Inhoud gratis Sony PS3 bij een Bravia LCD

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 28.565 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memozz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-10 13:14
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:33:
[...]

Ik heb de TV via Redcoon gekocht. Nu al voor 1.300 euro.
Zou je misschien uit willen leggen hoe je dat voor elkaar heb gekregen.
Hun argument tegen mij is dat hun europees inkopen en dus geen NL versie van de Sony Bravia hebben. Wat natuurlijk de lage prijs ook wel duidelijk maakt.

Heb je de coupon op een andere manier bemachtigd of ben je gewoon heel lief tegen Redcoon geweest ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• braminator80
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11-2020
Tweak15KW schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 14:38:
M'n pa heeft hem eindelijk gekocht! _/-\o_ .
Bij It's. Zij zeiden dat ze iets zouden opsturen naar sony, en dat het hoofdkantoor van It's iets naar mij zou sturen dat ik dan ook weer naar sony zou moeten sturen.

heeft iemand ervaring hiermee en wie heeft het nog meer bij it's gekocht!

sterkte voor degene die al zolang moeten wachten, hopelijk gaat die bij mij wat sneller O-)
Heb op zaterdag 8 dec de 40W2000 aangeschaft, deze is maandag 17 dec geinstalleerd, heb echter nog geen coupon ontvangen van It's. Afgelopen zaterdag nog even in de winkel gevraagd waar deze bleef, daarop hebben ze een berichtje gestuurd naar het hoofdkantoor... ben benieuwd wanneer ie binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

braminator80 schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:13:
[...]

Heb op zaterdag 8 dec de 40W2000 aangeschaft, deze is maandag 17 dec geinstalleerd, heb echter nog geen coupon ontvangen van It's. Afgelopen zaterdag nog even in de winkel gevraagd waar deze bleef, daarop hebben ze een berichtje gestuurd naar het hoofdkantoor... ben benieuwd wanneer ie binnen is.
Ben ik blij dat ik de tv niet bij It's heb gekocht, maar bij Mikro Electro. Ik kreeg meteen de coupon mee. Ik moest alleen wachten totdat de tv was afgeleverd. Nou hopen dat mijn envelop bij Sony aankomt en snel wordt behandeld. (vingers gekruisd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:22
Ik heb mijn 40V3000 zaterdag opgepikt bij Henk Booms en alles vandaag gelijk aangetekend verstuurd. :)

P.S. Wat een retestrak beeld. Op mijn XBOX360, Met X264 RIPS op mijn Mediacenter, gewoon weg geweldig!! Ik raad iedereen dit scherm aan.. !

[ Voor 4% gewijzigd door ilovetechno op 25-12-2007 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:01:
[...]

Ben ik blij dat ik de tv niet bij It's heb gekocht, maar bij Mikro Electro. Ik kreeg meteen de coupon mee. Ik moest alleen wachten totdat de tv was afgeleverd. Nou hopen dat mijn envelop bij Sony aankomt en snel wordt behandeld. (vingers gekruisd)
Als ik dat ook had geweten had ik me pa aangeraden om hem ergens anders te kopen (tv).
maarja, als die er vrijdag er nog niet is ga ik even bellen, dit word echt krap :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie007
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 17:23
ilovetechno schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 00:48:
Ik heb mijn 40V3000 zaterdag opgepikt bij Henk Booms en alles vandaag gelijk aangetekend verstuurd. :)

doet hij wel mee aan de actie dan want het zijn internetprijzen zie ik...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

@ DS5: zou je mij ook gelukkig kunnen maken met zo'n coupon...? _/-\o_ (zhihao.wongATgmail.com)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommie007 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:00:
[...]

Hij doet gewoon mee, heb er 1 oktober meteen mijn X3500 gehaald en helaas door dat rare handelingsbureau pas 5 december de PS3 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Is het al iemand gelukt om voor een prijs van een internetshop bij een 40w2000 een gratis ps3 te krijgen?
Ik zie namelijk op de actievoorwaarden staan dat je niet via een internet shop korting kan krijgen....
Ik wilde voor Samsung gaan, maar met zo'n gratis PS3 is dit toch ook wel intressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Actie (ook van tv reclame) is nu veranderd: je krijgt nu een PS3 pakket van 500 euro i.p.v. 599 euro. Waarschijnlijk zijn alle 60GB op en krijg je dus nu waarschijnlijk alleen de 40GB versie.

Mijn coupon zegt nog steeds 599 euro dus ik hoop dat ik ook daadwerkelijk de 60GB versie krijg. (vingers gekruisd)

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 10:17
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 23:35:
Actie (ook van tv reclame) is nu veranderd: je krijgt nu een PS3 pakket van 500 euro i.p.v. 599 euro. Waarschijnlijk zijn alle 60GB op en krijg je dus nu waarschijnlijk alleen de 40GB versie.

Mijn coupon zegt nog steeds 599 euro dus ik hoop dat ik ook daadwerkelijk de 60GB versie krijg. (vingers gekruisd)
PS3 60 GB pakket was toen 599 en is toen naar 499 gegaan. Dus het moet hetzelfde zijn! De 40 GB is niet in een pakket te krijgen.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

• Tweak15KW
Als ik vandaag niet die bon van it's binnen krijg ga ik bellen.
Dit word echt dringen. Op site van sony staat trouwens nog steeds € 599,-.

• braminator80
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11-2020
Ik heb na 3 weken ook nog geen coupon gezien... zijn lekker bezig daar bij Its.

• Tweak15KW
kan je it's trouwens ook aanklagen als je de bonnen niet op tijd binnen krijgt? >:)

• byontik
  • Laatst online: 02-02-2014
[...]

Hey DS5 kun je me even laten weten hoe je aan je coupon voor de ps3 gekomen bent? Gewoon via Redcoon of via een omweg?

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:22
Thommie007 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:00:
[...]

Ja hoor nederlands model en kreeg gewoon een folder. Daarbij is dit expliciet per email bevestigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madstefan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:54
Ik heb m binnen!! was ff weekie op vakantie. Dus kom net terug, was ps3 langs gebracht. 60 gb versie trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Na op 21 december de tv te hebben gekocht heb ik vandaag de bon binnen gehad van it's.
Wat me opzich nog wel meeviel aangezien het bij de meeste it's klanten wat langer duurt.
Nu maar hopen dat sony er een beetje vaart achter zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-10 15:47
Runterpunter schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 11:37:
[...]
Zal eens een mailtje die kant op doen. Kijken of er wat compensatie plaats kan vinden in de vorm van een film oid.
Een fimpje als compensatie is niet genoeg lijkt me. De 60 GB versie ondersteunt ook backwards ps2 spellen.....kan voor velen belangrijk zijn.

Voor diegenen die een Sony LCD TV via IT's hebben gekocht: hebben jullie inmiddels al de Sony coupon ontvangen? Ik begin zo langzamerhand steeds zenuwachtiger te worden......haal ik het, of haal ik het niet...?

