Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.071 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:49

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik snap niet dat ik de beslissing voor jou moet maken om een PS3 te kopen. Als je argumentatie wilt om het wel te doen spit je gewoon even 1 topic door. Deze vraag komt namelijk om de paar pagina's terug. Mensen op het forum wordt gevraagd iemand te overtuigen om een PS3 te kopen. Ik weet jou situatie niet, ik weet niet wat voor games je leuk vindt etc. etc. Gewoon even zelf lezen wat een PS3 allemaal kan is in zo'n geval veel gemakkelijker, voordat weer tientallen mensen hun mening gaan geven over de PS3. Zoals gezegd, daar staan onderhand al zo'n 10 topics mee vol, dus als je daar 1 van doorleest denk ik wel dat je zelf de beslissing kunt maken om een PS3 te kopen, of niet natuurlijk.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Anoniem: 216382 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:47:
[...]

Jawel, de 60gb versie wordt uitgefaseerd.
ONWAAR
Over een tijdje ben je dus wel verplicht om een Ps3 zonder BC te kopen. Ik wil uiteindelijk nog wel een Ps3, maar had er fucking graag 1 met BC gewild. Belachelijk dat ze de slechte verkoopcijfers zo willen omhoog halen.
Sony verplicht niemand iets, jij verplicht jezelf eentje met BC.
Door een goedkopere versie te launchen zonder BC, ipv de 60gb versie blijven goedkoper te maken, en ook beschikbaar te houden voor mensen die hier interesse in hebben.
BC is het enige, wat je kan noemen, GROTE verschil tussen deze twee versies.

De prijsverlaging is vanaf release als volgt gegaan:
60GB versie 599
60GB start (o.a. BC + 2 games 2 controllers waarde +/- 100 euro) 599
60GB start (o.a. BC + 2 games 2 controllers waarde +/- 100 euro) nu 499
40GB 399

Want it? BUY it. NEXT

[ Voor 4% gewijzigd door Falcon Heavy op 16-10-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-04 08:51
Is de 40gb versie nu stiller dan de 60gb versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Sandyman538 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:00:
Ik snap niet dat ik de beslissing voor jou moet maken om een PS3 te kopen. Als je argumentatie wilt om het wel te doen spit je gewoon even 1 topic door. Deze vraag komt namelijk om de paar pagina's terug. Mensen op het forum wordt gevraagd iemand te overtuigen om een PS3 te kopen. Ik weet jou situatie niet, ik weet niet wat voor games je leuk vindt etc. etc. Gewoon even zelf lezen wat een PS3 allemaal kan is in zo'n geval veel gemakkelijker, voordat weer tientallen mensen hun mening gaan geven over de PS3. Zoals gezegd, daar staan onderhand al zo'n 10 topics mee vol, dus als je daar 1 van doorleest denk ik wel dat je zelf de beslissing kunt maken om een PS3 te kopen, of niet natuurlijk.
Ja zo'n antwoord had ik idd al verwacht, maar dit was de enige plek waar ik het "probleem" kon voorleggen.
Zal ik een PS3 kopen, omdat ik 15% korting krijg, maar ik vind maar 5 games leuk?

Maar idd ik zal er zelf een keus in moeten maken.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

:?

Dit staat er in jouw bron, het Sony persbericht:
The existing Starter Pack*, comprising a 60GB PS3 with extensive backwards compatibility, an additional SIXAXIS wireless controller and two first party titles will be reduced in price to €499. Remaining on sale while stocks last, the 60GB model represents outstanding value for the keen gamer wishing to upgrade to the High Definition capabilities of PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-04 15:00
Ik heb ook een 360 met daarna een PS3. Dat is een vraag die je eigenlijk voor uwzelf moet stellen en waar niemand echt een antwoord op kan geven. Het beste is dat je een lijstje maakt en de afweging maakt of het waard is.

Waarom ik een PS3 heb gekocht ?

* first party titels - zitten er enkele tussen die ik echt wel wil spelen
* PSN games (ze gaan naar mijn mening verder dan wat MS doet)
* goeie ervaring met het merk en het platform in het verleden.
* op lange termijn zie ik persoonlijk meer potentieel in de PS3 dan de 360. Bij die laatste heb ik het gevoel dat het plafond een beetje is bereikt.
* goedkope en goeie BR speler
* robuustheid van hardware. Ik zit nu aan mijn 3e 360 en het begint toch wel te vervelen. Nu heb ik het probleem dat die random "this disc is dirty" errors geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:43:
Hoi allen,

Nu is het zo dat ik binnenkort aan de PS3 kan komen inclusief 15% korting een mooi moment om hem dus in huis te halen, alleen is het deze keer meer een dilemma om zoveel geld uit te geven aan weer een console.
De PS3 heeft nog maar weinig exclusieve titels over van wat ze vroeger(PS2) hadden.
Er zijn misschien 4 titels die mij aanspreken voor volgend jaar en de hoofdreden zou zijn dat ik PES lekkerder vind spelen op de PS.

Kunnen jullie mij aanraden wat te doen.
Het komt vooral ook door de 15% korting, veel goedkoper zal ik hem dus in het volgend jaar waarschijnlijk niet krijgen.
Blu-Ray interesseert me btw niet.

Ik hoor het wel! ;)
sja lastig als ik het zo lees ga je hem gebruiken voor +/- 4 games en niet voor BluRay. Zonde om dan zoveel geld eraan uit te geven imo. :) Volgens jaar zullen er vast wel meer akties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
PWM schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:05:
[...]

:?

Dit staat er in jouw bron, het Sony persbericht:

[...]
Lees dan nog maar eens goed:
The existing Starter Pack*, comprising a 60GB PS3 with extensive backwards compatibility, an additional SIXAXIS wireless controller and two first party titles will be reduced in price to €499. Remaining on sale while stocks last, the 60GB model represents outstanding value for the keen gamer wishing to upgrade to the High Definition capabilities of PS3.
watik bedoel aan te geven, dat er misschien wel een nieuw starters pakket komt met een soort gelijke ps3 met BC dus :)

[ Voor 9% gewijzigd door Falcon Heavy op 16-10-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
@ henkeyyyyyy

De vraag hier is: Zijn er games die op de PS3 uitkomen die jou aansprekenen die je graag zou willen spelen? Dan moet je een PS3 kopen. En zo zijn er nog een paar dingen op de PS3 die de 360 niet heeft zoals blu-ray ( maar dat interesseert je blijkbaar niet) en HOME straks bijvoorbeeld. Voor mij is de PS3 dus de logische keuze als ik kijk naar de games die ik op een 360 niet zou kunnen spelen zoals MGS 4, GT5 , Ratchet & Clank, Jak and Daxter etc...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:56
Over het wel of niet blijven voortbestaan van een model met BC kan, mijns inziens, alleen maar over gespeculeerd worden. Er staat inderdaad dat het huidige Starterspakket wordt uitgefaseerd. Maar betekent dit dat het 60GB blijft bestaan in de losse verkoop, of een ander pakket, wellicht kan deze ook nog vervangen worden door een 80GB model. Er is zover ik weet nog nergens bevestigd noch ontkend dat BC totaal verleden tijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:54:
T.net heeft het artikel over rumble in MGS4 gepulled. Vreemd. Waarom geen update erbij met 'Sorry, deze informatie was incorrect.'?
Kan het artikel ook niet meer vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Frank J. schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:23:
[...]

Kan het artikel ook niet meer vinden :?
a.k.a. hij is dus weggehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-04 21:58
Sandyman538 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:00:
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:01
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:43:
Hoi allen,

ik ben een echte console gamer en elke generatie heb ik altijd alle console's gehad.

Op dit moment bezit ik van de deze generatie de Xbox360 en de WII.
De Xbox360 wordt intensief gebruikt en de Wii haal ik alleen onder het stof vandaan als er meerdere mensen(meestal non-gamers) willen spelen. Misschien dat het in de toekomst veranderd als er echte toppers uitkomen.

Nu is het zo dat ik binnenkort aan de PS3 kan komen inclusief 15% korting een mooi moment om hem dus in huis te halen, alleen is het deze keer meer een dilemma om zoveel geld uit te geven aan weer een console.
De PS3 heeft nog maar weinig exclusieve titels over van wat ze vroeger(PS2) hadden.
Er zijn misschien 4 titels die mij aanspreken voor volgend jaar en de hoofdreden zou zijn dat ik PES lekkerder vind spelen op de PS.

Kunnen jullie mij aanraden wat te doen.
Het komt vooral ook door de 15% korting, veel goedkoper zal ik hem dus in het volgend jaar waarschijnlijk niet krijgen.
Blu-Ray interesseert me btw niet.

Ik hoor het wel! ;)
Het is gewoon een kwestie van zelf kiezen :+ Je zegt dat je Xbox360 heel vaak gebruikt wordt en dat je Wii stof staat te kweken. Waarom zou je er dan nog een PS3 bij willen aanschaffen? Je Wii zal dan nog veel meer stof gaan kweken ;)

Ikzelf heb een PS3 aangeschaft omdat ik altijd tevreden ben geweest over mijn Playstation 1 en Playstation 2, en om idd net als jij PES 2008 te spelen. ( Ik zit immers tijdens een voetbalgame liever op een relaxte bank dan achter een computerbureau )

Nogmaals: It's up to you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Frank J. schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:09:
[...]

Lees dan nog maar eens goed:

[...]

watik bedoel aan te geven, dat er misschien wel een nieuw starters pakket komt met een soort gelijke ps3 met BC dus :)
Een 80Gb versie zal wel in het verschiet liggen nu blijkbaar de 60Gb harde schijven opraken ;) . Of misschien hebben ze gewoon nog een betere deal kunnen krijgen!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

SToRM666 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:55:
[...]

Zover is het nog niet hoor. Ik geloof dat Halo3 in de eerste week al door meer dan 1,5 miljoen mensen gespeeld was en daar komt Warhawk gewoon nog niet bij in de buurt. Ze kunnen kwa gameplay best wel even goed zijn, maar de Halo franchise bestaat al jaren en heeft al een grote fanbase opgebouwd door de jaren heen. Warhawk is daarentegen nog maar net uit en moet deze vaste fanbase nog opbouwen.
Ik hoop dat ze blijven komen met nieuwe Warhawk delen, want het is een erg goeie game. Maar ik lees her en der wel dat er interne problemen zijn bij Incognito, doordat er het laatste jaar enorm veel medewerkers opgestapt zijn..
Nu ja als ze bijvoorbeeld nieuwe maps blijven maken. De gameplay blijft toch hetzelfde dus er zal weinig noodzaak zijn in een 2.0 zogezegt als het maar 1.5 is in realiteit! Via PSN kunnen ze map packs verkopen en gratis uitbrengen als nodig en de game blijven verbeteren. Ik weet het het is nog lang niet HALO..maar deze game heeft het in het om de top netwerk game te worden.

Sorry hoor maar Resistance had dat niet..ja het het clans en er is een community maar het trekt het grote publiek nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:56:
[...]

Nou het is niet zozeer dat ik er 1 wil verkopen, daar vind ik de Xbox360 te goed voor ook het live gedeelte speelt hier in mee, de vraag is eigenlijk ofdat ik er een PS3 bij zal kopen.
Gast, ik heb ook hierover nagedacht en hoe vindt je tijd om 3 consoles bij te houden met de games enzovoort! Hell ik ben geen 15 jarige persoon die 8 uur per dag droomt in Halo! Boven de 25 zijn er maar weinig die heel veel uren in een console steken laat staan 3!

