Inhoud gratis Sony PS3 bij een Bravia LCD

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 28.530 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-11-2011
iniedergeval weer een ps3 die gesealed was... beterz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-09 15:47
Whahaha.... :( .....ben al vanaf 2 uur bezig om mijn pc op een hogere resolutie te krijgen dan 1024x768 of 1280x1200....

Met powerstrip al een nieuwe monitor configuratie aangemaakt, maar het helpt niet... |:(

Probleem is dat de gewone nvidia drivers de kaart blijkbaar niet goed accepteren, krijg een foutmelding dat er geen compatibele drivers zijn gevonden....? Het betreft een nvidia quadro nvs 280 uit een Dell Precision 360.....en dell levert geen vista driver hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:31:
Whahaha.... :( .....ben al vanaf 2 uur bezig om mijn pc op een hogere resolutie te krijgen dan 1024x768 of 1280x1200....

Met powerstrip al een nieuwe monitor configuratie aangemaakt, maar het helpt niet... |:(

Probleem is dat de gewone nvidia drivers de kaart blijkbaar niet goed accepteren, krijg een foutmelding dat er geen compatibele drivers zijn gevonden....? Het betreft een nvidia quadro nvs 280 uit een Dell Precision 360.....en dell levert geen vista driver hiervoor.
En wat heeft dit te maken met "Inhoud gratis Sony PS3 bij een Bravia LCD" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
B1gk1ller schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:55:
[...]
Weinig, het probleem speelt op de sony tv waarbij ik een ps3 krijg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
B1gk1ller schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:55:
[...]

Als je zelf niets toevoegt aan het forum kan je beter ook niet posten..... ipv zeuren tegen anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 16:53
B1gk1ller schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:24:
[...]

Offtopic: Beetje nutteloze informatie voor dit topic.

Ontopic: Vandaag weer naar Sony gebeld en te horen gekregen dat ik 2 Januari geregistreerd ben, ook werd er mij gewoon verteld dat de 60GB nog steeds verzonden word 8)7 ?
Heeft Sony de zaakjes nou echt zo slecht in orde daar?
De uitlevering van 40GB versies is op gang gekomen denk ik. Heb gisteren 11-01 een 40GB variant binnen. :( Had zo op de 60GB gehoopt....

Bon 30-12 ingestuurd. Niet bekend op welke datum geregistreerd. Wel frustrerend om te lezen dat er gisteren ook nog gewoon 60-ers afgeleverd zijn... (wel leuk voor diegene natuurlijk !!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er een nummer is waarnaar je kan bellen, en waarop je duidelijk antwoord krijgt of ie al onderweg is of ik nog moet wachten? Het enige wat ze me kunnen zeggen bij -043,
'u krijgt het binnen 6 tot 8 weken'.

twee weken gelede was het nog 4 tot 6 :S

tnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Nou, bij die telefoonlijn hebben ze dus geen enkel zicht op het versturen, dat is me wel duidelijk. Ik belde gisteren vanaf mijn werk en kreeg 4-6 weken te horen. Toen ik thuis kwam lag er echter een briefje van de postbode in de bus... pakje uit Maastricht gemist.

Net is ie dus alsnog afgeleverd. Ik heb de buitenste doos open gemaakt en... godver een 40 GB versie. Lekker kut dus, dat gaat waarschijnlijk minder opleveren op marktplaats... ;(

Bon opgestuurd: 22-12
Bon geregistreerd: 31-12
Afgeleverd: 11-1
Versie: 40 GB :X

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt echt geluk gehad!!
Ook ik heb de bon, direct na afleveren van de TV op 21 december 2007 verstuurd. Ik heb gisteren echter een 40G ontvangen en ben daar ECHT NIET BLIJ mee. De aankoop van de Sony Bravia heb ik juist gedaan vanwegde de compatibiliteit met de spellen van de PS2. Ander had ik ook een goedkopere configuratie kunnen kiezen. Ander merk TV en een XBOX260 of. De PS2 heeft door veelvuldig zeijn beste tijd gehad. Altijd voorzichtig mee geweest maar gewoon de leeftijd. Moet dus om de ca. 50 spellen te kunnen gebruiken weer op zoek naar een PS2.
Sony bedankt. Had ik dit geweten had ik de aankoop zeker niet gedaan en was ik goedkoper uit geweest. Paul.
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:29:
Jongens (en meisjes), ik sta nog steeds te trillen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag ontvangen, 21 dec verstuurd.

De 60GB versie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ER IS NOG HOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zal zo meteen een link naar een foto plaatsen als bewijs van de 60Gb versie. De spel F1, Spider-man3 en de extra controller zitten los erbij.
Godzakke dat was echt snel. 2 weken zat er tussen met feestdagen.

Hierbij de foto's.

http://img.photobucket.co...strike/Games/DSC00986.jpg
http://img.photobucket.co...strike/Games/DSC00985.jpg

Vergeleken met andere mensen heb ik toch veel geluk gehad met deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
Zojuist de 40 gb ontvangen! jammer maar op zich gebruik ik die bc toch niet dus.....
Was 3 jan geregistreerd dus voor de anderen, hij kan nog komen vandaag!

Dat was het, ik wens jullie veel plezier met gamen! mzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Vind het wel erg jammer en PIEP voor jullie allemaal die nu een 40GB krijgen , helaas pissen wij in de EU naast de boot en is de 60gb met 4 usb + cardreader + ps2 mogelijkheden er nooit meer in

Er komt een 80 GB met 2 USB 2 controllers en ook 2 games maar alweer zonder die chip voor ps2 games ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Mektheb schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:46:
Vind het wel erg jammer en PIEP voor jullie allemaal die nu een 40GB krijgen , helaas pissen wij in de EU naast de boot en is de 60gb met 4 usb + cardreader + ps2 mogelijkheden er nooit meer in

Er komt een 80 GB met 2 USB 2 controllers en ook 2 games maar alweer zonder die chip voor ps2 games ,
Die ondersteund PS2 spellen software matig en ook veel PS2 spellen.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
King Dingeling schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:58:
[...]

Die ondersteund PS2 spellen software matig en best veel PS2 spellen.
oK dat had ik net dan weer gemist , komt hij ook in het wit naar de Eu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, ik vraag me af hoe jij dat zo zeker weeet? heb jij mischien een vertrouwelijke bron?
zou bevestigend zijn voor je post:)

tnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
ability schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:13:
[...]

Als je zelf niets toevoegt aan het forum kan je beter ook niet posten..... ipv zeuren tegen anderen
Oftopic:En jou post wel :').

Ontopic: Overigens kan je aan de ene kant blijer met de 40GB zijn, minder warmte productie + een drive die minder geluid maakt. Ik laat dus gewoon mijn PS2 in huis, anyhow de klacht over de 2)GB minder gaat wel naar Sony en kijken of ze iets aan compensaties gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:09:
[...]

hey, ik vraag me af hoe jij dat zo zeker weeet? heb jij mischien een vertrouwelijke bron?
zou bevestigend zijn voor je post:)

tnx alvast
nieuws: Sony kondigt 40GB PlayStation 3 aan

alstublieft
B1gk1ller schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:46:
[...]

Oftopic:En jou post wel :').

Ontopic: Overigens kan je aan de ene kant blijer met de 40GB zijn, minder warmte productie + een drive die minder geluid maakt. Ik laat dus gewoon mijn PS2 in huis, anyhow de klacht over de 2)GB minder gaat wel naar Sony en kijken of ze iets aan compensaties gaan doen.
Enig sinds maken de aantal GB's niet uit want SONY leverd zelf een handleiding aan hoe je de 40 / 60 GB kan vervangen voor een grootere 2''5 inch laptop harddisk met S-ata :)

[ Voor 43% gewijzigd door Mektheb op 12-01-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Mischien handig/leuk voor de openingspost: een poll met wie wat heeft ontvangen(40 of 60GB).
Dan krijgen we een beetje een overzicht van wat er is binnen gekomen.
Ik heb vandaag in ieder geval al voor me verjaardag assassin's creed ontvangen en nu nog die playstation 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 20:26
Mektheb schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:46:
[...]

alstublieft

[...]