TV (46D3500) komt op donderdag 10 januari binnen in centrale magazijn, 11 januari wordt hij bij mij afgeleverd en op maandag 14 januari moet uiterlijk alles binnen zijn...... No room for delay. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
JAHRASTAFARI schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 10:03:
[...]

Een fimpje als compensatie is niet genoeg lijkt me. De 60 GB versie ondersteunt ook backwards ps2 spellen.....kan voor velen belangrijk zijn.

Voor diegenen die een Sony LCD TV via IT's hebben gekocht: hebben jullie inmiddels al de Sony coupon ontvangen? Ik begin zo langzamerhand steeds zenuwachtiger te worden......haal ik het, of haal ik het niet...?

TV (46D3500) komt op donderdag 10 januari binnen in centrale magazijn, 11 januari wordt hij bij mij afgeleverd en op maandag 14 januari moet uiterlijk alles binnen zijn...... No room for delay. :'(
Ik kreeg mijn coupon gister binnen (tv bij it's gekocht).
En over dat ps2 gedoe. Dat ik wil ik inderdaad heeeel erg graag. Voor als de ps3 spellen te duur worden of er gewoon een leuk goedkoop ps2 spel te koop is wil ik die ook gewoon kunnen spelen.
Wel 1 nadeel bij mij.

me pa had de bon al naar de accountant gestuurd |:( .
Als het goed is gaat hij hem vandaag weer ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

ik net de bcc ingelopen, kijken hoeveel ze van de prijs afdoen..
hij stond daar voor 1999 (van 2499).. die verkoper even weg, komt hij terug... 60 euro eraf.. hahahahah NOT dus

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
bigbakkus schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 14:49:
hij stond daar voor 1999 (van 2499).. die verkoper even weg, komt hij terug... 60 euro eraf.. hahahahah NOT dus
Wie is "hij", welk model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
lol 60 euro, naja, heb je iig wel je verzendkosten en hdmi kabel gratis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

Sorry :) was zo lachwekkend

gaat om een 40V3000 van sony...
en serieus dat die man bleef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem eindelijk vandaag om 16.00 binnengekregen, de 60gb versie. :)
Donderdag trouwens geld afgeschreven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10 12:45
Vanmiddag op de valreep (naja maandag zou ook nog kunnen) een 40kdl-x2000 gekocht (€ 1999 + 2 monster kabels twv € 120 er gratis bij incl. 5 jaar sony garantie certificaat). Wat een aparaat zeg (zowel in formaat als in beeld). De x3500 was me toch te prijzig en levering kan wel 3 maanden duren (geen ps3 dus). Maandag snel even die bon op de bus gooien en maar hopen dat ze nog 60gbs hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-10 08:44
Kooptip voor de KDL-40W3000.
Gisteren bovenstaand model gekocht. Bij MM en locale electrohandel adviesprijs van 2499,= Bij vergelijk met internet (goedkoopste net onder de 1700,=) kon er gezakt worden tot 2200,= (prijzen excl de PS3 actie). Niet gedaan, verschil vond ik te groot, en zonder iets te verwachten ook nog even bij de Expert geweest. Daar werd ie al verkocht voor de nieuwe 2008 prijs (dus als je geen PS3 meer krijgt...) voor 1999,= (prijs was net vorige week aangepast van 2599->1999) en op voorraad (dus gelijk meenemen !!) en MET de PS3 coupon. Nog net even op de valreep dus. Fijn om te horen dat de 60GB nog steeds uitgeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
FreeMen schreef op zondag 30 december 2007 @ 00:57:
De x3500 was me toch te prijzig en levering kan wel 3 maanden duren (geen ps3 dus). Maandag snel even die bon op de bus gooien en maar hopen dat ze nog 60gbs hebben _/-\o_
Gaat het er niet om wanneer je hem koopt? Of kun je pas afrekenen als ie geleverd is? Weet er iemand trouwens een winkel (Amsterdam of Arnhem) waar de X3500 wel op voorraad is en bekeken kan worden?
Burn_and_Fire schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:53:
Daar werd ie al verkocht voor de nieuwe 2008 prijs (dus als je geen PS3 meer krijgt...) voor 1999,= (prijs was net vorige week aangepast van 2599->1999) en op voorraad (dus gelijk meenemen !!)
Hmmm, dus feitelijk is de PS3 helemaal niet gratis maar betaal je er 600,- voor?

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
flowerp schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:12:
[...]
Hmmm, dus feitelijk is de PS3 helemaal niet gratis maar betaal je er 600,- voor?
Niets is gratis... :)

Uiteraard zal er een prijsverlaging volgen na de PS3 actie. Het gaat gewoon erom of het verschil zich loont voor aanschaf in een winkel (+ gratis PS3) ten opzichte van een webshop. Bij mijn TV was het prijsverschil met een webshop na afdingen rond de 250 euro. Dus voor 250 euro krijg je een PS3.

Bij vele anderen is het verschil met de webshopprijs soms erg groot, tot wel 5-600 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAHRASTAFARI schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:51:
[...]

Niets is gratis... :)

Uiteraard zal er een prijsverlaging volgen na de PS3 actie. Het gaat gewoon erom of het verschil zich loont voor aanschaf in een winkel (+ gratis PS3) ten opzichte van een webshop. Bij mijn TV was het prijsverschil met een webshop na afdingen rond de 250 euro. Dus voor 250 euro krijg je een PS3.

Bij vele anderen is het verschil met de webshopprijs soms erg groot, tot wel 5-600 euro.
Deze actie is nu ook de enige manier om aan een 60GB versie te komen. Dit is ook de reden waarom ik een Sony Bravia heb gekocht. Als de 60GB nog in de winkels lag, dan had ik een Samsung tv gekocht en (nog ff gewacht en dan pas) de PS3 los bij gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Laatst online: 11-09 18:20
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:36:
[...]
Deze actie is nu ook de enige manier om aan een 60GB versie te komen.
Vooral met de kou die we afgelopen weken hebben gehad is de 60GB versie een stuk beter. Verbruikt zo'n 200 Watt, dus houdt je kamer gegarandeert lekker warm ;) Nee, dan die nieuwe 40GB. Is veel zuiniger, dus dat merk je best wel in de warmte die dat ding afstaat. Zonde dat Sony zo'n handige feature als een ingebouwd kacheltje eruit sloopt.

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.....pffff was ene lange zit maar na 18 oktober alles op de bus te hebben gedaan heb ik m dan toch eindelijk kerstavond :-) het is de 60 GB versie.

Vindt het een waardeloze service van deskservices en heb dit hun ook laten weten, door de hogere hand van het bedrijf over de verschillende forums te informeren :-).

Voor de mensen die nog wachten ik wens jullie veel sterkte,
Voor de mensen die niet weten welk spel te kopen COD 4 is echt top,
Voor de mensen die nog een hdmi kabel moeten kopen, ik heb er 1 van 40 euries en werkt super, merk geen verschil met een kabel van 130 euro.

