Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.352 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

ymmv schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:31:
[...]

Wat houdt je tegen om een tweede Amerikaanse account te maken? Google naar een Amerikaan adres met een geldige postcode en woonplaats, maak daarvan een fictieve account en je kunt al die Amerikaanse demo's downloaden. Kost je twee minuten van je leven.
Het domme is dat de games zelf dus maar..2-3 weken later uitkomen dan in bijvoorbeeld amerika! In ieder gevaal in heel veel gevallen en soms zelf binnen de eerste week!
Dus het slaat nergens op dat wij in de EU demos krijgen ..als de volledige games al in de winkel liggen! Tuurlijk is er iets als "localisatie" maar geesh!

Soms bezit je al het spel voordat de demo uitgekomen is op PSN. En ja ik heb een USA account, de enige manier om enigzins aan leuk materiaal te komen! Hell zelfs op het punt van de blu-ray trailers vissen we vaak achter het net.

En toch kan het erger, als je in australie zit dan heb je nog minder PSN updates :|
Vroeger zou dit nog kunnen maar..hebben we geen internet tegenwoordig. En als de producteninnen 3 weken na de amerikaanse uitgave bij onse in de winkel liggen waarom krijgen we pas de demo na iets van..6!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:34
Mensen maken zich de laatste tijd zo druk over demo's niet normaal :? Demo's zijn echt overrated imo.
Naar mijn mening geven 9 van de 10 demo's geen goed beeld hoe de game zelf is, mede omdat iedereen vind dat de demo voor de release al beschikbaar is. Demo wordt gerushed en niet geoptimaliseerd om een leuke korte ervaring te bieden.

[ Voor 53% gewijzigd door Falcon Heavy op 18-10-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft mischien mee te maken met de verkoop van ps3.. In japan is het meest verkocht en dan komt US en dan EU en als laatst Australie..

ah who cares about demos we kijken meer dan alleen naar demos vooral naar gametrailers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:25:
[...]

OK, sinds die transformers 'debacle' neem ik alles wat ze op IGN beoordelen nog meer met een korreltje zout

Edit: Hm.. heb mijn PS3 een kleine week en kan hem alleen op standby zetten via de controller. Is dat echt zo, of ben ik gewoon verkeerd bezig
Vinger even op de power tiptoets houden totdat je een piep hoort en de ps3 uit gaat.

M'n PS3 lanparty box is weer een dikke stap verder, ben bijna klaar met zagen, misschien morgen al in de primer :)

Folklore nog geen tijd voor gehad, kistje bouwen en portal kwamen er tussen. Portal rulez _/-\o_
Uber aftiteling, of had ik al dat gezegd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Gewoon voor ieders info ;) Lees dit artikel... leuk en snel vergelijk tussen de consoles.

Bron: link

Cheers

[ Voor 13% gewijzigd door WizzieJP op 18-10-2007 23:24 ]

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

US Store update:
Hey, everyone. It’s time again for the PLAYSTATION Store weekly update.

Demos
Folklore “PlayStation Underground” Demo (free)
Juiced 2: Hot Import Nights Demo (free)

Game Videos
Uncharted Tech Dive Video (free)
Burnout™ Paradise Steel Wheels Trailer (free)
Turok Dino Luring Trailer (free)
Devil May Cry 4 TGS Short Trailer (free)

Movie and Blu-ray Disc Trailers
Rails & Ties Trailer (free)
Incubus — Alive at Red Rocks BD Trailer (free)
Underworld BD Trailer (free)

PS3 Wallpaper
Eye of Judgement Wallpapers (2) (free)

Note
Calling All Cars has been reduced to $4.99 until 10/25/07

Hope you enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

net te laat :) blijkbaar een mode aan het worden om verschillende demos van een game uit te geven.

getver dat typen met de controller gaar niet snel genoeg op ps3 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
As you all might know: morgen komt de GT5 demo in de Japanse PSN store, naar aanleiding van de Tokyo Motor Show. Voor de mensen die niet weten hoe ze een Japanse PSN account moeten maken: tada: http://blogs.ign.com/xheavenxsentx/2006/12/09/39684/ ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
Dakoina schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:43:
net te laat :) blijkbaar een mode aan het worden om verschillende demos van een game uit te geven.

getver dat typen met de controller gaar niet snel genoeg op ps3 O-)
Sluit dan ook gewoon een tobo aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:32:
3e keer HS Kai demo installeren helaas pindakaas, iemand anders meer geluk??
[afbeelding]
heb ergens anders gelezen dat je je ps3 taal op japans moet zetten en dat het dan wel werkt. probeer het zou ik zeggen

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
swampy schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:53:
[...]

Dus het slaat nergens op dat wij in de EU demos krijgen ..als de volledige games al in de winkel liggen! Tuurlijk is er iets als "localisatie" maar geesh!
Nog erger is dat de R&C demo uit de US store al gewoon de NL taal bevat :? Dus waarom deze niet in alle stores tegelijk is geplaatst is mij een compleet raadsel...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
HoefMeistert schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 07:41:
[...]

Nog erger is dat de R&C demo uit de US store al gewoon de NL taal bevat :? Dus waarom deze niet in alle stores tegelijk is geplaatst is mij een compleet raadsel...
Elke regio bepaald z'n eigen aanbod maar vaag is het wel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Stoer calling all cars in prijs verlaagd. Van het weekend maar even downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:32

Sandyman538

SandstorM [148839]

Frank J. schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:19:
[...]

Stoer calling all cars in prijs verlaagd. Van het weekend maar even downloaden :)
Die paar dollar heeft je toch niet over de streep getrokken? ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Sandyman538 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:28:
[...]

