees het idd ook meer om de artikelen en vooral de columms op het einde. Die zijn vaak erg goed. En ik vind het wel prettig dat zei een stuk meer over de technische aspecten van games weten dan bijv de PU.
[ Voor 25% gewijzigd door zerokill op 25-10-2007 11:23 ]
Installatie Ratchet & Clank werkt niet vlekkeloos
Ratchet & Clank: Future Tools of Destruction blijkt vaak niet geïnstalleerd te kunnen worden. De game geeft een melding dat er te weinig ruimte op de harde schijf is, ook al klopt dat niet. Een medewerker van Insomniac heeft dit reeds bevestigd.
Gelukkig is het eenvoudig om hier wat aan te doen. Door 500mb extra vrij te maken installeert de game zonder problemen. Als je geen 500mb aan overbodige rommel op je harde schijf hebt staan kun je ook eerst een demo downloaden en deze vervolgens weer verwijderen.
Het probleem doet zich voor in de Amerikaanse versies van Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, of wij er in Europa ook tegenaan zullen lopen is nog niet bekend. Maar mocht het je overkomen wanneer je de game op 9 november bij de plaatselijke spellenboer hebt gekocht, dan weet je nu wat je te doen staat.
Ratchet & Clank: Future Tools of Destruction blijkt vaak niet geïnstalleerd te kunnen worden. De game geeft een melding dat er te weinig ruimte op de harde schijf is, ook al klopt dat niet. Een medewerker van Insomniac heeft dit reeds bevestigd.
Gelukkig is het eenvoudig om hier wat aan te doen. Door 500mb extra vrij te maken installeert de game zonder problemen. Als je geen 500mb aan overbodige rommel op je harde schijf hebt staan kun je ook eerst een demo downloaden en deze vervolgens weer verwijderen.
Het probleem doet zich voor in de Amerikaanse versies van Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, of wij er in Europa ook tegenaan zullen lopen is nog niet bekend. Maar mocht het je overkomen wanneer je de game op 9 november bij de plaatselijke spellenboer hebt gekocht, dan weet je nu wat je te doen staat.
Haha... niet goed opgevoed je vriendin...?amsterdammertje schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:32:
[...]
hmm..nou is mijn vriendin niet thuis als tnt weer komt bezorgen vanmiddag. dat wordt dus morgen naar het postkantoor
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit ergens gelezen dat Halo het beste spel ter wereld is, dat spel bestaat namelijk niet. Wel is het 1 van de beste games van dit moment, en ook wel van allertijden omdat het zo ongelofelijk veel gespeeld word.zerokill schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:21:
[...]
Nee dat zeg ik ook helemaal niet. Zoals ik al vaak genoeg gezegd heb: Speel het spel lekker, I dont care. Maar ga AUB niet onzin roepen over dat het spel het beste allertijden is. Jij doet dat mss ook niet maar je leest op teveel plekken op internet en in teveel tijdschriften over dat het spel het beste ooit is en dat vind ik BS. Die miljoenen mensen die het spelen zijn ook niet debielen want het is gewoon een goed spel. Alleen niet het beste.
even voor de duidelijkheid: slecht verhaal + slechte graphics kan ik beter veranderen in matig verhaal met matig/goede graphics. Gewoon niks wereld vernieuwends en ik denk dat ik dat een beetje jammer vind aan Halo.
maargoed we weten waar we staan ieg
[...]
Ik moet eerlijk zijn: Toen ik voor de eerste keer het blad las kon ik niet eens vinden waar de cijfers stonden![]()
Ik lees het idd ook meer om de artikelen en vooral de columms op het einde. Die zijn vaak erg goed. En ik vind het wel prettig dat zei een stuk meer over de technische aspecten van games weten dan bijv de PU.
Kan dat hele Halo gebeuren eens afgelopen zijn? Dit is een PS3 topic, dus ga daar fijn even in het 360 of Halo topic over zeuren.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
edit: Ik verplaats me wel naar ander topic ofzo.Anoniem: 216382 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:34:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit ergens gelezen dat Halo het beste spel ter wereld is, dat spel bestaat namelijk niet. Wel is het 1 van de beste games van dit moment, en ook wel van allertijden omdat het zo ongelofelijk veel gespeeld word.
[ Voor 26% gewijzigd door zerokill op 25-10-2007 11:52 ]
Ik kan je wel compleet volgen in die redenering, maar dit is een PS3 topic en hoort hier niet echt thuis imo.harley schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 07:49:
[...]
Ik heb dus gisterenavond ook spiderman3 bekeken maar heb wel gewoon de balken. en als jouw tv telkens verspring lijkt het me dat jouw tv het op een of andere manier oprekt. Het lijkt mij trouwens vrij irritant om telkens het beeld te zien verspringen.
