Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.353 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strak design van dat apparaatje, alleen ik zie zo geen HDMI input, dus dan heb je de component kabel ook nodig.
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:33:
Nog een vraagje waarvan ik niet zeker ben of het mogelijk is... Ik heb een beamer welke een Video-ingang en VGA-ingang heeft. Nou is de PS3 nu aangesloten via de normale Video-ingang, maar uiteraard wil ik liever via VGA vanwege de hogere resolutie.
Ik kwam ook nog deze tegen. Maar ik weet niet wat de kwaliteit daarvan is, anders zou ik gewoon zo'n converter kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 11:35
Ik ben er gisterenavond in geslaagd om de PS3 compleet te laten hangen -- nooit eerder voorgehad.

Ik was de demo van Stuntman: Ignition aan't spelen en drukte toevallig start en r1 tegelijk in .. joepla, vast en niets meer mee te doen. De andere controller kon zich nog wel aanmelden maar ik kon niet meer terug naar de XMB.

Wat is de geijkte methode - buiten echt hardwired afzetten - om'm uit zo'n 'hang' te krijgen?

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:33
dot.K schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:23:
Ik ben er gisterenavond in geslaagd om de PS3 compleet te laten hangen -- nooit eerder voorgehad.

Ik was de demo van Stuntman: Ignition aan't spelen en drukte toevallig start en r1 tegelijk in .. joepla, vast en niets meer mee te doen. De andere controller kon zich nog wel aanmelden maar ik kon niet meer terug naar de XMB.

Wat is de geijkte methode - buiten echt hardwired afzetten - om'm uit zo'n 'hang' te krijgen?
Volgens mij reset met behulp van de standby knop 5 tot 6 seconden inhouden.. Stroom eraf halen lijkt me niet zo'n geijkte methode, maar als dat het last resort is tsja...

Zelf heb ik het nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:09:
Ik kwam ook nog deze tegen. Maar ik weet niet wat de kwaliteit daarvan is, anders zou ik gewoon zo'n converter kopen.
Levertijd onbekend.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 19:49
ik toevallig 3x gister bij warhawk, ik denk dat het aan de server lag het was steeds de zelfde en een vriend van mij hin ook een keer, iemand anders ervaring mee ?
ik zocht een andere server met lage ping en heb het probleem niet meer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:13

Spotmatic

Ken sent me

m4yall schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:25:
[...]
Zelf heb ik het nog nooit meegemaakt.
Ik heb het ook gehad met de Heavenly Sword demo: het beeld stond compleet vast en de PS3 reageerde nergens meer op. Waarschijnlijk iets teveel knoppen ingedrukt op de controller. :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Er bestaat dan ook GEEN VGA kabel voor de PS3. Je zult dit altijd met een converter naar VGA moeten omzetten.

Overigens is de HD fury kwalitatief zeer hoogwaardig. Het voordeel ervan is dat je de HDfury heel dicht bij de monitor/TV kunt hangen zodat je een zo lang mogelijk digitaal signaalpad hebt (analoog levert altijd wat kwaliteitsverlies op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 02:25:
[...]

Damn, ik geef toe er waren niet meer zoveel starterpacks beschikbaar ( ongeveer 7) maar dat is best snel sinds Maandag avond. (MM Arena)

Ik zou adviseren gewoon een rondje amsterdam te maken (Ceintuurbaan, Osdorp, Amsterdam Zuidoost heeft iets van 3 a 4 shops die verkopen)
ik ben gister ook op een kruistoch geweest. Vond bij 2 intertoys winkels in amsterdam oost (bij olvg, en een bij de dappermarkt) nog een redelijke voorraad. Ze hebben er nu 1 minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:55:
[...]

De 3 RCA kabel gebruiken en daarvan de rode en de witte te gebruiken voor de audio. Misschien moet je nog even een omzet blokje kopen voor je aansluiten maar dat kan je online bestellen!
Doh! bedankt, ik ga het vanavond ff proberen. Hoop dat de ps3 niet in de war raakt door en de hdmi en de rca kabel in zich te hebben.
Dutchzilla schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:56:
[...]

component kabel kopen
en de rode en witte via de stereo laten lopen
of nieuwe hifi set kopen :P
Ik probeer eerst ff die rca optie.
Nieuwe stereo... tsja, das me iets te gek (vriendin zuchte al toen ik gister met de ps3 kwam aanzetten, weer een ding in huis; ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:57

scorpie

Supra Addict

Zoals ik al eerder zei, je kunt in de XMB gewoon bij settings aangeven hoe je je geluid wilt instellen (via scart (die rode en witte), via optical, of via hdmi), en hoe je video wilt instellen (via scart, component, of hdmi). Dit kan gewoon apart, dus hoe je het nu aansluit zal prima werken.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:56:
Zoals ik al eerder zei, je kunt in de XMB gewoon bij settings aangeven hoe je je geluid wilt instellen (via scart (die rode en witte), via optical, of via hdmi), en hoe je video wilt instellen (via scart, component, of hdmi). Dit kan gewoon apart, dus hoe je het nu aansluit zal prima werken.
Iets voor de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Weet iemand al wat er vanavond in de PS Store staat? Misschien PES?? Hoop Hoop..maarja over een week komt ie ook al uit he? :P

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:32:
[...]

Er bestaat dan ook GEEN VGA kabel voor de PS3. Je zult dit altijd met een converter naar VGA moeten omzetten.
Ah, ik vond het al apart dat die kabel niet op de Madcatz site zelf te vinden was. Beetje wishful thinking van die verkoper waarschijnlijk. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:09:
Weet iemand al wat er vanavond in de PS Store staat? Misschien PES?? Hoop Hoop..maarja over een week komt ie ook al uit he? :P
Als het goed is komt in de EU store vandaag de Ratchet & Clank demo, maar die hebben we natuurlijk al lang uit de US store gehaald, niet? ;) Verder denk ik nog wat andere restanten die al in de US store staan. Een PES demo kunnen we nu wel vergeten denk ik.

Qua nieuwe content zou er vandaag in de US store een demo van Smackdown vs. Raw 2008 komen (worstelen, whooptiedoo! :|), meer is er niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:09:
[...]