Die paar dollar heeft je toch niet over de streep getrokken? ;)
mmm wat kostte hij hiervoor dan? Ik was in de veronderstelling dat hij 9,99 dollar was eerst? ghehe maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Laatst online: 11-09 22:28
Vraagje,

Sinds gisteren in het bezit van een ps3 starter pack, voorlopig op een normale tv. In het openingstopic staat aangegeven: "Heb je nog een gewone TV sluit hem dan aan via de bijgeleverde RGB-Scart kabel." In de doos zit echter enkel een composiet-kabel met een tulp-blokje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
jaspov schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:30:
Vraagje,

Sinds gisteren in het bezit van een ps3 starter pack, voorlopig op een normale tv. In het openingstopic staat aangegeven: "Heb je nog een gewone TV sluit hem dan aan via de bijgeleverde RGB-Scart kabel." In de doos zit echter enkel een composiet-kabel met een tulp-blokje?
Die bedoelen ze in eerste instantie ook :)
Je kan wel een RGB scart erbij kopen voor de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedkoopste spel voor de Playstation 3 is nu maar € 22

Me Playstation 3 komt volgende week :o .

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:16
Net ff de demo van juiced gespeeld. Had nog geen kilometer gereden of ik sloot het spel al af. Niet mijn game. En grafisch net zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:39
Ik heb via Ebay.co.uk ook een goedkope bron van Games gevonden, een dealer in HK levert een hoop spellen vanaf minder dan 30 euro inclusief verzending. Ik weet niet of ik links mag posten maar ze zijn makkelijk te vinden. Ik heb zelf Virtua Tennis gekocht voor 33 euro inclusief verzending.

Verder heb ik gisteren geprobeerd een JAP account aan te maken maar ik kreeg twee keer gedurende het registratieproces de melding 'disconnected' o.i.d. Anderen die dit probleem hebben?

[ Voor 24% gewijzigd door Dr. Strangelove op 19-10-2007 10:12 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 18-09 15:09

scorpie

Supra Addict

@inanc
Normaliter zijn dat ook wel een beetje mijn soort spellen, maar reviews hebben er niet echt goeie woorden voor over.

@Dr. Strangelove
Iets met Asia estore toevallig?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:08:
Ik heb via Ebay.co.uk ook een goedkope bron van Games gevonden, een dealer in HK levert een hoop spellen vanaf minder dan 30 euro inclusief verzending. Ik weet niet of ik links mag posten maar ze zijn makkelijk te vinden. Ik heb zelf Virtua Tennis gekocht voor 33 euro inclusief verzending.

Verder heb ik gisteren geprobeerd een JAP account aan te maken maar ik kreeg twee keer gedurende het registratieproces de melding 'disconnected' o.i.d. Anderen die dit probleem hebben?
en je kreeg de game ook echt thuis?
Ben altijd beteje voorzichting.
if it sounds too good to be true it usually is.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:08:

Zijn dat gewoon de zelfde versies als je in de winkel kan kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:53:
[...]

Klopt, geldt trouwen sook voor True Dolby HD en DTS HD. Deze geluiden verlaten je PS3 enkel middels de HDMI kabel.

Ik heb een DENON AV 1907 reciever + KEF 2005.2 speakertjes... ontzettend lekker geluid via het optische kabeltje. Hier zit echter geen HDMI aansluiting op, wel component.
Ik heb een receiver van Sony gekocht met 2 HDMI in en 1 HDMI uit. De receiver geeft echter geen geluid, het beeld wordt wel doorgegeven. In de handleiding van de receiver staat dat het geluid via de optical doorgegeven moet worden? Wat is dan het nut van een HDMI in en uit? Alleen voor A/V sync doeleinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 19:22
Ja, de meeste receivers hebben een HDMI switch als marketing gadget om onwetende kopers in de val te lokken.

Je moet echt goed zoeken naar receivers die ook daadwerkelijk geluid via HDMI accepteren. Sony heeft er op dit moment geloof ik nog geen enkele.

Onkyo, Denon en Yamaha hebben er wel al een maar die liggen in de hogere prijsklasse.

EDIT:

De STR-DA5200ES van Sony (ca 1000 euro) accepteerd wel PCM geluid over HDMI, maar geen HD geluid dus ook geen volwaardige HDMI ondersteuning.

[ Voor 18% gewijzigd door yzf1kr op 19-10-2007 10:50 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:41:
Ja, de meeste receivers hebben een HDMI switch als marketing gadget om onwetende kopers in de val te lokken.

Je moet echt goed zoeken naar receivers die ook daadwerkelijk geluid via HDMI accepteren. Sony heeft er op dit moment geloof ik nog geen enkele.

Onkyo, Denon en Yamaha hebben er wel al een maar die liggen in de hogere prijsklasse.
Bedankt voor je antwoord. Receiver kostte ook maar € 219. Was op zoek naar een goedkope receiver met optische ingang om PS3 op aan te sluiten en kwam deze tegen. Lijkt idd op een mooie marketing gadget. Enige voordeel is dat ik nu 3 HDMI aparaten kan aansluiten op mijn LCD: receiver heeft 2 ingangen en LCD ook 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Dat vind ik wel een beetje vaag hoor, die HDMI poort zit er toch niet voor niets op? Wat kan die receiver er anders mee doen :?
Weet je zeker dat je ps3 ingesteld staat dat hij z'n geluid ook via hdmi doorstuurt en niet via een ander kanaal? (Geluid en beeld kun je apart instellen)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Welke tool gebruiken jullie om video's om te zetten voor de PS3? Ik heb Kawa's Video 9 geprobeerd, maar die zegt direct nadat ik op 'convert' klik dat ie klaar is, dus die krijg ik niet aan de praat.