Tuurlijk als je er een koopt dat is mooi, maar kijk goed naar wat je met je tijd doet! Ik zelf ben bijvoorbeeld meer PS2 games aan het spelen zoals Final fantasy dan echte PS3 games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:56
Warhawk heeft nog een hele lange weg te gaan, wil het zover komen.
Als er shooter is op de playstation, die al een redelijke community heeft opgebouwd en enigszins in de buurt kan komen, dan komt de Socom franchise daar toch wel voor in aanmerking. Dat was toch wel de game, waar enorme aantallen online mee speelden op de ps2.
Alleen jammer dat Zipper de community een beetje heeft afgestoten met de deel 3 en Socom CA, welke toch wel flink onder de maat waren/zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:42

RvV

Zijn er mensen die een draadloos toetsenbord hebben aangesloten? Voor shooters kan ik echt niet wennen aan die sixaxis controllers. Dat ps3 wifi toetsenbord van logitech ziet er wel leuk uit maar daar zit niet een "echte" muis bij. En heb je daarvoor ook nog een USB stick nodig om te connecten naar je PS3 of kan dat rechtstreek naar de ingebouwde wifi?

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-04 20:25
was net ff in de stad (eindhoven) en bij de mediamarkt lagen beide packs nog genoeg op vooraad.
Maar was meteen ff bij de PS2 games aan het kijken. Maar ik durfde niks direct mee te nemen omdat sommige blijkbaar echt niet te spelen zijn op de PS3.

Nou wilde ik kingdom hearts wel eens proberen maar als ik dan op de sony compaitbiliteitslijst kijk wordt ik er nog niet veel wijzer van :
SCES-50967 KINGDOM HEARTS **
SCES-50968 KINGDOM HEARTS ***
SCES-50969 KINGDOM HEARTS ***
SCES-50970 KINGDOM HEARTS *
SCES-50971 KINGDOM HEARTS *
*** No known issues to date
*** Should play on PLAYSTATION®3 with some minor issues
* Should play on PLAYSTATION®3 with noticeable issues
Het was de europese platinum versie. Iemand ervaring hiermee ?
Wat zijn verder erg leuke PS2 spellen (geen oorlog/fps) die op de ps3 100% goed werken?
eventueel een simpele platformer NIET 3d (vriendin haat 3d games :P)

En iemand ervaring met het logitech USB650 desktopsetje op de PS3 (voor UT3 in zodra deze uit is)

Heb trouwens maar ff drie blu-ray filmpjes meegenomen.
Spiderman 3
Monster house
The covenant

kweet niet of die laatse wat zijn maar we zien het wel. Nu toch al 6 films en 4 games. Dit gaat weer veel teveel geld kosten :P

[ Voor 10% gewijzigd door harley op 16-10-2007 17:33 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
swampy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:46:
[...]

Gast, ik heb ook hierover nagedacht en hoe vindt je tijd om 3 consoles bij te houden met de games enzovoort! Hell ik ben geen 15 jarige persoon die 8 uur per dag droomt in Halo! Boven de 25 zijn er maar weinig die heel veel uren in een console steken laat staan 3!

Tuurlijk als je er een koopt dat is mooi, maar kijk goed naar wat je met je tijd doet! Ik zelf ben bijvoorbeeld meer PS2 games aan het spelen zoals Final fantasy dan echte PS3 games!
Ik heb in principe ook altijd alle consoles/handhelds (alleen nu de PS3 niet). Je gaat er niet echt meer van spelen, alleen kan je dan echt alle (in jouw ogen) toptitels spelen. De kwaliteit van gaming gaat hierdoor iets omhoog. Alleen kost het natuurlijk wel een paar centen extra, hoewel alle consoles kopen van 1 generatie niet duurder is als één PC, dus ook dat is relatief. Ik zou het gewoon zonde vinden om verstookt te worden van games als Bioshock, God of War of Zelda. Zodra de PS3 titels gaat krijgen die zich echt onderscheiden zal ik dus toch de knip weer trekken (R&C :9~ is de eerste game die ECHT een toptitel lijkt te worden).
Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat met al die multiplatform games van tegenwoordig de verschillen toch wel kleiner worden, waardoor het niet meer zo vanzelfsprekend wordt als 'vroeger' om ze allemaal te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
SeamusXanthus schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:34:
[...]

Ik heb in principe ook altijd alle consoles/handhelds (alleen nu de PS3 niet). Je gaat er niet echt meer van spelen, alleen kan je dan echt alle (in jouw ogen) toptitels spelen. De kwaliteit van gaming gaat hierdoor iets omhoog. Alleen kost het natuurlijk wel een paar centen extra, hoewel alle consoles kopen van 1 generatie niet duurder is als één PC, dus ook dat is relatief. Ik zou het gewoon zonde vinden om verstookt te worden van games als Bioshock, God of War of Zelda. Zodra de PS3 titels gaat krijgen die zich echt onderscheiden zal ik dus toch de knip weer trekken (R&C :9~ is de eerste game die ECHT een toptitel lijkt te worden).
Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat met al die multiplatform games van tegenwoordig de verschillen toch wel kleiner worden, waardoor het niet meer zo vanzelfsprekend wordt als 'vroeger' om ze allemaal te verzamelen.
Heel erg goed verwoord, zo zit dat dus bij mij ook.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

RvV schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:20:
Zijn er mensen die een draadloos toetsenbord hebben aangesloten? Voor shooters kan ik echt niet wennen aan die sixaxis controllers. Dat ps3 wifi toetsenbord van logitech ziet er wel leuk uit maar daar zit niet een "echte" muis bij. En heb je daarvoor ook nog een USB stick nodig om te connecten naar je PS3 of kan dat rechtstreek naar de ingebouwde wifi?
Voor alsnog zijn er geen Shooters op de PS3 die ondersteuning hebben voor de muis & ramplank combi.
Unreal Tournament zal waarschijnlijk de eerste zijn die er daadwerkelijk ondersteuning voor heeft.

En Logitech heeft 2 PS3 ramplanken. Cordless Mediaboard en Mediaboard Pro.

De Pro versie is draadloos via Bluetooth en de gewone is met z'n eigen radio-ontvanger.
Via WiFi zal er bijzonder weinig aangesloten worden (qua peripherals dan...) ;)

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Laatst online: 14:42

RvV

Dankje, ik was er vanuit gegaan dat het wel bij alle shooters zou kunnen. 8)7 Dan houd ik die shooters voorlopig maar even op mijn gewone pc om te spelen. (CoD4 bijv)

[ Voor 3% gewijzigd door RvV op 16-10-2007 18:19 ]

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Rival24 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:29:Heavenly Sword is op zich wel leuk maar het kan inderdaad gaan vervelen. De graphics en vooral de cutscenes zijn leuk om naar te kijken (voor zo lang het duurt). Ik heb nu ook een tijdje Conan gespeeld en ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk een veel leuker spel vind qua combat.
:| Meningen zijn soms echt vreemd :P Ik speel nog liever Genji dan Conan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:56:
Nou het is niet zozeer dat ik er 1 wil verkopen, daar vind ik de Xbox360 te goed voor ook het live gedeelte speelt hier in mee...
Ik heb zelf ook een 360 en speel online via Live, daarnaast natuurlijk ook via het PSN.

Kan een van de 360 eigenaren die zich helemaal op de 360 hebben gestort (ik weet dat jullie hier stiekum ook rondkijken ;) ) Een even vertellen wat er dan daadwerkelijk zo gaaf is om 50 euri voor te betalen naast het gratis netwerk van Sony?

Ik vind het makkelijk om direct je vrienden uit te nodigen in onlinespellen middels een paar menutjes.

Verder kan ik ff niks bedenken maar ik vind het zeker niet waard om 50 euri voor te dokken. iig niet als blijkt dat het ook gratis kan.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:38
harley schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:26:
Wat zijn verder erg leuke PS2 spellen (geen oorlog/fps) die op de ps3 100% goed werken?
eventueel een simpele platformer NIET 3d (vriendin haat 3d games :P)
Vond zelf Klonoa 2 een erg leuke platformer en 2d. Wel wat aan de makkelijke kant trouwens. En hoewel 3d zou ik toch echt Psychonauts willen aanraden. Schitterend game, topplatformer EN een goed verhaal. Ook het enige spel wat ik tot nu toe meerdere keren heb uitgespeeld.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Ik vind het anders wel armoe troef om via Skype met m'n powerbookje naast me, voice te gebruiken omdat het niet standaard is ingebouwd (bijv. bij Untold Legends: Dark Kingdom).

Gewoon een global unified chat optie, dat lijkt me toch niet zo moeilijk...

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 08:03

kingfriko

100 % BULLY

Vandaag ook het 60 gb starterpack gehaald , mooi ding .
Dvd`s ook erg mooi , blu-ray nog niet geprobeerd , maar ik ben benieuwd :)
Vind het wel lang duren voordat de controller voor de eerste keer is opgeladen :+

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:05:
[...]

Ja zo'n antwoord had ik idd al verwacht, maar dit was de enige plek waar ik het "probleem" kon voorleggen.
Zal ik een PS3 kopen, omdat ik 15% korting krijg, maar ik vind maar 5 games leuk?

Maar idd ik zal er zelf een keus in moeten maken.
Henkyyyyyyy let niet op die zeikerds hier, ze doen er altijd moeilijk over om even iemand te helpen.

Ik vind dat je beter nog even kan wachten met het aanschaffen van een Ps3, als je maar 5 games leuk vind. Volgend jaar rond de zomer zijn er veeeeeel meer topgames uit, en is de Ps3 misschien alweer goedkoper, waarschijnlijk zit er dan ook een rumble controller bij.

De komen ongelofelijk veel goede 360 games uit eind dit jaar, ik zou daar eerst je geld in steken. Verder heb je nog een aantal goede Wii games die je eigenlijk ook zou moeten kopen :).

Succes!

Oh en die gast die over Live vroeg :

Cross game chat
multiplayer werkt altijd
Cross game invites
messaging
msn
online demo's

Voor 5 euro per maand vind ik dit allemaal prima, vooral cross game chat vind ik geweldig :).

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 216382 op 16-10-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-04 12:49

EgoPro

Time is an illusion.

Stomme vraag maar als ik een film mp4 naar de ps3 stream met twonky kan ik er dan ook subtitles onder krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:57:
[...]

Ik heb zelf ook een 360 en speel online via Live, daarnaast natuurlijk ook via het PSN.

Kan een van de 360 eigenaren die zich helemaal op de 360 hebben gestort (ik weet dat jullie hier stiekum ook rondkijken ;) ) Een even vertellen wat er dan daadwerkelijk zo gaaf is om 50 euri voor te betalen naast het gratis netwerk van Sony?

Ik vind het makkelijk om direct je vrienden uit te nodigen in onlinespellen middels een paar menutjes.

Verder kan ik ff niks bedenken maar ik vind het zeker niet waard om 50 euri voor te dokken. iig niet als blijkt dat het ook gratis kan.
Hallo :w ;)

Of mensen het waard vinden, dat is iets waar ik niets over kan zeggen.

Ik kan natuurlijk wel even mijn persoonlijke ervaringen neerzetten:

Het Live systeem is perfect geintegreerd, elk spel heeft dezelfde friendlist. Game invites zijn te versturen over elk spel heen (of iemand er nu inzit of niet).

