Inhoud gratis Sony PS3 bij een Bravia LCD

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 28.567 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-11-2011
erikoss schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:47:

Sony stuurt je overigens geen extra's op bij de 40GB versie, gewoon hetzelfde als bij de 60Gb versie, dat vertelde Vivian me.
geen extra's ? je bedoeld ter compensatie neem ik aan.
De 2 games , extra controller en de film toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vast wel denk ik. Als ze dat niet doen zou ik ze aanklagen.
Ter compensatie betwijfel ik, al heb een klachtebrief gestuurd naar vivian. Niet geschoten altijd mis. :)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:03:
ik had net gebeld en ik vroeg of ik al gergistreerd was. Dat was ook zo tot mijn verbazing. (had het net voor de jaarwisseling opgestuurd aangetekend weliswaar).
Ik vroeg ook welke versie ik zou krijgen, en ze zei de 60 gb. Ik uit me dak maar ik vroeg daarna waarom ik dan in de eerdere gesprekke te hore kreeg dat de 60 gb op was?. Toen was ze stil. Ze wist niks er niks vanaf dat de 60 gb op was ofzo :S. Erg vaag allemaal. Ik hoop dat ik alsnog de 60 gb krijg.

levertijd 4 weken:( maar vind ik wel waard voor de 60 gb. Heb toch pw periode over 2 weke :P

greetz
Volgens mij het dertigste gerucht dat je een 40gb versie krijgt Ik denk dat dit grote onzin is. Maar goed. Mij zul je niet horen klagen ik heb de 60gb versie al binnen. Ik vind het alleen vreemd dat er al weken geleden mensen hebben geroepen dat je een 40gb versie kunt krijgen, terwijl iedereen tot nu toe nog een 60gb versie heeft gekrenen. Die meiden van het callcenter roepen ook maar wat. Dat is inmiddels wel bewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runterpunter
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 00:56
Diamond AT schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:13:
[...]

Volgens mij het dertigste gerucht dat je een 40gb versie krijgt Ik denk dat dit grote onzin is. Maar goed. Mij zul je niet horen klagen ik heb de 60gb versie al binnen. Ik vind het alleen vreemd dat er al weken geleden mensen hebben geroepen dat je een 40gb versie kunt krijgen, terwijl iedereen tot nu toe nog een 60gb versie heeft gekrenen. Die meiden van het callcenter roepen ook maar wat. Dat is inmiddels wel bewezen.
Geen gerucht. Ik heb de 40Gb ontvangen ipv de 60Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runterpunter schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 21:45:
[...]

Geen gerucht. Ik heb de 40Gb ontvangen ipv de 60Gb.
Ik vroeg me zo af Runterpunter,
Waneer heb jij de coupon opgestuurd? Waneer stond je gerigistreerd enzo?

Mischien krijgen mensen na jouw ook gewoon die ps3 40gb of juist niet.Dat wil ik graag weten want als er meerdere mensen na jouw ook de 40 gb krijgen is het overduidelijk dat de 60 gb niet meer geleverd wordt jammergenoeg.

plz reply

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-10 16:44
idd ozzietweaker,

Het is al meerdere malen gezegd:

- 60GB is bijna op
- Hoe eerder geregistreerd in het systeem bij Sony hoe meer kans op een 60GB (er staan momenteel nog honderden mensen in het systeem afwachtend op de PS3 zei Vivian)

Er is mij door Vivian zelfs verteld dat Sony uit coulance de 40GB uitleverd maar dat ze ook hadden kunnen kiezen om de 200euro automatisch uit te keren, dat hebben ze niet gedaan. Hiervoor is met diverse consumenten overleg geweest wat zij het liefst zouden hebben, er werd massaal gekozen voor de 40GB versie (logisch want het pakket verkoop je voor 500 op marktplaats)

Ik vind persoonlijk dat Sony het helemaal zo verkeerd nog niet doet, ze zoeken toch een oplossing en leveren hun nieuwe console uit. Plan van deze hele actie was gewoon om de oude 60GB zo snel mogelijk weg te werken en dat is gelukt.
Ik vind alleen wel dat Sony dit veel beter had moeten communiceren zodat iedereen op de hoogte was geweest van de mogelijke risico's zodat geen teleurstelling was gekomen.
Sony staat zelf ook versteld van het succes dat alle consoles nu al weg zijn en had dit absoluut niet verwacht.

Mijn zending op 29-12-2007 om 10:00uur aangetekend verzonden

Zending gesorteerd in sorteercentrum 01-01-2008 Arnhem , sorteren aangetekenden
Zending zit in afleverroute 02-01-2008 Maastricht , bestelling
Zending afgeleverd 02-01-2008 Maastricht , bestelling

Vivian gaf mij aan een PS3 40GB te kunnen verwachten

MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx voor de info erikoss,

dan krijg ik ook waarschijnlijk de 40 gb. Wel jammer dat sony niet had beter ingelicht. Anders kon je de tv eerder kopen en meer kans maken op de 60 gb.
Maar goed de 40 gb is ook goed. Mischien moet ik maar die klachtebrief annuleren ofzo. Want mischien word ik wel genaaid en krijg ik de 200 euro inplaats van ps3. Dat zou egt .... zijn.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_Taco schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:01:
Nog voor de 31e de 40d3500 besteld en betaald, netjes op tijd dus. Deze is vandaag binnengekomen en de coupon wordt mij ook zsm toegezonden.

Ik wilde de envelop vast klaar maken om te verzenden zodat ik deze gelijk op de post kan doen zodra alles binnen is. Ik heb sony gebeld voor het adres waar ik de envelop naar toe moest sturen, maar hier vertelde ze me doodleuk dat de D3500 serie uitgesloten is van deelname? Weet iemand hier meer van?

Ik vertelde hem dat bij de voorwaarden staat dat alleen de T3500 is uitgesloten. Toen vertelde meneer me dat de dealers echter op de hoogte waren gesteld dat de d3500 uitgesloten was van deelname en mij dit hadden moeten vertellen.

Kennen ze bij Sony hun eigen actievoorwaarden nu niet goed of doet deze serie inderdaad niet mee met de PS3 actie? Anders ben ik wel mooi genaaid.
Ze hebben geen poot om op te staan. De officiele actievoorwaarden vermelden: Elke Full HD TV exclusief de KDL40T3500 en KDL46T3500. Dat ze de dealers wat anders vertellen is hun pakkie aan, maar daar heeft de consument niets mee te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe is ff et mail adres van die vivian dan kank ook ff informere welke en wanneer ik em krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens (en meisjes), ik sta nog steeds te trillen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag ontvangen, 21 dec verstuurd.

De 60GB versie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ER IS NOG HOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zal zo meteen een link naar een foto plaatsen als bewijs van de 60Gb versie. De spel F1, Spider-man3 en de extra controller zitten los erbij.
Godzakke dat was echt snel. 2 weken zat er tussen met feestdagen.

Hierbij de foto's.

http://img.photobucket.co...strike/Games/DSC00986.jpg
http://img.photobucket.co...strike/Games/DSC00985.jpg

Vergeleken met andere mensen heb ik toch veel geluk gehad met deze actie.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
wat heb jij een mazzel, waarschijnlijk zit je op de grens en zijn ze nu haast door de voorraad heen......21 december verstuurd dus hadden ze het waarschijnlijk de 23e binnen. Dat wil dus zeggen dat ze bij jou binnen 2-3 weken al geleverd hebben en dat is uitermate snel in vergelijking tot de rest.
Mijn zending was de 2e januari binnen en das toch dik een week later, dat wil dus ook zeggen als ze echt nog zoveel aanvragen hebben liggen en er idd enkele honderden nog verstuurd moeten worden en ooit de voorraad op zal zijn.