Strak design van dat apparaatje, alleen ik zie zo geen HDMI input, dus dan heb je de component kabel ook nodig.
Inderdaad een mooi ding, en een mooie prijs. Alleen jammer dat er geen HDMI input in zit. Ik ga hier eens wat over opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
BlackiE1982 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:18:
Ik zoek een surround set. Ik had al interesse in de Logitech Z5450.
Maar deze is al 'oud'. Ik zoek een set die TrueHD ondersteunt, BlueRay geluid dus _/-\o_
Wie weet wat? Of heeft al?
Ik heb deze gekocht! Leuke prijs, zeer goed geluid!!! Is ook alleen een versterker! Dus geen last van een overbodige dvd-speler!

Inclusief HDMI aansluiting voor wat het waard is

[ Voor 6% gewijzigd door Dutch_Baseline op 18-10-2007 10:59 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 05:33:
De laatste demo van Heavenly Sword uit de Japanse store geeft ieder keer de melding spel is beschadigd installeer opnieuw, iemand anders problemen mee?
Dit had ik met de demo Icon uit de US store... Heb hem maar verwijderd. Zo tof lijkt die me niet. Trouwens, HS demo is gewoon te verkrijgen in de EU store...

edit: Of is dit een andere demo?

[ Voor 5% gewijzigd door Dutch_Baseline op 18-10-2007 11:27 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Er kwam toch ook een Super Streetfighter II remake in HD. Hoe staat het daarmee?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Goed punt want dit is al de 4de keer alleen al in deze topic dat we deze vraag beantwoorden. Kunnen we gelijk erbij zetten dat playstation 3's ook op tft monitors worken.

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Dutch_Baseline schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:57:
[...]

Dit had ik met de demo Icon uit de US store... Heb hem maar verwijderd. Zo tof lijkt die me niet. Trouwens, HS demo is gewoon te verkrijgen in de EU store...

edit: Of is dit een andere demo?
In de Japanse store is wel een tweede demo verschenen van HS, namelijk een met Kai in de hoofdrol... weet niet of het daar ook omgaat want deze demo met Kai staat er pas sinds vanochtend op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag begint trouwens de E for All expo in LA, van 18 t/m 21e.
Dit moet zo'n beetje de opvolger worden van de oude E3, echter is deze voor het gewone publiek toegankelijk.
Van de grote jongens is alleen Nintendo met een eigen booth aanwezig en verder nog een handje vol uitgevers; EA, Konami, THQ, 2K Games.

Er zullen dus geen 1st party PS3 games zijn, wel is er oa. de Engelstalige versie van MGS4 speelbaar, dus hopelijk horen we daar de komende dagen nog iets over...

Echte (grote) aankondigingen zullen wel uitblijven aangezien het meer een consumenten show is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackiE1982 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:18:
Ik zoek een surround set. Ik had al interesse in de Logitech Z5450.
Maar deze is al 'oud'. Ik zoek een set die TrueHD ondersteunt, BlueRay geluid dus _/-\o_
Wie weet wat? Of heeft al?
Er zijn op kieskeurig.nl maar 5 apparaten die True HD ondersteunen. klik
Vanaf zo een € 1025 (alleen receiver)

Via google vind je de zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

M'n ps3 is ook wel al eens vastgelopen, maar dat kwam omdat ik vanalles aan het uittesten was met verschillende media servers op mn pc... soit, gewoon ff standby gezet en alles werkte weer. Voor de rest ben ik nog niet vastgelopen in een game.

Bon, eens kijken of ik vandaag in de buurt assassins creed en r&c kan preorderen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:40:
[...]

Er zijn op kieskeurig.nl maar 5 apparaten die True HD ondersteunen. klik
Vanaf zo een € 1025 (alleen receiver)

Via google vind je de zelfde.
En met een goedkope set hoor je het verschil toch niet. Reken nog maar zo'n bedrag aan speakers erbij en je hebt wat leuks. Dan heb je twee speakers, geen 5. En een subwoofer kost je dan ook nog eens een fikse duit.

Volgens VGCharts is overigens de PS3 beter verkocht dan de Wii in Europa en Australie. Lekker dubieze bron natuurlijk, maar wel een grappig nieuwtje dacht ik.

Daarbij is de 40GB nu ook officieel geworden in de VS. Met als opvallend feitje: De 40GB mist ondersteuning voor Super Audio CD, een formaat compact disc dat een hogere kwaliteit geluid aflevert dan de standaard muziekschijfjes. Hoezo? Licentiekosten, of een andere drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:13:
[...]

En met een goedkope set hoor je het verschil toch niet. Reken nog maar zo'n bedrag aan speakers erbij en je hebt wat leuks. Dan heb je twee speakers, geen 5. En een subwoofer kost je dan ook nog eens een fikse duit.

Volgens VGCharts is overigens de PS3 beter verkocht dan de Wii in Europa en Australie. Lekker dubieze bron natuurlijk, maar wel een grappig nieuwtje dacht ik.

Daarbij is de 40GB nu ook officieel geworden in de VS. Met als opvallend feitje: De 40GB mist ondersteuning voor Super Audio CD, een formaat compact disc dat een hogere kwaliteit geluid aflevert dan de standaard muziekschijfjes. Hoezo? Licentiekosten, of een andere drive?
Ik heb nog nooit zo een SACD gezien. (Alleen zelf gebakken xd)

Ik denk dat ze dat hebben gedaan om toch de 40GB te benadelen en verschil groter maken t.o.v. de 60GB. (2usb en 4usb is ook geen kost prijs verschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Geen SACD ondersteuning... Volgens mij heeft dat in CD spelers van minisets enzo te maken met drive, maar in de PS3 kan ik me dat weer niet voorstellen. SACD leeft niet echt veel onder de mensen en ik denk als er mensen zijn die wel veel SACD's hebben dat die wel een leuke CD speler hebben staan die ongeveer hetzelfde kost als een PS3.

Kan de PS3 trouwens SACD doorsturen via optical? Ik heb ook een DVDspeler die het kan en die is ook analoog aangesloten dus ook ik zou het niet gebruiken op de PS3.

