ja in theorie wel jaVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:02:
ben ook eventjes perplex na het lezen van de berichten hier.
Mij is ook een 60gb versie beloofd en dat is eigenlijk de enige reden waarom ik toch tot aankoop ben over gegaan.
De voorwaarden die mij gesteld zijn bij de verkoop van mijn televisie waren niet correct dus ben ik in theorie toch gerechtigd om de koop te ontbinden?
is er iemand die hier een foto van kan maken?? die folders zullen nog wel ergens in het magazijn liggen. Ik kan me ook herinneren dat het op die reclame borden stond vermeld die naast de tv's stonden. Als we daar een foto van hebben dan heb je tenminste bewijs wat je kan aanhalen!Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:40:
[...]
Ik moet dit toch even rechtzetten. Op de informatiefolder in de winkel staat dat een 60G geleverd wordt. Ook de verkoper bij BCC bevestigde dit. Ik kan die TV en PS3 eenvoudig betalen en houdt het apparaat zelf. Alleen de PS2 is versleten en die moeten we nu bijkopen. In ieder geval als we willen dat onze zoon de 45 door de jaren heen aangeschafte spellen kan blijven spelen. Ik vind het niet netjes van SONY dat dit niet helder is aan de voorkant. We hadden de PS3 40G bewust al niet aangeschaft omdat de PS2 spellen niet zouden draaien. Wel op de 60G. Er is een brief naar Sony, BCC en Tros Radar.
Zolang niemand er een plaatje van heeft of liefst het origineel dan ben je nergens...
Verwijderd
Toevallig heb ik daar net een bericht over geplaatst in het topic betreffende de problemen met de DVB-C tuner op de Sony toestellen. Het door mij geplaatste gaat echter ook hiervoor opVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:02:
ben ook eventjes perplex na het lezen van de berichten hier.
Mij is ook een 60gb versie beloofd en dat is eigenlijk de enige reden waarom ik toch tot aankoop ben over gegaan.
De voorwaarden die mij gesteld zijn bij de verkoop van mijn televisie waren niet correct dus ben ik in theorie toch gerechtigd om de koop te ontbinden?
Ik quote mijzelf even
In dit geval geldt alleen wel dat wat betreft het leveren van de PlayStation 3 vereist is dat de verkoper heeft medegedeeld dat het een 60GB versie betrof. Dit is dus sowieso al het geval indien dit in een door de verkoper uitgebrachte folder werd medegedeeld. (Dit is bij mij niet het geval geweest.)Men moet zich wel bedenken dat niet de producent, maar de verkoper het product aan jou geleverd heeft.
De problemen met de DVB-C tuner zijn eerder te kwalificeren alszijnde niet conform met de overeenkomst (art 7:18 Burgerlijk Wetboek). Zolang de problemen met de DVB-C tuner niet bekend waren bij de koper ten tijde van de overeenkomst kan deze zich op dit artikel beroepen.
Dit geeft de koper het recht op correcte nakoming en kan hij het navolgende eisen (art 7:21 Burgerlijk Wetboek):
sub b) Herstel van de afgeleverde zaak, mits de verkoper hieraan redelijkerwijs kan voldoen.
sub c) Vervanging van de afgeleverde zaak, tenzij de afwijking van het overeengekomen te gering is om dit te rechtvaardigen.
Nu lijkt mij dit vrij kansloos aangezien het voor de verkoper onmogelijk is deze problemen zelf te verhelpen, zolang de producent hier geen oplossing voor heeft geboden. Tegenover de producent kan de koper zich eigenlijk nergens op beroepen en is dus het beste dat de verkoper van deze problemen op de hoogte is. Als genoeg verkopers bij de leverancier klagen, met het vooruitzicht dat deze dergelijke producten niet meer zal afnemen, zal deze sneller bereid zijn voor een oplossing zorg te dragen. Natuurlijk zal ook de consument minder snel geneigd zijn tot de aanschaf van de Bravia's met DVB-C tuner als hem deze problemen ten oren gebracht worden.
Rest degenen die het gebrek van een deugdelijke DVB-C tuner mentaal niet weten te overbruggen enkel nog ontbinding van de overeenkomst (art 7:22 Burgerlijk Wetboek), mitsdoen men voldoende kan onderbouwen dat de afwijking niet van geringe betekenis is.
Wat iedereen openstaat is een beroep op art 7:22 lid 1 sub b Burgerlijk Wetboek, welke het volgende betreft:
De verkoper heeft bij niet conformiteit van de zaak de bevoegdheid de prijs te verminderen in evenredigheid met de mate van afwijking van het overeengekomene. (Ik denk hier aan de kosten van de aanschaf van een seperate digitale tuner, welke mijn inziens niet gering is.)
Nu wordt dit wel iets moeilijker doordat het krijgen van de PS3 werd aangeprijst alszijnde een actie van Sony en niet van de verkoper zelf. Bovendien hebben de verkopers nog wel enkele andere rechtsmiddelen waar zij zich op kunnen beroepen. (Ik denk hier bijvoorbeeld aan artikel 3:44lid3 Burgerlijk Wetboek; Aanprijzingen in algemene bewoordingen, ook al zijn ze onwaar, leveren opzichzelf geen bedrog door de verkoper op.)
Tegenover Sony staan we als kopers kansloos, zeker aangezien er enkel een pakket ter waarde van € 599,- is aangeboden, en Sony prima kan onderbouwen dat het pakket bestaande uit een 40GB PS3 + 2 controllers + 2 spellen + Blu-Ray een winkelwaarde vertegenwoordigd van € 599,-.
Wel zou Sony uit goodwill de benadeelden die een 40GB versie ontvangen een extra in het pakket ter compensatie kunnen aanbieden. Misschien dat een mogelijk item in Tros Radar hen hiertoe kan bewegen.

Verwijderd
maar is deze actie misleidend? door eerst 60 gb versies te leveren. actie verlengen en 40 gb leveren.
en omdat er in de winkel op dat moment een pakket van 60 gb is terwaarde van 600 euro
en een mederheid van de consument denkt deze te ontvangen ?
het is natuurlijk een walgelijk marketing spelletje. want als de actie zo een groot suc6 is dan vergroot men toch ook de lever capiciteit >??
en omdat er in de winkel op dat moment een pakket van 60 gb is terwaarde van 600 euro
het is natuurlijk een walgelijk marketing spelletje. want als de actie zo een groot suc6 is dan vergroot men toch ook de lever capiciteit >??
Die vallen niet te vergroten omdat er gewoon geen 60GB modellen gemaakt worden en daarmee is het eigenlijk wel gezegd.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:33:
maar is deze actie misleidend? door eerst 60 gb versies te leveren. actie verlengen en 40 gb leveren.
Verwijderd
Ik heb het idee dat de klachten/brieven/frustraties etc voornamelijk zijn ontstaan doordat iedereen hier dingen heeft AANGENOMEN. Er staat nergens dat je een 60Gb versie krijgt. Het pakket was 599 waard, toen de actie is doorgetrokken is dit gewijzigd naar 500,- Als winkeliers jou een 60Gb hebben beloofd, moet je met die winkelier in gevecht maar Sony kan je hier volgens mij niet op aanspreken!
De grootste misleiding is denk ik door de winkels ontstaan:
Let op: de eerste coupons gaven inderdaad de € 599,- (weliswaar voor het hele pakket) aan en de verkopers zijn ook geinstrueerd om de Full HD LCD's met PS3 60GB aan te prijzen. Echter bij de verlenging van de actie adverteerde Sony met een pakket van € 499,- stond ook op de nieuw door Sony uitgegeven coupons. Maar...
Doordat retailers nog steeds oude coupons aan klanten meegaven, en de verkopers niet nog een training hebben gehad of een aanvulling (dat de 60GB PS3 op begon te raken en dat het PS3 pakket naar € 499,- werd verlaagt in de tweede actie ronde), hebben zei gewoon het oude ingedoctrineerde verhaal aangehouden tegen klanten. Daarbij komt dat Sony de coupons niet volgens binnengekomen volgorde afhandelde, waardoor klanten van de eerste actie een 40GB PS3 kregen, en klanten in de verlengde tweede actie soms nog een 60GB PS3 kregen.
Waar is het dus fout gegaan: communicatie en de afhandeling.
Ik denk dat dit de waarde reden is van de verwarring.