The question is........When.......:P

Al met al boeit het mij helemaal niet meer en ik ben al lang blij als er wordt aangebeld en dat er een pakje is afgeleverd met de PS3 :P

Suc6 met wachten iedereen! Het topic zal nog wel een weekje of 2-3 bestaan en daarna zal het helaas langzaam dood bloeden (actie loopt tot 14jan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:29:
Jongens (en meisjes), ik sta nog steeds te trillen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag ontvangen, 21 dec verstuurd.

De 60GB versie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ER IS NOG HOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zal zo meteen een link naar een foto plaatsen als bewijs van de 60Gb versie. De spel F1, Spider-man3 en de extra controller zitten los erbij.
Godzakke dat was echt snel. 2 weken zat er tussen met feestdagen.

Hierbij de foto's.

http://img.photobucket.co...strike/Games/DSC00986.jpg
http://img.photobucket.co...strike/Games/DSC00985.jpg

Vergeleken met andere mensen heb ik toch veel geluk gehad met deze actie.
Omg ik ben echt blij voor je.
Je geeft sommige mensen nieuwe hoop.
Al hoop ik dat het geen valse hoop is.

Ik hoop toch dat ik de ps3 60 gb krijg.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Nice man, ik ben te laat met het opsturen denk ik (2e).
Maandag even bellen of ik er al in sta

[ Voor 47% gewijzigd door Tweak15KW op 05-01-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er trouwens nog geen 20 euries van mijn rekening afgeschreven.

Ik heb de PS3 via component aangelsoten op de kdl40w2000. De component heb ik eigenlijk gekocht voor mijn PS2. Ik moet nu nog wel kijken hoe het precies zit met de garantie.

Ik wens iedereen succes in 2008 met deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Eergisteren mijn inzending naar Maastricht verstuurd. Ik benieuwd wat ik opgestuurd krijg.

Ook weet ik niet waar je blijer mee moet zijn. Het is een beetje vreemd dat er in de markt ontzettende vraag is naar de 60GB consoles en Sony dus eigenlijk nog zo'n 1000 consoles (degene van de actie die de mensen al ontvangen hebben) hadden liggen. Deze hadden ze makkelijk via de retail kanalen kunnen uitleveren, vraag genoeg. :) Het lijkt een beetje op 'gerefurbischde' eerste generatie Playstation 3's afvoeren (Microsoft heeft in het verleden ook zo'n actie gehad voor retailers, maar Sony is Microsoft natuurlijk niet). Natuurlijk heb je wel weer wat voordelen (en ook enkele nadelen) van de 60GB, zoals hier boven genoemd.

Maar je kan sowieso blij zijn, je hebt een iedergeval een goede Full HD bron in huis, en daar draait het allemaal om. En de berichten omtrent Blue-Ray Vs. HD-DVD, lijken ook steeds rooskleuriger voor Blue-Ray te worden. Ga maar eens een goede Blue-Ray en/of HD-DVD speler kopen, ben je ook al zeker € 350,- kwijt (of je moet een interne optische drive kopen voor je PC op HTPC).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:46:
Er trouwens nog geen 20 euries van mijn rekening afgeschreven.

Ik heb de PS3 via component aangelsoten op de kdl40w2000. De component heb ik eigenlijk gekocht voor mijn PS2. Ik moet nu nog wel kijken hoe het precies zit met de garantie.

Ik wens iedereen succes in 2008 met deze actie.
de actie loopt niet meer in 2008 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-10 16:31
Het zijn ondertussen wel andere PS3 pakketten zie ik... bij mij zat Motorstorm ook 'naast' de PS3, dus gewoon bij Spiderman 3 en F1. En is de doos van de PS3 een 'gewone' PS3 doos terwijl Bloodstrike een Motorstorm pakket kreeg.

Ik denk dat ze in het begin losse 60GB consoles verzonden hebben met de extra's los. En dat ze nu combo-pakketten versturen om toch een 60GB te kunnen leveren in de pakketten zoals het beloofd is. Sony zal de zaakjes best goed in orde hebben!

Persoonlijk zou het mij eigenlijk niet zoveel hebben uitgemaakt om een 40 of 60GB te krijgen. De extra USB poorten heb je m.i. toch (nog) niet nodig. En als er in de toekomst veel USB apparaten voor de PS3 uitkomen dan trek je maar wat uit. Een controller opladen via USB doe je 1x in de X tijd (bij mij doe ik ongeveer 3/4 weken op met 1 acculading maar ik game dan ook erg weinig) Dus 95% vd tijd heb je gewoon een vrije beschikbare poort. (En als je wil gamen en je moet de controller opladen, de meegeleverde kabel is toch te kort, en dan dus toch onbruikbaar! Zelf heb ik gewoon de 1ste keer gegamed terijl de PS3 controller op een USB poort van de laptop was aangesloten omdat die wél dichtbij stond) De PS2 compatibiliteit... kan voor sommige mensen heel handig zijn, zelf heb ik het maaf 1x gebruikt toen het apparaat geleverd werd, sindsdien nooit meer.

Het enige wat tegen de 40GB spreekt is dat die (miss ongegrond aangezien ik geen bron weet, maar het ook maar heb gelezen) is dat de BR drive wat vaker kapot gaat dan bij de 60GB versie, en dat er bij de 40GB versie problemen zijn met een bepaalde batch van Assasins Creed.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Tim schreef op zondag 06 januari 2008 @ 09:45:
Het zijn ondertussen wel andere PS3 pakketten zie ik... bij mij zat Motorstorm ook 'naast' de PS3, dus gewoon bij Spiderman 3 en F1. En is de doos van de PS3 een 'gewone' PS3 doos terwijl Bloodstrike een Motorstorm pakket kreeg.

Ik denk dat ze in het begin losse 60GB consoles verzonden hebben met de extra's los. En dat ze nu combo-pakketten versturen om toch een 60GB te kunnen leveren in de pakketten zoals het beloofd is. Sony zal de zaakjes best goed in orde hebben!

Persoonlijk zou het mij eigenlijk niet zoveel hebben uitgemaakt om een 40 of 60GB te krijgen. De extra USB poorten heb je m.i. toch (nog) niet nodig. En als er in de toekomst veel USB apparaten voor de PS3 uitkomen dan trek je maar wat uit. Een controller opladen via USB doe je 1x in de X tijd (bij mij doe ik ongeveer 3/4 weken op met 1 acculading maar ik game dan ook erg weinig) Dus 95% vd tijd heb je gewoon een vrije beschikbare poort. (En als je wil gamen en je moet de controller opladen, de meegeleverde kabel is toch te kort, en dan dus toch onbruikbaar! Zelf heb ik gewoon de 1ste keer gegamed terijl de PS3 controller op een USB poort van de laptop was aangesloten omdat die wél dichtbij stond) De PS2 compatibiliteit... kan voor sommige mensen heel handig zijn, zelf heb ik het maaf 1x gebruikt toen het apparaat geleverd werd, sindsdien nooit meer.

Het enige wat tegen de 40GB spreekt is dat die (miss ongegrond aangezien ik geen bron weet, maar het ook maar heb gelezen) is dat de BR drive wat vaker kapot gaat dan bij de 60GB versie, en dat er bij de 40GB versie problemen zijn met een bepaalde batch van Assasins Creed.
Dus je denkt dat ze toch genoeg ps3 60 pakketen hebbe? :o
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Maar ik betwijfel het want sommige hebbe de 40 gb gekregen en anders zouden ze niet zeggen dat de 60 gb op is.