Het zal iig wel een kostenbesparing zijn, maar het echte antwoord moet ik je schuldig blijven hoewel ik denk dat het 'softwarematig' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Arx schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:54:
[...]

1024x768 is WEL een 16:9 formaat als pixels rechthoekig zijn ;). Anyway geef mij maar een plasma ipv van een LCD. Overigens, en zoals wel vaker gezegd is 1080p pas nuttig bij 65" met een normaal optiek van 20:20. ;)
of je hebt zo'n 24" computer lcd scherm (dell, samsung, enz.) kan je weliswaar moeilijker tv mee kijken, maar is wel echt fullhd. zla eens uitproberen hoe dat gamed als ik een componentkabel kan lenen.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
m4yall schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:22:

Kan de PS3 trouwens SACD doorsturen via optical? Ik heb ook een DVDspeler die het kan en die is ook analoog aangesloten dus ook ik zou het niet gebruiken op de PS3.
Nope, dit kan alleen middels HDMI.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook nog een vraagje, ik ga deze week of volgende week een ps3 aanschaffen. Maar zou graag willen weten of het mogelijk is, dat je spellen zoals call of duty of andere spellen in splitscreen kunt spelen en of je samen op 1 ps3 online kan (dus ook in splitscreen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
HoefMeistert schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:39:
[...]

Nope, dit kan alleen middels HDMI.
Klopt, geldt trouwen sook voor True Dolby HD en DTS HD. Deze geluiden verlaten je PS3 enkel middels de HDMI kabel.

Ik heb een DENON AV 1907 reciever + KEF 2005.2 speakertjes... ontzettend lekker geluid via het optische kabeltje. Hier zit echter geen HDMI aansluiting op, wel component.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:49:
Heb ook nog een vraagje, ik ga deze week of volgende week een ps3 aanschaffen. Maar zou graag willen weten of het mogelijk is, dat je spellen zoals call of duty of andere spellen in splitscreen kunt spelen en of je samen op 1 ps3 online kan (dus ook in splitscreen)
Hangt van de game af, Call of Duty 3 heeft bijvoorbeeld op de PS3 geen splitscreen. Andere games zoals Resistance en Warhawk weer wel. Je kan ook online in splitscreen, maar er gelden soms bepaalde voorwaarden mbt ranked servers.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:49:
Ligt er maar net aan of de ontwikkelaar dit invoegd. Met WarHawk kan het wel tot 4 spelers tegelijk.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:23
Gisteren deze dust covers binnen gekregen.

Afbeeldingslocatie: http://dyn-images.hsni.com/is/image/HomeShoppingNetwork/3675976w?$pd300$

Toch van redelijke kwaliteit, nu nog even testen of mijn ps3 er veel warmer door wordt anders gaat hij mooi terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 16:58

EgoPro

Time is an illusion.

Waarvoor moeten die dust covers dienen dan? Stofafsluiting? Als je een gaatje afsluit gaat die toch aan de andere air-intake harder zuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij ook niet veel nut hebben , ondanks dat er aan de intake kant ook een dustcover komt te zitten krijg je toch wel stof in die gaatjes.
Ik zie het ook niet gebeuren dat je iedere maand die dingen uitklopt. dust filter komt dus vol stof te zitten en dus koelt hij minder, als je gewoon iedere week je stofzuiger over die gaatjes heen haalt op de laagste stand ( wat ook in de handleiding staat) zuig je zo al het stof eruit en ook uit de boven en onderkant ( gaatjes)

Dus eigenlijk heb je er bij goed bijhouden , geen kind aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Op het moment is er nog steeds een beetje verwarring over de demo van Gran Turismo 5 Prologue. Daar komt nu verandering in. Even alle feiten op een rij gezet-

- De demo zal van 20 oktober tot 11 november te downloaden zijn vanaf de Japanse PS Store.

- In totaal zijn er 7 auto's in de demo beschikbaar:
2008 Lexus IS-F
2009 Nissan GT-R
2008 Mazda Atenza
2008 Subaru Impreza WRX STi
2008 Mitsubishi Lancer Evolution X GSR
2008 Daihatsu OFC-1
2009 BMW 135i coupe.

- Suzuka Circuit zal het enige circuit zijn in de demo, in totaal zijn er 16 auto's tegelijk aan het racen.

- Geen online in de demo.

Ook zal ergens tussen de 23e en 25e een nieuwe auto worden onthuld, en komt Sony met uitleg over de zogenaamde Online News Service van Gran Turismo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
swopdark schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:53:
[...]

Klopt, geldt trouwen sook voor True Dolby HD en DTS HD. Deze geluiden verlaten je PS3 enkel middels de HDMI kabel.

Ik heb een DENON AV 1907 reciever + KEF 2005.2 speakertjes... ontzettend lekker geluid via het optische kabeltje. Hier zit echter geen HDMI aansluiting op, wel component.
Leuke set! Zelf heb ik een Marantz SR5600 met een iQ5 'speakerset' erbij. Klinkt ook heerlijk met surround, vind het surroundgeluid bij PS3 games sowieso echt goed! Ook NBA 2k7, publiek heerlijk om je heen, komt echt de beleving te goede! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

DarthDavy schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:59:
Er kwam toch ook een Super Streetfighter II remake in HD. Hoe staat het daarmee?
Komt nog steeds, maar ze laten er weinig over los. Plaatjes van een aantal characters en 1 stage: http://media.ps3.ign.com/media/900/900199/imgs_1.html

De release stond eerst voor ergens dit jaar, maar dat hebben ze bij ign nu aangepast naar TBA 2008 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Lordsauron schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:30:
ik toevallig 3x gister bij warhawk, ik denk dat het aan de server lag het was steeds de zelfde en een vriend van mij hin ook een keer, iemand anders ervaring mee ?
ik zocht een andere server met lage ping en heb het probleem niet meer gehad
Mijn ps3 liep gister online ook vast op warhawk, ps3 reageerde nergens meer op =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
EgoPro schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:16:
Waarvoor moeten die dust covers dienen dan? Stofafsluiting? Als je een gaatje afsluit gaat die toch aan de andere air-intake harder zuigen?
Jep tegen het stof, ik zit op zolder en het is tevens mijn slaapkamer veel stof dus. Als ik de dust covers van mijn pc zie wil ik graag mijn ps3 er voor behoeden. Daarom zijn alle intakes ook bedekt met deze covers :)

Betekend dus eens in de zoveel tijd schoonmaken ja, de filters kun je eruit klikken. En ach het kost misschien wat tijd maar als ik zie hoeveel stof ik uit die van mijn pc haal heeft het echt wel nut.