Voor iedereen een super OUD en NIEUW en hoop jullie allen online te zien.

Cheers en het beste

ps. Top site is dit toch :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:30:
Voor de mensen die nog een hdmi kabel moeten kopen, ik heb er 1 van 40 euries en werkt super, merk geen verschil met een kabel van 130 euro.
Waarschijnlijk merk je ook geen verschil met een hdmi kabel van 5 euro. Hahaha, 40 euro voor een hdmi kabel, die kopen ze in voor 2-3 euro.

Voor wat betreft het 60gb model: er zijn blijkbaar ook al mensen die een 40gb model hebben gekregen met deze actie.... :X

[ Voor 13% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 30-12-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
waar heb je dat gehoord, maandag of dinsdag krijg ik de bon van de winkel terug van de accountant en dan ga ik alles insturen, als ze de 40 gb gaan versturen zou dat echt een naaistreek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flowerp schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:28:
[...]

Vooral met de kou die we afgelopen weken hebben gehad is de 60GB versie een stuk beter. Verbruikt zo'n 200 Watt, dus houdt je kamer gegarandeert lekker warm ;) Nee, dan die nieuwe 40GB. Is veel zuiniger, dus dat merk je best wel in de warmte die dat ding afstaat. Zonde dat Sony zo'n handige feature als een ingebouwd kacheltje eruit sloopt.
Inderdaad minder kosten voor verwarming, aangezien je dus meer moet stoken met de 40GB. Daarnaast bevat de 60GB versie nog steeds de kaartlezers voor het bekijken van foto's voor tijdens verjaardagen en kerstavonden. De extra usb-poorten zijn ook handig voor als ik twee controllers wil aansluiten voor het opladen en tegelijk een extrerne hardeschijf wil aansluiten waar al mijn filmpjes op staan. Daarnaast wil ik nog altijd PS2 spellen spelen op mijn PS3.

Kortom de 60GB houdt je niet alleen warmer in de winter dan de 40GB.

Ik hoop echt dat ik geen 40GB versie krijg :( . Anders had ik net zo goed nog geen Bravia moeten kopen. Toch vrees ik het ergste.
Tweak15KW schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:49:
waar heb je dat gehoord, maandag of dinsdag krijg ik de bon van de winkel terug van de accountant en dan ga ik alles insturen, als ze de 40 gb gaan versturen zou dat echt een naaistreek zijn.
Kijk op pagina 25 van deze topic. Zie onderstaand citaat/quote
Runterpunter schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:54:
Zaterdag 24 november formulieren verstuurd (onaangetekend)
Woensdag 5 december geregistreerd
Vrijdag 14 december verzendkosten afgeschreven
Zaterdag 15 december pakket ontvangen

Doorlooptijd van precies drie weken.

Wat me opvalt aan het hele traject is dat je als aanvrager in het geheel niet op de hoogte wordt gebracht van de processtappen, dit terwijl ik wel bijvoorbeeld wel m'n emailadres op het formulier heb aangegeven (omdat er om werd gevraagd). Ik had het prettig gevonden als ik in een aantal stadia een mailtje had ontvangen, bijvoorbeeld na registratie en voor afschrijving.

Een track&trace bericht ivm verzending was ook op z'n plaats geweest, om zo m'n pakketje te kunnen volgen na verzending.

Genoemde maatregelen vergen een kleine investering aan verzendhuiskant, maar het scheelt hen een behoorlijke hoeveelheid klantenservicetelefoontjes, lijkt me.

Tot slot nog even de melding dat ik niet de 60Gb variant heb mogen ontvangen, maar de 40Gb variant. Vond ik een lichte teleurstelling, maar kijkend naar de verschillen met de 60Gb variant niet dramatisch. In de actievoorwaarden stond per slot van rekening niet vermeld om welke versie van de console het ging.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2007 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
[quote]Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:29:
[...]

Inderdaad minder kosten voor verwarming, aangezien je dus meer moet stoken met de 40GB. Daarnaast bevat de 60GB versie nog steeds de kaartlezers voor het bekijken van foto's voor tijdens verjaardagen en kerstavonden. De extra usb-poorten zijn ook handig voor als ik twee controllers wil aansluiten voor het opladen en tegelijk een extrerne hardeschijf wil aansluiten waar al mijn filmpjes op staan. Daarnaast wil ik nog altijd PS2 spellen spelen op mijn PS3.

Kortom de 60GB houdt je niet alleen warmer in de winter dan de 40GB.

Ik hoop echt dat ik geen 40GB versie krijg :( . Anders had ik net zo goed nog geen Bravia moeten kopen. Toch vrees ik het ergste.

[...]

Kijk op pagina 25 van deze topic. Zie onderstaand citaat/quote

[...]

Volgens mij klopt hier niets van. zie post madstefan geplaatst op vrijdag 28 december 2007 13:49

madstefan in "Inhoud gratis Sony PS3 bij een Bravia LC..."

[ Voor 11% gewijzigd door Tasminos op 31-12-2007 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja wou even bij vermelden dat ik een 40 euro hdmi kabel van logitech gebruik.(bol.c*m)
Voor 21.00 besteld morgen in huis.
Werkt perfect, toch nog betere vergulde aansluitingen dan zo'n crappy 5 euri kabel die je dan aan je 2400 euro tv hangt.

Maar als je ermee kan leven dan koop die 5 eurie kabel maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10 12:45
flowerp schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:12:
[...]

Gaat het er niet om wanneer je hem koopt? Of kun je pas afrekenen als ie geleverd is? Weet er iemand trouwens een winkel (Amsterdam of Arnhem) waar de X3500 wel op voorraad is en bekeken kan worden?
Je moet de sticker met het serie nummer van de doos opsturen en aangezien je alles voor 15 jan ingestuurd moet hebben lijkt het me niet dat sony in maart/april je alsnog een ps3 gaat leveren.

Vwb de x3500 in de winkel: In de MM in arnhem (helaas niet echt dichtbij a'dam) staat hij naast de alle andere nieuwe versie en ik moet zeggen die motion flow zie je wel. Kwalitatief een super beeld maar € 2998 waar geen euro af kan is mij toch echt teveel voor die paar extra opties. € 2275 is de goedkoopste op internet maar ook daar zijn alle leveringsdata's onbekend en met aftrek van de PS3 op de x2000 toch weer een fors verschil in prijs.