PS3 Video Converter van MP4Converter software studio werkt wel goed en makkelijk, maar die is weer niet gratis.

Zijn er handleidingen om dit goed met bijv VirtualDub te doen? Welke codecs kan ik dan het beste gebruiken?

-edit-

Ik zie nu dat het wellicht aan de video ligt die ik probeer te converteren. Met een andere avi (SD) lukt het wel. Met een HD wmv die ik heb dus niet.. (PS3 Video Converter had hier geen problemen mee).

-edit2-

En terwijl ik dit type klapt Video9 er alweer uit. Waardeloze zooi :N

-edit3-

Programma was niet gecrashd maar naar de system tray verdwenen |:(

[ Voor 31% gewijzigd door FaceDown op 19-10-2007 11:01 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik zet m'n videos niet om, ik stream ze direct vanaf m'n pc via TVersity (mini tutorial 1 of 2 pagina's terug). Misschien kun je dat eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
FaceDown schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:50:
Welke tool gebruiken jullie om video's om te zetten voor de PS3? Ik heb Kawa's Video 9 geprobeerd, maar die zegt direct nadat ik op 'convert' klik dat ie klaar is, dus die krijg ik niet aan de praat.

PS3 Video Converter van MP4Converter software studio werkt wel goed en makkelijk, maar die is weer niet gratis.

Zijn er handleidingen om dit goed met bijv VirtualDub te doen? Welke codecs kan ik dan het beste gebruiken?
Sentry23 schijnt een tool gemaakt te hebben die dit doet?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

scorpie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:52:
Ik zet m'n videos niet om, ik stream ze direct vanaf m'n pc via TVersity (mini tutorial 1 of 2 pagina's terug). Misschien kun je dat eens proberen?
Heb ik al eens geprobeerd maar de resultaten waren niet geweldig. Mijn PC staat namelijk op zolder en hangt wireless in het netwerk (wel 54 Mbps, good signal). De kwaliteit was desondanks om te janken.
Stream jij ook HD films naar je PS3? En is dit goede kwaliteit?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Arx schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:55:
[...]

Sentry23 schijnt een tool gemaakt te hebben die dit doet?
Nee dat is een tool die x264 .MKV to PS3 doet. Ik zoek eigenlijk een tool die divx, xvids etc doet, oftewel een die alles kan omzetten naar PS3 formaat. Ik ga dit toch eens proberen met virtualdub.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:39
Laryx schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:24:
[...]

en je kreeg de game ook echt thuis?
Ben altijd beteje voorzichting.
if it sounds too good to be true it usually is.
Gisteren gekocht dus dat kan wel een weekje duren. Maar hun feedback rating is uitstekend, dus ik ben niet zo bang.
Zijn dat gewoon de zelfde versies als je in de winkel kan kopen ?
Voor zover ik kan zien wel. Soms HK-versies maar die hebben altijd in elk geval Engelse teksten.

Overigens loop je met import van buiten de EU altijd het risico dat je BTW betaalt, maar zelfs dan ben ik nog goedkoop uit.

Ze zijn nog goedkoper zie ik net :) De goedkoopste (crap) games zijn rond de 25 euro, de duurste net onder de 50. Ben benieuwd hoe snel ze leveren.

[ Voor 20% gewijzigd door Dr. Strangelove op 19-10-2007 11:17 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
scorpie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:49:
Dat vind ik wel een beetje vaag hoor, die HDMI poort zit er toch niet voor niets op? Wat kan die receiver er anders mee doen :?
Weet je zeker dat je ps3 ingesteld staat dat hij z'n geluid ook via hdmi doorstuurt en niet via een ander kanaal? (Geluid en beeld kun je apart instellen)
Zoals eerder aangegeven niets, er zit alleen een HDMI switch op. De reciever doet dus niets met het signaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
FaceDown schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:04:
[...]

Nee dat is een tool die x264 .MKV to PS3 doet. Ik zoek eigenlijk een tool die divx, xvids etc doet, oftewel een die alles kan omzetten naar PS3 formaat. Ik ga dit toch eens proberen met virtualdub.
Er is genoeg in MKV formaat hoor ;)

Maar, HD over wireless is wel vaak problematisch (tenzij je je PS3 direct op je PC laat connecten, maar als je een externe router gebruikt kan je dus je bandbreedte door 2 delen. Doe daar dan nog je overhead bij voor DLNA en HD streaming wordt vaak lastig.. Verder lijkt het of Tversity nog eens extra overhead heeft bij MP4 streaming)
Je kan natuurlijk altijd een copy naar de PS3 doen over streaming voordat je gaat kijken.

Maar om cross format conversies te doen vind ik het programma Super wel goed werken.
http://www.erightsoft.com/SUPER.html
(ook gratis)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

@Facedown
Ja, ik kijk alles op m'n tv via TVersity, alleen ik heb een probleem met HD films, die kan mijn processor niet snel genoeg encoden, dus die moet ik eerst kopieren naar m'n ps3, maar voor de rest werkt alles perfect.

@Hoefmeister
ah, overheen gelezen (hdmi switch gedeelte), my bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

technoaddict schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:50:
Net ff de demo van juiced gespeeld. Had nog geen kilometer gereden of ik sloot het spel al af. Niet mijn game. En grafisch net zo slecht.
Beetje een onseriouze NFS cloon. Maar ja sommige zullen dat wel smullen vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:48

Wokschotel

Op 6 wielen

Is dat starter pack voor 499 nog ergens te krijgen?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 14:26
Wokschotel schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:28:
ongetwijveld nog wel ergens. Hoorde dat in Amsterdam oost bij intertoys nog wel wat rondslingerde. Kwestie van ff rond bellen.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Sentry23 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:25:
[...]