Als ik nu kijk naar bijvoorbeeld een spelletje genaamd Halo 3, misschien hebben jullie erover gelezen :P

Ik heb toevallig net een game gedaan. Direct staan de Stats online. Daarin kan ik op de Bungie website kijken hoe ik heb gespeeld, en hoe anderen hebben gespeeld. Niet alleen de punten, maar alle, alle stats van die game. Eventueel online direct kijken waar ik heb gelopen op de map in 3d, wat ik waar gedaan heb. Overzichten per veld, per level, hoe mijn stats zijn, met welk wapen ik goed speel, met welk minder, etc. etc. etc.

Heb ik iets leuks meegemaakt in een game? Er wordt meteen een filmpje van gemaakt. Druk op de knop, en hup, hij staat online. Zit iemand in Halo? Kan hij hem downloaden. Zit iemand achter internet? 1 druk op de knop op de website, en de volgende keer dat de 360 aan gaat, staat het filmpje op zijn 360.

Heb ik velden aangepast, of een eigen speltye gecreeerd met de Editor? Delen met mijn vrienden.

Forza, hetzelfde verhaal. Auto nodig? Auto over? Gewoon een veiling starten, die ik vanuit mijn browser ook kan volgen. Heb ik een auto nodig voor 1 race? Even een bericht naar een bekende, en even later zit die auto in mijn Messages.

Niet alle spellen werken zo natuurlijk, maar het worden er meer. PGR4 online is bijvoorbeeld ook fantastisch.

Vind je bovenstaande allemaal onzin? Prima, je hoeft het niet leuk te vinden.

Echter voor die 50,- per jaar, krijg ik een systeem terug, wat zelfs mijn vriendin begrijpt (die speelt Colonisten van Catan tegen mensen over de hele wereld), wat altijd werkt (2x8 uur onderhoud per jaar), wat voor berichten en uitnodigingen game onafhankelijk is, 1 friendslist voor alle games, die ik via mijn browser kan bijhouden als ik wil, berichten versturen via de browser, MSN-en terwijl ik aan het gamen ben, en nog zoveel meer.

Ik ken nu best veel mensen met een 360, en heb nog nooit iemand horen klagen over Live.

Vind je het niet waard? Best. Miljoenen gebruikers genieten er gelukkig elke dag van.

EDIT:

En vergeet de Achievements niet. Klinkt stom, maar het werkt als een dolle.

Ik heb PSN wel gebruikt, maar heel even bij een vriend, ik ga er dus geen oordeel over vellen. De Wii heb ik wel, en dat is janken met de pet op. Nintendo bezitters vinden het fantastisch, ze hoeven alleen maar 3x 328 cijfers van de Wii spelers die ze willen, en hup, ze kunnen online, met 1 spel.

Het is niet voor niets, dat bijna alle spellen die op de 360 zijn uitgekomen (inclusief heel veel Live Arcade spellen) online gespeeld kunnen worden, terwijl dit bij de PS3 en Wii minder is.

Warhawk is het eerste online spel waar ik hier heel veel positieve reacties op lees, en het lijkt mij ook erg leuk. Echter, Live kunnen nu al 100 games online gespeeld worden, inclusief games die ook op de PS3 uit komen en die modus niet hebben.

Het Framework wat er staat, en waar wij voor betalen, zorgt er voor dat Game ontwikkelaars makkelijk een online modus kunnen inbouwen, zonder zich zorgen te hoeven maken over Friends, Messages, Voice Chat, etc. Alles, kant en klaar.

Alles hierboven beschreven is wat ik leuk vind, en wat ik belangrijk vind. Niemand hoeft zich hier iets van aan te trekken.

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 16-10-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 10:48
Nog iemand die merkt dat er gruwelijk veel verschil in volume zit tussen bv. een game en een BlueRay Disc? Vb. in Motorstorm staat het geluid op -50, tijdens Spiderman 3 op BD op -20 en 't niet onnoemelijk veel harder.

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Tweakers doet aan damage control na het weggehaalde MGS4 bericht :D

nieuws: Prijsverlaging PS3 zorgt voor verkoopstijging van 178 procent

Er is hoop :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:22
Ik ga ook switchen , heb sinds de Launch een 360 gehad . Door de prijsverlaging was de verleiding te groot . Dus heb ik mijn Xbox verkocht . Ik hoop dat ik nu eens fatsoenlijk kan gaan gamen zonder die fans die continu voluit draaien , zelfs als er niets gebeurt . Ik snap verder ook niet waarom mensen zeuren over de games van de PS3 ? De echte leuke games komen toch wel voor beide consoles .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

nudie schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:13:
Tweakers doet aan damage control na het weggehaalde MGS4 bericht :D

nieuws: Prijsverlaging PS3 zorgt voor verkoopstijging van 178 procent

Er is hoop :')
Wow een positief PS3 bericht, hell betekent dat er al een titel klaarlag en ze het niet op een andere manier hoefde te verwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
harley schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:26:
Nou wilde ik kingdom hearts wel eens proberen maar als ik dan op de sony compaitbiliteitslijst kijk wordt ik er nog niet veel wijzer van
KH 1 en 2 werken perfect.. De games zijn allebij echt de moeite waard :)
(30-40 uur gameplay per spel)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

swampy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:18:
[...]
Wow een positief PS3 bericht, hell betekent dat er al een titel klaarlag en ze het niet op een andere manier hoefde te verwoorden!
Het verbaast me dat ze er niet "zie je wel hij was wel te duur" achter hebben geplakt :')

Eindelijk een beetje positief nieuws :z

[ Voor 5% gewijzigd door Arm1n op 16-10-2007 20:54 ]

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 13:58
Net ook een PS3 Starterpack besteld. Eigenlijk voornamelijk voor de Bluray speler, kijk graag een filmpje op me plasma en ben benieuwd naar HD materiaal.

Verder natuurlijk ook leuk om eens een spel te spelen :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:10

S2S

dot.K schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:57:
Nog iemand die merkt dat er gruwelijk veel verschil in volume zit tussen bv. een game en een BlueRay Disc? Vb. in Motorstorm staat het geluid op -50, tijdens Spiderman 3 op BD op -20 en 't niet onnoemelijk veel harder.
Motorstorm's geluid gaat gewoon hard LOL heb ik ook last van.

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

carfreak02 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:16:
De echte leuke games komen toch wel voor beide consoles .
Zoals bijvoorbeeld Halo 3, Ratchet & Clank, Gears of War, MGS 4, Bioshock, GT5, PGR4, Mass Effect en Warhawk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:22
PWM schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:16:
[...]

Zoals bijvoorbeeld Halo 3, Ratchet & Clank, Gears of War, MGS 4, Bioshock, GT5, PGR4, Mass Effect en Warhawk?
Kijk Gear of War of Halo en dat soort spellen vind ik geen bal aan . Dus dan houdt je weinig over bij Bill en zijn vrienden . Volgens jouw lijstje houdt je dan PGR4 nog over . Maar die valt tegen . Dus dan kan je beter een Playstation hebben hè ;)

[ Voor 8% gewijzigd door carfreak02 op 16-10-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 17:49

Sandyman538

SandstorM [148839]

Anoniem: 216382 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:20:
[...]

Henkyyyyyyy let niet op die zeikerds hier, ze doen er altijd moeilijk over om even iemand te helpen.
En nu voel ik me aangesproken omdat dit op mijn reactie slaat, beetje jammer. Het enige wat ik probeer aan te geven is dat ik het ronduit vreemd vind dat 'wij' als forumgebruikers steeds mensen moeten overtuigen van het wel of niet kopen van een PS3. Zoals de vragensteller zelf al aangeeft zal hij hem niet gebruiken voor blu ray en vind hij alleen een bepaald genre games leuk. Dan komt zijn vraag, is het 't waard om een PS3 te kopen? Daar kunnen wij toch geen antwoord op geven. Vind de vragensteller het waard om zoveel geld te betalen voor een apparaat wat hij niet ten volle benut, aangezien hij ook nog een 360 en een WII heeft staan? Dat weet ik niet.

Wat ik dus aangeef is dat het misschien verstandig is om eens een topic door te lezen en de pluspunten en minpunten van de PS3 voor jezelf (wat jij van waarde acht) op een rij te zetten. Daar heeft de vragensteller mij toch niet bij nodig?

En mijn reactie vond ik absoluut niet zeikerig, maar meer opbouwend. Doe zelf een beetje moeite voordat je een apparaat wilt kopen. Ik heb dat ding ook niet 'out of the blue' gekocht. Heb eerst ook rondgekeken, specs vergeleken etc. etc. voordat ik tot koop ben overgegaan.

Laten we het maar weer over het prachtapparaat hebben. :9~

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 19:28

scorpie

Supra Addict

dot.K schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:57:
Ik dacht dat het aan mijn instellingen lag, maar dat heb ik ook bij meerdere games! Colin McRae DIRT is ontzettend zacht, en Motorstorm erg hard.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 10:48
scorpie schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:04:
[...]

Ik dacht dat het aan mijn instellingen lag, maar dat heb ik ook bij meerdere games! Colin McRae DIRT is ontzettend zacht, en Motorstorm erg hard.
Hoe is de gameplay van DiRT?

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 22-04 19:28

scorpie

Supra Addict

Ow, ik heb de demo gedownload van de store, maar ik vond het niet zo bijzonder om eerlijk te zijn. Het voelt aan als een iets minder ruige Motorstorm. Viel voor mij persoonlijk wel tegen, dus heb em meteen weer verwijderd.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:12
carfreak02 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:19:
[...]

Kijk Gear of War of Halo en dat soort spellen vind ik geen bal aan . Dus dan houdt je weinig over bij Bill en zijn vrienden . Volgens jouw lijstje houdt je dan PGR4 nog over . Maar die valt tegen . Dus dan kan je beter een Playstation hebben hè ;)
hehe ff om niet te stoken: beter een PGR4 die tegenvalt dan een GT5 in 2009 ;)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236432

dot.K schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:15:
[...]

Hoe is de gameplay van DiRT?
gameplay is wel oke je kan gewoon de demo downloaden he :)

25 okt. is het zover pes 2008 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Ik zet het lijstje alleen neer om aan te geven dat niet alle toppers op beide platformen uitkomen :) Niets meer niets minder.

Het lijstje kan voor beide consoles nog veel langer zijn dat wat ik uit de losse pols neerzette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 16-04 23:40
swopdark schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:57:
[...]

Live werkt, het werkt overal hetzelfde en het is in elk spel geintegreerd. Je kunt simpel een (video)chat beginnen, een voice message of email sturen, of iemand uitnodigen om online te spelen. Verder heb je niets te doen met verschillende friends lists of servers. Echt een prima service, alleen is het relatief duur omdat het bovenop de prijs van de games komt die je online speelt. In de PC-wereld is Live for Windows totaal geflopt omdat PC-gamers geacht werden te betalen voor een service die ze normaliter bij elk spel gratis erbij kregen.Nu de PS3 en in zekere mate zelfs de Wii gratis online gaming hebben, valt de Xbox 360 hierbij vanwege het jaarlijkse prijskaartje van 60 euro nogal uit de toon.

Wat mezelf stoort is dat ik nauwelijks online games speel, misschien een paar keer in de maand tegen vrienden. Ik ben meer een single player maar zit toch aan dat abonnement van 60 euro vast voor die paar keer dat ik een potje Puzzle Fighter of Gears of War co-op wil spelen. Voor mijn beleving haal ik die 60 euro er niet uit, ook niet met 5 euro in de maand, en daarom ben ik blij dat PSN in ieder geval gratis.