@m4all & swopdark ik heb een Denon 1604 met 2 JBL fronts REL strata II subwoofer en Sony rears + center. Vooral Warhawk is tof als ze langs je vliegen.

[ Voor 27% gewijzigd door Falcon Heavy op 18-10-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:35:
[...]

Goed punt want dit is al de 4de keer alleen al in deze topic dat we deze vraag beantwoorden. Kunnen we gelijk erbij zetten dat playstation 3's ook op tft monitors worken.
Nog een goeie, die HDfury en een kopje over ps3 aan een dvi/vga monitor.
SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
wanneer ging die open beta van playstation home nou van start ? =O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dus er komt een demo van een demo (prologue) en alleen in Japan? Lekker boeiend... :/ Breng dan een demo voor iedereen uit of wacht totdat prologue er is.

[ Voor 28% gewijzigd door EfBe op 18-10-2007 14:14 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEAH, ik heb er helemaal zin in, zaterdag lekker GT5 spelen! (naja wat uiteindelijk GT5 moet worden dan :P) Ik hoop alleen wel dat er Engelse tekst in de demo zit, anders gaat het nog lastig worden... Maarja, even een auto en een track selecteren zal wel niet al te moeilijk zijn. :)
Voor die tijd maar even een Japans account aanmaken dan... Overigens denk ik niet dat ik Prologue ga kopen, iig niet met de prijs die ze er nu voor vragen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Dxue schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:38:
[...]

of je hebt zo'n 24" computer lcd scherm (dell, samsung, enz.) kan je weliswaar moeilijker tv mee kijken, maar is wel echt fullhd. zla eens uitproberen hoe dat gamed als ik een componentkabel kan lenen.
Ik game op een Dell 24" (2405) via Component, de Dell slikt helaas alleen 1080i en geen 1080p op de component, gamed prima hoor. Ook acceptabel snel met wisselen naar bijv DVI input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Gman schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:20:
[...]

Ik game op een Dell 24" (2405) via Component, de Dell slikt helaas alleen 1080i en geen 1080p op de component, gamed prima hoor. Ook acceptabel snel met wisselen naar bijv DVI input.
Misschien is een HDMI of DVI switch een goede oplossing? Dan kan je zowel van je PC als van de PS3 digitaal naar je Dell gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

EfBe schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:13:
Dus er komt een demo van een demo (prologue) en alleen in Japan? Lekker boeiend... :/ Breng dan een demo voor iedereen uit of wacht totdat prologue er is.
GT:HD heb ik bijna het meest gespeeld van alle spellen op de ps3, ik ben er nu wel een beetje op uitgekeken, dus ben blij met alles wat Gran Turismo heet O-)
Donderdag 18 oktober 2007 - Vandaag is de Japanse PlayStation Store voorzien van verse content. Sony heeft namelijk twee speelbare demo's toegevoegd. Het gaat om de demo-versie van G1 Jockey 4 en een Heavenly Sword-demo waarin Kai de hoofdrol vertolkt. Mensen die de Europese Heavenly Sword-demo al tig keren hebben uitgespeeld en geen geld hebben voor de eigenlijke game kunnen dus hun hart ophalen met deze nieuwe demo. Hiervoor moet je wel een Japanse PlayStation Store account aanmaken.
Bron: http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=7460
Ben hem nu aan het downloaden :)
Edit: Krijg ik een bestand is beschadigd melding :/

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:17:
[...]

YEAH, ik heb er helemaal zin in, zaterdag lekker GT5 spelen! (naja wat uiteindelijk GT5 moet worden dan :P) Ik hoop alleen wel dat er Engelse tekst in de demo zit, anders gaat het nog lastig worden... Maarja, even een auto en een track selecteren zal wel niet al te moeilijk zijn. :)
Voor die tijd maar even een Japans account aanmaken dan... Overigens denk ik niet dat ik Prologue ga kopen, iig niet met de prijs die ze er nu voor vragen.
heb jij een werkend adres voor mij, huisgenoot ;)?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil er ook wel 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

En voor het maken van een JAP account, google is je vriend ;)
zoek gewoon naar "japanese playstation network account" en dan een van de eerste 5 hits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:25:
[...]

heb jij een werkend adres voor mij, huisgenoot ;)?
Nee ik zit nu niet thuis dus ik kan het nog niet doen. Bovendien kan ik geen Japans lezen dus ik moet even ergens zo'n tutorial vinden met de stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
ff googlen op japans account aanmaken PS3 dan krijg je wel een handleiding...

oeps er was me al iemand voor zag ik.. :P

[ Voor 22% gewijzigd door P.E.No.1 op 18-10-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59
Heb zonet een review gelezen over PES2008 en als ik playmagazine mag geloven is het niet
al te best gesteld met ons pareltje. Ze noemen het zelfs "schandalig". Ook het ontbreken van de online mode 2 vs 2 is voor velen, inclusief mezelf tereurstellend. De developer heeft zelf ook al gereageerd en gezegd dat deze versie van PES verreweg van het uiteindelijke resultaat is van wat hijzelf voor ogen heeft voor een next-gen PES. :/
Niet echt slim om zoiets te zeggen over een game die nog gereleased moet worden.
Verder geeft de developer aan dat hij zich liever concentreerd op een platform. Back to playstation only dan maar?
Maar goed we zullen het allemaal zelf kunnen beoordelen wanneer de game volgende week uitkomt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
EfBe schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:13:
Maar.. prologue is nooit een demo geweest.. Prologue komt al jaren voor rond de 40 euro alleen in Japan uit.
<edit> ah sorry GT4prologue dus ook in .nl, dat wist ik niet</edit>
Ik vindt het juist super dat ze van prologue een demo uitgeven, en deze ook in de US en EU winkels gaan zetten.. (VS binnenkort, EU.. ooit?)

