Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.074 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Anoniem: 235764 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:49:
Maar goed al met al, wie weet wanneer firmware 2.0 nou precies komt. Was dat nou 31 oktober?
Al wat inhoudelijke informatie erover? of is het meer een User Agreement aanpassing?
Ik denk dat niemand dat weet, zodra het bekend wordt hoor je dat snel genoeg hier. En 2.0 zal wel iets meer behelzen dan alleen een User Agreement aanpassing, ik snap niet echt wat je daarmee bedoelt eigenlijk. ;)
Zowiezo zal Home onderdeel van 2.0 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 23:40
Anoniem: 70824 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:19:
[...]

heb ze net gebeld maar hij is niet meer op voorraad. :(
Gameshop.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Een gerucht was dat in fw 2.0 de XMB in-game toegankelijk werd. Wat heb je daar dan precies aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:24

S2S

zwembroek schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:51:
[...]

Je moet je PS3 ff resetten. Dat doe je door de on/off toets ff een tijdje ingedrukt te houden volgens mij.
Werkt ook niet :(

Je ziet ook dat ringetje in de rechter boven hoek wanneer ik er een disc in doe, deze blijft de hele tijd maar de disc start niet.

PS3 is gewoon kapot. Ik ga Sony bellen. Bedankt voor jullie hulp.

[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 17-10-2007 12:59 ]

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

GTA4 hoort naar mijn inziens ook gewoon een PS3 exclusive te zijn!
Waarom dan? GTAIII, Vice City en San Adreas waren dat ook niet. Die zijn alle 3 op de Xbox uitgekomen.s
Laat maar eerst zien of Xbox360 het aankan, gezien het feit dat ik heb gehoord dat het hele BD schijfje wordt volgepompt.
Heb je dat gehoord joh?
PlayStation 3 eigenaren vroegen zich lange tijd af of zij iets zouden krijgen om voor het gebrek aan deze exclusieve content te compenseren, dit blijkt niet het geval. In een gesprek met Gamesradar bevestigde een vertegenwoordiger van Rockstar dat de PlayStation 3 geen enkel voordeel zal hebben ten opzichte van de Xbox 360 versie. Er zal geen verschil zitten tussen de versies bij launch.

http://games.fok.nl/news.php?newsid=19352

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 17-10-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Anoniem: 138251 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:56:
Een gerucht was dat in fw 2.0 de XMB in-game toegankelijk werd. Wat heb je daar dan precies aan?
Dat je bijvoorbeeld iemand in je friends-list kan uitnodigen voor een game, reuze handig lijkt mij :P
Zo zijn er nog wel tientallen 'simpele' features die de PS3 gewoon mist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Friends list in-game bereikbaar, eigen muziek luisteren, ik weet niet of je bekend bent met de Xbox 360, maar die doet al een boel van dit soort dingen.
Dit zijn overigens wel allemaal features die de game developers zelf moeten 'aanzetten', want er moet rekening mee worden gehouden in het geheugenbudget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Op de Xbox 360 kun je op die manier je eigen MP3-playlist laten spelen ipv de soundtrack van de game zelf, je kunt email/voice-berichten checken en versturen, je friends list gebruiken om uitnodigingen voor een online game te versturen, je gamerstats en achievement points te bekijken, etc. Het zorg er zo voor dat elke game op die manier de complete online functionaliteit kan aanbieden via een standaard interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235764

Anoniem: 86399 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:52:
[...]

Ik denk dat niemand dat weet, zodra het bekend wordt hoor je dat snel genoeg hier. En 2.0 zal wel iets meer behelzen dan alleen een User Agreement aanpassing, ik snap niet echt wat je daarmee bedoelt eigenlijk. ;)
Zowiezo zal Home onderdeel van 2.0 zijn.
Tja ik had ergens gelezen dat 2.0 alleen een update zou zijn van de User Agreement mbt Playstation Eye enzo, dat er wat aanpassingen zijn gedaan aan de User Agreement. Zoiets vaags had ik gelezen op ps3only.nl.

Home komt het eerste kwartaal van 2008 toch? Of toch eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-04 21:58
Ik wil nog even reageren op de FullHD hype en dat veel mensen denken dat HdReady niet meeteld.
FullHD is geen noodzaak, ik heb een weekend Folklore zitten spelen op een FullHD 40", Folklore is 720P en zag er echt prachtig uit, goed scherp ook, ik heb er echt op gelet van dichtbij en gewone afstand.

FullHD is eigenlijk voor 40" en groter gemaakt, ik zou zeker voor gaming gewoon lekker een hdready gaan scoren, ik doe dat zelf ook en buiten mijn beperkte budget, groter dan 32" wil ik niet eens (voor op m'n slaap&gamekamer).
Ga je puur voor games koop dan een simpel geval zonder digitale tuners e.d. erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

uchiha tijntje schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:41:
[...]

Dat geloof ik graag hoor. :) Ik zeg ook niet dat er geen exlusives zijn, ik wilde alleen aangeven dat er van dat lijstje wat hij gegeven had helemaal niets klopt. Niet meer, niet minder.

Het lijkt me ook logisch dat de ps3 steeds meer exclusives krijgt, anders was er iets fouts gaande. Maar ik vind dat aan het woord exclusives ook teveel crediet wordt gegeven. Zowel op de ps3, xbox360 en de wii komen natuurlijk exclusives uit, maar je wilt niet weten hoeveel van deze games gewoon slecht zijn..
Ach, ik vond zo'n lijstje wel gepast in dit topic ^^

En veel exclusives zullen wel goed/heel goed/heel heel heel goed worden. Waarom zouden ze een game anders exclusive houden. Zo ongeveer de helft van de lijst ken ik wel en beloven ook wat moois te worden. Het zijn juist de multiplatform-games waar veruit het grootste gedeelte troep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Wil binnenkort een nieuwe lcd tv kopen de Samsung LE32S81B. Deze beschikt echter over een hdmi versie 1.2. Is dit een probleem als je je ps3 erop aan wil sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Anoniem: 235764 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:10:
[...]

Tja ik had ergens gelezen dat 2.0 alleen een update zou zijn van de User Agreement mbt Playstation Eye enzo, dat er wat aanpassingen zijn gedaan aan de User Agreement. Zoiets vaags had ik gelezen op ps3only.nl.

Home komt het eerste kwartaal van 2008 toch? Of toch eerder?
Dit was alleen van toepassing op de versie van de text van de User Agreement van PSN, en had verder niks met firmware of Home te maken.
Firmware 2.0 zou voorbereid zijn op Home als het goed is, alsook zouden er vele verbeteringen doorgevoerd worden, wat precies is echter onduidelijk.
Ik dacht dat Home 'Spring 2008' zou uitkomen, maar volgens Phil Harrison van Sony zou er in November of December alsnog een beta komen, alleen in welke vorm is niet bekend. Mogelijkerwijs dat die beta ook niet doorgaat als het tegen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 23:38

Armada

-Wat wil je weten?-

Heheh, 'assumption is the mother of all fuck-ups.."

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 23:38

Armada

-Wat wil je weten?-

-RazieL- schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:26:
[...]