[...]
Ik snap dat ze het complete bioscoopbeeld willen laten zien. Maar als er dan toch de HD tv standaard is ontwikkeld voor filmfanaten waarom niet ook maar meteen van het 16:9 formaat afstappen ?
En als ik als newbie gezien wordt dan so be it. Ik zit hier langer op GOT als de meeste (check me usernummer maar)maar ik moest het gewoon ff kwijt. Je betaalt een berg geld voor de ultieme ervaring, maar wel met balken
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Agree! Kappen over HaloElBarto schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:42:
Kan dat hele Halo gebeuren eens afgelopen zijn? Dit is een PS3 topic, dus ga daar fijn even in het 360 of Halo topic over zeuren.
Het is imo overigens niet alleen Halo, een 10 geven aan een spel is imo zowiezo onzin!
Las laatst ook dat CoD4 een 10 had gekregen... Zal zeker een goed spel zijn, min punt was dat single player een beetje kort was.... Ja hallo hoest nou hoe kun je er dan een 10 aan geven..... Moet ik het dan nog serieus nemen die review...
Is het daarom het beste spel van het moment... omdat het veel gespeeld wordt..Anoniem: 216382 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:34:
[...]
Wel is het 1 van de beste games van dit moment, en ook wel van allertijden omdat het zo ongelofelijk veel gespeeld word.
[ Voor 21% gewijzigd door HoefMeistert op 25-10-2007 11:54 ]
PSNID : HoefMeistert
Ach daarom lees ik de review altijd en kijk ik niet naar de cijfersHoefMeistert schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:52:
[...]
Agree! Kappen over Halo![]()
Het is imo overigens niet alleen Halo, een 10 geven aan een spel is imo zowiezo onzin!
Las laatst ook dat CoD4 een 10 had gekregen... Zal zeker een goed spel zijn, min punt was dat single player een beetje kort was.... Ja hallo hoest nou hoe kun je er dan een 10 aan geven..... Moet ik het dan nog serieus nemen die review...
wat ik wel vet vind aan Halo (ken Halo verder niet heel goed) is dat je replays kan bekijken en posten op internet. Zou ook vet zijn als dit in Warhawk zou zijn
[ Voor 12% gewijzigd door Falcon Heavy op 25-10-2007 11:56 ]
ja en neeDarthDavy schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:48:
[...]
Ik kan je wel compleet volgen in die redenering, maar dit is een PS3 topic en hoort hier niet echt thuis imo.
PS3 is toch niet alleen games maar ook een blu-ray speler of niet dan ?
en blu-ray is bedoeld voor HD tv
dus ja en nee het hoort ergens wel en ergens niet thuis in dit topic.
(ben een lekker eigenwijze zeikzak, maar dat weet ik allang
Nu heb ik een home cinema set gekocht met HD erin, waarmee ik 220 uur TV kan opnemen. Kan ik dan ook het gamen opnemen? Hij zou dus het beeld dat door me HDMI kabel gaat op moeten nemen. Weinig verstand van ( nog ) maar zou wel kewl zijn als ik het kan opnemen.. Hoppa youtube opFrank J. schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:54:
[...]
Ach daarom lees ik de review altijd en kijk ik niet naar de cijfers
wat ik wel vet vind aan Halo (ken Halo verder niet heel goed) is dat je replays kan bekijken en posten op internet. Zou ook vet zijn als dit in Warhawk zou zijn
Anoniem: 103465
De 40 Gb heeft geen hdmi kabel , maar hoe zit dat met de 60 gb versie van de Ps3 met 2 games, zit daar wel een hdim kabel in de verpakking.
de kabel kost 20 euro , maar als die bij de 60gb zit dan vind ik die 500 euro wel meer waard,anders ga
ik alsnog voor de 40 gb
de kabel kost 20 euro , maar als die bij de 60gb zit dan vind ik die 500 euro wel meer waard,anders ga
ik alsnog voor de 40 gb
Ik denk niet dat je homecinema set HD signaal kan verwerken, laat staan opnemen.
Misschien dat er SCART-IN op zit dan zou je het als PAL signaal kunnen opnemen, als dat niet beveiligd is.