Er is genoeg in MKV formaat hoor ;)

Maar, HD over wireless is wel vaak problematisch (tenzij je je PS3 direct op je PC laat connecten, maar als je een externe router gebruikt kan je dus je bandbreedte door 2 delen. Doe daar dan nog je overhead bij voor DLNA en HD streaming wordt vaak lastig.. Verder lijkt het of Tversity nog eens extra overhead heeft bij MP4 streaming)
Je kan natuurlijk altijd een copy naar de PS3 doen over streaming voordat je gaat kijken.

Maar om cross format conversies te doen vind ik het programma Super wel goed werken.
(ook gratis)
Er zijn genoeg MKV's te vinden inderdaad, maar ik heb ook genoeg Divx'jes die ik af en toe zou willen kunnen kijken.

Ik ga dat 'super' eens proberen, de website ziet er alvast afschuwelijk uit :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die geloofden dat de BC verwijderd werd, om kosten te drukken:
Sony Slashes Price of PlayStation 3

Cut Is Latest Move To Increase Sales During Holidays
By NICK WINGFIELD
October 18, 2007; Page B4

Sony Corp. is slashing the starting price for PlayStation 3 consoles in the U.S. by $100, its latest attempt to boost slow sales of the machine in time for the holiday season.

The move, widely expected after similar actions in Japan and Europe, introduces a new PlayStation 3 model with a 40-gigabyte hard drive for $399. That compares with an earlier entry-level price of $499 on a model with 60 gigabytes of storage capacity. Sony in July lowered the price on the 60-gigabyte model from $599.

After the new pricing move, the PlayStation 3 is only $50 more than its closest competitor, Microsoft Corp.'s $349 entry-level Xbox 360 with a hard drive, though it is still more costly than Nintendo Co.'s $250 Wii.

Billy Pidgeon, game-industry analyst at IDC, predicted the price drop would invigorate PlayStation 3 sales this holiday season, though a bigger impact is likely to occur next year when a stronger lineup of titles will be available for the Sony system, including a new version of a popular game called Metal Gear Solid. "At that price, it comes down to a more justifiable present or gift to yourself," Mr. Pidgeon said.

Sony could use a big boost if it is to catch up to its competitors. U.S. retailers sold 131,000 PlayStation 3 consoles in August, or about 1.75 million total since it went on sale last November, according to NPD Group Inc. In contrast, there were 404,000 Nintendo Wii's sold in August in the U.S., or four million total since it was launched last holiday season, and 277,000 Xbox 360s in August, or 8.3 million since it went on sale two years ago, according to NPD.

The reduction reflects Sony's determination to spur more sales of the PlayStation 3, the Japanese electronics company's most important new product in years. Jack Tretton, president and chief executive officer of Sony's U.S. games division, acknowledged that the relatively high price of the PS3, which Sony has justified by including advanced technology such as a high-definition Blu-ray disc movie player, has been an impediment for many gamers.

"While we were incredibly excited about the technology in PS3 and while it was future-proofed to some degree, it was a bit ahead of its time," Mr. Tretton said in an interview. "The downside of all that technology was the price we had to offer it to consumer at retail. We knew $599 was going to be a challenge for some people based on traditional videogame pricing."

There's a catch to the lower price: The new $399 PlayStation model will not play games designed for the PlayStation 2, Sony's popular older game console. Mr. Tretton conceded that removing that capability, along with a few other features, isn't dramatically reducing Sony's cost of manufacturing the console but will instead encourage buyers of the entry-level PlayStation 3 to purchase more games designed specifically for the new system.

Mr. Tretton said the company's research showed that compatibility with PlayStation 2 games isn't likely to be missed by customers, who most likely already own the older system.

Sony has said it plans to sell 11 million PS3s world-wide this fiscal year, which ends in March.

http://online.wsj.com/article/SB1192...googlenews_wsj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze verkopen niet genoeg Ps3 games dus halen ze BC eruit :')

belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:12:

belachelijk
Dit was al heel wat langer bekend hoor :+
Ben zelf heel blij dat ik alsnog de 60 gig versie heb kunnen aanschaffen alhoewel ik al mijn PS2 games verpatst heb }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:12:

belachelijk
sja want damn stel je zou eens een ps3 game spelen op je ps3. Echt onvoorstelbaar hoe belachelijk sony zich maakt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Probeer het idd eens bij een Intertoys filiaal, ik heb de mijne vorige week bij Intertoys Gouda gekocht en ze hadden er nog wat staan. Weet niet of ze bij andere filialen ook zo hebben ingekocht. Bij Bart Smit, Dixons en Free Record krijg je de melding dat ze allemaal uitverkocht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:20:
[...]

sja want damn stel je zou eens een ps3 game spelen op je ps3. Echt onvoorstelbaar hoe belachelijk sony zich maakt |:(
Doe ff normaal, tuurlijk ga je Ps3 games op je Ps3 spelen. Alleen eerst was het van ohh BC is belangrijk ( van sony af dan ), en nu is het niet meer belangrijk?

Fuck die shit, dat kan ik zelf toch beslissen? Geef de consument iig de keus tussen de 60 BC en 40 zonder BC??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verkoop van de 80GB versie van de PS3 is inmiddels met 900% gegroeid bij Amazon.com en heeft zelfs al even gepiekt op 960%. :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~minne214/images/ps3-amazon-900.png

Hier kun je de huidige stand live zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:49:
[...]

Doe ff normaal, tuurlijk ga je Ps3 games op je Ps3 spelen. Alleen eerst was het van ohh BC is belangrijk ( van sony af dan ), en nu is het niet meer belangrijk?