[ Voor 6% gewijzigd door Sentry23 op 18-10-2007 15:04 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Sentry23 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:45:
Maar.. prologue is nooit een demo geweest.. Prologue komt al jaren voor rond de 40 euro alleen in Japan uit.
Ik vindt het juist super dat ze van prologue een demo uitgeven, en deze ook in de US en EU winkels gaan zetten.. (VS binnenkort, EU.. ooit?)
Gran Turismo 4 prologue kwam toch echt ook hier in Nederland uit, ik heb hem hier nog liggen ;) net als Gran Turismo concept (wat een soort afterprologue van GT3 was? :S)
Ik ben best blij met de Prologue, je zult maar zonder GT zitten tot volgend jaar kerst ergens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
zwembroek schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:43:
Heb zonet een review gelezen over PES2008 en als ik playmagazine mag geloven is het niet
al te best gesteld met ons pareltje. Ze noemen het zelfs "schandalig". Ook het ontbreken van de online mode 2 vs 2 is voor velen, inclusief mezelf tereurstellend. De developer heeft zelf ook al gereageerd en gezegd dat deze versie van PES verreweg van het uiteindelijke resultaat is van wat hijzelf voor ogen heeft voor een next-gen PES. :/
Niet echt slim om zoiets te zeggen over een game die nog gereleased moet worden.
Verder geeft de developer aan dat hij zich liever concentreerd op een platform. Back to playstation only dan maar?
Maar goed we zullen het allemaal zelf kunnen beoordelen wanneer de game volgende week uitkomt.
Zoiets had ik ook gelezen ja...beetje raar als je dat als developer zegt en bovendien waarom werken ze er dan niet wat langer aan om het wel een next-gen versie te maken.?.Ze hebben toch al wat ervaring opgedaan met PES6? jammer..maar ff afwachten hoe de fullversie speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

P.E.No.1 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:53:
[...]

Zoiets had ik ook gelezen ja...beetje raar als je dat als developer zegt en bovendien waarom werken ze er dan niet wat langer aan om het wel een next-gen versie te maken.?.Ze hebben toch al wat ervaring opgedaan met PES6? jammer..maar ff afwachten hoe de fullversie speelt.
vanwqege de deadlines die ze hadden om de game uit te geven. dan wilt de uitgever gewoon dat de game zo snel mogelijk op de planken ligt. als ontwikkelaar wil je toch de uitgever een beetje te vriend houden en dan maak je compromissen. hij heeft gezegd dat de game niet is zoals hij het had willen hebben, maar nooit gezegd dat het flut is. en hij is gewoon eerlijk, van ps2 kwaliteit naar ps3 kwaliteit in korte tijd overbruggen is gewoon niet makkelijk en snel te doen. na deze game komt ben ik ervan overtuigd dat de volgende gewoon veel beter word (veel meer tijd en kennis en ervaring in huis). maar dat is vaak met goede developers zo, dus ook niet zo vreemd.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las hierboven iets over welke spellen Splitscreen hebben. Is het ook mogelijk om twee TV's op de playstation aan te sluiten (1x HDMI 1x Component) en dat elke speler dan een eigen scherm heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:04:
Ik las hierboven iets over welke spellen Splitscreen hebben. Is het ook mogelijk om twee TV's op de playstation aan te sluiten (1x HDMI 1x Component) en dat elke speler dan een eigen scherm heeft?
Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arm1n schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:25:
Bron: http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=7460
Ben hem nu aan het downloaden :)
Edit: Krijg ik een bestand is beschadigd melding :/
had ik hier ook al gemeld
en op de een of andere manier had ik een japanse versie van Home gedownload? Daarna geinstalleerd maar toen bleef mijn ps3 hangen, eraf gehaald, maar het rare is dat ik nu nergens meer die software van Home kan vinden op de Japanse site??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

P.E.No.1 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:53:
[...]

De keuze voor de titel PES2008 zegt al redelijk wat voor mij. Ze hebben jarenlang de beste voetbalgame uitgebracht. Maar nu maakt EA toch wel wat inhaalslagen met hun FIFA serie. De wet van de remmende voorsprong zullen we het maar noemen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:22:
[...]

en op de een of andere manier had ik een japanse versie van Home gedownload? Daarna geinstalleerd maar toen bleef mijn ps3 hangen, eraf gehaald, maar het rare is dat ik nu nergens meer die software van Home kan vinden op de Japanse site??
Volgens mij bedoel je dit: http://kotaku.com/gaming/...-ps3-blog-game-214913.php en dit is zeker geen Home(tm), maar een soort interaktief nieuws berichten systeem en een aantal mini games.
Om dit aan de gang te krijgen moet er een bepaald type japans adres gebruikt worden om lokaal nieuws op te halen, en moet je hem de eerste keer starten vanuit een .jp account. (ik heb ook die klok die blijft hangen, terwijl ik andere mensen ken die hem zonder problemen aan de gang kregen)
Hij zou in je download list in de .jp store moeten staan, en niet meer zichtbaar in de normale lijst moeten zijn, omdat je hem dus al eens gedownload hebt.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
uchiha tijntje schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:38:
[...]

De keuze voor de titel PES2008 zegt al redelijk wat voor mij. Ze hebben jarenlang de beste voetbalgame uitgebracht. Maar nu maakt EA toch wel wat inhaalslagen met hun FIFA serie. De wet van de remmende voorsprong zullen we het maar noemen.
Heb jij ervaringen met de nieuwste Fifa voor de PS3? En dan bedoel ik niet de demo uiteraard.
PES is bij mij heilig en persoonlijk vind ik Fifa verschrikkelijk. Fifa geeft mij nooit het speciale voetbal gevoel zoals PES dat doet en weet me nooit lang te boeien. Bij elke opvolger van Fifa zijn er altijdt veel mensen die roepen van dat het zo'n enorme verbetering is en dat Fifa zich kan meten met PES. Maar als ik dan door pure nieuwsgierigheid het weer eens wil gaan proberen, dan blijkt het nog steeds dezelfde arcade game, wannabee pes te zijn. Maar als jij me kan overtuigen, wil ik best nog eens zondigen en het nogmaals proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sentry23 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:52:
[...]