Misschien dat er SCART-IN op zit dan zou je het als PAL signaal kunnen opnemen, als dat niet beveiligd is.
nee, zit er niet bij. Die kabel kost overigens veel minder dan 20 euro.Anoniem: 103465 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:25:
De 40 Gb heeft geen hdmi kabel , maar hoe zit dat met de 60 gb versie van de Ps3 met 2 games, zit daar wel een hdim kabel in de verpakking.
ik alsnog voor de 40 gb
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
HDMI kabel zit bij geen enkele versie.Anoniem: 103465 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:25:
ik alsnog voor de 40 gb
Anoniem: 103465
Ok dan ga ik denk ik toch maar voor de 40 gb en koop er zelf wel een goed spel bij
die extra controller boeit me niet. Koop ik wel als ik een voetbal spel koop zoals PES of fifa.
En PS2 en PS1 games kan ik niet eens meer naar kijken ,zo lelijk vind ik ze nu. vorige week
ghost recon ps2 even gedaan, GOD wat lelijk maar wat een historie heeft playstation en dan nu
zo onder druk van de xbox en software huizen die maar steeds games blijven porten van
xbox naar ps3 . Maar persoonlijk denk ik dat hierin wel veandering komt.
welke games komen dit jaar en in 2008 uit die speciefiek zijn voor de PS3 qua kwaliteit
- metal gear weet ik al maar welke meer !!
En PS2 en PS1 games kan ik niet eens meer naar kijken ,zo lelijk vind ik ze nu. vorige week
ghost recon ps2 even gedaan, GOD wat lelijk maar wat een historie heeft playstation en dan nu
zo onder druk van de xbox en software huizen die maar steeds games blijven porten van
welke games komen dit jaar en in 2008 uit die speciefiek zijn voor de PS3 qua kwaliteit
Anoniem: 86399
Zie startpost!Anoniem: 103465 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:34:
Startpost zeker nog niet gezien?
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Zullen we games dan maar gewoon raten van 1 t/m 9 en de 10 vergeten? Of wil je dan de topgames met een 8 raten. Een 10 houdt niet per definitie in dat de game foutloos is maar wel dat de game volgens de rating beter is als een game die een 9 krijgt.HoefMeistert schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:52:
Anoniem: 237671
voor de FIFA liefhebbers onder ons zonder PS3,
Ik zag net bij Bartsmit een combo actie van PS3 met FIFA08 voor 449,-
http://www.bartsmit.com/s...enuID=74&productID=179292
Ik zag net bij Bartsmit een combo actie van PS3 met FIFA08 voor 449,-
http://www.bartsmit.com/s...enuID=74&productID=179292
Onder andere ja ? Anders werd het niet veel gespeeld toch? Dat maakt de MP zo tofHoefMeistert schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:52:
[...]
Agree! Kappen over Halo![]()
[...]
Is het daarom het beste spel van het moment... omdat het veel gespeeld wordt..
Neuh hoor, tussen 9 en 10 zit ook nog het een en anderX-t-r-e-m-e schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:55:
[...]
Zullen we games dan maar gewoon raten van 1 t/m 9 en de 10 vergeten? Of wil je dan de topgames met een 8 raten. Een 10 houdt niet per definitie in dat de game foutloos is maar wel dat de game volgens de rating beter is als een game die een 9 krijgt.
PSNID : HoefMeistert
Wordt het niet eens tijd voor deel 12 trouwens?
Anoniem: 236432
als je er een spel bij koopt ben je ook 460e kwijt,, die 40 euro meer heb je 2 games en 2 controllers toch wat voordeliger lijkt me zo... en Resistance is niet zoo saai,, heb het een hele avond met een maat zitten spelen co-op vermaakte me goedAnoniem: 103465 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:34:
Ok dan ga ik denk ik toch maar voor de 40 gb en koop er zelf wel een goed spel bijdie extra controller boeit me niet. Koop ik wel als ik een voetbal spel koop zoals PES of fifa.
2 controllers is echt wel een must tegenwoordig!!
en 40gig schijf zit zo vol,, ik heb mijn ps3 nu 2 weken de 60gb versie en heb nog maar 30gig over... en ik doe er niet veel gekke dingen mee
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 236432 op 25-10-2007 13:21 ]
Inderdaad..ElBarto schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:42:
LOL gooi deze er dan ook maar af....