Fuck die shit, dat kan ik zelf toch beslissen? Geef de consument iig de keus tussen de 60 BC en 40 zonder BC??
uhh dat heb je toch die keuze? Je kan toch een 60GB kopen met 90% BC? En je geeft het zelf al aan dat kan je zelf wel beslissen dus waarom zeuren over Sony dat zij juist jouw die keuze geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm nee die keuze heb ik straks niet meer als ik over een halfjaar een Ps3 wil kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJ80
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-07 16:08
FaceDown schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:32:
[...]

Er zijn genoeg MKV's te vinden inderdaad, maar ik heb ook genoeg Divx'jes die ik af en toe zou willen kunnen kijken.

Ik ga dat 'super' eens proberen, de website ziet er alvast afschuwelijk uit :D
werkt via mediaplayer niet?? zoals hier omschreven:
http://www.hdtvnieuws.nl/...n-windows-pc-naar-de-ps3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:04:
Ehm nee die keuze heb ik straks niet meer als ik over een halfjaar een Ps3 wil kopen?
Wie zegt dat er dan geen firmware update komt met complete software matige BC voor alle ps3's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Nee divx en xvid kun je niet delen op die manier (je kan ze wel delen maar je ziet ze als corrupted data).

Bij MP3 lukt me dit wel, alleen als ik de hele lijst mp3's opvraag (50 GB aan mp3) dan komt ie op een gegeven moment met een netwerkfout. Hebben anderen hier last van misschien?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Als ik naar m'n 80Gb mp3 map (rustig maar, wel onderverdeeld in submappen ;) ) browse via tversity (in XMB dus music -> audio -> all audio), dan duurt het idd wel even voordat ik wat te zien krijg, maar ik krijg vooralsnog geen netwerkfout.

BTW ik probeerde me net te registreren bij de Japanse PSN, maar hij wil niet verder wanneer ik een emailadres + wachtwoord invoer, best jammer want ik zou Gran Turismo 5 Prologue Demo wel graag willen proberen zodra hij daar uitkomt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:52:
De verkoop van de 80GB versie van de PS3 is inmiddels met 900% gegroeid bij Amazon.com en heeft zelfs al even gepiekt op 960%. :P

[afbeelding]

Hier kun je de huidige stand live zien.
ik vraag me af waar dit op gebaseerd is. Aangezien het in 1 minuut van 900-920 gaat en weer terug. Volgens mij wordt het gebaseerd op aantal page views oid? en dan het vergeleken met die van de dag er voor of de maand. Zo kun je van plaats 900 naar plaats 1 gaan binnen 1 dag en nogsteeds 900% er op vooruitgaan oid? Of iig iets in die trant :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:49:
[...]

Sony heeft imo geluisterd naar de Consument welke aangaf BC ERG belangrijk te vinden. In de praktijk blijkt dit dus niet het geval te zijn. Sony heeft hier onderzoek naar gedaan. Daarbij beaam ik dit ook wel. Zelf speel zelf geen PS2 spel meer sinds ik de PS3 heb (en met mij veel meer mensen, althans uit mijn FriendsList).
Daarbij kan Sony het blijkbaar nooit goed doen. Verlagen ze de prijs is het weer niet goed :? Wat wil men dan een Ps3 voor 100E.. kom op zeg...

[ Voor 9% gewijzigd door HoefMeistert op 19-10-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ten eerste beslis jij dat nu dus je eigen schuld dat je ernaast grijpt alsdit ook zo blijkt.
Ten tweede weet je niet of deze over een half jaar al out of stock is.
Ten derde is er misschien wel een andere versie MET BC maar niet als 60GB oid (denk aan de 80GB in Amerika)
Ten vierde :X zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 14:54
Eindelijk het probleem met mijn geluid via HDMI kunnen oplossen, bedankt voor de hulp, uiteindelijk alle instelling op lineaire PCM ingesteld en mijn versterker 'gedwongen' het te beschouwen als digitaal signaal (zonder specifieke voorkeur). En ondertussen veel bijgeleerd over mijn versterker :p

Wat me wel opgevallen is, en dat wil ik hier eens vragen. Klopt het dat er een bug in de software zit van sony? Als ik wissel van account (europese en amerikaanse), dan de internetbrowser open en deze vervolgens afsluit door op de PS knop te drukken en in het Xmb een andere toepassing te kiezen (waarna ik gevraagd wordt of ik de internetbrowser wens af te sluiten) heb ik geen geluid meer. Zowel niet in het menu, als in een game, film enz....

Zijn er mensen die dit eens kunnen uitproberen? Alles ligt via hdmi aangesloten bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ekfad schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:26:
Eindelijk het probleem met mijn geluid via HDMI kunnen oplossen, bedankt voor de hulp, uiteindelijk alle instelling op lineaire PCM ingesteld en mijn versterker 'gedwongen' het te beschouwen als digitaal signaal (zonder specifieke voorkeur). En ondertussen veel bijgeleerd over mijn versterker :p

Wat me wel opgevallen is, en dat wil ik hier eens vragen. Klopt het dat er een bug in de software zit van sony? Als ik wissel van account (europese en amerikaanse), dan de internetbrowser open en deze vervolgens afsluit door op de PS knop te drukken en in het Xmb een andere toepassing te kiezen (waarna ik gevraagd wordt of ik de internetbrowser wens af te sluiten) heb ik geen geluid meer. Zowel niet in het menu, als in een game, film enz....