Maar goed, even afwachten dan maar.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
Mocht iemand zijn console ontvangen, vermeld dan meteen even de inzend datum zoals bloodstrike deed! Dan kunnen we effe checken wanneer wij ongeveer aan de beurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had mijn waardecoupon aangetekend op 28 december bij de postkantoor afgeleverd en ze zeiden dat ie 1 januarie zouden bezorgen.
2 januarie in is ie afgeleverd.
4 januarie gebeld, en ik stond ingeschreven.( ze zeide dat het rond 4 weken zou duren, de bezorging)
Nog steeds geen geld afgeschreven van de rekening.

wachtend :O :O :O :O :O

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:09
Iemand bij mij in de klas wou ook een ps3 aanschaffen via de intertoy's hij wou de 60gig versie hebben en er werd hem verteld dat alleen de 40gig er nog was en dat er geen 60 gig meer zou komen.
dus hebben wij dan de laatste 60gig's ? en als die op zijn dan stappen ze over naar de 40gigs omdat ze niet meer gemaakt worden?
maarja dat zij die vogel bij de intertoy's weet niet of het waar is maar als je het zo leest is er wel veel onduidelijkheid over de 40/60 gig versie, de 1e keer zegt callscenter zus en de andere x zeggen ze zo erg vreemd.

ikzelf wacht al bijna 4 weken duurt wel erg lang mish binnekort toch maar is een mailtje sture.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:24
El_Taco schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:01:
Nog voor de 31e de 40d3500 besteld en betaald, netjes op tijd dus. Deze is vandaag binnengekomen en de coupon wordt mij ook zsm toegezonden.

Ik wilde de envelop vast klaar maken om te verzenden zodat ik deze gelijk op de post kan doen zodra alles binnen is. Ik heb sony gebeld voor het adres waar ik de envelop naar toe moest sturen, maar hier vertelde ze me doodleuk dat de D3500 serie uitgesloten is van deelname? Weet iemand hier meer van?

Ik vertelde hem dat bij de voorwaarden staat dat alleen de T3500 is uitgesloten. Toen vertelde meneer me dat de dealers echter op de hoogte waren gesteld dat de d3500 uitgesloten was van deelname en mij dit hadden moeten vertellen.

Kennen ze bij Sony hun eigen actievoorwaarden nu niet goed of doet deze serie inderdaad niet mee met de PS3 actie? Anders ben ik wel mooi genaaid.
Waaaaat? Ik heb zelf een 46D3500 besteld via IT's, deze wordt as vrijdag geleverd..... :(

Is dit echt zo? Kan dit maar zo? Kan ik deze TV nog afbestellen???? :(

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP........! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAHRASTAFARI,
als ik jouw was zou ik ff snel naar it's bellen. En contact opnemen met sony anders ben je best wel genaaid.

succes ermee

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Laatst online: 11-09 18:20
naaitsab schreef op zondag 06 januari 2008 @ 10:13:
maar als je het zo leest is er wel veel onduidelijkheid over de 40/60 gig versie, de 1e keer zegt callscenter zus en de andere x zeggen ze zo erg vreemd.
Kom op zeg, dat is toch al weken bekend als je ook maar een beetje het nieuws volgt? De 40GB is een totaal nieuwere revisie, met een nieuwere versie van bijna alle major componenten in de PS3. De 60GB was nog op het allereerste ontwerp gebaseerd, wat ondertussen erg achterhaald is.

Logisch dus dat men de 60GB niet meer maakt.

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flowerp schreef op zondag 06 januari 2008 @ 13:32:
[...]

Kom op zeg, dat is toch al weken bekend als je ook maar een beetje het nieuws volgt? De 40GB is een totaal nieuwere revisie, met een nieuwere versie van bijna alle major componenten in de PS3. De 60GB was nog op het allereerste ontwerp gebaseerd, wat ondertussen erg achterhaald is.

Logisch dus dat men de 60GB niet meer maakt.
Niet iedereen is op de hoogte hiervan. Je moet niet iedereen over één kam scheren. Alleen de nieuwe prijs wordt overal geadverteerd, maar niet de verschillen tussen de 60 en 40GB versie. Ik kan me dus goed voorstellen dat veel mensen niet op de hoogte zijn van de veranderingen die Sony stilletjes heeft doorgevoerd.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Ik heb nog eens het een en ander nagekeken. Ik heb een brief van IT's ontvangen met daarin de mededeling "Hartelijk gefeli met de aankoop van uw Sony Bravia Full HD LCD TV. Bijgaand vindt u de waardebon die u recht geeft op een gratis Playstation 3 pakket of 200 euro retour op uw bankrekening. Lees aandachtig de voorwaarden op de copuon en kruis uw keuze aan.

Op de bijgesloten Sony coupon zijn alleen de type's 40T3500AEP en 46T3500AEP uitgesloten van deze actie. Ik krijg een 46D3500 - ze kunnen mij dan toch never nooit niet uitsluiten van de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeman412
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-10 11:43
Tweak15KW schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:33:
Nice man, ik ben te laat met het opsturen denk ik (2e).
Maandag even bellen of ik er al in sta
Ik heb de brief maandag 31 december afgeleverd bij het postkantoor ( niet aangtetekend verstuurd ), vrijdag de 4e gebeld of ik al geregistreerd was maar helaas. Vrouw aan de telefoon vertelde dat ik het volgende week woensdag nog eens moets proberen gezien de grote hoeveelheid te verwerken brieven. Het lijkt dat aangetekend versturen voorrang geeft op de registratie voor de PS3 :'( .

PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAHRASTAFARI schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:24:
Ik heb nog eens het een en ander nagekeken. Ik heb een brief van IT's ontvangen met daarin de mededeling "Hartelijk gefeli met de aankoop van uw Sony Bravia Full HD LCD TV. Bijgaand vindt u de waardebon die u recht geeft op een gratis Playstation 3 pakket of 200 euro retour op uw bankrekening. Lees aandachtig de voorwaarden op de copuon en kruis uw keuze aan.

Op de bijgesloten Sony coupon zijn alleen de type's 40T3500AEP en 46T3500AEP uitgesloten van deze actie. Ik krijg een 46D3500 - ze kunnen mij dan toch never nooit niet uitsluiten van de actie?
Gewoon inzenden. Lijkt me sterk dat ze lastig gaan doen.. Moeten ze hun zaakjes maar op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb em 11 december opgestuurd
ksta al wel in et systeem en ze zeide datk em binne 3 weke kon verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:27:
[...]

Gewoon inzenden. Lijkt me sterk dat ze lastig gaan doen.. Moeten ze hun zaakjes maar op orde hebben.
Ik zou niet weten hoe ze je inzending kunnen weigeren. De actievoorwaarden sluiten allen de T3500 serie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Laatst online: 11-09 18:20
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:10:
[...]
Niet iedereen is op de hoogte hiervan.
In ieder geval jij nu wel bij deze ;)

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou als ik jouw was niet erg veel zorgen maken. Want als het nergens staat, dan heb jij gelijk. Verder weet ik niet waar je het idee hebt dat ze je kunnen uitsluiten. De klank D en T ligge erg dicht op elkaar. Het kan makkelijk zijn dat het een misverstandje is. De deskservice medewerkers zijn niet al te snugger.
Had laatst gebeld om te vrage of ik gerigistreerd was en welke versie ik zou krijgen. Ze zei dat ik de 60 gb zou krijgen. Wat best wel vreemd was want eerder hadde ze gezegd dat die op was. Ik vroeg waarom ze dan eerder zeiden dat de 60 gb op was? Dat wist ze niet :S ze was niet eens op de hoogte :S:S. Ik zal maar morge even naar vivian bellen of ze me klachtebrief al heeft ontvangen en om te vrage hoe het precies zit.