Degene die een 60GB PS3 is beloofd door de retailer, kunnen dit bij de winkel gaan aanvechten. Ik denk dat Sony moeilijk is aan te vechten, omdat die duidelijk termijnen voor de eerste actie en de tweede verlengde actie hadden gesteld (al dan misschien niet heel duidelijk gecommuniceerd naar de retailers, of de retailers hebben niet goed gekeken naar een mailing van Sony, bijvoorbeeld dat de actie verlengd was, maar met een pakketprijs van € 499,-). Als consument moet je dus schriftelijk of met beeld kunnen aantonen dat de retailer adverteerde na 1 december 2007 met een pakket van € 599,-. Dit gaat denk ik bijna niemand lukken. Mocht de retailer dan zeggen dat ze door Sony verkeerd zijn geinstrueerd, dan moet er uitgezocht worden of Sony de retailers wel op de hoogte heeft gesteld van de verandering van de actie. En dit gaan ze nooit uizoeken voor 1 á 2 potentiele aanklagers (de helft van de deelnemers merkt niet eens het verschil van de 40GB of 60GB PS3 pakket, omdat ze het als gift zien en niet thuis zijn in de techniek), omdat dit veel meer geld gaat kosten als waar het daadwerkelijk om gaat (Vervuilling van het recht, ze hebben wel belangrijkere zaken als om 2 x € 200,-, advocaten en rechters kosten meer per uur).
Dus kansloze missie voor de aanklagers.
Je kan beter gaan werken in de tijd dat je ze gaat aanvechten (Een briefje schrijven naar Sony kan misschien wel een leuke extraatje opleveren, you never know).
Ik heb behoorlijk wat opleiding en ervaring in de economie en het recht en ja, ik ben zelf ook nog in afwachting van een PS3 van de actie en krijg dus ook waarschijnlijk de 40GB PS3. Dus ik ben geen pessimistische bemoeial.
Let op: de eerste coupons gaven inderdaad de € 599,- (weliswaar voor het hele pakket) aan en de verkopers zijn ook geinstrueerd om de Full HD LCD's met PS3 60GB aan te prijzen. Echter bij de verlenging van de actie adverteerde Sony met een pakket van € 499,- stond ook op de nieuw door Sony uitgegeven coupons. Maar...
Doordat retailers nog steeds oude coupons aan klanten meegaven, en de verkopers niet nog een training hebben gehad of een aanvulling (dat de 60GB PS3 op begon te raken en dat het PS3 pakket naar € 499,- werd verlaagt in de tweede actie ronde), hebben zei gewoon het oude ingedoctrineerde verhaal aangehouden tegen klanten. Daarbij komt dat Sony de coupons niet volgens binnengekomen volgorde afhandelde, waardoor klanten van de eerste actie een 40GB PS3 kregen, en klanten in de verlengde tweede actie soms nog een 60GB PS3 kregen.
Degene die een 60GB PS3 is beloofd door de retailer, kunnen dit bij de winkel gaan aanvechten. Ik denk dat Sony moeilijk is aan te vechten, omdat die duidelijk termijnen voor de eerste actie en de tweede verlengde actie hadden gesteld (al dan misschien niet heel duidelijk gecommuniceerd naar de retailers, of de retailers hebben niet goed gekeken naar een mailing van Sony, bijvoorbeeld dat de actie verlengd was, maar met een pakketprijs van € 499,-). Als consument moet je dus schriftelijk of met beeld kunnen aantonen dat de retailer adverteerde na 1 december 2007 met een pakket van € 599,-. Dit gaat denk ik bijna niemand lukken. Mocht de retailer dan zeggen dat ze door Sony verkeerd zijn geinstrueerd, dan moet er uitgezocht worden of Sony de retailers wel op de hoogte heeft gesteld van de verandering van de actie. En dit gaan ze nooit uizoeken voor 1 á 2 potentiele aanklagers (de helft van de deelnemers merkt niet eens het verschil van de 40GB of 60GB PS3 pakket, omdat ze het als gift zien en niet thuis zijn in de techniek), omdat dit veel meer geld gaat kosten als waar het daadwerkelijk om gaat (Vervuilling van het recht, ze hebben wel belangrijkere zaken als om 2 x € 200,-, advocaten en rechters kosten meer per uur).
Dus kansloze missie voor de aanklagers.
Ik heb behoorlijk wat opleiding en ervaring in de economie en het recht en ja, ik ben zelf ook nog in afwachting van een PS3 van de actie en krijg dus ook waarschijnlijk de 40GB PS3. Dus ik ben geen pessimistische bemoeial.
[ Voor 46% gewijzigd door Jumpman op 15-01-2008 23:12 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Bovenstaand verhaal van Jumpman lijkt mij een juiste veronderstelling. Ik vraag me echter af hoe Sony dan wél beslist wie wel en niet 60GB krijgt. Want ook ik had inderdaad na aankoop in december een coupon voor een "Pakket t.w.v. €599,-". Zou Sony mensen die zo'n coupon hebben ook daadwerkelijk een 60GB schikken, of zijn ze gewoon eerlijk en kijken ze naar datum van aankoop? Staat er op het deel van de coupon dat opgestuurd moest worden überhaupt wel iets van de waarde van het pakket? Nouja, ik zal mijn bevindingen hier wel laten weten.
Verwijderd
maar als je met de 1e actie ronden meedeed, dan heb je wel recht op een pakket van 599 euro toch >?
en volgens mij zijn er meedere mensen die hun tv in de maand oktober hebben aangeschaft o.a. ik .
ik denk wel dat je gelijk hebt en dat ze de actie waarde van de 2e actie hebben veranderd maar voor de mensen van de 1e actie. zouden dan toch recht hebben op die 60 gb..
lol lees net me mail dat ze me ps3 zijn vergeten op te sturen.. nou kan ik zeker vluiten naar me 60 gb .. dan baal je toch als je je tv 9 oktober hebt aangeschaft..
maarja ik snap dat niet. containers van de andere kant van de wereld kunnen ze wel naar nl krijgen maar een ps3 naar me huis sturen duurt 2 maanden
...
en dan geven ze je een service nummer die niks kunnen zeggen en waar je alleen maar afgewimpeld wordt.. ik krijg er toch wel vreselijk de bloedpoep van ...
en volgens mij zijn er meedere mensen die hun tv in de maand oktober hebben aangeschaft o.a. ik .
ik denk wel dat je gelijk hebt en dat ze de actie waarde van de 2e actie hebben veranderd maar voor de mensen van de 1e actie. zouden dan toch recht hebben op die 60 gb..
lol lees net me mail dat ze me ps3 zijn vergeten op te sturen.. nou kan ik zeker vluiten naar me 60 gb .. dan baal je toch als je je tv 9 oktober hebt aangeschaft..
maarja ik snap dat niet. containers van de andere kant van de wereld kunnen ze wel naar nl krijgen maar een ps3 naar me huis sturen duurt 2 maanden
en dan geven ze je een service nummer die niks kunnen zeggen en waar je alleen maar afgewimpeld wordt.. ik krijg er toch wel vreselijk de bloedpoep van ...
Verwijderd
Ja, dat vraag ik me dus ook af. Ik heb zo'n bon meegekregen "geldig t/m 30 november 2007", maar half december pas de 40W3000 gekocht.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 23:20:
Bovenstaand verhaal van Jumpman lijkt mij een juiste veronderstelling. Ik vraag me echter af hoe Sony dan wél beslist wie wel en niet 60GB krijgt. Want ook ik had inderdaad na aankoop in december een coupon voor een "Pakket t.w.v. €599,-". Zou Sony mensen die zo'n coupon hebben ook daadwerkelijk een 60GB schikken, of zijn ze gewoon eerlijk en kijken ze naar datum van aankoop? Staat er op het deel van de coupon dat opgestuurd moest worden überhaupt wel iets van de waarde van het pakket? Nouja, ik zal mijn bevindingen hier wel laten weten.
Ik wacht het wel af: PS2 games heb ik niet en die 20Gb doen me nu ook weer niet zo heel veel pijn.
Heeft er al iemand met een D3500 een PS3 mogen ontvangen?