Desondanks denk ik dat de x3500 echt een subliem aparaat is, maar daar betaal je dan ook wel voor ;)

En de prijzen van de kabels, tjsa, ik waag het ook te betwijfelen of het allemaal wel zo zichtbaar. Ik zie persoonlijk het verschil niet eens tussen s-video en component en ik ben echt wel een zeikerd op dat gebied. s-video en rgb zie ik dan wel weer goed. Ik heb nu een hdmi kabel van € 90 erbij gekregen (gratis) maar die had ik anders nooit en nimmer gekocht. € 20-€ 30 voor een kabel is wel de max en ik geloof echt niet dat je het verschil ziet met een € 90 kabel. € 5 kabeltje op een € 3000 tv (oude prijs) vind ik persoonlijk ook weer erg krenterig :+

[ Voor 54% gewijzigd door FreeMen op 31-12-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diminish
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-10 20:54
een paar misschien domme vraagjes,

hoe kom je aan die actie coupon? hoor je die te krijgen bij je tv als je die koopt ?
en naar welk adres hebben jullie de info gestuurd? of staat dit op de coupon?
want ik heb alles gewoon richting badhoevedorp gestuurd, en ik twijfel eigenlijk of ik de coupon wel gehad heb, aangezien ik dit zo lees hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

Den Haag MM staat de 40V3000 voor 1699, en je krijgt er een gratis recorder bij, type RDR HX 750 (twv 250 euro).
ik ga nu even bellen of je er een coupon bij krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:56

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Diminish schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:00:
een paar misschien domme vraagjes,

hoe kom je aan die actie coupon? hoor je die te krijgen bij je tv als je die koopt ?
en naar welk adres hebben jullie de info gestuurd? of staat dit op de coupon?
want ik heb alles gewoon richting badhoevedorp gestuurd, en ik twijfel eigenlijk of ik de coupon wel gehad heb, aangezien ik dit zo lees hier...
Misschien moet je het topic eens gaan lezen........ :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diminish
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-10 20:54
daar was ik al aan begonnen vriend, misschien een tipje om het te plaatsen in de start post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 08:19:
Ohja wou even bij vermelden dat ik een 40 euro hdmi kabel van logitech gebruik.(bol.c*m)
Voor 21.00 besteld morgen in huis.
Werkt perfect, toch nog betere vergulde aansluitingen dan zo'n crappy 5 euri kabel die je dan aan je 2400 euro tv hangt.

Maar als je ermee kan leven dan koop die 5 eurie kabel maar :D
Als jij denkt dat jouw kabel beter beeld oplevert, prima toch. Denk je echt dat het "vergulde" uit maakt? Ik zeg dat er geen verschil is. Signaal is digitaal, kabellengte is kort.

Die reden die je aandraagt (je koopt toch geen dure spullen zonder dure kabels), is er echt een waar alle verkopers vrolijk van worden. Voor een hdmi kabel maakt dit echter geen ene reet uit.

Speaker kabels of analoge interlinks is een ander verhaal. Daar heb ik wel honderden euro's over voor bijv. speakerbekabeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAHRASTAFARI schreef op maandag 31 december 2007 @ 12:21:
[...]

Als jij denkt dat jouw kabel beter beeld oplevert, prima toch. Denk je echt dat het "vergulde" uit maakt? Ik zeg dat er geen verschil is. Signaal is digitaal, kabellengte is kort.

Die reden die je aandraagt (je koopt toch geen dure spullen zonder dure kabels), is er echt een waar alle verkopers vrolijk van worden. Voor een hdmi kabel maakt dit echter geen ene reet uit.

Speaker kabels of analoge interlinks is een ander verhaal. Daar heb ik wel honderden euro's over voor bijv. speakerbekabeling.
Haha knap dat jij uit mijn tekst op kan maken dat ik vermeld heb dat het beter beeld oplevert, aangezien ik dat nergens weergeef. Ik heb als je goed leest, vermeld dat de kabel van 40 euro een betere vergulde afsluiting heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
de pagina op de sony site bestaat al niet meer.
Vandaag de bon weer terug gekregen en morgen sturen.
(niet vandaag natuurlijk :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
EDIT - weggooien aub.

[ Voor 93% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 31-12-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 12:52:
[...]
Ik heb als je goed leest, vermeld dat de kabel van 40 euro een betere vergulde afsluiting heeft.
En wat brengt dat dan....? :X 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

bigbakkus schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:22:
Den Haag MM staat de 40V3000 voor 1699, en je krijgt er een gratis recorder bij, type RDR HX 750 (twv 250 euro).
ik ga nu even bellen of je er een coupon bij krijgt..
Je krijgt de coupon er gewoon nog bij !
Hij is bij mij inmiddels aangesloten... wat een beeld..
en binnenkort 2 PS3's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij de expert mijn 40w3000 besteld en afgerekend krijg hem donderdag, factuur op de datum van vandaag, dus donderdag de coupon opsturen. Na afdingen bij de expert meegenomen voor 1899 euro + 149 voor 5 jaar extra garantie. Lijkt me een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:31:
de pagina op de sony site bestaat al niet meer.
Vandaag de bon weer terug gekregen en morgen sturen.
(niet vandaag natuurlijk :') )
Inderdaad de webpagina bestaat niet meer. Ik hoop dat mijn coupon op tijd is/zal aangekomen bij Sony. Er is namelijk nog steeds geen 20 euro van mijn rekening afgeschreven. Het coupon is 21 december verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem 3 weken geleden verstuurt en ik had opgebeld en ze zeiden dat ik de ps3 binne 3 weke kon verw8en :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
worden vandaag de brievenbussen geleegd? :9
dan ga ik 'm namelijk maar eens op de bus doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:18
In het begin zeker geen verschil. Maar in de loop van de tijd gaan de goedkope kabels veel sneller corroderen dan de duurdere. Gevolg is slecht contact, gerotzooi enz.

Begrijp me niet verkeerd, van mij mogen ze die monster kabels gelijk verbieden. Wat die gasten denken te rekenen voor een kabeltje :S

Maar er is wel degelijk een verchil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey

ik heb ook een full hd lcd bravia tv gekocht. Op 27 december op het randje. Maar goed. Ook ik vreesde dat ik de 40 gb zou krijgen. Tv gekocht volgende ochtend gelijk gebeld of ik nog de 60 gb zou krijgen.
Ze zeide dat het op was :( :( :( :( :'( :'( |:( |:( |:( . Ik vind het egt PIIIIIIEEEEEEEEEEEEP van Sony dat ze er niet rekening mee hebben gehouden.]
Want heb een stapel ps2 en ps1 spelle liggen die ik strax waarschijnlijk niet meer kan spelen op de ps3. Omdat de 40 gb niet backwards ondersteuning bevat.
Ik had ook de lcd tv met de actie gekocht omdat er natuurlijk een 60 gb versie erbij kreeg. En die zijn schaars en worden steeds schaarser.
Ik zei tegen de medewerker dat ik er niet blij mee was en wat ik kon doen. Een brief schrijfen zei ze. Dus gelijk een brief schrijven. Met daarin de uitleg dat de 40 gb pakket veel minder in waarde is dan de 60 gb pakket. Ik zou ook niet genoegen nemen met de 40 gb pakket. Dus ter compesatie iets extra's doen of die bravia gaat terug.
Want iedereen weet dat de prijsverschil minstens 100 euro is tussen de 60 gb en de 40 gb. Ik zou het erg oneerlijk vinden als mijn klasgenoot een 60 gb versie zou krijgen en ik de 40 gb. En als je allebei aan de zelfde actie hebt meegedaan.