Enig sinds maken de aantal GB's niet uit want SONY leverd zelf een handleiding aan hoe je de 40 / 60 GB kan vervangen voor een grootere 2''5 inch laptop harddisk met S-ata :)
Maar de 40GB mist nog een aantal andere opties zoals het afspelen van PS2 games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:46:
[...]

alstublieft

[...]

tnx voor je link maar uhm ik zie nergens dat er de 80 gb eraan komt. Mischien zie ik het niet, wil je het verduidelijken?

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
De interne schijven kosten niet eens zoveel en je zet ze er zo in!
80 gb 47 euro
en 120GB 5400 Samsung HM121HI 8/S 2,5
Prijs € 57,90
duss geen probleem die 40 gb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ability schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:18:
De interne schijven kosten niet eens zoveel en je zet ze er zo in!
80 gb 47 euro
en 120GB 5400 Samsung HM121HI 8/S 2,5
Prijs € 57,90
duss geen probleem die 40 gb...
Jep daar heb je gelijk in maar voor sommige willen toch net die bc, want het heeft enkele voordelen.

60 gb versie

goedkoper spelle
kan je oude ps2 spellen die je al hebt spelen
extra usb
kaartlezer
en is van chroom gemaakt.

er zijn voor mij meer nadelen dan voordelen als ik de 40 gb krijg.

als sony een beetje aardig zou zijn zou ie iets ter compensatie hebben gedaan

extra spel of bluray want de 60 gb pakket is meer waard dan 40 gb pakket.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byontik
  • Laatst online: 02-02-2014

Zover ik weet heeft de 60GB versie in Europa heeft ook geen chip maar zorgt de software voor de bc..

http://en.wikipedia.org/w...n_3#Retail_configurations
http://faq.eu.playstation.com/bc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
We kunnen natuurlijk de krachten bundelen (klachten) en 1 brief maken voor ons allen die compensatie wil vanwege de 40 gb..... Voelt iemand zich geroepen om dit te regelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ability schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:59:
We kunnen natuurlijk de krachten bundelen (klachten) en 1 brief maken voor ons allen die compensatie wil vanwege de 40 gb..... Voelt iemand zich geroepen om dit te regelen ?
zo een plan lijkt me zeker niet verkeerd.. ik heb me playstation nog niet ontvangen maar ik vrees oook dat ik de 40 gb versie krijg. zoiets te schrijven en de consumentbond in te schakelen.. ben benieuwed wat zij van deze actie vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wees je er bewust van dat dit geen belofte is die Sony maakt, maar dat dit slechts een ACTIE is. Bij acties geldt gewoon een op-is-op beleid. Voor zover ik kan inschatten en uit eerdere berichtgeving heb begrepen is het uitleveren van de 40GB zelfs een coulance-regeling. Sony had ook gewoon toen ze de 60GB schaarste zagen aankomen gewoon de €200,- kunnen uitkeren. In plaats daarvan zijn ze zelfs nog zo vriendelijk om voor 40GB versies te zorgen (die niet eens tot de actie behoren).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:23:
[...]

zo een plan lijkt me zeker niet verkeerd.. ik heb me playstation nog niet ontvangen maar ik vrees oook dat ik de 40 gb versie krijg. zoiets te schrijven en de consumentbond in te schakelen.. ben benieuwed wat zij van deze actie vinden ?
Kan je beter Kassa inschakelen inplaats van Consumentenbond, Kassa doet echt meer en sneller dan Consumentenbond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat lijkt me een goed plan, ik hoop dat meer mensen die een 40 gb krijgen met ons meedoen.
het is het proberen zeker waard. Hoe ging die spreekwoord ook al weer :P 'niet schieten is altijd mis' ofzo :P

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:34:
Wees je er bewust van dat dit geen belofte is die Sony maakt, maar dat dit slechts een ACTIE is. Bij acties geldt gewoon een op-is-op beleid. Voor zover ik kan inschatten en uit eerdere berichtgeving heb begrepen is het uitleveren van de 40GB zelfs een coulance-regeling. Sony had ook gewoon toen ze de 60GB schaarste zagen aankomen gewoon de €200,- kunnen uitkeren. In plaats daarvan zijn ze zelfs nog zo vriendelijk om voor 40GB versies te zorgen (die niet eens tot de actie behoren).
Zo werkt dat natuurlijk niet, de actie is namelijk wegens succes verlengt. Ik heb ook een 40GB ontvangen, maar Sony heeft een 60GB model belooft en hier hebben ze zich maar aan te houden. Ik ga hier absoluut niet mee akkoord.

In de folder is een PS3 t.w.v. 599 euro beloofd + controller + 2 spellen en 1 film. Nu krijgt ik een PS3 van slechts 399 euro. Ik word hier dus bestolen van 200 euro en die wil ik op een of andere manier terug, anders breng ik die complete tv en de hele bende wel weer terug.

Sony krijgt hier nog heel veel problemen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben het totaal met je eens. Ik denk er precies hetzelfde over en ik heb zelf al een brief geschreven naar sony zelf. en gemaild naar vivian. Was al ongeveer 2 weke geleden maar nog steeds geen antwoord. Ik vreesde toen al dat ik de 40 gb zou krijgen daarom had ik vroeg al een klachtebrief geschreven. op pagina 31 kan je me bericht daarover lezen.
In de brief had ik ook geschreven dat de handel terug ging als ik geen compensatie kreeg of de 60 gieg.

kom op mensen, we moete echt wat gaan doen als we genaait worden. zo voelt het wel hoor.

greetz

ps. heb de ps3 zelf nog nie:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat om een pakket ter waarde van €599,-. Tel de prijzen van die producten maar eens bij elkaar op, dan kom je uit op die prijs. Overigens staat er absoluut nergens vermeld dat het om een 60GB versie gaat.

Je hebt eigenlijk dus geen poot om op te staan. Begrijp me niet verkeerd. Ik heb ook liever een 60GB versie. Maar het zit er gewoon niet in. Het enige waar je hooguit mee kunt komen is dat anderen wel een 60GB hebben ontvangen..

Overigens denk ik niet dat Sony hier veel problemen mee zal krijgen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm, dan kunnen we toch gaan zeike(sorry voor taalgebruik) dat het oneerlijk is dat sommige de 60 gb krijgen en andere 40 gb. En dat het stuk eerlijker zou zijn als ze iets ter compensatie doen. ( ik snap wel als de 60 gb op dat ze echt niet ff naar china gaan bellen om extra aan te make speciaal voor ons). Studeert er hier iemand rechten ofzo? Is wel handig om te weten tot hoever je eigenlijk kan gaan.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 20:10:
uhm, dan kunnen we toch gaan zeike(sorry voor taalgebruik) dat het oneerlijk is dat sommige de 60 gb krijgen en andere 40 gb. En dat het stuk eerlijker zou zijn als ze iets ter compensatie doen. ( ik snap wel als de 60 gb op dat ze echt niet ff naar china gaan bellen om extra aan te make speciaal voor ons). Studeert er hier iemand rechten ofzo? Is wel handig om te weten tot hoever je eigenlijk kan gaan.

greetz
Ik snap je teleurstelling wel, maar denk niet dat je iemand nodig heb die rechten studeert. Er wordt je nergens een 60Gb beloofd, dus je kunt een klacht indien, maar je zult zelf aanvoelen dat die weinig kans van slagen heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht, het zal dan wel. Ik heb eignelijk de ps3 nog nie eens binnen. Dus wie weet. (heb stiekem al de hoop opgegeven : ( .

snik

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 20:10:

greetz
Ik heb toevallig les gehad in recht deze periode en de leraar zei dat als er niet bij staat:OP IS OP moeten ze leveren. Dus ze moeten het leveren ook is elke ps3 plots van de aardbodem verdwenen.
En de waarde van het hele pakket is veeeeeel meer waard dan 600 euro dus die 600 slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx man, brtausi. This things I want to hear. Mischien kun je hem eens vragen over zulke soort acties.( meer gericht op deze actie). Als je mischien deze kwestie aan hem vraagt. waarschijnlijk kan ie een duidelijk beeld voor ons geven.

erg bedankt voor je info:D:)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enigzins goed nieuws. Maar dat de PS3 geleverd zou worden weten we sowieso al. Dit maakt verder geen onderscheid in de 40 of 60GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Tweak15KW schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 21:35:
[...]