You'd never imagine us, Bringing a loaded gun to the ballroom, This party's about to kick off
Weinig meldingen momenteel van mensen die hun PS3 ontvangen, misschien is alle voorraad nu op, ik had gisteren nog even gebeld en ze vertelden me dat het vanaf inschrijven bij Sony minimaal 3 weken duurt. Ben op 7 januari ingechecked dus verwacht hem niet eerder dan 28 januari. Heb maar vast online wat kabeltoestanden besteld en de software voor het mediacenter gebeuren. En bovendien al wat HD series gedownload.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:50:
bon opgestuurd 15 december nog niets ontvangen
PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D
Had de mijne na inzenden op 29 dec -> op 11 januari in huis. Da's binnen 2 weken incl. oud en nieuw. Het kan dus sneller dan 3 weken... Hopelijk ook voor jou.Axeman412 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:50:
[...]
Weinig meldingen momenteel van mensen die hun PS3 ontvangen, misschien is alle voorraad nu op, ik had gisteren nog even gebeld en ze vertelden me dat het vanaf inschrijven bij Sony minimaal 3 weken duurt. Ben op 7 januari ingechecked dus verwacht hem niet eerder dan 28 januari. Heb maar vast online wat kabeltoestanden besteld en de software voor het mediacenter gebeuren. En bovendien al wat HD series gedownload.
Verwijderd
Hier een V3000 bezitter die 'm vandaag, 16 januari heeft binnengekregen. Heb alles de 30e op de post gedaan. Stond 3 januari in het systeem, et voila. Het is een 40GB versie. Desalniettemin ben ik er zeer tevreden mee. Was wel even kloten om 'm op het draadloze netwerk te krijgen, maar dat is inmiddels gelukt. Sterkte nog met wachten allemaal!
17-12 alles opgestured, maandag 14-01 gebeld, vandaag binnen 40G.
30/12/07 opgestuurd vandaag 16/01/08 de 40GB binnengekregen, erg jammer maar ik moet er maar mee leven.
Apart. Ik zal dan wel de aller- allerlaatste 60GB versie hebben gekregen?
Blij.
Blij.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ladies and Gentleman " I've got him". Lijkt er op dat ze een batch de deur uit hebben gedaan. Eveneens de 40 Gig, waar ik tevreden mee ben aangezien ik geen PS2 own.
Zometeen even wat kabels kopen en dan vanavond aansluiten via HDMI en Glas.
Zometeen even wat kabels kopen en dan vanavond aansluiten via HDMI en Glas.
PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D
eindelijk wat berichten dat ze binnenkomen.
21e gekocht, 9e geregistreerd, gebeld en 4 weken levertijd

Op 6 december 2007 alles verstuurd, nog niets binnen. Meerdere keren gebeld met Deskservice en Sony, maar heb tot nu toe meer dan 4 verschillende versies van de waarheid. Nu maar een mail gestuurd naar de ondertussen beroemde Vivian Coenen, en nu maar hopen dat zij meer weet.
Overigens heb ik wel bewijs zwart op wit over de levering van de 60GB PS3. IT's, BCC en Expert hebben in hun reclame uitingen onderaan de advertenties hierover vermeldt dat het om de 60GB versie gaat. Dat is leuk, maar daar heb je dus niets aan. Sony heeft de actievoorwaarden opgesteld, en niet de grote verkooporganisaties. Weet niet hoe dit rechtsgeldig in elkaar zit, maar ik vermoed dat je dan de verkooporganisatie moet aanpakken en niet Sony. Sony heeft het inderdaag nergens vermeldt en altijd gesproken over een pakket twv 599 euro. En het pakket met de 40GB vertegenwoordigt ook deze waarde.
Maar ik ben ook wel blij met de 40GB ipv de 60GB. Ik heb namelijk de volgende oplossingen bedacht, waar je de tekortkomingen kunt oplossen (behalve 1);
- 2 ipv 4 USB poorten
PS3 heeft verregaande bluetooth ondersteuning. Bij de aanschaf van bijvoorbeeld toetsenborden of gamecontrollers kun je daar rekening mee houden. Het opladen van je controllers kun je ook via een telefoonlader (mini usb) doen, dat werkt ook perfect. Dan heb je toch je USB poorten vrij voor andere zaken.
- 40GB ipv 60GB
In de wereld van de PS3 content, is 60GB ook al veel te weinig ruimte om al je zaken op kwijt te kunnen. Ga maar na, een beetje PS3 game komt op blueray uit, dus kan een game wel 35GB aan data bevatten. Kom je aan met je 60GB.
Ik heb daar twee oplossingen voor bedacht;
* 60GB hdd vervangen voor 250GB hdd, kosten ongeveer 100 euro (5400 toeren is voldoende)
* USB hdd 500GB aansluiten (handig voor je mediacontent), kosten ook ongeveer 100 euro
Nog mooier is een combinatie van deze twee, maar ja, dat is dan 200 euro. Maar dan heb je wel 750GB ter beschikking. 40GB kun je dan weer op internet verkopen aan de hoogste bieder
- Geheugenkaartlezer niet aanwezig
Met Wifi, LAN, HDD en USB poorten aan boord van de PS3. Heb je dan echt een lezer nodig voor die kleine kaartjes? Overigens zijn er losse USB cardreaders te koop bij de Aldi voor nog geen 10 euro, problem solved! Voldoet aan de Mass Storage eisen, dus kan gebruikt worden in de PS3.
- Geen PS2 spellen spelen, (nog) niet op te lossen
Ik heb mijn PS2 verkocht met alle spellen erbij via internet. Was heel verbaasd, maar men heeft behoorlijk opgeboden om deze te kopen. En dan praat ik over de grote PS2, niet over de slimline. Als je namelijk geen geld genoeg hebt om een PS3 te kopen, dan is een tweedehands PS2 met veel spellen klaarblijkelijk heel interessant. Natuurlijk is het een marketing truc van Sony, om hun geld te verdienen middels het verkopen van spelletjes. Maar je blijft een keuze houden, of PS2 of PS3. En mensen, voor 157 euro koop je al een nieuwe PS2 slimline met 1 spelletje.
Dus, al met al, kijk uit naar de PS3, want dat wordt nu wel tijd.
Overigens heb ik wel bewijs zwart op wit over de levering van de 60GB PS3. IT's, BCC en Expert hebben in hun reclame uitingen onderaan de advertenties hierover vermeldt dat het om de 60GB versie gaat. Dat is leuk, maar daar heb je dus niets aan. Sony heeft de actievoorwaarden opgesteld, en niet de grote verkooporganisaties. Weet niet hoe dit rechtsgeldig in elkaar zit, maar ik vermoed dat je dan de verkooporganisatie moet aanpakken en niet Sony. Sony heeft het inderdaag nergens vermeldt en altijd gesproken over een pakket twv 599 euro. En het pakket met de 40GB vertegenwoordigt ook deze waarde.
Maar ik ben ook wel blij met de 40GB ipv de 60GB. Ik heb namelijk de volgende oplossingen bedacht, waar je de tekortkomingen kunt oplossen (behalve 1);
- 2 ipv 4 USB poorten
PS3 heeft verregaande bluetooth ondersteuning. Bij de aanschaf van bijvoorbeeld toetsenborden of gamecontrollers kun je daar rekening mee houden. Het opladen van je controllers kun je ook via een telefoonlader (mini usb) doen, dat werkt ook perfect. Dan heb je toch je USB poorten vrij voor andere zaken.
- 40GB ipv 60GB
In de wereld van de PS3 content, is 60GB ook al veel te weinig ruimte om al je zaken op kwijt te kunnen. Ga maar na, een beetje PS3 game komt op blueray uit, dus kan een game wel 35GB aan data bevatten. Kom je aan met je 60GB.
* 60GB hdd vervangen voor 250GB hdd, kosten ongeveer 100 euro (5400 toeren is voldoende)
* USB hdd 500GB aansluiten (handig voor je mediacontent), kosten ook ongeveer 100 euro
Nog mooier is een combinatie van deze twee, maar ja, dat is dan 200 euro. Maar dan heb je wel 750GB ter beschikking. 40GB kun je dan weer op internet verkopen aan de hoogste bieder
Met Wifi, LAN, HDD en USB poorten aan boord van de PS3. Heb je dan echt een lezer nodig voor die kleine kaartjes? Overigens zijn er losse USB cardreaders te koop bij de Aldi voor nog geen 10 euro, problem solved! Voldoet aan de Mass Storage eisen, dus kan gebruikt worden in de PS3.