[ Voor 7% gewijzigd door Crawl NL op 25-10-2007 13:31 ]
Haha ik wist dat deze reactie zou komen... had em eigenlijk van PWM verwacht. Ik heb men 360 nu 1,5 maand en ben nu door Gears en Halo 3 heen. (gears nu 1 week geleden uitgespeeld, fucking gaaf spel) Heb een gold abbo voor 3 maanden afgesloten en ben een beetje demo's aan het checken. Helaas voor mijn 360 heb ik afgelopen zaterdag WarHawk gedownload en ben nu erg fanatiek bezig met dit fantastisch multiplayer geweld. Weetje ik ben blij dat ik ze alletwee heb. Heb alleen nog een stevige voorekur naar de PS3 want het apparaat is veel stiller en de mulitiplat spellen ontwijken elkaar niet veel meer. Daarnaast ben ik niet van plan mijn gold abbo te verlengen dmv een betaling en via het PSN kan ik gratis online fraggen met COD4, HAZE en al die andere spellen die ik nog ga halen voor mijn fluisterstille PS3.Armada schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:06:
Dus je geniet wel elke avond van de 360? Doet me deugd...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
het is wel een sony merk he dus dan zou het ook sony hdmi kabel worden en sony hdmi kabel kost 79 euro. dus vrij logisch waarom ze het niet bijleveren..Paxlie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:27:
[...]
nee, zit er niet bij. Die kabel kost overigens veel minder dan 20 euro.
Sony merk hdmi is 20 euro max. Maar een normale kabel van zeg 5 euro werkt perfectAnoniem: 169123 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:58:
[...]
het is wel een sony merk he dus dan zou het ook sony hdmi kabel worden en sony hdmi kabel kost 79 euro. dus vrij logisch waarom ze het niet bijleveren..
Anoniem: 50825
Heeft Sony trouwens plannen om een muis ingame te ondersteunen? Er zit tenslotte usb op een PS3, dus aansluiten is geen punt. Ik weet zeker dat er een hoop mensen zijn die liever een FPS spelen met een muis dan met een controller.
Volgens mij ligt dit niet aan Sony maar aan de developers. Het wordt ondersteund UT 3 dacht ik dat het krijgt.Anoniem: 50825 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:08:
Heeft Sony trouwens plannen om een muis ingame te ondersteunen? Er zit tenslotte usb op een PS3, dus aansluiten is geen punt. Ik weet zeker dat er een hoop mensen zijn die liever een FPS spelen met een muis dan met een controller.
iemand een idee of Haze al gold is? Aangezien R&C + Uncharted gold zijn en in de zelfde periode uitkomen? Ik kan niet wachten op Haze
[ Voor 13% gewijzigd door Falcon Heavy op 25-10-2007 14:11 ]
Anoniem: 232234
Koop dan een nieuwe pc...de controller is soms wennen als je em nooit gebruikt hebt.
lol alleen omdat ie geen toetsenbord ondersteund gelijk nieuwe pc kopen ? trouwens de technology van ps3 is vrij nieuw binnen een jaar zullen ze wel meerdere opties krijgen bij gameontwikkelaars als toetsenbord en muis aansluiten.. vooral bij strategisch games als C&C als die natuurlijk komt. zou wel ideaal zijn trouwens bij een scherm van 50 inch. draadloos toetsenbord aansluiten en in je woonkamer gewoon lekker internetten of gamen.. wie weet mischien komt er wel een mediacenter toetsenbord voor ps3..Anoniem: 232234 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:11:
Koop dan een nieuwe pc...de controller is soms wennen als je em nooit gebruikt hebt.
PS
hoe zit met updates voor vandaag?
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 169123 op 25-10-2007 14:46 ]
Anoniem: 237671
Toch een beetje jammer reactie, als je niets te melden hebt....zeg dan niets.Anoniem: 232234 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:11:
Anoniem: 50825
ja natuurlijkFrank J. schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:11:
Volgens mij ligt dit niet aan Sony maar aan de developers.
StoerHet wordt ondersteund UT 3 dacht ik dat het krijgt.
Als ik ergens de reviews zou kunnen lezen dan zou ik dat wel doen. Maar je zegt dus dat de cijfers bij hun niet representatief zijn voor de reviews? Geef dan gewoon geen cijfer.Anoniem: 216382 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:41:EDGE heeft altijd goede kritiek, en je hebt de reviews niet eens gelezen maar kijkt alleen naar de cijfers, zonder dat je weet hoe EDGE games beoordeelt.Blijkbaar is een nummer voor jou belangrijker dan de beargumentering
Ik ben zelf een fan van het hack&slash genre, maar conan is gewoon een matige game. En bovendien een schaamteloze rip-off van God of War. Dan is het belachelijk dat die game zoveel hoger scoort dan Folklore, EoJ en Jericho.
Mijn tv staat op "automatisch formaat". Wat dus inhoudt dat deze naar volledig beeld springt als iets 16:9 is. Ik heb ook genoeg films waar ik ook die zwarte balken houdt (Lord of the Rings als voorbeeld). Bij Spiderman 3 schuift het hele beeld naar boven zodat het beeld bovenin aansluit en dan heb ik beneden nog gewoon een zwarte balk, maar dat is omdat daar de ondertitels in staan. Zou niet weten wat er gebeurt als ik de ondertitels uit zet, want dan zou het in principe naar volledig beeld moeten schuiven.harley schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 07:49:
[...]