Ik hoop dat ik gelijk krijg/heb.

Ik raad ook iedereen aan die een 40 gb versie krijgen om een klachte brief te schrijven. Want je krijgt geen pakket toegestuurd van 599 EURO MAAAR VAN 499

Hoe schatte jullie de kansen in dat sony iets ter compensatie doet bij de 40 gb versie?
Hoe sschatte jullie me kansen?

verbeter me als ik het fout heb.

Greetz
ozzie

plz reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:18
Sony heb je er echt niet mee hoor, als je die TV terugstuurt. De winkel, welke jij geen eens de kans geeft het probleem op te lossen, die zit hierdoor met een tv die al gebruikt is en dus moeilijk te verkopen is.

Bovendien zeg je dat je een pakket ter waarde van 499 euro krijgt, maar weet je wel zeker dat de inhoud van het pakket verder hetzelfde is?

Zo ja, dan kun je bij de winkel verhaal halen. Met Sony heb jij helemaal geen contract.
De actie van Sony is een eigenschap van de Bravia's. Als er wat mis is met deze eigenschap, dan kun je bij de verkoper een klacht indienen. Die kunnen dan verhaal halen bij hun tussenpersoon en zo kom je uiteindelijk bij Sony terecht.

[ Voor 4% gewijzigd door Nijn op 01-01-2008 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 19:25:
ey

<knip>

Ik raad ook iedereen aan die een 40 gb versie krijgen om een klachte brief te schrijven. Want je krijgt geen pakket toegestuurd van 599 EURO MAAAR VAN 499

Hoe schatte jullie de kansen in dat sony iets ter compensatie doet bij de 40 gb versie?
Hoe sschatte jullie me kansen?

verbeter me als ik het fout heb.
<knip>
Volgens mij is de actiezin per 1 november: met PS3 pakket twv 500 euro. Ik ben bang dat je kansen kleiner als 0.1% zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Nijn schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 19:53:
Sony heb je er echt niet mee hoor, als je die TV terugstuurt. De winkel, welke jij geen eens de kans geeft het probleem op te lossen, die zit hierdoor met een tv die al gebruikt is en dus moeilijk te verkopen is.

Bovendien zeg je dat je een pakket ter waarde van 499 euro krijgt, maar weet je wel zeker dat de inhoud van het pakket verder hetzelfde is?

Zo ja, dan kun je bij de winkel verhaal halen. Met Sony heb jij helemaal geen contract.
De actie van Sony is een eigenschap van de Bravia's. Als er wat mis is met deze eigenschap, dan kun je bij de verkoper een klacht indienen. Die kunnen dan verhaal halen bij hun tussenpersoon en zo kom je uiteindelijk bij Sony terecht.
Ik ga morgen mijn bon op de bus doen. En zal dan ook bij It's gaan klagen als ik daadwerkelijk een 40gb versie krijg aangezien ik hem op 21 december heb gekocht en dat was nog voordat ze met 500 € gingen adverteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:18:
[...]

Volgens mij is de actiezin per 1 november: met PS3 pakket twv 500 euro. Ik ben bang dat je kansen kleiner als 0.1% zijn......
op de site is het altijd 599 geweest
ik ga mischien dan een extra grote harde schijf voor in de ps3 vragen, of een draadloze range extender, of een hard disk recorder met 100 € korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

kan iemand mij het contact telefoonnummer geven ?
(hier posten, of per mail, of per dm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
bigbakkus schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:53:
kan iemand mij het contact telefoonnummer geven ?
(hier posten, of per mail, of per dm)
Zie topicstart

043-8800158

[ Voor 4% gewijzigd door Tasminos op 02-01-2008 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Ik krijg mijn Bravia pas op vrijdag 11 januari, komt op 10 januari in het centrale (IT's?) magazijn binnen. Stel nu dat de levering verder vertraagt, en dat ik daardoor de coupon, kassabon en streepjescode nooit meer voor maandag 14 januari krijg ingeleverd, wat zijn dan mijn rechten?

Kan ik dan de TV alsnog weigeren? Krijg ik dan mijn geld terug? :/

Oeioei, tijd is te krap, en nu ook nog aankomen met de 40gb versie, ik ben niet geamuseerd. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

Thanx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx mensen voor jullie reply's

ik ga ff langs bij correct denk ik.

succes mensen die de ps3 nog niet binnenhebben.
(heb hem zelf ook niet binnen:( )

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de V3000 ook al enkele dagen, PS3 komt over enkele weken zei de mevrouw!

Ik werd overigens door gewezen naar een 0900 nummer daar wisten ze me te vertellen dat alles in het systeem staat dus ff wachten nog!

40 of 60 GB maak mij nie uit, ga dat ding alleen gebruiken voor de Bleu-Ray films, me Xbox360 is verbouwd en download ik de spellen gewoon, is de PS3 al gehacked anders verander ik wellicht van gedachte!

Ciao!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je ps3 spelle wilt downloade en brande moet je een blu ray brander voor in je pc hebbe en die zijn er(volgens mij)nog niet.
lege blu ray discs kosten iets van 45 euro bij de mediamarkt,je zal maar branden mislukt krijgen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:08:
lege blu ray discs kosten iets van 45 euro bij de mediamarkt,je zal maar branden mislukt krijgen XD
Elders 75 euro per 5, maakt 15 euro p/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
als je ps3 spelle wilt downloade en brande moet je een blu ray brander voor in je pc hebbe en die zijn er(volgens mij)nog niet.
Die zijn er wel maar moet je om ps3 spellen te spelen niet je ps3 ombouwen?(vraag niet hoe maar of het kan :P )
Blue-ray brander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:24:
Ik heb de V3000 ook al enkele dagen, PS3 komt over enkele weken zei de mevrouw!

Ik werd overigens door gewezen naar een 0900 nummer daar wisten ze me te vertellen dat alles in het systeem staat dus ff wachten nog!

...

Ciao!
jij hebt dus direct nadat je de bon ed op de post hebt gedaan, gebeld met hun ?
bij mij gaat de bon vandaag de deur uit.. es kijken wat ze gaan bieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
bigbakkus schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:09:
[...]

jij hebt dus direct nadat je de bon ed op de post hebt gedaan, gebeld met hun ?
bij mij gaat de bon vandaag de deur uit.. es kijken wat ze gaan bieden :)
Same here, ga je gelijk bellen naar sony of waar je de tv heb gekocht?
Want wat wil je dat sony gaat doen.
Een extra spel of film erbij of gewoon die 60GB leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeman412
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-10 11:43
Vrijdag de 28e een 40w2000 gekocht en maandag de 31e brief afgegeven bij het postkantoor ( je weet maar nooit met dat vuurwerk :) en brievenbussen ).