Ik heb mijn PS2 verkocht met alle spellen erbij via internet. Was heel verbaasd, maar men heeft behoorlijk opgeboden om deze te kopen. En dan praat ik over de grote PS2, niet over de slimline. Als je namelijk geen geld genoeg hebt om een PS3 te kopen, dan is een tweedehands PS2 met veel spellen klaarblijkelijk heel interessant. Natuurlijk is het een marketing truc van Sony, om hun geld te verdienen middels het verkopen van spelletjes. Maar je blijft een keuze houden, of PS2 of PS3. En mensen, voor 157 euro koop je al een nieuwe PS2 slimline met 1 spelletje.
Ik was de 7e geregistreerd dus het gaat best wel sneller dan de 3 tot 4 weken, kans is zeker aanwezig dat je hem deze week nog ontvangt !Tweak15KW schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:40:
eindelijk wat berichten dat ze binnenkomen.
Verwijderd
Even een tip tussendoor voor iedereen die een HDMI kabel wil aanschaffen. HDMI is een digitaal signaal, dit houdt in dat de verbinding werkt of niet, er zit niets tussen. Koop gerust de goedkoopste kabel vanaf 10 euro (mits enigzins degelijk uitgevoerd) want die zal het gegarandeerd net zo goed doen als een zgn "high end kabel" van 90 euro! Het is echt onzin om een dure kabel aan te schaffen, koop gewoon een goedkope en je hebt geld over voor een extra game
Verwijderd
same hereresusaapje schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 08:56:
Apart. Ik zal dan wel de aller- allerlaatste 60GB versie hebben gekregen?
Blij.
Je maakt de overeenkomst met de winkel dus het conflict is gaat tussen jou en de winkel, sony wordt er inderdaad niet betrokken. Als de winkel aangeeft de 60gig te leveren, moeten ze dit ook doen, krijgen ze echter alleen 40gig's van sony dan mogen ze dit fijn onderling regelen.rbrence schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:57:
Op 6 december 2007 alles verstuurd, nog niets binnen. Meerdere keren gebeld met Deskservice en Sony, maar heb tot nu toe meer dan 4 verschillende versies van de waarheid. Nu maar een mail gestuurd naar de ondertussen beroemde Vivian Coenen, en nu maar hopen dat zij meer weet.
- 2 ipv 4 USB poorten
- 40GB ipv 60GB
Ik heb een 60GB PS3 sinds de launch en eigenlijk altijd wel 20GB of meer vrij gehad. Ik snap de relatie met de blu-ray niet helemaal. Je speelt de games vanaf disc met soms wat cache, maar dat neemt ook niet je hele schijf in beslag.rbrence schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:57:
- 40GB ipv 60GB
PSN: Shiver23
Verwijderd
Yeayyy, hoor net van mijn vriendin dat PS3 binnen is. Bon 27 december opgestuurd!
Weet nog niet welke versie!
Nu snel naar huis!!!!
Nu snel naar huis!!!!
En je hebt je PS3 al staan of zie je daar van af?Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:48:
Ik heb inmiddels reactie van het BCC hoofdkantoor! Ik krijg een waardecheque van €200.
Ik heb namelijk ook de 40GB via BCC en vraag me af of ze wat met vergoeding doen.
[ Voor 14% gewijzigd door -Mike- op 17-01-2008 17:51 ]
Heb je een kopie/afbeelding van die it's reclame uiting over de 60 gb? ik heb hem namelijk bij it's gekocht en ik krijg 99% cker een 40 gb zo te lezen hier.rbrence schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:57:
...............................................
................................................
[ Voor 58% gewijzigd door Tweak15KW op 17-01-2008 18:13 ]
Heb je een mail teruggekregen van dat vivian coenen adres of???Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 00:31:
maar als je met de 1e actie ronden meedeed, dan heb je wel recht op een pakket van 599 euro toch >?
Jij hebt wel iemand die thuis isYeayyy, hoor net van mijn vriendin dat PS3 binnen is. Bon 27 december opgestuurd!
Nu snel naar huis!!!!
Toen ik thuis kwam zag ik de melding van TNT, dat ze het morgen weer proberen.
En dan ben ik ook niet thuis
Wel leuk, ik had vorige week gebeld en daar zeiden ze dat het 4-6 weken kon duren.
Dit is in ieder geval sneller

BTW. 29 december op de post (niet aangetekend, dus dat geld heb ik mij bespaart), 4 januari geregistreerd.
let the past be the past.
Verwijderd
Heb je een mail teruggekregen van dat vivian coenen adres of???
[/quote]
leave pehhpehh out of it maar mensen misschien kunnen jullie hier wat mee .
Vivian Coenen
Verkoop Binnendienst vivian.coenen@deskservices.nl
Tel: +31-43-4582454
Fax: +31-43-4582499
http://www.deskservices.nl Desk Services BV
Aan de Fremme 41
6269 BK Margraten
k weet van niks
[/quote]
leave pehhpehh out of it maar mensen misschien kunnen jullie hier wat mee .
Vivian Coenen
Verkoop Binnendienst vivian.coenen@deskservices.nl
Tel: +31-43-4582454
Fax: +31-43-4582499
http://www.deskservices.nl Desk Services BV
Aan de Fremme 41
6269 BK Margraten
k weet van niks
Verwijderd
Ja heb ook al een 40GB ontvangen. Ik had met de BCC leeuwarden afgesproken dat ik een email zou sturen gericht aan het hoofdkantoor van BCC. Hierin heb ik mijn verhaal gedaan en aangegeven dat ik een koopovereenkomst had met de BCC, niet met Sony oid.B1gk1ller schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:50:
[...]
En je hebt je PS3 al staan of zie je daar van af?
Ik heb namelijk ook de 40GB via BCC en vraag me af of ze wat met vergoeding doen.
Vandaag werd ik gebeld met het voorstel van een waardebon t.w.v. 200 euro. Fantastische regeling van de BCC.
En wat betreft Sony....ik verwacht niet dat ik ooit nog iets van dat bedrijf koop. Ik zie ze nog steeds als oplichters.
Verwijderd
Helder verhaal en waardevol voor mijn beeld. Dank daarvoor. De poster in de winkel vermelde een 60G, net als de keurige en deskundige (wist veel te vertellen over het product en hoe storingsvrij signaal te genereren) verkoper. Ik heb een brief gestuurd naar Sony en BCC. Mocht Sony niets doen dan verwacht ik een correcte reactie van BCC. Omdat ik JUIST vanwege de 60G de aanschaf gedaan heb voel ik me enigszins misleid. Ik heb een kopie van de brief gestuurd naar Tros Radar. Wellicht een suggestie. Adresgegevens op internet. Groet, Paul.Jumpman schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:55:
De grootste misleiding is denk ik door de winkels ontstaan:
Dus kansloze missie voor de aanklagers.Je kan beter gaan werken in de tijd dat je ze gaat aanvechten (Een briefje schrijven naar Sony kan misschien wel een leuke extraatje opleveren, you never know).
Hmmmm interessant, ik heb het namelijk met de verkoper er nadrukelijk over de 60GB gehad. Morgen dan maar een zakelijke mail naar BCC sturen en kijken wat zij te melden hebbenVerwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 21:27:
[...]
Ja heb ook al een 40GB ontvangen. Ik had met de BCC leeuwarden afgesproken dat ik een email zou sturen gericht aan het hoofdkantoor van BCC. Hierin heb ik mijn verhaal gedaan en aangegeven dat ik een koopovereenkomst had met de BCC, niet met Sony oid.
Vandaag werd ik gebeld met het voorstel van een waardebon t.w.v. 200 euro. Fantastische regeling van de BCC.![]()
En wat betreft Sony....ik verwacht niet dat ik ooit nog iets van dat bedrijf koop. Ik zie ze nog steeds als oplichters.
Edit: Zou jij mij de email van het hoofdkantoor even kunnen DM'en ?
[ Voor 4% gewijzigd door -Mike- op 17-01-2008 21:44 ]
Verwijderd
"Ik zou blijer zijn met een PS3 40GB"erikoss schreef op maandag 14 januari 2008 @ 09:29:
Wel heel vreemd dat nu toch de 40GB wordt uitgeleverd. Ik voel me echt bevoorrecht met de 60GB en al helemaal omdat ik de 29e verstuurt had en de 7e de PS3 al in huis had. Blijkbaar is bij mij alles op het randje gegaan en heb ik super veel mazzel dat mijn brief direct verwerkt en verstuurt is.