Ik denk eerlijk dat MS dat prijskaartje van Xbox Live niet kan handhaven zodra Sony de eigen service en de integratie in XMB op orde heeft. Ze zijn daar al een flinke tijd mee bezig en ik denk dat firmware 2.0 met XMB-integratie in games een flinke stap in de richting is. Online gamen is nu al gratis en als ook de infrastructuur erom heen uniform en universeel wordt, wordt dit een flink voordeel voor de PS3. Een jaarabonnement op Xbox Live is al meer dan het prijsverschil tussen de Xbox 360 Premium en de 40GB PS3 tenslotte. Als MS wil blijven concurreren met Sony moet Xbox Live in de toekomst een stuk goedkoper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:43
Phusebox schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:19:
[...]

hehe ff om niet te stoken: beter een PGR4 die tegenvalt dan een GT5 in 2009 ;)
*dat is onder de gordel ;)

maar o so true
Dat is nog steeds wat me beetje tegenstaat van ps3, dat zoveel wordt uitgesteld of gewoon idioot lang duurt voordat het in de winkel ligt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-12-2023
Met al die mooie toekomst verhalen over de PS3, begin ik mij als launch eigenaar een beetje een soort van Beta tester te voelen :S

Ben ik nu de enigste ?!

Edit; Met als verschil dat de meeste Beta testers betaald krijgen, i.p.v betalen :+

[ Voor 22% gewijzigd door coretx op 16-10-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Voor het eerst in mijn leven heb ik een Playstation console gekocht. Ik kon het niet laten. Ik ben/was nooit een playstation mannetje (steunde xbox toen het uitkwam als rebellie) maar de PS3 trok mijn aandacht, zeker met die PSP functie, want de PSP heeft mij echt beter laten nadenken over de PS3
Plus ik had mijn nick als sinds vorig jaar december gesaved voor wanneer ik een PS3 zou halen.

De paar redenen dat ik heb gehaald heb:
  • Niet zeker hoe lang de 60 GB er nog zou zijn en of er nog een 80 GB komt
  • De 4 USB ingangen; Als je een toetsenbord en de camera erop hebt aangesloten is er geen aansluiting meer om je controller op te laden bij de 40 GB versie
  • BC
  • De memory cardreader Kan ik eindelijke al die 'kleine' MS kaarten gebruiken voor iets (128 MB ect.)
  • 2de controller
Dingen die ik heb opgemerkt:
  • Kan het echt een next-gen console nummer, geen gebruikelijke aan/uit-knop en eject knop als op de 360
  • Vertrouwelijk menu (Heb een PSP)
  • Functionaliteit met PSP
  • Stiller dan de 360
Mindere dingen:
  • Had problemen mijn PS3 te linken met mijn router die WPA2 codering had, ben terug gegaan naar WPA. Dit waarschijnlijk door de combinatie met mijn router (Netgear WPN 824_v2 met UPC firmware)
  • Schakelen tussen menu's langzamer dan op de 360
  • Nog zwakke online functies (wat verwacht je de Xbox is hier voorlopig koning in), misschien dat Home dit kan veranderen
en het ergste, ik heb nog geen (Full) HD TV om echt te kunnen genieten van de PS3 zijn kracht zelfde geldt voor die van de 360 want ja die bezit ik ook.

Als je goed rekent kost de 60GB versie je eigenlijk maar €364,- omdat je er een controller bij krijgt en 2 games (laten we zeggen dat die nog € 50,- kosten) plus 20 GB meer. Niet slecht.
Ook belangrijk is dat wanneer je meedoet met de HDTV actie van Sony Nederland je de kans hebt dat je een 40 GB versie krijgt omdat de consoles pas na 10 november worden uitgedeeld.

Dus ik ga verder friemelen met mijn PS3 en PSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Nu online
PWM schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:35:
[...]

KNIP

Het Live systeem is perfect geintegreerd, elk spel heeft dezelfde friendlist. Game invites zijn te versturen over elk spel heen (of iemand er nu inzit of niet).

KNIP

Het Framework wat er staat, en waar wij voor betalen, zorgt er voor dat Game ontwikkelaars makkelijk een online modus kunnen inbouwen, zonder zich zorgen te hoeven maken over Friends, Messages, Voice Chat, etc. Alles, kant en klaar.
KNIP
Goed verhaal, het geeft volgens mij goed weer hoe user generated content van games geïntegreerd is met het Live netwerk van MS/x360.

Sony heeft met PSN nog een hoop te doen om uberhaupt in die richting te komen. Je ziet wel dat ontwikkelaars zelf al met die ideeen komen. Zoals (ff uit mijn hoofd) Home/Uncharted/Singstar/Warhawk.
Aan Sony om een soort van standaard te ontwikkelen zodat elke game makkelijk hier gebruik van kan maken samen met de XMB en eventueel Home. Het is nu een beetje van alles wat en afwachten hoe en op welke manier de ontwikkelaar dit toepast. Erg jammer maar goed misschien dat dit nog komt met Firmware 2.0 & Home.
[...]

Ik vind dat je beter nog even kan wachten met het aanschaffen van een Ps3, als je maar 5 games leuk vind. Volgend jaar rond de zomer zijn er veeeeeel meer topgames uit, en is de Ps3 misschien alweer goedkoper, waarschijnlijk zit er dan ook een rumble controller bij.

De komen ongelofelijk veel goede 360 games uit eind dit jaar, ik zou daar eerst je geld in steken. Verder heb je nog een aantal goede Wii games die je eigenlijk ook zou moeten kopen :).

Succes!
Ik denk dat er een aantal al gewoon gereageerd hebben waaronder ik. Jij zelf geeft een soort gelijk antwoord. Het is gewoon wat de persoon zelf wilt. Misschien is het niet het antwoord wat de persoon verwacht maar de " tweakers " die hier doorgaans vertoeven hebben een bepaald niveau en reageren ook op die manier zodat je verwacht dat er een beetje kennis wel beschikbaar is bij diegene :) Ik zit niet voor niets hier vaak op het forum ipv b.v. Insidegamer of ps3only.

Ik zelf heb goed overwogen wat te kopen (ja ook een x360 staat nog ergens in een topic) maar door de ROD perikkelen en geluidsproductie bij de x360 en BluRay ondersteuning van de PS3 ben ik voor de PS3 gegaan. Iedereen heeft andere eisen en aan hen zelf om de specs tegen over elkaar te leggen en hier een keus in te maken :)
coretx schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:00:
Met al die mooie toekomst verhalen over de PS3, begin ik mij als launch eigenaar een beetje een soort van Beta tester te voelen :S

Ben ik nu de enigste ?!

Edit; Met als verschil dat de meeste Beta testers betaald krijgen, i.p.v betalen :+
Je bedoelt de matige games op het moment? Ik denk dat je als early adopter dit wel kon verwachten? :) Ik wel iig

[ Voor 87% gewijzigd door Falcon Heavy op 16-10-2007 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

[...]

Over welke spellen heb je eigenlijk over ?? Noem eens een paar...

Exclusieve Xbox 360 Games

Kameo: Elements of Power X360 Fantasy Action Adventure 8.7 News Nov 7, 2005
Perfect Dark Zero X360 Sci-Fi First-Person Shooter 9.0 News Nov 17, 2005
Project Gotham Racing 4 X360 GT / Street Racing 8.5 Oct 2, 2007
Every Party X360 Party Game News Dec 10, 2005 (JP)
Pinball FX X360 Pinball 6.1 Apr 25, 2007
Gears of War 2 (working title) X360 Sci-Fi Shooter TBA Halo 3 X360 Sci-Fi First-Person Shooter 9.5 News Sep 25, 2007
Project Gotham Racing 3 X360 GT / Street Racing 8.8 News Nov 16, 2005
Fable 2 X360 Action Role-Playing News TBA 2008
Catan X360 Board Game 7.9 May 2, 2007
Blue Dragon X360 Role-Playing 6.0 News Aug 28, 2007
Alan Wake X360 Modern Action Adventure News TBA
Gears of War X360 Sci-Fi Shooter 9.6 Movie Nov 7, 2006
Ninety-Nine Nights X360 Beat-'Em-Up 5.9 Screens Aug 15, 2006
Lost Odyssey X360 Role-Playing News February 2008
RoboBlitz X360 Sci-Fi Shooter 7.0 Dec 6, 2006
Too Human X360 Sci-Fi Action Adventure Q1 2008
Marvel Universe Online X360 Sci-Fi Online Role-Playing News TBA
Shadowrun X360 Fantasy First-Person Shooter 6.9 May 29, 2007
Tenchu Z X360 Historic Action Adventure 4.9 Jun 12, 2007
Crackdown X360 Sci-Fi Shooter 7.8 Feb 20, 2007
Mass Effect X360 Action Role-Playing Nov 20, 2007
Hexic HD X360 Puzzle 7.6 Nov 22, 2005
Vampire Rain X360 Horror Action Adventure 3.5 Jul 3, 2007
Viva Pinata X360 Virtual Life 8.3 Nov 9, 2006
Kingdom Under Fire: Circle of Doom X360 Action Role-Playing TBA
Uno X360 Board Game 8.1 May 9, 2006
Project Sylpheed X360 Space Combat Sim 5.5 Jul 10, 2007
Forza Motorsport 2 X360 GT / Street Racing 9.2 May 29, 2007
Xbox Live Arcade Unplugged Volume 1 X360 Compilation 7.3 Sep 5, 2006
Fuzion Frenzy 2 X360 Party Game 7.0 Jan 30, 2007
Halo Wars X360 Sci-Fi Real-Time Strategy TBA 2008
Unnamed Peter Jackson Halo project X360 Action TBA
Banjo-Kazooie (working title) X360 3D Platformer TBA
Worms X360 Wargame 7.5 Mar 7, 2007
Xbox 360 Exhibition Vol. 1 X360 Miscellaneous TBA
Jetpac Refuelled X360 Shoot-'Em-Up 7.2 Mar 28, 2007
Aegis Wing X360 Shoot-'Em-Up May 16, 2007
Spyglass Board Games X360 Board Game 5.0 Aug 1, 2007
Viva Pinata: Party Animals X360 Virtual Life Oct 30, 2007
Scene It? Lights, Camera, Action X360 Trivia / Game Show Nov 6, 2007
Hexic 2 X360 Puzzle 7.5 Aug 15, 2007
Boku Sudoku X360 Puzzle TBA
Marathon: Durandal X360 Sci-Fi First-Person Shooter 6.5 Aug 1, 2007
Ninja Gaiden II X360 Fantasy Action Adventure

Exclusieve PS3 Games

Metal Gear Solid 4 TBA
Go! Swizzleblock2 PS3 Puzzle TBA
High Velocity Bowling PS3 Bowling TBA
Super Rub a Dub PS3 Puzzle 3.7 May 2, 2007
The Getaway (working title) PS3 Modern Action Adventure Screens TBA
Afrika PS3 Adventure TBA
Killzone 2 PS3 Sci-Fi First-Person Shooter News TBA 2008
Gran Turismo HD Concept PS3 GT / Street Racing Screens Dec 24, 2006
Warhawk PS3 Sci-Fi Shooter 8.5 Screens Aug 28, 2007
Heavenly Sword PS3 Beat-'Em-Up 8.0 Movie Sep 12, 2007