En veel exclusives zullen wel goed/heel goed/heel heel heel goed worden. Waarom zouden ze een game anders exclusive houden. Zo ongeveer de helft van de lijst ken ik wel en beloven ook wat moois te worden.
Van de tot nu toe uitgekomen PS3 exclusives zijn er nog niet veel toptitels gebleken, dus die redenatie vind ik onnavolgbaar.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ymmv schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:01:
achievement points te bekijken
Hehe.
Armada schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:37:
Van de tot nu toe uitgekomen PS3 exclusives zijn er nog niet veel toptitels gebleken, dus die redenatie vind ik onnavolgbaar.
Wanneer is een game een toptitel? Als er veel hype omheen is? Ik vind Resistance, Heavenly Sword, Warhawk allemaal toptitels.
Twanjo schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:28:
Wil binnenkort een nieuwe lcd tv kopen de Samsung LE32S81B. Deze beschikt echter over een hdmi versie 1.2. Is dit een probleem als je je ps3 erop aan wil sluiten?
Nee, alhoewel de PS3 hdmi 1.3(a) bezit is dit ook gewoon volledig backwards-compatible met de vorige hdmi-standaarden.

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 17-10-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

De meeste waren op zn minst wel goede games. En als een console net uit is duurt het altijd ff voordat de goede games uitkomen. Kijk eens naar de multiplatform-titels die zijn uitgekomen, daar zit pas veel troep bij. Alle uitmelkerij en filmgames bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-04 14:35
Bevat de volgende ps3 firmware btw ook al de mogelijkheid om met vrienden te voicechatten onder games ? dus niet bijvoorbeeld in warhawk maar gewoon als je alle 2 een andere game speelt enzo ... kan nu alleen maar in de crossmedia bar, vind ik wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 21:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

Wat er precies in een firmware update zit weet je pas op het moment dat je hem geinstalleerd hebt. Voordat een firmware gereleased wordt zijn er altijd enorm veel geruchten die vaak gedeeltelijk wel waar blijken te zijn. Maar voor echte zekerheid is het gewoon afwachten op de update. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
GTA4 hoort naar mijn inziens ook gewoon een PS3 exclusive te zijn!
Laat maar eerst zien of Xbox360 het aankan, gezien het feit dat ik heb gehoord dat het hele BD schijfje wordt volgepompt.

IK WIL GTA4!!! en MGS4!!!!

Maar goed al met al, wie weet wanneer firmware 2.0 nou precies komt. Was dat nou 31 oktober?
Al wat inhoudelijke informatie erover? of is het meer een User Agreement aanpassing?
je kan zoveel willen :P
-RazieL- schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:36:
[...]

Als 't maar usb is dan werkt het. Mn tobo+muis van mn pc zijn iig plug&play op de ps3.

@uchiha tijntje: Ik heb een iets langere lijst gevonden (87games)

lijst met exlusives
er staan ook spellen tussen die niet exclusief zijn

[ Voor 60% gewijzigd door dikki dik op 17-10-2007 14:10 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 22:20

Spotmatic

Ken sent me

Waarschijnlijk ben ik een van de weinigen die zijn PS3 vrijwel alleen voor de Blu-Ray playback heeft gekocht... Een paar screenshots op 1080p, op mijn scherm van 2 meter breed:

Afbeeldingslocatie: http://xs320.xs.to/xs320/07414/pic1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://xs320.xs.to/xs320/07414/pic2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://xs320.xs.to/xs320/07414/pic3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://xs320.xs.to/xs320/07414/pic4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://xs320.xs.to/xs320/07414/pic5.JPG

Afbeeldingslocatie: http://xs320.xs.to/xs320/07414/pic6.JPG

Afbeeldingslocatie: http://xs320.xs.to/xs320/07414/pic7.JPG

Overigens is dit analoge projectie met mijn (80 kg zware) BarcoReality 909 CRT projector. Ik ben niet zo'n fan van digitale projectoren met hun fixed pixelstructuur...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

dikki dik schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:10:er staan ook spellen tussen die niet exclusief zijn
Welke dan? Als ik even snel het lijstje doorkijk dan zie ik alleen ut3 en haze, maar daar staat ook bij dat het timed exclusives zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spotmatic schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:26:
Waarschijnlijk ben ik een van de weinigen die zijn PS3 vrijwel alleen voor de Blu-Ray playback heeft gekocht... Een paar screenshots op 1080p, op mijn scherm van 2 meter breed:

Overigens is dit analoge projectie met mijn (80 kg zware) BarcoReality 909 CRT projector. Ik ben niet zo'n fan van digitale projectoren met hun fixed pixelstructuur...
Hey, ik lees jouw topic op htforum.nl wel eens. :D Zwaar indrukwekkend plaatje dat zo'n CRT projector te voorschijn kan toveren, maar dit zal dan ook wel een (aantal) prijsklasses hoger zitten. Is dat trouwens Vertical Limit? Lang geleden eens gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Anoniem: 86399 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:32:
[...]
Hey, ik lees jouw topic op htforum.nl wel eens. :D Zwaar indrukwekkend plaatje dat zo'n CRT projector te voorschijn kan toveren, maar dit zal dan ook wel een (aantal) prijsklasses hoger zitten. Is dat trouwens Vertical Limit? Lang geleden eens gezien.
Grappig dat je mijn topic van HTforum kent... :) Een aantal prijsklasses hoger? Ik heb begrepen dat deze projector in 2002, inclusief installatie, meer dan 100.000 euro heeft moeten kosten. Gelukkig heb ik dat er niet voor betaald :*)

Het is overigens inderdaad Vertical Limit. Best een aardige transfer!

Zijn er hier nog meer mensen die hun PS3 ook voor Blu-Ray weergave gebruiken of vinden jullie de Blu-Rays (nog) te duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 13:58
Spotmatic schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:36:
[...]

Grappig dat je mijn topic van HTforum kent... :) Een aantal prijsklasses hoger? Ik heb begrepen dat deze projector in 2002, inclusief installatie, meer dan 100.000 euro heeft moeten kosten. Gelukkig heb ik dat er niet voor betaald :*)

Zijn er hier nog meer mensen die hun PS3 ook voor Blu-Ray weergave gebruiken of vinden jullie de Blu-Rays (nog) te duur?
Ik heb hem gister besteld en hij staat hier nu naast me bureau op het werk :) Ik heb hem eigenlijk ook gekocht om Bluray af te spelen op me plasma scherm. Deze is helaas 'maar' 94cm :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Als het even kan koop ik tegenwoordig Blu-rays ipv DVDs, zit inmiddels op al 4 exemplaren. ;) En ik zag gisteren de Spiderman trilogie in een mooie blu-ray bundel liggen, die is ook wel erg verleidelijk. :*)
Ik vind ze nog wel aan de prijzige kant, maar je krijgt er wel een veel betere beeld- en geluidskwaliteit voor terug.

Ik bedoelde trouwens een aantal prijsklasses hoger dan mijn 720p LCD projector. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 17-10-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Bart schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:39:
[...]
Ik heb hem gister besteld en hij staat hier nu naast me bureau op het werk :) Ik heb hem eigenlijk ook gekocht om Bluray af te spelen op me plasma scherm. Deze is helaas 'maar' 94cm :)
Berg je dan maar vast voor het scherpe plaatje dat je straks krijgt. Is het een Full HD scherm of lager (1024 x 768)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik gebruik hem wel voor BD weergave. Planet Earth is echt een must-have. Wat een serie! Jammer dat de extra's van de DVD-versie missen, maar dat mag de pret niet drukken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Exclusives worden vaak gehypt, met als gevolg dat ze door veel mensen al snel heel goed gevonden worden, terwijl ze uiteindelijk soms tegenvallen. Dit is op elk platform de afgelopen 15 jaar te merken.