Wel sweet dat ik nog kan buzzen op de PS3
Overigens als ik de 40GB had gekregen was ik ook blij geweest (beter moederbord, betere Cell, minder warm). Het is natuurlijk niet echt gratis aangezien de prijzen nu ook 400-500 euro gedaald zijn (zag de W3000 nu voor 1999 staan bij BCC).
Ik kan me het ongenoegen dan ook zeer goed voorstellen en van Sony vin dik het ook niet netjes en ronduit slecht geplant, ze hadden gewoon meer voorraad apart moeten houden en anders de actie gewoon niet moeten verlengen aangezien ze dan deze scheve gezichten niet gehad hadden. Was de actie niet verlengt dan had iedereen de hoge prijs voor de tv betaald en had niemand de PS3 gehad dus dan was iedereen weer boos geweest als de TV's in januari in prijs gedaald zijn, zo kan je dus nogwel even doorgaan. Ik zou blijer zijn met een PS3 40GB als ik eerlijk ben ipv niets of 200 euro.
Sterkte allemaal en probeer ook nog een beetje blij te zijn met wat je tochwel een beetje gekregen hebt (Ronald.Ruk heeft wel een puntje vind ik persoonlijk, en dat is niet omdat ik toevalli geen 60GB heb gekregen)
We kunnen ook ruilen. Ik zit met een berg PS2 spellen en een versleten PS2. Als je het niet erg vindt. Ik kan de 60G goed gebruiken hoor.
Verwijderd
Hoi, ik heb ook de 40gb gekregen (zie eerdere reply). Heb een brief naar sony gestuurd en een mail naar it' s. Als ik vandaag niks hoor gaat er ook een aangetekende brief naar It' s hoofdkantoor. Wat ik net lees van een schadevergoeding van 200euro dat klinkt best goed in de oren. Het zou it' s sieren als ze 200 euro vergoeden net als de BCC. Verder lees ik hier dat mensen blij zijn met een 40gb. Het gaat er mij om dat 40gb mij niet belooft is. En verder is een 60gb +-200 euro meer waard. (eigenlijklijk nu meer vanwege marktwerking).Ik ben geen dief van mijn portemonai en ik vindt een woord een woord. Ik vindt het gewoon geen styl van een groot winkelketen als de it' s en een wereld bedrijf als Sony.
Verwijderd
Hey, nette ontwikkeling: die verkoper bij BBC vertelde mij ook dat er een 60Gb bij zou zitten. Als ik een 40Gb PS3 krijg, ga ik ook 's inzetten op zo'n 200 euro bon.
Ik heb mijn TV ook bij it's (Nijmegen), zal ook wel een 40 GB ontvangen. Laat je de uitkomst van je mailwisseling weten via dit forum? Ben wel erg benieuwd hoe it's hiermee om gaat...Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 08:47:
Hoi, ik heb ook de 40gb gekregen (zie eerdere reply). Heb een brief naar sony gestuurd en een mail naar it' s. Als ik vandaag niks hoor gaat er ook een aangetekende brief naar It' s hoofdkantoor. Wat ik net lees van een schadevergoeding van 200euro dat klinkt best goed in de oren. Het zou it' s sieren als ze 200 euro vergoeden net als de BCC. Verder lees ik hier dat mensen blij zijn met een 40gb. Het gaat er mij om dat 40gb mij niet belooft is. En verder is een 60gb +-200 euro meer waard. (eigenlijklijk nu meer vanwege marktwerking).Ik ben geen dief van mijn portemonai en ik vindt een woord een woord. Ik vindt het gewoon geen styl van een groot winkelketen als de it' s en een wereld bedrijf als Sony.
7 januari aangemeld bij Sony, lag gisteravond een TNT papiertje in de bus... zending wordt de eerstvolgende werkdag opnieuw aangeboden.
Er stond geen afzender ingevuld, maar ik kan me niet herinneren dat ik nog iets anders heb besteld. Helaas ben ik vandaag wederom niet thuis, dat wordt zaterdag dus naar het postkantoor...
Er stond geen afzender ingevuld, maar ik kan me niet herinneren dat ik nog iets anders heb besteld. Helaas ben ik vandaag wederom niet thuis, dat wordt zaterdag dus naar het postkantoor...
hier nog een it's klant, dus als er iets uitkomt kan ik me ook sterk makenbraminator80 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:16:
[...]
Ik heb mijn TV ook bij it's (Nijmegen), zal ook wel een 40 GB ontvangen. Laat je de uitkomst van je mailwisseling weten via dit forum? Ben wel erg benieuwd hoe it's hiermee om gaat...
aan de ene kant maak je me erg blij maar aan de andere kant is er nog geen zekerheidAxeman412 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:01:
[...]
Ik was de 7e geregistreerd dus het gaat best wel sneller dan de 3 tot 4 weken, kans is zeker aanwezig dat je hem deze week nog ontvangt !
[ Voor 31% gewijzigd door Tweak15KW op 18-01-2008 11:33 ]
dubbel
[ Voor 97% gewijzigd door Tweak15KW op 18-01-2008 11:32 ]
Ik bel net om te checken of alle gegevens van mij zijn binnen gekomen (vorige week vrijdag ingestuurd), krijg ik te horen dat het lezen van de post / de verwerking daarvan 4 tot 6 weken duurt......?
Lol dan bedoelen ze met verwerken --> registreren, opsturen en ontvangen.JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:30:
Ik bel net om te checken of alle gegevens van mij zijn binnen gekomen (vorige week vrijdag ingestuurd), krijg ik te horen dat het lezen van de post / de verwerking daarvan 4 tot 6 weken duurt......?![]()
Bij mij zeiden ze dat het 10 dagen duurde voordat je in het systeem staat.(bij mij was het 7 dagen).
Verwijderd
Ik ben echt pissed, gisteren belde mijn vriend om te checken hoe het zat met de levering van de PS3. Het zou nog wel even duren zeiden ze een heel bla bla verhaal.
Ik had begin deze maand al gebeld en toen zeiden ze dat we al geregistreerd waren en dat het nog goedgekeurd moest worden door Sony.
Vandaag nog een keer gebeld, ik dacht misschien als ik ze op de huid zit dat t allemaal een beetje sneller gaat. Ik zag dat hier mensen die hun coupon later als ik op hebben gestuurd hun PS3 al hebben.
Krijg ik Vivian aan de lijn, ja zegt ze u bent die en die, op de coupon is de keuze niet aangekruist.
Ik dacht dat ik niet goed werd, ik zeg nou ik heb van alles een kopie gemaakt hier, en er staat echt wel een kruis op die coupon hoor BIJ PLAYSTATION 3 PAKKET.
Ja zegt ze wil je alles nog een keer opsturen faxen of mailen???
Ik zeg lekker dan, jullie zijn het zeker kwijt???
Nee nee zegt ze...(ja duh)
...
Ik zeg hoelang gaat het nu weer duren...Jaaaa zegt ze...daar gaat wel weer een aantal weekjes overheen hoor...
Ik werd zo woest dat ik de telefoon aan mijn vriend heb gegeven en die heeft het, rustig (hoe krijgt hij het voor elkaar
) verder afgehandelt.
We hebben toen alles gemaild met priorititeit en leesbevestiging, na een uur niks te zien in de mailbox.
Mijn vriend weer gebeld of alles goed was aangekomen, Vivian zou zo snel mogelijk terugbellen.
Om 15.00 uur nog niks gehoord, weer gebeld...Vivian heeft vanmiddag vrij, we worden maandag teruggebeld. Achterlijke boeren daar, had eigenlijk niks anders verwacht, toen ik al op die coupon zag dat het 1 en ander in Maastricht zou worden afgehandeld kreeg ik al angstvisioenen, nou mijn angst is waarheid geworden.
Door hun slordigheid kunnen wij nu dus nog langer wachten.
Terwijl we alles aangetekend en goed ingevuld met zelfs nog een begeleidende brief hebben opgestuurd...belachelijk vind ik het!!!!
En over dat GB verhaal is ook het laatste woord nog niet gesproken.
Lensie84 zou je mij misschien in een PB kunnen vertellen wat jij ongeveer in die brief aan BCC hebt gezet???
Ik had begin deze maand al gebeld en toen zeiden ze dat we al geregistreerd waren en dat het nog goedgekeurd moest worden door Sony.
Vandaag nog een keer gebeld, ik dacht misschien als ik ze op de huid zit dat t allemaal een beetje sneller gaat. Ik zag dat hier mensen die hun coupon later als ik op hebben gestuurd hun PS3 al hebben.