En dat gedoe met coulance dat je geluk hebt dat je 40 gb krijgt in plaats van 200 euro. Dat is egt bullsh*t. Op de waardecoupon heb je een pakket aangekruist dat een waarde heeft van 599 euro. En niet 499.
waneer sony zegt dat ze inplaats van 200 euro de 40gb zulle versturen. Dat moet je niet al te serieus nemen want dat zouden ze MOETEN doen. Anders zoude er zeker een paar rechtzake lopen.
Je moet het niet zien dat je de 40 gb krijgt inplaats van 200 euro. Maar je krijgt 40 gb in plaats van 60 gb. En dat is hun verantwoordelijkheid dat ze beter moesten nadenken/ voorspellen. En te zorgen dat ze een extra voorraad hebben om toch de consument geven wat ze beloofd hebben.

Ik hoop dat ik sommige dit niet al te hard opvatten, maar dit is hoe ik het zie.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
Axeman412 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:17:
[...]

Het lijkt dat aangetekend versturen voorrang geeft op de registratie voor de PS3 :'( .
Dat hoop ik niet voor je! Als ik hem heel snel heb dan blijkt dat wel te kloppen.
Gelukkig had ik hem wel aangetekend verstuurd, de 31 ste aangekomen en op 3 januari groen licht gegeven door het hoofdkantoor zoals ze het zij. Binnen 4 weken zou hij er moeten zijn.
We zullen zien. Uiteindelijk krijgen we hem allemaal dus .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeman412
ability schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:27:
[...]

Dat hoop ik niet voor je! Als ik hem heel snel heb dan blijkt dat wel te kloppen.
Gelukkig had ik hem wel aangetekend verstuurd, de 31 ste aangekomen en op 3 januari groen licht gegeven door het hoofdkantoor zoals ze het zij. Binnen 4 weken zou hij er moeten zijn.
We zullen zien. Uiteindelijk krijgen we hem allemaal dus .....
Daar ga ik ook wel van uit dat ik hem krijg, alleen wil ik graag zekerheid dat ik ben geregistreerd voor de 14e zodat ik er van uit kan gaan dat ik hem ooit krijg anders kan ik alsnog vanalles aangetekend opsturen.

PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand et email adres van die vivian ff doen
kank ff vrage wanneer die van mij in de planning staat om verstuurd te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf de 31e een 40D3550 gekocht, winkel zei toen inderdaad dat dit model niet meedeed met de PS3 Actie, maar toch 2 Jan nog even nagevraagd bij Sony, en kreeg daar te horen dat dat model wel degelijk meedoet. Heb toen alsnog (met wat moeite) de coupon gekregen van de winkel.
Ik zou dus nog even een keer met Sony bellen en er voor zorgen dat ze helemaal duidelijk hebben welk model je nu gekocht hebt.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:46:
[...]
Op de waardecoupon heb je een pakket aangekruist dat een waarde heeft van 599 euro.
Even wat prijzen voor je opgezocht:

PS3 (40gb): 399,00 (Dynabyte)
Extra controller: 49,99 (Dynabyte)
Motor Storm: 54,99 (Dynabyte)
F1: 64,99 (Dynabyte)
Spiderman: 29,99 (Free Record Shop)

Totaal: 598,96
Verwachte waarde: 599,00

Verschil: 0,04

Succes met je strijd om 4 cent gecompenseerd te krijgen.
Er staat nergens in de voorwaarde dat je een 60Gb PS3 zou krijgen. Alleen dat het PS3 pakket 599,00 waard is. Met de 40Gb PS3 is dat nog steeds zo.

Het ging mij vooral om de blu-ray speler, en zou het niet zo erg gevonden hebben als het een 40Gb versie geworden zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
mij maakt het ook niets uit als ik de 40GB versie krijg. Gaat mij idd ook vooral om Blu-Ray en de upscale feature waardoor mijn dvd's er beter uit gaan zien op die full-hd bak:P

erg tof dat ik daarbij ook noges flink kan gaan gamen. :-) Ben benieuwd wanneer mijn PS3 binnen komt (2jan geregistreerd bij Sony)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even gebeld. Ik heb het de 28e op de post gedaan. 3 januari geregistreerd bij Sony.Duurt max. 4 weken. Telefoniste wist mij te verzekeren dat alles dat na 1 januari behandeld wordt, in ieder geval met 100% zekerheid een 40GB krijgt. Iets dat mij zelf eigenlijk niets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Voor mensen met de D (720P) of de T (720P) serie wordt het denk ik een lastig verhaal. Op de coupon staat duidelijk Full High Definition BRAVIA LCD-TV, en er wordt telkens gesproken over Full HD. Waarschijnlijk snappen de telefonistes de verschillen niet (of willen ze niet snappen), maar ik denk als je de coupon en de barcode opstuurt, dat je niet geaccordeerd wordt voor een PS3 of de korting, en anders heb je zeer veel mazzel.

Edit: zie net dat de KDL-XXD/T3500 serie wel Full HD zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 07-01-2008 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:26:
Voor mensen met de D (720P) of de T (720P) serie wordt het denk ik een lastig verhaal. Op de coupon staat duidelijk Full High Definition BRAVIA LCD-TV, en er wordt telkens gesproken over Full HD. Waarschijnlijk snappen de telefonistes de verschillen niet (of willen ze niet snappen), maar ik denk als je de coupon en de barcode opstuurt, dat je niet geaccordeerd wordt voor een PS3 of de korting, en anders heb je zeer veel mazzel.
de D3000 serie is inderdaad geen FullHD, maar de D35XX series wel, en die vallen dus (ook volgens Sony) gewoon binnen de actie voorwaarden.

zie ook http://www.sony.nl/view/S...=TVP+32-40+Sony+BRAVIA+TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de actie van een gratis ps3 bij een sony FULL HDTV nog geldig? Want ik heb geleze actie geldig tot 31/12 maar misschien is deze nog is verlengd ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:36:
Is de actie van een gratis ps3 bij een sony FULL HDTV nog geldig? Want ik heb geleze actie geldig tot 31/12 maar misschien is deze nog is verlengd ? :)
Niet meer geldig. De coupons worden niet meer uitgegeven, en je kassbon datum moet op uiterlijk 31-12-2007 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plugitout
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 16:06
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:32:
[...]

de D3000 serie is inderdaad geen FullHD, maar de D35XX series wel, en die vallen dus (ook volgens Sony) gewoon binnen de actie voorwaarden.

zie ook http://www.sony.nl/view/S...=TVP+32-40+Sony+BRAVIA+TV
Ik heb zelf ook een KDL 40D3550 aangeschaft op 29/12. Op 28/12 nog Sony gebeld met de vraag of de PS3 actie ook voor dit type geldig was. Niet dus. Toch gekocht, ik wilde hem toch wel hebben.
Vandaag nav de laatste berichten nogmaals met Sony gebeld en met nadruk gevraagd wat de regeling is mbt de 40D3550. Weer kreeg ik als antwoord dat voor dit nieuwe (2008) model de PS3 actie niet van toepassing is.
Mocht iemand met dit toestel een telefoontje krijgen dat hij of zij een PS3 krijgt dan wil ik dat graag weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enigste wat je te horen krijgt van die mokkels is, het duurt nog 4 tot 6 weken!

Ik vind het ammal klote geregeld van Sony, als ze zo'n actie doen weet je toch dat er zeker 1000 LCD's verkocht worden, waarom gooien ze de PS3tjes dan niet in een warenhuis zodat wanneer de Coupon ontvangen is de PS3 de zelfde week nog word verstuurd!