Volgens mij bedoel je dit: http://kotaku.com/gaming/...-ps3-blog-game-214913.php en dit is zeker geen Home(tm), maar een soort interaktief nieuws berichten systeem en een aantal mini games.
Ok bedankt, ja volgens mij was dat hem, ga het nog een keer proberen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 17:10

S2S

Leuk een nieuwe HS demo, jammer dat ik net mijn PS3 terug gestuurd heb naar Sony :( Hoop dat ie snel terug is.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:22:
[...]

Kwam er pas later achter dat je de nieuwe demo bedoelde, ik dacht al je kan hem gewoon uit de EU store plukken hoor O-)
Wel vaag dat die game blijft hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arm1n schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:58:
[...]

Kwam er pas later achter dat je de nieuwe demo bedoelde, ik dacht al je kan hem gewoon uit de EU store plukken hoor O-)
Wel vaag dat die game blijft hangen..
2e keer installeren kwam ie iets verder en liet een stukje intro zien, toen weer corrupte data bericht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm lekker is dat, in de VS loopt er een actie dat je bij elke bluray speler een film pakket naar keuze krijgt. Je mag 5 titels uitzoeken. Lekker, de PS3 doet ook mee met de actie.

Wij in europa moeten alles zelf betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:15:
hmm lekker is dat, in de VS loopt er een actie dat je bij elke bluray speler een film pakket naar keuze krijgt. Je mag 5 titels uitzoeken. Lekker, de PS3 doet ook mee met de actie.

Wij in europa moeten alles zelf betalen :P
in de Uk schijnen ze nu de HDDVD actie te hebben.. 3 ipv 5 weliswaar d8 ik.. maar wellicht dat Blu-ray ook met zo'n actie komt en het misschien richting NL komt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

zwembroek schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:54:
[...]

Heb jij ervaringen met de nieuwste Fifa voor de PS3? En dan bedoel ik niet de demo uiteraard.
PES is bij mij heilig en persoonlijk vind ik Fifa verschrikkelijk. Fifa geeft mij nooit het speciale voetbal gevoel zoals PES dat doet en weet me nooit lang te boeien. Bij elke opvolger van Fifa zijn er altijdt veel mensen die roepen van dat het zo'n enorme verbetering is en dat Fifa zich kan meten met PES. Maar als ik dan door pure nieuwsgierigheid het weer eens wil gaan proberen, dan blijkt het nog steeds dezelfde arcade game, wannabee pes te zijn. Maar als jij me kan overtuigen, wil ik best nog eens zondigen en het nogmaals proberen.
Ik heb ervaringen met de nieuwe fifa op de xbox360 :). En dat is toch wel een leuke game om te spelen. Heb met pes2008.. wat een naam.. enkel ervaring met de demo wat mij erg tegenviel. Verder ben ik ook altijd iemand geweest die FIFA verachtte, maar na de vele ervaringen die ik met Pes6 heb gehad, wat ik echt een teleurstellende game vond, en ook de ervaringen met fifa2007 heb ik persoonlijk weinig vertrouwen in PES'08. Na Pes4 is het wat mij betreft eigenlijk achteruit gegaan.

Edit: deze ervaringen deel ik met nog een vriend van me, dus ik ben gelukkig niet de enige :+

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-10-2007 16:35 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
weet iemand wanneer die open Beta van playstation home te spelen is ? hoorde dat die er zal komen dus :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de PS3 aan de samsung LE32R71?? ( via HDMI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Nipje schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:31:
weet iemand wanneer die open Beta van playstation home te spelen is ? hoorde dat die er zal komen dus :O
op zijn vroegst november december denk ik

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:34:
2e x dat je het vraagt. Nou ik zal je maar uit de brand helpen, het werkt! Goed!
Wat voor antwoord verwacht je? Het is een degelijk HD-Ready scherm voor een nette prijs van een goed merk, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:34:
Ja ik gebruik deze combi ook, werkt perfect (natuurlijk). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:43:
[...]

Ja ik gebruik deze combi ook, werkt perfect (natuurlijk). ;)
dus jij hebt ook kleurtjes op je scherm als je je ps3 aan zet? VET ! 8)

ontopic:
Iemand al gehoord over Rat Race? Ik vind er echt niks aan om eerlijk te zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
nudie schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:38:
[...]

2e x dat je het vraagt. Nou ik zal je maar uit de brand helpen, het werkt! Goed!
Wat voor antwoord verwacht je? Het is een degelijk HD-Ready scherm voor een nette prijs van een goed merk, klaar.
LOL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EU Store:
New on the store.

Title (Licence/Publisher): Availability: Price

Games

CTR: Crash Team Racing (SCEE): All territories: £3.49
Everybody’s Golf 2 (SCEE): All territories, apart from Italy: £3.49
Syphon Filter 3 (SCEE): All territories, apart from Germany: £3.49

Demos

DW: Gundam Demo (KOEI Co): All territories: Free

Video
Uncharted - The Inspiration (SCEE): Only appearing in English language stores: Free

Blu Ray

Alien Versus Predator (20th Century FOX): All territories apart from Austria, Denmark, Finland, Ireland, New Zealand, South Africa, Sweden, Switzerland and UAE: Free

Wallpapers

Lair Good Dragon (SCEE): All territories apart from Germany: Free
Lair Bad Dragon (SCEE): All territories apart from Germany: Free
WTF? Niets eens Ratchet & Clank?

Verder: :'( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:43:
...Damn, was hier al bang voor . De trailer was al niet erg overtuigend en het uitblijven van de demo deed me al zoiets vermoeden. :N
Hij zal wel lekker spelen maar grafish zal het niet veel zijn.
Maar ja, liever deze dan die EA crap. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
Dat is een compleet uit z'n verband gerukte uitspraak. Het cijfer plus het woord 'schandalig' slaan op de innovaties die konami in het spel PES 2008 heeft verwerkt. T.o.v. Fifa '08 vindt PLAY magazine PES 2008 het dus schandalig dat Konami niet met iets nieuws komt. Vandaar ook het lage cijfer wat men geeft. Verder heb ik ook een aantal andere reviews gezien waaronder die van Level7.nu:

Final Verdict: 08/10:
I cannot give the game a 9 this year. Even though it far surpasses last years Xbox 360 version, it still takes more than the usual match-upgrades, edit mode and some minor changes to Master league to get approved. Far superior on the pitch this year again, but everything else around is an insult to us who have bought PES games for thousands of Kroner [hundreds of pounds].