Krijg ik Vivian aan de lijn, ja zegt ze u bent die en die, op de coupon is de keuze niet aangekruist.
Ik dacht dat ik niet goed werd, ik zeg nou ik heb van alles een kopie gemaakt hier, en er staat echt wel een kruis op die coupon hoor BIJ PLAYSTATION 3 PAKKET.
Ja zegt ze wil je alles nog een keer opsturen faxen of mailen???
Ik zeg lekker dan, jullie zijn het zeker kwijt???
Nee nee zegt ze...(ja duh)

Ik zeg hoelang gaat het nu weer duren...Jaaaa zegt ze...daar gaat wel weer een aantal weekjes overheen hoor...
Ik werd zo woest dat ik de telefoon aan mijn vriend heb gegeven en die heeft het, rustig (hoe krijgt hij het voor elkaar

We hebben toen alles gemaild met priorititeit en leesbevestiging, na een uur niks te zien in de mailbox.
Mijn vriend weer gebeld of alles goed was aangekomen, Vivian zou zo snel mogelijk terugbellen.
Om 15.00 uur nog niks gehoord, weer gebeld...Vivian heeft vanmiddag vrij, we worden maandag teruggebeld. Achterlijke boeren daar, had eigenlijk niks anders verwacht, toen ik al op die coupon zag dat het 1 en ander in Maastricht zou worden afgehandeld kreeg ik al angstvisioenen, nou mijn angst is waarheid geworden.
Door hun slordigheid kunnen wij nu dus nog langer wachten.
Terwijl we alles aangetekend en goed ingevuld met zelfs nog een begeleidende brief hebben opgestuurd...belachelijk vind ik het!!!!
Lensie84 zou je mij misschien in een PB kunnen vertellen wat jij ongeveer in die brief aan BCC hebt gezet???
Verwijderd
braminator80 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:21:
7 januari aangemeld bij Sony, lag gisteravond een TNT papiertje in de bus... zending wordt de eerstvolgende werkdag opnieuw aangeboden.![]()
Hoop voor je dat je morgen op het postkantoor een pakket met daarin een PS3 krijgt
Verwijderd
leuke deal, 200 euro erbij als je 40 gb krijgt
ik heb een leukere met sony zelf, maar die zal ik momenteel even geheimhouden.
wil geen risico lopen dat ik het misloop
maar mijn motto heeft gewerkt
wat nou geen poot om op te staan:P
niet geschoten altijd mis:)
ik heb een leukere met sony zelf, maar die zal ik momenteel even geheimhouden.
wat nou geen poot om op te staan:P
niet geschoten altijd mis:)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2008 17:36 ]
Ik vind beetje raar dat iedereen hier met de vinger naar sony wijst. Sony heeft jullie een pakket beloofd van 599,-, als je alles opteld krijg je dat ook, ook al hebben anderen misschien 60gig gekregen.
Dat je het niet eens bent dat een winkel je 60gig beloofd en 40gig levert kan ik begrijpen, maar sony heeft dit niet beloofd.
(PS: nee ik ben geen sony fanboy, ik heb een x360)
Dat je het niet eens bent dat een winkel je 60gig beloofd en 40gig levert kan ik begrijpen, maar sony heeft dit niet beloofd.
(PS: nee ik ben geen sony fanboy, ik heb een x360)
gister 40gb ontvangen, volgens centre de 7e ingeschreven..
tv had ik de 29e van november gekocht, een 40v3000 ...
vind het wel een beetje VREEMD
tv had ik de 29e van november gekocht, een 40v3000 ...
vind het wel een beetje VREEMD
Zou ik ook graag willen weten, ik weet namelijk niet echt wat ik in die brief moet plaatsen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:45:
Edit hierboven: De volgorde is heel erg vreemd bij Sony, ik heb de ps3 gister na maar 2 weken wachten binnen gekregen.
[ Voor 12% gewijzigd door -Mike- op 18-01-2008 17:24 ]
ze zullen nu mischien ook wel wat sneller komen aangezien er niks meer binnenkomt qua actiebonnen.
Verwijderd
Kom op jongens, voor 200 euro kunnen jullie toch wel een zakelijk briefje in elkaar zetten?B1gk1ller schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:22:
[...]
Zou ik ook graag willen weten, ik weet namelijk niet echt wat ik in die brief moet plaatsen.
Edit hierboven: De volgorde is heel erg vreemd bij Sony, ik heb de ps3 gister na maar 2 weken wachten binnen gekregen.
Het is sowieso verstandig om eerst contact op te nemen met je lokale BCC vestiging. En een advies: accepteer geen nee
@ozzietweakerGeachte heer/mevrouw,
Op 19 december 2007 ben ik met de BCC in Leeuwarden een overeenkomst aangegaan. Het betrof hier een Sony Bravia KDL 40V 3000 en als actie een gratis Playstation 3 60GB. In de winkel is mij meerdere malen bevestigd dat het hier gaat om een 60GB model. Ook op de voucher van Sony staat duidelijk aangegeven: Sony PS3 t.w.v. €599 + controller + 2 games en 1 film.
Op 19 december 2007 ben ik mijn gedeelte van de overeenkomst nagekomen, ik heb namelijk het verschuldigde bedrag betaald.
Op zaterdag 12 januari 2008 heb ik het Playstation pakket ontvangen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de PS3 40GB t.w.v. €399 toegestuurd. Bij het pakket zat ook geen vermelding waarom er een model is opgestuurd met een waardeverschil van €200.
Op 14 januari 2008 heb ik contact opgenomen met de heer XXXXX van de BCC Leeuwarden. Deze vermelde mij dat de actie geheel buiten hun om geregeld is en hij heeft mij een nummer van Sony doorgegeven. Sony wou namelijk dat klanten rechtstreeks contact met hun opnamen.
Nadat ik dit nummer heb gebeld kreeg ik te horen dat het 60GB model niet meer geproduceerd wordt en Sony heeft besloten iedereen het 40GB model op te sturen. Als ik het er niet mee eens was moest ik maar een klachtenbrief sturen, wat uitermate vreemd is.
Hierna heb ik weer contact opgenomen met de heer XXXXX van de BCC Leeuwarden. Deze heeft mij geadviseerd om een brief te sturen naar Sony Nederland omdat hij totaal geen invloed had op deze situatie. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan, de overeenkomst is namelijk gesloten tussen mij en BCC Leeuwarden, Sony is in deze geen partij.
Er is met de heer XXXXX afgesproken dat ik een brief zou schrijven waarin ik de situatie zou uitleggen en dat hij met deze brief contact opneemt met het hoofdkantoor. In deze brief vraag ik u om alsnog de overeenkomst na te komen. Ik ben de overeenkomst nagekomen en ik ga er vanuit dat u hier ook voor zorgt.
Met vriendelijke groet,
Ik ben wel heel erg benieuwd naar jouw deal haha, al ben ik zeer tevreden met deze schikking.
Verwijderd
als ik mocht kiezen tussen jouw deal'' 200 euro plus 40 gb pakket'' zou ik toch voor mijn deal gaan. Maar dat is persoonlijk. Ik weet zeker dat er ook veel mensen zijn die voor 200 euro gaan. Maar goed. Mijn deal is : geen money
volgende week (waarschijnlijk) als ik ..... .... binnen heb denk ik wel dat ik me verhaaltje gerust kan vertellen:)
En mense,
een paar naive mensen die eerder in dit forum hun zeggje doen zoals '' je hebt geen poot om te staan'' of '' er staat nergens dat je de 60 gb krijg'' en ga zo maar door. Van hen moet je niet veel aantrekken als je je bedrogen voelt bij deze actie. Want die mensen hebben waarschijnlijk de 60 gb gekregen of zijn gewoon blij met de 40 gb. Ik zie hen als pessimisten. Ze zien alleen maar problemen. Ik noem die mensen wel es LUI .
zoals je kunt zien is er iemand gelukt om 200 euro uit te halen. En ik iets anders
greetz
volgende week (waarschijnlijk) als ik ..... .... binnen heb denk ik wel dat ik me verhaaltje gerust kan vertellen:)
En mense,
een paar naive mensen die eerder in dit forum hun zeggje doen zoals '' je hebt geen poot om te staan'' of '' er staat nergens dat je de 60 gb krijg'' en ga zo maar door. Van hen moet je niet veel aantrekken als je je bedrogen voelt bij deze actie. Want die mensen hebben waarschijnlijk de 60 gb gekregen of zijn gewoon blij met de 40 gb. Ik zie hen als pessimisten. Ze zien alleen maar problemen. Ik noem die mensen wel es LUI .
zoals je kunt zien is er iemand gelukt om 200 euro uit te halen. En ik iets anders
greetz
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2008 20:09 ]
Ik vind het nogal vreemd waarom je niets verteld? Net alsof dat er medewerkers van Sony zijn die hier mee lezenVerwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:53:
als ik mocht kiezen tussen jouw deal'' 200 euro plus 40 gb pakket'' zou ik toch voor mijn deal gaan. Maar dat is persoonlijk. Ik weet zeker dat er ook veel mensen zijn die voor 200 euro gaan. Maar goed. Mijn deal is : geen money![]()
En mense,
greetz
Maarja ik wacht sowieso nog even en bel Sony morgen ook om te vragen om een oplossing.