Formula One Championship Edition PS3 Formula One Racing 7.2 Screens Feb 27, 2007
MotorStorm PS3 Rally / Offroad Racing 7.9 Screens Mar 6, 2007
Resistance: Fall of Man PS3 Modern First-Person Shooter 8.6 Movie Nov 14, 2006
Lair PS3 Action 4.5 News Aug 30, 2007
Genji: Days of the Blade PS3 Fantasy Action Adventure 6.4 News Nov 14, 2006
Folklore PS3 Fantasy Action Adventure 7.0 Oct 9, 2007
The Eye of Judgment PS3 Card Battle Oct 23, 2007
PlayStation Home PS3 Virtual Life Q1 2008
Eight Days PS3 Action TBA
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction PS3 3D Platformer Oct 30, 2007
SingStar PS3 Rhythm / Music Q1 2008
Uncharted: Drake's Fortune PS3 Modern Action Adventure Nov 20, 2007
NBA 07 PS3 Basketball Sim 4.9 Nov 14, 2006
flOw PS3 Miscellaneous 7.1 Feb 22, 2007
White Knight Story PS3 Fantasy Turn-Based Strategy TBA 2008
Go! Sudoku PS3 Puzzle Dec 7, 2006
Calling All Cars! PS3 Car Combat 6.7 May 10, 2007
Blast Factor PS3 Shoot-'Em-Up 6.6 Nov 17, 2006
MLB 07: The Show PS3 Baseball Sim 8.2 May 15, 2007
Wipeout HD PS3 Futuristic Racing Q4 2007
Super Stardust HD PS3 Action 7.0 Jun 28, 2007
LittleBigPlanet PS3 Action Q1 2008
Super Street Fighter II Turbo HD Remix PS3 2D Fighting TBA
Rocketmen: Axis of Evil PS3 Sci-Fi First-Person Shooter Q4 2007
Gran Turismo 5 PS3 GT / Street Racing TBA 2008
NBA 08 PS3 Basketball Sim 5.0 Oct 12, 2007
Go! Puzzle PS3 Puzzle 6.2 Jun 14, 2007
SOCOM: Confrontation PS3 Modern Shooter November 2007
Nucleus PS3 Action 5.5 Jul 31, 2007
Infamous PS3 Modern Action Adventure TBA
Gran Turismo 5 Prologue PS3 GT / Street Racing Q4 2007
Everyday Shooter PS3 Shoot-'Em-Up 8.0 Oct 11, 2007
Go! Sports Ski PS3 Skiing Oct 4, 2007
PixelJunk Racers PS3 Racing 7.0 Sep 13, 2007
Toy Home PS3 Racing TBA
Piyotama PS3 Puzzle 7.5 Aug 9, 2007
Aqua Vita PS3 Action TBA
Operation Creature Feature PS3 Action TBA
Trials of Topoq PS3 Action TBA
LocoRoco Cocoreccho PS3 2D Platformer 6.5 Sep 21, 2007
MotorStorm 2 (working title) PS3 Rally / Offroad Racing TBA

Ps.. Binnenkort is het zo ver !!!!

E For All 2007Gametrailers.com's E For All 2007 Coverage

Think that E3 is dead? Think again! In 2007 it’s coming back bigger and better than ever with E for All. And the best part is, everyone can go and play the hottest games—not just industry insiders. Taking place at the Los Angeles Convention Center October 18-21, E for All will have all the hottest games from the industry’s biggest publishers on display to play to your heart’s content. Get hands-on time with the most anticipated holiday releases way before your friends, meet with other players from around the globe, and take in the spectacle that is E3.

GameTrailers will be on-location at the show with a massive booth complete with a stage where we’ll be conducting interviews with industry luminaries, holding tournaments, and featuring some of the world’s greatest video game-related musical acts. We’ll be posting trailers, gameplay footage, interviews, and more straight from the show floor and around the clock, so be sure to check this page often for all the latest from E for All.

http://www.gametrailers.com/efa2k7.php
coretx schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:00:

Ben ik nu de enigste ?!

wees maar blij dat je geen xbox 360 hebt want dan mocht je hardware ook testen of je ring of death kreeg of niet..

Er zijn mischien wel 11.000.000 Xbox 360 verkocht maar dat is dan de eerste versie dus geen Elite versie.. Zonder HDMI.. Is het niet beetje klote als je een HD of FULL hd scherm hebt en je Xbox 360 heeft geen HDMI aansluiting behalve de Elite versie ?
Waarom moest MS nou gelijk de eerste of de mislukte versie uitbrengen.. omdat ze als eerste op de markt wouden worden kwa next gen console. Het is hun aardig gelukt maar niet voor lang meeste xbox 360 eigenaars overstappen nu al naar 360 en de meeste hebben echt geen spijt van.

En bij alles gaat met beta waarom denk je nou dat er bij elke proggie een update is.. 8)7
Anoniem: 178057 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:13:

Mindere dingen:

• Nog zwakke online functies (wat verwacht je de Xbox is hier voorlopig koning in), misschien dat Home dit kan veranderen
[/list]

noem eens paar voorbeelden waarom die koning is ? Omdat je ervoor moet betalen ?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 169123 op 16-10-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 178057 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:13:
Voor het eerst in mijn leven heb ik een Playstation console gekocht. Ik kon het niet laten. Ik ben/was nooit een playstation mannetje (steunde xbox toen het uitkwam als rebellie) maar de PS3 tork mijn aandacht, zeker met die PSP functie, want de PSP heeft mij echt beter laten nadenken over de PS3
Plus ik had mijn nick als sinds vorig jaar december gesaved voor wanneer ik een PS3 zou halen.

De paar redenen dat ik heb gehaald heb:

[list]
• Niet zeker hoe lang de 60 GB er nog zou zijn en of er nog een 80 GB komt
Niet komen, de geruchten voor de 80Gb zijn sterk en in america zou het zeker al wel komen dus hier dan ook
• De 4 USB ingangen; Als je een toetsenbord en de camera erop hebt aangesloten is er geen aansluiting meer om je controller op te laden bij de 40 GB versie
Tja je kan het een punt noemen nu bezit ik de 60Gb maar..meer dan 2USB poorten gebruik ik zelf niet. Controllers hoef ik niet vaak op te laden en zo nu en dan word de harde schijf aangesloten erop voor een backup.

[quote]
• BC
• De memory cardreader Kan ik eindelijke al die 'kleine' MS kaarten gebruiken voor iets (128 MB ect.)
• 2de controller
[/list]

Kijk daar kun je niet omheen die zijn wel zeer handig om te hebben!
Dingen die ik heb opgemerkt:

Kan het echt een netx-gen console nummer, geen gebruikelijke aan/uit-knop en eject knop als op de 360
Vertrouwelijk menu (Heb een PSP)
Functionaliteit met PSP
Stiller dan de 360
Well geen tray helpt ook om het stil te maken, de xbox360 is vooral luidruchtig door de DVD speler en helaas valt daar weinig tegen te doen. Het "slot in" mechanisme is zeker wennen maar als je eraan gewent bent dan voelt het goed aan.
Mindere dingen:

Had problemen mijn PS3 te linken met mijn router die WPA2 codering had, ben terug gegaan naar WPA. Dit waarschijnlijk door de combinatie met mijn router (Netgear WPN 824_v2 met UPC firmware)
Draadloze netwerken zijn een verhaal op zich, het is gewoon vaak een probleem om een configuratie goed draaiend te krijgen. Mijn PSP weigert resoluut op mijn Linksys router te werken..zelf al gooi ik het op onbeveiligt. Dus ja dat is gewoon een beetje raar.
Schakelen tussen menu's langzamer dan op de 360
Nog zwakke online functies (wat verwacht je de Xbox is hier voorlopig koning in), misschien dat Home dit kan veranderen
PSN is niet live dat is zeker, het is een jong product dat nog moet groeien maar de goede kant op gaat.
en het ergste, ik heb nog geen (Full) HD TV om echt te kunnen genieten van de PS3 zijn kracht zelfde geldt voor die van de 360 want ja die bezit ik ook.

Als je goed rekent kost de 60GB versie je eigenlijk maar €364,- omdat je er een controller bij krijgt en 2 games (laten we zeggen dat die nog € 50,- kosten) plus 20 GB meer. Niet slecht.
Ook belangrijk is dat wanneer je meedoet met de HDTV actie van Sony Nederland je de kans hebt dat je een 40 GB versie krijgt omdat de consoles pas na 10 november worden uitgedeeld.

Dus ik ga verder friemelen met mijn PS3 en PSP
Aansluiten op je TFT monitor en de instellingen zo goed als mogelijk zetten. Doen velen die wachten op betaalbare e goede FullHD televisies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

swampy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:20:

Aansluiten op je TFT monitor en de instellingen zo goed als mogelijk zetten. Doen velen die wachten op betaalbare e goede FullHD televisies!
Dat is een idee zal ff rond neuzen, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 12:10
[...]

tja je noemt 2 systemsellers, als die je niet aanspreken kan je het systeem beter niet kopen. Gelukkig kan je binnenkort wel de demo voor GT5 kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153905

Als Metal gear Solid 4 de exclusieve titel moet zijn voor de Playstation 3 is dat voor mij heel teleurstellend.
Heb MGS 1 gespeeld op de playstation 1 en was er niet echt kapot van , vooral dat hele verhaallijn tussendoor vond ik maar irritant en de gamplay was toen vernieuwend en dat vond ik in die tijd wel even leuk.
Deel 2 heb ik niet gespeeld en deel 3 heb ik snel teruggebracht naar de winkel omdat sneaken en nog eens sneaken wel erg saai is .
Hitman blood money en SplinterCell reeks zijn ook zo,n soort games waar het velen sluipen en sneaken in voor komt en naar mijn mening niet mijn soort games.
Ik weet dat smaken van games verschillen soms heel erg maar ik kan mij niet voorstellen dat een gamer het zo spannend kan vinden om maar het hele game door te snaeken en sluipen.
Geef mij maar een goede tactical shooter of een actie shooter daar kan ik velen malen meer van genieten.
Een gameconsole zoals de Xbox 360 en de Playstation 3 koop je niet zo maar alle 2 want dat kost toch enorm veel geld en moet je daarom kiezen om de exlusieve games .
Ik vind het nog steeds moeilijk welke van de 2 ik wil gaan kopen , de xbox 360 heeft nog altijd die hardware problemen en koop hem voorlopig niet en de Playstation 3 is volgens mij een twijfelgeval omdat de games developers ( gameontwikkelaars ) toch eerts kiezen voor de Xbox 360 en dan word er gepoort naar de Playstation 3 en daarom deze slechter van qualiteit op de markt verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

scorpie schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:04:
[...]

Hehe, motorstorm is belachelijk hard ja :P
[...]