We wachten het maar weer af!

Ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
Dat is denk ik vrij logisch, alles wordt gecontrolleerd. Geloof maar gerust dat veel fraude wordt gepleegd met dit soort acties. 600 euro heb je zo snel verdient.
Als je kijkt hoe snel je in het systeem staat bij Sony dan is dat tochwel binnen 2-3 dagen. Daarna zal de hele controle slag nog wel plaatsvinden en daarna pas wordt logistiek in gang gezet. Denk dat je dan al snel de 2-3 weken verder bent. Sony zal moeten verifieren of de aankoopbon juist is en de leverancier juist daadwerkelijk een officiele winkel is en dat de coupon code klopt en bij deze winkel hoort. Al met al een korte actie maar als je honderden of duizenden inzendingen hebt kan het wel effe duren en zullen er echt wel fouten gemaakt worden, een foutje kost dan wel meteen 600 euro dus het zal echtwel goed gechecked worden.
Sony heeft niet voor niets aangegeven overal een kopie van te maken alvorens op te sturen.

[ Voor 6% gewijzigd door erikoss op 08-01-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou onlangs heb ik al een tijdje mijn ps3 ontvangen krijg ik nu een brief dan mijn ps3 niet opgestuurd is omdat mijn rekening nummer niet klopt ? heel apart maar ik denk ik vul het gewoon opnieuw in en zie wel wat er gebeurd whaha misschien nog 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad, deze wist dat er geruchten gingen dat de 60gb op was, maar zei ook dat ze nog gewoon de 60gb uitleveren. Nog steeds spannend dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De actie was formeel niet bedoeld voor de KDL 40 D 3500 , dit is een 2008 toestel, maar wel in 2007 al verkocht door Sony Verkooppunten, dus valt onder de actievoorwaarden. Ik ben ook in de slag met Sony. Advies, stuur een aangetekende brief met bewijs van ontvangst, waarin je aangeeft dat conform de algemene voorwaarden van de actie een Full HD tv hebt gekocht en dat je recht hebt op de playstation 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
Ik sta sinds 2 januari in het systeem bij Sony en ik heb akkoord van het hoofdkantoor dat ik een PS3 ga krijgen (zo is het me verteld). Daarbij heb ik ook nagevraagd of het een 40GB of 60GB gaat worden en mij is ook gezegd dat een 40Gb zou kunnen maar dat de kans op een 60Gb groter is......Ik volg het allemaal niet meer en Sony volgens mij ook niet haha. Ik dacht dat ze wanneer akkoord was direct al een PS3 aan je naam koppelen maar het schijnt veel simpeler te gaan. Ik denk dat wanneer er goedkeuring is je adres gewoon naar logistiek wordt gestuurd en zij een PS3 uit het schap trekken wat het dan ook voor versie is en vervolgens opsturen. Dat verklaart ook waarom iemand op dit forum al een PS3 40Gb gekregen heeft, gewoon fout geplaatst in het magazijn haha.

Spannend, de beste mevrouw gaf aan dat ze vanaf de dag van invoer binnen 4 weken moeten leveren en dat hij waarschijnlijk volgende week of de week daarop binnen moet komen.

Laat maar horen wie deze week allemaal een PS3 krijgen en welke versie het is geworden, ik wacht in spanning af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memozz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-10 13:14
Nou.. Ik heb zelf ook mij Full HD net voor de jaarwisseling gekocht en de coupon opgestuurd.
Gister gebeld en toen kreeg ik de mededeling dat het aankoop bedrag waarvoor ik mij LCD voor had gekocht niet helemaal klopte. :S

Nu kan ik begrijpen als ik er een internet prijs voor heb betaald dat ze gaan twijvelen. Maar ik heb gewoon met goed onderhandelen 250 euro van de prijs af gekregen (adviesprijs 2199).

Daarna gelijk de winkel gebeld waar ik hem vandaan heb, die verzekerde mij dat dit totaal geen consequenties kan hebben omdat er over prijs afspraken niks in de voorwaarden staat. Dit vandaag vrolijk gemeldt aan een andere dame achter het 043 nummer en die zou het door sturen naar de bekende Vivian...

Binnen 2 dagen word ik gebeld.. Kijken hoe dit afloopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
ik ben ook benieuwd hoe dit afloopt. Ik kan je zeggen dat ik ook gebeld heb en ik krijg een PS3 (hoofdvestiging had akkoord gegeven werd gezegd door de helpdesk).
Ik heb mijn 40W3000 ook gewoon in de winkel gekocht. Normaal koste hij 2599euro en ik heb er 400euro afgekregen en hem voor 2199 meegenomen. Op mijn factuur staat 2599 en 400 euro factuur korting wat dus uiteindelijk 2199 maakt. Door Sony is verder niet moeilijk gedaan. Als ik de 60GB krijg kost de 40W3000 me uiteindelijk nog maar 1600 euro..:P Best een goede deal dacht ik zo.

Misschien is het een kleine of vage winkel en is deze niet bekend bij Sony..? Ze zullen dan de factuur gaan natrekken denk ik en natuurlijk ook de winkel op fraude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
Daar zijn we weer, heel vreemd maar ik heb vandaag een brief in de bus gevonden van TNT met afzender postbus 1227 maastricht...:P Das Sony volgens mij.......Helaas was ik werken:-( Wat ik echter helemaal niet snap is dat het ingevulde geachte mevrouw meneer ............. helemaal niet klopt. Zal hopelijk een bezorgen zijn die het verkeerde naampie in heeft gevuld maar het zal hopelijk de PS3 zijn. Wel rete snel, 2 januari binnen bij Sony, PS3 8 januari binnen bij mij......Zal het zo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hopen het voor je :)! Keep us informed;)

Edit: Het moet haast wel. http://www.deskservices.nl/pages/route.html
Dat postbus komt overeen..

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikoss schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:08:
Daar zijn we weer, heel vreemd maar ik heb vandaag een brief in de bus gevonden van TNT met afzender postbus 1227 maastricht...:P Das Sony volgens mij.......Helaas was ik werken:-( Wat ik echter helemaal niet snap is dat het ingevulde geachte mevrouw meneer ............. helemaal niet klopt. Zal hopelijk een bezorgen zijn die het verkeerde naampie in heeft gevuld maar het zal hopelijk de PS3 zijn. Wel rete snel, 2 januari binnen bij Sony, PS3 8 januari binnen bij mij......Zal het zo zijn?
ow ik hoop dat jij hem binnenkort krijgt. Dan kun je ook gelijk vermelde welke versie je hebt gekregen. Verder als jij 2 januari bent ingeschreven(net als mij) dan zal die van mij ook binnekort komen, ( hoop ik ).

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amit
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
moggel,

Heeft iemand het mailadres voor me van die Vivian Vyle van sony?