[ Voor 3% gewijzigd door -Mike- op 18-01-2008 20:13 ]
Verwijderd
Mag je niet zeggen he want er wordt er hier door sommigen vanuit gegaan dat we een gok hebben genomen om een tv te kopen die financieel alleen haalbaar is als je de 60GB via marktplaats voor een leuke prijs weet te verkopen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:53:
of '' er staat nergens dat je de 60 gb krijg'' en ga zo maar door. Van hen moet je niet veel aantrekken als je je bedrogen voelt bij deze actie. Want die mensen hebben waarschijnlijk de 60 gb gekregen of zijn gewoon blij met de 40 gb. Ik zie hen als pessimisten. Ze zien alleen maar problemen. Ik noem die mensen wel es LUI .

Ik laat het er in ieder geval niet bij zitten.
De traagheid van het verwerken van de coupons, de communicatie met Sony en het feit dat we een 40 GB in plaats van de door BCC gegarandeerde 60 GB krijgen stoort mij enorm.
Dat noem ik iemand een worst voorhouden.

heeft iemand nog een plaatje van die afbeelding van de it's actie met zijn 60gb?
iemand zei dat it's en BCC dat expliciet hadden vermeld.
Dat zou mij enorm helpen.
iemand zei dat it's en BCC dat expliciet hadden vermeld.
Dat zou mij enorm helpen.
Heeft iemand toevallig die folder waar in staat dat je een 60gb versie krijgt bij expert?
Daar heb ik ook interresse in !!atomic frogger schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 00:12:
Heeft iemand toevallig die folder waar in staat dat je een 60gb versie krijgt bij expert?
Kan ik met de afstandbediening van mijn 40W3000 ook de PS3 bedienen?
Heb vrijdagmiddag gebeld met Sony, het pakket was inderdaad al opgestuurd, dus lijkt me stug dat dat mn PS3 niet is... Wordt helaas pas maandag ophalen, aangezien ik het hele weekend niet thuis benVerwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:49:
[...]
![]()
Hoop voor je dat je morgen op het postkantoor een pakket met daarin een PS3 krijgt
Verwijderd
ik heb hem binnen jongens
vol spanning maakte ik me de doos open..
en me geduld is beloond.. na een lange oorlog voering met sony is die binnen
ps3 60 GB
lekker
k ga spelen en kom de komende dagen me huis niet meer uit..
vol spanning maakte ik me de doos open..
ps3 60 GB
k ga spelen en kom de komende dagen me huis niet meer uit..
Nee, de PS3 heeft geen IR maar alleen Bluetooth.mivacron schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 13:37:
Vertel.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 14:41:
Verwijderd
het geval met pehhpehh is volgens mij dat hij 11 oktober de coupon had gestuurd. En dat hij oneerlijk zou vinden als ie nu nog de 40 gb zou krijgen.
Ik zou me ook erg kut voelen als ik de 40 gb zou krijgen als ik midden october gerigistreerd stond
greetz
Ik zou me ook erg kut voelen als ik de 40 gb zou krijgen als ik midden october gerigistreerd stond
greetz
Gelukkig, ik ben niet de enige die z'n PS3 vandaag op het postkantoor moest halen 
Dit is de 40GB versie. Op zich tevreden mee.
Eerst via de standaard bijgeleverde kabel aangesloten en daar was het mooie kwaliteit. Alleen iets van 576i. Toen een HDMI kabel gekocht en gelijk een stuk beter: 1080p.
Die actie werkt trouwens wel, heb net nog 'Tony Hawk's Proving Ground' gekocht en ging ook al kijken naar een Blu-ray film. Kijken of dat spel lijkt op de PS versie 'Tony Hawk Pro Skateboarding'.
Dit is de 40GB versie. Op zich tevreden mee.
Eerst via de standaard bijgeleverde kabel aangesloten en daar was het mooie kwaliteit. Alleen iets van 576i. Toen een HDMI kabel gekocht en gelijk een stuk beter: 1080p.
Die actie werkt trouwens wel, heb net nog 'Tony Hawk's Proving Ground' gekocht en ging ook al kijken naar een Blu-ray film. Kijken of dat spel lijkt op de PS versie 'Tony Hawk Pro Skateboarding'.
let the past be the past.
Verwijderd
Nou, de 20 euro voor de verzending zijn deze week afgeschreven: ik vermoed een PS3 volgende week
Verwijderd
Wanneer heb jij je coupon ingestuurd dan?Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:44:
Nou, de 20 euro voor de verzending zijn deze week afgeschreven: ik vermoed een PS3 volgende week
Verwijderd
Net na kerst. Ik heb de Bravia in december gekocht, maar ik kreeg van BCC een 'oude' actiebon mee plus de mededeling van twee verkopers dat er echt een 60Gb bij zat. Ben benieuwd.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:47:
[...]
Wanneer heb jij je coupon ingestuurd dan?
Verwijderd
Same here...alleen ben ik niet zo hoopvol.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:51:
[...]
Net na kerst. Ik heb de Bravia in december gekocht, maar ik kreeg van BCC een 'oude' actiebon mee plus de mededeling van twee verkopers dat er echt een 60Gb bij zat. Ben benieuwd.
Hoop dat je geluk hebt
Same here, gister afgeschreven.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:44:
21-12 gekocht 9-1 geregistreerd en ook de oude bon met 60GB.
Komt u maar

hmmm bij mij is die 20 euro nog niet eraf geschreven, maar heb al wel ruim 1,5 week de ps3 in huis....
Had de W3000 2 dec besteld, 21 december was hij er, kreeg ook een oude actiecoupon mee...
9 jan kreeg ik de ps3 een 60 gb....nadat ik op 7 jan had gebeld om de stand van zaken.(zou nog 4 tot 6 weken duren)
Vreemde was wel dat de verzendbon (meteen de garantiebon) op 6 januari stond (zondag)
Rare gasten daar bij Sony...
Had de W3000 2 dec besteld, 21 december was hij er, kreeg ook een oude actiecoupon mee...
9 jan kreeg ik de ps3 een 60 gb....nadat ik op 7 jan had gebeld om de stand van zaken.(zou nog 4 tot 6 weken duren)
Vreemde was wel dat de verzendbon (meteen de garantiebon) op 6 januari stond (zondag)
Rare gasten daar bij Sony...
Yes, de 20 euro zijn bij mij afgeschreven, betekent in ieder geval dat alles toch nog op tijd binnen was en dat ik een PS3 krijg.....!
40gb of 60gb, het maakt me nu nog niets uit, als ik er maar 1 krijg!
das mooi, je zat geloof klink te stressenJAHRASTAFARI schreef op zondag 20 januari 2008 @ 10:00:
Yes, de 20 euro zijn bij mij afgeschreven, betekent in ieder geval dat alles toch nog op tijd binnen was en dat ik een PS3 krijg.....!40gb of 60gb, het maakt me nu nog niets uit, als ik er maar 1 krijg!
Over dat nieuwe topic, doe er dan gelijk een poll in met wie wat heeft ontvangen
De sony actie is al een paar dagen geleden verlopen. Deze topic kan wat mij betreft over een paar dagen dicht. Hoeft niet gelijk omdat mensen nog wel nuttige dingen kunnen melden over eventuele nasleep van de actie. Een deel 2 heeft volgens mijn dus niet echt veel zin!!Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 09:25:
deze topic is volgensmij a aardig vol, mischien een deel 2?
greetz
He ozzietweaker, kan je alvast een tipje van de sluier lichten? de deal met sony??