Ik heb toevallig les gehad in recht deze periode en de leraar zei dat als er niet bij staat:OP IS OP moeten ze leveren. Dus ze moeten het leveren ook is elke ps3 plots van de aardbodem verdwenen.
En de waarde van het hele pakket is veeeeeel meer waard dan 600 euro dus die 600 slaat nergens op.
Als ze echt geen 60GB meer kunnen regelen heb je dus echt gewoon pech, deze worden niet meer gemaakt en word er dus een waardig vervangend product geleverd dus de 40GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:26
Volgens mij heb je geen poot om op te staan m.b.t. de 60GB/40GB Playstation 3 switch. Hieronder gemiddelde retail prijzen van het 40GB Playstsation 3 pakket, als je dit zou kopen:

Sony Playstation 3 40GB € 399,99
Sony Playstation 3 Sixaxis controller Wireless € 49,99
Motorstorm € 68,99
F1 championship Edition € 64,99
Spiderman 3 Blue-Ray € 32,99

Total € 616,95

Het 60GB Playstation 3 pakket zou wat duurder uitkomen, omdat de machine € 200,- meer kost, maar hier zat Motorstorm dan weer bij in. In beide gevallen betreft de waarde dus altijd minimaal € 599,-

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 13-01-2008 10:21 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mivacron
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-08-2021
17-12-2007 heb ik alles naar SONY opgestured voor mijn gratis PS3, tot nu toe niks meer gehoord. Moet ik zorgen gaan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede tweakers.
Ik heb gisteren mijn actie paket thuis gekregen. Echter het betreft hier een 40gb versie. Ik heb verschillende malen contact gehad met Sony zelf en met het speciale actie nummer onder de voucher. Mij is verschillende malen belooft dat ik een 60gb zou krijgen.
Ik laat het er niet bij zitten. Ik ben al terug geweest naar de It' s waar ik mijn 40w3000 heb gekocht en deze winkel in Hoofddorpheeft ook al mensen terug gehad met deze klacht. de bedrijfsleider laat al uitzoeken via het it' s hoofdkantoor hoe dit veranderd gaat worden. Verder zeiden ze in de winkel dat nergens in de voorwaarden staat dat Sony een 40GB mag leveren als er eerst vele mensen een 60gb hebben ontvangen. Contract breuk heet dit.
Ik ga contact met Sony opnemen, met het nummer in Maastricht, Met mevr. Coenen. Mocht dit niet helpen gaat mijn rechtsbijstand er achter. Verder ga ik als ik morgen slecht geholpen wordt ook Radar en Kassa mailen of bellen met wat Sony doet. Ik laat me niet een diamant beloven om vervolgens met een zirkonia afgescheept te worden.
Mensen die ook 40GB hebben ontvangen en het er niet mee eens zijn. Doe er wat aan. Hoe meer mensen klagen hoe beter. Denk er ook aan dat mocht je bij je ouders wonen en di hebben een rechtbijstand jij daar ook onder valt. Verder hoe meer mnsen kassa en radar bellen/mailen hoe meer kans dat het op tv komt.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op zondag 13 januari 2008 @ 10:20:
Volgens mij heb je geen poot om op te staan m.b.t. de 60GB/40GB Playstation 3 switch. Hieronder gemiddelde retail prijzen van het 40GB Playstsation 3 pakket, als je dit zou kopen:

Sony Playstation 3 40GB € 399,99
Sony Playstation 3 Sixaxis controller Wireless € 49,99
Motorstorm € 68,99
F1 championship Edition € 64,99
Spiderman 3 Blue-Ray € 32,99

Total € 616,95

Het 60GB Playstation 3 pakket zou wat duurder uitkomen, omdat de machine € 200,- meer kost, maar hier zat Motorstorm dan weer bij in. In beide gevallen betreft de waarde dus altijd minimaal € 599,-
Nee dit klopt niet. Op de voucher van Sony staat heel duidelijk aangegeven dat je het volgende krijgt: PS3 t.w.v. 599 euro + controller + 2 spellen en 1 film
Daarnaast hebben ze mij bij de BCC een PS3 60GB belooft, het personeel daarvan heeft hier zelfs een voorlichting van gehad. Ik ga morgen naar de BCC en ik ben bang voor Sony dat ze morgen een TV terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
TV gekocht op 29 december, bon opgestuurd op de 30e en PS3 binnen op de 12e. Al met al zeer snelle afwikkeling van Sony maar helaas, het is dus ook voor mij de 40GB geworden. Eigenlijk heb ik gerekend op de 60GB versie om hem vervolgens te kunnen verkopen voor een mooie prijs zodat de TV per saldo voor een leuk prijsje in de kamer staat.

Nu is het wel vervelend om te zien dat de gem. verkoopprijs zeker € 200 beneden de 60GB versie ligt wat toch wel enigsinds pijnlijk is maar of ik zin heb in al dat gedoe me Sony.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij niet. Bij orientatie wordt in de winkel duidelijk aangegeven dat je kunt kiezen. Of de PS3 OF €200 korting. Wij waren op zoek naar de lastig verkrijgbare 60G PS3 vanwege de bc met PS2 spellen.
Nu kan ik er een andere PS2 bij gaan kopen vanwege de vele spellen die we nog hebben.
Dus mijn conclusie is dat Sony zonder afstemming afwijkt van de specs. Briefje naar TROS RADAR of zo?
Groet, Paul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:42:
[...]

Nee dit klopt niet. Op de voucher van Sony staat heel duidelijk aangegeven dat je het volgende krijgt: PS3 t.w.v. 599 euro + controller + 2 spellen en 1 film
Daarnaast hebben ze mij bij de BCC een PS3 60GB belooft, het personeel daarvan heeft hier zelfs een voorlichting van gehad. Ik ga morgen naar de BCC en ik ben bang voor Sony dat ze morgen een TV terug krijgen.
Ik heb hier nog een kopie van de voucher en de coupon liggen. Er staat nergens duidelijk of de waarde van de Playstation 3 alleen € 599,- vertegenwoordigt, of het hele pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Volgens mij heb je helaas gelijk.
Bij acties geld in de kleine lettertjes heel vaak een op = op beleid.
Dus dan is het ergens wel weer netjes van Sony.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar als de medewerkers van de winkels te voorgelicht krijgen dat er de 60 gb wordt bezorgd. En jij vraagt het aan hen. En dit gebeurt wel voor de grootste gedeelte voor de meeste mensen. Maar het is echt onrechtvaardig als de anderen de 40 gb krijgen.Omdat sony niet heeft verwacht dat het zo veel verkocht zouden worden. Zoals hierboven al genoemd'CONTRACT BREUK'.( Het bedrag dat de 60gb pakket vertegenwoordigt klopt niet. dat is eigenlijk veel meer dan dat. Dus van 599 kun je al niet uitgaan.... ik ga zeker naar radar enzo bellen en zeker naar Correct. Want ik vind dit niet kunnen. Geef je aan 1 iemand 60 gb pakket, dan geef je aan iedereen 60 gb pakket. Anders is het soort discriminatie vind ik.

en jumpman volgens mij heb jij de 60 gb pakket want jij praat er best wel makklijk over

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:00
Wat een drukte om 20gb verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 20:26
wel iets meer dan 20gb, lees het topic maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:59:
Wat een drukte om 20gb verschil.
Dat zou ik niet al te hard zegge want die 20 gb kan wel 200 euro meer opleveren op marktplaats!!!!!
Lees eerst wat dingen door voordat je zoiets zegt.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
ozzietweaker schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:45:

en jumpman volgens mij heb jij de 60 gb pakket want jij praat er best wel makklijk over
Ik heb er nog geen één.
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:05:

Dat zou ik niet al te hard zegge want die 20 gb kan wel 200 euro meer opleveren op marktplaats!!!!!
Lees eerst wat dingen door voordat je zoiets zegt.
Nee, dat is een goed argument.

[ Voor 42% gewijzigd door Jumpman op 13-01-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amit
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
Hier krijgen die gelukkige mensen wel een 60 GB. :) :> :9 :'( 8)7 ;(

http://community.eu.plays...=4&highlight=bravia+actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 21:59:
tnx man, brtausi. This things I want to hear. Mischien kun je hem eens vragen over zulke soort acties.( meer gericht op deze actie). Als je mischien deze kwestie aan hem vraagt. waarschijnlijk kan ie een duidelijk beeld voor ons geven.

erg bedankt voor je info:D:)

greetz
OP = OP moeten ze leveren indien er een overeenkomst is gemaakt voor het product dat je beloofd is, dit doen ze ook. Ze beloven namelijk geen 60gig.