Zijn er mensen die dit eens kunnen uitproberen? Alles ligt via hdmi aangesloten bij mij.
hmm nee hier geen probleem daarmee, maar aangezien je je versterker moet "forceren" kan het misschien zijn dat je versterker het signaal opeens mist ?
Wat ik wel heb ik dat ik na Warhawk te spelen opeens geluid over HDMI(tv) heb en digitaal via de optische kabel. Dit komt alleen beetje onregelmatig voor soms wel soms niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJ80
  • Laatst online: 23-07 16:08
FaceDown schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:16:
[...]

Nee divx en xvid kun je niet delen op die manier (je kan ze wel delen maar je ziet ze als corrupted data).

Bij MP3 lukt me dit wel, alleen als ik de hele lijst mp3's opvraag (50 GB aan mp3) dan komt ie op een gegeven moment met een netwerkfout. Hebben anderen hier last van misschien?
nou als het je lukt hoor ik het graag, ik wil ook me divx die op me laptop staan met subs afkunnen spelen op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

In de VS is nu de 80GB en later de 40GB te koop.Daar hebben ze eerste de oude voorraad van de 60GB opgemaakt voordat de 40GB kwam.

Grote kans dat als de 60GB hier op is dat de 80GB hier uitkomt mét BC.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:14:
[...]

Wie zegt dat er dan geen firmware update komt met complete software matige BC voor alle ps3's ?
Dat zal helaas een beetje moeilijk worden, zelfs de europese versie had in ieder geval nog de Graphic Synthesizer chip. De grafische chip van de PS2! Dit omdat de EE wel te Emuleren valt maar blijkbaar is de GS te moeilijk om te emuleren.

Door de GS te verwijderen is het..99% kans onmogelijk om PS2 games te spelen op een versie zonder BC. Maar er komt een 80Gb naar europa met de GS erin...tegen 500 euro prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Steef_tweaker schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:31:
[...]
nou als het je lukt hoor ik het graag, ik wil ook me divx die op me laptop staan met subs afkunnen spelen op de ps3.
Dan kom je dus weer op transcoding DLNA servers uit, zoals tversity en Nero Mediahome.
Omdat de formaten mpeg 4 ASP formaten zoals Xvid en Divx (nog?) niet standaard op een PS3 spelen zal je ze eerst moeten omzetten, of realtime transcoden (decoderen en opnieuw encoderen) naar een formaat de de PS3 aankan (evt inclusief subs), zoals in de meeste gevallen MPEG2, met alle kwaliteitsverlies die daar bij komt. (offline transcoden zal er meestal beter uit zien)
(voor subs in tversity moet je ff klikken op de ffdshow icon op de PC als tversity draait, en dan de subtitle optie aan zetten)

Verder hebben sommige DLNA servers (tversity voor mij) de mogelijkheid om je MP3's netjes in een diepe folder structuur kan laten zien, gebaseerd op file en ID3 properties, zodat ook grote shares redelijk te doorbladeren zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Sentry23 op 19-10-2007 13:49 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Zullen we eerst een afwachten totdat er iets meer bekend is over een eventuele 80GB versie?
Tuurlijk heb je gelijk dat het vreemd (en zelfs hypocriet) is dat Sony eerst Microsoft aanspreekt op een beperkte BC en nu zelf het op een model volledig laat vallen, maar ik ga er vanuit (naïef misschien) dat er een 80GB versie komt ipv de huidige 60GB.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

FaceDown schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:16:
[...]
Daar heb ik ook last van als ik via WMP11 werk, dan kan ik alleen bij mn muziek komen via playlists. Bij NeroHome werkt het wel, duurt natuurlijk wel best lang :P

Iemand enig id hoe laat de jap store geupdate wordt? (als het net als hier 19.00 uur is kan ik GT morgen al om 12 uur onze tijd binnen halen :9 )

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 14:54
Frank J. schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:30:
[...]

hmm nee hier geen probleem daarmee, maar aangezien je je versterker moet "forceren" kan het misschien zijn dat je versterker het signaal opeens mist ?
Wat ik wel heb ik dat ik na Warhawk te spelen opeens geluid over HDMI(tv) heb en digitaal via de optische kabel. Dit komt alleen beetje onregelmatig voor soms wel soms niet :?
Ik heb ook al in die richting gedacht maar dit 'probleem' heb ik ook al ervaringen bij andere instellingen van de versterker. In principe zou dan moeten opgelost zijn als ik mijn versterker opnieuw opstart maar dat helpt niet, enkel een reboot van de PS3 brengt oplossing (zijn er hdmi communicatie problemen tussen de PS3 en panasonic toestellen?).
Het viel mij gisteren op omdat ik vanalles heb zitten 'uitproberen' op gebied van geluid en telkens geluid had bij gelijk welke toepassing. Nadat ik echter een filmpje had binnengehaald van de US-Store en ik ondertussen wat had zitten surfen wou ik naar de trailer kijken maar had ik geen geluid. Toen viel me ook op dat ik geen geluid had in het menu enz...

Ik zal volgende week (dit weekend geen tijd) nog eens proberen of ik dezelfde situatie kan creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

HoefMeistert schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:25:
[...]