Dank alvast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-10 10:07

Mud.Starrr

I shoot people for money

amit schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 06:21:
moggel,

Dank alvast..
Volgens mij heet ze Viviane Coenen.
Verder is een zoekfunctie ook moeilijk tegenwoordig?
Hint: het staat meermaals in het topic.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
erikoss schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:08:
Wat ik echter helemaal niet snap is dat het ingevulde geachte mevrouw meneer ............. helemaal niet klopt. Zal hopelijk een bezorgen zijn die het verkeerde naampie in heeft gevuld maar het zal hopelijk de PS3 zijn.
Als je maar niet mijn ps3 krijgt op mijn naam..... hahahah dat zou wat zijn..
Op welke achternaam staat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
Nou mooi balen, ik heb net TNT gebeld en de barcode opgegeven van het pakket, blijkt dat iemand anders wat besteld had met hetzelfde postbus nummer als afzender.......TNT mag niet zeggen wat het is maar kon mij garanderen dat het niet de PS3 is......Ik dus in volle spanning, maakt TNT een fout.....En net op het moment dat ik de PS3 verwacht....BALEN!
Voor alle zekerheid heb ik ook nog Sony gebeld en zij gaven aan dat er nog niets onderweg was (kunnen ze in het systeem zien).
Jezus wat een toeval dat de postbus exact hetzelfde is

[ Voor 20% gewijzigd door erikoss op 09-01-2008 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeman412
amit schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 06:21:
moggel,

Dank alvast..
Ik heb maandag ochtend nog gemaild naar het adres van mevrouw coenen, maar helaas tot dit moment geen reactie :-(, vandaag maar even bellen over de status van mijn coupon vorige week was tie nog niet verwerkt. 31 december opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
Nou dit slaat echt alles. Ik dus gisteren die verkeerde afzender ontvangen en dus gebeld en barcode doorgegeven, blijkt het pakket niet voor mij te zijn.
Gebeld met sony actielijn, zij zeggen dat er nog niets onderweg is naar mij
Vervolgens voor alle zekerheid gebeld naar het hoofdkantoor waar Vivian zit (zij is overigens vrij vandaag) en daar hebben ze me perfect hgeholpen. Het blijkt dus zo te zijn dat er wel degelijk een pakket verstuurt is naar mijn adres maar dat dat een compleet andere barcode betreft, de vriendelijke dame heeft me de juiste barcode doorgegeven en bevestigd dat het idd de PS3 is welke men gisteren al heeft willen afleveren.:-)
Vervolgens heb ik dus opnieuw TNT gebeld en deze barcode laten checken, hij komt idd overeen en ook mijn naam en adres en afzender......eindelijk duidelijkheid.

Wat er nu is foutgegaan? --> Er werden gisteren 2 paketten afgeleverd op deze locatie, 1 bij mij en 1 bij de buren, allebij waren we niet thuis. De beste postbode heeft er geen bal meer van gesnapt en heeft alle info van de zendingen door elkaar gehaald, vervolgens heeft hij de briefjes opgedraaid en heb ik het briefje van de zending van de buren en de buren mijn briefje van de PS3.....Zou de postbode net een blowtje opgestoken hebben haha......:P

Ik laat jullie weten welke versie ik gekregen heb (40 of 60) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeman412
Net wederom gebeld, en ik sta in het systeem vanaf maandag 7 januari. De Playstation wordt opgestuurd ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

volgens mij ben ik het hardst genaaid van jullie allemaal.
aanschaf 9 oktober 2007
coupon verzonden 11 oktober 2007
miste rekening nummer (wel doorgebeld) alles terug gestuurd
alles weer opgestuurd.
afgeschreven 25-11-2007
onderhand :9~ Precies vandaag zijn we een kwartaal verder en ik heb nog steeds geen playstation 3. ik mag hopen dat ik de 60 GB krijg anders ben ik helemaal hard genaaid..

in amerika had ik ze standaard al kunnen aanklagen omdat ik geestelijk in de war raak zonder mijn ps 3 :9

veel suc6 met de strijd tegen sony...
Maar van zo een actie wordt ik wel diep ongelukkig :(

maar indien ik de 40 Gb versie krijg ga ik duidelijk een klachten brief schrijven ! want ze kunnen toch niet zomaar sommmige klanten een 40 gb geven en andere een 60 gb ? we hebben toch beide meegedaan aan de zelfde actie. het is toch geen lotto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:25:
Beste tweakers,

coupon verzonden 11 oktober 2007
miste rekening nummer (wel doorgebeld) alles terug gestuurd
alles weer opgestuurd.
afgeschreven 25-11-2007
aii das een pijnlijke fout! anders lag hij al lang en breed bij je in de bus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• braminator80
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11-2020
Ik heb maar even gebeld om te checken of alles goed is aangekomen bij Sony:
2 januari verzonden (aangetekend)
7 januari aangemeld bij Sony

net ff gebeld met ze en de dame aan de lijn verzekerde mij dat ik een 60 GB ga krijgen... das mooi!
kan alleen nog een week of 4 duren... das wat minder. We wachten het rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zijn wij wel de langste "wachters" op het PS3-pakket: alles op 17 oktober verstuurd en nog steeds niets ontvangen !!!!! We stonden wel begin december in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik alle zooi in oktober al had verzonden en ik had nog steeds niets, zou ik toch even bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
mmmm sweeeeet:P Ik heb zojuist mijn PS3 mogen ontvangen van TNT.
En het is een 60GB versie!!!

Wat me alleen verbaasde is dat de TNT bezorger het pakket zowat het portaal in gooide, ik zei: volgens mij is het nogal breekbaar. Hij zei: wat is het dan, ik: een playstation.Oooo zegt ie, die kan wel een stootje hebben.........Wat een boeren. Hij zal hopelijk wel onbeschadigd zijn.

Maar echt geweldig dat de 60GB versie dus nog steeds geleverd wordt.
Wel vreemd dat ik er 6dagen op wacht terwijl andere er al 2 maanden op wachten.......
Nog vreemder is natuurlijk ook dat al 40GB's zijn uitgeleverd, ik snap er niks van maar ben erg blij met de 60GB versie :-)

Ik ga um effe aansluiten en hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
beter voor jou, nou laat ze nu maar komen met die 60! hahaha
tis namelijk bij mij nu ook 6 dagen...

[ Voor 25% gewijzigd door ability op 09-01-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 10:17
plugitout schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:26:
[...]

Ik heb zelf ook een KDL 40D3550 aangeschaft op 29/12. Op 28/12 nog Sony gebeld met de vraag of de PS3 actie ook voor dit type geldig was. Niet dus. Toch gekocht, ik wilde hem toch wel hebben.
Vandaag nav de laatste berichten nogmaals met Sony gebeld en met nadruk gevraagd wat de regeling is mbt de 40D3550. Weer kreeg ik als antwoord dat voor dit nieuwe (2008) model de PS3 actie niet van toepassing is.
Mocht iemand met dit toestel een telefoontje krijgen dat hij of zij een PS3 krijgt dan wil ik dat graag weten!
Zeker niet mee akkoord gaan. Ze geven met de actie bij aankoop van een Full-TV gratis playstation 3 pakket. In de voorwaarden staat welke TV's er niet mee doen. Dus je hebt een Full-HD gekocht en gewoon de bon opsturen. Geen PS3???...gewoon contact opnemen met de ombudsman, kassa of weet ik het.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikoss schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:41:
mmmm sweeeeet:P Ik heb zojuist mijn PS3 mogen ontvangen van TNT.
En het is een 60GB versie!!!

Wat me alleen verbaasde is dat de TNT bezorger het pakket zowat het portaal in gooide, ik zei: volgens mij is het nogal breekbaar. Hij zei: wat is het dan, ik: een playstation.Oooo zegt ie, die kan wel een stootje hebben.........Wat een boeren. Hij zal hopelijk wel onbeschadigd zijn.