Wat ronald ruk zegt blijft dus een feit, hoe vervelend en onredelijk de situatie misschien lijkt.
Het gaat om een pakket ter waarde van €599,-. Tel de prijzen van die producten maar eens bij elkaar op, dan kom je uit op die prijs. Overigens staat er absoluut nergens vermeld dat het om een 60GB versie gaat.
Je hebt gekregen wat je is beloofd.

[ Voor 26% gewijzigd door SCIxX op 13-01-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:57:
[...]

OP = OP moeten ze leveren indien er een overeenkomst is gemaakt voor het product dat je beloofd is, dit doen ze ook. Ze beloven namelijk geen 60gig.

Wat ronald ruk zegt blijft dus een feit, hoe vervelend en onredelijk de situatie misschien lijkt.

[...]

Je hebt gekregen wat je is beloofd.
Nogmaals, degene met een 40GB hebben niet gekregen wat ze is beloofd:

Afbeeldingslocatie: http://www.zalmpie.nl/s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Kan het plaatje even niet zien. Maar indien dit er inderdaad opstaat zou je wel je gelijk moeten halen. Echter wordt het voor veel mensen toch waarschijnlijk het terugbrengen van de TV en ps3, aangezien de meeste geen zin hebben in een rechtzaak oid.

Ik zie dat mensen in het topic al bezig waren met een brief, dit kun je natuurlijk altijd proberen, verstandig is om dit wel te onderbouwen met wetsartikelen, anders zullen ze je gauw afwimpelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:32:
[...]

Nogmaals, degene met een 40GB hebben niet gekregen wat ze is beloofd:
[afbeelding]
En....? Ben je nu je ongelijk aan het bewijzen ofzo 8)7 ? Kijk eens aan de andere kant van dat blaadje. Daar staat Playstation 3 pakket cadeau, en dan staat er rechtsboven t.w.v. €599,-..

Edit: Sorry als ik k*t overkom hoor. Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen ondankbaar doen met iets wat hun gratis gegeven wordt. Ik werk zelf bij de vanLeest platenzaken. Ook dan kan ik er niet tegen als mensen vervelend gaan doen omdat ze vanwege een of andere reden geen korting kunnen krijgen. Het is gewoon iets wat je gratis gegeven wordt, dus ben er gewoon dankbaar voor.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:53:
[...]

En....? Ben je nu je ongelijk aan het bewijzen ofzo 8)7 ? Kijk eens aan de andere kant van dat blaadje. Daar staat Playstation 3 pakket cadeau, en dan staat er rechtsboven t.w.v. €599,-..

Edit: Sorry als ik k*t overkom hoor. Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen ondankbaar doen met iets wat hun gratis gegeven wordt. Ik werk zelf bij de vanLeest platenzaken. Ook dan kan ik er niet tegen als mensen vervelend gaan doen omdat ze vanwege een of andere reden geen korting kunnen krijgen. Het is gewoon iets wat je gratis gegeven wordt, dus ben er gewoon dankbaar voor.
lol dus jij denkt dat de ps3 gratis bijgeleverd word, dacht het niet. Kijk maar eens naar internet verkoop. Dat was uitgesloten dus je krijgt geen ps3. Je hebt eignelijk al wat mee betaalt aan de ps3.
En als je het via internet kocht had je al gauw 500 euro goedkoper. Dat is wel het geval met mijn v3000. Gekocht voor 2000 euro bij correct + ps3 (dacht ik 60 gb)pakket + 5 jaar garantie.

http://www.vergelijk.nl/?...words=kdl+v3000&x=50&y=11
dikke 500 euro goedkoper. Als ik wist dat ik de 60 gb pakket op was dan zou ik zeker via internet hebben gekocht.

En dat ze dan opeens de 40 gb pakket leveren dat gelijk 200 euro in waarde minder is dan kun je verwachten dat de meesten erg teleurgesteld voelen.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk betaal je deels mee aan die PS3, dat ziet iedereen. Bovendien is het logisch dat je bij een reguliere detaillist meer betaalt. Dat is een afweging die je maakt, je krijgt er ook betere service voor terug. Ik heb ook de V3000 voor 2000 euro gekocht, bij ElectroWorld. Gratis installatie thuis, bekabeling weggewerkt e.d. + garantie aan huis. Dat vind je niet bij de eerste beste webwinkel. Dat zijn ook dingen waar je aan meebetaalt.
Het blijft gewoon zo dat je die PS3 dus per definitie gratis krijgt. Daar is veel tegenin te brengen, waarvan enkele argumenten zeker goed zullen zijn. Maar het is in mijn ogen gewoon gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:53:
[...]

Aan de andere kant staat ook 599 bij de PS3 hoor, misschien niet zo duidelijk als in dit voorbeeld, maar dit lijkt mij toch overtuigend bewijs. Gratis is natuurlijk onzin, die PS3 zit gewoon verrekent in de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Sorry hoor, maar ik vind dat je het plaatje verkeerd interpreteerd. Er staat niet een playstation tvw 599 + dit + dit + dit, er staat gewoon playstation + dit + dit + dit twv 599. Die 599 is gewoon een algemene prijs voor het hele plaatje. Anders hadden ze bij de controller ook wel twv blabla gezet en bij de rest.

Heel jammer dat sommigen een 60gig hebben gekregen, maar de mensen met 40gig hebben daarin gewoon pech. Anders had je beter moeten informeren naar de actie, indien je dan 60gig is beloofd dan heb je wel weer een poot om op te staan.

[ Voor 14% gewijzigd door SCIxX op 13-01-2008 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:43:
Sorry hoor, maar ik vind dat je het plaatje verkeerd interpreteerd. Er staat niet een playstation tvw 599 + dit + dit + dit, er staat gewoon playstation + dit + dit + dit twv 599. Die 599 is gewoon een algemene prijs voor het hele plaatje. Anders hadden ze bij de controller ook wel twv blabla gezet en bij de rest.

Heel jammer dat sommigen een 60gig hebben gekregen, maar de mensen met 40gig hebben daarin gewoon pech. Anders had je beter moeten informeren naar de actie, indien je dan 60gig is beloofd dan heb je wel weer een poot om op te staan.
Dat vind ik niet, plaatje is voor mij overtuigend genoeg. Een verkoper hoort duidelijk te zijn in het maken van hun advertenties en als hierbij enige twijfel naar voren komt, krijgt de consument over het algemeen gelijk. Nu maak ik me verder niet zoveel zorgen, omdat mij bij de BCC een 60GB belooft is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9 :P
niks is gratis en zeker geen ps3 :9 :P
Het is pas gratis als je vreemde op straat tegenkomt en hij toevallig een ps3
60 gb pakket bijzich heeft, en die geeft ie zomaar aan jouw. Dan is het pas gratis.
(een voorbeeldje)

:9 :P

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:56:
[...]

Dat vind ik niet, plaatje is voor mij overtuigend genoeg. Een verkoper hoort duidelijk te zijn in het maken van hun advertenties en als hierbij enige twijfel naar voren komt, krijgt de consument over het algemeen gelijk. Nu maak ik me verder niet zoveel zorgen, omdat mij bij de BCC een 60GB belooft is.
Witgoedverkopers bleh , ik heb verstand van noemen ze dat maar heb je het zwart op wit dan je een 60gb is beloofd ? denk ik niet dus krijg je 90% zeker een 40gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:56:
[...]

Dat ligt eraan. Als jij redelijkerwijs kon verwachten dat ze dit niet bedoelde met de advertentie niet. Hier gaatt het om een verschil van 200 euro op een bedrag van 599 euro. Dus in hoeverre je dit mag verwachten is discussieerbaar, dus zou je mogelijk je gelijk kunnen krijgen. Daarnaast is het niet aangegeven of het wel een 60gig ps3 is.