Sony heeft imo geluisterd naar de Consument welke aangaf BC ERG belangrijk te vinden. In de praktijk blijkt dit dus niet het geval te zijn. Sony heeft hier onderzoek naar gedaan. Daarbij beaam ik dit ook wel. Zelf speel zelf geen PS2 spel meer sinds ik de PS3 heb (en met mij veel meer mensen, althans uit mijn FriendsList).
Daarbij kan Sony het blijkbaar nooit goed doen. Verlagen ze de prijs is het weer niet goed :? Wat wil men dan een Ps3 voor 100E.. kom op zeg...
Nee, nog 1 keer:
- in het artikel dat aangehaald wordt geeft Tretton (Sony) aan dat het eruit gehaald is, om mensen meer PS3 spellen te laten kopen ipv oudere spellen te spelen.
- Sony geeft aan dat het niet uit kostenoogpunt is gedaan (dus de prijsverlaging heeft hier geen snars mee te maken)
- Sony doet het nu lijken alsof de 40GB de enige versie zal zijn op de langere termijn

Bovenstaande om Marsu zijn standpunt duidelijk te maken, ik begrijp wel wat hij bedoelt...
Ik vind het ook een beetje achterbaks, om op die manier de consumenten te dwingen. Aan de andere kant verwacht ik gewoon die 80 GB hier, die het nog wel zal hebben, toch?

[ Voor 11% gewijzigd door Armada op 19-10-2007 14:22 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
En dan nog, als het er niet in zit....care more plx :O
Ik wordt behoorlijk moe van de BC discussie.
Overigens vind ik het ook achterbaks maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Een PSN titel voor de old-school gamers onder ons :)
(het doet in ieder geval terugdenken aan de oude Commando op de C64 en games zoals Ikari Warriors, dogs of war e.d.)
Commando 3 van Capcom voor PSN (begin 2008) , 4 players lokaal/online.
(site in het frans)
http://www.play3-live.com...once-commando-3-5183.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:49
Nippletwister schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:21:
[...]

Probeer het idd eens bij een Intertoys filiaal, ik heb de mijne vorige week bij Intertoys Gouda gekocht en ze hadden er nog wat staan. Weet niet of ze bij andere filialen ook zo hebben ingekocht. Bij Bart Smit, Dixons en Free Record krijg je de melding dat ze allemaal uitverkocht zijn...
Intertoys Waddinxveen en Gouda heb ik idd ook nog dozen zien staan gisteren.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Sentry23 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:26:
(het doet in ieder geval terugdenken aan de oude Commando op de C64 en games zoals Ikari Warriors, dogs of war e.d.)
(site in het frans)
Yeah baby! _/-\o_ Van mij mogen er meer van dit soort remakes op PSN komen. Misschien gaan ze nog eens R-Type, Lost Vikings, SWIV, etc. doen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Armada schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:17:
[...]

Nee, nog 1 keer:
- in het artikel dat aangehaald wordt geeft Tretton (Sony) aan dat het eruit gehaald is, om mensen meer PS3 spellen te laten kopen ipv oudere spellen te spelen.
- Sony geeft aan dat het niet uit kostenoogpunt is gedaan (dus de prijsverlaging heeft hier geen snars mee te maken)
- Sony doet het nu lijken alsof de 40GB de enige versie zal zijn op de langere termijn

Bovenstaande om Marsu zijn standpunt duidelijk te maken, ik begrijp wel wat hij bedoelt...
Ik vind het ook een beetje achterbaks, om op die manier de consumenten te dwingen. Aan de andere kant verwacht ik gewoon die 80 GB hier, die het nog wel zal hebben, toch?
Staat anders letterlijk in het artikel dat het wel degelijk een kostenreductie oplevert.

Anyway, het kan mij niet schelen of het erin zit of niet, ik gebruik het toch niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Arx op 19-10-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Bij de MM in eindhoven hebben ze er nog heel veel liggen.
Ik was er gisteren nog langs gegaan om te kijken en er stonden nog zeker 10 starterspack op een pallet. En nog veel meer 40Gb packs :P
Ook de Intertoys in Eindhoven had er zeker nog 2/3 liggen gisteren. Dus hup iedereen naar Eindhoven!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Aaaaaargh wat heb ik mezelf aangedaan??!?! Een PS3 kopen net voor tentamenperiode 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Sentry23 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:26:
(site in het frans)
Leuk idee, maar de uitvoering is wel wat minder. De hele cartoony-look spreekt me niet echt aan.
Ik mis de jungle levels, de zandzakken waarachter de vijand verschuilt, de brug waar je wordt opgewacht door meerdere vijanden en de enorme poort waar alles en iedereen uit rent...
Doe mij maar de ST versie die we jaren terug speelden... (okay, ik dan...) ;)

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:59:
Aaaaaargh wat heb ik mezelf aangedaan??!?! Een PS3 kopen net voor tentamenperiode 7(8)7
heb ik ook gedaan :+
beetje slecht voor het leren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 15:32
scorpie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:59:
Nu kan je zien of je karakter hebt ; spelen of leren? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Hij staat nu uit, of het is m'n pa gelukt om muziek vanaf z'n pc te streamen ;p
Maar ik speel er atm niet op, en dat mag ik wel zien als overwinning :P

Vanavond ga ik wel weer wat leuks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-02 12:08
Heeft iemand hier ook problemen met de BD Remote Control? De mijne heeft een paar week roerloos gelegen en toen ik em vanacht wou gebruiken bleken de batterijen leeg te zijn. En dat terwijl ik em nog maar een paar keer heb gebruikt. Volges mij gaat ie nooit uit ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn zou crash team racing wel willen kopen, maar heb jammergenoeg geen credit card.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxue schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 02:58:
[...]

heb ergens anders gelezen dat je je ps3 taal op japans moet zetten en dat het dan wel werkt. probeer het zou ik zeggen
bedankt voor de tip, 4e keer geïnstalleerd op Japans en hij werkt nu 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

scorpie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:35:
Hij staat nu uit, of het is m'n pa gelukt om muziek vanaf z'n pc te streamen ;p
Maar ik speel er atm niet op, en dat mag ik wel zien als overwinning :P

Vanavond ga ik wel weer wat leuks doen.
Maar je zit nu wel op het tweakers forum te trollen... Mooi studeren joh!!!