Verwijderd
het gaat om hardware, ik verwacht dat ik deze week krijg tenminste dat heeft vivian verteld aan mij
Ik kan het pas dan ook zelf eigenlijk geloven als ik ... ... heb. Kan zelf nog nie geloven dat het gelukt is.
:P:P
greetz
Ik kan het pas dan ook zelf eigenlijk geloven als ik ... ... heb. Kan zelf nog nie geloven dat het gelukt is.
greetz
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 20:07 ]
Ozzietweaker, Kan je mij anders effe mailen?
[ Voor 23% gewijzigd door ability op 20-01-2008 20:54 ]
Een PSP?Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:05:
het gaat om hardware, ik verwacht dat ik deze week krijg tenminste dat heeft vivian verteld aan mij
![]()
greetz
Verwijderd
Pffff doe niet zo moeilijk, vertel gewoon welke deal je gemaakt hebt..dan hebben wij er misschien ook nog wat aan.
In plaats van dat vage gedoe.
In plaats van dat vage gedoe.
Verwijderd
ik zal het zegge als ik ... ... binnen heb en dat kan met geluk voor woensdag anders deze week
Maar voor sommige zou het niet veel uitmaken. Zij zouden de 200 euro veel betere deal vinden. Zo bijzonder is het ook weer niet mijn deal
greetz
Maar voor sommige zou het niet veel uitmaken. Zij zouden de 200 euro veel betere deal vinden. Zo bijzonder is het ook weer niet mijn deal
greetz
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 20:59 ]
Inderdaad dit komt een beetje over als : Ik wel en jullie niet, en ik vertel ook lekker niet wat er isVerwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:20:
Dan doe er ook niet zo dom over. Zeg gewoon wat je geregeld hebt.

Hallo,Shiver23 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:25:
[...]
Ik heb een 60GB PS3 sinds de launch en eigenlijk altijd wel 20GB of meer vrij gehad. Ik snap de relatie met de blu-ray niet helemaal. Je speelt de games vanaf disc met soms wat cache, maar dat neemt ook niet je hele schijf in beslag.
Dit gaat om aan te geven dat de games die nu uitkomen zo groot zijn, dat als je ze gaat downloaden, je schijf zo vol zit.
Voorbeeld, dit weekeinde een demo gedownload van "Paradise City Burnout", 881 MB groot. En dat was nog maar een demo. Een trailer HD downloaden uit de Sony Store, hoppa, weer 1 GB.
Maar bedankt voor je opmerking, zo maken we deze info beter.
Ruud
NIet van IT's, wel van de Expert.Tweak15KW schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:13:
[...]
Heb je een kopie/afbeelding van die it's reclame uiting over de 60 gb? ik heb hem namelijk bij it's gekocht en ik krijg 99% cker een 40 gb zo te lezen hier.
Nee, dit is niet mogelijk. de PS3 heeft alleen HDMI out, niet in helaas.mivacron schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 13:37:
Verwijderd
Ik ben even terug gegaan naar BCC en daar heb ik na lang onderhandelen toch nog 75 euro contant terug gekregen, is niet veel maar toch nog iets. :-) Nu Sony maar weer lastig vallen je weet maar nooit......
Verwijderd
Mensen, de reden dat ik het niet vertel is omdat ik het niet binnen heb. En ik heb aan vivian belooft dat ik het niet zou vertellen. Dus denk maar niet dat ik zelfs een beetje risico ga nemen. Ik bel zo naar vivian of ze het al heeft opgestuurd.
doe ff rustig, ik vertel het heus wel maar ik ga geen risico nemen en zeker geen belofte breken voordat ik het binnenheb!!!
greetz
ps: en als je doorblijft zeure kun je het vergete
doe ff rustig, ik vertel het heus wel maar ik ga geen risico nemen en zeker geen belofte breken voordat ik het binnenheb!!!
greetz
ps: en als je doorblijft zeure kun je het vergete
Ik vind t wel een beetje vaag eerlijk gezegd... je post iedere dag met je superdeal, maar vertellen ho maar! Zeg dan tenminste wat je voor elkaar hebt gekregen of zeg anders niks...Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:58:
ik zal het zegge als ik ... ... binnen heb en dat kan met geluk voor woensdag anders deze week
greetz
ps. mijn ps3 ligt op t postkantoor... vanmiddag als ik snel ben kan ik nog net uit mn werk t apparaat ophalen
Iemand nog iets vernomen van It's omtrent een vergoeding/korting?
[ Voor 4% gewijzigd door braminator80 op 21-01-2008 12:15 ]
Heeft iemand hem (tv) toevallig bij smits in arnhem gekocht?
[ Voor 4% gewijzigd door ability op 21-01-2008 12:34 ]
Verwijderd
11 december ingestuurd en ook nog niets vernomen.
Krijg steeds te horen dat ze op akkoord van kantoor wachten.
Vivian Coenen reageert ook niet op mail, dus we wachten maar even af.
Vind het wel vreemd dat het allemaal zo lang moet duren. Ben ook benieuwd
in welk tijdsbestek ze deze hele aktie willen afronden. Als het zo doorgaat is
het wel maart eer ze hiermee klaar zijn.
Krijg steeds te horen dat ze op akkoord van kantoor wachten.
Vind het wel vreemd dat het allemaal zo lang moet duren. Ben ook benieuwd
in welk tijdsbestek ze deze hele aktie willen afronden. Als het zo doorgaat is
het wel maart eer ze hiermee klaar zijn.
Verwijderd

Mijn vriend zit nu weer aan de telefoon met die superinstantie daar...
De informatie die we vrijdag per mail WEER hebben opgestuurd schijnt weer nergens te vinden te zijn...als het zo doorgaat ben ik in staat om zelf naar dat Margraten te rijden en dat ding zelf af te halen
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 13:17 ]
Verwijderd
Het schijnt (hoorden we net) dat die Vivian die actie in haar eentje moet verwerken???Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:38:
Als ik het topic zo door lees en wat extrapoleer, kunnen de mensen waarbij de verzendkosten zijn afgeschreven deze week een Playstation 3 pakket verwachten.
Tip: En dus een HDMI kabel bestellen/kopen, als je die nog niet hebt.
Tip: En dus een HDMI kabel bestellen/kopen, als je die nog niet hebt.
[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 21-01-2008 14:11 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Ja dat is best wel erg, 2x. Het is zeker niet jouw schuld ofzo maar uhm... Mischien als je soft praat dat ze je beter helpen. Zo is het mij gelukt om iets extra's uit te halen. Erg formeel maar krachtig praten heeft geholpen bij mij. Zeg nou eerder, welke klant wil je beter helpen' een boze die schreeuwt tegen je '' of '' een klant die formeel en op beschaafd nederlands met je praat''Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:15:
Breek me de bek niet open
![]()
Mijn vriend zit nu weer aan de telefoon met die superinstantie daar...
De informatie die we vrijdag per mail WEER hebben opgestuurd schijnt weer nergens te vinden te zijn...als het zo doorgaat ben ik in staat om zelf naar dat Margraten te rijden en dat ding zelf af te halen(ik weet waar ze zitten)
Ik wil je nergens voor beschuldigen en het is hoogstwaarscheinlijk hun fout, maar door rustig uit te leggen zullen ze mischien beter hen best doen.
ps; Ik heb zelf stuk of 4 a 5 mails verstuurt afgelopen 3 weken. Allemaal onbeantwoord nog.
Het komt vast wel goed

succes
greetz
Verwijderd
Wat heb je nou gedaan?? Soft gesproken of formeel en krachtig, ik zie daar geen enkele overeenkomst tussen, sorryVerwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:40:
[...]
Mischien als je soft praat dat ze je beter helpen. Zo is het mij gelukt om iets extra's uit te halen. Erg formeel maar krachtig praten heeft geholpen bij mij. Zeg nou eerder, welke klant wil je beter helpen' een boze die schreeuwt tegen je '' of '' een klant die formeel en op beschaafd nederlands met je praat''
Dan nog iets...wie zegt dat ik onbeschoft te keer ben gegaan dan?
Heb duidelijk gezegd in mijn vorige verhaal dat mijn vriend dit op zich genomen heeft en die handelt dit op een rustige/kalme toon af.
Omdat ik kwaad ben wil het nog niet zeggen dat ik mensen afsnauw

Dit topic is gesloten.