Bij jou is de situatie natuurlijk anders omdat je een mondelinge overeenkomst hebt met BCC, ik hoop voor jou dat ze deze zonder problemen na gaan komen omdat je de overeenkomst voor een 60gig ps3 waarschijnlijk (?) niet op papier hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door SCIxX op 13-01-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is echt veel onduidelijkheid. Kijk nou eens naar de eerste pagina van deze topic. Daar staat wat er in het pakket ( zat) zit. En dat hebben ze alleen maar gebasseert:
wat de eerste mensen hebben gekregen of
wat de deskservice zei
winkelier

dus al hebben we dat nergens op papier dat je de 60 gb krijgt. maar al heb je dat van een deskservice medewerker doorgekregen dat je de 60 gb krijgt. Dan hoor je toch de 60 gb te krijgen zelfs als ie op is toch? Ik heb persoonlijk van de medewerker van correct gehoord dat ik de 60 gb zou krijgen.
Verder heb ik paar weken geleden gebeld welke versie ik zou krijgen en een deskservicemedewerker zei dat ik de 60 gb zou krijgen. Dat stond zelfs in het systeem! maar jammergenoeg nergens op de actiecoupon.
Later belde ik en ze zeiden dat ik de 40 gb zou krijgen. !!! dat is frustrerend en je voelt je genaaid.
:(:(
greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op zondag 13 januari 2008 @ 18:55:
[...]

Dat ligt eraan. Als jij redelijkerwijs kon verwachten dat ze dit niet bedoelde met de advertentie niet. Hier gaatt het om een verschil van 200 euro op een bedrag van 599 euro. Dus in hoeverre je dit mag verwachten is discussieerbaar, dus zou je mogelijk je gelijk kunnen krijgen. Daarnaast is het niet aangegeven of het wel een 60gig ps3 is.

Bij jou is de situatie natuurlijk anders omdat je een mondelinge overeenkomst hebt met BCC, ik hoop voor jou dat ze deze zonder problemen na gaan komen omdat je de overeenkomst voor een 60gig ps3 waarschijnlijk (?) niet op papier hebt.
Nouja het gaat nog iets verder dan een mondelijke overeenkomst. Twee medewerkers van de BCC zijn naar een lezing gegaan van Sony en hier is hun verteld dat de 60GB versie in dit pakket zou zitten. Mocht dit geen verkoperspraat zijn en echt waar zijn, dan krijgt Sony waarschijnlijk niet alleen ruzie met de consumenten.

Wat ik daarnaast ook nog opmerkelijk vind: Sony levert eerst pakketten met een PS3 60GB. Vervolgens krijg je mond tot mond reclame en iedereen verwacht een 60GB. Daarna wordt de actie wegens succes nog een maand verlengt en vervolgens levert Sony het 40GB model. Misschien overdrijf ik nu een beetje, maar dit zie ik als pure oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:28:
[...]

Nouja het gaat nog iets verder dan een mondelijke overeenkomst. Twee medewerkers van de BCC zijn naar een lezing gegaan van Sony en hier is hun verteld dat de 60GB versie in dit pakket zou zitten. Mocht dit geen verkoperspraat zijn en echt waar zijn, dan krijgt Sony waarschijnlijk niet alleen ruzie met de consumenten.

Wat ik daarnaast ook nog opmerkelijk vind: Sony levert eerst pakketten met een PS3 60GB. Vervolgens krijg je mond tot mond reclame en iedereen verwacht een 60GB. Daarna wordt de actie wegens succes nog een maand verlengt en vervolgens levert Sony het 40GB model. Misschien overdrijf ik nu een beetje, maar dit zie ik als pure oplichting.
Dat mogen zij dan lekker uitvechten met sony, jij mag BCC aansprakelijk stellen.

Raar geregeld in ieder geval deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Hoor 28 dec verstuurd Zaterdag 12 Jan kwamen ze de ps3 afleveren. Helemaal blij, heel voorzichtig de doos opengemaakt en ja hoor het was de 40Gb. Ben er toch wel blij mee al voel ik me een klein beetje in de maling genomen.. Wel heerlijk het hele weekend gespeeld... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:19
Wel heel vreemd dat nu toch de 40GB wordt uitgeleverd. Ik voel me echt bevoorrecht met de 60GB en al helemaal omdat ik de 29e verstuurt had en de 7e de PS3 al in huis had. Blijkbaar is bij mij alles op het randje gegaan en heb ik super veel mazzel dat mijn brief direct verwerkt en verstuurt is.
Wel sweet dat ik nog kan buzzen op de PS3 :P

Overigens als ik de 40GB had gekregen was ik ook blij geweest (beter moederbord, betere Cell, minder warm). Het is natuurlijk niet echt gratis aangezien de prijzen nu ook 400-500 euro gedaald zijn (zag de W3000 nu voor 1999 staan bij BCC).
Ik kan me het ongenoegen dan ook zeer goed voorstellen en van Sony vin dik het ook niet netjes en ronduit slecht geplant, ze hadden gewoon meer voorraad apart moeten houden en anders de actie gewoon niet moeten verlengen aangezien ze dan deze scheve gezichten niet gehad hadden. Was de actie niet verlengt dan had iedereen de hoge prijs voor de tv betaald en had niemand de PS3 gehad dus dan was iedereen weer boos geweest als de TV's in januari in prijs gedaald zijn, zo kan je dus nogwel even doorgaan. Ik zou blijer zijn met een PS3 40GB als ik eerlijk ben ipv niets of 200 euro.

Sterkte allemaal en probeer ook nog een beetje blij te zijn met wat je tochwel een beetje gekregen hebt (Ronald.Ruk heeft wel een puntje vind ik persoonlijk, en dat is niet omdat ik toevalli geen 60GB heb gekregen)

MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Bravia aktie lotgenoten,

Ik ben op 9-1-2008 geregistreerd, Kdl 40w200 gekocht op 30-12-2007.

Ik heb zojuist met Sony (Maastricht) gebeld. 043 -8800158 voor informatie over deze aktie.
Toen ik vroeg welke versie wordt uitgeleverd werd mij met zekerheid verteld dat de 40 GB versie
is.
Niet bekend is of het de nieuwe uitvoering is van de 40 GB versie.

Mocht dat zo zijn, dat heb je minder USB aansluitingen, Minder mogelijkheden voor Flashkaarten
en NIET MEER COMPATIBLE met de PS 2 !!

Balen man......

Na ja........

En dan nog € 20,- afschrijven ook.

En nu?

groet

Korre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30 november een 40w3000 gekocht, 19 december eindelijk het voucher gekregen van Foka, 20 december verstuurd en 31 december geregistreerd. Afgelopen vrijdag mijn PS3 ontvangen. Helaas de 40GB.

Toch wil ik een aantal zaken opmerken:
1) Inderdaad zijn de prijzen per 1-1 voor een groot aantal Sony tv's flink gezakt en kun je dus het gevoel krijgen voor een deel zelf voor de PS3 te hebben betaald. Deels klopt dat natuurlijk ook. Zo werken commerciële acties van commerciële bedrijven nou eenmaal. Ben je daar niet gelukkig mee, dan moet je gewoon niet meedoen. Echter, ook voor 1-1 was het bij de meeste winkels al heel goed mogelijk om een flinke korting te krijgen op de toestellen. Zo heb ik uiteindelijk 2100 euro betaald voor mijn toestel. Maar 100 euro meer dan nu. Daarnaast heb ik voor die 100 euro er ook al een maand langer plezier van. Ten slotte kun je ook prijzen van Internet en een winkel nooit vergelijken. Dan gaat het ondermeer over voorlichting, service en garantie.

2) Ook ik vind het erg jammer dat ik de 60GB niet heb ontvangen. Ik had al een 40 GB en was van plan de 60GB direct via marktplaats te verkopen. De opbrengst hiervan was waarschijnlijk veel hoger dan de 40GB. Echter dit heeft ook te maken met schaarste. Er zijn op dit moment een aantal gekken op marktplaats die meer dan 700 euro bieden voor de 60GB. Hier kun je moeilijk Sony de schuld van geven. Op dit moment heb ik na een dag al een bod van 445 euro en ik verwacht uiteindelijk zo'n 500 euro voor het hele pakket te krijgen. Ik ben daar niet ongelukkig mee.