60 Gig / 40 Gig tja uiteraard heb ik liever de 60 Gig maar even alles op een rijtje :

Ipv 4, 2 USB 2.0 poorten, no problem kan je wel weer opschalen.
Flashcard reader, i do not care, haal alles van de PC.
Ethernet kabel in doos, tja, heb er nog 10 tal liggen.
Enige mindere is de 20 Gig opslag capaciteit die ik ga missen en de waarde van het pakket.

Afwerking is uitgevoerd in Aluminium, persoonlijk vindt ik dat mooier dan Chroom. Ik heb geen PS2 en PS2 spellen, ga ik dat missen games zijn wel goedkoper. Ik ga dat ding toch meer gebruiken als HD speler dan game machine.

Kortom laat maar komen, 40 of 60 I don't care that much. Uiteraard als het 40 wordt gaat er wel een klachtenbriefje naar Sony >:)

PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleu Ray Brander heb ik al, heb al wat films gedownload van FTD en de Bleu Ray DVD's kosten mij 11,- euro per stuk!

Zie opus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeman412
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-10 11:43
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:09:
[...]

Bleu Ray Brander heb ik al, heb al wat films gedownload van FTD en de Bleu Ray DVD's kosten mij 11,- euro per stuk!

Zie opus.nl
Mmm, is iets meer dan de helft van een Blue Ray / HD DVD orgineel, is een kostbare actie kan je hem beter kopen / kijken / E-bay. Enige voordeel dat ik zie is dat je ook HD DVD titels kan kijken op deze manier, maar volgens mij kan je die dan beter streamen toch ?

PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigbakkus schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 14:49:
Lol wij hebben de Sony bravia V3000 40 '' voor 1710 bij bcc :P met ps3. Heb sinds vandaag pas de coupon binnen gekregen was op bij bcc. Denk dat we nu wel een 40 gb harddisk krijgen :(, ach ja had liever 60 gb gehad ook voor de cardreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

nette prijs, vaag lokaal beleid hier :)
heb vandaag de spullen (karton, haha) op de bus gedaan. ben benieuwd, aangetekend met verzekeringswaarde erop en handtekening retour.. zodat ik zeker weet dat ie aangekomen is, en ze niet kunnen zeiken (verzekerd voor 1000+ euri ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigbakkus schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:13:
nette prijs, vaag lokaal beleid hier :)
heb vandaag de spullen (karton, haha) op de bus gedaan. ben benieuwd, aangetekend met verzekeringswaarde erop en handtekening retour.. zodat ik zeker weet dat ie aangekomen is, en ze niet kunnen zeiken (verzekerd voor 1000+ euri ;))
Hebben hem ook net op de bus gedaan, maar niet aangetekend verstuurd dat niet.
Wel alles gekopieerd, nu eventjes afwachten.

Of zou het raadzaam zijn om de ingescande afbeeldingen op de mail te zetten naar mevrouw coenen in Maastricht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Vandaag gemailt naar Sony om te vragen hoe het nou zit met het 40GB/60GB verhaal. Over de telefoon konden ze mij vrij weinig nuttigs melden en vertelde dat mailen dus makkelijker was.

Als ik de 40GB krijg ga ik zeker klagen, want ik wil zeker de 60GB door de backwards compatibility voor PS2 en PS1 games.

[ Voor 25% gewijzigd door -Mike- op 02-01-2008 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-11-2011
Heeft iemand eigenlijk al een 40 gb gekregen? of is het puur op basis van iemand die dat verteld heeft dat ze 40gb gaan leveren....

Ik heb mijn bon (aangetekend uiteraard!) de 28ste gepost. ben benieuwd wat het word.
Ik kan me wel herinneren dat er ergens die 60gb vermeld werd maar stond dat dan op de achterkant van die bon?? ik heb van alles een copie behalve van de achterkant... iemand wel de achterkant nog???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
ability schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:44:
Heeft iemand eigenlijk al een 40 gb gekregen? of is het puur op basis van iemand die dat verteld heeft dat ze 40gb gaan leveren....

Ik heb mijn bon (aangetekend uiteraard!) de 28ste gepost. ben benieuwd wat het word.
Ik kan me wel herinneren dat er ergens die 60gb vermeld werd maar stond dat dan op de achterkant van die bon?? ik heb van alles een copie behalve van de achterkant... iemand wel de achterkant nog???
Ja dat vroeg ik mij dus ook af, iedereen begint hier opeens over de 40GB versie maar er was toch maar 1 persoon die de 40GB gekregen heeft?
Op de achterkant staat inderdaad dat het de 60GB versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B1gk1ller schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:04:
[...]

Ja dat vroeg ik mij dus ook af, iedereen begint hier opeens over de 40GB versie maar er was toch maar 1 persoon die de 40GB gekregen heeft?
Op de achterkant staat inderdaad dat het de 60GB versie is.
ja maar als ze het zelf zegge dat ze het niet kunnen leveren. Dan kunnen ze die toch niet meer leveren? Ik zie geen reden om te liegen.

Ben ook niet blij dat de 60 gb op is:( heb meerdere male gebeld om te vrage of het egt.. echt op was. En ze zeide van wel:(

:'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:15:
[...]

ja maar als ze het zelf zegge dat ze het niet kunnen leveren. Dan kunnen ze die toch niet meer leveren? Ik zie geen reden om te liegen.

Ben ook niet blij dat de 60 gb op is:( heb meerdere male gebeld om te vrage of het egt.. echt op was. En ze zeide van wel:(

:'( :'( :'( :'(
Wie heeft er hier over liegen? Het zijn op het moment geruchten en ik zie het vanzelf wel als er meer tweakers zijn die de 40GB versie geleverd krijgen. Tot die tijd maak ik me nog niet zoveel zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

mee eens. als ze hard zeggen dat je een 60 gig krijgt, dan hebben ze zich daaraan te houden. maar er zal vast wel een hele kleine tekst onder staan, indien de 60 niet leverbaar oid is.. ik heb al een 60 staan, en als ik een 40 erbij krijg.. ook prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byontik
  • Laatst online: 02-02-2014
Ik heb de bon vandaag verstuurd en op de bon zelf staat nergens dat het om een 60gb versie gaat.. wel staat de winkelwaarde erop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
Als er nergens 60 gb vermeld word dan kan je feitelijk geen verhaal halen denk ik....
Heeft er iemand een scan of foto van de achterkant van het formulier wat je moest insturen toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:44
Ik heb mijn 40W3000 28 december gekocht en afgelopen dinsdag is de brief met barcode, coupon en kopie van aankoopbewijs aangekomen bij Sony in Maastricht (volgens track and trace TNT)

Ik las vervolgens dit forum en hoorde dat ik dus waarschijnlijk geen 60GB maar een 40GB versie ga krijgen....:-( Erg jammer dus als dit waar is.