Maar als jij vind dat dit lijstje, met zulke stemmingmakerij, in dit topic hoort zegt dit veel over dit topic. :)

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-10-2007 15:15 ]

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219216

Iemand ervaring met de PS3 aan de samsung LE32R71 via HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
Spotmatic schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:41:
[...]

Berg je dan maar vast voor het scherpe plaatje dat je straks krijgt. Is het een Full HD scherm of lager (1024 x 768)?
Inderdaad 1024x768. Hij kan wel upscalen naar 1080i, of wordt dit alsnog niks als ik je goed begrijp? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bart schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:31:
[...]

Inderdaad 1024x768. Hij kan wel upscalen naar 1080i, of wordt dit alsnog niks als ik je goed begrijp? :)
Je scherm kan niet (letterlijk) upscalen naar 1080i, hij accepteert misschien 1080i als input, maar hij kan niet ineens meer pixels krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
Anoniem: 86399 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:32:
[...]

Je scherm kan niet (letterlijk) upscalen naar 1080i, hij accepteert misschien 1080i als input, maar hij kan niet ineens meer pixels krijgen.
Nee dat begrijp ik maar 768 beeldlijnen moet toch alsnog wel een aardig beeld geven op HD materiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

uchiha tijntje schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:14:
Exclusives worden vaak gehypt, met als gevolg dat ze door veel mensen al snel heel goed gevonden worden, terwijl ze uiteindelijk soms tegenvallen. Dit is op elk platform de afgelopen 15 jaar te merken.
Logisch dat exclusives worden gehypt. Zou nogal vreemd zijn als microsoft zou zeggen dat cod4 de beste shooter van dit jaar wordt terwijl die ook op de ps3 verschijnt. Zelf let ik niet zoveel op de hype. Ik probeer altijd wel goed op de hoogte te zijn en meestal ben ik al enthousiast over een game nog voordat er een hype is. Of zoals bij mgs. De serie is nooit zo gehypt als deel4, maar ik ben over elk deel even enthousiast, daar verandert niets aan omdat er nu een hype is. Lair is wel een game die voor veel mensen zwaar tegenviel, maar zelf verloor ik al mn interesse bij het zien van de 1e gameplay-filmpjes. Nog lang voordat de besturing werd afgezeken.
uchiha tijntje schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:14:Maar als jij vind dat dit lijstje, met zulke stemmingmakerij, in dit topic hoort zegt dit veel over dit topic. :)
Wat wil je daar mee zeggen? Ik bedoel gewoon dat een lijstje met ps3-exclusives wel goed in een ps3-topic past 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 18:47

FaceDown

Storende factor.

Bart schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:35:
[...]

Nee dat begrijp ik maar 768 beeldlijnen moet toch alsnog wel een aardig beeld geven op HD materiaal?
Zeker! Full HD wordt zwaar overschat. Ik heb nog altijd liever een 1024x768 plasma dan een Full HD LCD.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

FaceDown schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:36:
[...]
Zeker! Full HD wordt zwaar overschat. Ik heb nog altijd liever een 1024x768 plasma dan een Full HD LCD.
Op een klein(er) scherm kan ik het daar wel mee eens zijn. Ik zou niet minder dan 1080p willen op mijn projectiescherm van 2m breed, maar HD materiaal op 1024 x 768 ziet er naar mijn mening veel scherper, rustiger en kleurrijker uit dan DVD. Dit weet ik omdat ik mijn Xbox 360 op deze manier gebruik (720p en 1080p WMVHD materiaal op een Samsung 42" plasma met een resolutie van 1024 x 768).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Nipje schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:53:
Bevat de volgende ps3 firmware btw ook al de mogelijkheid om met vrienden te voicechatten onder games ? dus niet bijvoorbeeld in warhawk maar gewoon als je alle 2 een andere game speelt enzo ... kan nu alleen maar in de crossmedia bar, vind ik wel jammer
Yep je kan nu meerdere chatsessie houden :

The PLAYSTATION®3 system software version 2.00 update bevat het volgende:

* Gebruikers
o Je kan je user-account nu voorzien van een wachtwoordbeveiliging.

* Settings
o [Dynamic Normalizer] is toegevoegd als een optie onder [Sound Settings].
o [Energy Saver] is toegevoegd als een optie.
o [Equalizer] is toegevoegd als een feature onder [Music Settings].
o [Full] is toegevoegd als een optie onder [DVD Wide Display] onder de [BD / DVD Settings].
o [Photo Settings] is toegevoegd als een optie.
o [PS / PS2 Settings] is toegevoegd als een optie.
o [RSS Channel Settings] is toegevoegd als een optie.
o [Sample Rate] is toegevoegd als een optie onder [Audio CD Import] onder de [Music Settings].
o [Screen Saver] is uitgebreid onder de [Display Settings].
o De methode om een resolutie te selecteren is aangepast in de [Video Output Settings] onder de [Display Settings].
o [Theme Settings] is toegevoegd als een optie.
o [Zero Unused Disk Space] is toegevoegd als een optie onder [System Settings] > [Format Utility].

* Photo
o Extra slideshows zijn toegevoegd.
o [Photo Effects] zijn toegevoegd als een feature.
o Een achtergrond feature is toegevoegd.
o [Zoom] is toegevoegd als een feature.

* Music
o Extra visualisaties toegevoegd.
o CD informatie is nu in te voeren.
o Een derde snelheid om vooruit of achteruit te spoelen is toegevoegd als een feature.

* Video
o Bestanden kunnen nu achter elkaar afgespeeld worden.
o Een derde snelheid om vooruit of achteruit te spoelen is toegevoegd als een feature.
o Je kan nu [Zoom] selecteren onder de [Screen Mode] op het moment dat je videobestanden afspeelt welke zijn opgeslagen op de harde schijf of ander opslagmedia.*
*Een correcte USB adapter is nodig om bepaalde opslagmedia te kunnen gebruiken.

* Game
o Ondersteuning voor PLAYSTATION®3 format software titles is uitgebreid.
o XMB™ (XrossMediaBar) is nu te bereiken gedurende gameplay.

* Network
o [RSS Channel] is toegevoegd als een feature.

* Friends
o Je kan nu meerdere chatsessies hebben.
o Je kan nu een plaatje gebruiken als avatar welke aanwezig is onder de optie [Photo].

* Other
o Datum en tijd worden nu getoond zodra de PS button wordt ingedrukt.
o Bestand sortering is aangepast.
o [Help] is toegevoegd als een feature.
o Speelbaarheid status met het PS3™ systeem is veranderd voor sommige PlayStation® and PlayStation®2 format titles.
Om de laatste status te checken raden we aan om de zoeksite te gebruiken voor werkende titels.
o [Secure Delete] is toegevoegd als een optie.
o Bepaalde PLAYSTATION®Network features zijn aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
Spotmatic schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:40:
[...]