3) Ik heb gisteren nogmaals alle vouchers, advertenties en (oude) sites van Sony nog eens bekeken en zie nergens ook maar enige vermelding staan dat we de 60GB zouden ontvangen. Dit is alleen door winkels zelf verteld --> zij dienen hier dan ook op te worden aangesproken. Daarnaast bekruipt me bij een aantal mensen het gevoel dat de reactie toch wel erg overtrokken is. We ontvangen allemaal een fantastisch multimedia-apparaat, maar we moeten zonodig toch nog iets hebben om over te klagen. Met name de argumenten over de BC snap ik niet --> als je zoveel PS2 spellen hebt, heb je ongetwijfeld ook zelf een PS2. Kern van de boodschap: treur net als ik 2 minuten over het feit dat je geen 60GB hebt ontvangen. Koop dan een mooie Blu-Ray (bv Planet Earth) en een mooie game (bv Uncharted) en ga dan vooral genieten van een superstrak beeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ciao!

Ik heb 'm ook afgelopen vrijdag in ontvangst mogen nemen!

40GB console, 2 controllers, 2 spellen, en een bleu ray DVD van Spiderman 3!

Helemaal goed toch, heb 'm aangesloten via HDMI en optisch geluid en gebruik 'm alleen voor de Bleu Ray films, speel games op me verbouwde 360!

Succes iedereen die nog niks hebben ontvangen, bij mij heeft het een kleine 3 weken geduurt!

Ciao

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:37:
Daarnaast bekruipt me bij een aantal mensen het gevoel dat de reactie toch wel erg overtrokken is. We ontvangen allemaal een fantastisch multimedia-apparaat, maar we moeten zonodig toch nog iets hebben om over te klagen.
Doordat iedereen wist wat de deal was (OK, je betaalt een paar honderd euro teveel, maar daarvoor krijg je dan wel een 60 gb PS3 pakket - van lezen op websites, verteld door sony medewerkers of verkopers), en als dan nu ineens de deal een stuk minder blijkt (de 40gb versie) en de prijzen ineens honderden euro's zijn gezakt, dan kun je je wellicht voorstellen dat velen zich uiteindelijk toch niet helemaal lekker voelen hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hard ah wachten op mijn PS3. Bonnetje 27 december al ingevuld en ingestuurd (afgegeven op het postkantoor) maar tot op heden geen reactie van Sony....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAHRASTAFARI schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:51:
[...]

van lezen op websites, verteld door sony medewerkers of verkopers)
Dan blijf ik bij mijn verhaal dat het allemaal horen van is en dat er door Sony zelf nooit is aangegeven dat het de 60GB was. 95% van alle mensen komt nooit van hun leven op een forum en heeft dan ook geen flauw idee dat er ooit een 60GB werd geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vindt wel dat sony misbruikt maakt van de situatie.

in eerste instantie is de actie een maand geldig. iedereen krijgt een 60 gb versie geleverd. en ik krijg de indruk dat 9/10 winkel verkopers heeft gezegd dat je de 60 gb ps3 der bij krijgt. vervolgens door het enorme succes verlengen ze het termijn van de actie en krijg je een 40 gb.dat is zwaar genaaid. maar door te adverteren met het ps3 pakket twv 599 zou dit dan niet misleidend zijn om dat er op dat moment ook zo een ps3 pakket in de schappen lag met 60 gb.(hoe kan het dan dat iedereen denkt een 60 gb pakket te krijgen ?)

maar ik heb zelf een coupon ingestuurd dat met de datum dat het nog geldig is tot november. (aanschaf tv op 9 oktober !!!!)
en andere met een coupon dat de actie geldig is tot 31 dec. zouden ze het er op kunnen gooien dat het verschillende acties zijn ?

PS: ps3 nog niet binnen. begin lichterlijk af te takelen en in america had ik ze standaar kunnen aanklagen:P veel suc6 met the warr against sonny ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook wij hebben een mooie Televisie aangeschaft in de veronderstelling daar een 60GB bij te krijgen.
Gelukkig hebben we wel nog een PS2 waar we dan nog gebruik van kunnen maken.
Toch balen we van het feit dat we waarschijnlijk een 40GB zullen krijgen, want ook al is er sprake van een actie, het zinnetje "op is op" lijkt me in dit geval toch wel erg belangrijk.
Veel mensen, waaronder ook wij, hebben tijdens deze actie hun tv aangeschaft om daar toch enig financieel voordeel uit te halen. Gezien de biedingen voor een 60GB op marktplaats kan dit een FORS bedrag opleveren waardoor de aankoop van je tv financieel eigenlijk nog interessanter wordt.
Het is erg "makkelijk" nu voor de mensen die misschien inmiddels hun PS3 hebben ontvangen, ik neem aan de 60GB versie, een reactie te plaatsen zoals: "je moet blij zijn dat je iets krijgt", want ik kan me heel goed voorstellen dat heel veel mensen hier gewoon van balen.
Of we hier actie tegen kunnen ondernemen weet ik niet, daarvoor heb ik me nog niet genoeg in deze materie verdiept.
Zijn er mensen die hier wel al mee bezig zijn wil ik uiteraard mijn medewerking verlenen, uiteindelijk wordt ons toch geld door de neus geboord.
Waarschijnlijk zullen programma's als radar wel interesse hebben...zal mij benieuwen.
Ik hoop dat het nog een vervolg zal krijgen O-)

PS: Wij hebben coupon trouwens voor kerst opgestuurd, rond de 23e ofzo, voor oud en nieuw geregistreerd, tot op heden nog niks ontvangen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, mijn bon e.d. zijn goed ontvangen bij Sony. Duurt nog een paar weken; op zich ben ik al tevreden met een 40Gb maar ik wil ook gerust meedenken om zo'n 60Gb tot ons te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:50:
Ook wij hebben een mooie Televisie aangeschaft in de veronderstelling daar een 60GB bij te krijgen.
Gelukkig hebben we wel nog een PS2 waar we dan nog gebruik van kunnen maken.
Toch balen we van het feit dat we waarschijnlijk een 40GB zullen krijgen, want ook al is er sprake van een actie, het zinnetje "op is op" lijkt me in dit geval toch wel erg belangrijk.
Veel mensen, waaronder ook wij, hebben tijdens deze actie hun tv aangeschaft om daar toch enig financieel voordeel uit te halen. Gezien de biedingen voor een 60GB op marktplaats kan dit een FORS bedrag opleveren waardoor de aankoop van je tv financieel eigenlijk nog interessanter wordt.
Het is erg "makkelijk" nu voor de mensen die misschien inmiddels hun PS3 hebben ontvangen, ik neem aan de 60GB versie, een reactie te plaatsen zoals: "je moet blij zijn dat je iets krijgt", want ik kan me heel goed voorstellen dat heel veel mensen hier gewoon van balen.
Of we hier actie tegen kunnen ondernemen weet ik niet, daarvoor heb ik me nog niet genoeg in deze materie verdiept.
Zijn er mensen die hier wel al mee bezig zijn wil ik uiteraard mijn medewerking verlenen, uiteindelijk wordt ons toch geld door de neus geboord.
Waarschijnlijk zullen programma's als radar wel interesse hebben...zal mij benieuwen.
Ik hoop dat het nog een vervolg zal krijgen O-)

PS: Wij hebben coupon trouwens voor kerst opgestuurd, rond de 23e ofzo, voor oud en nieuw geregistreerd, tot op heden nog niks ontvangen.
Even voor alle duidelijkheid --> ik heb ook een 40 GB apparaat ontvangen. Ik probeer alleen maar aan te geven dat er nergens staat omschreven dat iedereen een 60 GB apparaat krijgt. We hebben elkaar hier alleen al sinds medio september 2007 de kop gek gemaakt en zijn nu ernstig teleurgesteld dat we een 40GB krijgen.

Dat je vervolgens een gok neemt om een tv te kopen die financieel alleen haalbaar is als je de 60GB via marktplaats voor een leuke prijs weet te verkopen is volgens mij iets wat je niet iemand anders kunt verwijten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 19:06

peternator

Shoop da whoop.

Wie gaat er vanuit dat die verkopers de waarheid spreken, zij zijn niet verantwoordelijk voor de klachten die de actie oplevert, dat is Sony. De verkopers kijken alleen maar naar het feit dat ze op deze manier alleen maar meer TV's verkopen. Waarschijnlijk krijgen ze per verkochte TV ook nog eens een leuke provisie.

Ik zou als verkoper ook zeggen dat de klant een 60GB versie krijgt, als ik daardoor meer TV's zou verkopen.. 8)7

Dus.. Ga er niet vanuit dat die verkopers 'het allemaal zo goed weten', die willen alleen maar TV's verkopen, niets meer.