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:42:
[...]

bedankt voor de tip, 4e keer geïnstalleerd op Japans en hij werkt nu 8)
Welke van de vier tekentjes-talen is japans :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

DarthDavy schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:43:
[...]

Maar je zit nu wel op het tweakers forum te trollen... Mooi studeren joh!!!
Shit je hebt me door :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Arm1n schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:44:
[...]

Ik heb gewoon een nieuwe account aangemaakt en als land van herkomst Japan aangegeven, werkte prima. Af en toe een beetje aankloten met wat je waar moet invullen maar zoveel moeite was het niet.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:41:
Damn zou crash team racing wel willen kopen, maar heb jammergenoeg geen credit card.
Staan genoeg voorbeelden in dit topic hoe het zonder creditcard kan. Zoeken dus!
Moe_Szyslak schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:40:
Heeft iemand hier ook problemen met de BD Remote Control? De mijne heeft een paar week roerloos gelegen en toen ik em vanacht wou gebruiken bleken de batterijen leeg te zijn. En dat terwijl ik em nog maar een paar keer heb gebruikt. Volges mij gaat ie nooit uit ofzo.
Ik zou die van mij is in de gaten houden. Als ik hem gebruikt heb dan zet ik hem wel altijd uit door op de PS knop te drukken en dan controller uitschakelen. Zou het wel raar vinden als hij gewoon aan zou blijven.

[ Voor 51% gewijzigd door BlackRageNL op 19-10-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

ElBarto schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:03:
[...]

Ik heb gewoon een nieuwe account aangemaakt en als land van herkomst Japan aangegeven, werkte prima. Af en toe een beetje aankloten met wat je waar moet invullen maar zoveel moeite was het niet.
Het ging om de HS demo waarvoor je systeemtaal japans moet zijn, en bij taalkeuze, staan er 4 talen met tekentjes waarvan ik niet wist welke japans was. Heb een nieuw account aangemaakt (zodat ik zeker weet hoe ik weer terug naar Nederlands kom :P Edit: maakte overigens niets uit, als je de taal wijzigt gebeurt dat voor alle accounts) en als taal de eerste van de 4 gekozen, en het werkte.

[ Voor 7% gewijzigd door Arm1n op 19-10-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-02 12:08
hermedico schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:23:
[...]

Staan genoeg voorbeelden in dit topic hoe het zonder creditcard kan. Zoeken dus!

[...]

Ik zou die van mij is in de gaten houden. Als ik hem gebruikt heb dan zet ik hem wel altijd uit door op de PS knop te drukken en dan controller uitschakelen. Zou het wel raar vinden als hij gewoon aan zou blijven.
Ik ging er ook altijd van uit dat ie automatisch uit zo gaan als de console uit ging of na een paar minuten niet te zijn gebruikt. Ik zet hem in het vervolg wel handmatig uit. Ik heb geprobeerd om contact op te nemen met Sony maar ik kan geen email adres vinden voor dit product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arm1n schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:44:
[...]

de eerste:
Google Translate 8) Japanese = 日本の

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ratchet & Clank bevat firmware 1.94, met zo te zien upscaling support voor ps3 games.

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
scorpie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:48:
Ratchet & Clank bevat firmware 1.94, met zo te zien upscaling support voor ps3 games.

link
dit was de officiele threat volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

scorpie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:48:

link
Wow wat een nieuws, erm niet echt!

Alweer een kleine update die eraan komt. En misschien 2-3 functies verbetert of toevoegt. R&C is meer nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Sentry23 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:25:
(ook gratis)
Das toevallig, ik wilde deze link ook al geven :)
Dat programma heeft wel super veel opties ja.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
scorpie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:20:
BTW ik probeerde me net te registreren bij de Japanse PSN, maar hij wil niet verder wanneer ik een emailadres + wachtwoord invoer, best jammer want ik zou Gran Turismo 5 Prologue Demo wel graag willen proberen zodra hij daar uitkomt :9
Je kunt volgens mij niet 2 keer hetzelfde emailadres gebruiken, dus misschien dat dat de oorzaak is?

Dit is trouwens wel een goeie tutorial: http://www.japanesepsn.com/

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 19-10-2007 19:28 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 21:44
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:15:
hmm lekker is dat, in de VS loopt er een actie dat je bij elke bluray speler een film pakket naar keuze krijgt. Je mag 5 titels uitzoeken. Lekker, de PS3 doet ook mee met de actie.

Wij in europa moeten alles zelf betalen :P
Bij de free record shop is er een actie van 3 halen 2 betalen..

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis_sla schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:30:
[...]

Bij de free record shop is er een actie van 3 halen 2 betalen..
i know, heb hostel, 50 first dates en casino royal gehaald :) voor 45 euro, scheelt ff 30 euro;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
vandaag even een jap acount aangemaakt nu maar hopen dat ze de gt demo van morgen niet regio locken.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou f in hilarisch zijn als ze dat zouden doen. maar ik denk dat dat wel mee zal vallen.
Kijk maar naar R&C, ook gewoon NL gesproken uit de US store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchzilla schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:48:
vandaag even een jap acount aangemaakt nu maar hopen dat ze de gt demo van morgen niet regio locken.
736 MB, ik ben 'm nu aan het downloaden :9
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/capt0000-1.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:35
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:43:
[...]

i know, heb hostel, 50 first dates en casino royal gehaald :) voor 45 euro, scheelt ff 30 euro;)
Overal in .nl? Maastricht is 20 minuten van hieruit ;)

This space intentionally left blank.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies en/of ervaringen over specifieke games horen thuis in hun eigen topic(reeks).