Op een klein(er) scherm kan ik het daar wel mee eens zijn. Ik zou niet minder dan 1080p willen op mijn projectiescherm van 2m breed, maar HD materiaal op 1024 x 768 ziet er naar mijn mening veel scherper, rustiger en kleurrijker uit dan DVD. Dit weet ik omdat ik mijn Xbox 360 op deze manier gebruik (720p en 1080p WMVHD materiaal op een Samsung 42" plasma met een resolutie van 1024 x 768).
Ah gelukkig, het heeft dus toch wel nut :)

Ik snap dat je op een scherm van 2 meter wel graag Full HD wil maar op 94cm is 1024 x 768 toch ook wel ok lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Dit is een lijst van een paar maanden uit en is nog altijd een gerucht. Tuurlijk komen de meeste features erin, en waarschijnlijk gewoon allemaal maar dit is niet bevestigd of wat dan ook. Het is afwachten. Ik denk dat het zo lang duurt omdat Home komt met 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:09

scorpie

Supra Addict

Ja en home zou pas Q1 (januari / februari) 2008 komen... er valt nog niks te zeggen erover, want er is allemaal nog niks bekend.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

-RazieL- schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:35:
[...]

Wat wil je daar mee zeggen? Ik bedoel gewoon dat een lijstje met ps3-exclusives wel goed in een ps3-topic past 8)7
Je probeert een vergelijking te maken van twee aspecten, maar in je vergelijking ben je niet consequent en dat kon je blijkbaar niet veel schelen. ^^

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

uchiha tijntje schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:14:

Maar als jij vind dat dit lijstje, met zulke stemmingmakerij, in dit topic hoort zegt dit veel over dit topic. :)
Ik kom inderdaad goed in de stemming van al die gehypte exclusives. Althans een hele hoop.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

S2S schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:37:
[...]

Mja werkt niet. Zowel system restore en HDD format gedaan. Ding is kapot, denk ik.
Jammer, nu ja sony maar bellen he en de afhandeling regelen. Geloof me ze zijn niet slecht kwa de service en het is niet een probleem dat veel voorkomt!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Gman schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:11:
Ik wil nog even reageren op de FullHD hype en dat veel mensen denken dat HdReady niet meeteld.
FullHD is geen noodzaak, ik heb een weekend Folklore zitten spelen op een FullHD 40", Folklore is 720P en zag er echt prachtig uit, goed scherp ook, ik heb er echt op gelet van dichtbij en gewone afstand.

FullHD is eigenlijk voor 40" en groter gemaakt, ik zou zeker voor gaming gewoon lekker een hdready gaan scoren, ik doe dat zelf ook en buiten mijn beperkte budget, groter dan 32" wil ik niet eens (voor op m'n slaap&gamekamer).
Ga je puur voor games koop dan een simpel geval zonder digitale tuners e.d. erop.
Yup, 720p is best geschikt en je zal pas verbetering in 1080i/p zien met een scherm groter dan 40'. Daarom zijn vele schermen onder de 40' ook maar HDReady want meer heeft toch geen zin. Sommige hebben dan wel support voor 1080i/p input maar het scherm is en blijft maar 720p. En erm..40 inch is 1 meter kwa diagonaal! Dat is best groot en er zijn situaties genoeg waar je geen 1,5Meter grote bullebak kwijt kan!

Sure in de winkel zijn de 1,5Meter grote schermen heerlijk om naar te kijken maar..erm..wie heeft er ruimte voor! Ik niet! Ik moet mijn televisie ergens in een hoek kwijt kunnen en dan is 1,5Meter geen optie. De CRT die ik nu gebruik is iets van.. 80cm in uiteindelijke breedte door de goede luidsprekers. Special gekocht aangezien het een goede set luidsprekers ingebouwd had. En audio vindt ik belangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

Hoe doet hij het me DVD "upscales", in zoverre dat Lord of the Rings, een van de dvd's met de beste kwaliteit voor dvd's upgescaled naar 720 er zeker mooi uitziet. Hoe dan op een top of the line projector!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

swampy schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:34:
[...]
Hoe doet hij het me DVD "upscales", in zoverre dat Lord of the Rings, een van de dvd's met de beste kwaliteit voor dvd's upgescaled naar 720 er zeker mooi uitziet. Hoe dan op een top of the line projector!
Mijn projector doet het niet zo goed met de andere resoluties dan 1080p via de PS3. Dit komt vooral omdat de Barco alleen weergeeft wat je hem aanbiedt, en de 50Hz signalen vaak brakke timings hebben waar de Barco slecht mee overweg kan. Wat dit betreft vind ik het HEEL jammer dat de PS3 geen ingebouwde hardwarematige scaler heeft, want met 1080p op 60Hz is niets mis. Een DVD die ik met de PS3 upscale wordt echter 1080p/50Hz en dat krijg ik niet beeldvullend.
Hetzelfde probleem geldt voor 720p games: die krijg ik niet beeldvullend (bijv. Motorstorm en Resistance: Fall of Man). 1080p Games doen het wel altijd prima: The Darkness, GT HD, Ridge Racer 7. Vooral GT HD ziet er GEWELDIG uit op 1080p!

Hier heeft de Xbox 360 het beter voor elkaar (helaas moet ik zeggen): hij houdt ten alle tijde de ingestelde uitgangsresolutie aan, wat voor materiaal je hem ook aanbiedt.

Ik ben dan ook op zoek naar een externe (en dure!) scaler die alles opschaalt naar een vooraf gekozen resolutie. Zo'n scaler kost rond de 1500 euro (althans: met de features die ik zoek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

FaceDown schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:36:
[...]

Right.

Full HD is niet overschat, het is alleen pas nuttig vanaf 37-40inch of groter. Daaronder zie je ook maar heel weinig 1080P tv's, omdat het gewoon niet nuttig is.

Dat je liever Plasma hebt dan LCD, prima, ieder zijn ding. Echter, 1024x768 is gewoon een 4:3 formaat, terwijl zowel je TV als de PS3 content 16:9 is. Het beeld en de verhoudingen worden er niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:58

FeaR

In GoT we trust

PWM schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:11:
[...]

Right.

Full HD is niet overschat, het is alleen pas nuttig vanaf 37-40inch of groter. Daaronder zie je ook maar heel weinig 1080P tv's, omdat het gewoon niet nuttig is.
Of eigenlijk gewoon geen... naar mijn weten zijn er namelijk geen 32" tv's die 1080p / Full HD zijn :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Nieuws: Lost Planet ook naar de PlayStation 3
Door Rene Groen op 17-10-2007 om 17:33
Xbox 360 en PC eigenaren weten al wat Lost Planet precies is, PlayStation 3 eigenaren zullen er binnenkort ook achter gaan komen.

Capcom heeft namelijk aangegeven dat Lost Planet ook naar de PlayStation 3 zal komen. Op Sony's console lijkt het spel de meest complete ervaring te gaan worden, naast de game zelf zijn ook de bonuskarakters van de PC en extra content van de Xbox 360 versie toegevoegd, daarnaast is het spel ook met 16 man online te spelen.

Wanneer de game verschijnt is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:43
Anoniem: 169123 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:52:
Xbox 360 en PC eigenaren weten al wat Lost Planet precies is, PlayStation 3 eigenaren zullen er binnenkort ook achter gaan komen.