Dat is een persoonlijke keuze he. Hij bedoelt zeer wss dat exclusive games gemiddeld van een hogere kwaliteit zijn dan multiplatform-games. In dat geval ben ik het helemaal met hem eens.
Anoniem: 153905 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 00:36:Ik weet dat smaken van games verschillen soms heel erg maar ik kan mij niet voorstellen dat een gamer het zo spannend kan vinden om maar het hele game door te snaeken en sluipen.
Afhankelijk van je eigen speelstijl ben je helemaal niet non-stop aan het sneaken. Mn proppenschieters hebben overuren gedraait ;) En sneaken heeft wel zo zijn charmes, het brengt toch een zekere spanning met zich mee. Bij een game als splinter cell vond ik het wel snel saai worden. En het verhaal is enorm goed. Maar voor jou zijn er vast nog wel andere leuke exclusives ;) Er is meer dan alleen mgs4. Maar op mijn lijstje staat ie wel ongeveer bovenaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Reemster op 17-10-2007 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Anoniem: 153905 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 00:36:
Als Metal gear Solid 4 de exclusieve titel moet zijn voor de Playstation 3 is dat voor mij heel teleurstellend.
Heb MGS 1 gespeeld op de playstation 1 en was er niet echt kapot van , vooral dat hele verhaallijn tussendoor vond ik maar irritant en de gamplay was toen vernieuwend en dat vond ik in die tijd wel even leuk.
Deel 2 heb ik niet gespeeld en deel 3 heb ik snel teruggebracht naar de winkel omdat sneaken en nog eens sneaken wel erg saai is .
Hitman blood money en SplinterCell reeks zijn ook zo,n soort games waar het velen sluipen en sneaken in voor komt en naar mijn mening niet mijn soort games.
Ik weet dat smaken van games verschillen soms heel erg maar ik kan mij niet voorstellen dat een gamer het zo spannend kan vinden om maar het hele game door te snaeken en sluipen.
Geef mij maar een goede tactical shooter of een actie shooter daar kan ik velen malen meer van genieten.
Een gameconsole zoals de Xbox 360 en de Playstation 3 koop je niet zo maar alle 2 want dat kost toch enorm veel geld en moet je daarom kiezen om de exlusieve games .
Ik vind het nog steeds moeilijk welke van de 2 ik wil gaan kopen , de xbox 360 heeft nog altijd die hardware problemen en koop hem voorlopig niet en de Playstation 3 is volgens mij een twijfelgeval omdat de games developers ( gameontwikkelaars ) toch eerts kiezen voor de Xbox 360 en dan word er gepoort naar de Playstation 3 en daarom deze slechter van qualiteit op de markt verschijnt.
1. Metal gear is niet de enigste exclusieve game voor ps3.. (heb ik voor niets de lijst gemaakt zie boven)

2.Ga metal gear solid 2 en 3 spelen.

3. Helaas moet je het wel voorstellen :) Want MSG 1234 is gewoon THE GAME FOR PS3.. Smaken verschillen :)

4.Xbox 360 heeft maar paar exclusieve games (nogmaals zie de lijst) meeste wachten nu op Mass effect en ninja gaiden 2. terwijl bij ps3 meerdere titels zijn zoals

Gran Turismo 5
Rachet & Clank
Little Big Planet
Folklore
Killzone 2
Metal Gear Solid 4
(zie gewoon de lijst.. met vet gedrukt titels).

5. Ps2 koste eerst ook 1200 gulden en toch beste verkochte console ever.. het heeft maar net te maken met je inkomen :) voor mij was het absoluut geen probleem om ps3 aan te schaffen.. ik bedoel als deze turk het kan kan iedereen het wel denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
[...]

let niet op die zeikerds hier, ze doen er altijd moeilijk over om even iemand te helpen.
Wat ben jij een zwaar irritant stakkertje.
Mensen op de frontpage uitmaken voor kneus en nu hier weer voor zeikerds.
Er is hier maar een kneus en dat ben jij! Wat doe jij in godsnaam in het PS3 gedeelte?
Jij kan werkelijk waar niets positiefs over de PS3 zeggen en al jou posts dragen niets bij aan deze topic. En ga a.u.b. ergens anders je pro microhoer praat verkondigen.
Ik kan het mij nog goed herinneren dat je het Samsung LCD topic ook helemaal onder zat te spammen. Om jou eigen aankoop te rechtvaardigen en mensen proberen te overtuigen niet voor de nieuwe modellen te gaan. Als jij je ergens niet voor interesseerd moet je er ook niet op reageren.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213565

zwembroek schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:55:
[...]

Wat ben jij een zwaar irritant stakkertje.
Mensen op de frontpage uitmaken voor kneus en nu hier weer voor zeikerds.
Er is hier maar een kneus en dat ben jij! Wat doe jij in godsnaam in het PS3 gedeelte?
Jij kan werkelijk waar niets positiefs over de PS3 zeggen en al jou posts dragen niets bij aan deze topic. En ga a.u.b. ergens anders je pro microhoer praat verkondigen.
Ik kan het mij nog goed herinneren dat je het Samsung LCD topic ook helemaal onder zat te spammen. Om jou eigen aankoop te rechtvaardigen en mensen proberen te overtuigen niet voor de nieuwe modellen te gaan. Als jij je ergens niet voor interesseerd moet je er ook niet op reageren.
Irriteerde me ook al aan al die opmerkingen van die gast.
Amen ;) _/-\o_

Ik wacht overigens zwaar op LBP (little big planet).
Zijn hier nog meer filmpjes oid van? en misschien redelijk nieuwe?
Die hele sfeer maakt me helemaal warm van binnen :P

En een beta van LBP? wie weet hier wat van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Anoniem: 213565 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:02:
Ik wacht overigens zwaar op LBP (little big planet).
Zijn hier nog meer filmpjes oid van? en misschien redelijk nieuwe?
Die hele sfeer maakt me helemaal warm van binnen :P

En een beta van LBP? wie weet hier wat van?
Heb je die lange presentatie van (volgens mij) de Game Developers Conference gezien? Die is echt grappig. Hier vind je een hele waslijst aan filmpjes.

Ik hoorde verder een tijdje geleden geruchten over een demo nog dit jaar, maar daar kan ik geen bron van vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 17-10-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Weer iets nieuws aangekondigt voor PSN: Rat Race
Rat Race wordt een mix tussen pure comedy en adventure en zal uit verschillende episodes bestaan. Aan het spel schreven een handvol medewerkers van South Park, Sex and the City, Saturday Night Live en My Name is Earl mee en het is volgens Easley dan ook de bedoeling om spelers het gevoel te geven dat ze zelf deel uitmaken van een sitcom.

In Rat Race ben je als speler een werknemer van BiggCo en is je enige opdracht om de dag goed door te komen tussen je knettergekke collega's. Terwijl je daar probeert in te slagen, los je puzzels op, probeer je te luistervinken, moet je af en toe iets stelen en doe je een poging om het boosaardige bedrijfslaboratorium-aapje uit te schakelen.
http://www.gamed.nl/view/32924

Weer een origineel concept. Kan dr nog niet heel warm van worden, hoewel ik Southpark en My Name is Earl wel supergrappig vind.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/56947.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/56948.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/56949.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Shiver23 op 17-10-2007 09:37 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70824

weet iemand toevallig waar je nog de PS3 starters pack kan vinden in regio amsterdam? bij de media markt hebben ze hem niet meer.... ben een beetje aan het rondbellen (dixons, dynabyte etc), maar nog geen positieve reacties....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 13:58
Anoniem: 70824 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:33:
weet iemand toevallig waar je nog de PS3 starters pack kan vinden in regio amsterdam? bij de media markt hebben ze hem niet meer.... ben een beetje aan het rondbellen (dixons, dynabyte etc), maar nog geen positieve reacties....
Wil je hem niet online bestellen? Bij consoleshop.nl zijn ze gewoon op voorraad. Voor 21:00 besteld volgende dag in huis. Mijn bestelling wordt vandaag geleverd. :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Bart schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:36:
[...]

Wil je hem niet online bestellen? Bij consoleshop.nl zijn ze gewoon op voorraad. Voor 21:00 besteld volgende dag in huis. Mijn bestelling wordt vandaag geleverd. :)
Bij de wehkamp waren ze gister ook nog te bestellen. Daar heb je de keuze uit twee packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bart schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:36:
[...]

jah daar zat ik ook aan te denken.. alleen ben meestal tot laat op werk en dan ontvang ik mijn post niet en moet ik het zelf gaan ophalel.. haal hem liever gewoon op in een winkel ;)
maar goed.. consoleshop is zeker een alternatief! zal er naar kijken. thnx voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 169123 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:17:
[...]

Over welke spellen heb je eigenlijk over ?? Noem eens een paar...

Kameo: Elements of Power X360 Fantasy Action Adventure 8.7 News Nov 7, 2005
Perfect Dark Zero X360 Sci-Fi First-Person Shooter 9.0 News Nov 17, 2005
Project Gotham Racing 4 X360 GT / Street Racing 8.5 Oct 2, 2007
Every Party X360 Party Game News Dec 10, 2005 (JP)
Pinball FX X360 Pinball 6.1 Apr 25, 2007
Gears of War 2 (working title) X360 Sci-Fi Shooter TBA Halo 3 X360 Sci-Fi First-Person Shooter 9.5 News Sep 25, 2007
Project Gotham Racing 3 X360 GT / Street Racing 8.8 News Nov 16, 2005
Catan X360 Board Game 7.9 May 2, 2007
Blue Dragon X360 Role-Playing 6.0 News Aug 28, 2007
Alan Wake X360 Modern Action Adventure News TBA
Gears of War X360 Sci-Fi Shooter 9.6 Movie Nov 7, 2006
Ninety-Nine Nights X360 Beat-'Em-Up 5.9 Screens Aug 15, 2006
RoboBlitz X360 Sci-Fi Shooter 7.0 Dec 6, 2006
Marvel Universe Online X360 Sci-Fi Online Role-Playing News TBA
Shadowrun X360 Fantasy First-Person Shooter 6.9 May 29, 2007
Tenchu Z X360 Historic Action Adventure 4.9 Jun 12, 2007
Crackdown X360 Sci-Fi Shooter 7.8 Feb 20, 2007
Hexic HD X360 Puzzle 7.6 Nov 22, 2005
Vampire Rain X360 Horror Action Adventure 3.5 Jul 3, 2007
Viva Pinata X360 Virtual Life 8.3 Nov 9, 2006
Kingdom Under Fire: Circle of Doom X360 Action Role-Playing TBA
Uno X360 Board Game 8.1 May 9, 2006
Project Sylpheed X360 Space Combat Sim 5.5 Jul 10, 2007
Forza Motorsport 2 X360 GT / Street Racing 9.2 May 29, 2007
Xbox Live Arcade Unplugged Volume 1 X360 Compilation 7.3 Sep 5, 2006
Fuzion Frenzy 2 X360 Party Game 7.0 Jan 30, 2007
Worms X360 Wargame 7.5 Mar 7, 2007
Jetpac Refuelled X360 Shoot-'Em-Up 7.2 Mar 28, 2007
Aegis Wing X360 Shoot-'Em-Up May 16, 2007
Spyglass Board Games X360 Board Game 5.0 Aug 1, 2007
Scene It? Lights, Camera, Action X360 Trivia / Game Show Nov 6, 2007
Hexic 2 X360 Puzzle 7.5 Aug 15, 2007
Marathon: Durandal X360 Sci-Fi First-Person Shooter 6.5 Aug 1, 2007

Exclusieve PS3 Games

Metal Gear Solid 4 TBA
Go! Swizzleblock2 PS3 Puzzle TBA
High Velocity Bowling PS3 Bowling TBA
Super Rub a Dub PS3 Puzzle 3.7 May 2, 2007
Afrika PS3 Adventure TBA
Gran Turismo HD Concept PS3 GT / Street Racing Screens Dec 24, 2006
Warhawk PS3 Sci-Fi Shooter 8.5 Screens Aug 28, 2007
Heavenly Sword PS3 Beat-'Em-Up 8.0 Movie Sep 12, 2007