Ik heb dus contact opgenomen met Vivian van Deskservices en zij gaf aan dat de actie een geweldig succes is. Er zijn nog enkele 60GB's op voorraad maar deze zijn in het systeem al vergeven aan de honderden inzendingen welke zelfs nu nog op stapel liggen. Ik heb gevraagd of ze er een konden reserveren maar daar beginnen ze niet aan omdat ze die vraag al wel 100x gekregen hebben. Wanneer je dus eind december 2007 hebt gekocht krijg je gewoon de 40GB versie.

Vivian vroeg of ik een klacht wilde indienen bij Sony en ik heb gezegd dat ik idd graag heb dat ze er melding van maakt aangezien ik het toch niet helemaal eerlijk vind. Het is echter altijd beter dan de 200 euro retour. Ze gaf daarbij ook aan dat al diverse mensen hun beklacht gedaan hebben op deze wijze en dat ze niet weet wat Sony met de klachten gaat doen.

Verder heb ik op internet een verdergezocht naar de 40GB versie en lees het volgende:

- maakt gebruik van 65nm Cell en geeft dus minder warmte af en verbruikt minder energie, hierdoor is de console wat stiller en naar mijn ogen door minder warmte ontwikkeling ook minder gevoeling voor storingen (crashes en hangs)

quote:
ja ja mijn tante van 49 heeft een ps3 40 gig samen met call of duty (wat een spel) gekocht en ik ben mee geweest, moest hem aansluiten. na een paar uur spelen was hij nog koel en waar de fans zit was hij niet erg warm.
mijn 60 gig word veel warmer of hij stiller is weet ik niet want geluid van tv stond hard kon ik het ook niet horen he.

- maakt volgens mij ook gebruik van een 65nm RSX
- Heeft 2 USB poorten minder
- Heeft een nieuwer moederbord met onboard batterij om de systeemtijd bij te houden

Al met al vind ik het niet zo erg dat ik de 40GB versie ga krijgen omdat er toch diverse verbeteringen inzitten, de 60GB versie is immers het oude model uit 2006.
Verder heb ik geen PS2 ondersteuning meer nodig (koop wel een tweedehands PS2 op marktplaats voor 100euro als ik oude spellen wil spelen) en kan ik ook een cardreader aansluiten op de USB poorten. Al met al denk ik niet dat je slecht af bent met de 40GB versie.

[ Voor 7% gewijzigd door erikoss op 03-01-2008 15:36 ]

MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PlayStation 3 40 GB is niet geheel identiek aan zijn grote broer, de PS3 met een 60 GB HDD 2.5 inch Serial ATA. Vijf features maken het verschil.

• De overduidelijkste vormt uiteraard het onderscheid in harde schijven.
• Ten tweede beschikt het lichtere model slechts over twee usb-poorten, niet over vier.
• Verder ondersteunt hij niet langer Super Audio CD, een formaat compact disc dat een hogere kwaliteit geluid aflevert dan de standaard muziekschijf.
• Daarnaast ontbreekt de unit met de CompactFlash-, Memory Stick- en SD-poorten.
• En tenslotte is de backwards compatibility chip weggelaten, waardoor de machine geen PS2-games kan afspelen.

Dit stuk tekst kwam ik op internet tegen, over de ps3.

Werkt trouwens de PS3 met een usb hub, bij ons komt de ps3 toch in de kast. Dan maakt het ook niet uit of er een cardreader of een usb hub bij ligt.

Hoop trouwens wel dat we nog steeds 2 controllers er bij krijgen, en niet dat we daar ook nog eens op achteruit gaan. Ik wacht maar af......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Vandaag eindelijk de coupon gekregen van IT's. :o

Nu wachten tot de 11e als de TV komt. Als de levering bij mij dus nog verder vertraagd, dan is het daaaaaaaag PS3. Mooie boel.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Nice, ik ga voortaan nooit meer bij it's kopen, ze zijn behoorlijk prijzig en als je weer met dit soort acties te maken krijgt weet ik niet wat ik kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
Ik zou zeker willen zijn van de levering. Volgens mij kun je binnen 7 dagen annuleren en krijg je gewoon geld terug. Vervolgens snel naar een winkel welke de LCD gewoon op voorraad heeft en direct de coupon meenemen en opsturen, hoppa klaar. Ik denk echter dat dit nu niet meer gaat lukken aangezien je aankoopbon uiterlijk 31-12-2007 mag aangeven (weet niet of de winkel dit alsnog voor je kan regelen)
Ik heb mijn 40W3000 gewoon direct gekocht voor rond de 2200euries (beetje afdingen) en kreeg direct de coupon mee, 1 dag later was mijn barcode al richting Sony.

IK ben overigens ook bij IT's geweest en zij hebben alleen de oudere Sony LCD's en niet bv de 40W3000. De verkoper zij tegen me dat ze hem wel meteen konden bestellen maar niet zeker waren of hij op tijd geleverd zou worden aangezien Sony vaak leveringsproblemen heeft, hij zij daarbij dat het geen probleem was en dat ik de coupon alvast kon opsturen. Ik zeg dus tegen hem, wat een klets, er moet een barcode meegestuurd worden en hoe kan ik die meesturen zonder doos.......Toen was hij stil en gaf hij alleen nog aan dat ze hun best zouden doen alles op tijd binnen te hebben........Niet kopen bij IT's dus als ze niet op voorraad zijn!!! en dat geldt natuurlijk voor alle electronica zaken welke de LCD niet direct kunnen meegeven.

Suc6 en hopelijk ga je het allemaal redden.

[ Voor 37% gewijzigd door erikoss op 03-01-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
erikoss schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:16:
Ik heb mijn 40W3000 gewoon direct gekocht voor rond de 2200euries (beetje afdingen) en kreeg direct de coupon mee, 1 dag later was mijn barcode al richting Sony.

Niet kopen bij IT's dus als ze niet op voorraad zijn!!! en dat geldt natuurlijk voor alle electronica zaken welke de LCD niet direct kunnen meegeven.
Sommige modellen zijn gewoonweg nieuw en daarom niet of nauwelijks op voorraad. Ik heb voor 2200 een 46D3500 gescoord bij IT's incl. levering, maar wel idd met latere levering.... Ooooooo, ik ben zo benieuwd of de TV dan uiteindelijk toch echt de 11e komt.....! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ability
Ik heb zojuist ook even gebeld over de 60 gb /40gb.