Capcom heeft namelijk aangegeven dat Lost Planet ook naar de PlayStation 3 zal komen. Op Sony's console lijkt het spel de meest complete ervaring te gaan worden, naast de game zelf zijn ook de bonuskarakters van de PC en extra content van de Xbox 360 versie toegevoegd, daarnaast is het spel ook met 16 man online te spelen.

leuk om te horen
ik ga maar direct is kijke op gametrailers of die game uberhaupt iets is maar ieg leuk dat capcom ook wat brengt naar ps3 ipv alleen maar te nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

zerokill schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:59:
[...]

leuk om te horen
ik ga maar direct is kijke op gametrailers of die game uberhaupt iets is maar ieg leuk dat capcom ook wat brengt naar ps3 ipv alleen maar te nemen ;)
Je moet er echt van houden... Persoonlijk kon het mij op de Xbox niet bekoren.
Het ziet er allemaal wel mooi uit met die sneeuw en de weerseffecten. Maar de Japanse sfeer die eromheen hangt met al die soort van robots en freaky beesten was me net wat te veel van het goede.

Maar ik ben zowiezo niet echte into dat soort games, dus misschien ben ik wel een slecht referentiepunt. En smaken verschillen nu eenmaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531

Wat een teleurstelling: ik zat al een weekje op hun announcement te wachten en nu dit :(
Ik had echt gehoopt dat ze Dead Rising op de PS3 zullen uitbrengen, omdat zoveel mensen het heel graag willen incl. mij als een echte zombieliefhebber... Bad,bad! :( Dead Rising komt wel voor pc uit en maar niet voor de PS3.

DR is de enige reden voor me om een 360 te kopen (wat ik niet wil doen aangezien deze bijna op het einde van zijn lifecycle zit)... Maar voor de PS3 zou ik heel graag willen graag want Tekken is voor me het beste fighting spel dat er bestaat en als ik Tekken 5 DR en later Tekken 6 in HD zou kunnen spelen, dan zou dat een grote extase worden!!!

Wat jammer voor DR.... Capcom, doe er iets aan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

zerokill schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:59:
[...]

leuk om te horen
De ervaringen zijn wisselend. Ik vond er niet zoveel aan, anderen waren er erg blij mee. De reviews waren over het algemeen best redelijk: http://www.gamerankings.c...31114.asp?q=lost%20planet
Anoniem: 125531 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:11:
[...]
DR is de enige reden voor me om een 360 te kopen (wat ik niet wil doen aangezien deze bijna op het einde van zijn lifecycle zit
_O- Wat een rare dingen lees je hier toch af toe :)

Het ding is nog geen 2 jaar oud, en heeft een lifecycle van 5-6 jaar. De eerste Xbox was inderdaad wat korter, maar dat was omdat ze er redelijk laat in kwamen, en bij moesten blijven. Vergeet niet, de PS3 had ook in 2005 uit moeten komen. Het ding zit nu op 30%, niet meer :)

Of je de 360 alleen voor DR moet kopen is een ander verhaal.

[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 17-10-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
[...]

Right.

Dat je liever Plasma hebt dan LCD, prima, ieder zijn ding. Echter, 1024x768 is gewoon een 4:3 formaat, terwijl zowel je TV als de PS3 content 16:9 is. Het beeld en de verhoudingen worden er niet beter op.
Ben blij dat jij reageert... Moest op mijn wangen bijten. Heb het idee dat vooral mensen zonder FULLHD zulke statements maken. Je hebt wel gelijk als je zegt dat dit vanaf 37" is. Volgens mij bestaan er niet eens FullHD schermen kleiner dan 37"

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dutch_Baseline schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:15:
[...]

Ben blij dat jij reageert... Moest op mijn wangen bijten. Heb het idee dat vooral mensen zonder HD zulke statements maken. Je hebt wel gelijk als je zegt dat dit vanaf 37" is. Volgens mij bestaan er niet eens FullHD schermen kleiner dan 37"
Ze zijn er wel hoor :) Bijvoorbeeld Sharp heeft 32 inch 1080p tv's op de markt gegooid (o.a. LC-32GS). Er zijn altijd mensen die er intrappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O- Wat een rare dingen lees je hier toch af toe :)

Het ding is nog geen 2 jaar oud, en heeft een lifecycle van 5-6 jaar. De eerste Xbox was inderdaad wat korter, maar dat was omdat ze er redelijk laat in kwamen, en bij moesten blijven. Vergeet niet, de PS3 had ook in 2005 uit moeten komen. Het ding zit nu op 30%, niet meer :)

Of je de 360 alleen voor DR moet kopen is een ander verhaal.
Hahah... een of andere website publiceerde onlangs een tiental redenen waarom we een nieuwe Xbox (3/720?) in 2009 kunnen verwachten. ( http://xbox360only.nl/nie...p?nid=8808&start=0&max=15 )Het is zonder enige twijfel puur een hypotetische kwestie, maar toch... MS heeft laten weten dat de lifecyclus 4-5 jaar is...

En eerlijk gezegd, ik hou meer van betrouwbare Sony dan van die MS crap... eerlijk is eerlijk... Bovendien vind ik de controllers van PS3 beter.

Mocht Capcom Dead Rising op PS3 uitbrengen, koop ik die mooie zwarte glansende doos meteen... Ik kan natuurlijk op Dead Rising 2 zitten wachten, maar wil gewoon NU wat zombies knallen.

Nu zie ik op de gamtrailers.com dat de Capcom Event over ruim een dag plaats zal vinden... Dan maar hopen dat ze Dead Rising toch zullen aankondigen.... ;)

Edit: Hey... heeft iemand een idee waar je goedkoper PS3 games kunt kopen? Als je een 360 hebt, kun je voor de helft van de prijs games op play-asia.com bestellen... Bestaat er zoiets voor de PS3? (play-asia levert deze niet aan de EU landen).. want 60 euro voor een game is een beetje te veel van het goede

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 125531 op 17-10-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
PWM schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:17:
[...]

Ze zijn er wel hoor :) Bijvoorbeeld Sharp heeft 32 inch 1080p tv's op de markt gegooid (o.a. LC-32GS). Er zijn altijd mensen die er intrappen ;)
Joh, ok... Dat wist ik weer niet. 32 is wel errug klein voor fullhd inderdaad...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaddle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11-2021
Anoniem: 125531 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:22:
[...]

Hahah... een of andere website publiceerde onlangs een tiental redenen waarom we een nieuwe Xbox (3/720?) in 2009 kunnen verwachten. ( http://xbox360only.nl/nie...p?nid=8808&start=0&max=15 )Het is zonder enige twijfel puur een hypotetische kwestie, maar toch... MS heeft laten weten dat de lifecyclus 4-5 jaar is...

En eerlijk gezegd, ik hou meer van betrouwbare Sony dan van die MS crap... eerlijk is eerlijk... Bovendien vind ik de controllers van PS3 beter.

Mocht Capcom Dead Rising op PS3 uitbrengen, koop ik die mooie zwarte glansende doos meteen... Ik kan natuurlijk op Dead Rising 2 zitten wachten, maar wil gewoon NU wat zombies knallen.