Dus maak je maar niet te druk, PES 2008 wordt gewoon weer goed! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t!n0 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:27:
Dat is een compleet uit z'n verband gerukte uitspraak. Het cijfer plus het woord 'schandalig' slaan op de innovaties die konami in het spel PES 2008 heeft verwerkt. T.o.v. Fifa '08 vindt PLAY magazine PES 2008 het dus schandalig dat Konami niet met iets nieuws komt. Vandaar ook het lage cijfer wat men geeft. Verder heb ik ook een aantal andere reviews gezien waaronder die van Level7.nu:

Final Verdict: 08/10:
I cannot give the game a 9 this year. Even though it far surpasses last years Xbox 360 version, it still takes more than the usual match-upgrades, edit mode and some minor changes to Master league to get approved. Far superior on the pitch this year again, but everything else around is an insult to us who have bought PES games for thousands of Kroner [hundreds of pounds].

Dus maak je maar niet te druk, PES 2008 wordt gewoon weer goed! _/-\o_
oohhh, gelukkig maar, :)
Ik zie erg uit naar deze , vooral online lijkt me dit echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:30
Ik heb de PC Demo gespeeld van PES2008 en op zich is het weer een prima game. Wat wel vervelend is, en op dat punt ben ik het met de reviews eens, is dat Konami al jaren achterloopt op FIFA wat betreft features en presentatie. Licenses zijn nog steeds niet top, rosters lopen achter, weinig game modes, de MasterLeague schreeuwt al jaren om een paar simpele aanpassingen die het ding veel realistischer zouden maken, geen management modes etc. etc. etc.

Is gewoon jammer. Maar waar het om gaat, het balletje trappen, dat is nog steeds ok :) Overigens is PES2 nog steeds mijn favoriet, ik speel sinds ISS Pro 98 op de PSX.

Edit: Misschien dat ik Crash Team Racing maar koop, pure nostalgie :) Daar heb ik heel wat uurtje met four-way split screen aan besteed. Is het mogelijk om DS2 controllers op de PS3 aan te sluiten?

[ Voor 13% gewijzigd door Dr. Strangelove op 18-10-2007 17:57 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

t!n0 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:27:Final Verdict: 08/10:
PES 6 vorig jaar op de 360 was dan ook niet moeilijk te overtreffen. Het was gewoon een poort van de Xbox/PS2 versie. Niets meer, niets minder.

Het is dan ook droefig om te zien dat de voortgang, zelfs tegenover deze simpele poort, gewoon heel erg klein is.

PES 2008 is natuurlijk geen slecht spel, maar de laatste jaren gebeurd er wel heel erg weinig. Iedereen doet wel lacherig over Fifa, en die hebben ook een achterstand. Echter, als ik kijk naar de vooruitgang in die serie, gaat het wel een stuk harder, en met dit tempo zal PES2009/Fifa2009 wellicht een ander verhaal worden.

Volgens mij kan je beter de BC gebruiken, en PES6 uit de budget bak halen :) Zelfde gameplay. Ik duw PES6 er ook maar weer eens in

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 18-10-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3e keer HS Kai demo installeren helaas pindakaas, iemand anders meer geluk??
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/capt0000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
PWM schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:29:
[...]

Echter, als ik kijk naar de vooruitgang in die serie, gaat het wel een stuk harder, en met dit tempo zal PES2009/Fifa2009 wellicht een ander verhaal worden.

Volgens mij kan je beter de BC gebruiken, en PES6 uit de budget bak halen :) Zelfde gameplay. Ik duw PES6 er ook maar weer eens in
Als je de developer geloven mag dan laten ze dat niet gebeuren. De beste man beweerd dat het verschil tussen PES2008 en de daaropvolgende PES net zo groot zal zijn als tussen PES1 en PES6 op de PS2.

En de echte hardcore PES speler heeft natuurlijk al PES6, dus die hoef je dan ook niet meer uit de budget bak te halen. ;)

(BTW PES6 heeft er de meeste draaiuren op zitten in mijn PS3. Dat geld ook voor mijn PS2 waar in deze serie zowat stuk gedraaid is.:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Dr. Strangelove schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:53:
Is het mogelijk om DS2 controllers op de PS3 aan te sluiten?
Ja, met behulp van een speciale usb-ps2 kabel. Had ik bij de MM voor 10 euro ofzow gehaald, werkt op zich goed, alleen soms doet ie het opeens niet meer, beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

zwembroek schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:48:
[...]

Als je de developer geloven mag dan laten ze dat niet gebeuren. De beste man beweerd dat het verschil tussen PES2008 en de daaropvolgende PES net zo groot zal zijn als tussen PES1 en PES6 op de PS2.
Dat zou ik ook zeggen als ik hem was ;)

Konami heeft wel meer dingen gezegd over de ontwikkeling van dit spel, wat ook gewoon niet waar was. Ze zijn 2 jaar in ontwikkeling, en blijkbaar doen ze er weinig mee.

Begrijp me niet verkeerd: Ik hoop dat ze doen wat ze beloven. Ik ben wel weer toe aan een vernieuwend voetbal spel. Echter, als ik zie wat ze daadwerkelijk leveren, heb ik er een hard hoofd in.