Formula One Championship Edition PS3 Formula One Racing 7.2 Screens Feb 27, 2007
MotorStorm PS3 Rally / Offroad Racing 7.9 Screens Mar 6, 2007
Resistance: Fall of Man PS3 Modern First-Person Shooter 8.6 Movie Nov 14, 2006
Lair PS3 Action 4.5 News Aug 30, 2007
Genji: Days of the Blade PS3 Fantasy Action Adventure 6.4 News Nov 14, 2006
Folklore PS3 Fantasy Action Adventure 7.0 Oct 9, 2007
Eight Days PS3 Action TBA
SingStar PS3 Rhythm / Music Q1 2008
NBA 07 PS3 Basketball Sim 4.9 Nov 14, 2006
flOw PS3 Miscellaneous 7.1 Feb 22, 2007
Go! Sudoku PS3 Puzzle Dec 7, 2006
Calling All Cars! PS3 Car Combat 6.7 May 10, 2007
Blast Factor PS3 Shoot-'Em-Up 6.6 Nov 17, 2006
MLB 07: The Show PS3 Baseball Sim 8.2 May 15, 2007
Wipeout HD PS3 Futuristic Racing Q4 2007
Super Stardust HD PS3 Action 7.0 Jun 28, 2007
Super Street Fighter II Turbo HD Remix PS3 2D Fighting TBA
Rocketmen: Axis of Evil PS3 Sci-Fi First-Person Shooter Q4 2007
NBA 08 PS3 Basketball Sim 5.0 Oct 12, 2007
Go! Puzzle PS3 Puzzle 6.2 Jun 14, 2007
Nucleus PS3 Action 5.5 Jul 31, 2007
Everyday Shooter PS3 Shoot-'Em-Up 8.0 Oct 11, 2007
Go! Sports Ski PS3 Skiing Oct 4, 2007
PixelJunk Racers PS3 Racing 7.0 Sep 13, 2007
Toy Home PS3 Racing TBA
Piyotama PS3 Puzzle 7.5 Aug 9, 2007
Aqua Vita PS3 Action TBA
LocoRoco Cocoreccho PS3 2D Platformer 6.5 Sep 21, 2007

wees maar blij dat je geen xbox 360 hebt want dan mocht je hardware ook testen of je ring of death kreeg of niet..

Er zijn mischien wel 11.000.000 Xbox 360 verkocht maar dat is dan de eerste versie dus geen Elite versie.. Zonder HDMI.. Is het niet beetje klote als je een HD of FULL hd scherm hebt en je Xbox 360 heeft geen HDMI aansluiting behalve de Elite versie ?
Waarom moest MS nou gelijk de eerste of de mislukte versie uitbrengen.. omdat ze als eerste op de markt wouden worden kwa next gen console. Het is hun aardig gelukt maar niet voor lang meeste xbox 360 eigenaars overstappen nu al naar 360 en de meeste hebben echt geen spijt van.

En bij alles gaat met beta waarom denk je nou dat er bij elke proggie een update is.. 8)7

[...]

noem eens paar voorbeelden waarom die koning is ? Omdat je ervoor moet betalen ?
halo 3 staat niet eens tussen de lijst... En ik weet niet waarom sommige vet gedrukt staan?

Over die rrod dat heeft microsoft opgelost met de falcon en bij de oudere door betere koeling te plaatsen.

En full hd is gewoon mogelijk met de VGA kabel van microsoft, dat er geen hdmi konden ze zich zelf voor de aanschaf ook wel bedenken. En tegenwoordig zit het er gewoon op dus ik zie het probleem niet.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 22-04 11:12
swampy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:20:

Tja je kan het een punt noemen nu bezit ik de 60Gb maar..meer dan 2USB poorten gebruik ik zelf niet. Controllers hoef ik niet vaak op te laden en zo nu en dan word de harde schijf aangesloten erop voor een backup.
Het is wellicht NOG geen punt, echter als ik kijk naar bv Singstar. 1x CAM + 1x Mic's dan zitten je poorten al vol. Los van het opladen van Controllers/Headset.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Shiver23 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:31:
Weer iets nieuws aangekondigt voor PSN: Rat Race

[...]
http://www.gamed.nl/view/32924

Weer een origineel concept. Kan dr nog niet heel warm van worden, hoewel ik Southpark en My Name is Earl wel supergrappig vind.
Klinkt goed! Dit zijn juist de dingen die PSN nodig heeft, goede mix van 'standaard' spelletjes en 'alternatieve' spelletjes zoals dit, al zou het wel handig zijn als Sony/devs wat vaart achter dit soort games zet, waar is Pain bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:24:
[...]

Heb je die lange presentatie van (volgens mij) de Game Developers Conference gezien? Die is echt grappig. Hier vind je een hele waslijst aan filmpjes.

Ik hoorde verder een tijdje geleden geruchten over een demo nog dit jaar, maar daar kan ik geen bron van vinden.
THX!
ik heb zelf nog maar 2 filmpjes gezien dus dat komt goed.
Ook nog wat te doen op werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-04 14:24
dikki dik schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:10:
[...]

halo 3 staat niet eens tussen de lijst... En ik weet niet waarom sommige vet gedrukt staan?
Waarschijnlijk omdat de oorspronkelijke poster dat zelf de meeste interessante games vond?

Bioshock mist trouwens ook in het lijstje. Is toch geen misselijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Je zou hem op de Dynabyte-site kunnen bestellen en dan ophalen in een Amsterdamse vestiging...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164953

Ik vroeg me af of je voor UT3, het spel waar ik het meeste naar uit kijk, ook gebruik kunt maken van een 'standaard' logitech muis en toetsenbord die je normaal voor de PC gebruikt. Of moet het persee een PS3-versie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:16
Zo heb mijn ps3 nu een week en ben er helemaal weg van! Was / Ben eigenlijk meer een PC gamer maar kon bij deze console na de prijsverlaging, mijzelf en mijn portemonnee niet meer in bedwang houden..! Ik heb zelf nu de 60gig met 2x sixaxis en 2 spellen.. Vooral over het online gamen had ik zo mijn twijfels maar deze zijn helemaal verdwenen! Dit werkt vrij simpel en soepel en vooral omdat de machine wifi ondersteund! Kan niet wachten tot dat de OrangeBOX uitkomt haha :)

En wat een power heeft dat ding zeg.. Vooral over de graphics ben ik zeer tevreden, het ziet er gewoon echt super uit! Ik had mijn twijfels toen ik hem kocht maar deze heeft hij goed kunnen waar maken!

Overstappen van pc naar console is helemaal niet eng!

Maar kan nog steeds niet zonder mijn pctje

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 12:10
[...]

Over die rrod dat heeft microsoft opgelost met de falcon en bij de oudere door betere koeling te plaatsen.

En full hd is gewoon mogelijk met de VGA kabel van microsoft, dat er geen hdmi konden ze zich zelf voor de aanschaf ook wel bedenken. En tegenwoordig zit het er gewoon op dus ik zie het probleem niet.
Ik mis er nog meer, waar zijn eternal sonata en bioshock bv. Als je trouwens wat top exclusives opnoemt is het misschien beter om Folkore weg te laten, ik hoorde dat die nog wat tegenviel. De rest moet zich nog gaan bewijzen. Alhoewel ik de kansen van uncharted en killzone wel hoog inschat. Vergeet alleen even niet dat Killzone 1 wel een grote tegenvaller was (net als die vietnam game uit amsterdam trouwens). Killzone 2 lijkt het wel goed te komen, maar op gebied van gameplay kan het natuurlijk vies tegenvallen.

Voorlopig nog geen PS3 voor mij dus (meer omdat mn vriendin protesteert), alhoewel ik denk dat hij na mn wintersport met kerst (komt weer geld binnen) toch snel er gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 23:38

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]

Prima, als er feiten gesteld worden, maar geen HDMI hebben kon MS inderdaad niet aangerekend worden.
1) De standaard was nog niet klaar toen MS de 360 op de markt zette
2) Component geeft vrijwel dezelfde kwaliteit en die kabel krijg je erbij

Verder over de lijst van spellen, tja, ik heb zelf opmerkingen over het ontbreken van Halo 3, Bioshock en het niet kenmerken van Blue Dragon en Lost Oddysey als supertitels. Blijft uiteindelijk persoonlijke smaak en als hij die afweging zo maakt, dan is voor hem persoonlijk de PS3 eerste keus..

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ymmv schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:53:
[...]

Je zou hem op de Dynabyte-site kunnen bestellen en dan ophalen in een Amsterdamse vestiging...?
heb ze net gebeld maar hij is niet meer op voorraad. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Armada schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:13:
[...]

Prima, als er feiten gesteld worden, maar geen HDMI hebben kon MS inderdaad niet aangerekend worden.
2) Component geeft vrijwel dezelfde kwaliteit en die kabel krijg je erbij
HDMI 1.3 was inderdaad nog niet klaar, maar er was niets wat MS tegen had gehouden om HDMI 1.1 of 1.2 te implementeren, want die specs waren wel klaar. Ik heb vanwege de Xbox 360 mijn auido-video-setup compleet vernieuwd. Zowel mijn Philips LCD-tv als Denon-versterker ondersteunen HDMI 1.1 dus dan had de Xbox 360 dat ook kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Armada schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:13:
[...]

Dat is een argument van niks want de Xbox360 maakt gebruik van een HDMI versie v1.2.
Deze specificatie was toen al bekend voor ontwikkelaars van harde waren.

Als microsoft gebruik had willen maken van de huidige superieure standaard 1.3 waarvan
de PS3 ook gebruik maakt, dan had je een punt gehad.
Maar zelfs nu gebruikt microsoft nog een oudere HDMI(v1.2) specificatie voor de x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:51

Halfkakkende

Vandring

Ik heb die van mij afgelopen zaterdag bij de Bart Smit hier in Almere (stad) gehaald. Toen hadden ze er nog 5 staan (eind zaterdag middag). Misschien heb je mazzel en staat er nog een; bel ze even zou ik zeggen.

Ook de beide Dixons' had nog een exemplaar staan en vrijdag zag ik ze ook nog in Almere Buiten bij de Bart Smit staan.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 23:38

Armada

-Wat wil je weten?-

zwembroek schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:49:
[...]

Dat is een argument van niks want de Xbox360 maakt gebruik van een HDMI versie v1.2.
Deze specificatie was toen al bekend voor ontwikkelaars van harde waren.

Als microsoft gebruik had willen maken van de huidige superieure standaard 1.3 waarvan
de PS3 ook gebruik maakt, dan had je een punt gehad.
Maar zelfs nu gebruikt microsoft nog een oudere HDMI(v1.2) specificatie voor de x360.
Hmmm, dat wist ik niet, dat is inderdaad erg vreemd. Ik juist verwacht met de recente toevoeging op premiums dat het 1.3 zou zijn. Anyhoe, uiteindelijk vind ik het nog steeds een non-issue aangezien component vrijwel evengoed is.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 17:59

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gears of War 2 (working title) X360 Sci-Fi Shooter TBA Halo 3 X360 Sci-Fi First-Person

naruto

Exclusieve PS3 Games

Metal Gear Solid 4 TBA

Wat was dat een ontzettend suggestieve lijst zeg... jeetje echt niet normaal. :X
Exclusieve games die voor de ps3 al lang uit zijn had je in bold gezet, terwijl je dit niet had gedaan voor games die net uit zijn voor de xbox. |:(

Ik heb heel snel ff gekeken en er waren echt te veel dingen die niet klopten. Ben uiteindelijk op deze bovenstaande lijst gekomen en zal ongetwijfeld een paar games vergeten en niet helemaal kloppen, maar het geeft echt wel een beter beeld van de exlusieve games...