Nu zie ik op de gamtrailers.com dat de Capcom Event over ruim een dag plaats zal vinden... Dan maar hopen dat ze Dead Rising toch zullen aankondigen.... ;)

Edit: Hey... heeft iemand een idee waar je goedkoper PS3 games kunt kopen? Als je een 360 hebt, kun je voor de helft van de prijs games op play-asia.com bestellen... Bestaat er zoiets voor de PS3? (play-asia levert deze niet aan de EU landen).. want 60 euro voor een game is een beetje te veel van het goede
vrijdag of zaterdag gaan ze nog meer voor de ps3 aankondigen.
vertelde een sales en een mod op het forum.

misschien zit dead rising er bij voor je!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Edit: lukt me niet om het opnieuw te doen, dus laat maar |:(

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 198824 op 17-10-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:26
Foutje :)

[ Voor 95% gewijzigd door Dennis_sla op 17-10-2007 20:41 ]

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:26
[...]

Ik koop alleen nog maar films op Blu Ray, ik heb op dit moment ruim 30 films op het Blu Ray formaat en slechts 2 spellen, F1 & Virtua Tennis.

Ik heb trouwens een 42" Sharp Full HD, dus dat is ook wel genieten om daar films op te kijken !!

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

PWM schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:12:[...]

_O- Wat een rare dingen lees je hier toch af toe :)

Hehe, overdrijven is ook een vak ja. Maar het zou me niet verbazen als de 360 al op de helft zit.

Over de ps3, dat was mss niet eens de ps3 zoals we die nu kennen. De 360 was er trouwens veel te vroeg. Naar mijn mening is 2007 het 1e "next-gen jaar". Zowel voor de consoles als voor de pc (ook al kent die niet van dergelijke life-cycles). Als ik me niet vergis is MoH: Airborne bijvoorbeeld pas de 1e pc-game die op de unreal3-engine draait. Het is niet de hardware (en ook sony niet :P ) die beslist wanneer de volgende generatie begint, maar de software.
Anoniem: 125531 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:22:Hahah... een of andere website publiceerde onlangs een tiental redenen waarom we een nieuwe Xbox (3/720?) in 2009 kunnen verwachten. ( http://xbox360only.nl/nie...p?nid=8808&start=0&max=15 )Het is zonder enige twijfel puur een hypotetische kwestie, maar toch... MS heeft laten weten dat de lifecyclus 4-5 jaar is...
De GH3-controller is standaard niet draadloos, maar je kan wel los een draadloze versie komen. Een beetje vreemd, maar dat argument klopt dus niet helemaal meer.

Ik vind wel dat de ps3 meer future-proof is, iets wat sony altijd wel goed voor elkaar heeft. Daarom zijn het ook niet de goedkoopste consoles. 4-5jaar lijkt me vrij realistisch. Ben benieuwd of microsoft nog verdergaat. Er ging eens een gerucht dat dit de laatste zou zijn.
Anoniem: 125531 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:22:Edit: Hey... heeft iemand een idee waar je goedkoper PS3 games kunt kopen? Als je een 360 hebt, kun je voor de helft van de prijs games op play-asia.com bestellen... Bestaat er zoiets voor de PS3? (play-asia levert deze niet aan de EU landen).. want 60 euro voor een game is een beetje te veel van het goede
Check alle vrachtwagens waarbij de laadklep openstaat, mss valt er een leuk spelletje uit ;) Voor prijzen rond de 50euro kan je kijken bij dvdboxoffice.com (perfect, alleen wel 3weken wachten). Een andere tweaker had goeie ervaringen met renchi.com (45euro, 1week levering, wel een japanse site) en videogamesplus.ca (50euro, 2weken).
Ze zeiden altijd van niet, alleen deel2 zou wel naar de ps3 komen. Ik vind het wel een leuke game om tegen die tijd uit een budgetbak te vissen.

[ Voor 8% gewijzigd door Reemster op 17-10-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

-RazieL- schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:41:
Naar mijn mening is 2007 het 1e "next-gen jaar". Zowel voor de consoles als voor de pc (ook al kent die niet van dergelijke life-cycles). Als ik me niet vergis is MoH: Airborne bijvoorbeeld pas de 1e pc-game die op de unreal3-engine draait. Het is niet de hardware (en ook sony niet :P ) die beslist wanneer de volgende generatie begint, maar de software.
Dan hebben ze gelogen toen ik in 2006 Gears in mijn 360 stopte :P

EDIt: Oeps, je hebt het over PC, sorry

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 17-10-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Gears of War is geen pc-game he (nog niet), maar die was er idd vroeg bij. Een knappe prestatie.

Maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer, of in dit geval: 1 game maakt nog geen next-gen jaar :P

Lost Planet vond ik ook wel erg next-gennerig, maar dat zijn er nog maar 2. Dit jaar komen er wel 50 zwaluws (of is 't zwaluwen? 8)7 ).

Edit: no prob ;) en ik heb besloten dat het meervoud van zwaluw vanaf nu zwali is :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Reemster op 17-10-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-04 13:00
Weet iemand misschien of het mogelijk is om HD-bestanden gebrand op een dvd op je PS3 af te spelen?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
[...]

Right.

1024x768 is WEL een 16:9 formaat als pixels rechthoekig zijn ;). Anyway geef mij maar een plasma ipv van een LCD. Overigens, en zoals wel vaker gezegd is 1080p pas nuttig bij 65" met een normaal optiek van 20:20. ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

-RazieL- schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:48:
Gears of War is geen pc-game he (nog niet), maar die was er idd vroeg bij. Een knappe prestatie.

Maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer, of in dit geval: 1 game maakt nog geen next-gen jaar :P
Ik snap wel wat je bedoeld, maar het gaat om de Next-Gen definitie :)

Eigenlijk alle 360 games in 2006 zagen er beter uit dan de games die wij kende op de Xbox/Ps2/Gamecube. Daaronder zaten hele mooie, zoals PGR3, Graw, Oblivion, CoD3, Test Drive unlimited, Rainbow Six, Gears of War, Dead Rising en nog wat andere. Die games tilde de Console games echt naar een hoger niveau, inclusief Online Play.

Dat het mooiste nog niet is geweest, inderdaad. Echter, er zijn weinig jaren dat ik zoveel console games heb gekocht als in het jaar 2006 :)

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 17-10-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Het gaat niet alleen om de graphics. Grafisch was bijvoorbeeld PDZ beter dan de games van de vorige generatie (wat de engine betreft iig). Maar de game zelf was zo next-gen als Pong. Dat cover-systeem van Gears of War (iets waar kill.switch voor de ps2 eigenlijk al eerder mee was :P ) is iets wat je nog niet eerder was gedaan op die manier. Nou ben ik er zelf niet zo'n fan van (vind t statische gameplay), maar je ziet het nu wel (deels) terug in veel games.
PWM schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:57:Echter, er zijn weinig jaren dat ik zoveel console games heb gekocht als in het jaar 2006 :)
niemand is perfect :9

[ Voor 19% gewijzigd door Reemster op 17-10-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-04 21:19
Ik zoek een surround set. Ik had al interesse in de Logitech Z5450.
Maar deze is al 'oud'. Ik zoek een set die TrueHD ondersteunt, BlueRay geluid dus _/-\o_
Wie weet wat? Of heeft al?

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70824

Anoniem: 138251 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:22:
[...]