Gelukkig was de basis van PES zo goed, dat ze er nog mee wegkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Guys move the PES talk naar de juiste topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Dxue schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:03:
[...]

vanwqege de deadlines die ze hadden om de game uit te geven. dan wilt de uitgever gewoon dat de game zo snel mogelijk op de planken ligt. als ontwikkelaar wil je toch de uitgever een beetje te vriend houden en dan maak je compromissen. hij heeft gezegd dat de game niet is zoals hij het had willen hebben, maar nooit gezegd dat het flut is. en hij is gewoon eerlijk, van ps2 kwaliteit naar ps3 kwaliteit in korte tijd overbruggen is gewoon niet makkelijk en snel te doen. na deze game komt ben ik ervan overtuigd dat de volgende gewoon veel beter word (veel meer tijd en kennis en ervaring in huis). maar dat is vaak met goede developers zo, dus ook niet zo vreemd.
Ik hoop maar dat het allemaal mee gaat vallen, ik zit namelijk echt al een hele tijd uit te kijken naar de release van pes2008. Van wat ik tot nu toe heb gelezen was het op graphics vlak nou niet echt next-gen, dat maakt mij eigenlijk niks uit, ik hoop alleen dat de gameplay dan wel dik in orde is, want anders begin ik me toch wel af te vragen wat ze afgelopen jaar uit hebben gevoerd :)
De laatste fifa die ik heb gekocht was volgens mij fifa 98 ofzo en dat wil ik graag zo houden ;)
Ik heb trouwens niets tegen Fifa overigens, prima games, maar pes is toch meer mijn ding.

editje: thx T!no, na het lezen van je post kan ik weer lekker slapen tot Pes er is :P

[ Voor 3% gewijzigd door nioz op 18-10-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ik heb de PES2008 demo op de XBOX360 gespeeld. En tegenover PES6 is het heel erg wennen (de balt springt enorm) maar ik vind het dan wel weer lekkerder spelen. Dit soort dingen kun je denk ik ook wel in het PES topic lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

kingfriko

100 % BULLY

Kan iemand me vertellen hoe je je gebruikersnaam in het PS3 menu verandert ?
Ik kan er niks over vinden :$

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het toch wel jammer dat er zulke negatieve berichten zijn over PES2008.
Heb toch speciaal voor deze game een PS3 gekocht:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingfriko schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:27:
Kan iemand me vertellen hoe je je gebruikersnaam in het PS3 menu verandert ?
Ik kan er niks over vinden :$
inloggen, ingelogde account selecteren, driehoekje drukken, dan iets van settings ofzo ;) ik heb net NL/US/JP vlag aan mn 3 accounts toegevoegd :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

bon, naast de psn update flater van vandaag ben ik dan toch nog een klein beetje tevreden met de preorder van R&C en Assassins Creed LE :)
Maar da's nog dikke 1.5 maand wachten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:44:
IGN geeft PES2008 een 9.2 en beoordeelt de gameplay met maar liefst een 10 (!) Ik heb er zelf wel zin in :+

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:44:
PES2008 is een meer dan prima game. Echt, niks mis mee. Het heeft alleen zo verdomd weinig meer dan vorige versies.

Dat wil niet zeggen dat PES2008 niet leuk is, of slecht is. Als je er maar rekening mee houdt dat het niet een grote stap is, vermaak je je er prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
PWM schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:29:
[...]

PES 6 vorig jaar op de 360 was dan ook niet moeilijk te overtreffen. Het was gewoon een poort van de Xbox/PS2 versie. Niets meer, niets minder.

Het is dan ook droefig om te zien dat de voortgang, zelfs tegenover deze simpele poort, gewoon heel erg klein is.

PES 2008 is natuurlijk geen slecht spel, maar de laatste jaren gebeurd er wel heel erg weinig. Iedereen doet wel lacherig over Fifa, en die hebben ook een achterstand. Echter, als ik kijk naar de vooruitgang in die serie, gaat het wel een stuk harder, en met dit tempo zal PES2009/Fifa2009 wellicht een ander verhaal worden.

Volgens mij gaat het hier niet om een vergelijking met een mislukte port naar de xdoos, maar met de 'echte' pes6 op de ps2. T.o.v. pes6 is er weinig veranderd qua features, maar de gameplay is wederom weer sterk verbeterd. Het draait nog soepeler, ziet er nog mooier uit en speelt nog lekkerder, wat wil je nog meer? Ik speel de pes2008 demo sinds dag 1 kapot op de 360 en kan niet wachten tot ie uit is op de ps3, want daar speelt ie toch het lekkerst (mijn mening, heeft met de controller te maken). Uiteraard ben ik allang in het bezit van pes6, niet alleen de ps2 versie, ook de xdoos versie.

@nioz, geen dank ;)

Back ontopic:
Ik baal echt ontzettend van wederom een gemiste kans van Sony om eens fatsoenlijke demo's in de store te gooien.
Zelfs R&C staat er nog geen eens tussen, om maar te zwijgen van de tientallen andere demo's die us psn gebruikers kunnen spelen. Ik hoop echt dat Sony de europese store eens een keer up-to-date gaat houden en gewoon alles erop zet. Mijn nl account wordt amper gebruikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainCharisma schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:16:
[...]

IGN geeft PES2008 een 9.2 en beoordeelt de gameplay met maar liefst een 10 (!) Ik heb er zelf wel zin in :+
OK, sinds die transformers 'debacle' neem ik alles wat ze op IGN beoordelen nog meer met een korreltje zout

Edit: Hm.. heb mijn PS3 een kleine week en kan hem alleen op standby zetten via de controller. Is dat echt zo, of ben ik gewoon verkeerd bezig

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 22:29 . Reden: Echte reden dat ik op GoT kwam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:38
Heeft sony een mail adres waar klachten/problemen heen gestuurd kunnen worden? We zouden eens met zn allen moeten mailen dat Sony een slechte zaak doet door de EU store te verwaarlozen. Ik heb zelf een US account, maar vind het schandalig dat het op deze manier gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
t!n0 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:35:
Back ontopic:
Ik baal echt ontzettend van wederom een gemiste kans van Sony om eens fatsoenlijke demo's in de store te gooien.
Zelfs R&C staat er nog geen eens tussen, om maar te zwijgen van de tientallen andere demo's die us psn gebruikers kunnen spelen. Ik hoop echt dat Sony de europese store eens een keer up-to-date gaat houden en gewoon alles erop zet. Mijn nl account wordt amper gebruikt :(
Wat houdt je tegen om een tweede Amerikaanse account te maken? Google naar een Amerikaan adres met een geldige postcode en woonplaats, maak daarvan een fictieve account en je kunt al die Amerikaanse demo's downloaden. Kost je twee minuten van je leven.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies en/of ervaringen over specifieke games horen thuis in hun eigen topic(reeks).