Maar echt geweldig dat de 60GB versie dus nog steeds geleverd wordt.
Wel vreemd dat ik er 6dagen op wacht terwijl andere er al 2 maanden op wachten.......
Nog vreemder is natuurlijk ook dat al 40GB's zijn uitgeleverd, ik snap er niks van maar ben erg blij met de 60GB versie :-)

Ik ga um effe aansluiten en hou jullie op de hoogte
Yeah erikoss, game maar zou ik zegge:P
Omg ik ga direct belle of die van mij onderweg is:P lol
tnx you kept it up-to-date

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg Osbourne, laat je ook even weten hoe 't met die van jou staat? Ben benieuwd. Die van jou was toch ook op 2 jan. verwerkt he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol

Ze rake wel een beetje geirriteerd:P. Heb al een paar keer gebeld en ze zeide nogmaals, 6 tot 8 weken:(

Is hier ergens ook de telefoonnummer van de hoofdkantoor?
Erikoss is daar goed geholpen.
Mischien kunnen zij beter de datum inschatten enzo( stond 2 januari insgeschreven net als erikoss). Want die servicedesk heeft alleen maar standaard antwoorden.

greetz

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
2 januari verstuurd, vandaag(9-1) geregistreerd en het duurt 4 tot 6 weken.
Keep those 60 GB's coming :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
Ik heb geen idee waarom ik hem binnen 6 dagen al in huis heb....Volgens mij hou ik het record hier haha. Het enige wat ik gedaan heb is alles wat in de coupon stond en aangetekend verzonden. Vervolgens heb ik meteen gebeld welke versie ik ging krijgen (met Vivian) en daarna heb ik nog een keer gebeld om te vragen of ik al in het systeem stond. Ik stond verbaast dat deze week al een TNT brief in de bus lag.

Ik heb de PS3 60Gb aangesloten en hij draait als een zonnetje, uit de doos had hij firmware 1.70 en nu draait ie op de laatste firmware. Mediaserver is ookal in de lucht dus gaat lekker hier:P

Ik merkte wel op dat de doos waarin de PS3 verpakt is tezamen met motorstorm al open was geweest, waarschijnlijk controle. Het kabeltje om de controllers mee op te laten had een wit ijzerdraadje terwijl ze meestal zwart zijn. Misschien heeft sony zijn best gedaan zoveel mogelijk PS3'uit allerlij voorraden te halen om de actie tot een goed eind te brengen. Ik ben er in ieder geval erg blij mee:-)

Ik zal duimen dat de rest ook een 60GB versie krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
hhmm open geweest, als ze maar niet refurbished zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
ability schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:35:
Jumpman schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:59:
Ook weet ik niet waar je blijer mee moet zijn. Het is een beetje vreemd dat er in de markt ontzettende vraag is naar de 60GB consoles en Sony dus eigenlijk nog zo'n 1000 consoles (degene van de actie die de mensen al ontvangen hebben) hadden liggen. Deze hadden ze makkelijk via de retail kanalen kunnen uitleveren, vraag genoeg. :) Het lijkt een beetje op 'gerefurbischde' eerste generatie Playstation 3's afvoeren (Microsoft heeft in het verleden ook zo'n actie gehad voor retailers, maar Sony is Microsoft natuurlijk niet). Natuurlijk heb je wel weer wat voordelen (en ook enkele nadelen) van de 60GB, zoals hier boven genoemd.

Maar je kan sowieso blij zijn, je hebt een iedergeval een goede Full HD bron in huis, en daar draait het allemaal om. En de berichten omtrent Blue-Ray Vs. HD-DVD, lijken ook steeds rooskleuriger voor Blue-Ray te worden. Ga maar eens een goede Blue-Ray en/of HD-DVD speler kopen, ben je ook al zeker € 350,- kwijt (of je moet een interne optische drive kopen voor je PC op HTPC).
Misschien dan toch wat ik dacht?

Ik heb jaren in de retail gewerkt, maar dit klinkt echt als teruggestuurd of van de detailhandel (oude demopods anyone?) retourgenomen. Dit zou echt matig zijn, zeker als je het ook nog eens met het blote oog kan zien (meestal worden deze refurbished, helemaal opnieuw gesealed, packed, etc. en shipped).

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 09-01-2008 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ability schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:35:
De doos van mij was ook open geweest, maar de PS3 ziet er van de buitenkant uit als nieuw.

Volgens mij dus niet refurbished.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:09
ik w8 al bijna 5 weken :@ echt lekker geregeld allemaal denk je lekker met kerst te kenne gamen :(
erg teleurstellend
ik zal het telefoon nr eens opzoeken

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rampage_III
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-05-2024
naaitsab schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:31:
ik w8 al bijna 5 weken :@ echt lekker geregeld allemaal denk je lekker met kerst te kenne gamen :(
erg teleurstellend
ik zal het telefoon nr eens opzoeken
ik heb maandag gebeld naar 0538800158,
kreeg een aardige dame aan de lijn die mij wist te vertellen dat ik op 28 dec in het systeem ben gezet.
Had mijn coupon de 23ste op de bus gedaan, dus vond het wel snel, met al die feestdagen tussendoor.
Vanaf die 28 dec zou het 4 tot 6 weken duren!! }:|

Wat denk je??
Belt mijn vriendin vandaag.....Je Playstation is er!!

*O*

Eerst dacht ik dat die lieve dame me misschien voorrang had gegeven, omdat ze mijn zwoele stem hoorde.... O+
Maar helaas, je krijgt er ook een papiertje bij, dat je garantie bewijs is en daar stond een dagtekening van 6 januari op (zondag :? )

Ik zou es bellen als ik jou was....

PS: ff wat eerdere pagina's doorgelezen:
Bij mij is er nog nix van mijn rekening afgehaald.
en ik heb een 60 gig versie.

[ Voor 6% gewijzigd door rampage_III op 09-01-2008 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
Ik denk persoonlijk niet dat ze refurbished zijn. Mijn PS3 ruikt nog helemaal niet nieuwe electronica en dat is met dat spul een stuk minder. De firmware was ook nog 1.70 dus al die dingen wijzen niet op opgelapte rommel. Verder heb ik niet 1 krasje op de PS3 en glanst ie prima. Ik vermoed wel dat ze overal aan het verzamelen om ons tevreden te houden en zich dus ook aan de belofte van 60GB te houden, kan wel merken dat er nu ineens weer veel meer zijn. Een week geleden zij Vivian dat ik zeker een 40GB zou krijgen en nu ineens zijn er genoeg 60GB's. Vermoedelijk hebben ze oude voorraad gekregen ik heb geen idee. Als je het niet vetrouwd zet je hem toch gewoon voor 600euro op marktplaats en koop je over een paar maanden de 80 of 120GB als die gaat komen?.....simpel toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht ook gespannen af. :9

24-12 de 40W2000 voor €1499 gekocht en na de kerst gelijk alles naar Sony gestuurd(aangetekend).

Toch vandaag maar even gebeld om even over de status te vragen en alle gegevens zijn dus 03-01 aangemaakt. De mevrouw kon me vertellen dat het vanaf die datum ±4 weken zou gaan duren. En ik dacht, laat ik dan ook even vragen welke versie... Dit wordt dus zeker de 40Gb, vertelde zij zonder twijfel!

Na nog een beetje doorvragen over de verschillen, die uiteraard al bekend zijn bij mij, vertelde ze dat de blu-ray speler kwalitatief beter is dan de 60Gb versie. Geen idee of ik dit moet geloven....

Als dit zo is, dan ben ik er wel tevreden mee en zeker voor de prijs is dit geen slechte deal!

Nu nog even geduldig afwachten...... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
hmm dus bij iedereen was de doos al open geweest? of zijn er mensen bij die een 60 gb gesloten doos hebben gekregen?

die zijn dus allemaal naar nl gestuurd ? hahaha
http://www.overstock.com/...-PS3/2677517/product.html

of zouden het gewoon open box ps3's zijn..?

quote " Typically a refurbished system is one that had an issue, was returned to the factory for repair, and verified as working like new . If someone just returned it because they didn't like it, then it should be marked "open box". "

[ Voor 95% gewijzigd door ability op 10-01-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net naar vivian gebeld. Ze zei dat alle 60 gb versies op waren. :(
Mischien waren erikoss en enkele andere toch de laatste die het hadden gekregen. Ik vind het wel jammer voor degenenen die ook op datum hebben geregistreerd en die hem niet krijgen. Waarschijnlijk zal ik hem ook niet krijgen. :( Was wel op 2 januari geregistreerd.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
das balen, nouja iniedergeval zeker een nieuw exemplaar! ipv refurbished etc,..