Klopt, ik ging zaterdag ook naar de dixons, hadden ze hem niet meer. Hij heeft 7 andere dixons voor me gebeld. Overal uitverkocht. Free record shop uitverkocht. Toen maar naar e-plaza en die had er nog 4. Misschien kan je dus kijken bij e-plaza/bartsmit.
heb hem bij bartsmit gevonden en gekocht vanmiddag. thnx voor de tip. was die zaken helemaal vergeten... :+
jammer dat dit ding niet met een hdmi kabel komt.. of tenminste component :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman

Tof! Ik ben best ver in de pc versie en vind het een gave game! ik vond het begin akelig makkelijk maar later veranderd dat, de actie is echt tof en de cutscenes goed, goede stemmen en animaties.
Aanrader!
[...]
Naar mijn mening is 2007 het 1e "next-gen jaar". Zowel voor de consoles als voor de pc (ook al kent die niet van dergelijke life-cycles). Als ik me niet vergis is MoH: Airborne bijvoorbeeld pas de 1e pc-game die op de unreal3-engine draait. Het is niet de hardware (en ook sony niet :P ) die beslist wanneer de volgende generatie begint, maar de software.
"Next Gen" is een vaag begrip, qua pixels game ik allang op 1280x1024 of hoger op de pc met alle technieken eromheen (aniso... Anti-Aliasing etc), maar nog nooit eerder met draadloze stick met bewegings-sensoren, dat vind ik pas echt een stap vooruit en durf ik next-gen te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
[Voor prijzen rond de 50euro kan je kijken bij dvdboxoffice.com (perfect, alleen wel 3weken wachten). Een andere tweaker had goeie ervaringen met renchi.com (45euro, 1week levering, wel een japanse site) en videogamesplus.ca (50euro, 2weken).
Renchi is geen Japans maar een Chinees bedrijf (Hong Kong). Verder heb ik drie keer wat besteld videogamesplus.ca, drie keer werd er binnen 1 week geleverd. Zeer betrouwbaar, zeer snel, maar wel iets duurder dan renchi en dvdboxoffice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 70824 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:22:
[...]
heb hem bij bartsmit gevonden en gekocht vanmiddag. thnx voor de tip. was die zaken helemaal vergeten... :+
jammer dat dit ding niet met een hdmi kabel komt.. of tenminste component :|
http://www.elektronica-online.nl/ heeft goedkope HDMI-kabels. Vanaf 6,50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
BlackiE1982 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:18:
Ik zoek een surround set. Ik had al interesse in de Logitech Z5450.
Maar deze is al 'oud'. Ik zoek een set die TrueHD ondersteunt, BlueRay geluid dus _/-\o_
Wie weet wat? Of heeft al?
Je hebt geen set nodig die TrueHD ondersteunt want dat signaal decodeert de PS3 zelf wel naar uncompressed PCM. HDMI 1.3 is niet nodig op je versterker, 1.0 of 1.1 is al voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Check alle vrachtwagens waarbij de laadklep openstaat, mss valt er een leuk spelletje uit ;) Voor prijzen rond de 50euro kan je kijken bij dvdboxoffice.com (perfect, alleen wel 3weken wachten). Een andere tweaker had goeie ervaringen met renchi.com (45euro, 1week levering, wel een japanse site) en videogamesplus.ca (50euro, 2weken).
Hey.. dank je wel voor je reactie... ik zal eens deze webshops even checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:48:
[...]

Renchi is geen Japans maar een Chinees bedrijf (Hong Kong). Verder heb ik drie keer wat besteld videogamesplus.ca, drie keer werd er binnen 1 week geleverd. Zeer betrouwbaar, zeer snel, maar wel iets duurder dan renchi en dvdboxoffice.
Ja, bedoelde aziatisch. Maar hoe weet je eigenlijk of je daar een engelstalig doosje en boekje hebt? Als er (US) achter staat dan zit het wel goed, maar hoe zit dat bij (JP), (AS) of wanneer er niets staat? Kan ik Ratchet&Clank zonder problemen preorderen?

Dacht trouwens dat je zei dat VGP.ca in 2weken leverde, maar dit verandert de zaak.

Aha, dat zijn de officiele tijden. Maar wel erg netjes dat je de games al binnen een week hebt
All Items are shipped via airmail and usually ship out 6 to 48hrs after order is received unless its a preorder item than it will be shipped day of release. Arrival time should be anywhere from 1 to 14 business days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233768

Gman schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:41:
"Next Gen" is een vaag begrip, qua pixels game ik allang op 1280x1024 of hoger op de pc met alle technieken eromheen (aniso... Anti-Aliasing etc), maar nog nooit eerder met draadloze stick met bewegings-sensoren, dat vind ik pas echt een stap vooruit en durf ik next-gen te noemen.
Wat ik bijvoorbeeld ook onder 'Next Gen' versta zijn vooral werelden die reageren op jouw acties.
Beetje als in Deus Ex dat je verschillende verhaallijnen had, die afhingen van jouw keuzes in het spel.
Wat ik ook 'Next Gen' noem zijn physics. :P Physics kunnen leuke wapens zijn in games bijvoorbeeld(Half-life 2 :) ).
Maar het is inderdaad een vaag begrip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165002

Ík ben sinds vanmiddag ook een trotse bezitten van de ps3
(bij verschillende intertoys in a'dam hebben ze nog zat starterpakketen voor luitjes die er nog een zoeken)

Alles mooi aangesloten via hdmi op mn philips lcd, gamen en goo :)
Maar :( ik wil graag het geluid laten lopen via mn stereo. (versterker is Cyrus 8vs2)
Deze heeft geen optische ingangen, alleen maar analoog.
Ik zie op de ps3 alleen maar een optische uitgang.

Is er een kabel/manier om het geluid toch via de stereo laten te lopen.
Ik wil hem nml ook als dvd en blueray speler voor in de woonkamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dutch_Baseline schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:28:
[...]

Joh, ok... Dat wist ik weer niet. 32 is wel errug klein voor fullhd inderdaad...
Mmm behalve als je individuele pixels zou tellen op 2cm afstand zou je het verschil tussen 720p en 1080p niet op een 32inch scherm zien! Zeker niet als je rekening houdt met de "standaard" zit afstand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 165002 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:49:
(bij verschillende intertoys in a'dam hebben ze nog zat starterpakketen voor luitjes die er nog een zoeken)

Maar :( ik wil graag het geluid laten lopen via mn stereo. (versterker is Cyrus 8vs2)

De 3 RCA kabel gebruiken en daarvan de rode en de witte te gebruiken voor de audio. Misschien moet je nog even een omzet blokje kopen voor je aansluiten maar dat kan je online bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
Anoniem: 165002 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:49:

component kabel kopen
en de rode en witte via de stereo laten lopen
of nieuwe hifi set kopen :P

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Gewoon via de meegeleverde scart aansluiting toch? Zitten stereo aansluitingen op. Je kunt geluid en beeld apart instellen via de settings.

edit: spuit teveel :z

[ Voor 8% gewijzigd door scorpie op 17-10-2007 22:57 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

swampy schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:51:Mmm behalve als je individuele pixels zou tellen op 2cm afstand zou je het verschil tussen 720p en 1080p niet op een 32inch scherm zien! Zeker niet als je rekening houdt met de "standaard" zit afstand!
Eigenlijk vind ik dit wel vreemd. Want op een crt-monitor (van de pc) zie ik op meters afstand nog het verschil tussen 800*600 en 1280*960. Waarom daar wel en bij tv's niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
-RazieL- schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:11:
[...]