Het verhaal is zoals hierboven al staat, er zijn nog wel 60 gb, maar wie die gaat krijgen was haar onbekend. Het zijn er iniedergeval niet genoeg.....
Volgens haar was ik de eerste die hiervoor belde... ? huh whatever.... en een klacht kon ik via haar niet doen, dat moest via het hoofdkantoor... hhmmm
Ze was duidelijk niet vrolijk want ik was na 1 minuut alweer klaar met het gesprek... hahahah

nouja afwachten dan maar. Wel vreemd dat ze geen duidelijke richtlijn stellen voor deze klacht op een helpdesk. Ik bedoel die vivian nam wel blijkbaar een notitie op als klacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
Ik heb in eerste instantie ook een callcenter medewerker aan de lijn gekregen die ronduit kortaf en bot was, ze gaf me eigenlijk aan: de 60Gb is op je krijgt een 40GB, niet mee eens dan krijg je 200euro retour, doei! Daarbij klonk ze vrij Geïrriteerd (ruzie met haar vriendje denk ik haha)

Ik heb daarna weer terug gebeld en gevraagd naar Vivian die volgens lezen de leiding in dit project heeft, Vivian was erg vriendelijk en heeft me gewoon te woord gestaan en uitgelegd hoe het zat. Zij gaf daarbij ook aan dat ik dus geen 60GB meer ga krijgen en dat ze er bijna doorheen zijn. (ze had nog meer dan 200 brieven op stapel liggen die voor gingen aangezien natuurlijk iedereen een 60GB wil)
Vivian gaf mij zoals hierboven al gezegd aan dat er meerdere klachten waren en dat ze ook namens mij een klacht bij Sony zou indienen. Ik ben wel akkoord gegaan met de 40GB versie (ze vroeg of ik liever de 200euro wilde hebben) aangezien ik die nog altijd kan verkopen op marktplaats voor 400euro.
Ik persoonlijk vind de 40GB een prima machine en ga hem gewoon houden, 65nm, minder heet, stiller, speel mijn PS2 spellen wel op mijn PS2 en gebruik wel een losse memory reader mocht dat nodig zijn.

Ben wel benieuwd of Sony er nog wat mee gaat doen, denk van niet aan gezien je natuurlijk altijd de 200euro terug kan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al een klachtebrief geschreven en ook nog eens een email naar vivian gestuurd wegens de 60gb/40gb gebeuren. Op de waardecoupon die ik heb opgestuurd stond,
dat het pakket een waarde van 599 euro heeft maar als je de 40 gb krijgt krijg je eigenlijk een pakket met waarde van 499.
Maar als je nou de 40 gb krijgt, ben je dan eignelijk niet een beetje genaaid?

Hope dat ze iets extra's erbij doen als ik de 40 gb krijg.

ps. nog geen reactie van vivian gekregen :O

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
Je hebt zeker wel gelijk en je bent idd best een beetje genaaid...Het is natuurlijk beter dan 200 euro maar ze hebben je natuurlijk wel een grotere worst voorgehouden. Het ergste van alles is dat ze hun afnemers (IT's, Mediamarkt, Ben van Dijk, enz) niet goed hebben ingelicht en dat zij gewoon aangeven dat je de 60GB versie krijgt. Ik heb mijn LCD bij Ben van Dijk in Uden gekocht en heb hen dus ook gebeld met de mededeling dat ik helemaal gen 60GB ga krijgen maar een 40GB, zij waren verbaast aangezien Sony hun niets heeft laten weten en dat alle verkopers gewoon aangeven dat de 60Gb versie wordt opgestuurd, dat is het ergste van alles. Ook zij gaven me weinig kans als ik het zou aanvechten aangezien Sony echt wel wat voorwaarden in de contracten heeft staan. Als Sony iets doet naar de mensen toe die de 40GB gaan ontvangen dan zal het in mijn ogen coulance zijn.

Overigens kan het even duren voordat Vivian een mail terug stuurt aangezien zij al haar mailtjes print en vervolgens op een grote stapel legt welke ze een voor een afwerkt, ze gaf me aan dat dat in de honderden loopt op dit moment dus......kan een paar uur of dag(en) duren.

Sony stuurt je overigens geen extra's op bij de 40GB versie, gewoon hetzelfde als bij de 60Gb versie, dat vertelde Vivian me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me coupon eind november opgestuurd maar welke versie ik krijg maakt me niet zoveel uit maar ik ben meer geïnteresseerd in wanneer ik die ps3 krijg.
kan ik daarvoor ook naar die vivian mailen want bij et callcenter krijgk elke x hetzelfde te hore
kan iemand me dan dat mail adres ff poste als je daarvoor ook bij haar terecht kunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah even gebeld met Sony, eindelijk te horen gekregen dat ik geregistreerd ben. Best snel eigenlijk want ik had de coupon de 28 december pas verstuurd.......Vertellen ze me daar dat het nog 4 weken gaat duren voordat ze hem versturen. Wat ik dan weer niet snap is dat ze me daar vertellen dat het gewoon de 60gb versie is............Dus we zien het wel......LETS HOPE SO. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 25-10 18:50
Het einde van de PS3 actie en de modellen zijn direct in prijs verlaagd. Zo zag ik de 40W3000 al staan voor 1900 bij Van Ingen in Purmerend. Ik heb de 60GB PS3 dus was 2200 voor de mijne nog steeds geen slechte deal.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had net gebeld en ik vroeg of ik al gergistreerd was. Dat was ook zo tot mijn verbazing. (had het net voor de jaarwisseling opgestuurd aangetekend weliswaar).
Ik vroeg ook welke versie ik zou krijgen, en ze zei de 60 gb. Ik uit me dak maar ik vroeg daarna waarom ik dan in de eerdere gesprekke te hore kreeg dat de 60 gb op was?. Toen was ze stil. Ze wist niks er niks vanaf dat de 60 gb op was ofzo :S. Erg vaag allemaal. Ik hoop dat ik alsnog de 60 gb krijg.

levertijd 4 weken:( maar vind ik wel waard voor de 60 gb. Heb toch pw periode over 2 weke :P

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Taco
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024
Nog voor de 31e de 40d3500 besteld en betaald, netjes op tijd dus. Deze is vandaag binnengekomen en de coupon wordt mij ook zsm toegezonden.

Ik wilde de envelop vast klaar maken om te verzenden zodat ik deze gelijk op de post kan doen zodra alles binnen is. Ik heb sony gebeld voor het adres waar ik de envelop naar toe moest sturen, maar hier vertelde ze me doodleuk dat de D3500 serie uitgesloten is van deelname? Weet iemand hier meer van?

Ik vertelde hem dat bij de voorwaarden staat dat alleen de T3500 is uitgesloten. Toen vertelde meneer me dat de dealers echter op de hoogte waren gesteld dat de d3500 uitgesloten was van deelname en mij dit hadden moeten vertellen.

Kennen ze bij Sony hun eigen actievoorwaarden nu niet goed of doet deze serie inderdaad niet mee met de PS3 actie? Anders ben ik wel mooi genaaid.

You'd never imagine us, Bringing a loaded gun to the ballroom, This party's about to kick off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE PS3 is reeds gekraakt daarom hebben de 60GB versie van de markt gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo hij is gekraakt? Ze kunnen de firmware terugzetten met behulp van een modchip. Maar meer ook niet. Gekraakt is pas als hij backups en/of homebrew kan afspelen. Aangezien de ps3 zowiezo al homebrew kan afspelen gaat het in dit geval alleen om de backups.
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.