Sorry, ik kon het niet voor me laten. Al dat gezeik van "maar de verkoper zei dit en dat". Als je die PS3 niet wilt, koop dan lekker je TV via internet. Heb je dat gezeik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Laatst online: 07-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:37:
als je zoveel PS2 spellen hebt, heb je ongetwijfeld ook zelf een PS2.
Dat is nu juist het probleem! Zelf ben ik nu alleen nog maar bezig met PS2 spellen te spelen. En geloof me....dat kun je op die nieuwe tv beter niet met de PS2 doen als je ook een PS3 hebt, die kan upscalen!!!
En daarom klagen mensen dat ze de 40GB versie krijgen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg deze topic al een tijdje, en als ik teruglees valt het me op dat je er bijna net zoveel tegen kunt zijn als voor. Er zijn genoeg goede argumenten waarom mensen klagen. En genoeg waarom je NIET ZOU moeten klagen. Als sony een beetje aardig zou zijn hadden ze wat bij kunnen doen. Nog een extra controller zou de pijn van de wond wat verlichten.

ps: net gebeld en het is onderweg naar mijn huis. :P :9 :9~
waarschijnlijk een 40 gb:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Ik had als verrassing ineens een HD-Ready TV gehad en wilde mijn PS3 aanschaf toen vlak na Kerst ineens versnellen, helaas waren toen de PS3 60GB's al op.

Ook ik kan beamen dat een PS2 op een HD(-Ready) toestel niet echt om aan te zien is en een dergelijke Game (eq. PS2) beter icm de UpScaler van de PS3 gebruikt kan worden.

Hoewel mijn PS2 langzaam begint af te sterven (moeilijk met het lezen van de Schijfjes, en Disc Tray gaat met moeite open) en het feit dat ik mijn toekomstige PS3 controllers niet voor de PS2 kan gebruiken. Hoop ik dat Sony toch nog met een rendabele oplossing komt voor mijn "oude" games. Het gaat me te ver om voor teveel geld een PS3 op Marktplaats te kopen.

Maar wat ik me wel afvroeg is het volgende. Ik heb de Ontwikkeling van de PS3 aardig gevolgd en het begon met Amerika waar de PS3 geleverd werd met een EE (Emotion Engine, de Processor van de PS2). In Europa zou deze EE niet in het apparaat zitten en zou het (naar mijn weten) om een SoftwareMatige Oplossing gaan.

Waarom zou de kracht van 7 Processoren (de Cell) niet zo gemodificieerd kunnen worden dat de 40GB ook PS2 games aan kan. Misschien wordt het in de toekomst mogelijk om dmv een Firmware update je PS2 Games te Emuleren en op deze manier alsnog te spelen.

Ik denk dat ik ga wachten op de 80GB versie welke misschien naar Europa gaat komen om toch te genieten van het Premium model (tenminste ik hoop dat de 80GB de nieuwe 60GB wordt en dan natuurlijk het liefst met PS2 Game Ondersteuning).

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:08:
[...]

Even voor alle duidelijkheid --> ik heb ook een 40 GB apparaat ontvangen. Ik probeer alleen maar aan te geven dat er nergens staat omschreven dat iedereen een 60 GB apparaat krijgt. We hebben elkaar hier alleen al sinds medio september 2007 de kop gek gemaakt en zijn nu ernstig teleurgesteld dat we een 40GB krijgen.

Dat je vervolgens een gok neemt om een tv te kopen die financieel alleen haalbaar is als je de 60GB via marktplaats voor een leuke prijs weet te verkopen is volgens mij iets wat je niet iemand anders kunt verwijten
Ik moet dit toch even rechtzetten. Op de informatiefolder in de winkel staat dat een 60G geleverd wordt. Ook de verkoper bij BCC bevestigde dit. Ik kan die TV en PS3 eenvoudig betalen en houdt het apparaat zelf. Alleen de PS2 is versleten en die moeten we nu bijkopen. In ieder geval als we willen dat onze zoon de 45 door de jaren heen aangeschafte spellen kan blijven spelen. Ik vind het niet netjes van SONY dat dit niet helder is aan de voorkant. We hadden de PS3 40G bewust al niet aangeschaft omdat de PS2 spellen niet zouden draaien. Wel op de 60G. Er is een brief naar Sony, BCC en Tros Radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag even gebeld en het lijkt er nog niet echt op dat iemand mij wil helpen:

Desk services verzendhuis
Het bedrijf waar de PS3 vandaan is gestuurd. Loopt mij te vertellen dat de actie verlengd maar ook aangepast is. En dat dit op Internet in de actievoorwaarden vermeld is. Nu kreeg mevrouw het wat moeilijk toen ik haar vermelde dat dit er niet in stond en vertelde me dat ik contact met Sony moest opnemen.

043-8800158
Doet zich voor als een Sony informatie lijn, maar is blijkbaar een extern bedrijf dat de actie afhandelt. Vertellen mij doodleuk dat er een op=op beleid is en daarna de 40GB modellen verzonden zouden worden. Als ik het er niet mee eens ben moet ik maar een klachtenbrief naar Sony sturen:

Sony Nederland
t.a.v. Klantenservice
Schipholweg 275
1171 PK Badhoevedorp

BCC Leeuwarden
Inmiddels had ik al door dat Sony lastigvallen niet zoveel zin heeft. Contact gehad met de BCC en hun gewezen op het feit dat ze mij een 60GB hebben beloofd. Op zich had ik een hele vriendelijke manager aan de lijn, maar hij verschuilt zich achter het feit dat de actie buiten hun om loopt. Hij had contact opgenomen met Sony en Sony heeft vervolgens aangegeven dat de consument rechtstreeks contact met hun moet opnemen. Kan iemand mij vertellen hoe dit juridisch met deze acties zit?

Ik krijg weer hetzelfde nummer.

043-8800158
Krijg een andere medewerker aan de lijn en doe net alsof ik voor het eerst bel, maar ze houden weer een mooi verhaaltje dat ze een extern bedrijf en dat ik een klacht bij Sony moet inleveren. Ik vraag of ik ook een telefoonnummer van Sony kan krijgen, want een brief schrijven heb ik weinig zin aan. Ik krijg het volgende nummer: 020-6581888

020-6581888
Eindelijk een 'echte' medewerker van Sony aan de lijn. Maar hier word ik verder ook niet geholpen, behalve dan het advies om een brief te schrijven.

Bij elk nummer dat ik gebeld heb wordt bevestigd dat er een 60GB is beloofd, maar dat deze niet meer gemaakt wordt in Europa.

Mijn vraag, kan de BCC zich verschuilen achter deze actie van Sony? Ze hebben mij namelijk bevestigd dat ik de PS3 60GB zou krijgen. Zo nee, kan iemand dit juridisch onderbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:O Lezen is toch moeilijk tegenwoordig, jammer :'(

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:33:
Vandaag even gebeld en het lijkt er nog niet echt op dat iemand mij wil helpen:

Desk services verzendhuis
Het bedrijf waar de PS3 vandaan is gestuurd. Loopt mij te vertellen dat de actie verlengd maar ook aangepast is. En dat dit op Internet in de actievoorwaarden vermeld is. Nu kreeg mevrouw het wat moeilijk toen ik haar vermelde dat dit er niet in stond en vertelde me dat ik contact met Sony moest opnemen.

043-8800158
Doet zich voor als een Sony informatie lijn, maar is blijkbaar een extern bedrijf dat de actie afhandelt. Vertellen mij doodleuk dat er een op=op beleid is en daarna de 40GB modellen verzonden zouden worden. Als ik het er niet mee eens ben moet ik maar een klachtenbrief naar Sony sturen:

Sony Nederland
t.a.v. Klantenservice
Schipholweg 275
1171 PK Badhoevedorp

BCC Leeuwarden
Inmiddels had ik al door dat Sony lastigvallen niet zoveel zin heeft. Contact gehad met de BCC en hun gewezen op het feit dat ze mij een 60GB hebben beloofd. Op zich had ik een hele vriendelijke manager aan de lijn, maar hij verschuilt zich achter het feit dat de actie buiten hun om loopt. Hij had contact opgenomen met Sony en Sony heeft vervolgens aangegeven dat de consument rechtstreeks contact met hun moet opnemen. Kan iemand mij vertellen hoe dit juridisch met deze acties zit?