Eigenlijk vind ik dit wel vreemd. Want op een crt-monitor (van de pc) zie ik op meters afstand nog het verschil tussen 800*600 en 1280*960. Waarom daar wel en bij tv's niet?
Vreemd he :? ik ben ook een pixeln**ker maar bij tv's valt het gewoon veel minder op.
De vraag van iemand waarom tv's 1366 x 768 en niet 1280x720 laten zien kan ik ook niet beantwoorden, maargoed laten we het bij ps3 talk houden.

Nouwja nog even offtopic, het einde van Halflife Portal is echt vet orgineel _/-\o_
_/-\o_ Hail to the cake _/-\o_ zal ik maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166348

Misschien omdat je op hetzelfde beeldscherm de resolutie veranderdt? Tv's hebben gewoon weg niet meer dan een bepaald aantal pixels, en jou pc beeldscherm heeft er dus blijkbaar 1280x960, dus als je hem op 800x600 zet krijgt niet elke pixel onafhankelijk een kleurtje...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 166348 op 17-10-2007 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:58
Hmmm... ik kom vanavond ineens niet meer in de playstation stores.... Vraagt ie om inlognaam en wachtwoord. Vul ik deze in... kom ik er nog niet in! Iemand eerder zo'n probleem gehad. PS uit / aan heeft geen effect gehad. Probeer het morgen nog een keer, maar wel vervelend.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
-RazieL- schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:10:
[...]

Ja, bedoelde aziatisch. Maar hoe weet je eigenlijk of je daar een engelstalig doosje en boekje hebt? Als er (US) achter staat dan zit het wel goed, maar hoe zit dat bij (JP), (AS) of wanneer er niets staat? Kan ik Ratchet&Clank zonder problemen preorderen?
US is natuurlijk altijd veilig. AS (Aziatisch) is meestal wel Engelstalig maar er zijn uitzonderingen. Japans moet je nooit kopen, want die zijn bijna altijd volledig Japans.

Ik heb zelf 1 Aziatische titel, nl Genji (tja, was wel heel goedkoop) en die is Japans/Engelse gesproken met Chinese en Engelse ondertitels. Boekje was volledig in het Chinees maar er zat een A4-tje bij met verkorte Engelse instructies.

Afbeeldingslocatie: http://www.lojadoipod.com.br/images/60421474.pjpeg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34506

Ik heb hetzelfde. Vermoed dat er iets aan de hand is met de accountservers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

@ymmv: thanks, dan weet ik waar ik aan toe ben :)

GROOT NIEUWS!!!

Super Streetfighter IV komt eraan!!!

Debuut-trailer: http://www.gametrailers.com/player/26535.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:28
Het lag dus niet aan mij. Was wel aangemeld met de ps3, maar warhawk starten of naar de store gaan lukte niet. Heb al tig keer opnieuw opgestart, routers herstart, maar dat wilde niet baten.
Nu lukt het wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
-RazieL- schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:56:
@ymmv: thanks, dan weet ik waar ik aan toe ben :)

GROOT NIEUWS!!!

Super Streetfighter IV komt eraan!!!

Debuut-trailer: http://www.gametrailers.com/player/26535.html
Trailer idd gezien, vet Arty, me likes _/-\o_
Maar platform is nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164953

Ik kwam ook niet in de SonyStore inderdaad.

Nog een vraagje waarvan ik niet zeker ben of het mogelijk is... Ik heb een beamer welke een Video-ingang en VGA-ingang heeft. Nou is de PS3 nu aangesloten via de normale Video-ingang, maar uiteraard wil ik liever via VGA vanwege de hogere resolutie.

Is er een opzetstuk (eventueel met DVI-adapter) om van die HDMI naar een VGA aansluiting te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Gman schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:10:
[...]

Trailer idd gezien, vet Arty, me likes _/-\o_
Maar platform is nog onbekend.
Gameboy color en pc :P Je kan er vanuit gaan dat ie op ps3 en 360 verschijnt, eventueel nog de wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 164953 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:33:
Nog een vraagje waarvan ik niet zeker ben of het mogelijk is... Ik heb een beamer welke een Video-ingang en VGA-ingang heeft. Nou is de PS3 nu aangesloten via de normale Video-ingang, maar uiteraard wil ik liever via VGA vanwege de hogere resolutie.

Is er een opzetstuk (eventueel met DVI-adapter) om van die HDMI naar een VGA aansluiting te gaan?
Dat kan niet. HDMI is volledig digitaal, er wordt geen analoog signaal meegestuurd. Je kunt er wel een DVI-stekker op aansluiten maar dan heb je DVI-D, niet DVI-I.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Anoniem: 70824 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:33:
weet iemand toevallig waar je nog de PS3 starters pack kan vinden in regio amsterdam? bij de media markt hebben ze hem niet meer.... ben een beetje aan het rondbellen (dixons, dynabyte etc), maar nog geen positieve reacties....
Damn, ik geef toe er waren niet meer zoveel starterpacks beschikbaar ( ongeveer 7) maar dat is best snel sinds Maandag avond. (MM Arena)

Ik zou adviseren gewoon een rondje amsterdam te maken (Ceintuurbaan, Osdorp, Amsterdam Zuidoost heeft iets van 3 a 4 shops die verkopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

m4yall schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:32:
Hmmm... ik kom vanavond ineens niet meer in de playstation stores.... Vraagt ie om inlognaam en wachtwoord. Vul ik deze in... kom ik er nog niet in! Iemand eerder zo'n probleem gehad. PS uit / aan heeft geen effect gehad. Probeer het morgen nog een keer, maar wel vervelend.... |:(
Heb daar wel vaker last van, laatste keren kwam het doordat mijn software-versie niet up to date was.
Maar deze keer heb ik er geen last van gehad (gelukkig).

En vanwaar al dat gezoek trouwens naar die starterpacks?
Hier staan de winkels er nog vol mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

De laatste demo van Heavenly Sword uit de Japanse store geeft ieder keer de melding spel is beschadigd installeer opnieuw, iemand anders problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik heb em van de week van de europese store gehaald (of us store) en toen werkte hij gewoon, probereer die anders eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

ymmv schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:47:
[...]
Dat kan niet. HDMI is volledig digitaal, er wordt geen analoog signaal meegestuurd. Je kunt er wel een DVI-stekker op aansluiten maar dan heb je DVI-D, niet DVI-I.
Dat kan wel met de HD Fury. Deze maakt van een DVI signaal een VGA signaal. Ik gebruik hem zelf op mijn PS3 en ben er ZEER tevreden over.

Afbeeldingslocatie: http://www.gizmos.es/wp-content/uploads/2007/05/hd-fury.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Spotmatic op 18-10-2007 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 09:23
Anoniem: 164953 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:33:
Ik kwam ook niet in de SonyStore inderdaad.

Kan ook met:
http://www.x2vga.com/

Is goedkoper dan de HD Fury.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies en/of ervaringen over specifieke games horen thuis in hun eigen topic(reeks).