Ik heb dus gisterenavond ook spiderman3 bekeken maar heb wel gewoon de balken. en als jouw tv telkens verspring lijkt het me dat jouw tv het op een of andere manier oprekt. Het lijkt mij trouwens vrij irritant om telkens het beeld te zien verspringen.
En nee, ik vind dat aanpassen in films zeker niet irritant. Soms wel dat de tv op een formaat springt wat niet klopt, maar dat is zeer zelden en maar voor een paar seconden. In games is het wel zeer irritant en dan heb ik die optie dus ook mooi uit staan...
Edit:
Net even Spiderman 3 bekeken zonder ondertiteling en dan heb ik gewoon volledig beeld (op een Philips 32PF9641). Mijn instellingen staan ook gewoon goed volgens mij:
Bioscoop omzetting: automatisch
Breedbeeld dvd: letterbox
DVD Upscalen: volledig scherm
De rest staat ook allemaal op automatisch
Rest van het topic lees ik later wel. Ben nu even naar de MusicStore om te zien of Clive Barkers Jericho al binnen is, want die staat op d 25e oktober voor release
[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 25-10-2007 14:57 ]
Wie weet is dat er al van Logitech. Bluetooth draadloos. Alleen zit daar een touchpad op.Anoniem: 169123 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:28:
[...]
wie weet mischien komt er wel een mediacenter toetsenbord voor ps3..
PS
hoe zit met updates voor vandaag?
En in de update iig Motorstorm patch.
Ja oke.. maar ik bedoel echt eigen product van ps3 meerdere opties en mooiere design dan van logitech.. of ik koop wel voor 2e x de diNovo Edge..Shiver23 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:53:
[...]
Wie weet is dat er al van Logitech. Bluetooth draadloos. Alleen zit daar een touchpad op.
En in de update iig Motorstorm patch.
Anoniem: 86399
Was ik er net een dag te vroeg dus.Anoniem: 213565 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:01:
Eye of Judgement zag ik net ook liggen bij Dimension Plus in Groningen.

Sp3 is in de verhouding 2.40:1. Als je een volledig gevuld scherm hebt op je (breedbeeld)tv, houdt dit in dat je links en rechts een stuk van het beeld niet ziet omdat het zo is ingezoomd dat ie kwa hoogte beeldvullend is.Zou je de film willen kijken zoals de regisseur hem heeft gemaakt houdt dat in dat je onder en boven zwarte balken ziet.FeaR1986 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:50:
[...]
Edit:
Net even Spiderman 3 bekeken zonder ondertiteling en dan heb ik gewoon volledig beeld (op een Philips 32PF9641). Mijn instellingen staan ook gewoon goed volgens mij:
Bioscoop omzetting: automatisch
Breedbeeld dvd: letterbox
DVD Upscalen: volledig scherm
De rest staat ook allemaal op automatisch
Weet iemand wat precies de verschillen zijn in de verschillende user agreements? Op andere fora zie ik mensen denken dat dan firmware 2.0 uitkomt, want dan veranderen de user agreements... wat zijn die verschillen dan? Of wat is er zo bijzonder aan....
Anoniem: 198824
In de US store is nu EYE-create software (gratis) te downloaden, video editing software die werkt met de nieuwe PS3 eyecameraAnoniem: 234657 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:06:
Is er al iets bekend over wat er in de NL en US store komt vandaag ?
Daarvoor zou ik deze link even voor in de gaten blijven houden (misschien iets voor in de volgende startpost?)Anoniem: 234657 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:06:
Is er al iets bekend over wat er in de NL en US store komt vandaag ?
Anoniem: 235145
zojuist PES en madden 08 binnen gekregen.
Moet zeggen dat dit toch wel flinke tegenvallers zijn, vooral Madden is schandalig , dat ze zo'n wan product op de markt durven te gooien bij EA, de framerate is zo verschrikkelijk slecht.
PES gaat nog wel, zal hem straks even op de harde schijf zetten, schijnt te helpen.
Moet zeggen dat dit toch wel flinke tegenvallers zijn, vooral Madden is schandalig , dat ze zo'n wan product op de markt durven te gooien bij EA, de framerate is zo verschrikkelijk slecht.
PES gaat nog wel, zal hem straks even op de harde schijf zetten, schijnt te helpen.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussies en/of ervaringen over specifieke games horen thuis in hun eigen topic(reeks).
Discussies en/of ervaringen over specifieke games horen thuis in hun eigen topic(reeks).