Ik krijg weer hetzelfde nummer.

043-8800158
Krijg een andere medewerker aan de lijn en doe net alsof ik voor het eerst bel, maar ze houden weer een mooi verhaaltje dat ze een extern bedrijf en dat ik een klacht bij Sony moet inleveren. Ik vraag of ik ook een telefoonnummer van Sony kan krijgen, want een brief schrijven heb ik weinig zin aan. Ik krijg het volgende nummer: 020-6581888

020-6581888
Eindelijk een 'echte' medewerker van Sony aan de lijn. Maar hier word ik verder ook niet geholpen, behalve dan het advies om een brief te schrijven.

Bij elk nummer dat ik gebeld heb wordt bevestigd dat er een 60GB is beloofd, maar dat deze niet meer gemaakt wordt in Europa.

Mijn vraag, kan de BCC zich verschuilen achter deze actie van Sony? Ze hebben mij namelijk bevestigd dat ik de PS3 60GB zou krijgen. Zo nee, kan iemand dit juridisch onderbouwen?
Heb je een overeenkomst voor een 60gig playstation op papier?
(mondeling is natuurlijk ook een overeenkomst maar dan sta je niet bepaald sterk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:00:
[...]

Heb je een overeenkomst voor een 60gig playstation op papier?
(mondeling is natuurlijk ook een overeenkomst maar dan sta je niet bepaald sterk)
Nee geen schriftelijke overeenkomst, maar ze bevestigen ook dat ze gemeld hebben dat ik een 60GB model zou krijgen. Inmiddels heb ik afgesproken dat ik ze een brief schrijf met mijn verhaal en deze sturen ze door naar het hoofdkantoor. Het contact blijft via BCC Leeuwarden gaan.

Er is immers een overeenkomst tussen mij en BCC Leeuwarden. Sony is geen partij in de overeenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

papieren verstuurd : ma 22 oktober
sony groen licht: wo 2 januari
ps3 (40GB versie) ontvangen vry 11 januari

wachttijd = 12 weken
(na interventie hoofdkantoor deskservices)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,
ook ik heb vandaag een brief na het hoofdkantoor verzonden.
en volgens mij zijn er meedere couponnen in omloop.
1tje waar op staat geldig tot november
en 1tje waar opstaat geldig tot 31 december.
misschien hebben ze bij de 2e coupon de actie voorwaarden veranderd.
maar ik vind het een schande van zo een concern dat toch een goede naam heeft/had :(
zoiets doet. maar ik vind deze actie vooral misleidend. want volgens mij dacht iedereen die aan de sony actie meedeed ook een 60gb kreeg. en niet een 40 gb. ja sorry hoor maar die hoef ik niet.. dan had ik de ps3 wel los gekocht. en niet 2 van die budget bak games der bij.. oftwel eerst 60 gb versie leveren om suc6 van de actie te vergroten. en vervolgens met de smoes komen hij is op . we sturen de 40 gb versie op..

(oook geloof ik er geen moer van dat de ps3 60 gb op is . want wat nou als je ps3 60 gb kapot is sturen ze dan ook een 40 gb terug... ) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amit
Wie van jullie kan mij blij maken met die dreigbrieven naar Radar enz?? lol.
Ik wil ze namelijk ook versturen....

Dank je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amit
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:29:
papieren verstuurd : ma 22 oktober
sony groen licht: wo 2 januari
ps3 (40GB versie) ontvangen vry 11 januari

wachttijd = 12 weken
(na interventie hoofdkantoor deskservices)
nou jij bent pas genaaid....
22 oktober?!?!? dan hoor je zeker bij de topsegment te zitten.... :)

Maar goed, kijken als alles helemaal uitgeleverd is wat voor een inventarisatie we kunnen maken en dat dan even laten merken dat we ook van GOEIE akties houden,, :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
amit schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:45:
Wie van jullie kan mij blij maken met die dreigbrieven naar Radar enz?? lol.
Ik wil ze namelijk ook versturen....

Dank je...
Hetzelfde hier. Zou erg fijn zijn. Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:22:
(oook geloof ik er geen moer van dat de ps3 60 gb op is . want wat nou als je ps3 60 gb kapot is sturen ze dan ook een 40 gb terug... ) 8)7
Wat als je 60GB kapot is en je kunt geen 60GB meer krijgen omdat die allemaal verkocht (of weggegeven vanwege deze aktie) zijn?

Het is wel slim van een bedrijf om service voorraad en verkoop voorraad apart te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
joopv schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:51:
[...]

Wat als je 60GB kapot is en je kunt geen 60GB meer krijgen omdat die allemaal verkocht (of weggegeven vanwege deze aktie) zijn?

Het is wel slim van een bedrijf om service voorraad en verkoop voorraad apart te houden.
60 GB versie bestaat niet meer , tot de voorraad op is kunnen mensen ze krijgen via deze aanbieding , de rest zou het allemaal met een 40GB versie moeten doen , Winkeliers zoals BCC etc kunnen hier ook niks aan doen

Sony heeft gewoon dom deze aanbieding gemaakt en wetende de 60GB versie uit Europa verdwijnt , omdat deze niet meer geproduceerd word kunnen ze jullie die 60gb niet leveren en krijg je een 40gb dus ben in ''feite'' met die aanbieding gewoon half genaaid ,

Voor de gene die wel de 60GB hebben gekregen hebben geluk , ik zelf wou al maanden een ps3 en dit was in JUNI toen was de 60GB al bijna niet te krijgen ik stapte 1 winkel in ( music store ) en die hadden hem in het raam staan toen vroeg ik is dat de 60gb ? ja en de laatste inpakken en wegwezen antwoorden ik toen

Ik heb meerdere malen met Sony gebeld om voor me broer een 60GB te krijgen maar dat is niet mogelijk het zelfde model met 4x usb + cardreader komt nooit meer in de handel

het nieuwe 80GB model krijgt ook gewoon 2x usb en geen cardreader en ook geen ps2 BC ship maar gaat schijnt het software matig iets krijgen waardoor het wel weer kan

Nogmaals ik vind erg sneu voor de meeste hier en ook voor de geen die nog wachten maar hopen op een 60gb zou ik niet doen , maar een boze brief / telefoon gesprek naar SONY zou ik wel doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
Mektheb schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:17:
[...]60 GB versie bestaat niet meer , tot de voorraad op is kunnen mensen ze krijgen [...]
Correctie: tot de verkoop voorraad op is. Een normaal werkend bedrijf heeft een aparte service voorraad, waar dus niet uit verkocht kan worden.

Dat is het punt wat ik wilde uitleggen voor pehhpehh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even gebeld. De dame met de opwindende Limburgse stem wist mij te vertellen dat mijn PS3 naar het 'verzendhuis' is.. Rare benaming trouwens, maar ach. Betekent overigens dat het apparaatje binnen een week binnen zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeman412
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 18:00
Het lijkt me ook inderdaad niet zo'n gekke gedachte dat de 40GB binnenkort via software PS2 games kan spelen. De Hardware die in de PS3 zit kan dit volgens mij eenvoudig via een emulator afspelen. Maar goed, ik wacht nog steeds op m'n PS3 40Gig het is mij om het even ga hem gebruiken als HD content speler en Mediacenter, games is een bijzaak.

PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeman412
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 18:00
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:57:
Net even gebeld. De dame met de opwindende Limburgse stem wist mij te vertellen dat mijn PS3 naar het 'verzendhuis' is.. Rare benaming trouwens, maar ach. Betekent overigens dat het apparaatje binnen een week binnen zal zijn.
Wanneer heb jij je spullen ingezonden ?

PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Axeman412 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:59:
[...]

Wanneer heb jij je spullen ingezonden ?
30 december. 2 januari is alles in hun systeem verwerkt. Was snel, wist de dame mij te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook eventjes perplex na het lezen van de berichten hier.

Mij is ook een 60gb versie beloofd en dat is eigenlijk de enige reden waarom ik toch tot aankoop ben over gegaan.

De voorwaarden die mij gesteld zijn bij de verkoop van mijn televisie waren niet correct dus ben ik in theorie toch gerechtigd om de koop te ontbinden?
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.