[ Voor 17% gewijzigd door ability op 10-01-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Morgen wordt mijn 46d3500 afgeleverd, geheel conform planning. Meteen na levering naar het postkantoor rennen en alles opsturen.....! :9

Hopelijk is alles zo op tijd, ik heb ze ooit aan de telefoon gehad, en toen werd gezegd: als het maandag 14 januari maar binnen is....... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
Ik zou hem haast persoonlijk langsbrengen.. das wel heel kort dag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag mijn PS3 binnen gekregen :)

En het is de 60GB versie!! :9~

Had mijn bon op 21 dec aangetekend verstuurd (volgens mij 30dec geregistreerd) en gister nog na het bekijken van dit topic ongerust gebeld welke versie ik zou krijgen en wanneer. Mij werd verteld dat de 60GB zeker op waren en ik echt een 40GB versie zou krijgen binnen drie weken.

Ik ben blij verrast!! ;)

Succes mensen, ga snel gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
JAHRASTAFARI schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:07:
Morgen wordt mijn 46d3500 afgeleverd, geheel conform planning. Meteen na levering naar het postkantoor rennen en alles opsturen.....! :9

Hopelijk is alles zo op tijd, ik heb ze ooit aan de telefoon gehad, en toen werd gezegd: als het maandag 14 januari maar binnen is....... :)
Ik lag net nog effe de voorwaarden maar hij moet VOOR de 14e binnen zijn!
Als je hem aangetekend verstuurd dan word hij pas op maandag afgegeven, want zaterdag word er geen aangetekende post verwerkt! (maandag is de 14e en dat is dus te laat)

Dus maw je zal hem gewoon moeten posten, zonder zekerheid van aankomst zodat hij zaterdag nog bezorgt word of zelf langsbrengen.
Persoonlijk zou ik hem ff langbrengen, stel je voor dat je het misloopt! Ik weet niet hoever het rijden is voor je maarja... straks gaan ze moeilijk doen en heb je feitelijk geen poot om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 00:14:
Heb vandaag mijn PS3 binnen gekregen :)

En het is de 60GB versie!! :9~

Had mijn bon op 21 dec aangetekend verstuurd (volgens mij 30dec geregistreerd) en gister nog na het bekijken van dit topic ongerust gebeld welke versie ik zou krijgen en wanneer. Mij werd verteld dat de 60GB zeker op waren en ik echt een 40GB versie zou krijgen binnen drie weken.

Ik ben blij verrast!! ;)

Succes mensen, ga snel gamen :P
Kijk, dat willen we horen. Veel plezier ermee!
Ik moet nog 4 weken wachten (hopelijk zijn ze bij mij ook iets te vroeg O-) )
15e jarig en ik heb 2 ps3 spellen gevraagd, dus daar zit ik dan met 2 spellen en geen ps3 :P

Oja, ik vroeg me af, waarom moet dat verzenden 4 weken duren? 9 januari stond ik in het systeem, je pakt een ps3, 2 spellen, een controller en een film in een doos, dicht plakken, adres uitprinten erop plakken, bij de expeditie zetten. En aan het eind van de dag haalt de TNT ze allemaal op.

Of doet heel nederland mee aan die actie? 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Tweak15KW op 11-01-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
waarschijnlijk omdat ze geen tijd hebben om het in te pakken omdat ze gek gebeld worden hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
rampage_III schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:10:
[...]

ik heb maandag gebeld naar 0438800158,
kreeg een aardige dame aan de lijn die mij wist te vertellen dat ik op 28 dec in het systeem ben gezet.
Had mijn coupon de 23ste op de bus gedaan, dus vond het wel snel, met al die feestdagen tussendoor.
Vanaf die 28 dec zou het 4 tot 6 weken duren!! }:|

Wat denk je??
Belt mijn vriendin vandaag.....Je Playstation is er!!
Lekker vreemd. Ik heb mijn coupon 22 dec opgestuurd en vandaag eens gebeld om te horen hoe het er voor staat. Wat blijkt: 31 december geregistreerd en ik kan 'm eind januari/begin december verwachten... :/ Ben benieuwd wanneer ie echt komt en welke het dan is.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
Het fabeltje 4 - 6 weken geven ze natuurlijk altijd door de telefoon. Anders belt iedereen steeds na een week. Ik was 31 december gerigistreerd en heb hem gisteren gekregen, de 60 GB versie.

Iemand anders is pas op 8 januari geregistreerd. Ik wacht even af wat hij gaat krijgen.

Spiderman...ziet er wel rete strak uit zeg!!!! Je ziet gewoon elk kuiltje en gaatje in iemands gezicht. Is gewoon vies om naar te kijken. ;) Whehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
King Dingeling schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:41:
Het fabeltje 4 - 6 weken geven ze natuurlijk altijd door de telefoon. Anders belt iedereen steeds na een week. Ik was 31 december gerigistreerd en heb hem gisteren gekregen, de 60 GB versie.

Iemand anders is pas op 8 januari geregistreerd. Ik wacht even af wat hij gaat krijgen.

Spiderman...ziet er wel rete strak uit zeg!!!! Je ziet gewoon elk kuiltje en gaatje in iemands gezicht. Is gewoon vies om naar te kijken. ;) Whehehehe
Was je Playstation 3 verpakking nog gesealed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Jongens (en meisjes?) - HIJ IS BINNEN.......!

Na levering alles snel geregeld op het postkantoor, aangetekend verstuurd, nog even gebeld en als maandag maar alles binnen is, wat het OK.

Post later wat pics, ben al anderhalf uur aan het kloten omdat ik de PC ineens niet meer hoger kan instellen dan 1024x768.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:21:
Jongens (en meisjes?) - HIJ IS BINNEN.......!

Na levering alles snel geregeld op het postkantoor, aangetekend verstuurd, nog even gebeld en als maandag maar alles binnen is, wat het OK.

Post later wat pics, ben al anderhalf uur aan het kloten omdat ik de PC ineens niet meer hoger kan instellen dan 1024x768.....
maandag middag word hij pas bezorgt hoor! ik weet niet of het al gelezen had, ik had hierboven al gemeld aan je dat hij dan feitelijk te laat is.... ik hoop voor je dat het goed komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben 2 januari geregistreed ( was aangetekend verstuurt)
nog niets binnen:(

zucht

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
Jumpman schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:08:
[...]

Was je Playstation 3 verpakking nog gesealed?
Yep...plastic stikkertje zat er nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
ability schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:52:
[...]
maandag middag word hij pas bezorgt hoor! ik weet niet of het al gelezen had, ik had hierboven al gemeld aan je dat hij dan feitelijk te laat is.... ik hoop voor je dat het goed komt :P
Nee, net nog gebeld, als het maar vandaag verstuurd werd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:57:
ben 2 januari geregistreed ( was aangetekend verstuurt)
nog niets binnen:(

zucht

greetz
Offtopic: Beetje nutteloze informatie voor dit topic.

Ontopic: Vandaag weer naar Sony gebeld en te horen gekregen dat ik 2 Januari geregistreerd ben, ook werd er mij gewoon verteld dat de 60GB nog steeds verzonden word 8)7 ?
Heeft Sony de zaakjes nou echt zo slecht in orde daar?
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.