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

infamous is idd voor zover ik weet ook voor 360 verkrijgbaar in de toekomst en niet alleen voor ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ymmv schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:34:
[...]

HDMI 1.3 was inderdaad nog niet klaar, maar er was niets wat MS tegen had gehouden om HDMI 1.1 of 1.2 te implementeren, want die specs waren wel klaar. Ik heb vanwege de Xbox 360 mijn auido-video-setup compleet vernieuwd. Zowel mijn Philips LCD-tv als Denon-versterker ondersteunen HDMI 1.1 dus dan had de Xbox 360 dat ook kunnen doen.
Alleen HDMI 1.1 was klaar. HDMI 1.2 is in augustus tot standaard verheven, toen was de 360 al lang in productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Klopt, ik ging zaterdag ook naar de dixons, hadden ze hem niet meer. Hij heeft 7 andere dixons voor me gebeld. Overal uitverkocht. Free record shop uitverkocht. Toen maar naar e-plaza en die had er nog 4. Misschien kan je dus kijken bij e-plaza/bartsmit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 13:35
Anoniem: 70824 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:19:
[...]

heb ze net gebeld maar hij is niet meer op voorraad. :(
Wow het verbaasd me een beetje dat de starterspack nu ineens zo loopt. Ok hij wordt niet meer bijegefabriceerd maar ik kreeg de indruk dat er nog voorraad zat was overal.
Positief nieuws dus!
Nou ja, minder positief voorde mensen die hem nu niet meer kunnen vinden.
Zou het puur door de prijsverlaging komen of zijn mensen bang geen PS2 compatibiliteit te hebben?

Vandaag via een importzaak oblivion GOTY besteld. ben benieuwd wanneer ie binnen is.

[ Voor 7% gewijzigd door Laryx op 17-10-2007 12:24 ]

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:51

Halfkakkende

Vandring

Waar ik me nu trouwens wel aan begin te storen is het feit dat je geen muziek kan luisteren of kan browsen onder het installeren van een spel...Waar is dat nou goed voor?

Ook heb ik een gigantische lijst met demo's, maar het staat allemaal redelijk door elkaar (althans, op datum van download/installatie gesorteerd). Ik zou graag een optie zien waarmee ik de games kan ordenen op bijvoorbeeld genre.

Verder: Ik ga snel weer verder gamen. :D

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Laryx schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:22:
[...]

Wow het verbaasd me een beetje dat de starterspack nu ineens zo loopt. Ok hij wordt niet meer bijegefabriceerd maar ik kreeg de indruk dat er nog voorraad zat was overal.
Positief nieuws dus!
Nou ja, minder positief voorde mensen die hem nu niet meer kunnen vinden.
Zou het puur door de prijsverlaging komen of zijn mensen bang geen PS2 compatibiliteit te hebben?

Vandaag via een importzaak oblivion GOTY besteld. ben benieuwd wanneer ie binnen is.
Had al me ps2 spellen verkocht, dus voor mij ging het niet om de BC. Het ging eerder om die 100 euro eraf. En wat je voor 100 euro meer kreeg. Motorstorm, Restistance fall of europe en de extra controller :)

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 138251 op 17-10-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Iemand die weet hoe ik dit probleem oplos?
Mijn PS3 leest geen enkele disc meer. Games, cd’s BD’s, hij ziet ze niet meer en plaatst dus het disc logootje niet. Hij autostart ook niets, disc's gaan er wel gewoon in/uit....vaag.
Ben bang dat deze PS3 terug kan naar Sony.

[ Voor 13% gewijzigd door S2S op 17-10-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

S2S schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:27:
Iemand die weet hoe ik dit probleem oplos?
Mijn PS3 leest geen enkele disc meer. Games, cd’s BD’s, hij ziet ze niet meer en plaats dus het disc logootje niet.
Ben bang dat deze PS3 terug kan naar Sony.
Ik meen mij iets te herinneren van iemand die ook een vreemd disc probleem had en volgens mij alles had gereset, dus de hardware en de software (reformat?). Maar volgens mij had hij een vastzittende schijf en niet een leesprobleem. Het is het proberen waard natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 17-10-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Anoniem: 164953 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:59:
Ik vroeg me af of je voor UT3, het spel waar ik het meeste naar uit kijk, ook gebruik kunt maken van een 'standaard' logitech muis en toetsenbord die je normaal voor de PC gebruikt. Of moet het persee een PS3-versie zijn.
Als 't maar usb is dan werkt het. Mn tobo+muis van mn pc zijn iig plug&play op de ps3.

@uchiha tijntje: Ik heb een iets langere lijst gevonden (87games)

* ActiveDogs Project
* Afrika
* Agency, The [+PC]
* Airtight Project
* Angel Link [Working Title]
* Angel Rings [Working Title]
* Aquanaut's Holiday - Inner Mind Adventure, The
* Aqua Vita
* Battle Field Valkyrie
* Big Time Revenge
* Black Blade
* Coded Arms: Assault
* CyberConnect2 Project
* DC Universe
* Diseaga 3
* Driver 5
* Eight Days
* Ember
* EyeCreate
* Eyedentify
* Eye of Judgement, The
* Fifth Phantom Saga
* Final Fantasy XIII
* Final Fantasy Versus XIII
* Folklore
* Getaway 3
* Gradius
* Gran Turismo 5
* Gretzky NHL
* Haze [Timed Exclusive]
* Heavenly Sword
* Heavy Rain
* Home, PlayStation
* Hot Shots Golf 5
* inFAMOUS
* Imabiksou
* Jaffe Exclusive 1
* Jaffe Exclusive 2
* Jaffe Exclusive 3
* Killzone 2
* Lair
* L.A. Noire [Confirmed]
* LittleBigPlanet
* Little House in the Plateau [Working Title]
* Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
* Metal Gear Solid Online
* Megazone 23: Blue Garland
* Metro 2033: The Last Refuge
* Mist of Chaos
* Monster Hunter 3
* My Summer Holiday
* Namco Bandai RPG Project
* Namco Bandai Sports Project
* Namco Bandai Shooter Project
* NBA '08
* Ni-Oh
* Project D
* Project Psychic [Working Title]
* Quantic Dream Project
* Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction
* Railfan [Train Simulator Online]
* Railfan Touwan Koutetsu
* Record of Agarest War
* Rockstar Games Exclusive Franchise [PS.BlOG]
* Romance of the Three Kingdoms
* Redwood Falls
* Sega's Toshihiro Nagoshi Project
* SingStar
* Sky Blue
* SOCOM 4
* Tears to Taira: Kakan no Daichi
* Tekken 6
* thatgamecompany Project #2 [untitled]
* thatgamecompany Project #3 [untitled]
* Time Crisis 4 [Including Guncon 3]
* Trials of Topoq [Revelation]
* Uncharted: Drake's Fortune
* Unreal Tournament III [+PC] [Timed Exclusive]
* Untold Legends: Dark Kingdom
* Wardevil
* Warhawk
* Way of the Samurai 3
* White Knight Story
* Yamasa DigiWorld DX
* Zipper Interactive Project

En psn-games:
* EchoChrome
* Elefunk
* Everyday Shooter
* Go! Sports Ski
* High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition
* High Velocity Bowling
* Nobi Nobi Boy
* Pain
* Pixel Junk Racers
* Snakeball
* SOCOM: Confrontation
* Soldner-X (onAXIS) (+PC)
* Toy Home
* Wipeout HD

En er komen er alleen maar meer bij. Op de vorige pagina zag ik een post over Rat Race (psn-game) en die staat niet eens in deze lijst.

Er gaan ook nog genoeg geruchten het internet rond:
* Digimon World Online
* Epic Project
* Final Fantasy VII
* God of War 3
* Hideo Kojima Project
* Jak and Daxter: The Lost Frontier
* Kingdom Hearts 3
* Motorstorm 2
* Nine to Five
* Resistance: Rise of Man
* Sly 4
* TimeSplitters
* Twisted Metal
* Zone of the Enders 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Anoniem: 86399 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:28:
[...]

Ik meen mij iets te herinneren van iemand die ook een vreemd disc probleem had en volgens mij alles had gereset, dus de hardware en de software (reformat?). Maar volgens mij had hij een vastzittende schijf en niet een leesprobleem. Het is het proberen waard natuurlijk.
Mja werkt niet. Zowel system restore en HDD format gedaan. Ding is kapot, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 213565 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:11:
infamous is idd voor zover ik weet ook voor 360 verkrijgbaar in de toekomst en niet alleen voor ps3
Infamous is een PS3-exclusive. De ontwikkelaars ervan zijn Sucker Punch Productions en dat is een 2nd party developer voor Sony net als Insomniac Games. Ze zijn het bekendst vanwege de Sly Cooper-games op de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 17:59

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

-RazieL- schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:36:
[...]
@uchiha tijntje: Ik heb een iets langere lijst gevonden (87games)
Dat geloof ik graag hoor. :) Ik zeg ook niet dat er geen exlusives zijn, ik wilde alleen aangeven dat er van dat lijstje wat hij gegeven had helemaal niets klopt. Niet meer, niet minder.

Het lijkt me ook logisch dat de ps3 steeds meer exclusives krijgt, anders was er iets fouts gaande. Maar ik vind dat aan het woord exclusives ook teveel crediet wordt gegeven. Zowel op de ps3, xbox360 en de wii komen natuurlijk exclusives uit, maar je wilt niet weten hoeveel van deze games gewoon slecht zijn..

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
PWM schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:15:
[...]

Alleen HDMI 1.1 was klaar. HDMI 1.2 is in augustus tot standaard verheven, toen was de 360 al lang in productie.
Op zich was HDMI 1.1 al voldoende voor de Xbox 360 geweest. Een van de voordelen van HDMI 1.3 is ondersteuning voor Dolby TrueHD en DTS-HD Master Audio codering. Ik dacht dat ik die formaten niet zou kunnen afspelen op mijn PS3 Blu-Ray-speler omdat mijn versterker enkel HDMI 1.1 snapt. Het bleek in de praktijk geen enkel probleem te zijn, omdat de PS3 die formaten zelf omzet naar Uncompressed PCM (24-bit tot 192Khz) en daar heeft mijn Denon AVR-4306 geen enkel probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235764

GTA4 hoort naar mijn inziens ook gewoon een PS3 exclusive te zijn!
Laat maar eerst zien of Xbox360 het aankan, gezien het feit dat ik heb gehoord dat het hele BD schijfje wordt volgepompt.

IK WIL GTA4!!! en MGS4!!!!

Maar goed al met al, wie weet wanneer firmware 2.0 nou precies komt. Was dat nou 31 oktober?
Al wat inhoudelijke informatie erover? of is het meer een User Agreement aanpassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
S2S schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:37:
[...]

Mja werkt niet. Zowel system restore en HDD format gedaan. Ding is kapot, denk ik.
Je moet je PS3 ff resetten. Dat doe je door de on/off toets ff een tijdje ingedrukt te houden volgens mij.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies en/of ervaringen over specifieke games horen thuis in hun eigen topic(reeks).